Peter Järvelid
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 21 Läs vad Peter Järvelid

• Nils Anders Roger T skrev om Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-03-24

Peter är en synnerligen kompetent fastighetsmäklare som i första hand fokuserar på kundnyttan. Ödmjuk, lyhörd, vänlig, jordnära och väldigt kunnig. Återkopplar snabbt på mejl och håller en kontinuerligt uppdaterad i säljprocessen. Han la ner väldigt mycket energi och tid i försäljningen av vårt hus och gav hela tiden raka och objektiva svar på mina frågor. Peter får mina absolut bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-04-02 Peter J svarar Nils Anders Roger T
    Tack snälla Roger, jag uppskattar verkligen din feedback! Det är sannerligen en förmån att få jobba med kunder som er. Det är verkligen kul med så engagerade säljare som ni.
    Jag hoppas att ni kommer väl till rätta. På återhörande :)!
    Peter J gillar detta
  • Jennie Sofia Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-03-20

Kävlinge Tätort
    Peter är en mycket duktig och kompetent mäklaren. Han lyssnar på sina klienter och uppdaterat klienten på en mycket bra och pedagogiskt sätt. Läs mer
    2020-03-20 Peter J svarar Jennie Sofia Elisabeth L
    Tack snälla Jennie för recensionen!
    Det har verkligen varit (och är) en förmån att få jobba med er. Ni är de kunder som jag har jobbat med längst tid under mina år som mäklare och jag minns tydligt när vi träffades första gången. Vi ses snart igen!
    Mina varmaste hälsningar till resterande del av familjen.
  • Benjamin H köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-03-20

Löddeköpinge
    Mycket bra. Snabb på att svara och alltid trevlig. Fungerade felfritt. Läs mer
    2020-03-20 Peter J svarar Benjamin H
    Hej Benjamin!
    Tack snälla för ditt trevliga omdöme, det uppskattar jag jättemycket :).
    Det var väldigt trevligt att få lära känna er litegrann under processen.
    Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i er fina lägenhet!
    Må gott, vi ses säkert i byn.
    Med vänlig hälsning/Peter
  • Ulla B sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-02-17

Furulund
    Sålt HSB lägenhet 78 kvm, 3:a
    Jag kommer rekommendera Peter till vänner och bekanta, Peter är klar, tydlig och mycket seriös.
    Allt blev över våra förväntningar. Läs mer
    2020-02-17 Peter J svarar Ulla B
    Hej! Tack så jättemycket för ert fina omdöme! Det är väldigt kul att få sådana vitsord. En intensiv försäljningsprocess där det känns som att både köpare och säljare blev nöjda. Stort tack för förtroendet och nöjet att hjälpa till!
  • Joakim Allan M sålde sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-02-07

Dösjebro
    Peter har hjälp oss att sälja våran villa och det har gått fantastiskt smidigt.
    Peter är väldigt lätt att jobba med, man får ett väldigt ärligt och positivt intryck av honom.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2020-02-17 Peter J svarar Joakim Allan M
    Tack snälla för ert fina omdöme! Det var jätteroligt att jobba med er :).
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Helga Nina T sålde sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-11-09

Dösjebro
    Sålt villa.
    Mycket bra.
    Ja det gjorde han.
    Allt gick bra och fort. Läs mer
  • Alexander D köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-11-07

Kävlinge tätort
    Över det stora hela, från budgivning till avslutat köp, löpte allting på galant och Peter höll mig bra uppdaterad genom hela processen. Läs mer
    2019-11-07 Peter J svarar Alexander D
    Hej Alexander!
    Jättetack för ditt omdöme! Det var kul att träffa dig i samband med försäljningen, alltid positiv och trevlig :).
    Hoppas att du kommer känna dig som hemma snart i din nya kommun och lägenhet. Det är många som har kämpat hårt i budgivningar i föreningen, Saturnus är ett sådant ställe där många vill bo ;)
    Må gott, vi ses säkert inom kort!

Med vänlig hälsning/Peter
  • Nils J köpte sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-11-05

Kävlinge tätort
    Vid köpet av vårt fina hus var Peter alltid trevlig och tillmötesgående. Han uppdaterade oss om läget och samverkade mycket väl med oss om köpet hela vägen från husvisning till överlämning av nycklar. Läs mer
    2019-11-07 Peter J svarar Nils J
    Hej Nils!
    Stort tack för ert fina omdöme! Nöjet är på min sida, det var väldigt trevligt att få träffa er i processen och dessutom få sälja ett av Kävlinge kommuns finaste hus till er :)! Fördelen med att jobba och bo på en liten ort är att man träffas emellanåt. Det ska bli jättekul att få löpande uppdateringar kring hur livet fortlöper uppe på höjden.
    Må gott och tveka aldrig att ring om jag kan hjälpa er på något vis!

Med vänlig hälsning/Peter
  • Marcus K köpte sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-10-23

Kävlinge tätort
    Vi köpte hus i Kävlinge och vi träffade Peter på sju andra visningar så vi var nästan bekanta när vi slog till. Peter är väldigt glad, trevlig, kunnig och hjälpsam. Allting har gått smidigt och bra. Läs mer
    2019-10-23 Peter J svarar Marcus K
    Hej Marcus! Tack snälla för ert fina omdöme, det uppskattar jag verkligen! Det är riktigt roligt när man som mäklare får en längre kontakt med kunden och i slutet vara den som får nöjet att sälja bostaden till dem. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas jättebra med både huset och er nya ort. Vi kommer säkert springa på varandra titt som tätt i byn :)
    All lycka tillönskas er!

Med vänlig hälsning/Peter
  • Jenny B köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-09-12

Kävlinge tätort
    Köpt en bostadsrätt. Väldigt trevlig och artig mäklare . Varit snabb på att svara på frågor och mycket tillgänglig. Kunnat svara på det jag undrat över. Tycker Peter varit en god mäklare och levt upp till det jag förväntar.mig av en mäklare. Tycker också Peter verkar väl insatt i hur bostadsrätter fungerar och jag upplever honom som mycket kunnig och erfaren. Läs mer
    2019-09-17 Peter J svarar Jenny B
    Hej Jenny,
    Tack snälla för ditt omdöme! Jag uppskattar verkligen att du skrev din feedback. Det har varit jättetrevligt att komma i kontakt med er under processen och jag hoppas att ni kommer trivas riktigt fint i ert nya hem 😀. Må gott! Mvh Peter

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kävlinge

Robert Rottgardt Arnberg