Alla kategorier Mäklare Skåne Trelleborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Trelleborg

Fastighetsbyrån Trelleborg

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg — Visa karta

Funderar du på att flytta till Trelleborg? Närhet till havet och kontinenten, goda förbindelser till Malmö och både mysig stadskärna och lantligt lugn - i Trelleborg finns det något för alla!

Vi på Fastighetsbyrån vet att varje bostadsaffär, köpare och säljare är unik och vi arbetar alltid utifrån era förutsättningar och önskemål för att nå en så fördelaktig affär som möjligt, för alla inblandade. Eftersom vi är del i Sveriges största mäklarkedja kan vi erbjuda alla fördelar som det ger samtidigt som vi har full koll på vårt område och ett starkt lokalt nätverk.

Ska du sälja kan vi ge dig en fri värdering av din bostad och vill du köpa nytt ger vi gärna råd och svarar på frågor utan förbehåll. Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ställa dina frågor kring bostad och boende i Trelleborg!

Läs vad 110 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trelleborg

• Emelie K
    Emelie K skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt bostad
    Mycket nöjd med allt Läs mer
  • Anton K
    Anton K skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket bra rakt genom, full koll och trevligt samt korrekt bemötande. Läs mer
    2018-06-07 Samar K svarar Anton K
    Tack för dem fina orden och jag önskar er all lycka i er nya bostad!
  • Mattias O
    Mattias O skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi köpte en tvåa på Borggården efter vi hade letat länge. Vi berättade för David vad vi sökte efter och han ringde så fort han hade hittat rätt. Väldigt bra service minded, omtänksam, snäll och väldigt trevlig. Vi ska rekommendera dig David till alla vi känner, och ringa dig igen så fort vi behöver större. Tack för hjälpen. Läs mer
    2018-06-05 David S svarar Mattias O
    Tack för det Mattias! Välkomna till Trelleborg och njut av er nya fina lägenhet!
  • Gertie L
    Gertie L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Rebecka är pigg och trevlig och hjälper oss på alla sätt med vår husförsäljning. Alltid vänlig och hjälpsam.
    /Gertie och Roland Larsson Läs mer
    2018-05-28 Rebecka W svarar Gertie L
    Tack så mycket för vänliga ord :) /Rebecka
  • Oskar A
    Oskar A skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte en etta i Trelleborg.

Blev professionellt möt redan från visningen. Han hade koll på vad som gällde från början.

Sen ville jag ha en snabb affär, och det kombinerat med att jag har oklara tider på jobb gav mäklaren en utmaning. En utmaning som han klarade ut bra och säkert. Läs mer
    2018-05-21 David S svarar Oskar A
    Tack Oskar! Välkommen tillbaka till Trelleborg och hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • Gullan H
    Gullan H skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag tycker att Roland har uppträtt helt korrekt och jag tycker om honom som medmänniska
    hälsningar från Gullan Hedgren Läs mer
  • Roland L
    Roland L skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    *Vi har köpt en Brf 3 rum och kök. Stadsparkshusen i Trbg
    * David gjorde ett intresserat och kunnigt intryck
    * Vi köpte en lägenhet mitt i stan för att bo bekvämt med all
    service inom bekvämt avstånd.
    * Upplevelse? Vi köpte en lägenhet. Läs mer
  • Linda O
    Linda O skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag har sålt en fastighet, en tomt och har blivit jättebra bemött av Roland!
    Hjälpsam , ärlig, pålitlig!
    Kan inte vara bättre och jag kan med varm hand rekommendera honom! Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt villa.
    Mycket trevligt bemötande.
    Min tanke med försäljningen lyssnades in på ett mycket bra sätt av mäklaren och tillsammans med hans tips genomfördes försäljningen föredömligt.
    Innan försäljningen av mitt hus var vi på några visningar Daniel hade och fastnade för hans engagemang för objekten han presenterade. Mäklare för andra objekt vi tittade på visade inte det, så valet stod lätt när det var dags att sälja. Kommer rekommendera Daniel för andra som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
  • Agneta  T
    Agneta T skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevligt och kunnigt bemötande. Kan rekommendera dem till mina bästa vänner. Läs mer
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bemötandet mycket bra. Man betalar för ett bra arbete ,där efter får man betala. Detta är min andra affär med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Benjamin L
    Benjamin L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt duktigt och trevlig mäklare!
    Sålde vår lägenhet väldigt snabbt och upplyste oss med information under hela försäljningen.
    Rekommenderar Rebecka starkt! Läs mer
    2018-03-28 Rebecka W svarar Benjamin L
    Hej Benjamin, tack för dina ord och att ni var nöjda med min insats!
  • Alban  P
    Alban P skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket nöjd med David från dag 1, hela försäljningen gick supersnabbt! Kan varmt rekommendera David som mäklare, ni lär bli supernöjda! Läs mer
    2018-05-21 David S svarar Alban P
    Superkul att ni är nöjda och hoppas ni kommer välja att flytta tillbaka till Trelleborg framöver!
  • Hampus B
    Hampus B skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Alltid lika glad och trevlig mäklare. Väldigt påläst på område samt lägenhet och hjälpsam med ärenden som inte ingick i mäklarens ansvarsområde. Lättillgänglig och höll bra kontakt under hela försäljningen. Supernöjd! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Daniel var mycket trevlig o hjälpsam.

Upplevde honom som kompetent o väl insatt. Han uppfyllde de önskningar o krav vi hade.

Dock tyckte vi att arvodet var lite i överkant.

Vänligen Steina o Sven Läs mer
  • Veiko B
    Veiko B skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Snabb och smidig affär! Hade man fått rösta högre poäng så hade jag gjort det. Samar har hjälpt till på bästa sätt och bemöter en alltid med ett leende. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anne C
    Anne C skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tycker att David var kylig och svår men värmde upp rejält på slutet. Så började på en 2 och slutade på en 4 så 3 blir väl bra! Läs mer
  • Bert E
    Bert E skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Ny situation för mig, som aldrig köpt lägenhet förut. Allt från visning,"du får lägenheten" och till uppgörelse köpeavtalet på kontoret sköttes på ett personligt och vänligt men ändå proffsigt sätt.
    10 poäng av 10 möjliga!
    Bert Ekstrand Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Proffsigt och trevligt bemötande. Höll sig opartisk.
    Förmedlade information snabbt och bra mellan parterna.
    Allt gått smidigt hitintills . Läs mer
    2017-02-24 Daniel Ö svarar Eva P
    Det uppskattas att höra Eva. Nu ser vi fram emot försäljningen av ditt hus!
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Annika är en väldigt seriös mäklare och samtidigt realistisk. Anlita Annika när ni vill få något sålt till ett marknadsmässigt pris !! Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Kunnig, trevlig och proffesionell mäklare! Läs mer
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Engagerad och trevlig. Blev en snabb affär så han kom nog inte till sin fulla rätt men skötte allt bra. Lätt att få kontakt med. Mycket nöjd på det stora hela. Läs mer
    2017-02-24 David S svarar Alexandra K
    Tack Alexandra, förhoppningsvis vill du sälja ditt nya boende i framtiden en dag så vi kan samarbeta igen!
  • Christian M
    Christian M skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Informativ och underbar som hjälpte till vid försäljning och förberedelser till denna. Hittills har det gått smärtfritt och jag rekommenderar henne starkt :) Läs mer
  • Besnik H
    Besnik H skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket pålitlig och trevlig mäklare som verkligen anstränger sig för att få ett så bra resultat för allt och alla !
    Har haft mäklarhset tidigare men Samar var mycket bättre som mäklare och som person 👌😀 Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Lugn och sansad. gav ett professionellt intryck och kunnig. Läs mer
  • Mia O
    Mia O skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag är väldigt nöjd med Annika som mäklare. Hon är tillgänglig och lätt att få tag på. Jag upplevde att hon var väldigt tillmötesgående och flexibel. Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Annika är en fantastisk mäklare som ser efter båda parters bästa och svarar alltid på frågar och funderingar man har. En mäklare att starkt rekommendera :) Läs mer
  • Ann-kristin S
    Ann-kristin S skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra vänligt bemötande.
    Informativ och kunnig. Läs mer
  • Lovis H
    Lovis H skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi fick ett bra bemötande samt en snabb, smidig och mycket bra affär precis som vi ville. Vi är mycket nöjda med fastighetsbyrån och speciellt med David. Vi kommer absolut att anlita er vid nästa försäljning. Läs mer
    2017-02-22 David S svarar Lovis H
    Tack Lovis, nu ska vi bara se till att hitta ert drömhus också!
  • Maria A
    Maria A skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En fantastisk mäklare som verkligen visa intresse för att sälja min fastighet.
    Och ett mycket fint o bra bemötande.
    Han kan man varmt rekommendera till andra. Läs mer
    2017-02-22 David S svarar Maria A
    Väldigt roligt att höra, tack så mycket!
  • Mathias Y
    Mathias Y skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra, dömde inte ut mig pga utseende. Läs mer
    2017-02-23 Daniel Ö svarar Mathias Y
    Välkommen till Skåne Mathias, vi ses snart igen!
  • Emma K
    Emma K skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Nöjd köpare. David Strand är väl informerad om lägenheterna som jag har tittat på. Duktig mäklare som jag verkligen rekommenderar. Läs mer
    David S gillar detta
  • Maj-britt C
    Maj-britt C skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tillmötesgående och det kändes tryggt med honom. Jag har ingen tidigare erfarenhet av mäklare och hur det kan/ska gå till och därför känner jag mig nöjd. 👍 Läs mer
    2017-02-21 Roland G svarar Maj-britt C
    Det glädjer mig mycket att du är nöjd..
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt trevlig och vänlig. Mycket duktig på sitt jobb och hade bra idéer vad det gällde försäljningen.
    Gjorde mycket mer och gick långt över mina förväntningar.
    Mycket bra! Läs mer
    2017-02-23 Daniel Ö svarar Pontus S
    Roligt att höra att du är så nöjd Pontus!
  • Gentrit Z
    Gentrit Z skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Fantastisk mäklare! Mycket trevlig. Man ser att hon gör sitt bästa för att både köpare och säljare ska bli så nöjda som möjligt. 10/10 Läs mer
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt bra och trevligt bemötande Läs mer
    David S gillar detta
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt gott intryck från första stund. Trevligt bemötande, trygg i sin roll och snabb återkoppling. Jag skulle gärna rekommendera henne till en vän. Läs mer
  • Jane L
    Jane L skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Snabb att återkoppla vid frågor. Läs mer
    2017-02-21 David S svarar Jane L
    Tack så mycket Jane. Hoppas du trivs i din nya lgh!
  • Emma P
    Emma P skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Smidig och snabb affär. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Per-Johan Y
    Per-Johan Y skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    David är en mäklare utöver det vanliga. Snabb till handling, hans prioritering för dig som kund känns fullt ut.
    Får bägge parter att känna stor trygghet i utförande av sitt arbete. Hans känsla för marknaden är "guld" värd - leder till snabbt avslut.Stort tack! Läs mer
    2017-02-21 David S svarar Per-Johan Y
    Tack Per-Johan för de värmande orden. Alltid kul när man lyckas göra er riktigt nöjda! Ser fram emot att få se ert nybyggda hus längre fram!
  • Lina Ö
    Lina Ö skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket bra mäklare. Drivande och kunnig. Tänker på båda parterna. Flexibel och svara mycket snabbt. Hittat snabba lösningar på att planera in möten. Rekommenderar starkt och skulle väldigt gärna köpa/sälja av honom igen! Läs mer
    2016-11-14 David S svarar Lina Ö
    Tack Lina för den fina rekommendationen!
  • Jonas  R
    Jonas R skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tydlig & korrekt! God värdeuppfattning om marknaden, bra argumentation kring detaljer, erbjuder bra fotojobb, engagerad i affären och skapar intresse runt enskilda visningar såväl som den generella visningen. Rak, enkel och korrekt kommunikation. Känns som överlägset bäst i Trelleborg och i vårt fall Beddingestrand. Läs mer
    2016-10-25 David S svarar Jonas R
    Tack Jonas och väldigt roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete!
  • Torgil J
    Torgil J skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket proffsikt bemötande.Hon gjorde allt mycket bra. Läs mer
  • Tony O
    Tony O skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Annika var väldigt vänlig och hjälpfull från början till slut och hjälpte oss att fylla i deklarationspapper efter färsäljningen. Vi rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    mycket trevlig, bra bemötande o kunnig om lägenheterna på kunga husen. väljer jag gärna igen. Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Positivt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jätte nöjd med hela affären allt gick jätte bra mäklaren jätte trevlig fick alltid hjälp med dom frågor jag hade allt var ordnat när vi kom dit och skulle skriva på papporna ringde sen efter några månad och hörde hur vi hade det det var trevligt kan verkligen rekommendera denna mäklaren och mäklareföretaget för bra service nöjd köpare Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Annika Öberg hjälpte mig att få sålt mitt hus på bästa sätt. Jag fick sålt det fort vilket var viktigt för mig. Hon var mycket väl påläst när det gällde teoretiska kunskaper och hanterade köpare och budgivning på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Lisbeth B
    Lisbeth B skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra som en mäklare ska vara. Jag är nöjd Läs mer
    2016-08-11 David S svarar Lisbeth B
    Tack för det Lisbeth! Hoppas att du trivs i din nya lägenhet lika bra som du trivdes i ditt gamla hus!
  • Anette F
    Anette F skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande, har absolut ingenting negativt att säga! Läs mer

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg