Daniel Simonovski

Daniel Simonovski

Daniel Simonovski är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Daniel Simonovski har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Daniel Simonovski har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Simonovski har haft 23 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

23 omdömen om Daniel Simonovski

Carl A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Simonovski en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Granlunda

Väldigt enkel att ha & göra med. Man kände sig trygg under hela försäljningsprocessen samt en jäkla skön kille.

Ursula P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Simonovski en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

Han var trevligt, tydlig och få en 10 från min

Samid A
Centralt

Bra och omtänksam mäklaren som lyssnar på alla inblandade (säljare-köpare)👍

Tobias J
Centralt

Världsklass!! Snabb, smidig försäljning, alltid tillgänglig och lyssnar väldigt mycket på önskemål och kommer med bra idéer så att man ska känna sig trygg i sin försäljning. Proffs.

Lars Mattias L
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Simonovski en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Simlinge

Daniel är engagerad i sitt uppdrag och tar dom där extra stegen som gör att jag som kund inte kommer att tveka på att återkomma till honom oavsett om jag ska sälja eller köpa längre fram….

Mattias P
Skegrie

Vi är så nöjda att vi anlita Daniel Simonovski :) Han är både engagerad och lyhörd 🌟👌🏻 Självklara valet om man ska anlita en mäklare🌟🌟🌟

Daniel Carl Andreas J
Kyrkoköpinge

Mycket bra mäklare, kunning, driftig. Kan varmt rekommenderas.

Sammy S
Gula Gården

Genuin, ärlig och mycket proffsig! Daniel skötte vårt köp mycket smidigt och gav tydliga svar på alla våra frågor. Rekommenderar starkt!

Johanna H
Gula Gården

Vi har blivit bemötta på ett otroligt sätt av Daniel både i försäljning och köp av bostad. Han är proffsig och otroligt trevlig och gör verkligen det lilla extra genom hela processen. Han har på ett ödmjukt sätt lyssnat till våra önskemål och visat på att han kan sin grej genom att få till en försäljning mycket snabbare än vi kunde hoppas på. Vi kommer aldrig vända oss till någon annan mäklare än Daniel!!

Annie G
Skegrie

Toppmäklare! En otroligt trevlig och social mäklare som varit engagerad sen start. Lättillgänglig och väldigt lösningsorienterad också. Utan honom hade vi inte fått vår bostad såld så snabbt! Stort tack