Fastighetsbyrån Alingsås

Fastighetsbyrån Alingsås

Välkommen till Alingsås mest anlitade mäklare - Fastighetsbyrån! Alingsås är känd som en mysig trästad med massor av natur och närheten till Göteborg. Vi har vårt kontor centralt på Lilla torget bland alla caféer och butiker, och vi mäklare är ett team som alla har lång erfarenhet och ett nytänk när det kommer till mäklarbranschen.

Med oss får du garanterat en effektiv och trygg affär. Vi anpassar affärerna efter varje individ och finns med dig både före, under och efter bostadsbytet. Oss kan du alltid fråga om råd. Varmt välkommen!

Läs vad 1863 kunder tycker om Fastighetsbyrån Alingsås 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-06-26 Verifierad kund
    Viktoria är en fantastisk mäklare, snabb återkoppling oavsett dag och tid, trevlig, kunnig och oerhört hjälpsam i alla delar i processen. Kunde inte varit mer nöjd och kommer definitivt vända mig till Viktoria när det blir aktuellt igen.
    • Östlyckan
    Tillmötesgående och vänlig.
    Snabb på att svara via mail eller sms
    • Noltorp
    2022-06-26 Verifierad kund
    Jag upplevde Felix som mycket kunnig. Han ger tips och beskriver hur läget på marknaden ser ut så man själv kan fatta sina beslut. Kände mig väldigt trygg genom hela försäljningen.
    Jag rekommenderar Felix!
    2022-06-26 Verifierad kund
    Felix lyssnade på våra idéer och tankar och med sin erfarenhet så lotsar han fram till bra och smidig försäljning.
    Han kommunicerar i rätt tid och mängd, man hinner inte ”bli orolig” vad som händer.
    Vid en framtida försäljning så kommer vi att välja Felix igen.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Tydlig, trygg och aktiv genom hela processen. Vi hade hört mycket gott om Felix innan vi anlitade honom och vi blev inte besvikna!
    Rekommenderas varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Broberg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-06-25 Verifierad kund
    Rasmus är grym, engagerad och väldigt mån om att man ska bli nöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-06-22 Verifierad kund
    Johan är en fantastisk mäklare som skapar tillit och trygghet i den stora affären som en försäljning är. Han är glad, trevlig och korrekt. Alltid lätt att få tag i. Vi är jättenöjda och skulle rekommendera honom till andra som funderar på att sälja. Nu vill vi hitta nästa drömläge och vem vet, kanske Johan finns med där också😁
    Proffsig, tillmötesgående bemötande.
    Hade svar på de frågor vi hade och följde upp intresse snabbt men utan stress.
    • Östlyckan
    2022-06-22 Verifierad kund
    Mina förväntningar var att det skulle bli en stressig process med att köpa bostad och allting runtomkring det, men Felix var väldigt ödmjuk och gav all information gällande bostaden, köp, banken osv i lugnt och fin takt.
    Jag blev väldigt bra bemött. Inga dåliga upplevelser alls.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-06-22 Verifierad kund
    Johan är lugn, saklig och korrekt. De förväntningar vi hade efter Johans genomgång av försäljningen uppfylldes.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Stöttande och inte stressande. Kände mig trygg i min bostads affär.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Mycket bra på alla sätt! Bra marknadsföring, kunnig, tillgänglig, noga med att hela tiden uppdatera oss. Dessutom en mjuk och behaglig personlighet, som sätter kunden i centrum!
    2022-06-19 Verifierad kund
    Fint bemötande och jättebra tillgänglighet.
    Trovärdig och proffsigt bemötande.
    Rekommenderar varmt!
  • Caroline F
    • Östra Ängabo
    2022-06-19 Verifierad kund
    Rasmus levde upp till förväntningarna. han är en öppen och transparent mäklare fick jag intrycket av. Nöjd med köpeprocessen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    • Södra Herrljunga
    2022-06-17 Verifierad kund
    Smidig snabb affär. Kunnig mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevlig och ambitiös . Lätt att få kontakt med
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Broberg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • Östra Ängabo
    2022-06-16 Verifierad kund
    Rasmus är trevlig och proffsig
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-06-13 Verifierad kund
    Anna är trevlig och engagerad, kunnig och tillgänglig. Jag upplever att jag har fått god hjälp och blivit väl omhändertagen i processen. Jag skulle gärna samarbeta med Anna igen framöver och skulle definitivt rekommendera henne till andra.

Mvh Linda Ottosson
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi fick ett kanonbemötande av vår mäklare Rasmus Broberg från första start. Allt gick smidigt och snabbt, precis som vi önskade.

Det var ingenting som krånglade och vi är jätte nöjda med hela upplevelsen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-06-13 Verifierad kund
    Anna har varit extremt hjälpsam och serviceinriktad under hela processen.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Otroligt bra bemöt!
    Enkel och smidig process och fått maximalt betalt för lägenheten, kan inte annat än vara jättenöjd!
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-06-11 Verifierad kund
    Tycker Robert L är en bra mäklare, kan därför rekommendera honom
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Melin en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • Anten/degebo
    2022-06-09 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta av oscar melin från första mötet . vi hadde ju rätt stora förväntningar på försäljningen och det löste oscar på ett suveränt sätt .
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-06-09 Verifierad kund
    Upplevde honom som mycket proffsig , tillmötesgående o trevlig! Talade hela tiden om hur många som sett annonsen o till slut fick vi träffa det fina paret som köpt villan! Vi är mkt nöjda !
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi fick ett utmärkt bemötande av Robert när vi köpte vårt hus.
    Det var lätt att komma överens om vad som var viktigt och inte och vi kunde snabbt få den information vi behövde för att ta beslut.
    Robert hanterade alla delar i processen jättebra och vi behövde aldrig undra något i onödan.
    • Kullingsberg
    2022-06-07 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och kunnig.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, proffesionellt intryck och driven person.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket trevlig, hjälpsam och tillmötesgående.
    • Brogården
    2022-06-02 Verifierad kund
    Bra jobbat snabbt sålt till rätt resultat. Proffsigt bemötande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-06-01 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Förväntningarna vi hade var att vi skulle få sålt lägenheten. Och det överträffades med bravur. Väldigt proffsigt och bra support genom hela processen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-06-01 Verifierad kund
    Proffsigt med ett stort engagemang.
    Hade höga förväntningar men dessa överträffades genom hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • Brogården
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, påläst och tillmötesgående på önskemål om andra tider än planerat. Louise fick mig att känna mig trygg i köp-processen. Jag är nöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-05-30 Verifierad kund
    Det är 2:a gången vi köper bostad. Även 2:a gången vi köper bostad där Viktoria är mäklare.
    Bra bemötande, kunnig och väldigt trevlig!
    2022-05-30 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig på alla sätt och vis
    2022-05-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Bra genomgång av köpavtal m.m.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Viktoria är snabb på återkoppling och skötte allt fantastiskt bra. Vi känner oss väldigt nöjda med all hjälp av henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Hanna. Hon är trevlig, kunnig och alltid lätt att få tag i. Vi blev bemötta med värme och proffsighet. Hon har ordnat med besiktning, fotografering och allt annat på bästa sätt. Vi kan verkligen rekommendera andra att anlita Hanna.
  • Emmelie A
    2022-05-25 Verifierad kund
    Hon var helt fantastisk. Trevlig och härlig tjej som kunde svara på frågor och löste allt med möten och tider för att det skulle passa alla. Förklarade allt i kontraktet så man kände sig trygg.
  • sålde sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-05-24 Verifierad kund
    Duktig och kunnig med vänligt bemötande.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra och trevligt bemötande enda ifrån start, när vi ställt våra frågor har vi alltid fått snabb och tydlig återkoppling, även utanför kontorstid.
    Hon presenterade oss med säljaren på ett mycket bra och professionellt sätt,och har hela vägen varit tydlig med vad vi behöver vara införstådda i gällande kontrakt och så vidare.

Hittills har vi varit jätte nöjda med affären och vi tror att vi kommer vara det fortsatt ochså.
    • Östra Herrljunga
    2022-05-23 Verifierad kund
    Hanna hjälpte oss med försäljning av vårat hus med värme och trygghet. Hon såg våra behov och var jordnära. Jag skulle med glädje rekommendera andra att anlita Hanna som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-05-23 Verifierad kund
    Att sälja bostad med Hanna som mäklare var toppen! Högt engagemang och flexibel vilket gjorde det smidigt för alla parter. Jag fick snabbt förtroende för Hanna då Hon är väldigt kunnig och genuin i sitt bemötande vilket gjorde mig lugn och trygg i affären.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Inteligent, och kunnande om branschen. Hälsningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-05-22 Verifierad kund
    Lugn, strukturerad och trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Melin en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • Norsesund
    2022-05-19 Verifierad kund
    Han var lyhörd på våra önskemål var trevlig att ha och göra med hade lätt att anknyta till oss.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Jag blev väldigt väl bemött av Rasmus. Jag har hamnat i en tuff situation. Blivit änka, måste sälja min lägenhet och samtidigt hitta en annan billigare. Rasmus har hjälpt och stöttat mig på ett fantastiskt sätt. Nu har han proffsigt och snabbt förmedlat både köp av ny lägenhet och försäljning av min nuvarande.
    Förutom att Rasmus är en duktig mäklare så har han också mycket empati, omtänksamhet, snabb problemlösning och en servicenivå långt över det förväntade!! TACK Rasmus!
    Agneta
  • köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Broberg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-05-17 Verifierad kund
    Lösningsorienterad, lätt att ha att göra med, trevligt och mån om att skapa en bra affär för alla inblandade. Rekommenderas!
    2022-05-17 Verifierad kund
    Trevlig, enkel och professionellt bemötande. Mycket bra!
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2022-05-16 Verifierad kund
    Louise var tydlig och proffsig, och gjorde att affären gick snabbt och smidigt.