Läs vad 214 Läs vad Eleonor Andersson Lööf

• 2020-12-23
    Köpte ett hus där Eleonor var mäklare.

Eleonor var både trevlig och väldigt proffisonel.

Eleonor levde upp till alla förväntningar.

Kommer kontakta henne vid andra eventuella ärenden.
    Simon A
    • 98.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
  • 2020-12-22
    Trevligt, sakligt och positivt bemötande. En känsla av att E kan matcha säljare o köpare. Kunnig på administrativ joxet och förklarar fint.
    Med vänlig hälsning
    Karin
    Karin R
    • 150.0 m²
  • 2020-12-10
    Köpte ett hus med Eleonor som mäklare. Det är ett äldre hus, och det var tryggt och positivt att Eleonor dels kände till området. dels kände till andra liknande hus och kunde råda och rekommendera utifrån det. Jag hade många frågor och Eleonor svarade snabbt och proffesionellt och var det något hon ej hade svar på återkom hon. Jag kände att hon var neutral och proffsig. Detta var mitt andra köp med Fastighetsbyrån i Landskrona inblandad och jag skulle inte tveka att anlita dem igen den dag jag ska sälja. POsitiv erfarenhet, rakt igenom.
    Victoria L
    • 107.0 m²
  • 2020-12-10
    Bra, tillmötesgående, professionell
    Admira M
    • 114.0 m²
  • 2020-12-05
    Jättenöjd! Uppfyllde alla våra förväntningar!!
    Sara K
    • 157.0 m²
  • 2020-11-30
    Utmärkt mäklare, snabb på att svara, påläst och mycket trevlig. Väldigt serviceminded.
    Johanna H
    • 154.0 m²
  • 2020-11-29
    Lyhörd, jobbar 24 7 för både kund och säljare.
    Ann-christin C
    • 120.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona
  • 2020-11-24
    Jag har både köpt min fastighet av Eleonor och sålt samma fastighet 8 år senare med hjälp av Eleonor. Jag upplevde vid båda tillfällena Eleonor som en mycket kompetent och engagerad mäklare. Hon är oerhört engagerad och nu senast, vid min försäljning, har hon arbetat mycket hårt i hela processen för att få ett så bra resultat som möjligt för både mig och mina köpare. Jag är mycket nöjd och kan bara ge henne mina allra varmaste rekommendationer.
    Anna A
    • 112.0 m²
  • 2020-11-17
    Sålde en villa åt oss, bra mäklare med full koll på området. Tar sig an kunden och tar sig tid för vad behovet hos både säljare och köpare. Uppdraget gick bättre än väntat.
    Mahmoud H
    • 63.0 m²
  • 2020-11-14
    Eleonor är en fantastiskt kunnig, driven och serviceminded säljare. Klar och tydlig i sin kommunikation mot både mig som säljare och vår köpare. Kan varmt rekommenderas.
    Gerd A
    • 133.0 m²