Fastighetsbyrån Eslöv

Fastighetsbyrån Eslöv

I Eslöv finner du vackra omgivningar som underlättar motion, avkoppling och lek och med sina bra förbindelser tar du dig lätt runt i hela Skåne.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter i området. Självklart villor, lägenheter och fritidshus, men också avstyckade gårdar och lantbruk. Med våra många års erfarenhet och starka lokalkännedom kan vi garantera en trygg bostadsaffär genom oss!

Något som kännetecknar oss på kontoret i Eslöv är vårt personliga engagemang, vi ser varje affär som unik och vill att alla parter ska känna sig nöjda efter avslutad affär.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Eslöv!

Läs vad 417 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eslöv 2

• sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-05-13
    Sålt hus Allmogev 5 Eslöv
    Väldigt kompetent och proffesionell mäklrare.
    Vi har ett stort förtroende för Chistoffer
    Jätte nöjda.
    • Billinge
    2021-05-07
    Bästa mäklaren som jag har haft kontakt med!!!!!!
    2021-05-06
    Första kontakten var vid visning av en bostadsrätt. När det var dags att sälja vår bostad var valet lätt att göra. Upplever J. K. som lyhörd, ödmjuk, kunnig och mycket trevlig. Visar engagemang, tar sig tid och är noga med att kunden får ta de olika stegen i sin egen takt. Alltså högsta betyg till Jimmy.
    2021-05-06
    Jimmy har sålt min hus och jag är mycket nöjd med hans insats, person som man kan diskutera om allt och är hjälpsam
  • sålde sitt hus med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-05-06
    Kom i kontakt med Kujtim första gången angående ett objekt att köpa där vi föll på målsnöret. Dock kändes det genuint och seriöst med Kujtim och hans vilja att hjälpa. Så när det var dags att sälja vår bostad kontaktade vi honom tveklöst igen. Därifrån har det varit artigt, proffsigt och hårt arbete rakt igenom. Det har har också landat i ett lyckat och smidigt samarbete där vi tämligen snabbt sålde vår villa.
    Kort och gott ett artigt och målinriktat arbete som vi uppskattat högt!
    2021-05-04
    Sålt min bostad med hjälp av Christoffer en trevlig
    och omtänksam mäklare för både säljare och köpare
    han är värd alla plus han kan få
    2021-05-04
    Mycket proffsigt, snabbt och smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Villa
    Fungerade mycket bra
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jimmy sålde min brf.
    Trevligt bemötande, kunnig och en smidig affär.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-05-03
    Både köpt och sålt bostad med Jimmy Karlsson. Flyter alltid på bra och lätt att kommunicera med honom och man får alltid återkoppling.
    Tack Magnus! Det har varit trevligt att få hjälpa er. /Jimmy Jimmy Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-05-03
    Kujtim har verkligen överträffat våra förväntningar. Mycket serviceinriktad och duktig mäklare 👍👍
  • sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-05-03
    Väldigt seriös, kunnig och hjälpsam på alla sätt!!!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-04-17
    Jag köpte en 2 rums lägenhet i centrala Eslöv. Från det att jag hörde av mig till mäklaren med intresse till det att jag fick nycklarna har jag blivit väldigt bra bemött. Mäklaren har utstrålat stor kunskap, tydlighet och proffessionalitet. Då det är min första lägenhet så hade jag inga förväntningar, men allt gick väldigt snabbt och smärtfritt och jag är nöjd med den mäklaren vi fick. Jag kan verkligen rekommendera denna mäklaren till andra. Och skulle jag behöva mäklare i framtiden så vet jag var jag vänder mig.
    Tack Fastighetsbyrån och tack Kujtim!
  • Marianne N
    sålde sitt hus med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Trollsjöområdet
    2021-04-14
    Vi har sålt en äldre villa, Kujtim har visat stort intresse att allt skulle bli bra.Vi som inte bytat boende sedan 1976 tycker att vi har blivit proffsigt bemötta.Kujtim är lätt att prata med, tycker aldrig att man kommer med dumma frågor.har ett trevligt sätt och bemötande. Vi kan varmt rekomendera honom som mäklare.MVH LASSEoMARIANNE
    • 4:a
    Tack så mycket för ett bra samarbete! /Jimmy Jimmy Karlsson
  • Karl Uno Martin H
    skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-04-13
    Enkel bra affär funkade hela vägen utan strul
    2021-04-13
    Vi fick trevligt och proffsigt bemötande genom hela köpprocessen.
    2021-04-11
    Vi har sålt vår villa och redan när vi tog kontakt med Jimmy kände vi ett stort förtroende för honom. Han var trevlig, saklig och förstående för vår situation. Han målade inte upp en bild större än vad vi själv hade tänkt men sa att det är rätt tillfälle att sälja. Han har hela tiden uppdaterat oss och rått oss i uppkomna situationer och vi har känt att de som varit på visning har samma uppfattning som vi.
    Vi är mycket nyda med Jimmy och rekommenderar honom varmt.
    Tack så mycket Johnny! Det har varit ett trevligt samarbete. /Jimmy Jimmy Karlsson
  • Susann J
    sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-04-11
    Har sålt en villa i Eslöv på öster.
    Jimmy är en mycket professionellt mäklare som är jordnära och ödmjuk. Han är inte rädd för att hugga i och hjälpa till där det behövs en extra hand. Delar med sig av sin kunskap och ger goda råd vilket är ett stort plus.

Mitt ex och jag har ingen kunskap om husförsäljning sedan tidigare då detta är första villan vi säljer men vi har fått den kunskapen via Jimmy.

I det stora hela är jag och min ex man väldigt nöjda med Jimmys insatts och rekommendationer från oss är...ska du sälja eller köpa hus så vänd dig till Jimmy på Fastighetsbyrån i Eslöv, för här finns rätt kunskap!!
    Tack så mycket och tack för ett trevligt och bra samarbete! /Jimmy Jimmy Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Löberöd
    2021-04-08
    Bra och trevligt möte med mäklaren vid köp av mindre hästgård
    • Löberöd
    2021-04-06
    Hjälpsam och lätt att nå för frågor etc
  • Suzzie S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-04-06
    Försäljning av lägenhet, blev väldigt bra bemött av Christoffer Thuresson. Mina förväntningar var att få lägenheten såld utan några problem. Detta gjorde Christoffer med bravur, lägenheten blev såld innan visning och fick mycket stöd av honom i valet av försäljningen innan visning och budgivning. Jag är väldigt nöjd med valet av mäklare och skulle alla gånger rekommendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-04-05
    Jag sålde en tvåa i Eslöv med hjälp av Kenneth och han har genomgående varit professionell, pedagogisk och realistisk. Han gav oss rimliga förväntningar inför försäljningen och var ständigt tillgänglig och hjälpsam när det behövdes.
    2021-04-01
    Bra bemötande med ett proffsigt intryck.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-03-23
    Mäklaren genomförde en mycket smidig affär när jag skulle köpa bostad. De tog hand om allting och det var väldigt tydligt vad som skulle göras i vilken del av processen. Bemötandet var alltid på en väldigt hög nivå. Denna mäklaren rekommenderas stark.
    • Billinge
    2021-03-14
    Har sålt ett hus i Billinge.
    Jimmy är erfaren och har god förmåga att ”fånga” uppdraget. Mycket trevlig och verkligen levererat det som han lovat.
    Jimmy är en positiv och omtänksam mäklare.
    Tack så mycket. Och tack för ett trevligt samarbete! /Jimmy Jimmy Karlsson
    2021-03-05
    Jag har köpt ett lägenhet på Rönneberga,Kujtim var jätte duktig alltid när vi hade fråga om lägenheten,han hjälpte till med alla andra som vi behöver att köpa....
    • Fridasro
    2021-03-05
    Jimmy är en lyhörd mäklare mjuk och saklig
    Tack för ett trevligt samarbete. /Jimmy Jimmy Karlsson
    • Hurva
    2021-03-04
    Sålde mitt hus. Trevlig och jordnära kontakt, kändes alltid närvarande och til hands.
    • Eslöv Sallerup
    2021-03-03
    Väldigt snabb affär. Mäklaren var tillgänglig hela tiden och svarade på frågor. Väldigt smidig upplevelse!
    • Flyinge
    2021-03-01
    Trevlig och kompetent mäklare.
    2021-03-01
    Vi har sålt vår villa och är supernöjda med servicen och kontakten vi haft med Jimmy Karlsson.
    Tack för ett trevlig samarbete! /Jimmy Jimmy Karlsson
    2021-02-26
    Professionell och lyhörd mäklare som stötta oss hela vägen i försäljnings processen av vår lägenhet. Jimmy är otroligt service inriktad i sitt arbetssätt. Kan varmt rekommendera Jimmy som mäklare till alla er som går i sälj tankar.
    2021-02-24
    Köpt ett radhus. Christoffer kunde svara på alla frågor och hjälpte oss hela vägen!
    • Trollsjöområdet
    2021-02-23
    Vi har sålt vårt hus vid Trollsjön.Från allra första stund fick vi förtroende för Jimmy.Höll oss informerade hela tiden.En mycket trevlig,proffsig och sympatisk kille.En mäklare vi kan varmt rekommendera
  • Magd Samer K
    sålde sitt hus med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-02-22
    Kujtim är professionell, punktlig och ambitiös. Han är hängiven, dedikerad och informativ. Han är påläst och har en vilja av stål. Han lovar mindre och levererar mer. En mäklare jag mer än gärna använder mig av fler gånger.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-02-21
    Trevlig och engagerad, agerar snabbt och gör det han lovat.
    2021-02-17
    We bought an apartment and we were very lucky to have Jimmy as broker, he presented the apartment to us and he answered to all our questions, he had patience with us, he is very positive, we had good communication, he helped us a lot to go through all the steps for buying the apartment, he did a great job and he act like a real professional.
    We would like to thank him again for all the support!
    Thank you! Wish you and the family all the best. /Jimmy Jimmy Karlsson
    2021-02-15
    Köpt en lägenhet och sålt en villa.
    Han var trevlig och saklig. Förtroendeingivande. Hjälpsam och Engagerad på ett lugnt sätt.
    Han levde mer än väl upp till förväntningarna.
    2021-02-08
    Både sålde och köpte lägenhet genom Kujtim och är inget annat än nöjd. Proffesionellt bemötande, trevlig och lugn. Jag skulle rekommendera Kujtim till vem som helst som behöver en mäklare.
    2021-02-07
    Vi anlitade Jimmy för att sälja vårt hus i Marieholm.
    Vi har blivit jättebra bemötta, Jimmy har alltid varit nåbar och alltid trevlig.
    Förklarar på ett bra sätt samt lugn och stressar inte.
    Som helhet är vi supernöjda med Jimmy och kommer rekommendera honom till nära och kära när de ska sälja. Vi kunde inte anlitat en bättre mäklare.
    / Jessica och Mange
    2021-02-03
    He did a good job with the sale and was very helpful.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-01-21
    Tyckte allt var bra! Köpte lägenhet inget klödd rekommenderar
    2021-01-18
    Vår bemött av säljaren är trevligt och hjälpsam.Vi rekommenderar andra köpare samma säljare.Köpte rådhus,
    2021-01-14
    Sålt lägenheten på ett tryggt och bra sätt. Bra information, tydlig och lättillgänglig under hela processen. Mycket nöjd!
    Tack för ett fint samarbete. /Jimmy Jimmy Karlsson
    2021-01-13
    Jag och min sambo köpte en lägenhet och mäklaren har varit trevlig och kompetent hela vägen.
  • Eva J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-01-11
    Sålde en lgh. Fantastiskt inlyssnande mäklare utifrån mina förutsättningar att sköta affären mer på distans. Lugn kommunikation. Väldigt kompetent vad gäller bostadsmarknaden, orten och samhället runt omkring. Kan varmt rekommendera.
    2021-01-06
    Bra bemötande och fick bra information hela tiden
    Tack för ett gott samarbete! /Jimmy Jimmy Karlsson
    • Eslöv Elvkullen
    2020-12-28
    Jag har köpt ett radhus.
    Bra bemött av mäklaren vid visningen, budgivningen och under försäljningsprocessen.
    Huset är knappt 10 år gammal, så förväntningarna var stora. Hade mycket problem vid inflyttningen och strax därefter. Säljarna har upplysningsplikt, men dem informerade oss inte om alla problemen.
    • Eslöv Elvkullen
    2020-12-25
    Säljaren vid försäljningen av fastigheten har inte upplyst oss om allvarlig fel i elsystemet. Frågelistan anger också fel information. Detta borde mäklaren ha tagit reda på så att vi köparna får korrekt information.
    Även andra brister fanns som vi inte heller fått information om trots att säljaren var mycket väl medveten om dessa. Överlag hade vi en känsla av att mäklaren var på säljarnas sida.
    Detta överskuggar allt annat han har gjort.