Fastighetsbyrån Trelleborg

Fastighetsbyrån Trelleborg

Funderar du på att flytta till Trelleborg? Närhet till havet och kontinenten, goda förbindelser till Malmö och både mysig stadskärna och lantligt lugn - i Trelleborg finns det något för alla!

Vi på Fastighetsbyrån vet att varje bostadsaffär, köpare och säljare är unik och vi arbetar alltid utifrån era förutsättningar och önskemål för att nå en så fördelaktig affär som möjligt, för alla inblandade. Eftersom vi är del i Sveriges största mäklarkedja kan vi erbjuda alla fördelar som det ger samtidigt som vi har full koll på vårt område och ett starkt lokalt nätverk.

Ska du sälja kan vi ge dig en fri värdering av din bostad och vill du köpa nytt ger vi gärna råd och svarar på frågor utan förbehåll. Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ställa dina frågor kring bostad och boende i Trelleborg!

Läs vad 416 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trelleborg 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-09-16
    Mycket proffsig, trevlig och framför allt väldigt engagerad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-09-16
    Proffisionell och förtroende ingivande
    2021-09-15
    Vi är mer än nöjda med David Strand på Fastighetsbyrån. Våra förväntningar överträffades och trots att vi velade fram och tillbaka gällande en eventuell försäljning fanns han alltid tillgänglig för oss.
    • Sandmöllan
    2021-09-15
    Är mycket nöjd med Annika hon har varit en stöttepelare genom min tid att köpa lgh och sälja mitt hus.
    Alltid bemött en med värme och proffession som har gjort att jag känt mig trygg hela vägen
  • köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Östra Stranden
    2021-09-12
    Trevligt bemötande! Kunnig ang. Objektet
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Österlid
    2021-09-09
    Trevligt och proffessionalitet bemötande. Gjorde husköpet behagligt rakt igenom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Smygehamn
    2021-09-07
    Bra bemötande och levde fullt upp till förväntningarna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-09-06
    Hon är en mycket erfaren, strukturerad och bra organiserad mäklare.
    • Skegrie
    2021-09-06
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar och var väldigt professionell. Jag är väldigt tillfredsställd med hur processen inleddes och drevs igenom till slutet.
    2021-09-02
    Väldigt proffsig och trevlig . Är super nöjda.snabbt jobbat grym service
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Västervång
    2021-09-01
    Vi blev väl bemötta av Rebecka. Hon var saklig och det uppstod inga frågetecken om information. Rebecka levde absolut upp till våra förväntningar och hon gjorde ett mycket bra jobb. Hon var behjälplig med allt och alla frågor vi hade. Sammantaget var Rebecka en mycket god mäklare och ett föredöme för Fastighetsbyrån.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Hallasvängen
    2021-08-28
    Oerhört proffsig mäklare som tydligt visar och besitter kunskap om hur hela mäklar branschen fungerar och allt vad det innebär.
    Varm och ärlig mäklare som vill både partiernas bästa, lätt tillgänglig vid behov och anpassar sig utifrån säljarens intresse/synvinkel.
    Jag var otrolig nöjd med hur Maximilian sköte hela processen vid min bostads försäljning.
    Rekommenderas starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-08-10
    Ett väldigt bra bemötande och ett proffsigt intryck som mäklare. Kan rekommenderas
  • sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Västra Virestad
    2021-08-08
    Det var mycket bra bemött av honom han var trevlig. Ja det är klart att jag trodde jag skulle få mer för huset nu blev det lite mindre än vad det var värderat till. Men till slut kom den rätta köparen och han skötte det bra vid budgivningen
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Klagstorp
    2021-07-26
    Vi hade mer eller mindre lovat bort huset till Daniel 😊 Vi fick en bra känsla när vi träffade honom första gången, han verkade känna lika mycket för huset som vi och han gjorde oss inte besvikna.

Vi är nöjda med både honom som mäklare och hela försäljningen. Kommer att rekommendera honom om någon ska sälja.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-07-22
    Sålt 2 hus genom Anesa. Genomgående bra genomfört mäkleri. Önskvärt är kanske lite mer offensivt sökande efter intressenter i början av säljprocessen men som helhet är vi nöjda med resultaten.
  • JENNIFER A
    skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-07-21
    Väldigt nöjd med Rebecka! Hjälpsam, noggrann och väldigt trevlig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-07-20
    Mycket nöjd med allt 👏 både bemötande och information känner mej mycket trygg 😎 ett proffs med andra ord kan rekommenderas
  • Elna Maud Anna-Karin H
    skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-07-20
    Kunnig, engagerad och med stor entusiasm och god lokalkännedom tog Rebecka sig an uppdraget att sälja bostadsrätten som varit vår mors för mig och mina bröders räkning. Rebecka är en erfaren mäklare som jobbar med både kunskap, fart, glädje och engagemang. Är hon osäker på något kollar hon alltid upp - och en stor fördel är att hon genom hela affären gav förslag men var noga med att höra/känna in vad vi tyckte. Hon lämnade mycket feedback och information längs resan och var alltid noga med att alla vi syskon skulle få info och känna oss delaktiga. Likväl som spekulanter skulle känna sig sedda. Hennes varma och vinnande sätt är ett stort plus och vi är så nöjda med försäljningen och kontakterna med Rebecka.
    2021-07-09
    Tredje gången som jag använder Rebecka som mäklare och har varit i både köp och försäljningssyfte.
    Affärerna har varit professionella men också personliga.
    Alltid bra återkoppling och uppdatering genom hela processen och det märks det är en mäklaren som gör det lilla extra för sina kunder.
    Av mig får Rebecka högsta betyg!
  • köpte sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Gislöv By
    2021-07-07
    Trevlig mäklare, lätt att prata med. Hon tog till sig våra frågor och kom tillbaka med svar på det hon inte kunde svara på direkt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-07-07
    En mäklare som finns med hela tiden och är lättillgänglig, vilket skapar trygghet för en. Erfaren och kan svara på alla frågor, små som stora. Anpassa visningar och annat utifrån vår vardag, man blir inte bortglömd. Bara stora plus!
    2021-07-05
    mycket bra bemötande.

vi gör mer än gärna fler försäljningar med Annika.

noggran och påläst om huset.

informationen snabb och bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-07-05
    Mäklare var proffsig! Jag blev utmärkt bemött av mäklaren, har svårt att tro att någon annan hade kunnat vara bättre!
    2021-07-04
    På bästa möjliga sätt.
    Förväntade mig att mäklaren som kom var trevlig. Det hör till yrket. Förväntade mig dock inte denna genuint sympatiska, glada, humoristiska och förtroendeingivande människa.
    Hade minsta möjliga förväntningar eftersom jag bara skulle få huset värderat…eftersom jag hade en privat försäljning på gång.
    Efter mötet valde jag att gå vidare med försäljning genom er. Det var enbart Rebeckas förtjänst. Inte en enda gång kände jag mig pressad att göra detta. Hade jag gjort det så hade jag tackat nej.
    2021-07-03
    Maximilian Hant har överträffat mina förväntningar.
    Tack vare hans korrekta prisbedömning av lägenheten, bra bemötande samt hans flitiga arbete, har jag kunnat sälja lägenheten till ett mycket bra pris.
    En ytterst professionell, representativ, ödmjuk och kunnig Mäklare.
    • Beddingestrand
    2021-07-02
    Han var lugn och vänlig, tog det i vår takt och stressade inte igenom affären. Professionellt bemötande.
    2021-07-02
    Annika är mycket professionell och har ett fint bemötande.
    2021-07-01
    Daniel är trevlig och social, samt var påläst och lättillgänlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-07-01
    Blev bra bemött på alla sätt. Sympatisk, lugn och tydlig. Vi är mkt nöjda och ger högsta betyg.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-07-01
    Tydligt och trevligt. Har ingen tidigare erfarenhet av detta men det gick smidigt tillväga.
  • sålde en tomt med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Beddingestrand
    2021-06-30
    Bra och professionellt bemötande genom hela affären.
    Daniel Östmans yrkeskunskap och kännedom om området motsvarade mina förväntningar. Uppgifter som behövdes för genomförandet tog han snabbt reda på och han höll god kontakt med mig genom processen.
    2021-06-21
    Professionellt mottagande, samtidigt duktig på att få oss att känna oss trygga.
    2021-06-20
    Väldigt trevligt bemötande!!
    Daniel levde verkligen upp till våra förväntningar!!
    • Klagstorp
    2021-06-19
    Max är inkännande, lyhörd, arbetsam, saklig/objektiv och ärlig. Därtill kunnig, och ödmjuk inför den kunskap som saknas, varvid han återkommer med ett svar. Jag upplever att han, sin ringa erfarenhet och unga ålder till trots, på ett moget sätt får såväl säljaren som köparen att känna sig bekväm i bostadsaffären. Vårt positiva förstaintryck bekräftades under säljprocessens gång.
    2021-06-17
    Mycket bra bemötande, proffsigt. Daniel har på ett bra och uthålligt sätt hållit kontakt med mig under de två år som jag av olika anledningar behövt skjuta på försäljningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-06-14
    Dert går bra .
    Han är jättebra .
    2021-06-06
    Toppen Vi var superglada och nöjda. Han hjälpte oss mycket. Vi rekommenderar helhjärtat. Du är den starkaste 😊
    • Dalköpinge
    2021-05-28
    Uppfyllde våra förväntningar vid försäljning av vår villa. För oss innebär det att Annika varit professionell genom hela processen, varit aktiv, hållit oss uppdaterade med diverse information, trevligt bemötande, trygg mm.
    2021-05-24
    Sålt bostad med hjälp av Daniel, toppen bra service med snabba svar, bra strategi och tydlighet i alla steg. Mycket bra engagemang och alltid lika påläst, trevlig och proffsig! Daniel har verkligen levt upp till våra förväntningar, och det vi trodde var ett svårare objekt att sälja gick snabbt och smidigt att sälja med hans hjälp. Vi kan varmt rekommendera Daniel som mäklare!
    Tusen tack Anniina! Lycka till med nya boendet! Daniel Östman
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-05-18
    Köpte ett renoveringsobjekt.
    Bra bemötande, proffsig , kunnig och trevlig.

Kan varmt rekommendera Roland.

/Ekevägen 35

Inga "krussiduller"
    Mycket kunnig/erfaren
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-05-14
    Klar & tydlig, förtroendeingivande, tillförlitlig, snabb, realistisk och mycket korrekt i samband med villaförsäljningen som var i utmärkta händer hos Roland. Förväntningarna överträffades.
    • Smygehamn
    2021-05-11
    Sålt mitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån, Trelleborg. Mäklaren gjorde ett gott intryck, var informativ, saklig och proffsig. Vänligt bemötande, lätt att få kontakt med vid behov. Mina förväntningar uppfylldes och jag känner mig mycket nöjd med hjälpen jag fått. Kommer med glädje att rekommendera Daniel Östman till vänner och bekanta.
    Uppskattar dina vänliga ord! Kommer sakna att visa ditt hus :) Daniel Östman
    2021-05-10
    Kompetent, lyhörd, tålmodig och även otroligt charmerande mäklare Daniel Östman, jag tackar dig för att du levde upp till mina förväntningar att få sålt min lägenhet i Trelleborg. Du är även diplomatisk och snabb i ditt arbete. Du är bara bäst.
    Tusen tack Irina, orden värmer! Daniel Östman
    • Kungahusen
    2021-05-08
    Väldigt nöjd med Rebecka. Alltid snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Alltid glad och positiv, kan verkligen rekommendera henne!
  • skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-05-07
    Jag kontaktade Rebecka när vi bestämt oss för att sälja vårt hus.
    Hon var alltid tillgänglig och gav oss bra återkoppling under hela processen, precis som vi önskat.
    2021-05-07
    David har gjort ett utmärkt jobb genom hela processen, från intag till signing. Kunnig och gav bra råd under processen.
    • Änghög
    2021-05-04
    Såldt bostadsrätt.
    Trevlig och hjälpsam. Kom med bra råd och fixa hemnet och fotografering. Fick även hjälp med hur man gör med deklarationen. Om/när jag kommer sälja igen så kan jag mycket väl använda honom igen.