Fastighetsbyrån Landskrona

Fastighetsbyrån Landskrona

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån.

Vi på Fastighetsbyrån känner både området och bostadsmarknaden i Landskrona väl och bidrar gärna med vår erfarenhet och kunskap när du ska köpa eller sälja en fastighet här. Med affärsmässighet och personligt engagemang guidar vi dig genom fotografering och visning, lånelöfte och juridiska frågor samt själva affären. Vi hittar köpare eller objekt som passar och finns som en trygghet genom hela processen.

Välkommen!

Läs vad 870 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona 2

• köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-10-05 Verifierad kund
    Bra och kunnigt bemötande. Mycket professionell.
  • sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-09-30 Verifierad kund
    Har fått ett jättefint bemötande av Eleonor. Jag har ganska liten erfarenhet av försäljning eftersom jag bott på samma ställe i 46 år. Fick all hjälp o stöd som jag behövde. Eleonor gjorde allt för att jag skulle känna mig trygg o engagerade sig mycket för att jag skulle få huset sålt.
    Lyckoträff att få Eleonor som min mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Borstahusen
    2022-09-27 Verifierad kund
    Daniela är jättetrevlig!
    Det gör att hon får en 3’a. Hade det inte varit för det hade betyget tyvärr blivit en 2’a.
    Hon lever tyvärr inte upp till mina förväntningar när det gäller återkopplingar.
    Köpa bostad är den största affär jag gör och då förväntar jag mig mer. I dagens uppkopplade samhälle förväntar jag mig återkoppling inom en halv dag på sms och mejl.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebaedin Bekirov en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-09-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Lyssnar och återkommer som han lovar, alltid återkoppling. Skulle gärna köpa/sälja via honom igen!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Kontaktbar, svarar gärna på frågor, känner igen spekulanter och vet vad de har sökt tidigare.
  • Johan F
    2022-09-25 Verifierad kund
    Patricia har varit väldigt aktiv och ödmjuk i sitt arbete. Kommunikationen har funkat utmärkt och hon har varit väldigt mån om att hitta rätt köpare.
    Stort tack!
    2022-09-25 Verifierad kund
    Jag kände mig väl bemött och allting med köpet gick snabbt och smidigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-09-23 Verifierad kund
    Abcdfglaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jättefint bemötande och enkel att prata med!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jättetrevlig och bra information
    2022-09-19 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett trevligt sett, Sanela levde upp till alla förväntningar. Allt gick smidigt och fort precis som man vill ha det.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och förståelse för varför vi sålde huset.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-09-14 Verifierad kund
    Patricia uppfyllde alla förväntningar och mer därtill. Hon är enkel att samarbeta med, positiv och rolig med glimten i ögat. Finns alltid tillgänglig och är lyhörd. Hon fanns till hjälp i alla mina funderingar under resans gång. Rekommenderar självklart Patricia till alla som går i säljtankar!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-09-13 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Noggrann och punktlig.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Snabb hantering till försäljningen, ganska tillgänglig, erfaren. Inga konstigheter utan vi kände oss bekväma som första husköpare.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Superduktig fastighetsmäklare.
    2022-09-04 Verifierad kund
    På visningen möttes jag av en välkomnande mäklare. Visade runt och berättade om radhuset.
    Fick svar på frågor jag ställde.
    Vi hade kontakt under budgivningen.
    När det var dags att skriva på avtalet gick Sanela noga igenom punkt för punkt. Ett lugnt möte mellan Sanela, mig och säljaren.
    Trevligt bemötande.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Har det som man förväntar sig av en mäklare, kunnig och hjälpsam vid frågor och funderingar.
    Har haft bra kontakt genom hela köpet.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Vi har bara goda erfarenheter av Eleonors hjälp av att sälja vår fastighet. Stort engagemang och med ett mycket professionellt agerande i alla frågor.
    Väldigt nöjd.
    Hälsningar Susann Cardell
    2022-09-04 Verifierad kund
    Superbra! Professionell och når resultat.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Ellenor är vänlig, trevlig och kunnig.
    Hon verkar vilja förstå huset och dess historia, tar stor hänsyn till sina kunder.
    En viss envishet är säkert till stor nytta.
    Även om huset inte blivit sålt hade omdömet blivit detsamma
    Kerstin/Leif Karlsson
    2022-09-02 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare, gjorde det till en väldigt trevlig process att köp lägenheten och stödjande när man stötte på problem :)
    2022-09-02 Verifierad kund
    Trevlig, bra bemötande. Min förväntning var att det skulle bli en snabb försäljning och så blev det. Minus- dålig på att hålla mig informerad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-08-29 Verifierad kund
    Jag fick ett bra och trevligt bemötande, hade kontinuerlig kontakt med mäklaren. Det kändes bra och tryggt.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Bra på alla sätt och vis. Bästa hjälpen har vi fått.
    2022-08-25 Verifierad kund
    Eleonor was very responsive and attentive until the day we signed the purchase contract for the house. After that, she became very hard to reach and didn't respond to important questions. She answered me "I'll get back to you" and then I heard nothing from her. Now, two weeks before we get access to the house, she realizes that she isn't available on the agreed date, and requests for everyone (the two sellers and two buyers) to change the date after we have made plans to take the time off and singed contracts for, insurance, renting a moving van, electricity, water and garbage collection. This is very inconvenient for everyone involved, and I think it is unacceptable.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Kunnig, arbetsam och positivt inställd på sitt uppdrag. Hon är lätt att samarbeta med och snabb på att leta fram objekt till kunden. Kan varmt rekommendera Patricia i fall du går i säljtankar.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Bemött på ett mycket bra sätt.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar vi hade.
    Hon gjorde ett utmärkt arbete och med en otrolig glädje, skulle rekommendera henne alla dagar i veckan
    • Landskrona
    2022-08-23 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, tillgänglig, kunnig. Bra stöd vid försäljning och vid den administrativa biten.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Hon är snabb och lyhörd och uppfyllde det hon lovat.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vi tittade på fastigheten och insåg snabbt att det var det drömboende vi hade väntat på. Eleonor var mycket professionell och väldig trevlig, hon rekommenderade os en annan bank som resulterade i att vi fick köpa fastigheten. Vi kommer helt klart att använda Eleonor till försäljning av våra fastighet.
    Ett positivt bemötande.
    En god o bra försäljning, vilket uppfylldes tillbelåtenhet.
    Utmärkt.
    Ett positivt bemötande.
    En god o bra försäljning,vilket uppfylldes till belåtenhet
    Utmärkt
    2022-08-18 Verifierad kund
    Engagerad, rutinerad och superduktig mäklare. Bra blick för det unika objektet och förståelse för både säljare och köpares önskemål och en förmåga att jämka dem samman.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Mäklaren hade semester !! Men en annan skötte affären utmärkt !
  • köpte sitt hus med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-08-02 Verifierad kund
    Alltid lika nöjd med henne. Är återkommande kund
    2022-07-17 Verifierad kund
    Jag har under 8 års tid varit i ca tio köp och sälj situationer. Sanela kommer i topp.
    • Väster
    2022-07-12 Verifierad kund
    Punktlighet, Vänlighet och professionellt, såhär skulle alla mäklare vara.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Eleonor är väldigt hjälpsam, engagerad och kunnig.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Hon var glad och positiv. Hon motsvarade helt våra förväntningar.
    Topasvägen 2 Häljarp var svår sålt men Eleonor lyckades ändå sälja huset
    • Hasselparken
    2022-07-05 Verifierad kund
    God människa med mycket gott hjärta. Enbart bra erfarenhet från henne från denna gången. Första gången jag personligen köper lägenhet och hon har varit otroligt stöttande, gett bra råd och pushat på ett positivt sätt som jag gillat. Bra mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristian Zadenius en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2022-07-04 Verifierad kund
    Mycket duktig och erfaren mäklare. Det var en bra och pålitlig kontakt under hela försäljningen.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag upplevde Kristian som kunnig, förtroendeingivande och trevlig. Han visade en förmåga att pricka in att bra pris som vi sedan sålde för. Han hade också en känsla för att tidigt bedöma köpare om de var seriösa eller inte. På det hela tagen kändes det tryggt att ha honom mellan oss och köparna och jag hade inte tvekat att anlita honom igen.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Hon är toppen! Enkel att ha att göra med och inget fjäsk som hos vissa. Efter mycket om och men så blev lägenheten vår! Jippi
    • Glumslöv
    2022-06-24 Verifierad kund
    Sanela var både proffsig och trevlig. Hon hade fingertoppskänsla i mötet med säljare och köpare. Det inger förtroende.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Vi har nu köpt två av två fastigheter genom Elenor vilket på sitt eget sätt bör intyga vår goda erfarenhet. Det som imponerar är hennes kund- och fastighetskännedom samtidigt som hon balanserar både säljaren och kund (vilket vi lärt oss att man inte alltid kan förvänta sig).
    2022-06-22 Verifierad kund
    Mycket bra
    Lägenheten blev såld fort med det pris jag förväntade mig.
    2022-06-21 Verifierad kund
    - Patricia var flexibel och hjälpsam med att visa lägenheten flera gånger
    - vi uppskattade tips ang. renoveringar mm.
    - hon grävde också fram mer information om fastigheten och bostaden åt oss
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bemötandet var verkligen på topp. Eleonor är enastående på alla vis. Proffesionell i allt hon tar sig för.
    Från det att Eleonor klev innanför vår dörr var det skratt blandat med många känslor.
    Alla våra förväntningar toppades med råge.
    Skulle jag sälja ett hus igen, skulle jag UTAN minsta tvekan välja Eleonor igen😃.
    // Ann-Louise
    2022-06-13 Verifierad kund
    kunnig med ett vänligt bemötande