Marie Louise Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 16 Läs vad Marie Louise Nilsson

• Rawaa M sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-09

Gunnesbo
    Marie Louise hjälpte till med försäljning av vår lägenhet i Gunesbo.Hon var mycket duktig och hade en ydlig plan fö processen. Vi var uppdaterade hela vägen på hur situationen ser ut. Mari Louise var tillgängli hela tiden och svarade på mejl snabbt vilket kändes mycket tryggt.
    En mycket kunnig och engerad mäklare som rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-03-21 Marie Louise Nilsson svarar Rawaa M
    Tack för de fina orden och ett gott samarbete! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya villa. Varma hälsningar / Marie Louise Nilsson
  • Magnus L sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-03

Nöbbelöv
    Jag lät Marie Louise Nilsson sälja min bostadsrätt i Lund. Jag blev bra bemött, rak och tydlig kommunikation. Återkopplingen fungerade bra. Marie Louise levde upp till mina förväntningar gällande priset, fick högre än det bud vi gick ut med och det innan visning. Läs mer
    2020-03-21 Marie Louise Nilsson svarar Magnus L
    Tack för ett gott samarbete och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
    Hälsningar / Marie Louise Nilsson
  • Johan E sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-21

Järnåkra
    Mycket trevlig och kunnig! Allt kändes tryggt! Läs mer
    2020-03-21 Marie Louise Nilsson svarar Johan E
    Tack det goda samarbetet!
    Allt gott / Marie Louise Nilsson
  • Stefan E sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-19

Järnåkra
    Jag har sålt och fått proffesionellt och trevligt bemötande. Allt har funkat helt perfekt. Läs mer
  • Anna A köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-19

Centrum
    Trevlig och snabb kommunikation. Läs mer
  • Lars Ove A sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-18

Gunnesbo
    Har fått hjälp med att sälja en 2a på Gunnesbovägen!
    Marie Louise Nilsson har sköt försäljningen på ett förtroende givande sätt!
    Hon får gärna Läs mer
  • Gustaf O köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-30

Norra Fäladen
    Köpte rymlig 2a
    Mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående som också försökte se till att hjälpa oss så gott hon kunde

Överlag fick jag en positiv inställning till henne och kände att köpet gick smidigt till Läs mer
  • Victor T köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-27

Östra Torn
    Köpt bostad. Väldigt trevligt bemötande, Marie Louise var kunnig och oerhört hjälpsam. Överlag väldigt bra. Läs mer
  • Alexander C
    Alexander C sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-23

Norra Fäladen
    Jag sålde en Etta i Lund.
    Marie-Louise verkade taggad på att sälja min bostad och gav en tydlig plan för hur vi skulle gå till väga. Därför valde jag henne framför andra jag hade möte med.
    Marie-Louise placerade värderingen väldigt korrekt, men vi valde efter diskussion mellan oss två att lägga ut lägenheten för ett lägre pris. Den sålde för det värderade priset, alltså över utgångspriset.
    Vi diskuterade veckoatligen om vad nästa steg var, hur vi skulle komma runt eventuella problem och tillsammans med en öppen dialog gjorde vi allt rätt. Jag använder ordet Vi, för att jag kände mig delaktig i processen.
    Allt som allt var det en väldigt positiv upplevelse, det gick snabbt och smidigt till den bästa affären jag hade kunnat få. Rekordpris för mitt våningsplan. Läs mer
  • Erik N sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-11-23

Centrum
    Marie-Louise sålde min lägenhet och jag är mycket nöjd. Hon är proffsig, lätt att kontakta och nå ständigt samt varit till stöd inför beslut under försäljningens gång. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin