Alla kategorier Mäklare Skåne Trelleborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Trelleborg

Fastighetsbyrån Trelleborg

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg — Visa karta

Funderar du på att flytta till Trelleborg? Närhet till havet och kontinenten, goda förbindelser till Malmö och både mysig stadskärna och lantligt lugn - i Trelleborg finns det något för alla!

Vi på Fastighetsbyrån vet att varje bostadsaffär, köpare och säljare är unik och vi arbetar alltid utifrån era förutsättningar och önskemål för att nå en så fördelaktig affär som möjligt, för alla inblandade. Eftersom vi är del i Sveriges största mäklarkedja kan vi erbjuda alla fördelar som det ger samtidigt som vi har full koll på vårt område och ett starkt lokalt nätverk.

Ska du sälja kan vi ge dig en fri värdering av din bostad och vill du köpa nytt ger vi gärna råd och svarar på frågor utan förbehåll. Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ställa dina frågor kring bostad och boende i Trelleborg!

Läs vad 201 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trelleborg

• 2019-06-12

Daniel H skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Professionell och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-05-29

Jonas H skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt Bostadsrätt.
    Proffsigt bemötande.
    Ansträngde sig verkligen för det bästa möjliga.
    Rätt prissättning. Läs mer
  • 2019-05-16

Zaneta M skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    mycket bra och hjälpsam är han-jag såld bostadsrätt, ska hyra en lägenhet-mycket bra-yes han levde upp till allt, mycket praktiska man-allt gick jätte bra tack till honom-jag är mycket nöjd och glad Läs mer
  • Mona P

2019-05-12

Mona P skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mitt köp var en unik lägenhet och Mäklaren var mycket artig och trevlig mot mig och min make, att han sen var påläst och kunnig ang. lägenheten gjorde ju att allt blev så himla bra. Jag kan verkligen rekommendera Daniel Östman. Vi hade säkert många dumma frågor men han svarade korrekt och artigt på dom och vi är supernöjda. Nu håller vi på att fixa lägenheten efter våra tycken och smak och på lördag går flytten dit. TACK Daniel Östman för din insats i vår kärlek till denna unika bostaden/Mona Persson Palotai Läs mer
    2019-05-13 Daniel Ö svarar Mona P
    Vad härligt att ni är så nöjda Mona! Hoppas att ni ska trivas! Med vänliga hälsningar, Daniel Östman
  • Jenny R

2019-05-03

Jenny R skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mina förväntningar på mäklaren jag valde var höga.
    Jag ville ha en mäklare med kunskap och erfarenhet, jag ville att allt skulle skötas lätt och smidigt, att jag inte behövde vara så delaktig. Och gärna en snabb affär. samtidigt ville jag även att mäklaren skulle kännas lättsam.

Jag fick allt, och vill ge henne det högsta betyd och självklart rekommenderar henne vidare till andra. Läs mer
  • 2019-05-01

Simon A skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Roland Gunnarsson har behandlat detta köp väldigt bra. Han är trevlig och väldigt lätt som mäklare. Läs mer
  • FEHIM R

2019-04-30

FEHIM R skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Fick hjälp med ett skrivuppdrag och fick ett toppen bemötande. Väldigt nöjd!! Läs mer
  • 2019-04-30

Susanna T skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt hus och fick utmärkt service utav David! Läs mer
  • 2019-04-29

Emelie J skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En mäklare med engagemang och hjärta för båda parter. Snabb, saklig och kunnig.

Jag köpte en lägenhet av Annika men även varit på visningar för henne tidigare. Läs mer
  • 2019-04-28

Ann-Catrin S skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt vårt hus i Skegrie via en erfaren mäklare på Fastighetsbyrån.
    Proffsigt bemötande, relevanta tips utifrån hans erfarenhet o våra tankar kring försäljning. Vi kände oss sedda och unika, mäjlaren visade intresse för oss och vårt hus och var närvarande vid våra möten, han hade full koll på regelverk od. God kommunikation o snabb feedback.
    Kan varmt rekommendera Läs mer
  • SARWAN S

2019-04-15

SARWAN S skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Snabb och bra affär. Trevligt bemötande och enkelt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-12

Nicklas P skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig person och jag är i stort helnöjd. Läs mer
  • 2019-04-11

Eloisa C skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålde en trea. Trevlig bemötande. Läs mer
  • 2019-04-08

Eva Lena Marie M skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt vår villa och vi kan bara skicka allt beröm till David .
    Alltid tillgänglig och behjälplig med allt vi undrat över. Ger honom 10⭐️av 10 möjliga. Läs mer
  • 2019-04-07

Mathias P skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt och köpt via David.

Såld bostad, bra bemötande och gjorde en mycket bra uppskattning av hur affären skulle gå till samt vilket intervall priset skulle landa, vilket hjälpte oss mycket när vi gjorde vår egen planering. Flexibel under hela processen och gav ett proffsigt och personligt intryck från första samtalet.

Köpt bostad, samma här som ovan. Dessutom hittade David en bra lösning som passa oss väl. Flexibel när allt skulle klaffa.

Rekommenderas varmt vid både köp och sälj.
    Överträffade förväntningarna vi hade både i smidighet och pris.

Hatten av!

/ Mathias o Mimmi Läs mer
  • 2019-04-01

Annasara R skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Smidigt och elegant handhavande. Läs mer
    2019-04-05 David S svarar Annasara R
    Tack så mycket Annasara, hör av er om ni vill komma tillbaka till Trelleborg!
  • 2019-03-29

Agneta M skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt en villa. Blev bra bemött. Har hjälpt till mycket! Har varit lyhörd och tillmötesgående, vilket har varit viktigt för oss eftersom vi har en annorlunda situation. Har hållit kontakten bra o meddelat all information hon fått, på ett bra sätt. Hade inga speciella förväntningar, men hon skötte allt proffesionellt! Läs mer
  • 2019-03-05

Susanna T skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt min lägenhet och Daniels bemötande är världsklass! Läs mer
  • Pia E

2019-02-28

Pia E skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi anlitade Daniel Östman när vi skulle sälja vår villa på västervång.
    Daniel fick vi genast ett väldigt förtroende för, han fick oss att känna trygghet med sin kunnighet och att han var rak och ärlig.
    Kände vi oss oroliga eller osäkra på något, gick det alltid att ringa honom och få svar på våra frågor.
    När försäljningen kom igång gick allting som på räls, Daniel var noga med att ringa oss och berätta hur det gått på visningen.
    När sedan budgivningen startade ,fick vi hela tiden vara med och följa den.
    Det var en sann glädje för oss att ha Daniel som vår mäklare, tack vare honom blev försäljningen en trevlig upplevelse.
    Daniel är en trevlig positiv mäklare ,och vi skulle med glädje rekommendera honom till våra vänner.
    Med vänlig hälsning Ronald och Pia Edström. Läs mer
    2019-03-04 Daniel Ö svarar Pia E
    Tack för de fina orden!

Med vänliga hälsningar,
    Daniel Östman
  • 2019-02-27

Amanda N skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte en bostadsrätt där Annica var mäklare. Lätt att prata med och ordnade med allt. Så himla trevlig! Läs mer
  • 2019-02-25

Lars-Bertil J skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevligt och professionellt bemötande och handläggning av försäljningen av vårt hus i Trelleborg. Lätt att få kontakt med och snabb med att informera oss om vad som var på gång under försäljningen.

Helhetsintryck: Mycket Bra. Läs mer
  • 2019-02-20

Monika F skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Försäljning av bostadsrätt. Jag är mkt nöjd med mitt val av Fastighetsbyrå och mäklaren David Strand. Mkt service-minded, kunnig, trevlig och lätt att komma i kontakt med! Läs mer
    2019-02-20 David S svarar Monika F
    Stort tack Monika! Hoppas du kommer trivas lika bra i din nya bostad som i din gamla!
  • 2019-02-18

Helen R skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Allt fungerade väl vid köpet av vår fastighet. Vi blev väl bemötta och allt hanterades snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2019-02-12

Natalia D skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har köpt hus av Annika och hela köpprocessen har fungerat utmärkt! Stor tack! Läs mer
  • 2019-02-07

Olle L skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag har köpt 3 rums lägenhet i nybyggt 5 vån. hus.
    Jag har blivit utmärkt bemött.
    Mäklaren har på ett utmärkt sätt med underleverantörer förmedlat önskemål och förväntningar.
    Jag är positiv och tacksam för det som mäklaren lagt ner i affären. Läs mer
  • Ann-Sofie J

2019-02-04

Ann-Sofie J skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt vår villa. Fick ett bra och proffsigt bemötande. Vi är nöjda så här långt. Läs mer
  • 2019-02-03

Majlis E skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra uppföljning och duktig på att förklara Läs mer
  • 2019-02-01

Ylva Strand skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    David Strand har varit till stor hjälp vid mitt köp av bostadsrätt. Bra bemötande alltid snabba och bra svar. Tack för all hjälp med mitt köp av ny bostad. Läs mer
  • 2019-01-31

Agne A skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi anlitade Annika för försäljning av vår villa. Vi har blivit mycket väl bemötta och underrättade hela tiden om vad som hände. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-01-29

Marion P skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi flyttade från hyresrätt till bostadsrätt.
    Under hela processen har vi haft två mäklare .
    Tyvärr blev det missar i kommunikationen angående förråden.
    Vi står på väntelista .
    Annars hade vi ett trevligt bemötande. Läs mer

Mats H skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra bemötande och trevlig och i det stora hela en proffsig personal. Lite bristande och otydlig feedback ibland annars helt okej. Läs mer

Lennart B skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket god service och engagemang Läs mer

Håkan G skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra bemötande men tyvärr 3 olika handläggare. Köpt en nybyggd insatslägenhet. Läs mer

Simon M skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte en lägenhet och blev bemött på ett utmärkt sätt. Trevlig, bemötande och flexibel gjorde att jag fick bra förtroende för Roland.
    Han gjorde ett bra jobb och var alltid behjälplig på mail och telefon. Läs mer
  • Marie Å

2019-01-24

Marie Å skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig och tillmötesgående som ingav stort förtroende. Läs mer
  • 2019-01-12

Hannah L skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har både sålt en lägenhet och köpt en villa. Läs mer
  • 2019-01-08

Niklas L skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt en 3:a i Trelleborg. Annika har hela tiden gett snabba svar på mina frågor. Så jag känner trygghet i mittt köp. Läs mer
  • 2019-01-02

Monika F skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Proffsigt och förtroendeingivande intryck. Lätt att få kontakt. Rekommenderar gärna Fastighetsbyrån och David Strand! Läs mer
  • 2019-01-01

Wojciech W skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra personlig service. Alltid nåbar. Snygga bilder på fastigheter Läs mer
  • 2018-12-21

Charlotta B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt vårt hus i Serresjö Trelleborg och har blivit väldigt professionellt bemötta med engagemang och vilja från Annika. Vi hade stora förhoppningar om att få ett bra pris och innan årsskiftet och det fick vi. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Anita O

2018-12-07

Anita O skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra trevlig mäklare men saknade lite mer erfarenhet av en mäklare, Läs mer
  • 2018-12-05

Ann Britt B skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi sålde vår marklägenhet. Daniel skötte allt med försäljningen där han informerade oss hela vägen. Allt sköttes perfekt, han är korrekt, snabb och noggrann. Läs mer
  • 2018-12-05

Rasmus Enertz O skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    jag Köpte ett hus och sålde en lägenhet genom Roland. Han har koll på allt som har med detta att göra. Jag är nöjd med både köp och försäljning. Läs mer
  • 2018-11-28

Jonas T skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig och hjälpsam mäklare. Mycket nöjd med försäljningen och processen. Läs mer
  • Kenny M

2018-11-28

Kenny M skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt en 2:a på Kung Karl
    fick en mycket bra och vänligt bemötande av Samar
    allt gick fort från de jag ringde Samar och sa att jag vilje sälja min lägenhet tills den var såld.

allt som helhet så har de varit kanon med all kontakt som jag har haft med Samar Läs mer
  • 2018-11-26

Hans B skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    När bostadsrätten skulle säljas fick vi ett trevligt och professionellt bemötande. Bra löpande information genom hela processen. Närvarande och aktiv mäklare som avslutade affären på ett trevligt sätt. Vi är mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
  • 2018-11-16

Bo J skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt, blev bemött mycket bra Läs mer
  • Paul Martin Sigvard H

2018-11-16

Paul Martin Sigvard H skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Snabb, smidig och proffsig.
    Har svar på alla frågor.
    Rekommenderas Läs mer
    2018-11-16 David S svarar Paul Martin Sigvard H
    Tack Martin, jättekul att höra!
  • 2018-11-10

Karina L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi sålde en lägenheten och Rebecka var vår mäklare. Hon engagerade sig mycket i sitt arbete som gav en känsla av trygghet under hela processen. En mycket trevlig person som lätt kan rekommenderas till andra. Läs mer
    2018-12-10 Rebecka W svarar Karina L
    Tack för att jag fick hjälpa er sälja den fina lägenheten :)
  • 2018-11-08

Josefin B skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi är nöjda hittills. Köpt nyproduktion med tillträde 2020 och har än så länge fått bra info i samband med visning och signering av förhandsavtal. Läs mer

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg