Robert Rottgardt Arnberg
Registrerad mäklare sedan 2010-02-09
Aktiv på Reco.se sedan 2016-02-17
2019-09 - 2020-08

Läs vad 129 Läs vad Robert Rottgardt Arnberg

• Sara L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-08-26

2:a
    Kävlinge Tätort
    Sålt bostadsrätt. Robert har goda kunskaper och sätter rimliga tillgångspriser för att nå ut till fler. Lätt att nå både på mail och telefon, informerar väl sina kunder vad som händer i flödet och vägleder en bra mellan vad som är rimligt och önsketänkande. Vi är extremt nöjda med Robert för andra gången i rad där han levererar med gott bemötande för alla parter. Läs mer
  • Nicklas F sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-08-17

Lyckorna/Löddeköpinge
    Har sålt våran villa på Lyckorna i Löddeköpinge.Vi fick från början ett mycket positivt intryck av Robert. Han visade ett stort engagemang under hela försäljningsprocessen och var alltid behjälplig när vi hade frågor. Vi kommer att rekommendera honom till andra som går i säljtankar. En bättre mäklare kan man inte få. Läs mer
  • Anders B sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-06-18

Kävlinge Tätort
    Kanonkille! Proffsig och påläst.
    Köpte och sålde hus via Robert. Läs mer
  • Ellen S köpte en tomt med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-06-07

Lilla Harrie
    Trevlig och lättsam. Svarade dock inte på telefon,sms eller Mail under helgen vilket jag upplever att andra mäklare har gjort. Men annars superbra Läs mer
  • Eric O
    Eric O köpte en tomt med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-06-05

Lilla Harrie
    Köpte en tomt. Robert är väldigt trevligt och kunnig, lätt att nå och proffsig! Gav dessutom bra synpunkter på vad vi kan tänka på när vi sedan ska bygga hus. Totalt sett är vi mycket nöjda med Robert! Läs mer
  • Sandra Emily P sålde en tomt med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-05-12

Lilla Harrie
    Sålt en tomt, utmärkt service och bemötande Läs mer
  • Jian W köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-04-17

3:a
    Barsebäck
    I've bought a house in Barsebäck through Robert.
    Robert is very professional and fast response. Läs mer
  • Bengt Torvald R sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-04-09

Kävlinge Tätort
    Klara och raka svar på frågor, bra kundbemötande. Läs mer
  • Ingrid Christel Margareta R sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-04-07

Kävlinge Tätort
    Vi har fått hjälp av Robert att sälja vår lilla hästgård och det har fungerat mycket bra, raka svar på våra frågor och bra tips inför visning. Läs mer
  • Lena Maria J sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-03-18

Kävlinge tätort
    Sålde en ville och upplevde att Robert var mycket aktiv i sitt försäljningsarbete. Höll oss hela tiden väl informerade om var vi befann oss i processen och gav bra tips, stöd och information hela vägen inför fotografering, visning och budgivning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kävlinge

Robert Rottgardt Arnberg