Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Landskrona

Fastighetsbyrån Landskrona

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona — Visa karta

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån.

Vi på Fastighetsbyrån känner både området och bostadsmarknaden i Landskrona väl och bidrar gärna med vår erfarenhet och kunskap när du ska köpa eller sälja en fastighet här. Med affärsmässighet och personligt engagemang guidar vi dig genom fotografering och visning, lånelöfte och juridiska frågor samt själva affären. Vi hittar köpare eller objekt som passar och finns som en trygghet genom hela processen.

Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 329 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona

• Ingrid A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    bostadsrätt 3:a i Landskrona.
    Blev bemött på ett alldeles utmärkt sätt. Bra information inför annonsering, bra information efter visning, klara och rediga uppgifter vid kontraktskrivning.

Väntar på slutligt överlämnande av bostaden.

Är helt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Carina T
    Carina T skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har köpt hus i Asmundtorp och även då sålt vår bostadsrätt i Landskrona
    Fantastiskt bemötande av både mäklaren för husköpet och mäklaren för säljande av bostadsrätten.
    Mycket kompetenta och hjälpsamma.
    Vi pratar gärna om det för vänner och bekanta. Läs mer
  • Angelika T skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har sålt en bostadsrätt med en mycket duktig mäklare. Hon Sanela är helt underbar och mycket kompetent. Mina förväntningar var att få det pris vi hade satt men det gick överförväntan. Hon skötte detta exemplariskt och vi blev mycket nöjda med vad hon gjorde. går bara att sammanfatta i ett ord KANON. SANELA fortsätt så!!!!!!! Läs mer
  • Gudrun S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor har sålt min bostad.
    Trevligt bemötande, kunnig, hjälpsam och flexibel.

Kul med en mäklare som tycker att det ska bli kul att sälja "mitt" hus och tycker att det är ett väldigt fint objekt. Läs mer
  • Lööf Ö skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Alla förväntningar uppfyllda då jag även tidigare ha haft elinor och även då varit belåten med hur hon skött mina uppdrag Läs mer
  • Bengt Håkan B skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har varit lyhörd för mina önskemål, samtidigt realistisk och lagt fram sina egna förslag om upplägget. Hon har inte dragit sig för att genomföra många visningar, vilket tyvärr blev nödvändigt.

Priset blev en besvikelse men det tillmäter jag inte mäklaren någon skuld för. Läs mer
  • Mari W skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har sålt mitt hus i Asmundtorp. Gunilla var jätte trevlig informerade bra om hela processen . Hon var jätte duktig och hela försäljningen kändes väldigt tryggt och bra med henne. Läs mer
  • Torsten L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt villa i Häljarp.
    Gunilla gjorde en bra bedömning av möjligheterna för en positiv och relativt snabbaffär.
    Förväntade oss ett bättre pris än snittet för området, vilket hon infriade.

Gunilla är mycket vänlig och tillmötesgående och väl insatt och kunnig inom sitt yrke. Läs mer
  • Richard L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har ett trevligt och professionellt bemötande, hon är lätt att få tag på återkommer alltid när vi sökt henne. Läs mer
  • Richard L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt villa. Bra förarbete och en kontinuerlig kontakt trots att det tog drygt ett år innan bostaden lades ut till försäljning. Varit väldigt tillgänglig och snabb i kommunikationen. Vi har varit extremt nöjda med Gunillas arbete! Läs mer
  • Sabina N skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sanela är professionell, kunnig, effektiv och engagerad mäklare. Jag är fantastiskt nöjd med Sanelas insats från start till slut. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christer T skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har på ett mycket trevligt sätt varit oss behjälpliga i vår försäljning av vårt hus.
    Det har alltid gått att nå henne om vi har haft några frågor i ärendet. Läs mer
  • Solweig T skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt villa samt fått hjälp med köp av bostadsrätt i annan kommun. Lugn, trygg och mycket saklig. Kunnig, påläst och erfaren. Läs mer
  • Nibal A skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag köpte en bostadsrätt, mäklaren var jätte trevlig och i kontakt med mig i tid.
    jag tackar henne för allt. Läs mer
  • Britt-Marie M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Fantastiskt bemötande och hjälpsam mäklaren på alla sätt.väl värt arvodet. Läs mer
  • Kim J skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sanela tog hand om försäljning av vår bostadsrätt på ett bra och förtroendegivande sätt.
    Vi tycker att det mesta gick som vi hade hoppats på och att Sanela gjorde sin del av affären och trots budgivning med närmare 50 olika bud så skötte hon det med beröm och ett glatt humör. Läs mer
  • Aferdita V
    Aferdita V skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Har köpt villa.
    Blev bemött på ett jätte trevligt sätt kände mig genast bekväm med henne, som mäklare kunde hon sitt jobb utmärkt allting flöt på smidigt på alla plan. Som mäklare från 1 till 10 får hon en 10. Läs mer
  • Martin L skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt
    Positiv, glad och social Läs mer
  • Gerd O skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt lägenhet. Inte rikrigt nöjd med behandlingstiden, mellan handpenning och utbetalning! Läs mer
  • Arne A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Allt utfördes korrekt och smidigt. Är mycket nöjd. Läs mer
  • Richard U skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag och min sambo köpte oss en villa. Vi båda två upplever att Gunilla Berthagen agerade professionellt och bra! Vi är mycket nöjda med de bemötande vi fick och vi fick alltid svar på de frågor vi ställde. Läs mer
  • Max F skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    1.Sålt hus
    2.Väldigt bra bemött av mäklaren
    3.Energisk med fart o fläkt och saker blev gjorda med en positiv energi
    4En fartfylld resa som tog knappt 1,5 vecka så var huset sålt,mycket positivt
    Allt gick på räls. Läs mer
  • Rosemarie F skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Ordning och reda. Full koll på allt och hjälper till med allt man behöver hjälp med. Läs mer
  • Torsten L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Gott och kunnigt bemötande från början. Läs mer
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig, kunnig och engagerad. Läs mer
  • Adam S skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet i ett radhus. Jag blev väldigt bra bemött på ett professionellt och schysst sätt. Mina förväntningar var en trevlig mäklare, tydlig bild av bostaden och svar på frågor. Jag fick snabbt svar på mina frågor och en väldigt bra översikt av bostaden. Läs mer
  • Elvis B skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Superbra! Allt flöt på jättefint. Läs mer
  • Kim J skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har köpt hus där Gunilla Berthagen var mäklare och vi fick ett bra bemötande.
    Hon är trevlig och kunnig.
    Kan rekommendera henne till bekanta. Läs mer
  • Annica K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra mäklare! Inget att klaga på. Läs mer
  • Balazs B skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi köpte ett hus som Gunilla mäklade. Hon gav ett stillsamt och rutinerat intryck redan från början. Under själva budgivningen hade vi kontakt flera gånger över telefon där hon återigen visade ett lugn och inte så hetsig som vissa mäklare kan upplevas. Hon framförde våra budskap och fick oss att känna oss sedda under hela budgivningen. En mycket pålitlig mäklare, iaf från köparens sida. Läs mer
  • Ulrika D skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt hus, fick ett bra och positivt bemötande av Eleonor. Hon var bra på att hålla oss informerade kring vad som skedde, gillar att det gick att ha sms kontakt inkl samtal.

Något som var väldigt positivt och även gjorde oss lugnare inför köpet är att hon har besiktigat husen hon säljer innan hon har en visning och att man får det protokollet skickat till sig om man vill ha det.

Hade inga särskilda förväntningar förutom att jag ville känna förtroende för mäklaren vi skulle köpa hus av och det fick jag.

Sammanfattningsvis var det en bra och positiv upplevelse att köpa hus av Eleonor. Läs mer
  • Frida F skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt hus. Trevligt bemötande från visningen samt hela kontakten under budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • Gull-Britt L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt fritidshus i saxtorpsskogen.
    Jag själv tog första kontakten och vi bestämde ca 1 vecka efter för en bedömning. Kontakten fortsatte o allt var till belåtenhet.
    Förtroendet fick jag redan vid första mötet o bestämde då att Gunilla skulle sköta denna affär som sedan gick väldigt snabbt o sköttes väl. Läs mer
  • Marie P skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket nöjd med Sandela som mäklare väldigt bra bemötande. Vi sålde våran lägenhet innan den ens hann komma ut på hemnet och ha visning. Läs mer
  • Roger B skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har sålt en bostadsrätt på Spelmansgården.
    Mäklaren var väldigt trevlig.
    Hon var möjligen lite väl optimistisk gällande priset hon satte.
    Bekymret var kanske att marknaden var något mättad
    vid tillfället. Jag tycker nog att Sanela gjorde vad som stod i hennes makt för att få lägenheten såld.
    Slutet gott allting gott. Läs mer
  • Greta m skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt en lägenhet. Mycket bra bemötande och duktig i sitt arbete. Läs mer
  • Lars G skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt bostadsförenings-lägenhet.
    Bara bra bemötande. Snabbt och sakligt! Läs mer
  • Göte O skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    E.A.Lööf gjorde allt mycket bra när hon sålde vår villa.
    Hon är skicklig, punktlig och vi blev väl bemötta.
    Vi är tacksamma och glada för det.

Elsie och Göte Olsson Läs mer
  • Isuf M skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Snäll, trevlig, saklig och ett fint bemötande. Läs mer
  • Paula E skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sanela gjorde ett bra jobb, jag är helt nöjd med hur hon hjälpte mig med köpet av lägenheten. Jag kan rekommendera henne med varmt hjärta.
    Paula Läs mer
  • Alex-Ludvik K skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålde en lägenhet, köpte ett hus.

Mäklaren var super trevlig i början under visningen av huset tills vi nappade, affären i sig skötes ju nästan enbart av oss köpare och sedan försäljningen av vår bostad( lägenhet) gjordes mest av oss själva. Vi fick intrycket att för arvodet för huset och vår lägenhet så har han inte gjort mycket mer än hållet budgivning och skrivit ut papper .

Säljarens attityd ändrades också under processen då man fick känslan att han gjort mer för säljaren av huset än för oss. Kanske var arvodet större hos dem. Läs mer
  • Caroline S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har både köpt och sålt bostad med Eleonor. Vi är nöjda med Eleonors bemötande och proffsighet. Läs mer
  • Marie O skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har köpt ett gammalt hus som det var många frågetecken kring. Vi hade många frågor och funderingar vilka Eleonor alltid tagit sig tid att kolla upp både med olika myndigheter och sakkunniga. Hon har även ställt upp med tips och råd när vi inte vetat vart vi skall vända oss eftersom vi inte känner till vår nya omgivning. Hon har alltid bemött oss med stor respekt, intresse och ett glatt leende. Läs mer
  • Jarl Edgard K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi sålde vår villa
    Eleonor är trevlig, snabb, saklig, proffsig, kunnig
    mycket nöjda med vår affär Läs mer
  • Johan L skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Erfaren mäklare som kan sina saker. Alltid glad och positiv. Läs mer
  • Karin W skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi är mycket nöjda! Upplever Eleonor som personlig och ärlig. Hon var engagerad och professionell genom hela processen. Försäljningen gick snabbt och över förväntan. Läs mer
  • Matilda G skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpte ett hus med Eleonor som mäklare. Det fungerade hur bra som helst, bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • Robin J skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Väldigt professionell, öppen, ärlig och tillmötesgående. Första mäklaren jag träffat som kört med öppna kort. Läs mer
  • Emmelie O skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig, hjälpsam, professionell! Läs mer
  • Berit O skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag anser att samarbetet var bra på alla fronter. Läs mer

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona