Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Landskrona

Fastighetsbyrån Landskrona

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona — Visa karta

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån.

Vi på Fastighetsbyrån känner både området och bostadsmarknaden i Landskrona väl och bidrar gärna med vår erfarenhet och kunskap när du ska köpa eller sälja en fastighet här. Med affärsmässighet och personligt engagemang guidar vi dig genom fotografering och visning, lånelöfte och juridiska frågor samt själva affären. Vi hittar köpare eller objekt som passar och finns som en trygghet genom hela processen.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 301 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona

• Annica K
    Annica K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra mäklare! Inget att klaga på. Läs mer
  • Balazs B
    Balazs B skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi köpte ett hus som Gunilla mäklade. Hon gav ett stillsamt och rutinerat intryck redan från början. Under själva budgivningen hade vi kontakt flera gånger över telefon där hon återigen visade ett lugn och inte så hetsig som vissa mäklare kan upplevas. Hon framförde våra budskap och fick oss att känna oss sedda under hela budgivningen. En mycket pålitlig mäklare, iaf från köparens sida. Läs mer
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt hus, fick ett bra och positivt bemötande av Eleonor. Hon var bra på att hålla oss informerade kring vad som skedde, gillar att det gick att ha sms kontakt inkl samtal.

Något som var väldigt positivt och även gjorde oss lugnare inför köpet är att hon har besiktigat husen hon säljer innan hon har en visning och att man får det protokollet skickat till sig om man vill ha det.

Hade inga särskilda förväntningar förutom att jag ville känna förtroende för mäklaren vi skulle köpa hus av och det fick jag.

Sammanfattningsvis var det en bra och positiv upplevelse att köpa hus av Eleonor. Läs mer
  • Frida F
    Frida F skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt hus. Trevligt bemötande från visningen samt hela kontakten under budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • Gull-Britt L
    Gull-Britt L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt fritidshus i saxtorpsskogen.
    Jag själv tog första kontakten och vi bestämde ca 1 vecka efter för en bedömning. Kontakten fortsatte o allt var till belåtenhet.
    Förtroendet fick jag redan vid första mötet o bestämde då att Gunilla skulle sköta denna affär som sedan gick väldigt snabbt o sköttes väl. Läs mer
  • Marie P
    Marie P skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket nöjd med Sandela som mäklare väldigt bra bemötande. Vi sålde våran lägenhet innan den ens hann komma ut på hemnet och ha visning. Läs mer
  • Roger B
    Roger B skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har sålt en bostadsrätt på Spelmansgården.
    Mäklaren var väldigt trevlig.
    Hon var möjligen lite väl optimistisk gällande priset hon satte.
    Bekymret var kanske att marknaden var något mättad
    vid tillfället. Jag tycker nog att Sanela gjorde vad som stod i hennes makt för att få lägenheten såld.
    Slutet gott allting gott. Läs mer
  • Greta m
    Greta m skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt en lägenhet. Mycket bra bemötande och duktig i sitt arbete. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt bostadsförenings-lägenhet.
    Bara bra bemötande. Snabbt och sakligt! Läs mer
  • Göte O
    Göte O skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    E.A.Lööf gjorde allt mycket bra när hon sålde vår villa.
    Hon är skicklig, punktlig och vi blev väl bemötta.
    Vi är tacksamma och glada för det.

Elsie och Göte Olsson Läs mer
  • Isuf M
    Isuf M skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Snäll, trevlig, saklig och ett fint bemötande. Läs mer
  • Paula E
    Paula E skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sanela gjorde ett bra jobb, jag är helt nöjd med hur hon hjälpte mig med köpet av lägenheten. Jag kan rekommendera henne med varmt hjärta.
    Paula Läs mer
  • Alex-Ludvik K
    Alex-Ludvik K skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålde en lägenhet, köpte ett hus.

Mäklaren var super trevlig i början under visningen av huset tills vi nappade, affären i sig skötes ju nästan enbart av oss köpare och sedan försäljningen av vår bostad( lägenhet) gjordes mest av oss själva. Vi fick intrycket att för arvodet för huset och vår lägenhet så har han inte gjort mycket mer än hållet budgivning och skrivit ut papper .

Säljarens attityd ändrades också under processen då man fick känslan att han gjort mer för säljaren av huset än för oss. Kanske var arvodet större hos dem. Läs mer
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har både köpt och sålt bostad med Eleonor. Vi är nöjda med Eleonors bemötande och proffsighet. Läs mer
  • Marie O
    Marie O skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har köpt ett gammalt hus som det var många frågetecken kring. Vi hade många frågor och funderingar vilka Eleonor alltid tagit sig tid att kolla upp både med olika myndigheter och sakkunniga. Hon har även ställt upp med tips och råd när vi inte vetat vart vi skall vända oss eftersom vi inte känner till vår nya omgivning. Hon har alltid bemött oss med stor respekt, intresse och ett glatt leende. Läs mer
  • Jarl Edgard K
    Jarl Edgard K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi sålde vår villa
    Eleonor är trevlig, snabb, saklig, proffsig, kunnig
    mycket nöjda med vår affär Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Erfaren mäklare som kan sina saker. Alltid glad och positiv. Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi är mycket nöjda! Upplever Eleonor som personlig och ärlig. Hon var engagerad och professionell genom hela processen. Försäljningen gick snabbt och över förväntan. Läs mer
  • Matilda G
    Matilda G skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpte ett hus med Eleonor som mäklare. Det fungerade hur bra som helst, bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • Robin J
    Robin J skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Väldigt professionell, öppen, ärlig och tillmötesgående. Första mäklaren jag träffat som kört med öppna kort. Läs mer
  • Emmelie O
    Emmelie O skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig, hjälpsam, professionell! Läs mer
  • Berit O
    Berit O skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag anser att samarbetet var bra på alla fronter. Läs mer
  • Eva Lotta N
    Eva Lotta N skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mäklaren var dåligt insatt i vad som gällde om fastigheten. Hon uppgav att man kunde bo i huset året om men vid senare information från styrelsen så menar de att man blir avhyst om man bor där året om.
    Hon uppgav också att det är 50 kvadrat som gäller för alla stugorna. Fick veta sen att det är 30 som gäller. Jag fick själv driva på att affären skulle gå snabbare och smidigare. Fick be henne kontakta andra parter för affär när vi ändå körde en bit båda två så vi skulle slippa fler onödiga körningar.
    Hon informerade också fel om avlopp etc.
    I efterhand har jag fått så mycket annan information om fastigheten än vad mäklaren uppgav. Jag anlitar aldrig mer denna byrå och avråder andra från att anlita den också. Läs mer
  • Paulina L
    Paulina L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Villa i glumslöv. Vi uppfattar Gunilla som ärlig och väldigt hjälpsam. Vi är väldigt nöjda med att ha köpt hus via henne och kunde inte ha känt oss mer trygga. Läs mer
  • Rosita L
    Rosita L skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Väldigt svår att få svar ifrån. Kanske för många bollar i luften.
    Men annars mycket trevlig Läs mer
  • Annika K
    Annika K skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hon är pigg och trevlig, snabb på kontakta säljare och komma tillbaka med svar.
    Vi sålde en etta på solskiftet.
    Kan absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Göran S
    Göran S skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig och kunnig personal. Allt gick mycket smidigt tillväga. Läs mer
  • Mahmoud M
    Mahmoud M skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt en villa i härslöv Landskrona .
    Blev bemött på ett rätt så bra sätt .
    Mäklaren skötte sig hyfsat bra. Läs mer
  • Per Arne P
    Per Arne P skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har sålt en 1 plans villa och vi blev mycket väl bemött av mäklaren som skötte försäljningen till vår fulla belåtenhet.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • Göte O
    Göte O skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Landskrona.
    Snabbt och trevligt utfört arbete av mäklaren. Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket proffsiga, bra på kommunicera och man upplevde stor trygghet. Total service och stort engagemang Läs mer
  • Oskar N
    Oskar N skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Duktig, kunnig och driven.
    Rekordelig och mån om både säljaren och köparens behov. Läs mer
  • Jarl Edgard K
    Jarl Edgard K skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    proffsigt man får vad man betalar för Läs mer
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpte en villa. Vi hade god kontakt med mäklaren och det fanns hrla toden en känsla av att vi skulle få till en bra affär för både aäljare och köpare. Något som också lyckades tillslut. Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Stundom svår att nå..... Minst 30 tecken Läs mer
  • Per Arne P
    Per Arne P skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra bemötande,kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • Lars-Eric G
    Lars-Eric G skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har köpt en bostad i Landskrona. Mäklaren är uppträde professionelltoch lämnnade utmärkt information och stöd. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Rolf  F
    Rolf F skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra bemötande och god hjälp av trevlig och kunnig personal Läs mer
  • Peder J
    Peder J skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Härslöv villa 1plans med beboelig källare 114+117m2 stor tomt och skulle ej vara svårsålt.... mäklaren blev vi bemötta av ok. Tror dock att hon trodde objektet skulle säljas lättare ön vad det gjorde och självsäkerheten försvann efter någon månad. Personligen tror jag att man måste vara en säljande person som mäklare och man måste jaga in kunder. Nu hade vi/hon tur som fick en familj i nöd men vi fick gå ner från utgångspriset 2.25 till 2.1 och detta var innan hon ville sänka priset som jag anser var korrekt. Vi hade tur som slapp det även om jag aldrig skulle gått med på det. Hon ställde väl upp och gjorde kanske precis vad hon behövde men kändes som lm det inte var något extra alls. Nä blir en annan mäklare nästa gång. Väldigt trevlig var hon men spelar tyvärr ingen roll. Tack vare att vi fick sålt det så blir betyget 2+. Läs mer
    2018-05-29 Gunilla B svarar Peder J
    Hej och tack för dina synpunkter, väldigt tråkigt att du inte känner dig nöjd med försäljningen, jag brinner för att skapa bra affärer och att ha nöjda kunder, både säljare och köpare.
    Första visningen var den 18/2 och vi skrev kontrakt den 10/4, jag visade huset totalt 6 söndagar för 19 intressenter. Familjen som köpte huset var egentligen intresserade av ett hus i Asmundtorp men på mitt förslag så bokade jag visning för dem på ert hus, de hade ingen tanke alls på att köpa hus i Härslöv, de funderade någon vecka, vi hade några kontakter och därefter bestämde de sig för att komma och titta en gång till, de köpte huset för 2.175.000 kr.
    Målet med försäljningen var såklart att nå utgångspriset, men jag gjorde mitt absolut bästa och jag tror ändå det blev bra efter omständigheterna.
    Bästa hälsningar Gunilla Berthagen
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Professionell och tillmötesgående Läs mer
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor tog över när vår första mäklare misslyckades, och lyckades sälja vårt hus för oss på ett snabbt och positivt sätt.
    Eleonor var en positiv och en frisk fläkt som snabbt fick ihop alla argumenten i text och bild. Gjorde också ett bra avslut som vi förväntade oss att en mäklare gör. Rekommenderar gärna Eleonor till andra som skall sälja sitt hus. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    vi har sålt villa med hjälp av Eleonor.
    allt har flutit på bra genom försäljningen Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor är kunnig, har bra bemötande och uppträder som man förväntar sig av en fastighetsmäklare Läs mer
  • Carsten O
    Carsten O skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    * Köp av villa
    * Trevligt bemötande om än något för mycket fokus på säljarens
    intresse jmfr. med köparens.
    * Totalt sett levde mäklaren upp till förväntningarna.

En mäklare med stor erfarenhet i branschen med stort fokus på
    att hantera säljarens intresse i första hand.
    Trevligt bemötande och kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Inger W
    Inger W skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Har köpt bostad av Eleonor, uppfattar Eleonor som en mycket kompetent mäklare! Hon utstrålar en säkerhet och verkar väldigt trygg i sitt yrke, vilket i sin tur gör att man känner sig trygg som köpare! Tillika mycket trevlig och human! Läs mer
  • Jasna I
    Jasna I skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig och hjälpsam mäklare . Svarade på alla frågor som vi hade . Läs mer
  • Bo A
    Bo A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra bemötande de andra har jag ingen uppfattning på Läs mer
  • Ann-Charlott S
    Ann-Charlott S skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Både jag och min man har både mailat och sms:at om ett radhus sen i början på mars för att vi vill ha en tid för visning. Men INGET svar! Så fruktansvärt dåligt och oproffsigt! Läs mer
    2018-04-23 Gunilla B svarar Ann-Charlott S
    Hej, det var riktigt tråkigt att höra och märkligt, jag fick ett mail från dig i torsdags och som jag besvarade i helgen, men jag har inte fått några mail eller sms tidigare, har jag på något sätt trots allt missat tidigare mail så ber jag om ursäkt, ring mig gärna så kan vi prata vidare om radhuset. Bästa hälsningar
    Gunilla Berthagen
    2018-04-23 Ann-Charlott S svarar Gunilla B
    Hej.
    Min man skickade ett sms till dig den 22 mars och 20 april, men inget svar...
    Jag har mailat till dig två gånger. Senast i torsdags.
    /Ann-Charlott
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Lena  L
    Lena L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra bemötande.Bra pris. Och verkligen villig till att allt klaffade. Vilket det gjorde med vår husfösäljning Läs mer
  • Jacobus K
    Jacobus K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevligt, snabbt och professionellt bemötande! Vi har anlitat Eleonor vid försäljning och har även köpt fastigheter via henne. Vi kan definitivt rekommendera Eleonor! Läs mer

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona