Alla kategorier Mäklare Skåne Skurup Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skurup

Fastighetsbyrån Skurup

Stora Torggatan 7, 274 34 Skurup — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Skurup och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 76 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skurup

• Stefan J
    Stefan J skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Otroligt nöjd! Tillmötesgående och proffsig. Allt har skötts mycket snyggt.
  • Sara F
    Sara F skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Som förstagångsköpare av hus har vi upplevt det hela väldigt bra! Mycket trevlig och tiölmötesgående mäklare och allt blev smidigt och bra skött, mäklaren var flexibel med tider för visning och möte på kontoret, hon även mycket informativ och lugn vilket gjorde att vi kände oss trygga att genomföra köpet (som gick väldigt fort) Stort tack!
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har gått hur smidigt som helst! Trevlig och professionell!
  • Amy W
    Amy W skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Toppenmäklare. Alltid glad och kändes mycket trygg i försäljningen av vår bortgången morbrors hus. Hjälpte oss igenom hela processens gång med trygg och varm hand. Såg alltid till att man förstod vad som gällde. Inte lätt alltid när man samtidigt har sorg. Tog reda på fakta och var väldigt noggrann. Rekommenderar varmt denna glada människa. Supernöjd kund. Kram på dig Cornelia och fortsätt vara ditt glada jag.
    2017-04-24 Representant för Fastighetsbyrån svarar Amy W
    Tack Amy och tack för gott samarbete. Vi hörs av när det är dags att deklarera!
  • Helena H
    Helena H skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    En mycket bra och heltäckande service, kändes väldigt tryggt att sälja genom Fastighetsbyrån och med Vicktoria vid rodret.
  • Anne-Lie W
    Anne-Lie W skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    En mäklare i toppklass, som på ett mycket sakligt och professionellt sätt lotsat både mig som säljare och min köpare tryggt genom vår lägenhetsaffär. Jag kan varmt rekommendera Cornelia - som fortsätter att imponera.
    2017-04-13 Cornelia L svarar Anne-Lie W
    Tack Anne-Lie för rekommendationen. Det har varit ett nöja att förmedla din bostad. Varma hälsningar från Cornelia.
  • Anders N
    Anders N skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sara utförde sitt uppdrag med den professionalitet som man vill ha på en affär av denna karaktär.
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket proffsig och kunnig. Har hjälpt oss med både köp och sälj av vårt hus. Rekommenderas varmt!
  • Natalie L
    Natalie L skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sara är helt fantastik. Hon kollar upp och finns vid alla frågor. Och framför allt hon följer en hela vägen, även efter färdig affär, så kollar hon så allt gick och går bra och om man behöver någon mer hjälp.
  • Osman T
    Osman T skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag tycker att Victoria gjörde jättebra arbete, hon var trevlig och visade kompetens
    som mmäklare!
  • Torben T
    Torben T skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Tack så mycket för super exceptionell service och hantering. Vi är fortfarande helt i chock :-)
  • Jannie T
    Jannie T skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jätte nöjda och mer till.... Sara är super professionell och samtidig snäll och trevlig. Fick oss att känna oss trygga från första samtal. Sara fick vårt hus såld redan innan det kom på marknaden...helt sanslöst. Tack så mycket Sara !!!!
    Jannie T gillar detta
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sara var snabb o effektiv,allt gick så smidigt.
    Super duktig mäklare.
  • Martina J
    Martina J skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Supernöjda. Bra och noggrann mäklare. Vänlig och tillmötesgående.
    2017-02-23 Viktoria C svarar Martina J
    Tack Martina. Hoppas ni trivs bra i huset. Mvh Vicktoria
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Kort beskrivning: grymt duktig, pålitlig och ambitiös mäklare som vet vad jobbet innebär
  • Jac J
    Jac J skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Skriver bara för att ni ska skänka pengar. Betyget är satt.
  • Natalie L
    Natalie L skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jätte duktig och fantastisk mäklare.
    Som verkligen följer och uppdaterar en så fort mågot händer, och alltid tillgänglig.
  • Ola O
    Ola O skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sara är mycket kunnig i sitt arbete. Lugn, lyhörd och trevlig i alla lägen.
  • Åsa O
    Åsa O skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Både som säljare och köpare så upplevde vi vår mäklare som kunnig, engagerad och proffsig på ett personligt sätt. Det är stort att sälja och köpa bostad och vi kände oss trygga med Fastighetsbyrån och Sara. Vi kan varmt rekommendera Sara Gustavsson och är mycket nöjda med allt.
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sara var väldigt lätt att få kontakt med och det kändes som hon verkligen ville mitt bästa som säljare. Hon hjälpte mig med allt och svarade på mina frågor. Hon höll kontakt så jag kände mig delaktig i försäljningsarbetet.
  • Peter D
    Peter D skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Hun var særdeles inspirerende og underholdende. Der var en rigtig god blanding af vidensformidling og forståelige billeder og fortællinger som vi kunne relatere til. Selvom det var tidligt på dagen, var der ahaoplevelser og smil. Selvom emnet er så tungt og alvorligt fik hun vendt det til noget man har lyst til at gøre oftere.
    2016-12-15 Representant för Fastighetsbyrån svarar Peter D
    Hej Peter, Tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas att ni skall trivas riktigt bra i huset. Tveka inte att kontakta mig om ni har några frågor eller funderingar. Ha en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År. Mvh Vicktoria Christianson
  • Göran O
    Göran O skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sara har skött sitt uppdrag som förväntat.
    Sara är trevlig på alla sätt och vis.
  • Gerth O
    Gerth O skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Bra mäklare som jag kan rekomendera
  • Kerstin C
    Kerstin C skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Upplever som köpare att Sara var mycket vänlig och kunnig. När man var på visning var hon tillgänglig men ändå diskret, mycket positivt. Vid telefonkontakt kom hon alltid tillbaka. Mycket smidig affär.
  • Mats R
    Mats R skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Fick ett bra bemötande från första gången vi träffade henne .Hon har skött vår affär bra från början till slut Skulle rekomondera henne till andra som skulle tänka sig sälja
  • David T
    David T skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia var väldigt duktig. Alltid tillgänglig och alltid villig att hjälpa till när vi behövde ha svar på frågor, både innan och efter köpet. Rekommenderas varmt!
  • Helen G
    Helen G skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    God service, trevlig och tillmötesgående. Stort plus för hennes tillgänglighet och snabba svar.
  • Johan S
    Johan S skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig och kunnig mäklare. Hjälpsam och intresserad.
  • Annika P
    Annika P skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Varm rekommendation av mäklare Sara Gustavsson som skötte vår försäljning smidigt och seriöst!
  • Carl Johan S
    Carl Johan S skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi är jätteglada över att det var just Sara som tog hand om vår husförsäljning. Positiv, kunnig och pålitlig!
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket proffsig i sitt agearande. Lyhörd för mina krav och önskemål.
    Väldigt bra återkoppling under hela säljprocessen och även efter äfferen var avslutad.
  • Anna F
    Anna F skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Proffsig, ger bra service och mycket trevlig!
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Hej, Sara är duktig, kompetent, månar om kunden, glad och trevlig.
    Och så är står hon med båda fötterna på jorden.
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Tyckte att Viktoria skötte ett mycket bra jobb. Kan verkligen rekommendera henne till andra.
    Mattias Dahlberg
  • Ingela E
    Ingela E skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket nöjd. Är inte riktigt klar med uppdraget. Men husförsäljning gick över förväntan.
  • Thommy S
    Thommy S skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    tillmötesgående, uppmärksam, kundorienterad, pålitlig
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vänligt, snabbt och professionellt. Helt enligt mina högt ställda förväntningar
  • Siv J
    Siv J skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Perfekt tillslut. Duktig och tydlig .
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Väldigt engagerad mäklare och når bra resultat.
  • Leif R
    Leif R skrev om Louise Järvstedt en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Det första intrycket av Louise när vi besökte Fastighetsbyrån i Ystad var en lyssnande och saklig mäklare som gav mycket bra information om och förslag på ett lämpligt upplägg på ett eventuellt försäljningsuppdrag.
    Vid hembesöket diskuterades prisnivå, lämplig försäljningstid och allt annat praktiskt och det mycket positiva intrycket av Louise bestod.

Avtal skrevs, en objektbeskrivning togs fram på ett föredömligt sätt och försäljningsprocessen startade. Med fastighetens speciella förutsättningar tog det en tid innan försäljningen var genomförd Louise var hela tiden föredömligt snabb att återkoppla både till oss och spekulanter.

Sammanfattningsvis är Louise den mäklare som man gärna överlåter en försäljning av sitt hus till men lika gärna köper igenom. Saklig, konsekvent, trygg toppat med en härlig och charmig utstrålning. Rekommenderas varmt!!
  • Johan O
    Johan O skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Möter en med känsla och stor service på ett professionellt sätt!
    Rekommenderas klart till de som söker mäklare.
  • Mats A
    Mats A skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Snabb och kunnig personal, stor kunskap om marknaden, Bra resultat!
  • Leif R
    Leif R skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Vi sålde vår hus genom Fastighetsbyrån i Ystad och kan varmt rekommendera dom. Vill man ha en mäklare med engagemang, snabb återkoppling till både säljare och spekulant samt bra kontroll på marknaden har man kommit rätt. Där finns en hög ambitionsnivå för trygg affär för alla parter.
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Intresserad, driven mäklare som skött bostadsaffären på ett ypperligt sätt.
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    kunnig mäklare,trevligt bemötande bra marknads föring
    possiyivt inställd till fastighetsbyrån
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vår mäklare var mycket engagerad och huset blev sålt på 2 dagar.
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Vicktoria Christianson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi är väldigt nöjda med det bemötande, den servicenivå och det stöd vi fick från Vicktoria vid försäljningen av vår bostad. Hon är påläst, lyhörd och proffsig och har en väldigt god kunskap om den lokala bostadsmarknaden. Vi har inte vid någon tidigare försäljning eller köp av bostad haft en så bra mäklare.
    Representant för Fastighetsbyrån, Viktoria C gillar detta
  • Jan-erik K
    Jan-erik K skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Trevligt bemötande, och god kunskap
  • Gabriel A
    Gabriel A skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sara gjorde ett mycket bra jobb när vi skulle köpa vårt hus. Hon medlade mellan oss och säljarna och var mån om att båda parter skulle få avsluta affären på ett sätt som båda var nöjda med. Hon var aningens svår att få tag på emellanåt eftersom affären även sträckte sig över hennes semester vilket vi inte blev informerade om i förväg, men vi upplevde ändå att hon kämpade för att få arbetet med att sälja fastigheten att fortgå.
  • Dan F
    Dan F skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sara Gustavsson är en mycket kompetent professionell mäklare .
    Skötte vår bostads affär mkt bra önskar henne lycka till i framtiden.
    Mvh Dan Foxzon Skurup.

Stora Torggatan 7, 274 34 Skurup