Marie Louise Nilsson

Marie Louise Nilsson

Marie Louise Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Marie Louise Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Marie Louise Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.8. Marie Louise Nilsson har haft 47 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 127 Läs vad Marie Louise Nilsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2022-08-16 Verifierad kund
    Superbra! Väldigt kompetent och engagerad. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Marie Louise varmt
    2022-08-16 Verifierad kund
    Marie-Louise har gjort ett utmärkt jobb och levt upp till våra förväntningar. Vi har fått bra information och goda råd kring försäljningen.
    • Sofiaparken
    2022-08-01 Verifierad kund
    Trevlig och väldig engagerad mäklare. Duktig att besvara på frågor och lätt tillgänglig. Högt rekommenderad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2022-08-01 Verifierad kund
    Saklig och hjälpsam, med bra svar på alla frågor!
    • Värpinge
    2022-07-21 Verifierad kund
    Mycket professionellt och positivt bemötande!
    • Nöbbelöv
    2022-07-13 Verifierad kund
    Jobbar aktivt för att få till en så god försäljning som möjligt. Dialog och tydlighet om alla steg i processen. Vi hade en högre förväntan på pris, men utifrån att det gick över till köparens marknad, så är vi ändå nöjda och glada att vi fick lägenhet såld i tid.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Everything was good in our buying at Skarpskyttevägen 12A Lund.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Marie Louise sålde vår lägenhet och vi är väldigt nöjda! Hon har varit alltid extremt professionell, tillgänglig och stöttande genom hela processen. Vi rekommenderar henne starkt!
    • Gunnesbo
    2022-05-12 Verifierad kund
    Marie Louise var klar och tydlig i sin kommunikation, snabb återkoppling och stort engagemang. Kan varmt rekommenderas.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Marie Louise Nilsson har gjort ett utmärkt jobb. Hon var både personlig och professionell i sitt bemötande och hur hon hanterat affären. Särskilt viktigt var att hon har varit tillgänglig och flexibel samt att jag fått känslan att hon tagit till vara både säljarens och köparens intressen.