Fastighetsbyrån Eslöv

Fastighetsbyrån Eslöv

I Eslöv finner du vackra omgivningar som underlättar motion, avkoppling och lek och med sina bra förbindelser tar du dig lätt runt i hela Skåne.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter i området. Självklart villor, lägenheter och fritidshus, men också avstyckade gårdar och lantbruk. Med våra många års erfarenhet och starka lokalkännedom kan vi garantera en trygg bostadsaffär genom oss!

Något som kännetecknar oss på kontoret i Eslöv är vårt personliga engagemang, vi ser varje affär som unik och vill att alla parter ska känna sig nöjda efter avslutad affär.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Eslöv!

Läs vad 518 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eslöv 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2022-01-01 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt bemötande. Det finns inget att klaga på.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-12-30 Verifierad kund
    Allt har fungerat perfekt, från början till såld.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-12-19 Verifierad kund
    • Blev otroligt bra bemött av Christoffer och han överträffade alla förväntningarna och lite till.

Rekommendera honom till er andra om ni vill ha en proffsig mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-12-08 Verifierad kund
    Allt var bra och mycket professionnellt.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande med känsla för kundservice. Lätt att få kontakt med när frågor dök upp. Blir inte bättre än så här! Guldstjärna!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-12-02 Verifierad kund
    Han var glad, hjälpsam, fick hela processen att kännas enkel och smärtfri vilken den har varit. Väldigt nöjd över hans insats :)
    2021-12-01 Verifierad kund
    Jag tyckte försäljningsprocessen var ganska jobbig. Jimmy gjorde det betydligt lugnare för mig. Jimmy är lugn, harmonisk, saklig och kunnig vilket gjorde processen betydligt lugnare för min del. Vidare har Jimmy varit tillmötesgående och tillgänglig under hela processen. Nästa gång jag planerar att sälja bostad kommer jag utan att tveka försöka få kontakt med Jimmy igen.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Jimmy som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Gårdstånga
    2021-11-17 Verifierad kund
    Med stor respekt och förståelse för mina frågor. Tillgänglig när jag undrade över något. Kunnig och trygg.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och omhändertagande! Kommer ihåg vem man är och slipper påminna om frågor och liknande.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Bra bemötande, återkopplat hela tiden under processen. Bra dialog hela vägen.
    • Eslöv Sallerup
    2021-11-03 Verifierad kund
    Jag fick väsentlig informationoch jag är mycket nöjd.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Snäll, duktig och mycket trevlig personen.
    • Kungshult
    2021-10-28 Verifierad kund
    Christoffer gav ett ärligt, engagerat och professionellt intryck. Han var hjälpsam, tydlig och visade på ett stort engagemang och intresse för oss och vår bostadsaffär.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Mycket vänligt och välkommet bemötande. Han har levt upp till alla mina förväntningar och har varit helt förträfflig. Jag har blivit mycket väl informerad om hela förloppet.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Bra, trevlig, kunnig mäklare. Kan rekommendera Kujtim för just din bostadsaffär.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Hej! Det är en upplevelse och ett vackert möte med Christoffer. Vi är nöjda med hans tjänster. Tack!
    • Löberöd
    2021-10-22 Verifierad kund
    Hade inget bemötande. Blev sido satt. Är inte alls nöjd med genom gången av fastigheten. Slutade med att jag visssde fastigheten för kund. Då Kenneth bruttit foten. Har ej fått någon bonus för mitt arbete. Som sagt är inte nöjd med Kenneths tillvägagångssätt, finns fler saker tyvärr. Mvh jonte
    Hej Jonas!

Tack för din feedback! Jag tycker att det är supertråkigt att du inte är nöjd med mig. Vi har haft en del utmaningar i försäljningen och det har inte varit min mening att du ska känna dig åsidosatt.

Då vi har en del att kvar i vår gemensamma affär så är mitt förslag att vi snackar ihop oss om vad som blivit fel och hur vi går vidare på bästa sätt.

Mvh Kenneth
    Kenneth Pedersen
    2021-10-20 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med hans tjänster
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Eslöv tätort
    2021-10-18 Verifierad kund
    Pålitlig och kommunikativ mäklare. Trevlig, effektiv och väldigt professionell!
    2021-10-11 Verifierad kund
    Lugn, professionell och pålitlig mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-10-08 Verifierad kund
    Kujtim var väldigt professionell under hela processen, och hela husköpet gick otroligt smidigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-10-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, med kunskap och bra information om vad vi som säljare bör tänka på. Är mycket nöjd och tacksam.
    Känner oss mycket nöjda med vår mäklare.
    Mvh Arne o Ann-kristin
    2021-10-04 Verifierad kund
    Mäklaren var suverän trevlig hjälpsam och kunnig. Hör jag någon som ska sälja ska jag säga ta kontakt med Kujtim Matarova på Fastighetsbyrån i Eslöv.
    Bra presentation av lägenheten
    2021-10-04 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tålmodig med oss i processen för att sälja vår lägenhet. Noggrann och tydlig! En mycket bra mäklare!
    2021-10-04 Verifierad kund
    Mycket väl skött rakt igenom. Fick bättre betalt för lägenheten än vi själva hade hoppats på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-09-28 Verifierad kund
    Jag tyckte att allt var bra, mäklaren var väldigt proffesionell och hade koll på allt vilket kändes tryggt.
    2021-09-28 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och professionell. Lyhörd och hjälpsam. Behövde få sålt min lägenhet snabbt och han fick sålt den på under 2 veckor ifrån första kontakt till ert bra pris över utgång.
    • Kungshult
    2021-09-27 Verifierad kund
    Professionellt bemötande från första stund.
    Då vi hade ett misslyckat försäljning hos en annan mäklare var vi lite skeptiska, 90 dagar på Hemnet utan resultat satte sina spår.
    Christoffer T Lyckades och med kontraktsskrivning 4 dagar efter visning och vårt hus är sålt.
    Rekommenderar Christoffer T 100%.

vi är 110% Nöjda och kan verkligen rekommendera Sparbankens fastighetsbyrå
    2021-09-22 Verifierad kund
    Mäklaren Kujtim gav ett lugnt och förtoendefullt bemötande. Det kändes genuint och för mig som säljare ingav detta trygghet.
    Försäljningen gick snabbt, men Kujtim var hela tiden anträffbar och informerade mig som säljare. Detta kändes mycket bra. Han tom ringde och gav min dotter samma information som var ett stort stöd för mig som säljare.
    Mvh Eva Hansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-09-13 Verifierad kund
    Snabb och flexibel. Väldigt proffsigt utfört både till köpare och säljare. Sätter alltid kunden i centrum vilket uppskattas enormt mycket. Kan rekommendera hans tjänster vilken dag i veckan som helst.
    2021-09-12 Verifierad kund
    Proffsig, avslappnad men seriös, väldigt tillmötesgående och trevlig, förtroendeingivande. Kujtim har koll på läget men utstrålar en ovanlig ödmjukhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-09-10 Verifierad kund
    Kenneth has been extremely helpful and supportive during the buying and preparation process, always answering promptly any questions we had.
    He is very attentive to detail and was prepared with all the documents and information we needed.
    Could not be more satisfied with his support.
    2021-09-08 Verifierad kund
    Mycket snabb respons, löser problemen snabbt och mycket trevlig.
    • Billinge
    2021-09-08 Verifierad kund
    En MYCKET bra mäklare,lugnt och sakligt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Stockamöllan
    2021-09-08 Verifierad kund
    Bemötandet var bra. Allt har gått bra enligt förväntningarna. Tydlig information. Som person mycket behaglig
    2021-09-08 Verifierad kund
    Han var trevlig och informativ
    • Hurva
    2021-09-08 Verifierad kund
    En mkt duktig mäklare som vet vad han gör. Kan varmt rekommendera Jimmy.
    2021-09-06 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam! Kan verkligen rekommendera.
    2021-09-06 Verifierad kund
    Väldigt duktig på sitt jobb!
    Det kändes tryggt hela vägen, och han höll oss informerade om allt som hände under hela resan.
    Bästa mäklaren!
    Trygg och bra upplevelse. Kändes rätt o lägga detta ansvar i kenneths händer
    2021-09-06 Verifierad kund
    Mycket trevlig och förklarar bra så att man förstår..
    Fixar grejerna mycket snabbt.
  • köpte en tomt med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-09-02 Verifierad kund
    Väldigt professionell och hjälpsam genom hela processen.
  • sålde en tomt med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-08-30 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.

Christoffer är trevlig och engagerad och inger trovärdighet.

Det hela gick snabbt och jag är hur nöjd som helst med mäklarens arbete och engagemang. Stort TACK från oss för all hjälp.

Mvh Nicklas
    • Marieholm
    2021-08-27 Verifierad kund
    Jimmy är en toppen mäklare. Redan från första stund kände vi som säljare av fastigheten att vi ”klickade” med Jimmy. Han är väldigt noga med kommunikationen mellan köpare och oss som säljare.
    Vi är väldigt nöjda
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-08-27 Verifierad kund
    En trevlig, kunnig och seriös mäklare.
    2021-08-22 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och begåvad människa
    2021-08-22 Verifierad kund
    En mäklare med väldigt bra dialog. Håller en alltid uppdaterad på ett proffsigt sätt.
    2021-08-20 Verifierad kund
    En bra man som ger bra förklaringar vid avtalsskrivning. Uppdaterade oss efter varje visning viljet var glädjande.
    2021-08-19 Verifierad kund
    Bra kommunikation och trygga uppföljningar med telefonkontakt

Trevligt bemötande och väl organiserad, strukturerad och tydlighet vid möten.

Så nöjda