Alla kategorier Mäklare Skåne Staffanstorp Fastighetsbyrån Staffanstorp

Fastighetsbyrån Staffanstorp

Biblioteksgatan 3 C, 245 31 Staffanstorp — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Staffanstorp!

Vi - Johan, Eric och Maja - förmedlar bostäder i Staffanstorp och Burlövs kommun från vårt kontor mitt i Staffanstorps centrum. Här finns en mängd trevliga, idylliska områden att bo i och kommunerna är aktiva och det finns både skolor, idrottsanläggningar och smidiga kommunikationer till större städer som Lund och Malmö.

Kom förbi vårt kontor på en kopp kaffe och berätta om dina bostadsplaner! Vi hjälper dig gärna genom hela processen oavsett om du är intresserad av att köpa eller sälja och vi svarar självklart på alla dina frågor om att bo och leva i området.
Kungsgatan 10, 21149, Malmö
Bostadsagenten Malmö
Lars G:
Otroligt nöjd med Annikas bemötande och hantering av min bostadsaffär. Allting gick väldigt smidigt och hon höll mig väl uppdaterad under he...

Mäklare nära Fastighetsbyrån Staffanstorp:

Svensk Fastighetsförmedling  Staffanstorp

Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

Storgatan 5, Staffanstorp
Staffanstorp i Skåne är en lugn oas nära storstäderna Lund och Malmö. Välkommen ... Läs mer ›
Svensk Fastighetsförmedling  Staffanstorp
Violet S:
Vi är mycket nöjda med Anders Larsson och Svensk Fastighetsförmedling. De ingav stort förtroende och höll oss informerade under hela försälj...

Mårtenstorget 8, LUND
Vi följer förändringarna på Lunds bostadsmarknad med spänning och har full koll,... Läs mer ›
Linda J:
Hade väldigt mycket hjälp av Rickard att reda upp en rörig fastighetsaffär.

Mårtenstorget 6, LUND
Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling i Lund! Här har du en mäklare so... Läs mer ›
Fiona Ö:
Mäklaren, Charlene Shelton, var mycket tillmötesgående och trevlig. Visade på ett fint sätt att hon brydde sig om båda parter av affären (sä...

Klostergatan 2, Lund
Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och ... Läs mer ›
Arne F:
Maria upplever jag som engagerad och öppen i sin yrkesroll. Vi fick förtroende för henne mycket snabbt.

Läs vad 12 kunder tycker om Fastighetsbyrån Staffanstorp

• Natalie H
    Natalie H skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag valde att låta Fastighetsbyrån sälja min bostad då jag, i mitt sökande efter nytt boende, konstaterat att fastighetsbyrån alltid håller en hög, jämn standard och är väldigt vänliga och professionella. Jag fick då kontakt med Eric Gerhartz i Staffanstorp(där min bostadsrätt ligger) och jag kan inte vara mer nöjd än jag är idag. Från vårt första möte där jag bestämde mig för att sälja, tog det 14 dagar exakt tills att jag stod med ett överlåtelseavtal i handen-dessutom med ett bättre resultat än jag väntat mig. Det kändes som att allt var solklart på vägen, alla moment kändes professionella och gav fina resultat och eventuella frågor och funderingar var besvarade innan jag behövde ställa frågan själv- jag kunde känna mig lugn och trygg hela vägen igenom helt enkelt. Kommer varmt rekommendera dem vidare!
  • Pia E
    Pia E skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi vill verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Staffanstorp. Maja hjälpte oss att sälja vår villa i Arlöv på ett mycket professionellt och kunnigt sätt. Hon är också mycket trevlig och har ett behagligt sätt vilket gör att man känner sig väl omhändertagen. Även spekulanter på huset har i efterhand berömt Maja för hennes bemötande vid visningen.
    Pia och Mats Eriksson.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi anlitade Maja Håkansson. Skötte hela försäljningen utmärkt. Höll oss informerade oss under hela processen och gav det där lilla extra. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne. Maria och BG
  • Benny L
    Benny L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålde min bostadsrätt i Arlöv genom Maja Håkansson på Fastighetsbyrån-Staffanstorp.
    Maja visade stor insyn i marknaden, mer än god info under hela resan, professionellt bemötande!
    Med andra ord en duktig tös!
    Rekommenderas till 100%

Med Vänlig Hälsning!

Benny Lindeberg
  • Max J
    Max J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Har erfarenhet av att ha gått på visning med Johan och Eric höll i min senaste bostadsaffär. Mycket bra bemötande och stor seriositet.
  • Fahim A
    Fahim A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Hej, vi är väldigt nöjda med fastighetsbyrån insatser särskild Maja Håkanssons professionella arbetet på ett trevligt sätt vid försäljnings av vår lägenhet i Arlöv. vi rekommenderar fastighetsbyrån och Maja Håkansson. lycka till .
    MVH
    Fahim och Parvin
  • Anders S
    Anders S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi anlitade Fastighetsbyrån för att sälja vår bostadsrätt i Arlöv, de bemötande och proffsighet som Maja visade oss så kan vi inte annat än rekommendera Maja och Fastighetsbyrån om ni också går i sådana tankar.
    hälsningar
    Anders o Eva
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Anlitade fastighetsbyrån i Staffanstorp, med mäklaren Eric Gerhartz för försäljning av vårt hus på Hagalid.
    Eric är oerhört professionell och ambitiös. Vänlig, har koll på detaljerna, lyssnar på vad kunden vill men säger också vad han tror är bäst. Bra dialog och uppföljning under hela processen!
  • Lars A
    Lars A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag hade förmånen att få Maja att sälja mitt hus i Staffanstorp. Maja ställde upp och jag kände mej trygg i hela försäljnings processen. Jag kan varmt räckomendera Maja att ta hand om er husförsäljning.
    Lars
  • Myrna p
    Myrna p skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi är Myrna och Daniel !!!!
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet i Burlövs Kommun mäklaren Med Maja Håkansson , hon var verkligen professionellt på jobbet.
    från den första dagen till den sista dagen av försäljningen.
    Rekommenderas.
  • Linda G
    Linda G skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi som köpare fick ett otroligt varmt och professionellt bemötande genom hela köpeprocssen av Erik Gerhartz på Fastighetsbyrån i Staffanstorp. Rekommenderar verkligen!
  • Fredrik  P
    Fredrik P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Anlitade fastighetsbyrån i Staffanstorp, med mäklaren Eric Gerhartz för försäljning av min bostadsrätt på jeppsagård, och jag är oerhört nöjd. Professionellt bemötande från början till slut, stor insyn i marknaden, och gav verkligen 110%, vilket ledde till en kanonaffär! Rekommenderas varmt!

//Fredrik

Biblioteksgatan 3 C, 245 31 Staffanstorp