Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Alingsås

Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till Alingsås mest anlitade mäklare - Fastighetsbyrån! Alingsås är känd som en mysig trästad med massor av natur och närheten till Göteborg. Vi har vårt kontor centralt på Lilla torget bland alla caféer och butiker, och vi mäklare är ett team som alla har lång erfarenhet och ett nytänk när det kommer till mäklarbranschen.

Med oss får du garanterat en effektiv och trygg affär. Vi anpassar affärerna efter varje individ och finns med dig både före, under och efter bostadsbytet. Oss kan du alltid fråga om råd. Varmt välkommen!

Läs vad 962 kunder tycker om Fastighetsbyrån Alingsås

• 2019-06-26

Stefan G skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Hej. Här sålt en bostadsrätt .Allt gick bra utan problem . Louise är kanon👍👍 Läs mer
  • Cecilia G

2019-06-24

Cecilia G skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi köpte hus av Anna våren -19. Hon var mycket hjälpsam och jag skulle gärna både anlita henne som säljare eller köpa av henne igen, Läs mer
  • 2019-06-24

Jonas R skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Den mesta kontakten sk;ttes av min sambo d[ jag befunnit mig utomlands Läs mer
  • 2019-06-24

Rebecca T skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har sålt en 2rok i centrala Alingsås vilket jag fått hjälp med av Felix Borg, en utmärkt och professionell mäklare. Ett riktigt gott första bemötande där uppdraget togs emot utan tvekan. Jag hade redan innan en medvetenhet om att försäljningen kunde bli utdragen och inte uppnå mina önskemål och förväntningar men med ett gott samarbete och ett stort engagemang från mäklar-sidan fick vi sålt lägenheten med gott resultat.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med försäljningen av min lägenhet och jag tror inte det hade gått utan Felix. Tummen upp!! Läs mer
  • 2019-06-23

Björn A skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag sålde mitt hus och anlitade Robert som mäklare! Vårt samarbete fungerade mycket bra och jag upplevde vårt samarbete som ett utmärkt teamwork. Kan därför rekommendera Robert å det varmaste! Läs mer
  • 2019-06-23

Lotta B skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt en villa i Alingsås och fått hjälp med försäljning av radhus. Allt toppen Läs mer
  • 2019-06-22

Lars H skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har sålt en brf i centrala Alingsås och köpt en nyproducerad lgh i Sjöstaden Alingsås. Har bara positiva omdömen om min mäklare Felix Borg. Förväntningarna var att allt med försäljning av den gamla lgh skulle gå bra och att skulle flyta på utan några besvär. Sammanfattningen är att allt med försäljning till inflyttning gått väldigt smidigt mycket tack vare min mäklare som var engagerad,kunnig, trevlig på alla sätt. Hälsningar Lars Läs mer
  • 2019-06-20

Jonas L skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Motiverad, informerad samt ett bra bemötande. Läs mer

Gudrun H skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Seriöst, personligt, lösningsorienterat, snygga presentationer - proffsigt helt enkelt! Läs mer

Mari-Ann K skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vänlig, hjälpsam, tillgänglig. Läs mer

Anders T skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket goda. Trevlig lugn och ärlig. Tjänsten är dock dyr. Läs mer

Hanna K skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt villa med hjälp av Johan. Fantastiskt bemötande, enkel kontakt och proffsig service! Läs mer
  • 2019-06-18

Roger K skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket bra mäklare. Pålitlig kunnig serviceminded. Mycket vänlig och omtänksam. Läs mer
  • 2019-06-17

Petra B skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpte en sommarstuga med stor tomt som vi har för avsikt att bygga på. Anna bemötte oss vänligt, professionellt och glatt!
    Hon hjälpte oss med våra frågor och levde upp till våra förväntningar. Vi kommer anlita Anna när det är dags att sälja vår bostad. Läs mer
  • Klas Tolf

2019-06-17

Klas Tolf skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag sålde min Villa i Alingsås.
    Anna Larsson är en fantastisk mäklare , från första mötet till avslutad affär. Hela tiden kom tydlig information och bra rekommendationer. Anna levde upp till alla förväntningar och mer där till, kompetent och tydlig i allt!
    Jag är mycket nöjd med Anna Larsson. Läs mer
  • 2019-06-16

Susanne P skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har både köpt och sålt vår sommarstuga med Johan som mäklare. Kunnig,tillgänglig och proffsig i sitt bemötande av både köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-06-13

Hans Peter J skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Försäljning av radhus i Alingsås. Bra bemötande och löpande bra information. Läs mer
  • 2019-06-12

Jakob G skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har köpt ett hus i Vårgårda.

Victoria löste affären väldigt smidigt, hon hade stor förståelse för att vi inte va så vana inom branschen och hjälpte oss på ett väldigt snällt och pedagogiskt sätt henom hela processen.

Victoria hjälpte oss så bra att vi valde fastighetsbyrån även som säljare av vår lägenhet i Göteborg.

Upplevelsen var suverän och nu har vi vårt hus 🏡☀️ Läs mer
  • 2019-06-12

Eva G skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Alltid glad o possitiv , o lugnande i en ganska stressad situation , hade alltid en bra känsla när man träffat henne, vi sålde rtt radhus på Nolby , Tack Louise , du är en toppenmäklare. Läs mer

Bo L skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan är en engagerad mäklare med en mycket positiv framtoning.
    Allt gott om honom.
    Bo Lundgren Läs mer

Carin S skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har sålt ett fritidshus. Jag har blivit bemött väldigt bra. Bra dialog och information från Carina genom hela processen. Då jag har bott i Sthlm och sålt hus utanför Alingsås, så har vi tyvärr inte haft möjlighet att ses personligen, men det har gått väldigt smidigt ändå. Läs mer

Fanny S skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt - radhus
    Trevligt och kunnigt bemött.
    Var väldigt bra rakt igenom tycker jag. Vi fick mycket informaiton och de svar som vi behövde genom hela processen. Läs mer
  • 2019-06-09

Wolmet B skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har sålt vår lägenhet i centrala Alingsås. Felix var proffsig och lugn i sitt bemötande. Vi har jobbat med Felix förut och ville gärna upprepa detta samarbete. Läs mer
    2019-06-11 Felix B svarar Wolmet B
    Tack för ett gott samarbete kring er lägenhetsförsäljning och för att jag fått möjlighet att hjälpa er två gånger. Lycka till med flytten!
  • Arne F

2019-06-08

Arne F skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Carina har varit till stor hjälp vid köpet av dubbelgarage med villa! Läs mer
  • 2019-06-07

Torbjörn K skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt huset.
    Anna var proffsig och effektiv från start till mål.
    Hon har dessutom ett gott hjärta och humor, det gillar vi. Läs mer
  • 2019-06-05

Maria Stensdotter H skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har sålt en villa i Alingsås med hjälp av Anna Larsson. Anna var profsig , engagerad och påläst. Vi fick ett bra bemötande under hela försäljningsprocessen och fick det stödet som vi behövde. Vi har mycket nöjda med den hjälp och det stöd vi fått. Läs mer
  • Kent K

2019-06-03

Kent K skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Anna: Bra engagemang och snabb återkoppling (trots diverse omständigheter).
    Fastighetsbyrån: Proffsiga med en bra "stab" runt mäklarna som sköter det administrativa.
    Förväntningarna: Infriades
    Sammanfattning: Kan/vill gärna rekommendera Anna och Fastighetsbyrån till annan kund. Är gärna referens (det är ett bra betyg det:).

Med vänlig hälsning

Kent Kierdorf Läs mer
  • Klas S

2019-06-02

Klas S skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Fastighetsbyrån i Alingsås valde vi eftersom deras svar på vår förfrågan om mäklaruppdrag ingav mest förtroende.
    Anna Larsson hjälpte oss med både ett avstyckningsärende och försäljning av vår sommarstuga i Västra Bodarna.
    Anna har pedagogiskt och med stort tålamod svarat på våra frågor och lotsat oss genom en djungel av juridik och paragrafer. Hur hon lyckats organisera och genomföra visningar och därpå följande budgivning är värt allt beröm.
    Vi anser att man med förtroende kan vända sig till Anna Larsson på Fastighetsbyrån i Alingsås. Hon är inte bara professionell utan även inkännande och kreativ.
    Hälsningar
    Ebba Lilliehöök och Klas Svanbom Läs mer
  • Håkan W

2019-06-02

Håkan W skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålde en bostadsrätt i Alingsås. Louise tog sig an uppdraget på ett mycket kunnigt och inkännande sätt. Trots ett osäkert marknadsläge, såldes lägenheten efter första visningen till ett tillfredställande pris. Louise var under hela processen suverän på att hålla mig säljare underrättad om händelseutvecklingen. Läs mer
  • 2019-06-01

Vincent E skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har sålt vår villa och vi är mycket nöjda med alla insatser av vår mäklare. Läs mer
  • Jörgen Ö

2019-05-31

Jörgen Ö skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan hjälpte oss att sälja vårt nuvarande hus. Vi har träffat Johan många gånger och man blir alltid trevligt bemött. Han har alltid koll på läget och kan han inte besvara den direkt kollar han upp det och återkopplar. Kort sagt, han gör ett superjobb.

Mvh Jörgen Läs mer
  • 2019-05-31

Gunilla H skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi köpte ett fritidshus, närmaste grannfastighet till vår son och hans familj hus.
    Carina hade en härligt positiv och lyhörd inställning genom hela processen, trots en del krångel från vår sida. Hon förde oss med varsam hand genom alla faser och berättade hela tiden vad som skulle ske härnäst, inte minst viktigt eftersom vi bor i Värmland och inte fanns på plats. Både Claes och jag fick ett stort förtroende för henne och om vi ringde eller skickade sms, var hon snabb att svara.
    Vi är kort sagt jättenöjda med Carina, skulle lätt rekommendera henne igen.
    Tack vare henne och en tålmodig säljare, ska vi nu fira midsommar i Örsbråten, Ödenäs med barn och barnbarn🏡💕 Läs mer
  • 2019-05-27

Jenny R skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt en enplansvilla med källare.
    Johan Gedda har levt upp till alla våra förväntningar. Han är inlyssnande, tydlig och mycket professionell. Läs mer
  • 2019-05-27

Kristina H skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Försäljning av hyresfastighet
    Mäklarens bemötande överträffade
    alla mina förväntningar.
    Mycket positiv upplevelse! Läs mer
  • 2019-05-26

Majwor B skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har sålt min bostadsrätt och allt gick smidigt och lätt.
    Jag är nöjd med min mäklare. Läs mer
  • 2019-05-26

Petra C skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt ett radhus Allt gick smidigt Skulle absolut använda mig av Robert Larsvik igen om det blir aktuellt Läs mer
  • 2019-05-24

Emil J skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt en bostadsrätt.

Louise är kunnig och en duktig mäklare. Hon höll oss lugna i hela processen och uppdaterade oss hela tiden med information via sms. Det uppskattades jättemycket!

Jag rekommenderar Louise starkt. En tjej med mycket pondus, kunnighet och driv. Läs mer
  • 2019-05-24

Michaela J skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt en bostadsrätt.

Louise är kunnig och en duktig mäklare. Hon höll oss lugna i hela processen och uppdaterade oss hela tiden med information via sms. Det uppskattades jätte mycket!

• 2019-05-22

Irene Margareta N skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Radhus som jag som god man sålt för huvudmannens räkning. Läs mer
  • 2019-05-20

Lisbeth J skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har sålt 2 fastigheter, min mammas villa och våran villa. Jag har alltid fått ett fantastiskt bemötande av Johan, när jag än ringt. Läs mer

Brian K skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sommarstuga, Johan var mycket trevlig och hjälpsam. Smidig affär! Läs mer

Kim K skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Smidigt och flexibel hantering. Tillmötesgående. Läs mer

Katarina O skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har köpt en tomt. Johan är glad och trevlig och mycket professionell.
    När det gäller tomter tycker jag att mäklarna kan ha lite mer kolla på kostnader i samband med att bygga. Anslutningsavgifter osv.
    Planen för orådet mm. Läs mer
  • 2019-05-15

Oscar B skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har inte mycket att säga bara att han var tillgänglig 24/7 och kunde svara på alla mina frågor. Läs mer
  • Carl H

2019-05-15

Carl H skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpte bostadsrätt via Isabella. Bra kontakt hela vägen! Läs mer
  • 2019-05-13

Peter W skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt bostadsrätt, bra bemötande, smidig affär. Läs mer
  • 2019-05-13

Fredrik J skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt villa.. sammanfattningsvis en väldigt kompetent å trevlig mäklare. Läs mer
  • Viorel N

2019-05-10

Viorel N skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har köpt villa.
    Bästa set.
    Jag tickar att allt va åndebar hela processen.
    Jag ska rekommendera Järna Fastighetbyrån. Läs mer
  • 2019-05-08

Bengt B skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bra bemötande och smidigt köp. Läs mer
  • 2019-05-05

Peter S skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Felix är en trevlig mäklare och han är genuint intresserad av sina kunder och dess objekt. Läs mer
    2019-05-06 Felix B svarar Peter S
    Tack för ett gott samarbete kring din lägenhetsförsäljning och tack för rekommendationen!

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås