Fastighetsbyrån Trelleborg

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg — Visa karta

Funderar du på att flytta till Trelleborg? Närhet till havet och kontinenten, goda förbindelser till Malmö och både mysig stadskärna och lantligt lugn - i Trelleborg finns det något för alla!

Vi på Fastighetsbyrån vet att varje bostadsaffär, köpare och säljare är unik och vi arbetar alltid utifrån era förutsättningar och önskemål för att nå en så fördelaktig affär som möjligt, för alla inblandade. Eftersom vi är del i Sveriges största mäklarkedja kan vi erbjuda alla fördelar som det ger samtidigt som vi har full koll på vårt område och ett starkt lokalt nätverk.

Ska du sälja kan vi ge dig en fri värdering av din bostad och vill du köpa nytt ger vi gärna råd och svarar på frågor utan förbehåll. Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ställa dina frågor kring bostad och boende i Trelleborg!

Läs vad 230 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trelleborg

• 2019-10-18

Boban M skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt vårt hus via Annika.
    Annika är väldigt trevlig, förstående och mycket proffsig i sitt sätt att arbeta. Läs mer
  • 2019-10-18

Kevin N skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var alltid behjälplig med det vi behövde hjälp med.

Den dagen jag säljer en annan lägenhet är hon den första jag kontaktar. Läs mer
  • 2019-10-09

Stefan L skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt mindre bostadsrätt och köpt större typ marklägenhet.
    Väldigt trevligt och personligt bemötande förtroendeingivande höll mig hela tiden informerad i processen.
    Hade inga speciella förväntningar utöver stöd o hjälp men blev positivt överraskad. Kändes som genuint personligt engagemang
    Kan inte komma på något negativt utan bara positiva ordalag.
    Kan bara rekommendera Maximilian ! Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • 2019-10-03

Birgit Gunilla Viveka B skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag var informerad under hela processen, helnöjd! Läs mer
  • 2019-09-30

BUJAR S skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En mycket professionell fastighetsmäklare. Tydlig i informationen på visningen om tips och vad man ska tänka på. Även trots att jag inte köpte det huset Anesa visade, så var hon mycket duktig och jag kommer att anlita henne som mäklare i framtiden. Läs mer
  • 2019-09-26

Chintana M skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Annika är en väldigt bra mäklare.
    Hon mötte alla våra kriterier. Hon förstod vad vi letade efter. Hon rekommenderade och förslog vilka papper vi skulle fråga efter från säljarna, tex: våtrumsintyg.
    Vi är super nöjda med vår lägenhetsköp och tackar Annika för ett bra bemötande. Hon svara 10/10 varje gång vi ringde, hon svarade även samma dag som vi mailade. Mycket duktig och uppmärksam mäklare.
    Tack Annika! Läs mer
  • 2019-09-19

Kim S skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2019-09-15

Björn A skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag köpte bostadsrätt via Samar. Väldigt trevlig i sitt bemötande. Allt gick smidigt och de frågor jag hade fick jag svar på. Jag kommer absolut kontakta Samar vid en eventuell försäljning. Läs mer
  • 2019-09-11

Linda E skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra att man kunde ringa David när som helst
    och han svarade snabbt Läs mer
  • 2019-09-11

Göran H skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt lägenhet. Allt var utmärkt. Läs mer
  • 2019-09-10

Yvonne R skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt Södra Åby och köpt Kullagrundsgatan via Annika.
    Jag har bara goda vitsord om Annika, trevligt, kunnigt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-24

Gunilla E skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Ung men duktig, blir med all säkerhet ännu bättre med lite mer erfarenhet. Har gjort sitt jobb bra, charmig och söt tjej som verkligen går inför sitt jobb. Läs mer
  • 2019-08-21

Heidi C skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Han möte nig med de önskemål som jag hade vid försäljning av min bostad

Har även haft honom vid köp av ny bostad
    Som även här var till belåtenhet

Tack Läs mer
    2019-08-27 Daniel Ö svarar Heidi C
    Kul att du är nöjd med båda delarna! :)
  • 2019-08-19

Malin T skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Underbar tjej! Vet vad hon håller på med! 💗 Läs mer
  • 2019-08-15

Cecilia L skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt villa med tillhörande stor biarea, som kan utnyttjas till olika behov.
    Ett trevligt och glatt bemötande av mäklaren. Korrekt och väldigt lyhörd.
    Lyssnade på våra önskemål och gjorde allt för att möta dem på bästa sätt. Fick snabbt svar på mail, sms och meddelande, vardagar som helger, dagar som kvällar.
    Delgav ny information snabbt på ett sakligt och korrekt sätt. Läs mer
  • 2019-08-14

Ingrid Marianne R skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt villa. Mycket trevligt bemötande och Max levde verkligen upp till mina förväntningar. Han var lyhörd för mina önskemål och inte påträngande, vilket andra mäklare kan vara. Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • 2019-08-01

NINA L skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Anesa engagerar sig mer än 100% ! Man kan lita på henne och man blir alltid nöjd! Jag rekommenderar henne! Läs mer
  • 2019-07-29

Donald P skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Professionell mäklare i ett suveränt kundsystem Läs mer
  • 2019-07-29

Ann O skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Inte ärlig i sin beskrivning av fastigheten , gällande byggnation av garage/carport. Undanhöll information ang servitut, hade semester då affären skulle slutföras. Kollade inte upp slutstädning samt att tomten ska vara städad och trädgården iordning. Läs mer
  • 2019-07-24

Linda-Johanna L skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag sålde min bostadsrätt och det blev lite bråttom med försäljningen eftersom min sambo och jag fick ett snabbt tillträde till vår nya bostad. Samar tog tag i allt direkt och hela processen kom snabbt igång. Samar har varit lätt att nå när jag än har behövt. Hon har också hört av sig via telefon regelbundet för att stämma av hur jag tycker att det känns och när hon velat informera om något. All information jag fick var klar och tydlig redan från början så jag visste vad jag kunde förvänta mig. Det finns inget jag varit besviken över. Som sagt så gick det snabbt från början till slut och jag känner mig mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-07-22

Peter L skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Ypperligt bemötande.
    Trygg hantering och god information. Läs mer
  • Aziz F

2019-07-12

Aziz F skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket bra mäklare rekommenderar.. Läs mer
  • 2019-07-06

Subandit S skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Hej,
    Samar är perfeckt bra, hon hälper mig nästan all i både bank och kontakta med säljare. Jag är super nöjd att göra affär med henne. Hon är utmärkt grym!!! Läs mer
  • 2019-07-04

Michael N skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt villa på Knastvägen i Trelleborg.
    Fantastiskt bemötande och service hela vägen. Läs mer
  • 2019-07-01

Kristel L skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Fantastisk och proffsig mäklare!! Läs mer
  • 2019-06-30

Heinz Jörgen S skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-06-24

Jarno O skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag köpte precis en lägenhet genom Samal. Samal var absolut den bästa och trevligaste mäklare som jag har träffat. Hon bemöter sina kunder på ett fantastiskt sätt. Kommunikationen är klar och tydlig. Läs mer
  • 2019-06-24

Bertil W skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt ett hus med mycket stort kulturvärde. Ett hus som vi pietetsfullt renoverat under de 40 år som vi ägt det.
    Därför hade vi höga förväntningar på mäklarens förståelse för objektet och att vi ville hitta rätt köpare.
    Anesa visade både respekt, engagemang och förståelse och hänvisade rätt köpare direkt!

Hennes positiva utstrålning kombinerad med god säljarteknik
    gör henne till den perfekta mäklaren i våra ögon. Läs mer
    2019-07-02 Anesa C svarar Bertil W
    Tusen tack för fina ord! Det har varit ett nöje att få vara er mäklare. Det var ett fantastiskt hus med mycket historia bakom sig och därav var det en självklarhet för mig att hitta rätt köpare. Lycka till i framtiden! / Anesa
  • 2019-06-17

Anette A skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig glad och hjälpsam. Påminde om möte och vad som förväntades. Utmärkt mäklare Läs mer
  • 2019-06-12

Daniel H skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Professionell och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-05-29

Jonas H skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt Bostadsrätt.
    Proffsigt bemötande.
    Ansträngde sig verkligen för det bästa möjliga.
    Rätt prissättning. Läs mer
  • 2019-05-16

Zaneta M skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    mycket bra och hjälpsam är han-jag såld bostadsrätt, ska hyra en lägenhet-mycket bra-yes han levde upp till allt, mycket praktiska man-allt gick jätte bra tack till honom-jag är mycket nöjd och glad Läs mer
  • Mona P

2019-05-12

Mona P skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mitt köp var en unik lägenhet och Mäklaren var mycket artig och trevlig mot mig och min make, att han sen var påläst och kunnig ang. lägenheten gjorde ju att allt blev så himla bra. Jag kan verkligen rekommendera Daniel Östman. Vi hade säkert många dumma frågor men han svarade korrekt och artigt på dom och vi är supernöjda. Nu håller vi på att fixa lägenheten efter våra tycken och smak och på lördag går flytten dit. TACK Daniel Östman för din insats i vår kärlek till denna unika bostaden/Mona Persson Palotai Läs mer
    2019-05-13 Daniel Ö svarar Mona P
    Vad härligt att ni är så nöjda Mona! Hoppas att ni ska trivas! Med vänliga hälsningar, Daniel Östman
  • Jenny R

2019-05-03

Jenny R skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mina förväntningar på mäklaren jag valde var höga.
    Jag ville ha en mäklare med kunskap och erfarenhet, jag ville att allt skulle skötas lätt och smidigt, att jag inte behövde vara så delaktig. Och gärna en snabb affär. samtidigt ville jag även att mäklaren skulle kännas lättsam.

Jag fick allt, och vill ge henne det högsta betyd och självklart rekommenderar henne vidare till andra. Läs mer
  • 2019-05-01

Simon A skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Roland Gunnarsson har behandlat detta köp väldigt bra. Han är trevlig och väldigt lätt som mäklare. Läs mer
  • FEHIM R

2019-04-30

FEHIM R skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Fick hjälp med ett skrivuppdrag och fick ett toppen bemötande. Väldigt nöjd!! Läs mer
  • 2019-04-30

Susanna T skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt hus och fick utmärkt service utav David! Läs mer
  • 2019-04-29

Emelie J skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En mäklare med engagemang och hjärta för båda parter. Snabb, saklig och kunnig.

Jag köpte en lägenhet av Annika men även varit på visningar för henne tidigare. Läs mer
  • 2019-04-28

Ann-Catrin S skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt vårt hus i Skegrie via en erfaren mäklare på Fastighetsbyrån.
    Proffsigt bemötande, relevanta tips utifrån hans erfarenhet o våra tankar kring försäljning. Vi kände oss sedda och unika, mäjlaren visade intresse för oss och vårt hus och var närvarande vid våra möten, han hade full koll på regelverk od. God kommunikation o snabb feedback.
    Kan varmt rekommendera Läs mer
  • SARWAN S

2019-04-15

SARWAN S skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Snabb och bra affär. Trevligt bemötande och enkelt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-12

Nicklas P skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig person och jag är i stort helnöjd. Läs mer
  • 2019-04-11

Eloisa C skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålde en trea. Trevlig bemötande. Läs mer
  • 2019-04-08

Eva Lena Marie M skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt vår villa och vi kan bara skicka allt beröm till David .
    Alltid tillgänglig och behjälplig med allt vi undrat över. Ger honom 10⭐️av 10 möjliga. Läs mer
  • 2019-04-07

Mathias P skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt och köpt via David.

Såld bostad, bra bemötande och gjorde en mycket bra uppskattning av hur affären skulle gå till samt vilket intervall priset skulle landa, vilket hjälpte oss mycket när vi gjorde vår egen planering. Flexibel under hela processen och gav ett proffsigt och personligt intryck från första samtalet.

Köpt bostad, samma här som ovan. Dessutom hittade David en bra lösning som passa oss väl. Flexibel när allt skulle klaffa.

Rekommenderas varmt vid både köp och sälj.
    Överträffade förväntningarna vi hade både i smidighet och pris.

Hatten av!

/ Mathias o Mimmi Läs mer
  • 2019-04-01

Annasara R skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Smidigt och elegant handhavande. Läs mer
    2019-04-05 David S svarar Annasara R
    Tack så mycket Annasara, hör av er om ni vill komma tillbaka till Trelleborg!
    David S gillar detta
  • 2019-03-29

Agneta M skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt en villa. Blev bra bemött. Har hjälpt till mycket! Har varit lyhörd och tillmötesgående, vilket har varit viktigt för oss eftersom vi har en annorlunda situation. Har hållit kontakten bra o meddelat all information hon fått, på ett bra sätt. Hade inga speciella förväntningar, men hon skötte allt proffesionellt! Läs mer
  • 2019-03-05

Susanna T skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt min lägenhet och Daniels bemötande är världsklass! Läs mer
  • Pia E

2019-02-28

Pia E skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi anlitade Daniel Östman när vi skulle sälja vår villa på västervång.
    Daniel fick vi genast ett väldigt förtroende för, han fick oss att känna trygghet med sin kunnighet och att han var rak och ärlig.
    Kände vi oss oroliga eller osäkra på något, gick det alltid att ringa honom och få svar på våra frågor.
    När försäljningen kom igång gick allting som på räls, Daniel var noga med att ringa oss och berätta hur det gått på visningen.
    När sedan budgivningen startade ,fick vi hela tiden vara med och följa den.
    Det var en sann glädje för oss att ha Daniel som vår mäklare, tack vare honom blev försäljningen en trevlig upplevelse.
    Daniel är en trevlig positiv mäklare ,och vi skulle med glädje rekommendera honom till våra vänner.
    Med vänlig hälsning Ronald och Pia Edström. Läs mer
    2019-03-04 Daniel Ö svarar Pia E
    Tack för de fina orden!

Med vänliga hälsningar,
    Daniel Östman
  • 2019-02-27

Amanda N skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte en bostadsrätt där Annica var mäklare. Lätt att prata med och ordnade med allt. Så himla trevlig! Läs mer
  • 2019-02-25

Lars-Bertil J skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevligt och professionellt bemötande och handläggning av försäljningen av vårt hus i Trelleborg. Lätt att få kontakt med och snabb med att informera oss om vad som var på gång under försäljningen.

Helhetsintryck: Mycket Bra. Läs mer

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg