Susanne Heisterkamp

Susanne Heisterkamp

Susanne Heisterkamp är mäklare på Fastighetsbyrån Kävlinge

Susanne Heisterkamp har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Susanne Heisterkamp har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Susanne Heisterkamp har haft 19 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 91 Läs vad Susanne Heisterkamp

• köpte sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    • Furulund
    2022-07-04 Verifierad kund
    Susanne var väldigt hjälpsam när vi köpet fastigheten och duktigt på att medla mellan köpare och säljaren. Försöker verkligen hitta en lösning som blev bra för båda och tog inte någons parit utan förstod bådas sidor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-06-22 Verifierad kund
    Susanne får våra varmaste rekommendationer för att ta hand om din/er försäljning. Hon har gedigen erfarenhet och arbetar för att både säljare och köpare ska få en bra, trygg och smidig affär. Vi kände oss tacksamma över att kunna bolla frågor, tankar och funderingar med henne både inför fotografering, visning, budgivning samt kontraktsskrivning. Vi som tidigare köpare och säljare via Susanne önskar henne och hennes framtida kunder fortsatt framgång.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande och tillgänglig snabbt med bra svar på alla våra frågor.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Kunnig och informativ.
    Levde upp till alla förväntningar.
    • Löddeköpinge
    2022-06-02 Verifierad kund
    Susanne was very helpful. As we don't speak Swedish, she was very patient in explaining everything about the house and the process of buying it.
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    • Löddeköpinge
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vi är nöjda, inget att tillägga.
  • Sebastian N
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd. Alltid blivit väl bemött om jag haft frågeställningar. Hon har alltid varit tillgänglig och hört av sig snabbt. Trevlig och engagerad. Tydlig och duktig på att förklara för någon som inte har rutin alls inom branschen. Jag litade/litar blint på min mäklare, förväntningarna på summan var något högre än det vi fick, men det hade sina förklaringar och det berättade Susanne tidigt. Jag har endast haft bra upplevelser när jag haft med Susanne att göra och känner verkligen att hon gjort allt hon kunnat för min skull.
    2022-02-04 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och kunnig. Förtroendeingivande.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Vänligt och profesionellt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar och det levdes upp till det.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, det har underlättat för oss.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
    2022-01-19 Verifierad kund
    Mycket trevlig och engagerad! Fick ett väldig gott intryck.