Läs vad 158 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skurup 2

• 2021-01-23
    Jag har sålt min bostadsrätt med liten uteplats och trädgård. Jag blev mycket bra bemött av Berniz Ismail som var mycket kunnig, vänlig och gav mej många tips vad jag skulle tänka på. Försäljningen gick över förväntan och jag känner mej mycket nöjd!
    Annika N
    • 5:a
    • 116.0 m²
  • 2021-01-17
    Vi är supernöjda med Cornelia som sålde vårat hus! Har även köpt hus genom henne och lika nöjd då.
    Madelene L
    • 90.0 m²
  • 2021-01-09
    Rasmus Persson är en klockren mäklare med ett bra öga för affärer samt ett mycket gott bemötande! Trots att jag behövde få huset sålt snabbt lyckades han på mindre än 2 veckor med hela processen! Kan starkt rekommendera honom för er som behöver få er bostad såld.
    Vi sålde vårat hus i Skivarp.
    Näel A
    • 75.0 m²
  • 2021-01-02
    Köpte marklägenhet. Ej professionellt bemötande.
    Anders B
    • 81.0 m²
  • 2020-12-07
    Kanon mäklare på Fastighetsbyrå i Skurup.
    Patrik S
    • 82.0 m²
  • 2020-12-03
    Sålt småhus Blev alldeles utmärkt och professionellt bemött
    Ann-charlotte Elisabeth T
    • 65.0 m²
  • 2020-11-27
    Berniz är toppen!
    Proffsig, hjälpsam och trevlig. Hon vet hur man säljer
    Andreas L
    • 103.0 m²
  • 2020-11-18
    Har sålt en bostad i Skivarp. Kände till mäklaren sen tidigare och fått ett trevligt bemötande.
    Försäljningen av bostaden gick snabbt och smidigt.
    Dina E
    • 84.6 m²
  • 2020-11-14
    Jag sålde min Mors fastighet, Ramsbovägen 11 B i Skivarp

Jag och min fru blev väldigt vänligt bemötta av en engererad och mycket sympatisk, påläst och kompetent mäklare i Berniz Ismail under hela processen.Min upplevese av denna äffären är enbart positiv.
    Tack
    Berniz

Ola Bjellhagen
    Ola B
    Ola B
    • 140.0 m²
  • 2020-11-13
    Hade Berniz som mäklare för att sälja min lägenhet. Proffsigt intryck från början till slut. Kunde inte vara mer nöjd över hur fint hon hanterade allt och var tillgänglig för tips och frågor. Rekomenderas om du vill ha en mäklare som ger 110%
    Anders K
    • 42.0 m²
  • 2020-11-09
    extremt professionell hjälp av Cornelia bidrog till en smidig lägenhetsförsäljning.
    Niclas R
    • 48.0 m²
  • 2020-11-04
    Har sålt en fastighet. Mycket professionell mäklare som gav ett förtroendeingivande och kunnigt intryck från första stund.
    Mycket fina bilder som förmedlade känslan i huset.
    En snabb och smidig försäljning med ett slutbud över förväntan!
    Britt-marie V
    • 85.0 m²
  • 2020-10-17
    Vi har sålt en hyresfastighet i Skurup.
    Otroligt engagerad och kunnig.
    Jag ägde en pärla, jag förstod dess värde och det gjorde även mäklaren.
    Ett engagemang och kunnighet utöver det vanliga igenom hela processen.
    Jag har gjort affärer med fyra mäklare innan, men ingen kommer upp till Emil Malmers klass.
    Han bjöd bara in relevanta kunder till visningarna, vilket var mycket bra.
    Ingemar E
    • 439.0 m²
  • 2020-09-18
    Fantastiskt proffsigt bemötande, både när det gällde att köpa och att sälja boende.
    All personal vi mött har uppträtt på ett fantastiskt sätt och varit lätta att kommunicera med. Trevliga och kunniga.
    Vi har köpt en lägenhet i Ystad och sålt ett hus i Skurup. Både köp och försäljning gick snabbt och utan något krångel.
    Anders F
    • 166.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av
    Tack för gott samarbete Anders & Eva! Trevlig helg, hälsningar Cornelia och Emil.

• 2020-08-29
    Sålt en tomt . Väldigt trevligt och professionellt bemötande .
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar och var alltid tillgänglig samt bra uppföljning.

Mycket bra jobbat B !
    sålde en tomt med hjälp av
  • 2020-08-14
    Sålt villa.
    Har blivit bemött på ett mycket positivt sätt.
    All kontakt med mäklaren, Berniz, har fungerat på ett föredömligt sätt, professionell, positiv, kunnig, kompetent, engagerad.
    Har fått snabb återkoppling vid frågor.
    Tack Berniz, jag är mycket nöjd med ditt arbete!
    Anette Helene A
  • 2020-08-08
    ingen proffsighet alls. en praktikant skötte kontraktet med fel uppgifter i. lovade städat men inte städat. inget köpekontrakt överlämnades. saknas ännu. USELT
    Hans-Åke Magnus O
    köpte en tomt med hjälp av
  • 2020-07-26
    Har sålt villa i Abbekås. Mäklaren var mycket professionel och mycket kompetent - båda med fremstilling av materiel och uppfölgning av potentielle kunder. Gav bra tillbaksmelding till oss som sälgare. Dom levde helt upp till vora förväntningar.
    Torben L
    Torben L
    • 172.0 m²
    • Abbekås
  • 2020-07-21
    Vi köpte en villa på landet via Fastighetsbyrån i Skurup. All kontakt med mäklaren har fungerat klockrent och vi behövde aldrig stå frågande över något då det alltid var väldigt informativt från mäklarens sida.
    Marie B
    • 100.0 m²
    • Slimminge
  • 2020-07-09
    Vi köpte hus och sålde vår lägenhet samtidigt. Bostadsaffärer kan kännas svårt men med servicen och det trevliga bemötandet från Cornelia har det känts enklare och tryggt.
    Kristina S
    • 122.0 m²
    • Slimminge
  • 2020-06-03
    Trevligt bemötande, snabb och enkel kontakt och bra helhetsintryck.
    Helena J
    • 92.0 m²
  • 2020-04-15
    Vi har sålt en äldre villa .Där vi bott i många årBlivit väldigt bra och proffsigt bemötta av mäklaren. Det kändes att hon verkligen ville hjälpa oss till försäljning. Det känns bra.
    Gunnel O
    • 92.0 m²
  • 2020-04-14
    Köpte en tomt på 1300m2 från Skurups Kommun via mäklare.
    Vi blev korrekt bemötta redan från början.
    Mäklaren var lättillgänglig och snabbt svarade på alla frågor. Mycket engagerat och proffsigt i sitt yrke.
    Peter D
    Peter D
    köpte en tomt med hjälp av
  • 2020-04-06
    Fastighetsmäklare Cornelia Lembke har på ett utmärkt o snabbt sätt försålt min fastighet.. Hela tiden vänligt bemött. Mina förväntningar på försäljningen har överträffats.
    Berit M
  • 2020-03-15
    Sålt villa .Mycket nöjd med allt kring försäljning och visning.Endast mindre nöjd med styling slarvig kastad pläd på säng och massa kuddar i soffor
    Per W
    • 83.0 m²
  • 2020-02-26
    Jag har sålt min villa.
    Blev mycket väl bemött av en glad och trevlig mäklare.
    Förväntningarna var att hon skulle bemöta mej på ett sätt att jag skulle känna mej trygg och ta hand om försäljningen så allt kändes bra för mej.
    Och detta gjorde hon.
    Jag kan bara sammanfatta det så att allt har känts bra.
    Kerstin A
    • 140.0 m²
  • 2020-02-05
    Sålde vårat hus.
    Det gick snabbt och smidigt
    Dennis E
    • 115.0 m²
  • 2020-01-11
    Extremt dåligt bemötande. Att bli idiotförklarad av en mäklare som köpare känns som ett slag långt under bältet. Vår fastighet var städad men extremt smutsig... vilket vi anmärkte på. Del av de
    överenskomna inventarierna var borta.
    Mäklaren Emil tog noll ansvar och gick till personligt angrepp.
    Lita inte på hans ord utan begär allt skriftligt. Vi tänker inte finansiera hans nästa Tesla...
    Hej Ola. Det är såklart tråkigt att du inte är nöjd med oss. Vår ambition är att vara Sveriges mest rekommenderade företag, vilket vi jobbar hårt för. Det är viktigt att förstå att vi som mäklare inte städar fastigheten. Det är säljarens ansvar att fastigheten är städad på tillträdesdagen. Er säljare hade anlitat städfirma. Det vi som mäklare gjort i er affär, är att se till att säljarens städfirma kom tillbaka hem till er igen för att åtgärda bristerna i säljarens städning. Eftersom ni ändå inte är nöjda har vi också förklarat era möjligheter att reklamera städningen och lösöret till säljaren. Vi hoppas ändå att ni trivs i ert hus och önskar er lycka till framöver.

Fastighetsbyrån Skurup

Ni har lång väg att vandra för att få önskade rekommendationer... Ert broschyr betonar hur ett hus skall vara städat vid övertag och då lär ni gå i goda för att så skall vara fallet. Vi anmärkte direkt efter att den så kallade omständningen gjorts. Alla trägolv var genomsmutsiga vilket ni även fick bild på... När jag tog upp det civilrättsliga gentemot säljarna gällande inventarierna blev jag både "idiot och dum-förklarad", vilket fastighetsbyråns ombudsman ansåg vara rätt väg att gå.

Lars Ola F

Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-11-19
    Toppen på allt, väldigt tydligt och bra bemötande. Cornelia Lembke skurup.
    Marie C
    • 63.0 m²
  • 2019-10-31
    All gick snabbt och väldigt effektivt !! Duktig och proffesionellt hanterat.
    Gunilla J
    • 85.0 m²
  • 2019-10-31
    Jag håller på att sälja ett 1 1/2-plans villa i Skurup. Affären är inte klar än. Hitintills har alla förväntningar blivit uppfyllda. Har hela tiden blivit bemött på ett käckt och trevligt sätt. Har kunnat gå in om kontoret bara för att säga hej. Sammanfattningsvis känner jag mig trygg och väl omhändertagen.
    Cornelia är en frisk fläkt.
    Gert O
    • 150.0 m²
  • 2019-10-28
    Helt enligt överenskommelsen med mäklaren
    Karin P
    • 179.0 m²
  • 2019-10-07
    Köpt ett litet sommarhus. Utmärkt kontakt och bemötande av mäklaren.
    Christoffer L
    • 54.0 m²
  • 2019-10-03
    Köpt villa.

Bra bemött av mäklaren, lite missförstånd angående villkor men kanske mest vi som inte barn vana vid bostadsaffärer. Mäklaren återkom med svar på de frågor vi hade. Proffsigt vid kontraktsskrivning.
    Sofie P
    • 158.0 m²
  • 2019-09-25
    Överlag en bra upplevelse. Mäklaren lyssnade på önskemål och mötte mina förväntningar. Positivt bemötande och bra uppdatering av vad som händer i försäljningen.
    Huset är inte sålt än och huset ska besiktigas. Hoppas allt blir bra i slutänden och att alla blir nöjda.
    Mikaela H
    • 195.0 m²
  • 2019-09-25
    Sålt en villa.
    Bra mäklare, inga omvägar. Rak och ärlig. Bra kommunikation och uppföljning hela tiden. Lätt att få tag i.
    Helhet mycket bra.
    Daniel L
    • 195.0 m²
  • 2019-09-20
    Jag har sålt en villa. Har fått bra, korrekt och saklig hjälp och service.
    Anna J
    • 132.0 m²
  • 2019-09-20
    Berniz Ismail har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt. Proffsig och med bra kontakt via telefon och sms. Det har varit en smidig affär. Rekommenderas.
    Johan N
    Johan N
    • 58.0 m²
    • Folkets Park
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    Tack Johan! Ha det fint, Berniz.

• 2019-09-18
    Vi har sålt en 1 1/2-plansvilla i Skurup.
    Mäklaren har varit mycket effektiv och professionell i sitt agerande, bra på att återkoppla information angående olika steg i processen och mycket välformulerad i marknadsföringstexter, alltsammans med trevligt bemötande som gett en positiv atmosfär.
    Irene W
    • 95.5 m²
    • Abbekås
  • 2019-09-09
    Sålt fritidshus och blev vänligt bemött
    Lars G
    • 54.0 m²
  • 2019-09-06
    Parhus, mycket bra bemötande från mäklaren, hon var mycket seriös och kunnig. Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar. Proffsigt och kunnigt genomförande av affären.
    Olov W
    Olov W
    • 63.0 m²
  • 2019-09-02
    Köpte villa. Otroligt bra bemötande av mäklaren! Bättre än mina förväntningar.
    Magbulje H
    • 166.0 m²
  • 2019-08-28
    Världens trevligaste mäklare!
    Berniz visa från hela början att hon hade koll på allt och sköt allt smidigt med försäljningen.
    Rekommenderar verkligen Berniz om man funderar på att sälja sin bostad!
    Aram R
    • 48.0 m²
    • Högaholm
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    Tack Aram för att jag fick förtroendet att ta hand om din bostadsaffär. Allt gott, Berniz

• 2019-08-21
    Köpte bokstad på möllan med Berniz som mäklare. Fick ett proffsigt och bra bemötande. Berniz har genom hela processen varit ett stöd och ifall några funderingar kommit upp så har det bara varit att slänga iväg ett sms.

Berniz överträffade mina förväntningar.

Rekommenderar starkt Berniz som mäklare för alla som går i säljtankar.
    Samuel R
    • 1:a
    • 37.0 m²
    • Möllevången
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    Tack Samuel - hoppas du trivs fint i din lägenhet!

• 2019-08-20
    Har både köpt och sålt bostad med hjälp av Cornelia, tycker att hon är väldigt proffsig, skulle absolut kontakta henne igen om det behövs i framtiden.
    Hälsningar Jan-Ingvar.
    Jan E
    • 83.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    Stort tack Jan-Ingvar. Det har varit kul att samarbeta med dig!

• 2019-08-06
    Berniz hjälpte oss att sälja vår lägenhet en 3a på 80 kvadratmeter . Väldigt nöjd då försäljningen gick fort samt att Berniz ständigt uppdaterade oss och var lätt att få tag på. Så säljer vi i framtiden så vet vi vem vi ska kontakta 😊
    Martina G
    • 80.0 m²
    • Almvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    Kul att ni är nöjda och önskar er en fin semester! Ha det fint, Berniz

• 2019-08-05
    Vi har köpt och har sålt och Berniz som hjälte oss och vi är nöjd med hennes inssats.
    Amin M
    • 36.0 m²
    • Värnhem
    Tack! Kul att få vara till hjälp. Ha en fin dag, Berniz

• 2019-08-01
    Tack för arbetsinsatsen och engagemanget vid min lägenhetsförsäljning i Malmö, snabb och bra försäljning . Berniz Ismail är en mycket bra mäklare som är duktig på att hålla kontakten och informera både via mejl och telefon hon skötte allt när vi var i Sydamerika .Tusen tack för arbetsinsatsen och engagemanget rekommenderar gärna.
    Freddy Ferrufino
    Freddy F
    • 1:a
    • 35.5 m²
    • Ellstorp
    Tack snälla Freddy och Maria - Njut av semestern! Allt gott, Berniz

• 2019-07-08
    Vi köpte radhus. Berniz har varit tillgänglig och tydlig som mäklare.
    Kawsar M
    • 132.0 m²
    • Oxie
    Tack! Hoppas ni trivs fint i ert nya hus. Ha det fint, Berniz

• 2019-07-05
    Vi sålde ett hus på Sofielund i Malmö. Från första stund bemötte B oss proffsigt och med värme samt lyhördhet för våra behov. Hon levde på alla sätt upp till de förväntningar vi hade - en säker försäljning där vi fick ut ett rimligt pris och arbetade tillsammans under hela processen. B är kommunikativ och öppen med bra driv.
    Ola Carl Johannes F
    • Södra Sofielund
    sålde sitt hus med hjälp av
    Tack snälla för fina ord. Njut av semestern! Må väl Berniz.