Eleonor Andersson Lööf
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05

Läs vad 183 Läs vad Eleonor Andersson Lööf

• David S
    David S sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-06-03

Tydlig och duktig mäklare som vet att en husaffär är mer än att bara stå och vänta på spekulanter. Hon är påläst både om spekulanter och om objektet.
    Mycket nöjda! Läs mer
  • Birgitta B sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-06-01

Sålt villa
    Mycket trevligt bemötande
    Mäklaren levde helt upp till våra förväntningar
    Kunnig inom alla de omräde som rör villaförsäljning, från
    början till, för mig mycket viktigt, reavinstbeskattning. Läs mer
  • Fredrik N sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-05-22

Vi sålde vår villa i Häljarp under våren 2020 och från första samtalet med Eleonor har vi hela tiden haft en mycket bra känsla. Eleonor är en mycket driven, trevlig, kunnig och ärlig person. Hon är tydlig med sin åsikt och det är av stor vikt när våra förväntningar och tankat ska flätas samman med marknadens läge och nivåer. Våra målbilder uppnåddes mer än utsatt och vi är mycket nöjda. Som mäklare var Eleonor ett stort stöd under hela processen från våra inledande samtal till förberedelser, bilder, layout och sedan själva försäljningen. Det var väldigt tydligt att hon brinner för sitt yrke och som kund är det guld värt. Eleonors mycket positiva sätt och inställning gör henne till en mäklare som vi med trygghet och glädje varmt kan rekommendera till andra kommande klienter! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Caroline C köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-05-10

Jag köpte en fastighet av Eleonor. Hon har varit mycket hjälpsam och vänligt. Läs mer
  • Hans J sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-05-09

Vi har både sålt och köpt en villa.
    Vi har fått ett fantastiskt bemötande. Eleonor har visat ett stort engagemang, varit genuint intresserad och mycket trevlig att samarbeta med. Hon överträffade "med råge" de förväntningar vi hade på hela processen. M.a.o. ett "fullblodsproffs".
    Rekommenderar henne med glädje och önskar henne och hennes kunder framtida lyckade affärer. Läs mer
  • Hasse A
    Hasse A sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-05-07

köpt & sålt villa.
    bemött med stort engagemang
    levde väll upp till förväntningarna
    imponerande såljorgsnisation Läs mer
  • Ajla B köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-04-09

Vi har köpt vår första villa tillsammans som gift par och det va en spännande och rolig upplevelse. Eleonor har verkligen hjälpt till med att göra detta köpet minnes fullt. Vi tycker att hon är en väldigt trevlig och glad person. Vi hade inga förväntningar mer än att vi var väldigt nervösa vilket släppte ganska fort med hjälp av att Eleonor var väldigt lättsam, hjälpsam och trevlig. En väldigt rolig och härlig upplevelse👍🏼 Läs mer
  • Andreas B köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-04-06

Köpt hus. Mycket positivt bemötande. Proffsig, lyhörd och ärlig. Även vi som köpare kände oss väldigt trygga med affären. Mycket nöjd. Läs mer
  • Linda G köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-04-05

Köpt villa i mindre by på landsbygden. Mycket väl bemött av mäklaren. Tillgänglig och professionell. Läs mer
  • Fatima C sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2020-04-02

Ärende: Huset till försäljning (status: sålt)

Erfarenhet av samarbete med Fastighetsbyrån i Landskrona samt Eleonor Andersson Lööf.

I samtliga kontakt med alla på Fastighetsbyrån har varit bemötandet och professionalismen varit på anmärkningsvärt hög nivån.

Eleonor har gjort ett fantastiskt arbete, inte enbart för att hon de facto har lyckats med att få huset sålt.
    Det som är nämnvärt är Eleonors fina sätt att bemöta människor, hennes förmåga att identifiera kundens behov samt lösningsfokus som är utöver det vanliga.

Eleonor har mina varmaste rekommendationer!

Bästa hälsningar
    //Fatima Läs mer