Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Landskrona Eleonor Andersson Lööf
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 117 kunder tycker om Eleonor Andersson Lööf

• Gudrun S sålde sin bostad med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Eleonor har sålt min bostad.
    Trevligt bemötande, kunnig, hjälpsam och flexibel.

Kul med en mäklare som tycker att det ska bli kul att sälja "mitt" hus och tycker att det är ett väldigt fint objekt. Läs mer
  • Lööf Ö sålde sin bostad med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Alla förväntningar uppfyllda då jag även tidigare ha haft elinor och även då varit belåten med hur hon skött mina uppdrag Läs mer
  • Aferdita V
    Aferdita V köpte sin bostad med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Har köpt villa.
    Blev bemött på ett jätte trevligt sätt kände mig genast bekväm med henne, som mäklare kunde hon sitt jobb utmärkt allting flöt på smidigt på alla plan. Som mäklare från 1 till 10 får hon en 10. Läs mer
  • Martin L sålde sin bostad med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Sålt
    Positiv, glad och social Läs mer
  • Elvis B skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Superbra! Allt flöt på jättefint. Läs mer
  • Annica K skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Mycket bra mäklare! Inget att klaga på. Läs mer
  • Ulrika D skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Köpt hus, fick ett bra och positivt bemötande av Eleonor. Hon var bra på att hålla oss informerade kring vad som skedde, gillar att det gick att ha sms kontakt inkl samtal.

Något som var väldigt positivt och även gjorde oss lugnare inför köpet är att hon har besiktigat husen hon säljer innan hon har en visning och att man får det protokollet skickat till sig om man vill ha det.

Hade inga särskilda förväntningar förutom att jag ville känna förtroende för mäklaren vi skulle köpa hus av och det fick jag.

Sammanfattningsvis var det en bra och positiv upplevelse att köpa hus av Eleonor. Läs mer
  • Göte O skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    E.A.Lööf gjorde allt mycket bra när hon sålde vår villa.
    Hon är skicklig, punktlig och vi blev väl bemötta.
    Vi är tacksamma och glada för det.

Elsie och Göte Olsson Läs mer
  • Isuf M skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Snäll, trevlig, saklig och ett fint bemötande. Läs mer
  • Caroline S skrev om Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
    Vi har både köpt och sålt bostad med Eleonor. Vi är nöjda med Eleonors bemötande och proffsighet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf