Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Landskrona Philip Törnmalm

Läs vad 11 kunder tycker om Philip Törnmalm

• Patrik J skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Professionell och tillmötesgående Läs mer
  • Åsa I skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi kom i kontakt med Philip av den anledningen att han var kontaktperson gällande ett nybygge i Häljarp som vi blev intresserade av sommaren 2017. Det föll sig då naturligt att han då skulle få värdera vårt 70-talshus.
    Hans värdering av vårt hus var bra estimerat. Vårt hus låg i ett område som ”lite plötsligt” blivit populärt med en snabb prisökning. Men trots det hade Philip hängt med i svängarna och visste vad vi kunde begära.

Så vi anlitade Philip som mäklare och försäljningen gick snabbt. Inte bara pga Philip utan även pga vår presentation av objektet som helhet. Vi som säljare hade gjort vårt yttersta för att visa huset från sin bästa sida både på bild och i verkligheten. Sedan ”förpackades” det snyggt med bl.a. proffsiga prospekt och Fastighetsbyråns pålitliga approach.

Vi har haft kontakt med Philip i några ärenden efter försäljningen och varje gång har han svarat oss snabbt och hjälpt till.

När man pratar och har kontakt med Philip känns det som man pratar med en kollega mer än sin mäklare och han känns rationell i sitt sätt att tänka och resonera. Så ska det vara. Läs mer
  • Emil L skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Kanon! Trevlig bra bemötande. Rekomrnderas till andra Läs mer
  • Jennie S skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig och pålitlig mäklare som alltid återkopplar och har svar på våra frågor. Haft stor hjälp av Philip under våran husförsäljning - rekommenderar mer än gärna Fastighetsbyrån Landskrona och Philip som mäklare till andra! Läs mer
  • Annica W skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    philip Törnmalm är en mäklare som jag redan vid första telefonkontakten fick ett proffesionellt memötande av.
    Philip törnmalm lyssnar och sätter kunden i första hand, han är väldigt vänlig samt väldigt hjälpsam, lätt att få kontakt med både per telefon och mail.
    Philip törnmalm ställer alltid upp och besvarar alla frågor jag har haft.
    Philip är en mäklare som på alla sätt och vis är otroligt proffesionell.
    Jag har bara positiv erfarenhet av philip som mäklare, att sälja sin fastighet är ett stort steg, men med philip som mäklare kändes det tryggt och bra.
    Jag kan varm rekommendera philip törnmalm som mäklare! Läs mer
  • Robin B skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Setiös, återkopplande, tillgänglig Läs mer
  • Rolf W skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket närvarande och ständigt uppdaterad. Mycket trevlig som person.
    Kändes trovärdig i alla sammanhang. Läs mer
  • Gerhard S skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi fick en jätte bra service - snabba svar och en snäll och vänlig samarbete! Läs mer
  • Christine J skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    philip: bra, engagerad, driven
    Cecilia: inte så driven Läs mer
  • Lena Bodil Gunilla J skrev om Philip Törnmalm en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Har aldrig sålt hus förut men det gick mycket snabbt och smidigt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf