Mäklare Skåne Trelleborg Fastighetsbyrån Trelleborg Annika Öberg
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 29 kunder tycker om Annika Öberg

• Bo J sålde sin bostad med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Har sålt, blev bemött mycket bra Läs mer
  • Thomas A köpte sin bostad med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Respektfullt och professionellt Läs mer
  • Tommy B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålde min lägenhet i trelleborg och det gick snabbt och smidigt, jag hade en egen köpare som jag satte i kontakt med Annika och sedan sköttes allt väldigt bra. Läs mer
  • Ann-Sofi F skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Denna fantastiska mäklare gjorde en snabb och smidig affär! Med god vägledning och snabba raka klara besked och god kunskap och proffesionalism genomförde och avslutade hon en husförsäljning på mindre än en vecka!
    En engagerad och förstående mäklare som tillgodosåg både köparen och säljarens behov på bästa sätt både före, under och efter försäljningen.
    All cred till denna duktiga och målmedvetna person som använde sin erfarenhet där där den bäst behövdes!

TACK ANNIKA ÖBERG FASTIGHETSBYRÅN TRELLEBORG! Läs mer
  • Eva B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi sålde en sommarstuga.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående och professionell.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar som var att affären skulle avslutas snabbt. Läs mer
  • Nina B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    vi har sålt vår villa och Annika har varit helt suverän! informerat , snabb återkoppling och trevlig. inget att klaga på Läs mer
  • Therese T skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt en 3a i Trelleborg genom Annika nyligen. En fantastisk mäklare som hjälpte oss ”förstaköpare” utmärkt på alla sätt och vis. Att ”ingen fråga är för dum” är sant när man har Annika som mäklare. Hon får 5/5 och jag kommer definitivt kontakta henne vid kommande försäljningar. Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Första mötet när vi skrev på kontraktet var hon jätte trevlig.
    Sista mötet när vi skrev under det sista kontraktet och fick nycklarna till huset så gick Annika och säljarna iväg bara och kvar satt vi köpare i konferensrummet.
    Husvandringen som vi skulle få ihop med mäklare och säljare där vi gemensamt skulle kolla så allt var som det skulle blev aldrig av, även hur saker och ting fungerade i huset med uppvärmning osv blev aldrig av det heller.
    Fick till svars av säljare att bruksanvisning fanns i huset.
    Problemen som uppstått efter vi fått nycklarna har bara runnit ut i sanden och skiter i vilket trots vi påminnt henne om problemen och har nästan allt på mejl.
    Har kontaktat fastighetsbyråns jurister och dom är av samma Skrot och korn.
    Se till att ha ALLT på papper då inget muntligt fungerar då hon vill bara säljarens bästa och bryr sig knappt om köparen Läs mer
  • Elsa O skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    sålt bostadsrätt
    bra på alla sätt men ett fel ständigt fel på sin telefon hon kunde inte lyssna av meddelande Läs mer
  • Tommy J skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bemötandet mycket bra. Man betalar för ett bra arbete ,där efter får man betala. Detta är min andra affär med Fastighetsbyrån. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

David Strand