Fastighetsbyrån Eslöv

Snittbetyg
4.8
Ring 0413-600 30 Dela

Om företaget

I Eslöv finner du vackra omgivningar som underlättar motion, avkoppling och lek och med sina bra förbindelser tar du dig lätt runt i hela Skåne. Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter i området. Självklart villor, lägenheter och fritidshus, men också avstyckade gårdar och lantbruk. Med våra många års erfarenhet...

681 omdömen om Fastighetsbyrån Eslöv

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 681 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Jonas P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Tätort

Bara positivt. Trevlig, proffsig och korrekt. Ger ett förtroendeingivande intryck.

Asger M
Marieholm

Mycket bra och trevlig mäklare!

Fredrik T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Tätort

Trevlig och glad Inga större förväntningar. Snabbt smidigt och fanns där, ringde alltid upp om han inte hann svara. KANON!

Joanne M
Eslöv Tätort

Från och med första kontakten och under hela tiden har Olivia bemött oss på ett mycket trevligt och professionellt sätt.

Peter L
Eslöv Tätort

Professionellt och vänligt bemötande.

Håkan J
Köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Harlösa

Alert och trevlig och alltid på sitt jobb Kenneth gör det enkelt att vara kund

Charlotta M
Marieholm

Engagerad mäklare och fint bemötande! ♥️

Bitte Louise M
Marieholm

Engagerad, hjälpsam, positiv. Höll kontakt oavsett tid på dygnet.

Svar från Olivia Winberg

Tack för en fin recension och tack till ett gott samarbete! Lycka till framöver nu :) Mvh Olivia

Mayda S
Köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Trollsjöområdet

Jätte trevligt ,han kan mycket om sitt jobb. Han har mycket erfarenhet. 😀

Jan Mikael S
Sålde sitt hus med hjälp av
Örtofta

En duktig trevlig ärlig mäklare som jag anlitat 3 ggr

Konrad sebastian M
Skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Mycket trevlig och proffsig mäklare . Vi är väldigt nöjda med Christoffer. Rekommenderas starkt!

Perrine B
Köpte sitt hus med hjälp av

We went in contact with Jimmy for different reason, to have information of buying house in Sweden, for some housing visit and then to buy the house in Brönneslöv 7. Jimmy was very helpfull and help us to have all information we needed. We felt comfortable and happy to work with him.

Jennifer Emilia S
Sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Norr

Ett professionellt utfört arbete från början till slut. Lätt att jobba med och kan sin sak. Gav en trygghet under vår försäljning. Rekommenderar ⭐️

Marcus Alexander B
Eslöv Norr

Riktigt nöjd med Christoffer som mäklare! Skötte hela proceduren med försäljning av vårt väldigt snabbt och snyggt. Han var heller aldrig svår eller sen med att svara på alla frågor. Skulle inte tveka en sekund att anlita honom igen om det skulle behövas i framtiden.

Alexander B
Eslöv Norr

Trevligt bemötande Det gick smidigt och lätt, Christoffer förklarade noggrant Mycket nöjd

Tatjana T
Eslöv Tätort

Trevligt bemötande samt en kunnig och aktiv mäklare som verkligen informerade och rapporterade läget under försäljningsprocessen och som uppfyllde våra förväntningar gällande försäljningen av vår bostad.

Svar från Olivia Winberg

Tack för era fina feedback Tatjana! Det var jättetrevligt att få hjälpa er med er bostadsaffär. Tack för ett fint samarbete!

Jim J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Snabb affär , tydlig , mycket nöjd

Marcus H
Centralt

Blev jättebra bemötta när vi sålde vår lägenhet. Rekommenderar starkt Christoffer, han är en trygg och bra mäklare.

Amanda Linda Johanna P
Stehag

Nöjd med hela hennes engagemang och hennes positivitet. Hade bra kontakt med henne och hon svarade oavsett när man hörde av sig till henne. Hon informerade oss om allt som hände. En riktigt bra och grym mäklare är vad Olivia är.

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket för den fina receptionen Amanda. Det var ett toppen samarbete och jag är jätteglad att jag fick hjälpa er med er försäljning :)

Mattias L
Centralt

Olivia var trevlig tillmötesgående kunnig och lätt att få tag på.

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket Mattias! Hoppas ni ska trivas i Eslöv :)

Han W
Bäckdala/västerdala

Offering detailed plan and good advice which helps the sale very much!

Svar från Olivia Winberg

Thank you so much for letting me help you with the sale och Thank you for the fine rekommendation.

Monika E
Bäckdala/västerdala

Trevlig, tillmötesgående, men lite osäker och kändes lite nervös .

Svar från Olivia Winberg

Tack för feedbacken Monika. Önskar er lycka till med er nya bostad :)

Karla Elisabet N
Marieholm

Klara , tydlliga och snabba besked hela under hela affären. Mycket bra

Svar från Olivia Winberg

Tack för feedbacken och tack för ett fint samarbete.

Eva Jessika L
Marieholm

Mycket kunnig och bra bemötande! Våra förväntningar var att sälja 100 000 under utgångspriset men uppföljde med råge våra förväntningar. Mycket nöjda hela försäljnings perioden och all hjälp under denna tid. Med vänlig hälsning, Jessika och Anders Lundkvist

Emma M
Marieholm

Olivia gav mycket uppmärksamhet till kommunikation för att bemöta frågor snabbt, ärligt och effektivt! Toppen bra!

Svar från Olivia Winberg

Tack för den fina feedbacken Emma :)

Igor P
Eslöv Norr

Han har varit mycket kunnit och trevligt. Väldigt trevligt bemotande har vi haft. Mycket nöjda är vi med Christoffer.

Jeanette H
Centralt

Enligt mig så är han fantastisk. Han har gett mig bra råd angående lägenheten, lyssnat på mig och mina behov. Det har känts väldigt tryckt att ha haft just Christoffer som min mäklare. Skulle jag någon gång i framtiden sälja igen så hade jag kontaktat honom och jag hade rekommenderat honom med.

Yuyan C
Eslöv Norr

She was quite patient and quick to correspond with any questions. The whole process went smoothly and I had a great experience.

Svar från Olivia Winberg

Thank you so much for the review!

Medina A
Centralt

Är jätte nöjd med mäklaren Olivia. Tycker hon har haft ett jättebra och proffsigt bemötande hela tiden. Jag tycker det är superbra med all information och uppdatering vi har fått kring allt rörande försäljningen och lägenheten. Hon har varit driven och uppfyllt alla mina förväntningar. Jag ger högsta betyg till Olivia och är överlag jättenöjd med allt hon gjort och hennes arbetsinsats.

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket för den fina recensionen :)

Mats A
Eslöv Norr

Trevlig, bra service, inget att klaga på!

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket för recension Mats :)

Ulla Ingegerd Birgitta K
Eslöv Elvkullen

Mycket trevligt bemötande och stor ödmjukhet som jag uppskattade. Fick ett stort förtroende om hennes kunnighet som uppfyllde mina förväntningar. Under försäljningen uppskattade jag hennes återkoppling under hela processen som kändes tryggt och ärligt.

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket för förtroendet Ingegerd!

Eva Jessika L
Eslöv Elvkullen

Trevligt bemötande och har skött vårt köp av huset mycket bra . Snabb återkoppling och svar på alla våra frågor .

Dan Anders L
Eslöv Elvkullen

Kunnig och trevlig med snabb återkoppling

Jens P
Eslöv Backarna

Allting var bra! Bra återkoppling och snabb försäljning!

Daniel W
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centralt

Bra bemöt och tydligt uppdaterad i hela processen om lägenhets köptet

Rita K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Winberg en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Hon är en fantastisk person som behandlar folk med respekt, är glad, man känner sig trygg med henne, duktig på svara på frågor och de var många 😂, hjälpsam, är väldigt engagerad i sitt yrke och tar även ett stort ansvar ☺️

Daniel I
Centralt

Christoffer har varit fantastisk från första kontakt, till kontraktsskrivning. Jag hade inga förväntningar eftersom jag tidigare köpt och sålt utan mäklare och löst allt själv. Vilket gör det svårt att jämföra hur en mäklare ska vara. I detta fall har Christoffer gjort allt väldigt enkelt, vilket jag finner som bonus i ett husköp. Jag är positivt inställd till en mäklare med Christoffers personlighet och Fastighetsbyrån bör känna trygghet till en människa som lyfter ett varumärke som Christoffer gjort.

Joakim P
Stehag

Väldigt professionellt bemötande. Bra på att ta till vara säljarens intressen samtidigt som han såg till att det blev en smidig affär för alla inblandade. Rak och tydlig information, lätt att följa med i de olika stegen.

Alexandra L
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Winberg en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Som förstagångsköpare kände vi att vi kunde vända oss till Olivia med alla möjliga frågor. Hon var väldigt behjälplig och vi fick ett väldigt fint bemötande. Olivia var också flexibel för att processen skulle fungera så bra som möjligt för oss.

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket för den fina recentionen!

Angelica B
Sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Fridasro

Proffsig och lugn i samband med försäljning av vår bostad. Alltid ett svar på våra många frågor

Fredrik N
Köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Fridasro

Kenneth har ett trevligt bemötande och är påläst och kunnig kring objektet som ska säljas. Allt har så här långt sköts professionellt.

Joel B
Sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Fridasro

Kenneth är väldigt trevlig och enkel att prata med! Han är en god lyssnare och kommer med konkreta förslag och reflektioner kring olika tänkbara scenarier. Från första kontakten vi tog kring muntlig värdering av bostaden som nu landat i försäljning har Kenneth lyhört anpassat sig till våra behov, tankar och idéer! Varma rekommendationer från oss!

Göran Tony A
Eslöv Sallerup

Jordnära och trovärdig. Proffs som även har visat empati.

Johanna T
Fridasro

Professionellt bemötande, varm i kontakten och tydlig vid kontraktsskrivning. Kändes tryggt att göra affären med Olivia som mellanhand.

Benny N
Harlösa

En påläst och hjälpsam mäklare som inte pushar på för mycket.

Sven N
Eslöv Öster

Mycket trevlig Engagerad Skall jag sälja igen vill jag att Christoffer är min mäklare

Laura K
Centralt

Olivia är duktig och svarar snabbt när man har frågor.

Fredrik M
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Centralt

Mycket kunnig och ger ett stort förtroende.

Oskar E
Centralt

Expert hjälp och klockren mäklare 👌

Pia Helén H
Eslöv Norr

Kunnig, tillmötesgående, anpassar sig efter kundens möjligheter, trevlig och närvarande

Filtrera omdömen