Alla kategorier Mäklare Skåne Sjöbo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sjöbo

Fastighetsbyrån Sjöbo

Gamla Torg 2A, 275 30 Sjöbo — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har som ambition att vara Sjöbos mest efterfrågade mäklare. Vi kan Sjöbo, området kring Ystad och Skurup och har gedigen information om både bostäder och de köpare och säljare som finns i kommunen.

Om du är intresserad av en bostadsaffär i Sjöbo ska du kontakta oss mäklare på kontoret på Gamla Torg. Då får du möta våra engagerade och trygga medarbetare som ger dig goda råd genom hela affären. Vårt mål är att du ska vara så nöjd att du rekommenderar oss till dina bästa vänner.

Välkommen till oss!

Läs vad 147 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sjöbo

• Gunilla P
    Gunilla P skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag tycker Peter har varit tydlig, lugn, omtänksam och informativ. Det jag förväntande mig av en mäklare, men man kan ju vara mer eller mindre bra på just detta och här tycker jag Peter har varit mycket duktig. Han har även gjort det där lilla extra, t.ex. personligt besök hos min mamma som periodvis har haft svårigheter att röra sig och skriva under attester. Detta har helt säkert haft en lugnande inverkan på henne. Jag vet i alla fall att det har betytt mycket för både henne och mig. MVH Gunilla Pook
  • Madelein V
    Madelein V skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag tycker att Lina gjorde ett fantastiskt bra jobb och min upplevelse var positiv i allt hela vägen. Hon har ett trevligt sätt och jag upplevde att hon var kunnig och allt kändes tryggt.
  • Sven L
    Sven L skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter upplevdes av oss som en mycket seriös, proffsig mäklare.
    Trevlig, social och lätt att föra samtal med. Hade svar på alla våra frågor.
    Hela processen flöt helt utan problem.
    Mycket nöjda.
  • Johan N
    Johan N skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra service och gott bemötande.
  • Jana J
    Jana J skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Trevligt bemötande. Frågade om vi förstod innan han fortsatte med genomgång av papper.
  • David H
    David H skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Överlag ett bra jobb med försäljning och kontrakt etc. Kan rekommendera!
  • Ulrica S
    Ulrica S skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick vid försäljningen av mitt hus. Professionellt och trevligt bemötande. Levde helt upp till mina förväntningar och var verkligen mån om att både köparen och jag som säljare skulle vara nöjda och få den hjälp och information vi behövde.
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter är väldigt noggrann, lyhörd och flexibel. Han brinner för sitt jobb och för att hitta de bästa lösningarna för sina kunder. Vi är mycket nöjda med Peter och vet vart vi ska vända oss nästa gång det blir aktuellt med en fastighetsaffär.
  • Anders T
    Anders T skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter hade ett väldigt bra bemötande som mäklare, man hade en bra kontakt med honom och han va kontaktbar hela tiden, skulle han inte kunna ha svarat när man sökte han så ringde han tillbaka inom 10 minuter.

Rekommenderar starkt att ta hjälp av Peter!
  • Elisabet C
    Elisabet C skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    En väldigt trevlig mäklare - helt vanlig - inte vit skjorta och svart kostym - hjälpsam, trevlig, kreativ, snabb - bara superlativer - ska vi någon gång flytta så blir Peter vår mäklare om han finns i bygden
  • Lola J
    Lola J skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Fick ett riktigt bra bemötande fick svar på alla mina frågor
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    En mycket trevlig och saklig mäklare. Vi fick bra förtroende för henne.
  • Arne B
    Arne B skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Positivt och engagerande bemötande. Alltid tillgänglig. Många återkopplingar. Snabbt och smidigt avslut på försäljningen. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Sjöbo.
  • Kim O
    Kim O skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Lina var en rak och tydlig mäklare, som var lätt att hålla kontakt med och skötte en utmärkt service genom hella vår försäljning.
  • Bonnie B
    Bonnie B skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter är en duktig och professionell mäklare. Han guidar en igenom hela processen och man behöver inte fundera på något.
  • Gunilla. C
    Gunilla. C skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    M ycket tillmötesgåen man kunde ring om man hade frågor.
    man fick snabbt svar.
  • Jan M
    Jan M skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vår mäklare Lina ,arbetade lungt och metodiskt ,marknadsförde kommunen och försäljningsobjektet på ett mycket bra sätt. Från visning till kontraktskrivning tog 5 dagar.
    Vi kan varmt rekomendera henne.
    Jan
  • Solveig L
    Solveig L skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Lina var väldigt trevlig, kompentent, och gjorde ett jättebra jobb
  • Carina P
    Carina P skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    engagerad ,informativ kunnig

men tyvärr lova för mycket .Då jag hade problem med att hitta boende i Lund ville han hjälpa till genom
    att hyra ut sin lägenhet i andra hand efter kontraktskrivning ändrade han sig dock och tog detta tillbaka. detta medförde struligheter för mig att lösa boendesituationen då de nya ägarna önskade en snabb inflyttning
  • Irene O
    Irene O skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter är en sund, ärlig, inkännande och professionell mäklare, som alltid är tillgänglig
    Visar en engagerad inställning till sitt arbete både utåt o inåt
    Jag rekommenderar Peter till nya utmaningar inom hans område
  • Jerry L
    Jerry L skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bemötandet var utmärkt och han skötte allt snyggt och professionellt.
  • Iréne O
    Iréne O skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Hej jag är nöjd med hans arbete att visa o sälja lägenheten jag köpte.Bra bemötande o lätt att prata med. Mvh Irene
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Han var jätte trevlig och duktig han levde upp till våra förväntningar.
  • Emma L
    Emma L skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Som första lägenhetsköparen upplevde jag Peter Åkesson som en trevlig och samarbetsvillig mäklare. Jag blev gott bemött och han var noga med att både säljaren och jag som köparen fick noga med information om hur allt gick till väga.
  • Inga-lill O
    Inga-lill O skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Humoristiskt och seriöst bemötande
    Snabba svar
    Dock lite för bråttom att avsluta affär då det dröjde mellan budgivningarna ibland
  • Per-Olof O
    Per-Olof O skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Denna fastighetsbyrå, besitter kunskap. erfarenhet och social kunskap med sunt förnuft.
    Visar kunden respekt och ger feedback.
    Har en öppenhet som är sällsynt idag i kontakter med både de kommunala och den privata enheterna.
    Stor tillgänglighet och lyhördhet.
    Ger klar och tydlig information
  • jörgen g
    jörgen g skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    jag rekommenderar i allra hösta grad Emelie som jag anser redan är en fullfjädrad & proffsig mäklare.
    motivering : super engagerad-kunnig-& ödmjuk i sitt bemötande- fast jag & köparen ibland avbröt Emelie i sitt jobb så höll hon lugnt & stillsamt ändå super koll på allting.enligt min utbildning & erfarenhet av att jobba med människor är Emelie en mycket väl balanserad & systematisk person som jag fick under hela förloppet ett mycket högt förtroende för. jag rekommenderar varmt Emelie till någon som frågar mig om råd
    med vänliga hälsningar
    Jörgen Gardenö
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Mycket bra service.Trevligt bemötande.
  • Maritha A
    Maritha A skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag uppfattade Peter som en pigg, glad seriös mäklare som brinner för sitt jobb. Påläst, kunde svara på alla frågor.
    Man blev väl bemött och han uppdaterade mig hela tiden, han var alltid tillgänglig när man ringde. Kändes bra hela vägen.
  • Benny P
    Benny P skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    En kompetent mäklare som är mån om såväl säljare som köpare. Kan varmt rekomendera Peter och fastighetsbyrån.
  • Conny S
    Conny S skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Mycket bra bemötande. Professionellt och personligt kombinerat på ett bra sätt. Lyhörd och alltid tillgänglig oavsett vilken typ av frågor det gällde. Utmärkt helt enkelt
  • Anna H
    Anna H skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    En mäklare som verkligen bryr sig om köparna till deras blivande bostad och som gör allt för att köpet ska bli så bra som möjligt som att ta fram dokument som saknas, pressar säljaren om vad som ska och måste göras. mäklaren stöttar köparna både professionellt och med mycket empati. Noga och utförliga förklaringar om det förekommer svårigheter för köparna att förstå dokument/kontrakt eller liknande. En mäklare som är lättsam, rolig och har ett gott bemötande och som alltid är glad. Ett leende betyder oerhört mycket!

Du borde få löneförhöjning och jättebra jobbat Peter! fortsätt så här!
  • Maria K
    Maria K skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Toppklass! Trevlig kunnig lugn stöttande tillgänglig! Jag kan med nöje lämnar henne mina allra bästa rekommendationer.
  • Beatrice L
    Beatrice L skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Trevlig, noggrann och påläst mäklare som jag som köpare är väldigt nöjd över.
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra bemötande. Trevlig och vänlig. Budningen gick bra. Fick information hela tiden. Inga konstigheter.
  • Marita Elisabeth K
    Marita Elisabeth K skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    En mycket bra genomförd affär. Är väldigt nöjd.
  • Jill B
    Jill B skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Mycket nöjd. Bra service och bra bemötande
  • Ted V
    Ted V skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vi kände oss väldigt trygga med Peter, intrycket vid första kontakt till allt var klart var att han är väldigt kompetent.
  • Birgitta O
    Birgitta O skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vänligt och sakkunnigt bemötande.
    Smidigt genomförd försäljning.
    Något frågande till alla dessa i mitt tycke onödiga underskrifter av bl.a sidorna i katalogen.
    Mvh Birgitta
  • Michael V
    Michael V skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra bemötande,service. Försäljning. Och väldigt trevlig.
  • Johan K
    Johan K skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag tycker inte om att dom skickar ut så mycket mail om undersökningar..
  • Anna N
    Anna N skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra bemötande. Snabba svar på frågor. Snabba åtgärder.
  • Arne H
    Arne H skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vad skänker ni 2016. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • Louise M
    Louise M skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Lugnt, sakligt, kompetent och vänligt bemötande.
  • Susan L
    Susan L skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Mycket bra bemötande och höll en bra kontakt med mig som köpare. Snabb feedback vid mina frågor. Återkom när jag lämnat medelande på d
  • Markus B
    Markus B skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    En oförglömlig upplevelse med bra service och en god kunskap.
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Stor kunskap utan att bli långrandigt.
    Var flexibel och kund orienterad.
    Proffsig men ändå med humor och förståelse.
    Helt toppen enligt oss! 😃
  • Lars N
    Lars N skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Både min fru och jag var mycket nöjda med Peter.
    Vi hade mycket bra kontakt under försäljningen av vår bostad.
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Tycker Peter verkar vara en mycket seriös och duktig mäklare. Önskar det var han som sålde min lägenhet i Eslöv också.
  • Bohdan Z
    Bohdan Z skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Lina Thörnqvist är mycket kompetent mäklare.Hon
    Sålde mit hus snabt.Både jag och köpare var vi nöjda
    Med priset på såld hus .Jag rekommenderar henne
    Gärna.
    MVh