Alla kategorier Mäklare Skåne Skurup Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skurup

Fastighetsbyrån Skurup

Stora Torggatan 7, 274 34 Skurup — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har som ambition att vara Skurups mest efterfrågade mäklare. Vi startade verksamheten här år 2012 och idag är vi hela 17 hängivna mäklare som jobbar för att ditt bostadsbyte i Skurup. Ystad och Sjöbo ska bli så bra och gå så smidigt som möjligt.

Vi vet precis var säljare och köpare finns. Vill du ha en engagerad och professionell mäklare som verkligen bryr sig om din bostadsaffär ska du kontakta oss. Vi förmedlar allt från lägenheter till villor och fastigheter. Varmt välkommen!

Läs vad 137 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skurup

• 2019-03-20

Carro L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt ett hus i skurup. Mäklaren håll mig hela tiden uppdaterad och informerad av nuläget. Han kändes engagerad och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-15

Anna-Lena H skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi sålde vårt hus och vi var nöjda med priset. Vi blev också bra bemött av mäklaren Cornelia Lembke. Vi kunde använda sms i stället för telefon eftersom jag och min man inte hör. Läs mer
    2019-03-15 Cornelia L svarar Anna-Lena H
    Tack Anna-Lena. Njut nu sista sommaren i huset så ses vi i september!
  • 2019-03-10

Louise S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har köpt ett nyproducerad bostadsrätt och sålt vår villa med hjälp av Rasmus som mäklare. Han är trevlig, engagerad och kunnig och har lotsat oss igenom hela affären så vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-03-10

Olle S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Köpt nyproducerad bostadsrätt och sålt villan som blivit för stor.
    Hade egentligen inga förväntningar men har hela tiden blivit positivt överraskad av Rasmus trevliga bemötande, kunnande och löpande information.
    Allt har gått som på räls och jag är väldigt glad för det stöd jag och min hustru fått på resans gång. Läs mer
  • 2019-03-06

Monica O skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Tydlig, trevlig, kunnig. Passar bra som mäklare. Vid mötet känns det som att han bara bryr sig om dig som säljer. Läs mer
  • 2019-03-04

Christina N skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt en bostad. En mycket bra mäklare med glimten i ögat. Trevlig o kompetent. Den bästa. Läs mer
  • 2019-03-03

Christoffer E skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Hon lyckades med allt på kort tid.. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Christoffer E
    Tack för omdömet. Ha en fortsatt fin dag Christoffer!
    Cornelia L gillar detta
  • 2019-02-19

Jörgen P skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Oproffsig, dåligt påläst, svarar på frågor utan att veta säkert. Ger information som är ofödelaktigt, framförallt för säljarens räkning. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Jörgen P
    Hej Jörgen,

Tråkigt att du är mindre nöjd med förmedlingen. Jag ringer dig i veckan för att stämma av mer konkret på vad som kunde varit bättre. Ha en fin dag. Med vänlig hälsning Cornelia
  • 2019-02-13

Ann-Christin S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt en bostadarätt. Bättre mäklare finns inte han var proffsig och lyhörd för båda parter. Han levde verkligen upp till mina förväntningar Jag blev i min tur rekomderad Rasmus Och kommer att rekomdera honom till andra som skall sälja. Läs mer
  • 2019-02-12

Jonas J skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vicktoria gav oss utmärkt råd och stöd under hela köpsprocessen.
    Hon svarade på alla våra frågor mycket kompetent. Läs mer
    2019-02-12 Viktoria C svarar Jonas J
    Tack Jonas. Hoppas ni skall trivas bra i er nya lägenhet. Mvh Vicktoria
  • 2019-01-28

Bertil L skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    fått hjälp att sälja min bostadsrätt.På ett bra sätt med givande information De frågor som kom upp fick jag bra svar på Läs mer
  • 2019-01-26

Inger W skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson har haft återkommande kontakt med oss under hela försäljningsprocessen!
    Han har bemött alla våra förväntningar och är en alldeles utmärkt mäklare som vi känt förtroende för.
    Med vänlig hälsning,
    Inger Wahldin Håkansson
    Sulkygatan 24, Skurup Läs mer

Marianne L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Angagerad kunnighet och trevligt bemötande
    Lätt att kommunicera med Läs mer

Rebecca H skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia gav mig som annars svår imponerad kund ett seriöst och tryggt intryck. Inväntande och lyhörd. Köpte min första bostadsrätt och hade tusen frågor och funderingar under vägens gång. Cornelia bemötte detta väl! Läs mer

Karolina M skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Nyligen sålt en villa off market och allt sköttes mycket proffsigt av Cornelia. Hon är lyhörd gentemot kunden och snabb i sin dialog med såväl köpare som säljare. Vi är mycket nöjda och kände oss väldigt trygga i hela ledet. Det var vårt andra hus vi sålde med hjälp av Cornelia och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2018-12-09

Nils Arne Rickard M skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vicktoria har sköt försäljningen av våra tomter mycket bra hon har gjort ett bra arbete med bakgrunds uppgifter och bra kol på köparna och ett väl utfört arbete. Läs mer
  • Anna-Karin W

2018-12-08

Anna-Karin W skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Försäljning av en en villa i Skurup. Rasmus var hela tiden aktiv och tillgänglig. Försäljningen gick väldigt smidigt och snabbare än vi hade förväntat oss. Vi är mycket nöjda med hans arbete. Läs mer
  • 2018-12-07

Lars-Åke Å skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket trevligt bemötande, saklig och kunnig. Snabb försäljning. Rekommenderas. Läs mer
  • Markus P

2018-12-06

Markus P skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt vårt hus.
    Funkade riktigt bra, personkemin var bra. Blev bemött på ett proffsigt sätt och man märkte att Cornelia ville vårt bästa.
    Sammanfattningsvis tyckte jag att hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-12-06

Pernilla C skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig, vänlig och hjälpsam när jag sålde min bostadsrätt Läs mer
  • 2018-12-06

Sune H skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt en villa.
    På en svajig marknad visade Rasmus sig vara både kunnig och uthållig. Läs mer
  • 2018-12-05

Jonas H skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus gav ett professionellt första intryck som jag tyckte han levde upp till under hela processen. Han har varit noga med att höra av sig och informera om försäljningsläget. Jag hade nog räknat med att jag skulle få ut lite mer för huset från början men min känsla är att det beror på ett osäkert läge just nu. Är övertygad om att Rasmus gjort allt han kunnat för att få ut det bästa möjliga pris. Så jag är både nöjd och belåten med Rasmus insatts genom hela processen. Läs mer
  • 2018-11-19

Roland M skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi sålde vår villa och kontaktade då Rasmus som visade stort engagemang. Han hade snabb respons när vi hade frågor och hade stor kunskap om allt som rörde försäljningen.
    Vi rekommenderar varmt Rasmus som mäklare och han levde verkligen upp till våra förväntningar.

Roland och Kerstin Mikkelsen Läs mer
  • 2018-11-16

Kasper H skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Köpta hus i Skurup och Rasmus var lätt att få tag på plus han var trevlig när vi träffades både vid framvisnig och senera kontrakt skrivning Läs mer
  • Lena N

2018-11-13

Lena N skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson är mycket kunnig, lyhörd och tillmötesgående.
    Rasmus är en mäklar som jag kan rekommendera. Han besitter en stor kunskap inom sitt yrke och hjälper till med och svarar på de mest konstiga frågor jag ställde under den tid det tog att sälja fastigheten.
    Vet att köparen också tyckte att han blev mycket bra bemött.
    Rasmus tack för din hjälp med försäljningen av min fastighet. Läs mer
  • 2018-10-31

Evelyn P skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt bostad på Rödhakevägen
    Blev mycket väl mottagen. Rasmus har ställt upp och hjälpt mig när jag har haft frågor.
    Rekommenderar honom varmt Läs mer
  • Gun-Britt S

2018-10-30

Gun-Britt S skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har sålt en lägenhet i skurup och fick vad vi ville ha. Hon är en utmärkt representant och släpper inte sina kunder för alla är nöjda. Skickar förslag på andra bostäder som vi kan vara intresserade av. Mycket duktig.Vi var och tittade på ett hus och hon följde upp det med att ringa dagen efter och förhöra sig om vad vi tyckte. Men vi har flyttat till vår stuga så länge och väntar till vi hittar något vi är intresserade av. Jag kan bara säga att mäklaren verkligen levde upp till mina förväntningar. vi har flyttat ganska många gånger och ha träffat många mäklare men vi är helnöjda med Cornelia. Positiv upplevelse. G-B Läs mer
  • 2018-10-23

Odeth S skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Hej! Jag köpte mitt lilla drömhus i somras och det känns jättebra på alla vis. Från att inte veta om att jag ens skulle köpa hus iår hittade jag min dröm mitt ute i naturen och köpte den inom tre dagar. Fick nycklarna av säljaren efter endast en vecka så vi kunde njuta av sommaren där. Och känner mig som en lyckost som hunnit renovera innan vintern. Min familj och jag fick all hjälp vi önskade oss, och om vi hade frågor så fick vi alltid svar. Vicktoria är väldigt hövlig och hjälpsam och det märks att hon älskar sitt arbete. Hjärtligt tack till både säljaren och Vicktoria
    mvh Odeth Läs mer
  • 2018-10-14

Haoraa S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson är otroligt professionell och lyhörd.

Han hjälpte oss att köpa vårt drömhus och var väldigt hjälpsam under hela processen.

Rekommenderas!! Läs mer
  • 2018-10-04

Natalie L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    sålde vårt hus/gård via Rasmus, han hade koll på läget när man möte han och sen lyssna han på en. fantastisk duktig och rekommenderar han starkt !! Läs mer
  • 2018-10-03

Marzena B skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har köpt en fin gård i Skurups kommun.
    Rasmus är jättetrevlig och hjälpa mig jättemycket med lånelöfte och andra saker.
    Jag är super nöjda !!
    Jag alltid kommer att rekommendera Rasmus !!! Läs mer
  • Gun-Britt S

2018-09-28

Gun-Britt S skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Det var ett bra bemötande och proffsikk Läs mer
  • Fredrik L

2018-09-28

Fredrik L skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har som referens tidigare sålt fastigheter via olika mäklare. Cornelia var mycket professionell från första kontakt till slutlig avtalsskrivning. Jag har hela tiden fått kontinuerlig uppföljning på hur visningarna gått och jag kan märka hennes driv efter att slutföra affären med både köpare som säljare i fokus.
    Jag kan varmt rekommendera Cornelia som mäklare.
    /Fredrik Lindqvist Läs mer
  • 2018-09-21

Svante O skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Effektiv, god kontakt med säljaren, god uppskattning av objektets värde, bra återkoppling, personlig utan att vara privat
    Hon sålde vårt objekt på en vecka och fick upp priset ca 20 procent. Läs mer
  • 2018-09-16

Ann-Katrin N skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Ann-Katrin & Jan Erik Nyström, Rasmus skötte försäljningen av vår bostadsrätt på bästa tänkbara sätt, han kändes trygg och informerade oss löpande under hela processen. Så därför kan vi varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-09-16

Kjell A skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag sålde mitt älskade sommarhus, jag blev väldigt bra bemött av mäklaren och hon skötte allt mycket bra. Mina förväntningar var att få huset sålt så fort som möjligt och det gick så fort att jag knappt hann blinka.
    Victoria är en mycket bra och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2018-09-13

Pia A skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Köpt bostadsrätt i Ystad.
    Toppenbemötande glatt och positivt fixade och ordnade allt mycket bra!
    En utmärkt mäklare, skulle absolut rekommendera Rasmus!
    /Pia Läs mer
  • 2018-09-11

Tina S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig och vänlig och med stor kunskap
    Återkom snabbt med besked gällande olika frågor. Läs mer
  • 2018-09-09

Berit S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har sålt vårt fritidshus i Löderup och Rasmus är en fantastiskt duktig mäklare.
    Han gjorde allt på ett så proffsigt sätt och var mycket trevlig i sitt bemötande. Kan bara önska lycka till i fortsättningen.
    Det kommer gå jättebra för Rasmus. Läs mer
  • 2018-09-04

Börge S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Försäljning av fritidshus. Utomordentlig mäklatinsats. Låg steget före med nödvändig information, vi behövde inte fundera över vad som var på gång. Detta känns tryggt. Lyckad försäljning med nöjda parter. Läs mer
  • Veronika K

2018-08-20

Veronika K skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig, tydlig, engagerad o kunnig. Jag är mycket nöjd med sammarbetet. Läs mer
  • 2018-08-16

Jimmy K skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt bostadsrätt, Rasmus skötte uppdraget utmärkt, och proffsigt! Är seriös och alltid med ett leende, trots att köparna var krävande! Läs mer
  • Monika S

2018-06-26

Monika S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycketnkvalificerad mäklare, energisk, alltid positivt bemötande. Drivande, gav stor trygghet som är så viktigt vid en husförsäljning. Kan rekommendera honom på det bästa sätt, och önskar att fler ska få uppleva en mycket trygg mäklare. Läs mer
  • Kurt L

2018-06-25

Kurt L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket duktig mäklare. Han har hjälpt mig från början till slut när jag sålde mitt hus.Kan varmt rekommendera denne unge och duktiga killen. Bra bemötande från första mötet tills alla papper var klara. Läs mer
    Emil M gillar detta
  • Patrick N

2018-06-19

Patrick N skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt villa, blev väldigt bra bemött av vår mäklare, väldigt bra informerad om allt när det gällde försäljningen, mäklaren levde upp till alla förväntningar.
    Totalt ett mycket, mycket bra jobb. Läs mer
  • 2018-06-17

Leif A skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Kanonb. Mycket proffsigt bemötande från första kontaken Läs mer
  • 2018-06-14

Birgitta N skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket trevlig är Vicktoria. Fick mycket information hela tiden och snabbt gick det att få huset i Slimminge sålt. Rekommenderas verkligen. Mvh Birgitta Läs mer
  • 2018-06-14

Lena J skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt ett gammalt torp från ca. 1900 som jag haft som enkel sommarstuga i 30år
    Väldigt bra bemötande i början, men efter att arvodet var betalt blev det en markant skillnad till det sämre.
    Rasmus visste och förstod inte så mycket om gamla hus, blir säkert bättre när han får träna lite på att sälja dylika.
    Han hade svårigheter att ta konflikter mellan köpare och säljare. Säkert något Rasmus kan träna sig att bli bra på.
    Rasmus rekommenderade mig att ta denna köpare vilket inte var så bra, vet inte om de andra spekulanterna varit bättre eftersom jag inte träffat dem.
    Rasmus närvarade inte vid besiktningen vilket jag tror varit en fördel.
    Sammanfattningsvis kan jag säga att jag känner mig mycket ledsn att mitt hus som jag älskat och vårdat efter bästa förmåga i nästan 31 år. Gått till denna köpare och det tydligen bara blir konflikter. Skall inte mäklaren ha lite känsla för vad han säljer, detta fallet ett enkelt gammal slitet fritidshus och vilka problem som kan uppstå med en köpare som vill bråka. Läs mer
  • 2018-06-05

Erik F skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt en villa.
    Stort engagemang.
    Har inget att anmärka. Läs mer
  • Kurt L

2018-06-01

Kurt L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket duktig kille Rasmus Persson. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån när ni ska sälja eller köpa bostad.Hjälpt till med allt och sålde fars hus på mindre än 2 veckor. Mycket bra jobbat. Tusen tack till er alla på Sveriges bästa mäklarbyrå. Läs mer

Stora Torggatan 7, 274 34 Skurup