Mäklare Skåne Trelleborg Fastighetsbyrån Trelleborg Annika Öberg
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 33 kunder tycker om Annika Öberg

• Agne A sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-01-31

4:a
    126m²
    Dalköpinge
    Vi anlitade Annika för försäljning av vår villa. Vi har blivit mycket väl bemötta och underrättade hela tiden om vad som hände. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Marie Å
    Marie Å sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-01-24

4:a
    117.5m²
    Anderslöv
    Trevlig och tillmötesgående som ingav stort förtroende. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Niklas L köpte sin bostad med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-01-08

Köpt en 3:a i Trelleborg. Annika har hela tiden gett snabba svar på mina frågor. Så jag känner trygghet i mittt köp. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Charlotta B sålde sin bostad med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2018-12-21

Vi har sålt vårt hus i Serresjö Trelleborg och har blivit väldigt professionellt bemötta med engagemang och vilja från Annika. Vi hade stora förhoppningar om att få ett bra pris och innan årsskiftet och det fick vi. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Bo J sålde sin bostad med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2018-11-16

Har sålt, blev bemött mycket bra Läs mer
  • Thomas A köpte sin bostad med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2018-10-07

Respektfullt och professionellt Läs mer
  • Tommy B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2018-10-01

Sålde min lägenhet i trelleborg och det gick snabbt och smidigt, jag hade en egen köpare som jag satte i kontakt med Annika och sedan sköttes allt väldigt bra. Läs mer
  • Ann-Sofi F skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2018-09-20

Denna fantastiska mäklare gjorde en snabb och smidig affär! Med god vägledning och snabba raka klara besked och god kunskap och proffesionalism genomförde och avslutade hon en husförsäljning på mindre än en vecka!
    En engagerad och förstående mäklare som tillgodosåg både köparen och säljarens behov på bästa sätt både före, under och efter försäljningen.
    All cred till denna duktiga och målmedvetna person som använde sin erfarenhet där där den bäst behövdes!

TACK ANNIKA ÖBERG FASTIGHETSBYRÅN TRELLEBORG! Läs mer
  • Eva B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2018-09-18

Vi sålde en sommarstuga.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående och professionell.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar som var att affären skulle avslutas snabbt. Läs mer
  • Nina B skrev om Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2018-09-18

vi har sålt vår villa och Annika har varit helt suverän! informerat , snabb återkoppling och trevlig. inget att klaga på Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

David Strand