Alla kategorier Mäklare Skåne Kävlinge Fastighetsbyrån Kävlinge

Fastighetsbyrån Kävlinge

Unionsgatan 5, 244 30 Kävlinge — Visa karta

Nu när avstånden hela tiden minskar tack vare bättre kommunikationer och digitalisering befinner sig flera orter i Kävlinge kommun på praktiskt avstånd från större skånska städer som Lund, Malmö och Helsingborg. I kombination med stor tillväxt genom nybyggnation är området verkligen attraktivt för framtiden.

Fiska gädda eller njut av vackra promenadstråk längs kusten, vi på Fastighetsbyrån i Kävlinge har utmärkt kännedom om det lokala området och den lokala bostadsmarknaden.

Kontakta oss om du vill köpa eller sälja bostad, eller om du har några andra frågor om boende i Kävlinge.

Läs vad 164 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kävlinge

• Stefan J
    Stefan J skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    En bra duktig och mycket trevlig mäklare:) Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Otroligt kompetent mäklare. Delaktig och aktiv från start till slut. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är en mäklare i tiden,duktig, man får förtroende och känner sej inte ”lurad”. Utan tvekan hade vi valt honom igen om det hade funnits fler objekt.Där är ordning o reda. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har köpt ett hus i Lödde. Affären gick fort och smidigt, från budgivning till kontraktsskrivning. Robert har ett mycket trevligt och förtroendegivande sätt. Lugn, avslappnad och professionell. Om vår nuvarande bostad, som vi ska sälja inför flytten, legat i Kävlinge kommun, hade vi anlitat Robert som mäklare. Läs mer
  • Petra L
    Petra L skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Köpt hus av mäklaren.
    Gott bemötande.
    Förväntningar:vara påläst om objektet, kunna svara på frågor, ta reda på fakta.
    God upplevelse av mäklaren. Kanske läsa på ytterligare lite om huset. Med värmesystem och likande. Läs mer
  • Jan-Lennart Alvar Ö
    Jan-Lennart Alvar Ö skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet som ännu inte är färdigbyggd. Dessutom har vi sålt vår hus. Båda affärerna har Robert skött.
    Våra kontakter med honom har hela tiden fungerat bra, han har varit hjälpsam och oftast svarat väldigt snabbt på våra frågor. Tyvärr är byggfirman (och de många entreprenörerna) inte lika tillmötesgående eller flexibla utan där har vi fått många besvikelser.
    Försäljningen av vårt hus gick däremot väldigt snabbt och överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Pethra F
    Pethra F skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Köpt hus och nu ska vår bostadsrätt säljas. Robert är energisk, lugn och påläst. Mkt trevligt bemötande. Har tittat på många hus m olika mäklare o aldrig blivit imponerad. Men Robert jobbar på ett annorlunda sätt som känns mer effektivt för alla parter och förhoppningsvis infriar han våra höga förväntningar Läs mer
  • Lars Erik Julius P
    Lars Erik Julius P skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Levde upp till förväntningarna om god marknadskännedom, kundkontakter och förhandlingsförmåga. Läs mer
  • Solvig Elisabet P
    Solvig Elisabet P skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är mycket kunnig och mycket hjälpsam. Han hjälper oss genom den svåra processen att sälja vårt barndoms sommarställe. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevligt sätt och bemötande av både säljare och köpare. Läs mer
  • Alf Arne P
    Alf Arne P skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    JAG BLEV BEMÖTT PÅ ETT TREVLIGT OCH PROFSIGT SÄTT AV MANGNUS. ALT FUNGERADE PERFEKT. Läs mer
  • Gert J
    Gert J skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har sålt en tomt Han har utfört sitt uppdrag till vår fulla
    belåtenhet Han var väl förberedd vid kontraktsskrivning Läs mer
  • Katharina A
    Katharina A skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har sålt ett hus, med Magnus som mäklare. Upplevde honom som varm, trevlig och proffsig. Var snabb med att informera så fort något hände! Läs mer
  • Felicia P
    Felicia P skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är trevlig, ärlig, flexibel, effektiv och tillmötesgående Läs mer
  • Sabina Z
    Sabina Z skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Roberts bemötande var välkomnande och inbjudande. Vi fick den tid och det utrymme vi behövde för att se objektet, han gav den information vi efterfrågade och mer därtill.
    Som kund är jag jättenöjd! Läs mer
  • Zakarias R
    Zakarias R skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Svårbedömt då vi var ensamma på visningen och fick således all uppmärksamhet. Men Robert kändes trygg och professionell i sin yrkesroll. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Tycker att Magnus från början gav ett lugnt och stabilt intryck och att han verkar ha koll på sitt uppdrag. Kanske lite för lugn? men det passade oss bra!

Fungerade också bra med återkoppling från Magnus och han visade också ett intresse för oss som kunder och lyssnade av hur vi tyckte och tänkte och gav oss bra tips.

Har rekomenderat honom till vänner som skall sälja sitt hus snart också. Läs mer
  • Nils N
    Nils N skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag upplever Emma som en mycket driven, kompetent och proffesionell mäklare på alla områden.
    Det är tydligt att hon är väldigt kunnig och tänker både strategiskt och på helheten i de olika momenten av bostadsförmedlingen.

Hon har dessutom förmågan att att behålla lugnet, vara rationell och saklig under de svårare förhandlingsmomenten av affären.
    Få mäklare jag tidigare mött har klarat detta på ett lika bra sätt.

Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Christel H
    Christel H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket nöjd med Robert och hans agerande inför och under min husförsäljning. Lugn och lyssnande. Kan varmt rekommendera honom till andra, som tänker sälja sitt hus eller lägenhet. Fått den hjälp som jag behövde. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Påläst & lätt att prata med. Gick alltid att må och återkom med snabba besked. Skötte kontakten mellan oss och säljaren på ett proffsigt sätt genom hela affären. Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har varit mycket nöjda med Emma och hennes engagemang när vi sålde vår bostad. Emma ger ett proffesionellt intryck och vi kände direkt förtroende för henne. Vi kan absolut rekommendera Emma. Läs mer
  • Mirja N
    Mirja N skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Bra, informativ, tydlig och tillgänglig.
    Bra bemötande mot mina föräldrar, förståelse för deras känslor av att sälja huset. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Seriöst och professionellt bemötande. Läs mer
  • Lhinn S
    Lhinn S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Bra mäklare som är lyhörd på kunden och som ger ett gott intryck. Jobbade exemplariskt med vår försäljning. Läs mer
  • Marie-Louise S
    Marie-Louise S skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Allt sköttes proffsigt.Alltid vänlig,lugn och trevligt bemötande. Läs mer
  • Bo H
    Bo H skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra. Anser att betalningen står i god proption till utfallet. Läs mer
  • Ulla Margit Ingeborg N
    Ulla Margit Ingeborg N skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Alltid mottagen med vänlighet och ett värdigt bemötande. Läs mer
  • Helen H
    Helen H skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jättebra mäklare! Allt gick smidigt. Läs mer
  • Bo H
    Bo H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Efter första kontakten förstod jag att Robert hade valt rätt jobb. Lyssnande, sansad och proffsig. Han gjorde ett utmärkt arbete, även fotografen kunde sitt jobb. Tack för fint samarbete. Bo. H Läs mer
    2017-10-27 Robert R svarar Bo H
    Det är jag som skall tacka för förtroendet Bo! Det var ett sant nöje och jag är glad att höra att du tyckt det gått så bra. Vi hörs av snart igen!
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vill tacka Emma Lindskog för snabb och smidig försäljning av vår bostad. Hon känns, och är proffsig.
    /Patrik Johansson Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag tyckte att han var jätteduktig.Han va snäll och vänlig. Han gick igenom allting, var tydlig så att det inte skulle bli några missförstånd under mötena. Han var lätt att få kontakt med. Mycket bra mäklare. Läs mer
  • Jannike J
    Jannike J skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Emma är en kunnig, proffsig, pålitlig och engagerad mäklare som med stor värme, respekt och lyhördhet har sålt vår bostadsrätt till ett pris som vi bara kunde drömma om. Kan varmt rekommenderara denna underbara mäklare som med sin jordnära och avspända personlighet var en klippa och ett stöd för oss under försäljningens gång. Läs mer
  • Roger S
    Roger S skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Superbra och proffsig mäklare, som ger allt både när man är köpare och säljare. Läs mer
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevlig, informativ och duktig mäklare!
    Alltid tillgänglig, har full koll och är behjälplig med allt som kan tänkas.
    En mäklare man kan känna sig trygg med och som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Har haft ett jättebra samarbete med Magnus Läs mer
  • Christer Ö
    Christer Ö skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Från första början fick man upp ett stort förtroende för Magnus, hela affären igenom fick man tydliga svar på frågor man hade, samt fick mycket info och råd hur man skulle gå till väga, skulle inte tveka att anlita honom igen vid en ev ny affär. Är verkligen nöjd med allt! Läs mer
  • Jacob E
    Jacob E skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Allt fungerade enligt förväntning och hon var tillänglig så som önskas. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Emma var trevlig och kändes trygg i sin roll. Jag kände att hon ville att både säljare och köpare skulle bli nöjda. Hon kom med råd under hela processen och försökte hjälpa oss att få svar på alla frågor. Läs mer
  • Kristin R
    Kristin R skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Nja lite dåligt påläst..........inte fullständig info till mej som köpare bla... men trevlig och vänlig i sitt sätt. Läs mer
    2017-10-27 Robert R svarar Kristin R
    Hej Kristin,
    Jag tackar väldigt mycket för din feedback, även om det såklart var tråkigt att höra att du känner att informationen varit otillräcklig. Vi kan ta en liten diskussion när vi ses framöver avseende det som brustit, så jag har möjlighet att rätta till detta. Önskar dig en riktigt trevlig fortsatt höst!
    RObert
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert var den 5:e av mäklare vi lät komma hem och presentera sig för oss. Detta efter starka rekommendationer från vänner, trots att vi bestämt oss för att inte ta in fler mäklare att välja mellan.
    Tidigt under Roberts besök hos oss kände både jag och min sambo att vi definitivt hade hittat rätt. Robert visade en tro på vårt säljobjekt som vi inte sett hos de andra mäklarna på samma sätt.
    Genomgående under försäljningen gick ingen fråga obesvarad, och hanteringen av allt från vår oro, till intressenter och fotograferingen var professionell, alltid med ett leende på läpparna och en stor dos förstående. Läs mer
  • Christer J
    Christer J skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Kunnig, påläst och trevlig! Hade koll på läget, och såg till att affären drevs framåt på ett positivt sätt hela tiden! Läs mer
  • Jan Evert S
    Jan Evert S skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Bra bemötande. Avgiften var prisvärd. Läs mer
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi är mycket nöjda med Magnus på alla sätt och vis. Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket trevlig och personlig utan att tappa i professionalism. Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Kristina S
    Stort tack Kristina för ditt fina omdöme!
    Önskar en fortsatt trevlig sommar!
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är korrekt, tydlig och ger ett mycket gott intryck. Han får en att känna sig särbehandlad och det känns äkta och pålitligt det han säger. Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Torbjörn S
    Jag tackar så otroligt mycket för de fina orden Torbjörn! Mycket härligt att höra!
    Önskar en fortsatt trevlig sommar!
  • Anna W
    Anna W skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra tillgänglighet när man kontaktar honom. Har ett bra driv och engagemang. Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Anna W
    Tack så jättemycket Anna! Jag önskar stort lycka till med nya boendet!
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi är mkt nöjda med vårt val av mäklare! Kan varmt rekommendera Robert och Fastighetsbyrån i Kävlinge. Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Sarah B
    Underbart att höra och jag tackar så hemskt mycket för de varma orden! Ser fram emot att se ert nya hus!
    Ta hand om er och ha en skön sommar!
  • Carl H
    Carl H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert ger verkligen ett professionellt bemötande och är trevlig.
    Kan verkligen rekommendera Robert. Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Carl H
    Vad glad jag blir att höra Carl! Stort tack!
    Vi ses snart igen!
  • Erika A
    Erika A skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Emma Lindskog var mycket kunnig, insatt, informationsgivande, tydlig, trevlig, smidig, serviceinriktad, fokuserad, proffsig, pålitlig! Behandlade köpare och säljare med samma goda bemötande och i mitt fall gavs jag stor omvårdnad som köpare. Jag har själv sålt fastigheter, budat på fastigheter och mött ett 30-40 mäklare att jämföra med. Det är en talang att kunna hantera både köpare och säljare på förtroendegivande likvärdigt sätt. Läs mer
Robert Rottgardt Arnberg
Magnus Dahl