Marie Louise Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Marie Louise Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 35 omdömen sedan 2019-07-23. Marie Louise Nilsson har haft 21 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 35 Läs vad Marie Louise Nilsson

• Marie Louise Nilsson Helped us to sell out Apartment in Lund recently. It was a lovely experience. She was very approachable and always available to discuss our concern. She also had good suggestions for us to consider. She understands the requirement of both buyer and seller which made us satisfied with the whole process.
    Anita R sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-10-14
    • 3:a
    • 95.0 m²
    • Norra Fäladen
    2020-10-14
    Thank you for your kind words , we had a really nice time working together. Wish you the best and good luck in the future! Marie Louise Nilsson, Fastigehstbyrån

Visa svar
  • Vi har köpt bostadsrätten Sofiaparken 4C i Lund och vi fick från första stund ett mycket gott intryck av Marie Louise. Hon bemötte oss på ett mycket naturligt och sakligt manér utan att vara säljaktigt påflugen och vi fick den goda känslan av att vara i goda omtänksamma händer. Detta mycket positiva intryck förstärktes helt klart under hela köp-säljprocessen och sammantaget känner vi oss mycket väl och proffsigt omhändertagna.
    Klas R köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-09-27
    2020-09-27
    Tusen tack för ett fint omdöme! Önskar stort lycka till med lägenheten och varmt välkomna åter. Mvh Marie Louise Nilsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Vi har köpt en 2:a i Lund. Jag blev jättebra bemött av mäklaren. Social, trevlig och kunnig! Det kändes som att hon hade koll på läget vilket gav trygghet samtidigt som hon ställde intressanta sociala frågor.
    Emil R köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-09-20
    2020-09-20
    Tack för de fina orden. Önskar stort lycka till med inflyttningen och hoppas ni trivs med fina lägenheten! Mvh Marie Louise Nilsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Vi har köpt en mindre bostadsrätt i Lund. Vi upplevde att vi fick ett trevligt och professionellt bemötande, och att allt från visning till kontraktsskrivning hanterades och kommunicerades på ett snabbt, tydligt och smidigt sätt genom hela processen.
    Mats G köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-09-04
    • 37.0 m²
    • Väster
    2020-09-04
  • Sold my apartment in Lund. Marie Louise has been very efficient in coordinating every step from remote. The setup for the viewing was very accurate and stylish. All the process ran smoothly and in due time. I can recommend!
    Carlo P sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-08-31
    2020-08-31
  • Har köpt en etta till sonen som börjar studera i Lund. Eftersom vi bor i Stockholm hade vi i princip all kontakt med mäklaren på distans. Det fungerade utmärkt. Marie-Louise var mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Hon försäkrade sej i alla steg om att vi hade fått tillräcklig information och om vi hade några frågor. Hon var mycket noggrann med information och med alla dokument. Hon kontaktade oss flera gånger under processen för att säkerställa att vi hade den information vi behövde och visste vad som skulle hända härnäst. Sammanfattningsvis en mycket seriös och förtroendeingivande mäklare.
    Eva P köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-08-25
    • 24.0 m²
    2020-08-25
  • Sålt en enrums lgh. ML har skött det utmärkt hela vägen. Framför allt har hon varit väldigt tillgänglig när det har behövts information och snabba beslut.
    Jörgen M sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    • 37.0 m²
    • Väster
    2020-08-16
  • Jag har köpt en bostadsrätt i Lund. Mäklaren Marie Louise Nilsson var genomgående en mycket kompetent och vänlig person som ingav stort förtroende och följde upp varje delmoment i affären. Eftersom det var första gången jag gjorde en fastighetsaffär via mäklare, så har jag inga tidigare erfarenheter, men jag tycker att denna mäklare gjorde allt rätt och vi kände oss mycket nöjda genom hela processen. Jag vill verkligen rekommendera denna mäklare, att ha henne som mäklare var en helt igenom positiv upplevelse.
    Bodil W köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-08-16
  • Informativ, kunnig och vänlig dvs utmärkt i förhållande till våra förväntningar och behov.
    Jes W köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-08-16
  • Köpt en lägenhet. Vänligt och entusiastiskt bemötande, professionellt intryck.
    Asger W köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund