Alla kategorier Mäklare Skåne Lomma Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lomma

Fastighetsbyrån Lomma

Seglaregatan 3, 211 28 Lomma — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lomma!

Här i vackra Lomma i Lundtrakten hittar du massor av fina boenden längs kustremsan. Lomma är en ort som för tillfället symboliseras av tillväxt och inflyttning. Här har du närhet till både friluftsliv, bad och hav och vi på Fastighetsbyrån vet precis var du har de bästa möjligheterna.

Oss mäklare hittar du på kontoret mitt i Lomma centrum, precis intill Swedbank. Kom hit och bolla dina bostadstankar med oss, vare sig du vill köpa eller sälja en bostad, så hjälper vi dig vidare i affären. Vi har massor av erfarenhet och brinner för mäklaryrket!

Läs vad 36 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lomma

• Kristina P skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Såld bostadsrätt, utmärkt hantering Läs mer
  • Jens R
    Jens R skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Sålt ett hus. Bemötande och engagemanget från mäklaren överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Mattias J skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Sålt en lägenhet
    Förväntningarna va höga.
    Det blev som mäklaren trodde. Läs mer
  • Christine L skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Jag har köpt en lägenhet och sålt ett hus via Anki. Anledningen till att jag valde henne som mäklare var att jag under en visning gillade hennes sätt att arbeta på. Hon var vänlig i sitt bemötande, påläst som mäklare och genuint intresserad av alla som kom och tittade på objektet.

De förväntningar jag hade av mäklaren uppnåddes och lite till. Hon har även varit väldigt tillmötesgående i frågor som ställts. Jag har fått all hjälp av henne som jag behövt. En mycket duktig och proffsig mäklare som jag kommer rekommendera vidare. Läs mer
    2018-09-23 Anki F svarar Christine L
    Tack Christine.
    Det har varit ett stort nöje att få samarbeta med er. Alltid glad, positiv och sprider energi.
    Kul!!
  • Inga-Lill L skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Mycket nöjd med bemötande och all hjälp med att köpa bostad. Läs mer
  • Kaj J skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Sålt dödsbos bostadsrätt.

Professionell hantering som lede till en bra affär.
    Alla förväntningar blev uppfyllda med råge. Läs mer
    2018-09-24 Anki F svarar Kaj J
    Tack Kaj,
    Ett gott samarbete och så kul när alla parter blir så nöjda.
  • Camilla E skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Vi köpte ett hus och kände ett stort stöd från Anki. Hon var kunnig och professionell och tog sig tid att svara på alla möjliga frågor. Läs mer
  • Janet W
    Janet W skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Köpt en bostadsrättslägenhet. Fantastisk hjälp före, under och efter köpet. Hon är mycket professionell och seriös! Läs mer
    2018-09-19 Anki F svarar Janet W
    Tack Janet.
    Det var bara trevligt att samarbeta med dig. Hoppas att du kommer trivas och att vi ses.
  • Baba P skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Det ska kanske utformas någon garanti för plötsliga marknadssvängnimgar etc. Vårt hus var t.ex. Värderat skriftligt till till 5,7 miljoner +/-200 k för säkerhetsskull såsom hon uttryckte fet ochgav oss rejäljtmed hopp att det blir en budgivninhg och att vi an vänta oss omkring 6,5 milj. Men marknaden blev pötsligt en "tystnad" och ingenious bud ladies på! Vi fick sedan 5,2 ochsom en "tröst" 2,5 % foÖr skillnaden mellan z5,5 och. 5,2 som verkligen bar som en tröst! Detblev en förlust för oss pga. Mycket dyrt material som vi hade använt oss vidrenoveringen! OBS! Inget av detta är Ankis fel och därför pratar jag om EM.n försäkring! Sedan tycker jag att Anki skulle ha lagt. Fram alla uppgifter om vad som vi var vungna tillsatt lämna från oss, kostnader för "dold fel" försäkringen etc.ganska tidigt in i processen. Läs mer
  • Clas Inge S skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    - Sålt hus i Lomma
    - Positiv och engagerad
    - Inga speciella förväntningar utan allt funkade bra
    - Vi var ute efter att köpa lägenhet och detta engagerade andra på kontoret i Lomma. Positiva personer alla. Läs mer
    2018-09-18 Anki F svarar Clas Inge S
    Tack Clas.
    Det var kul att samarbeta med er. Hoppas ni trivs i er lgh och att vi ses framöver.
    Mvh Anki
  • Karl-Erik P skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Bostadsrätt
    Utmärkt bemötande
    Hon överträffade förväntningarna
    Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Lisa J skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Inte någon större erfarenhet av mäklare eftersom vi bott i samma hus i 30år.
    Hennes roll i detta var ju att ta tillvara säljarens intresse och se till att de fick ut så mycket som möjligt för lägenheten vi köpte.
    Tycker att hon skötte vårt köp på ett kunnigt och professionellt sätt. Snabba återkopplingar. Läs mer
    2018-05-10 Anki F svarar Lisa J
    Tack Lisa.
    Nu håller jag tummarna för att ni ska få riktigt bra betalt också.
  • Rolf Och Ann-margret L skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Sjögatan 5.
    Bra och professionell.
    Förväntningar var att försöka sälja den undertiden låg som pågång på er egen sida. Vilket infriades.

Kommunikativ och positiv genom processen. Läs mer
    2018-05-10 Anki F svarar Rolf Och Ann-margret L
    Tack för förtroendet. Det var riktigt trevligt rakt igenom.
  • Per K skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Trevligt och proffsigt bemötande. Men lite tveksamt för frågor som rör missnöje med samarbetspartners. Läs mer
  • Calle L skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Sammanfattat, allt var mycket bra hanterat.
    Har sålt en bostadsrätt. Läs mer
  • Fredrik K skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Fantastiskt bra och trevligt bemötande från början till slut. Saklig, professionell, pålitlig, förstående, tog sig alltid tid att prata och svara på frågor och funderingar.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Malin A skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    En väldigt proffesionell mäklare med koll på allt!
    Johanna har en väldigt Rak och ärlig kommunikation, vilket uppskattas!
    Lite extra positivt är att 2 mäklare är med vid starten av försäljningen ifall någon blir sjuk eller har semester av mäklarna så har den andra full koll, vilket känna väldigt tryggt!
    Mycket uppskattad! Läs mer
  • Johan T skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Väldigt och bra / duktig. Allt hitills har skötts mycket bra. Läs mer
  • Sven M skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Johanna gav ett väldigt bra och engagerat intryck när vi köpte vår lägenhet. Hon var påläst och väldigt bra på att hantera budgivning och övrig logistik. Läs mer
  • Siv D skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Ett mycket bra bemötande och kunnig! Mvh Siv Dahlquist Läs mer
  • Jenni E skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Bra men lite hetsigt ibland :) Läs mer
  • Petra H skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Anki har varit mycket behjälpsam, då hon har haft efter-visning av bostadsobjektet. Budgivningen fungerade utan problem. Anki har snabbt återkopplat på de frågor vi haft och verkar ha bra bostads kännedom. Så här långt fram, så är vi mycket nöjda Läs mer
  • Ann D skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Fantastisk! Allert, possitiv och proffesionell. Trevligt bemötande. Väldigt bra mäklare Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Anki har gjort ett bra bra jobb och skött vårt lägenhetsköp på ett professionellt sätt. Kommunikationen har varit snabb, tydlig och Anki behåller lugnet även när något hakar upp sig på vägen. Läs mer
  • Rose-marie J skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Mycket trevlig. Insatt o påläst. Man känner förtroende för henne. Har både hjälpt oss med husförsäljning o lägenhetsköp. Läs mer
  • Jonny Z skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Johanna var duktig kunnig samt proffsig
    Kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • Emilie W skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Kunde inte ha önskat oss ett bättre bemötande. Johanna var professionell, lösningsorienterad och väldigt trevlig att ha att göra med. Finner ingen anledning att inte anlita henne den dag vi ska sälja och rekommenderar henne till alla vi kommer i kontakt med som behöver en mäklare. Läs mer
  • Frederik P skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Väldigt duktig mäklare. Snabb och effektiv. Trevlig och tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Mycket trevlig och tillmötesgående.
    Kunnig på sin sak. Jordnära och humor.
    Kan verkligen rekommendera henne!! Läs mer
  • Sarah H skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Professionell, trevlig, tillmötesgående och positiv! Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Anna var hjælpsam och Vænlig.Hun lyssnade till mig och hjælpe mig att få det pris jag ville ha. Dær var inga problem. Läs mer
  • Niklas N skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Vi hade inte kunnat vara mer nöjda med vår mäklare, vilket otroligt engagemang. Och hon kändes inte alls som en mäklare, vilket var ett jätteplus. Läs mer
  • Gunnar G skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Trevligt bemötande. Tar sig tid. Effektiv. Hjälpsam. Professionell. Läs mer
  • Marie-louise M skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Trevligt bemötande och hon verkade intresserad och omtänksam,
    Hon skötte sitt jobb. Läs mer
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Vi är väldigt nöjda med Anna som vår mäklare, hon har under hela processen varit väldigt tillmötesgående och proffsig. Vi anlitar gärna Anna i framtiden! Läs mer
  • Haron H skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Fick min lgh i Arlöv såld snabbt och enkelt. Proffsig, återkopplar snabbt och kompetent. Rekommenderas starkt. Läs mer

Seglaregatan 3, 211 28 Lomma