Maximilian Hant

Maximilian Hant

Maximilian Hant är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Maximilian Hant har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Maximilian Hant har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 5.0. Maximilian Hant har haft 20 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 15 Läs vad Maximilian Hant

• 2020-10-28
    Köpte en villa i Smygehamn. Maximilian är väldigt kunnig och har bra lokalkännedom. Han är trevlig, lugn, hjälpsam och tillmötesgående. Lätt att kommunicera med. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Maximilian.
    LINDA L
    • 129.0 m²
    • Smygehamn
    köpte sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-10-01
    Sålt mitt hus , har blivit bemött på det bästa sätt man kan tänka. Att det skulle bli en bra försäljning Max levde upptill alla dem . Hade inte kunnat haft en bättre mäklare Max är underbar människa han har stötta mig på alla plan
    Marianne S
    • Beddingestrand
    sålde sitt hus med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-08-05
    Vi fick såld vårt hus mycket snabbt och fick bra hjälp av mäklaren. Stylist/fotograf var mycket bra och gjorde fantastiska bilder. Vi upplevde att mäklaren verkligen tog tid för oss för att få huset sålt .
    Ana M
    • 188.0 m²
    • Serresjö
  • 2020-08-03
    Köpte en villa i Smygehamn. Fick ett jättebra första intryck av Maximilian. Lugn, avslappnad, påläst, trygg, kunnig inom sitt område. Grymt bra kommunikation och tillgänglighet. Är väldigt nöjda och kommer rekommendera till andra att anlita Maximilian vid försäljning.
    Emmie P
  • 2020-07-11
    Maximilian ingav ett seriöst och proffessionellt intryck. Jag blev vänligt och korrekt bemött som kund. Han var en bidragande orsak till att jag kände mig trygg att lägga bud på huset som jag till slut köpte. Om jag i framtiden vill värdera eller sälja mitt hus i Trelleborg så är Maximilian mitt självklara val som mäklare och representant. Michael Kainz
    Hannes Michael K
    • 169.0 m²
    • Kyrkoköpinge
  • 2020-07-03
    Max hjälpte oss att sälja vårt hus. Vi är väldigt nöjda med hela processen Han har varit fantastiskt trevlig att arbeta med. Vi har kunnat ha en väldigt lätt och avspänd kommunikation och vi har verkligen fått allt stöd och hjälp vi har behövt. Det har varit väldigt kul att gå genom det här med Max! Vi kommer sakna honom nu när huset är sålt!
    Maria B
    Maria B
    • 155.0 m²
  • 2020-06-25
    Mycket trevlig mäklare. Gjorde det bästa för oss säljare.
    Per Michael Patrik N
    • 129.0 m²
  • 2020-06-15
    Trevlig, seriös, punktlig, duktig på att återkoppla - listan är lång när man ska beskriva intrycket man får av att vara kund hos Maximilian. Jag kan varmt rekommendera för framtida uppdrag
    Philip L
    • 2:a
    • 58.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maximilian Hant en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-05-19
    Vi har sålt vårt hus och Maximilian Hänt har skött sitt uppdrag på bästa sätt. Tillgänglig,positiv och trevlig, inlyssnande,kunnig. Sonja Werelius
    Sonja Christina W
  • 2020-05-09
    Sålt min villa. Mäklaren bemötte mig på ett trevligt sätt och han överträffade alla mina förväntningar, genom sina stora kunskaper mäklaryrket. Därför kan jag varmt rekommendera honom till nya uppdrag. Med vänlig hälsning Sven Larsson
    Sven Yngve L
    • 169.0 m²
    • Kyrkoköpinge

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte