Alla kategorier Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Landskrona
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Landskrona

Fastighetsbyrån Landskrona

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Landskrona och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 104 kunder tycker om Fastighetsbyrån Landskrona

• Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Är mycket nöjd med vår mäklare Gustav. Han har hela tiden varit närvarande och haft svar på våra frågor. Mycket nöjda!
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Sammanfattningsvis mycket nöjd med försäljningen av vårt hus. Snabb respons och återkoppling.
  • Anders M
    Anders M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Noggrann driftig och fingertoppskänsla för marknaden
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi är i helhet nöjda, huset blev sålt fort.
  • Angelica T
    Angelica T skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi fick ett väldigt gott bemötande redan vid vår första kontakt via telefon. Proffsigt, effektivt och väldigt informativt. Vi fick god hjälp på vägen mot vårt beslut att köpa hus och att skapa kontakt med ny bank. Vi är mycket nöjda och känner oss framförallt trygga i vårt husköp. Gustav förmedlar ett lugn och inger gott förtroende. Det kändes tydligt att han ville ge både oss som köpare och husets säljare ett bra stöd på vägen.
  • Anna W
    Anna W skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket nöjd. Effektivt, professionellt, vänligt
    och med trevlig stämning.
  • Ann-christine L
    Ann-christine L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Fantastiskt , allt perfekt, mycket bra info hela tiden ..
  • Monica S
    Monica S skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mitt bemötande med mäklare Gustav Persson var bara positivt. Han verkade kunnig, då han gav snabba svar på alla frågor och var dessutom tydlig. Var det sedan något jag undrade över, så skickade jag mail som han snabbt svarade på. så min förväntan på honom som mäklare levde han verkligen upp till. Jag som kund var först lite oroad över hur jobbigt det kunde bli med fotografering, besiktning och visning eftersom jag aldrig varit med om det tidigare. Men mäklarens lugn smittade av sig till mig, så jag tyckte att det faktiskt blev en spännande upplevelse!
  • Ulla-kerstin M
    Ulla-kerstin M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    ok.........................................................................................................................................
  • Egon C
    Egon C skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi var väldigt nöjda med Fastighetbyråns tjänster
  • Gert M
    Gert M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Kunnig, trevlig och förtroendeingivande.
  • Almir E
    Almir E skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Väldigt bra och trevlig bemötande när vi träffades. Det som jag saknar lite är återkopplingar under processen som jag behövde veta mer på detalj nivå.
  • Anes E
    Anes E skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Hej,
    Jag har för första gången träffat en mäklare som visste vad jag behöver. Som tolkade mina behov och möjligheter.

Jag fick köpa en bostad av en person som hade samma värderingar som mig själv och som tog hand om sin bostad som jag själv hade gjort. Det visste mäklaren och påpekade det för mig innan jag fick träffa säljaren.
    Detta gjorde mig supernöjd och jag kände mig mer trygg i den affären än jag någonsin gjort tidigare.
    Mäklaren tog mig seriös och kom till mötes. Det är många som ringer till mäklarna och då är det lätt hänt att mäklaren tappar lite fokus men det klickade så pass bra med min mäklare så att jag kan bara tacka, buga och berömma :-)
  • Katharina E
    Katharina E skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor är oerhört proffsig, vill kunden det bästa och håller hög frekvens vilken genererar högt pris. Tydlig och klar mot både kund och köpare. Jag är supernöjd!
  • Jimmy N
    Jimmy N skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Superbra bemötande. Information längs hela försäljningen och jagat på potentiella intressenter. Tror jag fick ut så mycket som möjligt för huset.
  • Anders G
    Anders G skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vänligt bemötande men ingen koll om detaljer för objektet. När jag väger samman från visning till kontraktsskrivning, blir betyget ett knappt okej.
  • Inger L
    Inger L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Har bara ett ord. Toppen! Med en fantastisk kunnig mäklare Eleonor Andersson Lööf. Vi är mycket nöjda.
  • Jaana G
    Jaana G skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mäklaren var fantastisk bra! Bäst av alla!! Stort tack för ett underbart engagerad arbete!
  • Johan T
    Johan T skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Det var ett bra bemötande och allt gick smidigt tillväga. På frågor jag hade så var mäklaren snabb att svara. Så jag har bara positivt att säga
  • Olivia M
    Olivia M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi ger det högsta betyg. Mäklaren jobbar mycket proffesionellt och personligt. Vi fick rätt pris vi önskade att sälja vårt villa. Skulle kunna anlita swedbankens fastighetsmäklare i framtiden.
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mkt nöjd med mäklaren. Hen var kunnig, insatt och mån om mig som säljare. Fick en känsla av att hen brinner för varje objekt och alltid gör det lilla extra. Hen var även lyhörd för våra behov när vi sökte bostad och upplevdes även här insatt och kunnig vad gäller andra objekt. Hen kunde på rak arm säga "det är inte vad ni söker", en ärlighet som jag uppskattar mkt.
  • Frida J
    Frida J skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig personal, bra service och bra uppföljning samt hjälp. Lätt att få kontakt med vid behov och jag rekommenderar starkt Fastighetsbyrån!
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig, positiv och kunnig- har lång erfarenhet
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Utmärkt och välorganiserad mäklare. Bra känsla för problemlösningar och kundens öskemål om information.
  • Bo K
    Bo K skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Pålitlig och kunnig mäklare. Bra på att bedöma prisbilden på fastigheter.
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra bemötande. Kommunicerade bra både för säljare och köpare. Visade stort intresse och var närvarande vid besiktningen av huset.
  • Joy B
    Joy B skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Snabb återkoppling och försäljning av mäklare.
  • Emma Ö
    Emma Ö skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Är mycket nöjd med dem, alltidglada och trevliga och har gjort ett bra jobb!
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mäklaren var väldigt partisk även om han givetvis framförallt är intresserad av säljaren. Som köpare fick jag ingen hjälp: flyttstädning obefintlig trots påpekanden att denna skall göras av säljaren. Mäklaren svarade den göres väl" efter alla konstens regler". Fakturor på vitvaror erhölls ej trots att jag bett om det både från säljare och mäklare.
  • Inger P
    Inger P skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra bemötande. Fick den information och hjälp som vi ville ha.
  • Åsa P
    Åsa P skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi tycker att det var ett mycket bra bemötande och att det kändes att det lades ner tid på att huset verkligen skulle bli sålt.
  • Lars S
    Lars S skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig och korrekt, kunnig både vad gällande bostaden, såsom lagar och paragrafer
  • Linus A
    Linus A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mäklaren var kunnig och mycket hjälpsam
  • Lars E
    Lars E skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Jättebra hantering av försäljningen , bra info hela tiden om allt från visning till budgivning , skulle önska att jag fick mer hjälp med kontakten med swedbanken eftersom jag köpte nytt och behövde hjälp med nya lån
  • Adelina P
    Adelina P skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Kunniga på sin sak. Bra bemötande och god service.
  • Gerhard S
    Gerhard S skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi fick en jätte bra service - snabba svar och en snäll och vänlig samarbete!
  • Izet M
    Izet M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Min mäklare var bäst ka inte bli bättre. Men
  • John A
    John A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi tyckte att mäklaren var professionell och informerade bra om viktiga saker att ta i beaktning.
  • Karim A
    Karim A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra & underbart engagemang & service
  • André M
    André M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor var sjukt duktig, dock lite stressad, glömde säljskyltarna i huset
  • Tor B
    Tor B skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har fått ett mycket bra bemötande av Fastighetsbyrån genom hela processen. Vänligt, men inte inställsamt. Snabb och relevant återkoppling vid frågor. Totalt sett ett mycket professionellt agerande av en väl kompetent mäklare.
  • Filip A
    Filip A skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Bra och proffsigt bemötande
    Tog sig tid att förklara olika scenarios och frågor från oss
  • Urban N
    Urban N skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    En helt vanlig kille. Inga stroppiga fasoner.
  • Inger Y
    Inger Y skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi fick ett personligt och tryggt bemötande av en engagerad mäklare, specialiserad på bostadsrätter i just vårt område. Vi är mycket nöjda med hela försäljningen.
  • Sofie  M
    Sofie M skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Tar hand om en från första stund. Lyssnar och hör vilka behov man har. Får hela tiden återkoppling om vad som gäller. Superbra!
  • Helen C
    Helen C skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Proffsig, engagerad och effektiv är bara några av de omdöme jag kan ge om den mäklare som sålde min fastighet, att jag sedan fick bra mycket mer betalt än vad som var begärt är också mäklarens förtjänst, kan inte bli bättre !
  • Eva-lotta L
    Eva-lotta L skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Fick tyvärr en annan mäklare än den som jag kände förtroende för
  • Titti T
    Titti T skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra bemötande och hantering av allt
  • Karin P
    Karin P skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag fick ett bra bemötande och den hjälp jag sökte
  • Svea S
    Svea S skrev om Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket positivt. Lätt att prata med. Engagerad och var duktig att hålla oss uppdaterade hela tiden.En mäklare som man gärna rekommenderar sina vänner.

Järnvägsgatan 13, 261 32 Landskrona