Alla kategorier Mäklare Skåne Staffanstorp Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Staffanstorp

Fastighetsbyrån Staffanstorp

Biblioteksgatan 3 C, 245 31 Staffanstorp — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Staffanstorp!

Vi - Johan, Eric och Maja - förmedlar bostäder i Staffanstorp och Burlövs kommun från vårt kontor mitt i Staffanstorps centrum. Här finns en mängd trevliga, idylliska områden att bo i och kommunerna är aktiva och det finns både skolor, idrottsanläggningar och smidiga kommunikationer till större städer som Lund och Malmö.

Kom förbi vårt kontor på en kopp kaffe och berätta om dina bostadsplaner! Vi hjälper dig gärna genom hela processen oavsett om du är intresserad av att köpa eller sälja och vi svarar självklart på alla dina frågor om att bo och leva i området.

Läs vad 43 kunder tycker om Fastighetsbyrån Staffanstorp

• Kristina L
    Kristina L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi har tagit hjälp av Johan vid ett par försäljningar de senaste åren och varit mycket nöjda. Johan är kunnig och engagerad och det har känts tryggt! Läs mer
  • Ted H
    Ted H skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi som köpare kan verkligen rekommendera Johan på fastighetsbyrån i Staffanstorp. Hans bästa egenskaper för oss var hans ärlighet och att han är väldigt lugn, samt att han förklarade allt på ett bra sätt för oss som skulle köpa bostad för första gången. Läs mer
  • Natalie H
    Natalie H skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag valde att låta Fastighetsbyrån sälja min bostad då jag, i mitt sökande efter nytt boende, konstaterat att fastighetsbyrån alltid håller en hög, jämn standard och är väldigt vänliga och professionella. Jag fick då kontakt med Eric Gerhartz i Staffanstorp(där min bostadsrätt ligger) och jag kan inte vara mer nöjd än jag är idag. Från vårt första möte där jag bestämde mig för att sälja, tog det 14 dagar exakt tills att jag stod med ett överlåtelseavtal i handen-dessutom med ett bättre resultat än jag väntat mig. Det kändes som att allt var solklart på vägen, alla moment kändes professionella och gav fina resultat och eventuella frågor och funderingar var besvarade innan jag behövde ställa frågan själv- jag kunde känna mig lugn och trygg hela vägen igenom helt enkelt. Kommer varmt rekommendera dem vidare! Läs mer
  • Pia E
    Pia E skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi vill verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Staffanstorp. Maja hjälpte oss att sälja vår villa i Arlöv på ett mycket professionellt och kunnigt sätt. Hon är också mycket trevlig och har ett behagligt sätt vilket gör att man känner sig väl omhändertagen. Även spekulanter på huset har i efterhand berömt Maja för hennes bemötande vid visningen.
    Pia och Mats Eriksson. Läs mer
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi anlitade Maja Håkansson. Skötte hela försäljningen utmärkt. Höll oss informerade oss under hela processen och gav det där lilla extra. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne. Maria och BG Läs mer
  • Benny L
    Benny L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålde min bostadsrätt i Arlöv genom Maja Håkansson på Fastighetsbyrån-Staffanstorp.
    Maja visade stor insyn i marknaden, mer än god info under hela resan, professionellt bemötande!
    Med andra ord en duktig tös!
    Rekommenderas till 100%

Med Vänlig Hälsning!

Benny Lindeberg Läs mer
  • Max J
    Max J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Har erfarenhet av att ha gått på visning med Johan och Eric höll i min senaste bostadsaffär. Mycket bra bemötande och stor seriositet. Läs mer
  • Fahim A
    Fahim A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Hej, vi är väldigt nöjda med fastighetsbyrån insatser särskild Maja Håkanssons professionella arbetet på ett trevligt sätt vid försäljnings av vår lägenhet i Arlöv. vi rekommenderar fastighetsbyrån och Maja Håkansson. lycka till .
    MVH
    Fahim och Parvin Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi anlitade Fastighetsbyrån för att sälja vår bostadsrätt i Arlöv, de bemötande och proffsighet som Maja visade oss så kan vi inte annat än rekommendera Maja och Fastighetsbyrån om ni också går i sådana tankar.
    hälsningar
    Anders o Eva Läs mer
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Anlitade fastighetsbyrån i Staffanstorp, med mäklaren Eric Gerhartz för försäljning av vårt hus på Hagalid.
    Eric är oerhört professionell och ambitiös. Vänlig, har koll på detaljerna, lyssnar på vad kunden vill men säger också vad han tror är bäst. Bra dialog och uppföljning under hela processen! Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag hade förmånen att få Maja att sälja mitt hus i Staffanstorp. Maja ställde upp och jag kände mej trygg i hela försäljnings processen. Jag kan varmt räckomendera Maja att ta hand om er husförsäljning.
    Lars Läs mer
  • Myrna p
    Myrna p skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi är Myrna och Daniel !!!!
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet i Burlövs Kommun mäklaren Med Maja Håkansson , hon var verkligen professionellt på jobbet.
    från den första dagen till den sista dagen av försäljningen.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi som köpare fick ett otroligt varmt och professionellt bemötande genom hela köpeprocssen av Erik Gerhartz på Fastighetsbyrån i Staffanstorp. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Fredrik  P
    Fredrik P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Anlitade fastighetsbyrån i Staffanstorp, med mäklaren Eric Gerhartz för försäljning av min bostadsrätt på jeppsagård, och jag är oerhört nöjd. Professionellt bemötande från början till slut, stor insyn i marknaden, och gav verkligen 110%, vilket ledde till en kanonaffär! Rekommenderas varmt!

//Fredrik Läs mer
  • Mikael
    Mikael skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag tycker allting fungerade bra. Läs mer
  • Elise K
    Elise K skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Bemötandet var helt ok. Hade ibland önskat mer konkreta råd, men det är naturligtvis omöjligt att råda i alla situationer, eftersom man inte kan förutse hur en försäljning utvecklas. Vi fick mycket god information om läget under hela processen och alla beslut stämdes av noggrant. Läs mer
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi fick bra hjälp av Johan med att sälja vårt hus ! Med gemensamma krafter kom vi fram till bra bilder och en mycket bra folder som gjorde vårt hus till ett attraktivt objekt ! Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Haft Eric både som säljare och köpare och är oerhört nöjd. Inte en massa snack, alla tidsramar har hållits. Proffsig!! Keep him! Läs mer
  • Monica Ä
    Monica Ä skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Min syster och jag träffade flera mäklare inför försäljningen av vår gemensamma fastighet, vårt föräldrahem. Vi fastnade båda genast för Johan och valde honom (trots hans relativa ungdom!). Det är ett val jag inte ångrat en sekund. En otroligt korrekt, seriös och kunnig person och inte minst inkännande i det svåra beslutet att sälja det älskade föräldrahemmet. Har även intryck av att han mycket väl balanserade säljarens och köparens behov. Jag som 69-årig kvinna kände att jag kunde prata med Johan om det som kändes svårt för mig som ensam drog det stora lasset att tömma och avyttra bostaden. Mina allra bästa hälsningar till Johan. Fortsätt som du gör! Läs mer
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jättebra! Kanske lite vidare syn på vem som kan vara rätt kund.VI FÅR KÄNSLAN AV ATT NI KÖR PÅ EN INLÄRD MALL. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    En trevlig sakkunnig förtroendegivande person som jag kan rekommendera till liknande uppdrag,
    Johan utförde försäljningen av mitt hus till full belåtenhet och rekommenderade honom till vänner för liknande uppdrag, som han också sålde till vänners belåtenhet.
    Med hälsning
    Olle Hallbeck Läs mer
  • Adam N
    Adam N skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Johan är en mäklare som sätter sig in i objekten han säljer och han nöjer sig inte med att bara läsa utan han läser på allt om huset/lägenheten Läs mer
  • Nils G
    Nils G skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Har inte haft så stor kontakt med J L. Försäljningen skedde nästan av sig själv. Men det finns ingen anmrkning mot hans agerande. Den lilla kontakt vi haft. Ge ett genomgripande svar kan jag alltså inte. Läs mer
  • Ann-Christin Å
    Ann-Christin Å skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Kan verkligen rekommendera Eric Gerharz. Han höll kontakt med oss hela tiden och informerade oss hur det hela fortlöpte. Läs mer
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Köp och försäljning av lägenhet. Mycket bra bemötande och lättillgänglig. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Helt PERFEKT. Fantastiskt arbete och bemötande hela tiden. Proffsigt. Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi sålde vår fastighet. Bemötandet var utmärkt och allt runtomkring också. Läs mer
  • Ulva U
    Ulva U skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jättetrevligt! Fick all hjälp jag behövde. Omtanke och vänlighet. Läs mer
  • Kurt A
    Kurt A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag fick bra information och uppfattade honom som mycket noggrann. Läs mer
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Mycket vänligt och korrekt bemötande. Gjorde allt för mig och min syster. Redogjorde för alla telefonsamtal och konsultationer under affärens gång! Köparna verkade ha samma uppfattning som oss. Jag rekommenderar Johan varmt! Läs mer
  • Ragnar L
    Ragnar L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Han är duktig.
    Han nås väl med telefon.
    Han är cool! Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Bra och tydlig och serviceminded. Snabb försäljning. Läs mer
  • Tony P
    Tony P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi har valt Eric på Fastighetsbyrån i Lund för en husförsäljning och en lägenhetsförsäljning, dessutom var han mäklare vid vårt husköp. Vi upplevde mäklaren som mycket sympatisk, kompetent och nogrann. Det kändes som att mäklaren var genuint intresserad av att göra ett bra jobb.
    Vi har också bara positivt att säga om övrig personal på Fastighetsbyrån som vi mötte vid våra besök på kontoret. Läs mer
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi var väldigt nöjda med Eriks hjälp vid försäljning av vår lägenhet. Han matchar vår förväntningar. Läs mer
  • Nils P
    Nils P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Bra bemötande, uppfyllde förväntningarna med råge! Läs mer
  • Michael S
    Michael S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Har funkat bra och smidigt, trevligt bemötande och har löst det man behöver hjälp med Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Eric var bra och seriös. Bra på återkoppling och trovärdig. Läs mer
  • Kaj K
    Kaj K skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi var mycket nöjda o belåten med sättet Johan tog hand om oss och köparna.
    Jobbade seriöst Läs mer
  • Nils T
    Nils T skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Lund och mäklare Johan Lundahl. Genom hans professionella men ändå varma bemötande samt oerhörda engagerad tog vi oss igenom vår försäljning samt köp med lätthet, trots att situationen inte var den lättaste. Läs mer
  • calle s
    calle s skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi är mycket nöjda med Fasthetsbyrån i Lund och vår mäklare Johan Lundahl, jag skulle varmt vilja rekommendera honom! Läs mer
  • Merja M
    Merja M skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag vill varmt rekommendera Johan Lundahl på Fastighetsbyrån i Lund! Han skötte försäljningen av min lägenhet i samma stad. Proffsig med stor integritet, mycket kunnig och trygg i sin roll. Pedagogisk, psykologisk och duktig på att hålla kontakt med mig. Otroligt bra att jobba med och dessutom en trevlig person i allmänhet. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag har nu både sålt och köpt bostad via Fastighetsbyrån Lund. En av deras fastighetsmäklare vid namn Johan Lundahl har skött både min försäljning och mitt köp av bostad väldigt professionellt. En driven Mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Olof E
    Olof E skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Johan Lundahl på Fastighetsbyrån har skött mina fastighetsaffärer med både och köp och försäljning på ett föredömligt sätt. Mycket professionellt och väl utfört i alla led. Utmärkt tillgänglighet. Mina varmaste rekommendationer till Fastighetsbyrån Lund i allmänhet och Johan Lundahl i synnerhet. Läs mer

Biblioteksgatan 3 C, 245 31 Staffanstorp