Philip Törnmalm

Philip Törnmalm

Philip Törnmalm är mäklare på Fastighetsbyrån Landskrona

Philip Törnmalm har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Philip Törnmalm har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-09 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.6. Philip Törnmalm har haft 1 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 20 Läs vad Philip Törnmalm

• köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Borstahusen
    2020-07-08
    Vi köpte en bostadsrätt i Borstahusen Landskrona. Vi tittade en söndag em och ca två timmar efter visningen erbjöd vi säljarna det de begärde mot att vi skrev papper direkt.
    Philip var med på noterna och tillgänglig under hela affären.
    Trevligt bemötande och fin service.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Borstahusen
    2020-03-08
    Vi har sålt en bostadsrätt i Norra Borstahusen Landskrona. Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt. Vi förfäntade oss att värderingen av vår bostag var rätt och vi kunde sälja till begärt pris. Vi ville också få löpande information vid de olika stegen i processen. Sammantaget levde Philip väl upp till våra förväntningar och hela processen löpte på smidigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Häljarp
    2019-12-29
    We are really happy with the house and the help of Philip during all the process, we are really thankful.
  • Agnes B
    • Häljarp
    2019-12-28
    Jag har köpt en lägenhet via mäklaren Philip Törnmalm. Jag tycker att han är en underbar mäklare. Han var alltid professionell, tillgänglig, tillmötesgående, hjälpsam och hade den informationen till mig som jag behövde. Allt gick väldigt smidigt med inköpen. Han tillhandahållit nödvändiga dokument i tid både till mig och banken utan onödiga dröjsmål.
    Agnes Bengtsson
    2019-10-10
    Hej! Efter många visningar på olika objekt hittade vi till slut vårt hus som kommer att bli ett drömhus i Häljarp. Philip som verkligen överträffade våra förväntningar och förklarade för oss på ett detaljerat och pedagogiskt sätt. Vi fick en genomgång av områdets och husets historias. Vi hade städig telefonkontakt, och även om frågorna blev många så fick vi tydlig info och svar på frågorna. Jag har träffat många duktiga mäklare men aldrig stött på någon som är i närheten av Philip. Jag hoppas att han jobbar kvar om/när vi säljer vårt hus om 10 tals år.
    Med det sagt lämnar vi våra bästa rekommendationer och tackar Philip för en grymt bra bostadsaffär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    • Saxtorpsskogen
    2019-09-07
    Philip är en mycket kunnig och brinner verkligen för sitt jobb. Väldigt engagerad och sätter alltid kundens bästa i fokus. Så länge Philip finns kvar i branschen kommer vi alltid välja honom. ⭐⭐⭐⭐⭐
    2019-08-30
    Lägenhet, blivit bemött på ett lugnt, trevligt och bra sätt.
    Levde upp till mina förväntningar, trevlig och inte för på.
    Enda negativa var att 1 par nycklar + 1 tagg försvann så jag måste ordna med låsbyte.
    2019-08-30
    Försälningen av min bostadsrätt gick smidigt och lägenheten blev såld till utgångspris.
    Bra konversation mellan mig som kund och mäklaren.
    2019-05-21
    Sålt villa. Glad och trevlig mäklare.
  • 2018-05-16
    Professionell och tillmötesgående