Daniel Östman

Daniel Östman

Daniel Östman är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Daniel Östman har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Daniel Östman har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-04 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Östman har haft 20 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 49 Läs vad Daniel Östman

• 2020-09-16
    Jag och mina tre syskon och en f.d. svägerska har sålt ett sommarhus med stor strandtomt på Skånes sydkust, mellan Smygehamn och Beddingestrand. Jag har bara träffat Daniel en gång, när vi visade objektet för honom och tyckte att vi fick ett trevligt om än lite oengagerat bemötande. Mitt intryck av Daniel var att han inte verkade vara så proaktiv som jag förväntar mig av en mäklare. Efter det första mötet har dock min syster varit den som haft alla kontakter med Daniel, så utöver det första intrycket, kan jag inte uttala mig om hans kvalifikationer.
    Anette R
    • 99.0 m²
    • Beddingestrand
  • 2020-09-12
    Bostadsrätt i Trelleborg. Trevligt o kunnigt bemötande. Påläst o snabb med uppföljning efter visningar. Allt som allt en bra upplevelse med positivt utfall.
    Kerstin N
    • 3:a
    • 92.0 m²
    • Norr
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-07-09
    Köpte hus på landet med Daniel Östman som mäklare. Proffsig, påläst, trevlig och effektiv. Gav ett väldigt seriöst intryck och etablerade god kontakt mellan oss och säljarna, vilket vi är tacksamma för. Rekommenderas varmt!
    Elin N
    • 69.0 m²
    • Norra Grönby
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-07-09
    Vi sålde ett hus på landet och vi är supernöjda med Daniel som mäklare, som har alltid haft väldigt trevligt bemötande med fonus på kunden. Inder Daniels semester fick vi fortsätta försäljningen med hans partner David, som har varit lika engagerat i försälnings processen. De båda två har altid informerat oss om alla visningar och spekulanters synpunkter och intryck. Vi är tacksamma och rekomenderar Daniel och David som mäklare. Hälsningar Irina och Rickard Åkesson
    Irina B
    • 95.0 m²
    • Södra Åby
  • 2020-06-04
    3 rums lgh Daniel vart den som sålde lägenheten till oss för 3 år sen och då tyckte vi han gav ett seriöst och ödmjukt intryck. Det var en självklarhet att vi kontaktade honom nu när vi skulle sälja. Än en gång har Daniel levt upp till alla våra förväntningar vi haft av hur en mäklare ska agera. Han har uppdaterat oss hela tiden och väglett oss med mjuk men tydliga vägar vi haft. Om man ger max 5 poäng på skalan av hur en mäklare ska vara så får Daniel 5 av 5 möjliga av oss. Vi kommer även nästa gång använda oss av honom om det blir aktuellt att köpa/sälja igen. Mvh Dan Hoff Lindberg/Embla Hoff Lindberg
    Dan H
    • 3:a
    • 79.5 m²
    • Gula Gården
  • 2020-05-06
    Skulle rekommendera Daniel Östman alla dagar i veckan. Helt fantastiskt mäklare som finns där för en. Tillgänglig i tid och otid och har tålamod för alla ens dumma frågor. Tillmötesgående och väldigt professionell. En som vet precis vad han gör!
    Elias P
    • 1:a
    • 41.3 m²
  • 2020-03-09
    Väldigt bra. Bra kommunikation och hjälpsam.
    Mohammed Ali S
    • 2:a
    • 61.0 m²
    • Väster
  • 2020-01-21
    Köpte en lägenhet, där han var mäklare. Är supernöjd! Har ingenting att klaga på, alltid jätte trevlig och tillmötesgående. Svarade alltid och snabbt när jag hade frågor och funderingar. Blev alltid mött med en stort leende av honom. Är jätte nöjd verkligen, kan varmt rekommendera honom!
    Emma A
    • 2:a
    • 43.5 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2019-12-08
    Helt ok men hade förväntat mig lite mer.
    Fredrik B
    • 128.0 m²
  • 2019-11-09
    Trevligt och proffsigt bemötande inför och under försäljningen av mitt hus.
    Anders P
    • 81.0 m²
    • Klagstorp
    sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte