Alla kategorier Mäklare Skåne Trelleborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Trelleborg

Fastighetsbyrån Trelleborg

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg — Visa karta

Funderar du på att flytta till Trelleborg? Närhet till havet och kontinenten, goda förbindelser till Malmö och både mysig stadskärna och lantligt lugn - i Trelleborg finns det något för alla!

Vi på Fastighetsbyrån vet att varje bostadsaffär, köpare och säljare är unik och vi arbetar alltid utifrån era förutsättningar och önskemål för att nå en så fördelaktig affär som möjligt, för alla inblandade. Eftersom vi är del i Sveriges största mäklarkedja kan vi erbjuda alla fördelar som det ger samtidigt som vi har full koll på vårt område och ett starkt lokalt nätverk.

Ska du sälja kan vi ge dig en fri värdering av din bostad och vill du köpa nytt ger vi gärna råd och svarar på frågor utan förbehåll. Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ställa dina frågor kring bostad och boende i Trelleborg!

Läs vad 184 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trelleborg

• 2019-03-05

Susanna T skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt min lägenhet och Daniels bemötande är världsklass! Läs mer
  • Pia E

2019-02-28

Pia E skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi anlitade Daniel Östman när vi skulle sälja vår villa på västervång.
    Daniel fick vi genast ett väldigt förtroende för, han fick oss att känna trygghet med sin kunnighet och att han var rak och ärlig.
    Kände vi oss oroliga eller osäkra på något, gick det alltid att ringa honom och få svar på våra frågor.
    När försäljningen kom igång gick allting som på räls, Daniel var noga med att ringa oss och berätta hur det gått på visningen.
    När sedan budgivningen startade ,fick vi hela tiden vara med och följa den.
    Det var en sann glädje för oss att ha Daniel som vår mäklare, tack vare honom blev försäljningen en trevlig upplevelse.
    Daniel är en trevlig positiv mäklare ,och vi skulle med glädje rekommendera honom till våra vänner.
    Med vänlig hälsning Ronald och Pia Edström. Läs mer
    2019-03-04 Daniel Ö svarar Pia E
    Tack för de fina orden!

Med vänliga hälsningar,
    Daniel Östman
  • 2019-02-27

Amanda N skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte en bostadsrätt där Annica var mäklare. Lätt att prata med och ordnade med allt. Så himla trevlig! Läs mer
  • 2019-02-25

Lars-Bertil J skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevligt och professionellt bemötande och handläggning av försäljningen av vårt hus i Trelleborg. Lätt att få kontakt med och snabb med att informera oss om vad som var på gång under försäljningen.

Helhetsintryck: Mycket Bra. Läs mer
  • 2019-02-20

Monika F skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Försäljning av bostadsrätt. Jag är mkt nöjd med mitt val av Fastighetsbyrå och mäklaren David Strand. Mkt service-minded, kunnig, trevlig och lätt att komma i kontakt med! Läs mer
    2019-02-20 David S svarar Monika F
    Stort tack Monika! Hoppas du kommer trivas lika bra i din nya bostad som i din gamla!
  • 2019-02-18

Helen R skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Allt fungerade väl vid köpet av vår fastighet. Vi blev väl bemötta och allt hanterades snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2019-02-12

Natalia D skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har köpt hus av Annika och hela köpprocessen har fungerat utmärkt! Stor tack! Läs mer
  • 2019-02-07

Olle L skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag har köpt 3 rums lägenhet i nybyggt 5 vån. hus.
    Jag har blivit utmärkt bemött.
    Mäklaren har på ett utmärkt sätt med underleverantörer förmedlat önskemål och förväntningar.
    Jag är positiv och tacksam för det som mäklaren lagt ner i affären. Läs mer
  • Ann-Sofie J

2019-02-04

Ann-Sofie J skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt vår villa. Fick ett bra och proffsigt bemötande. Vi är nöjda så här långt. Läs mer
    David S gillar detta
  • 2019-02-03

Majlis E skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra uppföljning och duktig på att förklara Läs mer
  • 2019-02-01

Ylva Strand skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    David Strand har varit till stor hjälp vid mitt köp av bostadsrätt. Bra bemötande alltid snabba och bra svar. Tack för all hjälp med mitt köp av ny bostad. Läs mer
    David S gillar detta
  • 2019-01-31

Agne A skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi anlitade Annika för försäljning av vår villa. Vi har blivit mycket väl bemötta och underrättade hela tiden om vad som hände. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-01-29

Marion P skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi flyttade från hyresrätt till bostadsrätt.
    Under hela processen har vi haft två mäklare .
    Tyvärr blev det missar i kommunikationen angående förråden.
    Vi står på väntelista .
    Annars hade vi ett trevligt bemötande. Läs mer

Mats H skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra bemötande och trevlig och i det stora hela en proffsig personal. Lite bristande och otydlig feedback ibland annars helt okej. Läs mer

Lennart B skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket god service och engagemang Läs mer

Håkan G skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra bemötande men tyvärr 3 olika handläggare. Köpt en nybyggd insatslägenhet. Läs mer

Simon M skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte en lägenhet och blev bemött på ett utmärkt sätt. Trevlig, bemötande och flexibel gjorde att jag fick bra förtroende för Roland.
    Han gjorde ett bra jobb och var alltid behjälplig på mail och telefon. Läs mer
  • Marie Å

2019-01-24

Marie Å skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig och tillmötesgående som ingav stort förtroende. Läs mer
  • 2019-01-12

Hannah L skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har både sålt en lägenhet och köpt en villa. Läs mer
  • 2019-01-08

Niklas L skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt en 3:a i Trelleborg. Annika har hela tiden gett snabba svar på mina frågor. Så jag känner trygghet i mittt köp. Läs mer
  • 2019-01-02

Monika F skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Proffsigt och förtroendeingivande intryck. Lätt att få kontakt. Rekommenderar gärna Fastighetsbyrån och David Strand! Läs mer
  • 2019-01-01

Wojciech W skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra personlig service. Alltid nåbar. Snygga bilder på fastigheter Läs mer
  • 2018-12-21

Charlotta B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt vårt hus i Serresjö Trelleborg och har blivit väldigt professionellt bemötta med engagemang och vilja från Annika. Vi hade stora förhoppningar om att få ett bra pris och innan årsskiftet och det fick vi. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Anita O

2018-12-07

Anita O skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra trevlig mäklare men saknade lite mer erfarenhet av en mäklare, Läs mer
  • 2018-12-05

Ann Britt B skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi sålde vår marklägenhet. Daniel skötte allt med försäljningen där han informerade oss hela vägen. Allt sköttes perfekt, han är korrekt, snabb och noggrann. Läs mer
  • 2018-12-05

Rasmus Enertz O skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    jag Köpte ett hus och sålde en lägenhet genom Roland. Han har koll på allt som har med detta att göra. Jag är nöjd med både köp och försäljning. Läs mer
  • 2018-11-28

Jonas T skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig och hjälpsam mäklare. Mycket nöjd med försäljningen och processen. Läs mer
  • Kenny M

2018-11-28

Kenny M skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt en 2:a på Kung Karl
    fick en mycket bra och vänligt bemötande av Samar
    allt gick fort från de jag ringde Samar och sa att jag vilje sälja min lägenhet tills den var såld.

allt som helhet så har de varit kanon med all kontakt som jag har haft med Samar Läs mer
    Samar K gillar detta
  • 2018-11-26

Hans B skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    När bostadsrätten skulle säljas fick vi ett trevligt och professionellt bemötande. Bra löpande information genom hela processen. Närvarande och aktiv mäklare som avslutade affären på ett trevligt sätt. Vi är mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • 2018-11-16

Bo J skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt, blev bemött mycket bra Läs mer
  • Paul Martin Sigvard H

2018-11-16

Paul Martin Sigvard H skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Snabb, smidig och proffsig.
    Har svar på alla frågor.
    Rekommenderas Läs mer
    2018-11-16 David S svarar Paul Martin Sigvard H
    Tack Martin, jättekul att höra!
  • 2018-11-10

Karina L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi sålde en lägenheten och Rebecka var vår mäklare. Hon engagerade sig mycket i sitt arbete som gav en känsla av trygghet under hela processen. En mycket trevlig person som lätt kan rekommenderas till andra. Läs mer
    2018-12-10 Rebecka W svarar Karina L
    Tack för att jag fick hjälpa er sälja den fina lägenheten :)
  • 2018-11-08

Josefin B skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi är nöjda hittills. Köpt nyproduktion med tillträde 2020 och har än så länge fått bra info i samband med visning och signering av förhandsavtal. Läs mer
  • 2018-11-08

Linn S skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt mindre bostad i centrala Trelleborg att använda som sommarhus. Rebecka var väl påläst men också helt öppen om det var något hon inte visste på rak arm och då kollade upp. Jag uppskattade hennes öppenhet och tydlighet väldigt mycket. Hon var alltid trevlig och positiv. Ingav stort förtroende. Läs mer
    2018-12-10 Rebecka W svarar Linn S
    Hej Linn, tack för dina ord! Jag vill alltid vara öppen och ge alla svar jag kan! Hoppas att du kommer trivas på hemmaplan under somrarna!
  • 2018-11-03

Maciej L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt proffsigt och kunnig mäklare. Rebecka hjälpte samt tipsade om massa grejer. Uppskattat mest för snabbt och enkel kontakt. Kommer garanterat kontakta Rebecka igen med framtida affärer. Rekomenderar starkt! Läs mer
    2018-12-10 Rebecka W svarar Maciej L
    Tack Maciej! Jag blir alltid glad varje gång jag har en nöjd säljare och köpare :)
  • 2018-11-02

Roland L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    *Vi har sålt vårt hus och Rebecka gjorde ett förstklassigt jobb. Innan huset var utannonserat hade Rebecka köpare som gick hela vägen till avslut.
    *Rebecka har ett fantastiskt varmt och trevligt sätt och vi blev bemötta på ett vänligt och kunnigt vis.
    *Våra förväntningar var att huset skulle bli sålt i en snar affär till ett bra pris. Det blev så. Helt perfekt.
    * Det är väl varje husägares önskan att man skall få en bra säljare som tar hand om försäljningen, och med Rebecka kan vi säga: "Att det bästa är bra nog". Läs mer
    2018-12-10 Rebecka W svarar Roland L
    Tusen tack för fina ord! Det har varit riktigt trevligt att få följa er, från ett tidigt skede i processen till ett avslut, som blev tidigare än vi har förutsett. All lycka till i er nyproducerade bostad!
  • 2018-10-22

Caroline O skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Rebecka hjälpte oss att sälja vår bostadsrättslägenhet och vi hade inte kunnat vara mer nöjda! Hon gjorde ett jättebra jobb och vi är glada över att ha haft henne som mäklare. Läs mer
    2018-12-10 Rebecka W svarar Caroline O
    Tack Caroline, det blev en smidig försäljning där vi träffades i ett tidigt skede och hade gott om tid att förbereda försäljningen, som sedan gick väldigt snabbt. Lycka till i huset!
  • Paul Martin Sigvard H

2018-10-18

Paul Martin Sigvard H skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Överlag bra.
    Fastigheten såldes snabbt. Redan innan den var officiellt till salu Läs mer
  • 2018-10-08

Monika M skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köp av lägenhet. Bra kontakt med mäklare och bra information inför köp och efter köp. Läs mer
  • 2018-10-07

Thomas A skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Respektfullt och professionellt Läs mer
  • 2018-10-05

Emma B skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Otroligt proffsigt bemötande. Rekommenderar henne till alla! Läs mer
    2018-10-05 Rebecka W svarar Emma B
    Hej Emma, roligt att vi kunde hjälpa er med att hitta en lägenhet :)
  • 2018-10-05

Carina G skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Ett fantastiskt bemötande från första stund! Rebecka var mycket påläst om objektet hon visade och skötta allt väldigt proffsigt hela vägen! Läs mer
    2018-10-05 Rebecka W svarar Carina G
    Tack så mycket Carina! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :)
  • 2018-10-03

Mustafa B skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Hej !
    Jag har köpt hus och såld min lägenhet inom David Strand. Han har fått högsta betyg från oss. Han är jätte kunnig och ärlig människa . Man kan lita på honom!
    Han har svart på bästa sättet i alla våra frågor kring köpet av huset och när vi har såld lägenheten. Han var jätte tydlig och koncis på sina svar!

MVH/Mustafa Läs mer
  • 2018-10-01

Tommy B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålde min lägenhet i trelleborg och det gick snabbt och smidigt, jag hade en egen köpare som jag satte i kontakt med Annika och sedan sköttes allt väldigt bra. Läs mer
  • Pia E

2018-09-28

Pia E skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi blev väl omhändertagna, mäklaren visade att vi var viktiga och han var ärlig mot oss. Vi kände ett väldigt förtroende för Daniel vår mäklare, han visade oss att han hade full koll på det han åtagit sig att göra. Han uppgraderade oss hela tiden hur det gick, och så fick han till en snabb och smidig försäljning av vårt hus. Läs mer
  • 2018-09-21

Kerstin N skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt ett nybygge/bostadsrätt.
    Mycket väl påläst mäklare som återkopplat vid alla viktiga tillfällen.
    Lämnat svar vid förfrågan
    Tydlig vid kontraktskrivningen. Läs mer
  • 2018-09-20

Ann-Sofi F skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Denna fantastiska mäklare gjorde en snabb och smidig affär! Med god vägledning och snabba raka klara besked och god kunskap och proffesionalism genomförde och avslutade hon en husförsäljning på mindre än en vecka!
    En engagerad och förstående mäklare som tillgodosåg både köparen och säljarens behov på bästa sätt både före, under och efter försäljningen.
    All cred till denna duktiga och målmedvetna person som använde sin erfarenhet där där den bäst behövdes!

TACK ANNIKA ÖBERG FASTIGHETSBYRÅN TRELLEBORG! Läs mer
  • 2018-09-19

Emil W skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt nybygge
    Fin och bra marknadsföring
    Lite rörigt med 3 byten av mäklare och lite långt mellan gångerna som information om bygget skickats.
    Fick informationen om att bygget skulle starta via den lokala tidningen. Läs mer
  • 2018-09-18

Jessica T skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Professionellt och noggrant intryck. Bra information i köpets alla delar. Läs mer
  • 2018-09-18

Markus G skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg