Alla kategorier Mäklare Skåne Kävlinge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kävlinge

Fastighetsbyrån Kävlinge

Unionsgatan 5, 244 30 Kävlinge — Visa karta

Nu när avstånden hela tiden minskar tack vare bättre kommunikationer och digitalisering befinner sig flera orter i Kävlinge kommun på praktiskt avstånd från större skånska städer som Lund, Malmö och Helsingborg. I kombination med stor tillväxt genom nybyggnation är området verkligen attraktivt för framtiden.

Fiska gädda eller njut av vackra promenadstråk längs kusten, vi på Fastighetsbyrån i Kävlinge har utmärkt kännedom om det lokala området och den lokala bostadsmarknaden.

Kontakta oss om du vill köpa eller sälja bostad, eller om du har några andra frågor om boende i Kävlinge.

Läs vad 183 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kävlinge

• 2019-01-15

Therese E skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Har sålt en bostadsrätt o hade Susanne som mäklare. Hon e duktig o kompetent o mycket trevlig. Läs mer
  • Magnus L

Sandra A skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Allt gick bra. Nöjd och glad så långt. Läs mer
  • 2018-12-14

Jan-Åke J skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Bemötande var utmärkt. Jag kan varmt rekommendera denna mäklaren på Kävlinge fastighetsbyrå. Läs mer
  • 2018-12-03

Christel A skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Susanne har hjäpt oss att sälja vårat hus. En mycket trevlig och sympatisk och kunnig person. Lätt att tala med. Jag har även köpt en lägenhet, som Susanne förmedlat. Försäljnings kostnader som mäklaren föreslagit har uppfyllts till 100%. Läs mer
  • Börge K

2018-12-02

Börge K skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag blev bemöt av undeba mäkla Susanna kan alt rekommendera henna Läs mer
  • Magnus L

2018-12-02

Magnus L skrev om Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Sålt en villa och bemötande har varit bra med täta kontakter vilket har uppskattats Läs mer
  • 2018-12-01

Elin H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert sålde ett parhus i en brf-förening åt oss. Snabbt, proffsigt och sjukt bra bemöter han både oss som säljare men även köparen. Högsta betyg till Robert! Läs mer
  • Lauge B

2018-11-30

Lauge B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert har såld en nybyggd bostad för oss. Mycket professionellt bemötande. Hör av sig med relevant information och styr hela processen utan vi själv har behövt tänka på något.
    Kan bara rekommendera Robert till alla. Och han får gärna sälja för oss igen i framtiden. Läs mer
  • 2018-11-18

Aldona Marzenna R skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Förtroendeingivande, saklig och snabb. Läs mer
  • 2018-11-12

Eva Ö skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag har köpt en bostad på Grävlingsvägen.
    Jag blev bra bemött både vid telefonkontakter, visning och vid papperskrivning.
    Jag hade egentligen inga förväntningar eftersom det är över 30 år sedan jag köpte bostad sist, men upplevde mig bra omhändertagen och fick bra information hur försäljning och budgivning fortskred. Träffen mellan säljare och oss på fastighetsbyrån var bra och smidig.
    Skulle mycket väl använda mig av Robert när det blir dags att sälja vår nuvarande bostad. Läs mer
    2018-11-29 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Eva Ö
    Fantastiskt stort tack Eva för din fina rekommendation! Det värmer!
    Självklart hjälper jag gärna till den dag nästa bostadsaffär skall göras.
    Ta hand om er!
  • 2018-11-12

Anna S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket professionell och duktig! Läs mer
    2018-11-29 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Anna S
    Stort tack Anna! :-) Jätteroligt att du är så nöjd!
  • 2018-11-11

Lena N skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra och väldigt nöjd och trevlig mäklare då jag gärna rekommenderar Fastighetsbyrån i Kävlinge Läs mer
  • Marie S

2018-11-09

Marie S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Har köpt en bostadsrätt.
    Robert var toppen! Svarade alltid på mail o telefon väldigt omgående. Hade svar på mina frågor. Var mycket kompetent och trevlig/tillmötesgående. Serviceminded!
    Är väldigt nöjd!
    Marie Läs mer
  • 2018-11-09

Jan O skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemött. Läs mer
  • 2018-11-06

Gerd H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Hej!
    Har sålt och köpt en lägenhet genom Fastighetsbyrån.Båda affärerna har skötts föredömligt.
    MVHGerd Hallencreutz Läs mer
  • 2018-11-02

Marcus V skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket trevligt bemötande när vi köpte vår nya bostad i Löddeköpinge! Läs mer
  • 2018-10-30

Julia M skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag köpte en 2a bostadsrätt och blev väldigt trevligt bemött av mäklaren. Gav tydlig info och svarade snabbt på frågor. Läs mer
  • 2018-10-25

Emil P skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Sålde min lägenhet och det gick väldigt fort och smidigt, hon var tydlig och hjälpsam 👍🏻 Läs mer

Ewa K skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    ROBERT ÄR KUNNIG , ARTIG SNÄLLT PROFFSIG

TACK Jag köpte nyligen en lägenhet från Mäklarfirman i Kävlinge Läs mer

Hampus B skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Bostadsrätt. Bra bemötande och behjälplig med kontakt med bank angående lånelöfte. Läs mer
  • 2018-10-24

Christoffer E skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Fick hjälp med allt, fick stor förtroende för Robert. Läs mer
  • 2018-10-22

Josefine B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag och min sambo har köpt en nyproducerad lägenhet av Robert och det har gått superbra från början till slut! Lätt att komma i kontakt vid frågor, snabba svar, inga konstigheter alls! Supernöjda :) Läs mer
  • 2018-10-22

Lars-Ivan J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Nyproducerad bostadsrätt. Bra bemötande och tillgänglighet.fick svar på mina frågor. Läs mer
  • 2018-10-12

Yvonne Margareta O skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Hej. vi har sålt en villa i Rinnebäck, vi tyckte att Emma var en mycket
    öppen och tillmötes gående person, kunde sitt jobb med galans,

vi var mycket nöjda med Emma, och kan varmt rekommendera henne. vi upplevde Emma som en mycket glad ,kul och härlig.
    Kram Yvonne och Jan Olson Läs mer
  • 2018-10-11

Magnus N skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Köpte hus via Emma och blev väldigt nöjd med hennes arbete. Tillmötesgående och hjälpte till med att få en bra och smidig affär. Läs mer
  • 2018-10-05

Henrik S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Har inga klagomål. Blev väl bemött från första början och under hela resans gång. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Henrik S
    Hej Henrik!!
    Stort tack för ditt fina betyg!
    Ta hand om er!
    MVH
  • 2018-10-02

Sandra Anita Ida G skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Har sålt min bostad i Löddeköpinge. Mäklaren var nogrann och trevlig. Känner dock att vissa saker inte gjordes trots överenskommelse. Blev lovade en omräkning på arvode men detta blev det inget av! Annonsen på ica var felmärkt, stod såld trots att bostaden inte var såld. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Sandra Anita Ida G
    Hej Sandra!
    Tack så mycket för ert svar!
    Jättetråkigt att ni inte är helt nöjda. Jag kommer ta kontakt med er för att se om det är något jag kan göra. Önskar er stort lycka till med ert nya boende!
  • 2018-09-26

Louise G skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    I det stora hela ok, fick lite intrycket av att hon var på säljarnas sida i diskussion om kontraktsformulering etc. Läs mer
  • 2018-09-24

Mikael L skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har köpt en nyproducerad lägenhet och samtidigt sålt vårt hus.
    Robert har kört båda processerna och gjort det väldigt bra och uppfyllt de förväntningar vi haft. Han är trevlig och korrekt, ger ett bra bemötande och leder en genom processen på ett mycket bra sätt. Har gett oss löpande information hela tiden och varit lätt att få tag på om behov funnits. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Mikael L
    Gud vad glad jag blir av ert fina omdöme Mikael!
    Det värmer varmt i mitt mäklarhjärta :-)
    Ta hand om er så ses vi längre fram!
  • 2018-09-22

Ingrid Agneta A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Hej! Robert har sålt mitt hus.Robert och jag klickade omedelbart, har är personlig och ändå otroligt professionell och var lyhörd för mina önskemål! I mina ögon den Bäste Mäklaren, rekommenderar honom varmt. Agneta Andersson Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Ingrid Agneta A
    Hej Agneta!
    Jag blir så fantastiskt glad när jag får läsa ett så fint omdöme! Start tack och jag är så glad att du är nöjd med affären!
    Ta hand om dig så ses vi snart på tillträdet
  • 2018-09-19

Camilla E skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag har sålt en bostadsrätt och jag har väldigt positiva erfarenheter av Fastighetsbyrån och mäklaren var väldigt kompetent. Läs mer
  • 2018-09-18

Joakim A skrev om Emma Lindskog en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Sålde ett hus i Lilla Harrie och Emma var kanon från start till slut. Läs mer
  • 2018-09-18

Pernilla Charlotte J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har sålt en villa i Hofterup. Försäljningen av villan gick mycket fortare än förväntat, troligtvis både för stor efterfrågan och proffsig mäklare. Bekvämt med att vända sig till mäklare för att slippa all administration vad allt det innebär.
    Robert tog hand om allt. Vill verkligen rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Pernilla Charlotte J
    Underbart att höra att ni är så nöjda Pernilla! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen!
    Ta hand om er och så hörs vi kanske längre fram!
    Ha en fin höst

Patrice J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Ger ett trovärdigt intryck. Känns ärlig och har stor servicekänsla. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Patrice J
    Stort tack Patrice! Hoppas du trivs i nya fina lägenheten!

Niklas B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Utmärkt bemötande från star till avslut i samband med lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Niklas B
    Stort tack Niklas!!! Glad att läsa att du är så nöjd och att allt gick enligt förväntan.
    Ta hand om dig så ses vi!

Jeanelle O skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket nöjd med mitt köp av bostad genom Robert. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Jeanelle O
    Vad härligt att höra Jeanelle!
    Ta hand om er så hörs vi kanske längre fram
  • 2018-07-13

Stefan J skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    En bra duktig och mycket trevlig mäklare:) Läs mer
  • 2018-06-26

Joakim A skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Otroligt kompetent mäklare. Delaktig och aktiv från start till slut. Läs mer
  • 2018-06-24

Lars J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är en mäklare i tiden,duktig, man får förtroende och känner sej inte ”lurad”. Utan tvekan hade vi valt honom igen om det hade funnits fler objekt.Där är ordning o reda. Läs mer
  • 2018-06-23

Anna B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har köpt ett hus i Lödde. Affären gick fort och smidigt, från budgivning till kontraktsskrivning. Robert har ett mycket trevligt och förtroendegivande sätt. Lugn, avslappnad och professionell. Om vår nuvarande bostad, som vi ska sälja inför flytten, legat i Kävlinge kommun, hade vi anlitat Robert som mäklare. Läs mer
  • 2018-06-16

Petra L skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Köpt hus av mäklaren.
    Gott bemötande.
    Förväntningar:vara påläst om objektet, kunna svara på frågor, ta reda på fakta.
    God upplevelse av mäklaren. Kanske läsa på ytterligare lite om huset. Med värmesystem och likande. Läs mer
  • Jan-Lennart Alvar Ö

2018-06-12

Jan-Lennart Alvar Ö skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet som ännu inte är färdigbyggd. Dessutom har vi sålt vår hus. Båda affärerna har Robert skött.
    Våra kontakter med honom har hela tiden fungerat bra, han har varit hjälpsam och oftast svarat väldigt snabbt på våra frågor. Tyvärr är byggfirman (och de många entreprenörerna) inte lika tillmötesgående eller flexibla utan där har vi fått många besvikelser.
    Försäljningen av vårt hus gick däremot väldigt snabbt och överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Pethra F

2018-06-10

Pethra F skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Köpt hus och nu ska vår bostadsrätt säljas. Robert är energisk, lugn och påläst. Mkt trevligt bemötande. Har tittat på många hus m olika mäklare o aldrig blivit imponerad. Men Robert jobbar på ett annorlunda sätt som känns mer effektivt för alla parter och förhoppningsvis infriar han våra höga förväntningar Läs mer
  • 2018-06-02

Lars Erik Julius P skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Levde upp till förväntningarna om god marknadskännedom, kundkontakter och förhandlingsförmåga. Läs mer
  • 2018-05-31

Solvig Elisabet P skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är mycket kunnig och mycket hjälpsam. Han hjälper oss genom den svåra processen att sälja vårt barndoms sommarställe. Läs mer
  • 2018-05-30

Eva E skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevligt sätt och bemötande av både säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-05-16

Alf Arne P skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    JAG BLEV BEMÖTT PÅ ETT TREVLIGT OCH PROFSIGT SÄTT AV MANGNUS. ALT FUNGERADE PERFEKT. Läs mer
  • Gert J

2018-05-16

Gert J skrev om Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har sålt en tomt Han har utfört sitt uppdrag till vår fulla
    belåtenhet Han var väl förberedd vid kontraktsskrivning Läs mer
  • 2018-05-07