Marie Louise Nilsson

Marie Louise Nilsson

Marie Louise Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Marie Louise Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Marie Louise Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.8. Marie Louise Nilsson har haft 43 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 76 Läs vad Marie Louise Nilsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Centrum
    2021-08-04
    Förtroendet ingivande intryck.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2021-07-26
    Hon har varit snabb och proffsig och givit mig bra råd inför försäljningen. Blev snabb affär med ett bra slutpris. Jag är mycket nöjd
    2021-07-09
    Kan varmt rekommendera mäklare Marie Louise Nilsson. En extremt kunnig och professionell mäklare, med stort engagemang och lyhördhet. Min bostadsförsäljning gick som på räls genom hela processen!
    2021-07-05
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam. Snabb att återkomma med svar efter kontakt.
  • Bengt J
    sålde sitt hus med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Gunnesbo
    2021-06-24
    Mycket trevlig och omtänksam. Professionell och mycket noggrann. Allt från första mötet till stylingen och sen försäljningen har gått fantastiskt bra.
    2021-06-21
    Professionell och kommunikativ.
    Snabb återkoppling och vänlig genom hela processen.
    Lyssnade till vårt behov och möjliggjorde köp av vår drömlägenhet.
    2021-06-17
    Engagerad, kunnig, saklig och trevlig.
    2021-06-17
    Fint bemötande och professionell hantering av affären.
    • Centrum
    2021-06-17
    I think Marie is very friendly person and good at communicating in a nice and efficient way with her customers. She can give professional opinions without making others feeling pushy or pressure, which I think it is critical quality as a broker. I am impressed by her supports during bidding period and her way of coordinating both sides between me and the buyers. I think all in all, she managed to satisfy both sides in a professional way. I would definitely recommend Marie to others and actually I already did that. One of my friends is currently seeking her help as well.
    • Ladugårdsmarken
    2021-06-07
    Mycket bra och professionell mäklare! Vi är mycket nöjda