Fastighetsbyrån Trelleborg

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg — Visa karta

Funderar du på att flytta till Trelleborg? Närhet till havet och kontinenten, goda förbindelser till Malmö och både mysig stadskärna och lantligt lugn - i Trelleborg finns det något för alla!

Vi på Fastighetsbyrån vet att varje bostadsaffär, köpare och säljare är unik och vi arbetar alltid utifrån era förutsättningar och önskemål för att nå en så fördelaktig affär som möjligt, för alla inblandade. Eftersom vi är del i Sveriges största mäklarkedja kan vi erbjuda alla fördelar som det ger samtidigt som vi har full koll på vårt område och ett starkt lokalt nätverk.

Ska du sälja kan vi ge dig en fri värdering av din bostad och vill du köpa nytt ger vi gärna råd och svarar på frågor utan förbehåll. Kom gärna förbi vårt kontor eller kontakta oss för att ställa dina frågor kring bostad och boende i Trelleborg!

Läs vad 318 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trelleborg

• 2020-09-16

Anette R skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag och mina tre syskon och en f.d. svägerska har sålt ett sommarhus med stor strandtomt på Skånes sydkust, mellan Smygehamn och Beddingestrand. Jag har bara träffat Daniel en gång, när vi visade objektet för honom och tyckte att vi fick ett trevligt om än lite oengagerat bemötande. Mitt intryck av Daniel var att han inte verkade vara så proaktiv som jag förväntar mig av en mäklare. Efter det första mötet har dock min syster varit den som haft alla kontakter med Daniel, så utöver det första intrycket, kan jag inte uttala mig om hans kvalifikationer. Läs mer
  • 2020-09-16

Rebecca P skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Samar hjälpte mig att sälja en lägenhet.
    Man kan ringa henne för minsta lilla fråga, hon är alltid tillgänglig och svarar.
    Hon gör ett kanonbra jobb.
    Jag är jättenöjd, och jag kommer anlita henne igen för kommande försäljning av bostad. Läs mer
  • Tuva Elisabet H

2020-09-14

Tuva Elisabet H skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt trevlig mäklare, glad och fick mig Och min sambo att känna oss bekväma. Första gången vi köper lägehet och det kändes bra när vi skulle skriva på. Smidig och snabb affär, lätt och nå och väldigt hjälpsam.
    Har inget dåligt att säga, rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-09-14 Rebecka W svarar Tuva Elisabet H
    Tack Tuva & Anton, roligt att få vara en del av er första bostadsaffär 🤗
  • 2020-09-12

Kerstin N skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bostadsrätt i Trelleborg.
    Trevligt o kunnigt bemötande. Påläst o snabb med uppföljning efter visningar.
    Allt som allt en bra upplevelse med positivt utfall. Läs mer
  • 2020-09-11

Sandra Mary Gulli W skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt villa. Samar var alltid glad, positiv och peppande från första kontakt till färdig försäljning. Genuint engagerad och det kändes verkligen att hon gav allt för att göra försäljningen så bra som möjligt. Läs mer
  • 2020-09-11

ELINA S skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har både köpt objekt och sålt objekt via Rebecka och är mer än nöjda.
    Otroligt kunnig, personlig och förtroendeingivande som alltid kommer med ett leende på läpparna och härlig energi.
    Rekommenderar alla att välja Rebecka som mäklare. 🌟 Läs mer
    2020-09-14 Rebecka W svarar ELINA S
    Åh tack för fina ord! Extra roligt att både ha sålt ert nya hus till er och fått hjälpa tillsatt sälja er fina lägenhet 🤩
  • 2020-09-03

Grzegorz W skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jette bra kontakt. Hjalpad mig allt vad jag vet innte. Läs mer
  • 2020-09-03

Anki T skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Anesa hjälpte oss att sälja. Hon var mycket trevlig och duktig. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda!
    Anki Läs mer
    Anesa C gillar detta
  • DARIO M

2020-08-27

DARIO M skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Rebecka tusen tack!! Du är fantastisk person och du jobbar bästa jobbet. Läs mer
    2020-08-31 Rebecka W svarar DARIO M
    Hej Dario, tack!! Ni är bland de mest positiva säljare jag fått hjälpa :)
  • 2020-08-24

Katarina L skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt en modern 2 rumslägemhet i nyskick.
    Trevligt positivt sätt, hade koll på marknaden. Upplevdes som seriös och stabil.
    Önskade snabb affär med förhoppning om bra försäljningspris. Affären gick smidigt och väl. Läs mer
  • 2020-08-21

Linda B skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Samar var väldigt tillmötesgående och lyhörd när det kom till bland annat när jag hade möjlighet att ha visning och löste det på bästa sätt. Hon höll mig informerad hela tiden om vad som hände med bostadsaffären. Vi hade en väldigt bra kommunikation från början till slut. Skulle varmt rekommendera Samar till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-08-11

Thomas J skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevligt bemötande. Mån om kunden Läs mer
  • 2020-08-08

Hampus H skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag köpte en bostadsrätt i Trelleborg.

Av Annika blev jag bemött väldigt bra, hon förklara allt för mig som var oklart då detta var mitt första köp av bostad och hon hade koll på alla frågor jag hade.

Dem förväntningar jag hade blev definitivt uppfyllda och jag är väldigt nöjd med hur allting styrdes upp och gick till, Annika skötte alla delar väldigt bra och meddelade varje gång vad som var gjort och vilka delar som var kvar att göra.

Min upplevelse av detta köpet var väldigt bra, jag kände mig trygg i allt som hände då jag fick reda på det hela tiden och fick allting förklarat för mig såfort jag hade några frågor. Läs mer
  • 2020-08-05

Ana M skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi fick såld vårt hus mycket snabbt och fick bra hjälp av mäklaren. Stylist/fotograf var mycket bra och gjorde fantastiska bilder. Vi upplevde att mäklaren verkligen tog tid för oss för att få huset sålt . Läs mer
  • 2020-08-03

Emmie P skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte en villa i Smygehamn. Fick ett jättebra första intryck av Maximilian. Lugn, avslappnad, påläst, trygg, kunnig inom sitt område. Grymt bra kommunikation och tillgänglighet. Är väldigt nöjda och kommer rekommendera till andra att anlita Maximilian vid försäljning. Läs mer
  • Viktoria W

2020-07-14

Viktoria W skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi är en återkommande kund till Samar.
    Samar fick nu uppdraget att sälja våran marklägenhet/radhus. Samar omfamna uppdraget med både proffessionalitet och känsla.
    Från värdering till såld bostad har hon visat engagemang, hon stöttar oss som säljare och lika så köparna.
    En mäklare med hjärtat på rätt plats och kunskap nog att kunna snabbt och smidigt låsa en affär där alla parter är nöjda med resultatet.

Ger henne varma rekommendationer. ❤️ Läs mer
  • 2020-07-11

Hannes Michael K skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Maximilian ingav ett seriöst och proffessionellt intryck. Jag blev vänligt och korrekt bemött som kund.
    Han var en bidragande orsak till att jag kände mig trygg att lägga bud på huset som jag till slut köpte.
    Om jag i framtiden vill värdera eller sälja mitt hus i Trelleborg så är Maximilian mitt självklara val som mäklare och representant.
    Michael Kainz Läs mer

Adisa M skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt bostadsrätt. Rekommenderar honom. Läs mer

Elin N skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte hus på landet med Daniel Östman som mäklare. Proffsig, påläst, trevlig och effektiv. Gav ett väldigt seriöst intryck och etablerade god kontakt mellan oss och säljarna, vilket vi är tacksamma för. Rekommenderas varmt! Läs mer

Irina B skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi sålde ett hus på landet och vi är supernöjda med Daniel som mäklare, som har alltid haft väldigt trevligt bemötande med fonus på kunden.
    Inder Daniels semester fick vi fortsätta försäljningen med hans partner David, som har varit lika engagerat i försälnings processen.
    De båda två har altid informerat oss om alla visningar och spekulanters synpunkter och intryck.
    Vi är tacksamma och rekomenderar Daniel och David som mäklare.

Hälsningar Irina och Rickard Åkesson Läs mer
  • Maria B

2020-07-03

Maria B skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Max hjälpte oss att sälja vårt hus. Vi är väldigt nöjda med hela processen Han har varit fantastiskt trevlig att arbeta med. Vi har kunnat ha en väldigt lätt och avspänd kommunikation och vi har verkligen fått allt stöd och hjälp vi har behövt. Det har varit väldigt kul att gå genom det här med Max! Vi kommer sakna honom nu när huset är sålt! Läs mer

GÖRAN H skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Det var väldigt trevligt att köpa lägenhet med Anesa som mäklare. Hon är inte bara mycket kunnig och noggrann, hon är också lugn, personlig och lyssnande. Hon känns som en vän och jag fick omedelbart stort förtroende för henne. Affären gick smidigare än någon fastighetsaffär jag tidigare gjort! Stort tack, Anesa och grattis till Fastighetsbyrån i Trelleborg som har henne i sitt team. Läs mer

Joakim N skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Proffsig mäklare som håller vad hon lovat! Läs mer

Tom J skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte hus. Väldigt nöjd med hela processen.
    Alltid bemött på ett positivt sätt. Läs mer
  • 2020-06-25

Per Michael Patrik N skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket trevlig mäklare. Gjorde det bästa för oss säljare. Läs mer
  • 2020-06-15

Philip L skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig, seriös, punktlig, duktig på att återkoppla - listan är lång när man ska beskriva intrycket man får av att vara kund hos Maximilian. Jag kan varmt rekommendera för framtida uppdrag Läs mer
  • 2020-06-04

Dan H skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    3 rums lgh
    Daniel vart den som sålde lägenheten till oss för 3 år sen och då tyckte vi han gav ett seriöst och ödmjukt intryck. Det var en självklarhet att vi kontaktade honom nu när vi skulle sälja.
    Än en gång har Daniel levt upp till alla våra förväntningar vi haft av hur en mäklare ska agera. Han har uppdaterat oss hela tiden och väglett oss med mjuk men tydliga vägar vi haft. Om man ger max 5 poäng på skalan av hur en mäklare ska vara så får Daniel 5 av 5 möjliga av oss. Vi kommer även nästa gång använda oss av honom om det blir aktuellt att köpa/sälja igen.
    Mvh Dan Hoff Lindberg/Embla Hoff Lindberg Läs mer
  • 2020-05-27

Kerstin L skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har redan svarat på denna fråga. Hon är jättebra.
    Kerstin Läs mer
  • 2020-05-26

Stig Lennart H skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Samar har verkligen överträffat våra förväntningar gällande tillgänglighet och engagemang kring försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • 2020-05-26

Anna Margareta H skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Samar har varit delaktig i hela processen från början till slut. Det har känts som att hon har varit personligt engagerad i försäljningen av vårt hus. Hon har varit tillgänglig i stort sett hela dygnet runt och har svarat på våra frågor. Läs mer

Gunilla Cecilia E skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt villa och köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande av David, alltid tillmötesgående.
    Han levde upp till våra förväntningar. Alltid lätt att få tag på, svarar på våra frågor.
    Rekommenderar honom. Läs mer

Jimmie H skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Genom Roland köpte vi ett hus, han var professionell och behjälplig genom hela processen från budgivning till tillträde. Vi kände oss trygga och nöjda med hans arbete genom hela processen och rekommenderar honom starkt. Läs mer

Sonja Christina W skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har sålt vårt hus och Maximilian Hänt har skött sitt uppdrag på bästa sätt. Tillgänglig,positiv och trevlig, inlyssnande,kunnig.
    Sonja Werelius Läs mer
  • 2020-05-18

Teresia S skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt, mycket bra mäklare, snabba svar och bra tillgänglighet. Läs mer
  • 2020-05-16

Irene L skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    mäklaren skötte det utmärkt. Hon kunde ju inte veta att säljaren ljög för henne. Nödtan inget fungerade i vår nya bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-05-12

Andreas K skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag har sålt min bostad och kände direkt ett stort förtroende för anesa hon har verkligen varit tillmötesgående.
    Jag tyckte att mina förväntningar uppfylldes och hon gjorde ett superbra jobb. Läs mer
  • 2020-05-11

Daniel S skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tumme upp. Tryggt och smidigt. Läs mer
  • 2020-05-09

Sven Yngve L skrev om Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt min villa.
    Mäklaren bemötte mig på ett trevligt sätt och han överträffade alla mina förväntningar, genom sina stora kunskaper mäklaryrket. Därför kan jag varmt rekommendera honom till nya uppdrag. Med vänlig hälsning Sven Larsson Läs mer
  • 2020-05-06

Elias P skrev om Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Skulle rekommendera Daniel Östman alla dagar i veckan. Helt fantastiskt mäklare som finns där för en. Tillgänglig i tid och otid och har tålamod för alla ens dumma frågor. Tillmötesgående och väldigt professionell. En som vet precis vad han gör! Läs mer
  • 2020-05-03

Karin F skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt.

Förväntningarna var mycket goda, för vi blev rekommenderade Annika och dom levde hon verkligen upp till.

Annika är inte tillgjord utan rak och ärlig, lätt att förstå och prata med. Svarar på alla frågor man har. Jag kommer själv att rekommendera Annika om jag hör någon som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-04-28

Jan B skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Fastighets försäljning.
    Mycket trevligt och positivt.
    Att vårt hus skulle bli såld gsnska omg.
    Anesa levde verkligen upp till, som bara såg möjlighet och inga svårigheter!
    Fastighetsbyrån är bara bra.
    mvh
    Janne Läs mer
  • 2020-04-20

Lars E skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Lättsåld lägenhet men allt funkade perfekt. Bra kommunikation, och med appen full koll. Läs mer
  • 2020-04-19

Erik N skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt mina föräldrars hus (tillsammans med min syster). Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande. Han har haft ständig kontakt med i första hand mig. Många saker att tänka på Norman säljer någon annans egendom och Roland har hjälp oss på bästa tänkbara sätt. Läs mer

Anders L skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Hej! Jag har sålt en villa i Trelleborg 1 1/2 plan från 1986 . Mötet med Roland fungerade bra han lyssnade på våra upplägg sen kom vi fram till en bra mix .Förväntningarna fanns men corona gjorde det lite osäker på visningen men det tyckte jag Roland löste bra . Att det är ovisst ända till besiktning och kunden är helt säker . Läs mer

Celice L skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag har sålt en lägenhet, en 2a med hjälp av Anesa.
    Jag blev bemött väldigt bra och proffsigt av henne.
    Hon är väldigt duktig på att återkoppla till en om man har frågor och hon är lätt att få tag på! En väldigt duktig mäklare! Läs mer

Solveig L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vänligt bemötande, hjälpsam, kunnig och mycket trevlig Läs mer
    2020-08-27 Rebecka W svarar Solveig L
    Hej och tack Solveig! Roligt att få hjälpa dig med ditt "cityboende"!
  • 2020-04-11

Carl Hans T skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålde vårt hus på några dagar. Oerhört engagerad och duktig. Väldigt lätt att få kontakt med. Gjorde upp en plan på hela försäljningen och ringde ofta för att återkoppling. Bara positiva saker att säga om David. Läs mer
    David S gillar detta
  • 2020-04-11

Linda Maria L skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Gjorde ett bra jobb mellan mig som säljare och de som köpte mitt hus.
    Jag var bestämd och han följde med i mitt beslut. Allt gick bra. Läs mer
    David S gillar detta
  • 2020-04-10

Amanda S skrev om Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köp av bostadsrätt. Enkel och smidig kontakt, bra bemött. Läs mer
  • 2020-04-01

Therese M skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi har köpt en bostadsrätt och Annika har varit rak, informativ, hjälpsam och framför allt mycket trevlig i sitt bemötande både på våra möten men också när jag ringt. Läs mer

Corfitz Beck-Friisgatan 1, 231 42 Trelleborg