Fastighetsbyrån Lomma

Fastighetsbyrån Lomma

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lomma!

Här i vackra Lomma i Lundtrakten hittar du massor av fina boenden längs kustremsan. Lomma är en ort som för tillfället symboliseras av tillväxt och inflyttning. Här har du närhet till både friluftsliv, bad och hav och vi på Fastighetsbyrån vet precis var du har de bästa möjligheterna.

Oss mäklare hittar du på kontoret mitt i Lomma centrum, precis intill Swedbank. Kom hit och bolla dina bostadstankar med oss, vare sig du vill köpa eller sälja en bostad, så hjälper vi dig vidare i affären. Vi har massor av erfarenhet och brinner för mäklaryrket!

Läs vad 101 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lomma 2

• Lilla Lomma
    2021-09-25
    Jag fick ett bra bemötande och löpande information i försäljningsprocessen.
  • Jan K
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    2021-09-16
    Vår mäklare Anki har agerat proffsigt och samtidigt personligt. Hon har hållt alla deadlines och drivit ärendet framåt på bästa vis.Jag kan inte se hur hennes insats skulle kunna förbättras i något avseende. Jag har mött många människor i mina tjänster som CEO och koncernchef och Anki tillhör definitivt den yttersta toppen.
    2021-08-27
    Anki på Fastighetsbyrån är väldigt proffsig!
    Fick bra kontakt från början och hon förstod hur vi ville ha det. I princip daglig uppdatering via telefon el sms.
    Vi är mycket nöjda!!!
    2021-08-13
    Vi är enormt nöjda med vår kontakt med Anki Forsman. Vi träffade ursprungligen Anki i samband med en annan husförsäljning men har därefter haft kontakt om kommande objekt. Hon är mycket professionell i sitt agerande men visar också att hon lägger vikt vid relationsskapande och relationsbyggande med oss som köpare. Vi kände oss både sedda och hörda och det hjälper mycket när man letar efter ett nytt hem. Vi kommer absolut att rekommendera henne till andra och ha en i åtanke för våra egna framtida fastighetsaffärer.
    2021-06-23
    Superbra och smidig hjälp via mäklaren Josefin! Riktigt bra servie!
    2021-06-16
    energi
    lyhördhet hos berörd mäklare
    Summerat, utkomsten över vår förväntan och ett förtoendefullt samarbete med mäklare
    2021-06-14
    Mäklarna var kanonbra.

De var lyhörda och gjorde sitt bästa för att möta upp våra önskningar.

Trots schysst deal, låg priset i överkant vilket drar ner något.

Men byrån och mäklarna är bra och jag skulle absolut rekommendera dem.
    2021-06-10
    Oerhört proffsig och rakt igenom genuin. Hög affärsmässighet.
    Lyhörd och drivande.
    2021-06-10
    Mycket bra service och områdeskunskap.
    2021-06-07
    Väldigt duktig, kunnig och engagerad mäklare Anki som faktiskt ägnade sig åt matchmaking mellan säljarna och oss! Blev en riktig fullträff!
    2021-06-07
    Mäklartjänst vid försäljning av villa i Bjärred. Professionellt, vänligt och förtroendeingivande bemötande. Lyhördhet för våra önskemål om en smidig och snabb process, Anki levererade på alla punkter. Bra och ärlig rådgivning med integritet hjälpte oss fatta rätt beslut under processens gång. Anki visade stort engagemang med snabb återkoppling på frågor och var alltid tillgänglig för oss. Hon hittade de perfekta köparna till vårt hus. Stort tack!
  • 2021-05-28
    Vi köpte vårt hus genom Johanna Jarl som var väldigt tillmötesgående under hela processen.

På grund av den höga säljtrycket i Lomma under denna period har vi upplevt att de flesta mäklarna vi kontaktat varit ointresserade av våra försök till husköp. Vi har även ofta upplevt att vi som köpare inte blivit bemötta med full uppriktighet då mäklarens incitament alltid är att sälja för så hög siffra som möjligt.

Med Johanna upplevde vi däremot att hon var en lika rättvis representant från vårt håll som för säljaren. Det uppskattar vi som både säljare och köpare!

När vi säljer i framtiden är det Johanna Jarl vi kommer ringa!
    2021-05-20
    Enkel, snabbt och professionellt.
    2021-05-10
    Anki Forsman gav ett positivt, lyhört och proffsigt intryck. Hon har skött vår affär på ett mycket smidigt och bra sätt. Rekommenderas!
    2021-03-20
    Mycket bra, kunnig, engagerad mäklare! Lätt att få tag på och bra på återkoppling. Rekommenderar gärna mäklaren till andra.
    2021-02-27
    Anki är professionell, drivande och målfokuserad.
    2021-02-22
    Sålt en bostadsrätt i radhusform. Väldigt nöjda med Johanna.
    2021-02-21
    Vi köpte hus. Mäklaren var alltid tillgänglig vid frågor och funderingar, behjälplig under hela köpprocessen.
  • Peter J
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2021-01-31
    sålt en 1:a på Brf Kraften i Lomma
    Superbra bemötande av min mäklare Johanna Jarl :)
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar, det gick snabbt, bra kontakt, snabba beslut och strukturerat och bra tillvägagångsätt.
    2021-01-27
    Johanna var mäklare för lägenheten vi köpte. Hon var öppen och lätt att prata med. Öppen för frågor även efter köpet gjorts. Gjorde att upplevelsen som förstagångsköpare kändes väldigt trygg.
    2020-12-15
    Snabb och korrekt repsons
    2020-11-09
    Köpt en 1:a Fungerade bra, men hade föredragit att ha samma mäklare alla steg i processen.
    2020-10-25
    Jag har redan besvarat en utförlig enkät om detta ämne. Vi har bara goda erfarenheter av fastighetsbyrån Lomma och Johanna!
    Krister Lillefors
    2020-10-22
    Super nöjd,!
    Kan varmt rekommendera dom😊
    2020-10-10
    Ett väl och professionellt utfört försäljningsuppdrag.
    2020-10-02
    Anki har bemött oss med stort engagemang och man kände sig trygg genom hela processen. Kan bara rekommendera.
    2020-07-26
    Professionellt och trevligt bemötande
    Effektiv hantering
    2020-07-24
    Positivt bemötande, framåt, trevlig, och framförallt kunnig i sitt yrke.
    2020-07-22
    Har inte avslutat affären i nu
    2020-06-24
    Både köpte och sålde med samma mäklare, snabb återkoppling och professionell. Gav många valmöjligheter. Mer än nöjd!
    2020-06-12
    Hej, jag har sålt en tvåa i Lomma med hjälp av Johanna som jag verkligen kan rekommendera. Hon har varit proffsig redan från första mötet. Engagerad och affärsmässig, mycket nöjd.
    Mvh Per-Olof
    2020-05-09
    Lägenhet i Lomma. Mäklaren Kommunicerade med oss kontinuerligt efter köpet. Höll oss uppdaterade vad som hände.
    2020-05-08
    Köpt och sålt hus. Proffsigt och trevligt bemött från start till slut.
    2020-04-28
    Blev bemött bra och mäklaren upplevdes som kunnig och var alltid behjälplig med frågor som uppkom under processen
    2020-04-19
    Vi har sålt en villa. Johanna är väldigt positiv, tydlig och rak i sin kommunikation. Märks väl att hon har lång erfarenhet. Har ett mycket bra driv. Hon går in 100% för ens objekt. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare.
    2020-04-11
    Fick hjälp av Johanna på Lommakontoret att sälja min 2:à i Lommahamn.
    hon ger ett mycket professionellt bemötande och även ett känslomässigt engagerande när budgivningen drog igång. Då många tankar och funderingar kom så var hon tillgänglig genom hela processen.
    Hela upplevelsen av min försäljning har varit över förväntan och jag rekommenderar mer än gärna Johanna och Fastighetsbyrån till andra.
    2020-03-25
    Kunnig, engagerad, professionell och lyhörd mäklare.
    2020-03-21
    Anki i Lomma har varit toppen! Snabb på att svara, lösningsorienterad och alltid trevlig!
    Affären blev över förväntan och blev dessutom supersmidig. Vi är Så nöjda med vårat val av mäklare!
    2020-03-20
    Väldigt professionell och lyssnade på vad jag som säljare ville få ut av min bostadsaffär.
    Allting gick över förväntan
    2020-03-18
    Kompetenta och trevliga mäklare som ger suverän service
    2020-03-11
    Bostadsrättslgh Slättängsgatan 25D i Lomma

Mäklaren trevlig, drivande och professionell

Förväntningarna som överensstämmer med ovan infriades

Positiv upplevelse :)
    2020-02-07
    Känner ett stort förtroende för Johanna på fastighetsbyrån i Lomma då jag både köpt och sålt lägenhet genom henne.
    2019-12-16
    Har sålt en bostad. Bra bemötande, service med fokus på både säljare och köpare.
    Bra återkoppling i processen
    2019-12-07
    Jag har sålt en lägenhet och jag blev väldigt väl bemött av mäklaren som var engagerad. Jag kunde alltid vända mig till henne om jag hade frågor och hon gav mig bra svar och råd och var det något som hon inte visste så kollade hon upp det. Mäklaren har även fungerat bra som medlare mellan mig och köparen.
  • Kajsa P
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2019-12-01
    Fantastisk service av Johanna Rosdahl. Extremt bra omhändertagande, snabb på att svara och på att agera. Grymt från första mötet till avslutad affär. Jag jobbar själv med försäljning och är grymt imponerad.
    2019-11-15
    Bra bemötande
    Kunniga mäklare
    • Lomma
    2019-11-12
    Proffsigt utfört arbete tack! Villa såld innan visning.
    2019-11-12
    Anki gjorde direkt ett proffsigt och bra intryck på oss när vi sökte mäklare för att sälja vårt hus. Vi träffade 4 olika mäklare och är mycket glada att vi valde Anki som fortsatt gav samma service och höll vad hon utlovat. Under hela processen var hon proffsig och närvarande vilket gjorde att vi fick en försäljning som gick snabbt med nöjda säljare och köpare.
    Vi rekommenderar Anki
    2019-10-30
    Köpt OCH Sålt via Fastighetsbyrån.
    Alltid vänligt bemötande, kopplad till stor proffsighet
  • Christine D
    sålde sitt hus med hjälp av
    2019-10-29
    Hej
    Sålt min lilla stuga i Lilla habo med hjälp av Anki som är helt underbar o kunnig driftig snabb ödmjuk o till 100 % rekommenderas av mig o såklart välja Fastighetsbyrån.
    Ni är ju bäst i alla lägen o tack får all hjälp jag fått genom åren .

Mycket nöjd
    Med vänlig hälsning,