Fastighetsbyrån Eslöv

Malmgatan 2, 241 30 Eslöv — Visa karta

I Eslöv finner du vackra omgivningar som underlättar motion, avkoppling och lek och med sina bra förbindelser tar du dig lätt runt i hela Skåne.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter i området. Självklart villor, lägenheter och fritidshus, men också avstyckade gårdar och lantbruk. Med våra många års erfarenhet och starka lokalkännedom kan vi garantera en trygg bostadsaffär genom oss!

Något som kännetecknar oss på kontoret i Eslöv är vårt personliga engagemang, vi ser varje affär som unik och vill att alla parter ska känna sig nöjda efter avslutad affär.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Eslöv!

Läs vad 295 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eslöv

• 2019-12-07

Mathias Å skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Ett trevligt och professionellt bemötande.
    Vi fick vår bostad såld precis som vi ville. Läs mer
  • 2019-12-06

Dominika H skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande, lätt att kommunicera med. Svarar snabbt på frågor.
    Bra upplevelse av hela processen. Läs mer
  • 2019-12-06

Jennie Weronica N skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har sålt mitt hus i Harlösa & bemötandet & yrkeskunnigheten hos Christoffer var tydlig & klar.
    En proffesionell säljare men ändå väldigt personlig.
    Det blev en snabb affär & allt var väldigt klart i vad som skulle hända & ske.
    Mkt bra erfarenhet av Fastighetsbyrån i Eslöv.
    Med vänlig hälsning, Jennie Nilsson Läs mer
  • 2019-12-05

Gerd G skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bra och tydlig med vad som gällde. Läs mer
  • 2019-12-05

Jeanette D skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt ett radhus. Christoffer hade ett väldigt proffsigt bemötande och jobbade aktivt med att få huset sålt. Förväntningarna var att få utgångspriset vi lagt och det lyckades han med. Jag är jättenöjd med mäklarens insats. Kan inte ha skötts bättre. Han hade aktiv kontakt med mej under tidens gång. Så jag är jätte nöjd Läs mer
  • 2019-12-02

Pontus G skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har sålt en 1a och försäljningen gick över mina förväntningar, proffsigt jobb av Christoffer och allt har gått på ett rullande band utan något strul. Jättenöjd ! Läs mer
  • 2019-11-25

Madelene P skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bra och trevligt bemötande. Höll hela tiden mig som köpare uppdaterad kring vad som hände och återkopplade snabbt på frågor. Läs mer
  • 2019-11-22

Olivia S skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålde en 1a och var mycket nöjd Läs mer
  • 2019-11-20

Sandra B skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2:a, 64 kvm, Rönneberga
    Köpte min första lägenhet via Jimmy. Väldigt trevlig och tillmötesgående. Ger ett ärligt intryck och var väldigt hjälpsam, vilket gjorde att man kände sig trygg. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-11-20

Nils M skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi köpte ett hus via Jimmy. Vi upplevde honom som hjälpsam, ärlig, sympatisk och tillmötesgående. Vi kändes oss trygga med honom. Det var lätt att nå honom vid behov och han var lugn och tydlig. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Elena K

2019-11-20

Elena K skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    HEJ,
    Jag har såld mitt hus och Christofer Thuresson , har en mycket trevlig bemöttande , han är mycket duktig och jag rekommendera honom till andra bekanta.
    Med varma hälsningar
    Elena Karlsson Läs mer
  • 2019-11-18

Mikael J skrev om Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpte villa och sålde bostadsrätt

Mycket bra och proffsigt bemötande av mäklaren, gäller samtliga mäklare på byrån

Levde upp till alla förväntningarna, vill inte specificera

Bra omhändertagande, framförallt vi vår försäljning. Tät och bra kontakt Läs mer
  • 2019-11-05

Annie B skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Han var insatt och var villig att svara på frågor, tog även reda på information som vi frågade efter.
    Hade erfarenhet som underlättade så affären gick snabbt och smidigt.
    Gav även tipps på hantverkare, vilket var till stor hjälp. Läs mer
  • 2019-11-04

Tomas J skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt bostadsrätt och fick ett trevligt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-30

Richie N skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Väldigt duktig och kunnig och framförallt hjälpsam då man köpte hus för första gången Läs mer
  • 2019-10-30

Helene N skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kunnig och vänlig och väldigt serviceinriktad med allt vad man behöver hjälp med Läs mer
  • 2019-10-29

Maria Ellinore J skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Tillgänglig, professionell, duktigt kundbemötande och trevlig! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-16

Ingrid Birgitta B skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har sålt en villa.
    Lätttillglig och positiv , han höll oss bra
    informerade hela tiden.
    Alltid trevlig och hjälpsam.
    Kan varmt rekommendera honom.
    Birgitta Bromée Läs mer
  • 2019-10-15

Minna F skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålde vår villa genom Christoffer.
    En fantastisk mäklare som möter både säljare och köpare på ett helt magnifikt sätt. Läs mer
  • 2019-10-14

Viviana Nadia A skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt ett hus och blev väldigt bra bemött av Jimmy som var min mäklare!Han hörde av sig hela tiden och han fick mig att känna trygghet inför min försäljning!Har redan rekommenderat honom för andra som vill sälja sitt hus! Läs mer
  • Dante V

2019-10-12

Dante V skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vid försäljning av vår villa har Christoffer visat ett genuint intresse för kunden (oss) och verkligen ansträngt sig för att förklara alla steg i försäljningsprocessen.
    Kort sagt, han överträffade våra förväntningar.
    Vi kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Sebastian Hans Oliver E

2019-10-11

Sebastian Hans Oliver E skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt en 1,5 plans villa i en liten by.
    Christoffer bemötte både mig och mitt ex väldigt proffsigt och kommunikationen mellan alla 3 parter fungerade fint.
    Han gav goda råd och input under försäljningen och ordnade en väldigt smidig försäljning åt oss.
    Super trevlig och tydlig👍🏻 Läs mer
  • 2019-10-09

Per-Åke M skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt ett nytt av honom.
    Han värderade och sålde vårt gamla.
    Trevlig mäklare.... Läs mer
  • 2019-10-07

Fredrik K skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Allt var bra. Bra kommunikation. kan inte klaga på något Läs mer
  • 2019-10-04

Erika N skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevligt bemötande och god kommunikation genom hela affären. Läs mer
  • 2019-10-03

Samire T skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt min bostad på Rönneberga i Eslöv
    Han var en super bra mäklare, honom kommer vi att ringa förgånget och berätta om till andra Läs mer
  • 2019-09-28

Leif Thomas Mikael C skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt bostad bra bemött högre förväntningar Läs mer
  • 2019-09-23

Nathan S skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har sålt en bostad. Väldigt bra bemött av mäklaren Christoffer! Han gjorde ett riktigt bra jobb. Läs mer
  • 2019-09-23

Bertil P skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har sålt en villa.
    Behjälplig och positiv från första början.
    Vi ville sälja snabbt och till bra betalt och det ordnade Jimmy.
    Han höll bra kontakt med oss och var trevlig och rådgivande på ett för oss bra sätt, lätt att kommunicera med, vi är väldigt nöjda med Jimmy!!

Birgitta och Bertil Läs mer
  • Camilla J

2019-09-22

Camilla J skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt vår villa i Eslöv. Christoffer är väldigt proffsig och kände stort förtroende för honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-20

Emma F skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt lägenhet.
    Trevlig och professionell. Ger snabb och tydlig information genom processens gång samt håller en uppdaterad. Läs mer
  • 2019-09-18

Johanna N skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Under försäljningen av min lägenhet har Christoffer varit väldigt professionell. Han är mycket tillmötesgående, kunnig och lätt att få tag på och kommunicera med - även efter normal arbetstid när det har behövts.

Christoffer ordnade dessutom en extra visning på en fredagkväll efter att en potentiell köpare hört av sig och undrade om det var möjligt. Läs mer
  • 2019-09-10

Anne-Marie O skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Ett väldigt bra bemötande och hjälpsam .Trevlig mäklare .Har fått sålt min mammas Marklägenhet . Läs mer
  • 2019-09-10

Sigurd N skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mitt behov av att köpa hus berodde på att jag sedan min fru avlidit i juni måste flytta från mitt stora hus som vi bott i i 46 år. Mitt köp av villa som passade mig gick så fort att jag knappast fattar de men jag är tacksam att det blev av. Efter att ha glömt att hämta posten en dag hämtade jag dpå morronen och fick då beskedet att den bostad som är under byggnad blir några månader försenad.Jag gick då ut på nätet och sökte en bostad men hittade ingen tillgänglig direkt. Då såg jag att det på kvällen skulle vara en visning av en villa och då ringde jag mäklaren och bad om förhandsvisning. Min son m fru följde med och efter den bad jag mäklaren att ställa in visningen om säljarna/dödsbo accepterades att jag bjöd utgångspriset. Det gjorde de och jag fick möjlighet att snabbt tillträda och det har jag gjort och är tacksam för de. Efter en besiktning av Anticimex vet jag vad jag bör åtgärda inom ett halvår och jag har kontaktat byggfirma. Det var ganska omständligt att reservera beloppet på bank men med barnens hjälp gick det. Läs mer
  • 2019-09-08

Måns A skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bra bemötande, kommer med bra råd. Läs mer
  • 2019-09-08

Lee M skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt i Eslöv av Christoffer.
    Alltid glad, trevlig och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • 2019-09-07

Siv Gullvi G skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt avstyckad gård på landet.
    Jimmy är kunnig, påläst, förtroendeingivande och lätt att samarbeta med.
    Han har även förmågan att se helheten i det han gör.
    Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-09-06

Emelie Mari N skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har sålt en villa samt köpt en villa där vi haft samma mäklare i affärerna.
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare, Christoffer är alltid väldigt trevlig och har ett proffesionellt bemötande. Han har varit noga med att kontinuerligt följa upp och informera oss under processens gång med båda villorna samt medverkar på båda besiktningarna. Vi har kunnat vända oss till Christoffer när vi haft några frågor och han har alltid kunnat hjälpa oss.
    Vi är väldigt nöjda och rekommendera gärna andra till att välja Christoffer som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-06

Ida T skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Tydlig och trevligt bemötande.
    Svarade alltid i telefon och hjälpte till Läs mer
  • 2019-09-04

Mirela I skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har köpt ett kedjehus, byggd 1962.mäklaren va kunnig och tillgänglig Läs mer
  • 2019-09-03

Jenny E skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har sålt vårt radhus med Christoffer! I början var det stark ovisshet över vad vi hade att förvänta oss! Stressigt och nervöst inför visningar och när budgivningen började och nerverna tog över var Christoffer där för att lugna en! Läs mer
  • 2019-09-01

Emelie Angelica L skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bra, kunnig, effektiv- men var mäklare för både köpare och säljare i vårt fall, så det var svårt att veta vart han stod. Och vart fokuset låg.
    Men vi är nöjda på det stora hela! Läs mer
  • 2019-09-01

Lina S skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpte en bostadsrätt, första köp av bostad för oss. Christoffer var alltid trevlig och villig att hjälpa till med att svara på alla våra frågor. Super! Läs mer
  • Pernilla A

2019-08-26

Pernilla A skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    En väldigt trevlig och flexibel mäklare. Sålde min villa i marieholm med denna mäklare och bemötandet har bara vart positivt.
    Jag som under tiden inte befunnit mig i Sverige under hela försäljningen har ändå hela tiden blivit uppdaterad via samtal och mailkontakt.
    Rekommenderar Christoffer varmt till er som ska sälja er bostad. Läs mer
  • 2019-08-23

Simon K skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpte ett radhus. Snabbt, smidigt och enkelt. Fick ta del av den information som behövdes och det som önskades. Läs mer
  • 2019-08-19

Jessica M skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har haft Christoffer som mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt. Han har varit professionell, rak och engagerad hela vägen. Något som jag också uppskattar är att jag aldrig behövt undra över nästa steg eller status eftersom han löpande har hört av sig och uppdaterat om läget. Jag är mycket nöjd med honom som mäklare och rekommenderar gärna Christoffer till andra. Läs mer
  • 2019-08-19

Ulf Robin S skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Super nöjd med bemötandet. Får uppfattningen om att han är varm i kläderna och att han ej har sysslat med något annat. Han sålde vår bostad inom en kort tidsperiod då vi va tvungna att få i väg vår bostad för köp av nytt. Han känns säker på de han säger o gör.
    MVG+ kan rekommendera honom starkt
    Ps. Tack för hjälpen 😁👌🏻 Läs mer
  • 2019-08-18

Dawid J skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpte villa sålt bostadsrätt
    Proffsig och hjälpsam mäklare Läs mer
  • 2019-08-13

Mirela I skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bra bemötning, hjälpsamm trevlig Läs mer
  • 2019-08-13

Elsa N skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt två småhus och en bostadsrätt i Eslövs kommun. Mkt trevlig, effektiv och kunnig. lever helt upp till mina förväntningar. Läs mer

Malmgatan 2, 241 30 Eslöv