Fastighetsbyrån Landskrona

Snittbetyg
4.7
Ring 0418-260 70 Dela

Om företaget

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån. Vi på Fastighetsbyrån känner både...

1081 omdömen om Fastighetsbyrån Landskrona

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 1081 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Mirza B
Köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Hon var en utmärkt mäklare som gav mycket detaljerad information och alltid svarade snabbt. Hon var trevlig, hjälpsam och mycket enkel att samarbeta med.

Emilija F

Super bra, kunnig, lyhörd och trevlig

Michael L
Sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Mycket trevlig, professionell och kunnig. Rekommenderas starkt

Andreas K

Det har känts tryggt i hela processen med Eleonor, vilket jag tycker har varit viktigt vid ett husköp.

Linn B

Positiv och kunnig mäklare. Väldigt påläst och känns trygg. Kommunicerar väl och för sig proffsigt.

Charlotte J
Sålde sitt hus med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Västra Fäladen

Patricia är en engagerad och proffsig mäklare, skulle gärna använda henne igen.

Rasmus S

Mycket kunnig och erfaren mäklare.

Kent Ebbe Christer A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebaedin Bekirov en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Centralt

Utmärkt och professionellt .sätt samt .och väldigt vänlig och artigt. 8

Maria J

Gott bemötande, god kunskap om fastigheten samt snabb återkoppling.

Christer J

Mycket driven och professionell. Hennes stora erfarenhet ger oss som kunder trygghet när vi gör en av livets stora affärerna. Tack för det!

Darko Liljeqvist S

Eleanor Är en super trevlig mäklare, som engagerar sig i sit jobb

Kjell R

Proffsig snabb mäklare i Landskrona

Merima K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Trevlig, tillmötesgående, super duktig

Charlotte P

Erfaren, professionell och lätt att samarbeta med.

Stig Fredrik H
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Häljarp

Jätteduktig, informativ, ärlig. Kändes som han vill både säljarens och köparens bästa

Göran B

Extremt kunnig och allmänt bara kanonbra! Rekommenderas varmt om du skall sälja i Glumslöv!

Anna P

Eleonor var helt fantastisk! Hon visade stort intresse och återkopplade snabbt! Fick mitt hus sålt på mindre än 2 veckor :D jag kände mig 100% trygg med henne som min mäklare och hade rekommenderat henne alla dagar veckan. Tuff, rak och rättvis! Jag har bara positiva saker att säga om Eleonor!

Linda W

Hon var ofta mycket svår att nå både på mobil, sms och mail. Vid kontakt så upplevde jag henne som en person som inte lyssnade så mycket på mig som potentiell köpare. Hon får dock jobbet gjort men ingen som jag kommer anlita i framtiden.

Isabella R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Häljarp

Vi fick ett väldigt fint bemötande av Patricia som var väldigt flexibel och tillgänglig med att svara på frågor snabbt. Vi fick uppdateringar i processen med täta mellanrum. Patricia är en superbra mäklare som har mycket humor, är ärlig och vill verkligen hjälpa sina köpare. Vi rekommenderar henne starkt!

Kajsa A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Häljarp

En lättklädd stjärna till mäklare ❤️

Kent R A J

Hon är lyhörd, saklig och trovärdig. Vi fick en bra information och blev väl bemötta vid första kontakten . Under försäljningsprocessen hade vi en löpande kontakt där vi fick guidning i hur vi skulle göra. Det blev ett snabbt och smidigt avslut på affären. Hälsningar Kent

Jonas G

Eleonor Andersson Lööf har utan tvekan varit den snabbaste och mest effektiva mäklaren jag någonsin haft nöjet att samarbeta med.

Maja E

Eleonor har alltid varit professionell och väldigt tillmötesgående. Hon visar hus med fingertoppskänsla och lyssnar av och läser in vad vi vill och önskar. Hon har gjort vår bostadsaffär lätt och vi har sagt att om vi ska sälja hus i framtiden kommer vi vända oss till henne. Med vänlig hälsning Maja Eskilsson

Carita D

Väldigt trevlig, professionell samt kunnig om både objektet i fråga samt om området. Stort plus, rekommenderas varmt!

Lisa L

Otroligt serviceminded! Hade höga förväntningar sedan vi köpt vårt hus av henne för 13 år sedan och blev inte besvikna. Fortfarande lika energisk, otroligt kunnig om närområdet och trevlig.

Michael L

Mycket proffesionell, ordning och reda

Alexandra A
Väster

Trevlig visning där Josefine svarade på de frågor som dök upp. Bra återkoppling efter visningen och trevligt bemötande genom hela processen.

Mattias E

Helt enkelt en perfekt mäklare som förstod hur viktigt det var med intryck, känsla och tid.

Robin N

Tillgänglig, trevlig och tillmötesgående

Marianne N

Kunnig ordning o reda samt väldigt trevlig

Johan B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Västra Fäladen

Bra erfarenhe, lättsam och trevlig person

Ahmet A
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Västra Fäladen

Jag har blivit bemött väldigt bra av mäklaren. Detta är tredje gången min familj kontaktar henne och hon har hjälpt oss med att sälja vår lägenhet och även köpet av vår nya bostad. Hon levde upp till alla våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med köpet av bostaden. Allt har gått bra.

Eva-Marie S
Nyhamn

Josefin är trevlig och ställer upp på tider som passar oss.

Chris F
Hasselparken

Patricia är mycket trevlig och hjälpsam. Hon lägger ner mycket arbete på att hålla mig uppdaterad och lyssnar på mig och mina ideer. Tyvärr var mina förväntningar högre än marknaden men Patricia gjorde.troligtvid vad hon kunde för att sälja min bostad.

Edin M
Hasselparken

Trevlig mäklare som får grejerna gjort

Eva-Britt L
Borstahusen

Jag fick bra kontakt med Josefin ifrån allra första början. Josefin är glad,trevlig och öppen som person. Som mäklare engagerad och kunnig.Vid eventuella frågar alltid tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera Josefin Eva Ljungberg

Charlotte P

Kunnig, professionell och intresserad av kunden.

Linnea N
Borstahusen

Med sitt driv, engangemang, och tillgänglighet kunde vi under hela processen ha en nära dialog med Josefine. Hon fanns där för oss och det kändes som ett samarbete rakt igenom. Hon tog alltid kontakt med oss och vi förde diskussioner om nästa steg. Josefine har ett lösningsorienterat synsätt och ett trevligt bemötande där det kändes fullt naturligt att ta kontakt i alla lägen. Mina förväntningar på en mäklare är just att kunna föra en dialog, att få fullt stöd i försäljningen och att mäklaren hela tiden ligger steget före,...

Roger S

En super mäklare som aldrig ger upp o gör allt i sin makt för säljaren ❤️

Julia L
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Drottningen

Mycket trevlig och professionell! Bra bemötande, snabb och tillgänglig vid frågor. Rekommenderas!

Gunnar V

För att rätta till det så är jag hans fru.Men...men ...Ellinor är exceptionell För att: har ett otroligt engagemang har mycket kontakter samtidigt vilket Gagnar både säljare och köpare har mycket stor erfarenhet är generös och bjuder på sig själv ja jag skulle kunna göra. listan lång ... Mvh Eva Wikström

Inga Greta H

Mycket erfarenhet och god kännedom fantastisk person kännedom trevlig

Jan-Åke P
Västra Fäladen

Engagerad och service mindes. Ställer verkligen upp i alla lägen

Lars N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebaedin Bekirov en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Centralt

Vi blev mycket väl bemött av Sebaedin och fick ett mycket gott intryck av honom. och kände stort förtroende för honom.. Förväntningarna känns bra eftersom han har så mycket han har berättat om vad som händer som vi fick reda på när vi träffades på hans kontor. Sammanfattningsvis blev jag väldigt imponerad av Sebaedin hur han bemöter oss och i inger stort förtroende för både mig och min son Tony.

Anna T
Häljarp

Jag tyckte hon var mycket proffsig och kändes otroligt engagerad i hela säljprocessen. Det jag uppskattade lite extra var också att hon hade nära till skratt och humor, vilket gjorde att hela processen kändes väldigt bra och mer avslappnat. Jag är över lag väldigt nöjd.

Anders T
Häljarp

En bra och trevlig mäklare med ett engagemang utöver det vanliga,som gjort en bra affär trots dåliga tider för mig Anders Törnblom. Tack

Jeanette S
Häljarp

Ett mycket bra bemötande av mäklaren, trevlig, glad och hjälpsam. Vid frågor tog det inte lång tid till man fick svar. Vid köpet av bostaden var mäklaren tydlig och gick igenom alla paragrafer med både mug som köpare och säljaren. Kan varmt rekommendera Sebaedin

Morgan P

Väldigt bra bemötande. tuff tid att sälja, men till sist lyckades försäljningen. Bra hantering inför försäljning med styling, fotografering, besiktning mm.

Erik N
Häljarp

Otroligt proffesionellt bemötande och alltid lika trevlig vid alla olika typer av konversationer via telefon, sms mm. Alltid lika spänt när man ska göra något stort och nytt i livet men Sebaedin gjorde allt lätt och smidigt för vår del. Är otroligt lättad och tacksam att vi hade honom som vår första mäklare och skulle vi i framtiden vela hitta något annat kommer jag inte tveka på att kolla med honom först!

Lena H
Norra Borstahusen

Enkel att sammarbeta med. Bra stöd, ger bra tips en toppenmäklare!

Filtrera omdömen