Maximilian Hant
Registrerad mäklare sedan 2019-04-08
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 12 Läs vad Maximilian Hant

• Emmie P köpte sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-08-03

Smygehamn
    Köpte en villa i Smygehamn. Fick ett jättebra första intryck av Maximilian. Lugn, avslappnad, påläst, trygg, kunnig inom sitt område. Grymt bra kommunikation och tillgänglighet. Är väldigt nöjda och kommer rekommendera till andra att anlita Maximilian vid försäljning. Läs mer
  • Hannes Michael K köpte sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-07-11

Kyrkoköpinge
    Maximilian ingav ett seriöst och proffessionellt intryck. Jag blev vänligt och korrekt bemött som kund.
    Han var en bidragande orsak till att jag kände mig trygg att lägga bud på huset som jag till slut köpte.
    Om jag i framtiden vill värdera eller sälja mitt hus i Trelleborg så är Maximilian mitt självklara val som mäklare och representant.
    Michael Kainz Läs mer
  • Maria B
    Maria B sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-07-03

Smygehamn
    Max hjälpte oss att sälja vårt hus. Vi är väldigt nöjda med hela processen Han har varit fantastiskt trevlig att arbeta med. Vi har kunnat ha en väldigt lätt och avspänd kommunikation och vi har verkligen fått allt stöd och hjälp vi har behövt. Det har varit väldigt kul att gå genom det här med Max! Vi kommer sakna honom nu när huset är sålt! Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • Per Michael Patrik N sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-06-25

Smygehamn
    Mycket trevlig mäklare. Gjorde det bästa för oss säljare. Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • Philip L sålde sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-06-15

2:a
    Centralt
    Trevlig, seriös, punktlig, duktig på att återkoppla - listan är lång när man ska beskriva intrycket man får av att vara kund hos Maximilian. Jag kan varmt rekommendera för framtida uppdrag Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • Sonja Christina W sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-19

Smygehamn
    Vi har sålt vårt hus och Maximilian Hänt har skött sitt uppdrag på bästa sätt. Tillgänglig,positiv och trevlig, inlyssnande,kunnig.
    Sonja Werelius Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • Sven Yngve L sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-09

Kyrkoköpinge
    Sålt min villa.
    Mäklaren bemötte mig på ett trevligt sätt och han överträffade alla mina förväntningar, genom sina stora kunskaper mäklaryrket. Därför kan jag varmt rekommendera honom till nya uppdrag. Med vänlig hälsning Sven Larsson Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • Jan Christer Rune O sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-04

Dalköpinge
    Vi har sålt en villa.

Mäklaren har bemött oss på bästa sätt.

Mäklaren levde upp till våra förväntningar och lyckades hjälpa oss att få mer betalt än utgångspriset.

Bara positiva tankar om vår mäklare och är mycket nöjda med hans arbetsinsats, bemötande och förmåga att hjälpa oss till bästa pris. Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • Tony J köpte sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-02

Centralt
    Påläst, hungrig och förtroendegivande. Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • Hans Göte Roger G sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-02-10

Grönby
    Vi sålde ett hus i Grönby. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Lätt att kommunicera Med, höll oss hela tiden uppdaterade, vill varmt rekommendera honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

David Strand