Mäklare Skåne Landskrona Fastighetsbyrån Landskrona Eleonor Andersson Lööf
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 124 kunder tycker om Eleonor Andersson Lööf

• Göran O sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-02-19

2:a
    74m²
    Mycket energis och duktig och hjälpsam. Läs mer
  • Mats S
    Mats S sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-02-19

6:a
    176m²
    Lät Elenor sälja ett hus till oss och när hon kom för en värdering var hon redan fullt påläst om allt.Är en fantastisk duktig och medmänsklig dam som verkligen vet vad hon gör.
    När vi ska sälja vår andra villa så är där bara en mäklare vi tänker på o det är Elenor.Följer upp både före och efter så alla parter blir nöjda. Kan inte nog ge henne beröm. MYCKET duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Christin R sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-02-14

4:a
    103m²
    Vi har sålt hus.
    Vi tog kontakt långt innan husförsäljning var aktuell för att stämma av vad vi kunde förvänta oss och hur processen är.
    Vi fick saklig och bra information. Har varit lätt att få kontakt vi tel eller sms.
    När det blev aktuellt med försäljning hade vi en grundlig och bra genomgång och tidsperspektivet var bra.
    Den info vi hittills har behövt har vi fått och visningarna genomfördes och mäklaren stämde av både före och efter.
    Vi kan varmt rekommendera Eleonor. Läs mer
  • Bo S sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-02-07

7:a
    223m²
    Det är inte riktigt klart med försäljningen ännu.
    Vi blev väldigt bra bemötta av Eleonor Läs mer
  • Rolf S sålde sitt hus med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-02-01

6:a
    140m²
    Ordning och reda. Erfarenhet och kunskap. Mycket nöjd. Läs mer
  • Jennie L sålde sin bostad med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-01-26

Eleonor sålde vår tomt i Saxtorp. Vi är mycket nöjda med allt, inkl pris, bemötande, professionell hantering. Eleonor levde helt klart upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Patrick M köpte sin bostad med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2019-01-13

Vi har köpt ett hus på Runstensvägen 6 i Glumslöv.

Eleonor var väldigt kunnig och profisionell i sin yrkesroll. Läs mer
  • Gudrun S sålde sin bostad med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-12-03

Eleonor har sålt min bostad.
    Trevligt bemötande, kunnig, hjälpsam och flexibel.

Kul med en mäklare som tycker att det ska bli kul att sälja "mitt" hus och tycker att det är ett väldigt fint objekt. Läs mer
  • Lööf Ö sålde sin bostad med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-12-02

Alla förväntningar uppfyllda då jag även tidigare ha haft elinor och även då varit belåten med hur hon skött mina uppdrag Läs mer
  • Aferdita V
    Aferdita V köpte sin bostad med hjälp av Eleonor Andersson Lööf en del av Fastighetsbyrån Landskrona

2018-11-10

Har köpt villa.
    Blev bemött på ett jätte trevligt sätt kände mig genast bekväm med henne, som mäklare kunde hon sitt jobb utmärkt allting flöt på smidigt på alla plan. Som mäklare från 1 till 10 får hon en 10. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Landskrona

Eleonor Andersson Lööf