Alla kategorier Mäklare Skåne Skurup Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skurup

Fastighetsbyrån Skurup

Stora Torggatan 7, 274 34 Skurup — Visa karta

4.8 i betyg av av 141 omdömen
Vi på Fastighetsbyrån har som ambition att vara Skurups mest efterfrågade mäklare. Vi startade verksamheten här år 2012 och idag är vi hela 17 hängivna mäklare som jobbar för att ditt bostadsbyte i Skurup. Ystad och Sjöbo ska bli så bra och gå så smidigt som möjligt.

Vi vet precis var säljare och köpare finns. Vill du ha en engagerad och professionell mäklare som verkligen bryr sig om din bostadsaffär ska du kontakta oss. Vi förmedlar allt från lägenheter till villor och fastigheter. Varmt välkommen!

Läs vad 141 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skurup

• 2019-08-12

Roger Verlander skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket hjälpsama när vi köpte en gård i Slimminge .
    Svarade alltid i telefon - även på söndagar. Läs mer
  • 2019-07-30

Rolf U skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt en tvåa på regementet i Ystad. Tack vare Rasmus positiva attityd och en rak kommunikation blev lågenheten såld till ett bra pris. Fastighetsbyråns Emils och Rasmus utlovade "till belåtenhet" vid introduktionen till "På gång", ökade under processens gång till "stor belåtenhet" ända till underskrifterna på kontraktet.
    Rasmus brydde sig verkligen om att affären skulle bli till glädje för båda parter. Tack Rasmus för att du är en glad "fyr"!
    Rolf Uno Läs mer
  • 2019-06-29

Therese S skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Bostadsrätt, trevlig, förberedd, jag är jättenöjd med hela processen. Läs mer
  • 2019-06-26

Nils Erik H skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Har fått hjälp med hus försäljningen på allra bästa sätt. Läs mer
  • 2019-06-17

dödsboet efter Tore P skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Bostadsrätt. 2 rum och kök. På markplan. De har levt upp till de som sades ,då vi träffades första gången. Inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-06-07

Sara C skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Vi skulle egentligen bara ha en skriftlig värdering av vårt hus till banken. Säljtankarna låg ändå i bakhuvudet, men pga en dålig mäklarupplevelse för några år sedan så hade vi inga stora tankar om mäklare överlag. Vi sålde vår bostad knappt ett år efter vårt första möte med Rasmus. Vi fick ett mycket gott intryck av honom från början och när vi väl bestämde oss för försäljning så gick allt supersmidigt. Vi kunde inte vara mer nöjda och skulle mer än gärna rekommendera honom för vänner och bekanta! Läs mer
  • Linnea A

2019-05-30

Linnea A skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Cornelia har var mycket tillmötesgående och extremt kunnig samt proffsig under hela processen. Bra på att läsa av en som kund och lyssnar in en. Jag har varit helt trygg med henne hela processen.
    Jag hade höga krav innan jag skulle sälja och Cornelia har levt upp till allt och lite till.
    Skulle jag sälja igen så kommer jag definitivt kontakta Cornelia. Fantastisk mäklare. Läs mer
    2019-05-30 Cornelia L svarar Linnea A
    Stort tack Linnéa. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Trevlig helg!
  • 2019-05-26

Tommy W skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia har sålt vårt hus som är en avstyckad gård på landet.
    Vi har uppfattat henne som mycket kunnig och hon har på ett professionellt sätt tagit hand om allt.
    Vi kunde lita helt på henne och fick alltid svar på allt vi undrade över.
    Allt gick över förväntan bra och därtill snabbt. Läs mer
    2019-05-30 Cornelia L svarar Tommy W
    Tack Tommy, det har varit ett nöje att förmedla er fina gård!
  • 2019-05-20

Cecilia P skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    köpt bostad

trevligt proffsigt

tillgänglig och hög servicegrad Läs mer
  • 2019-05-16

Rolf P skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har köpt en lägenhet och Rasmus bemöter sina kunder på ett mycket trevligt sätt.

Med vänlig hälsning
    Rolf Läs mer
  • 2019-04-20

Patrik L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt ett hus i Skurup.
    Mycket bra mottagande och trevlig mäklare.
    Hade inga direkta förväntningar första gången vi skulle sälja en fastighet, Cornelia levde verkligen upp till detta.
    Så allt som allt så blev det en toppen affär av det hela,ser helheten som mycket positivt . Läs mer
    2019-05-14 Cornelia L svarar Patrik L
    Tack Patrik, kul att ni är nöjda!
  • Fredrik L

2019-04-18

Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Med Cornelias hjälp har vår försäljning gått fantastiskt smidigt. Cornelia är påläst, kunnig och tar sig tid för alla frågor och funderingar som dyker upp. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och Cornelia när det kommer till köp- och sälj av fastigheter. Läs mer
    2019-05-14 Cornelia L svarar Fredrik L
    Stort tack Fredrik. Ha en fortsatt bra dag!
  • 2019-04-10

Lars Åke N skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har sålt mitt hus med Cornelias hjälp, och hon har visat att hon är proffs på det hon gör. Bara det viktigaste återstår: pengarna. Hon har visat att hennes yrkesval är det rätta. Läs mer
  • 2019-04-08

Emelie S skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia var proffsig & vänlig sedan vårt första möte. Vid försäljningen utav vår bostad har hon varit engagerad & driven till att affären skulle gå så smidigt som möjligt både för oss som säljare men även för köparen. Hon är rak & ärlig vilket uppskattas. Vi är otroligt nöjda med vårt val att sälja vår bostad med hjälp utav Cornelia! Läs mer
  • 2019-04-05

Siw K skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Jag fick fullt förtroende för henne, hon är sympatisk duktig och trevlig, kan sin sak Läs mer
  • 2019-04-05

Gullvi L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Sålde min bostad.
    Mycket trevligt och charmig och jag blev väl bemött.
    Rasmus gav ett professionellt första intryck som jag tyckte han levde upp till under hela processen. Har absolut inget att klaga på.

Gullvi L Läs mer
  • 2019-03-29

Kurt Evald B skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Med vänligt bemötande och stor kunskap hjälpte Cornelia mig att sälja mitt hus . Hon infriade mina förväntningar med råge och är värd en stor kram. Läs mer
    2019-04-05 Cornelia L svarar Kurt Evald B
    Tack för fina ord Kurt! Kram tillbaka.
  • 2019-03-20

Carro L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt ett hus i skurup. Mäklaren håll mig hela tiden uppdaterad och informerad av nuläget. Han kändes engagerad och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-15

Anna-Lena H skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Vi sålde vårt hus och vi var nöjda med priset. Vi blev också bra bemött av mäklaren Cornelia Lembke. Vi kunde använda sms i stället för telefon eftersom jag och min man inte hör. Läs mer
    2019-03-15 Cornelia L svarar Anna-Lena H
    Tack Anna-Lena. Njut nu sista sommaren i huset så ses vi i september!
  • 2019-03-10

Louise S skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har köpt ett nyproducerad bostadsrätt och sålt vår villa med hjälp av Rasmus som mäklare. Han är trevlig, engagerad och kunnig och har lotsat oss igenom hela affären så vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-03-10

Olle S skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Köpt nyproducerad bostadsrätt och sålt villan som blivit för stor.
    Hade egentligen inga förväntningar men har hela tiden blivit positivt överraskad av Rasmus trevliga bemötande, kunnande och löpande information.
    Allt har gått som på räls och jag är väldigt glad för det stöd jag och min hustru fått på resans gång. Läs mer
  • 2019-03-06

Monica O skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Tydlig, trevlig, kunnig. Passar bra som mäklare. Vid mötet känns det som att han bara bryr sig om dig som säljer. Läs mer
  • 2019-03-04

Christina N skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt en bostad. En mycket bra mäklare med glimten i ögat. Trevlig o kompetent. Den bästa. Läs mer
  • 2019-03-03

Christoffer E skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Hon lyckades med allt på kort tid.. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Christoffer E
    Tack för omdömet. Ha en fortsatt fin dag Christoffer!
  • 2019-02-19

Jörgen P skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Oproffsig, dåligt påläst, svarar på frågor utan att veta säkert. Ger information som är ofödelaktigt, framförallt för säljarens räkning. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Jörgen P
    Hej Jörgen,

Tråkigt att du är mindre nöjd med förmedlingen. Jag ringer dig i veckan för att stämma av mer konkret på vad som kunde varit bättre. Ha en fin dag. Med vänlig hälsning Cornelia
  • 2019-02-13

Ann-Christin S skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt en bostadarätt. Bättre mäklare finns inte han var proffsig och lyhörd för båda parter. Han levde verkligen upp till mina förväntningar Jag blev i min tur rekomderad Rasmus Och kommer att rekomdera honom till andra som skall sälja. Läs mer
  • 2019-01-28

Bertil L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    fått hjälp att sälja min bostadsrätt.På ett bra sätt med givande information De frågor som kom upp fick jag bra svar på Läs mer
    Viktoria C gillar detta
  • 2019-01-26

Inger W skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson har haft återkommande kontakt med oss under hela försäljningsprocessen!
    Han har bemött alla våra förväntningar och är en alldeles utmärkt mäklare som vi känt förtroende för.
    Med vänlig hälsning,
    Inger Wahldin Håkansson
    Sulkygatan 24, Skurup Läs mer

Marianne L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Angagerad kunnighet och trevligt bemötande
    Lätt att kommunicera med Läs mer

Rebecca H skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia gav mig som annars svår imponerad kund ett seriöst och tryggt intryck. Inväntande och lyhörd. Köpte min första bostadsrätt och hade tusen frågor och funderingar under vägens gång. Cornelia bemötte detta väl! Läs mer

Karolina M skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Nyligen sålt en villa off market och allt sköttes mycket proffsigt av Cornelia. Hon är lyhörd gentemot kunden och snabb i sin dialog med såväl köpare som säljare. Vi är mycket nöjda och kände oss väldigt trygga i hela ledet. Det var vårt andra hus vi sålde med hjälp av Cornelia och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Anna-Karin W

2018-12-08

Anna-Karin W skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Försäljning av en en villa i Skurup. Rasmus var hela tiden aktiv och tillgänglig. Försäljningen gick väldigt smidigt och snabbare än vi hade förväntat oss. Vi är mycket nöjda med hans arbete. Läs mer
  • 2018-12-07

Lars-Åke Å skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket trevligt bemötande, saklig och kunnig. Snabb försäljning. Rekommenderas. Läs mer
  • Markus P

2018-12-06

Markus P skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt vårt hus.
    Funkade riktigt bra, personkemin var bra. Blev bemött på ett proffsigt sätt och man märkte att Cornelia ville vårt bästa.
    Sammanfattningsvis tyckte jag att hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-12-06

Pernilla C skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Trevlig, vänlig och hjälpsam när jag sålde min bostadsrätt Läs mer
  • 2018-12-06

Sune H skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt en villa.
    På en svajig marknad visade Rasmus sig vara både kunnig och uthållig. Läs mer
  • 2018-12-05

Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus gav ett professionellt första intryck som jag tyckte han levde upp till under hela processen. Han har varit noga med att höra av sig och informera om försäljningsläget. Jag hade nog räknat med att jag skulle få ut lite mer för huset från början men min känsla är att det beror på ett osäkert läge just nu. Är övertygad om att Rasmus gjort allt han kunnat för att få ut det bästa möjliga pris. Så jag är både nöjd och belåten med Rasmus insatts genom hela processen. Läs mer
  • 2018-11-19

Roland M skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Vi sålde vår villa och kontaktade då Rasmus som visade stort engagemang. Han hade snabb respons när vi hade frågor och hade stor kunskap om allt som rörde försäljningen.
    Vi rekommenderar varmt Rasmus som mäklare och han levde verkligen upp till våra förväntningar.

Roland och Kerstin Mikkelsen Läs mer
  • 2018-11-16

Kasper H skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Köpta hus i Skurup och Rasmus var lätt att få tag på plus han var trevlig när vi träffades både vid framvisnig och senera kontrakt skrivning Läs mer
  • Lena N

2018-11-13

Lena N skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson är mycket kunnig, lyhörd och tillmötesgående.
    Rasmus är en mäklar som jag kan rekommendera. Han besitter en stor kunskap inom sitt yrke och hjälper till med och svarar på de mest konstiga frågor jag ställde under den tid det tog att sälja fastigheten.
    Vet att köparen också tyckte att han blev mycket bra bemött.
    Rasmus tack för din hjälp med försäljningen av min fastighet. Läs mer
  • 2018-10-31

Evelyn P skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt bostad på Rödhakevägen
    Blev mycket väl mottagen. Rasmus har ställt upp och hjälpt mig när jag har haft frågor.
    Rekommenderar honom varmt Läs mer
  • Gun-Britt S

2018-10-30

Gun-Britt S skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har sålt en lägenhet i skurup och fick vad vi ville ha. Hon är en utmärkt representant och släpper inte sina kunder för alla är nöjda. Skickar förslag på andra bostäder som vi kan vara intresserade av. Mycket duktig.Vi var och tittade på ett hus och hon följde upp det med att ringa dagen efter och förhöra sig om vad vi tyckte. Men vi har flyttat till vår stuga så länge och väntar till vi hittar något vi är intresserade av. Jag kan bara säga att mäklaren verkligen levde upp till mina förväntningar. vi har flyttat ganska många gånger och ha träffat många mäklare men vi är helnöjda med Cornelia. Positiv upplevelse. G-B Läs mer
  • 2018-10-14

Haoraa S skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Rasmus Persson är otroligt professionell och lyhörd.

Han hjälpte oss att köpa vårt drömhus och var väldigt hjälpsam under hela processen.

Rekommenderas!! Läs mer
  • 2018-10-04

Natalie L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    sålde vårt hus/gård via Rasmus, han hade koll på läget när man möte han och sen lyssna han på en. fantastisk duktig och rekommenderar han starkt !! Läs mer
  • 2018-10-03

Marzena B skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har köpt en fin gård i Skurups kommun.
    Rasmus är jättetrevlig och hjälpa mig jättemycket med lånelöfte och andra saker.
    Jag är super nöjda !!
    Jag alltid kommer att rekommendera Rasmus !!! Läs mer
  • Gun-Britt S

2018-09-28

Gun-Britt S skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Det var ett bra bemötande och proffsikk Läs mer
  • Fredrik L

2018-09-28

Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har som referens tidigare sålt fastigheter via olika mäklare. Cornelia var mycket professionell från första kontakt till slutlig avtalsskrivning. Jag har hela tiden fått kontinuerlig uppföljning på hur visningarna gått och jag kan märka hennes driv efter att slutföra affären med både köpare som säljare i fokus.
    Jag kan varmt rekommendera Cornelia som mäklare.
    /Fredrik Lindqvist Läs mer
  • 2018-09-21

Svante O skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Effektiv, god kontakt med säljaren, god uppskattning av objektets värde, bra återkoppling, personlig utan att vara privat
    Hon sålde vårt objekt på en vecka och fick upp priset ca 20 procent. Läs mer
  • 2018-09-16

Ann-Katrin N skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Ann-Katrin & Jan Erik Nyström, Rasmus skötte försäljningen av vår bostadsrätt på bästa tänkbara sätt, han kändes trygg och informerade oss löpande under hela processen. Så därför kan vi varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-09-13

Pia A skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Köpt bostadsrätt i Ystad.
    Toppenbemötande glatt och positivt fixade och ordnade allt mycket bra!
    En utmärkt mäklare, skulle absolut rekommendera Rasmus!
    /Pia Läs mer

Bästa mäklarna i Skurup: