Läs vad 348 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trelleborg 2

• 2021-01-14
    Såld bostad med hjälp av Daniel, o vi har fått proffsig hjälp hela vägen.
    Camilla J
    • 121.0 m²
    • Änghög
  • 2021-01-08
    Vi har sålt vårt fritidshus på sydkusten och är mycket nöjda med Daniel! Han är en väldigt engagerad och bra mäklare. Vi har fått ett hjälpsamt och trevligt bemötande under hela säljprocessen.
    Gunilla E
    sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tack så mycket Gunilla och tack själva för ert engagemang samt till ett spännande försäljningsobjekt!

• 2021-01-04
    Lägenhets försäljning ! En enastående god hjärtat person som både lyssnar och kommer med goda råd !rekommenderar honom gärna till andra som behöver hjälp med köp eller försäljning av bostad.
    Christina T
    Christina T
    • 121.0 m²
    • Norr
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-12-29
    Vi valde att sälja vår lägenhet med Rebecka och är supernöjda! Vi blev uppdaterade genom hela processen och tyckte att hon levererade det hon utlovade från första mötet. Hon är väldigt kunnig med bra lokalkännedom. Ett extra plus är även att vi fått stor hjälp vidare med vårt husköp! Vi kan starkt rekommendera Rebecka. 😊
    IDA T
    skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tack Ida och Mathias! Så roligt att ni är nöjda! Kul att få vara lite "köpcoach" också :)

• 2020-12-28
    Köpt en bostadsrätt.

Inte närvarande, dåligt insatt i projektet, dålig återkoppling/kontakt. Fick överhuvudtaget inget förtroende för honom alls. Kändes väldigt oerfaren och oprofessionell, synd.
    (Har en hyffsad erfarenhet av branchen) Detta var inte bra.
    Mattias J
    • 144.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-12-19
    Sålde min lägenheten via Anesa och det var den smidigaste affären jag någonsin haft! Oerhört professionellt och trevligt bemötande. Rekommenderar verkligen alla som ska sälja sin bostad att anlita Anesa!!
    Edvina H
    • 61.5 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-12-14
    Rebecka har sålt vårt hus och hon har varit positiv, glad och trevlig i sitt bemötande. Eftersom att det tog tid att få huset sålt har hon ingjutit optimism och kommit med förslag på en framåtriktade planering och strategi.
    Christina L
    • 125.0 m²
    • Dalköpinge
    sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tack Christina! Ibland tar det en annan vändning än väntat och då får man tänka om och tänka nytt. Det är roligt att ni upplevt mig som proaktiv genom er försäljningsprocess! Lycka till i Malmö!

• 2020-12-11
    Daniel är en mycket kompetent mäklare som har koll på läget. För mig som förstagångsäljare var jag riktigt ute på hal is. Det var då Daniel kom in som en trygg medmänniska och förklarade vad som skulle ske och vad som förväntades av mig som säljare. Att budgivningen gick så bra var också en bonus! Tack var en duktig säljare som honom som kan läsa av sina klienter och vet vad de vill ha samt att matcha ihop rätt objekt till dem är bara en riktigt duktig mäklare som Daniel Östman som kan!
    Mycket nöjd!
    Olaug C
    • 82.0 m²
    • Kungahusen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tack för de otroligt fina orden! De värmer, perfekt såhär års!

• 2020-12-09
    Mycket Proffsig . Sålt ett hus.
    Michael K
    • 103.0 m²
    • Simremarken
  • 2020-12-09
    Sålt villa i Östra Värlinge blev över förväntan bra tack Daniel du har gjort ett fantastiskt jobb
    Björn S
    • 96.0 m²
    • Östra Värlinge
  • 2020-12-07
    En mycket trevlig och kunnig man med många års erfarenhet. Tveka aldrig att använda honom.
    Fredrik Å
    • 131.0 m²
    • Anderslöv
    sålde sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-12-07
    Sålt villa.
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Gick snabbt och smidigt, hur nöjd som helst.
    Charlotte B
    • 131.0 m²
  • 2020-12-06
    Vi har sålt en enplansvilla .
    På ett proffesionellt och kunnigt sätt .
    Våra förväntningar uppfylldes med god marginal .
    Det gick mycket snabbt och vi blev informerade på ett bra sätt under hela försäljningen .
    Kenneth L
    • 140.0 m²
    • Skegrie
    sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-12-04
    Annika har på ett mycket bra o effektivt sätt hjälpt oss att förmedla vårt bostadshus som vi har till försäljning!
    Hon har alltid funnits tillgänglig!!
    Så vi är supernöjda!
    Marianne V
    • 120.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-12-03
    Bra, professionellt bemötande. Tydligt mån om en ömsesidig positivt fastighetsaffär för alla parter.
    Wictor F
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-12-02
    Köpte hus som Rebecka förmedlade. Rak och tydlig, påläst och kunnig. Kan rekommendera varmt.
    Per Anders Nimgaard G
  • 2020-11-30
    Anesa är kunnig, engagerad och precis i det hon gör. Hon är påläst och dessutom en bra förhandlare. Genom Anesa har vi köpt en bostadsrätt som vi kommer trivas i. Under tre år har vi tittat på hus i Trelleborg och träffat ett antal mäklare. Anesa är tveklöst den jag tycker varit bäst.
    Tord G
    • 92.0 m²
    • Norr
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-11-25
    Rebecka gjorde ett grymt bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Proffsig, kunnig, gick snabbt att få tag i, helt enkelt bästa mäklaren! Kan varmt rekommendera Rebecka om ni ska sälja.
    skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tusen tack Anna :) Det var så roligt att få hjälpa er sälja er fina 2:a! Lycka till med huslivet!

• 2020-11-23
    Sålt hus, fantastiskt bemötande, kändes proffsigt och förtroendefullt. Rebecka Wihlborg är toppen!
    Ingrid P
    • 98.0 m²
    • Snarringe
    Vilka fina ord, tack. Det känns speciellt att sälja huset som varit en del i ert liv så länge!

• 2020-11-04
    Väldigt trevlig och mycket kunning
    Mattias A
    • 1:a
    • 41.5 m²
    • Högalid
    köpte sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-10-28
    Vi har träffat Samar tidigare på visning för bostadsrätt och hon fastnade i minnet redan då. Innan vi skulle på visning av bostadsrätten vi nu köpt blev vi väldigt glada när vi såg att det var hon som var mäklare.
    Samar är en oerhört professionell mäklare och har ett gott hjärta. Hon har stöttat och peppat oss genom hela processen. Samar är trevlig och personlig, och det känns genuint! Vi kunde inte vara nöjdare!
    Stinha L
    • 119.0 m²
  • 2020-10-28
    Köpte en villa i Smygehamn. Maximilian är väldigt kunnig och har bra lokalkännedom. Han är trevlig, lugn, hjälpsam och tillmötesgående. Lätt att kommunicera med. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Maximilian.
    LINDA L
    • 129.0 m²
    • Smygehamn
    köpte sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-10-28
    Köpte en 3a i Trelleborg.
    Blev bemött på ett bra sätt, Roland var väl påläst och man märkte att han var väldigt erfaren.
    Han kunde svara på mina frågor och det han inte kunde svara på tog han reda på direkt. Detta gjorde så att det kändes säkert att köpa en bostad av Roland.

Bra upplevelse där Roland var snabb på att svara och han var snabb på att hitta information som jag behövde och kunde lösa alla situationer under lägenhets köpet.
    Oskar P
    • 70.0 m²
    • Granlunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-10-14
    Sålt. lugn och rutinerad. kändes väldigt ärlig.
    Stefan N
    • 96.5 m²
    • Beddingestrand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-10-14
    Rebecka har varit mycket professionell och tillmötesgående under vår köp process av hus och jag har känt mig säker att hon vill att affären ska bli bra för bägge parter. Rekommenderar henne varmt!
    HENRIK N
    skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tack Henrik! Mitt mål är att båda parter ska känna sig nöjda och glada efter försäljningen, då är jag också nöjd :) Lycka till med livet på landet!

• 2020-10-13
    Köpt en 2:an på 55 kvadratmeter.

Mäklaren hjälpte mig mycket med att lösa flera visningar av lägenheten
    Matilda O
    • 55.0 m²
  • 2020-10-11
    Roland har sålt vår bostadsrätt, med mycket bra resultat
    Marie N
    • 96.5 m²
  • 2020-10-04
    Sålde vår lägenhet, Mina förväntningar var att det skulle bli väldigt enkelt men det var lite svårare än nog vi alla trodde, men Samar var väldigt lätt att samarbeta med, lyssnade på våra önskemål och var väldigt tillmötesgående, förstod vår situation och gjorde vad hon kunde för att det skulle bli det bästa resultatet för oss som säljare men samtidigt hela tiden ta hänsyn till köparen och dennes situation.
    Mycket nöjda med arbetet hon lagt ner på oss och vår försäljning!
    Martina B
    • 75.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-10-01
    Sålt mitt hus , har blivit bemött på det bästa sätt man kan tänka. Att det skulle bli en bra försäljning Max levde upptill alla dem . Hade inte kunnat haft en bättre mäklare Max är underbar människa han har stötta mig på alla plan
    Marianne S
    • 134.0 m²
    • Beddingestrand
    sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-09-29
    Väldigt fint bemötande vid första kontakten. Köpte en lägenhet i A-löv. Visningen var bra.
    Vid budgivningen fungerade allt bra.
    Hela proceduren var helt o hållet superbra. Jag är nöjd 😌
    Lisbeth L
  • 2020-09-16
    Jag och mina tre syskon och en f.d. svägerska har sålt ett sommarhus med stor strandtomt på Skånes sydkust, mellan Smygehamn och Beddingestrand. Jag har bara träffat Daniel en gång, när vi visade objektet för honom och tyckte att vi fick ett trevligt om än lite oengagerat bemötande. Mitt intryck av Daniel var att han inte verkade vara så proaktiv som jag förväntar mig av en mäklare. Efter det första mötet har dock min syster varit den som haft alla kontakter med Daniel, så utöver det första intrycket, kan jag inte uttala mig om hans kvalifikationer.
    Anette R
  • 2020-09-16
    Samar hjälpte mig att sälja en lägenhet.
    Man kan ringa henne för minsta lilla fråga, hon är alltid tillgänglig och svarar.
    Hon gör ett kanonbra jobb.
    Jag är jättenöjd, och jag kommer anlita henne igen för kommande försäljning av bostad.
    Rebecca P
    • 73.4 m²
  • 2020-09-14
    Väldigt trevlig mäklare, glad och fick mig Och min sambo att känna oss bekväma. Första gången vi köper lägehet och det kändes bra när vi skulle skriva på. Smidig och snabb affär, lätt och nå och väldigt hjälpsam.
    Har inget dåligt att säga, rekommenderar starkt.
    Tuva Elisabet H
    Tack Tuva & Anton, roligt att få vara en del av er första bostadsaffär 🤗

• 2020-09-12
    Bostadsrätt i Trelleborg.
    Trevligt o kunnigt bemötande. Påläst o snabb med uppföljning efter visningar.
    Allt som allt en bra upplevelse med positivt utfall.
    Kerstin N
    • 92.0 m²
  • 2020-09-11
    Sålt villa. Samar var alltid glad, positiv och peppande från första kontakt till färdig försäljning. Genuint engagerad och det kändes verkligen att hon gav allt för att göra försäljningen så bra som möjligt.
    Sandra Mary Gulli W
    • 140.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-09-11
    Vi har både köpt objekt och sålt objekt via Rebecka och är mer än nöjda.
    Otroligt kunnig, personlig och förtroendeingivande som alltid kommer med ett leende på läpparna och härlig energi.
    Rekommenderar alla att välja Rebecka som mäklare. 🌟
    skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Åh tack för fina ord! Extra roligt att både ha sålt ert nya hus till er och fått hjälpa tillsatt sälja er fina lägenhet 🤩

• 2020-09-03
    Jette bra kontakt. Hjalpad mig allt vad jag vet innte.
    Grzegorz W
  • 2020-09-03
    Anesa hjälpte oss att sälja. Hon var mycket trevlig och duktig. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda!
    Anki
    Anki T
    • 80.0 m²
    • Östra Stranden
  • 2020-08-27
    Rebecka tusen tack!! Du är fantastisk person och du jobbar bästa jobbet.
    DARIO M
    skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Hej Dario, tack!! Ni är bland de mest positiva säljare jag fått hjälpa :)

• 2020-08-24
    Sålt en modern 2 rumslägemhet i nyskick.
    Trevligt positivt sätt, hade koll på marknaden. Upplevdes som seriös och stabil.
    Önskade snabb affär med förhoppning om bra försäljningspris. Affären gick smidigt och väl.
    Katarina L
    • 64.0 m²
    • Norr
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-08-21
    Samar var väldigt tillmötesgående och lyhörd när det kom till bland annat när jag hade möjlighet att ha visning och löste det på bästa sätt. Hon höll mig informerad hela tiden om vad som hände med bostadsaffären. Vi hade en väldigt bra kommunikation från början till slut. Skulle varmt rekommendera Samar till vänner och bekanta.
    Linda B
    • 70.0 m²
  • 2020-08-11
    Trevligt bemötande. Mån om kunden
    Thomas J
  • 2020-08-08
    Jag köpte en bostadsrätt i Trelleborg.

Av Annika blev jag bemött väldigt bra, hon förklara allt för mig som var oklart då detta var mitt första köp av bostad och hon hade koll på alla frågor jag hade.

Dem förväntningar jag hade blev definitivt uppfyllda och jag är väldigt nöjd med hur allting styrdes upp och gick till, Annika skötte alla delar väldigt bra och meddelade varje gång vad som var gjort och vilka delar som var kvar att göra.

Min upplevelse av detta köpet var väldigt bra, jag kände mig trygg i allt som hände då jag fick reda på det hela tiden och fick allting förklarat för mig såfort jag hade några frågor.
    Hampus H
    • 82.0 m²
    • Kungahusen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-08-05
    Vi fick såld vårt hus mycket snabbt och fick bra hjälp av mäklaren. Stylist/fotograf var mycket bra och gjorde fantastiska bilder. Vi upplevde att mäklaren verkligen tog tid för oss för att få huset sålt .
    Ana M
    • 188.0 m²
    • Serresjö
  • 2020-08-03
    Köpte en villa i Smygehamn. Fick ett jättebra första intryck av Maximilian. Lugn, avslappnad, påläst, trygg, kunnig inom sitt område. Grymt bra kommunikation och tillgänglighet. Är väldigt nöjda och kommer rekommendera till andra att anlita Maximilian vid försäljning.
    Emmie P
    • 134.0 m²
    • Smygehamn
  • 2020-07-14
    Vi är en återkommande kund till Samar.
    Samar fick nu uppdraget att sälja våran marklägenhet/radhus. Samar omfamna uppdraget med både proffessionalitet och känsla.
    Från värdering till såld bostad har hon visat engagemang, hon stöttar oss som säljare och lika så köparna.
    En mäklare med hjärtat på rätt plats och kunskap nog att kunna snabbt och smidigt låsa en affär där alla parter är nöjda med resultatet.

Ger henne varma rekommendationer. ❤️
    Viktoria W
    Viktoria W
    • 119.0 m²
  • 2020-07-11
    Maximilian ingav ett seriöst och proffessionellt intryck. Jag blev vänligt och korrekt bemött som kund.
    Han var en bidragande orsak till att jag kände mig trygg att lägga bud på huset som jag till slut köpte.
    Om jag i framtiden vill värdera eller sälja mitt hus i Trelleborg så är Maximilian mitt självklara val som mäklare och representant.
    Michael Kainz
    Hannes Michael K
    • 169.0 m²
    • Kyrkoköpinge
  • 2020-07-09
    Sålt bostadsrätt. Rekommenderar honom.
    Adisa M
    • 73.0 m²
    • Hallasvängen
    sålde sin lägenhet med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-07-09
    Köpte hus på landet med Daniel Östman som mäklare. Proffsig, påläst, trevlig och effektiv. Gav ett väldigt seriöst intryck och etablerade god kontakt mellan oss och säljarna, vilket vi är tacksamma för. Rekommenderas varmt!
    Elin N
    • 69.0 m²
    • Norra Grönby
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-07-09
    Vi sålde ett hus på landet och vi är supernöjda med Daniel som mäklare, som har alltid haft väldigt trevligt bemötande med fonus på kunden.
    Inder Daniels semester fick vi fortsätta försäljningen med hans partner David, som har varit lika engagerat i försälnings processen.
    De båda två har altid informerat oss om alla visningar och spekulanters synpunkter och intryck.
    Vi är tacksamma och rekomenderar Daniel och David som mäklare.

Hälsningar Irina och Rickard Åkesson
    Irina B