Fastighetsbyrån Svedala

Storgatan 29 A, 233 31 Svedala — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Svedala och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 106 kunder tycker om Fastighetsbyrån Svedala

• 2019-10-11

Michael S skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Fastighetsbyrån sålde mitt kedjehus och Alexander gjorde ett väldigt bra arbete från början till slut , vill även framhålla koordinator Helena .

De rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Ulf R

2019-10-08

Ulf R skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Har sålt min bostadsrätt genom Fastighetsbyrån i Svedala. Responsen när jag ville ha hjälp var omedelbar. Bemötandet från mäklare och assistent var proffsigt och trevligt. Fotografering och visning av lägenheten har löpt friktionsfritt och snabbt. Jag rekommenderar dem verkligen starkt. Läs mer
  • 2019-10-07

Sandra W skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi fick hjälp av Fastighetsbyrån Svedala att sälja vårt hus. Allt var toppen från början till slut. Trevlig och engagerad mäklare som känner till Svedala. Läs mer
  • 2019-10-01

Britt-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Har köpt en bostadsrätt och sålt ett hus av mäklare Mattias Widgren och allt har fungerat utmärkt över min förväntan och väldigt tryggt kan varmt rekommenderas. Även Helena Nilsson har varit väldigt kunnig och tillmötesgående har också varit en stor trygghet tack Läs mer
  • 2019-09-21

Roland S skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt bostad.
    Proffsigt bemötande och kunnande från första stund till avslut.
    Vi var verkligen trygga genom hela proceduren.
    Vår varmaste och bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-09-11

Susanne I skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Köpte lägenhet till min mamma o håller nu på att avsluta en husförsäljning med samma mäklare. Han gör ett absolut toppenjobb kan inte vara mer nöjd! Så känner även min mamma o min syster. Läs mer
  • 2019-07-22

Andreas L skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-09

Marie D skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt bostadsrätt. Trevlig mäklare, återkopplar, lever upp till förväntningar, hade en bra dialog, respekt mm. Erfarenhet och professionalism. Läs mer
  • 2019-07-05

Marcus E skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt en lägenhet i svedala, blev bemött väldigt. Vi är väldigt nöjd med vår mäklare. Läs mer
  • 2019-07-03

Alexandra B skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålde vår bostadsrättslägenhet på 70 kvm, 3 rok. Vi är mer än nöjda från första mötet till close.
    Mäklaren uppförde sig professionellt och gjorde ett vad vi har förstått, bra jobb på visning och vid budgivning.
    Rekommenderar absolut både mäklare & mäklarfirma till vänner & bekanta! Läs mer
  • 2019-06-24

André R skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Huset överlämnades inte alls som det såg ut på visning.
    Inte fått någon som helst respons från mäklaren på mailen vi skickat om detta. Riktigt illa när det handlar som så mycket pengar. Läs mer
    2019-08-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar André R
    Hej André,
    Det är givetvis jättetråkigt att huset inte överlämnades till er i det skick som har rätt att förvänta er, och väldig otur att det hände mitt i semestertider då jag och våra andra mäklare inte är fullt tillgängliga som vi normalt är. Jag tar åt mig av din kritik då vi i varje försäljning naturligtvis strävar efter att alla parter ska vara nöjda, både med vår prestation men givetvis också med affären som helhet.
    Strax efter ert meddelande fick ni tag på Helena och fick då möjlighet att följa upp med städfirman samt vägleda er vidare till vår kvalitets- och kundvårdsombudsman. Jag hoppas att ni sedan fått det stöd ni har behövt för att hjälpa er vidare, och att ni nu trivs i ert nya fina hem. Ni är alltid välkomna att kontakta mig eller Helena om vi kan hjälpa till med någonting mer.

Önskar er en fortsatt skön sommar, hoppas ni har haft möjlighet att njuta av den på er stora fina altan.
    Med vänlig hälsning, Mattias
  • 2019-06-14

Vildana K skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Mycket professionella och trevliga mäklare, alltid redo att svara på frågorna. Läs mer
  • 2019-06-14

Edin J skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    :) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :) Läs mer
  • 2019-06-12

John T skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Väldigt proffsiga och service minded. Alltid anträffbara och angelägna att göra oss nöjda Läs mer
  • 2019-06-12

Anna S skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har köpt en bostadsrätt och allt gick smidigt och professionellt till. Bra service och kommunikation. Mycket nöja! Läs mer
  • 2019-06-07

Daniel O skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Jag har köpt en bostad. fick snabb respons av mäklaren. Hela affären gick snabbt till vilket underlätta många saker och fick konkreta snabba saker man skulle se till affären blev till bra sätt. Läs mer
  • 2019-06-03

Annika F skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren var professionell, charmig och driven.
    Mäklaren överträffade våra förväntningar.
    Utmärkt upplevelse! Läs mer
  • 2019-05-29

Inga-Greta N skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har sålt en bostadsrätt och har fått god hjälp av mäklaren. Läs mer
  • 2019-05-26

Emma N skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Mattias och vi är så nöjda. Vi har blivit bemötta på ett väldigt positivt sätt. Mattias är kunnig i sitt jobb och gör att vi känner oss trygga i resan mot försäljning. Han är alltid positiv, driven och vi har lärt oss mycket under tiden vi har sålt vår lägenhet, mycket tack vare Mattias.
    Ska vi sälja i framtiden tar vi gärna hjälp av honom igen och rekommenderar honom varmt till våra anhöriga. Läs mer
  • 2019-05-05

Anne-May M skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Köpt o sålt lägenhet. Mycket bra bemötande o visade ett provsigt kunnande. Hade höga förväntningar o blev mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-04-05

Cecilia F skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt villa. Inte jätteengagerad mäklare, tyvärr. Läs mer
  • Andreas L

2019-03-29

Andreas L skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Jag har bara positiva saker att säga om Mattias som var ansvarig mäklare, då jag sålde min lägenhet på Bökebergsgatan i Svedala.
    Han var mycket proffsig och framföramöt mycket flexibel av sig. Svarade alltid på frågor och körde raka rör, vilket jag uppskattar.
    Vid första mötet tog han sig tid att sitta ner med oss över en kopp kaffe, vilket var mycket trevligt.
    Kommer garanterat att rekommendera honom i framtiden, och än en gång har jag bara gott att säga om honom. Läs mer
  • 2019-03-26

Bengt-Åke P skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har sålt en 3-rumslägenhet.
    Det var ett mycket bra samarbete med mäklaren och vi fick bra feedback under tiden vi hande bostaden till salu. Läs mer
  • 2019-03-25

Josefina B skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Min mäklare har varit väldigt hjälpsam och proffsig. Vi har sålt ett radhus. Vi är jättenöjda med utgången. Läs mer
  • 2019-03-25

Anders B skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Från början endast en värdering av fastigheten som är ett radhus i Bara.
    Vi valde ganska snabbt att istället lägga ut radhuset till försäljning och Mattias har gett ett mycket proffsigt intryck trots all press han har haft.
    Helena har även hon varit en guldklimp i vår försäljning och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anders B
    Hej Anders. Härligt att ni uppskattar mitt/vårt engagemang! Det har varit hur kul som helst att få hjälpa er med er bostadsaffär. Hoppas vi hörs snart igen.. // Mattias
  • 2019-03-23

Marie S skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har varit mycket nöjda med mäklaren. Han har varit engagerad och ambitiös. Vi sålde en villa i Svedala och det blev en visning och sedan var den såld. Mvh Marie Straub Läs mer
    2019-05-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Marie S
    Hej Marie. Tack för ert fina omdöme! Alltid roligt att få trevliga kommentarer från min kunder. Hoppas planeringen av ert nya boende fortskrider och blir som ni har tänkt er. Ha det fint! // Mattias
  • 2019-03-18

Klas-Göran H skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Mycket kunnig, tillmötesgående, förtroendeingivande och snabb mäklare som sålde vårt hus inom ett par dagar. Vår förhoppning var en snabb affär med gott resultat och de förväntningarna uppfyllde mäklaren till fullo. Läs mer
    2019-05-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Klas-Göran H
    Hej på er. Härligt att höra att ni är nöjda! Hoppas flytten går smidigt och att ni kommer trivas i ert nya boende. // Mattias
  • Clas A

2019-03-02

Clas A skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    bra mycket hjälpsam och trevlig Läs mer
  • Ewa A

2019-03-02

Ewa A skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Håller på o sälja en villa. Är väldigt nöjd med vår mäklare. Mycket lätt att prata med alltid glad o positiv. Behöver vi hjälp är det bara o ringa till henne så får vi hjälpen. Mäklaren har verkligen ställt upp på alla våra förväntningar. Vi hade nog inte kunnat få en bättre mäklare än vår Maria. MVH. Ewa o Clas Andersson. 🌟 Läs mer
  • 2018-12-10

Heléne L skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Köpt bostadsrätt och var nöjd med hjälpen jag fått och blev trevligt bemött. Läs mer
    2018-12-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Heléne L
    Hej Helene

Tack för återkoppling :) Jag hoppas hu kommer stortrivas i din nya fina lägenhet! / Mattias
  • 2018-11-26

Joacim A skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålde min lägenhet, 2a i Svedala. Hade ett väldigt trevligt bemötande mot både mig och min sambo. Väldigt trevlig personal både mäklare samt koordinator under hela affären.

Kan rekommenderas. Läs mer
    2018-12-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Joacim A
    Hej Joachim

Tack för ett fint omdöme. Det var jättekul att få hjälpa er med er fina lägenhet. Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hus när ni väl flyttat in.

Ha det fint!
    /Mattias
  • 2018-11-19

Christel G skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt radhus
    Kunnig o trevlig mäklare
    Snabb försäljning från uppdraget o tills affären var klar
    Är en mycket nöjd kund o kommer att rekommendera fastighetsbyrån i Svedala till andra Läs mer
    2018-12-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Christel G
    Hej på dej.. Tack för vänliga ord och ett fint omdöme :) och tack för förtroendet jag fick med att hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus. Det har varit kul och inspirerande hela vägen, och jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet! Ha det fint. / Mattias
  • Christer A

2018-11-12

Christer A skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Mycket duktig mäklare som ordnade vårat köp lätt och snabbt Läs mer
    2018-12-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Christer A
    Hej på er. Tack för ett fint omdöme! Jag hoppas att ni kommer trivas fint i er nya lya :) Ha det fint... / Mattias
  • 2018-11-01

Erik P skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har köpt ett fristående hus i svedala.

Mycket bra bemötande av både reception och handläggare.

alla förväntningar uppfylldes, mycket bra påläst och kunnig handläggare.

10 poäng. Läs mer
    2018-12-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Erik P
    Hej på er.

Tack för ert fina omdöme... Kul att höra att ni känner er nöjda med vårt engagemang. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i ert nya fina hus och här i vårt härliga Svedala. Ha en skön jul! / Mattias
  • Lars B

2018-10-28

Lars B skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt ett radhus i Svedala.
    Mycket proffesionellt bemötande.
    Förväntningarna var att vi kunde känna att vi fick den hjälp vi behövde och kunde känna oss trygga i husförsäljningen.
    Mycket trevligt och kunnande bemötande av alla på fastighetsbyrån i Svedala.Vi är mycket nöjda med vår husförsäljning. Läs mer
    2018-11-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Lars B
    Hej Lars,
    Tack för de fina orden och att ni känner er nöjda.
    Önskar er all lycka till i Limhamn //Mia
  • Carina A

2018-10-18

Carina A skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Mycket bra. Lätt att få kontakt i alla lägen.
    Bra tydlighet och bra tidsplanering. Läs mer
    2018-12-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Carina A
    Hej på er. Jätteroligt att höra att ni känner er nöjda med vår insats. Det har varit kul att få hjälpa till med både er försäljning och ert köp av er nya bostad. Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya boende :) Ha en fin jul och ett gott nytt år! / Mattias
  • Annika H

2018-10-16

Annika H skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt villa
    Mycket bra bemötande och gav ett mycket trovärdigt och tryggt intryck

Mycket nöjd med hela husförsäljningen Läs mer
    2018-12-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Annika H
    Hej Annika

Tack för fina kommentarer! Härligt att du känner dig nöjd. Det har varit jättetrevligt att få hjälpa dig med En del av ditt bostadsbyte, kanske den mest känslomässiga... Tycker det har gått bra hela vägen :) Ha det finfint och jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lya. / Mattias
  • Lennart B

2018-10-12

Lennart B skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt kedjehus. Mycket bra bemött ha tiden. Höga förväntningar som uppnåddes med råge Läs mer
    2018-10-22 Representant för Fastighetsbyrån svarar Lennart B
    Tack Lennart, har varit väldigt kul och trevligt att hjälpa er. Lycka till med livet i Limhamn.
  • 2018-10-05

Hanna L skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Köpt ett parhus som ska byggas till nästa år Läs mer
    2018-12-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Hanna L
    Hej Hanna

Tack för fint omdöme. Hoppas inte väntan blir alldeles för långdragen... Får hoppas på ännu en fin sommar, då går tiden fort och vips så är det tid för inflytt :) Ha det fint! / Mattias
  • 2018-09-28

Johnny M skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    .....,.......................................... Läs mer
  • 2018-09-25

Flory Z skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Trovärdiga, kunniga och trvliga Läs mer
    2018-12-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Flory Z
    Hej på er. Tack för ett fint omdöme och trevliga ord :) Hoppas ni får en härlig jul och ett fint nytt år! / Mattias

Sandra N skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Vi har köpt en villa i Svedala där Maria Johansson var mäklare. Genom vårt livs största affär guidade Maria oss på ett objektivt och tryggt sätt. Förhoppningsvis kommer vi trivas bra i vårt nya hus men skulle vi någon gång sälja så är det självklart Maria som vi kontaktar. Läs mer
    2018-09-26 Representant för Fastighetsbyrån svarar Sandra N
    Hej Sandra,
    Tack för dina vänliga ord. Skönt att ni känner er trygga med er som du skriver livs största affär. Helt säker på att ni kommer trivas i Svedala
    MVH Maria Johansson

Ingegärd A skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt villa. Fick bra hjälp och stöd. Mäklaren tillmötesgående. Läs mer

Monika C skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Jag har köpt ett hus, mäklaren var jättesnäll, vi fick alla informationer vi behövde Läs mer

Tommy H skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt enplanshus
    Mycket trevligt
    Mycket bra
    Lite spännande med budgivningen Läs mer
    2018-12-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Tommy H
    Hej på er

Tack för fint omdöme och trevliga kommentarer. Det har varit väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus :) Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! Ha det fint... / Mattias
  • 2018-09-06

Margareta B skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Trygg o pålitlig mäklare. Bra fotograf o assistent. Bra tips inför visningen. Bra kundbemötande Läs mer
    2018-09-26 Representant för Fastighetsbyrån svarar Margareta B
    Tack Margareta för de fina orden. Det har varit kul och jobba med er.
    MVH Maria Johansson
  • 2018-07-01

Patrik A skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt villan och er mäklare maria har varit verkligen super på alla sett ger henne högsta betyg Läs mer
    2018-09-26 Representant för Fastighetsbyrån svarar Patrik A
    Tack Patrik.
    Det har varit väldigt enkelt och hjälpa dig då du var lyhörd genom hela resan, Mvh Maria
  • 2018-06-26

Britt Å skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Snäll, trevlig, kunnig säger som det är. Läs mer
    2018-12-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Britt Å
    Tack Britt :) Härligt att höra att du känner dig nöjd med mitt arbete! Jag hoppas du fått det fint i din nya lägenhet och önskar dig samtidigt en god jul och ett fint 2019. / Mattias
  • 2018-06-18

Jonas Q skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Mycket trevlig och svarade snabbt på våra frågor. Pålitlig hela vägen. Läs mer
    2018-09-26 Representant för Fastighetsbyrån svarar Jonas Q
    Tack Jonas, hoppas ni trivs i Svedala.
    MVH Maria
  • 2018-06-17

Lars G skrev om Fastighetsbyrån Svedala
    Sålt bostadsrätt
    Proffesionellt
    Ja dem levde upp till det
    Allt är inte avslutat än , men " so far so good". Läs mer

Storgatan 29 A, 233 31 Svedala