Fastighetsbyrån Lomma

Fastighetsbyrån Lomma

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lomma!

Här i vackra Lomma i Lundtrakten hittar du massor av fina boenden längs kustremsan. Lomma är en ort som för tillfället symboliseras av tillväxt och inflyttning. Här har du närhet till både friluftsliv, bad och hav och vi på Fastighetsbyrån vet precis var du har de bästa möjligheterna.

Oss mäklare hittar du på kontoret mitt i Lomma centrum, precis intill Swedbank. Kom hit och bolla dina bostadstankar med oss, vare sig du vill köpa eller sälja en bostad, så hjälper vi dig vidare i affären. Vi har massor av erfarenhet och brinner för mäklaryrket!

Läs vad 135 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lomma 2

2022-11-20 Verifierad kund
    Engagerandet av försäljningen var mycket bra
    2022-11-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och uppföljde mina förväntningar. Helt godkänd som mäklare.
  • Jan K
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Lomma
    2022-11-11 Verifierad kund
    Anki Forsman är den bästa mäklaren som jag någonsin upplevt i mitt långa liv. Hon kombinerar på ett unikt vis professionalism och integritet med värme och omtanke om alla.

I den aktuella försäljningen fanns även utmanande moment som en fastighetsomläggning och delbetalning av köpeskillingen via revers med pantförskrivning. Anki hanterade detta, tillsammans med sina interna resurser, på ett elegant vis med en nyfiken och positiv attityd.

Att Anki dessutom alltid är så glad och positiv, utöver konstruktivt resultatinriktad, gör det till ett STORT nöje att samarbeta med henne. Jag ser fram emot att göra fler affärer med henne!
    2022-10-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig och välorganiserad. Fick jobba mycket för att få lägenheten såld till ett pris som vi är nöjda med.
    2022-10-19 Verifierad kund
    På alla sätt bra och v är nöjda med resultstet
    2022-10-08 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande
    Inga förväntningar eftersom vi inte valt mäklaren
    Positivt och relevant
    2022-09-16 Verifierad kund
    Anki var väldigt påläst på området och enkel att kommunicera med. Hon har ett positivt sätt som kunderna uppskattade och kom med goda råd. Vid budgivningen var hon lugn och såg till att det blev bra för både köpare och säljare. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Lyhörd och inkännande utan att tumma på kvalitet eller integritet i sin yrkesroll som mäklare. Vi är mer än nöjda och kan varmt lämna vår rekommendation.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Anki gjorde allt för att jag skulle bli nöjd. Och vände på varenda sten för att hjälpa mig.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Superbra mäklare. Lyssnar på en och tar hänsyn till ens önskemål. Trygg och väldigt professionell!
    2022-08-29 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Väldigt professionell, förtroendeingivande och effektiv. Hon var dessutom alltid tillgänglig under processen. Vi är supernöjda!
    2022-08-29 Verifierad kund
    Har bara gott att säga om Anki. Proffsigt bemötande, påläst och insatt i objektet och kunde bemöta alla våra frågor och funderingar. Hon ansträngde sig även lite extra för att möta våra önskningar utanför de ”vanliga” ramarna. Öppen kommunikation och lätt att få tag på och snabb att svara. Bara plus ifrån oss.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bra, informativt och tillmötesgående. Ett engagerande och aktivt säljarbete för att få huset sålt till allas belåtenhet.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Anki Forsman har varit mycket professionell under hela säljprocessen. Vi har blivit mycket bra bemötta. Mäklaren har hållit oss väl informerade och varit tillgänglig för oss.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Proffsigt! Vi har letat efter hus på landet och vi vill verkligen bort från stan. Närmre till släkt.Mäklaren var öppen och ärlig på våra frågor . Lagom trädgård och boyta till 2 personer. Kunde inte bli bättre!
    2022-05-22 Verifierad kund
    Allt fungerade bra, alla våra frågor fick vi tydliga svar på.
    Mycket nöjda.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Allt har gått superbra & smidigt! Mäklaren var toppen
    2022-05-16 Verifierad kund
    Jättenöjd! Vi nådde våra mål och allt gick snabbare än väntat.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Professionellt bemötande i en lite annorlunda affär , fastighetsbyrån hjälpte oss att approacha ägaren. Smidig budgivning och ett genom hela prosessen ett tryggt och bra köp
    2022-04-10 Verifierad kund
    Fick ett professionellt bemötande i en tydlig och smidig köpprocess. Inga konstigheter och alla frågor besvarades snabbt. Mäklaren var enkel att kommunicera med och gjorda köpet tryggt och säkert.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffesionell
    2022-03-14 Verifierad kund
    Förväntat bemötande av mäklaren.
    2022-02-20 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett både mycket professionellt och omtänksamt sätt.
    2022-02-15 Verifierad kund
    Mäklare med fokus på att hitta rätt köpare på kort tid. Snabb & effektiv delning av information, intresserad av att kunna möta de olika köparna med fokus på detaljer.
  • Helene A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Lomma
    2022-02-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kompetent mäklare. Överlämnandet/tillträdesdagen har inte varit än så min totala sammanfattning av försäljningen kan jag inte göra men hittills mycket nöjd.
    Uppdaterade budgivningen hela tiden och gjorde avstämning med min som säljare regelbundet
    2022-02-13 Verifierad kund
    Anki Forsman har på ett proffigt och affärsmässigt sett skött försäljning av min bostad. Jag kan verkligen rekommendera Anki!
    2021-12-20 Verifierad kund
    Vår mäklare, Johanna Jarl, har varit otroligt bra att ha att göra med. Lyhörd, effektiv, tillgänglig och otroligt trevlig och kompetent. Hon har levt upp till våra förväntningar och mer därtill. Kommer rekommendera henne till samtliga bekanta som överväger försäljning i Lomma.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Vi är mycket nöjda.
    Tack!
    2021-11-19 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med vår mäklare på fastighetsbyrån!

Blev bemötta på jättebra sätt.

Bra förväntningar och mäklaren levde absolut upp till dem och mer därtill!
    2021-11-02 Verifierad kund
    Mäklare Johanna Jarl är en kunnig, trevlig och sätter kunden i centrum. Det kändes tryggt att Johanna hade hand om min lägenhetsförsäljning. Jag kommer rekommendera Fastighetsbyrån och speciellt Johanna som gjorde ett utomordentligt arbete med min lägenhetsförsäljning.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Anki Forsman
    En kunnig och erfaren mäklare som levererade i sin profession optimalt.
    Jag är så nöjd och fick trygg och bra guidning genom hela säljprocessen.
    2021-10-31 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande. Proffsigt, trevligt och tryggt. Otroligt nöjd med hela upplevelsen och resultatet.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Fantastiskt bra och professionellt bemötande. Anki gör verkligen det där lilla extra så att både köpare och säljare kan känna sig nöjda och trygga i sin bostadsaffär. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Lomma och kommer att välja dem vid framtida bostadsaffärer.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Fantastiskt professionell mäklare som fanns där hela tiden längs försäljningens gång.
    • Lilla Lomma
    2021-09-25 Verifierad kund
    Jag fick ett bra bemötande och löpande information i försäljningsprocessen.
  • Jan K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Lomma
    2021-09-16 Verifierad kund
    Vår mäklare Anki har agerat proffsigt och samtidigt personligt. Hon har hållt alla deadlines och drivit ärendet framåt på bästa vis.Jag kan inte se hur hennes insats skulle kunna förbättras i något avseende. Jag har mött många människor i mina tjänster som CEO och koncernchef och Anki tillhör definitivt den yttersta toppen.
    2021-08-27 Verifierad kund
    Anki på Fastighetsbyrån är väldigt proffsig!
    Fick bra kontakt från början och hon förstod hur vi ville ha det. I princip daglig uppdatering via telefon el sms.
    Vi är mycket nöjda!!!
    2021-08-13 Verifierad kund
    Vi är enormt nöjda med vår kontakt med Anki Forsman. Vi träffade ursprungligen Anki i samband med en annan husförsäljning men har därefter haft kontakt om kommande objekt. Hon är mycket professionell i sitt agerande men visar också att hon lägger vikt vid relationsskapande och relationsbyggande med oss som köpare. Vi kände oss både sedda och hörda och det hjälper mycket när man letar efter ett nytt hem. Vi kommer absolut att rekommendera henne till andra och ha en i åtanke för våra egna framtida fastighetsaffärer.
    2021-06-23 Verifierad kund
    Superbra och smidig hjälp via mäklaren Josefin! Riktigt bra servie!
    2021-06-16 Verifierad kund
    energi
    lyhördhet hos berörd mäklare
    Summerat, utkomsten över vår förväntan och ett förtoendefullt samarbete med mäklare
    2021-06-14 Verifierad kund
    Mäklarna var kanonbra.

De var lyhörda och gjorde sitt bästa för att möta upp våra önskningar.

Trots schysst deal, låg priset i överkant vilket drar ner något.

Men byrån och mäklarna är bra och jag skulle absolut rekommendera dem.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Oerhört proffsig och rakt igenom genuin. Hög affärsmässighet.
    Lyhörd och drivande.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Mycket bra service och områdeskunskap.
    2021-06-07 Verifierad kund
    Väldigt duktig, kunnig och engagerad mäklare Anki som faktiskt ägnade sig åt matchmaking mellan säljarna och oss! Blev en riktig fullträff!
    2021-06-07 Verifierad kund
    Mäklartjänst vid försäljning av villa i Bjärred. Professionellt, vänligt och förtroendeingivande bemötande. Lyhördhet för våra önskemål om en smidig och snabb process, Anki levererade på alla punkter. Bra och ärlig rådgivning med integritet hjälpte oss fatta rätt beslut under processens gång. Anki visade stort engagemang med snabb återkoppling på frågor och var alltid tillgänglig för oss. Hon hittade de perfekta köparna till vårt hus. Stort tack!
  • KRISTOFFER L
    skrev om Fastighetsbyrån Lomma
    2021-05-28 Spontant omdöme
    Vi köpte vårt hus genom Johanna Jarl som var väldigt tillmötesgående under hela processen.

På grund av den höga säljtrycket i Lomma under denna period har vi upplevt att de flesta mäklarna vi kontaktat varit ointresserade av våra försök till husköp. Vi har även ofta upplevt att vi som köpare inte blivit bemötta med full uppriktighet då mäklarens incitament alltid är att sälja för så hög siffra som möjligt.

Med Johanna upplevde vi däremot att hon var en lika rättvis representant från vårt håll som för säljaren. Det uppskattar vi som både säljare och köpare!

När vi säljer i framtiden är det Johanna Jarl vi kommer ringa!
    2021-05-20 Verifierad kund
    Enkel, snabbt och professionellt.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Anki Forsman gav ett positivt, lyhört och proffsigt intryck. Hon har skött vår affär på ett mycket smidigt och bra sätt. Rekommenderas!
    2021-03-20 Verifierad kund
    Mycket bra, kunnig, engagerad mäklare! Lätt att få tag på och bra på återkoppling. Rekommenderar gärna mäklaren till andra.
    2021-02-27 Verifierad kund
    Anki är professionell, drivande och målfokuserad.