Fastighetsbyrån Lomma

Seglaregatan 3, 211 28 Lomma — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lomma!

Här i vackra Lomma i Lundtrakten hittar du massor av fina boenden längs kustremsan. Lomma är en ort som för tillfället symboliseras av tillväxt och inflyttning. Här har du närhet till både friluftsliv, bad och hav och vi på Fastighetsbyrån vet precis var du har de bästa möjligheterna.

Oss mäklare hittar du på kontoret mitt i Lomma centrum, precis intill Swedbank. Kom hit och bolla dina bostadstankar med oss, vare sig du vill köpa eller sälja en bostad, så hjälper vi dig vidare i affären. Vi har massor av erfarenhet och brinner för mäklaryrket!

Läs vad 70 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lomma

• 2020-05-09

Per N skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Lägenhet i Lomma. Mäklaren Kommunicerade med oss kontinuerligt efter köpet. Höll oss uppdaterade vad som hände. Läs mer
  • 2020-05-08

Erik R skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Köpt och sålt hus. Proffsigt och trevligt bemött från start till slut. Läs mer
  • 2020-04-28

Emma S skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Blev bemött bra och mäklaren upplevdes som kunnig och var alltid behjälplig med frågor som uppkom under processen Läs mer
  • 2020-04-19

Jenny A skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Vi har sålt en villa. Johanna är väldigt positiv, tydlig och rak i sin kommunikation. Märks väl att hon har lång erfarenhet. Har ett mycket bra driv. Hon går in 100% för ens objekt. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
  • 2020-04-11

Lena T skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Fick hjälp av Johanna på Lommakontoret att sälja min 2:à i Lommahamn.
    hon ger ett mycket professionellt bemötande och även ett känslomässigt engagerande när budgivningen drog igång. Då många tankar och funderingar kom så var hon tillgänglig genom hela processen.
    Hela upplevelsen av min försäljning har varit över förväntan och jag rekommenderar mer än gärna Johanna och Fastighetsbyrån till andra. Läs mer
  • 2020-03-25

Viktoria K skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Kunnig, engagerad, professionell och lyhörd mäklare. Läs mer
  • 2020-03-21

Malin W skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Anki i Lomma har varit toppen! Snabb på att svara, lösningsorienterad och alltid trevlig!
    Affären blev över förväntan och blev dessutom supersmidig. Vi är Så nöjda med vårat val av mäklare! Läs mer
  • 2020-03-20

Andre W skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Väldigt professionell och lyssnade på vad jag som säljare ville få ut av min bostadsaffär.
    Allting gick över förväntan Läs mer
  • 2020-03-18

Mats N skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Kompetenta och trevliga mäklare som ger suverän service Läs mer
  • 2020-03-11

Ulf Carl-axel C skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Bostadsrättslgh Slättängsgatan 25D i Lomma

Mäklaren trevlig, drivande och professionell

Förväntningarna som överensstämmer med ovan infriades

Positiv upplevelse :) Läs mer
  • 2020-02-07

Helene N skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Känner ett stort förtroende för Johanna på fastighetsbyrån i Lomma då jag både köpt och sålt lägenhet genom henne. Läs mer
  • 2019-12-16

Ann-louise S skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Har sålt en bostad. Bra bemötande, service med fokus på både säljare och köpare.
    Bra återkoppling i processen Läs mer
  • 2019-12-07

Karolina A skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Jag har sålt en lägenhet och jag blev väldigt väl bemött av mäklaren som var engagerad. Jag kunde alltid vända mig till henne om jag hade frågor och hon gav mig bra svar och råd och var det något som hon inte visste så kollade hon upp det. Mäklaren har även fungerat bra som medlare mellan mig och köparen. Läs mer
  • Kajsa P

2019-12-01

Kajsa P skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Fantastisk service av Johanna Rosdahl. Extremt bra omhändertagande, snabb på att svara och på att agera. Grymt från första mötet till avslutad affär. Jag jobbar själv med försäljning och är grymt imponerad. Läs mer
  • 2019-11-15

Mikael K skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Proffsigt utfört arbete tack! Villa såld innan visning. Läs mer
  • 2019-11-12

Tommy Anders T skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Anki gjorde direkt ett proffsigt och bra intryck på oss när vi sökte mäklare för att sälja vårt hus. Vi träffade 4 olika mäklare och är mycket glada att vi valde Anki som fortsatt gav samma service och höll vad hon utlovat. Under hela processen var hon proffsig och närvarande vilket gjorde att vi fick en försäljning som gick snabbt med nöjda säljare och köpare.
    Vi rekommenderar Anki Läs mer
  • 2019-10-30

Henrik B skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Köpt OCH Sålt via Fastighetsbyrån.
    Alltid vänligt bemötande, kopplad till stor proffsighet Läs mer
  • 2019-10-29

Christine D skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Hej
    Sålt min lilla stuga i Lilla habo med hjälp av Anki som är helt underbar o kunnig driftig snabb ödmjuk o till 100 % rekommenderas av mig o såklart välja Fastighetsbyrån.
    Ni är ju bäst i alla lägen o tack får all hjälp jag fått genom åren .

Mycket nöjd
    Med vänlig hälsning,
    Christine Dofsand Läs mer
  • 2019-10-28

Andreas G skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Oerhört proffsig och tillgänglig genom hela processen. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-18

Gianstefano B skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Mycket nöjda med hela processen Läs mer
  • 2019-10-09

Natalie M skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Vi har sålt en lägenhet i Lomma. Vår mäklare levde upp till våra förväntningar och utförde ett toppen jobb! Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-09-23

Harriet E skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Sålt 3 rok med panorama havsutsikt i Lomma beach. Positiv och hjälpsam mäklare Johanna . Jag hade höga förväntningar på försäljningspriset vilket blev lite av en besvikelse då jag fick under utgångspriset. Inser att jag var mer optimistisk än mäklaren men ör trots allt nöjd då hon lyckades få två budgivare som la två bud var. Läs mer
  • 2019-09-08

Tobias B skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Redan vid värderingen fick jag ett gott intryck av Anki och Johanna som förklarade att de arbetade i team, De kändes både rutinerade, strukturerade och drivna och jag upplevde att de hade en välplanerad strategi för vår försäljning. Under processen har vi fått ett fantastiskt stöd och kommunikationen har alltid varit bra. Vi har fått hjälpsamma tips som underlättat och gjort att allt har fungerat smidigt. I slutändan landade vi i en snabb affär, efter ett par förvisningar och slapp därigenom en lång och segdragen process. Vi är mycket nöjda och rekommenderar dem gärna vidare till andra som söker duktiga mäklare. Läs mer
  • 2019-09-03

Jan Erik H skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Jag avvaktar med min bedömning tills affären och efterarbetet är helt avslutat. Läs mer
  • 2019-08-30

Pernilla G skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Trevligt och profissionellt bemötande. Lättillgänglig och har på ett bra sätt framfört vad som kan förväntas när det gäller affären i helhet. Läs mer
  • 2019-08-13

Katarina H skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Jag köpte en bostadsrätt med attraktivt läge. Uppskattade nära samarbete med mäklaren och vänligt tålamod med beslutsprocessen Läs mer
  • 2019-07-31

Helena T skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Sålt bostadsrätt. Proffsig o kunnig mäklare med god koll på marknaden. Gav realistisk bild av läget. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • Ingvar L

2019-07-04

Ingvar L skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    • Sålt villa i Lomma
    • Fb gjorde ett alldeles utmärkt jobb
    • Fb motsvarade med råge förväntningarna
    • Sammanfattning: Mycket bra jobbat! Läs mer
  • 2019-07-01

Alf P skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Enfamiljshus.

Vi träffade en glad, positiv och kunnig mäklare.

Våra förväntningar angående visning och försäljning utfördes till vår belåtenhet. Läs mer
  • 2019-05-31

Ulf J skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Engagerade all den energi som krävdes för att få ut rätt pris. Läs mer
  • 2019-04-15

Carl S skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Köpt en villa i Bjärred genom Fastighetsbyrån Lomma. Trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-12

Daniel N skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Sålt bostadsrätt i Lomma. Mycket bra bemötande och skapade rimliga förväntningar kring vilket pris vi kunde få.
    Överlag väldigt nöjda med vår mäklare. Läs mer
  • 2018-12-19

Olof J skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Köpte ett hus i Bjärred. Mäklaren var proffsig och väl påläst om objekten och höll hög service nivå genom hela affären Läs mer
  • 2018-11-29

Kristina P skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Såld bostadsrätt, utmärkt hantering Läs mer
  • Jens R

2018-11-27

Jens R skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Sålt ett hus. Bemötande och engagemanget från mäklaren överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-19

Mattias J skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Sålt en lägenhet
    Förväntningarna va höga.
    Det blev som mäklaren trodde. Läs mer
  • 2018-09-21

Christine L skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Jag har köpt en lägenhet och sålt ett hus via Anki. Anledningen till att jag valde henne som mäklare var att jag under en visning gillade hennes sätt att arbeta på. Hon var vänlig i sitt bemötande, påläst som mäklare och genuint intresserad av alla som kom och tittade på objektet.

De förväntningar jag hade av mäklaren uppnåddes och lite till. Hon har även varit väldigt tillmötesgående i frågor som ställts. Jag har fått all hjälp av henne som jag behövt. En mycket duktig och proffsig mäklare som jag kommer rekommendera vidare. Läs mer
    2018-09-23 Anki F svarar Christine L
    Tack Christine.
    Det har varit ett stort nöje att få samarbeta med er. Alltid glad, positiv och sprider energi.
    Kul!!
  • 2018-09-21

Inga-Lill L skrev om Johanna Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Mycket nöjd med bemötande och all hjälp med att köpa bostad. Läs mer
  • 2018-09-20

Kaj J skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Sålt dödsbos bostadsrätt.

Professionell hantering som lede till en bra affär.
    Alla förväntningar blev uppfyllda med råge. Läs mer
    2018-09-24 Anki F svarar Kaj J
    Tack Kaj,
    Ett gott samarbete och så kul när alla parter blir så nöjda.
  • 2018-09-19

Camilla E skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Vi köpte ett hus och kände ett stort stöd från Anki. Hon var kunnig och professionell och tog sig tid att svara på alla möjliga frågor. Läs mer
  • Janet W

2018-09-19

Janet W skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Köpt en bostadsrättslägenhet. Fantastisk hjälp före, under och efter köpet. Hon är mycket professionell och seriös! Läs mer
    2018-09-19 Anki F svarar Janet W
    Tack Janet.
    Det var bara trevligt att samarbeta med dig. Hoppas att du kommer trivas och att vi ses.
  • 2018-09-18

Baba P skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Det ska kanske utformas någon garanti för plötsliga marknadssvängnimgar etc. Vårt hus var t.ex. Värderat skriftligt till till 5,7 miljoner +/-200 k för säkerhetsskull såsom hon uttryckte fet ochgav oss rejäljtmed hopp att det blir en budgivninhg och att vi an vänta oss omkring 6,5 milj. Men marknaden blev pötsligt en "tystnad" och ingenious bud ladies på! Vi fick sedan 5,2 ochsom en "tröst" 2,5 % foÖr skillnaden mellan z5,5 och. 5,2 som verkligen bar som en tröst! Detblev en förlust för oss pga. Mycket dyrt material som vi hade använt oss vidrenoveringen! OBS! Inget av detta är Ankis fel och därför pratar jag om EM.n försäkring! Sedan tycker jag att Anki skulle ha lagt. Fram alla uppgifter om vad som vi var vungna tillsatt lämna från oss, kostnader för "dold fel" försäkringen etc.ganska tidigt in i processen. Läs mer
  • 2018-09-18

Clas Inge S skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    - Sålt hus i Lomma
    - Positiv och engagerad
    - Inga speciella förväntningar utan allt funkade bra
    - Vi var ute efter att köpa lägenhet och detta engagerade andra på kontoret i Lomma. Positiva personer alla. Läs mer
    2018-09-18 Anki F svarar Clas Inge S
    Tack Clas.
    Det var kul att samarbeta med er. Hoppas ni trivs i er lgh och att vi ses framöver.
    Mvh Anki
  • 2018-06-18

Karl-Erik P skrev om Johanna Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Bostadsrätt
    Utmärkt bemötande
    Hon överträffade förväntningarna
    Vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2018-05-06

Lisa J skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Inte någon större erfarenhet av mäklare eftersom vi bott i samma hus i 30år.
    Hennes roll i detta var ju att ta tillvara säljarens intresse och se till att de fick ut så mycket som möjligt för lägenheten vi köpte.
    Tycker att hon skötte vårt köp på ett kunnigt och professionellt sätt. Snabba återkopplingar. Läs mer
    2018-05-10 Anki F svarar Lisa J
    Tack Lisa.
    Nu håller jag tummarna för att ni ska få riktigt bra betalt också.
  • 2018-05-06

Rolf Och Ann-margret L skrev om Anki Forsman en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Sjögatan 5.
    Bra och professionell.
    Förväntningar var att försöka sälja den undertiden låg som pågång på er egen sida. Vilket infriades.

Kommunikativ och positiv genom processen. Läs mer
    2018-05-10 Anki F svarar Rolf Och Ann-margret L
    Tack för förtroendet. Det var riktigt trevligt rakt igenom.
  • 2018-05-02

Per K skrev om Johanna Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Lomma
    Trevligt och proffsigt bemötande. Men lite tveksamt för frågor som rör missnöje med samarbetspartners. Läs mer
  • 2018-04-19

Calle L skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Sammanfattat, allt var mycket bra hanterat.
    Har sålt en bostadsrätt. Läs mer
  • 2018-04-19

Fredrik K skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    Fantastiskt bra och trevligt bemötande från början till slut. Saklig, professionell, pålitlig, förstående, tog sig alltid tid att prata och svara på frågor och funderingar.

Rekommenderas varmt! Läs mer

Seglaregatan 3, 211 28 Lomma