Alla kategorier Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eslöv

Fastighetsbyrån Eslöv

Malmgatan 2, 241 30 Eslöv — Visa karta

I Eslöv finner du vackra omgivningar som underlättar motion, avkoppling och lek och med sina bra förbindelser tar du dig lätt runt i hela Skåne.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter i området. Självklart villor, lägenheter och fritidshus, men också avstyckade gårdar och lantbruk. Med våra många års erfarenhet och starka lokalkännedom kan vi garantera en trygg bostadsaffär genom oss!

Något som kännetecknar oss på kontoret i Eslöv är vårt personliga engagemang, vi ser varje affär som unik och vill att alla parter ska känna sig nöjda efter avslutad affär.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Eslöv!

Läs vad 281 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eslöv

• 2019-06-24

Øystein T skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag vi eller mest jag sälja hus.men mycket bra bemötande. Jag fixa köpare innan så det blev bara lite foto och sen några telefoner. Sen allt klart. Så det var väll snabba och lätte pengar för fastighets byrå. Men allt i allt en mycket trevlig kvinna Läs mer
  • Linda M

2019-06-14

Linda M skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth och jag sålde min bostad på Hålebäcksvägen 13. Han är mycket professionell och tog hand om ärendet väl. Han uppdaterade mig hela tiden och tänkte på allt. Jag kände mig trygg och i goda händer att allt ordnades. Läs mer
  • Kjell B

2019-06-10

Kjell B skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bästa mäklaren mycket nöjd med hanns bemötande Läs mer
  • 2019-06-03

Lars-Håkan Peter D skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth var vår mäklare vid försäljning av hus på väster i Eslöv.
    Vi har fått ett mycket proffsig och personligt bemötandet. Det märks att Kenneth kan sitt yrke, vi har hela tiden kännt oss mycket trygga då han tydligt förklarat alla stegen i processen att sälja vårt hus.
    Dessutom finns ett genuint intresse av att försäljningen skall gå bra för båda parter vilket Kenneth visat med sitt engagemang.
    Kenneth skulle jag rekommendera alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2019-05-29

Muriel d skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har köpt en fristående villa. Jag har upplevt Kenneth Pedersen som väldigt professionell, punktlig och pålitlig.
    HAn har visat engagemang och bemött våra frågor med specifika svar. Läs mer
  • 2019-05-25

Caroline N skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Christoffer har varit både proffsig, ödmjuk, förstående och lätt att prata med. Full pott till Christoffer. Läs mer
  • Bo R

2019-05-22

Bo R skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag sålde nyligen en bostadsrätt i Eslöv. Jimmy var under hela processen lyhörd och lättilgänglig för dialog. Enligt våra önskemål kom vi snabbt igång med försäljningen och affären avslutades på kort tid med lyckat resultat. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick. Läs mer
  • 2019-05-20

Emina H skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevlig, bra bemötande och engagerad mäklare.. jättenöjda! Läs mer
  • 2019-05-14

Monica Christine A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vår försäljning är inte klar än, men vi har uppfattat Matilda som kunnig, engagerad och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-05-12

Heinz Jörgen M skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi sålde en villa i Eslöv och Matilda var mycket trevlig,och väldigt noga med att informera om allt som hände.
    Jag tyckte att hon gjorde ett bra jobb, och det tror jag även att köparna tyckte, det var ganska många som var med och la bud,
    och då är det både objektet,och förtroendet för mäklaren som är avgörande. Proffsigt. Läs mer
  • 2019-05-06

Erika I skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Väldigt bra och pålitlig mäklare. Tillgänglig och bra service och bemötande! Läs mer
  • 2019-05-03

Helene G skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har sålt min bostadsrätt där jag valde Jimmy att ta hand om min försäljning.
    Han har gjort ett bra jobb och uppfyllde mina förväntningar och fick sålt min bostad Läs mer
  • 2019-04-29

Elsy Birgitta D skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har sålt en villa, och har blivit mycket bra bemött, mina förväntningar på mäklaren Jimmy har varit mycket bra, jag är mycket nöjd med allt.
    Ett stort tack Birgitta Läs mer
  • Pelle F

2019-04-25

Pelle F skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt en lägenhet och även sålt mitt hus.
    Hon har alltid ett trevligt bemötande och lätt att få tag på om man behöver det.
    Matilda visade upp precis dom förväntningarna vi hade! Läs mer
  • 2019-04-22

Anita Christine L skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt vårt hus. Bemötandet av Matilda Kärrman har varit utan någon anmärkning. Förväntningarna har hon levt upp till 100 %. Sammanfattningsvis har upplevelsen varit till mycket stor belåtenhet. Läs mer
  • 2019-04-22

Stefan E skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har sålt min bostadsrättslägenhet. Alltid ett trevligt och professionellt bemötande vilket har gjort att alla mina förväntningar levts upp. Matilda är en noggrann mäklare som vill både säljare och köpare det bästa och vill vara trygg i allt som ingår hos en mäklare. Läs mer
  • 2019-04-17

Charlotta A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda överträffade alla mina förväntningar. Hon är professionell, trevlig, lätt att prata med, lättillgänglig på telefon och mail, kunnig och väldigt förtroendeingivande! Läs mer
  • PEDRAM B

2019-04-08

Verifierad kundrelation
    PEDRAM B skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda Kärrman ignorerad mitt bud och villkor för ett hus för sälja i Eslöv Nor. Hon säger det finns högre bud men ingen var registrerad i hemnet. 12 timmar senare när jag ser budet i hemmet det är lägre än min bud. Jag höjer min bud. Nu hon säger hon vill ha uppgifter när hon har allt hon behöver. Dåligt attitue i email från henne. Jag vill inte använda henne för att köpa eller sälja av min fastigheten. Läs mer
  • 2019-04-08

Linnea N skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Duktig mäklare, hade svar på alla frågor. Trevlig och tydlig när jag skulle köpa bostadsrätt. Precis som jag tycker en mäklare ska vara. Läs mer
  • 2019-04-07

Tobias R skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpte en liten övernattningslägenhet av matilda o skötte sig som alltid perfekt. Underbar person Läs mer
  • 2019-04-03

Marcus B skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag köpte mitt första hus där Christoffer var väldigt tillmötesgående samt nogrann och pedagogisk vid undertecknande av alla papper. Läs mer
  • 2019-04-02

Nils Kenneth Patrik L skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har sålt en villa utanför tätorten stehag och har blivit väldigt proffisionellt bemött av Kenneth.
    Han har med råge levt upp till mina förväntningar.
    Jag skulle gärna rekommendera honom till andra som planerar att sälja sina fastigheter. Läs mer
  • 2019-04-02

Mats M skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag sålde en bostadsrätt, blev mycket respektfullt bemött. Kenneth höll mig uppdaterad kontinuerligt, även om det inte fanns någon ny information. Vilket gav ett lugn i processen. Läs mer
  • Dejan G

2019-04-01

Dejan G skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda har fått uppdraget att sälja min lägenhet.
    Från första dagen funkade samarbetet klockrent,lätt tillgängligt samarbetsvillig ,proffesionellt tillkom med idéer att hur ska vi gönomföra försäljningen.
    Hon är ett pärla helt enkelt och skulle rekommendera hjärtligt. Läs mer
  • 2019-03-29

Monica L skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har köpt en mark-lägenhet. Christoffer var kunnig och framförallt tillgänglig när man hade frågor. De förväntningar jag hade är kunskap och när man har t ex konstiga frågor så hanterade han som om det är självklara frågor. Det flöt på utan några problem så jag är nöjd. Tack för hjälpen

Med vänlig hälsning Monica Lindgren Läs mer
  • 2019-03-28

Rasmus W skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi köpte en villa i Eslöv förmedlad av Matilda. Hon var tillmötesgående, transparent och mån om att både vi och säljarna skulle bli nöjda. Läs mer
  • 2019-03-26

Mendo N skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har köpt bostadsrätt i Eslöv. Matilda är en jättetrevlig mäklare som inger förtroende. Hon är entusiastisk och duktig i sitt arbete. Läs mer
  • 2019-03-22

Danilo K skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket bra mäklare och en trevlig person! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-03-18

Jimmy E skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevlig och allmänt duktig. Kunde varit en aning ner fokuserad på detaljer. Läs mer
  • 2019-03-13

Sofia A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Hon är trevlig, väldigt kunnig och lätt att få tag på. Läs mer
  • 2019-03-13

Martin J skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Eslöv. Christoffer var jätte hjälpsam och kontaktbar så ofta vi hade frågor. Läs mer
  • 2019-03-06

Karin A skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har köpt ett hus i Marieholm och är jättenöjda med affären. Kontakten med mäklare och säljare har funkat bra. Vi ville ha en besiktningsklausul i kontraktet och ha möjlighet att få en genomgång av husets vatten- och värmesystem i samband med övertagandet och de önskemålen förmedlades och infriades mha mäklaren. Allt det praktiska med budgivning, kontraktskrivning mm har varit smidigt och bara flutit på. Läs mer
  • Daniel L

2019-03-06

Daniel L skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt ett hus byggt 1979.
    Har blivit bemötta på ett mycket professionellt sätt. Väldigt trevlig och mån om kunden.

Förväntningarna är som alltid att få den informationen man behöver, vilket Kenneth gjorde, och hade inte han all info så tog han reda på det som behövdes.

Upplevelsen var god och vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-03-06

Roger J skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt en bostadsrätt. Alla förväntningar blev uppfyllda med råge.
    Bra! Läs mer
  • Jessica L

2019-03-06

Jessica L skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har sålt en 2 på Vallarevägen 17b i Eslöv med mycket bra resultat:)
    Vi har mött Jimmy på många visningar,vi har köp en 2 genom honom,vår dotter har också anlitat honom för försäljning,vi har anlitat honom vid tidigare försäljning med mycket bra resultat:)Jimmy är precis så som man vill att en mäklare ska vara,vi har känt oss trygga från första kontakten,trevlig,rolig,kunnig…

Vi kan varmt rekommendera Jimmy till vänner och bekanta:) Läs mer
  • Helena B

2019-02-27

Helena B skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har köpt ett brf radhus i 2 plan på Gillesvägen i Eslöv. Vi är MYCKET nöjda. Matilda K gav en utmärkt visning av fastigheten. Hon var mycket tillmötesgående i nför de frågor o undringar, som vi hade. Vi hade träffat Matilda tidigare, vid andra visningar av bostäder vi var intresserade av och även då fick vi ett gynnsamt intryck. Matilda är informativ, ger raka besked o kan lätt se om det är en bostad man är intresserad av. Hon engagerar sig och man känner sig sedd. Väldigt bra genomgång vid kontraktskrivning och klara besked vid tillträdesgenomgången. Vi vill ge Matilda HÖGSTA betyg. Läs mer
  • 2019-02-26

Marcus S skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålde en lägenhet.
    Kenneth var väldigt lätt att ha med att göra.
    Alltid positiv och glad och förklarade invecklade saker på ett sätt så att man förstod.
    Levde upp till alla förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2019-02-21

Patrik B skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket proffsig och gör ett kanonjobb. Läs mer
  • Jonny K

2019-02-21

Jonny K skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt samt sålt en lägenhet.
    Alltid blivit trevligt bemöt.
    Väldigt kunnig samt hjälpsam.

Hade inga direkta förväntningar mer än att det skulle gå smidigt vid avslutad affär och det gjorde det.

Kommer att fortsätta att ha kontakt med hon gällande bostadsändamål. Läs mer
  • 2019-02-21

Cecilia E skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt bostadsrätt, 3a på Rönneberga.

Trevlig, glad, hjälpsam mäklare.

Jättebra! Läs mer
  • 2019-02-20

Jane Annica Ewa E skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda hjälpte mig att sälja mitt hus. Hon var väldigt bemötande och såg till att allt hanterades snabbt och korrekt. Läs mer
  • 2019-02-20

Danny M skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt bostad i flerfamiljshus med hjälp av honom.

Mycket duktig kille som återkopplar och har ständig kontakt. Skötte affären smidigt. Förklarade alla moment på ett vis så man kunde förstå vad som händer/skulle hända. Bara + från min sida Läs mer
  • Marina H

2019-02-18

Marina H skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vår 1:a är såld i Eslöv! Och återigen har Matilda Kärrman gjort ett bra jobb som mäklare. Matilda lever alltid upp till våra förväntningar och hennes bemötande är alltid på topp morgon, middag och kväll. Hög service och kompetens. Vi kommer alltid att varmt rekommendera henne till våra bekanta, släktingar och vänner som ska köpa/sälja bostad i Eslövsregionen. Läs mer
  • Jörgen H

2019-02-17

Jörgen H skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Hej

Vi har sålt vår sons lägenhet , och Matilda är fantastisk hon är ärlig och vill kundens bästa hon ger tips och råd. Och man känner sig aldrig lurad av henne för hon tipsar om sånt som är bäst för oss inte för att hon ska tjäna extra pengar.

Jörgen Holmquist Läs mer
  • 2019-02-11

gaurav prajapati skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    This is my first ever buying experience in Sweden. Christoffer has been great right from the first view. He is quite transparent and reachable. He kept us aware of all the steps. He eased the overall process. My friendliest recommendations to him. Läs mer
  • 2019-02-06

Oliver Z skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevlig kille, hjälpsam. Bra bemötande! Läs mer
  • 2019-02-05

Evelina W skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Fått hjälp med att köpa en fastighet i Marieholm. Proffsigt bemötande. Lättillgänglig på mail och mobil, vilket har varit till stor hjälp då vi aldrig köpt bostad tidigare och därför hade en del frågor. Kenneth ingav ett tryggt och seriöst intryck. Kommer definitivt anlita Kenneth vid behov i framtiden, samt rekommendera honom till andra! Mycket bra! Läs mer
  • 2019-01-27

Senad D skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag tycker att Matilda Kärrman gjorde ett utmärkt jobb som min mäklare. Proffsig mäklare, vacker presentation, utmärkt engagemang, kunnig, punktlig, trevlig. Rekommenderar henne varmt till andra som letar mäklare. Läs mer
  • 2019-01-09

Sofia A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag och min sambo har köpt bostad av Matilda. Hon är väldigt trevlig och bemötte oss på ett fantastiskt sätt och svarade på alla frågor. Läs mer
  • 2019-01-08

Timmy G skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Hjälpsam, engagerad, alltid nåbar. Läs mer

Malmgatan 2, 241 30 Eslöv