Sanela Dindic

Sanela Dindic

Sanela Dindic är mäklare på Fastighetsbyrån Landskrona

Sanela Dindic har varit registrerad mäklare sedan 2013-12. Sanela Dindic har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 209 omdömen med ett betyg på 4.4. Sanela Dindic har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

209 omdömen om Sanela Dindic

Ellen Annika S
Asmundtorp

Hon är mycket engagerad, duktig och intresserad. Jag hade inga förväntningar på någon mäklare eftersom jag inte varit i kontakt med någon tidigare men är väldigt glad att det blev just Sanela. Hon var positiv, tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål. Mvh Annika Segeblad

Ingrid G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Väster

Sanela Dindic är mycket lätt att ha kontakt med. Hon är flexibel och lyhörd och mån om att alla parter ska bli nöjda. Jag har uppskattat att det är lätt att komma i kontakt med Sanela både när det gäller stora och små frågor. Vi har fört ett fortlöpande resonemang under hela försäljningsprocessen. Sanela bidrar generöst med sin gedigna erfarenhet.

Laura T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Professionell service, bra bemötande

Karl Gustav Gunnar T
Helgebröten

Ärlig, trevlig, jordnära, lyhörd och väldigt professionell.

Jolanta J
Köpte sitt hus med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Landskrona

Snäll och lung bemötande men tyvärr 0 kunskap om objektet som hon hade vissning.

Birgitta W
Köpte sitt hus med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Glumslöv

Köpet blev proffsigt och smidigt hanterat.

Ylva H
Glumslöv

Sanela är kunnig, effektiv och vänlig. En trygg mäklare som snabbt besvarar frågor och funderingar.

Lars-Göran B
Väster

Mycket vänligt bemötande . Snabb och bra handläggning av min försäljning .

Kicki A
Väster

Hemnet annonsen lades ut 25/4. Vi skrev kontrakt 28/5. Kanon som marknaden är idag. Sanela har rakt igenom varit bra på alla vis.

Brigitte F
Landskrona - Helgebröten

mäklaren var mycket informativ och tydlig.Mäklaren infriade mina förväntningar. mäklaren gjorde ett gott intryck och köpet kändes bra.