Alla kategorier Mäklare Skåne Kävlinge Fastighetsbyrån Kävlinge
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Kävlinge

Fastighetsbyrån Kävlinge

Kvarngatan 70, 244 32 Kävlinge — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kävlinge och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 91 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kävlinge

• Tanja R
    Tanja R skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi träffade Magnus efter att vår första mäklare på fastighetsbyrån slutade på "byrån".
    Han gav ett lugnt och seriöst intryck
  • Anna E
    Anna E skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Rekommenderar varmt Magnus! Köndes trygg och kunnig och alltid lätt att få tag på när vi hade frågor i husjakten.
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Allt gick smidigt och bra.
    Bra bemötande och trevligt sammanträffande.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Väldigt trevlig och hjälpsam för oss alla. Bara gott att säga om Magnus
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Snäll påg, men fick känslan av att han inte var riktigt påläst om fastigheten, och man kände en viss osäkerhet. Kanske inte den direkt säljande typen, men jag som är i branschen viset själv vad jag skulle titta.
    Det var på grund av att vi föll för huset, och inte bemötandet.
  • Natalie T
    Natalie T skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Magnus var lättillgänglig hela tiden under och efter processen.
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag är hittills väldigt nöjd med Emma Lindskog och Fastighetsbyrån Kävlinge. Emma är proffsig, tillgänglig, hjälpsam, utbildande, enkel att ha att göra med och tydlig. Jag kan mycket varmt rekommendera henne.
  • Elin B
    Elin B skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi är mycket nöjda av den service och bemötande vi fick under hela vårt bostadsletande.
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi fick ett mycket fint bemötande av Magnus från första början. Han förklarade hur en husförsäljning går till, var aldrig påtvingande i vårt beslut. uppträdde sedan korrekt på ett mycket trevligt sätt, som ingav oss ett lugn genom hela processen.
    Vi kan bara ge honom stort A i betyg.
  • Ljiliana M
    Ljiliana M skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevlig, engagerad och pålitlig!
  • Lisa D
    Lisa D skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Proffesionell, duktig och trevlig!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    En bra mäklare med kunskap om Kävlinge. Han gjorde det där lilla extra för att sälja mitt hus.
  • Annica N
    Annica N skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Försäljningen gick smidigt och det var lätt att få kontakt med Magnus.
  • Christoffer S
    Christoffer S skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Helt överlägsen!
    Bra kontakt och förberedde och fixade allting utmärkt!
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Magnus är trevlig, bra på sitt jobb. Väldigt bra på att förklara hur allt fungerar samt väldigt enkel att prata med. Mycket proffsig mäklare. Kan inget annat än att rekommendera honom.
  • Carl S
    Carl S skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    En lugn och saklig man som tog hand om allt på ett mycket professionellt sätt.
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jätteskicklig och proffsig från första möte till sista kontakt. Kan absolut rekommenderas.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket kunnig och trevlig person. Mycket nogrann och bra att prata med.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    En otroligt rutinerad, positiv mäklare med mycket bra tankar och idéer. Trevlig, social och empatisk.
    Vid vårt första möte slogs jag av hur entusiastisk hon var i sitt arbete vilket var den främsta anledningen till att jag valde henne när jag skulle sälja mitt radhus.
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är mycket trevlig, bra på sitt jobb, hjälpsam och verkligen en duktig mäklare.
  • Paul D
    Paul D skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Emma har gjort ett kanonjobb som mäklare .
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevligt, kunnigt och korrekt bemötande.
  • Linda A
    Linda A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra mäklare. Bra kommunikation, mycket bra bilder, service minded, trevlig, proffsig.
  • Cornelia A
    Cornelia A skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Emma var tillmötesgående och svarade så snabbt hon kunde baserat på säljarens svar till henne. Proffsigt bemötande & hörde av sig vid förändringar under affärens gång.
  • Jan A
    Jan A skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket professionellt och bra bemötande med konstant kontakt och uppdatering. Skulle rekommendera henne😊
  • Lars-åke H
    Lars-åke H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Med de i stort sett obefintliga erfarenheter som min fru och jag besitter gällande husförsäljningar tycker vi att Robert, förutom att vara en trevlig prick, skött vår försäljning på ett alldeles utmärkt sätt och vi har den uppfattningen att vi har fått en 100% uppslutning av honom och därmed har han med råge uppfyllt våra önskningar!
  • Benjamin K
    Benjamin K skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    min enda mäklare jag träffat så har ingen data o gå på men hon var väldigt bra o professionell. o ställde alltid upp.
  • Peter G
    Peter G skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Ett professionellt och trevligt bemötande. Robert hade hög servicenivå och var mycket hjälpsam med svaren på alla frågor vi hade.
  • Christian L
    Christian L skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    gav ett mycket bra bemötande och intryck.
    utan robert aldrig någon affär. kunnig pålitlig och arbetsvillig.
    spelade ingen roll när man ringde han var alltid tillgänglig.
    rekomenderas starkt från vår sida!
  • Carl S
    Carl S skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Supertrevligt bemötande och jättebra engagemang.
    Det blev en smidig affär för min del.
    Kommer absolut att vända mig till Fastighetsbyrån nästa gång det blir dags att byta boende.
  • Anders J
    Anders J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket nöjd med hans arbete, lätt att prata med och jobbar snabbt och effektivt.
  • Clas I
    Clas I skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag fick ett bra bemötande och Emma levererade det jag önskade. En framåt tjej som kommer att gå långt i sin karriär som mäklare.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra bemötande från första stund. Svarar alltid när man har frågor.
    Man blir alltid uppdaterad när det skett något nytt i affären vare sig det är försäljning eller köp.
  • Malin W
    Malin W skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert var proffsig, lätt att få tag på, tog alltid snabbt reda på olika uppgifter och återkopplade till oss under hela processen. Han behandlade både oss och köparna med både glädje och respekt. Vi kan varmt rekommendera Robert som mäklare.
  • Ted N
    Nogrand
    Behjälplig
  • Helen N
    Helen N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Kan varmt rekommendera Robert, mycket bra och erfaren mäklare. Bara en massa++++++++++
    Fick all hjälp vi ville ha.
    Riktigt trevlig är han. Massa +++++++++
  • Ida B
    Ida B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert var en utmärkt mäklare. Inte påstridigt men rak och trevlig. Han hade god kunskap om fastigheten och frågor han inte visste svaret på återkom han med inom lovad tidsram. Vid funderingar var han duktig på att reda ut oklarheter och tydligt gå igenom vad som gäller. Mycket proffsig.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Allt fungerade mycket bra. Från första till sista kontakten. Absolut inget att klaga på. Tvärtom!
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mäklare Robert lyssnade ärligt och noga och tog in de stora krav vi förväntade oss vid försäljning av vår villa. Processen gick till och med över vår förväntan med utomordentlig feedback genom varje steg samt ett professionellt intryck och agerande vid visning/försäljning. Den personliga kontakten med budgivarna och även här med löpande statusrapporter till oss gjorde att vi kände ett lugn och förtroende för Fastighetsbyrån och Robert. Vi kan varmt rekommendera honom som ansvarig för försäljning av er bostad.
    2016-03-21 Robert R svarar Fredrik D
    Jag kan inte annat än bocka och tacka för er fina rekommendation!! Det värmer i hjärtat och jag är superglad att ni är så nöjda med det jag lyckades uträtta! Ta hand om er och så hörs vi säkert av framöver!
  • Marika I
    Marika I skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Stor tjänstvillighet. Noggrann vid kontraktsskrivning. Kunde varit mer påläst om huset vid visningen.
  • Christer S
    Christer S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag kunde inte fått ett bättre bemötande. Kunnig, pålitlig, lätt att nå, lätt att ha att göra med och levererade med råge vad han lovade. Att sälja huset man bott i under många år var inte helt lätt, men inte minst tack vare Roberts insats så gick det hur smidigt som helst. Jag rekommenderar honom väldigt gärna till nya husköpare eller -säljare.
    2016-02-22 Robert R svarar Christer S
    Fantastiskt stort tack Christer! Superkul att höra att du är så nöjd! Det var för mig ett sant nöje att samarbeta med dig och att resultatet blev vad du förväntade dig och kanske lite till! På återhörande och lycka till i framtiden!
  • Malin J
    Malin J skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Bra, seriösa och noggranna mäklare. Rekommendera dem varmt till andra.
  • Ronnie G
    Ronnie G skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Magnus Dahl gav oss ett mycket positivt bemötande vilket medför att om vi skulle stå inför ett fastighetsbyte i framtiden med förtroende gärna skulle skulle anlita oss till honom.
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jättebra upplevelse av mäklaren Robert! Han gjorde ett fantastiskt jobb! Mycket nöjd
    2016-02-22 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Alexandra E
    Tack så jättemycket Alexandra! Mitt nöje helt och hållet! :-).
  • Thord H
    Thord H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi är mycket nöjda med fastighetsbyran Kan man ju se att det var bra , visning på söndagen och huset sålt på söndag kvällen
    2016-02-22 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Thord H
    Ibland går det undan :-) ! Är superglad att ni är nöjda och jag hoppas ni trivs utmärkt i ert nya hem!
    Ta hand om er och på återhörande!
  • Jan-christer K
    Jan-christer K skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Kompetent, snabb, lättsam och trevlig.
  • Marielle L
    Marielle L skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevliga, ger personlig och snabb service. Väldigt måna om sina kunder och mycket tillmötesgående
  • Andréas J
    Andréas J skrev om Magnus Dahl en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Bra och trevlig kund service.
    Lätt att få kontakt med kontoret samt mäklare.
  • Eva B
    Eva B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra och professionellt bemötande. Kunnig o trevlig, en ambitiös kille, service
    inriktad och mycket mån om mig som kund. Fick verkligen lägga ned jobb på försäljningen som två mäklare på annat företag hade misslyckats med tidigare.
    2016-02-22 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Eva B
    Det var ett nöje att handha er försäljning Eva! Bara roligt på alla punkter och jag är så glad att allt löste sig så bra tillslut! Lite envishet och gott samarbete oss emellan gjorde susen!
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Fantastiskt, bra hjälp och kan verkligen rekommendera dem!
    2016-02-22 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Sofia T
    Stort tack Sofia!! Verkligen kul att höra att din upplevelse av oss på Fastighetsbyrån är så bra!
    Tack tack!
Magnus Dahl