Fastighetsbyrån Trelleborg

Fastighetsbyrån Trelleborg

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeTenYears
Ring 0410-155 50 Dela

Funderar du på att flytta till Trelleborg? Närhet till havet och kontinenten, goda förbindelser till Malmö och både mysig stadskärna och lantligt lugn - i Trelleborg finns det något för alla! Vi på Fastighetsbyrån vet att varje bostadsaffär, köpare och säljare är unik och vi arbetar alltid utifrån era förutsättningar och önskemål...

623 omdömen om Fastighetsbyrån Trelleborg

Sedan starten hos Reco 2013

Samid A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Simonovski en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Bra och omtänksam mäklaren som lyssnar på alla inblandade (säljare-köpare)👍

Jonas K
Centralt

Har köpt av Daniel tidigare och allt tid fått ett bra bemötande. Daniel levde upp till mina förväntningar. Jag är nöjd med Daniel och Fastighetsbyrån i Trelleborg. .

Emilie W
Knäckekärr

Fantastiskt bra samarbete, lätt tillgänglig vid frågor och ber man henne om hjälp går det snabbt. Upplever henne som en hungrig mäklare och har rätt inställning. Hatten av för Annika

Richard M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Finns inget negativt och nämna om bäste Max. Han levererade från A till Ö. Max är professionell och står ut med mina livshistorier till mail. :-D

Joanna M
Centralt

Professionell, trevlig, tydlig och hjälpsam. Väldigt nöjd kund.

Stefan G
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Annika är erfaren,kunnig och mycket trevlig att prata med. Hon balanserar sin konsultativa roll med finess och resultatet är att jag som kund känner mig trygg och säker.

Jakob S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Maximilian har varit proffesionell och trevlig i sitt bemötande och har alltid varit tillgänglig när frågor uppstått.

Sebastian F
Granlunda

Bra mäklare med ett intresse för objektet och väldigt kunnig.

Christer F
Östra Stranden

Kan varmt rekomendera Daniel till andra. Hans ärlighet samt uppriktighet har gjort att man varit trygg under hela resan.

Svar från Daniel Östman

Underbart att höra! Sant nöje att vara med i hela er bostadsbytarprocess!

Karl-Erik N
Norr

Bra bemötande sen vårt uppdragsavtal 2021.Fortsatt bra bemötande efter försäljningsuppdrag lämnats ang min lgh.Marknadspriser sjunkit. 3 visningar av lgh. Skrev avtal med en intressent som skall sälja sin villa. Verkar vara stort intresse av hennes objekt så tror o hoppas det blir bra. Maximilan är en glad o positiv mäklare, lätt att kommunicera med o nu hoppas jag allt ordnar sig till ett definitivt avslut av min försäljning av min lgh. Mvh Karl-Erik Nilsson

Mario D
Kungahusen

Han är mycket bra man kan lita på att det blir

Deniza Z
Knäckekärr

Ett mycket bra bemötande. Märktes tydligt att Annika kunde sitt jobb och var bekväm. Hon hade svar på allt vi frågade. Jag rekommenderar starkt henne som mäklare om man själv ska sälja. Vi är nöjda med vårt köp hos fastighetsbyrån.

Tobias J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Simonovski en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Världsklass!! Snabb, smidig försäljning, alltid tillgänglig och lyssnar väldigt mycket på önskemål och kommer med bra idéer så att man ska känna sig trygg i sin försäljning. Proffs.

Anders R
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Dalköpinge

Mycket bra bemötande! Överträffade förväntningarna.

Lars Mattias L
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Simonovski en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Simlinge

Daniel är engagerad i sitt uppdrag och tar dom där extra stegen som gör att jag som kund inte kommer att tveka på att återkomma till honom oavsett om jag ska sälja eller köpa längre fram….

Maria P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Jag letade efter lägenhet i Trelleborg då kontaktade Daniel för att kolla på lägenheten. Jag var jättenöjd. Daniel var professionell och hjälpsam hela tiden. Jag rekommenderar gärna han som mäklare

Svar från Daniel Östman

Åh, tack för de fina orden Maria! Hoppas allt går fint med renoveringen!

Mattias P
Skegrie

Vi är så nöjda att vi anlita Daniel Simonovski :) Han är både engagerad och lyhörd 🌟👌🏻 Självklara valet om man ska anlita en mäklare🌟🌟🌟

Daniel Carl Andreas J
Kyrkoköpinge

Mycket bra mäklare, kunning, driftig. Kan varmt rekommenderas.

Josefine T
Hallasvängen

Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren, och han var väldigt hjälpsam.

Sammy S
Gula Gården

Genuin, ärlig och mycket proffsig! Daniel skötte vårt köp mycket smidigt och gav tydliga svar på alla våra frågor. Rekommenderar starkt!

Mats G
Hallasvängen

Trevligt bemötande och god service.

Johanna H
Gula Gården

Vi har blivit bemötta på ett otroligt sätt av Daniel både i försäljning och köp av bostad. Han är proffsig och otroligt trevlig och gör verkligen det lilla extra genom hela processen. Han har på ett ödmjukt sätt lyssnat till våra önskemål och visat på att han kan sin grej genom att få till en försäljning mycket snabbare än vi kunde hoppas på. Vi kommer aldrig vända oss till någon annan mäklare än Daniel!!

Annie G
Skegrie

Toppmäklare! En otroligt trevlig och social mäklare som varit engagerad sen start. Lättillgänglig och väldigt lösningsorienterad också. Utan honom hade vi inte fått vår bostad såld så snabbt! Stort tack

Marianne D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Trelleborg
Lillevång

Det fungerade bra med mäklaren och David ställde upp med visning och hjälpte till med nycklarna till lägenheten.

Lina O
Köpte sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Klagstorp

En mäklare som gav en tid och utrymme på visningarna. Peppande vid budgivning och fick affären att kännas lätt och smidig.

Anders F
Smygehamn

Positivt bemötande. Hade hoppats på en snabb försäljningen, men det är inte Daniels fel.

Helen N
Skegrie

Märkte direkt att han är engagerad och tillmötesgående. Han utför sitt jobb på ett proffesionellt sätt🌟 Kände mig trygg med honom i alla steg beträffande bostadsaffären 🤩 Han är en lysande✨ som mäklare . Supernöjd 👏

Filip K
Skegrie

Vi fick superbra hjälp av Daniel genom hela processen. Tillgänglig, snabb med återkoppling och fick oss att känna oss trygga. Rekommenderas av oss. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Julia H
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Simonovski en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Smygehamn

En mycket duktig mäklare! Tillgänglig och tillmötesgående. 5/5 stjärnor!

Rebecca S
Högalid

Daniel var väldig professionell och pedagogiskt. Han kunde svara på alla mina frågor på ett sätt som jag förstod. Eftersom detta är mitt första bostadsköp hade jag inga förväntningar. Men han har lärt mig otroligt mycket. Daniel var mycket duktig vid köpet av min nya bostad.

Svar från Daniel Östman

Tack Rebecca! Grattis ännu en gång till första bostaden!

Sara S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Norr

Blev bemött på ett bra och positivt sätt. Jag fick svar om jag hade några frågor. Väldigt trevligt och bra mäklare!

Torgny D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Trelleborg
Lillevång

Inga som helst problem med den mäklaren som vi samarbetade med. Med andra ord, mycket bra

Hjalmar B
Centralt

Mycket bra och trevlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ernad C
Norr

Mycket snabb och smidig affär med Maximilian! Jävligt trevlig samt alltid kontaktbar vid frågor om bostaden eller affären.

Cathrin H
Norr

En riktigt bra och drivande mäklare ger inte upp. Daniel är en stor stjärna 🌟

Ljaic E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Toppen säljare, pålitlig, ansvarsfull,, realistiskt,nogran.

Yusuf K
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Hallasvängen

Han är lätt att ta kontakt med. Praktiskt person.

Aydin A
Skegrie

Supertrevlig och grym på sitt jobb!

Ayla A
Skegrie

Är nöjd med David! Bra på att hålla oss uppdaterade hela tiden och väldigt trevlig! Han levde verkligen upp till våra förväntningar.

Susanne B
Sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Klörup

Maximiliam var fantastiskt hjälpsam genom hela processen. Trygg, vänlig och proffsig! Vi kände att han var med oss hela vägen och ömsom lugnade och peppade oss. Vi kan varmt rekommendera Maximiliam!

Frank L
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Skegrie

Jeg var meget tilfreds med David. Det var en snap handel.

Christer S
Anderslöv

Daniel en mycket trevlig o serigös kille som sätter kunden i första hand o ser till så att allt blir till det bästa för både köpare o säljare kan varmt rekommendera Daniel. Mvh Chrille

Svar från Daniel Östman

Vad glad jag blir att läsa det Christer, tack!

Danial G
Alstad

He was very good and dedicated , we sold our property within the first month.

Angela Margareta Jacqueline S
Beddingestrand

Trevligt och proffesionellt bemötande.

Caroline N
Hallasvängen

Professionell och kompetent mäklare som tryggt leder kunden genom processen.

Jonas F
Hallasvängen

Det blev bra trots att hon åkte på semester under tiden. Väldigt trevlig.

Patrik Sebastian Henrik S
Beddingestrand

Vi har anlitat Daniel för att sälja en fastighet åt oss. Daniel har alltid varit tillgänglig och väl insatt och engagerad i uppdraget. Jag bad om uppdateringar löpande och jag tror inte Daniel har missat en endaste återkoppling. Han har givit lugnande och trygga besked under hela processen vilket har varit skönt då mycket frågor och tankar har funnits under denna mer ansträngda och trögare period som vi befinner oss i nu. Jag kan starkt rekommendera Daniel.

Svar från Daniel Östman

Tack för de fina orden Patrik! Har varit sant nöje att samarbeta med er!

Agnieszka D
Alstad

Daniel Simonovski är en väldigt trevlig person och mäklare. Jobbar professionellt och det känns från första samtal alla visningar och hela vägen fram till att skriva på kontrakt. Jag kände mig tryggt under den spännande resa. Tack för all hjälp jag fick under hela processen. Du är guld värd. Mvh Agnieszka Dziedziela

Layal C
Knäckekärr

En ärlig, trovärdig, tillgänglig och hjälpsam mäklare. Andra gången jag samarbetar med Maximilian och är lika nöjd denna som förra gången.

Inesa C
Knäckekärr

Maximilian Hant gav oss ett bra och professionellt bemötande från start. Han är påläst och är alltid tillgänglig och snabb på att återkoppla. Maximilian var väldigt tydlig, ärlig och hjälpsam gentemot oss genom hela köpet.