Rebecka Wihlborg är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Rebecka Wihlborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 21 omdömen sedan 2018-03-27. Rebecka Wihlborg har haft 8 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är 100% fokuserad på ert livs viktigaste affär! Jag älskar mitt jobb vilket också genomsyrar försäljningsprocessen. Det är på visningen jag gör störst skillnad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Med glimten i ögat och med fokus på att göra bostadsaffären till en lyckad och positiv upplevelse för båda parter. Jag bor i Trelleborg och har stor lokalkännedom. Jag vet var du köper de godaste frukostbullarna och bästa blommorna i stan. Med ett leende på läpparna möter jag mina kunder och har en genuin kärlek till jobbet och att få vara den drivande och ledande parten genom hela bostadsaffären.

Hur ser din drömbostad ut?
Antingen ett fräckt funkishus eller nybyggt med stil!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 21 Läs vad Rebecka Wihlborg

• Rebecka har varit mycket professionell och tillmötesgående under vår köp process av hus och jag har känt mig säker att hon vill att affären ska bli bra för bägge parter. Rekommenderar henne varmt!
    HENRIK N
    HENRIK N skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2020-10-14
    2020-10-14
  • Väldigt trevlig mäklare, glad och fick mig Och min sambo att känna oss bekväma. Första gången vi köper lägehet och det kändes bra när vi skulle skriva på. Smidig och snabb affär, lätt och nå och väldigt hjälpsam. Har inget dåligt att säga, rekommenderar starkt.
    2020-09-14
    Tack Tuva & Anton, roligt att få vara en del av er första bostadsaffär 🤗

Visa svar
  • Vi har både köpt objekt och sålt objekt via Rebecka och är mer än nöjda. Otroligt kunnig, personlig och förtroendeingivande som alltid kommer med ett leende på läpparna och härlig energi. Rekommenderar alla att välja Rebecka som mäklare. 🌟
    ELINA S skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2020-09-11
    2020-09-11
    Åh tack för fina ord! Extra roligt att både ha sålt ert nya hus till er och fått hjälpa tillsatt sälja er fina lägenhet 🤩

Visa svar
  • Rebecka tusen tack!! Du är fantastisk person och du jobbar bästa jobbet.
    DARIO M
    DARIO M skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2020-08-27
    2020-08-27
    Hej Dario, tack!! Ni är bland de mest positiva säljare jag fått hjälpa :)

Visa svar
  • Vänligt bemötande, hjälpsam, kunnig och mycket trevlig
    Solveig L köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2020-04-14
    • 3:a
    • 66.0 m²
    • Centralt
    2020-04-14
    Hej och tack Solveig! Roligt att få hjälpa dig med ditt "cityboende"!

Visa svar
  • Sålt min lägenhet. Väldigt glad, positiv, ärlig och oerhört engagerad. Rekommenderar starkt.
    Anneli J sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2020-02-19
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • Väster
    2020-02-19
    Tack så mycket Annelie! Roligt att det gick så bra också :)

Visa svar
  • Supertrevlig och kunnande mäklare. Rebecka är lätt att prata med och försvårar inget, utan tvärtom gör det enklare iaf för en första gångs-köpare som mig!
    2020-02-12
    Tack Fredrica! Din entusiasm var svår att ta miste på vid visningen :)

Visa svar
  • Väldigt glad och trevlig. Hon var väldigt kunnig om lägenheten jag köpte. Väldigt tillgänglig och har kunnat svara på eventuella frågor väldigt snabbt.
    Ulrika A skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2019-10-24
    2019-10-24
    Tack Ulrika! Roligt att höra att att mina kunder uppfattar mig kunnig och tillgänglig, det är det jag eftersträvar!

Visa svar
  • Vi sålde en lägenheten och Rebecka var vår mäklare. Hon engagerade sig mycket i sitt arbete som gav en känsla av trygghet under hela processen. En mycket trevlig person som lätt kan rekommenderas till andra.
    Karina L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2018-11-10
    2018-11-10
    Tack för att jag fick hjälpa er sälja den fina lägenheten :)

Visa svar
  • Köpt mindre bostad i centrala Trelleborg att använda som sommarhus. Rebecka var väl påläst men också helt öppen om det var något hon inte visste på rak arm och då kollade upp. Jag uppskattade hennes öppenhet och tydlighet väldigt mycket. Hon var alltid trevlig och positiv. Ingav stort förtroende.
    Linn S skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2018-11-08
    2018-11-08
    Hej Linn, tack för dina ord! Jag vill alltid vara öppen och ge alla svar jag kan! Hoppas att du kommer trivas på hemmaplan under somrarna!