Läs vad 51 Läs vad Susanne Heisterkamp

• 2021-01-13
    Allt fungerade som det skulle och jag har bara positiva erfarenheter av alla på Fastighetsbyrån. Alla har har varit vänliga, serviceinriktade och professionella.
    André B
    • 55.0 m²
    • Kävlinge Tätort
    köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
  • 2020-12-23
    Superbra, vi har fått ett bra bemötande och fick till och med lägenheten tidigare än först planerat. Väldigt tacksamma!!
    Linda K
    • 55.0 m²
  • 2020-12-08
    Mycket engagerad i försäljningen.
    Maj-britt P
    • 93.0 m²
    • Furulund
    sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
  • 2020-12-04
    Bostadsrättsradhus.
    Mvcket väl bemött av mäklaren, jag är nöjd.
    Hanterade visningar mycket bra i en svår tid med Corona-restriktioner och allt.
    Möjligen olyckligt att mäklarfirman inte i tid uppmärksammade att två objekt lades ut samtidigt på samma gata med samma mäklarfirma, det hade varit bra att omöjligt gemensamt bestämma bästa strategi.
    Ulrika T
    • 122.5 m²
  • 2020-11-29
    Bostadsrätt både köpt och sålt via Susanne. Proffsigt bemötande.
    Pernilla B
    • 52.0 m²
    • Kävlinge Tätort
    sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
  • 2020-11-23
    Vi sålde ett radhus på sjödahlsvägen 9 i kävlinge.
    Susanne har redan efter första kontakten visat hur serviceinriktad och kunnig hon är. Hon är alltid lika trevligt att prata med och hon har hjälp oss mer än vad hon egentligen ska göra och det i resan att köpa vårt nya hus.

Hon har överträffat alla våra förväntningar och gjort dena resa så smidig som möjligt och vi kommer definitivt rekommendera henne till fel.
    Sandra H
    • 3:a
    • 81.0 m²
  • 2020-11-08
    Väldigt bra bemötande, uppriktig, professionell. Verkligen inga anmärkningar!
    Mikael J
    • 130.0 m²
    • Löddeköpinge
    köpte sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
  • 2020-10-30
    Köpte en lägenhet i Kävlinge. Susanne va mycket trevlig och tillmötesgående. Vi kände oss alltid väl omhändertagna och fick den hjälp vi förväntade oss!
    Cornelia S
    • 56.0 m²
  • 2020-10-25
    Köpte en bostad och Susanne var mycket kunnig och proffsig. Inga problem alls.
    Pernilla A
    • 150.0 m²
  • 2020-10-25
    Vi sålde vårt hus och Susanne skötte allt med bravur
    Mikael F
    • 145.0 m²
    • Furulund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte