Fastighetsbyrån Landskrona

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona — Visa karta

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån.

Vi på Fastighetsbyrån känner både området och bostadsmarknaden i Landskrona väl och bidrar gärna med vår erfarenhet och kunskap när du ska köpa eller sälja en fastighet här. Med affärsmässighet och personligt engagemang guidar vi dig genom fotografering och visning, lånelöfte och juridiska frågor samt själva affären. Vi hittar köpare eller objekt som passar och finns som en trygghet genom hela processen.

Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 430 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona

• 2019-10-10

Raed H skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hej! Efter många visningar på olika objekt hittade vi till slut vårt hus som kommer att bli ett drömhus i Häljarp. Philip som verkligen överträffade våra förväntningar och förklarade för oss på ett detaljerat och pedagogiskt sätt. Vi fick en genomgång av områdets och husets historias. Vi hade städig telefonkontakt, och även om frågorna blev många så fick vi tydlig info och svar på frågorna. Jag har träffat många duktiga mäklare men aldrig stött på någon som är i närheten av Philip. Jag hoppas att han jobbar kvar om/när vi säljer vårt hus om 10 tals år.
    Med det sagt lämnar vi våra bästa rekommendationer och tackar Philip för en grymt bra bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-10-09

Katarina L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpte hus på Ängahusvägen 132.
    Blev väldigr bra bemött, kunnig om fastigheten. Läs mer
  • 2019-10-09

Micael W skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor var ett naturligt val vid vår försäljning av huset. Hon besitter ett professionell kunnande och agerande som säljare och rådgivare. Lätt att få kontakt med är informativ och lyhörd. Samt inte minst av allt så är hon oerhört trevlig och positiv i sin framtoning. Läs mer
  • 2019-10-08

Sara P skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har sålt en Bostadsrätt i Landskrona. Det började med att Sanela missade vårt möte men räddade det bra med att hon dök upp en senare tid samma dag. Sedan tycker jag att hon har skött allt helt utmärkt. Allt gick på en vecka från fotografering tills papperna var påskrivna och lägenheten såld. Jag rekommenderar Sanela om du vill ha en trevlig, ödmjuk och snabb mäklare! Läs mer
  • 2019-10-02

Kenneth S skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har med mycket vänlighet och stor effektivitet sett till att vår villa har hittat ny ägare.
    Vi har under säljprocessen fått all den information vi behövt.
    Stort tack för gott samarbete. Läs mer
  • 2019-09-27

Sylva L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har hjälpt mig att sälja min koloni. En mycket trevlig och proffsig person.
    Det var ordning och reda i alla pappren som skulle skrivas på.
    Skönt att slippa ha ansvar för alla kontakter som skulle tas.
    Allt har fungerat jättebra. Helt nöjd Läs mer
  • 2019-09-24

Birgitta A skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Elenor var alltid entusiastisk och positiv. Jag hade de här förväntningarna innan och hon uppfyllde dem med råge.
    Hon var också kunnig och effektiv.

Hon sålde ett radhus Läs mer
  • 2019-09-23

Susann G skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Både sålt och köpt med hjälp av Sanela och bägge gångerna har hon varit mycket hjälpsam och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-09-18

Emelie R skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har fått ett superfint och professionellt bemötande av Eleonor. Hon har verkligen gett sitt yttersta för att vi ska få sålt huset snabbt vilket vi behövde. Jag kommer definitivt rekommendera Eleonor vidare till min familj och bekanta. Läs mer
  • 2019-09-17

Jonas H skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mkt trevlig rak o bra mäklare ordning o reda Läs mer
  • 2019-09-16

Jacob R skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålde min 2:a i Landskrona och redan från första samtalet så har sanela varit enormt bra.
    Hon har varit pedagogisk i sina förklaringar och verkligen pushat igenom lägenheten affären på ett grymt sätt.
    Och det gjorde att det kändes mycket smidigt att sälja samt att hon gick långt över mina förväntningar inte minst i priser Läs mer
  • 2019-09-12

Bengt R skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi köpte en brf lägenhet genom Fastighetsbyrån. Sanela är mycket trevlig och hjälpsam, och var väl insatt i allt rörande denna lägenhet. Vi är väldigt nöjda, känner att vi fått all den hjälp och information som vi behövde. Läs mer
  • 2019-09-11

Mexhide S skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har köpt bostadsrätt (lägenhet).
    Jag blev väldigt bra bemöt av mäklaren och fick den info som jag behövde. Men jag kunde känna ibland att det var lite luddigt vad gällde kontakten mellan mäklaren och bovärden (HSB) och även mellan mäklaren och banken. För jag blev tillsagd att göra något går till banken dom säger något annat. Pratar med mäklaren om tillträdesdagen och nycklar då säger bovärd något annat. Könnde att kontakten e mellan kunde varit tydligare och konkretare. Men annars trevlig och svarar snabbt. Läs mer
  • 2019-09-10

Karl J skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hjälpte oss att sälja vårt radhus.
    Mycket trevlig och kunnig mäklare som gjorde allt för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt. Läs mer
  • 2019-09-08

Elisabeth A skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig, proffsig, kunnig.
    Skulle gärna kontakta henne igen om behov uppstår.
    Med vänlig hälsning, Elisabeth Axelsson Läs mer
  • 2019-09-07

Emil Axel Johan W skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Philip är en mycket kunnig och brinner verkligen för sitt jobb. Väldigt engagerad och sätter alltid kundens bästa i fokus. Så länge Philip finns kvar i branschen kommer vi alltid välja honom. ⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • 2019-09-06

Aida D skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Har köpt en bostadsrätt där Sanela var mäklare. Från början till slut har hon varit ytterst professionell, vänlig, tillmötesgående, behjälplig i varje situation och varje möte Läs mer

Filip T skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Lägenhet, blivit bemött på ett lugnt, trevligt och bra sätt.
    Levde upp till mina förväntningar, trevlig och inte för på.
    Enda negativa var att 1 par nycklar + 1 tagg försvann så jag måste ordna med låsbyte. Läs mer

Herbert N skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpet av hus gick smidigt via Gunilla.
    Vi fick snabba svar och från budet var lagt av oss gick det fort till återkoppling samt kontaktskrivning och alla parters uppgifter gick smidigt och bra.
    Nöjd med köpet av hus via Gunilla och Fastighetsbyrån. Läs mer

Herbert N skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Försälningen av min bostadsrätt gick smidigt och lägenheten blev såld till utgångspris.
    Bra konversation mellan mig som kund och mäklaren. Läs mer
  • 2019-08-16

Rolf N skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Fick god hjälp med en snabb och bra försäljning till gott pris. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • 2019-08-15

Sanna N skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt 2a i centrala Landskrona, väldigt bra mäklare.

All har gått väldigt enkelt och smidigt! Har även fått hjälp av kollegan philip som var mycket trevlig! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Läs mer
  • Kristina Helén O

2019-08-04

Kristina Helén O skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt en andelslägenhet och blev jättefint bemött på alla vis, de ställde alla upp för att göra både mig och säljarna nöjda. Mäklaren gjorde ett toppenjobb och affären gick både snabbt och smidigt på alla sätt även vad angår inflyttningstid. Stort beröm. Läs mer
  • 2019-08-01

Björn L skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Har sålt bostadsrätt på brf Kungen och jag fick ett trevligt bemötande och försäljningen gick bra. Läs mer
  • 2019-07-09

Agneta P skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Bostadsrätt
    Svarade inte på mejl, sms, telefon.
    Kunde inte svara på mina frågor och tog inte heller reda på svaren.
    Jag har själv fått ta reda på saker genom ordförande i föreningen.
    Blev inte ens kontaktad under budgivning utan fick själv försöka få tag på henne och fråga om mitt bud kommit in och om säljaren godtagit budet. Läs mer
  • 2019-07-07

Andreas C skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi sålde vår villa med hjälp av Eleonor, det var en smidig process och vi kände vi fick bra valuta för pengarna. Läs mer
  • 2019-07-06

Anders J skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor är en väldigt duktig mäklare och vi är oerhört nöjda med allt. Läs mer
  • 2019-07-06

Jennifer B skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor är mycket professionell med en personlig känsla. Hon sätter sina kunder i centrum och är väldigt serviceminded. Hon är lätt att få tag på när det behövs och gör alltid sitt bästa för att svara på frågor som uppstår på vägen. Hon är en toppen mäklare, helt enkelt! Läs mer
  • 2019-06-26

Karena L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Det fungerade bra med mitt köp Läs mer
  • 2019-06-26

Joy B skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt en villa! Fantastiskt engagemang, snabb återkoppling och otroligt duktig på sitt jobb! Läs mer
  • 2019-06-25

Cay B skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Proffsig, korrekt, resultatinriktad.
    Gunilla har verkligen motsvarat alla våra förväntningar på en bra mäklare!
    Att försäljningen giick raketsnabbt gör inte saken sämre. Läs mer
  • 2019-06-24

Selma C skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt bostad på enoch thulins väg 28A
    Professionell mäklare , tydlig och ansvarsfull samt en snutta humor !
    Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-06-19

Aiman H skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har köpt en bostadsrätt och mäklaren var snäll och trevligt, men hon kan inte sitt jobb.
    Jag fick ringa och skicka många sms för att få rätt information.
    Det var kaos från början tills sista steg.

Man behöver alltid utveckla sig. Läs mer
  • 2019-06-18

Ann-Christin R skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Snabb kontakt, kunnig, bra samtal. Rek gärna Sanela som mäklare till andra.
    Sålt bostadsrätt på Tornet Läs mer
  • 2019-06-17

Knut-Axel K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mäklaren är Proffsig, kunnig, rak o tydlig.
    Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-06-12

Pirjo K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra säljare som har en stor förmåga att skapa förtroende. Vi är mycket nöjda. Dock märkte vi att Elenor skulle behöva förslagsvis någon form av biträde assistens som tog hand om administrationen. Hon var ibland svår att få tag i. Vi har absolut förståelse för att hon har mycket. Detta är ett förbättringsförslag. Med vänlig hälsning, Pirjo Kaikkonen Läs mer
  • 2019-06-10

Charlotta H skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har köpt en bostadsrätt och fick utmärkt hjälp med allt av Fastighetsbyrån, och mäklare Sanela Dindic. Sakligt, kunnigt, lugnt och tryggt ledde hon oss igenom hela affären. Kunde inte haft en bättre mäklare! Läs mer
  • 2019-06-02

Kerstin Wirell O skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi hade en tomt som skulle säljas och kontaktade Eleonor som vi uppfattade hade stor kännedom om området. Redan vid första mötet tyckte vi att E uppfyllde våra förväntningar och processen sattes igång. E har dessutom hjälpt till på olika sätt som kanske inte alla mäklare gör. Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne gärna.
    Thomas Olsson och Kerstin Wirell Olsson Läs mer
  • 2019-05-30

Arben S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Bästa mäklaren i skåne och i sverige snäll Läs mer
  • 2019-05-30

Jakob S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra bemötande
    Profsigt med bra upplägg
    Bättre än förväntat Läs mer
  • Anette M

2019-05-25

Anette M skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Bättre fastighetsmäklare får man inte. Tacksam att kunna genomföra mitt köp av tomten med bästa tänkbara support! Läs mer
  • 2019-05-21

Annelie C skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt villa. Glad och trevlig mäklare. Läs mer
  • Agneta N

2019-05-19

Agneta N skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt en bostad.
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Mina förväntningar var att få sålt min bostad så fort som möjlig och till rätt pris och Eleonor klarade detta med bravur.
    Det kändes tryggt att ha en kunnig och engagerande mäklare som alltid fanns till hands om det var några frågor. Läs mer
  • 2019-05-13

Nina P skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla har hjälpt mig sälja min villa. Ett stort engagemang har hon. Hjälpsam, råder, tycker, ärlig och rak. Hon är en sympatisk person, och tar sig tid att svara på "dumma" frågor. Jag har träffat henne tidigare på visningar, så förväntningarna var precis de hon gav mig :) Läs mer
  • 2019-05-08

Leyly K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Personlig och proffsig i bra kombination! Läs mer
  • 2019-05-08

Pia S skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-05-07

Bo G skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Fingertoppskänsla gällande utgångspris och förhandling av bud före visning. Ställde upp i tid och otid. Oerhört angagerad och positiv. Läs mer
  • 2019-05-06

Mimoza V skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt en trea på löpargatan. Helt nöjd! Rekommenderas! Läs mer
  • Josefin M

2019-05-06

Josefin M skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har köpt en villa i Landskrona.
    Eleonor var mycket tillmötesgående, insatt i alla delar av objektet samt omgivningarna. Kändes superprofessionell på alla vis! Kändes jättetryggt att köpa hus av Eleonor. Alltid tillgänglig vid eventuella frågetecken. Läs mer
  • 2019-05-06

Kerstin B skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Det är min Mamma som sålt sin lägenhet där jag varit 100% närvarnade och drivande då Mamma är svårt sjuk, jag har agerat med fullmakt.

Sanela visar intigritet och förståelse, väl anpassad till aktuell
    situation, redovisat sakligt sitt kunnande kring brf i Landskrona.

Vara insiktsfull, visa omdömme utan några överdrifter, snabbt
    kunna agera och fullfölja, allt detta har Saanela visat.

Mycket positiv, kände oss som ett team som skulla klara ut denna försäljning utan fördröjning!

Hälsningar/ ulf berglund Läs mer

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona