Daniel Östman

Daniel Östman

Daniel Östman är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Daniel Östman har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Daniel Östman har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-04 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Östman har haft 32 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 70 Läs vad Daniel Östman

• sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Klagstorp
    2021-07-26
    Vi hade mer eller mindre lovat bort huset till Daniel 😊 Vi fick en bra känsla när vi träffade honom första gången, han verkade känna lika mycket för huset som vi och han gjorde oss inte besvikna.

Vi är nöjda med både honom som mäklare och hela försäljningen. Kommer att rekommendera honom om någon ska sälja.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-07-05
    Mäklare var proffsig! Jag blev utmärkt bemött av mäklaren, har svårt att tro att någon annan hade kunnat vara bättre!
    2021-07-01
    Daniel är trevlig och social, samt var påläst och lättillgänlig.
  • sålde en tomt med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Beddingestrand
    2021-06-30
    Bra och professionellt bemötande genom hela affären.
    Daniel Östmans yrkeskunskap och kännedom om området motsvarade mina förväntningar. Uppgifter som behövdes för genomförandet tog han snabbt reda på och han höll god kontakt med mig genom processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Knäckekärr
    2021-06-21
    Professionellt mottagande, samtidigt duktig på att få oss att känna oss trygga.
    2021-06-20
    Väldigt trevligt bemötande!!
    Daniel levde verkligen upp till våra förväntningar!!
    • Knäckekärr
    2021-06-17
    Mycket bra bemötande, proffsigt. Daniel har på ett bra och uthålligt sätt hållit kontakt med mig under de två år som jag av olika anledningar behövt skjuta på försäljningen.
    • Anderslöv
    2021-05-24
    Sålt bostad med hjälp av Daniel, toppen bra service med snabba svar, bra strategi och tydlighet i alla steg. Mycket bra engagemang och alltid lika påläst, trevlig och proffsig! Daniel har verkligen levt upp till våra förväntningar, och det vi trodde var ett svårare objekt att sälja gick snabbt och smidigt att sälja med hans hjälp. Vi kan varmt rekommendera Daniel som mäklare!
    • Smygehamn
    2021-05-11
    Sålt mitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån, Trelleborg. Mäklaren gjorde ett gott intryck, var informativ, saklig och proffsig. Vänligt bemötande, lätt att få kontakt med vid behov. Mina förväntningar uppfylldes och jag känner mig mycket nöjd med hjälpen jag fått. Kommer med glädje att rekommendera Daniel Östman till vänner och bekanta.
    Uppskattar dina vänliga ord! Kommer sakna att visa ditt hus :) Daniel Östman
    2021-05-10
    Kompetent, lyhörd, tålmodig och även otroligt charmerande mäklare Daniel Östman, jag tackar dig för att du levde upp till mina förväntningar att få sålt min lägenhet i Trelleborg. Du är även diplomatisk och snabb i ditt arbete. Du är bara bäst.
    Tusen tack Irina, orden värmer! Daniel Östman