Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Eslöv Kenneth Pedersen
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 66 Läs vad Kenneth Pedersen

• Mattias J köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-07-10

Stehag
    Hjälpte oss att köpa en fin villa i sjöholmen och vi blev alltid bemötta på ett lugnt och seriöst sätt. Läs mer
  • Emma J köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-07-10

Stehag
    Som första köpare av en bostad visste jag inte exakt vad jag kunde förvänta mig av mäklaren. Men fick ett gott bemötande och blev glatt överraskad av all den hjälp vi fick av mäklaren. Väldigt nöjd med hela processen av köpet av vårt första hus. Läs mer
  • Linda M
    Linda M sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-06-14

Stehag
    Kenneth och jag sålde min bostad på Hålebäcksvägen 13. Han är mycket professionell och tog hand om ärendet väl. Han uppdaterade mig hela tiden och tänkte på allt. Jag kände mig trygg och i goda händer att allt ordnades. Läs mer
  • Lars-Håkan Peter D sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-06-03

Väster
    Kenneth var vår mäklare vid försäljning av hus på väster i Eslöv.
    Vi har fått ett mycket proffsig och personligt bemötandet. Det märks att Kenneth kan sitt yrke, vi har hela tiden kännt oss mycket trygga då han tydligt förklarat alla stegen i processen att sälja vårt hus.
    Dessutom finns ett genuint intresse av att försäljningen skall gå bra för båda parter vilket Kenneth visat med sitt engagemang.
    Kenneth skulle jag rekommendera alla dagar i veckan. Läs mer
  • Muriel d köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-05-29

Löberöd
    Jag har köpt en fristående villa. Jag har upplevt Kenneth Pedersen som väldigt professionell, punktlig och pålitlig.
    HAn har visat engagemang och bemött våra frågor med specifika svar. Läs mer
  • Emina H köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-05-20

Centralt
    Trevlig, bra bemötande och engagerad mäklare.. jättenöjda! Läs mer
  • Linnea N köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-04-08

Centralt
    Duktig mäklare, hade svar på alla frågor. Trevlig och tydlig när jag skulle köpa bostadsrätt. Precis som jag tycker en mäklare ska vara. Läs mer
  • Nils Kenneth Patrik L sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-04-02

Stehag
    Jag har sålt en villa utanför tätorten stehag och har blivit väldigt proffisionellt bemött av Kenneth.
    Han har med råge levt upp till mina förväntningar.
    Jag skulle gärna rekommendera honom till andra som planerar att sälja sina fastigheter. Läs mer
  • Mats M sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-04-02

Centralt
    Jag sålde en bostadsrätt, blev mycket respektfullt bemött. Kenneth höll mig uppdaterad kontinuerligt, även om det inte fanns någon ny information. Vilket gav ett lugn i processen. Läs mer
  • Karin A köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-03-06

Marieholm
    Vi har köpt ett hus i Marieholm och är jättenöjda med affären. Kontakten med mäklare och säljare har funkat bra. Vi ville ha en besiktningsklausul i kontraktet och ha möjlighet att få en genomgång av husets vatten- och värmesystem i samband med övertagandet och de önskemålen förmedlades och infriades mha mäklaren. Allt det praktiska med budgivning, kontraktskrivning mm har varit smidigt och bara flutit på. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eslöv

Matilda Kärrman