Rebecka Wihlborg

Rebecka Wihlborg

Rebecka Wihlborg är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Rebecka Wihlborg har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Rebecka Wihlborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecka Wihlborg har haft 26 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är 100% fokuserad på ert livs viktigaste affär! Jag älskar mitt jobb vilket också genomsyrar försäljningsprocessen. Det är på visningen jag gör störst skillnad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Med glimten i ögat och med fokus på att göra bostadsaffären till en lyckad och positiv upplevelse för båda parter. Jag bor i Trelleborg och har stor lokalkännedom. Jag vet var du köper de godaste frukostbullarna och bästa blommorna i stan. Med ett leende på läpparna möter jag mina kunder och har en genuin kärlek till jobbet och att få vara den drivande och ledande parten genom hela bostadsaffären.

Hur ser din drömbostad ut?
Antingen ett fräckt funkishus eller nybyggt med stil!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 34 Läs vad Rebecka Wihlborg

• 2021-07-21
    Väldigt nöjd med Rebecka! Hjälpsam, noggrann och väldigt trevlig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Centralt
    2021-07-20
    Mycket nöjd med allt 👏 både bemötande och information känner mej mycket trygg 😎 ett proffs med andra ord kan rekommenderas
  • 2021-07-20
    Kunnig, engagerad och med stor entusiasm och god lokalkännedom tog Rebecka sig an uppdraget att sälja bostadsrätten som varit vår mors för mig och mina bröders räkning. Rebecka är en erfaren mäklare som jobbar med både kunskap, fart, glädje och engagemang. Är hon osäker på något kollar hon alltid upp - och en stor fördel är att hon genom hela affären gav förslag men var noga med att höra/känna in vad vi tyckte. Hon lämnade mycket feedback och information längs resan och var alltid noga med att alla vi syskon skulle få info och känna oss delaktiga. Likväl som spekulanter skulle känna sig sedda. Hennes varma och vinnande sätt är ett stort plus och vi är så nöjda med försäljningen och kontakterna med Rebecka.
    • Centralt
    2021-07-09
    Tredje gången som jag använder Rebecka som mäklare och har varit i både köp och försäljningssyfte.
    Affärerna har varit professionella men också personliga.
    Alltid bra återkoppling och uppdatering genom hela processen och det märks det är en mäklaren som gör det lilla extra för sina kunder.
    Av mig får Rebecka högsta betyg!
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-07-04
    På bästa möjliga sätt.
    Förväntade mig att mäklaren som kom var trevlig. Det hör till yrket. Förväntade mig dock inte denna genuint sympatiska, glada, humoristiska och förtroendeingivande människa.
    Hade minsta möjliga förväntningar eftersom jag bara skulle få huset värderat…eftersom jag hade en privat försäljning på gång.
    Efter mötet valde jag att gå vidare med försäljning genom er. Det var enbart Rebeckas förtjänst. Inte en enda gång kände jag mig pressad att göra detta. Hade jag gjort det så hade jag tackat nej.
    • Anderslöv
    2021-06-06
    Toppen Vi var superglada och nöjda. Han hjälpte oss mycket. Vi rekommenderar helhjärtat. Du är den starkaste 😊
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Kungahusen
    2021-05-08
    Väldigt nöjd med Rebecka. Alltid snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Alltid glad och positiv, kan verkligen rekommendera henne!
  • 2021-05-07
    Jag kontaktade Rebecka när vi bestämt oss för att sälja vårt hus.
    Hon var alltid tillgänglig och gav oss bra återkoppling under hela processen, precis som vi önskat.
  • 2020-12-29
    Vi valde att sälja vår lägenhet med Rebecka och är supernöjda! Vi blev uppdaterade genom hela processen och tyckte att hon levererade det hon utlovade från första mötet. Hon är väldigt kunnig med bra lokalkännedom. Ett extra plus är även att vi fått stor hjälp vidare med vårt husköp! Vi kan starkt rekommendera Rebecka. 😊
    Tack Ida och Mathias! Så roligt att ni är nöjda! Kul att få vara lite "köpcoach" också :) Rebecka Wihlborg
    • Dalköpinge
    2020-12-14
    Rebecka har sålt vårt hus och hon har varit positiv, glad och trevlig i sitt bemötande. Eftersom att det tog tid att få huset sålt har hon ingjutit optimism och kommit med förslag på en framåtriktade planering och strategi.
    Tack Christina! Ibland tar det en annan vändning än väntat och då får man tänka om och tänka nytt. Det är roligt att ni upplevt mig som proaktiv genom er försäljningsprocess! Lycka till i Malmö! Rebecka Wihlborg