Fastighetsbyrån Kävlinge

Fastighetsbyrån Kävlinge

Nu när avstånden hela tiden minskar tack vare bättre kommunikationer och digitalisering befinner sig flera orter i Kävlinge kommun på praktiskt avstånd från större skånska städer som Lund, Malmö och Helsingborg. I kombination med stor tillväxt genom nybyggnation är området verkligen attraktivt för framtiden.

Fiska gädda eller njut av vackra promenadstråk längs kusten, vi på Fastighetsbyrån i Kävlinge har utmärkt kännedom om det lokala området och den lokala bostadsmarknaden.

Kontakta oss om du vill köpa eller sälja bostad, eller om du har några andra frågor om boende i Kävlinge.

438 omdömen om Fastighetsbyrån Kävlinge

Sedan starten hos Reco 2015
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2023-02-02 Verifierad kund
    Susanne var professionell från start till mål. Hon lyssnade och tog in mina önskemål som säljare. Försäljningen blev helt enligt mina önskemål och jag hoppas att jag får möjligheten att anlita Susanne igen nästa gång det är dags för en bostadsaffär för mig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2023-02-01 Verifierad kund
    Super bra och trevlig mäklare, lyckades sälja bostadsrätten trots dålig marknad för köpare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2023-02-01 Verifierad kund
    Trevligt och tryggt bemötande.
    2023-01-30 Verifierad kund
    Super bra mäklare vi är fullt nöjda
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2023-01-28 Verifierad kund
    Serviceminded, lugn och trygg. Kloka råd och öppen för mina tankar kring försäljningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2023-01-26 Verifierad kund
    Rak ärlig lovar inte mer än vad som är rimligt .
    Snabb med återkoppling .
    Respektfull och tillitsfull
    Förväntningarna att få bostaden såld
    2023-01-26 Verifierad kund
    Från första träff med Peter kände både jag och min sambo att det var Peter som skulle sälja vår lägenhet. Lugn, harmonisk och otroligt informativ mäklare. Under hela förloppet har Peter varit väldigt noggrann med kontakt och vi har känt oss så trygga rakt igenom.
    Vi kommer välja Peter nästa gång vi säljer igen, lite synd att det inte händer så ofta!
    2023-01-22 Verifierad kund
    Robert är väldigt professionell och kunnig
    Lokalkännedom, erfarenhet och social ⭐️
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2023-01-20 Verifierad kund
    Blev bemött på ett bra sätt. Han svarade på alla frågor vi ställde och det har hela tiden känts som han vill både säljaren och vårt (köparens) bästa. Trevlig och lättsam.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar och mer därtill.
  • köpte sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-12-10 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och saklig. Gav förtroende för oss som köpare.
    • Lilla Harrie
    2022-12-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lätt att prata med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    • Lilla Harrie
    2022-12-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Saklig och tydlig information.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra tillgänglighet och väldigt trevlig
    2022-11-19 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med, alltid entusiastisk och svarade sanningsenligt på frågor. Erfaren mäklare med stor kunskap. Levde upp till mina förväntningar
    2022-11-12 Verifierad kund
    En bra mäklare som både lyssnar, uppdaterar och bryr sig om kund på alla tänkbara sätt.
    Presenterar bostaden på ett ärligt och bra vis, detta resulterade i försäljning där jag är mycket nöjd.
    • Löddeköpinge Sandskog
    2022-11-08 Verifierad kund
    It was a great experience to work with Robert through a property deal. He presented all the options and spent extra time to ensure a quick processing.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-11-07 Verifierad kund
    Peter en av de bästa mäklare över hela Sverige.
    👍✅☺️
    2022-10-27 Verifierad kund
    Han är en utmärkt säljare med rätt attityd och med rätt nivå på service
    2022-10-27 Verifierad kund
    Har bara positivt att säga om Peter.
    Riktigt bra bemötande både vid köp och försäljning.
    Känns tryggt och säkert att ha Peter med sig i hela processen från början till slut. Framförallt i den osäkra marknaden som varit.
    Snabb och enkel kommunikation.
    Rekommenderar varmt!
    2022-10-18 Verifierad kund
    Det har varit bra. Inga anmärkningar..
    2022-10-15 Verifierad kund
    Susanne was lovely! She was very efficient in organizing the selling of our apartment ahead of time and the process was very smooth and quick! I appreciated how thorough she was when we met to sign the contract, she explained everything very well both in Swedish and English! We are very grateful for all her help!
    2022-10-12 Verifierad kund
    Bra och informativ. Gjorde ett bra jobb i en besvärlig marknad.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Ett proffsigt och korrekt bemötande. Kunskap om affären och processen.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Trevlig med gott humör och humor!
    Tack snälla Julia :)! Det har varit en fröjd att göra affär med er.
    Hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i huset! Ses snart igen ;)
    Jag uppskattar att du tog dig tid att skriva omdömet, det gjorde mig jätteglad.

Peter Järvelid
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bra och informativt möte Vi fick bra svar på våra frågor
    • Hofterup
    2022-09-05 Verifierad kund
    Bra bemötande från en lyhörd och mycket trevlig mäklare.
    Inte ofta man träffar på någon som behärskar sitt yrke på ett så bra sätt.
    Mvh Yvonne Kozma
    • Hofterup
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trevlig,sympatisk och påläst mäklare.Skulle rekommendera honom 24/7.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Snabba svar på frågor och enkel kommunikation
    Hej Magnus!
    Det är riktigt härligt att höra, det är så vi vill att affärer ska gå till.
    Det var verkligen trevligt att ha dig på visningar :)
    • Furulund
    2022-07-04 Verifierad kund
    Susanne var väldigt hjälpsam när vi köpet fastigheten och duktigt på att medla mellan köpare och säljaren. Försöker verkligen hitta en lösning som blev bra för båda och tog inte någons parit utan förstod bådas sidor.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Susanne får våra varmaste rekommendationer för att ta hand om din/er försäljning. Hon har gedigen erfarenhet och arbetar för att både säljare och köpare ska få en bra, trygg och smidig affär. Vi kände oss tacksamma över att kunna bolla frågor, tankar och funderingar med henne både inför fotografering, visning, budgivning samt kontraktsskrivning. Vi som tidigare köpare och säljare via Susanne önskar henne och hennes framtida kunder fortsatt framgång.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande och tillgänglig snabbt med bra svar på alla våra frågor.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Kunnig och informativ.
    Levde upp till alla förväntningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mycket bra

Han sköte det utmärkt

Vi var mycket trygga hela vägen
    Hej Mats,

Tack snälla för ditt omdöme, det uppskattar jag verkligen! Hoppas att det blir riktigt bra med er flytt och med det, allt det spännande ni har framför er.
    Önskar en riktigt fin sommar!

2022-06-02 Verifierad kund
    Susanne was very helpful. As we don't speak Swedish, she was very patient in explaining everything about the house and the process of buying it.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vi är nöjda, inget att tillägga.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    • Ålstorp
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vår andra erfarenhet av Peter och har bara positivt att säg, återigen!
    Hej Benjamin,

Tack, verkligen, för kommentaren :)! På måndag bär det av, nya huset <3!
    Väl mötta!

2022-05-09 Verifierad kund
    VI ÄR MYCKET NÖJDA ROBERTS BEMÖTANDE VÅRA FÖRVÄNTNINGAR BLEV UPPFYLDA.
    MVH GULLAN OCH CHRISTER.
  • Sebastian N
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd. Alltid blivit väl bemött om jag haft frågeställningar. Hon har alltid varit tillgänglig och hört av sig snabbt. Trevlig och engagerad. Tydlig och duktig på att förklara för någon som inte har rutin alls inom branschen. Jag litade/litar blint på min mäklare, förväntningarna på summan var något högre än det vi fick, men det hade sina förklaringar och det berättade Susanne tidigt. Jag har endast haft bra upplevelser när jag haft med Susanne att göra och känner verkligen att hon gjort allt hon kunnat för min skull.
    2022-03-21 Verifierad kund
    Jag har blivit jätte trevligt bemött !😀och allt gick jätte snabbt vilket kändes skönt 😀
    Hej Kerstin,

Tack för kommentaren och tack för förtroendet att jobba med dig! Det var en väldigt trevlig resa på alla sätt. Hoppas att du kommer trivas precis lika fint som du gjorde i förra bostaden (förutsättningarna finns ;)
    Önskar en riktigt fin sommar! Hörs när vi ska fixa med deklarationen.

• Alexander O
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-03-10 Verifierad kund
    Peter är fantastiskt, otroligt trevlig och omtänksam. Han är mycket hjälpsam och ärlig vilket alltid uppskattas vid en bostadsaffär.

Hade alla mäklare varit som Peter så hade det alltid varit ett nöje att sälja och köpa bostäder, han överträffade mina förväntningar med hästlängder.

Kan och kommer varmt rekommendera Peter Järvelid!
    Hej Alexander!

Tack snälla för ditt fina omdöme! Vet inte riktigt var jag ska börja, det var en riktigt trevlig affär vi gjorde. Redan från första kontakt till vårt sista samtal har varit en fröjd. Jag är jätteglad att just ni köpte det huset, under mina snart 11 år som mäklare är det topp 5 när det kommer till charm. Sist när vi pratade i telefon bjöd du in mig på kaffe när jag har vägarna förbi, jag kommer mer än gärna :).

Ha det bäst, njut av sommaren!

2022-03-07 Verifierad kund
    En ynnest att få sälja tillsammans med Robert. Trevlig, förtroendeingivande och en stöttpelare från första mötet till slut.
    2022-02-08 Verifierad kund
    Lite tråkigt att Peter kontaktade min bank för lånelöfte när jag informerat om att det inte behövdes!
    Annars trevligt bemötande.
    Hej Britt-Inger och stort tack för ditt omdöme!
    Mitt uppdrag som mäklare är att göra alla affärer så säkra som möjligt. I det ingår att kontrollera att alla köpare, utan undantag, har finansiering klar. Från vår sida sett handlar det inte om att vi misstror någon utan vi vill kunna skriva av potentiella risker och möjliga missförstånd. En av de saker som man som säljare vill veta är att ens köpare kan genomföra affären utan hinder. Säkerheten ger jag inte avkall på, den är det viktigaste vi har. Det har varit jättetrevligt att göra affär med er och jag ser fram emot att träffa er på tillträdet! Mvh/Peter
    2022-02-04 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och kunnig. Förtroendeingivande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-02-03 Verifierad kund
    Peter var super från första mötet då han var mycket trevlig, hjälpsam och gav ett genuint intryckt!

Tack Peter!
    Hej Nicolai! Tack snälla för ditt fina omdöme och trevliga sätt under resans gång! Det blir kul att välkomna er till Kävlinge på tillträdesdagen :). Hälsa dina kära! Mvh/Peter Peter Järvelid
    2022-01-20 Verifierad kund
    Vänligt och profesionellt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar och det levdes upp till det.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, det har underlättat för oss.
    2022-01-19 Verifierad kund
    Vi har använt oss av Robert flera gånger och alltid lika nöjda! 👍
    2022-01-19 Verifierad kund
    Mycket trevlig och engagerad! Fick ett väldig gott intryck.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Snabba återkopplingar och trygg i sitt uppdrag! Vi är supernöjda med att ha haft Susanne som mäklare.
    2022-01-07 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Robert och hela processen med fastighetsbyrån Kävlinge.
    Robert är proffsig och gav oss en trygg känsla under försäljningen.