Fastighetsbyrån Svedala

Fastighetsbyrån Svedala

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Svedala och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 108 kunder tycker om Fastighetsbyrån Svedala 2

2021-03-31
    Sålt en bostadsrätt, gott bemötande av samtliga från byrån, mäklaren hade kontinuerlig kontakt med oss, uppdaterade oss, gav bra råd, fick sålt lägenheten snabbt till ett bra pris, vi är nöjda.
    2021-03-23
    Köpt lägenhet och sålt en villa. Allt förflöt smidigt och bra.
    2021-03-08
    Köpt en bostadsrätt.
    En mäklare som kunde området och visste vad hon pratade om.
    Tillmötesgående och trevlig.
    Social, glad och professionell.
    Precis vad jag förväntade mig.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Mycket bra upplevelse.
    Tack Ramona! Vad roligt att höra :) Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem. Fastighetsbyrån Svedala
    2021-03-08
    Mäklaren var bra inte påtryckande lugnt och städat gick igenom vad som skulle göras . Så mäklaren har sköt sig perfekt mycket bra hjälp vi har fått av henne .
    Hej Allan! Tack för de fina orden:) Roligt att ni är nöjda. Mvh Therese Fastighetsbyrån Svedala
    • Segestrand
    2021-03-06
    Alexander Nilsson på Fastighetsbyrån svedala hjälpe oss sälja vår lägenhet i svedala, jättebra bemötande och samarbeta
    kan starkt rekommendera honom och byrån i svedala.
    • Segestrand
    2021-03-06
    Sålde vår lägenhet med Alexander på fastighetsbyrån i Svedala. Proffisionell hjälp och alltid empatiska tips och råd. Kunde inte haft en bättre mäklare, över all förväntan. Snabba svar, alltid tillgänglig och en lättsam relation.
    Köpte även vårt nya hus med Therese på samma kontor, har inget annat att säga om henne än var vi tycker om Alexander. Superbra och proffisionella båda två. Rekommenderar varmt!!
    Tack för de värmande komplimangerna! Kul att ni är nöjda både som säljare och köpare. Mvh Therese Fastighetsbyrån Svedala
    2021-03-05
    Sålt bostad, utmärkt jobb från start till att bostaden blev såld.
    • Bara
    2021-02-08
    Har sålt radhus med äganderätt.
    Blev väldigt positivt bemött. Mäklaren var väldigt väl förberedd och hade även med sig information gällande hur det går till vid en försäljning. Vi gick tillsammans igenom all informations material så att allt skulle vara tydligt, fanns även tid för frågor.
    2021-01-24
    Jag har köpt villa. Bemötandet från mäklaren levde upp till alla förväntningar avseende professionalitet, tillgänglighet och service. Hela upplevelsen är därför god.
    2020-12-27
    Allt gick smidigt, trevligt, bra kommunikation och vi är mycket nöjda med huset
  • Görgen B
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Svedala
    2020-12-13
    Jag har sålt en villa med tre lägenheter, mäklaren var mycket vänlig och förklarade för mig i detalj vad som skulle hända. Ja mäklaren levde upp till mina förväntningar till 100 %.
    sammanfattningsvis kan jag säga att det var ett rent nöje att arbeta med mäklaren, hon var kunnig och visade ett väldigt intresse för att få min fastighet såld.
    Tack Görgen 🤗 Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig. God och glad ! / Therese Fastighetsbyrån Svedala
    2020-12-05
    Ypperligt nöjd, både som säljare och köpare.
    • Tegelbruket
    2020-11-24
    Sålt ett kedjehus i Svedala. Therese, vår mäklare är väldigt professionell och duktig, har dessutom mycket kunskap om marknaden och om byn. Vi har känt oss trygga under hela resan. Therese är mycket glad, trevlig och har mycket energi. Vi rekommenderar henne varmt och skulle definitivt använt henne igen om vi skulle sålt hus/lägenhet i Svedala.
    Tusen tack Jenny och Mikael för den fina rekommendationen! Att samarbeta med er har varit en ynnest och ni är båda två underbara människor som har gjort mitt arbete enklare. Fastighetsbyrån Svedala
    • Bara
    2020-11-14
    En mycket kunnig, engagerad,glad och positiv mäklare. Allt blev rätt och mycket bra då vi sålde vår villa.
    2020-10-29
    Sålt ett radhus. Bemötande från mäklaren ok. Övertalad av mäklare att ha alldeles för högt utgångspris, dålig uppslutning på visning. Väldigt sparsam kontakt med mäklaren inför visningen. Mäklaravgiften alldeles för hög i förhållande till arbetsinsats. Vi känner oss grundlurade.
    2020-10-18
    Fantastiskt bemötande och oslagbart engagemang från mäklaren när vi sålde vår villa. Vi hoppades på att bli guidade från början till slut då vi var helt oerfarna säljare och denna förhoppning uppfylldes och mer därtill. De absolut varmaste rekommendationer kan vi ge!
    2020-10-17
    Vi sålde en villa i Klågerup.
    Vi är supernöjda med allt både mottagandet, guideningen, visning, budgivning och allt annat som tillhör.
    All kontakt och allt stöd har varit över förväntan. Vi hade ingen aning om hur vi skulle gå till väga men vi hade god vägledning och fantastisk kontakt genom hela processen.
    Tack!!
    • Åkerbruket
    2020-09-28
    Sålt bostad, blev bemött bra.
    2020-09-26
    Ärlig , rak & lyhörd mäklare som sätter kunden i främst rum. Mycket bra på att återkoppla med väsentlig information och alltid lättillgänglig. 5/5 från startmöte till såld fastighet.
    2020-09-24
    Har sålt ert radhus är är SÅ nöjd hela resan från värderingasmötet till återkoppling efter påskrivet kontrakt.
    Jag värderar återkoppling och
    Mäklaren återkopplade alltid snabbt och var alltid hjälpsam. Kunnig och engagerad!
    Vi hade Therese Tjernberg.
    Helena Nilsson som var kordinator gjorde oxå ett fantastiskt jobb!
    Tack för de fina orden 😊 Det är inte så svårt att göra ett bra jobb när man har så trevliga kunder! Fastighetsbyrån Svedala
    2020-08-04
    Sålt lägenhet.
    Mycket professionellt och trevligt bemötande från mäklaren och kolleger till honom redan från första kontakt.
    Jag har stort förtroende för Fastighetsbyrån i Svedala.
    Min affär är inte helt avslutad än men jag kan inte tänka mig att det kommer uppstå några större problem.
    2020-07-24
    Vi sålde vår villa via Fastighetsbyrån Svedala. Från första kontakt har både mäklare och övrig involverad personal varit väldigt trevliga och professionella.
    All återkoppling och kontakt var till belåtenhet och de gjorde vår försäljning till en smidig affär.

Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Svedala.
    2020-07-24
    Mattias Widgren hjälpte oss att sälja vår villa. Vi valde Mattias då han gav ett mycket bra intryck och har sålt mycket i området.

Jag har blivit mycket bra bemött under alla mina kontakter med Mattias under resans gång, han har förklarat på ett pedagogiskt sätt och varit väldigt bra på att återkoppla.

Vi hade högt ställda förväntningar och dessa har Mattias med kollegor överträffat.

Jag kan varmt rekommendera Mattias (och alla de andra duktiga medarbetarna) på Fastighetsbyrån i Svedala!
    2020-06-23
    Köpt kedjehus. Bostadsrätt. Trevlig mäklare, allt flöt på
    2020-05-09
    Köpt fastighet i Svedala
    Trevlig mäklare
    2020-03-26
    Väldigt trevliga snälla och hjälpsamma, och ett riktigt gott bemötande :)
    2020-03-23
    Har sålt en bostadsrätt och köpt eget hus. Bemötandet mycket bra och har fått de hjälp jag behöver. Köpet ännu inte helt klart
    • Erlandsdal
    2020-03-01
    Vi har sålt en villa. Upplevde vid första besöket av mäklaren att värderingen var för låg, men eftersom det är vi som säljare som bestämmer så kunde vi enas om ett utgångspris som vi tyckte stämde bättre. Underlaget som mäklaren använde var något snävt. Nu är huset sålt och vi fått ett pris som passade oss. Det vi aldrig får veta är om det blivit samma pris om vi använt mäklarens i vårt tycke för låga belopp.
    I övrigt kan vi bara ge mäklaren massor av beröm. Hon höll oss informerade och lade ner en hel del arbete på att kontakta alla intressenter.
    2020-02-25
    Vi köpt ett litet charmigt kedjehus, och uppfattade mäklaren professionell och med ett varmt bemötande.
    2020-02-10
    Köpt en fristående vila
    MycketVälGodkänd mäklare
    2020-01-26
    Vi har sålt en villa i Klågerup.
    Bemötandet av mäklaren har varit mycket bra,
    han levde upp till våra förväntningar.
    Upplevelserna av hela konceptet har varit utmärkt.

Bra jobbat!
    2020-01-15
    Bra återkoppling och proffsigt!
    2019-11-20
    Vill man ha en proffsig mäklare i Svedala så det är bara och vända sig till Mattias Widgren . Rekommendera starkt.
    2019-11-18
    Sålt en 2plans bostadsrätt i oxie, köpt enplanshus i Klippan.Therese är en fantastisk mäklare på alla vis, kunnig omtänksam trevlig.förväntningarna var att det skulle vara proffsigt o kunnigt o det stämmer till hundra procent.Sammanfattande har allt varit jättebra.
    Tusen tack för de värmande orden. Det är ett privelege att ha två så engagerade och trevliga säljare att få samarbeta med. Fastighetsbyrån Svedala
    2019-11-17
    Sålt ett radhus.
    När vi bestämde oss gick det fort att få till ett besök.
    Upplevde att det var svårt att få kontakt med mäklaren då han varit höstlov ledig. Men det fick man inte svar på.
    2019-10-29
    Sålt villa
    Öppenhet/Social/Engagemang
    Infriade förväntningar trots många järn i elden samtidigt....Bra kommunikation
    Fint samarbete mellan mäklare och koordinator
    2019-10-27
    Trevligt bemött. Mina förväntningar blev som jag trodde.
    Bra affär oh God kontakt.
    2019-10-23
    Utmärkt sålde en bostadsrätt fick ett bra pris
    2019-10-11
    Fastighetsbyrån sålde mitt kedjehus och Alexander gjorde ett väldigt bra arbete från början till slut , vill även framhålla koordinator Helena .

De rekommenderas verkligen.
  • Ulf R
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Svedala
    2019-10-08
    Har sålt min bostadsrätt genom Fastighetsbyrån i Svedala. Responsen när jag ville ha hjälp var omedelbar. Bemötandet från mäklare och assistent var proffsigt och trevligt. Fotografering och visning av lägenheten har löpt friktionsfritt och snabbt. Jag rekommenderar dem verkligen starkt.
    2019-10-07
    Vi fick hjälp av Fastighetsbyrån Svedala att sälja vårt hus. Allt var toppen från början till slut. Trevlig och engagerad mäklare som känner till Svedala.
    2019-10-01
    Har köpt en bostadsrätt och sålt ett hus av mäklare Mattias Widgren och allt har fungerat utmärkt över min förväntan och väldigt tryggt kan varmt rekommenderas. Även Helena Nilsson har varit väldigt kunnig och tillmötesgående har också varit en stor trygghet tack
    2019-09-21
    Sålt bostad.
    Proffsigt bemötande och kunnande från första stund till avslut.
    Vi var verkligen trygga genom hela proceduren.
    Vår varmaste och bästa rekommendationer.
    2019-09-11
    Köpte lägenhet till min mamma o håller nu på att avsluta en husförsäljning med samma mäklare. Han gör ett absolut toppenjobb kan inte vara mer nöjd! Så känner även min mamma o min syster.
    2019-07-22
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    2019-07-09
    Sålt bostadsrätt. Trevlig mäklare, återkopplar, lever upp till förväntningar, hade en bra dialog, respekt mm. Erfarenhet och professionalism.
    2019-07-05
    Sålt en lägenhet i svedala, blev bemött väldigt. Vi är väldigt nöjd med vår mäklare.
    2019-07-03
    Sålde vår bostadsrättslägenhet på 70 kvm, 3 rok. Vi är mer än nöjda från första mötet till close.
    Mäklaren uppförde sig professionellt och gjorde ett vad vi har förstått, bra jobb på visning och vid budgivning.
    Rekommenderar absolut både mäklare & mäklarfirma till vänner & bekanta!
    2019-06-24
    Huset överlämnades inte alls som det såg ut på visning.
    Inte fått någon som helst respons från mäklaren på mailen vi skickat om detta. Riktigt illa när det handlar som så mycket pengar.
    Hej André, Det är givetvis jättetråkigt att huset inte överlämnades till er i det skick som har rätt att förvänta er, och väldig otur att det hände mitt i semestertider då jag och våra andra mäklare inte är fullt tillgängliga som vi normalt är. Jag tar åt mig av din kritik då vi i varje försäljning naturligtvis strävar efter att alla parter ska vara nöjda, både med vår prestation men givetvis också med affären som helhet. Strax efter ert meddelande fick ni tag på Helena och fick då möjlighet att följa upp med städfirman samt vägleda er vidare till vår kvalitets- och kundvårdsombudsman. Jag hoppas att ni sedan fått det stöd ni har behövt för att hjälpa er vidare, och att ni nu trivs i ert nya fina hem. Ni är alltid välkomna att kontakta mig eller Helena om vi kan hjälpa till med någonting mer. Önskar er en fortsatt skön sommar, hoppas ni har haft möjlighet att njuta av den på er stora fina altan. Med vänlig hälsning, Mattias Fastighetsbyrån Svedala
    2019-06-14
    Mycket professionella och trevliga mäklare, alltid redo att svara på frågorna.