Alla kategorier Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eslöv

Fastighetsbyrån Eslöv

Malmgatan 2, 241 30 Eslöv — Visa karta

I Eslöv finner du vackra omgivningar som underlättar motion, avkoppling och lek och med sina bra förbindelser tar du dig lätt runt i hela Skåne.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter i området. Självklart villor, lägenheter och fritidshus, men också avstyckade gårdar och lantbruk. Med våra många års erfarenhet och starka lokalkännedom kan vi garantera en trygg bostadsaffär genom oss!

Något som kännetecknar oss på kontoret i Eslöv är vårt personliga engagemang, vi ser varje affär som unik och vill att alla parter ska känna sig nöjda efter avslutad affär.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Eslöv!

Läs vad 196 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eslöv

• Ingemo H
    Ingemo H skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    Eftersom vi var väldigt osäkra hur det skulle gå till vid husförsäljningen, var det bra med vår duktiga mäklare som lotsade oss igenom försäljnigen Läs mer
  • Stefan Ingvar M skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket bra från första kontakt till slutförande av uppdraget Läs mer
  • Zahra M skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda är en mycket proffesionell mäklare som verkligen ger sin fulla uppmärksamhet åt sina kunder. Vi är jättenöjda med henne och rekomenderar henne starkt!

Zahra & Eddie Läs mer
  • Niels O skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jeg har solgt mit hus, det gik nemt og hurtigt, og jeg er altid blevet behandlet professionelt. Läs mer
  • Margot Evy-Britt R skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    En driven, duktig och lyhörd mäklare. Är nöjd med hennes arbete. Läs mer
  • Linda B skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matildas bemötande är bra på alla sätt o vis. Vi är jätte nöjda med Matilda som har varit ansvarig för att sälja vårt hus. Matilda är väldigt kunnig. Läs mer
  • Anna M skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Engagerad och effektiv! Sålde lägenhet i centrala Eslöv på kort tid, skötte allt väldigt bra. Nöjd! Läs mer
  • Kerstin Birgitta S skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    Kunnig och trevlig personal- vi är mycket nöjda med vår mäklarkontakt. Läs mer
  • Niklas M skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevlig, ärlig och punktligt utfört :) Läs mer
  • Jemila A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag jemila abdurahman upplever att Matilda kärrman var väldigt erfaren och kunnig, detta var ett typ kunskap som jag förväntade mig och Matilda levde upp till mina förväntningar vilket faktisk förvånade mig. Jag blev bemött på ett bra sätt då Matilda hälsade och var allmänt snäll av sig. Mvh Jemila abdurahman rizkey Läs mer
  • Mikael J skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har köpt en villa och sålt en bostadsrätt.
    Ett mycket bra och professionellt bemötande.

Mycket bra mäklarte att göra affärer med. Läs mer
  • Albianda K skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har köpt villa, är nöjd med hela processen.
    Rekommenderar varmt Läs mer
  • Claes J skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    En snabb och väl genomfört uppdrag. Läs mer
  • Elsy Viola Ingegärd A skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket bra personal o kunnig o gott bemötande Läs mer
  • Albianda K skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jätte trevlig lätt att ha och göra med. Läs mer
  • Marlen O skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevlig och kunnig mäklare, förtroendeingivande Läs mer
  • Limdita R skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    hon är en super duktig mäklare. hon kan verkligen sitt jobb. Läs mer
  • Max L skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bemötande av hösta klass, trevlig, omtänksam och väldigt sakkunnig. Mäklarens arbete utfördes över förväntan. Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Nina F skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bra mäklare med kundfokus. Lyssnande och rådgivande. Bra upplägg för försäljning. Bra stöd i tankar kring pris och visningar. Läs mer
  • Marita H skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda är en mycket duktig mäklare som tog sig tid och var väldigt duktig på och förklara , hon var också bra på och återkoppla hela tiden, mycket nöjda med försäljningen av vår lght. rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Oskar K skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har blivit väl bemötta av Kenneth och fått förtroende för hans agerande mot oss. Han har på ett sakligt och informativt sätt skött vårt uppdrag till Fastighetsbyrån till vår belåtenhet. Läs mer
  • Mattias S skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneths arbete var väldigt proffesionellt från första kontakten tills försäljningen var färdig. Kenneth var engagerad och tillgänglig under hela försäljningen. Han var också noga med att uppdatera oss om vad som hände hela tiden. Läs mer
  • Sara L skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket proffsig och trevligt bemötande.
    Vi kände att vi fick bra kontakt och gjorde allt för att göra det smidigt under omständigheterna. Läs mer
  • Anneli A skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Noggrann , anträffbar och hjälpsam! Läs mer
  • Niclas L skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth är väldigt seriös i sitt arbete, han är alltid tillgänglig när man har frågor och funderingar.
    Han får säljaren att känna sig väldigt lugn och trygg inför, under och efter affären.
    Jag har bara gott att säga om honom. Läs mer
  • Christer A skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    trevligt bemötande.
    värdet vet ej. Läs mer
  • Bo F skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    Enkel att ha med att göra .
    trevlig o tydlig Yvonne F Läs mer
  • Sandra S skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bra och kunnig mäklare. Genuint intresse av att sälja. Läs mer
  • Jens A skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    En mycket kompetent person, kan bara rekommendera Kenneth. Läs mer
  • Mattias L skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Seriöst intryck, hög kompetens och gott bemötande. Läs mer
  • Gunnel N skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth var mycket trevlig och vi fick ett gott förtroende för honom. Han var alltid tillgänglig och uppdaterade oss med vad som hände. Vi hade en bra dialog både innan, under o efter försäljningen. Läs mer
  • Lena E skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bra bemötande. Trevligt och kunnigt. Läs mer
  • Måns S
    Måns S skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket noggrann och duktig. Har bra sinne för detaljer. Väldigt tillgänglig. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda var trevlig och hjälpsam redan från början, hon svarade på våra frågor och det som hon inte visste för stunden återkom hon med asap. Hon var informativ och duktig på att kommunicera och vi kände alltid att vi fick reda på allt vi ville och kunde kontakta henne i alla lägen. Vi kände oss trygga med henne och det gjorde att vår husaffär gick smärtfritt. Läs mer
  • Ergjan L skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Gick jättebra! Kan det han sysslar med Läs mer
  • Malin R skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och mäklaren levde upp till våra förväntningar. Proffsig och kunnig. Läs mer
  • Tina B skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Ett bra bemötande från matilda som alltid var tillgänglig att svara på våra frågor. Matilda sålde vårt hus på ett bra sätt, vi är nöjda som kunder och rekommenderar henne. Läs mer
  • Mona H skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har blivit väl bemött av Kenneth Läs mer
  • Linda M skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth Pedersen har varit fantastisk på alla plan. Under hela tiden har vi fått svar på våra frågor, han har återkommit till oss med feedback, punktlig, vi upplever honom som kunnig och oerhört proffsig. Under kontraktsskrivning med köpare/säljare, gick han igenom allt på ett sätt så att vi alla förstod, på köparens fråga om besiktningsman gav Kenneth 3-4 olika alternativ vilket vi kände var toppen. Då kunde köpare själv välja utan påverkan från mäklaren. Kenneth är inte på något vis varit partisk, vi upplever honom som neutral och mycket kunnig som mäklare! Läs mer
  • Cecilia P skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kunnig och hjälpsam. Svarat på alka frågor och inhämtat information som saknats. Läs mer
  • Erika M skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Upplevde henne som hjälpsam och lätt att få tag på, men oerfaren och nervös Läs mer
  • Ramona J skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda är en bra mäklare som uppfyllde mina önskemål. Jag fick problem med en oseriös budgivare, Matilda löste "problemet" utmärkt. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth är en mycket noggrann , kompetent och trevlig mäklare. Det känns tryggt som säljare att ha honom dom mäklare Läs mer
  • Heléne T
    Heléne T skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda Kärrman gav oss en otroligt positiv och professionell upplevelse när vi köpte vårat hus. Hon är kunnig, proffsig, pålitlig och flexibel. Vi känner oss väldigt nöjda och kan absolut rekommendera Matilda Kärrman. Läs mer
  • Lars-Erik Georg S skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    Vår mäklare på Fastighetsbyrån i Eslöv agerade snabbt, smidigt och proffsigt när vi sålde vår villa. Vi är mycket nöjda med genomförandet. Läs mer
  • Nathalie R skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket bra och professionellt bemötande. Trevlig och tydlig. Läs mer
  • Stig A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    För mig och min fru ställde hon alltid upp när vi behövde ha svar på någon fråga och all kontakt med vår bank fixade hon med bravur.Vi kan verkligen rekomendera henne till andra köpare/säljare. Läs mer
  • Måns O skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth gav ett professionellt intryck från från start. Trevlig och lätt att förstå. Rekommenderas Läs mer
  • Berith N skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevlig, påläst om det hon sålde. Svarade ganska omgående på sms och mail. Höll oss budgivare väl informerade Läs mer
  • Yessica w skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    Återkom inte, var inte säljande, var inte påläst. Tur för henne att huset sålde sig självt. Läs mer

Malmgatan 2, 241 30 Eslöv