Patricia Bartlett

Patricia Bartlett

Patricia Bartlett är mäklare på Fastighetsbyrån Landskrona

Patricia Bartlett har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Patricia Bartlett har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.8. Patricia Bartlett har haft 54 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag älskar att träffa och kommunicera med människor. Eftersom jag trivs med många bollar i luften blir jag lätt uttråkad när varje dag ser likadan ut och som mäklare ser aldrig en dag ut som en annan. Dessutom fungerar jag som bäst under press och är en problemlösare.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är det ett stort förtroende att få följa någon från start till mål i en bostadsaffär därför är tillgänglighet och en ärlig kommunikation extremt viktigt. Inte bara att säga det utan faktiskt också leva upp till det.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, strukturerad, ärlig och punktlig. Jag gör alltid det där lilla extra för mina kunder, både innan, under och efter avslutad affär.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns flera men jag måste nog ändå säga min första affär. Att ha pysslat och fixat för att få båda parter nöjda och se uppskattningen hos dem för något som faktiskt är självklart att jag gjort.

Vad gör du helst på fritiden?
TRÄNAR. Styrketränar och joggar med min hund, jag får energi och hon blir av med energi. Umgås med min familj och vänner!

Hur ser din drömbostad ut?
Den är svår finns olika beroende på var i livet jag befinner mig. Takvåning i en gammal byggnad som renoverats med kombination av nytt och gammalt i närheten av en park och grönområden eller ett enplanshus med öppna ytor och stora luftiga rum.

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag blev mäklare och under tiden jag pluggade till mäklare så lockade mäklaryrket för det verkade vara ett varierande jobb med många bollar i luften och att man kunde tjäna gott om pengar. När jag sen började jobba som mäklare insåg jag att det är så mycket mer, min stora drivkraft blev att finnas för och ha nöjda kunder.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 37 Läs vad Patricia Bartlett

• köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Nyhamn
    2021-09-15
    Blev vädigt trevligt och professionellt bemött av Patricia. Hon levererade.
    Både upplevelsen med visning och resultat av köpet är fantastiskt positivt.
    • Borstahusen
    2021-09-09
    Trevlig och bra mäklare. Bra lokalkännedom
    2021-08-27
    Trevligt bemötande vid visningen.
    Patricia har en ”enkel” och bra framtoning
    2021-08-26
    Väldigt trevligt och lättsamt bemötande. Om någon fråga kom upp som hon inte visste var det inget svammel utan raka besked på att hon inte visste just nu men skulle ta reda på och återkomma. Det tog inte lång tid innan vi fick svar på våra frågor. Vi är väldigt nöjda med Patricia och kan varm rekommenderar henne till våra vänner och bekanta.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    2021-08-25
    Duktig kompetent mäklare och lyhörd. Snabba svar på mina frågor och mycket hjälpsam i allt. Rekomenderar henne starkt
    2021-08-03
    Jag fick mycket trevligt bemötande och det kändes bra direkt. Mina förväntningar var en trevlig, påläst och serviceinriktad mäklare och allt detta levde hon upp till.
    Jag känner att jag har fått stöd och hjälp i mitt köp av lägenhet och det har känts tryggt. Jag är väldigt nöjd.
    • Centralt
    2021-07-23
    Väldigt bra, glatt och personligt bemötande! Patricia arbetade effektivt och snabbt, vilket var mycket uppskattat från vår sida. Flexibel och lättillgänglig!
    • Häljarp
    2021-07-21
    Patricia svarade lugnt och sansat på de frågor vi ställde.
    På de frågor som inte kunde besvaras bad hon om att få komma tillbaka med svaret.
    • Centralt
    2021-07-12
    Allt var supersmidigt från första början av titten på lägenheten till att skriva på kontrakten. Hon var alltid tillgänglig och supertrevlig. Hon var hjälpsam och hade svar på alla våra funderingar. Hon gjorde detta köp hur snabbt och smidigt som helst utan några funderingar eller osäkerheter alls :)
    • Väster
    2021-07-12
    Vi var riktigt nöjda med Patricia.
    Mycket trevlig och lätt att prata med, tillmötesgående.