Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-10 - 2019-09

Läs vad 37 Läs vad Daniel Östman

• Heidi C sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-08-21

Lillevång
    Han möte nig med de önskemål som jag hade vid försäljning av min bostad

Har även haft honom vid köp av ny bostad
    Som även här var till belåtenhet

Tack Läs mer
    2019-08-27 Daniel Ö svarar Heidi C
    Kul att du är nöjd med båda delarna! :)
    Daniel Ö gillar detta
  • Michael N köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-07-04

Västervång
    Köpt villa på Knastvägen i Trelleborg.
    Fantastiskt bemötande och service hela vägen. Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Kristel L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-07-01

Högalid
    Fantastisk och proffsig mäklare!! Läs mer
  • Mona P
    Mona P köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-05-12

Granlunda
    Mitt köp var en unik lägenhet och Mäklaren var mycket artig och trevlig mot mig och min make, att han sen var påläst och kunnig ang. lägenheten gjorde ju att allt blev så himla bra. Jag kan verkligen rekommendera Daniel Östman. Vi hade säkert många dumma frågor men han svarade korrekt och artigt på dom och vi är supernöjda. Nu håller vi på att fixa lägenheten efter våra tycken och smak och på lördag går flytten dit. TACK Daniel Östman för din insats i vår kärlek till denna unika bostaden/Mona Persson Palotai Läs mer
    2019-05-13 Daniel Ö svarar Mona P
    Vad härligt att ni är så nöjda Mona! Hoppas att ni ska trivas! Med vänliga hälsningar, Daniel Östman
  • Eloisa C sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-04-11

Högalid
    Sålde en trea. Trevlig bemötande. Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Susanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-03-05

Granlunda
    Har sålt min lägenhet och Daniels bemötande är världsklass! Läs mer
  • Pia E
    Pia E sålde sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-02-28

Västervång
    Vi anlitade Daniel Östman när vi skulle sälja vår villa på västervång.
    Daniel fick vi genast ett väldigt förtroende för, han fick oss att känna trygghet med sin kunnighet och att han var rak och ärlig.
    Kände vi oss oroliga eller osäkra på något, gick det alltid att ringa honom och få svar på våra frågor.
    När försäljningen kom igång gick allting som på räls, Daniel var noga med att ringa oss och berätta hur det gått på visningen.
    När sedan budgivningen startade ,fick vi hela tiden vara med och följa den.
    Det var en sann glädje för oss att ha Daniel som vår mäklare, tack vare honom blev försäljningen en trevlig upplevelse.
    Daniel är en trevlig positiv mäklare ,och vi skulle med glädje rekommendera honom till våra vänner.
    Med vänlig hälsning Ronald och Pia Edström. Läs mer
    2019-03-04 Daniel Ö svarar Pia E
    Tack för de fina orden!

Med vänliga hälsningar,
    Daniel Ö gillar detta
  • Helen R köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-02-18

Anderslöv
    Allt fungerade väl vid köpet av vår fastighet. Vi blev väl bemötta och allt hanterades snabbt och effektivt. Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Ann Britt B köpte sin bostad med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2018-12-05

Vi sålde vår marklägenhet. Daniel skötte allt med försäljningen där han informerade oss hela vägen. Allt sköttes perfekt, han är korrekt, snabb och noggrann. Läs mer
    Daniel Ö gillar detta
  • Jonathan K köpte sin bostad med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2018-09-14

Jävligt bra. Tackar för all hjälp Läs mer