Alla kategorier Mäklare Skåne Kävlinge Fastighetsbyrån Kävlinge Robert Rottgardt Arnberg

Robert Rottgardt Arnberg
en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

Unionsgatan 5
244 30 Kävlinge — Visa karta

Vad tror Robert att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 76 kunder tycker om Robert Rottgardt Arnberg

• Henrik S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Har inga klagomål. Blev väl bemött från första början och under hela resans gång. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Henrik S
    Hej Henrik!!
    Stort tack för ditt fina betyg!
    Ta hand om er!
    MVH
    Robert
  • Sandra Anita Ida G skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Har sålt min bostad i Löddeköpinge. Mäklaren var nogrann och trevlig. Känner dock att vissa saker inte gjordes trots överenskommelse. Blev lovade en omräkning på arvode men detta blev det inget av! Annonsen på ica var felmärkt, stod såld trots att bostaden inte var såld. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Sandra Anita Ida G
    Hej Sandra!
    Tack så mycket för ert svar!
    Jättetråkigt att ni inte är helt nöjda. Jag kommer ta kontakt med er för att se om det är något jag kan göra. Önskar er stort lycka till med ert nya boende!
  • Mikael L skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har köpt en nyproducerad lägenhet och samtidigt sålt vårt hus.
    Robert har kört båda processerna och gjort det väldigt bra och uppfyllt de förväntningar vi haft. Han är trevlig och korrekt, ger ett bra bemötande och leder en genom processen på ett mycket bra sätt. Har gett oss löpande information hela tiden och varit lätt att få tag på om behov funnits. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Mikael L
    Gud vad glad jag blir av ert fina omdöme Mikael!
    Det värmer varmt i mitt mäklarhjärta :-)
    Ta hand om er så ses vi längre fram!
    Robert
  • Ingrid Agneta A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Hej! Robert har sålt mitt hus.Robert och jag klickade omedelbart, har är personlig och ändå otroligt professionell och var lyhörd för mina önskemål! I mina ögon den Bäste Mäklaren, rekommenderar honom varmt. Agneta Andersson Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Ingrid Agneta A
    Hej Agneta!
    Jag blir så fantastiskt glad när jag får läsa ett så fint omdöme! Start tack och jag är så glad att du är nöjd med affären!
    Ta hand om dig så ses vi snart på tillträdet
    Robert
  • Pernilla Charlotte J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har sålt en villa i Hofterup. Försäljningen av villan gick mycket fortare än förväntat, troligtvis både för stor efterfrågan och proffsig mäklare. Bekvämt med att vända sig till mäklare för att slippa all administration vad allt det innebär.
    Robert tog hand om allt. Vill verkligen rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Pernilla Charlotte J
    Underbart att höra att ni är så nöjda Pernilla! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen!
    Ta hand om er och så hörs vi kanske längre fram!
    Ha en fin höst
    Robert
  • Patrice J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Ger ett trovärdigt intryck. Känns ärlig och har stor servicekänsla. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Patrice J
    Stort tack Patrice! Hoppas du trivs i nya fina lägenheten!
  • Niklas B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Utmärkt bemötande från star till avslut i samband med lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Niklas B
    Stort tack Niklas!!! Glad att läsa att du är så nöjd och att allt gick enligt förväntan.
    Ta hand om dig så ses vi!
    Robert
  • Jeanelle O skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket nöjd med mitt köp av bostad genom Robert. Läs mer
    2018-10-09 Robert R svarar Jeanelle O
    Vad härligt att höra Jeanelle!
    Ta hand om er så hörs vi kanske längre fram
  • Lars J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är en mäklare i tiden,duktig, man får förtroende och känner sej inte ”lurad”. Utan tvekan hade vi valt honom igen om det hade funnits fler objekt.Där är ordning o reda. Läs mer
  • Anna B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har köpt ett hus i Lödde. Affären gick fort och smidigt, från budgivning till kontraktsskrivning. Robert har ett mycket trevligt och förtroendegivande sätt. Lugn, avslappnad och professionell. Om vår nuvarande bostad, som vi ska sälja inför flytten, legat i Kävlinge kommun, hade vi anlitat Robert som mäklare. Läs mer
  • Jan-Lennart Alvar Ö
    Jan-Lennart Alvar Ö skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet som ännu inte är färdigbyggd. Dessutom har vi sålt vår hus. Båda affärerna har Robert skött.
    Våra kontakter med honom har hela tiden fungerat bra, han har varit hjälpsam och oftast svarat väldigt snabbt på våra frågor. Tyvärr är byggfirman (och de många entreprenörerna) inte lika tillmötesgående eller flexibla utan där har vi fått många besvikelser.
    Försäljningen av vårt hus gick däremot väldigt snabbt och överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Pethra F
    Pethra F skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Köpt hus och nu ska vår bostadsrätt säljas. Robert är energisk, lugn och påläst. Mkt trevligt bemötande. Har tittat på många hus m olika mäklare o aldrig blivit imponerad. Men Robert jobbar på ett annorlunda sätt som känns mer effektivt för alla parter och förhoppningsvis infriar han våra höga förväntningar Läs mer
  • Lars Erik Julius P skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Levde upp till förväntningarna om god marknadskännedom, kundkontakter och förhandlingsförmåga. Läs mer
  • Solvig Elisabet P skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är mycket kunnig och mycket hjälpsam. Han hjälper oss genom den svåra processen att sälja vårt barndoms sommarställe. Läs mer
  • Stefan S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är trevlig, ärlig, flexibel, effektiv och tillmötesgående Läs mer
  • Sabina Z skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Roberts bemötande var välkomnande och inbjudande. Vi fick den tid och det utrymme vi behövde för att se objektet, han gav den information vi efterfrågade och mer därtill.
    Som kund är jag jättenöjd! Läs mer
  • Zakarias R skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Svårbedömt då vi var ensamma på visningen och fick således all uppmärksamhet. Men Robert kändes trygg och professionell i sin yrkesroll. Läs mer
  • Christel H
    Christel H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket nöjd med Robert och hans agerande inför och under min husförsäljning. Lugn och lyssnande. Kan varmt rekommendera honom till andra, som tänker sälja sitt hus eller lägenhet. Fått den hjälp som jag behövde. Läs mer
  • Anna H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Påläst & lätt att prata med. Gick alltid att må och återkom med snabba besked. Skötte kontakten mellan oss och säljaren på ett proffsigt sätt genom hela affären. Läs mer
  • Lhinn S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Bra mäklare som är lyhörd på kunden och som ger ett gott intryck. Jobbade exemplariskt med vår försäljning. Läs mer
  • Bo H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Efter första kontakten förstod jag att Robert hade valt rätt jobb. Lyssnande, sansad och proffsig. Han gjorde ett utmärkt arbete, även fotografen kunde sitt jobb. Tack för fint samarbete. Bo. H Läs mer
    2017-10-27 Robert R svarar Bo H
    Det är jag som skall tacka för förtroendet Bo! Det var ett sant nöje och jag är glad att höra att du tyckt det gått så bra. Vi hörs av snart igen!
    Robert
  • Kristin R skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Nja lite dåligt påläst..........inte fullständig info till mej som köpare bla... men trevlig och vänlig i sitt sätt. Läs mer
    2017-10-27 Robert R svarar Kristin R
    Hej Kristin,
    Jag tackar väldigt mycket för din feedback, även om det såklart var tråkigt att höra att du känner att informationen varit otillräcklig. Vi kan ta en liten diskussion när vi ses framöver avseende det som brustit, så jag har möjlighet att rätta till detta. Önskar dig en riktigt trevlig fortsatt höst!
    RObert
  • Magnus A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert var den 5:e av mäklare vi lät komma hem och presentera sig för oss. Detta efter starka rekommendationer från vänner, trots att vi bestämt oss för att inte ta in fler mäklare att välja mellan.
    Tidigt under Roberts besök hos oss kände både jag och min sambo att vi definitivt hade hittat rätt. Robert visade en tro på vårt säljobjekt som vi inte sett hos de andra mäklarna på samma sätt.
    Genomgående under försäljningen gick ingen fråga obesvarad, och hanteringen av allt från vår oro, till intressenter och fotograferingen var professionell, alltid med ett leende på läpparna och en stor dos förstående. Läs mer
  • Kristina S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket trevlig och personlig utan att tappa i professionalism. Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Kristina S
    Stort tack Kristina för ditt fina omdöme!
    Önskar en fortsatt trevlig sommar!
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är korrekt, tydlig och ger ett mycket gott intryck. Han får en att känna sig särbehandlad och det känns äkta och pålitligt det han säger. Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Torbjörn S
    Jag tackar så otroligt mycket för de fina orden Torbjörn! Mycket härligt att höra!
    Önskar en fortsatt trevlig sommar!
  • Anna W
    Anna W skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra tillgänglighet när man kontaktar honom. Har ett bra driv och engagemang. Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Anna W
    Tack så jättemycket Anna! Jag önskar stort lycka till med nya boendet!
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi är mkt nöjda med vårt val av mäklare! Kan varmt rekommendera Robert och Fastighetsbyrån i Kävlinge. Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Sarah B
    Underbart att höra och jag tackar så hemskt mycket för de varma orden! Ser fram emot att se ert nya hus!
    Ta hand om er och ha en skön sommar!
  • Carl H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert ger verkligen ett professionellt bemötande och är trevlig.
    Kan verkligen rekommendera Robert. Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Carl H
    Vad glad jag blir att höra Carl! Stort tack!
    Vi ses snart igen!
  • Sofia L skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Vi är mycket nöjda med den kontakt vi haft med Robert och Fastighetsbyrån under försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Sofia L
    Underbart att höra att ni är så nöjda! Jag önskar er stort lycka till i framtiden!
    Ha en fortsatt skön sommar!
    Robert
  • Charlotte N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är professionell och kunnig. Han är ärlig och ger ett mycket behagligt intryck. Vi har all anledning att rekommendera honom vidare! Läs mer
    2017-07-17 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Charlotte N
    Fantastiskt stort tack Charlotte ´för ert fina omdöme! Det värmer gott så hr på sommaren :-)
    Ses snart igen!
  • Erik N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Upplevs slarvig och oprofessionell Läs mer
    2017-07-07 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Erik N
    Hej Erik,

Otroligt tråkigt att höra att er upplevelse av mig som mäklare vid ert köp inte uppfyllde era förväntningar! Jag hoppas verkligen kunna ändra er uppfattning i framtiden.

Jag önskar er en riktigt trevlig sommar och så hörs vi snart!
    Fastighetsbyrån
  • Sara L skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Fantastiskt trevligt bemötande och stor kunnighet! Vi är mer än nöjda med Robert som mäklare! Läs mer
  • Greta M skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Jag är nöjd med Roberts insats hitintills .Affären är ännu inte
    klar men jag hoppas att den blir fortsatt bra. Läs mer
  • Clas F skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Utmärkt och personligt bemötande, snabb och korrekt handläggning.
    Precis en sån mäklare som man önskar sig. Läs mer
    2017-04-04 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Clas F
    Jag tackar varmt för dina fina ord Clas! De värmer ett mäklarhjärta! :-)
  • Karen H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Proffsig och kunnig mäklare som man känner förtroende för. Läs mer
    2017-04-04 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Karen H
    Stort tack för er rekommendation! Roligt att höra att ni är så nöjda med allt!
  • Kent P skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    mycket trevlig kille, e på tårna hela tiden, mycket bra jobb av honom, kan gott rek honom till andra som ska sälja o köpa bostad,,, Läs mer
    2017-04-04 Fastighetsbyrån Kävlinge svarar Kent P
    Jag ska försöka att fortsätta vara på tårna hela mitt yrkesliv om det innebär så fina rekommendationer som din Kent!
    Stort lycka till med allt och på återhörande!
  • Martin Å skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Ett gott bemötande i en för alla parter utmanande och utdragen affär. Läs mer
    2017-04-04 Robert R svarar Martin Å
    Stort tack Martin! Kul att höra att ni är nöjda med allt!
    Ta hand om er!
    // Robert
  • Kersti H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Absolut perfekt kundbemötande. Läs mer
    2017-04-04 Robert R svarar Kersti H
    Tack för de mycket värmande orden!
    Ta hand om er och på återhörande!
    // Robert
  • Henrik A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Kunnig och trevlig mäklare. Bra bemötande vid visning och möten. Lätt att få tag på. Läs mer
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert är mycket trevlig, bra på sitt jobb, hjälpsam och verkligen en duktig mäklare. Läs mer
  • Kristina K skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevligt, kunnigt och korrekt bemötande. Läs mer
  • Linda A skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra mäklare. Bra kommunikation, mycket bra bilder, service minded, trevlig, proffsig. Läs mer
  • Lars-åke H skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Med de i stort sett obefintliga erfarenheter som min fru och jag besitter gällande husförsäljningar tycker vi att Robert, förutom att vara en trevlig prick, skött vår försäljning på ett alldeles utmärkt sätt och vi har den uppfattningen att vi har fått en 100% uppslutning av honom och därmed har han med råge uppfyllt våra önskningar! Läs mer
  • Peter G skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Ett professionellt och trevligt bemötande. Robert hade hög servicenivå och var mycket hjälpsam med svaren på alla frågor vi hade. Läs mer
  • Christian L skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    gav ett mycket bra bemötande och intryck.
    utan robert aldrig någon affär. kunnig pålitlig och arbetsvillig.
    spelade ingen roll när man ringde han var alltid tillgänglig.
    rekomenderas starkt från vår sida! Läs mer
  • Anders J skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket nöjd med hans arbete, lätt att prata med och jobbar snabbt och effektivt. Läs mer
  • Gunilla E skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Mycket bra bemötande från första stund. Svarar alltid när man har frågor.
    Man blir alltid uppdaterad när det skett något nytt i affären vare sig det är försäljning eller köp. Läs mer
  • Malin W skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Robert var proffsig, lätt att få tag på, tog alltid snabbt reda på olika uppgifter och återkopplade till oss under hela processen. Han behandlade både oss och köparna med både glädje och respekt. Vi kan varmt rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
  • Ted N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Saklig
    Kunnig
    Kännedom
    Nogrand
    Behjälplig Läs mer
  • Helen N skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Kan varmt rekommendera Robert, mycket bra och erfaren mäklare. Bara en massa++++++++++
    Fick all hjälp vi ville ha.
    Riktigt trevlig är han. Massa +++++++++ Läs mer
Robert Rottgardt Arnberg