Läs vad 138 Läs vad Robert Rottgardt Arnberg

• 2020-11-13
    Sålde genom Robert. Har inget alls att klaga på. Var vår första försäljning och han guidade oss genom processen klockrent och processen gick snabbt genom hans stora kundnätverk med intressenter!

Kommer garanterat rekommendera Robert till vänner som ska sälja!
    Alexander S
    • 4:a
    • 129.0 m²
    • Barsebäck
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
  • 2020-11-06
    Sålt hus efter 56 år. Inget eller någon att jämföra med. Fastighetsbyrån var den enda vi kontaktade. Fick ett trevligt bemötande av Robert. Han har guidad oss genom hela processen och avslutat affären i dag...Jobbigt men han har hjälpt oss på alla sätt och vis... Ett trevligt bekantskap...Svend och Lissi
    Lissi A
    Lissi A
    • 128.0 m²
    • Kävlinge Tätort
    sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
  • 2020-11-04
    Toppbetyg på Robert, otroligt smidig försäljning. Vi är mer än nöjda med försäljningen och köparna känns helt rätt. Hade rekommenderat Robert alla dagar i veckan.
    Linnéa B
    • 4:a
    • 129.0 m²
  • 2020-10-20
    Vi har köpt ett radhus.
    Vårt intryck av Robert är att han gjorde precis vad vi förväntade oss att en mäklare ska göra.
    Det var lätt att komma i kontakt med honom eller hans assistent vid frågor.
    Allt pappersarbete gick snabbt och smidigt. Robert var saklig och trevlig. Inte en massa svammel.
    Vi är mycket nöjda med denna affären.
    Ann O
    • 75.5 m²
    • Kävlinge Tätort
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
  • 2020-10-08
    Smidigt enkelt och bra bemötande.
    Karl S
    • 81.0 m²
  • 2020-10-05
    Har både köpt och sålt lägenhet via Robert.
    Trevligt bemötande, snabb och smidig hantering i båda fallen.

Kan varmt rekommendera Robert !
    Asta G
    • 2:a
    • 62.0 m²
    • Löddeköpinge
  • 2020-10-02
    Köpt radhus genom Robert. Funkat bra speciellt med tanke på att vi är första gången köpare.
    Benny P
    • 79.5 m²
  • 2020-09-21
    Robert sålde vårt hus med ett stort engagemang vilket vi uppskattade som säljare men också var en förutsättning för att hitta de fina köparna som vi gjorde. Jag kan varmt rekommendera dig att välja Robert som mäklare!
    Alexandra E
    • 167.0 m²
    • Löddeköpinge Sandskog
  • 2020-09-21
    Mycket proffsig mäklare som levererade lika väl till oss som säljare som till köpare för en trygg och bra affär.
    Rekommenderar Robert alla dagar i veckan.
    Tim Markus E
    • 167.0 m²
    • Löddeköpinge Sandskog
  • 2020-08-26
    Sålt bostadsrätt. Robert har goda kunskaper och sätter rimliga tillgångspriser för att nå ut till fler. Lätt att nå både på mail och telefon, informerar väl sina kunder vad som händer i flödet och vägleder en bra mellan vad som är rimligt och önsketänkande. Vi är extremt nöjda med Robert för andra gången i rad där han levererar med gott bemötande för alla parter.
    Sara L
    • 2:a