Daniel Östman
Registrerad mäklare sedan 2012-06-11
Aktiv på Reco.se sedan 2013-04-24
2019-08 - 2020-07

Läs vad 47 Läs vad Daniel Östman

• Elin N köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-07-09

Norra Grönby
    Köpte hus på landet med Daniel Östman som mäklare. Proffsig, påläst, trevlig och effektiv. Gav ett väldigt seriöst intryck och etablerade god kontakt mellan oss och säljarna, vilket vi är tacksamma för. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Irina B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-07-09

Södra Åby
    Vi sålde ett hus på landet och vi är supernöjda med Daniel som mäklare, som har alltid haft väldigt trevligt bemötande med fonus på kunden.
    Inder Daniels semester fick vi fortsätta försäljningen med hans partner David, som har varit lika engagerat i försälnings processen.
    De båda två har altid informerat oss om alla visningar och spekulanters synpunkter och intryck.
    Vi är tacksamma och rekomenderar Daniel och David som mäklare.

Hälsningar Irina och Rickard Åkesson Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Dan H sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-06-04

3:a
    Gula Gården
    3 rums lgh
    Daniel vart den som sålde lägenheten till oss för 3 år sen och då tyckte vi han gav ett seriöst och ödmjukt intryck. Det var en självklarhet att vi kontaktade honom nu när vi skulle sälja.
    Än en gång har Daniel levt upp till alla våra förväntningar vi haft av hur en mäklare ska agera. Han har uppdaterat oss hela tiden och väglett oss med mjuk men tydliga vägar vi haft. Om man ger max 5 poäng på skalan av hur en mäklare ska vara så får Daniel 5 av 5 möjliga av oss. Vi kommer även nästa gång använda oss av honom om det blir aktuellt att köpa/sälja igen.
    Mvh Dan Hoff Lindberg/Embla Hoff Lindberg Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Elias P sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-06

Centralt
    Skulle rekommendera Daniel Östman alla dagar i veckan. Helt fantastiskt mäklare som finns där för en. Tillgänglig i tid och otid och har tålamod för alla ens dumma frågor. Tillmötesgående och väldigt professionell. En som vet precis vad han gör! Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Mohammed Ali S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-09

2:a
    Väster
    Väldigt bra.
    Bra kommunikation och hjälpsam. Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Emma A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-01-21

2:a
    Centralt
    Köpte en lägenhet, där han var mäklare. Är supernöjd! Har ingenting att klaga på, alltid jätte trevlig och tillmötesgående. Svarade alltid och snabbt när jag hade frågor och funderingar. Blev alltid mött med en stort leende av honom. Är jätte nöjd verkligen, kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Fredrik B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-12-08

Centralt
    Helt ok men hade förväntat mig lite mer. Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Anders P sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-09

Klagstorp
    Trevligt och proffsigt bemötande inför och under försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • Natalia D köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-01

Anderslöv
    Har nyss köpt ett hus av Daniel på Fastighetsbyrån och fick bara positiva upplevelser genom hela processen!!
    Jättetrevlig och kunnig mäklare, som alltid är på glatt humör :)

Var tillgängligt både kvällstid och helger, mycket flexibel och enkel att samarbeta med! Vi är supernöjda!
    Allt har gått väldigt snabbt, med bra avslut!

Rekommenderar Daniel starkt! Läs mer
    2019-11-05 Daniel Ö svarar Natalia D
    Tack för de fina orden Natalia! Lycka till med huset :)
    Daniel Ö gillar detta
  • Therese H köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-10-30

Granlunda