Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Landskrona

Fastighetsbyrån Landskrona

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona — Visa karta

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån.

Vi på Fastighetsbyrån känner både området och bostadsmarknaden i Landskrona väl och bidrar gärna med vår erfarenhet och kunskap när du ska köpa eller sälja en fastighet här. Med affärsmässighet och personligt engagemang guidar vi dig genom fotografering och visning, lånelöfte och juridiska frågor samt själva affären. Vi hittar köpare eller objekt som passar och finns som en trygghet genom hela processen.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 345 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona

• 2019-02-15

Ingemo H skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    När jag bestämt mig att sälja tog jag kontakt med Fasrighetsbyrån. En mycket trevlg mäklare tog kontakt med mig och veckan efter var det i rullning. Sålde bostaden uner 2 veckors period. Mäklaren hade kontakt via mail under hela tiden och fortfarande skickar hon om det är något jag undrar över. Tack Cecilia på fastighetsbyrån❤❤❤ Läs mer
  • 2019-02-14

Christin R skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har sålt hus.
    Vi tog kontakt långt innan husförsäljning var aktuell för att stämma av vad vi kunde förvänta oss och hur processen är.
    Vi fick saklig och bra information. Har varit lätt att få kontakt vi tel eller sms.
    När det blev aktuellt med försäljning hade vi en grundlig och bra genomgång och tidsperspektivet var bra.
    Den info vi hittills har behövt har vi fått och visningarna genomfördes och mäklaren stämde av både före och efter.
    Vi kan varmt rekommendera Eleonor. Läs mer
  • 2019-02-12

Marigona H skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla är en mäklare med lång erfarenhet och kunskap inom branschen och det märks tydligt när man anlitar henne till försäljning. Hon ser till att alla blir nöjda och servicen är av hög nivå. Vi har både sålt och köpt av Gunilla och är så nöjda med bemötandet båda gångerna, därför ger vi Gunilla ett välförtjänt högsta betyg! Marigona Hoti Läs mer
  • 2019-02-07

Bo S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Det är inte riktigt klart med försäljningen ännu.
    Vi blev väldigt bra bemötta av Eleonor Läs mer
  • 2019-02-01

Rolf S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Ordning och reda. Erfarenhet och kunskap. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-01-28

Nina J skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mkt trevligt bemötande av mäklaren, men vi kände att VI fick ligga på för att affären skulle lösas.
    Vi förstår att säljaren kan vara seg men det är mäklarens uppg att driva affären framåt tycker vi.

Har tidigare köpt annan bostad via er och då var drivet ett annat.

Annars nöjda med bemötande etc men rent för segdragen affär totalt sett. Läs mer
  • 2019-01-26

Jennie L skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor sålde vår tomt i Saxtorp. Vi är mycket nöjda med allt, inkl pris, bemötande, professionell hantering. Eleonor levde helt klart upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-01-25

Rebecka C skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hade turen att Gunilla svarade när jag ringde för att söka en bostad i en speciell situation. Hon sökte, fann o hanterade säljaren bra och professionellt! Läs mer
  • 2019-01-15

Fredrik B skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Inget klabb. Snabba puckar. Läs mer
  • 2019-01-14

Lena P skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Ang försälning av lgh i Villa Borgia
    Sanela är mycket tillmötesgående och trevlig men ack så långsam. Försäljningsprocessen har blivit alltför utdragen.
    Vidare har vi flera gånger påpekat att det finns hiss i huset från källaren upp till 3;e våningen. Men fortfarande står det hiss nej i försäljningsuppgifterna.

Köpet av bostadsrätt i Tuppaskolan sköttes bra ur min synvinkel. Läs mer
  • 2019-01-13

Patrick M skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har köpt ett hus på Runstensvägen 6 i Glumslöv.

Eleonor var väldigt kunnig och profisionell i sin yrkesroll. Läs mer
  • 2019-01-11

Leif Roland P skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Sakligt,seriöst och kompetent. Snabb hantering. Läs mer
  • 2018-12-26

Mikael H skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålde mitt hus på mindre än en vecka och fick mer än jag räknat med.
    Mäklaren gjorde en myckat bra värdering, och jag upplevde henne som mycket bra och kunnig. Läs mer
  • 2018-12-26

Björn F skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Många bra råd inför foton av lägenheten. Väl skrivet i beskrivningen och snabba svar. Läs mer
  • 2018-12-19

Katherine R skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi köpte en villa i lanskrona. Gunilla har varit kunnig och vänlig genom hela processen.
    Det var vårt första köp med mäklare och vi har inget att jämföra med men upplever att våra förväntnkngar möttes.
    Sammanfattningsvis har vi haft en positiv upplevelse! Läs mer
  • 2018-12-17

Lilian W skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Har sålt ett enfamiljshus i Landskrona.
    Mycket korrekt bemött av mäklaren och god vilja att informera om arbetets gång.
    Räknade med en längre tid för visningar och budgivning.
    Blev förvånad över att försäljningen gick så snabbt.
    Så långt är jag mycket belåten över hennes arbete. Läs mer
  • 2018-12-06

Ingrid A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    bostadsrätt 3:a i Landskrona.
    Blev bemött på ett alldeles utmärkt sätt. Bra information inför annonsering, bra information efter visning, klara och rediga uppgifter vid kontraktskrivning.

Väntar på slutligt överlämnande av bostaden.

Är helt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Carina T

2018-12-05

Carina T skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har köpt hus i Asmundtorp och även då sålt vår bostadsrätt i Landskrona
    Fantastiskt bemötande av både mäklaren för husköpet och mäklaren för säljande av bostadsrätten.
    Mycket kompetenta och hjälpsamma.
    Vi pratar gärna om det för vänner och bekanta. Läs mer
  • 2018-12-05

Angelika T skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har sålt en bostadsrätt med en mycket duktig mäklare. Hon Sanela är helt underbar och mycket kompetent. Mina förväntningar var att få det pris vi hade satt men det gick överförväntan. Hon skötte detta exemplariskt och vi blev mycket nöjda med vad hon gjorde. går bara att sammanfatta i ett ord KANON. SANELA fortsätt så!!!!!!! Läs mer
  • 2018-12-03

Gudrun S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor har sålt min bostad.
    Trevligt bemötande, kunnig, hjälpsam och flexibel.

Kul med en mäklare som tycker att det ska bli kul att sälja "mitt" hus och tycker att det är ett väldigt fint objekt. Läs mer
  • 2018-12-02

Lööf Ö skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Alla förväntningar uppfyllda då jag även tidigare ha haft elinor och även då varit belåten med hur hon skött mina uppdrag Läs mer
  • 2018-11-22

Bengt Håkan B skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har varit lyhörd för mina önskemål, samtidigt realistisk och lagt fram sina egna förslag om upplägget. Hon har inte dragit sig för att genomföra många visningar, vilket tyvärr blev nödvändigt.

Priset blev en besvikelse men det tillmäter jag inte mäklaren någon skuld för. Läs mer
  • 2018-11-21

Mari W skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har sålt mitt hus i Asmundtorp. Gunilla var jätte trevlig informerade bra om hela processen . Hon var jätte duktig och hela försäljningen kändes väldigt tryggt och bra med henne. Läs mer
  • 2018-11-20

Torsten L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt villa i Häljarp.
    Gunilla gjorde en bra bedömning av möjligheterna för en positiv och relativt snabbaffär.
    Förväntade oss ett bättre pris än snittet för området, vilket hon infriade.

Gunilla är mycket vänlig och tillmötesgående och väl insatt och kunnig inom sitt yrke. Läs mer
  • 2018-11-19

Richard L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har ett trevligt och professionellt bemötande, hon är lätt att få tag på återkommer alltid när vi sökt henne. Läs mer
  • 2018-11-19

Richard L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt villa. Bra förarbete och en kontinuerlig kontakt trots att det tog drygt ett år innan bostaden lades ut till försäljning. Varit väldigt tillgänglig och snabb i kommunikationen. Vi har varit extremt nöjda med Gunillas arbete! Läs mer
  • 2018-11-18

Sabina N skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sanela är professionell, kunnig, effektiv och engagerad mäklare. Jag är fantastiskt nöjd med Sanelas insats från start till slut. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-16

Christer T skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har på ett mycket trevligt sätt varit oss behjälpliga i vår försäljning av vårt hus.
    Det har alltid gått att nå henne om vi har haft några frågor i ärendet. Läs mer
  • 2018-11-15

Solweig T skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt villa samt fått hjälp med köp av bostadsrätt i annan kommun. Lugn, trygg och mycket saklig. Kunnig, påläst och erfaren. Läs mer
  • 2018-11-14

Nibal A skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag köpte en bostadsrätt, mäklaren var jätte trevlig och i kontakt med mig i tid.
    jag tackar henne för allt. Läs mer
  • 2018-11-11

Britt-Marie M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Fantastiskt bemötande och hjälpsam mäklaren på alla sätt.väl värt arvodet. Läs mer
  • 2018-11-10

Kim J skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sanela tog hand om försäljning av vår bostadsrätt på ett bra och förtroendegivande sätt.
    Vi tycker att det mesta gick som vi hade hoppats på och att Sanela gjorde sin del av affären och trots budgivning med närmare 50 olika bud så skötte hon det med beröm och ett glatt humör. Läs mer
  • Aferdita V

2018-11-10

Aferdita V skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Har köpt villa.
    Blev bemött på ett jätte trevligt sätt kände mig genast bekväm med henne, som mäklare kunde hon sitt jobb utmärkt allting flöt på smidigt på alla plan. Som mäklare från 1 till 10 får hon en 10. Läs mer
  • 2018-11-08

Martin L skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt
    Positiv, glad och social Läs mer
  • 2018-11-06

Gerd O skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt lägenhet. Inte rikrigt nöjd med behandlingstiden, mellan handpenning och utbetalning! Läs mer
  • 2018-11-04

Arne A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Allt utfördes korrekt och smidigt. Är mycket nöjd. Läs mer

Richard U skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag och min sambo köpte oss en villa. Vi båda två upplever att Gunilla Berthagen agerade professionellt och bra! Vi är mycket nöjda med de bemötande vi fick och vi fick alltid svar på de frågor vi ställde. Läs mer

Max F skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    1.Sålt hus
    2.Väldigt bra bemött av mäklaren
    3.Energisk med fart o fläkt och saker blev gjorda med en positiv energi
    4En fartfylld resa som tog knappt 1,5 vecka så var huset sålt,mycket positivt
    Allt gick på räls. Läs mer

Rosemarie F skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Ordning och reda. Full koll på allt och hjälper till med allt man behöver hjälp med. Läs mer
  • 2018-11-01

Torsten L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Gott och kunnigt bemötande från början. Läs mer
  • Madeleine L

2018-10-29

Madeleine L skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig, kunnig och engagerad. Läs mer
  • 2018-10-29

Adam S skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet i ett radhus. Jag blev väldigt bra bemött på ett professionellt och schysst sätt. Mina förväntningar var en trevlig mäklare, tydlig bild av bostaden och svar på frågor. Jag fick snabbt svar på mina frågor och en väldigt bra översikt av bostaden. Läs mer
  • 2018-10-23

Elvis B skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Superbra! Allt flöt på jättefint. Läs mer
  • 2018-10-20

Kim J skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har köpt hus där Gunilla Berthagen var mäklare och vi fick ett bra bemötande.
    Hon är trevlig och kunnig.
    Kan rekommendera henne till bekanta. Läs mer
  • 2018-10-12

Annica K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra mäklare! Inget att klaga på. Läs mer

Balazs B skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi köpte ett hus som Gunilla mäklade. Hon gav ett stillsamt och rutinerat intryck redan från början. Under själva budgivningen hade vi kontakt flera gånger över telefon där hon återigen visade ett lugn och inte så hetsig som vissa mäklare kan upplevas. Hon framförde våra budskap och fick oss att känna oss sedda under hela budgivningen. En mycket pålitlig mäklare, iaf från köparens sida. Läs mer

Ulrika D skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt hus, fick ett bra och positivt bemötande av Eleonor. Hon var bra på att hålla oss informerade kring vad som skedde, gillar att det gick att ha sms kontakt inkl samtal.

Något som var väldigt positivt och även gjorde oss lugnare inför köpet är att hon har besiktigat husen hon säljer innan hon har en visning och att man får det protokollet skickat till sig om man vill ha det.

Hade inga särskilda förväntningar förutom att jag ville känna förtroende för mäklaren vi skulle köpa hus av och det fick jag.

Sammanfattningsvis var det en bra och positiv upplevelse att köpa hus av Eleonor. Läs mer

Frida F skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt hus. Trevligt bemötande från visningen samt hela kontakten under budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2018-10-05

Gull-Britt L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt fritidshus i saxtorpsskogen.
    Jag själv tog första kontakten och vi bestämde ca 1 vecka efter för en bedömning. Kontakten fortsatte o allt var till belåtenhet.
    Förtroendet fick jag redan vid första mötet o bestämde då att Gunilla skulle sköta denna affär som sedan gick väldigt snabbt o sköttes väl. Läs mer
  • 2018-09-20

Marie P skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket nöjd med Sandela som mäklare väldigt bra bemötande. Vi sålde våran lägenhet innan den ens hann komma ut på hemnet och ha visning. Läs mer

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona