Mäklare Skåne Trelleborg Fastighetsbyrån Trelleborg Rebecka Wihlborg
Rebecka Wihlborg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är 100% fokuserad på ert livs viktigaste affär! Jag älskar mitt jobb vilket också genomsyrar försäljningsprocessen. Det är på visningen jag gör störst skillnad!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Med glimten i ögat och med fokus på att göra bostadsaffären till en lyckad och positiv upplevelse för båda parter. Jag bor i Trelleborg och har stor lokalkännedom. Jag vet var du köper de godaste frukostbullarna och bästa blommorna i stan. Med ett leende på läpparna möter jag mina kunder och har en genuin kärlek till jobbet och att få vara den drivande och ledande parten genom hela bostadsaffären.

Hur ser din drömbostad ut?
Antingen ett fräckt funkishus eller nybyggt med stil! Läs mer

Läs vad 13 kunder tycker om Rebecka Wihlborg

• Karina L sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi sålde en lägenheten och Rebecka var vår mäklare. Hon engagerade sig mycket i sitt arbete som gav en känsla av trygghet under hela processen. En mycket trevlig person som lätt kan rekommenderas till andra. Läs mer
    2018-12-10 Rebecka W svarar Karina L
    Tack för att jag fick hjälpa er sälja den fina lägenheten :)
  • Linn S köpte sin bostad med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpt mindre bostad i centrala Trelleborg att använda som sommarhus. Rebecka var väl påläst men också helt öppen om det var något hon inte visste på rak arm och då kollade upp. Jag uppskattade hennes öppenhet och tydlighet väldigt mycket. Hon var alltid trevlig och positiv. Ingav stort förtroende. Läs mer
    2018-12-10 Rebecka W svarar Linn S
    Hej Linn, tack för dina ord! Jag vill alltid vara öppen och ge alla svar jag kan! Hoppas att du kommer trivas på hemmaplan under somrarna!
  • Maciej L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt proffsigt och kunnig mäklare. Rebecka hjälpte samt tipsade om massa grejer. Uppskattat mest för snabbt och enkel kontakt. Kommer garanterat kontakta Rebecka igen med framtida affärer. Rekomenderar starkt! Läs mer
    2018-12-10 Rebecka W svarar Maciej L
    Tack Maciej! Jag blir alltid glad varje gång jag har en nöjd säljare och köpare :)
  • Roland L sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    *Vi har sålt vårt hus och Rebecka gjorde ett förstklassigt jobb. Innan huset var utannonserat hade Rebecka köpare som gick hela vägen till avslut.
    *Rebecka har ett fantastiskt varmt och trevligt sätt och vi blev bemötta på ett vänligt och kunnigt vis.
    *Våra förväntningar var att huset skulle bli sålt i en snar affär till ett bra pris. Det blev så. Helt perfekt.
    * Det är väl varje husägares önskan att man skall få en bra säljare som tar hand om försäljningen, och med Rebecka kan vi säga: "Att det bästa är bra nog". Läs mer
    2018-12-10 Rebecka W svarar Roland L
    Tusen tack för fina ord! Det har varit riktigt trevligt att få följa er, från ett tidigt skede i processen till ett avslut, som blev tidigare än vi har förutsett. All lycka till i er nyproducerade bostad!
  • Caroline O sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Rebecka hjälpte oss att sälja vår bostadsrättslägenhet och vi hade inte kunnat vara mer nöjda! Hon gjorde ett jättebra jobb och vi är glada över att ha haft henne som mäklare. Läs mer
    2018-12-10 Rebecka W svarar Caroline O
    Tack Caroline, det blev en smidig försäljning där vi träffades i ett tidigt skede och hade gott om tid att förbereda försäljningen, som sedan gick väldigt snabbt. Lycka till i huset!
  • Emma B skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Otroligt proffsigt bemötande. Rekommenderar henne till alla! Läs mer
    2018-10-05 Rebecka W svarar Emma B
    Hej Emma, roligt att vi kunde hjälpa er med att hitta en lägenhet :)
  • Carina G skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Ett fantastiskt bemötande från första stund! Rebecka var mycket påläst om objektet hon visade och skötta allt väldigt proffsigt hela vägen! Läs mer
    2018-10-05 Rebecka W svarar Carina G
    Tack så mycket Carina! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :)
  • Lena D skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En mycket professionell fastighetsmäklare. Tydlig i informationen om säljprocessen och ärlig i informationen till köparen . Ger klara besked .Vi är mycket nöjda Läs mer
    2018-08-31 Rebecka W svarar Lena D
    Tack Lena! Jag strävar efter att vara tydlig mot alla parter och är glad att det når ut :)
  • Veiko B
    Veiko B skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Oerhört nöjd med Rebeckas insats vid försäljningen av bostadsrätten. Rebecka hoppade in medans vår ordinarie mäklare var på en välbehövlig semester och hon imponerade stort.

Vad som sticker ut extra mycket hos Rebecka är hennes transparens. Då vi hamnade i en situation där intresset blev väldigt stort väldigt snabbt visade Rebecka stor finkänslighet mot alla. Hon förklarade för spekulanterna om vad som hände och hon var öppen mot oss som säljare om eventuell utgång av affären etc.

Även om Rebecka inte var med under hela vägen var hon en väldigt viktig kugge i hjulet. Att bara hoppa rakt in i en väldigt snabb affär och hantera den som hon gjorde är över alla förväntningar vi hade. Starka rekommendationer!! Läs mer
    2018-08-14 Rebecka W svarar Veiko B
    Tack Veiko! Som du säger, det är inte lätt att "hoppa rätt in i" kollegornas affärer. Extra glad blir jag när ni känner er nöjda med min insats under tiden. Jag föredrar korten på bordet och transparens, skönt att även mina kunder upplever mitt sätt att jobba så! Lycka till med det nya som komma skall! /Rebecka
  • Petra L
    Petra L skrev om Rebecka Wihlborg en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Rak och ärlig mäklare som hela tiden håller mig som spekulant uppdaterad om hur det går med budgivning. Min uppfattning är att hon spelar med öppna kort för att det ska bli en så schysst och bra affär för alla inblandade. Skulle absolut välja henne vid en framtida försäljning! Läs mer
    2018-08-06 Rebecka W svarar Petra L
    Tack för dina ord! Vad roligt att även ni som inte blev köpare är så nöjda :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

David Strand