Susanne Heisterkamp
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 36 Läs vad Susanne Heisterkamp

• Christina C sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-06-21

Furulund
    Sålt en enplansvilla i vinkel. Blev mycket bra bemött av Susanne redan första mötet. Blev rekommenderade att gärna kontakta en annan mäklare också men vi tyckte inte att det fanns någon anledning att göra det för det sa "klick" redan från början.Tycker att Susanne är proffsig, kunnig, ger goda råd,lugnar ner stirriga säljare, har stora kunskaper osv osv Känner oss väldigt nöjda och trygga med vårt val av mäklare. Hon är en person som man verkligen rekommendera till andra _ vilket vi redan har gjort Läs mer
  • Shemsi S köpte sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-06-19

Ansvarsfull tydligt fantastisk BRA Läs mer
  • Gunvor S
    Gunvor S sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-06-08

Furulund
    Jag har sålt ett 1-plans fristående hus.
    Susanne har ett förtroendeingivande bemötande och är mycket kunnig. Hon har stöttat mig när det gällde priset.
    Det känns bra med dem som köpte huset och de verkar helt nöjda
    och Susanne levde helt upp till mina förväntningar.
    Jag rekommenderar henne fullt ut. Läs mer
  • Natalie L köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-05-13

3:a
    Kävlinge Tätort
    Köpte lägenhet. Susanne var mycket trevlig, noggrann och lotsade oss smidigt genom vårt första bostadsköp. Läs mer
  • Peter Rex R sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-05-03

Håller på att sälja hus.
    Susanne är Professionell och duktig.

Får återkomma med vidare omdöme när försäljningen är genomförd Läs mer
  • Pierre P köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-04-24

3:a
    Snabb och tillgänglig. Kunnig och påläst. Läs mer
  • Robin G köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-04-06

5:a
    Kävlinge Tätort
    Bra bemötande, väldigt engagerad och lättillgänglig.
    Skulle gärna sett mer information kring objektet och detaljer för att det skulle bli 5a

Allt som allt nöjd som köpare👍 Läs mer
  • Ingvar H sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-03-15

Kävlinge tätort
    Sålt fastighet bra bemött bra prissatt och uppfyllt jobbig tid men uppmuntrande från Susanne Läs mer
  • Felicia A köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-02-05

2:a
    Kävlinge tätort
    En smidig och toppenbra genomföring av köp av lägenhet tack vare Susanne! Läs mer
    Susanne H gillar detta
  • Mergime M köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-01-24

5:a
    Kävlinge Tätort
    Jag köpte ett hus och sålde lägenheten. Jag blev väldigt bra bemött, trevlig och professionell. Hon levde upp till alla mina förväntningar. Hon svarade alltid på alla frågor som jag hade under hela tiden och var alltid till hjälp. Duktig på sitt jobb och trevlig personlighet som verkligen brydde sig om köpare och säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kävlinge

Robert Rottgardt Arnberg