Alla kategorier Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eslöv

Fastighetsbyrån Eslöv

Malmgatan 2, 241 30 Eslöv — Visa karta

I Eslöv finner du vackra omgivningar som underlättar motion, avkoppling och lek och med sina bra förbindelser tar du dig lätt runt i hela Skåne.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter i området. Självklart villor, lägenheter och fritidshus, men också avstyckade gårdar och lantbruk. Med våra många års erfarenhet och starka lokalkännedom kan vi garantera en trygg bostadsaffär genom oss!

Något som kännetecknar oss på kontoret i Eslöv är vårt personliga engagemang, vi ser varje affär som unik och vill att alla parter ska känna sig nöjda efter avslutad affär.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Eslöv!

Läs vad 265 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eslöv

• 2019-04-17

Charlotta A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda överträffade alla mina förväntningar. Hon är professionell, trevlig, lätt att prata med, lättillgänglig på telefon och mail, kunnig och väldigt förtroendeingivande! Läs mer
  • PEDRAM B

2019-04-08

Verifierad kundrelation
    PEDRAM B skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda Kärrman ignorerad mitt bud och villkor för ett hus för sälja i Eslöv Nor. Hon säger det finns högre bud men ingen var registrerad i hemnet. 12 timmar senare när jag ser budet i hemmet det är lägre än min bud. Jag höjer min bud. Nu hon säger hon vill ha uppgifter när hon har allt hon behöver. Dåligt attitue i email från henne. Jag vill inte använda henne för att köpa eller sälja av min fastigheten. Läs mer
  • 2019-04-08

Linnea N skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Duktig mäklare, hade svar på alla frågor. Trevlig och tydlig när jag skulle köpa bostadsrätt. Precis som jag tycker en mäklare ska vara. Läs mer
  • 2019-04-07

Tobias R skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpte en liten övernattningslägenhet av matilda o skötte sig som alltid perfekt. Underbar person Läs mer
  • 2019-04-03

Marcus B skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag köpte mitt första hus där Christoffer var väldigt tillmötesgående samt nogrann och pedagogisk vid undertecknande av alla papper. Läs mer
  • 2019-04-02

Nils Kenneth Patrik L skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har sålt en villa utanför tätorten stehag och har blivit väldigt proffisionellt bemött av Kenneth.
    Han har med råge levt upp till mina förväntningar.
    Jag skulle gärna rekommendera honom till andra som planerar att sälja sina fastigheter. Läs mer
  • 2019-04-02

Mats M skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag sålde en bostadsrätt, blev mycket respektfullt bemött. Kenneth höll mig uppdaterad kontinuerligt, även om det inte fanns någon ny information. Vilket gav ett lugn i processen. Läs mer
  • Dejan G

2019-04-01

Dejan G skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda har fått uppdraget att sälja min lägenhet.
    Från första dagen funkade samarbetet klockrent,lätt tillgängligt samarbetsvillig ,proffesionellt tillkom med idéer att hur ska vi gönomföra försäljningen.
    Hon är ett pärla helt enkelt och skulle rekommendera hjärtligt. Läs mer
  • 2019-03-29

Monica L skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har köpt en mark-lägenhet. Christoffer var kunnig och framförallt tillgänglig när man hade frågor. De förväntningar jag hade är kunskap och när man har t ex konstiga frågor så hanterade han som om det är självklara frågor. Det flöt på utan några problem så jag är nöjd. Tack för hjälpen

Med vänlig hälsning Monica Lindgren Läs mer
  • 2019-03-28

Rasmus W skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi köpte en villa i Eslöv förmedlad av Matilda. Hon var tillmötesgående, transparent och mån om att både vi och säljarna skulle bli nöjda. Läs mer
  • 2019-03-26

Mendo N skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har köpt bostadsrätt i Eslöv. Matilda är en jättetrevlig mäklare som inger förtroende. Hon är entusiastisk och duktig i sitt arbete. Läs mer
  • 2019-03-22

Danilo K skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket bra mäklare och en trevlig person! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-03-18

Jimmy E skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevlig och allmänt duktig. Kunde varit en aning ner fokuserad på detaljer. Läs mer
  • 2019-03-13

Sofia A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Hon är trevlig, väldigt kunnig och lätt att få tag på. Läs mer
  • 2019-03-13

Martin J skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Eslöv. Christoffer var jätte hjälpsam och kontaktbar så ofta vi hade frågor. Läs mer
  • 2019-03-06

Karin A skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har köpt ett hus i Marieholm och är jättenöjda med affären. Kontakten med mäklare och säljare har funkat bra. Vi ville ha en besiktningsklausul i kontraktet och ha möjlighet att få en genomgång av husets vatten- och värmesystem i samband med övertagandet och de önskemålen förmedlades och infriades mha mäklaren. Allt det praktiska med budgivning, kontraktskrivning mm har varit smidigt och bara flutit på. Läs mer
  • Daniel L

2019-03-06

Daniel L skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt ett hus byggt 1979.
    Har blivit bemötta på ett mycket professionellt sätt. Väldigt trevlig och mån om kunden.

Förväntningarna är som alltid att få den informationen man behöver, vilket Kenneth gjorde, och hade inte han all info så tog han reda på det som behövdes.

Upplevelsen var god och vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-03-06

Roger J skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt en bostadsrätt. Alla förväntningar blev uppfyllda med råge.
    Bra! Läs mer
  • Jessica L

2019-03-06

Jessica L skrev om Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har sålt en 2 på Vallarevägen 17b i Eslöv med mycket bra resultat:)
    Vi har mött Jimmy på många visningar,vi har köp en 2 genom honom,vår dotter har också anlitat honom för försäljning,vi har anlitat honom vid tidigare försäljning med mycket bra resultat:)Jimmy är precis så som man vill att en mäklare ska vara,vi har känt oss trygga från första kontakten,trevlig,rolig,kunnig…

Vi kan varmt rekommendera Jimmy till vänner och bekanta:) Läs mer
  • Helena B

2019-02-27

Helena B skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har köpt ett brf radhus i 2 plan på Gillesvägen i Eslöv. Vi är MYCKET nöjda. Matilda K gav en utmärkt visning av fastigheten. Hon var mycket tillmötesgående i nför de frågor o undringar, som vi hade. Vi hade träffat Matilda tidigare, vid andra visningar av bostäder vi var intresserade av och även då fick vi ett gynnsamt intryck. Matilda är informativ, ger raka besked o kan lätt se om det är en bostad man är intresserad av. Hon engagerar sig och man känner sig sedd. Väldigt bra genomgång vid kontraktskrivning och klara besked vid tillträdesgenomgången. Vi vill ge Matilda HÖGSTA betyg. Läs mer
  • 2019-02-26

Marcus S skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålde en lägenhet.
    Kenneth var väldigt lätt att ha med att göra.
    Alltid positiv och glad och förklarade invecklade saker på ett sätt så att man förstod.
    Levde upp till alla förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2019-02-21

Patrik B skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Mycket proffsig och gör ett kanonjobb. Läs mer
  • Jonny K

2019-02-21

Jonny K skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt samt sålt en lägenhet.
    Alltid blivit trevligt bemöt.
    Väldigt kunnig samt hjälpsam.

Hade inga direkta förväntningar mer än att det skulle gå smidigt vid avslutad affär och det gjorde det.

Kommer att fortsätta att ha kontakt med hon gällande bostadsändamål. Läs mer
  • 2019-02-21

Cecilia E skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt bostadsrätt, 3a på Rönneberga.

Trevlig, glad, hjälpsam mäklare.

Jättebra! Läs mer
  • 2019-02-20

Jane Annica Ewa E skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Matilda hjälpte mig att sälja mitt hus. Hon var väldigt bemötande och såg till att allt hanterades snabbt och korrekt. Läs mer
  • 2019-02-20

Danny M skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt bostad i flerfamiljshus med hjälp av honom.

Mycket duktig kille som återkopplar och har ständig kontakt. Skötte affären smidigt. Förklarade alla moment på ett vis så man kunde förstå vad som händer/skulle hända. Bara + från min sida Läs mer
  • Marina H

2019-02-18

Marina H skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vår 1:a är såld i Eslöv! Och återigen har Matilda Kärrman gjort ett bra jobb som mäklare. Matilda lever alltid upp till våra förväntningar och hennes bemötande är alltid på topp morgon, middag och kväll. Hög service och kompetens. Vi kommer alltid att varmt rekommendera henne till våra bekanta, släktingar och vänner som ska köpa/sälja bostad i Eslövsregionen. Läs mer
  • Jörgen H

2019-02-17

Jörgen H skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Hej

Vi har sålt vår sons lägenhet , och Matilda är fantastisk hon är ärlig och vill kundens bästa hon ger tips och råd. Och man känner sig aldrig lurad av henne för hon tipsar om sånt som är bäst för oss inte för att hon ska tjäna extra pengar.

Jörgen Holmquist Läs mer
  • 2019-02-11

gaurav prajapati skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    This is my first ever buying experience in Sweden. Christoffer has been great right from the first view. He is quite transparent and reachable. He kept us aware of all the steps. He eased the overall process. My friendliest recommendations to him. Läs mer
  • 2019-02-06

Oliver Z skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Trevlig kille, hjälpsam. Bra bemötande! Läs mer
  • 2019-02-05

Evelina W skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Fått hjälp med att köpa en fastighet i Marieholm. Proffsigt bemötande. Lättillgänglig på mail och mobil, vilket har varit till stor hjälp då vi aldrig köpt bostad tidigare och därför hade en del frågor. Kenneth ingav ett tryggt och seriöst intryck. Kommer definitivt anlita Kenneth vid behov i framtiden, samt rekommendera honom till andra! Mycket bra! Läs mer
  • 2019-01-27

Senad D skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag tycker att Matilda Kärrman gjorde ett utmärkt jobb som min mäklare. Proffsig mäklare, vacker presentation, utmärkt engagemang, kunnig, punktlig, trevlig. Rekommenderar henne varmt till andra som letar mäklare. Läs mer
  • 2019-01-09

Sofia A skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag och min sambo har köpt bostad av Matilda. Hon är väldigt trevlig och bemötte oss på ett fantastiskt sätt och svarade på alla frågor. Läs mer
  • 2019-01-08

Timmy G skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Hjälpsam, engagerad, alltid nåbar. Läs mer
  • 2019-01-08

Linda S skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har bara gott att säga! Vår mäklare som vi haft kontakt med vår väldigt serviceinriktad och förstående, hjälpsam och snabb i att få saker gjorda och rätt information som getts. Bra dialog mellan säljare och köpare via mäklare samt lätt att nås vid kontakt. Trevlig, charmig och lättsam. Läs mer
  • 2018-12-31

Patrik P skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har sålt vår villa. Vi har fått bra kontakt med Christoffer. Våra förväntningar på honom var att han skulle sälja huset vilket han också har gjort. Han har hela tiden haft kontakt med oss per telefon med bud å pengar. BRA PÅG! Läs mer
  • 2018-12-27

Ulf A skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Christoffer sålde mitt hus och gjorde ett bra jobb. Höll mig hela tiden uppdaterad Läs mer
  • 2018-12-22

Anna N skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Lätt att komma i kontakt med,.
    Återkopplade hela tiden.
    Hade trevligt bemötande.
    Var kunnig. Läs mer
  • 2018-12-22

Therese C skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Stort plus att hon alltid var anträffbar. Läs mer
  • 2018-12-21

Sanela D skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har köpt ett hus i Eslöv. Vi är jätte nöjda med Kenneth och starkt rekommenderar honom. Läs mer
  • Joakim O

2018-12-21

Joakim O skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt vår BRF.
    Matilda har uppträtt korrekt och vänligt gentemot alla parter som varit inblandade i vår försäljning. Anträffbarheten hos Matilda är över tänkt förväntan, hon är i princip anträffbar dygnet runt och återkopplar vad det än må vara. Vi är väldigt nöjda med hennes proffsiga bemötande. Läs mer
  • 2018-12-19

Nils Gustav L skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpt villa. Trevligt och professionellt bemötande. Tydlig kommunikation och information. Mycket bra! Läs mer
  • 2018-12-15

Blagoj J skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Fantastiskt duktig och kunnig mäklare .. kan varmt rekommendera. Med vänlig hälsning, Josevski Läs mer
  • 2018-12-15

Tom Åke Kristian N skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Perfekt samarbete. Jag lämnade över allt och han skötte detta på ett väldigt bra sätt. Kan rekommendera Fastighetsbyrån i Eslöv. Läs mer
  • 2018-12-14

Magnus W skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren hade ett proffesionellt och hjälpsamt bemötande. Jag förväntade mig att få guidning genom processen och att mäklaren skulle vara en mellanhand i affären. Jag tycker att vederbörande uppfyllde dessa kriterier. Jag är nöjd. Läs mer
  • Stefan Ingvar M

2018-12-14

Stefan Ingvar M skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi sålde vårt rad/kedjehus! Bra kommunikation oss emellan. Vi blev väl bemötta. Trevlig och kunnig! Allt fungerade till fullo för vi hade inte varit med om att sälja något förr ut .Vi fick mycket stöd och hjälp! Läs mer
  • Anneli N

2018-12-14

Anneli N skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag köpte bostadsrätt på enskiftesvägen.
    Påläst på visning, trevlig och tillmötesgående till alla.
    Hjälpsam från start till mål med köpet. Läs mer
  • Bo M

2018-12-13

Bo M skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har sålt vårt hus, mycket bra bemötande. Kommer att rekommendera andra. By Bo Möllestam Läs mer
  • 2018-12-12

Max H skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Allting var överlag väldigt bra! Alltid tillgänglig och enkelt att få information från. Ifall jag skulle sälja min bostad hade jag gärna använt mig av Matilda som mäklare. Läs mer
  • Leif N

2018-12-12

Leif N skrev om Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Allt fungerade utmärkt.
    Allt var till belåtenhet!
    Vi rekommenderar Matilda! Läs mer

Malmgatan 2, 241 30 Eslöv