Philip Törnmalm

Philip Törnmalm

Philip Törnmalm är mäklare på Fastighetsbyrån Landskrona

Philip Törnmalm har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Philip Törnmalm har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-09 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.7. Philip Törnmalm har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om Philip Törnmalm

Sedan starten hos Reco 2013
Hanna Inga Sofia B
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Vadensjö

Philip guidade oss enkelt och tydligt genom säljprocessen. Tryggt och proffsigt!!

Patrik Emil F
Vadensjö

Snabb och enkel kontakt samt kännedom om marknaden som vi önskade Vi fick svar på våra frågor och rekommenderar verkligen Philip

Oscar J
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Asmundtorp

Väldigt bra bemötande från mäklaren, super trevlig, proffsig och väldigt hjälpsam. 👍🏼

Claes N
Landskrona - Citadellet

Kunnig och höll ihop försäljningen på ett bra sätt.

Jennie P

Bra bemötande, snabb att besvara, väldigt hjälpsam med att besvara frågor och reda ut frågetecken.

Mona H
Landskrona - Citadellet

Alltid trevlig, professionell och gör det lille extra som gör du känner en trygghet i hela bostad processen

Liselotte Margareta F
Ven

Philip motsvarade med råge våra förväntningar vad det gällde bemötande, kunskaper och driftighet. Vid försäljningen av vår fastighet var han lyhörd för både våra önskemål och marknadens utveckling. Vi rekommenderar gärna Philip för kommande uppdrag!

Katarina H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Borstahusen

Vi köpte en bostadsrätt i Borstahusen Landskrona. Vi tittade en söndag em och ca två timmar efter visningen erbjöd vi säljarna det de begärde mot att vi skrev papper direkt. Philip var med på noterna och tillgänglig under hela affären. Trevligt bemötande och fin service.

Catrin K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Borstahusen

Vi har sålt en bostadsrätt i Norra Borstahusen Landskrona. Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt. Vi förfäntade oss att värderingen av vår bostag var rätt och vi kunde sälja till begärt pris. Vi ville också få löpande information vid de olika stegen i processen. Sammantaget levde Philip väl upp till våra förväntningar och hela processen löpte på smidigt.

José A
Häljarp

We are really happy with the house and the help of Philip during all the process, we are really thankful.