Patricia Bartlett
Registrerad mäklare sedan 2020-02-28
Aktiv på Reco.se sedan 2020-06-24
2019-09 - 2020-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag älskar att träffa och kommunicera med människor. Eftersom jag trivs med många bollar i luften blir jag lätt uttråkad när varje dag ser likadan ut och som mäklare ser aldrig en dag ut som en annan. Dessutom fungerar jag som bäst under press och är en problemlösare.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är det ett stort förtroende att få följa någon från start till mål i en bostadsaffär därför är tillgänglighet och en ärlig kommunikation extremt viktigt. Inte bara att säga det utan faktiskt också leva upp till det.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, strukturerad, ärlig och punktlig. Jag gör alltid det där lilla extra för mina kunder, både innan, under och efter avslutad affär.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns flera men jag måste nog ändå säga min första affär. Att ha pysslat och fixat för att få båda parter nöjda och se uppskattningen hos dem för något som faktiskt är självklart att jag gjort.

Vad gör du helst på fritiden?
TRÄNAR. Styrketränar och joggar med min hund, jag får energi och hon blir av med energi. Umgås med min familj och vänner!

Hur ser din drömbostad ut?
Den är svår finns olika beroende på var i livet jag befinner mig. Takvåning i en gammal byggnad som renoverats med kombination av nytt och gammalt i närheten av en park och grönområden eller ett enplanshus med öppna ytor och stora luftiga rum.

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag blev mäklare och under tiden jag pluggade till mäklare så lockade mäklaryrket för det verkade vara ett varierande jobb med många bollar i luften och att man kunde tjäna gott om pengar. När jag sen började jobba som mäklare insåg jag att det är så mycket mer, min stora drivkraft blev att finnas för och ha nöjda kunder. Läs mer

Läs vad 4 Läs vad Patricia Bartlett

• Carl S köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-09-06

3:a
    Västra Fäladen
    Hon var lugn o sansad o påläst. De frågor hon inte kunde svara på tog hon reda på och återkom snarast. Läs mer
    Karin Patricia B gillar detta
  • Moa L köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-08-02

2:a
    Häljarp
    En mäklare som gör det där lilla extra för en! Läs mer
    Karin Patricia B gillar detta
  • Rebecca N sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-06-28

2:a
    Häljarp
    Sålde min bostadsrätt nyligen och allt gick väldigt snabbt precis som önskat, Patricia är grym och lever verkligen upp till förväntningarna 🌸 Läs mer
    2020-06-29 Karin Patricia B svarar Rebecca N
    Tusen tack, Rebecca, för dina fina ord! 🙏🙂
    Karin Patricia B gillar detta
  • Sofie A köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-06-24

3:a
    Härslöv
    Patricia är engagerad, lätt att kontakta och tar sig alltid tid att besvara alla frågor som kan uppstå vid köp av bostad. En mäklare som ser till helheten. Läs mer
    2020-06-27 Karin Patricia B svarar Sofie A
    Tack snälla, Sofie! Hoppas att du trivs bra i bostaden :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf