Läs vad 569 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona 2

• 2021-01-09
    Underbart bemötande och väldigt hjälpsam. Köpte lägenhet.
    Sandra P
    Sandra P
    • 81.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
  • 2020-12-25
    Vi har sålt en villa och Gunilla har varit engagerad från första till sista dagen. Gett oss råd och svarat på alla våra frågor. En mycket uppskattad mäklare
    Siv J
    • 135.0 m²
    • Härslöv
    sålde sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
  • 2020-12-23
    Köpte ett hus där Eleonor var mäklare.

Eleonor var både trevlig och väldigt proffisonel.

Eleonor levde upp till alla förväntningar.

Kommer kontakta henne vid andra eventuella ärenden.
    Simon A
    • 98.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
  • 2020-12-22
    Trevligt, sakligt och positivt bemötande. En känsla av att E kan matcha säljare o köpare. Kunnig på administrativ joxet och förklarar fint.
    Med vänlig hälsning
    Karin
    Karin R
    • 150.0 m²
  • 2020-12-16
    Vi är mer än nöjda med försäljning av vårt hus tack vare Kristian som gjorde att allt gick så smidigt. Han levde upp till våra förväntningar. Upplevelsen med hela processen blev helt fantastisk!
    Anesa H
    • 155.0 m²
    • Egnahemsområdet
    sålde sitt hus med hjälp av Kristian Zadenius en del av Fastighetsbyrån Landskrona
  • 2020-12-10
    Köpte ett hus med Eleonor som mäklare. Det är ett äldre hus, och det var tryggt och positivt att Eleonor dels kände till området. dels kände till andra liknande hus och kunde råda och rekommendera utifrån det. Jag hade många frågor och Eleonor svarade snabbt och proffesionellt och var det något hon ej hade svar på återkom hon. Jag kände att hon var neutral och proffsig. Detta var mitt andra köp med Fastighetsbyrån i Landskrona inblandad och jag skulle inte tveka att anlita dem igen den dag jag ska sälja. POsitiv erfarenhet, rakt igenom.
    Victoria L
    • 107.0 m²
  • 2020-12-10
    Bra, tillmötesgående, professionell
    Admira M
    • 114.0 m²
  • 2020-12-05
    Jättenöjd! Uppfyllde alla våra förväntningar!!
    Sara K
    • 157.0 m²
  • 2020-11-30
    Utmärkt mäklare, snabb på att svara, påläst och mycket trevlig. Väldigt serviceminded.
    Johanna H
    • 154.0 m²
  • 2020-11-29
    Lyhörd, jobbar 24 7 för både kund och säljare.
    Ann-christin C
    • 120.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
  • 2020-11-24
    Jag har både köpt min fastighet av Eleonor och sålt samma fastighet 8 år senare med hjälp av Eleonor. Jag upplevde vid båda tillfällena Eleonor som en mycket kompetent och engagerad mäklare. Hon är oerhört engagerad och nu senast, vid min försäljning, har hon arbetat mycket hårt i hela processen för att få ett så bra resultat som möjligt för både mig och mina köpare. Jag är mycket nöjd och kan bara ge henne mina allra varmaste rekommendationer.
    Anna A
    • 112.0 m²
  • 2020-11-24
    Mycket bra. Kunnig, ärlig och trevlig och hjälpte oss till en bra affär. Vi är 100% nöjda.
    Marie S
    • 167.0 m²
    • Asmundtorp
  • 2020-11-21
    Inga problem över huvud taget mycket tack vare en engagerad mäklare
    Claes G
    • 126.0 m²
    • Västra Fäladen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
  • 2020-11-18
    Sålt vår bostadsrätt. Naturligt att vi valde Fastighetsbyrån då de tidiga hjälpt oss med försäljningar. De har de bästa och kunnigaste mäklarna enligt vår bedömning.
    Pålästa och kör inte försäljarstilen.
    Heja Patricia du är bäst😁
    Marianne O
    • 126.0 m²
    • Västra Fäladen
    Tack Marianne och stort tack för förtroendet! Ska bli spännande att följa er i ert nästa kapitel.

• 2020-11-17
    Sålde en villa åt oss, bra mäklare med full koll på området. Tar sig an kunden och tar sig tid för vad behovet hos både säljare och köpare. Uppdraget gick bättre än väntat.
    Mahmoud H
    • 63.0 m²
  • 2020-11-16
    Anlitade Gunilla för att sälja vårt radhus på Stora Strandgatan i Landskrona.
    Träffade 5 mäklare innan vi betämde oss för Gunilla och vi har inte ångrat det bestlutet.
    Hon är lugn, samlad, och ser till att hålla en väl informerad längst försäljningsprocessen. Ett riktigt proffs.
    Conny H
    • 116.0 m²
    • Landskrona
    Hej och tack för ditt fina omdöme.

• 2020-11-14
    Eleonor är en fantastiskt kunnig, driven och serviceminded säljare. Klar och tydlig i sin kommunikation mot både mig som säljare och vår köpare. Kan varmt rekommenderas.
    Gerd A
    • 133.0 m²
  • 2020-11-13
    Patricia var suverän!
    Hon var väl förberedd och kunde svara på alla våra frågor. Det kändes tryggt att ha henne som mäklare under hela försäljningsprocessen. Hon såg husets potential och överträffade våra förväntningar. Vårt radhus bled sålt inom 48 timmar.
    Vi rekommenderar henne stark!
    Lucas L
    • 112.5 m²
    • Norra Borstahusen
    Lucas och Kaisa, stort tack för ert förtroende och ert fina betyg! Det var ett nöje att jobba med er och ert hus :)

• 2020-11-12
    Jag har sålt ett gatuhus i Landskrona. Mäklaren var mycket lyhörd, tillmötesgående och kunnig. Hon levde upp till alla förväntningar och mer där till. Det viktigaste var nog tryggheten i hela affären och att hon snabbt svarade på mail och sms med tydlighet.
    Michala T
    • 109.0 m²
  • 2020-11-06
    Sålt villa. Eleonor har varit helt fantastisk under hela försäljningen. Mycket stöttande!
    Emelie O
    • 117.0 m²
  • 2020-11-04
    Jag har köpt ett radhus. Jag upplever att jag har blivit mycket professionellt bemött, men också varmt och genuint bemött. Det är mitt första husköp och jag har känt mig trygg under hela processen.
    Jag hade inga speciella förväntningar utöver ett professionellt bedmötande, så jag anser att mäklaren levde upp till det och mer därtill.
    Fredrik S
    • Centralt
    köpte sitt hus med hjälp av Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hej o tack för din fina rekommendation, stort lycka till med huset!

• 2020-11-02
    Köpt villa ilanddskrona,
    Trevligt och komponent sätt
    Allt gick smidigt och bra
    Lennart J
    • 75.0 m²
  • 2020-10-17
    Vi sålde lägenhet.
    Jag tror att Sanela gjorde sitt bästa.
    Admira M
    • 4:a
    • 91.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
  • 2020-10-17
    Proffesionellt bemötande, kunskap om bostadsmarknaden är alltid tillmötesgående och tillgänglig vi är mycket nöjda med Sanela som mäklare.
    Elvir M
    • 4:a
    • 91.0 m²
  • 2020-10-15
    hon sålde vår lägenhet i city
    hon är mycket ödmjuk och kunnig mäklare
    självsäker gav hon sig in i sitt uppdrag och priset
    blev över vad vi förväntat oss tack vare henne.
    Arne P
    • 56.0 m²
    • Centralt
    Hej Arne. Så väldigt fint betyg! Stort tack för detta och hoppas vi hörs av igen.

• 2020-10-15
    sålt ett hus. tycker inte jag känt att eleonor företrätt mig, utan gått den andra partens ärende.
    hon har känts: oengagerad. oförberedd. distraherad.
    Lotta Charlotte W
    • 107.0 m²
  • 2020-10-14
    En på förhand besiktigad äganderätt med renoveringsbehov i tre plan.
    Eleonor är inlyssnande, hjälpsam, lösningsorienterad, tydlig, ärlig, pragmatisk och engagerad. Eleonor har varit delaktig och levererat över mina förväntningar och i jämförelse med många andra mäklare. En mycket positiv och god upplevelse.
    Erika A
    • 105.0 m²
  • 2020-10-12
    Jag har köpt en bostad. Eleonor är en grym säljare som har koll på sin fakta. Om jag ska sälja i Landskrona så är det definitivt Elenor jag ska kontakta.
    Imad I
    • 292.0 m²
  • 2020-10-09
    Lätt att få tag på och svarade snabbt på eventuella frågor.
    Snabbförsäöjning! Jättenöjda med henne.
    Pamela J
  • 2020-10-06
    Sålt BRF lägenheten.
    Positiv, hjälpsam. Lätt att prata med.
    Ann-marlene Z
    • 72.0 m²
  • 2020-10-05
    Vi har köpt bostad.
    Gunilla bemötte oss alltid mycket trevligt. vänlig, positiv och kunnig. Väldigt serviceminded.

Jag förväntar mig att bli kunnigt och professionellt bemött samt att mäklaren uppträder engagerat. Detta gjorde Gunilla.
    Tinna B
    • 97.0 m²
    Tack för fint omdöme och lycka till med huset!

• 2020-10-04
    Alltid klockrent med Eleonor 👍
    Linus N
    • 102.0 m²
  • 2020-10-03
    Vi köpte en bostadsrätt.Av Patricia blev vi mycket väl och proffsigt omhändertagna.Myckcket nöjda med hela hennes arbete.
    Jan K
    • 82.0 m²
    • Nyhamn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Tackar ödmjukast för era fina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas. Ser fram emot ett besök när ni gjort er hemmastadda.

• 2020-10-03
    Sålde vår villa i saxtorpsskogen. Eleonor var väldigt snabb med allt från boka fotografering till att lägga ut och första visning. Hon var väldigt kunnig och förbered på vårt hus. Positiv och hade mycket energi, kan inte vara mer nöjd.
    Carl L
  • 2020-10-03
    Sålt min villa. Min mäklare var kunnig, kompetent och mycket driftig. Mycket god och tät kontakt, snabba svar.
    Skulle rekommendera henne till alla.
    Madeleine L
    Madeleine L
    • 141.0 m²
  • 2020-10-03
    Köpt lägenhet i Brf Kungen i Landskrona.
    Blev vänligt och trevligt bemött. Förväntningarna var att vi snabbt skulle komma till ett slutbud och sedan snabbt göra upp köpet. Det blev så.
    Sanela var tillmötesgående och verkar kunnig och seriös.
    Vi är nöjda
    Gun-britt L
    • 58.0 m²
  • 2020-10-02
    Jag har sålt Sålundavägen 12 Saxtorp
    Gunilla levde upp till förväntningar som jag hade.
    Jag vill gärna rekommendera Gunnilla till andra.
    Bente J
    • 150.0 m²
    • Saxtorpsskogen
    Hej och tack för din fina rekommendation!

• 2020-10-02
    Sålde villa och var helnöjd med Eleonor genom hela affären, det gick snabbt smidigt och inga ledsamheter 👌🏻
    Henrik E
    • 154.0 m²
  • 2020-09-24
    Vi har sålt en villa.
    Gunilla har varit engagerad, mån om att vi ska känna oss informerade om allt, och hjälpsam på alla sätt.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Kerstin Rystedt
    Marita G
    Marita G
    • 143.0 m²
  • 2020-09-06
    Hon var lugn o sansad o påläst. De frågor hon inte kunde svara på tog hon reda på och återkom snarast.
    Carl S
    • 81.0 m²
  • 2020-08-31
    Gunilla, som fastighetsmäklare är helt outstanding.
    Vi har sålt vårt fastighet och köpt en ny fastighet. Resan har varit en berg- och dalbana med olika (onödiga) hinder på vägen. Tack vare Gunillas helhjärtade engagemang, sinnesnärvaro och stöd har vi lyckats med båda affärerna. Vi är nöjda och tacksamma.
    Maria L
    • 188.0 m²
  • 2020-08-07
    Sålde en bostadsrätt och hade den bästa mäklaren som var oerhört proffsig och effektiv i ditt arbeta. Kan i allra högsta grad rekommendera Sanela på Fastighetsbyrån i Landskrona
    Tommy F
    • 67.0 m²
  • 2020-08-02
    En mäklare som gör det där lilla extra för en!
    Moa L
    • 57.0 m²
  • 2020-07-27
    Helt mycket bra!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Magnus R
    • 80.0 m²
    • Väster
  • 2020-07-24
    Proffesionellt hantering av vår husförsäljning
    Ulf W
    • 234.0 m²
  • 2020-07-22
    Vi fick väldigt bra hjälp och blev väl bemötta utav Eleonor.
    Vi är nöjda.
    azade s
    azade s
    • 184.0 m²
  • 2020-07-21
    Sålt radhus i östra Landskrona
    Mina förväntningar är ett professionellt bemötande vilket Gunnilla Berghagen väl levde upp till!
    Gunilla verifierade besöksdatum kom på utsatt tid gick igenom huset och sattes sig och gick igenom kommande steg som utgångspris, ev besiktning före visning , kostnaderna för besiktning, dolda fel försäkring, annonsering på gement och mäklarkostnad. Efter offert förfarande och förhandling tog och uppdraget och snabbt fick jag tider för fotografering & besiktning.
    Huset såldes samma dag som besiktningen professionellt och dagen efter skrevs kontrakt. Hela familjen var väldigt nöjda på det sakliga och professionella sätt hela affären genomfördes på.
    Kerstin K
    Kerstin K
    • 114.0 m²
  • 2020-07-10
    Köpte en bostadsrätt.
    Det var väldigt trevligt bemötande. Affären blev av över påskhelgen så svarstiden tog väll lite längre tid än var vi tänkte.
    Men over all var allt bra och trevligt.
    Adam S
    • 72.0 m²
  • 2020-07-10
    Oengagerad och återkopplar inte enligt överenskommelse.
    Dåligt påläst om både objektet och dess omgivning.
    Jon C
    • 49.0 m²
    • Ven

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte