Fastighetsbyrån Trelleborg

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg — Visa karta

Funderar du på att flytta till Trelleborg? Närhet till havet och kontinenten, goda förbindelser till Malmö och både mysig stadskärna och lantligt lugn - i Trelleborg finns det något för alla!

Vi på Fastighetsbyrån vet att varje bostadsaffär, köpare och säljare är unik och vi arbetar alltid utifrån era förutsättningar och önskemål för att nå en så fördelaktig affär som möjligt, för alla inblandade. Eftersom vi är del i Sveriges största mäklarkedja kan vi erbjuda alla fördelar som det ger samtidigt som vi har full koll på vårt område och ett starkt lokalt nätverk.

Ska du sälja kan vi ge dig en fri värdering av din bostad och vill du köpa nytt ger vi gärna råd och svarar på frågor utan förbehåll. Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ställa dina frågor kring bostad och boende i Trelleborg!

Läs vad 291 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trelleborg

• 2020-05-27

Kerstin L skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har redan svarat på denna fråga. Hon är jättebra.
    Kerstin Läs mer
  • 2020-05-26

Stig Lennart H skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Samar har verkligen överträffat våra förväntningar gällande tillgänglighet och engagemang kring försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • 2020-05-26

Anna Margareta H skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Samar har varit delaktig i hela processen från början till slut. Det har känts som att hon har varit personligt engagerad i försäljningen av vårt hus. Hon har varit tillgänglig i stort sett hela dygnet runt och har svarat på våra frågor. Läs mer

Gunilla Cecilia E skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt villa och köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande av David, alltid tillmötesgående.
    Han levde upp till våra förväntningar. Alltid lätt att få tag på, svarar på våra frågor.
    Rekommenderar honom. Läs mer

Jimmie H skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Genom Roland köpte vi ett hus, han var professionell och behjälplig genom hela processen från budgivning till tillträde. Vi kände oss trygga och nöjda med hans arbete genom hela processen och rekommenderar honom starkt. Läs mer

Sonja Christina W skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt vårt hus och Maximilian Hänt har skött sitt uppdrag på bästa sätt. Tillgänglig,positiv och trevlig, inlyssnande,kunnig.
    Sonja Werelius Läs mer
  • 2020-05-18

Teresia S skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt, mycket bra mäklare, snabba svar och bra tillgänglighet. Läs mer
  • 2020-05-16

Irene L skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    mäklaren skötte det utmärkt. Hon kunde ju inte veta att säljaren ljög för henne. Nödtan inget fungerade i vår nya bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-05-12

Andreas K skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag har sålt min bostad och kände direkt ett stort förtroende för anesa hon har verkligen varit tillmötesgående.
    Jag tyckte att mina förväntningar uppfylldes och hon gjorde ett superbra jobb. Läs mer
  • 2020-05-11

Daniel S skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tumme upp. Tryggt och smidigt. Läs mer
  • 2020-05-09

Sven Yngve L skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt min villa.
    Mäklaren bemötte mig på ett trevligt sätt och han överträffade alla mina förväntningar, genom sina stora kunskaper mäklaryrket. Därför kan jag varmt rekommendera honom till nya uppdrag. Med vänlig hälsning Sven Larsson Läs mer
  • 2020-05-06

Elias P skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Skulle rekommendera Daniel Östman alla dagar i veckan. Helt fantastiskt mäklare som finns där för en. Tillgänglig i tid och otid och har tålamod för alla ens dumma frågor. Tillmötesgående och väldigt professionell. En som vet precis vad han gör! Läs mer
  • 2020-05-03

Karin F skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt.

Förväntningarna var mycket goda, för vi blev rekommenderade Annika och dom levde hon verkligen upp till.

Annika är inte tillgjord utan rak och ärlig, lätt att förstå och prata med. Svarar på alla frågor man har. Jag kommer själv att rekommendera Annika om jag hör någon som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-04-28

Jan B skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Fastighets försäljning.
    Mycket trevligt och positivt.
    Att vårt hus skulle bli såld gsnska omg.
    Anesa levde verkligen upp till, som bara såg möjlighet och inga svårigheter!
    Fastighetsbyrån är bara bra.
    mvh
    Janne Läs mer
  • 2020-04-20

Lars E skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Lättsåld lägenhet men allt funkade perfekt. Bra kommunikation, och med appen full koll. Läs mer
  • 2020-04-19

Erik N skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt mina föräldrars hus (tillsammans med min syster). Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande. Han har haft ständig kontakt med i första hand mig. Många saker att tänka på Norman säljer någon annans egendom och Roland har hjälp oss på bästa tänkbara sätt. Läs mer

Anders L skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Hej! Jag har sålt en villa i Trelleborg 1 1/2 plan från 1986 . Mötet med Roland fungerade bra han lyssnade på våra upplägg sen kom vi fram till en bra mix .Förväntningarna fanns men corona gjorde det lite osäker på visningen men det tyckte jag Roland löste bra . Att det är ovisst ända till besiktning och kunden är helt säker . Läs mer

Celice L skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag har sålt en lägenhet, en 2a med hjälp av Anesa.
    Jag blev bemött väldigt bra och proffsigt av henne.
    Hon är väldigt duktig på att återkoppla till en om man har frågor och hon är lätt att få tag på! En väldigt duktig mäklare! Läs mer

Solveig L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vänligt bemötande, hjälpsam, kunnig och mycket trevlig Läs mer
  • 2020-04-11

Carl Hans T skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålde vårt hus på några dagar. Oerhört engagerad och duktig. Väldigt lätt att få kontakt med. Gjorde upp en plan på hela försäljningen och ringde ofta för att återkoppling. Bara positiva saker att säga om David. Läs mer
  • 2020-04-11

Linda Maria L skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Gjorde ett bra jobb mellan mig som säljare och de som köpte mitt hus.
    Jag var bestämd och han följde med i mitt beslut. Allt gick bra. Läs mer
  • 2020-04-10

Amanda S skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köp av bostadsrätt. Enkel och smidig kontakt, bra bemött. Läs mer
  • 2020-04-01

Therese M skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har köpt en bostadsrätt och Annika har varit rak, informativ, hjälpsam och framför allt mycket trevlig i sitt bemötande både på våra möten men också när jag ringt. Läs mer
  • 2020-03-30

Linn S skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Proffsig, kunnig och hjälpsam. Mkt trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-03-29

Louise S skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    David Strand har sålt vår villa och vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Proffsigt bemötande och lätt att komma i kontakt med. Vi kan absolut rekommendera David. Läs mer
  • 2020-03-25

Kenneth O skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har nyligen sålt en villa. Mäklaren Annika Öberg är glad och positiv, vi uppfattar henne som mycket kunnig och hjälpsam. Våra förväntningar på försäljningen överträffades med råge. Vi är mycket nöjda! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-03-24

Madeleine G skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte ett litet kedjehus i Skåre- Skåne där Fastighetsbyrån i Trelleborg var mäklare.
    Upplevde att fastighets mäklare Anesa Crnovrsanin var väldigt trevlig men att uppgifterna om huset var enormt knapphändiga. Jag känner att det är en mäklares uppgift att ta reda på så mycket om ett objekt som skall säljas så eventuell köpare vet vad han/hon köper.
    Så var inte fallet med detta charmiga hus. Jag fick själv leta fram informationen.
    När sedan huset överlämnades var flyttstädning då dåligt utförd av tidigare ägare, något jag meddelade till mäklaren. Jag fick aldrig respons.
    Så jag känner att mäklare gjorde mindre bra intryck av hela processen.
    Det handlade endast om att få bostaden såld och inte att handeln skulle kännas trygg.
    M. Haensch Läs mer
  • 2020-03-10

Göran L skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt vår villa.
    Bra och korrekt bemött av en kunnig och erfaren mäklare. Läs mer
  • 2020-03-09

Mohammed Ali S skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt bra.
    Bra kommunikation och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-03-08

Ingrid S skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt en 3- rumslägenhet.
    Vi har känt oss trygga från första början med Annika. Kunnig mäklare, positivt bemötande. Hela försäljningen har gått efter våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-03-04

Jan Christer Rune O skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt en villa.

Mäklaren har bemött oss på bästa sätt.

Mäklaren levde upp till våra förväntningar och lyckades hjälpa oss att få mer betalt än utgångspriset.

Bara positiva tankar om vår mäklare och är mycket nöjda med hans arbetsinsats, bemötande och förmåga att hjälpa oss till bästa pris. Läs mer
  • 2020-03-02

Tony J skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Påläst, hungrig och förtroendegivande. Läs mer
  • Christer P

2020-02-26

Christer P skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Detta var tredje gången som vi hade med Fastighetsbyrån att göra och nu gällde det försäljningen av en lägenhet.
    Fastighetsbyrån i stort och Annika i synnerhet står för en mycket personlig och kontaktnära service och hon utstrålar glädje och stor kunskap om sitt arbete.
    Presentationen av vår lägenhet är det i särklass vackraste jag sett i den vägen. Det var nästan så att jag inte ville flytta därifrån. Läs mer
  • 2020-02-24

Andreas B skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jeg er dansk så håber i forstår det.

Jeg købte en lejlighed og samar var utrolig hjælpsom og sød hele vejen igennem Läs mer
  • 2020-02-19

Anneli J skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt min lägenhet.
    Väldigt glad, positiv, ärlig och oerhört engagerad.

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Fredrica R L

2020-02-12

Fredrica R L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Supertrevlig och kunnande mäklare. Rebecka är lätt att prata med och försvårar inget, utan tvärtom gör det enklare iaf för en första gångs-köpare som mig! Läs mer
  • 2020-02-10

Hans Göte Roger G skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi sålde ett hus i Grönby. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Lätt att kommunicera Med, höll oss hela tiden uppdaterade, vill varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-02-05

Sara G skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Från värdering till såld bostad var Samar en trygg punkt. Man gick aldrig ovetandes om vad som kom härnäst utan hon förde alltid en dialog med en om vad som sker vilket gav mig som säljare ett stort lugn. Läs mer
  • 2020-01-21

Emma A skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte en lägenhet, där han var mäklare. Är supernöjd! Har ingenting att klaga på, alltid jätte trevlig och tillmötesgående. Svarade alltid och snabbt när jag hade frågor och funderingar. Blev alltid mött med en stort leende av honom. Är jätte nöjd verkligen, kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-01-19

Annika Elisabeth K skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har köpt ett hus genom David och sålt vårt eget via honom. David har varit mycket hjälpsam med allt. Svarat snabbt när vi har haft frågor, även konstiga frågor. Kan varmt rekommendera David. Läs mer
  • 2020-01-03

Nebojsa R skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra och proffsigt bemötande. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-29

Therese L skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag är helnöjd med allt gällande försäljningen av min bostad från början till slut! Snabba återkopplingar och öppenhet till diskussioner och rådgivning! Läs mer
  • 2019-12-10

Roger M skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt hus i Anderslöv med Roland Gunnarsson som mäklare. Även varit på andra visningar med Roland Gunnarsson. Sammanfattningen är att han inta har riktig koll på objekten han säljer. Sånt som en köpare kan vara intresserad av. När är huset målat utvändigt senast, t.ex. Hur kommer man ner i källare? Finns här källare, svarar Roland Gunnarsson. Han ger ett något förvirrat intryck. Läs mer
  • 2019-12-08

Fredrik B skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Helt ok men hade förväntat mig lite mer. Läs mer
  • 2019-12-02

Malin O skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Samar har varit engagerad och aktiv med försäljningen av min lgh. Läs mer
  • 2019-12-01

Lars K skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    David strand var mycket bra o korrekt o hjälp Sam och trevlig o kunnig Läs mer
  • 2019-11-24

Catrin L skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Anesa har hjälpt mig att sälja mitt parhus i ett gammalt fiskeläge. Parhuset är från 1850-talet och Anesa har under hela processen varit positiv och tydlig kring de speciella omständigheterna av att köpa/sälja en såpass gammal byggnad med historia som fiskarstuga. Läs mer
  • Fatima H

2019-11-14

Fatima H skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Kundbemötande, sakkunighet blev resultatet att vi valde Annika Ö. bland alla mäklare för våran villa försäljning. Vi blev som förväntade inte besvikna. Mvh Fatima Läs mer
  • 2019-11-12

Enes K skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Hej
    Hon sålade min lägenhet snabbt och bra, hon är mycket duktig på sin jobb snäll och trevligt.
    Jag rekommenderar henne!!! Läs mer
    Anesa C gillar detta
  • 2019-11-11

Lena N skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt villa. Bra service, alltid nåbar för frågor och råd. Nöjd! Roland rekommenderas varmt. Läs mer

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg