Fastighetsbyrån Eslöv

Fastighetsbyrån Eslöv

• BadgeNineYears
Ring 0413-600 30 Dela

I Eslöv finner du vackra omgivningar som underlättar motion, avkoppling och lek och med sina bra förbindelser tar du dig lätt runt i hela Skåne. Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter i området. Självklart villor, lägenheter och fritidshus, men också avstyckade gårdar och lantbruk. Med våra många års erfarenhet...

707 omdömen om Fastighetsbyrån Eslöv

Sedan starten hos Reco 2013

Dennis T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Tätort

Är exceptionellt nöjd med Kenneth Pedersen på Fastighetsbyrån.

Anders L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Tätort

Kenneth är trevlig och serviceminded mäklare, Bra kontakt och uppdateringar hela tiden. Fick en extra visning av lgh några dagar senare 😃 Allting går smidigt och jag är nöjd med Kenneths jobb‼️

Ove Niklas Torgny R
Hurva

Trevlig och hörde vad man sa och bra återkoppling

Ingegärd Marit Petra R
Hurva

Olivia har lyssnat på oss och varit väldigt tillmötesgående på hur vi vill ha det. Hon har varit noga med att delge oss om allt som händer under försäljningen. Under hela tiden har hon varit väldigt trevlig och lätt att prata med.

Jozsef S
Sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Norr

Mycket bra. Finns inget att klaga på.

Egzon T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Centralt

Han är ärlig och positiv och jobbar ordentligt tack för din hjälp Christoffer

Anna-Karin F
Bäckdala/västerdala*

Ett bra bemötande men tyvärr lite dålig uppdatering och feedback om hur bostadsköpet gick. Alltid bra och viktigt med en bra feedback för alla parter.

Anna-Karin F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Bäckdala/västerdala

Han gav bra feedback om vad som hände och lite hur han tänkte i olika situationer . Alltid öppen för att svara på olika frågor svarade snabbt på frågor och trevligt bemötande

Jozsef S
Köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Norr

Allt är bra, finns inget negativt. Tydlig, trevlig, återkopplar snabbt. Väldigt nöjd med honom!

Sandra L
Eslöv Norr

Trevlig och professionell. Allt gick smidigt till. Är super nöjd.

Anna F
Eslöv Tätort

Blev lite besviken över att inte mäklaren kom på visningen utan skicka en assistent som inte kunde berätta så mycket för oss. I övrigt gick affären snabbt o lätt.

Pontus B
Flyinge

Allt var kanon bra med info under hela köpet av nytt hus!

Dorina M
Eslöv Öster

Mycket trevligt .Väldigt bra bemötande och kommunikation .lyssnar aktiv och förklarar tydligt .

Lillie-Anne S
Marieholm

Jag fick ett mycket gott bemötande av Olivia Winberg. Olivia gav mig bra råd och jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick av henne vid försäljningen av huset. Jag kan verkligen rekommendera Olivia.

Jimmy Fredrik H
Löberöd

Trevlig ung kvinna som snabbt knöt ihop försäljningen utan problem. Vi är mycket nöjda.

Ali Abbood T
Köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Marieholm

"Upplevelsen var fantastisk och trevlig, eftersom visnings- och köpprocessen var mycket enkel. Kenneth var ärlig mot oss och svarade på alla frågor

Bozena J
Eslöv Norr

Jag köpte lägenheten han var tillmötesgående

Irja Tuulikki K
Sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Marieholm

Trevlig och kunnig mäklare! Kände oss trygga genom hela affären. Rekommenderar starkt! 5 av 5 möjliga stjärnor till Kenneth!

Alexandra N

Väldigt hjälpsam & förstående

Leif Peder Joachim S
Marieholm

Mycket bra och trevlig! Vid frågor så svarade hon och var kontaktbar vid mejl och telefon.

Maria C
Centralt

En mycket trevlig och engagerad mäklare.

Bengt Göran Mathias N
Väster

Olivia var väldigt enkel att ha kontakt med. Vi var lite stressade i stunden då vi ska flytta långt och inte hade alla bitar på plats. Då kändes det skönt med en lugn mäklare.

Irina I
Eslöv Norr

Punktlig, tydlig, ärlig. Är snabb på att fånga upp frågor och återkoppla. När vi var på visningen så blev Kenneths insats helt rätt: han besvarade alla frågor, lät oss att titta omkring utan att "hänga efter" och kändes mycket trygg och trevlig under hela affären. Jag kan varmt rekommendera Kenneth och kommer troligen anlita honom när det är dags att sälja lägenheten.

Patrik I
Eslöv Norr

Han är väldigt trevlig, lugn och kunnig.

Rasmus A
Eslöv Norr

Extremt smidigt att jobba med Honom, en extremt trevlig person som gör ett exceptionellt jobb

Thea L
Eslöv Norr

Jag fick ett vänligt bemötande både av Olivia och Kenneth. Kunniga och proffsiga båda två kan gärna rekommendera dem

Jonas P
Eslöv Tätort

Bara positivt. Trevlig, proffsig och korrekt. Ger ett förtroendeingivande intryck.

Asger M
Köpte sitt hus med hjälp av
Marieholm

Mycket bra och trevlig mäklare!

Fredrik T
Eslöv Tätort

Trevlig och glad Inga större förväntningar. Snabbt smidigt och fanns där, ringde alltid upp om han inte hann svara. KANON!

Joanne M
Eslöv Tätort

Från och med första kontakten och under hela tiden har Olivia bemött oss på ett mycket trevligt och professionellt sätt.

Peter L
Eslöv Tätort

Professionellt och vänligt bemötande.

Håkan J
Köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Harlösa

Alert och trevlig och alltid på sitt jobb Kenneth gör det enkelt att vara kund

Charlotta M
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Winberg en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Marieholm

Engagerad mäklare och fint bemötande! ♥️

Bitte Louise M
Marieholm

Engagerad, hjälpsam, positiv. Höll kontakt oavsett tid på dygnet.

Svar från Olivia Winberg

Tack för en fin recension och tack till ett gott samarbete! Lycka till framöver nu :) Mvh Olivia

Mayda S
Trollsjöområdet

Jätte trevligt ,han kan mycket om sitt jobb. Han har mycket erfarenhet. 😀

Jan Mikael S
Sålde sitt hus med hjälp av
Örtofta

En duktig trevlig ärlig mäklare som jag anlitat 3 ggr

Konrad sebastian M
Skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Mycket trevlig och proffsig mäklare . Vi är väldigt nöjda med Christoffer. Rekommenderas starkt!

Perrine B
Köpte sitt hus med hjälp av

We went in contact with Jimmy for different reason, to have information of buying house in Sweden, for some housing visit and then to buy the house in Brönneslöv 7. Jimmy was very helpfull and help us to have all information we needed. We felt comfortable and happy to work with him.

Jennifer Emilia S
Eslöv Norr

Ett professionellt utfört arbete från början till slut. Lätt att jobba med och kan sin sak. Gav en trygghet under vår försäljning. Rekommenderar ⭐️

Marcus Alexander B
Eslöv Norr

Riktigt nöjd med Christoffer som mäklare! Skötte hela proceduren med försäljning av vårt väldigt snabbt och snyggt. Han var heller aldrig svår eller sen med att svara på alla frågor. Skulle inte tveka en sekund att anlita honom igen om det skulle behövas i framtiden.

Alexander B
Eslöv Norr

Trevligt bemötande Det gick smidigt och lätt, Christoffer förklarade noggrant Mycket nöjd

Tatjana T
Eslöv Tätort

Trevligt bemötande samt en kunnig och aktiv mäklare som verkligen informerade och rapporterade läget under försäljningsprocessen och som uppfyllde våra förväntningar gällande försäljningen av vår bostad.

Svar från Olivia Winberg

Tack för era fina feedback Tatjana! Det var jättetrevligt att få hjälpa er med er bostadsaffär. Tack för ett fint samarbete!

Jim J
Fridasro

Snabb affär , tydlig , mycket nöjd

Marcus H
Centralt

Blev jättebra bemötta när vi sålde vår lägenhet. Rekommenderar starkt Christoffer, han är en trygg och bra mäklare.

Amanda Linda Johanna P
Stehag

Nöjd med hela hennes engagemang och hennes positivitet. Hade bra kontakt med henne och hon svarade oavsett när man hörde av sig till henne. Hon informerade oss om allt som hände. En riktigt bra och grym mäklare är vad Olivia är.

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket för den fina receptionen Amanda. Det var ett toppen samarbete och jag är jätteglad att jag fick hjälpa er med er försäljning :)

Mattias L
Centralt

Olivia var trevlig tillmötesgående kunnig och lätt att få tag på.

Svar från Olivia Winberg

Tack så mycket Mattias! Hoppas ni ska trivas i Eslöv :)

Han W
Bäckdala/västerdala

Offering detailed plan and good advice which helps the sale very much!

Svar från Olivia Winberg

Thank you so much for letting me help you with the sale och Thank you for the fine rekommendation.

Monika E
Bäckdala/västerdala

Trevlig, tillmötesgående, men lite osäker och kändes lite nervös .

Svar från Olivia Winberg

Tack för feedbacken Monika. Önskar er lycka till med er nya bostad :)

Karla Elisabet N
Marieholm

Klara , tydlliga och snabba besked hela under hela affären. Mycket bra

Svar från Olivia Winberg

Tack för feedbacken och tack för ett fint samarbete.

Eva Jessika L
Marieholm

Mycket kunnig och bra bemötande! Våra förväntningar var att sälja 100 000 under utgångspriset men uppföljde med råge våra förväntningar. Mycket nöjda hela försäljnings perioden och all hjälp under denna tid. Med vänlig hälsning, Jessika och Anders Lundkvist