Rebecka Wihlborg
en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är 100% fokuserad på ert livs viktigaste affär! Jag älskar mitt jobb vilket också genomsyrar försäljningsprocessen. Det är på visningen jag gör störst skillnad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Med glimten i ögat och med fokus på att göra bostadsaffären till en lyckad och positiv upplevelse för båda parter. Jag bor i Trelleborg och har stor lokalkännedom. Jag vet var du köper de godaste frukostbullarna och bästa blommorna i stan. Med ett leende på läpparna möter jag mina kunder och har en genuin kärlek till jobbet och att få vara den drivande och ledande parten genom hela bostadsaffären.

Hur ser din drömbostad ut?
Antingen ett fräckt funkishus eller nybyggt med stil!
Corfitz Beck-Friisgatan 1
231 42 Trelleborg — Visa karta

Vad tror Rebecka att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Rebecka Wihlborg

• Emma B skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Otroligt proffsigt bemötande. Rekommenderar henne till alla! Läs mer
    2018-10-05 Rebecka W svarar Emma B
    Hej Emma, roligt att vi kunde hjälpa er med att hitta en lägenhet :)
  • Carina G skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Ett fantastiskt bemötande från första stund! Rebecka var mycket påläst om objektet hon visade och skötta allt väldigt proffsigt hela vägen! Läs mer
    2018-10-05 Rebecka W svarar Carina G
    Tack så mycket Carina! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :)
  • Lena D skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En mycket professionell fastighetsmäklare. Tydlig i informationen om säljprocessen och ärlig i informationen till köparen . Ger klara besked .Vi är mycket nöjda Läs mer
    2018-08-31 Rebecka W svarar Lena D
    Tack Lena! Jag strävar efter att vara tydlig mot alla parter och är glad att det når ut :)
  • Veiko B
    Veiko B skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Oerhört nöjd med Rebeckas insats vid försäljningen av bostadsrätten. Rebecka hoppade in medans vår ordinarie mäklare var på en välbehövlig semester och hon imponerade stort.

Vad som sticker ut extra mycket hos Rebecka är hennes transparens. Då vi hamnade i en situation där intresset blev väldigt stort väldigt snabbt visade Rebecka stor finkänslighet mot alla. Hon förklarade för spekulanterna om vad som hände och hon var öppen mot oss som säljare om eventuell utgång av affären etc.

Även om Rebecka inte var med under hela vägen var hon en väldigt viktig kugge i hjulet. Att bara hoppa rakt in i en väldigt snabb affär och hantera den som hon gjorde är över alla förväntningar vi hade. Starka rekommendationer!! Läs mer
    2018-08-14 Rebecka W svarar Veiko B
    Tack Veiko! Som du säger, det är inte lätt att "hoppa rätt in i" kollegornas affärer. Extra glad blir jag när ni känner er nöjda med min insats under tiden. Jag föredrar korten på bordet och transparens, skönt att även mina kunder upplever mitt sätt att jobba så! Lycka till med det nya som komma skall! /Rebecka
  • Petra L
    Petra L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Rak och ärlig mäklare som hela tiden håller mig som spekulant uppdaterad om hur det går med budgivning. Min uppfattning är att hon spelar med öppna kort för att det ska bli en så schysst och bra affär för alla inblandade. Skulle absolut välja henne vid en framtida försäljning! Läs mer
    2018-08-06 Rebecka W svarar Petra L
    Tack för dina ord! Vad roligt att även ni som inte blev köpare är så nöjda :)
  • Magdalena N
    Magdalena N skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En mycket duktig mäklare som fixar allt och fik mitt hus sålt på bara 4 dagar 👍
    Rekommenderar Rebecka för jag vet att ni kommer bli supernöjda 😃👍👍👍👍 Läs mer
    2018-08-14 Rebecka W svarar Magdalena N
    Tack för orden Magdalena! Lycka till i sökandet efter ditt nya hem :) /Rebecka
  • Gertie L
    Gertie L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Rebecka är pigg och trevlig och hjälper oss på alla sätt med vår husförsäljning. Alltid vänlig och hjälpsam.
    /Gertie och Roland Larsson Läs mer
    2018-05-28 Rebecka W svarar Gertie L
    Tack så mycket för vänliga ord :) /Rebecka
  • Benjamin L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt duktigt och trevlig mäklare!
    Sålde vår lägenhet väldigt snabbt och upplyste oss med information under hela försäljningen.
    Rekommenderar Rebecka starkt! Läs mer
    2018-03-28 Rebecka W svarar Benjamin L
    Hej Benjamin, tack för dina ord och att ni var nöjda med min insats!
David Strand
Daniel Östman