Maximilian Hant

Maximilian Hant

Maximilian Hant är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Maximilian Hant har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Maximilian Hant har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 5.0. Maximilian Hant har haft 21 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 18 Läs vad Maximilian Hant

• sålde sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Centralt
    2021-07-03
    Maximilian Hant har överträffat mina förväntningar.
    Tack vare hans korrekta prisbedömning av lägenheten, bra bemötande samt hans flitiga arbete, har jag kunnat sälja lägenheten till ett mycket bra pris.
    En ytterst professionell, representativ, ödmjuk och kunnig Mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Klagstorp
    2021-06-19
    Max är inkännande, lyhörd, arbetsam, saklig/objektiv och ärlig. Därtill kunnig, och ödmjuk inför den kunskap som saknas, varvid han återkommer med ett svar. Jag upplever att han, sin ringa erfarenhet och unga ålder till trots, på ett moget sätt får såväl säljaren som köparen att känna sig bekväm i bostadsaffären. Vårt positiva förstaintryck bekräftades under säljprocessens gång.
  • Christina T
    • Norr
    2021-01-04
    Lägenhets försäljning ! En enastående god hjärtat person som både lyssnar och kommer med goda råd !rekommenderar honom gärna till andra som behöver hjälp med köp eller försäljning av bostad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2020-10-28
    Köpte en villa i Smygehamn. Maximilian är väldigt kunnig och har bra lokalkännedom. Han är trevlig, lugn, hjälpsam och tillmötesgående. Lätt att kommunicera med. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Maximilian.
    • Beddingestrand
    2020-10-01
    Sålt mitt hus , har blivit bemött på det bästa sätt man kan tänka. Att det skulle bli en bra försäljning Max levde upptill alla dem . Hade inte kunnat haft en bättre mäklare Max är underbar människa han har stötta mig på alla plan
    • Serresjö
    2020-08-05
    Vi fick såld vårt hus mycket snabbt och fick bra hjälp av mäklaren. Stylist/fotograf var mycket bra och gjorde fantastiska bilder. Vi upplevde att mäklaren verkligen tog tid för oss för att få huset sålt .
    2020-08-03
    Köpte en villa i Smygehamn. Fick ett jättebra första intryck av Maximilian. Lugn, avslappnad, påläst, trygg, kunnig inom sitt område. Grymt bra kommunikation och tillgänglighet. Är väldigt nöjda och kommer rekommendera till andra att anlita Maximilian vid försäljning.
  • Hannes Michael K
    • Kyrkoköpinge
    2020-07-11
    Maximilian ingav ett seriöst och proffessionellt intryck. Jag blev vänligt och korrekt bemött som kund.
    Han var en bidragande orsak till att jag kände mig trygg att lägga bud på huset som jag till slut köpte.
    Om jag i framtiden vill värdera eller sälja mitt hus i Trelleborg så är Maximilian mitt självklara val som mäklare och representant.
    Michael Kainz
  • Maria B
    2020-07-03
    Max hjälpte oss att sälja vårt hus. Vi är väldigt nöjda med hela processen Han har varit fantastiskt trevlig att arbeta med. Vi har kunnat ha en väldigt lätt och avspänd kommunikation och vi har verkligen fått allt stöd och hjälp vi har behövt. Det har varit väldigt kul att gå genom det här med Max! Vi kommer sakna honom nu när huset är sålt!
    2020-06-25
    Mycket trevlig mäklare. Gjorde det bästa för oss säljare.