Marie Louise Nilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-23
2019-07 - 2020-06

Läs vad 21 Läs vad Marie Louise Nilsson

• Anna K
    Anna K köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-29

Gunnesbo
    Jag har köpt en 2-rums-lägenhet. Marie-Louise har bemött mig på ett mycket trevligt och omtänksamt sätt. Hon är oerhört ambitiös och har hela tiden hört av sig till mig direkt om jag har undrat någonting. Jag kände förtroende för Marie-Louise från första stund och detta har jag känt under hela köpet. Jag kan ge henne mitt varmaste beröm. Topp-mäklare! Läs mer
  • Jennifer E sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-20

4:a
    Norra Fäladen
    Marie was very positive and encouraging about selling the apartment. She communicated quickly and gave me all the information openly and honestly. She spoke in English for me and was sensitive my family's needs. I would recommend her for sure. Läs mer
  • Kristofer S sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-24

Sofiaparken
    Jag har använt mig av Fastighetsbyråns tjänst På gång. Från mitt första möte med Marie Louise till kontraktskrivning har hon varit otroligt duktig, professionell och trevlig. Alltid snabba och bra svar vid kontakt. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Thomas E köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-31

3:a
    Gunnesbo
    Vänlig, tillmötesgående, engagerad, målinriktad. Läs mer
    2020-04-30 Marie Louise Nilsson svarar Thomas E
    Tack för ett gott samarbete under försäljningen och önskar stort lycka till med dotterns nya bostad!

Mvh Marie Louise Nilsson, Fastighetsbyrån Lund
  • Carl Johan T sålde sitt hus med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-29

Ladugårdsmarken
    Vi har sålt ett radhus, 4 r o k. Marie-Louise har ett mycket gott bemötande. Hon har genom hela processen varit kommunikativ, engagerad och tillgänglig. På grund av våra arbeten har vi fått pussla lite för att få ihop visningstider och annat. Marie-Louise har varit flexibel och anpassat sig efter våra möjligheter. Vi har känt oss delaktiga och trygga från start till mål, som för övrigt blev över all förväntan. Läs mer
    2020-04-30 Marie Louise Nilsson svarar Carl Johan T
    Stort tack för vårt samarbete under denna tid. Önskar er all lycka till med det nya köpet och välkommen åter!

Johanna N gillar detta
  • Rawaa M sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-09

4:a
    Gunnesbo
    Marie Louise hjälpte till med försäljning av vår lägenhet i Gunesbo.Hon var mycket duktig och hade en ydlig plan fö processen. Vi var uppdaterade hela vägen på hur situationen ser ut. Mari Louise var tillgängli hela tiden och svarade på mejl snabbt vilket kändes mycket tryggt.
    En mycket kunnig och engerad mäklare som rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-03-21 Marie Louise Nilsson svarar Rawaa M
    Tack för de fina orden och ett gott samarbete! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya villa. Varma hälsningar / Marie Louise Nilsson
  • Magnus L sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-03

Nöbbelöv
    Jag lät Marie Louise Nilsson sälja min bostadsrätt i Lund. Jag blev bra bemött, rak och tydlig kommunikation. Återkopplingen fungerade bra. Marie Louise levde upp till mina förväntningar gällande priset, fick högre än det bud vi gick ut med och det innan visning. Läs mer
    2020-03-21 Marie Louise Nilsson svarar Magnus L
    Tack för ett gott samarbete och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
    Hälsningar / Marie Louise Nilsson
  • Johan E sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-21

Järnåkra
    Mycket trevlig och kunnig! Allt kändes tryggt! Läs mer
    2020-03-21 Marie Louise Nilsson svarar Johan E
    Tack det goda samarbetet!
    Allt gott / Marie Louise Nilsson
  • Stefan E sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-19

Järnåkra
    Jag har sålt och fått proffesionellt och trevligt bemötande. Allt har funkat helt perfekt. Läs mer
    2020-04-30 Marie Louise Nilsson svarar Stefan E
    Vad kul att ni är nöjda över mitt arbete! varit ett gott samarbete och ni är varmt välkomna tillbaka.

Mvh Marie Louise Nilsson, Fastighetsbyrån Lund
  • Anna A köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-19

Centrum
    Trevlig och snabb kommunikation. Läs mer
    2020-04-30 Marie Louise Nilsson svarar Anna A
    Tack för ett gott samarbete under försäljningen. Har ni ytterligare frågor eller funderingar är ni varmt välkomna att höra av er!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin