Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Landskrona Sanela Dindic
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 52 kunder tycker om Sanela Dindic

• Sabina N sålde sin bostad med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sanela är professionell, kunnig, effektiv och engagerad mäklare. Jag är fantastiskt nöjd med Sanelas insats från start till slut. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Nibal A köpte sin bostad med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag köpte en bostadsrätt, mäklaren var jätte trevlig och i kontakt med mig i tid.
    jag tackar henne för allt. Läs mer
  • Kim J sålde sin bostad med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sanela tog hand om försäljning av vår bostadsrätt på ett bra och förtroendegivande sätt.
    Vi tycker att det mesta gick som vi hade hoppats på och att Sanela gjorde sin del av affären och trots budgivning med närmare 50 olika bud så skötte hon det med beröm och ett glatt humör. Läs mer
  • Gerd O skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt lägenhet. Inte rikrigt nöjd med behandlingstiden, mellan handpenning och utbetalning! Läs mer
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Trevlig, kunnig och engagerad. Läs mer
  • Adam S skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet i ett radhus. Jag blev väldigt bra bemött på ett professionellt och schysst sätt. Mina förväntningar var en trevlig mäklare, tydlig bild av bostaden och svar på frågor. Jag fick snabbt svar på mina frågor och en väldigt bra översikt av bostaden. Läs mer
  • Marie P skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket nöjd med Sandela som mäklare väldigt bra bemötande. Vi sålde våran lägenhet innan den ens hann komma ut på hemnet och ha visning. Läs mer
  • Roger B skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Jag har sålt en bostadsrätt på Spelmansgården.
    Mäklaren var väldigt trevlig.
    Hon var möjligen lite väl optimistisk gällande priset hon satte.
    Bekymret var kanske att marknaden var något mättad
    vid tillfället. Jag tycker nog att Sanela gjorde vad som stod i hennes makt för att få lägenheten såld.
    Slutet gott allting gott. Läs mer
  • Greta m skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt en lägenhet. Mycket bra bemötande och duktig i sitt arbete. Läs mer
  • Paula E skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sanela gjorde ett bra jobb, jag är helt nöjd med hur hon hjälpte mig med köpet av lägenheten. Jag kan rekommendera henne med varmt hjärta.
    Paula Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona