Annika Öberg

Annika Öberg

Annika Öberg är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Annika Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Öberg har haft 29 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 68 Läs vad Annika Öberg

• Gislöv By
    2021-07-07
    Trevlig mäklare, lätt att prata med. Hon tog till sig våra frågor och kom tillbaka med svar på det hon inte kunde svara på direkt.
    • Granlunda
    2021-07-07
    En mäklare som finns med hela tiden och är lättillgänglig, vilket skapar trygghet för en. Erfaren och kan svara på alla frågor, små som stora. Anpassa visningar och annat utifrån vår vardag, man blir inte bortglömd. Bara stora plus!
    • Kyrkoköpinge
    2021-07-05
    mycket bra bemötande.

vi gör mer än gärna fler försäljningar med Annika.

noggran och påläst om huset.

informationen snabb och bra.
    • Anderslöv
    2021-07-02
    Annika är mycket professionell och har ett fint bemötande.
    • Dalköpinge
    2021-05-28
    Uppfyllde våra förväntningar vid försäljning av vår villa. För oss innebär det att Annika varit professionell genom hela processen, varit aktiv, hållit oss uppdaterade med diverse information, trevligt bemötande, trygg mm.
    • Stavstensudde
    2021-04-08
    Köpt en villa av henne. Var tillmötesgående och flexbibel. Hörde av sig när hon sa att hon skulle o.s.v. Gav ett proffsigt intryck.
    Levde upp till förväntningarna jag har på en mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Sandmöllan
    2021-03-14
    Mycket snabb och smidig försäljning av min lägenhet. Höll oss uppdaterade hela tiden om budgivningen.
    Gjorde mycket mer än jag förväntat mig, samt ett mycket trevligt bemötande i genom hela affären
    • Skegrie
    2020-12-06
    Vi har sålt en enplansvilla .
    På ett proffesionellt och kunnigt sätt .
    Våra förväntningar uppfylldes med god marginal .
    Det gick mycket snabbt och vi blev informerade på ett bra sätt under hela försäljningen .
    2020-12-04
    Annika har på ett mycket bra o effektivt sätt hjälpt oss att förmedla vårt bostadshus som vi har till försäljning!
    Hon har alltid funnits tillgänglig!!
    Så vi är supernöjda!
    • Norr
    2020-08-24
    Sålt en modern 2 rumslägemhet i nyskick.
    Trevligt positivt sätt, hade koll på marknaden. Upplevdes som seriös och stabil.
    Önskade snabb affär med förhoppning om bra försäljningspris. Affären gick smidigt och väl.