Mäklare Skåne Kävlinge Fastighetsbyrån Kävlinge Robert Rottgardt Arnberg
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 91 kunder tycker om Robert Rottgardt Arnberg

• Mikael D sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-02-12

5:a
    122m²
    Hofterup
    Mäklaren var väldigt trygg i sitt sätt att jobba och kändes kompetent. Allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Gustav E sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-01-29

3:a
    100m²
    Kävlinge
    Mycket trevlig och duktig kille. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Margareta N
    Margareta N sålde sin bostad med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-01-17

Robert sålde för oss en bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda med honom som mäklare och kommer att anlita honom flera ggr. så klart. Läs mer
  • Elin H sålde sin bostad med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2018-12-01

Robert sålde ett parhus i en brf-förening åt oss. Snabbt, proffsigt och sjukt bra bemöter han både oss som säljare men även köparen. Högsta betyg till Robert! Läs mer
  • Lauge B
    Lauge B sålde sin bostad med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2018-11-30

Robert har såld en nybyggd bostad för oss. Mycket professionellt bemötande. Hör av sig med relevant information och styr hela processen utan vi själv har behövt tänka på något.
    Kan bara rekommendera Robert till alla. Och han får gärna sälja för oss igen i framtiden. Läs mer
  • Eva Ö köpte sin bostad med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2018-11-12

Jag har köpt en bostad på Grävlingsvägen.
    Jag blev bra bemött både vid telefonkontakter, visning och vid papperskrivning.
    Jag hade egentligen inga förväntningar eftersom det är över 30 år sedan jag köpte bostad sist, men upplevde mig bra omhändertagen och fick bra information hur försäljning och budgivning fortskred. Träffen mellan säljare och oss på fastighetsbyrån var bra och smidig.
    Skulle mycket väl använda mig av Robert när det blir dags att sälja vår nuvarande bostad. Läs mer
    2018-11-29 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Eva Ö
    Fantastiskt stort tack Eva för din fina rekommendation! Det värmer!
    Självklart hjälper jag gärna till den dag nästa bostadsaffär skall göras.
    Ta hand om er!
    Med vänlig hälsning
    Robert
  • Anna S sålde sin bostad med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2018-11-12

Mycket professionell och duktig! Läs mer
    2018-11-29 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Anna S
    Stort tack Anna! :-) Jätteroligt att du är så nöjd!
  • Marie S
    Marie S köpte sin bostad med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2018-11-09

Har köpt en bostadsrätt.
    Robert var toppen! Svarade alltid på mail o telefon väldigt omgående. Hade svar på mina frågor. Var mycket kompetent och trevlig/tillmötesgående. Serviceminded!
    Är väldigt nöjd!
    Marie Läs mer
  • Jan O köpte sin bostad med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2018-11-09

Vi har köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemött. Läs mer
  • Gerd H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2018-11-06

Hej!
    Har sålt och köpt en lägenhet genom Fastighetsbyrån.Båda affärerna har skötts föredömligt.
    MVHGerd Hallencreutz Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kävlinge