Kenneth Pedersen är mäklare på Fastighetsbyrån Eslöv

och har varit registrerad mäklare sedan 2010. Kenneth Pedersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 93 omdömen sedan 2016-01-13. Kenneth Pedersen har haft 32 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 93 Läs vad Kenneth Pedersen

• Sålt ett kedjehus i Eslöv. Fick ett proffsigt och bra bemötande an Kenneth som under hela försäljningsprocessen kom med information och input om status och kommande aktiviteter. Det har gått bra på visningar och proffsigt ordnat med allt runt omkring. Bra kunskap om huskonstruktioner.
    Bo-göran Patrik A sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2020-10-21
    • 99.0 m²
    2020-10-21
  • Mycket trevligt och korrekt mäklare!!!
    Harry R sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2020-10-05
    • 96.0 m²
    • Bäckdala/Västerdala
    2020-10-05
  • Jag har sålt ett hus, jag har haft mycket bra kontakt med Kenneth, han har ringt upp och kollat läget, väldigt bra att ha att göra med, engagerad till 100 %. Informerat väldigt bra om allt.
    Carina P
    Carina P sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2020-09-29
    • 142.0 m²
    • Kungshult
    2020-09-29
  • Jag sålde min lägenhet via Kenneth och imponerades av hans enorma engagemang. Han var professionell (samtidigt personlig), enkel att kommunicera med och alltid steget före, hela processen igenom. Han var förberedd inför varje möte, konstant tillgänglig och fick mig som säljare, att känna mig väldigt trygg. Är man minsta lilla intresserad av att göra en bra, lönsam och smidig affär så rekommenderar jag Kenneth som mäklare, alla dagar i veckan. 10/10 poäng.
    Amanda H
    Amanda H skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2020-09-12
    2020-09-12
  • Trevlig, informativ och lätt att få tag på. Inga uppenbara brister som jag märkte.
    Axel M köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2020-08-30
    • 2:a
    • 60.0 m²
    2020-08-30
    Tack för en trevlig affär Axel! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad!

Visa svar
  • Mycket trevlig, kunnig och respektfull.
    Teresia S köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2020-08-14
    • 125.0 m²
    • Hurva
    2020-08-14
    Tack för det fina betyget! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!

Visa svar
  • Mycket trevligt bemötande. Proffsig och behandlar en med repekt. Han var mycket bra att ha att göra med vid vårt köp av villa. Kan rekommendera honom å det varmaste.
    Mattias S köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2020-08-09
    • 125.0 m²
    • Hurva
    2020-08-09
    Tack för en trevlig affär! Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad!

Visa svar
  • Kenneth gjorde ett bra jobb i knepiga tider. Sålde vår villa och var mycket tydlig i hela processen.
    Johanna Sofia Birgitta W sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2020-07-30
    • 188.0 m²
    • Flyinge
    2020-07-30
  • Sålt bostadsrätt. På ett trevligt och förtroende ingivande förhållningssätt. Ärlighet , och var rak samt lyssnade på mina önskemål, på ett förstående sätt. Därför kändes det tryggt med hans insats. Jag är mycket nöjd. M.V.H. Anneli
    Annelie P sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2020-07-26
    • 3:a
    • 66.5 m²
    2020-07-26
  • Proffesionellt bemötande, tillgänglig, kändes kunnig och insatt i den fastighet han förmedlade.
    Arvid O köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2020-07-12
    • 96.0 m²
    • Harlösa
    2020-07-12
    Tack för en trevlig affär Arvid och hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Ha en fortsatt trevlig sommar!