Fastighetsbyrån Skurup

Stora Torggatan 7, 274 34 Skurup — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har som ambition att vara Skurups mest efterfrågade mäklare. Vi startade verksamheten här år 2012 och idag är vi hela 17 hängivna mäklare som jobbar för att ditt bostadsbyte i Skurup. Ystad och Sjöbo ska bli så bra och gå så smidigt som möjligt.

Vi vet precis var säljare och köpare finns. Vill du ha en engagerad och professionell mäklare som verkligen bryr sig om din bostadsaffär ska du kontakta oss. Vi förmedlar allt från lägenheter till villor och fastigheter. Varmt välkommen!

Läs vad 167 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skurup

• 2019-10-07

Christoffer L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Köpt ett litet sommarhus. Utmärkt kontakt och bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-03

Sofie P skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Köpt villa.

Bra bemött av mäklaren, lite missförstånd angående villkor men kanske mest vi som inte barn vana vid bostadsaffärer. Mäklaren återkom med svar på de frågor vi hade. Proffsigt vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-09-25

Mikaela H skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Överlag en bra upplevelse. Mäklaren lyssnade på önskemål och mötte mina förväntningar. Positivt bemötande och bra uppdatering av vad som händer i försäljningen.
    Huset är inte sålt än och huset ska besiktigas. Hoppas allt blir bra i slutänden och att alla blir nöjda. Läs mer
  • 2019-09-25

Daniel L skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt en villa.
    Bra mäklare, inga omvägar. Rak och ärlig. Bra kommunikation och uppföljning hela tiden. Lätt att få tag i.
    Helhet mycket bra. Läs mer
    Emil M gillar detta
  • 2019-09-20

Anna J skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har sålt en villa. Har fått bra, korrekt och saklig hjälp och service. Läs mer
  • Johan N

2019-09-20

Johan N skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Berniz Ismail har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt. Proffsig och med bra kontakt via telefon och sms. Det har varit en smidig affär. Rekommenderas. Läs mer
    2019-09-22 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Johan N
    Tack Johan!

Berniz.
  • 2019-09-18

Irene W skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har sålt en 1 1/2-plansvilla i Skurup.
    Mäklaren har varit mycket effektiv och professionell i sitt agerande, bra på att återkoppla information angående olika steg i processen och mycket välformulerad i marknadsföringstexter, alltsammans med trevligt bemötande som gett en positiv atmosfär. Läs mer
  • 2019-09-09

Lars G skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt fritidshus och blev vänligt bemött Läs mer
  • Olov W

2019-09-06

Olov W skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Parhus, mycket bra bemötande från mäklaren, hon var mycket seriös och kunnig. Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar. Proffsigt och kunnigt genomförande av affären. Läs mer
  • 2019-09-05

Eva N skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt min bostadsrätt. Har blivit fantastiskt fint bemött av alla som varit inblandad i försäljningen, från stylist, fotograf till kontor och allra mest Rasmus som hanterat försäljningen på ett strålande sätt. Vänligt, snabbt och proffsigt på alla sätt. Jag är så så nöjd och kommer rekommendera fastighetsbyrån vidare. Läs mer
  • 2019-09-02

Magbulje H skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Köpte villa. Otroligt bra bemötande av mäklaren! Bättre än mina förväntningar. Läs mer
    Cornelia L, Emil M gillar detta
  • 2019-08-31

Sigurdur S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Bra bemötande, allt gick väldigt smidigt och Rasmus levde upp till alla förväntningar man kan tänkas ha. Läs mer
  • 2019-08-28

Aram R skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Världens trevligaste mäklare!
    Berniz visa från hela början att hon hade koll på allt och sköt allt smidigt med försäljningen.
    Rekommenderar verkligen Berniz om man funderar på att sälja sin bostad! Läs mer
    2019-08-29 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Aram R
    Tack Aram för att jag fick förtroendet att ta hand om din bostadsaffär.

• 2019-08-21

Samuel R skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Köpte bokstad på möllan med Berniz som mäklare. Fick ett proffsigt och bra bemötande. Berniz har genom hela processen varit ett stöd och ifall några funderingar kommit upp så har det bara varit att slänga iväg ett sms.

Berniz överträffade mina förväntningar.

Rekommenderar starkt Berniz som mäklare för alla som går i säljtankar. Läs mer
    2019-08-28 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Samuel R
    Tack Samuel - hoppas du trivs fint i din lägenhet!
  • 2019-08-20

Jan E skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har både köpt och sålt bostad med hjälp av Cornelia, tycker att hon är väldigt proffsig, skulle absolut kontakta henne igen om det behövs i framtiden.
    Hälsningar Jan-Ingvar. Läs mer
    2019-08-20 Cornelia L svarar Jan E
    Stort tack Jan-Ingvar. Det har varit kul att samarbeta med dig!
  • 2019-08-12

Roger Verlander skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Mycket hjälpsama när vi köpte en gård i Slimminge .
    Svarade alltid i telefon - även på söndagar. Läs mer
  • 2019-08-06

Martina G skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Berniz hjälpte oss att sälja vår lägenhet en 3a på 80 kvadratmeter . Väldigt nöjd då försäljningen gick fort samt att Berniz ständigt uppdaterade oss och var lätt att få tag på. Så säljer vi i framtiden så vet vi vem vi ska kontakta 😊 Läs mer
    2019-08-06 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Martina G
    Kul att ni är nöjda och önskar er en fin semester!

• 2019-08-05

Amin M skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har köpt och har sålt och Berniz som hjälte oss och vi är nöjd med hennes inssats. Läs mer
    2019-08-05 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Amin M
    Tack!
    Kul att få vara till hjälp. Ha en fin dag,

• 2019-08-01

Freddy F skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Tack för arbetsinsatsen och engagemanget vid min lägenhetsförsäljning i Malmö, snabb och bra försäljning . Berniz Ismail är en mycket bra mäklare som är duktig på att hålla kontakten och informera både via mejl och telefon hon skötte allt när vi var i Sydamerika .Tusen tack för arbetsinsatsen och engagemanget rekommenderar gärna.
    Freddy Ferrufino Läs mer
    2019-08-05 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Freddy F
    Tack snälla Freddy och Maria - Njut av semestern!

• 2019-07-30

Rolf U skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt en tvåa på regementet i Ystad. Tack vare Rasmus positiva attityd och en rak kommunikation blev lågenheten såld till ett bra pris. Fastighetsbyråns Emils och Rasmus utlovade "till belåtenhet" vid introduktionen till "På gång", ökade under processens gång till "stor belåtenhet" ända till underskrifterna på kontraktet.
    Rasmus brydde sig verkligen om att affären skulle bli till glädje för båda parter. Tack Rasmus för att du är en glad "fyr"!
    Rolf Uno Läs mer
  • 2019-07-08

Kawsar M skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi köpte radhus. Berniz har varit tillgänglig och tydlig som mäklare. Läs mer
    2019-07-10 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Kawsar M
    Tack! Hoppas ni trivs fint i ert nya hus.

• 2019-07-05

Ola Carl Johannes F skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi sålde ett hus på Sofielund i Malmö. Från första stund bemötte B oss proffsigt och med värme samt lyhördhet för våra behov. Hon levde på alla sätt upp till de förväntningar vi hade - en säker försäljning där vi fick ut ett rimligt pris och arbetade tillsammans under hela processen. B är kommunikativ och öppen med bra driv. Läs mer
    2019-07-10 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Ola Carl Johannes F
    Tack snälla för fina ord. Njut av semestern!

Må väl
    Berniz.
  • Yannik Hariette F

2019-07-04

Yannik Hariette F skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Berniz var vår mäklare vid husförsäljning. Vi fick genast ett bra intryck och förtroende för Berniz. Detta höll sig genom hela affären. Hon höll oss informerade och pushade på ett väldigt fint sätt när så behövdes. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-07-05 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Yannik Hariette F
    Tack Yannik och Ola för trevlig kontakt och samarbete!
    Allt gott, Berniz
    Yannik Hariette F gillar detta
  • 2019-06-29

Therese S skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Bostadsrätt, trevlig, förberedd, jag är jättenöjd med hela processen. Läs mer
    2019-08-20 Cornelia L svarar Therese S
    Tack Therese. Hoppas du trivs i din nya fina lägenhet!
  • 2019-06-26

Nils Erik H skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har fått hjälp med hus försäljningen på allra bästa sätt. Läs mer
  • 2019-06-17

dödsboet efter Tore P skrev om Fastighetsbyrån Skurup
    Bostadsrätt. 2 rum och kök. På markplan. De har levt upp till de som sades ,då vi träffades första gången. Inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-06-17

Christian H skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Berniz är trevlig och tillmötesgående och skötte försäljningen av min etta på Möllevångstorget.

Superbra mäklare! Läs mer
    2019-07-10 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Christian H
    Tack Christian!

Vänligen,
  • 2019-06-09

Sandra E skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi sålde vår lägenheten med Berniz som mäklare. Vi fick ett super bemötande där Berniz verkligen lyssnade till vad vi ville och därefter sträva för att
    Tillfredställa dem behoven. Snabba svar och alltid tillgänglig Läs mer
    2019-06-17 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Sandra E
    Tack för fint omdöme,
  • 2019-06-07

Sara C skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi skulle egentligen bara ha en skriftlig värdering av vårt hus till banken. Säljtankarna låg ändå i bakhuvudet, men pga en dålig mäklarupplevelse för några år sedan så hade vi inga stora tankar om mäklare överlag. Vi sålde vår bostad knappt ett år efter vårt första möte med Rasmus. Vi fick ett mycket gott intryck av honom från början och när vi väl bestämde oss för försäljning så gick allt supersmidigt. Vi kunde inte vara mer nöjda och skulle mer än gärna rekommendera honom för vänner och bekanta! Läs mer
  • Linnea A

2019-05-30

Linnea A skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Cornelia har var mycket tillmötesgående och extremt kunnig samt proffsig under hela processen. Bra på att läsa av en som kund och lyssnar in en. Jag har varit helt trygg med henne hela processen.
    Jag hade höga krav innan jag skulle sälja och Cornelia har levt upp till allt och lite till.
    Skulle jag sälja igen så kommer jag definitivt kontakta Cornelia. Fantastisk mäklare. Läs mer
    2019-05-30 Cornelia L svarar Linnea A
    Stort tack Linnéa. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Trevlig helg!
  • 2019-05-26

Tommy W skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia har sålt vårt hus som är en avstyckad gård på landet.
    Vi har uppfattat henne som mycket kunnig och hon har på ett professionellt sätt tagit hand om allt.
    Vi kunde lita helt på henne och fick alltid svar på allt vi undrade över.
    Allt gick över förväntan bra och därtill snabbt. Läs mer
    2019-05-30 Cornelia L svarar Tommy W
    Tack Tommy, det har varit ett nöje att förmedla er fina gård!
  • 2019-05-20

Cecilia P skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    köpt bostad

trevligt proffsigt

tillgänglig och hög servicegrad Läs mer
  • 2019-05-16

Rolf P skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har köpt en lägenhet och Rasmus bemöter sina kunder på ett mycket trevligt sätt.

Med vänlig hälsning
    Rolf Läs mer
  • 2019-04-20

Patrik L skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt ett hus i Skurup.
    Mycket bra mottagande och trevlig mäklare.
    Hade inga direkta förväntningar första gången vi skulle sälja en fastighet, Cornelia levde verkligen upp till detta.
    Så allt som allt så blev det en toppen affär av det hela,ser helheten som mycket positivt . Läs mer
    2019-05-14 Cornelia L svarar Patrik L
    Tack Patrik, kul att ni är nöjda!
  • Fredrik L

2019-04-18

Fredrik L skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Med Cornelias hjälp har vår försäljning gått fantastiskt smidigt. Cornelia är påläst, kunnig och tar sig tid för alla frågor och funderingar som dyker upp. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och Cornelia när det kommer till köp- och sälj av fastigheter. Läs mer
    2019-05-14 Cornelia L svarar Fredrik L
    Stort tack Fredrik. Ha en fortsatt bra dag!
  • 2019-04-10

Anne Yvonne S skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har fått hjälp med att sälja vårt radhus av en positiv, engagerad och duktig mäklare som vi varmt rekommenderar!

Berniz har ett mycket trevligt sätt och är lätt att få kontakt med. Höll oss hela tiden informerad om vad som hände och vad vi behövde tänka på.
    Lätt att nå om vi undrade något. Hörde alltid av sig direkt via telefon eller sms om vi inte fick kontakt med en gång.

Tack Berniz för en snabb, enkel och problemfri försäljning!

Anne och Christer Läs mer
    2019-04-17 Fastighetsbyrån Malmö City svarar Anne Yvonne S
    Tack snälla Anne och Christer för fint samarbete! Har varit supertrevligt att hjälpa er med försäljning av ert fina hus!

• 2019-04-10

Lars Åke N skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag har sålt mitt hus med Cornelias hjälp, och hon har visat att hon är proffs på det hon gör. Bara det viktigaste återstår: pengarna. Hon har visat att hennes yrkesval är det rätta. Läs mer
  • 2019-04-08

Emelie S skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Cornelia var proffsig & vänlig sedan vårt första möte. Vid försäljningen utav vår bostad har hon varit engagerad & driven till att affären skulle gå så smidigt som möjligt både för oss som säljare men även för köparen. Hon är rak & ärlig vilket uppskattas. Vi är otroligt nöjda med vårt val att sälja vår bostad med hjälp utav Cornelia! Läs mer
  • 2019-04-05

Siw K skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Jag fick fullt förtroende för henne, hon är sympatisk duktig och trevlig, kan sin sak Läs mer
  • 2019-04-05

Gullvi L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålde min bostad.
    Mycket trevligt och charmig och jag blev väl bemött.
    Rasmus gav ett professionellt första intryck som jag tyckte han levde upp till under hela processen. Har absolut inget att klaga på.

Gullvi L Läs mer
  • 2019-03-29

Kurt Evald B skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Med vänligt bemötande och stor kunskap hjälpte Cornelia mig att sälja mitt hus . Hon infriade mina förväntningar med råge och är värd en stor kram. Läs mer
    2019-04-05 Cornelia L svarar Kurt Evald B
    Tack för fina ord Kurt! Kram tillbaka.
  • 2019-03-20

Carro L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt ett hus i skurup. Mäklaren håll mig hela tiden uppdaterad och informerad av nuläget. Han kändes engagerad och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-15

Anna-Lena H skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi sålde vårt hus och vi var nöjda med priset. Vi blev också bra bemött av mäklaren Cornelia Lembke. Vi kunde använda sms i stället för telefon eftersom jag och min man inte hör. Läs mer
    2019-03-15 Cornelia L svarar Anna-Lena H
    Tack Anna-Lena. Njut nu sista sommaren i huset så ses vi i september!
  • 2019-03-10

Louise S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Vi har köpt ett nyproducerad bostadsrätt och sålt vår villa med hjälp av Rasmus som mäklare. Han är trevlig, engagerad och kunnig och har lotsat oss igenom hela affären så vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-03-10

Olle S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Köpt nyproducerad bostadsrätt och sålt villan som blivit för stor.
    Hade egentligen inga förväntningar men har hela tiden blivit positivt överraskad av Rasmus trevliga bemötande, kunnande och löpande information.
    Allt har gått som på räls och jag är väldigt glad för det stöd jag och min hustru fått på resans gång. Läs mer
  • 2019-03-06

Monica O skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Tydlig, trevlig, kunnig. Passar bra som mäklare. Vid mötet känns det som att han bara bryr sig om dig som säljer. Läs mer
  • 2019-03-04

Christina N skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Har sålt en bostad. En mycket bra mäklare med glimten i ögat. Trevlig o kompetent. Den bästa. Läs mer
  • 2019-03-03

Christoffer E skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Hon lyckades med allt på kort tid.. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Christoffer E
    Tack för omdömet. Ha en fortsatt fin dag Christoffer!
  • 2019-02-19

Jörgen P skrev om Cornelia Lembke en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Oproffsig, dåligt påläst, svarar på frågor utan att veta säkert. Ger information som är ofödelaktigt, framförallt för säljarens räkning. Läs mer
    2019-03-04 Cornelia L svarar Jörgen P
    Hej Jörgen,

Tråkigt att du är mindre nöjd med förmedlingen. Jag ringer dig i veckan för att stämma av mer konkret på vad som kunde varit bättre. Ha en fin dag. Med vänlig hälsning Cornelia
  • 2019-02-13

Ann-Christin S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Skurup
    Sålt en bostadarätt. Bättre mäklare finns inte han var proffsig och lyhörd för båda parter. Han levde verkligen upp till mina förväntningar Jag blev i min tur rekomderad Rasmus Och kommer att rekomdera honom till andra som skall sälja. Läs mer

Stora Torggatan 7, 274 34 Skurup