Robert Rottgardt Arnberg

Robert Rottgardt Arnberg

Robert Rottgardt Arnberg är mäklare på Fastighetsbyrån Kävlinge

Robert Rottgardt Arnberg har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Robert Rottgardt Arnberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 147 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Rottgardt Arnberg har haft 22 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 147 Läs vad Robert Rottgardt Arnberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    • Kävlinge Tätort
    2021-09-16
    Trevligt och engagerat bemötande, påläst och förtroendeingivande!

Våra förhoppningar möttes upp tack vare en god återkoppling och samtal, samt att Robert lämnade fortlöpande information hela tiden på saker man inte kanske direkt tänker på för stunden.

Mycket nöjda med Robert!
    2021-09-08
    Bra , kunnig och mycket trevligt bemötande
    Rekommenderas varmt !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2021-09-06
    Den absolut smidigaste försäljning vi varit med om. Robert är en super professionell mäklare med glimten i ögat som har stenkoll på området där han jobbar. Vi är extremt nöjda med allt från början till slut. En 11 av 10 helt enkelt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2021-06-23
    Väldigt trevlig och duktig mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    • Furulund
    2021-06-07
    Bästa mäklare i Kävlinge kommun!
    • Furulund
    2021-06-07
    Vi köpte var drömhus och Robert har varit till stor hjälp genom hela processen! Vi kände att han verkligen var väl insatt i objektet och var väldigt vänlig och trevlig. Robert tog reda på svar till alla våra frågor och gjorde bidrog därmed till en dryg affär!
    2021-05-22
    Väldigt proffsigt och kunnigt bemötande.
    Snabb och smidig försäljning.
    Behjälpliglig med superduktig stylist inför annons.
    Väldigt Nöjda!
    • Hofterup
    2021-05-11
    Detta var andra gången vi säljer med Robert och vi är nöjda med allt ifrån planering till kontraktsskrivande.

Robert har bra områdeskännedom, har haft en bra och ärlig dialog med oss som säljare och enligt vad vi uppfattat även haft god kontakt med potentiella köpare. Våra förväntningar på pris och tid för utflytt var höga och de infriades.

Vi rekommenderar Robert vid försäljning av ert boende.
    • Lyckorna/Löddeköpinge
    2021-02-03
    Robert var mäklare när vi köpte vår villa och jag kan varmt rekomendera honom till andra spekulanter eller säljare.
    2020-11-13
    Sålde genom Robert. Har inget alls att klaga på. Var vår första försäljning och han guidade oss genom processen klockrent och processen gick snabbt genom hans stora kundnätverk med intressenter!

Kommer garanterat rekommendera Robert till vänner som ska sälja!