Robert Rottgardt Arnberg
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-06 - 2020-05

Läs vad 124 Läs vad Robert Rottgardt Arnberg

• Sandra Emily P sålde en tomt med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-05-12

Lilla Harrie
    Sålt en tomt, utmärkt service och bemötande Läs mer
  • Jian W köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-04-17

3:a
    Barsebäck
    I've bought a house in Barsebäck through Robert.
    Robert is very professional and fast response. Läs mer
  • Bengt Torvald R sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-04-09

Kävlinge Tätort
    Klara och raka svar på frågor, bra kundbemötande. Läs mer
  • Ingrid Christel Margareta R sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-04-07

Kävlinge Tätort
    Vi har fått hjälp av Robert att sälja vår lilla hästgård och det har fungerat mycket bra, raka svar på våra frågor och bra tips inför visning. Läs mer
  • Lena Maria J sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-03-18

Kävlinge tätort
    Sålde en ville och upplevde att Robert var mycket aktiv i sitt försäljningsarbete. Höll oss hela tiden väl informerade om var vi befann oss i processen och gav bra tips, stöd och information hela vägen inför fotografering, visning och budgivning. Läs mer
  • Inger Ulla-greta F sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-03-15

Barsebäckshamn
    Havsnära hus som sålts via Robert.
    Han är proffsig o förtroendeingivande, både för säljare och köpare. Läs mer
  • Anna Camilla E sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-02-24

Sålt ett hus, trygg inlyssnande proffsig. Bra kommunikation och mycket bra bemötande. Högsta betyg Läs mer
  • Lillemor L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-02-21

2:a
    Löddeköpinge
    Vi har sålt en bostadsrätt och köpt en annan.
    Robert har hela tiden uppträtt på ett korrekt och tillmötesgående sätt. Glad, vänlig, uppmärksam utan att vara påträngande, vilket vi uppskattar. Han är kunnig och erfaren. Vi känner att han tagit tillvara våra intressen på bästa sätt, man känner sig trygg genom hela affären.

Toppbetyg alltså. Läs mer
  • Madeleine R köpte sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-02-09

Robert är mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Valon K köpte sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-02-09

Löddeköpinge
    Mycket professionell och väl bemötande. Han är lugn och förklarar saker på ett sätt så att man förstår. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kävlinge

Robert Rottgardt Arnberg