Fastighetsbyrån Eslöv

Södergatan 2, 241 30 Eslöv — Visa karta

I Eslöv finner du vackra omgivningar som underlättar motion, avkoppling och lek och med sina bra förbindelser tar du dig lätt runt i hela Skåne.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter i området. Självklart villor, lägenheter och fritidshus, men också avstyckade gårdar och lantbruk. Med våra många års erfarenhet och starka lokalkännedom kan vi garantera en trygg bostadsaffär genom oss!

Något som kännetecknar oss på kontoret i Eslöv är vårt personliga engagemang, vi ser varje affär som unik och vill att alla parter ska känna sig nöjda efter avslutad affär.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Eslöv!

Läs vad 351 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eslöv

• Sofie H

2020-10-30

Sofie H skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket trevlig o tillmötesgående mäklare. Han informerar på ett bra sätt o finns tillhands om man undrar något. Kan varmt rekommendera Läs mer
    2020-10-30 Jimmy K svarar Sofie H
    Tack så mycket Sofie. Lycka till med er nästa bostad. /Jimmy
  • Stefan A

2020-10-28

Stefan A skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jimmy har hjälpt mig att sälja mitt hus på landet! Vid vårt första möte så fick jag en upplevelse av att Jimmy var en väldigt jordnära person och att man fick ett stort förtroende för honom med en gång! Han är också väldigt mån om en som säljare och tar gärna diskutioner kring hur hela försäljningen ska gå till! Mycket stor tummen upp till Jimmy och jag kommer varmt rekommendera honom till mina nära och kära!/Stefan Andersson Brödåkra 273 Läs mer
    2020-10-29 Jimmy K svarar Stefan A
    Tack för förtroendet och tack för ett trevligt samarbete. /Jimmy
  • 2020-10-27

Anita Clara Birgitta L skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi skulle sälja vår villa i Väggarp och valde Jimmy som mäklare eftersom han nyligen hade gjort en bra affär i byn.
    Vi fick direkt förtroende för honom. Han var alltid anträffbar när vi sökte honom eller så kontaktade han oss för för att uppdatera oss om hur försäljningen fortlöpte.
    Han levde upp till de förväntningar vi hade och genomförde försäljningen mycket snabbt och effektivt. Vi kände oss trygga med honom.
    Vi kan verkligen rekommendera Jimmy. Läs mer
    2020-10-28 Jimmy K svarar Anita Clara Birgitta L
    Tack för förtroendet och tack för ett fint samarbete. /Jimmy
  • 2020-10-25

Emilia S skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi valde Jimmy som mäklare efter att vi tidigare upplevt visningar med honom som bra. Försäljningen av vårt bostadsrätts radhus har gått jättebra och Jimmy har hela tiden varit närvarande, stöttande och genuint trevlig. Bonus på det är att vi även lyckades gå med bra vinst. Vill ni ha en mäklare som är professionell/driven, lätt att få förtroende för och samtidigt har fötterna på jorden så kan vi verkligen rekommendera Jimmy. Läs mer
    2020-10-26 Jimmy K svarar Emilia S
    Tack så mycket! Och tack för ett bra samarbete. /Jimmy
  • 2020-10-21

Bo-göran Patrik A skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt ett kedjehus i Eslöv.
    Fick ett proffsigt och bra bemötande an Kenneth som under hela försäljningsprocessen kom med information och input om status och kommande aktiviteter.
    Det har gått bra på visningar och proffsigt ordnat med allt runt omkring. Bra kunskap om huskonstruktioner. Läs mer
  • 2020-10-20

Vesna P skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag sålde vårt radhus genom Kujtim och jag kan varmt rekommendera honom.
    Kujtim är en noggrann och engagerad mäklare.
    Bemötandet var trevligt och kommunikationen var väldig tydlig.
    Han har strukturerat arbetssätt och är mycket hjälpsam.

Vesna Läs mer
  • 2020-10-20

Deny P skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kujtim hjälpte mig att sälja min villa. Han är en skicklig och professionell mäklare.
    Vi hade jättebra kommunikation under hela processen.
    Kujtim är lätt att kommunicera, väldigt tydlig. Dessutom är han lugn vid stressiga situationer.
    Han svarade direkt på mina samtal och sms även under helger.
    Proffsig och trevlig bemötande !

Deny P. Läs mer
  • 2020-10-12

Kajsa S skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålde min lägenhet en två rummare på Rönneberga i Eslöv. Bra bemött av mäklare Jimmy Karlsson. En snabb och smidig försäljning. Slutbudget gick långt över förväntat och det var en lyckad försäljning. Läs mer
    2020-10-12 Jimmy K svarar Kajsa S
    Tack för ett bra samarbete! /Jimmy
  • 2020-10-08

Lovisa N skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Fått fantastisk hjälp med försäljning av min villa och även stöttning och hjälp med köp av mitt nya hus! Otroligt proffsig, trevlig och lätt att nå vid frågor. Var lite nervös inför hela affären med både försäljning och köp men har fått jättebra stöttning och det känns väldigt tryggt! Levde upp till alla förväntningar och mer därtill! Läs mer
  • 2020-10-07

Robin C skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kujtim är engagerad, kommunikativ och trygg i sin roll som mäklare. Vi är väldigt nöjda med hela processen. Kujtim uppfyllde de förväntningar vi hade på en mäklare och försäljningen av vår bostadsrätt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Ren R

2020-10-07

Ren R skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Omtänksam, tillgänglig samt ett empatiskt förhållningssätt genom hela köp och säljprocessen hos Jimmy. Läs mer
    2020-10-07 Jimmy K svarar Ren R
    Tack så mycket! Hoppas ni ska trivas i huset! /Jimmy
  • 2020-10-06

Mandy A skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag köpte en lägenhet, en etta. Jag tycker att mäklaren levt upp till mina förväntningar och har hjälpt mig med allt jag undrat över, eller minsta problem på ett utmärkt sett. Jag har blivit väldigt bra bemött. Har inget negativt att säga. Läs mer
  • 2020-10-05

Harry R skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket trevligt och korrekt mäklare!!! Läs mer
  • 2020-10-04

Kevin S skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har utfört sitt uppdrag på bästa vis. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Carina P

2020-09-29

Carina P skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har sålt ett hus, jag har haft mycket bra kontakt med Kenneth, han har ringt upp och kollat läget, väldigt bra att ha att göra med, engagerad till 100 %. Informerat väldigt bra om allt. Läs mer
  • 2020-09-28

Leif N skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt bostadsrätt bra bemötande önskar uppfyllda Läs mer
  • 2020-09-17

Dhana Laxmi V skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi köpt ett hus. Vi är glada och jätte nöjd med Kujtim. Läs mer
  • 2020-09-14

Erik Jonas S skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kujtim har varit fantastisk, hans engagemang och vilja att hjälpa till och verkligen finnas tillhanda är superbra! Kujtim har hjälpt mig att sälja min fastighet till ett bra pris och bra vägledning, information. Han överträffade mina förväntningar helt enkelt genom hela resan. Läs mer
  • 2020-09-14

Qinyu Z skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    We've bought a nice apartment with the help from Kujtim. He was really patient and tried to answer all our questions. He has a well planned schedule and informed us what we need to prepare and to do during each steps. Läs mer
  • Amanda H

2020-09-12

Amanda H skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag sålde min lägenhet via Kenneth och imponerades av hans enorma engagemang. Han var professionell (samtidigt personlig), enkel att kommunicera med och alltid steget före, hela processen igenom. Han var förberedd inför varje möte, konstant tillgänglig och fick mig som säljare, att känna mig väldigt trygg. Är man minsta lilla intresserad av att göra en bra, lönsam och smidig affär så rekommenderar jag Kenneth som mäklare, alla dagar i veckan. 10/10 poäng. Läs mer
  • 2020-09-10

Han W skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    The process is very smooth, and Kujtim helps alot in our case that we don't speak Swedish. He introduced the apartment very well and interpreted the paperwork line by line to us.
    We are lucky and thankful to get this apartment with Kujtim's support! Läs mer
  • 2020-09-10

Srinivas V skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    We bought a villa after buying two apartments in 12 years, we found Kujtim the best mäklaren. He is quick in answering back questions, most important thing he has patience though he is young :-).
    Thanks Kujtim for helping us. Läs mer
  • Susanne E

2020-09-07

Susanne E skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kujtim sålde vår villa väldigt snabbt, enkelt och smidigt innan visning!!
    Bra info, kunnig, tillgänglig och trovärdig bra att ha att göra med!!
    Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2020-09-07

Jan-Anders C skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Positivt och trevligt bemötande! Bra information! Rekommenderas till alla spekulanter!! Läs mer
  • 2020-09-07

Lilian Margareta C skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Enfam.villa på landet i en liten by
    Mkt trevligt
    Hade inga speciella. Han gjorde ett bra intryck och gjorde ett proffsigt jobb
    Christoffer kan jag varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-09-06

Zlatan E skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Great help! Helped me sell my apartment in no time. Supported and advised me through every step. Läs mer
  • 2020-09-04

Torsten A skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Bra info ! Bra sätt att arbeta o förklara o tar sig tid !! Läs mer
  • 2020-09-04

Carl Fredrik F skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Christoffer gjorde alla extra ansträngningar som behövdes för att göra vårt husköp enkelt, säkert och överhuvudtaget möjligt. Från de tidigaste spaningarna till de sista detaljerna var han närvarande, lyhörd och tydlig. Läs mer
  • 2020-09-03

Sara K skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi blev väl bemötta och tack vare att christoffer sökte upp oss fick vi en andra chans på vårt fina hus. Var lätt att komma i kontakt med när det behövdes och kändes professionell. Läs mer
  • 2020-08-30

Axel M skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevlig, informativ och lätt att få tag på. Inga uppenbara brister som jag märkte. Läs mer
    2020-08-31 Kenneth P svarar Axel M
    Tack för en trevlig affär Axel! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad!
  • 2020-08-30

2020-08-31 Jimmy K svarar Arvid S
    Tack så mycket Arvid! Lycka till med ert nästa boende. /Jimmy
  • 2020-08-28

Elin L skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålde snabbt vår totalrenoverade bostadsrätt i Eslöv. Christoffer var väldigt trevlig, professionell och kunnig. Hans beskrivning av vår lägenhet var väldigt väl beskrivande och fin. All kontakt med Christoffer har varit väldigt smidig och effektiv. Han tog väl hand om oss och vårt objekt. Läs mer
  • 2020-08-26

Linda K skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Duktig och professionell. Läs mer
  • 2020-08-21

Johan M skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Väldigt trevlig mäklare
    Jag hade inga särskilda förväntningar Läs mer
  • 2020-08-20

Ann-louise Margareta H skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt hus . Ett trevligt bemötande av kunnig mäklare .De frågor vi hade fick vi svar och det som han var osäker på tog han reda på och återkom snabbt .
    En bra försäljning Läs mer
    2020-08-20 Jimmy K svarar Ann-louise Margareta H
    Tack för ett bra samarbete! /Jimmy
  • 2020-08-17

Frida N skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpte en bostadsrätt
    Christoffer är väldigt trevlig och bra att prata med.
    Han går igenom allt på ett bra lättförståeligt sätt och frågar alltid om man förstår allt Läs mer
  • 2020-08-14

Teresia S skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket trevlig, kunnig och respektfull. Läs mer
    2020-08-31 Kenneth P svarar Teresia S
    Tack för det fina betyget! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!
  • 2020-08-12

Dominika R skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Professionell mäklare som stod till hjälp med alla frågor och funderingar kring bostadsköpet Läs mer
  • 2020-08-09

Mattias S skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket trevligt bemötande. Proffsig och behandlar en med repekt. Han var mycket bra att ha att göra med vid vårt köp av villa. Kan rekommendera honom å det varmaste. Läs mer
    2020-08-31 Kenneth P svarar Mattias S
    Tack för en trevlig affär! Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2020-08-02

Marie N skrev om Kujtim Matarova en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag är nöjd med mäklaren hittills. Han har varit proffsig och tillmötesgående utifrån mina behov. Läs mer
  • 2020-07-30

Kent Ove Roland O skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt bostaden på Röstångavägen 36 i Billinge Läs mer
    2020-07-31 Jimmy K svarar Kent Ove Roland O
    Tack så mycket för ett bra samarbete. Mvh Jimmy
  • 2020-07-30

Johanna Sofia Birgitta W skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth gjorde ett bra jobb i knepiga tider. Sålde vår villa och var mycket tydlig i hela processen. Läs mer
  • 2020-07-26

Annelie P skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt bostadsrätt.
    På ett trevligt och förtroende ingivande förhållningssätt.
    Ärlighet , och var rak samt lyssnade på mina önskemål, på ett
    förstående sätt. Därför kändes det tryggt med hans insats.
    Jag är mycket nöjd.
    M.V.H. Anneli Läs mer
  • 2020-07-14

Marie H skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt Marieholmsvägen 6M. Mycket gott bemötande! Engagerad och kunnig. Läs mer
  • 2020-07-12

Arvid O skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Proffesionellt bemötande, tillgänglig, kändes kunnig och insatt i den fastighet han förmedlade. Läs mer
    2020-07-13 Kenneth P svarar Arvid O
    Tack för en trevlig affär Arvid och hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • 2020-07-10

Per Samuel E skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Förtroendeingivande och ärlig. Uppriktig, både med det han vet och när han inte vet. Inriktad på spekulanters/köpares situation och trygghet. Läs mer
    2020-07-27 Jimmy K svarar Per Samuel E
    Tack så mycket! Lyckat till med huset. /Jimmy

Susanne S skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Seriös kille som är duktig på att ta sina kunder och se vad de behöver! Läs mer

Niklas J skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Christoffer har hjälpt oss med en husvärdering och med försäljningen av en bostadsrätt, en 4:a. Christoffer är kunnig, rak och tydlig och dessutom vänlig. Vi har fått all hjälp vi har behövt. Läs mer

Sandra Sofie B skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt en villa . Väldigt trevlig mäklare , duktig på det han gör. Förklarade bra hur allt fungerande, lätt få tag på ifall det var något . Läs mer
    2020-07-06 Kenneth P svarar Sandra Sofie B
    Hej Sandra! Tack för ett gott samarbete och de fina orden!

Södergatan 2, 241 30 Eslöv

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte