Fastighetsbyrån Lomma

Fastighetsbyrån Lomma

• BadgeSixYears

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lomma! Här i vackra Lomma i Lundtrakten hittar du massor av fina boenden längs kustremsan. Lomma är en ort som för tillfället symboliseras av tillväxt och inflyttning. Här har du närhet till både friluftsliv, bad och hav och vi på Fastighetsbyrån vet precis var du har de bästa möjligheterna....

167 omdömen om Fastighetsbyrån Lomma

Sedan starten hos Reco 2017

Mattias B
Bjärred

Väldigt nöjd. Har haft att göra med två Olika mäklare hos fastighetsbyrån, och kan inte annat än att rekommendera dem.

Ewa M
Strandstaden

Vi blev bemötta av mäklarer ( Johanna och Christian) professionellt och trevligt.

Margareta N
Strandstaden

Jag är jättenöjd med bemötandet. Svarar snabbt och begripligt på alla mina frågor. Jag är jätteglad att jag valde Fastighetsbyrån och känner mig helt nöjd och trygg med mäklaren Johanna.

Björn Sylvest H
Lomma Tätort

Väldigt proffsigt hårt arbete för vår husförsäljning. Många timmar i det tysta.

Janina P
Flädie - Fjelie

Vi har inte gett försäljningsuppdraget till denna byrå.

Anna G
Lomma Tätort

Bra bemötande hela vägen! Snabba återkopplingar, ödmjuk och proffesionell.

Björn Sylvest H
Lomma Tätort

Vi har träffats sedan innan i andra visningar. Har ett gott förtroende för mäklaren. Fick lite mer information vid andra visningen, fick svar på några frågor från första visningen. Kändes som mäklaren "jagade" på säljare och andra budgivare för att få ett avslut, fick ett avslut under utropspriset, vilket kändes bra för oss. Fick för troende att hjälpa oss att sälja vårt hus.

Carina B
Lomma Tätort

Mycket professionellt och trevligt bemötande och mycket kunnig mäklare. Påläst om objektet och orten, följer upp eventuella utestående frågor och återkommer snabbt.

Hans M
Lomma Tätort

En mycket trevlig och duktig mäklare som inte lovade mer än han kunde hålla. Han jobbade verkligen för att vi skulle få vår lägenhet såld snabbt. Och fort gick, det långt över vår förväntningar. Helt fantastiskt vi är jättenöjda.

Omid B
Lomma Tätort

Mäklaren var trevlig, snäll och kunnig.

Anna Kerstin O

Mycket bra, professionella, tillmötesgående. Nöjda

Henry Martin Olander O

Mycket bra professionella, tillmötesgående. Nöjda

Jonas E
Lomma Tätort

Kan varmt rekommendera Johanna på Fastighetsbyrå! Hon gjorde verkligen allt för att vi skulle få en bra försäljning i denna besvärliga marknad. Tog många extra visningar på väldigt obekväma tider för att tillgodose alla spekulanter. Höll oss hela tiden uppdaterade och vi är verkligen supernöjda med allt!

Anna L
Lomma Tätort

Vi är mycket glada över all den hjälp och vägledning vi fick rakt igenom hela vår bostadsaffär. Allt var så bra, tydligt och professionellt skött och hanterat. Vår mäklare, Anki Forsman, var lättillgänglig och flexibel vilket vi värdesatte högt. Vi kände fullt förtroende och rekommenderar utan förbehåll Fastighetsbyrån Lomma. De uppfyllde tveklöst alla våra förväntningar - vi är helnöjda.

Moragea C
Lomma Tätort

Anki är en toppen mäklare. Jag kan beskriva henne så här professionell, snabb på återkoppling och service inriktad. Mvh Moragea Collinder

Jeanette O
Strandstaden

Mycket trevliga mäklare, ställer alltid upp.

Maria N
Lomma Tätort

Är helt genom nöjd! Bemötandet var trevligt, han var väldigt kunnig och tillgänglig. Rekommenderas starkt!!!

Gerry H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Lomma

Bemötandet inför den slutliga uppgörelsen var 100 % tig, fint professionellt engagemang.

Johan N
Bjärred

Väldigt trevliga mäklare. De är insatta gällande objekt och marknaden. Dessutom är de tillgängliga och involverade i processen.

Björn F
Lomma Tätort

Jag är jättenöjd med mäklaren och hennes engagemang.

Per K
Bjärred

Positiv, engagerad och hjälpande med att söka nformation för att förenkla köp

Nina W
Bjärred

Vi köpte vårt hus genom Johanna Jarl, så vi hade inte lika mycket kontakt med henne som med mäklaren som sålde vår lägenhet, men all kontakt var superbra. Hon var lättillgänglig och tydlig och hela köpprocessen gick smidigt.

Jeanette O
Lomma Tätort

Mycket trevligt bemötande och kunnigt.

Gudrun Marianne N
Borgeby

Anki är en fastighetsmäklare på ett föredömligt sätt Hon var alltid tillmötesgående på ett proffsigt sätt och hade mycket kontakt med intresserade köpare och kunde oxå visa huset på udda tider och hade mycket bra återkoppling till mig. Rejäl, kunnig på ett föredömligt sätt. Rekommenderar gärna Anki Forsman till personer som vill sälja sitt hus.

Michelle K
Borgeby

Trevligt och proffessionellt med stort förtroende för mäklaren och köpprocessen. Tack för bra samarbete, vi är väldigt nöjda!

Martin F
Lomma Tätort

En otroligt bra service från start till mål. Värderingsmöte där Johanna på ett varmt och tydligt sätt förklarade upplägg, marknad och svarade på alla frågor och tog sig god tid. I processen ständigt uppdaterande om hur det gick, vad som hände sen. Svarade på sms och samtal i princip när som helst! En bra upplevelse från start till kontraktsskrivningen och vi är väldigt nöjda med värdering och slutpris!

Lisbeth L
Bjärred

stort engagemang och mycket lätt att få kontakt med. förstående med olika problem som kan uppkomma.

Sofie J
Bjärred

Anki är väldigt proffsig och trevlig, hon lyckades få ihop vår försäljning på ett tryggt och lugnt sätt i en utmanande marknad. Hon har lyssnat in våra önskemål och har guidat oss genom hela processen. Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera Anki!

Maria W
Lomma Tätort

Har högt förtroende för Johanna på fastighetsbyrån. Trevlig, kunnig, proffsig.

Gull-Britt W
Lomma Tätort

Mycket bra mycket tydlig och kunnig

Katalin P

Anki; proffesionell, personlig, engagerad🙏🏻👌

Ellna Ingrid P
Lomma Tätort

Trevligt engagerande sätt. Mycket informativ, kunnig, ställde alltid upp, snabba svar, förklarande, positiv, hjälpsam Kan verkligen rekommenderas.

Viveka E
Bjärred

Engagerandet av försäljningen var mycket bra

Sven E
Bjärred

Mycket trevligt bemötande och uppföljde mina förväntningar. Helt godkänd som mäklare.

Jan K
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Lomma

Anki Forsman är den bästa mäklaren som jag någonsin upplevt i mitt långa liv. Hon kombinerar på ett unikt vis professionalism och integritet med värme och omtanke om alla. I den aktuella försäljningen fanns även utmanande moment som en fastighetsomläggning och delbetalning av köpeskillingen via revers med pantförskrivning. Anki hanterade detta, tillsammans med sina interna resurser, på ett elegant vis med en nyfiken och positiv attityd. Att Anki dessutom alltid är så glad och positiv, utöver konstruktivt resultatinriktad,...

Karl-Erik P
Lomma Tätort

Mycket trevlig och välorganiserad. Fick jobba mycket för att få lägenheten såld till ett pris som vi är nöjda med.

Birgitta Kristina A
Flädie /fjelie

På alla sätt bra och v är nöjda med resultstet

Alf T
Strandstaden

Trevligt och proffsigt bemötande Inga förväntningar eftersom vi inte valt mäklaren Positivt och relevant

Jörgen Anders W
Sålde sitt hus med hjälp av
Bjärred

Anki var väldigt påläst på området och enkel att kommunicera med. Hon har ett positivt sätt som kunderna uppskattade och kom med goda råd. Vid budgivningen var hon lugn och såg till att det blev bra för både köpare och säljare. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Matilda F
Lomma Tätort

Lyhörd och inkännande utan att tumma på kvalitet eller integritet i sin yrkesroll som mäklare. Vi är mer än nöjda och kan varmt lämna vår rekommendation.

Emmie O
Lomma Tätort

Anki gjorde allt för att jag skulle bli nöjd. Och vände på varenda sten för att hjälpa mig.

Simon L
Lomma Tätort

Superbra mäklare. Lyssnar på en och tar hänsyn till ens önskemål. Trygg och väldigt professionell!

Niklas H
Sålde sitt hus med hjälp av

Mycket bra bemötande. Väldigt professionell, förtroendeingivande och effektiv. Hon var dessutom alltid tillgänglig under processen. Vi är supernöjda!

Amanda K
Köpte sitt hus med hjälp av

Har bara gott att säga om Anki. Proffsigt bemötande, påläst och insatt i objektet och kunde bemöta alla våra frågor och funderingar. Hon ansträngde sig även lite extra för att möta våra önskningar utanför de ”vanliga” ramarna. Öppen kommunikation och lätt att få tag på och snabb att svara. Bara plus ifrån oss.

Bo B
Bjärred

Bra, informativt och tillmötesgående. Ett engagerande och aktivt säljarbete för att få huset sålt till allas belåtenhet.

Kristina L
Strandstaden

Anki Forsman har varit mycket professionell under hela säljprocessen. Vi har blivit mycket bra bemötta. Mäklaren har hållit oss väl informerade och varit tillgänglig för oss.

Lena A
Flädie /fjelie

Proffsigt! Vi har letat efter hus på landet och vi vill verkligen bort från stan. Närmre till släkt.Mäklaren var öppen och ärlig på våra frågor . Lagom trädgård och boyta till 2 personer. Kunde inte bli bättre!

Peter N
Flädie /fjelie

Allt fungerade bra, alla våra frågor fick vi tydliga svar på. Mycket nöjda.

Cajsa O

Allt har gått superbra & smidigt! Mäklaren var toppen

Johan B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Lomma

Jättenöjd! Vi nådde våra mål och allt gick snabbare än väntat.