Läs vad 38 Läs vad Peter Järvelid

• 2021-01-03
    Köpte ett bostadsrätt. Peter visade Fantastiskt bemötande, professionell arbete. Väldigt tacksam att jag fick hjälp av Peter och genomförde köpprocessen.
    Ahmed A
    • 4:a
    • Kävlinge Tätort
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Hej Ahmed! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Det är så kul att ha fått er som kunder :). Ha det riktigt gott! Mvh/Peter

• 2020-12-29
    Har köpt ett bostadsrätt med hjälp av Peter. Peter Järvelid underlättade hela köpprocessen och förklarade tydlig vad innebär att köpa att hus. Tidigare vågade jag inte tänka köpa ett bostadsrätt p.g.a. det som man hör om processen av vännar och bekantar. Det hjälp och stöd av Peter Järvelid hela vägen fram tills vi fick nycklarna , ändrade mina uppfattning och jag rekomenderade mina vänner att kontakta Peter för att köpa boende i kävlinge. Man känna sig lycklig att fick Peter som mäklare.Han är så duktig och skicklig på sitt jobb, bemötande var väldigt bra och proffsig.
    Malaak A
    • 4:a
    • Kävlinge Tätort
    Hej Malaak! Tack snälla för ett så fint omdöme, jag blev jätteglad av att läsa det :). Grattis till en fin lägenhet och välkomna till Kävlinge! Mvh/Peter

• 2020-12-18
    Såld villa 20år gammal
    Bemötande toppen
    För lågt pris Corona drog nog ner priset
    Kaj Ronny G
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Hej Kaj! Tack snälla för ditt omdöme! Det var verkligen kul att läsa att du är nöjd med bemötandet :). Skulle jag få skriva omdöme om mina kunder så hade jag lämnat motsvarande om er båda, superhärliga att jobba med! Beträffande försäljningspriset så förstår jag att du hade hoppats på mer. 2020 tar jag med mig som ett väldigt speciellt år där priserna generellt var väldigt höga, ibland lägre men däremot aldrig dåliga. Problematiken som vi såg var att vissa bostäder såldes väldigt dyrt (dyrare än de "borde") och att det givetvis driver upp folks förväntningar. Vi nådde begärt pris och lite därtill, med facit i hand är jag jättenöjd att vi hade en bra dialog hela vägen. Kaj, jag hoppas att springa på er snart igen. Om inte annat så ses vi mest säkert när det kommer till deklarationsdags. Ha en riktigt härlig jul och ett gott nytt år! Mvh/Peter

• 2020-12-15
    Vänligt och proffsigt bemötande.Snabb återkoppling vid frågor.
    Gertrud Ethel Ann-sofie L
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Hej Ann-Sofie! Tack för att du tog dig tid att skriva det här fina omdömet, det uppskattar jag jättemycket. Det var ett väldigt fint samarbete vi hade, ni hade en väldigt fin inställning hela tiden och gjorde verkligen allt för att göra försäljningen så bra som möjligt. Hoppas ni trivs riktigt bra i lägenheten, förstår att det är en stor omställning. Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år! Nu håller vi tummarna för att pandemin lättar så det blir en traditionell jul nästa år ;). Mina bästa hälsningar, Peter

• 2020-11-22
    Som mäklare var Peter mycket proffsig plus att han var tydlig med information om bostaden och köp uppgifter.
    Som person han är mycket snäll, trevlig, hjälpsam och jar mycket bra bemötande.
    Det var trevligt att göra affär med honom.
    Ahmed Abid Al-abbas K
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Hej Ahmed! Tack snälla, det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb! Ni var väldigt fina under hela processen, det var verkligen kul att sälja ett hus åt er. Är säker på att ni alla kommer trivas jättebra i området och huset. Ett superomtyckt område! Jag hoppas att vi ses snart igen, då får ni räkna med att jag är nyfiken ;). Ha en riktigt fin ledighet! Hälsa så gott till hela familjen ifrån mig! Mvh/Peter

• 2020-11-17
    Peter är jättesnälla. Den är första gång att jag säljer hus i Sverige. Han hjälper mig mycket och jag är jättenöjda.
    Xiaoyi W
    • 5:a
    • Kävlinge Tätort
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Hej! Tack snälla, så roligt att höra :) Ni är en härlig familj så det var jättekul att samarbeta med er. Extra kul att så många tyckte så mycket om ert radhus. Hoppas ni kommer trivas fint i ert nya boende och på er nya ort. Tror det blir extra spännande för er dotter! Ha det riktigt fint, njut av julledigheten! Mvh/Peter

• 2020-11-17
    En bra och väldigt hjälpsam märklare.
    Ao L
    • 5:a
    • Kävlinge Tätort
    Hej Ao! Tack snälla för det fina omdömet, det gör mig jätteglad! Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen, extra kul att er första försäljningserfarenhet blev så positiv. Ett jättetrevligt samarbete. Ao, hoppas ni får en fin ledighet! Vi hörs nästa år ;). Mina bästa hälsningar till er!

• 2020-11-07
    - Köpt en lägenhet
    - med ett leende och glatt humör
    - informerad samt proffessionalitet absolut
    Det har varit riktigt bra, snabb på återkoppling och nyttiga svar
    Oliver B
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Kävlinge Tätort
    Hej Oliver! Tack snälla för ditt fina omdöme :) Jag är jättetacksam för att du tog dig tid att skriva det. Riktigt snygg och trevlig lägenhet du köpte, hoppas du trivs som fisken i vattnet. Vi springer säkert på varandra inom kort. Må gott! Mvh/Peter

• 2020-10-26
    Min fru har köpt en lägenhet förmedlade av honom och sedan anlitade vi honom när vi sålde vår villa. Vi har bara gott att säga om honom, både som köpare och säljare. Han har visat både professionalitet och är förtroendeingivande som person.
    André B
    • 146.0 m²
    • Furulund
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Tack snälla André för ditt fina omdöme, det uppskattar jag jättemycket. En av de sidor som jag tycker bäst om med mitt jobb är att man emellanåt får "lite mer tid" med sina kunder, att man får följa dem åt. Ett jättefint samarbete med er båda. Vi ses inom kort! Mvh/ Peter

• 2020-10-17
    Jag sålde en bostadsrätt med väldigt stor hjälp av Peter, jag och sambon letade hus under tiden och fick väldigt bra med hjälp och bemötande av honom. 10/10 ger jag denna herre :)
    Johan S
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Kävlinge Tätort
    Tack Johan! Superfint omdöme, det uppskattar jag mycket :)! Vi har gjort en rolig resa tillsammans, både försäljning av er bostad och köp av ett fint hus. Ni kommer säkerligen stormtrivas där. Vi hörs och ses :)! Mvh/Peter

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte