Alla kategorier Mäklare Skåne Sjöbo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sjöbo

Fastighetsbyrån Sjöbo

Gamla Torg 2A, 275 30 Sjöbo — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har som ambition att vara Sjöbos mest efterfrågade mäklare. Vi kan Sjöbo, området kring Ystad och Skurup och har gedigen information om både bostäder och de köpare och säljare som finns i kommunen.

Om du är intresserad av en bostadsaffär i Sjöbo ska du kontakta oss mäklare på kontoret på Gamla Torg. Då får du möta våra engagerade och trygga medarbetare som ger dig goda råd genom hela affären. Vårt mål är att du ska vara så nöjd att du rekommenderar oss till dina bästa vänner.

Välkommen till oss!

Läs vad 167 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sjöbo

• Jennie M
    Jennie M skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Emelie gjorde vår husförsäljning väldigt lätt och smidig! Verkligen intresserad av att få till en bra affär, både ur säljaren och köparens perspektiv! Supertrevlig och kompetent mäklare som är lätt att ha att göra med! Läs mer
    2018-02-01 Fastighetsbyrån Sjöbo svarar Jennie M
    Tack för det fina omdömet! Det var med glädje jag förmedlade ert charmiga och mysiga hus. Vi ses igen i samband med tillträdet! Bästa hälsningar, Emelie
  • Jan J
    Jan J skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Kunnig o. trevlig o. duktig personal Läs mer
  • Duc Dat T
    Duc Dat T skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag är mycket nöjd med mäklare av Fastighetsbyrån Sjöbo. De gjorde det väldigt bra Läs mer
  • Anita H
    Anita H skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vänligt bemötande Ställer upp till 100 procent tar sig tid vid frågor. Läs mer
  • Kenneth P
    Kenneth P skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vi är mkt nöjda med Petesr engagemang och kunskap! Under de 6 åren som vi har letat hus är han den bästa mäklaren vi har mött! Läs mer
  • Elina O
    Elina O skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Bra på att förklara allting. Verkade kunnig. Ingen stress när papperna skrevs utan lugnt och metodiskt. Läs mer
  • daniel e
    daniel e skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag och min fru uppskattade väldigt mycket Emelies vänliga bemötande och att hon ansträngde sig för vår skull. Vi upplever henne som en väldigt bra mäklare och hon är definitivt den trevligaste och mest genuina mäklare vi stött på =) Läs mer
    2018-02-01 Fastighetsbyrån Sjöbo svarar daniel e
    Tusen tack för fina ord Daniel. Det värmer i mitt mäklarhjärta! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad. Bästa hälsningar, Emelie
  • Carl M R
    Carl M R skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vi är väldigt nöjda med Emelie som mäklare, väldigt bra kontakt redan från början. Emelie gjorde hela husförsäljningen okomplicerad vilket var mycket bra för oss. Läs mer
  • Rebecca L
    Rebecca L skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Anser att Peter Åkesson agerade väldigt professionellt och förtroendeingivande. Allt sköttes utmärkt! Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Sjöbo. Läs mer
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra och trevlig mäklare. Kunde hört av sig lite bättre när väl budgivningen var så inte vi behövde ringa hela tiden för att få veta något. Men bra i övrigt. Läs mer
  • Margaretha R
    Margaretha R skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter är en kunnig och driven mäklare. Har ett mycket gott bemötande. Vi är mycket nöjda med honom som mäklare. Läs mer
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Det var mycket bra och lätt att få tag på Peter Läs mer
  • Carola T
    Carola T skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag har haft Peter både som köpare och säljare av fastighet. Peter är lyhörd för mig som kund och resonabel, han är kompetent och drivande, alltid trevligt bemötande och har ett professionellt förhållningssätt.
    Tydlig i sin kommunikation Läs mer
  • Christoffer P
    Christoffer P skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Mycket trevlig mäklare!, lätt att ha och göra med och mycket behaglig. Kommer anlita Peter vid nästa fastighetsköp. Läs mer
  • Berit E
    Berit E skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Han var trevlig och korrekt. Men det var en del som han som mäklare skulle tagit upp med mig, t ex att det skulle installeras fiber i huset och kanske lagt det till priset när det annonserades. Något annat också som att jag själv fick gå till banken och ta reda på pantbrev, bankmannen där säger då "detta skall inte du behöva göra". Inga stora grejer men han behöver kanske några års erfarenhet till. Detta var första gången för mig och jag har ingen erfarenhet av det innan. Läs mer
  • Jane R
    Jane R skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peters engagemang är väldigt bra. Snabb återkoppling o trevlig på alla sätt o vis.
    Vi kan varmt rekommendera Peter

Jane o Jean Läs mer
  • Damian K
    Damian K skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter är bäst mäklare ever !!!!
    Han har hjälpt med allt som vi behövs. Läs mer
  • Annika P
    Annika P skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra bemötande, noggrann, kunnig.Vi skulle absolut anlita honom fler gånger om det finns behov. Läs mer
  • Christel M
    Christel M skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Väldigt hjälpsam och tillnmötesgående. Läs mer
  • Liz N
    Liz N skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vi kände stort förtroende för vår mäklare. Har rekommenderat mäklarbyrån till våra vänner. Läs mer
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag tycker Peter har varit tydlig, lugn, omtänksam och informativ. Det jag förväntande mig av en mäklare, men man kan ju vara mer eller mindre bra på just detta och här tycker jag Peter har varit mycket duktig. Han har även gjort det där lilla extra, t.ex. personligt besök hos min mamma som periodvis har haft svårigheter att röra sig och skriva under attester. Detta har helt säkert haft en lugnande inverkan på henne. Jag vet i alla fall att det har betytt mycket för både henne och mig. MVH Gunilla Pook Läs mer
  • Madelein V
    Madelein V skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag tycker att Lina gjorde ett fantastiskt bra jobb och min upplevelse var positiv i allt hela vägen. Hon har ett trevligt sätt och jag upplevde att hon var kunnig och allt kändes tryggt. Läs mer
  • Sven L
    Sven L skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter upplevdes av oss som en mycket seriös, proffsig mäklare.
    Trevlig, social och lätt att föra samtal med. Hade svar på alla våra frågor.
    Hela processen flöt helt utan problem.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra service och gott bemötande. Läs mer
  • Jana J
    Jana J skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Trevligt bemötande. Frågade om vi förstod innan han fortsatte med genomgång av papper. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Överlag ett bra jobb med försäljning och kontrakt etc. Kan rekommendera! Läs mer
  • Ulrica S
    Ulrica S skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick vid försäljningen av mitt hus. Professionellt och trevligt bemötande. Levde helt upp till mina förväntningar och var verkligen mån om att både köparen och jag som säljare skulle vara nöjda och få den hjälp och information vi behövde. Läs mer
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter är väldigt noggrann, lyhörd och flexibel. Han brinner för sitt jobb och för att hitta de bästa lösningarna för sina kunder. Vi är mycket nöjda med Peter och vet vart vi ska vända oss nästa gång det blir aktuellt med en fastighetsaffär. Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter hade ett väldigt bra bemötande som mäklare, man hade en bra kontakt med honom och han va kontaktbar hela tiden, skulle han inte kunna ha svarat när man sökte han så ringde han tillbaka inom 10 minuter.

Rekommenderar starkt att ta hjälp av Peter! Läs mer
  • Elisabet C
    Elisabet C skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    En väldigt trevlig mäklare - helt vanlig - inte vit skjorta och svart kostym - hjälpsam, trevlig, kreativ, snabb - bara superlativer - ska vi någon gång flytta så blir Peter vår mäklare om han finns i bygden Läs mer
  • Lola J
    Lola J skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Fick ett riktigt bra bemötande fick svar på alla mina frågor Läs mer
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    En mycket trevlig och saklig mäklare. Vi fick bra förtroende för henne. Läs mer
  • Arne B
    Arne B skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Positivt och engagerande bemötande. Alltid tillgänglig. Många återkopplingar. Snabbt och smidigt avslut på försäljningen. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Sjöbo. Läs mer
  • Kim O
    Kim O skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Lina var en rak och tydlig mäklare, som var lätt att hålla kontakt med och skötte en utmärkt service genom hella vår försäljning. Läs mer
  • Bonnie B
    Bonnie B skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter är en duktig och professionell mäklare. Han guidar en igenom hela processen och man behöver inte fundera på något. Läs mer
  • Gunilla. C
    Gunilla. C skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    M ycket tillmötesgåen man kunde ring om man hade frågor.
    man fick snabbt svar. Läs mer
  • Jan M
    Jan M skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vår mäklare Lina ,arbetade lungt och metodiskt ,marknadsförde kommunen och försäljningsobjektet på ett mycket bra sätt. Från visning till kontraktskrivning tog 5 dagar.
    Vi kan varmt rekomendera henne.
    Jan Läs mer
  • Solveig L
    Solveig L skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Lina var väldigt trevlig, kompentent, och gjorde ett jättebra jobb Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    engagerad ,informativ kunnig

men tyvärr lova för mycket .Då jag hade problem med att hitta boende i Lund ville han hjälpa till genom
    att hyra ut sin lägenhet i andra hand efter kontraktskrivning ändrade han sig dock och tog detta tillbaka. detta medförde struligheter för mig att lösa boendesituationen då de nya ägarna önskade en snabb inflyttning Läs mer
  • Irene O
    Irene O skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter är en sund, ärlig, inkännande och professionell mäklare, som alltid är tillgänglig
    Visar en engagerad inställning till sitt arbete både utåt o inåt
    Jag rekommenderar Peter till nya utmaningar inom hans område Läs mer
  • Jerry L
    Jerry L skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bemötandet var utmärkt och han skötte allt snyggt och professionellt. Läs mer
  • Iréne O
    Iréne O skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Hej jag är nöjd med hans arbete att visa o sälja lägenheten jag köpte.Bra bemötande o lätt att prata med. Mvh Irene Läs mer
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Han var jätte trevlig och duktig han levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Som första lägenhetsköparen upplevde jag Peter Åkesson som en trevlig och samarbetsvillig mäklare. Jag blev gott bemött och han var noga med att både säljaren och jag som köparen fick noga med information om hur allt gick till väga. Läs mer
  • Inga-lill O
    Inga-lill O skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Humoristiskt och seriöst bemötande
    Snabba svar
    Dock lite för bråttom att avsluta affär då det dröjde mellan budgivningarna ibland Läs mer
  • Per-Olof O
    Per-Olof O skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Denna fastighetsbyrå, besitter kunskap. erfarenhet och social kunskap med sunt förnuft.
    Visar kunden respekt och ger feedback.
    Har en öppenhet som är sällsynt idag i kontakter med både de kommunala och den privata enheterna.
    Stor tillgänglighet och lyhördhet.
    Ger klar och tydlig information Läs mer
  • jörgen g
    jörgen g skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    jag rekommenderar i allra hösta grad Emelie som jag anser redan är en fullfjädrad & proffsig mäklare.
    motivering : super engagerad-kunnig-& ödmjuk i sitt bemötande- fast jag & köparen ibland avbröt Emelie i sitt jobb så höll hon lugnt & stillsamt ändå super koll på allting.enligt min utbildning & erfarenhet av att jobba med människor är Emelie en mycket väl balanserad & systematisk person som jag fick under hela förloppet ett mycket högt förtroende för. jag rekommenderar varmt Emelie till någon som frågar mig om råd
    med vänliga hälsningar
    Jörgen Gardenö Läs mer
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Mycket bra service.Trevligt bemötande. Läs mer
  • Maritha A
    Maritha A skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag uppfattade Peter som en pigg, glad seriös mäklare som brinner för sitt jobb. Påläst, kunde svara på alla frågor.
    Man blev väl bemött och han uppdaterade mig hela tiden, han var alltid tillgänglig när man ringde. Kändes bra hela vägen. Läs mer
  • Benny P
    Benny P skrev om Fastighetsbyrån Sjöbo
    En kompetent mäklare som är mån om såväl säljare som köpare. Kan varmt rekomendera Peter och fastighetsbyrån. Läs mer

Gamla Torg 2A, 275 30 Sjöbo