Annika Öberg
Registrerad mäklare sedan 2008-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2016-08-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 58 Läs vad Annika Öberg

• Hampus H köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-08-08

Kungahusen
    Jag köpte en bostadsrätt i Trelleborg.

Av Annika blev jag bemött väldigt bra, hon förklara allt för mig som var oklart då detta var mitt första köp av bostad och hon hade koll på alla frågor jag hade.

Dem förväntningar jag hade blev definitivt uppfyllda och jag är väldigt nöjd med hur allting styrdes upp och gick till, Annika skötte alla delar väldigt bra och meddelade varje gång vad som var gjort och vilka delar som var kvar att göra.

Min upplevelse av detta köpet var väldigt bra, jag kände mig trygg i allt som hände då jag fick reda på det hela tiden och fick allting förklarat för mig såfort jag hade några frågor. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Irene L köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-16

Kungahusen
    mäklaren skötte det utmärkt. Hon kunde ju inte veta att säljaren ljög för henne. Nödtan inget fungerade i vår nya bostadsrätt. Läs mer
  • Karin F sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-03

2:a
    Centralt
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt.

Förväntningarna var mycket goda, för vi blev rekommenderade Annika och dom levde hon verkligen upp till.

Annika är inte tillgjord utan rak och ärlig, lätt att förstå och prata med. Svarar på alla frågor man har. Jag kommer själv att rekommendera Annika om jag hör någon som ska sälja sin bostad. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Therese M köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-04-01

2:a
    Centralt
    Vi har köpt en bostadsrätt och Annika har varit rak, informativ, hjälpsam och framför allt mycket trevlig i sitt bemötande både på våra möten men också när jag ringt. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Kenneth O sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-25

Östra Stranden
    Har nyligen sålt en villa. Mäklaren Annika Öberg är glad och positiv, vi uppfattar henne som mycket kunnig och hjälpsam. Våra förväntningar på försäljningen överträffades med råge. Vi är mycket nöjda! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Ingrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-08

Centralt
    Vi har sålt en 3- rumslägenhet.
    Vi har känt oss trygga från första början med Annika. Kunnig mäklare, positivt bemötande. Hela försäljningen har gått efter våra förväntningar. Läs mer
  • Christer P
    Christer P sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-02-26

Stavstensudde
    Detta var tredje gången som vi hade med Fastighetsbyrån att göra och nu gällde det försäljningen av en lägenhet.
    Fastighetsbyrån i stort och Annika i synnerhet står för en mycket personlig och kontaktnära service och hon utstrålar glädje och stor kunskap om sitt arbete.
    Presentationen av vår lägenhet är det i särklass vackraste jag sett i den vägen. Det var nästan så att jag inte ville flytta därifrån. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Therese L sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-12-29

4:a
    Serresjö
    Jag är helnöjd med allt gällande försäljningen av min bostad från början till slut! Snabba återkopplingar och öppenhet till diskussioner och rådgivning! Läs mer
  • Fatima H
    Fatima H sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-14

Kyrkoköpinge
    Kundbemötande, sakkunighet blev resultatet att vi valde Annika Ö. bland alla mäklare för våran villa försäljning. Vi blev som förväntade inte besvikna. Mvh Fatima Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Christina M köpte sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-04

Södra Åby
    Proffsigt och ett trevligt bemötande vid vårt husköp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg