Annika Öberg

Annika Öberg

Annika Öberg är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Annika Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Öberg har haft 34 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 59 Läs vad Annika Öberg

• 2020-08-24
    Sålt en modern 2 rumslägemhet i nyskick. Trevligt positivt sätt, hade koll på marknaden. Upplevdes som seriös och stabil. Önskade snabb affär med förhoppning om bra försäljningspris. Affären gick smidigt och väl.
    Katarina L
    • 64.0 m²
    • Norr
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-08-08
    Jag köpte en bostadsrätt i Trelleborg. Av Annika blev jag bemött väldigt bra, hon förklara allt för mig som var oklart då detta var mitt första köp av bostad och hon hade koll på alla frågor jag hade. Dem förväntningar jag hade blev definitivt uppfyllda och jag är väldigt nöjd med hur allting styrdes upp och gick till, Annika skötte alla delar väldigt bra och meddelade varje gång vad som var gjort och vilka delar som var kvar att göra. Min upplevelse av detta köpet var väldigt bra, jag kände mig trygg i allt som hände då jag fick reda på det hela tiden och fick allting förklarat för mig såfort jag hade några frågor.
    Hampus H
    • 82.0 m²
    • Kungahusen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-05-16
    mäklaren skötte det utmärkt. Hon kunde ju inte veta att säljaren ljög för henne. Nödtan inget fungerade i vår nya bostadsrätt.
    Irene L
    • 82.0 m²
    • Kungahusen
  • 2020-05-03
    Jag har sålt en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt. Förväntningarna var mycket goda, för vi blev rekommenderade Annika och dom levde hon verkligen upp till. Annika är inte tillgjord utan rak och ärlig, lätt att förstå och prata med. Svarar på alla frågor man har. Jag kommer själv att rekommendera Annika om jag hör någon som ska sälja sin bostad.
    Karin F
    • 66.5 m²
  • 2020-04-01
    Vi har köpt en bostadsrätt och Annika har varit rak, informativ, hjälpsam och framför allt mycket trevlig i sitt bemötande både på våra möten men också när jag ringt.
    Therese M
    • 54.5 m²
  • 2020-03-25
    Har nyligen sålt en villa. Mäklaren Annika Öberg är glad och positiv, vi uppfattar henne som mycket kunnig och hjälpsam. Våra förväntningar på försäljningen överträffades med råge. Vi är mycket nöjda! Kan varmt rekommendera henne.
    Kenneth O
    • 138.0 m²
    • Östra Stranden
    sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-03-08
    Vi har sålt en 3- rumslägenhet. Vi har känt oss trygga från första början med Annika. Kunnig mäklare, positivt bemötande. Hela försäljningen har gått efter våra förväntningar.
    Ingrid S
    • 79.5 m²
  • 2020-02-26
    Detta var tredje gången som vi hade med Fastighetsbyrån att göra och nu gällde det försäljningen av en lägenhet. Fastighetsbyrån i stort och Annika i synnerhet står för en mycket personlig och kontaktnära service och hon utstrålar glädje och stor kunskap om sitt arbete. Presentationen av vår lägenhet är det i särklass vackraste jag sett i den vägen. Det var nästan så att jag inte ville flytta därifrån.
    Christer P
    Christer P
    • 76.0 m²
    • Stavstensudde
  • 2019-12-29
    Jag är helnöjd med allt gällande försäljningen av min bostad från början till slut! Snabba återkopplingar och öppenhet till diskussioner och rådgivning!
    Therese L
    • 4:a
    • 118.5 m²
    • Serresjö
  • 2019-11-14
    Kundbemötande, sakkunighet blev resultatet att vi valde Annika Ö. bland alla mäklare för våran villa försäljning. Vi blev som förväntade inte besvikna. Mvh Fatima
    Fatima H
    Fatima H
    • 124.0 m²
    • Kyrkoköpinge
    sålde sitt hus med hjälp av Annika Öberg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte