Fastighetsbyrån Svedala

Storgatan 29 A, 233 31 Svedala — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Svedala och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 93 kunder tycker om Fastighetsbyrån Svedala

• 2020-10-18

Daniel R skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Fantastiskt bemötande och oslagbart engagemang från mäklaren när vi sålde vår villa. Vi hoppades på att bli guidade från början till slut då vi var helt oerfarna säljare och denna förhoppning uppfylldes och mer därtill. De absolut varmaste rekommendationer kan vi ge! Läs mer
  • 2020-10-17

Lina R skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi sålde en villa i Klågerup.
    Vi är supernöjda med allt både mottagandet, guideningen, visning, budgivning och allt annat som tillhör.
    All kontakt och allt stöd har varit över förväntan. Vi hade ingen aning om hur vi skulle gå till väga men vi hade god vägledning och fantastisk kontakt genom hela processen.
    Tack!! Läs mer
  • 2020-09-28

Max E skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt bostad, blev bemött bra. Läs mer
  • 2020-09-26

Jonas N skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Ärlig , rak & lyhörd mäklare som sätter kunden i främst rum. Mycket bra på att återkoppla med väsentlig information och alltid lättillgänglig. 5/5 från startmöte till såld fastighet. Läs mer
  • 2020-09-24

Sandra L skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Har sålt ert radhus är är SÅ nöjd hela resan från värderingasmötet till återkoppling efter påskrivet kontrakt.
    Jag värderar återkoppling och
    Mäklaren återkopplade alltid snabbt och var alltid hjälpsam. Kunnig och engagerad!
    Vi hade Therese Tjernberg.
    Helena Nilsson som var kordinator gjorde oxå ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2020-09-24 Therese T svarar Sandra L
    Tack för de fina orden 😊
    Det är inte så svårt att göra ett bra jobb när man har så trevliga kunder!
  • 2020-08-04

Patrik L skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt lägenhet.
    Mycket professionellt och trevligt bemötande från mäklaren och kolleger till honom redan från första kontakt.
    Jag har stort förtroende för Fastighetsbyrån i Svedala.
    Min affär är inte helt avslutad än men jag kan inte tänka mig att det kommer uppstå några större problem. Läs mer
  • 2020-07-24

Sofia R skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi sålde vår villa via Fastighetsbyrån Svedala. Från första kontakt har både mäklare och övrig involverad personal varit väldigt trevliga och professionella.
    All återkoppling och kontakt var till belåtenhet och de gjorde vår försäljning till en smidig affär.

Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Svedala. Läs mer
  • 2020-07-24

Christoffer R skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Mattias Widgren hjälpte oss att sälja vår villa. Vi valde Mattias då han gav ett mycket bra intryck och har sålt mycket i området.

Jag har blivit mycket bra bemött under alla mina kontakter med Mattias under resans gång, han har förklarat på ett pedagogiskt sätt och varit väldigt bra på att återkoppla.

Vi hade högt ställda förväntningar och dessa har Mattias med kollegor överträffat.

Jag kan varmt rekommendera Mattias (och alla de andra duktiga medarbetarna) på Fastighetsbyrån i Svedala! Läs mer
  • 2020-06-23

Köpt fastighet i Svedala
    Trevlig mäklare Läs mer
  • 2020-03-26

Valmire B skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Väldigt trevliga snälla och hjälpsamma, och ett riktigt gott bemötande :) Läs mer
  • 2020-03-23

Siri L skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Har sålt en bostadsrätt och köpt eget hus. Bemötandet mycket bra och har fått de hjälp jag behöver. Köpet ännu inte helt klart Läs mer
  • 2020-03-01

Annika O skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har sålt en villa. Upplevde vid första besöket av mäklaren att värderingen var för låg, men eftersom det är vi som säljare som bestämmer så kunde vi enas om ett utgångspris som vi tyckte stämde bättre. Underlaget som mäklaren använde var något snävt. Nu är huset sålt och vi fått ett pris som passade oss. Det vi aldrig får veta är om det blivit samma pris om vi använt mäklarens i vårt tycke för låga belopp.
    I övrigt kan vi bara ge mäklaren massor av beröm. Hon höll oss informerade och lade ner en hel del arbete på att kontakta alla intressenter. Läs mer
  • 2020-02-25

Linda L skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi köpt ett litet charmigt kedjehus, och uppfattade mäklaren professionell och med ett varmt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-10

Pernilla W skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Köpt en fristående vila
    MycketVälGodkänd mäklare Läs mer
  • 2020-01-26

Christin M skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har sålt en villa i Klågerup.
    Bemötandet av mäklaren har varit mycket bra,
    han levde upp till våra förväntningar.
    Upplevelserna av hela konceptet har varit utmärkt.

Bra jobbat! Läs mer
  • 2020-01-15

Thérese G skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Bra återkoppling och proffsigt! Läs mer
  • 2019-11-20

Tamar J skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vill man ha en proffsig mäklare i Svedala så det är bara och vända sig till Mattias Widgren . Rekommendera starkt. Läs mer
  • 2019-11-18

Lennart J skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt en 2plans bostadsrätt i oxie, köpt enplanshus i Klippan.Therese är en fantastisk mäklare på alla vis, kunnig omtänksam trevlig.förväntningarna var att det skulle vara proffsigt o kunnigt o det stämmer till hundra procent.Sammanfattande har allt varit jättebra. Läs mer
    2019-11-26 Therese T svarar Lennart J
    Tusen tack för de värmande orden. Det är ett privelege att ha två så engagerade och trevliga säljare att få samarbeta med.
  • 2019-11-17

cecilia a skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt ett radhus.
    När vi bestämde oss gick det fort att få till ett besök.
    Upplevde att det var svårt att få kontakt med mäklaren då han varit höstlov ledig. Men det fick man inte svar på. Läs mer
  • 2019-10-29

Mikael U skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt villa
    Öppenhet/Social/Engagemang
    Infriade förväntningar trots många järn i elden samtidigt....Bra kommunikation
    Fint samarbete mellan mäklare och koordinator Läs mer
  • 2019-10-27

Christel N skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Trevligt bemött. Mina förväntningar blev som jag trodde.
    Bra affär oh God kontakt. Läs mer
  • 2019-10-23

Göran J skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Utmärkt sålde en bostadsrätt fick ett bra pris Läs mer
  • 2019-10-11

Michael S skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Fastighetsbyrån sålde mitt kedjehus och Alexander gjorde ett väldigt bra arbete från början till slut , vill även framhålla koordinator Helena .

De rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Ulf R

2019-10-08

Ulf R skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Har sålt min bostadsrätt genom Fastighetsbyrån i Svedala. Responsen när jag ville ha hjälp var omedelbar. Bemötandet från mäklare och assistent var proffsigt och trevligt. Fotografering och visning av lägenheten har löpt friktionsfritt och snabbt. Jag rekommenderar dem verkligen starkt. Läs mer
  • 2019-10-07

Sandra W skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi fick hjälp av Fastighetsbyrån Svedala att sälja vårt hus. Allt var toppen från början till slut. Trevlig och engagerad mäklare som känner till Svedala. Läs mer
  • 2019-10-01

Britt-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Har köpt en bostadsrätt och sålt ett hus av mäklare Mattias Widgren och allt har fungerat utmärkt över min förväntan och väldigt tryggt kan varmt rekommenderas. Även Helena Nilsson har varit väldigt kunnig och tillmötesgående har också varit en stor trygghet tack Läs mer
  • 2019-09-21

Roland S skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt bostad.
    Proffsigt bemötande och kunnande från första stund till avslut.
    Vi var verkligen trygga genom hela proceduren.
    Vår varmaste och bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-09-11

Susanne I skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Köpte lägenhet till min mamma o håller nu på att avsluta en husförsäljning med samma mäklare. Han gör ett absolut toppenjobb kan inte vara mer nöjd! Så känner även min mamma o min syster. Läs mer
  • 2019-07-22

Andreas L skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-09

Marie D skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt bostadsrätt. Trevlig mäklare, återkopplar, lever upp till förväntningar, hade en bra dialog, respekt mm. Erfarenhet och professionalism. Läs mer
  • 2019-07-05

Marcus E skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt en lägenhet i svedala, blev bemött väldigt. Vi är väldigt nöjd med vår mäklare. Läs mer
  • 2019-07-03

Alexandra B skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålde vår bostadsrättslägenhet på 70 kvm, 3 rok. Vi är mer än nöjda från första mötet till close.
    Mäklaren uppförde sig professionellt och gjorde ett vad vi har förstått, bra jobb på visning och vid budgivning.
    Rekommenderar absolut både mäklare & mäklarfirma till vänner & bekanta! Läs mer
  • 2019-06-24

André R skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Huset överlämnades inte alls som det såg ut på visning.
    Inte fått någon som helst respons från mäklaren på mailen vi skickat om detta. Riktigt illa när det handlar som så mycket pengar. Läs mer
    2019-08-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar André R
    Hej André,
    Det är givetvis jättetråkigt att huset inte överlämnades till er i det skick som har rätt att förvänta er, och väldig otur att det hände mitt i semestertider då jag och våra andra mäklare inte är fullt tillgängliga som vi normalt är. Jag tar åt mig av din kritik då vi i varje försäljning naturligtvis strävar efter att alla parter ska vara nöjda, både med vår prestation men givetvis också med affären som helhet.
    Strax efter ert meddelande fick ni tag på Helena och fick då möjlighet att följa upp med städfirman samt vägleda er vidare till vår kvalitets- och kundvårdsombudsman. Jag hoppas att ni sedan fått det stöd ni har behövt för att hjälpa er vidare, och att ni nu trivs i ert nya fina hem. Ni är alltid välkomna att kontakta mig eller Helena om vi kan hjälpa till med någonting mer.

Önskar er en fortsatt skön sommar, hoppas ni har haft möjlighet att njuta av den på er stora fina altan.
    Med vänlig hälsning, Mattias
  • 2019-06-14

Vildana K skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Mycket professionella och trevliga mäklare, alltid redo att svara på frågorna. Läs mer
  • 2019-06-14

Edin J skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    :) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :) Läs mer
  • 2019-06-12

John T skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Väldigt proffsiga och service minded. Alltid anträffbara och angelägna att göra oss nöjda Läs mer
  • 2019-06-12

Anna S skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har köpt en bostadsrätt och allt gick smidigt och professionellt till. Bra service och kommunikation. Mycket nöja! Läs mer
  • 2019-06-07

Daniel O skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Jag har köpt en bostad. fick snabb respons av mäklaren. Hela affären gick snabbt till vilket underlätta många saker och fick konkreta snabba saker man skulle se till affären blev till bra sätt. Läs mer
  • 2019-06-03

Annika F skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren var professionell, charmig och driven.
    Mäklaren överträffade våra förväntningar.
    Utmärkt upplevelse! Läs mer
  • 2019-05-29

Inga-Greta N skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har sålt en bostadsrätt och har fått god hjälp av mäklaren. Läs mer
  • 2019-05-26

Emma N skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Mattias och vi är så nöjda. Vi har blivit bemötta på ett väldigt positivt sätt. Mattias är kunnig i sitt jobb och gör att vi känner oss trygga i resan mot försäljning. Han är alltid positiv, driven och vi har lärt oss mycket under tiden vi har sålt vår lägenhet, mycket tack vare Mattias.
    Ska vi sälja i framtiden tar vi gärna hjälp av honom igen och rekommenderar honom varmt till våra anhöriga. Läs mer
  • 2019-05-05

Anne-May M skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Köpt o sålt lägenhet. Mycket bra bemötande o visade ett provsigt kunnande. Hade höga förväntningar o blev mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-04-05

Cecilia F skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt villa. Inte jätteengagerad mäklare, tyvärr. Läs mer
  • Andreas L

2019-03-29

Andreas L skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Jag har bara positiva saker att säga om Mattias som var ansvarig mäklare, då jag sålde min lägenhet på Bökebergsgatan i Svedala.
    Han var mycket proffsig och framföramöt mycket flexibel av sig. Svarade alltid på frågor och körde raka rör, vilket jag uppskattar.
    Vid första mötet tog han sig tid att sitta ner med oss över en kopp kaffe, vilket var mycket trevligt.
    Kommer garanterat att rekommendera honom i framtiden, och än en gång har jag bara gott att säga om honom. Läs mer
  • 2019-03-26

Bengt-Åke P skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har sålt en 3-rumslägenhet.
    Det var ett mycket bra samarbete med mäklaren och vi fick bra feedback under tiden vi hande bostaden till salu. Läs mer
  • 2019-03-25

Josefina B skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Min mäklare har varit väldigt hjälpsam och proffsig. Vi har sålt ett radhus. Vi är jättenöjda med utgången. Läs mer
  • 2019-03-25

Anders B skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Från början endast en värdering av fastigheten som är ett radhus i Bara.
    Vi valde ganska snabbt att istället lägga ut radhuset till försäljning och Mattias har gett ett mycket proffsigt intryck trots all press han har haft.
    Helena har även hon varit en guldklimp i vår försäljning och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anders B
    Hej Anders. Härligt att ni uppskattar mitt/vårt engagemang! Det har varit hur kul som helst att få hjälpa er med er bostadsaffär. Hoppas vi hörs snart igen.. // Mattias
  • 2019-03-23

Marie S skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har varit mycket nöjda med mäklaren. Han har varit engagerad och ambitiös. Vi sålde en villa i Svedala och det blev en visning och sedan var den såld. Mvh Marie Straub Läs mer
    2019-05-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Marie S
    Hej Marie. Tack för ert fina omdöme! Alltid roligt att få trevliga kommentarer från min kunder. Hoppas planeringen av ert nya boende fortskrider och blir som ni har tänkt er. Ha det fint! // Mattias
  • 2019-03-18

Klas-Göran H skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Mycket kunnig, tillmötesgående, förtroendeingivande och snabb mäklare som sålde vårt hus inom ett par dagar. Vår förhoppning var en snabb affär med gott resultat och de förväntningarna uppfyllde mäklaren till fullo. Läs mer
    2019-05-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Klas-Göran H
    Hej på er. Härligt att höra att ni är nöjda! Hoppas flytten går smidigt och att ni kommer trivas i ert nya boende. // Mattias

Storgatan 29 A, 233 31 Svedala