Annika Öberg
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 55 Läs vad Annika Öberg

• Therese M köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-04-01

Centralt
    Vi har köpt en bostadsrätt och Annika har varit rak, informativ, hjälpsam och framför allt mycket trevlig i sitt bemötande både på våra möten men också när jag ringt. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Kenneth O sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-25

Östra Stranden
    Har nyligen sålt en villa. Mäklaren Annika Öberg är glad och positiv, vi uppfattar henne som mycket kunnig och hjälpsam. Våra förväntningar på försäljningen överträffades med råge. Vi är mycket nöjda! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Ingrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-08

Centralt
    Vi har sålt en 3- rumslägenhet.
    Vi har känt oss trygga från första början med Annika. Kunnig mäklare, positivt bemötande. Hela försäljningen har gått efter våra förväntningar. Läs mer
  • Christer P
    Christer P sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-02-26

Stavstensudde
    Detta var tredje gången som vi hade med Fastighetsbyrån att göra och nu gällde det försäljningen av en lägenhet.
    Fastighetsbyrån i stort och Annika i synnerhet står för en mycket personlig och kontaktnära service och hon utstrålar glädje och stor kunskap om sitt arbete.
    Presentationen av vår lägenhet är det i särklass vackraste jag sett i den vägen. Det var nästan så att jag inte ville flytta därifrån. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Therese L sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-12-29

Serresjö
    Jag är helnöjd med allt gällande försäljningen av min bostad från början till slut! Snabba återkopplingar och öppenhet till diskussioner och rådgivning! Läs mer
  • Fatima H
    Fatima H sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-14

Kyrkoköpinge
    Kundbemötande, sakkunighet blev resultatet att vi valde Annika Ö. bland alla mäklare för våran villa försäljning. Vi blev som förväntade inte besvikna. Mvh Fatima Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Christina M köpte sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-04

Södra Åby
    Proffsigt och ett trevligt bemötande vid vårt husköp. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Gordana M sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-10-19

Mycket trevlig. Lätt att ha med att göra. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Boban M sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-10-18

Kyrkoköpinge
    Vi har sålt vårt hus via Annika.
    Annika är väldigt trevlig, förstående och mycket proffsig i sitt sätt att arbeta. Läs mer
    Annika Ö gillar detta
  • Kevin N sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-10-18

Gula Gården
    Hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var alltid behjälplig med det vi behövde hjälp med.

Den dagen jag säljer en annan lägenhet är hon den första jag kontaktar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg