Läs vad 9 Läs vad Patricia Bartlett

• 2020-11-21
    Inga problem över huvud taget mycket tack vare en engagerad mäklare
    Claes G
    • 126.0 m²
    • Västra Fäladen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
  • 2020-11-18
    Sålt vår bostadsrätt. Naturligt att vi valde Fastighetsbyrån då de tidiga hjälpt oss med försäljningar. De har de bästa och kunnigaste mäklarna enligt vår bedömning.
    Pålästa och kör inte försäljarstilen.
    Heja Patricia du är bäst😁
    Marianne O
    • 126.0 m²
    • Västra Fäladen
    Tack Marianne och stort tack för förtroendet! Ska bli spännande att följa er i ert nästa kapitel.

• 2020-11-13
    Patricia var suverän!
    Hon var väl förberedd och kunde svara på alla våra frågor. Det kändes tryggt att ha henne som mäklare under hela försäljningsprocessen. Hon såg husets potential och överträffade våra förväntningar. Vårt radhus bled sålt inom 48 timmar.
    Vi rekommenderar henne stark!
    Lucas L
    • 112.5 m²
    • Norra Borstahusen
    Lucas och Kaisa, stort tack för ert förtroende och ert fina betyg! Det var ett nöje att jobba med er och ert hus :)

• 2020-10-15
    hon sålde vår lägenhet i city
    hon är mycket ödmjuk och kunnig mäklare
    självsäker gav hon sig in i sitt uppdrag och priset
    blev över vad vi förväntat oss tack vare henne.
    Arne P
    • 56.0 m²
    • Centralt
    Hej Arne. Så väldigt fint betyg! Stort tack för detta och hoppas vi hörs av igen.

• 2020-10-03
    Vi köpte en bostadsrätt.Av Patricia blev vi mycket väl och proffsigt omhändertagna.Myckcket nöjda med hela hennes arbete.
    Jan K
    • 82.0 m²
    • Nyhamn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Tackar ödmjukast för era fina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas. Ser fram emot ett besök när ni gjort er hemmastadda.

• 2020-09-06
    Hon var lugn o sansad o påläst. De frågor hon inte kunde svara på tog hon reda på och återkom snarast.
    Carl S
    • 81.0 m²
  • 2020-08-02
    En mäklare som gör det där lilla extra för en!
    Moa L
    • 57.0 m²
    • Häljarp
  • 2020-06-28
    Sålde min bostadsrätt nyligen och allt gick väldigt snabbt precis som önskat, Patricia är grym och lever verkligen upp till förväntningarna 🌸
    Rebecca N
    • 57.0 m²
    • Häljarp
    Tusen tack, Rebecca, för dina fina ord! 🙏🙂

• 2020-06-24
    Patricia är engagerad, lätt att kontakta och tar sig alltid tid att besvara alla frågor som kan uppstå vid köp av bostad. En mäklare som ser till helheten.
    Sofie A
    • 122.0 m²
    • Härslöv
    Tack snälla, Sofie! Hoppas att du trivs bra i bostaden :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte