Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Landskrona Sanela Dindic
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 56 kunder tycker om Sanela Dindic

• Nina J köpte sin bostad med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-01-28

Mkt trevligt bemötande av mäklaren, men vi kände att VI fick ligga på för att affären skulle lösas.
    Vi förstår att säljaren kan vara seg men det är mäklarens uppg att driva affären framåt tycker vi.

Har tidigare köpt annan bostad via er och då var drivet ett annat.

Annars nöjda med bemötande etc men rent för segdragen affär totalt sett. Läs mer
  • Fredrik B köpte sin bostad med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-01-15

Väldigt trevlig och tillmötesgående. Inget klabb. Snabba puckar. Läs mer
  • Lena P köpte sin bostad med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-01-14

Ang försälning av lgh i Villa Borgia
    Sanela är mycket tillmötesgående och trevlig men ack så långsam. Försäljningsprocessen har blivit alltför utdragen.
    Vidare har vi flera gånger påpekat att det finns hiss i huset från källaren upp till 3;e våningen. Men fortfarande står det hiss nej i försäljningsuppgifterna.

Köpet av bostadsrätt i Tuppaskolan sköttes bra ur min synvinkel. Läs mer
  • Björn F sålde sin bostad med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-12-26

Många bra råd inför foton av lägenheten. Väl skrivet i beskrivningen och snabba svar. Läs mer
  • Sabina N sålde sin bostad med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-11-18

Sanela är professionell, kunnig, effektiv och engagerad mäklare. Jag är fantastiskt nöjd med Sanelas insats från start till slut. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Nibal A köpte sin bostad med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-11-14

Jag köpte en bostadsrätt, mäklaren var jätte trevlig och i kontakt med mig i tid.
    jag tackar henne för allt. Läs mer
  • Kim J sålde sin bostad med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-11-10

Sanela tog hand om försäljning av vår bostadsrätt på ett bra och förtroendegivande sätt.
    Vi tycker att det mesta gick som vi hade hoppats på och att Sanela gjorde sin del av affären och trots budgivning med närmare 50 olika bud så skötte hon det med beröm och ett glatt humör. Läs mer
  • Gerd O skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-11-06

Sålt lägenhet. Inte rikrigt nöjd med behandlingstiden, mellan handpenning och utbetalning! Läs mer
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-10-29

Trevlig, kunnig och engagerad. Läs mer
  • Adam S skrev om Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-10-29

Jag har köpt en bostadsrättslägenhet i ett radhus. Jag blev väldigt bra bemött på ett professionellt och schysst sätt. Mina förväntningar var en trevlig mäklare, tydlig bild av bostaden och svar på frågor. Jag fick snabbt svar på mina frågor och en väldigt bra översikt av bostaden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf