Fastighetsbyrån Kävlinge

Fastighetsbyrån Kävlinge

Nu när avstånden hela tiden minskar tack vare bättre kommunikationer och digitalisering befinner sig flera orter i Kävlinge kommun på praktiskt avstånd från större skånska städer som Lund, Malmö och Helsingborg. I kombination med stor tillväxt genom nybyggnation är området verkligen attraktivt för framtiden.

Fiska gädda eller njut av vackra promenadstråk längs kusten, vi på Fastighetsbyrån i Kävlinge har utmärkt kännedom om det lokala området och den lokala bostadsmarknaden.

Kontakta oss om du vill köpa eller sälja bostad, eller om du har några andra frågor om boende i Kävlinge.

Läs vad 393 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kävlinge 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-01-20 Verifierad kund
    Vänligt och profesionellt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar och det levdes upp till det.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, det har underlättat för oss.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-01-19 Verifierad kund
    Vi har använt oss av Robert flera gånger och alltid lika nöjda! 👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-01-19 Verifierad kund
    Mycket trevlig och engagerad! Fick ett väldig gott intryck.
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-01-17 Verifierad kund
    Snabba återkopplingar och trygg i sitt uppdrag! Vi är supernöjda med att ha haft Susanne som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-01-07 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Robert och hela processen med fastighetsbyrån Kävlinge.
    Robert är proffsig och gav oss en trygg känsla under försäljningen.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Superbra på alla sätt. Driven, fokuserad och ödmjuk. Vi är väldigt nöjda med Robert Rottgardt .
    2021-12-15 Verifierad kund
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande.
    Förväntade mig att få ut en skälig ersättning för bostaden och det lyckades mäklaren med.
    Har ett trevligt och bra bemötande.
  • Jan K
    2021-12-14 Verifierad kund
    Susanne var snabb och proffsig från start till mål. Glad, positiv med hög energi tog hon sig an projektet. Agerade professionellt, men personligt genom hela köp/sälj- processen.
    2021-12-14 Verifierad kund
    Bemötandet vi fick var väldigt lugnt och bra. Hon gjorde ett bra jobb med att bemöta de önskningar vi hade som ex förhandsvisningar.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Robert är oerhört trevlig, kunnig och hjälpsam. Är det något löser han alltid det, och ser till att man får svar och den hjälp man behöver.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare.
    2021-10-20 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött ända från första stund, när jag beställde en värdering av huset. Susanne har varit till stor hjälp och ett stort stöd vad gäller både visningar och försäljning. Hon levde upp till det som jag förväntade mig av en mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2021-10-08 Verifierad kund
    En bra mäklare och ger väldigt bra service och ett snabbt agerande i ärendet!
    2021-09-24 Verifierad kund
    Mycket positivt att hon är lätt att få tag på. Är hon upptagen återkommer hon så fort hon kan, mycket bra@
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2021-09-21 Verifierad kund
    Allt gick smidigt, snabbt utan bekymmer och ett trevligt bemötande
    2021-09-19 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Peter Järvelid som mäklare .
    Proffsigt o gediget bemötande.
    Snabb återkoppling.
    Kommer att varmt rekommendera honom.
    2021-09-16 Verifierad kund
    Trevligt och engagerat bemötande, påläst och förtroendeingivande!

Våra förhoppningar möttes upp tack vare en god återkoppling och samtal, samt att Robert lämnade fortlöpande information hela tiden på saker man inte kanske direkt tänker på för stunden.

Mycket nöjda med Robert!
    2021-09-13 Verifierad kund
    Susanne har varit en klippa från dag ett! Alltid snabba svar och trevligt bemötande. Hon har guidat oss igenom hela försäljningsprocessen på ett mycket professionellt sätt vilket har känts väldigt tryggt.
    2021-09-09 Verifierad kund
    Proffsigt och kunnig!
    Ger bra information om vad som pågår
    2021-09-08 Verifierad kund
    Trevlig och företagsam. Ibland så energisk att det är svårt att hinna ta åt sig allt hon säger.
    2021-09-08 Verifierad kund
    Bra , kunnig och mycket trevligt bemötande
    Rekommenderas varmt !
    2021-09-06 Verifierad kund
    Den absolut smidigaste försäljning vi varit med om. Robert är en super professionell mäklare med glimten i ögat som har stenkoll på området där han jobbar. Vi är extremt nöjda med allt från början till slut. En 11 av 10 helt enkelt!
    2021-07-22 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och proffsig mäklare.
    Susanne mötte alla frågor och var engagerad under hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2021-07-22 Verifierad kund
    Bra bemötanden under hela processen, öppen och tydlig.
    Trevligt bemötande
    Snabba o raka uppgifter o svar
    2021-07-21 Verifierad kund
    Vi fått väldigt bra bemötande och fått information om allt som skall ske.

Jag tycker absolut Susanne har bemöt oss med våra förvåntnibgar.

Vi är tacksamma att vi valde just synsinne!
    Tack för allt!!
    2021-07-20 Verifierad kund
    Proffsig, tillgänglig och hjälpsam på alla sätt. Kunde inte fått en bättre mäklare både för försäljning och köp av boende.
    2021-07-19 Verifierad kund
    Kunnig och väl påläst om objektet. Lite stökigt i budgivningsprocessen men det slutade bra till slut (för min del)
    Snabb på att återkoppla.
    Allt har fungerat utmärkt!
    2021-07-03 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och kunnigt mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2021-06-23 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och duktig mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2021-06-18 Verifierad kund
    Tog reda på vad jag sökte, även om det inte fanns tid så tog han sig tid, pusslade och löste det för att fixa visning. Tät telefonkontakt och informerade om läget samt frågade hur mina tankar gick. Lugn, mycket tålamod men samtidigt saklig . Mån om båda parter, både köpare och säljare.
    Hej Linda!
    Tack snälla för ditt fina omdöme ☺️! Det är jättetrevligt att jobba med kunder som er. Uppskattar verkligen samarbetet. Hoppas och tror att det blir riktigt bra i nya bostaden! Mvh Peter
    2021-06-16 Verifierad kund
    Glad problemlösare, ordande allt smidigt. Svarade snabbt, la extra energi på att lösa saker.
    2021-06-12 Verifierad kund
    Mycket kompetent och trevlig. Vi rekommenderar honom åt andra
    2021-06-10 Verifierad kund
    Susanne är en mycket pålitlig, kompetent och välkomnande.
    Det som jag tyckte var positivt var att hon inte var påstridig och pratar bara sälja. Hon har balans i sina samtalsämnen och känner av stämningen. Vi var supernöjda och arbetar gärna med henne igen.
    • Ålstorp
    2021-06-09 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, tillmötesgående, arbetsam. Kan inte tänka mig någon bättre
    2021-06-07 Verifierad kund
    Supernöjd med Peter, köpte en bostadsrätt som han förmedlade. Väldigt mån om både säljare och köpare och ett mjukt, varmt bemötande. Rekommenderas!
    2021-06-07 Verifierad kund
    Bästa mäklare i Kävlinge kommun!
    2021-06-07 Verifierad kund
    Vi köpte var drömhus och Robert har varit till stor hjälp genom hela processen! Vi kände att han verkligen var väl insatt i objektet och var väldigt vänlig och trevlig. Robert tog reda på svar till alla våra frågor och gjorde bidrog därmed till en dryg affär!
    2021-06-07 Verifierad kund
    Köpte en villa via Peter Järvelid.
    Utan tvekan den mest engagerade och mest service minded mäklare jag stött på. Peter var mycket trevlig och tog sig tid att lyssna på oss som köpare och hjälpte till med allt han kunde för att vi skulle känna oss trygga och nöjda med vårt köp.

Det enda negativa var väl att Peter var så duktig att flera köpare lockades att buda :)

Kan varmt rekommendera Peter.
    Hej Johannes,
    Verkligen, stort tack för ett riktigt fint omdöme! :)
    Jag beklagar att många ville hänga med oss i budgivningsprocessen ;). Vill dock inte ta åt mig all ära utan att säga att ni har hittat alla tänkbara guldkorn..... ;)
    Det har varit jättekul att ha er på visningarna, ständigt positiva och glada! Vi har haft många bra och givande samtal.
    Hoppas att ni kommer trivas mer än utmärkt i Furulund, varmt välkomna till vår fina kommun :)

2021-06-06 Verifierad kund
    Vi träffade Peter på flera visningar under vår husjakt, innan vi hittade det som nu blivit vårt. Han är väldigt sympatisk, förtroendeingivande, intresserad och serviceminded! Påläst om de objekt han förmedlar, och de svar han inte har på rak arm tar han reda på. Han tar sig tid att lyssna på oss som spekulanter och är en bra säljare utan att "släta över" eventuella skavanker. Hela processen (från visning och budgivning till kontrakt och nyckelöverlämning) har känts tryggt, personligt och professionellt hanterat. Peter har en helhetssyn och tar hänsyn till både köpare och säljares behov under hela förmedlingsprocessen!
    Hej Emelie!

Tusen tack för ditt fina omdöme! Det har varit så trevligt att ha er som intressenter och nu även som köpare.
    Kontakten har varit ett rent nöje! Min utgångspunkt har varit att ge den service som jag själv hade velat ha av en mäklare.
    Som privatperson har jag flyttat många gånger och sett förbättringspotential inom kåren. Det har varit min drivkraft redan från dag 1.
    Det är faktiskt lite overkligt att få ha det ärofyllda uppdraget att hjälpa kunder i deras viktigaste beslut. Det i sig är moroten att alltid sträva mot det bästa.

Ni har stora planer för ert hem och jag är säker på att det kommer bli riktigt fint. När det är dags att stämma av värde så kommer jag som ett skott ;).

Önskar er en riktigt fin sommar och all lycka framöver!

2021-06-04 Verifierad kund
    Köpt lägenhet och fått skriftlig värdering.
    Blivit jättebra bemött och varit väldigt tillmötesgående, lyssnande på behov och anträffbar.
    Jag hade förväntningar som ovan och dom behov har blivit bemöta med bravur.
    Hej Victor!
    Tack snälla för ditt härliga omdöme!
    Vi har haft en spännande period bakom oss, kvickt gick det och innan någon visste ordet av så var du köpare.
    Du har köpt en riktigt fin lägenhet i en riktigt bra förening. Av egen erfarenhet ifrån föreningen vill jag tro att ni kommer trivas galant.
    Ha en riktigt skön sommar, vi både ses och hörs :)

2021-06-04 Verifierad kund
    Har både köpt hus och sålt bostadsrätt med Peter. Köpte bostadsrätt nu i Maj!
    Finns inget negativt utan enbart positiva upplevelser och ett proffsigt intryck. Man får alltid svar på det man undrar över och det är lätt att komma i kontakt med Peter! Rekommenderar honom varmt till alla. Är det köp/sälj på gång, då är det Peter jag kontaktar
    Hej Jessica!
    Vi kan ha haft en av de mer otroliga resor tillsammans. Minns ett av våra första samtal, där jag trodde mig ha hittat ert drömhus. Vid första anblick var det inte vad ni sökte men när allt kom omkring stod ni där med nycklarna i handen. Att få hjälpa er nu, så här många år senare, är så klart ett hedersuppdrag.
    Hoppas det blir riktigt bra i nya boendet!
    Mina bästa hälsningar till hela familjen :).

2021-06-02 Verifierad kund
    Köpt hästgård utanför Lund.
    Blev mycket väl mött av Peter.
    Underbar personlighet och tydlig. Jag kommer att rekommenderar Peter till andra.
    Hej Patrik!

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Här får man se upp så det inte stiger en åt huvudet.... :P
    Verkligen jättekul att ha er som kunder, en härlig familj! Ser fram emot det fortsatta och kommande samarbetet med er.
    Önskar en härlig helg!

Mvh/
    2021-06-02 Verifierad kund
    Peter är ödmjuk, proffesionell och en mycket trevlig mäklare.
    Verkligen serviceminded och påläst
    Rekommenderar honom starkt åt andra
    Hej Madeleine!
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Ert husköp, era -och barnens, reaktioner talade sitt tydliga språk :).
    Ni har verkligen hittat ett unikt hus som förverkligar era drömmar.
    Att få sitta på första parkett som mäklare är fantastiskt, det är stort.
    All lycka idag och ha en riktigt fin helg!

2021-06-01 Verifierad kund
    Mycket god,proffsig och trevlig
    Rekommendera
    Hej Dawid!
    Tack snälla för omdömet! Det uppskattar jag jättemycket!
    Verkligen kul att ha er som kunder! Ni har varit dedikerade i ert letande och till slut kom den fina bostaden :).
    I pågående stund har vi försäljning av er nuvarande bostad, den kommer vara väldigt uppskattad av många.
    Vi ses på söndag, njut av helgen till dess ;).

2021-05-24 Verifierad kund
    Fick bra stöd genom mitt husköp, tillgänglig och kompetent vilket kändes tryggt genom processen.
    Hej Malin! Tack snälla för de fina orden :)
    Har varit kul att ha er som visningsgäster, alltid lika positiva och glada. ÄNTLIGEN blev det er tur att lägga rabarber på ett riktigt mysigt hus. Det kommer bli jättefint i er ägo.
    Ha det gott så ses vi snart!

2021-05-22 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt och kunnigt bemötande.
    Snabb och smidig försäljning.
    Behjälpliglig med superduktig stylist inför annons.
    Väldigt Nöjda!
  • Rebecca P
    2021-05-20 Verifierad kund
    Susanne har hjälpt mig/oss med två bostadsförsäljningar jag är väldigt nöjd med henne. Hon är snabb och driftig och har alltid ett trevligt sätt. Kan verkligen rekommendera henne!
    2021-05-17 Verifierad kund
    Hjälpsam, proffsig och trevlig.
    Hej Marcus!

Tack snälla för omdömet, det uppskattar jag verkligen :)
    Det har varit en fröjd att ha er som köpare, verkligen en superhärlig familj!
    Ni hade en extraordinär resa på många olika vis, en resa där alla inblandade fick nya kunskaper och erfarenheter.

Jag är genuint glad för er skull, ni har köpt ett fantastiskt fint hus. Läget är "one of a kind".
    Marcus, vi hörs och ses. Räkna med ett mäklarbesök inom kort :)

• Hofterup
    2021-05-11 Verifierad kund
    Detta var andra gången vi säljer med Robert och vi är nöjda med allt ifrån planering till kontraktsskrivande.

Robert har bra områdeskännedom, har haft en bra och ärlig dialog med oss som säljare och enligt vad vi uppfattat även haft god kontakt med potentiella köpare. Våra förväntningar på pris och tid för utflytt var höga och de infriades.

Vi rekommenderar Robert vid försäljning av ert boende.
    2021-05-11 Verifierad kund
    Har nyligen sålt en bostadsrätt med Peter som mäklare.
    Har haft Peter som mäklare innan så det var inte påtal 9m någon annan mäklare nu 😊
    Är supernöjd.
    Peter är trevlig, lätt att prata med,positiv och finns alltid där när man har frågor och funderingar.
    Håller en uppdaterad hela tiden om hur det går med försäljningen.
    Hej Marie!
    Tack snälla för det fina omdömet, det uppskattar jag jättemycket!
    Redan första gången vi gjorde affär så var det ett jättefint samarbete. Det har varit jätteroligt att följa er under dessa åren och jag blev jätteglad över det fortsatta förtroendet :).
    Tror att flytten till nya bostaden blir en kanonlösning för er.
    Lovar att gynna den lokala bagaren och komma upp med fikabröd när ni har flyttat in ;).

Hörs och ses!