Alla kategorier Mäklare Skåne Trelleborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Trelleborg
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Trelleborg
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Trelleborg

Fastighetsbyrån Trelleborg

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Trelleborg och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 70 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trelleborg

• Lina Ö
    Lina Ö skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket bra mäklare. Drivande och kunnig. Tänker på båda parterna. Flexibel och svara mycket snabbt. Hittat snabba lösningar på att planera in möten. Rekommenderar starkt och skulle väldigt gärna köpa/sälja av honom igen!
    2016-11-14 David S svarar Lina Ö
    Tack Lina för den fina rekommendationen!
  • Jonas  R
    Jonas R skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tydlig & korrekt! God värdeuppfattning om marknaden, bra argumentation kring detaljer, erbjuder bra fotojobb, engagerad i affären och skapar intresse runt enskilda visningar såväl som den generella visningen. Rak, enkel och korrekt kommunikation. Känns som överlägset bäst i Trelleborg och i vårt fall Beddingestrand.
    2016-10-25 David S svarar Jonas R
    Tack Jonas och väldigt roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete!
  • Torgil J
    Torgil J skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket proffsikt bemötande.Hon gjorde allt mycket bra.
  • Tony O
    Tony O skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Annika var väldigt vänlig och hjälpfull från början till slut och hjälpte oss att fylla i deklarationspapper efter färsäljningen. Vi rekommenderar henne starkt.
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    mycket trevlig, bra bemötande o kunnig om lägenheterna på kunga husen. väljer jag gärna igen.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Positivt och proffsigt bemötande
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jätte nöjd med hela affären allt gick jätte bra mäklaren jätte trevlig fick alltid hjälp med dom frågor jag hade allt var ordnat när vi kom dit och skulle skriva på papporna ringde sen efter några månad och hörde hur vi hade det det var trevligt kan verkligen rekommendera denna mäklaren och mäklareföretaget för bra service nöjd köpare
  • Lena B
    Lena B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Annika Öberg hjälpte mig att få sålt mitt hus på bästa sätt. Jag fick sålt det fort vilket var viktigt för mig. Hon var mycket väl påläst när det gällde teoretiska kunskaper och hanterade köpare och budgivning på ett utmärkt sätt.
  • Lisbeth B
    Lisbeth B skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra som en mäklare ska vara. Jag är nöjd
    2016-08-11 David S svarar Lisbeth B
    Tack för det Lisbeth! Hoppas att du trivs i din nya lägenhet lika bra som du trivdes i ditt gamla hus!
  • Anette F
    Anette F skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande, har absolut ingenting negativt att säga!
  • Hanne B
    Hanne B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig och trygg mäklare. Kändes kompetent.
  • Caroline D
    Caroline D skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket bra, driven, snabb återkoppling, kunnig och trevligt bemötande.
    2016-08-10 David S svarar Caroline D
    Tack så mycket! Kul att ni är nöjda och hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bemötandet var absolut i topp, därför anlitade vi Daniel. jättebra påläst om området där vi bor, mycket duktig och engagerad, överhuvudtaget en genomtrevlig helt kanonkille på alla plan. Han uppfyllde våra förväntningar med råge. Vi kan varmt rekomendera honom. M V H Rolf
  • Eva-marie N
    Eva-marie N skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra bemötande, lätt att få tag på, fick svar på mina frågor.
  • Mikael F
    Mikael F skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Korrekt, alltid i tid, bra på återkoppling.
  • Magnus V
    Magnus V skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Kunnig och mycket Proffessionell
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Duktig och trevlig, kan sitt jobb
  • Nathalie P
    Nathalie P skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag fick en trygg känsla direkt när jag mötte henne första gången och vi hade lätt att prata och komma överens med varandra.
  • Leif L
    Leif L skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Engagerad, flexibel, effektiv, samarbetar på ett mycket bra sätt
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig & kompetent ! Skulle varmt rekommendera henne till en vän !
  • Zara K
    Zara K skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vår mäklare har varit super bra och har varit mycket hjälpsam och ärlig är mycket nöjda med Daniels hjälp
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Super bra, lyssna på kunderna , rekommendera och göra de bästa.
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    VI ÄR mycket nöjda
    Daniel har visat stor kompetens och vi har alltid fått ett trevligt bemötande.
    Kommer att rekommendera Daniel till vänner och bekanta
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Samar är en mäklare med mycket driv och hon är väldigt målinriktad. Jag visste att vi skulle få sålt lägenhetn snabbt och för ett bra pris när jag valde henne, faktum är att vi fick sålt den snabbare än väntat och för ett mycket högre pris!

Hon får därför 5 av 5 i betyg från mig.
  • Heidi P
    Heidi P skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket effektiv och trevlig mäklare!
    2016-08-08 David S svarar Heidi P
    Tack så mycket Heidi, vad roligt att du är nöjd med försäljningen!
  • Stig S
    Stig S skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vänligt och kunnigt bemötande, i övrigt hänvisar jag till vad
    jag skrivit ovan.
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag fick ett korrekt bemötande, svar när jag behövde och bra information. Jag har stort förtroende för honom både för hans kunskap och hans vilja att göra ett bra jobb. Kan absolut rekommendera honom.
    2016-04-29 David S svarar Ingrid N
    Tack så mycket Ingrid det är riktigt kul att höra!
  • Patrik R
    Patrik R skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt stort engagemang och sälj tills affären var skriven. Sedan var det förmodligen fokus på nästa affär vid tillträdet. Men allt gick väl så förmodar väl att det är priset som räknas och det blev högt på grund av den initialia insatsen.
    2016-04-29 David S svarar Patrik R
    Hej Patrik! Tack för din rekommendation, jag tar till mig kritiken och ser till att göra det ännu bättre i fortsättningen!
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Intresserad, kunnig, seriös, kompetent och taktisk.
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Proffsig, trevlig med integritet, personlig utan att bli privat.
    Aktiv, noggrann, förberedd.
  • Js Litsunda Ab
    Js Litsunda Ab skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tydlig, hjälpsam och kunnig. Bra på att följa uåå.
  • Erik G
    Erik G skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Överlag väldigt nöjd med Daniel. Daniel är trevlig, enkel att ha och göra med och väldigt snabb med att återkomma till en. Dessutom fick vi väldigt bra betalt.
  • Kija H
    Kija H skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En bra och rak mäklare. Punktlig och ärlig, kan sin sak ut till fingerspetsarna.
  • Ebba H
    Ebba H skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Fantastiskt bra mäklare! Lätt att få kontakt med och var verkligen engegerad i försäljningen av min bostad!
    Han var drivande och resultatet blev betydligt bättre än vad vi hade förväntat oss!
  • Mathilda W
    Mathilda W skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Rak på sak, professionell, duktig på vad han gör. Jag är mycket nöjd med min lägenhetsförsäljning
  • Petra F
    Petra F skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra service och effektiv. Upplevde att han kunde sitt jobb.
  • Ali B
    Ali B skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En fantastisk mäklare nogrant och pålitlig kille
  • Ulrik N
    Ulrik N skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket bra bemötande. Stabil och trygg. Mycket pålitlig och lättillgänglig. Påläst. Levde helt upp till förväntan.
  • Veronika N
    Veronika N skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Daniel var lätt att ha att göra med.
    Kändes kunnig.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    David Marcusson skötte uppdraget som helhet utmärkt. Visst krångel med att få till texten i säljbroschyren korrekt uppstod, men det blev bra till slut. Ett misstag var att inte i papper till kunden uppge att stugan såldes med lösa inventarier, något som kunden utnyttjade på ett obehagligt sätt. Speciellt bra och tålmodigt hanterade han denna mycket besvärliga kund i gott samråd med mig. Jag uppfattade Marcus som en professionell, ödmjuk och balanserad person.
  • Tegan M
    Tegan M skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    David was very professional yet approachable. He was very knowledge and supportive throughout the entire process of selling our home. David provided us with a clear overview of what we could expect from selling our apartment and ensured we got the best price. We were very happy with how fast the process went and the outcome. I highly recommend him as a real estate agent.
  • Maria F
    Maria F skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Daniel är väldigt professionell och känns seriös. Lite tveksam först då han är väldigt ung, men det glömde vi snabbt. Köparen var på väg att hoppa av och det lyckades han vända så de köpte vårt hus ändå.
  • Yildiz T
    Yildiz T skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Ganska nöjd med vår försäljning av bostadsrätten. Daniel var en engagerad mäklare och kunde sitt jobb.
  • Jakri A
    Jakri A skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Hjälpsam och trevlig xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Philip L
    Philip L skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Han var mäklare åt oss för ca ett år sedan. Det var bra. Lätt att jobba med.
  • Linda N
    Linda N skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi ger Daniel Östman det absolut högsta betyg! Vilken kämparglöd och drivkraft denna man har. Om vi nångång i framtiden kommer sälja hus igen så är det absolut Daniel vi vänder oss.!
    Han är helt klart BÄST och kommer gå riktigt långt, nya " Fredrik Eklund " :)
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    David Marcusson är en trevlig och öppen person att prata med. Jag fick genast förtroende för David, när vi möttes första gången, inför försäljningen av min bostadsrätt. Vi pratade om möjligheter och inte problem. Det gillar jag. Att vi båda kunde se vad som kunde göras för att förbättra utan att överdriva . Jag hade tidigare haft kontakt med två andra fastighetsförmedlare, innan jag bestämde mig för att anlita Marcus Davidsson. Likaså hade jag uppdaterat mig själv genom att gå på några visningar för att se hur det gick till idag när en bostadsrätt såldes. Jag hade ju haft min i 15 år.
  • Annette O
    Annette O skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Korrekt, proffsig och påläst. Kunde området mycket bra.
  • Bernt J
    Bernt J skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag tog kontakt om en lägenhetsförsäljning. David var mycket "på" och välklädd, professionell och förtroendeingivande. Han utförde försäljningen till ett pris bra mycket högre än min förväntning och skötte all kommunikation och alla transaktioner snabbt och bra. Rekommenderas!
  • Sven B
    Sven B skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    David har jag mycket stort förtroende för. Professionell, redig och lättsam. Han har inom kort tid förmedlat tre lägenhetsaffärer för mig/oss.
    Om de rutiner David haft är satta av Fastighetsbyrån, får den ta åt sig en del av lovorden.

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg