Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Eslöv Kenneth Pedersen
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 54 kunder tycker om Kenneth Pedersen

• Evelina W köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-02-05

4:a
    104m²
    Marieholm
    Fått hjälp med att köpa en fastighet i Marieholm. Proffsigt bemötande. Lättillgänglig på mail och mobil, vilket har varit till stor hjälp då vi aldrig köpt bostad tidigare och därför hade en del frågor. Kenneth ingav ett tryggt och seriöst intryck. Kommer definitivt anlita Kenneth vid behov i framtiden, samt rekommendera honom till andra! Mycket bra! Läs mer
  • Linda S köpte sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-01-08

Har bara gott att säga! Vår mäklare som vi haft kontakt med vår väldigt serviceinriktad och förstående, hjälpsam och snabb i att få saker gjorda och rätt information som getts. Bra dialog mellan säljare och köpare via mäklare samt lätt att nås vid kontakt. Trevlig, charmig och lättsam. Läs mer
  • Anna N sålde sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-22

Lätt att komma i kontakt med,.
    Återkopplade hela tiden.
    Hade trevligt bemötande.
    Var kunnig. Läs mer
  • Sanela D köpte sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-21

Vi har köpt ett hus i Eslöv. Vi är jätte nöjda med Kenneth och starkt rekommenderar honom. Läs mer
  • Tom Åke Kristian N sålde sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-15

Perfekt samarbete. Jag lämnade över allt och han skötte detta på ett väldigt bra sätt. Kan rekommendera Fastighetsbyrån i Eslöv. Läs mer
  • Mattias M köpte sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-10

Kenneth är trevlig, har koll på sina saker och gjorde så att jag som köpare kände mig precis lika värdefull som säljarna. Jag har inget alls att klaga på. Läs mer
  • Ann Petra Marie L köpte sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-09

Vi har både köpt och sålt hus med Kenneth som mäklare, allt har gått mkt bra. Läs mer
  • Åsa A
    Åsa A köpte sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-09

Kenneth sköte försäljningen av huset vi köpte.
    Han var trevlig och kom med saklig information, frågor han var tvungen att kolla med säljarna återkom han snabbt med svaren på. Han ställde även upp och visade huset trots ledig dag när vi vill kolla lite närmre innan vi höjde vårt bud.
    Jag rekommendera honom varmt. Vi kände oss trygga igenom hela affären. Läs mer
  • Gunnar N sålde sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-09

Villaförsäljning Gott bemötande i alla avseenden
    Bra
    Helt nöjd Läs mer
  • Marie L sålde sin bostad med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-09

Sålt en bostadsrätt och fått all hjälp jag behövt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eslöv

Matilda Kärrman