Alla kategorier Mäklare Skåne Kävlinge Fastighetsbyrån Kävlinge Robert Rottgardt Arnberg
56 rekommendationer

Robert Rottgardt Arnberg
en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

Unionsgatan 5
244 30 Kävlinge — Visa karta

Vad tror Robert att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 56 kunder tycker om Robert Rottgardt Arnberg

• Bo H
    Bo H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Efter första kontakten förstod jag att Robert hade valt rätt jobb. Lyssnande, sansad och proffsig. Han gjorde ett utmärkt arbete, även fotografen kunde sitt jobb. Tack för fint samarbete. Bo. H
    2017-10-27 Robert R svarar Bo H
    Det är jag som skall tacka för förtroendet Bo! Det var ett sant nöje och jag är glad att höra att du tyckt det gått så bra. Vi hörs av snart igen!
  • Kristin R
    Kristin R skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Nja lite dåligt påläst..........inte fullständig info till mej som köpare bla... men trevlig och vänlig i sitt sätt.
    2017-10-27 Robert R svarar Kristin R
    Hej Kristin,
    Jag tackar väldigt mycket för din feedback, även om det såklart var tråkigt att höra att du känner att informationen varit otillräcklig. Vi kan ta en liten diskussion när vi ses framöver avseende det som brustit, så jag har möjlighet att rätta till detta. Önskar dig en riktigt trevlig fortsatt höst!
    RObert
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert var den 5:e av mäklare vi lät komma hem och presentera sig för oss. Detta efter starka rekommendationer från vänner, trots att vi bestämt oss för att inte ta in fler mäklare att välja mellan.
    Tidigt under Roberts besök hos oss kände både jag och min sambo att vi definitivt hade hittat rätt. Robert visade en tro på vårt säljobjekt som vi inte sett hos de andra mäklarna på samma sätt.
    Genomgående under försäljningen gick ingen fråga obesvarad, och hanteringen av allt från vår oro, till intressenter och fotograferingen var professionell, alltid med ett leende på läpparna och en stor dos förstående.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket trevlig och personlig utan att tappa i professionalism.
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Kristina S
    Stort tack Kristina för ditt fina omdöme!
    Önskar en fortsatt trevlig sommar!
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är korrekt, tydlig och ger ett mycket gott intryck. Han får en att känna sig särbehandlad och det känns äkta och pålitligt det han säger.
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Torbjörn S
    Jag tackar så otroligt mycket för de fina orden Torbjörn! Mycket härligt att höra!
    Önskar en fortsatt trevlig sommar!
  • Anna W
    Anna W skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra tillgänglighet när man kontaktar honom. Har ett bra driv och engagemang.
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Anna W
    Tack så jättemycket Anna! Jag önskar stort lycka till med nya boendet!
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi är mkt nöjda med vårt val av mäklare! Kan varmt rekommendera Robert och Fastighetsbyrån i Kävlinge.
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Sarah B
    Underbart att höra och jag tackar så hemskt mycket för de varma orden! Ser fram emot att se ert nya hus!
    Ta hand om er och ha en skön sommar!
  • Carl H
    Carl H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert ger verkligen ett professionellt bemötande och är trevlig.
    Kan verkligen rekommendera Robert.
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Carl H
    Vad glad jag blir att höra Carl! Stort tack!
    Vi ses snart igen!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi är mycket nöjda med den kontakt vi haft med Robert och Fastighetsbyrån under försäljningen av vårt hus.
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Sofia L
    Underbart att höra att ni är så nöjda! Jag önskar er stort lycka till i framtiden!
    Ha en fortsatt skön sommar!
  • Charlotte N
    Charlotte N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är professionell och kunnig. Han är ärlig och ger ett mycket behagligt intryck. Vi har all anledning att rekommendera honom vidare!
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Charlotte N
    Fantastiskt stort tack Charlotte ´för ert fina omdöme! Det värmer gott så hr på sommaren :-)
    Ses snart igen!
  • Erik N
    Erik N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Upplevs slarvig och oprofessionell
    2017-07-07 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Erik N
    Hej Erik,

Otroligt tråkigt att höra att er upplevelse av mig som mäklare vid ert köp inte uppfyllde era förväntningar! Jag hoppas verkligen kunna ändra er uppfattning i framtiden.

Jag önskar er en riktigt trevlig sommar och så hörs vi snart!
    Fastighetsbyrån
  • Sara L
    Sara L skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Fantastiskt trevligt bemötande och stor kunnighet! Vi är mer än nöjda med Robert som mäklare!
  • Greta M
    Greta M skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag är nöjd med Roberts insats hitintills .Affären är ännu inte
    klar men jag hoppas att den blir fortsatt bra.
  • Clas F
    Clas F skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Utmärkt och personligt bemötande, snabb och korrekt handläggning.
    Precis en sån mäklare som man önskar sig.
    2017-04-04 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Clas F
    Jag tackar varmt för dina fina ord Clas! De värmer ett mäklarhjärta! :-)
  • Karen H
    Karen H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Proffsig och kunnig mäklare som man känner förtroende för.
    2017-04-04 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Karen H
    Stort tack för er rekommendation! Roligt att höra att ni är så nöjda med allt!
  • Kent P
    Kent P skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    mycket trevlig kille, e på tårna hela tiden, mycket bra jobb av honom, kan gott rek honom till andra som ska sälja o köpa bostad,,,
    2017-04-04 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Kent P
    Jag ska försöka att fortsätta vara på tårna hela mitt yrkesliv om det innebär så fina rekommendationer som din Kent!
    Stort lycka till med allt och på återhörande!
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Ett gott bemötande i en för alla parter utmanande och utdragen affär.
    2017-04-04 Robert R svarar Martin Å
    Stort tack Martin! Kul att höra att ni är nöjda med allt!
    Ta hand om er!
  • Kersti H
    Kersti H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Absolut perfekt kundbemötande.
    2017-04-04 Robert R svarar Kersti H
    Tack för de mycket värmande orden!
    Ta hand om er och på återhörande!
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Kunnig och trevlig mäklare. Bra bemötande vid visning och möten. Lätt att få tag på.
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är mycket trevlig, bra på sitt jobb, hjälpsam och verkligen en duktig mäklare.
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevligt, kunnigt och korrekt bemötande.
  • Linda A
    Linda A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra mäklare. Bra kommunikation, mycket bra bilder, service minded, trevlig, proffsig.
  • Lars-åke H
    Lars-åke H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Med de i stort sett obefintliga erfarenheter som min fru och jag besitter gällande husförsäljningar tycker vi att Robert, förutom att vara en trevlig prick, skött vår försäljning på ett alldeles utmärkt sätt och vi har den uppfattningen att vi har fått en 100% uppslutning av honom och därmed har han med råge uppfyllt våra önskningar!
  • Peter G
    Peter G skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Ett professionellt och trevligt bemötande. Robert hade hög servicenivå och var mycket hjälpsam med svaren på alla frågor vi hade.
  • Christian L
    Christian L skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    gav ett mycket bra bemötande och intryck.
    utan robert aldrig någon affär. kunnig pålitlig och arbetsvillig.
    spelade ingen roll när man ringde han var alltid tillgänglig.
    rekomenderas starkt från vår sida!
  • Anders J
    Anders J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket nöjd med hans arbete, lätt att prata med och jobbar snabbt och effektivt.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra bemötande från första stund. Svarar alltid när man har frågor.
    Man blir alltid uppdaterad när det skett något nytt i affären vare sig det är försäljning eller köp.
  • Malin W
    Malin W skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert var proffsig, lätt att få tag på, tog alltid snabbt reda på olika uppgifter och återkopplade till oss under hela processen. Han behandlade både oss och köparna med både glädje och respekt. Vi kan varmt rekommendera Robert som mäklare.
  • Ted N
    Nogrand
    Behjälplig
  • Helen N
    Helen N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Kan varmt rekommendera Robert, mycket bra och erfaren mäklare. Bara en massa++++++++++
    Fick all hjälp vi ville ha.
    Riktigt trevlig är han. Massa +++++++++
  • Ida B
    Ida B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert var en utmärkt mäklare. Inte påstridigt men rak och trevlig. Han hade god kunskap om fastigheten och frågor han inte visste svaret på återkom han med inom lovad tidsram. Vid funderingar var han duktig på att reda ut oklarheter och tydligt gå igenom vad som gäller. Mycket proffsig.
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mäklare Robert lyssnade ärligt och noga och tog in de stora krav vi förväntade oss vid försäljning av vår villa. Processen gick till och med över vår förväntan med utomordentlig feedback genom varje steg samt ett professionellt intryck och agerande vid visning/försäljning. Den personliga kontakten med budgivarna och även här med löpande statusrapporter till oss gjorde att vi kände ett lugn och förtroende för Fastighetsbyrån och Robert. Vi kan varmt rekommendera honom som ansvarig för försäljning av er bostad.
    2016-03-21 Robert R svarar Fredrik D
    Jag kan inte annat än bocka och tacka för er fina rekommendation!! Det värmer i hjärtat och jag är superglad att ni är så nöjda med det jag lyckades uträtta! Ta hand om er och så hörs vi säkert av framöver!
  • Christer S
    Christer S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag kunde inte fått ett bättre bemötande. Kunnig, pålitlig, lätt att nå, lätt att ha att göra med och levererade med råge vad han lovade. Att sälja huset man bott i under många år var inte helt lätt, men inte minst tack vare Roberts insats så gick det hur smidigt som helst. Jag rekommenderar honom väldigt gärna till nya husköpare eller -säljare.
    2016-02-22 Robert R svarar Christer S
    Fantastiskt stort tack Christer! Superkul att höra att du är så nöjd! Det var för mig ett sant nöje att samarbeta med dig och att resultatet blev vad du förväntade dig och kanske lite till! På återhörande och lycka till i framtiden!
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jättebra upplevelse av mäklaren Robert! Han gjorde ett fantastiskt jobb! Mycket nöjd
    2016-02-22 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Alexandra E
    Tack så jättemycket Alexandra! Mitt nöje helt och hållet! :-).
  • Thord H
    Thord H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi är mycket nöjda med fastighetsbyran Kan man ju se att det var bra , visning på söndagen och huset sålt på söndag kvällen
    2016-02-22 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Thord H
    Ibland går det undan :-) ! Är superglad att ni är nöjda och jag hoppas ni trivs utmärkt i ert nya hem!
    Ta hand om er och på återhörande!
  • Eva B
    Eva B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra och professionellt bemötande. Kunnig o trevlig, en ambitiös kille, service
    inriktad och mycket mån om mig som kund. Fick verkligen lägga ned jobb på försäljningen som två mäklare på annat företag hade misslyckats med tidigare.
    2016-02-22 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Eva B
    Det var ett nöje att handha er försäljning Eva! Bara roligt på alla punkter och jag är så glad att allt löste sig så bra tillslut! Lite envishet och gott samarbete oss emellan gjorde susen!
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Fantastiskt, bra hjälp och kan verkligen rekommendera dem!
    2016-02-22 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Sofia T
    Stort tack Sofia!! Verkligen kul att höra att din upplevelse av oss på Fastighetsbyrån är så bra!
    Tack tack!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Proffsigt, snabb återkoppling!
    2016-02-22 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Magnus W
    Tackar tackar Magnus! Jag gör alltid mitt bästa för att det ska gå smidigt!
  • Erika W
    Erika W skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Utmärkt!
    Fick bra service och behövde inte tänka på något eller göra något själv.
    Kände stort förtroende under hela försäljningen.
    2016-02-22 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Erika W
    Underbart roligt att höra Erika! Jag är jätteglad att ni är så nöjda!
    Det värmer gott en regnig dag som denna :-)
  • Louise J
    Louise J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert var lättsam och trevlig.
    Han var tydlig och förklarade ordentligt allting.
    Tummen upp:)
    2016-02-22 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Louise J
    Stort tack Louise för er rekommendation!!
  • Per N
    Per N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevligt och proffsigt. Mkt nöjd.
    2016-02-19 Robert R svarar Per N
    Fantastiskt stort tack Per! Det har varit ett nöje! Hoppas du trivs bra där uppe i norr och att du inte längtar tillbaka till de skånska vidderna allt för mycket :-)
    Ta hand om dig
  • Jessika L
    Jessika L skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert Rottgardt Arnberg ger jag absolut högsta poäng för mycket professionellt bemötande och kunskap. Mycket pålitlig och hjälpsam! Skulle varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad.
    Mvh Jessika Lundberg
    2016-02-19 Robert R svarar Jessika L
    Vad roligt att ni är så nöjda Jessika! Det var riktigt kul att få samarbeta med er och jag tackar ödmjukast för förtroendet!
    Hoppas allt är väl och på återseende!
  • Martin E
    Martin E skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket duktig och påläst. Trevligt och proffsigt bemötande.
    2016-02-19 Robert R svarar Martin E
    Mycket stort tack för det fina betyget Martin!!
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Höll god kontakt genom hela affären och kunnig inom sitt område. Proffsig och trevligt bemötande i alla lägen.
    2016-02-19 Robert R svarar Jesper K
    Fantastiskt stort tack Jesper!!!
    Blir mycket glad att höra de fina orden
  • Rickard N
    Rickard N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket professionellt och bra arbete genom hela sälj processen. Deras fotograf var också mycket duktig. Mycket tid och engagemang lades på affären från mäklaren. Många superlativ här men det är inget överdrivet. Dessutom var det gott kaffe på mäklarkontoret
    2016-02-19 Robert R svarar Rickard N
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda Rickard! Det var fantastiskt roligt att ha hand om er försäljning och samarbeta med er!
    Och du är självklart välkommen in på en kopp kaffe precis när du vill :-)
    Stort lycka till i framtiden
  • Vigdis E
    Vigdis E skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert var mycket trevlig och mycket kunnig! Han kunne svare på alla fråger vi hadde! Jeg rekommendere han på det fulleste!!
    2016-02-19 Robert R svarar Vigdis E
    Tackar varmast för betyget! Det värmer fint!
  • Emma W
    Emma W skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi är jättenöjda med Robert. Han är en säljare. Han sålde in vårt hus såvi fick bra betalt för det.
    2016-02-19 Robert R svarar Emma W
    Ert fina hus var inte svårt att sälja in! :-)
    Stort tack för den fina rekommendationen!
    På återhörande
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevlig, inte påstridig, effektiv
    2016-02-19 Robert R svarar Ulrika B
    Fantastiskt stort tack för det fina betyget Ulrika! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus och att renoveringen fortskrider enligt plan!
  • Patrick F
    Patrick F skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Professionell och trevlig mäklare som såg till både köpares och säljares intressen.
    Inget klydd - rekommenderas!
    2016-02-19 Robert R svarar Patrick F
    Underbart att läsa Patrick och stort tack!
    Ta hand om er!
    //Robert
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Genom åren så har jag sålt en del lägenheter samt tre hus genom mäklare. Min senaste försäljning var ett hus i Lomma där Robert Rottgardt fick mitt förtroende. Jag fick snabbt förtroende för honom för hans engagemang och positivitet. Robert var lugn och sansad hela tiden samt gav löpande information. Blev väldigt nöjd när jag sålt huset och kommer varmt rekommendera honom till vänner och bekanta.
    2016-02-19 Robert R svarar Mikael S
    Stort tack för det mycket fina betyget Mikael! Fantastiskt roligt att höra att ni är så nöjda!
    Det var mitt nöje att få hjälpa till och jag jag tackar igen för förtroendet!
Robert Rottgardt Arnberg
Magnus Dahl