Fastighetsbyrån Kävlinge

Unionsgatan 5, 244 30 Kävlinge — Visa karta

Nu när avstånden hela tiden minskar tack vare bättre kommunikationer och digitalisering befinner sig flera orter i Kävlinge kommun på praktiskt avstånd från större skånska städer som Lund, Malmö och Helsingborg. I kombination med stor tillväxt genom nybyggnation är området verkligen attraktivt för framtiden.

Fiska gädda eller njut av vackra promenadstråk längs kusten, vi på Fastighetsbyrån i Kävlinge har utmärkt kännedom om det lokala området och den lokala bostadsmarknaden.

Kontakta oss om du vill köpa eller sälja bostad, eller om du har några andra frågor om boende i Kävlinge.

Läs vad 233 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kävlinge

• 2019-10-02

Agneta N skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Precis sålt ett hus i Lödde Sandskog, jag trodde att försäljningen skulle ta tid och att det troligen inte skulle bli någon budgivning, men Susanne gjorde ett bra jobb och fick även till en budgivning.
    Susanne har de egenskaper jag önskar av en mäklare, jag har en hel del erfarenhet av att sälja både hus och lägenheter. Läs mer
  • 2019-09-25

Jonas L skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi hade flera mäklare hemma för värdering och eventuellt avtal men ingen kändes rätt. Vi kom sedan i kontakt med Robert via rekommendation från vänner som tidigare anlitat honom.
    Vi har varit nöjda från första kontakt tills nu efter försäljning av vårt hus.
    Robert för en tydlig kommunikation, är kunnig och är lätt att ha att göra med.
    Rekommenderar Robert vidare! Läs mer
  • 2019-09-23

Sarah B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Har köpt en bostadsrätt i Hofterup. Mäklaren Robert Rottgardt Arnberg var lyhörd, trevlig och mycket tillmötesgående. Gav dessutom ett korrekt och professionellt intryck. Jag är mycket nöjd med Roberts bemötande gällande vår kontakt i detta sammanhang. Läs mer
  • 2019-09-16

Heidi S skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har sålt vår villa och Susanne har varit till stor hjälp. Hon har varit tydlig och alltid svarat snabbt när vi har haft frågor och undringar. Det har känts tryggt att ha Susanne som mäklare. Vi hade väldigt låga förväntningar angående utgångspris och med resultatet vad slutpriset blev är vi väldigt nöjda. En lugnande fras som Susanne sa ofta, - Det ordnar sig alltid! Läs mer
  • Karin A

2019-09-13

Karin A skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Ärlig och proffsig mäklare med stor kunskap om branchen och marknaden. Seriös men samtidigt mycket trevlig person. Läs mer
  • 2019-09-12

Jenny B skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Köpt en bostadsrätt. Väldigt trevlig och artig mäklare . Varit snabb på att svara på frågor och mycket tillgänglig. Kunnat svara på det jag undrat över. Tycker Peter varit en god mäklare och levt upp till det jag förväntar.mig av en mäklare. Tycker också Peter verkar väl insatt i hur bostadsrätter fungerar och jag upplever honom som mycket kunnig och erfaren. Läs mer
    2019-09-17 Peter J svarar Jenny B
    Hej Jenny,
    Tack snälla för ditt omdöme! Jag uppskattar verkligen att du skrev din feedback. Det har varit jättetrevligt att komma i kontakt med er under processen och jag hoppas att ni kommer trivas riktigt fint i ert nya hem 😀. Må gott! Mvh Peter
  • 2019-09-12

Martin T skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Peter skiljer sig från andra Mäklare jag mött, genom att vara tålmodig, ta sig tid att förklara och ge tips och rent allmänt göra bostadsaffären till en lugn och trygg upplevelse! Läs mer
    2019-09-12 Peter J svarar Martin T
    Tack Martin för ditt fina omdöme, det uppskattar jag verkligen! Det var jättetrevligt att lära känna dig igenom affären och det glädjer mig att du fick en positiv upplevelse. Det som värmer mig när jag tänker på er affär är kontakten mellan köpare och säljare, verkligen roligt! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i huset så ses vi i byn. Välkommen till Kävlinge 😉
  • 2019-09-07

Kenneth J skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Köpt villa, Lilla Harrie. Mycket gott bemötande, levde upp till alla våra förväntningar. Skötte hela transaktionen smidigt! Läs mer
  • 2019-08-23

Lena A skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Susanne säljer inte fastigheter hon säljer hem, det innebär en relation och känsla för situationen. På ett utmärkt proffesionellt sätt har hon hanterat sitt uppdrag. Susanne har omtanke och skärpa, är bra på att kommunicera och effektiv. Ibland tar livet vägar som är oväntade och det är då alla behöver en Susanne som mäklare och person. Hon har på alla sätt överträffat förväntningar som funnits och jag uppskattar hennes genuina engagemang. Excellent och oerhört tryggt förmig som kind. Läs mer
  • 2019-08-19

Barbro T skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Ett professionellt arbete i hela säljprocessen . Läs mer
  • Hans-Erik T

2019-08-14

Hans-Erik T skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Har både köpt bostad av Peter.
    Helt nöjd.
    Kan rekommendera Peter till mina vänner
    Och bekanta. Läs mer
    2019-08-14 Peter J svarar Hans-Erik T
    Hej Hans-Erik,
    Ett stort tack för din rekommendation tillika nöjet och förtroendet att hjälpa till vid försäljningen.
    Det är alltid lika roligt att bli tillfrågad att sälja en bostad av en säljare som många år tidigare satt i köparstolen hos mig.
    Er bostadsförsäljning från dag ett bär jag med mig som en solskenshistoria.

Tack Hasse!

• 2019-08-13

Viktor S skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Hade totalt fyra olika mäklarfirmor som var och värderade min lägenhet i Kävlinge. Peter Järvelid på fastighetsbyrån fick uppdraget eftersom han kändes mest erfaren och seriös på området.
    Kommer försöka använda Peter i framtida köp/försäljningar. Läs mer
    2019-08-14 Peter J svarar Viktor S
    Hej Viktor! Tack snälla för de orden! Det var jätteroligt att hjälpa dig med försäljningen. Det är inte ofta det säljs så häftiga lägenheter som din så självklart var det extra roligt att få företräda den :).
    Vi hörs inom kort! Med vänlig hälsning/Peter
  • 2019-08-12

Andreas P skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra mäklare som kan sitt jobb. Läs mer
  • 2019-07-29

Mattias H skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket trevligt och kunnig mäklare. Vi har gillat honom sedan dag ett. Läs mer
    2019-08-14 Peter J svarar Mattias H
    Hej Mattias! Tack snälla! Det är verkligen högst ömsesidigt! Det är verkligen ett sant nöje när man som mäklare får en kontakt med intressenter som slutligen leder till att de blir köpare. Det känns verkligen som att ni är helt rätt familj att förvalta huset.
    En vacker dag får ni besök av en nyfiken mäklare.... ;)

• Robin F

2019-07-26

Robin F skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Sålt bostadsrätt 2a i Kävlinge centrum.

Robert är duktig, smart, social och kunnig.

Samma förväntningar.

Jadå det gjorde han.

En väldigt duktig mäklare.
    Högsta betyg. Läs mer
  • 2019-07-24

Annika Sofia Ulrika B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Flertalet visningar, köpt objekt och i försäljningsprocess av ett objekt.

Mycket proffsig, kunnig, påläst och pålitlig mäklare! Läs mer
  • 2019-07-11

Fredrik H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket duktig och kunnig mäklare Läs mer
  • 2019-07-10

Rabija F skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Engagerat, trevlig, ärlig, drivande. Hade svar på alla våra frågor och undringar. Otroligt nöjd! Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2019-07-08

Madeleine R skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Fantastiskt bemötande och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-08

Elvir F skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Han upfylde alla våra förväntningar! Jätte duktig!!! Läs mer
  • 2019-07-07

Monica Barbro Christina A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert sålde mitt hus i Barsebäckshamn och jag ger honom bästa betyg. Trevlig och lätt att komma i kontakt med. Läs mer
  • 2019-07-03

Kristin N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Köpt en villa på landet av Robert. Jag är jättenöjd med hans bemötande från första stund. Tog sig tid var alltid förstående och lyhörd för våra önskemål och funderingar. Vid en visning upplevde vi dock att det andra sällskapet fick all uppmärksamhet och därav det något sänkta betyget. Det gjorde oss väldigt osäkra initialt men som tur va löste det sig i slutändan och hela köpprocessen har flutit på bra. Läs mer
  • 2019-07-01

Annika D skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Sålde en bostadsrätt jag fått via arv. Robert hade sålt lägenheten till min mor och vet nog mer om den än jag gör. Han höll mig informerad om vad som hände med försäljningen och var snabb att svara på mina hundra och en frågor. Dessutom hittade han snabbt en köpare som betalade ett mycket bra pris. När det visade sig att jag är bortrest på tillträdesdagen kommer han även att ta hand om den biten. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-07-01

Per Gunnar B skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har sålt ett hus.
    Mäklaren var väldigt vänlig, förstående och tålmodig. Vi är supernöjda och väldigt glada att vi fick honom som mäklare. Läs mer
    2019-08-14 Peter J svarar Per Gunnar B
    Hej!
    Tack snälla för de fina orden! Det var/är jätteroligt att ha kommit i kontakt med er, ni är verkligen en rar familj.
    Det är alltid lika trevligt med affärer där man känner att säljarna och köparna är nöjda med affären och man som mäklare får vara med på ett hörn i det stora kliv som är på väg att tas. Vi ses snart på tillträdet! Med vänlig hälsning/Peter
  • 2019-06-30

Åke Carl Johan Ö skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Ett mycket trevligt bemötande, personlig och rak kontakt vid försäljningen av vår villa. Läs mer
    2019-08-14 Peter J svarar Åke Carl Johan Ö
    Hej Johan! Tack snälla för din feedback, det uppskattar jag verkligen.
    En stor orsak till att jag valde mäklarbanan är för att man får kontakt med väldigt trevliga människor, du och Jessica är verkligen inget undantag. Vi ses säkert snart på Ica igen ;) Med vänlig hälsning/Peter
  • Roger F

2019-06-29

Roger F skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Susanne har varit en riktig klippa när jag sålt mitt hus.
    Hon har fixat och donat utan och gjort allt så himla smidigt för mig. Läs mer
  • Angela Diana B

2019-06-26

Angela Diana B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Köpt bostad.
    Trevligt bemötande, hjälpsam. Snabb på att svara på frågor. Läs mer

Gunilla H skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Tillmötesgående
    Kunnig
    Effektiv
    Optimistisk Läs mer

Birna Í skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag har solt Bäckabrinken 10 d .Jag är jette nöjd med Peter, jag kan absolut rekomendera med honum, hann är snäll trevlig och dugtig, han kom aldeles långt över mina förväntingar,
    Hann är ärlig, allt blev så lett för mig, för hann gjörde allt, och införmärade allt till mig, jag kände mig säker hela tiden.

tack så mycket Peter

ps. ursäkta min Svenska Läs mer
    2019-08-14 Peter J svarar Birna Í
    Birna, tack så jättemycket för ditt omdöme! Det var jättetrevligt att få hjälpa er med försäljningen.
    Tack för att du delgav dina erfarenheter ifrån Island och det gör mig jätteglad att du fick en positiv upplevelse från hur mäkleriet fungerar här. Vi ses inom kort :)

Charlotte A skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Hej. Jag har sålt min 2 rumslägenhet och valde Fastighetsbyrån för att sälja. Det var mycket bra val. Är mycket nöjd med Peter Järvelid som mäklare . Han är en sympatisk och trevlig person, jag blev bemött på ett trevligt sätt av honom. Han visste exakt hur mycket lägenheten var värd och det priset han Bedömde jag kunde få fick jag. Man kan fråga honom om det mesta han är mycket hjälpsam. Jag rekommenderar honom varmt. Vänligen Charlotte Arehov Läs mer
    2019-08-14 Peter J svarar Charlotte A
    Hej Chalotte,
    Tack snälla för ditt fina betyg! Jag uppskattar verkligen att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
    Hoppas du kommer trivas på din nya ort och även att du kommer och hälsar på i Kävlinge igen.
    Må gott! Bästa hälsningar, Peter

Carin J skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Bra o trevligt bemötande / gav tid o ej stressande / villa att sälja Läs mer
  • 2019-06-23

Andjela V skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert sålde vår bostad innan fotografering. Han är en duktig mäklare, har bra kontakter och gjorde vår bostadsförsäljning väldigt smidig.

Vi är supernöjda med Robert och vi lämnar våra bästa rekommendationer. Absolut att vi kommer anlita honom i framtiden igen! Läs mer
  • 2019-06-05

Nils Gunnar Patrik N skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi vill verkligen rekommendera Peter, som genom sitt vänliga och förtroendegivande bemötande, lett oss genom vår husförsäljning på ett professionellt sätt. Han har sett till att vi känt oss trygga under hela processen från start till avslutande affär. Läs mer
    2019-06-11 Peter J svarar Nils Gunnar Patrik N
    Tack Patrik och Charlotte för det fina omdömet! Det var en spännande resa vi gjorde tillsammans, den kommer vi säkert bära med oss i minnet. Önskar er all lycka i ert nya boende :)
  • 2019-06-03

Anders M skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har sålt vår bostadsrätt genom Peter Järvelid.
    Peter har gjort ett kanonjobb hela vägen. Mycket kunnig, lugn och tog verkligen vara på vårat intresse. Samtidigt som han även värnar om köparen på ett ansvarsfullt sätt. Det känns viktigt för oss oxå att köparen känner sig trygg i affären.
    Sammanfattningsvis, så kan vi varmt rekomendera Fastighetsbyrån och framförallt Peter som mäklare. Läs mer
    2019-06-11 Peter J svarar Anders M
    Tack snälla för ert fina omdöme, det uppskattar jag verkligen :).
    Det är alltid kul när affärer går bra och vi har nöjda säljare och köpare.
  • 2019-05-12

Nada A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag köpt hus.
    Jag blev bemöt på bästa sätt av Robert verkligen rekomenderar jag honom . Läs mer
  • 2019-04-29

Jenny Erika Elisabet C skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har sålt vår villa som vi ägt i många år. Vi valde Robert som mäklare för han gjorde ett mycket gott intryck.

Mäklaren var väldigt lyhörd och tillmötesgående.
    Det märktes att han tyckte om sitt jobb och han gjorde sitt yttersta för att vi skulle bli nöjda.

Allt gick väldigt lätt och smidigt.
    Mäklaren var lättillgänglig och svarade på frågor osv inom rimlig tid.

Än är inte affären helt klar.
    Men hoppas att allt flyter på lika smidigt som det gjort fram tills nu! Läs mer
  • 2019-04-27

Gunilla J skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi sålde vår villa
    Utmärkt bemötande
    Vi nådde nästan fram till utsatt pris
    Vi är nöjda med slutpriset som Susanne nådde Läs mer
  • 2019-04-26

Svend Aage B skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Har sålt en villa.
    Har bara en väldigt positiv upplevelse
    av Peter. Han har levt upp till alla förväntningar.
    Har bara en väldigt positivt upplevelse av allt. Läs mer
    2019-04-26 Peter J svarar Svend Aage B
    Hej!
    Tack snälla för ert fina omdöme, uppskattar jag verkligen! Det är verkligen kul att få vara er mäklare och hjälpa till.
    Min bästa hälsning till er ?
  • 2019-04-26

Jonas Ö skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevlig och professionell,lyhörd och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-18

Ulf S skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi fick väldigt bra hjälp vid försäljning av vårt hus.
    Allt från fotografering, visning, budgivning och besiktning.
    Super nöjda! Läs mer
  • Hanna B

2019-04-15

Hanna B skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har sålt vårt hus. Efter flera olika mäklare tog Susanne över. Hon är proffsig, påläst och kompetent.
    Hon sålde huset i ett nafs.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-04-13

Susanne H skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Susanne Heisterkamp har motsvarat alla mina förväntningar på en fastighetsmäklare! 100 % nöjd. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-09

Nina Alexandra H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Sålt ett tre år gammalt hus - vilket jag köpte av Robert RA. Mycket proffsigt bötande från början till (snart) slut. Återkoppling både via SMS och telefon under processen. Har varit behjälplig vid övriga frågor jag haft gällande husköp. Läs mer
  • 2019-03-14

Lars Å skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Susanne har levt upp till mina förväntningar och utfört

uppdraget på för vår del utmärkt sätt.

Lars Åkesson Läs mer
  • Signe Ulla Britt-Louise P

2019-03-11

Signe Ulla Britt-Louise P skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har köpt en villa,
    Susanne H är proffsig, kunnig med vänligt bemötande,en mäklare jag varmt skulle rekommendera.
    MVH Ulla Läs mer
  • 2019-02-12

Mikael D skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mäklaren var väldigt trygg i sitt sätt att jobba och kändes kompetent. Allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2019-01-29

Gustav E skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket trevlig och duktig kille. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Anette M

2019-01-23

Anette M skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Kunnig och trygg fastighetsmäklare Läs mer
  • 2019-01-21

Oscar E skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har köpt en lägenhet. Vi blev bemötta av mäklaren på ett fantastiskt sätt och hon var alltid väldigt vänlig och omtänksam. Susanne var väldigt ansvarstagande och ringde gärna en extra gång för att bekräfta att allt var rätt som planerat. Då det var första gången vi var inblandade i ett ärende med en mäklare har vi inga erfarenheter att att jämföra med, men vi fick som sagt ett väldigt gott intryck av mäklaren. Läs mer
  • Margareta N

2019-01-17

Margareta N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert sålde för oss en bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda med honom som mäklare och kommer att anlita honom flera ggr. så klart. Läs mer

Unionsgatan 5, 244 30 Kävlinge