Fastighetsbyrån Landskrona

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona — Visa karta

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån.

Vi på Fastighetsbyrån känner både området och bostadsmarknaden i Landskrona väl och bidrar gärna med vår erfarenhet och kunskap när du ska köpa eller sälja en fastighet här. Med affärsmässighet och personligt engagemang guidar vi dig genom fotografering och visning, lånelöfte och juridiska frågor samt själva affären. Vi hittar köpare eller objekt som passar och finns som en trygghet genom hela processen.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 531 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona

• 2020-09-24

Kerstin R skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har sålt en villa.
    Gunilla har varit engagerad, mån om att vi ska känna oss informerade om allt, och hjälpsam på alla sätt.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Kerstin Rystedt Läs mer
  • Marita G

2020-09-06

Marita G skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Professionell, bra mötande, hjälpsam🙃 Läs mer
  • 2020-09-06

Carl S skrev om Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hon var lugn o sansad o påläst. De frågor hon inte kunde svara på tog hon reda på och återkom snarast. Läs mer
  • 2020-08-31

Maria L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla, som fastighetsmäklare är helt outstanding.
    Vi har sålt vårt fastighet och köpt en ny fastighet. Resan har varit en berg- och dalbana med olika (onödiga) hinder på vägen. Tack vare Gunillas helhjärtade engagemang, sinnesnärvaro och stöd har vi lyckats med båda affärerna. Vi är nöjda och tacksamma. Läs mer
  • 2020-08-07

Tommy F skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålde en bostadsrätt och hade den bästa mäklaren som var oerhört proffsig och effektiv i ditt arbeta. Kan i allra högsta grad rekommendera Sanela på Fastighetsbyrån i Landskrona Läs mer
  • 2020-08-02

Moa L skrev om Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    En mäklare som gör det där lilla extra för en! Läs mer
  • 2020-07-27

Magnus R skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Helt mycket bra!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2020-07-24

Ulf W skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Proffesionellt hantering av vår husförsäljning Läs mer
  • azade s

2020-07-22

azade s skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi fick väldigt bra hjälp och blev väl bemötta utav Eleonor.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • Kerstin K

2020-07-21

Kerstin K skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt radhus i östra Landskrona
    Mina förväntningar är ett professionellt bemötande vilket Gunnilla Berghagen väl levde upp till!
    Gunilla verifierade besöksdatum kom på utsatt tid gick igenom huset och sattes sig och gick igenom kommande steg som utgångspris, ev besiktning före visning , kostnaderna för besiktning, dolda fel försäkring, annonsering på gement och mäklarkostnad. Efter offert förfarande och förhandling tog och uppdraget och snabbt fick jag tider för fotografering & besiktning.
    Huset såldes samma dag som besiktningen professionellt och dagen efter skrevs kontrakt. Hela familjen var väldigt nöjda på det sakliga och professionella sätt hela affären genomfördes på. Läs mer
  • 2020-07-10

Adam S skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpte en bostadsrätt.
    Det var väldigt trevligt bemötande. Affären blev av över påskhelgen så svarstiden tog väll lite längre tid än var vi tänkte.
    Men over all var allt bra och trevligt. Läs mer
  • 2020-07-10

Jon C skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Oengagerad och återkopplar inte enligt överenskommelse.
    Dåligt påläst om både objektet och dess omgivning. Läs mer
  • 2020-07-08

Katarina H skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi köpte en bostadsrätt i Borstahusen Landskrona. Vi tittade en söndag em och ca två timmar efter visningen erbjöd vi säljarna det de begärde mot att vi skrev papper direkt.
    Philip var med på noterna och tillgänglig under hela affären.
    Trevligt bemötande och fin service. Läs mer
  • 2020-07-05

Tommy E skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Bästa mäklaren vi haft. Kunnig, erfaren, trevlig och snabb respons. Vi hade en knivig försäljning men Eleonor engagerade sig mer än vad jag tror många andra mäklare hade gjort. Tummen upp! Läs mer
  • 2020-07-03

Karl Örjan L skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor är en engagerad mäklare och kan sitt arbete. Hon har ett bra bemötande . Läs mer
  • 2020-06-29

Karin C skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla är effektiv och framför allt väldigt hjälpsam
    Jag är verkligen nöjd Läs mer
  • 2020-06-28

Rebecca N skrev om Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålde min bostadsrätt nyligen och allt gick väldigt snabbt precis som önskat, Patricia är grym och lever verkligen upp till förväntningarna 🌸 Läs mer
    2020-06-29 Karin Patricia B svarar Rebecca N
    Tusen tack, Rebecca, för dina fina ord! 🙏🙂
  • 2020-06-26

Mikael A skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor är suveränt hjälpsam. Utan henne hade vi fått mycket trassel. Läs mer

Sofie A skrev om Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Patricia är engagerad, lätt att kontakta och tar sig alltid tid att besvara alla frågor som kan uppstå vid köp av bostad. En mäklare som ser till helheten. Läs mer
    2020-06-27 Karin Patricia B svarar Sofie A
    Tack snälla, Sofie! Hoppas att du trivs bra i bostaden :)

Anders E skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi är nöjda med Eleonors arbete i sin helhet.
    Det har varit en tuff period då köpare avvaktat det som händer i världen.
    Så stort A i väl utfört arbete. Läs mer

Tillgänglig och trevlig! Läs mer
  • 2020-06-23

Raif K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt ett hus i Häljarp
    MÄLKAREN Eleonor andersson Lööf var mycket trevlig o erfaren i sitt jobb

SKA DU SÄLJA LR KÖPA ANLITA HENNE Läs mer
  • 2020-06-22

Ulf S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Villa.
    Professionellt bemötande, positivt och full av energi.
    Realistisk värdering och aktiv mot intressenter.
    Målmedveten mäklare. Läs mer
  • 2020-06-18

Gert F skrev om Kristian Zadenius en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt villa. Kristian tagit hand om allt från början till slut på ett föredömligt sätt. Vi kan rekommendera honom å det varmaste. Läs mer
  • Carina J

2020-06-16

Carina J skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Ej helt nöjd, kunde gett mer info vid visning Läs mer
  • 2020-06-11

Lisa E skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har sålt vår villa. Eleonor har varit den bästa tänkbara mäklare med sin erfarenhet och kunskap. Hon har verkligen motsvarat våra förväntningar och gjort ett utmärkt jobb! Läs mer
  • 2020-06-11

Petter S skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Försäljning av småhus. Mycket bra och proffsigt bemötande av mäklaren! J Läs mer
  • 2020-06-10

Ulf P skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt hus

Bra, seriöst, vet vad som förväntas, aktiv, pålitlig Läs mer
  • 2020-06-10

Ludwig O skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Allt var jätte bra på visningen och första mötet.
    Men ju längre det gick och ju närmre överlämningen av nycklarna vi kom desto mer ändrades tonen, i slutet kändes det som hon var desperat, allt skulle gå undan och tonen blev nästan lite otrevlig Läs mer
  • 2020-06-06

Lillis H skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Tänker inte skriva något av vikt här! Läs mer
  • 2020-06-06

Anneli Vuokko B skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Det har varit tryggt att ha en Mäklare som Gunilla , när jag skulle sälja min villa . Gunilla har en stor kunskap och var lätt att nå , med trevligt bemötande
    MVH Anneli Bengtsson Läs mer
  • 2020-06-05

Anette A skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt en bostadsrätt
    Väldigt bra bemötande
    Mycket nöjd med hela processens och mäklaren. Läs mer
  • David S

2020-06-03

David S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Tydlig och duktig mäklare som vet att en husaffär är mer än att bara stå och vänta på spekulanter. Hon är påläst både om spekulanter och om objektet.
    Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-06-01

Birgitta B skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt villa
    Mycket trevligt bemötande
    Mäklaren levde helt upp till våra förväntningar
    Kunnig inom alla de omräde som rör villaförsäljning, från
    början till, för mig mycket viktigt, reavinstbeskattning. Läs mer
  • 2020-05-26

Carolina J skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag köpte en lägenhet. En mycket duktig mäklare. Inga frågor är dumma och alla problem går att lösa. Otroligt bra bemötande och man känner sig trygg med henne och affären. Hon bryr sig om sina kunder och om att det inte ska vara några frågetecken och att alla är nöjda. Rekomenderar starkt! Läs mer
  • 2020-05-22

Fredrik N skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi sålde vår villa i Häljarp under våren 2020 och från första samtalet med Eleonor har vi hela tiden haft en mycket bra känsla. Eleonor är en mycket driven, trevlig, kunnig och ärlig person. Hon är tydlig med sin åsikt och det är av stor vikt när våra förväntningar och tankat ska flätas samman med marknadens läge och nivåer. Våra målbilder uppnåddes mer än utsatt och vi är mycket nöjda. Som mäklare var Eleonor ett stort stöd under hela processen från våra inledande samtal till förberedelser, bilder, layout och sedan själva försäljningen. Det var väldigt tydligt att hon brinner för sitt yrke och som kund är det guld värt. Eleonors mycket positiva sätt och inställning gör henne till en mäklare som vi med trygghet och glädje varmt kan rekommendera till andra kommande klienter! Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-05-19

Tommy H skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt bostad allt har fungerat jätte bra hittils i varje fall affären är inte avslutad Läs mer
  • 2020-05-10

Caroline C skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag köpte en fastighet av Eleonor. Hon har varit mycket hjälpsam och vänligt. Läs mer
  • 2020-05-09

Hans J skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har både sålt och köpt en villa.
    Vi har fått ett fantastiskt bemötande. Eleonor har visat ett stort engagemang, varit genuint intresserad och mycket trevlig att samarbeta med. Hon överträffade "med råge" de förväntningar vi hade på hela processen. M.a.o. ett "fullblodsproffs".
    Rekommenderar henne med glädje och önskar henne och hennes kunder framtida lyckade affärer. Läs mer
  • Hasse A

2020-05-07

Hasse A skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    köpt & sålt villa.
    bemött med stort engagemang
    levde väll upp till förväntningarna
    imponerande såljorgsnisation Läs mer
  • 2020-05-03

Ella Viola Irene O skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålde ett hus med hjälp av Gunilla och blev proffsigt, kunnigt och vänligt bemött. Gunilla var duktig på att hela tiden hålla mig uppdaterad. Kan varmt rekommendera Gunilla Läs mer
  • 2020-04-18

Kent O skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt ett hus
    Bra bemötande
    Jag är nöjd
    Allt har gått väldigt bra och Gunilla väldigt engagerad och rutinerad Läs mer
  • 2020-04-15

Sebastian K skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålde bostadsrätt.
    Dålig till ingen kommunikation med oss som säljare.
    Hörde inte av sig gällande bud eller vidare planering.
    Lovade saker som inte fullföljdes. Läs mer
  • Göran P

2020-04-12

Göran P skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Förväntningarna blev jättebra och mäklaren gjorde.ett mycket bra jobb Läs mer
  • 2020-04-09

Ajla B skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har köpt vår första villa tillsammans som gift par och det va en spännande och rolig upplevelse. Eleonor har verkligen hjälpt till med att göra detta köpet minnes fullt. Vi tycker att hon är en väldigt trevlig och glad person. Vi hade inga förväntningar mer än att vi var väldigt nervösa vilket släppte ganska fort med hjälp av att Eleonor var väldigt lättsam, hjälpsam och trevlig. En väldigt rolig och härlig upplevelse👍🏼 Läs mer
  • 2020-04-06

Andreas B skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt hus. Mycket positivt bemötande. Proffsig, lyhörd och ärlig. Även vi som köpare kände oss väldigt trygga med affären. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-04-05

Linda G skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt villa i mindre by på landsbygden. Mycket väl bemött av mäklaren. Tillgänglig och professionell. Läs mer
  • 2020-04-02

Fatima C skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Ärende: Huset till försäljning (status: sålt)

Erfarenhet av samarbete med Fastighetsbyrån i Landskrona samt Eleonor Andersson Lööf.

I samtliga kontakt med alla på Fastighetsbyrån har varit bemötandet och professionalismen varit på anmärkningsvärt hög nivån.

Eleonor har gjort ett fantastiskt arbete, inte enbart för att hon de facto har lyckats med att få huset sålt.
    Det som är nämnvärt är Eleonors fina sätt att bemöta människor, hennes förmåga att identifiera kundens behov samt lösningsfokus som är utöver det vanliga.

Eleonor har mina varmaste rekommendationer!

Bästa hälsningar
    //Fatima Läs mer
  • 2020-04-01

Dusan K skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Fantastisk bra allt från början till slut! Läs mer
  • 2020-03-23

Helena S skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Proffsig, kompetent och skicklig. Läs mer

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona