Fastighetsbyrån Trelleborg

Fastighetsbyrån Trelleborg

Funderar du på att flytta till Trelleborg? Närhet till havet och kontinenten, goda förbindelser till Malmö och både mysig stadskärna och lantligt lugn - i Trelleborg finns det något för alla!

Vi på Fastighetsbyrån vet att varje bostadsaffär, köpare och säljare är unik och vi arbetar alltid utifrån era förutsättningar och önskemål för att nå en så fördelaktig affär som möjligt, för alla inblandade. Eftersom vi är del i Sveriges största mäklarkedja kan vi erbjuda alla fördelar som det ger samtidigt som vi har full koll på vårt område och ett starkt lokalt nätverk.

Ska du sälja kan vi ge dig en fri värdering av din bostad och vill du köpa nytt ger vi gärna råd och svarar på frågor utan förbehåll. Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ställa dina frågor kring bostad och boende i Trelleborg!

Läs vad 527 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trelleborg 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2022-09-27 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt trevlig och lätt att prata med. Mycket hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2022-09-27 Verifierad kund
    Bra, enkelt och positivt utifrån förutsättningarna just nu på bostadsmarknaden.
  • skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2022-09-22 Spontant omdöme
    Sålde vårt hus med hjälp av Rebecka - fantastiskt bra bemötande och proffesionell hantering genom hela processen. Rebecka höll kontakten genom hela förloppet och har en varm och mänsklig inställning till sitt uppdrag. Rebecka gjorde det väldigt enkelt för oss att vara nöjda. Kan varmt rekommendera Rebecka till framtida kunder.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Västervång
    2022-09-16 Verifierad kund
    Har uppträtt föredömligt och har vårt fulla förtroende.
    Sigyn o Sven Karlsson.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Dalköpinge
    2022-09-08 Verifierad kund
    Jag blev vänligt bemött, Daniel lyssnade och svarade sakligt
    på mina frågor och funderingar.
    Daniel var engagerad, hjälpsam och proffsig.
    • Dalköpinge
    2022-09-08 Verifierad kund
    Han har varit tillmötesgående och hjälpsam och om det varit något vi bett honom hjälpa till med har han gjort det
    • Högalid
    2022-09-06 Verifierad kund
    Hjälpsam och tydlig vilket gjorde det lätt att förstå vad som var nästa steg och hur det kunde lösas.
    • Högalid
    2022-09-02 Verifierad kund
    Samarbetet med Rebecka hade vi höga förväntningar på med tanke på hur hennes recensioner ser ut. Och hon överträffade även våra. Hon är proffsig, personlig och skicklig. Hon gav oss känslan av tillit, vilket vi värdesätter högt i så stora affärer. Vi har sålt och köpt ett antal bostäder sedan tidigare i Trelleborg, men aldrig fått den trygghetskänslan som Rebecka ingav.
    Hon är verkligen toppen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Österlid
    2022-08-31 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, både i telefon och på visning.
    Det blev en väldigt smidig affär😊
    • Österlid
    2022-08-29 Verifierad kund
    Vi blev bemött av mäklaren av bästa tänkbara sätt, alla våra förväntningar levde Annika upp till med råge!
    Hon är det bästa, och hjälpsammaste försäljaren som fins!
    Vänlig, saklig, snabb , underbar!
    Upplevde som att hon verkligen bryr sig, och känner båda med säljaren, och köparen! ❤️
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2022-08-28 Verifierad kund
    Väldigt bra kommunikation, resultat över våra förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2022-08-06 Verifierad kund
    Super trevlig o man bemöts av en rolig avslappnad människa. Roliga skämt samtidigt allvarlig. Hur duktigt som helst
    • Änghög
    2022-08-01 Verifierad kund
    David var mycket välkomnande och visade direkt att han kände till objektet väl. Han lyssnade och kände av de som var på visningen och tog alla frågor på allvar.
    • Änghög
    2022-07-26 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig mäklare David Strand! Affären gick snabbt och smärtfritt. Vi kan med varm hand rekommendera David. Mvh Patrik och Jessika
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Väster
    2022-07-24 Verifierad kund
    Super duktig mäklare. Tydlig bra kommunikation.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Väster
    2022-07-24 Verifierad kund
    Maximilian som person är trevlig. Men i papperna står att fiber o p- plats ingår i hyran vilket inte stämmer och blir en merkostnad för oss tråkigt. De som oroar oss mest att vi inte får någon p-plats till inflyttningen eftersom där är kö till dessa har kontaktat föreningen dom ingår inte i hyran.

Mvh. Inger o Per
    • Granlunda
    2022-07-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig bemöttande! Varje fråga besvarades snabbt och professionellt. Jag känner mig mycket tryggt och säkert med servicen från mäklaren samt hans sociala kompetens gör att det är alltid en stor glädje att samtaler med honom. Det är mycket mer än jag förväntade.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Engagerad, pigg, glad, duktig, alltid snabb återkoppling,
    2022-07-04 Verifierad kund
    Rebecka gav ett otroligt fint bemötande. Svarade på alla frågor och fanns till för mig som köpare under hela processen. Rekommenderar absolut henne som mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2022-07-02 Verifierad kund
    Anesa gjorde ett utmärkt jobb från första mötet till kontrakt skrivningen. Som mäklare är Anesa otroligt duktig. Vi kände oss trygga med både försäljning av vår bostad och köpet av en ny. Smidigt och snabbt. Alla frågor vi kom med fick vi snabbt svar på. Kommer anlita Anesa vid framtida försäljningar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Klagstorp
    2022-06-21 Verifierad kund
    Blev bemött på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt, blev guidat igenom allt, så hela köpsupplevelsen har gått smidigt och lätt att förstå. Anesa är en trevlig och professionell mäklare som har skött allt bra och okomplicerat!
  • köpte sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Gislöv By
    2022-06-19 Verifierad kund
    Att köpa bostad är ett mycket viktigt steg. Maximilian är den hjälp du behöver! Högsta betyg! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Beddingestrand
    2022-06-18 Verifierad kund
    Trevligt och sakligt . Lyssnande
  • sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Öster
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och bara positivt att säga om henne. 😊
    • Öster
    2022-06-17 Verifierad kund
    Anesa är allt man önskar med en mäklare. Jätte trevlig, informativ och tydlig. Finns tillgänlig när man behöver henne och är mån om både säljare och köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    2022-06-10 Verifierad kund
    En proffsig, driven och professionell mäklare! Rekommenderar starkt!
    2022-06-10 Verifierad kund
    Kunnig, tillmötesgående och professionell
    2022-06-08 Verifierad kund
    Jag blev bemött med ett leende och underbar engeri. Postiv, kunnig och lugn. Rebecka gav ett väldigt bra intryck på många plan
    5 av 5
    • Gula Gården
    2022-06-03 Verifierad kund
    Den bästa mäklaren man kan ha! Kunskap och hjälpsam även vid köp av en bostad.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Rebecka är en mycket kompetent och påläst mäklare, mycket bra på att uppdatera mig som kund om allt som rör vår försäljning. Hon är entusiasmerande och full av tillförsikt under säljprocessen (som drog ut på tiden) och vi har haft ett mycket trevligt och nära samarbete hela vägen fram till mål.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Östra Värlinge
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Ger intryck av pålitlighet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2022-05-27 Verifierad kund
    Alltid trevlig proffsig och hjälpsam
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2022-05-22 Verifierad kund
    Annika var supertrevlig, kompetent och härlig att arbeta med. Alltid trevlig attityd och snabba beslut när det gällde bostadsförsäljning. Vi hade under hela försäljningsprocessen en nära kontakt med Annika och hon ledde oss hela vägen.
    • Västra Egna Hem
    2022-05-14 Verifierad kund
    Vänlig, hårt arbetande och flexibel!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Rebecka är en öppenhjärtlig mäklare som kan sitt jobb.
    Vi hade ”raka puckar” dialog mellan oss.

Detta var första gången för oss som vi sålde en bostadsrätt , och det enda konstiga med våran affär var omständigheterna som var s.k ”sidan om” , som hon själv aldrig varit med om , men som Rebecka skötte med bravur !

Och frågar någon om vi kan rekommendera Rebecka så är svaret från oss ”Ja” !
  • köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Beddingestrand
    2022-04-17 Verifierad kund
    Jättebra bemötande.Klar och tydlig med andra ord jättebra
    • Anderslöv
    2022-04-14 Verifierad kund
    Huset har ej sålts ännu men läget i omvärlden gör väl människor lite försiktiga.
    Vi skall höras efter påsk och se om det går bättre.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Vi blev väl bemöta och har fått svar på de frågor vi behövde så här långt vi har en bit kvar innan det står klart .
    2022-04-07 Verifierad kund
    Allt gick bra. Beskrivning, samtal, information osv… Väldigt duktig tjej.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Södra Åby
    2022-04-07 Verifierad kund
    Daniel har varit mycket aktiv med försäljningen och har i mitt tycke utfört affären på en utmärkt sätt. Min fastighet var ett helrenoveringsobjekt och vände sig till en speciell kundkrets. Pga oseriösa budgivare så blev slutpriset lägre än förväntat, men det är inget som mäklaren kan klandras för. Tvärtom, jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare, dessutom är han väldigt sympatisk och trevlig. Rekommenderar starkt.
    Tusen tack för dem fina orden Jörgen! Daniel Östman
    • Granlunda
    2022-04-06 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig, trevlig och glad! Gott bemötande samt kunnig
    2022-04-04 Verifierad kund
    Maximilian är en man som är klippt och skuren för sin uppgift.
    Han levde verkligen upp till alla mina förväntningar om hur en mäklare ska vara.
    Han gjorde ett väldigt proffsigt jobb och jag kan varmt rekommendera honom.
  • Ulf Jerry M
    sålde en tomt med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2022-04-04 Verifierad kund
    När man ska sälja så träder man in i en helt ny värld, man är väldigt osäker och det finns så många frågor som kör runt i ens huvud. När vi fick träffa Anesa så kände vi att vi fick ett fint stöd och hon lotsade oss vänligt och proffsigt igenom alla våra oroliga frågor.
    Vår försäljning är nu avklarad och vi är väldigt glada och nöjda hur Anesa skötte det hela.
    2022-03-29 Verifierad kund
    En mycket duktig, trevlig och kunnig mäklare, som jag varmt kan rekommendera.
    2022-03-26 Verifierad kund
    Upplevde mäklaren som lyhörd och vänlig i våra samtal. Kan varmt rekommenderas.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Väldigt lyhörd och trevligt bemötande. Vi kände att hon förstod vad vi ville ha ut av försäljningen och allt gick smidigt och snabbt!
    Rekommenderar verkligen😊
    2022-03-20 Verifierad kund
    Snabbt och bra!
    2022-03-08 Verifierad kund
    Mycket bra! Trevlig, kunnig och tillgänglig.
    • Norr
    2022-03-07 Verifierad kund
    Väldigt kunnig, serviceminded och positiv. Snabb återkoppling på frågor. Rakt igenom väldigt professionell i sitt förhållningssätt
    2022-03-05 Verifierad kund
    Väl bemött. Mina förväntningar realiserades. Mina upplevelser är;
    En proffsig hantering av hela projektet ”Netzens väg”