Peter Järvelid är mäklare på Fastighetsbyrån Kävlinge

Peter Järvelid har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Peter Järvelid har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Järvelid har haft 24 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 74 Läs vad Peter Järvelid

• köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-08-04 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Snabba svar på frågor och enkel kommunikation
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mycket bra

Han sköte det utmärkt

Vi var mycket trygga hela vägen
    Hej Mats,

Tack snälla för ditt omdöme, det uppskattar jag verkligen! Hoppas att det blir riktigt bra med er flytt och med det, allt det spännande ni har framför er.
    Önskar en riktigt fin sommar!

• köpte sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    • Ålstorp
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vår andra erfarenhet av Peter och har bara positivt att säg, återigen!
    Hej Benjamin,

Tack, verkligen, för kommentaren :)! På måndag bär det av, nya huset <3!
    Väl mötta!

Peter Järvelid
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-03-21 Verifierad kund
    Jag har blivit jätte trevligt bemött !😀och allt gick jätte snabbt vilket kändes skönt 😀
    Hej Kerstin,

Tack för kommentaren och tack för förtroendet att jobba med dig! Det var en väldigt trevlig resa på alla sätt. Hoppas att du kommer trivas precis lika fint som du gjorde i förra bostaden (förutsättningarna finns ;)
    Önskar en riktigt fin sommar! Hörs när vi ska fixa med deklarationen.

• Alexander O
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    • Löddeköpinge
    2022-03-10 Verifierad kund
    Peter är fantastiskt, otroligt trevlig och omtänksam. Han är mycket hjälpsam och ärlig vilket alltid uppskattas vid en bostadsaffär.

Hade alla mäklare varit som Peter så hade det alltid varit ett nöje att sälja och köpa bostäder, han överträffade mina förväntningar med hästlängder.

Kan och kommer varmt rekommendera Peter Järvelid!
    Hej Alexander!

Tack snälla för ditt fina omdöme! Vet inte riktigt var jag ska börja, det var en riktigt trevlig affär vi gjorde. Redan från första kontakt till vårt sista samtal har varit en fröjd. Jag är jätteglad att just ni köpte det huset, under mina snart 11 år som mäklare är det topp 5 när det kommer till charm. Sist när vi pratade i telefon bjöd du in mig på kaffe när jag har vägarna förbi, jag kommer mer än gärna :).

Ha det bäst, njut av sommaren!

2022-02-08 Verifierad kund
    Lite tråkigt att Peter kontaktade min bank för lånelöfte när jag informerat om att det inte behövdes!
    Annars trevligt bemötande.
    Hej Britt-Inger och stort tack för ditt omdöme!
    Mitt uppdrag som mäklare är att göra alla affärer så säkra som möjligt. I det ingår att kontrollera att alla köpare, utan undantag, har finansiering klar. Från vår sida sett handlar det inte om att vi misstror någon utan vi vill kunna skriva av potentiella risker och möjliga missförstånd. En av de saker som man som säljare vill veta är att ens köpare kan genomföra affären utan hinder. Säkerheten ger jag inte avkall på, den är det viktigaste vi har. Det har varit jättetrevligt att göra affär med er och jag ser fram emot att träffa er på tillträdet! Mvh/Peter
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-02-03 Verifierad kund
    Peter var super från första mötet då han var mycket trevlig, hjälpsam och gav ett genuint intryckt!

Tack Peter!
    Hej Nicolai! Tack snälla för ditt fina omdöme och trevliga sätt under resans gång! Det blir kul att välkomna er till Kävlinge på tillträdesdagen :). Hälsa dina kära! Mvh/Peter Peter Järvelid
    2021-09-21 Verifierad kund
    Allt gick smidigt, snabbt utan bekymmer och ett trevligt bemötande
    Hej Andreas! Tack snälla för omdömet! Det uppskattar jag verkligen! Ni har en spännande resa framför. Har du vägarna förbi får du gärna uppdatera på hur allt utvecklas, kaffe bjuder vi alltid på.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Järvelid en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2021-09-19 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Peter Järvelid som mäklare .
    Proffsigt o gediget bemötande.
    Snabb återkoppling.
    Kommer att varmt rekommendera honom.
    Hej! Stort tack för omdömet och förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det var en väldigt trevlig försäljning! Det är så roligt att höra om era köpares framfart och drömmar! Ett hus att trivas i!
    Ha det bäst, vi ses på byn!

2021-06-18 Verifierad kund
    Tog reda på vad jag sökte, även om det inte fanns tid så tog han sig tid, pusslade och löste det för att fixa visning. Tät telefonkontakt och informerade om läget samt frågade hur mina tankar gick. Lugn, mycket tålamod men samtidigt saklig . Mån om båda parter, både köpare och säljare.
    Hej Linda!
    Tack snälla för ditt fina omdöme ☺️! Det är jättetrevligt att jobba med kunder som er. Uppskattar verkligen samarbetet. Hoppas och tror att det blir riktigt bra i nya bostaden! Mvh Peter