Maximilian Hant
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 5 Läs vad Maximilian Hant

• Jan Christer Rune O sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-04

Dalköpinge
    Vi har sålt en villa.

Mäklaren har bemött oss på bästa sätt.

Mäklaren levde upp till våra förväntningar och lyckades hjälpa oss att få mer betalt än utgångspriset.

Bara positiva tankar om vår mäklare och är mycket nöjda med hans arbetsinsats, bemötande och förmåga att hjälpa oss till bästa pris. Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • Tony J köpte sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-02

Centralt
    Påläst, hungrig och förtroendegivande. Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • Hans Göte Roger G sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-02-10

Grönby
    Vi sålde ett hus i Grönby. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Lätt att kommunicera Med, höll oss hela tiden uppdaterade, vill varmt rekommendera honom. Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • Stefan L köpte sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-10-09

Anderslöv
    Sålt mindre bostadsrätt och köpt större typ marklägenhet.
    Väldigt trevligt och personligt bemötande förtroendeingivande höll mig hela tiden informerad i processen.
    Hade inga speciella förväntningar utöver stöd o hjälp men blev positivt överraskad. Kändes som genuint personligt engagemang
    Kan inte komma på något negativt utan bara positiva ordalag.
    Kan bara rekommendera Maximilian ! Läs mer
    Maximillian H gillar detta
  • Ingrid Marianne R sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-08-14

Böste
    Sålt villa. Mycket trevligt bemötande och Max levde verkligen upp till mina förväntningar. Han var lyhörd för mina önskemål och inte påträngande, vilket andra mäklare kan vara. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg