Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Eslöv Kenneth Pedersen
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 49 kunder tycker om Kenneth Pedersen

• Mattias M köpte sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth är trevlig, har koll på sina saker och gjorde så att jag som köpare kände mig precis lika värdefull som säljarna. Jag har inget alls att klaga på. Läs mer
  • Ann Petra Marie L köpte sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har både köpt och sålt hus med Kenneth som mäklare, allt har gått mkt bra. Läs mer
  • Åsa A
    Åsa A köpte sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneth sköte försäljningen av huset vi köpte.
    Han var trevlig och kom med saklig information, frågor han var tvungen att kolla med säljarna återkom han snabbt med svaren på. Han ställde även upp och visade huset trots ledig dag när vi vill kolla lite närmre innan vi höjde vårt bud.
    Jag rekommendera honom varmt. Vi kände oss trygga igenom hela affären. Läs mer
  • Gunnar N sålde sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Villaförsäljning Gott bemötande i alla avseenden
    Bra
    Helt nöjd Läs mer
  • Marie L sålde sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt en bostadsrätt och fått all hjälp jag behövt Läs mer
  • Marita H sålde sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi hade aldrig klarat oss genom försäljningen av vår villa utan Kenneth Pedersen
    Kan inte nog tacka och berömma honom och hans tålamod!!! Läs mer
  • Tim S
    Tim S sålde sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålde en lägenhet för första gången, under hela förloppet kände jag mig trygg med min mäklare och blev regelbundet upplyst om vad som hände. Hade inga förväntningar men blev mycket nöjd Läs mer
  • Albianda K skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har köpt villa, är nöjd med hela processen.
    Rekommenderar varmt Läs mer
  • Oskar K skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har blivit väl bemötta av Kenneth och fått förtroende för hans agerande mot oss. Han har på ett sakligt och informativt sätt skött vårt uppdrag till Fastighetsbyrån till vår belåtenhet. Läs mer
  • Mattias S skrev om Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Kenneths arbete var väldigt proffesionellt från första kontakten tills försäljningen var färdig. Kenneth var engagerad och tillgänglig under hela försäljningen. Han var också noga med att uppdatera oss om vad som hände hela tiden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eslöv

Matilda Kärrman