Fastighetsbyrån Landskrona

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeTenYears
1 134
Ring 0418-260 70 Dela

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån. Vi på Fastighetsbyrån känner både...

1134 omdömen om Fastighetsbyrån Landskrona

Sedan starten hos Reco 2013

Jörgen H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebaedin Bekirov en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Centralt

Vi tycker båda att Sebbe är en mycket värdig representant för HSB Landskrona. Kunnig, engagerad och tjänstvillig. Dessutom är han lätt att få tag på och han kommer alltid tillbaka med utlovade besked - mycket värdefullt. Högsta betyg!! Anna-Lena Bengtsson och Jörgen Hansson Ekeby

Monica J
Köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Väldigt kunnig, ambitiös, engagerad och flexibel mäklare. Allt gick smidigt och det kändes väldigt tryggt vid köpet av bostaden. Rekommenderar varmt!

Maria B
Centralt

Sebaedin är väldigt professionellt och omtänksam

Ingvar E
Centralt

Kunnig, servicevänlig och intecrädd för att ta sigcsn uppgiften. Bra lontakt.

Anders H
Centralt

För oss som inte bor i Landskrona har han varit ett bra stöd, hjälpsam och hela tiden svarat proffsigt och snabbt på vår frågor/ funderingar

Bruce M
Centralt

Sebaedin är sakkunnig, vänlig samt aktiv. Positiv erfarenhet,

Rosé-marie O
Sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Rekommenderar Eleonor starkt. Mycket proffsig!

Kenneth B
Centralt

Trevlig och hjälpsam, skulle kanske vara lite mer påläst ibland, han vill gärna kolla upp allt

Rolf B

Mycket aktiv och duktig, stort förtroende för henne.

Margareta S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Centralt

Mycket professionell, kunnig, lyhörd, trygg och med mycket driv som passade oss väldigt bra att Josefine förstod att vi ville få hjälp att det blev en snabb affär utan att tumma på kvaliteten. Kan varmt rekommendera henne.

Klas S
Centralt

Lätt att samarbeta med, enkelt och snabbt. Kunnig

Stefan O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Jääääääääääääääääääätteduktig.

Linda O
Centralt

Proffsig och kunnig inom sitt område. Uppdaterade oss regelbundet igenom hela köpeprocessen. Kan rekommendera Josefine till andra potentiella säljare och köpare.

Charlotte J
Centralt

Lättsam och enkel kille som verkar veta vad han sysslar med.

Andreas C

En erfaren och duktig mäklare som brinner för det hon utövar. Dessutom levererar Eleonor även vad som är lovat. En glad och drivande mäklare med stenkoll på marknaden i sin region gör att man som kund ligger i goda händer. Jag kan rekommendera henne varmt till andra som vill ha det lilla extra!

Success B
Centralt

Sebaedin is an exceptional person with very good customer service. He does not only attend to clients professionally but very open to talk with on other social matters that bothers on the clients well-being. He delivers on his promise. He is someone you can relate with at all times. Just as he say " just call if you have any thought". He answers his phone whenever I call and he calls back incase i do not get in touch with him. He is trustworthy!

Magnus N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Västra Fäladen

Jag upplever Sanela som en kunnig & effektiv! mäklare, precis vad jag var i behov av.

Marina B

Eleonor engagerade sig i oss och lyssnade in vårt säljbehov. Hon lyfte fram det unika med vårt hus, faktorer som gav mervärde och inte hade med husets skick att göra, t.ex läge, väderstreck, soltimmar, att det var enplanshus (ganska sällsynt), närheten till hav/bad och golfbana. Vidare lyfte hon vad som var positivt med huset i befintligt skick. Eleonor skickade en stylingkonsult och hade en privat fotograf som också var jätteduktig. Vi hamnade som etta på Hemnet med antal visningar. Hon värderade vårt hus till ett högt...

Göran O

Mkt engagerad, personlig och kunnig.

Siv Gertrud Å

Mäklaren lyssnade och hjälpte mej med prisbild och tips om stylist.

Janet K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Nilsson en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Landskrona - Tegskiftet

Mycket bra och trevlig mäklare

Martin O
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Ven

Vi har haft bra möten med Philip Törnmalm. Han är erfaren, kunnig, tillförlitlig, lyhörd, rak och tydligt. Philip uppfyllde våra förväntningar helt och hållet.

Brf Sofia L
Centrum - Hamnen

Duktig, hjälpsam. Sålde vår bostadsrätt. Rekommenderar Josefine om ni vill sälja ert boende.

Lena S

Otrolig arbetskapacitet. Väldig omtänksam om både oss säljare o eventuella köpare.

Max B
Häljarp

Mycket bra bemötande. Allt gick väldigt fort vilket var bra men det resulterade även i att det är lite svårt att beskriva hur upplevelsen var

Carolina O
Köpte sitt hus med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Centralt

Har sålt/köpt bostad flertalet gånger, och letat fastighet i flera år de vi stött på mängder av mäklare - men ingen har varit lika personlig och samtidigt så snabb och proffesionell som Patricia. Vi fick all information vi behövde, och mer därtill. Tillmötesgående, trevlig och nära till skratt. Vi rekommenderar starkt!

David B
Sålde sitt hus med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Centralt

Patricia är en mycket duktig och kompetent mäklare som sålde vårt hus på bara några dagar.

Catharina B
Centralt

Patricia är en väldigt duktig, professionell mäklare som tar tag i saker med en gång och får det att hända. Hon sålde vårt hus på bara några dagar, vi hann inte ens ha visning. Imponerande! Kan med glädje rekommendera henne.

Tina O

Bra bemötande, kunnig. Effektiv

Mia R
Sålde sitt hus med hjälp av

Stort förtroende för Fredrik sedan första mötet, han är kunnig med en god lokalkännedom. Fredrik är lyhörd och professionell. Han är pedagogisk och har en tydlig och snabb kommunikation. Fredrik skapar en trygg känsla och höll oss informerade under hela processen. Vi kan varmt rekommendera honom!

Lars H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Häljarp

Positivt bemötande. Kunnig kring fastigheten. Smidig genom hela processen och snabb på att agera och svara.

Lars N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebaedin Bekirov en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Centralt

tycker att Sebaedin är en duktig och omtänksam person informerar mig hela tiden och lägger ner mycket tid och energi för att allt ska bli så bra som möjligt. Känner att han har mycket kunnande och tar tag i saker och ting, går inte det ena så går det andra, har alltid flera lösningar på saker och ting. Har också pratat med flera andra som har anlitat Sebaedin. Som sagt alltid glad och trevlig på alla sätt och vis. Hälsningar Lars Nilsson Stora Norregatan 58 261 33 Landskrona Mobilnummer 072 563 21 03 Önskar er en fortsatt trevlig dag Visa citerad text

Dusan K
Centralt

Bra kille, trevlig och väldigt engagerad i jobbet. Svarar alltid på telefon, alltid tillgänglig 👍

Susanne F

Hon skötte affären proffsigt och lyssnade på våra önskemål om att få en snabb affär. Vi är mycket nöjda med Eleonor som mäklare. Hon är uppriktig och har ett bra kontaktnät, och hon är effektiv och snabb utan att tappa kvalitet.

Birthe H

Mycket bra. Hon var tillgänglig, effektiv och inlyssnande. Vi kände till henne innan och hade höga förväntningar på att försäljningen skulle gå snabbt och enkelt. Hon motsvarade alla våra förväntningar och vi rekommenderar henne starkt.

Anna-Maria Jessica F
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Centrum

Engagerad , lättsam och trevligt bemötande och utstrålar erfarenhet och intresse för sitt arbete.

Sten S
Centralt

Lagom påträngande vänlig verkar övertygande

Hanna S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona

En härlig, närvarande mäklare som är tillgänglig och hjälpsam samt en frisk fläkt 😍

Elina J

Patricia är en väldigt glad, trevlig och familjär mäklare. Hon kan det hon gör och får båda parter att känna sig inkluderad. Jag och min sambo rekommenderar verkligen henne🫶🏼🥰

Troy F

Trevlig, omtänksam och ärlig. Ordningsam och lösningorienterad

Alexandra B

Bästa mäklaren man kan ha. Har haft förmånen att vara bara både köpare och säljare där Eleonor varit mäklare och det har funkat bra varje gång. Driven och engagerad som man vill att en mäklare ska vara. Kommer aldrig att anlita någon annan!

Elsebeth H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Nilsson en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Landskrona - Tegskiftet

Mycket trevlig, kunnig och engagerad mäklare!

Joel W

Väldigt hjälpsam och tillmötesgående

Inger J
Glumslöv

Redan från start fick jag bra kontakt och stort förtroende för Patricia, vilket hon sedan levde upp till. Hon visade stort engagemang och fint bemötande då hon återkopplade och uppdaterade oss regelbundet. Jag och mina döttrar är väldigt nöjda och skulle varmt rekommendera Patricia för andra.

Bent S
Västra Fäladen

Snabb, effektiv försäljning av bostadsrätt. Lätt att kontakta och hjälpsam.

Alda C
Centralt

Sebaedin gav oss den bästa möjliga servicen. Otroligt hjälpsam och professionell. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Ingvar E
Västra Fäladen

Kunning, lätt att förstå och lätt att samarbeta med. Gjorde en mkt bra beskrivning. Snabb och okomplicerad försäljning.

Moa H
Centralt

Engagerad, hjälpsam och prestigelös. Svarar snabbt och hela processen gick smidigt. Hade anlitat henne även för vår försäljning om vi inte redan var i startgroparna med annan mäklare som vi känner sedan innan :)

Bo Wilhelm E
Väster

Jag upplevde Sebaedin som trevlig, seriös och trovärdig. Eftersom jag är köpare har jag inte haft lika mycket kontakt med mäklaren som man har inför och vid en försäljning. Jag blev väl bemöt vid såväl visning som avtalstecknande.

Daniel B
Västra Fäladen

Mycket kunnig och erfaren mäklare