Susanne Heisterkamp
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 29 Läs vad Susanne Heisterkamp

• Ingvar H sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-03-15

Kävlinge tätort
    Sålt fastighet bra bemött bra prissatt och uppfyllt jobbig tid men uppmuntrande från Susanne Läs mer
  • Felicia A köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-02-05

Kävlinge tätort
    En smidig och toppenbra genomföring av köp av lägenhet tack vare Susanne! Läs mer
    Susanne H gillar detta
  • Mergime M sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2020-01-24

Kävlinge tätort
    Jag köpte ett hus och sålde lägenheten. Jag blev väldigt bra bemött, trevlig och professionell. Hon levde upp till alla mina förväntningar. Hon svarade alltid på alla frågor som jag hade under hela tiden och var alltid till hjälp. Duktig på sitt jobb och trevlig personlighet som verkligen brydde sig om köpare och säljare. Läs mer
  • Malin P köpte sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-12-05

Köpt en villa.
    Mäklaren svarade snabbt och vad väldigt tillmötesgående för våra önskemål och frågor. Läs mer
  • Niklas B köpte sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-12-04

Kävlinge tätort
    Vi köpte en fastighet. Vi var väldigt nöjda med mäklaren, proffsig, trevlig och allmänt lätt att ha och göra med. Läs mer
  • Gun N sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-10-31

Furulund
    Sålt hus i Furulund. Alltid blivit vänligt bemött vid alla kontakter m Susanne. Hon informerade oss snabbt när nya bud inkom. Läs mer
  • Agneta N sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-10-02

Löddeköpinge Sandskog
    Precis sålt ett hus i Lödde Sandskog, jag trodde att försäljningen skulle ta tid och att det troligen inte skulle bli någon budgivning, men Susanne gjorde ett bra jobb och fick även till en budgivning.
    Susanne har de egenskaper jag önskar av en mäklare, jag har en hel del erfarenhet av att sälja både hus och lägenheter. Läs mer
  • Heidi S sålde sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-09-16

Kävlinge tätort
    Vi har sålt vår villa och Susanne har varit till stor hjälp. Hon har varit tydlig och alltid svarat snabbt när vi har haft frågor och undringar. Det har känts tryggt att ha Susanne som mäklare. Vi hade väldigt låga förväntningar angående utgångspris och med resultatet vad slutpriset blev är vi väldigt nöjda. En lugnande fras som Susanne sa ofta, - Det ordnar sig alltid! Läs mer
  • Karin A
    Karin A sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-09-13

Kävlinge tätort
    Ärlig och proffsig mäklare med stor kunskap om branchen och marknaden. Seriös men samtidigt mycket trevlig person. Läs mer
    Susanne H gillar detta
  • Kenneth J köpte sitt hus med hjälp av Susanne Heisterkamp en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

2019-09-07

Lilla Harrie
    Köpt villa, Lilla Harrie. Mycket gott bemötande, levde upp till alla våra förväntningar. Skötte hela transaktionen smidigt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kävlinge

Robert Rottgardt Arnberg