Annika Öberg

Annika Öberg

Annika Öberg är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Annika Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Öberg har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

113 omdömen om Annika Öberg

Emilie W
Knäckekärr

Fantastiskt bra samarbete, lätt tillgänglig vid frågor och ber man henne om hjälp går det snabbt. Upplever henne som en hungrig mäklare och har rätt inställning. Hatten av för Annika

Joanna M
Centralt

Professionell, trevlig, tydlig och hjälpsam. Väldigt nöjd kund.

Stefan G
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Annika är erfaren,kunnig och mycket trevlig att prata med. Hon balanserar sin konsultativa roll med finess och resultatet är att jag som kund känner mig trygg och säker.

Deniza Z
Knäckekärr

Ett mycket bra bemötande. Märktes tydligt att Annika kunde sitt jobb och var bekväm. Hon hade svar på allt vi frågade. Jag rekommenderar starkt henne som mäklare om man själv ska sälja. Vi är nöjda med vårt köp hos fastighetsbyrån.

Anders R
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Dalköpinge

Mycket bra bemötande! Överträffade förväntningarna.

Sara S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Norr

Blev bemött på ett bra och positivt sätt. Jag fick svar om jag hade några frågor. Väldigt trevligt och bra mäklare!

Ljaic E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Toppen säljare, pålitlig, ansvarsfull,, realistiskt,nogran.

Caroline N
Hallasvängen

Professionell och kompetent mäklare som tryggt leder kunden genom processen.

Jonas F
Hallasvängen

Det blev bra trots att hon åkte på semester under tiden. Väldigt trevlig.

Hisham Z
Norr

Annika är en väldigt professionell och erfaren mäklare som är lösningsorienterad och jag kan varmt rekommendera henne. Hon har varit väldigt hjälpsam genom hela processen för mig som köpare. Rekommenderas varmt 5/5 i betyg.