Kenneth Pedersen
Registrerad mäklare sedan 2010-02-09
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 82 Läs vad Kenneth Pedersen

• Joakim H sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-07-02

Centralt
    Sålde en bostadsrätt. Kenneth har ett trevligt och fint bemötande, är lättillgänglig och proffsig. Mina förväntningar var att han var ärlig i och omkring processen från start till mål. För mig var personkemi viktigt i mitt val av mäklare. Jag kan inte annat än rekommendera Kenneth vidare till nästa som säljer sin bostad. Tack för detta samarbete, på återhörande Läs mer
  • Tim S köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-06-03

Eslöv tätort
    Första gången jag köpt en bostadsrätt så har inget att jämföra med. Men Kenneth har varit väldigt hjälpsam och bra på att kommunicera under hela affärens gång. Han har alltid kunnat svara på mina frågor och svarat snabbt på mina mail. Dessutom tog han sig extra tid att visa föreningens takvåning efter visningen, vilket bidrog till mitt beslut om att köpa bostaden. Läs mer
    2020-06-04 Kenneth P svarar Tim S
    Tack för en trevlig affär Tim! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Trevlig sommar!
  • Rikard P sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-04-29

Eslöv tätort
    Trevligt bemötande. Kunnig och engagerad. Läs mer
    2020-06-04 Kenneth P svarar Rikard P
    Tack för de fina orden och ett gott samarbete Rikard!
  • Harriet L köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-04-13

Marieholm
    Kunnigt och trevligt bemötande.Hölls noga informerad under helavprocessen.Neutral.Hjälpsam. Läs mer
    2020-04-15 Kenneth P svarar Harriet L
    Tack för de fina orden Harriet! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Bo Ingmar T sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-03-06

Marieholm
    Sålt villa Kenneth är väldigt lätt att ha med att göra o bemötandet är väldigt bra o känns tryggt o det blev över förväntningarna med allt Kenneth är duktig o noga med allt han är nr 1 Läs mer
    2020-03-16 Kenneth P svarar Bo Ingmar T
    Hej Bosse!

Tack för den fina rekommendationen och tack för ett gott samarbete!
  • Niclas L sålde sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-02-03

Centralt
    Jag har både sålt en lägenhet och sedan köpt ett hus via Kenneth.
    Alltid lika proffsigt och seriöst samarbete. Läs mer
    2020-02-03 Kenneth P svarar Niclas L
    Tack för gott samarbete ännu en gång! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Carola Diana L sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-01-27

Hejsan jag har sålt en bostad och min mäklare har varit toppen. Raka rör, tydlig info, snabb affär. Allt har gått väldigt smidigt så jag rekommenderar han verkligen Läs mer
    2020-02-03 Kenneth P svarar Carola Diana L
    Vad kul att ni är nöjda! Tack för gott samarbete!
  • Dominika H köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-12-06

3:a
    Eslöv Norr
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande, lätt att kommunicera med. Svarar snabbt på frågor.
    Bra upplevelse av hela processen. Läs mer
  • Gerd G köpte sin lägenhet med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-12-05

3:a
    Centralt
    Bra och tydlig med vad som gällde. Läs mer
  • Fredrik K köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Pedersen en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-10-07

Fridasro
    Allt var bra. Bra kommunikation. kan inte klaga på något Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eslöv

Kenneth Pedersen