Fastighetsbyrån Landskrona

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona — Visa karta

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån.

Vi på Fastighetsbyrån känner både området och bostadsmarknaden i Landskrona väl och bidrar gärna med vår erfarenhet och kunskap när du ska köpa eller sälja en fastighet här. Med affärsmässighet och personligt engagemang guidar vi dig genom fotografering och visning, lånelöfte och juridiska frågor samt själva affären. Vi hittar köpare eller objekt som passar och finns som en trygghet genom hela processen.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 497 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona

• 2020-05-26

Carolina J skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag köpte en lägenhet. En mycket duktig mäklare. Inga frågor är dumma och alla problem går att lösa. Otroligt bra bemötande och man känner sig trygg med henne och affären. Hon bryr sig om sina kunder och om att det inte ska vara några frågetecken och att alla är nöjda. Rekomenderar starkt! Läs mer
  • 2020-05-22

Fredrik N skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi sålde vår villa i Häljarp under våren 2020 och från första samtalet med Eleonor har vi hela tiden haft en mycket bra känsla. Eleonor är en mycket driven, trevlig, kunnig och ärlig person. Hon är tydlig med sin åsikt och det är av stor vikt när våra förväntningar och tankat ska flätas samman med marknadens läge och nivåer. Våra målbilder uppnåddes mer än utsatt och vi är mycket nöjda. Som mäklare var Eleonor ett stort stöd under hela processen från våra inledande samtal till förberedelser, bilder, layout och sedan själva försäljningen. Det var väldigt tydligt att hon brinner för sitt yrke och som kund är det guld värt. Eleonors mycket positiva sätt och inställning gör henne till en mäklare som vi med trygghet och glädje varmt kan rekommendera till andra kommande klienter! Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-05-19

Tommy H skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt bostad allt har fungerat jätte bra hittils i varje fall affären är inte avslutad Läs mer
  • 2020-05-10

Caroline C skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag köpte en fastighet av Eleonor. Hon har varit mycket hjälpsam och vänligt. Läs mer
  • 2020-05-09

Hans J skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har både sålt och köpt en villa.
    Vi har fått ett fantastiskt bemötande. Eleonor har visat ett stort engagemang, varit genuint intresserad och mycket trevlig att samarbeta med. Hon överträffade "med råge" de förväntningar vi hade på hela processen. M.a.o. ett "fullblodsproffs".
    Rekommenderar henne med glädje och önskar henne och hennes kunder framtida lyckade affärer. Läs mer
  • Hasse A

2020-05-07

Hasse A skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    köpt & sålt villa.
    bemött med stort engagemang
    levde väll upp till förväntningarna
    imponerande såljorgsnisation Läs mer
  • 2020-05-03

Ella Viola Irene O skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålde ett hus med hjälp av Gunilla och blev proffsigt, kunnigt och vänligt bemött. Gunilla var duktig på att hela tiden hålla mig uppdaterad. Kan varmt rekommendera Gunilla Läs mer
  • 2020-04-18

Kent O skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt ett hus
    Bra bemötande
    Jag är nöjd
    Allt har gått väldigt bra och Gunilla väldigt engagerad och rutinerad Läs mer
  • 2020-04-15

Sebastian K skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålde bostadsrätt.
    Dålig till ingen kommunikation med oss som säljare.
    Hörde inte av sig gällande bud eller vidare planering.
    Lovade saker som inte fullföljdes. Läs mer
  • Göran P

2020-04-12

Göran P skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Förväntningarna blev jättebra och mäklaren gjorde.ett mycket bra jobb Läs mer
  • 2020-04-09

Ajla B skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har köpt vår första villa tillsammans som gift par och det va en spännande och rolig upplevelse. Eleonor har verkligen hjälpt till med att göra detta köpet minnes fullt. Vi tycker att hon är en väldigt trevlig och glad person. Vi hade inga förväntningar mer än att vi var väldigt nervösa vilket släppte ganska fort med hjälp av att Eleonor var väldigt lättsam, hjälpsam och trevlig. En väldigt rolig och härlig upplevelse👍🏼 Läs mer
  • 2020-04-06

Andreas B skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt hus. Mycket positivt bemötande. Proffsig, lyhörd och ärlig. Även vi som köpare kände oss väldigt trygga med affären. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-04-05

Linda G skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt villa i mindre by på landsbygden. Mycket väl bemött av mäklaren. Tillgänglig och professionell. Läs mer
  • 2020-04-02

Fatima C skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Ärende: Huset till försäljning (status: sålt)

Erfarenhet av samarbete med Fastighetsbyrån i Landskrona samt Eleonor Andersson Lööf.

I samtliga kontakt med alla på Fastighetsbyrån har varit bemötandet och professionalismen varit på anmärkningsvärt hög nivån.

Eleonor har gjort ett fantastiskt arbete, inte enbart för att hon de facto har lyckats med att få huset sålt.
    Det som är nämnvärt är Eleonors fina sätt att bemöta människor, hennes förmåga att identifiera kundens behov samt lösningsfokus som är utöver det vanliga.

Eleonor har mina varmaste rekommendationer!

Bästa hälsningar
    //Fatima Läs mer
  • 2020-04-01

Dusan K skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Fantastisk bra allt från början till slut! Läs mer
  • 2020-03-23

Helena S skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Proffsig, kompetent och skicklig. Läs mer
  • 2020-03-22

Maria N skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt en villa. Trevligt och professionellt bemötande. Snabb respons via email och god kommunikation. Läs mer
  • 2020-03-21

Håkan E skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Säljare av villa.
    Eleonor får allra högsta betyg av oss. Hon är kunnig, noggrann, tydlig och har ett fantastiskt trevligt bemötande. Det är av yttersta vikt för henne att affären ska vara trygg för både säljare och köpare, det märks att hon är en erfaren mäklare. Vi har känt oss trygga med Eleonor hela vägen till kontraktsskrivning och kan med lätthet rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-03-14

Tomas K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Både sålt och köpt hus av Eleonor. Professionell, trevlig och mycket effektiva försäljningar. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-03-13

Marina J skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Var helt ok, varken bättre eller sämre. Läs mer
  • 2020-03-11

Erik K skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Blev tipsad att kontakta Sanela då det var tid att säja bostadsrätten. Bemötandet jag fick var trevligt och förstod med en gång att jag hittat rätt för min försäljning. Kände en trygghet genom hela processen då Sanela visade på stor kunskap och hanterade allt som ett proffs. Smidig när det kom till tidsbokningar både för visning och avtal.
    Kan varmt rekommendera Sanela till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • 2020-03-08

Catrin K skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har sålt en bostadsrätt i Norra Borstahusen Landskrona. Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt. Vi förfäntade oss att värderingen av vår bostag var rätt och vi kunde sälja till begärt pris. Vi ville också få löpande information vid de olika stegen i processen. Sammantaget levde Philip väl upp till våra förväntningar och hela processen löpte på smidigt. Läs mer
  • 2020-02-23

Ulrika W skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt sommarstuga. Hade velat ha mer engagemang, råd o expertis när det uppstod en tvist under köpet. Läs mer
  • 2020-02-23

Kenan A skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Snabb
    Hjälpsam
    Noggrann
    Mycket proffesionell när det gäller mäklarbranschen Läs mer
  • 2020-02-22

Elin L skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Allting var jätte bra, super nöjda! Kommer alltid att anlita Sanela vid försäljningar. Läs mer
  • 2020-02-20

Fredric N skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-17

Laana S skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Ville ha en snabb försäljning och hon ordnande det innan veckans slut.
    Kanon duktig! Läs mer
  • 2020-02-12

Charlotte S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Proffsig,engagerad och med lång erfarenhet. Vi kände oss mycket trygga med hela processen tack vare Eleonor! Läs mer
  • 2020-02-12

Patrik E skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hon är bara bäst!
    Hon är trevlig, proffsig, och framförallt en bra mäklare. Läs mer
  • 2020-02-10

Max L skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi köpte vår villa av Eleonor och är nöjda med hennes service och hjälp med hela affären. Eleonor är väldigt social och inkluderande i processen. Man känner sig snabbt trygg med henne och att affären sköts på rätt sätt. Vi rekommenderar absolut Eleonor! Läs mer
  • 2020-02-08

Jakob O skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    köpt ett hus
    trevligt bemötande och svarade på dem frågor jag hade Läs mer
  • 2020-02-02

Anders E skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Bostadsrätt
    Har fått ett bra bemötande från mäklaren.
    det har inte varit ett lätt uppdrag så tycker Sanela har gjort ett bra Jobb! Läs mer
  • 2020-01-31

Maria P skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hon är professionell, duktig och mycket trevlig!!!
    Vi har köpt en lägenhet (Prästgatan 8 C)och sålt en lägenhet (Prästgatan 8 A).
    Sanela gör att man känner sig trygg, som är det viktigaste, när man ska göra något så stort (för mig i alla fall) som att flytta och köpa och sälja bostaden.
    Hon är underbar!!!
    Tack.
    Maria. Läs mer
  • Alessandro K

2020-01-29

Alessandro K skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt bostadsrätts Hus.
    Jag och min dåvarande sambo blev bemötta på ett utmärkt professionellt sätt, genuint trevligt samt avslappnad.
    Alla förväntningarna har blivit uppfyllda.

Mycket trevlig och professionell mäklare.

// Alessandro Kancijanic Läs mer
  • 2020-01-29

Kajsa A skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Helt fantastisk och engagerad och gör verkligen allt för sina kunder ! Läs mer
  • 2020-01-28

Stefan T skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra insatt i huset och de regler som gäller Läs mer
  • 2020-01-28

Lars H skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt en villa. Mäklaren var kunnig och trevlig och tillmötesgående. Min upplevelse var positiv Läs mer
  • 2020-01-20

Melker B skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hej,
    En kanonmäklare på alla sätt. Läs mer
  • 2020-01-12

Sandra S skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Är väldigt nöjd då jag inte haft några frågetecken. Känns som att jag alltid fått svar på mina frågor. Trots att de ibland tagit lite tid. Läs mer
  • 2020-01-11

Noah F skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Tyckte inte det va så bra. Hon återkoppla aldrig när man ringde henne Läs mer
  • 2019-12-29

José A skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    We are really happy with the house and the help of Philip during all the process, we are really thankful. Läs mer
  • 2019-12-29

Gun S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    En superbra mäklare omtänksam och tar väl hand om hela försäljningen 👏 Läs mer
  • Agnes B

2019-12-28

Agnes B skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har köpt en lägenhet via mäklaren Philip Törnmalm. Jag tycker att han är en underbar mäklare. Han var alltid professionell, tillgänglig, tillmötesgående, hjälpsam och hade den informationen till mig som jag behövde. Allt gick väldigt smidigt med inköpen. Han tillhandahållit nödvändiga dokument i tid både till mig och banken utan onödiga dröjsmål.
    Agnes Bengtsson Läs mer
  • 2019-12-27

Amir K skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sanela Dindic är en grym mäklare som gör sitt yttersta för en lyckad affär. Jag har fullt förtroende för Sanela och kan verkligen rekommendera henne. " Läs mer
  • 2019-12-17

Håkan Ä skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har sålt en bostadsrätt på två rum och kök på 63 m2.. Den finns på 8:e våningen med utsikt över Öresund. Mäklaren var väldigt proffsig, vänlig och trevlig och skötte försäljningen på ett utmärkt sätt. Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar även om köpebudet blev något lägre än jag hoppades på. Allt som allt gick hela försäljningsprocessen smidigt och jag kan varmt rekommendera Sanela till dem som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • 2019-12-16

Annica N skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Lätt för oss som köpare att nå per telefon.
    Flexibel med visningstid av objekt.
    Trevligt bemötande varje gång. Läs mer
  • 2019-12-15

Mustafa A skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla är mycket duktig mäklare, har bra kunskap och mycket trevligt attityd. Hon har även en bra lokalkännedom och informationen var mycket tydligt om vad som skedde under de olika faserna av bostadsköpet. Jag är därmed mycket nöjd med mitt bostadsköp. Läs mer
  • 2019-12-12

Anton C skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket smidigt köp och mäklare med stor kunnighet.
    Jag uppskattar att det blev en ”neutral” försäljning utan säljande floskler men där nödvändig fakta belystes från första start.

Stort plus att det redan fanns ett färdigt besiktningsprotokoll. Läs mer
  • 2019-12-11

Rhea B skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi köpte en vila.
    Mäklaren Gunilla tillsammans med sin praktikant bemött oss på ett mycket trevligt sätt. Gunilla har besvarat allt vi har ställt. Med andra ord Gunilla är en mycket bra och trevlig Mäklare.

Mvh.
    Rhea och Tobbe