Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Landskrona

Fastighetsbyrån Landskrona

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona — Visa karta

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån.

Vi på Fastighetsbyrån känner både området och bostadsmarknaden i Landskrona väl och bidrar gärna med vår erfarenhet och kunskap när du ska köpa eller sälja en fastighet här. Med affärsmässighet och personligt engagemang guidar vi dig genom fotografering och visning, lånelöfte och juridiska frågor samt själva affären. Vi hittar köpare eller objekt som passar och finns som en trygghet genom hela processen.

Välkommen!
ÖREBROGATAN 32, 25250, Helsingborg
Schoug Mäklarfirma
Enver M:
Schoug Mäklarfirma er velig duktig och arlig persone

Mäklare nära Fastighetsbyrån Landskrona:

Ödmanssonsgatan 2, Landskrona
Mikael S:
Sara förstod direkt våra behov och gav tips och råd för att vår försäljning skulle gå bra. Under tiden från att vi kom i kontakt med Sara ti...

Läs vad 134 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona

• Birgitta M
    Birgitta M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi är mycket nöjda med samarbetet med Fastighetsbyrån i Landskrona som visat stort engagemang och kunnighet. Vi har alltid fått snabb återkoppling på mail och telefon. Vi har fått bra råd och användbara tips vid försäljningen av vår fastighet.
  • Christer  B
    Christer B skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mäklaren sa att inom 3v är ert hus sålt,2 visningar,sen var det sålt!!
    Snabbt o smidigt!!!
  • Mats Evert Jason V
    Mats Evert Jason V skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi fick snabb och proffsig hjälp med försäljningen av vårt hus - mäklaren hade stor lokal kännedom och kunde utnyttja sitt kontaktnät för att hitta en köpare på 2 veckor vilket gjorde hela processen snabb och smärtfri! A+++++
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket proffsigt bemötande och bra genomförande från start till mål.
  • Viveca C
    Viveca C skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Allt hanterades professionellt och vi fick ett mycket bra bemötande
  • Roger L
    Roger L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor som jag har som mäklare har allt som jag förväntade mig plus lite till.
    Kunnig, vet vad hon pratar om och alltid redo.
    En person som brinner för sitt jobb och gör det med ett leende.
    Fick även ett bra bemötande från Cecilia som hjälpte till med pappersjobbet mot banken.

Mvh Roger
  • Hans H
    Hans H skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Nöjd! Lögenheten såldes innan visning
  • Monica D
    Monica D skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket allert och engagerad mäklare. Hon ägnade mycket tid för besök och för att informera sig. Kunnig, skicklig, pålitlig, erfaren och snabb att återkoppla.
  • Sebastian V
    Sebastian V skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra och smidig affär.
    Trevlig mäklare som hjälpt till med allt som behövts.
  • Brian C
    Brian C skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra mäklare med mycket marknadskunskap om de olika bo områdena. Gör noggranna beskrivningar utav objekten med så mycket information dom möjligt.
    Agerar för båda parters intresse och bästa i en affär.
    Ärlig, trevlig och charmig!
    Sydsveriges bästa mäklare - Eleonor
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Det hus vi nu sålt köpte vi för 6 år sedan av Fastighetsbyrån. Vi fick redan då ett bra intryck av mäklaren som sålde huset till oss, så när vi skulle sälja nu kändes det naturligt att vända sig till samma mäklare, och därmed samma byrå.
  • Carolin U
    Carolin U skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevliga, kunniga mäklare som ger snabb respons.
  • Christina N
    Christina N skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Väldigt enligt regelboken vilket givetvis är positivt
  • Tommy W
    Tommy W skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra mäklare, engagerad och positiv
  • Pernilla D
    Pernilla D skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Min mäklare (Eleonor Andersson Lööf) brinner för sitt arbete. Hon är omtänksam, smart och har ett fint bemötande. Jag fick förtroende för henne redan när vi köpte vårt nya hus och lät henne därför sälja mitt hus också.
  • Hajrije A
    Hajrije A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Fantastiskt bra bemötande och väldigt snabbt och bra affär.
  • Mats B
    Mats B skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Som helhet är vi väldigt nöjda
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Väldigt bra bemötande från första början. Tillmötesgående och hjälpsam på alla sätt och vis. Både med försäljningen av vårt hus, och även hjälpt oss att hitta ett nytt boende som passade oss perfekt.
  • Jimmi J
    Jimmi J skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vänligt och trevligt bemötande, kunniga mäklare med sund inställning.
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra mäklare som jag helt klart kan rekommendera. .
  • Nina A
    Nina A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har fått ett mycket proffsigt och trevligt bemötande. Det märks att mäklaren är påläst och vet vad han sysslar med.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket väl bemöt, kunnig personal, villig att hjälpa till
  • Emil P
    Emil P skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Har väll inte varit några stora bekymmer förutom att jag inte blev informerad angående tillsyn och räkning av nycklar osv av mäklaren.
  • Bernt L
    Bernt L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra på alla sätt. Mäklaren ställde upp med allt på ett mycket kunnigt och proffesionellt sätt😀👍
  • Göran P
    Göran P skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Engagerad mäklare som tog sig tid med oss.
  • Selma K
    Selma K skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag är jätte nöjd att jag valde fastighetsbyrån och Jonathan Hermansson när jag skulle sälja min bostad. Jonathan är en väldigt professionell och kunnig mäklare. Jag vill varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Jonathan till andra som vill sälja eller köpa en bostad.
  • Rolf W
    Rolf W skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket närvarande och ständigt uppdaterad. Mycket trevlig som person.
    Kändes trovärdig i alla sammanhang.
  • Lena V
    Lena V skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Kunnig och trevlig mäklare, som var duktig på att att hålla oss informerade under visningsperioden och underbudgivningen.
  • Agata K
    Agata K skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra service och trevligt bemötandet! Jag hittade ety dröm boendet.
  • Kushtrim P
    Kushtrim P skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra och generellt trevligt bemötande!
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Är mycket nöjd med vår mäklare Gustav. Han har hela tiden varit närvarande och haft svar på våra frågor. Mycket nöjda!
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Sammanfattningsvis mycket nöjd med försäljningen av vårt hus. Snabb respons och återkoppling.
  • Anders M
    Anders M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Noggrann driftig och fingertoppskänsla för marknaden
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi är i helhet nöjda, huset blev sålt fort.
  • Angelica T
    Angelica T skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi fick ett väldigt gott bemötande redan vid vår första kontakt via telefon. Proffsigt, effektivt och väldigt informativt. Vi fick god hjälp på vägen mot vårt beslut att köpa hus och att skapa kontakt med ny bank. Vi är mycket nöjda och känner oss framförallt trygga i vårt husköp. Gustav förmedlar ett lugn och inger gott förtroende. Det kändes tydligt att han ville ge både oss som köpare och husets säljare ett bra stöd på vägen.
  • Anna W
    Anna W skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket nöjd. Effektivt, professionellt, vänligt
    och med trevlig stämning.
  • Ann-christine L
    Ann-christine L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Fantastiskt , allt perfekt, mycket bra info hela tiden ..
  • Monica S
    Monica S skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mitt bemötande med mäklare Gustav Persson var bara positivt. Han verkade kunnig, då han gav snabba svar på alla frågor och var dessutom tydlig. Var det sedan något jag undrade över, så skickade jag mail som han snabbt svarade på. så min förväntan på honom som mäklare levde han verkligen upp till. Jag som kund var först lite oroad över hur jobbigt det kunde bli med fotografering, besiktning och visning eftersom jag aldrig varit med om det tidigare. Men mäklarens lugn smittade av sig till mig, så jag tyckte att det faktiskt blev en spännande upplevelse!
  • Ulla-kerstin M
    Ulla-kerstin M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    ok.........................................................................................................................................
  • Egon C
    Egon C skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi var väldigt nöjda med Fastighetbyråns tjänster
  • Gert M
    Gert M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Kunnig, trevlig och förtroendeingivande.
  • Almir E
    Almir E skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Väldigt bra och trevlig bemötande när vi träffades. Det som jag saknar lite är återkopplingar under processen som jag behövde veta mer på detalj nivå.
  • Anes E
    Anes E skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Hej,
    Jag har för första gången träffat en mäklare som visste vad jag behöver. Som tolkade mina behov och möjligheter.

Jag fick köpa en bostad av en person som hade samma värderingar som mig själv och som tog hand om sin bostad som jag själv hade gjort. Det visste mäklaren och påpekade det för mig innan jag fick träffa säljaren.
    Detta gjorde mig supernöjd och jag kände mig mer trygg i den affären än jag någonsin gjort tidigare.
    Mäklaren tog mig seriös och kom till mötes. Det är många som ringer till mäklarna och då är det lätt hänt att mäklaren tappar lite fokus men det klickade så pass bra med min mäklare så att jag kan bara tacka, buga och berömma :-)
  • Katharina E
    Katharina E skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor är oerhört proffsig, vill kunden det bästa och håller hög frekvens vilken genererar högt pris. Tydlig och klar mot både kund och köpare. Jag är supernöjd!
  • Jimmy N
    Jimmy N skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Superbra bemötande. Information längs hela försäljningen och jagat på potentiella intressenter. Tror jag fick ut så mycket som möjligt för huset.
  • Anders G
    Anders G skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vänligt bemötande men ingen koll om detaljer för objektet. När jag väger samman från visning till kontraktsskrivning, blir betyget ett knappt okej.
  • Inger L
    Inger L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Har bara ett ord. Toppen! Med en fantastisk kunnig mäklare Eleonor Andersson Lööf. Vi är mycket nöjda.
  • Jaana G
    Jaana G skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mäklaren var fantastisk bra! Bäst av alla!! Stort tack för ett underbart engagerad arbete!
  • Johan T
    Johan T skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Det var ett bra bemötande och allt gick smidigt tillväga. På frågor jag hade så var mäklaren snabb att svara. Så jag har bara positivt att säga
  • Olivia M
    Olivia M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi ger det högsta betyg. Mäklaren jobbar mycket proffesionellt och personligt. Vi fick rätt pris vi önskade att sälja vårt villa. Skulle kunna anlita swedbankens fastighetsmäklare i framtiden.

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona