Fastighetsbyrån Landskrona

Fastighetsbyrån Landskrona

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån.

Vi på Fastighetsbyrån känner både området och bostadsmarknaden i Landskrona väl och bidrar gärna med vår erfarenhet och kunskap när du ska köpa eller sälja en fastighet här. Med affärsmässighet och personligt engagemang guidar vi dig genom fotografering och visning, lånelöfte och juridiska frågor samt själva affären. Vi hittar köpare eller objekt som passar och finns som en trygghet genom hela processen.

Välkommen!

Läs vad 692 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona 2

• köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2021-09-16
    Professional bemötande
    👍👍👍👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Nyhamn
    2021-09-15
    Blev vädigt trevligt och professionellt bemött av Patricia. Hon levererade.
    Både upplevelsen med visning och resultat av köpet är fantastiskt positivt.
    2021-09-15
    Eleonor är en mycket proffsigt och lyhörd mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2021-09-15
    Alltid lika positiv. Professionell, förberedd.
    Våra förväntningar blev som vi ville.
    Har haft henne vid tidigare försäljningar, därför valde vi henne.
    Kommer att rekommendera henne till andra som ska sälja.

Hälsningar
    Anki
  • sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Härslöv
    2021-09-14
    Mycket professionellt bemötande och kunnig inom sitt område.
    2021-09-12
    Blev bemött jättebra. Kunde svaren på frågorna och var ärlig.
    • Borstahusen
    2021-09-09
    Trevlig och bra mäklare. Bra lokalkännedom
    2021-09-07
    Mäklaren är mycket engagerad och trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2021-09-07
    Bra mäklare som är lätt att få kontakt med. Låter en gå runt i bostaden och titta lite själv. Men svarar och berättar om bostaden på ett enkelt sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Centrum - Hamnen
    2021-09-04
    Jag träffade inte mäklaren fören jag skulle köpa men blev ändån bra mött. Det ända negativa var att hon var mycket dålig att svara på eventuella frågor behövde ringa henne om man ville ha svar på en lite/ enkel fråga. Det var dålig information i annonsen det saknades en del information som jag i efterhand fick redan på av säljaren.
    2021-08-30
    Fantastiskt rakt igenom! Proffesionellt, tryggt och bra
    2021-08-27
    Trevligt bemötande vid visningen.
    Patricia har en ”enkel” och bra framtoning
    2021-08-27
    Hon är driven och entusiastisk och gör sitt jobb på ett oerhört proffsigt sätt!
    2021-08-26
    Väldigt trevligt och lättsamt bemötande. Om någon fråga kom upp som hon inte visste var det inget svammel utan raka besked på att hon inte visste just nu men skulle ta reda på och återkomma. Det tog inte lång tid innan vi fick svar på våra frågor. Vi är väldigt nöjda med Patricia och kan varm rekommenderar henne till våra vänner och bekanta.
    2021-08-26
    väl bemött
    trevlig och känner till marknaden väl i området.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2021-08-25
    Duktig kompetent mäklare och lyhörd. Snabba svar på mina frågor och mycket hjälpsam i allt. Rekomenderar henne starkt
    2021-08-25
    Jag ger Eleonor högsta betyg. Hon kan sitt yrke. Alltid glad, trevlig och positiv. Tar sig tid att lyssna och svarar på frågor. Man känner sig trygg med Eleonor.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Glumslöv
    2021-08-23
    Trevligt och positivt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Glumslöv
    2021-08-22
    Jag är hur nöjd som helst. Har fått det stöd och hjälp jag behövde med min försäljning.
    • Ven
    2021-08-19
    Professionell både vad gäller frågor kring huset och besiktning, samt den formella processen kring avtal etc. Alltid lika vänlig och trevlig vilket gjorde hela processen positiv. Tillgänglig oavsett veckodag/tid, och gav snabb återkoppling och tydliga svar. Drev processen till ett avslut utan att det upplevdes forcerat. Hela köpet från första kontakt har varit mycket bra, och vi kan varmt rekommendera Gunilla Berthagen både för säljare och köpare.
    2021-08-16
    Saklig , snabb och korrekt , perfekt :-)
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Zadenius en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Asmundtorp
    2021-08-09
    En bra och avslappnad mäklare. Tillmötesgående och flexibel med tider
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristian Zadenius en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Asmundtorp
    2021-08-05
    På det hela taget väldigt bra, utrymme för förbättring i kommunikationen! Han levde upp till förväntningarna som mäklare och hade en rak kommunikation men den kunde varit mer utförlig och kontinuerlig!
    2021-08-03
    Jag fick mycket trevligt bemötande och det kändes bra direkt. Mina förväntningar var en trevlig, påläst och serviceinriktad mäklare och allt detta levde hon upp till.
    Jag känner att jag har fått stöd och hjälp i mitt köp av lägenhet och det har känts tryggt. Jag är väldigt nöjd.
    • Västra Fäladen
    2021-08-01
    Trevlig rolig och professionell.
    • Ven
    2021-08-01
    Mycket professionell och affärsmässig.
    Snabb på att återkoppla.
    Kunnig kring detaljer.
    Känns tryggt, snabbt och bra!
    2021-07-30
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Gunilla var positiv, kunnig och tog väl hand om oss i vår försäljning.
    Jag kan med varm hand rekommendera Gunilla.
    Hej och tack för din fina bedömning :) Gunilla Berthagen
    2021-07-30
    Meget behagelig og kompetent person. Kan svare på alle spørgsmål Godt lokal kendskab.
    I kan være stolte af at have Gunilla i jeres firma.
    Hej och tack för din fina bedömning :) Gunilla Berthagen
    2021-07-29
    Vi hade vår favorit Ellinor Andersson Lööf som mäklare, men försäljningen drog ut på tiden och gick in på sommaren så Ellinor gick på semester och Kristian Z gick in som vikarie. Vårt första möte blev att han skulle komma ut och titta på huset så han visste vad det var för något objekt han skulle ta. Han tyckte att han kunde komma ut en kvart innan första visningen och titta lite runt. Det tyckte jag var oprofessionellt och jag fick nästan tvinga till mig en tid någon dag innan.Ska man sälja ett hus så bör man titta på huset utan någon tidspress om man nu är mäklare.
    När Kristian sedan skulle ha sin första visning så sa jag att jag kommer att närvara och sitta och jobba lite och sortera lite i uterummet, om de har några funderingar eller undringar så kunde jag vara till hjälp. Jag tyckte att jag hade mer kunskap och vetskap om huset än vad Kristian hade.
    Men här var han väldigt bestämd och sa att de skulle jag INTE vara !!! De var varken bra för honom, eller för kunden, eller för mig. Så de var inte bra att jag skulle vara hemma utan det var bättre att jag lämnade och att jag återkom efter visningen.
    Efter visningen när jag kommer hem och går runt och tittar så står vår garagedörr på vid gavel, fritt fram för inbrottstjuvar att gå in och plocka i garaget.
    Går man som mäklare inte en runda och kollar så att man har stängt och låsat överallt !!! Eller man är så stressad att man kör så fort sista kund har lämnat.
    2021-07-27
    Arrogant, överlägsen, stod inte för det han sa, exempel: vid signering av köpekontraktet sa han att vi kunde signera vid olika tillfällen (vi och köparna) vilket vi emotsa oss ändå försökte han boka oss på olika tidpunkter, kollade inte av att tiden han bokade med oss var ok med köparna, återkom i sista stund och sa att det kört ihop sig men det visade sig att han inte kontaktat köparna ang tiden, vilket är väldigt oprofessionellt. Vid visning ville min sambo närvara men det sa Kristian nej till på ett väldigt otrevligt sätt. Kände inte att han var till vår fördel vid budgivning. Har sålt och köpt hus samt lägenheter tidigare och har då alltid känt förtroende för mäklaren, men kände/känner inget förtroende för Kristian. Absolut ingen jag skulle rekommendera. Han har lite att jobba på. Det är ju ändå vi som betalar för hans tjänster.
    2021-07-27
    Bra bemötande och tillgänglighet alla timmar på dygnet.
    • Centralt
    2021-07-23
    Väldigt bra, glatt och personligt bemötande! Patricia arbetade effektivt och snabbt, vilket var mycket uppskattat från vår sida. Flexibel och lättillgänglig!
    2021-07-21
    Patricia svarade lugnt och sansat på de frågor vi ställde.
    På de frågor som inte kunde besvaras bad hon om att få komma tillbaka med svaret.
  • Lars L
    2021-07-19
    Snabb och professionell. Kändes bra att ha henne som mäklare vid köp av ens första hus.
    • Centralt
    2021-07-12
    Allt var supersmidigt från första början av titten på lägenheten till att skriva på kontrakten. Hon var alltid tillgänglig och supertrevlig. Hon var hjälpsam och hade svar på alla våra funderingar. Hon gjorde detta köp hur snabbt och smidigt som helst utan några funderingar eller osäkerheter alls :)
    • Väster
    2021-07-12
    Vi var riktigt nöjda med Patricia.
    Mycket trevlig och lätt att prata med, tillmötesgående.
    2021-07-11
    Jag är väldigt nöjd med Eleonor och hon uppfyllde mina förväntningar till 100%. Jag vet hennes kapacitet och att hon sålt många villor i vårt område. Hon är väldigt proffsig och går verkligen in för sitt objekt speciellt känns det att hon älskar gamla hus. Hon gräver djupt i husets historia och tar fram den plus husets skönhet och gör det på ett väldigt säljande sätt. Vi hade kontakt med några andra mäklare men ingen annan hade samma känsla för huset som Eleonor hade från första stund.
    • Västra Fäladen
    2021-07-08
    Sanela var duktig och professionell bemöte oss bra och var hjälpsam..
    2021-07-02
    Eleonor Andersson Lööf är en fantastisk mäklare som verkligen brinner för sitt jobb! Hon är noggrann och bryr sig om kunden! Jag rekommenderar verkligen Eleonor 👍🏼👍🏼😊
    2021-07-02
    Engagerad, proffsigt och innovativt presenterat koncept för att sälja vår villa gjorde att vi valde Eleonor framför två andra konkurrenter
    2021-06-30
    Eleonor sköter allt mycket proffsigt.
    Vi har jobbat med henne tidigare och var mycket nöjda med henne då som nu.

Vi kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad.

Med vänlig hälsning,
    Johan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2021-06-26
    Sanela är en fantastisk mäklare och fantastisk person varmt rekommenderar henne
    2021-06-23
    Socialt kompetent och jordnära kvinna med glimten i ögat. Snabb i sin återkoppling, lyssnande och kunnig i sin roll.
    Tack snälla ni för era fina ord, både här (och där från maken). Önskar er en fin sommar och stort lycka till med nytt kapitel till hösten. Patricia Bartlett
    2021-06-21
    Funka jätte bra. Hon är gammal i geamet
    O kan sina saker
    2021-06-21
    Ett glatt och trevligt sätt där hon frågade om vi ville få guidning i bostaden. Fanns där och svarade på frågor när vi hade några. Hon hade tid för oss.
    Hon levde mer än väl upp till förväntningarna på visningen.
    Saknar återkoppling dagen efter då vi själva kontaktade henne för och få svar på frågor och lägga bud.
    Snabb när det gällde och skriva avtalen.
    När återkopplingen ska göras är alltid en balansgång, jag brukar återkoppla en bankdag efter visningstillfället. En del intressenter vill fundera och stämma av med banken innan de tar det slutgiltiga beslutet men jag tar till mig er åsikt och funderar över min strategi.

Skönt att ni överlag är nöjda :) jag är övertygad om att ni kommer trivas bra.
    Patricia Bartlett
    2021-06-21
    På ett lättsamt och trevligt sätt .Berättade lite runt andra
    husaffärer hon gjort och lät oss tänka i lugn och ro.

Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar genom att visa empati och förståelse för att det inte är så lätt att sälja ett hus som man bott i länge.

Jag tror inte att någon mäklare skulle kunnat gjort något mer.
    Vi är helt nöjda!
    Väldigt bra bemötande.
    Kunnig och väldigt lyhörd. Engagerar sig både för säljare och köpare, svarar oerhört snabbt på frågor och tar reda på fakta när frågor dyker upp i köpprocessen.

Bra kontaktnät för att ge värdefulla tips om andra företag man behöver anlita vid fastighetsaffär/flytt.

Känns helt enkelt väldigt trygg och seriös.
    2021-06-21
    Kunnig, påläst, noggrann och snabb!
    2021-06-21
    Eleonor är mäklaren med riktig fingertoppskänsla för bostadsmarknaden! Hon blir med sitt engagemang, flerårig erfarenhet i branschen, samt driv en mäklare jag varmt rekommenderar. Jag har både vart köpare och nu senast säljare, och uppskattar att hon tar sig tid att svara utförligt på frågor och även alltid är tillgänglig oavsett vilken sida av bordet man sitter på.

Förväntningarna levde hon upp till med bravur!
    2021-06-18
    Bra och lätt att nå för kommunikation.
    Konstruktiv och lösningsorienterad.