Philip Törnmalm
Registrerad mäklare sedan 2007-07-04
Aktiv på Reco.se sedan 2013-09-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 19 Läs vad Philip Törnmalm

• Catrin K sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-03-08

5:a
    Borstahusen
    Vi har sålt en bostadsrätt i Norra Borstahusen Landskrona. Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt. Vi förfäntade oss att värderingen av vår bostag var rätt och vi kunde sälja till begärt pris. Vi ville också få löpande information vid de olika stegen i processen. Sammantaget levde Philip väl upp till våra förväntningar och hela processen löpte på smidigt. Läs mer
  • José A skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-12-29

We are really happy with the house and the help of Philip during all the process, we are really thankful. Läs mer
  • Agnes B
    Agnes B köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-12-28

3:a
    Häljarp
    Jag har köpt en lägenhet via mäklaren Philip Törnmalm. Jag tycker att han är en underbar mäklare. Han var alltid professionell, tillgänglig, tillmötesgående, hjälpsam och hade den informationen till mig som jag behövde. Allt gick väldigt smidigt med inköpen. Han tillhandahållit nödvändiga dokument i tid både till mig och banken utan onödiga dröjsmål.
    Agnes Bengtsson Läs mer
  • Raed H köpte sitt hus med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-10-10

Hej! Efter många visningar på olika objekt hittade vi till slut vårt hus som kommer att bli ett drömhus i Häljarp. Philip som verkligen överträffade våra förväntningar och förklarade för oss på ett detaljerat och pedagogiskt sätt. Vi fick en genomgång av områdets och husets historias. Vi hade städig telefonkontakt, och även om frågorna blev många så fick vi tydlig info och svar på frågorna. Jag har träffat många duktiga mäklare men aldrig stött på någon som är i närheten av Philip. Jag hoppas att han jobbar kvar om/när vi säljer vårt hus om 10 tals år.
    Med det sagt lämnar vi våra bästa rekommendationer och tackar Philip för en grymt bra bostadsaffär. Läs mer
  • Emil Axel Johan W sålde sitt hus med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-09-07

Saxtorpsskogen
    Philip är en mycket kunnig och brinner verkligen för sitt jobb. Väldigt engagerad och sätter alltid kundens bästa i fokus. Så länge Philip finns kvar i branschen kommer vi alltid välja honom. ⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • Filip T köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-08-30

2:a
    Lägenhet, blivit bemött på ett lugnt, trevligt och bra sätt.
    Levde upp till mina förväntningar, trevlig och inte för på.
    Enda negativa var att 1 par nycklar + 1 tagg försvann så jag måste ordna med låsbyte. Läs mer
  • Herbert N sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-08-30

2:a
    Försälningen av min bostadsrätt gick smidigt och lägenheten blev såld till utgångspris.
    Bra konversation mellan mig som kund och mäklaren. Läs mer
  • Annelie C sålde sitt hus med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-05-21

Sålt villa. Glad och trevlig mäklare. Läs mer
  • Patrik J skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-05-16

Professionell och tillmötesgående Läs mer
  • Åsa I skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-03-03

Vi kom i kontakt med Philip av den anledningen att han var kontaktperson gällande ett nybygge i Häljarp som vi blev intresserade av sommaren 2017. Det föll sig då naturligt att han då skulle få värdera vårt 70-talshus.
    Hans värdering av vårt hus var bra estimerat. Vårt hus låg i ett område som ”lite plötsligt” blivit populärt med en snabb prisökning. Men trots det hade Philip hängt med i svängarna och visste vad vi kunde begära.

Så vi anlitade Philip som mäklare och försäljningen gick snabbt. Inte bara pga Philip utan även pga vår presentation av objektet som helhet. Vi som säljare hade gjort vårt yttersta för att visa huset från sin bästa sida både på bild och i verkligheten. Sedan ”förpackades” det snyggt med bl.a. proffsiga prospekt och Fastighetsbyråns pålitliga approach.

Vi har haft kontakt med Philip i några ärenden efter försäljningen och varje gång har han svarat oss snabbt och hjälpt till.

När man pratar och har kontakt med Philip känns det som man pratar med en kollega mer än sin mäklare och han känns rationell i sitt sätt att tänka och resonera. Så ska det vara. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf