Mäklare Skåne Kävlinge Fastighetsbyrån Kävlinge Robert Rottgardt Arnberg
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 103 Läs vad Robert Rottgardt Arnberg

• Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-07-11

Barsebäck
    Mycket duktig och kunnig mäklare Läs mer
  • Rabija F sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-07-10

Kävlinge tätort
    Engagerat, trevlig, ärlig, drivande. Hade svar på alla våra frågor och undringar. Otroligt nöjd! Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Elvir F sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-07-08

Kävlinge tätort
    Han upfylde alla våra förväntningar! Jätte duktig!!! Läs mer
  • Monica Barbro Christina A sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-07-07

Barsebäckshamn
    Robert sålde mitt hus i Barsebäckshamn och jag ger honom bästa betyg. Trevlig och lätt att komma i kontakt med. Läs mer
  • Kristin N köpte sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-07-03

Köpt en villa på landet av Robert. Jag är jättenöjd med hans bemötande från första stund. Tog sig tid var alltid förstående och lyhörd för våra önskemål och funderingar. Vid en visning upplevde vi dock att det andra sällskapet fick all uppmärksamhet och därav det något sänkta betyget. Det gjorde oss väldigt osäkra initialt men som tur va löste det sig i slutändan och hela köpprocessen har flutit på bra. Läs mer
  • Annika D sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-07-01

Löddeköpinge
    Sålde en bostadsrätt jag fått via arv. Robert hade sålt lägenheten till min mor och vet nog mer om den än jag gör. Han höll mig informerad om vad som hände med försäljningen och var snabb att svara på mina hundra och en frågor. Dessutom hittade han snabbt en köpare som betalade ett mycket bra pris. När det visade sig att jag är bortrest på tillträdesdagen kommer han även att ta hand om den biten. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Angela Diana B
    Angela Diana B köpte sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-06-26

Köpt bostad.
    Trevligt bemötande, hjälpsam. Snabb på att svara på frågor. Läs mer
  • Andjela V sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-06-23

Barsebäck
    Robert sålde vår bostad innan fotografering. Han är en duktig mäklare, har bra kontakter och gjorde vår bostadsförsäljning väldigt smidig.

Vi är supernöjda med Robert och vi lämnar våra bästa rekommendationer. Absolut att vi kommer anlita honom i framtiden igen! Läs mer
  • Nada A köpte sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-05-12

Dösjebro
    Jag köpt hus.
    Jag blev bemöt på bästa sätt av Robert verkligen rekomenderar jag honom . Läs mer
  • Jenny Erika Elisabet C sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-04-29

Lilla Harrie
    Vi har sålt vår villa som vi ägt i många år. Vi valde Robert som mäklare för han gjorde ett mycket gott intryck.

Mäklaren var väldigt lyhörd och tillmötesgående.
    Det märktes att han tyckte om sitt jobb och han gjorde sitt yttersta för att vi skulle bli nöjda.

Allt gick väldigt lätt och smidigt.
    Mäklaren var lättillgänglig och svarade på frågor osv inom rimlig tid.

Än är inte affären helt klar.
    Men hoppas att allt flyter på lika smidigt som det gjort fram tills nu! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kävlinge

Robert Rottgardt Arnberg