Alla kategorier Mäklare Skåne Trelleborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Trelleborg

Fastighetsbyrån Trelleborg

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg — Visa karta

Funderar du på att flytta till Trelleborg? Närhet till havet och kontinenten, goda förbindelser till Malmö och både mysig stadskärna och lantligt lugn - i Trelleborg finns det något för alla!

Vi på Fastighetsbyrån vet att varje bostadsaffär, köpare och säljare är unik och vi arbetar alltid utifrån era förutsättningar och önskemål för att nå en så fördelaktig affär som möjligt, för alla inblandade. Eftersom vi är del i Sveriges största mäklarkedja kan vi erbjuda alla fördelar som det ger samtidigt som vi har full koll på vårt område och ett starkt lokalt nätverk.

Ska du sälja kan vi ge dig en fri värdering av din bostad och vill du köpa nytt ger vi gärna råd och svarar på frågor utan förbehåll. Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ställa dina frågor kring bostad och boende i Trelleborg!

Läs vad 138 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trelleborg

• Ann-Sofi F
    Ann-Sofi F skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Denna fantastiska mäklare gjorde en snabb och smidig affär! Med god vägledning och snabba raka klara besked och god kunskap och proffesionalism genomförde och avslutade hon en husförsäljning på mindre än en vecka!
    En engagerad och förstående mäklare som tillgodosåg både köparen och säljarens behov på bästa sätt både före, under och efter försäljningen.
    All cred till denna duktiga och målmedvetna person som använde sin erfarenhet där där den bäst behövdes!

TACK ANNIKA ÖBERG FASTIGHETSBYRÅN TRELLEBORG! Läs mer
  • Emil W
    Emil W skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt nybygge
    Fin och bra marknadsföring
    Lite rörigt med 3 byten av mäklare och lite långt mellan gångerna som information om bygget skickats.
    Fick informationen om att bygget skulle starta via den lokala tidningen. Läs mer
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Professionellt och noggrant intryck. Bra information i köpets alla delar. Läs mer
  • Markus G
    Markus G skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt lägenhet.
    Vänligt och kunnigt bemötande. Snabb affär. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi sålde en sommarstuga.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående och professionell.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar som var att affären skulle avslutas snabbt. Läs mer
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har fått hjälp med att sälja en tomt och vi är mycket nöjda med bemötandet.

Vi är tacksamma för all hjälp vi fick och vi rekommenderar Fastighetsbyrån till andra. Läs mer
  • Jannica c
    Jannica c skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Toppen tjej 💗 Vi har sålt vår bostadsrätt och är jätte nöjda med Samars jobb & bemötande Läs mer
  • Martin O
    Martin O skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt min lägenhet i Trelleborg och mycket nöjd om hur allt sköttes. Skulle rekommendera Samar till mina vänner då jag tycker hon är väldigt duktig och ser till säljarens krav. Läs mer
  • Nina B
    Nina B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    vi har sålt vår villa och Annika har varit helt suverän! informerat , snabb återkoppling och trevlig. inget att klaga på Läs mer
  • Therese T
    Therese T skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt en 3a i Trelleborg genom Annika nyligen. En fantastisk mäklare som hjälpte oss ”förstaköpare” utmärkt på alla sätt och vis. Att ”ingen fråga är för dum” är sant när man har Annika som mäklare. Hon får 5/5 och jag kommer definitivt kontakta henne vid kommande försäljningar. Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Första mötet när vi skrev på kontraktet var hon jätte trevlig.
    Sista mötet när vi skrev under det sista kontraktet och fick nycklarna till huset så gick Annika och säljarna iväg bara och kvar satt vi köpare i konferensrummet.
    Husvandringen som vi skulle få ihop med mäklare och säljare där vi gemensamt skulle kolla så allt var som det skulle blev aldrig av, även hur saker och ting fungerade i huset med uppvärmning osv blev aldrig av det heller.
    Fick till svars av säljare att bruksanvisning fanns i huset.
    Problemen som uppstått efter vi fått nycklarna har bara runnit ut i sanden och skiter i vilket trots vi påminnt henne om problemen och har nästan allt på mejl.
    Har kontaktat fastighetsbyråns jurister och dom är av samma Skrot och korn.
    Se till att ha ALLT på papper då inget muntligt fungerar då hon vill bara säljarens bästa och bryr sig knappt om köparen Läs mer
  • Roland A
    Roland A skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    att ansvarig mäklare är utbytt 3 ggr sen vi köpte denna bostadsrätt som håller på att byggas på havrejordsvägen är lite ombytligt.
    Men allt fungerar enl vår önskan.

Hoppas att allt kommer att gå lika bra Läs mer
  • Nicholas J
    Nicholas J skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt vår bostadsrätt genom Samar, fick kanonpris och renoverar vårt drömhus nu! Fantastisk service, öga för detaljer och ytterst professionell. Hon är definitivt vår mäklare för all framtid! Läs mer
  • Natalia D
    Natalia D skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket nöjd med Fastighetsbyrån i Trelleborg!

Har sålt ett hus med hjälp av Samar Khalil och är jättenöjd med hela processen! Bra bemötande, mäklarens tillgänglighet och engagemang var fantastiskt!
    Kommer absolut att rekommendera Samar och Fastighetsbyrån till andra!! Läs mer
  • Jonathan K
    Jonathan K skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jävligt bra. Tackar för all hjälp Läs mer
  • Bengt-Göran P
    Bengt-Göran P skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt
    Jättebra bemötande
    Levde upp till mina förväntningar
    Tillgängligheten till mäklaren var begränsad. Mäklaren var endast i Trelleborg en dag per vecka men det löste sig bra ändå. Läs mer
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt nybyggd lägenhet vid stadsparken.
    Fick ett trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    Veiko B skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålde ett radhus med hjälp av Samar. Då jag använt henne innan var hon ett självklart val att ta hand om detta uppdrag med. Boendet såldes innan visning (precis som det förra) vilket gör mig till en mycket nöjd kund.

Samar är en väldigt trevlig och ödmjuk person som ser till att hennes kunder känner sig trygga genom hela säljprocessen. Alla frågor man hade blev besvarade och man kände sig alltid som den viktigaste kunden.

Samar mötte alla förväntningar som fanns och jag är övertygad om att jag kommer kontakta henne om jag skulle sälja min nya bostad med.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Katarina L
    Katarina L skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt marklght/radhus och köpt nyproduktion
    Har blivit bra bemött, tillgänglig, informativt.

Mina förväntningar var höga då jag anlitat fastighetsbyrån tidigare. David levde upp till detta. Läs mer
    2018-09-10 David S svarar Katarina L
    Tack Katarina, riktigt kul att höra att du är nöjd och extra kul då du både sålt och köpt via oss!
  • Lena D
    Lena D skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En mycket professionell fastighetsmäklare. Tydlig i informationen om säljprocessen och ärlig i informationen till köparen . Ger klara besked .Vi är mycket nöjda Läs mer
    2018-08-31 Rebecka W svarar Lena D
    Tack Lena! Jag strävar efter att vara tydlig mot alla parter och är glad att det når ut :)
    Veiko B skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Oerhört nöjd med Rebeckas insats vid försäljningen av bostadsrätten. Rebecka hoppade in medans vår ordinarie mäklare var på en välbehövlig semester och hon imponerade stort.

Vad som sticker ut extra mycket hos Rebecka är hennes transparens. Då vi hamnade i en situation där intresset blev väldigt stort väldigt snabbt visade Rebecka stor finkänslighet mot alla. Hon förklarade för spekulanterna om vad som hände och hon var öppen mot oss som säljare om eventuell utgång av affären etc.

Även om Rebecka inte var med under hela vägen var hon en väldigt viktig kugge i hjulet. Att bara hoppa rakt in i en väldigt snabb affär och hantera den som hon gjorde är över alla förväntningar vi hade. Starka rekommendationer!! Läs mer
    2018-08-14 Rebecka W svarar Veiko B
    Tack Veiko! Som du säger, det är inte lätt att "hoppa rätt in i" kollegornas affärer. Extra glad blir jag när ni känner er nöjda med min insats under tiden. Jag föredrar korten på bordet och transparens, skönt att även mina kunder upplever mitt sätt att jobba så! Lycka till med det nya som komma skall! /Rebecka
  • Petra L
    Petra L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Rak och ärlig mäklare som hela tiden håller mig som spekulant uppdaterad om hur det går med budgivning. Min uppfattning är att hon spelar med öppna kort för att det ska bli en så schysst och bra affär för alla inblandade. Skulle absolut välja henne vid en framtida försäljning! Läs mer
    2018-08-06 Rebecka W svarar Petra L
    Tack för dina ord! Vad roligt att även ni som inte blev köpare är så nöjda :)
  • Magdalena N
    Magdalena N skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En mycket duktig mäklare som fixar allt och fik mitt hus sålt på bara 4 dagar 👍
    Rekommenderar Rebecka för jag vet att ni kommer bli supernöjda 😃👍👍👍👍 Läs mer
    2018-08-14 Rebecka W svarar Magdalena N
    Tack för orden Magdalena! Lycka till i sökandet efter ditt nya hem :) /Rebecka
  • Ann-Sofi F
    Ann-Sofi F skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vänlig, effektiv och engagerad vilket ledde till en mycket bra och snabb affär för både köpare och säljare Läs mer
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Allt sköttes väldigt smidigt och snabbt. Läs mer
  • Elsa O
    Elsa O skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    sålt bostadsrätt
    bra på alla sätt men ett fel ständigt fel på sin telefon hon kunde inte lyssna av meddelande Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Det gick bra inga klagomål
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Linn H
    Linn H skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket trevlig, ger ett seriöst och förtroendeingivande intryck. Lugn, saklig och kunnig. Läs mer
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt bostad
    Mycket nöjd med allt Läs mer
  • Anton K
    Anton K skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket bra rakt genom, full koll och trevligt samt korrekt bemötande. Läs mer
    2018-06-07 Samar K svarar Anton K
    Tack för dem fina orden och jag önskar er all lycka i er nya bostad!
  • Mattias O
    Mattias O skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi köpte en tvåa på Borggården efter vi hade letat länge. Vi berättade för David vad vi sökte efter och han ringde så fort han hade hittat rätt. Väldigt bra service minded, omtänksam, snäll och väldigt trevlig. Vi ska rekommendera dig David till alla vi känner, och ringa dig igen så fort vi behöver större. Tack för hjälpen. Läs mer
    2018-06-05 David S svarar Mattias O
    Tack för det Mattias! Välkomna till Trelleborg och njut av er nya fina lägenhet!
  • Gertie L
    Gertie L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Rebecka är pigg och trevlig och hjälper oss på alla sätt med vår husförsäljning. Alltid vänlig och hjälpsam.
    /Gertie och Roland Larsson Läs mer
    2018-05-28 Rebecka W svarar Gertie L
    Tack så mycket för vänliga ord :) /Rebecka
  • Oskar A
    Oskar A skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte en etta i Trelleborg.

Blev professionellt möt redan från visningen. Han hade koll på vad som gällde från början.

Sen ville jag ha en snabb affär, och det kombinerat med att jag har oklara tider på jobb gav mäklaren en utmaning. En utmaning som han klarade ut bra och säkert. Läs mer
    2018-05-21 David S svarar Oskar A
    Tack Oskar! Välkommen tillbaka till Trelleborg och hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • Gullan H
    Gullan H skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag tycker att Roland har uppträtt helt korrekt och jag tycker om honom som medmänniska
    hälsningar från Gullan Hedgren Läs mer
  • Roland L
    Roland L skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    *Vi har köpt en Brf 3 rum och kök. Stadsparkshusen i Trbg
    * David gjorde ett intresserat och kunnigt intryck
    * Vi köpte en lägenhet mitt i stan för att bo bekvämt med all
    service inom bekvämt avstånd.
    * Upplevelse? Vi köpte en lägenhet. Läs mer
  • Linda O
    Linda O skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag har sålt en fastighet, en tomt och har blivit jättebra bemött av Roland!
    Hjälpsam , ärlig, pålitlig!
    Kan inte vara bättre och jag kan med varm hand rekommendera honom! Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt villa.
    Mycket trevligt bemötande.
    Min tanke med försäljningen lyssnades in på ett mycket bra sätt av mäklaren och tillsammans med hans tips genomfördes försäljningen föredömligt.
    Innan försäljningen av mitt hus var vi på några visningar Daniel hade och fastnade för hans engagemang för objekten han presenterade. Mäklare för andra objekt vi tittade på visade inte det, så valet stod lätt när det var dags att sälja. Kommer rekommendera Daniel för andra som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
  • Agneta  T
    Agneta T skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevligt och kunnigt bemötande. Kan rekommendera dem till mina bästa vänner. Läs mer
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bemötandet mycket bra. Man betalar för ett bra arbete ,där efter får man betala. Detta är min andra affär med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Benjamin L
    Benjamin L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt duktigt och trevlig mäklare!
    Sålde vår lägenhet väldigt snabbt och upplyste oss med information under hela försäljningen.
    Rekommenderar Rebecka starkt! Läs mer
    2018-03-28 Rebecka W svarar Benjamin L
    Hej Benjamin, tack för dina ord och att ni var nöjda med min insats!
  • Alban  P
    Alban P skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket nöjd med David från dag 1, hela försäljningen gick supersnabbt! Kan varmt rekommendera David som mäklare, ni lär bli supernöjda! Läs mer
    2018-05-21 David S svarar Alban P
    Superkul att ni är nöjda och hoppas ni kommer välja att flytta tillbaka till Trelleborg framöver!
  • Hampus B
    Hampus B skrev om Fastighetsbyrån Trelleborg
    Alltid lika glad och trevlig mäklare. Väldigt påläst på område samt lägenhet och hjälpsam med ärenden som inte ingick i mäklarens ansvarsområde. Lättillgänglig och höll bra kontakt under hela försäljningen. Supernöjd! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Daniel var mycket trevlig o hjälpsam.

Upplevde honom som kompetent o väl insatt. Han uppfyllde de önskningar o krav vi hade.

Dock tyckte vi att arvodet var lite i överkant.

Vänligen Steina o Sven Läs mer
    Veiko B skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Snabb och smidig affär! Hade man fått rösta högre poäng så hade jag gjort det. Samar har hjälpt till på bästa sätt och bemöter en alltid med ett leende. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anne C
    Anne C skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tycker att David var kylig och svår men värmde upp rejält på slutet. Så började på en 2 och slutade på en 4 så 3 blir väl bra! Läs mer
  • Bert E
    Bert E skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Ny situation för mig, som aldrig köpt lägenhet förut. Allt från visning,"du får lägenheten" och till uppgörelse köpeavtalet på kontoret sköttes på ett personligt och vänligt men ändå proffsigt sätt.
    10 poäng av 10 möjliga!
    Bert Ekstrand Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Proffsigt och trevligt bemötande. Höll sig opartisk.
    Förmedlade information snabbt och bra mellan parterna.
    Allt gått smidigt hitintills . Läs mer
    2017-02-24 Daniel Ö svarar Eva P
    Det uppskattas att höra Eva. Nu ser vi fram emot försäljningen av ditt hus!
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Annika är en väldigt seriös mäklare och samtidigt realistisk. Anlita Annika när ni vill få något sålt till ett marknadsmässigt pris !! Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Kunnig, trevlig och proffesionell mäklare! Läs mer
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Engagerad och trevlig. Blev en snabb affär så han kom nog inte till sin fulla rätt men skötte allt bra. Lätt att få kontakt med. Mycket nöjd på det stora hela. Läs mer
    2017-02-24 David S svarar Alexandra K
    Tack Alexandra, förhoppningsvis vill du sälja ditt nya boende i framtiden en dag så vi kan samarbeta igen!

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg