Kenneth Pedersen

Kenneth Pedersen

Kenneth Pedersen är mäklare på Fastighetsbyrån Eslöv

Kenneth Pedersen har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Kenneth Pedersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.8. Kenneth Pedersen har haft 25 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 122 Läs vad Kenneth Pedersen

• sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2022-06-20 Verifierad kund
    Alltid korrekt kunnig vänlig, ger hussäljare trygghet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Löberöd
    2022-06-13 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, saklig och objektiv , ordning och reda, Kenneth upplevs trygg i ett bostadsköp.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Eslöv Norr
    2022-06-12 Verifierad kund
    Mkt engagerad och duktig mäklare. Kommer definitivt anlita honom igen om det blir aktuellt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2022-06-07 Verifierad kund
    Trevlig ung mäklare som har allt en bra mäklare behöver 5 av 5
    2022-05-17 Verifierad kund
    Väldigt seriös och hjälpsam under hela processen. Har båda fötterna på jorden och vet vad han pratar om.
    Rekommenderas!
    2022-05-17 Verifierad kund
    Mycket trygg mäklare, hjälpsam och seriös.
    Vi är mycket nöjda med Kenneths bemötande.
    Rekommenderar Kenneth starkt, mycket nöjd!
    • Centralt
    2022-04-12 Verifierad kund
    Hej.
    Mäklaren är väldigt noggrann och väl beskrivande i alla frågor samt den information som jag behövde för försäljningen.
    Fick en väldigt positiv bild av honom redan vid första mötet och det var även de som avgjorde att jag valde just Kenneth till detta uppdraget.
    Hela upplägget på Hemnet och Swedbank Fastighetsbyrå är stiligt utfört och ser väldigt proffsigt ut.
    Fotografier är mycket fina samt all formulering till detta.
    Jag kan varmt rekommendera Kenneth.
    All hantering har varit av högsta kvalité.
    • Centralt
    2022-04-12 Verifierad kund
    Väldigt trygg mäklare som var snabb med svar och även bra säljare!

Jag hade inte så stora förhoppningar men mäklaren gav en friheten att känna sig bekväm med lägenheten vilket resulterade till att jag köpte lägenheten!
    2022-04-10 Verifierad kund
    Hej.
    En mäklare som kan verkligen sälja vad som helst oavsett skick osv.

Jag rekommenderar lätt Kenneth till andra.
    Nästa gång jag ska sälja eller köpa så kommer jag ta kontakt med Kenneth först och gå vidare genom honom.

Lätt tummen upp .

Mvh FL
  • sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Trollsjöområdet
    2022-03-25 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande. Väldigt lyhörd för våra önskemål i samband med försäljningen. Guidade oss genom processen och kom med egna förslag och idéer. Tack för hjälpen!