Susanne Heisterkamp

Susanne Heisterkamp

Susanne Heisterkamp är mäklare på Fastighetsbyrån Kävlinge

Susanne Heisterkamp har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Susanne Heisterkamp har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.8. Susanne Heisterkamp har haft 59 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 73 Läs vad Susanne Heisterkamp

• köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2021-07-22
    Trevlig, kunnig och proffsig mäklare.
    Susanne mötte alla frågor och var engagerad under hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2021-07-22
    Bra bemötanden under hela processen, öppen och tydlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    Trevligt bemötande
    Snabba o raka uppgifter o svar
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2021-07-21
    Vi fått väldigt bra bemötande och fått information om allt som skall ske.

Jag tycker absolut Susanne har bemöt oss med våra förvåntnibgar.

Vi är tacksamma att vi valde just synsinne!
    Tack för allt!!
    2021-07-20
    Proffsig, tillgänglig och hjälpsam på alla sätt. Kunde inte fått en bättre mäklare både för försäljning och köp av boende.
    • Furulund
    2021-07-19
    Kunnig och väl påläst om objektet. Lite stökigt i budgivningsprocessen men det slutade bra till slut (för min del)
    Snabb på att återkoppla.
    Allt har fungerat utmärkt!
    2021-07-03
    Väldigt trevligt och kunnigt mäklare!
    • Furulund
    2021-06-10
    Susanne är en mycket pålitlig, kompetent och välkomnande.
    Det som jag tyckte var positivt var att hon inte var påstridig och pratar bara sälja. Hon har balans i sina samtalsämnen och känner av stämningen. Vi var supernöjda och arbetar gärna med henne igen.
  • Rebecca P
    2021-05-20
    Susanne har hjälpt mig/oss med två bostadsförsäljningar jag är väldigt nöjd med henne. Hon är snabb och driftig och har alltid ett trevligt sätt. Kan verkligen rekommendera henne!
    • Löddeköpinge
    2021-05-08
    Vi har köpt hus i Löddeköpinge av Susanne. Det är alltid en fröjd att komma på visning när hon är mäklare. Susanne har stenkoll på sina objekt och kan snabbt ge svar på dom frågor man ställer, vilket inte alltid är fallet när man träffar andra mäklare. Hon visar dessutom ett stort intresse även för sina köpare och har en stor vilja att hjälpa till även vid avslutad affär. Vill man anlita en professionell och driven mäklare som vet vad hon snackar om så är Susanne ett givet val. Det är tydligt att hon genomfört många bostadsaffärer och inte lämnar något åt slumpen. Vi är otroligt nöjda och kan bara ge våra varmaste rekommendationer till personer som funderar på val av mäklare.