Daniel Östman
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-04 - 2020-03

Läs vad 43 Läs vad Daniel Östman

• Mohammed Ali S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-09

Väster
    Väldigt bra.
    Bra kommunikation och hjälpsam. Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Emma A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-01-21

Centralt
    Köpte en lägenhet, där han var mäklare. Är supernöjd! Har ingenting att klaga på, alltid jätte trevlig och tillmötesgående. Svarade alltid och snabbt när jag hade frågor och funderingar. Blev alltid mött med en stort leende av honom. Är jätte nöjd verkligen, kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Fredrik B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-12-08

Centralt
    Helt ok men hade förväntat mig lite mer. Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Anders P sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-09

Klagstorp
    Trevligt och proffsigt bemötande inför och under försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • Natalia D köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-01

Anderslöv
    Har nyss köpt ett hus av Daniel på Fastighetsbyrån och fick bara positiva upplevelser genom hela processen!!
    Jättetrevlig och kunnig mäklare, som alltid är på glatt humör :)

Var tillgängligt både kvällstid och helger, mycket flexibel och enkel att samarbeta med! Vi är supernöjda!
    Allt har gått väldigt snabbt, med bra avslut!

Rekommenderar Daniel starkt! Läs mer
    2019-11-05 Daniel Ö svarar Natalia D
    Tack för de fina orden Natalia! Lycka till med huset :)
    Daniel Ö gillar detta
  • Therese H köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-10-30

Granlunda
    Helt ok köp av hus. Trevligt bemötande Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Heidi C sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-08-21

Lillevång
    Han möte nig med de önskemål som jag hade vid försäljning av min bostad

Har även haft honom vid köp av ny bostad
    Som även här var till belåtenhet

Tack Läs mer
    2019-08-27 Daniel Ö svarar Heidi C
    Kul att du är nöjd med båda delarna! :)
    Daniel Ö gillar detta
  • Michael N köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-07-04

Västervång
    Köpt villa på Knastvägen i Trelleborg.
    Fantastiskt bemötande och service hela vägen. Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Kristel L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-07-01

Högalid
    Fantastisk och proffsig mäklare!! Läs mer
  • Mona P
    Mona P köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-05-12

Granlunda
    Mitt köp var en unik lägenhet och Mäklaren var mycket artig och trevlig mot mig och min make, att han sen var påläst och kunnig ang. lägenheten gjorde ju att allt blev så himla bra. Jag kan verkligen rekommendera Daniel Östman. Vi hade säkert många dumma frågor men han svarade korrekt och artigt på dom och vi är supernöjda. Nu håller vi på att fixa lägenheten efter våra tycken och smak och på lördag går flytten dit. TACK Daniel Östman för din insats i vår kärlek till denna unika bostaden/Mona Persson Palotai Läs mer
    2019-05-13 Daniel Ö svarar Mona P
    Vad härligt att ni är så nöjda Mona! Hoppas att ni ska trivas! Med vänliga hälsningar, Daniel Östman

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg