Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Landskrona

Fastighetsbyrån Landskrona

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona — Visa karta

Mellan Helsingborg och Malmö, vid Öresund, ligger vackra Landskrona. Här finns en härlig blandning av natur, kultur, fritidsaktiviteter och ett rikt stadsliv med restauranger, shopping och nöjen. Tågförbindelserna är goda och du tar dig enkelt både norrut, söderut och till Danmark härifrån.

Vi på Fastighetsbyrån känner både området och bostadsmarknaden i Landskrona väl och bidrar gärna med vår erfarenhet och kunskap när du ska köpa eller sälja en fastighet här. Med affärsmässighet och personligt engagemang guidar vi dig genom fotografering och visning, lånelöfte och juridiska frågor samt själva affären. Vi hittar köpare eller objekt som passar och finns som en trygghet genom hela processen.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 277 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona

• Rosita L
    Rosita L skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Väldigt svår att få svar ifrån. Kanske för många bollar i luften.
    Men annars mycket trevlig Läs mer
  • Annika K
    Annika K skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hon är pigg och trevlig, snabb på kontakta säljare och komma tillbaka med svar.
    Vi sålde en etta på solskiftet.
    Kan absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Göran S
    Göran S skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig och kunnig personal. Allt gick mycket smidigt tillväga. Läs mer
  • Mahmoud M
    Mahmoud M skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt en villa i härslöv Landskrona .
    Blev bemött på ett rätt så bra sätt .
    Mäklaren skötte sig hyfsat bra. Läs mer
  • Per Arne P
    Per Arne P skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har sålt en 1 plans villa och vi blev mycket väl bemött av mäklaren som skötte försäljningen till vår fulla belåtenhet.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • Göte O
    Göte O skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Landskrona.
    Snabbt och trevligt utfört arbete av mäklaren. Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket proffsiga, bra på kommunicera och man upplevde stor trygghet. Total service och stort engagemang Läs mer
  • Oskar N
    Oskar N skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Duktig, kunnig och driven.
    Rekordelig och mån om både säljaren och köparens behov. Läs mer
  • Jarl Edgard K
    Jarl Edgard K skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    proffsigt man får vad man betalar för Läs mer
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpte en villa. Vi hade god kontakt med mäklaren och det fanns hrla toden en känsla av att vi skulle få till en bra affär för både aäljare och köpare. Något som också lyckades tillslut. Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Stundom svår att nå..... Minst 30 tecken Läs mer
  • Per Arne P
    Per Arne P skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra bemötande,kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • Lars-Eric G
    Lars-Eric G skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har köpt en bostad i Landskrona. Mäklaren är uppträde professionelltoch lämnnade utmärkt information och stöd. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Rolf  F
    Rolf F skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra bemötande och god hjälp av trevlig och kunnig personal Läs mer
  • Peder J
    Peder J skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Härslöv villa 1plans med beboelig källare 114+117m2 stor tomt och skulle ej vara svårsålt.... mäklaren blev vi bemötta av ok. Tror dock att hon trodde objektet skulle säljas lättare ön vad det gjorde och självsäkerheten försvann efter någon månad. Personligen tror jag att man måste vara en säljande person som mäklare och man måste jaga in kunder. Nu hade vi/hon tur som fick en familj i nöd men vi fick gå ner från utgångspriset 2.25 till 2.1 och detta var innan hon ville sänka priset som jag anser var korrekt. Vi hade tur som slapp det även om jag aldrig skulle gått med på det. Hon ställde väl upp och gjorde kanske precis vad hon behövde men kändes som lm det inte var något extra alls. Nä blir en annan mäklare nästa gång. Väldigt trevlig var hon men spelar tyvärr ingen roll. Tack vare att vi fick sålt det så blir betyget 2+. Läs mer
    2018-05-29 Gunilla B svarar Peder J
    Hej och tack för dina synpunkter, väldigt tråkigt att du inte känner dig nöjd med försäljningen, jag brinner för att skapa bra affärer och att ha nöjda kunder, både säljare och köpare.
    Första visningen var den 18/2 och vi skrev kontrakt den 10/4, jag visade huset totalt 6 söndagar för 19 intressenter. Familjen som köpte huset var egentligen intresserade av ett hus i Asmundtorp men på mitt förslag så bokade jag visning för dem på ert hus, de hade ingen tanke alls på att köpa hus i Härslöv, de funderade någon vecka, vi hade några kontakter och därefter bestämde de sig för att komma och titta en gång till, de köpte huset för 2.175.000 kr.
    Målet med försäljningen var såklart att nå utgångspriset, men jag gjorde mitt absolut bästa och jag tror ändå det blev bra efter omständigheterna.
    Bästa hälsningar Gunilla Berthagen
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Professionell och tillmötesgående Läs mer
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor tog över när vår första mäklare misslyckades, och lyckades sälja vårt hus för oss på ett snabbt och positivt sätt.
    Eleonor var en positiv och en frisk fläkt som snabbt fick ihop alla argumenten i text och bild. Gjorde också ett bra avslut som vi förväntade oss att en mäklare gör. Rekommenderar gärna Eleonor till andra som skall sälja sitt hus. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    vi har sålt villa med hjälp av Eleonor.
    allt har flutit på bra genom försäljningen Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor är kunnig, har bra bemötande och uppträder som man förväntar sig av en fastighetsmäklare Läs mer
  • Carsten O
    Carsten O skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    * Köp av villa
    * Trevligt bemötande om än något för mycket fokus på säljarens
    intresse jmfr. med köparens.
    * Totalt sett levde mäklaren upp till förväntningarna.

En mäklare med stor erfarenhet i branschen med stort fokus på
    att hantera säljarens intresse i första hand.
    Trevligt bemötande och kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Inger W
    Inger W skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Har köpt bostad av Eleonor, uppfattar Eleonor som en mycket kompetent mäklare! Hon utstrålar en säkerhet och verkar väldigt trygg i sitt yrke, vilket i sin tur gör att man känner sig trygg som köpare! Tillika mycket trevlig och human! Läs mer
  • Jasna I
    Jasna I skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig och hjälpsam mäklare . Svarade på alla frågor som vi hade . Läs mer
  • Bo A
    Bo A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra bemötande de andra har jag ingen uppfattning på Läs mer
  • Ann-Charlott S
    Ann-Charlott S skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Både jag och min man har både mailat och sms:at om ett radhus sen i början på mars för att vi vill ha en tid för visning. Men INGET svar! Så fruktansvärt dåligt och oproffsigt! Läs mer
    2018-04-23 Gunilla B svarar Ann-Charlott S
    Hej, det var riktigt tråkigt att höra och märkligt, jag fick ett mail från dig i torsdags och som jag besvarade i helgen, men jag har inte fått några mail eller sms tidigare, har jag på något sätt trots allt missat tidigare mail så ber jag om ursäkt, ring mig gärna så kan vi prata vidare om radhuset. Bästa hälsningar
    Gunilla Berthagen
    2018-04-23 Ann-Charlott S svarar Gunilla B
    Hej.
    Min man skickade ett sms till dig den 22 mars och 20 april, men inget svar...
    Jag har mailat till dig två gånger. Senast i torsdags.
    /Ann-Charlott
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Lena  L
    Lena L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra bemötande.Bra pris. Och verkligen villig till att allt klaffade. Vilket det gjorde med vår husfösäljning Läs mer
  • Jacobus K
    Jacobus K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevligt, snabbt och professionellt bemötande! Vi har anlitat Eleonor vid försäljning och har även köpt fastigheter via henne. Vi kan definitivt rekommendera Eleonor! Läs mer
  • Åsa I
    Åsa I skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi kom i kontakt med Philip av den anledningen att han var kontaktperson gällande ett nybygge i Häljarp som vi blev intresserade av sommaren 2017. Det föll sig då naturligt att han då skulle få värdera vårt 70-talshus.
    Hans värdering av vårt hus var bra estimerat. Vårt hus låg i ett område som ”lite plötsligt” blivit populärt med en snabb prisökning. Men trots det hade Philip hängt med i svängarna och visste vad vi kunde begära.

Så vi anlitade Philip som mäklare och försäljningen gick snabbt. Inte bara pga Philip utan även pga vår presentation av objektet som helhet. Vi som säljare hade gjort vårt yttersta för att visa huset från sin bästa sida både på bild och i verkligheten. Sedan ”förpackades” det snyggt med bl.a. proffsiga prospekt och Fastighetsbyråns pålitliga approach.

Vi har haft kontakt med Philip i några ärenden efter försäljningen och varje gång har han svarat oss snabbt och hjälpt till.

När man pratar och har kontakt med Philip känns det som man pratar med en kollega mer än sin mäklare och han känns rationell i sitt sätt att tänka och resonera. Så ska det vara. Läs mer
  • Jan M
    Jan M skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi fick förtroende för Eleonor under tidigare husvisningar och anlitade henne därför när vi skulle sälja vårt eget hus.
    Eleonor är kunnig, säker erfaren och hjälpsam. Vi fick också mycket goda råd. Med sitt stora engagemang kändes det att hon var på hugget. Även efter försäljningen fick vi hjälp med förbättringsutgifter i samband med reavinstbeskattning. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla är en skicklig mäklare, som ger ett vänligt och professionellt intryck. Hon är tillmötesgående och försöker verkligen bemöta kundens, i detta fall säljarens, önskemål.
    Hon arbetar snabbt och korrekt och återkopplar enligt överenskommelse, både till säljaren och köparen.
    Jag kan verkligen rekommendera Gunilla i hennes profession som mäklare och skulle själv gärna vända mig till henne igen om det skulle bli aktuellt.

Vänligen
    Carina Pierroff Läs mer
  • Richard S
    Richard S skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hej
    Jag tycker att Gunilla uppfylle alla mina förväntningar,allt hon lovade blev uppfyllt till 100%
    Proffsigt!!!! Läs mer
  • Roger E
    Roger E skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig, proffsig och kunnig.
    Fick all hjälp vi behövde Läs mer
  • Bo-evert F
    Bo-evert F skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra bemötande och bra service. Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla var professionell och trevlig och mycket tillgänglig för frågor och funderingar. Gav ett seriöst intryck och kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Nisrin A
    Nisrin A skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    En mycket professionell mäklare och opartisk vilket är viktigt för mig som köpare. Kunnig och erfaren! Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Engagerad , kunnig , trevlig. Sanela är en mäklare jag gärna skulle rekommenderar till både köpare och säljare.

Helt nöjd med allt från början till avslutad försäljning.

Med vänliga hälsningar Daniel Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Gunilla Berthagen är rutinerad och har god kännedom om den lokala husmarknaden och intresserade spekulanter.
    Hon var lyhörd till vårt förslag till upplägg av försäljningen.
    I kombination med hennes personlighet och vänliga bemötande blev vårt samarbete mycket lyckat. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Det var ett bra bemötande som väl mötte upp till förväntningarna. Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Hon har fungerat bra i försäljningen av lägenheten.
    Kunde kanske vara lite lättare att få tag i.
    Kan gärna vara lite mer på alerten, kanske beroende det på att hon hade för många uppdrag Läs mer
  • Anja C
    Anja C skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Lite trögt att få folk på visningen. Men Gunilla skötte affären toppen när det var dags för försäljning! Läs mer
  • Sten-erik O
    Sten-erik O skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Allt fungerade väl och som man kan förvänta sig av en mäklare! Läs mer
  • Johnny N
    Johnny N skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Det gick bra inga problem . Gunilla gav ett bra intryck. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Fick ett inbjudande och vänlig bemötande, kändes positivt. Hon visade och berättade om lägenheten på bra sätt.
    Jag upplevde henne positivt och att hon bemödade sig om oss att vi skulle förstå allt.. Läs mer
  • Stella A
    Stella A skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sanela är trevlig och öppen, lätt att få kontakt med.
    Hon gör ett personligt men professionellt intryck.

Hon svarar oftast snabbt på brev och sms, ifall hon dröjer så är det med en ursäkt,vilket uppskattas.
    Hon är noga med att informera om juridiska fakta, rättigheter och skyldigheter som köpare liksom om säljarens ansvar.
    Vi känner oss nöjda med henne som mäklare.
    Än är köpet inte helt klart men det ska nog fungera tillfredsställande. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Fick ett bra bemötande av Eleonor. Hon var engagerad och man känner hon bryr sig. Har dessutom en gedigen erfarenhet av området. Har både köpt och sålt via henne tidigare av en anledning. Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Bemötandet och genomförandet av lägenhetsförsäljningen var av bästa märke. Läs mer
  • Gun W
    Gun W skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har haft ett väldigt bra samarbete. Gunilla är både proffsig, hjälpsam och vänlig! Läs mer
  • Ann-Kristin R
    Ann-Kristin R skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    jag är väldigt nöjd med hela affären Läs mer
  • Ann-christin L
    Ann-christin L skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har bara Superlativer att ge.
    Min man svarade på er förfrågan via min Facebook sida. Läs mer
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Väldigt måna om oss att allt ska kännas bra med och inför försäljningen av huset. Jättebra på att återkoppla vid ny information. Läs mer
  • Marion F
    Marion F skrev om Gunilla Berthagen en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har blivit mycket bra bemötta. Gunilla är effektiv och synnerligen tillmötesgående på alla punkter.
    Marion och Karsten Feuk Läs mer

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona