Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Landskrona Sanela Dindic
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 70 Läs vad Sanela Dindic

• Agneta P köpte sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-07-09

Bostadsrätt
    Svarade inte på mejl, sms, telefon.
    Kunde inte svara på mina frågor och tog inte heller reda på svaren.
    Jag har själv fått ta reda på saker genom ordförande i föreningen.
    Blev inte ens kontaktad under budgivning utan fick själv försöka få tag på henne och fråga om mitt bud kommit in och om säljaren godtagit budet. Läs mer
  • Selma C köpte sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-06-24

Landskrona - Tegskiftet
    Köpt bostad på enoch thulins väg 28A
    Professionell mäklare , tydlig och ansvarsfull samt en snutta humor !
    Vi är nöjda. Läs mer
  • Aiman H köpte sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-06-19

Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt och mäklaren var snäll och trevligt, men hon kan inte sitt jobb.
    Jag fick ringa och skicka många sms för att få rätt information.
    Det var kaos från början tills sista steg.

Man behöver alltid utveckla sig. Läs mer
  • Ann-Christin R sålde sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-06-18

Väster
    Snabb kontakt, kunnig, bra samtal. Rek gärna Sanela som mäklare till andra.
    Sålt bostadsrätt på Tornet Läs mer
  • Charlotta H köpte sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-06-10

Vi har köpt en bostadsrätt och fick utmärkt hjälp med allt av Fastighetsbyrån, och mäklare Sanela Dindic. Sakligt, kunnigt, lugnt och tryggt ledde hon oss igenom hela affären. Kunde inte haft en bättre mäklare! Läs mer
  • Mimoza V köpte sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Köpt en trea på löpargatan. Helt nöjd! Rekommenderas! Läs mer
  • Kerstin B sålde sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Centralt
    Det är min Mamma som sålt sin lägenhet där jag varit 100% närvarnade och drivande då Mamma är svårt sjuk, jag har agerat med fullmakt.

Sanela visar intigritet och förståelse, väl anpassad till aktuell
    situation, redovisat sakligt sitt kunnande kring brf i Landskrona.

Vara insiktsfull, visa omdömme utan några överdrifter, snabbt
    kunna agera och fullfölja, allt detta har Saanela visat.

Mycket positiv, kände oss som ett team som skulla klara ut denna försäljning utan fördröjning!

Hälsningar/ ulf berglund Läs mer
  • Alexandra B sålde sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Häljarp
    Bostadsrätt. Tyckte att mäklaren var lite passiv och dålig på att återkoppla. Tyckte inte heller att mäklaren lyckades få in de bud som jag hoppats på.
    Annars trevlig och rar. Läs mer
  • Drita H köpte sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-04-14

Har köpt en lägenhet . Mäklaren Sanela har en bra bemötande med kinderna och hon ser ut jättetrevligt och man kan säjs att hon är stilig också , så med andra ord hon är perfekt. Läs mer
  • Eva D sålde sin lägenhet med hjälp av Sanela Dindic en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-03-20

Landskrona - Tegskiftet
    Blev väl bemött.
    Hörde av sig snabbt vid telefon och sms kontakt. Förklarade och lämnade saklig information hur det fungerar.
    Samt mycket trevlig Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona