Läs vad 211 kunder tycker om Fastighetsbyrån Staffanstorp 2

• 2021-01-22
    Vi valde Johan som mäklare då det kändes rätt redan i början av kontakten. Denna känslan fortlöpte ända till slutet av försäljningen då samtliga parter både vi och köparen blev nöjda med affären. Johan lyssnade på våra önskemål och hade en bra kontakt med oss. Vi fick även ett bra intryck av hela fastighetsbyrån som verkade vara ett bra team som ställde upp för varandra och samarbetade för att kunden ska bli nöjd. Jag kommer definitivt att använda mig av fastighetsbyrån Staffanstorp vid nästa tillfälle och rekommenderar dem vidare till andra.
  • 2020-12-26
    Har köpt lägenhet, var nöjd med mäklarens bemötande och informationen som man fick var tydlig.
    Egzona K
    • 82.0 m²
  • 2020-12-15
    En och enhalvplans fastighet.
    Vi blev väl bemötta av mäklaren.
    Ja mäklaren levde upp till mina förväntningar. Han var noggrann, kunnig och serviceinriktad.
    Monica C
    • 146.0 m²
    • Trekanten
  • 2020-11-28
    Mäklaren har sålt vårt hus, han har gjort ett mycket bra jobb från början till slut.
    Gett oss tips o råd inför försäljningen, hållit oss informerad under visning samt vid budgivningen. Johan har levt upp till förväntningarna på bästa sätt. Vi är mycket nöjd med Johan som mäklare.
    Ralp H
    Ralp H
    • Täppan
  • 2020-11-28
    Jag sålde ett hus, mäklaren var med hela vägen och höll mig uppdaterad och han gjorde ett jättebra jobb med att få fram rätt köpare väldigt snabbt. Han var väldigt tydlig, trevlig och lyhörd. Skulle verkligen rekommendera fastighetsbyrån i Staffanstorp till andra som tänkt sälja.
    Daniel G
    • 170.0 m²
    • Polonäsbyn
  • 2020-11-17
    Sålt ett ärvt hus med flera delägare vilka var osams. Mäklaren gjorde ett jättebra jobb, både som mäklare och "medlare". Transparant och professionellt bemötande.

Framförde samtliga bud på ett adekvat sätt. Informerade även skyndsamt om villkorat bud vilket samtliga delägare sedan fick beakta och ta ett gemensamt beslut om, utan att mäklaren påverkade beslutet.

Min förväntning var att delägarna inte skulle lyckas komma överens och att huset inte skulle bli sålt. Detta motbevisade mäklaren.

Jag är jättenöjd med mäklaren och har redan rekommenderat mäklaren för vänner. Jag bor på annan ort så det kommer inte bli aktuellt med nämnd mäklare men det är stor chans att jag väljer Fastighetsbyrån när det är aktuellt för mig att flytta nästa gång.

Han får lätt 5 nyckar av 5.
    Sujit R
    • 205.0 m²
  • 2020-11-13
    Vi köpte ett friköpt radhus via Fastighetsbyrån i Staffanstorp. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren. Han var alltid tillgänglig, även sent på kvällen, som det tyvärr blev när det började närma sig affär.
    Elin F
  • 2020-11-01
    Mkt bra bemötande tog sig tid att förklara processen och frågor som uppkom. Tillgänglig och återkopplade snabbt, mkt serviceminded, kunnig och kompetent. Är mkt nöjd med all hjälp, förtydligande och stöttning som vi fick vid försäljningen.
    Pia R
    • 205.0 m²
  • 2020-10-25
    Jag har varit jättenöjd från början till slut.
    Proffsigt, förtroendeingivande och trevligt.

Nadja L
    • 148.0 m²
  • 2020-10-16
    Jag sålde ett parhus i Arlöv. Jag blev professionellt bemött av mäklaren. Maja tog god tid på sig och var lugn och saklig.

Maja överträffade mina förväntningar. Att hon var med på fotograferingen och besiktningen hade jag inte räknat med.

Det gick smidigt och lätt att sälja huset och priset vi fick var helt galet högt.
    Staffan A
    Alexander A
  • 2020-10-13
    Sålt radhus.
    Mycket bra bemötande.
    Ville ha snabb smidig försäljning. Hittills har vi varit nöjda.
    Närvarande, tillförlitlig, noggrann och ärlig.
    Ulrika A
  • 2020-10-08
    Sålt en bostadsrätt. Mäklaren gav ett mycket bra intryck redan från först början. Kompetent och kunnig. Mycket serviceminded. Lätt att få kontakt med. Kan bara ge honom gott omdöme och rekommendera Honom!
    Petra P
    • 105.0 m²
    • Nevisborg
  • 2020-10-05
    Eric tog oss på ett tryggt och förtroendefullt sätt genom hela affären. Han stöttade oss med frågor och kontakter med de köpare som var intresserade. Vi kände oss definitivt inte som en i mängden av säljare. Kan varmt rekommendera Eric som mäklare.
    Ulf B
    • Kyrkbyn
  • 2020-10-04
    Lugnt och metodiskt samt pedagogisk vägledning igenom vår försäljnings process.
    Kan varmt rekommendera er som mäklare till våra bekanta och vänner
    Irene A
    • 144.0 m²
  • 2020-10-04
    En engagerad och trygg mäklare sålde vår lägenhet!
    Eva B
    • 98.0 m²
  • 2020-10-04
    Allt kändes som det gick för fort och det blev en hastig försäljning. Jag ville ha rätt köpare . Men mäklaren ville bara sälja den snabbare .
    Saeed R
    • 185.0 m²
    • Tingsbyn
  • 2020-10-02
    Sålde lägenhet. Otroligt bra mäklare. Otroligt nöjda med honom. Kan verkligen rekommendera han till bekanta.
    Carolina K
    • 82.0 m²
  • 2020-10-02
    Köpte en villa med Johan som mäklare. Han var kunnig, hjälpsam, proffesionell och väl påläst om området och fastigheten. Vi är nöjda med köpet och arbetet som Johan utfört.

Rekommenderas varmt!
    Arsim A
    • 160.0 m²
    • Bo -97
  • 2020-10-02
    Oerhört trevligt bemötande och hjälpsamma under hela processen när vi köpte vårt hus.
    Marcus J
    • 143.0 m²
    • Symfonibyn
  • 2020-08-20
    Johan följer dig genom hela processen från första kontakt till avslut med största engagemang och positivitet. Han håller dig ständigt uppdaterad, lovar inte guld och gröna skogar utan håller sig till sakliga grunder i alla sammanhang.

Förutom att vi fick mer än förväntat av vårt sålda objekt kommer Johan på Fastighetsbyrån alltid vara vårt första alternativ vid försäljning av framtida bostäder i Staffanstorp(eller om de expanderar sitt område).

Rekommenderas starkt till alla som överväger att sälja eller köpa en bostad.
    Simon R
    • 90.0 m²
    • Särslöv
  • 2020-08-10
    Har köpt ett parhus.
    Blev jättebra bemöt av mäklaren Johan
    Elin A
    • 134.0 m²
    • Nevisborg
  • 2020-07-24
    Köpt vila, bästa mäklaren, hon va ganska trevligt och positiv och ärligt
    Linda E
    • 170.0 m²
    • Polonäsbyn
  • 2020-07-22
    Vi har köpt ett hus i Staffanstorp och allt har gatt väldigt smidigt, fran trevliga mäklare. Allt har gatt mycket professionellt till och utförligt förklarat. Ingen stress utan man har fatt tid att ställa fragor.
    Catarina B
    • 120.0 m²
    • Borggård
  • 2020-07-22
    Allt har fungerat bra från början till slut.
    Trevligt och tydligt första bemötande.
    Bra daglig kontakt.
    Snabbt avslut av affären.
    Joakim P
    • 162.0 m²
  • 2020-07-20
    Köpt en lägenhet, trevligt bemötande, mkt smidig affär!!
    Anna D
    • 77.0 m²
    • Författarbyn
  • 2020-07-13
    Köpt en 1,5 rums lägenhet i Staffanstorps
    På ett proffesionellt sätt
    Hade inga förväntningar pga att det var första lägenheten och har aldrig träffat en mäklare innan, men han Eric Gerhartz gjorde det grymt bra!
    Som grädde på moset! Är sammanfattningen
    Hannes Ö
    • 1:a
    • 46.0 m²
    • Författarbyn
  • 2020-06-26
    Mkt seriös och lyhörd mäklare som gör det där lilla extra för oss som kunder både om vi är på köpsidan eller på säljsidan. Kan varmt rekommendera denna mäklare.
    Emma G
    • 128.0 m²
  • 2020-06-25
    Jag har sålt vårt hus och vi är väldigt nöjd med vår mäklare och hela affären.
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar.
    Malin W
    • Kyrkheddinge
  • 2020-06-23
    Av tre olika mäklare så kändes fastighetsbyrån helt rätt. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Bra stöd genom hela försäljningen!
    Johan S
    • Kyrkheddinge
  • 2020-06-01
    Sålt villa. Allt har gått bra hela vägen. Bostaden blev såld före visnings dag.
    Mäklaren levererade bra och vi hade bra möten och fick bra feedback.Nöjd😀
    Andreas L
    Andreas L
    • 128.0 m²
  • 2020-05-26
    Sålt bostadsrätt i Staffanstorp. Professionell mäklare med bra koll på prisbild och bra kontaktnät. Mycket god service.
    Sverker H
  • 2020-05-24
    Har sålt villa.
    Fantastiskt bemötande av mäklaren, verkligen toppen!
    Mina förväntningar var att detta inte skulle gå lätt och smidigt, men det gjorde det tack vare en helt fantastisk och kunnig mäklare!
    Jag blev lugn av mäklarens proffsighet och det hela gick som smort.
  • 2020-05-22
    Sålde ett parhus som var brf.
    Mycket professionell mäklare och bra återkoppling vad som hände hela tiden.
    Kristian S
    Kristian S
    • 100.0 m²
  • 2020-05-17
    Mycket bra upplevelse när vi köpte vårt drömhus. Maja är grym!
    Jimmy V
    • 163.0 m²
    • Nordanå
  • 2020-05-08
    Har nyligen sålt min bostadsrätt!

En etta på 46kvm med hjälp utav Eric Gerhartz! En fruktansvärt bra mäklare med fötterna på jorden som under hela processen håller en uppdaterad så man känner sig trygg genom hela försäljningen !

Rekommenderas starkt!!
  • 2020-05-07
    Har sålt en friliggande villa i Staffanstorp.
    Mäklaren var super trevlig och hjälpsam
    Robert G
  • 2020-05-04
    Sålt vår villa. Proffsig och bra mäklare, rakt på sak och tydliga råd på vägen.
    Martin K
    • 90.0 m²
  • 2020-05-04
    Sålt småhus och blivit väldigt bra omhändertagen av mäklaren. Svårt att få begärt pris i coronatider..
    Lite spekulanter .. och svårt att få igång budgivning, men överlag nöjda .
    Christer A
    • 116.0 m²
  • 2020-05-04
    Mina föräldrar sålde sin villa och hade mycket oro inför detta stora steg. Men mäklaren hade både kunskapen och vänligheten som gjorde säljarna trygga. Att affären dessutom genomfördes punktligt gjorde ju inte saken sämre.

Vi rekommenderar varmt Fastighetsbyrån i Staffanstorp!
    Lennart L
    • 116.0 m²
  • 2020-04-25
    Har blivit väldigt bra bemött av mäklare Maja på fastighetsmäklarna i Staffanstorp.
    Mikael H
    • 101.5 m²
  • 2020-04-19
    Sålt villa och blivit väldigt bra bemött av mäklare som levde upp till förväntningar. Hade kanske hoppats på fler intressenter i budgivning då visningar lockade en hel del men det kanske får skyllas på Corona tider.
    Johan D
    • 143.0 m²
    • Symfonibyn
  • 2020-04-16
    Bought a Plot (land)
    The broker was very helpful and respectful
    As we are new to Sweden, we expected that the broker would guide thru the whole process, which he did.
    It was a very good experience overall
    Daniel Ribeiro G
    • Lilla Bjällerup
    köpte en tomt med hjälp av
  • 2020-04-14
    Sålt kedjehus. Bra upplägg med styling/slutstädning/deklarationshjälp. Vår Mäklare Eric ingav gott intryck vid första mötet varför vi valde Fastighetsbyrån som vårt ombud. Eric är Säljande och håller det han säger samt att han visar engagemang och håller kontakten löpande under Säljprocessen. ”Säljcoachen” är ett bra hjälpmedel för dig som Säljer, du följer processen steg för steg och får värdefulla tips i var steg. Kan rekommendera Fastighetsbyrån och Eric
    Maj B
    Maj B
    • 137.0 m²
    • Trubadurbyn
  • 2020-04-14
    Både köpt och sålt ett nytt Boklok objekt i Staffanstorp.
    Bra förståelse för våra önskemål och korrekt hantering av allt. Flexibel och tillgänglig även utanför vanliga tider.
    Vi är mycket nöjda.
    Aase S
    • 117.0 m²
  • 2020-04-14
    Har både köpt (småhus) och sålt (bostadsrätt) med samma mäklare.

Mycket bra bemötande både som säljare och köpare
    Tim H
    • 5:a
  • 2020-04-12
    En väldigt engagerad, trevlig och kompetent mäklare som arbetar lika mycket för säljaren som köparen.
    Viktoria N
    • 101.0 m²
    • Häradsbyn
  • 2020-04-07
    Sålde en bostadsrätt och vår mäklare Johan hanterade affären oerhört professionellt. Vi kommer definitivt att använda Johan nästa gång som vi säljer en bostad!
    Philip J
    • 68.3 m²
    • Bo -97
  • 2020-04-05
    Jag har köpt en lägenhet och var nöjd med bemötandet.
    Maryam G
    • 77.0 m²
    • Arlöv
  • 2020-03-13
    Alt var perfekt
    Han är så duktig och förklara alt på bästa sätt
    Nurdin S
    • 92.9 m²