Alla kategorier Mäklare Skåne Staffanstorp Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Staffanstorp

Fastighetsbyrån Staffanstorp

Biblioteksgatan 3 C, 245 31 Staffanstorp — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Staffanstorp!

Vi förmedlar bostäder i Staffanstorp och Burlövs kommun från vårt kontor mitt i Staffanstorps centrum. Här finns en mängd trevliga, idylliska områden att bo i och kommunerna är aktiva och det finns både skolor, idrottsanläggningar och smidiga kommunikationer till större städer som Lund och Malmö.

Kom förbi vårt kontor på en kopp kaffe och berätta om dina bostadsplaner! Vi hjälper dig gärna genom hela processen oavsett om du är intresserad av att köpa eller sälja och vi svarar självklart på alla dina frågor om att bo och leva i området.

Varma hälsningar Johan, Eric, Tove, Maja och Rasmus.

Läs vad 119 kunder tycker om Fastighetsbyrån Staffanstorp

• 2019-04-16

Jerker H skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålt ett parhus och blivit mycket bra och professionellt bemött. Mäklaren levde upp till alla de förväntningarna vi hade! Proffsigt, tydligt, trovärdigt och tryggt Läs mer
  • 2019-04-09

Linn J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag och min sambo fick mycket god hjälp av Johan vid försäljningen av vårt radhus. Kan varmt rekommendera Johan och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2019-03-29

Marie-Anne P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag har sålt ett radhus. Mäklaren har varit mycket hjälpsam och vänlig i samtliga situationer.
    Ett litet gruskorn; Inget klockslag på sista dagen för köparens "sista dag" för bindande av köpet.
    Tillträdet är inte förrän om två månader så mycket kan ändras under tiden men hitintills har jag varit nöjd. Läs mer
  • Sandra J

2019-03-26

Sandra J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Köpt parhus. Professionellt bemötande och genomförande av köpet. Läs mer
  • 2019-03-25

Yilmaz M skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Villa i hjärup.
    Mycket bra bemötande.
    Levde upp och mer därtill. Läs mer
  • 2019-03-24

Caroline S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Radhus.
    Bra bemötande. Rimlig värdering och bra upplägg. Läs mer
  • Jennie B

2019-03-18

Jennie B skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi har sålt vår bostad av fastighetsbyrå. Vi har blivit mycket bra bemöta av alla där som jobbar. Mäklaren gav mycket god respons. Läs mer
  • 2019-03-16

Carina V skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålde bostaden,fick all tänk bar information man kunde får.kan varmt rekommenderas dom till minavänner . Läs mer
  • 2019-03-16

Bo A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Mycket kunnig, juridik och bank och lån.
    Sidan vägrar acceptera fast det var mer än 30 tecken. Läs mer
  • 2019-03-10

Daniel B skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Lugn och saklig mäklare som visade genuint intresse i vårt hus.
    Vi köpte även ny bostad av samma mäklare och vid visning så var han behjälplig för frågor men inte påstridig utan man kund i lugn och ro titta runt Läs mer
  • 2019-03-01

Elna F skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi har sålt ett hus i Burlöv via fastighetsbyrån och Johan som var vår mäklare var otroligt ambitiös, trevlig och duktig. Jag har höga krav på att människor ska vara experter på sitt jobb och Johan infriade dessa förväntningar. Han var duktigt på att informera och hålla oss underlättade och han följde upp med varenda spekulant på ett bra sätt. Johan hade ett trevligt och proffesionellt bemötande. Vi hade önskat få bättre betalt för vår bostad men det berodde inte på Johans jobb. Jag är väldigt nöjd med Johan som mäklare och skulle rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-02-25

Risto R skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Mycket bra. Snabb hjälp vid alla tillfällen. Läs mer
  • 2019-02-21

Jakob M skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag och min sambo har köpt en villa.
    Jag är mycket nöjd med mäklaren.
    Han var intresserad av att hjälpa till, lätt att få kontakt med, trevlig, kunnig och alltid snabb med att återkoppla och svara på frågor. Läs mer
  • 2019-02-21

Fredrik M skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Köpt bostad i Staffanstorp. Tycker inte att mäklaren har lämnat rätt råd. Läs mer
  • 2019-02-17

Maria S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålde vårt hus och fick otroligt bra hjälp av Fastighetsbyrån. Trots att mäklaren var ung gav han direkt ett mycket mer sympatiskt och kunnigt intryck än de äldre mäklare vi träffade. Valet av mäklare blev alltså väldigt enkelt.
    Vi är väldigt nöjda med vår bostadsaffär och skulle absolut anlita samma mäklare igen! Läs mer
  • 2019-02-15

Ann-Christin L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Köpt och sålt bostadsrätt. Tydligt och vänligt bemötande. Mina förväntningar var att bli informerad under processens gång och det blev jag och behövde inte oroa mig .Ett professionellt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-02-15

Lilly M skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Trög marknad. Fick gå ner i pris. Inte mäklarens fel. Läs mer
  • Berit B

2019-02-05

Berit B skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi har sålt en villa i Staffanstorp. Mäklaren var lyhörd och visade stor respekt för våra önskemål. Han besatt stor kunskap och engagemang. Besvarade alltid sms och mail skyndsamt samt var kolossalt punktlig! Han var över förväntan!
    Supertrevlig och proffsig! Läs mer
  • 2019-01-27

Alva K skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Bytt en br, 3 rum till br. 2 rum.

Alldeles utmärkt.

Snabb och rejäl affär vi är nöjda.

Spännande och intressant, Läs mer
  • 2019-01-14

Anny J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålde villan med hjälp av Rasmus Bengtsson. Allt gick snabbt och smidigt, mycket trevligt bemötande. Rekommenderas till 100%. Läs mer
  • 2018-12-06

Malin T skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    För mig som var dåligt insatt i detta med försäljning av hus och vad allt det innebär, kändes det skönt att mina mäkalre var så jordnära och var så lätta att prata med. I tidigare kontakter med mäklare har jag i vissa fall nästan känt mig dum... Jag fick verkligen allt det stöd och all den hjälp jag behövde hela vägen! Läs mer
  • 2018-11-29

Karin D skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag har sålt min bostadsrätt 4 rum 100 kvm i Hjärup.

Väldigt fint bemötande
    Lyssnade noga och gav många goda råd.
    Lugn och sansad , ett steg i taget.
    Allting flöt på väldigt smidigt!

Hela denna process överträffade mina förväntningar!

Jag vill verkligen rekommendera Johan Lundahl till alla som

ska sälja sin bostad !! Läs mer
  • 2018-11-26

Mikael O skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi har sålt vår villa. Mäklaren har på ett förtroendeingivande sätt hjälp oss genom säljprocessen. Han har varit tillgänglig och gett oss väl avvägda råd. Dessutom får jag intrycket att han även upprättat en bra affärsrelation med köparen. När båda parter blir nöjda är det ju en god affär! Läs mer
  • 2018-11-24

Patrik B skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålde hus. Väldigt vänligt och professionellt bemötande. Såg till att uppfylla de förväntningarna vi hade med en bra dialog på vägen. Läs mer
  • 2018-11-24

Pernilla O skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Stor arkitektritad villa. Engagerad mäklare som gjorde sitt yttersta. Fick kontinuerlig feedback före och under försäljningen. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-11

Peter N skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålt lägenhet , mycke bra första möte med mäklaren ang vad som behövdes göras inför försäljning. Bra uppföljning under hela försäljningen , mäklaren var rak och hade koll på marknaden ( priset ) återkoppling efter varje visning. Läs mer
  • 2018-11-08

Andreas J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Bästa man kan ha mycket bra hantering Läs mer
  • 2018-11-06

Bo F skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    har köpt på Boklok Vendelsro, av en trevlig, informativ kille.
    som heter Johan Lundahl.
    och han skötte sitt jobb bra, så det finns inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-10-25

Mattias P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Köpt villa. Det var en hastig affär och på det stora hela funkade det bra, men vi fick kämpa med att få ut tillräcklig information om objektet då något prospekt inte hunnits ta fram. Självklart bör man kunna få tillräcklig information om huset innan man ska skriva kontrakt! Läs mer
  • Gardar G

2018-10-10

Gardar G skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Liten villa. Mött av trevlig mäklare och driven att hjälpa.
    Förväntningarna är höga krav på infromation och det läverade han med att fråga vidare och återkomma. Det var så det ska gå till. Inte som andra mäklare som hittade på och trodde.
    Jag är mycket naud med dom och kommer anlita dom till försäljning när jag flyttar vidare. Läs mer
  • Fredric S

2018-09-19

Fredric S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålt ett radhus i en bostadsrätt.
    Fick ett väldigt proffsigt bemötande och mäklaren förstod vad vi va ute efter och jobbade efter det som ett gemensamt mål. Läs mer

Bengt-Göran P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålt villa i Staffanstorp
    Bra professionelltbemötande
    Förväntningar på en väl genomförd försäljning till ett bra slutpris
    Kalasbra trots det innebar extra arbetel för mäklaren eftersom min sambo inte ville samarbeta i försäljningen Läs mer

Birgitta A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Har köpt en bostadsrätt.Mäklaren skötte affären på ett proffsigt sätt! Läs mer

Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Köpte bostadsrätt allt gick bra Läs mer
  • 2018-09-18

Anna J skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Tack för all hjälp med vår villaförsäljning! Det blev en mycket smidig affär. Läs mer
  • 2018-09-18

Anna D skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Personlig, professionellt och engagerat. Läs mer
  • 2018-09-17

Karin H skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi valde att sälja vår villa via Johan då han ingav ett reko och rakt intryck. Detta besannades under försäljningsprocessen då han kommunicerade på ett rakt och tydligt sätt. Läs mer
  • 2018-07-02

Luca Z skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    I have bought an apartment in Staffanstorp. The broker was Johan Lundahl.
    I was treated in an extreme kind and professional way by Johan. I had a previous experience in buying a house in Sweden, which was also positive, but with Johan it was even better. I felt treated with great attention, we went through all the details of the transaction with great care. For a foreigner it is important the the process is explained in the smallest detail and Johan did that. I am very happy about the apartment and about the buying experience. Läs mer
  • Tove L

2018-06-27

Tove L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Sålde en 2a på kirseberg på 50kvm.
    Jag fick ett mycket gott bemötande. Professionell och kunnig inom sitt område.
    Fick bra råd kring hur lägenheten skulle framhävas och vilka förväntningar jag kunde ha på utgångsläget.
    Mycket nöjd med Toves insatts som mäklare och att få min lägenhet såld genom en smidig affär. Läs mer
  • 2018-06-04

Kerstin B skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Tove hjälpte oss att sälja min mammas villa. Hon var väldigt öppen och trevlig och vi fick direkt förtroende för henne. Mycket tydlig med allt vad som gällde och framförallt väldigt aktiv mot oss; dvs. hörde av sig kontinuerligt, fanns tillgänglig vid behov. Det kändes att hon engagerade sig i vårt objekt. Läs mer

Haidar S skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Hon är en toppen mäklare med en trevlig och god bemötande Läs mer

Rebecca N skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Köpte bostad. Allt gick smidigt, hon var mycket hjälpsam och tillgänglig. Läs mer

Siw W skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Jag har sålt mon mammas lägenhet efter hennes dödsfall. Vi fick en underbar och kompetent mäklare i Tove. Kände att jag kunde fråga henne om diverse frågor eftersom det rörde ett dödsbo. Var rädd om henne. Kram. Siw Weber. 😎 Läs mer
  • Linus P

2018-05-30

Linus P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi har köpt ett hus av Johan.
    Vi har varit på flera visningar på objekt som han varit mäklare och alltid känt att vi gärna vill köpa av honom.
    Vi har upplevt honom som väldigt korrekt, påläst och ärlig.
    Precis den typ av person som man vill göra affär med.
    När det väl blev av att vi köpte hus så var det skönt att veta att det var Johan som var mäklare.
    Vi är mkt nöjda med honom. Läs mer
  • 2018-05-29

Kristina P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Köpt bostad via Johan Lundahl på Fastighetsbyrån och processen var, från början till slut, mycket bra. Johan är otroligt proffsig och förtroendeingivande vilket gjort att vi känt oss 100% trygga! Läs mer
  • Suzanne L

2018-05-18

Suzanne L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Som nybliven änka skulle jag sälja vårt hus i Staffanstorp. Kom i kontakt med Eric Gerhartz på Fastighetsbyrån och från första stund fick jag ett mycket positivt intryck och kände ett stort förtroende för honom. Han visade sig verkligen också leva upp till detta. Oerhört kompetent, seriös, lyhörd för mina önskningar men kom även med mycket bra förslag som man inte tänkt på själv. Han hade svar på alla frågor innan man ens ställt dom. Han ansträngde sig verlligen 110% för att göra jobbet så bra som möjligt, vilket han också lyckades med. Han återkopplade hela tiden och gav all information man behövde. I min utsatta situation har han dessutom hela tiden varit ett fantastiskt stöd under hela försäljningsprocessen. Jag ger Eric 11 poäng av 10 och rekommenderar honom varmt. Tror det blir svårt, för att inte säga omöjligt, att hitta en mer kompetent och mer sympatisk mäklare än Eric. Som sagt mina varmaste rekommendationer till Eric Gerhartz, Fastighetsbyrån i Staffanstorp! Tack Eric! Läs mer
  • Markus L

2018-05-14

Markus L skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Anlitade Eric för att sälja vårt hus i Hjärup efter att ha fått många goda rekommendationer från vänner som sålt med honom tidigare.
    Han är en väldigt ambitiös, seriös och duktig mäklare. Har full koll på det juridiska och han återkopplar ständigt. Han skötte vår affär utmärkt och man kan känna sig trygg med honom både som säljare och som köpare. Läs mer
  • 2018-04-30

Eva P skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Fastighetsbyrån i Staffanstorp sålde vårt hus i Hjärup nyligen. Johan Lundahl var vår mäklare. Vi var mycket nöjda med Fastighetsbyråns agerande. Johan var kunnig, duktig och seriös och skötte försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • 2018-04-20

Magnus A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Johan hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi var jättenöjda. Johan är kunnig, informativ, tydlig och noggrann, och det märks att han är väldigt mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda. Kan rekommendera Johan starkt! Läs mer
  • Paula A

2018-03-06

Paula A skrev om Fastighetsbyrån Staffanstorp
    Vi sålde vårt hus i Hjärup med hjälp av Johan Lundahl. Vi blev bra informerade innan hur allt skulle gå till och under försäljningen var Johan bra på att hålla oss uppdaterade. Johan är en kunnig och stabil mäklare som jobbar för både säljare och köpares bästa.
    Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer

Biblioteksgatan 3 C, 245 31 Staffanstorp