Alla kategorier Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eslöv

Fastighetsbyrån Eslöv

Malmgatan 2, 241 30 Eslöv — Visa karta

I Eslöv finner du vackra omgivningar som underlättar motion, avkoppling och lek och med sina bra förbindelser tar du dig lätt runt i hela Skåne.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter i området. Självklart villor, lägenheter och fritidshus, men också avstyckade gårdar och lantbruk. Med våra många års erfarenhet och starka lokalkännedom kan vi garantera en trygg bostadsaffär genom oss!

Något som kännetecknar oss på kontoret i Eslöv är vårt personliga engagemang, vi ser varje affär som unik och vill att alla parter ska känna sig nöjda efter avslutad affär.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Eslöv!

Läs vad 300 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eslöv

• 2019-08-19

Jessica M skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har haft Christoffer som mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt. Han har varit professionell, rak och engagerad hela vägen. Något som jag också uppskattar är att jag aldrig behövt undra över nästa steg eller status eftersom han löpande har hört av sig och uppdaterat om läget. Jag är mycket nöjd med honom som mäklare och rekommenderar gärna Christoffer till andra. Läs mer
  • 2019-08-19

Ulf Robin S skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Super nöjd med bemötandet. Får uppfattningen om att han är varm i kläderna och att han ej har sysslat med något annat. Han sålde vår bostad inom en kort tidsperiod då vi va tvungna att få i väg vår bostad för köp av nytt. Han känns säker på de han säger o gör.
    MVG+ kan rekommendera honom starkt
    Ps. Tack för hjälpen 😁👌🏻 Läs mer
  • 2019-08-18

Dawid J skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpte villa sålt bostadsrätt
    Proffsig och hjälpsam mäklare Läs mer
  • 2019-08-13

Mirela I skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bra bemötning, hjälpsamm trevlig Läs mer
  • 2019-08-13

Elsa N skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt två småhus och en bostadsrätt i Eslövs kommun. Mkt trevlig, effektiv och kunnig. lever helt upp till mina förväntningar. Läs mer

Emelie P skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med! Läs mer

Ergjan L skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har köpt bostad av fastighetsbyrån i Eslöv.
    Är mer än nöjd med bemötandet av mäklaren. Läs mer

Adam P skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har hanterat allt utmärkt, svarat väldigt fort vid frågor. Läs mer

Tobias K skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Väldigt trevligt och fint bemötande samt att han var väldigt tydlig och förklarade bra så man förstod i och med detta var vårt första lägenhetsköp Läs mer
  • 2019-08-05

Laith I skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Hej
    Mitt namn är laith Issa och jag har köpt en bostadsrätt i Gårdstånge via Christoffer det gick mycket bra och smidig .Tack Christoffer Läs mer
  • 2019-07-10

Mattias J skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Hjälpte oss att köpa en fin villa i sjöholmen och vi blev alltid bemötta på ett lugnt och seriöst sätt. Läs mer
  • 2019-07-10

Emma J skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Som första köpare av en bostad visste jag inte exakt vad jag kunde förvänta mig av mäklaren. Men fick ett gott bemötande och blev glatt överraskad av all den hjälp vi fick av mäklaren. Väldigt nöjd med hela processen av köpet av vårt första hus. Läs mer
  • 2019-07-08

Bo Torbjörn A skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Hej. Jag har sålt min villa.
    Jag är mycket nöjd med hur Christoffer har skött försäljningen. Han har varit duktig på att hålla kontakten. Läs mer
  • 2019-07-04

Mikael J skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har sålt en bostadsrätt i löberöd, vi är jätte nöjda med Christoffer. Skulle vi någon gång förmodan sälja, så kommer vi utan att tveka anlita Christoffer igen, spelar ingen roll var han jobbar! Vi har fått en riktigt bra personlig service och bra kontakt med honom, borde finnas flera av honom 😃👍🏻 Läs mer
  • Stefan D

2019-06-26

Stefan D skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålde bostadsrätt samt köpt hus

Matilda bemötte mig väldigt proffsigt & avslappnat.

Mina förväntningar var att allt skulle flyta på utan hinder. Att information angående vad som förväntades av mig som klient samt vad som väntade i de kommande stegen framfördes på ett enkelt & tydligt sätt. - Matilda överträffade mina förväntningar, då hon gick (enligt mig) utöver det vanliga för att vara behjälplig. Det var aldrig några konstigheter att nå henne & man kände sig som den ända klienten.

Utomordentligt bra. Hon har bekräftat den bild man läste sig till om henne initialt, samt stärkt mitt förtroendet för fastighetsbyrån.

Tack!

Mvh, Stefan Läs mer
  • 2019-06-26

Therese M skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt en bostadsrätt i eslöv! Vi blev bemötta bra, hade redan varit på en husvisning som christoffer var ansvarig för. Lugnt och stabilt intryck. Utmärkt och löpande kontakt genom hela vår lägenhetsförsäljning. Lätt att prata med.
    Blev lite fel på beskrivningen i den tryckta broschyren som delades ut på vår lägenhetsvisning. Har inte så stor betydelse egentligen, personligen tycker jag att det möjligtvis kan ge ett lite slarvigt/stressat intryck, men det är det enda som jag har att anmärka på. Läs mer
  • 2019-06-26

Anna D skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi både köpte och sålde med hjälp av Matilda. Enligt oss är Hon en otroligt duktig mäklare, framförallt duktig på att balansera det relationella och uppgiftsfokuserade samtidigt, vilket vi upplevt att många mäklare har saknat innan. Hon får en att känna sig trygg, vilket är en viktig egenskap när man både säljer och köper bostad. Vi är mycket nöjda med henne och kan rekommendera att anlita henne till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-06-25

Gilder William A skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har sålt villan. Bemötande var trevligt o förtroende ingivande.
    Lätt att samarbeta med . Skulle gärna anlita Jimmy Karlsson igen . Kommer rekommendera honom till våra grannar o bekanta. Läs mer
  • 2019-06-25

Paul Erik Arthur O skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Enplansvilla på Väster. Mathilda var jättebra och mycket duktig. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi var mycket nöjda med henne. Läs mer
  • 2019-06-24

Øystein T skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag vi eller mest jag sälja hus.men mycket bra bemötande. Jag fixa köpare innan så det blev bara lite foto och sen några telefoner. Sen allt klart. Så det var väll snabba och lätte pengar för fastighets byrå. Men allt i allt en mycket trevlig kvinna Läs mer
  • Linda M

2019-06-14

Linda M skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth och jag sålde min bostad på Hålebäcksvägen 13. Han är mycket professionell och tog hand om ärendet väl. Han uppdaterade mig hela tiden och tänkte på allt. Jag kände mig trygg och i goda händer att allt ordnades. Läs mer
  • Kjell B

2019-06-10

Kjell B skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bästa mäklaren mycket nöjd med hanns bemötande Läs mer
  • 2019-06-03

Lars-Håkan Peter D skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth var vår mäklare vid försäljning av hus på väster i Eslöv.
    Vi har fått ett mycket proffsig och personligt bemötandet. Det märks att Kenneth kan sitt yrke, vi har hela tiden kännt oss mycket trygga då han tydligt förklarat alla stegen i processen att sälja vårt hus.
    Dessutom finns ett genuint intresse av att försäljningen skall gå bra för båda parter vilket Kenneth visat med sitt engagemang.
    Kenneth skulle jag rekommendera alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2019-05-29

Muriel d skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har köpt en fristående villa. Jag har upplevt Kenneth Pedersen som väldigt professionell, punktlig och pålitlig.
    HAn har visat engagemang och bemött våra frågor med specifika svar. Läs mer
  • 2019-05-25

Caroline N skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Christoffer har varit både proffsig, ödmjuk, förstående och lätt att prata med. Full pott till Christoffer. Läs mer
  • Bo R

2019-05-22

Bo R skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag sålde nyligen en bostadsrätt i Eslöv. Jimmy var under hela processen lyhörd och lättilgänglig för dialog. Enligt våra önskemål kom vi snabbt igång med försäljningen och affären avslutades på kort tid med lyckat resultat. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick. Läs mer
  • 2019-05-20

Emina H skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevlig, bra bemötande och engagerad mäklare.. jättenöjda! Läs mer
  • 2019-05-14

Monica Christine A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vår försäljning är inte klar än, men vi har uppfattat Matilda som kunnig, engagerad och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-05-12

Heinz Jörgen M skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi sålde en villa i Eslöv och Matilda var mycket trevlig,och väldigt noga med att informera om allt som hände.
    Jag tyckte att hon gjorde ett bra jobb, och det tror jag även att köparna tyckte, det var ganska många som var med och la bud,
    och då är det både objektet,och förtroendet för mäklaren som är avgörande. Proffsigt. Läs mer
  • 2019-05-06

Erika I skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Väldigt bra och pålitlig mäklare. Tillgänglig och bra service och bemötande! Läs mer
  • 2019-05-03

Helene G skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har sålt min bostadsrätt där jag valde Jimmy att ta hand om min försäljning.
    Han har gjort ett bra jobb och uppfyllde mina förväntningar och fick sålt min bostad Läs mer
  • 2019-04-29

Elsy Birgitta D skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har sålt en villa, och har blivit mycket bra bemött, mina förväntningar på mäklaren Jimmy har varit mycket bra, jag är mycket nöjd med allt.
    Ett stort tack Birgitta Läs mer
  • Pelle F

2019-04-25

Pelle F skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt en lägenhet och även sålt mitt hus.
    Hon har alltid ett trevligt bemötande och lätt att få tag på om man behöver det.
    Matilda visade upp precis dom förväntningarna vi hade! Läs mer
  • 2019-04-22

Anita Christine L skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt vårt hus. Bemötandet av Matilda Kärrman har varit utan någon anmärkning. Förväntningarna har hon levt upp till 100 %. Sammanfattningsvis har upplevelsen varit till mycket stor belåtenhet. Läs mer
  • 2019-04-22

Stefan E skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har sålt min bostadsrättslägenhet. Alltid ett trevligt och professionellt bemötande vilket har gjort att alla mina förväntningar levts upp. Matilda är en noggrann mäklare som vill både säljare och köpare det bästa och vill vara trygg i allt som ingår hos en mäklare. Läs mer
  • 2019-04-17

Charlotta A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda överträffade alla mina förväntningar. Hon är professionell, trevlig, lätt att prata med, lättillgänglig på telefon och mail, kunnig och väldigt förtroendeingivande! Läs mer
  • PEDRAM B

2019-04-08

Verifierad kundrelation
    PEDRAM B skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda Kärrman ignorerad mitt bud och villkor för ett hus för sälja i Eslöv Nor. Hon säger det finns högre bud men ingen var registrerad i hemnet. 12 timmar senare när jag ser budet i hemmet det är lägre än min bud. Jag höjer min bud. Nu hon säger hon vill ha uppgifter när hon har allt hon behöver. Dåligt attitue i email från henne. Jag vill inte använda henne för att köpa eller sälja av min fastigheten. Läs mer
  • 2019-04-08

Linnea N skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Duktig mäklare, hade svar på alla frågor. Trevlig och tydlig när jag skulle köpa bostadsrätt. Precis som jag tycker en mäklare ska vara. Läs mer
  • 2019-04-07

Tobias R skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpte en liten övernattningslägenhet av matilda o skötte sig som alltid perfekt. Underbar person Läs mer
  • 2019-04-03

Marcus B skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag köpte mitt första hus där Christoffer var väldigt tillmötesgående samt nogrann och pedagogisk vid undertecknande av alla papper. Läs mer
  • 2019-04-02

Nils Kenneth Patrik L skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har sålt en villa utanför tätorten stehag och har blivit väldigt proffisionellt bemött av Kenneth.
    Han har med råge levt upp till mina förväntningar.
    Jag skulle gärna rekommendera honom till andra som planerar att sälja sina fastigheter. Läs mer
  • 2019-04-02

Mats M skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag sålde en bostadsrätt, blev mycket respektfullt bemött. Kenneth höll mig uppdaterad kontinuerligt, även om det inte fanns någon ny information. Vilket gav ett lugn i processen. Läs mer
  • Dejan G

2019-04-01

Dejan G skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda har fått uppdraget att sälja min lägenhet.
    Från första dagen funkade samarbetet klockrent,lätt tillgängligt samarbetsvillig ,proffesionellt tillkom med idéer att hur ska vi gönomföra försäljningen.
    Hon är ett pärla helt enkelt och skulle rekommendera hjärtligt. Läs mer
  • 2019-03-29

Monica L skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har köpt en mark-lägenhet. Christoffer var kunnig och framförallt tillgänglig när man hade frågor. De förväntningar jag hade är kunskap och när man har t ex konstiga frågor så hanterade han som om det är självklara frågor. Det flöt på utan några problem så jag är nöjd. Tack för hjälpen

Med vänlig hälsning Monica Lindgren Läs mer
  • 2019-03-28

Rasmus W skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi köpte en villa i Eslöv förmedlad av Matilda. Hon var tillmötesgående, transparent och mån om att både vi och säljarna skulle bli nöjda. Läs mer
  • 2019-03-26

Mendo N skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har köpt bostadsrätt i Eslöv. Matilda är en jättetrevlig mäklare som inger förtroende. Hon är entusiastisk och duktig i sitt arbete. Läs mer
  • 2019-03-22

Danilo K skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket bra mäklare och en trevlig person! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-03-18

Jimmy E skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevlig och allmänt duktig. Kunde varit en aning ner fokuserad på detaljer. Läs mer
  • 2019-03-13

Sofia A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Hon är trevlig, väldigt kunnig och lätt att få tag på. Läs mer
  • 2019-03-13

Martin J skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Eslöv. Christoffer var jätte hjälpsam och kontaktbar så ofta vi hade frågor. Läs mer

Malmgatan 2, 241 30 Eslöv