Alla kategorier Mäklare Skåne Staffanstorp Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Staffanstorp

Fastighetsbyrån Staffanstorp

Biblioteksgatan 3 C, 245 31 Staffanstorp — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Staffanstorp!

Vi förmedlar bostäder i Staffanstorp och Burlövs kommun från vårt kontor mitt i Staffanstorps centrum. Här finns en mängd trevliga, idylliska områden att bo i och kommunerna är aktiva och det finns både skolor, idrottsanläggningar och smidiga kommunikationer till större städer som Lund och Malmö.

Kom förbi vårt kontor på en kopp kaffe och berätta om dina bostadsplaner! Vi hjälper dig gärna genom hela processen oavsett om du är intresserad av att köpa eller sälja och vi svarar självklart på alla dina frågor om att bo och leva i området.

Varma hälsningar Johan, Eric, Tove, Maja och Rasmus.

Läs vad 86 kunder tycker om Fastighetsbyrån Staffanstorp

• Mikael L
    Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Köpte bostadsrätt allt gick bra Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Tack för all hjälp med vår villaförsäljning! Det blev en mycket smidig affär. Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Personlig, professionellt och engagerat. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi valde att sälja vår villa via Johan då han ingav ett reko och rakt intryck. Detta besannades under försäljningsprocessen då han kommunicerade på ett rakt och tydligt sätt. Läs mer
  • Luca Z
    Luca Z skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    I have bought an apartment in Staffanstorp. The broker was Johan Lundahl.
    I was treated in an extreme kind and professional way by Johan. I had a previous experience in buying a house in Sweden, which was also positive, but with Johan it was even better. I felt treated with great attention, we went through all the details of the transaction with great care. For a foreigner it is important the the process is explained in the smallest detail and Johan did that. I am very happy about the apartment and about the buying experience. Läs mer
  • Tove L
    Tove L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålde en 2a på kirseberg på 50kvm.
    Jag fick ett mycket gott bemötande. Professionell och kunnig inom sitt område.
    Fick bra råd kring hur lägenheten skulle framhävas och vilka förväntningar jag kunde ha på utgångsläget.
    Mycket nöjd med Toves insatts som mäklare och att få min lägenhet såld genom en smidig affär. Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Tove hjälpte oss att sälja min mammas villa. Hon var väldigt öppen och trevlig och vi fick direkt förtroende för henne. Mycket tydlig med allt vad som gällde och framförallt väldigt aktiv mot oss; dvs. hörde av sig kontinuerligt, fanns tillgänglig vid behov. Det kändes att hon engagerade sig i vårt objekt. Läs mer
  • Haidar S
    Haidar S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Hon är en toppen mäklare med en trevlig och god bemötande Läs mer
  • Rebecca N
    Rebecca N skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Köpte bostad. Allt gick smidigt, hon var mycket hjälpsam och tillgänglig. Läs mer
  • Siw W
    Siw W skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag har sålt mon mammas lägenhet efter hennes dödsfall. Vi fick en underbar och kompetent mäklare i Tove. Kände att jag kunde fråga henne om diverse frågor eftersom det rörde ett dödsbo. Var rädd om henne. Kram. Siw Weber. 😎 Läs mer
  • Linus P
    Linus P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi har köpt ett hus av Johan.
    Vi har varit på flera visningar på objekt som han varit mäklare och alltid känt att vi gärna vill köpa av honom.
    Vi har upplevt honom som väldigt korrekt, påläst och ärlig.
    Precis den typ av person som man vill göra affär med.
    När det väl blev av att vi köpte hus så var det skönt att veta att det var Johan som var mäklare.
    Vi är mkt nöjda med honom. Läs mer
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Köpt bostad via Johan Lundahl på Fastighetsbyrån och processen var, från början till slut, mycket bra. Johan är otroligt proffsig och förtroendeingivande vilket gjort att vi känt oss 100% trygga! Läs mer
  • Suzanne L
    Suzanne L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Som nybliven änka skulle jag sälja vårt hus i Staffanstorp. Kom i kontakt med Eric Gerhartz på Fastighetsbyrån och från första stund fick jag ett mycket positivt intryck och kände ett stort förtroende för honom. Han visade sig verkligen också leva upp till detta. Oerhört kompetent, seriös, lyhörd för mina önskningar men kom även med mycket bra förslag som man inte tänkt på själv. Han hade svar på alla frågor innan man ens ställt dom. Han ansträngde sig verlligen 110% för att göra jobbet så bra som möjligt, vilket han också lyckades med. Han återkopplade hela tiden och gav all information man behövde. I min utsatta situation har han dessutom hela tiden varit ett fantastiskt stöd under hela försäljningsprocessen. Jag ger Eric 11 poäng av 10 och rekommenderar honom varmt. Tror det blir svårt, för att inte säga omöjligt, att hitta en mer kompetent och mer sympatisk mäklare än Eric. Som sagt mina varmaste rekommendationer till Eric Gerhartz, Fastighetsbyrån i Staffanstorp! Tack Eric! Läs mer
  • Markus L
    Markus L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Anlitade Eric för att sälja vårt hus i Hjärup efter att ha fått många goda rekommendationer från vänner som sålt med honom tidigare.
    Han är en väldigt ambitiös, seriös och duktig mäklare. Har full koll på det juridiska och han återkopplar ständigt. Han skötte vår affär utmärkt och man kan känna sig trygg med honom både som säljare och som köpare. Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Fastighetsbyrån i Staffanstorp sålde vårt hus i Hjärup nyligen. Johan Lundahl var vår mäklare. Vi var mycket nöjda med Fastighetsbyråns agerande. Johan var kunnig, duktig och seriös och skötte försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Johan hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi var jättenöjda. Johan är kunnig, informativ, tydlig och noggrann, och det märks att han är väldigt mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda. Kan rekommendera Johan starkt! Läs mer
  • Paula A
    Paula A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi sålde vårt hus i Hjärup med hjälp av Johan Lundahl. Vi blev bra informerade innan hur allt skulle gå till och under försäljningen var Johan bra på att hålla oss uppdaterade. Johan är en kunnig och stabil mäklare som jobbar för både säljare och köpares bästa.
    Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi har tagit hjälp av Johan vid ett par försäljningar de senaste åren och varit mycket nöjda. Johan är kunnig och engagerad och det har känts tryggt! Läs mer
  • Ted H
    Ted H skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi som köpare kan verkligen rekommendera Johan på fastighetsbyrån i Staffanstorp. Hans bästa egenskaper för oss var hans ärlighet och att han är väldigt lugn, samt att han förklarade allt på ett bra sätt för oss som skulle köpa bostad för första gången. Läs mer
  • Natalie H
    Natalie H skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag valde att låta Fastighetsbyrån sälja min bostad då jag, i mitt sökande efter nytt boende, konstaterat att fastighetsbyrån alltid håller en hög, jämn standard och är väldigt vänliga och professionella. Jag fick då kontakt med Eric Gerhartz i Staffanstorp(där min bostadsrätt ligger) och jag kan inte vara mer nöjd än jag är idag. Från vårt första möte där jag bestämde mig för att sälja, tog det 14 dagar exakt tills att jag stod med ett överlåtelseavtal i handen-dessutom med ett bättre resultat än jag väntat mig. Det kändes som att allt var solklart på vägen, alla moment kändes professionella och gav fina resultat och eventuella frågor och funderingar var besvarade innan jag behövde ställa frågan själv- jag kunde känna mig lugn och trygg hela vägen igenom helt enkelt. Kommer varmt rekommendera dem vidare! Läs mer
  • Marta H
    Marta H skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi är supernöjda med Tove! Det är inte lätt att flytta ifrån sitt hus som man har haft i över 50 år och sedan få allt att funka. Det är mycket att tänka på och små saker kan lätt bli stora saker. Mycket lugn och kompetent mäklare, Tove
    Kan varmt rekommendera till "Äldre första-gångs husförsäljare" Läs mer
  • Amila N
    Amila N skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Trevligt bemötande. En mäklare som har bra struktur på sitt jobb och vet exakt vad som gäller i all processens steg. Duktig på att informera kunden om allt juridiskt och praktiskt som gäller för både köpare och säljare. Läs mer
  • Rikard J
    Rikard J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Bra och tillmötesgående. God uppfattning om prissättning av lägenheten. Rekommenderas. Läs mer
  • Josef J
    Josef J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Tove var mycket profsig i sitt bemötande. Hon levererade det vi behövde och ställed upp rent fantastiskt mycket. Läs mer
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Mycket gott bemötande! En mäklare som gör det lilla extra för kunden och levde upp till alla förväntningar (och mer). Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Hanne T
    Hanne T skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Proffsig, duktig och engagerad! Läs mer
  • Lizette L
    Lizette L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Väldigt pedagogisk och bra!! Så nöjd!! Läs mer
  • Pia E
    Pia E skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi vill verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Staffanstorp. Maja hjälpte oss att sälja vår villa i Arlöv på ett mycket professionellt och kunnigt sätt. Hon är också mycket trevlig och har ett behagligt sätt vilket gör att man känner sig väl omhändertagen. Även spekulanter på huset har i efterhand berömt Maja för hennes bemötande vid visningen.
    Pia och Mats Eriksson. Läs mer
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi anlitade Maja Håkansson. Skötte hela försäljningen utmärkt. Höll oss informerade oss under hela processen och gav det där lilla extra. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne. Maria och BG Läs mer
  • Benny L
    Benny L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålde min bostadsrätt i Arlöv genom Maja Håkansson på Fastighetsbyrån-Staffanstorp.
    Maja visade stor insyn i marknaden, mer än god info under hela resan, professionellt bemötande!
    Med andra ord en duktig tös!
    Rekommenderas till 100%

Med Vänlig Hälsning!

Benny Lindeberg Läs mer
  • Max J
    Max J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Har erfarenhet av att ha gått på visning med Johan och Eric höll i min senaste bostadsaffär. Mycket bra bemötande och stor seriositet. Läs mer
  • Fahim A
    Fahim A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Hej, vi är väldigt nöjda med fastighetsbyrån insatser särskild Maja Håkanssons professionella arbetet på ett trevligt sätt vid försäljnings av vår lägenhet i Arlöv. vi rekommenderar fastighetsbyrån och Maja Håkansson. lycka till .
    MVH
    Fahim och Parvin Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi anlitade Fastighetsbyrån för att sälja vår bostadsrätt i Arlöv, de bemötande och proffsighet som Maja visade oss så kan vi inte annat än rekommendera Maja och Fastighetsbyrån om ni också går i sådana tankar.
    hälsningar
    Anders o Eva Läs mer
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Anlitade fastighetsbyrån i Staffanstorp, med mäklaren Eric Gerhartz för försäljning av vårt hus på Hagalid.
    Eric är oerhört professionell och ambitiös. Vänlig, har koll på detaljerna, lyssnar på vad kunden vill men säger också vad han tror är bäst. Bra dialog och uppföljning under hela processen! Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag hade förmånen att få Maja att sälja mitt hus i Staffanstorp. Maja ställde upp och jag kände mej trygg i hela försäljnings processen. Jag kan varmt räckomendera Maja att ta hand om er husförsäljning.
    Lars Läs mer
  • Myrna p
    Myrna p skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi är Myrna och Daniel !!!!
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet i Burlövs Kommun mäklaren Med Maja Håkansson , hon var verkligen professionellt på jobbet.
    från den första dagen till den sista dagen av försäljningen.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi som köpare fick ett otroligt varmt och professionellt bemötande genom hela köpeprocssen av Erik Gerhartz på Fastighetsbyrån i Staffanstorp. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Fredrik  P
    Fredrik P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Anlitade fastighetsbyrån i Staffanstorp, med mäklaren Eric Gerhartz för försäljning av min bostadsrätt på jeppsagård, och jag är oerhört nöjd. Professionellt bemötande från början till slut, stor insyn i marknaden, och gav verkligen 110%, vilket ledde till en kanonaffär! Rekommenderas varmt!

//Fredrik Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Tove var mycket noggrann och påläst, kunde området som bostaden ligger i och prickade rätt med värderingen. Hon lever upp till alla förväntningar man kan ha! Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Superbra mäklare som tryggt hjälpre mig genom hela affären! Rekomenderas starkt! Läs mer
  • Marléne L
    Marléne L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi köpte genom Tove och som var väldigt tillmötesgående och professionell. Alla frågor vi hade blev snabbt besvarade, vi har bara gott att säga om henne! Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Hon utmärkt som mäklare .I inledningsskedet kom hon med flera värdefulla tips och skötte sen försäljningen på ett utmärkt sätt Läs mer
  • Rafik O
    Rafik O skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    velorganiseret.

Solgte min lejlighed til min ønsket pris Läs mer
  • Samera A
    Samera A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Väldigt bra bemötande och utmärkt samarbete från mäklaren 👍🌺 Läs mer
  • Hedvig Å
    Hedvig Å skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Tove Ahlander och är mycket nöjd från början till slut. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Saknade idéer och alternativ när försäljningen var trög. Värderade lägenheten för högt. Läs mer
  • Meral C
    Meral C skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Hejsan ! Vår mäklare Tove var väldigt trevlig, gjorde sitt jobb väldigt bra och hjälpte oss på ett professionellt sätt. Vi är därmed mycket nöjda med att ha valt fastighetsbyrån och Tove som mäklare. Tack
    Mvh Meral Läs mer
  • Elma C
    Elma C skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Tove är bra på att förmedla information, hjälpsam,serviceinriktad och tillmötesgående. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Mycket bra bemötande. Tove tog sig tid, var noggrann, entusiastisk och mycket kompetent. Försäljningen och priset blev över våra förväntningar. Läs mer
  • Torgny A
    Torgny A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Tove äger förmåga att bemöta kunder på ett inbjudande och inkluderande sätt så att man känner sig välkommen, sedd och bekräftad. Då öppnar man sig gärna och berättar lugnt och frimodigt om sitt ärende. Tove är mycket påläst och med sitt fina sätt respekteras hon av kunden. Respekten blir ömsesidig. Tove har alltså förmåga att vara personlig och professionell samtidigt. Det skapar även trygghet. Då jag själv under hela mitt arbetsliv som präst i Svenska kyrkan, där jag varit med och anställt medarbetare och deltagit i många intervjuer samt varit med vid uppföljningar av nyanställda etc. tror jag mej ha god erfarenhet av hur människor är mer eller mindre kvalificerade i fr om möten med andra i olika situationer. Jag ger utifrån denna min erfarenhetsgrund det alltra bästa betyget. Tove är en stor begåvning och kommer att kunna utvecklas än mer. M a o äger hon de bästa förutsättningar, väl värd att satsa på. Läs mer

Biblioteksgatan 3 C, 245 31 Staffanstorp