Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Alingsås
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Alingsås
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Alingsås

Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Alingsås och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 376 kunder tycker om Fastighetsbyrån Alingsås

• Hans O
    Hans O skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Toppen bra o trevlig kille ! Kan rekommenderas å det varmaste mvh he
  • Michael T
    Michael T skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Detta omdöme är relaterad till den erfarenhet som vi har haft med Fastighetsbyrån i Alingsås, och mer specifik med den mäklare som fick uppdrag av att sälja en fastighet samt en tomt. Denna mäklare heter Johan Gedda.

Från dag ett då Johan kom till huset för att träffa oss, blev jag och min sambo oerhört positivt överraskad. Vi hade haft kontakt med två andra mäklare (för att jämföra vad de kunde erbjuda) innan vi först träffade Johan. Och vi hade (nästan) bestämt oss för att sluta avtal med en annan firma (som gav ett positivt intryck). Men efter att Johan lämnade huset kände vi (båda) så pass stort förtroende för honom att vi bestämde oss för att ge Johan chansen. Trots högt uppsatta förväntningar (vi är kräsna båda två) lyckades Johan överträffa allt.
    Han är lyhörd, kompetent, erfaren, väldigt vänlig och alltid benägen att göra sitt bästa, för att säkerställa att kunden är nöjd.
    Vi tyckte i början att processen gick lite långsam (vilket sannolikt beror på att han är efterfrågat och hanterar många objekt på samma gång) men han förklarade för oss att man bör ha lite tålamod, om man vill se ett bra resultat, vilket stämmer. Under processens gång hade vi båda en löpande kommunikation; det var alltid lätt att komma överens. När han inte var anträffbar lämnade vi ett meddelande; han var alltid snabbt att återkoppla.
    Vi är väldigt nöjda med den insats han har gjort och vi önskar honom lycka till framöver.
    Behöver du sälja ett hus eller lägenhet, ta gärna kontakt med Johan, och gör egen bedömning!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Hon gav ett gott intryck , och gott bemötande, glad och positiv.
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Felix var väldigt trevlig och proffsig. Han var mån om att allt skulle flyta på i rätt takt för att vi skulle få ut det mesta av affären. Han tog initiativ och kontaktade intressenter, vilket slutatade med att vi sålde vår bostad före visning.
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Professionell och trevlig i all kontakt. Lätt att få tag i och allmänt service minded. Kan verkligen rekommendera Robert.
  • Eve M
    Eve M skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag/vi fick från början ett gott bemötande av Felix och allt eftersom affären fortskred hade vi det bästa samarbetet med Felix. Han skötte allt klanderfritt.
  • Hans M
    Hans M skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    ett trevligt o bra bemötande,brett kontaktnät kunnig
  • Hans B
    Hans B skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Johan. Lagom personligt och samtidigt helt korrekt. Johans engagemang tror jag bidrog till att vi lyckades genomföra en framgångsrik försäljning.
  • Roland G
    Roland G skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Trevligt bemötande, bra kunnighet,allting till belåtenhet.
  • Ewa N
    Ewa N skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Ett trevligt och seriöst bemötande.
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Allt fungerade utan minsta anmärkning får början till slut. Vi hade höga förväntningar som alla infriades.
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag upplevde Felix som en lyhörd, trevlig och påläst mäklare. Snabb respons vid frågor och återkoppling. Leverera god service och såg till att försäljningen gick smidigt för alla inblandade.
  • Terése E
    Terése E skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Trevlig, Snabb återkoppling, tillmötesgående
  • Christina B
    Christina B skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bemötandet var professionellt och trevligt. Felix hade allt under kontroll.
    Talar varmt om Felix och fastighetsbyrån i Alingsås.
  • Siv N
    Siv N skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Kunnig och hjälpsam. Bra bemötande
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Rekommenderar varmt Johan, högsta betyg!
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Kunnigt och mycket bra bemötande.
  • Carina P
    Carina P skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Professionell och personlig från första kontakt till skrivet kontrakt. Tillgänglig, uppmärksam, kunnig och engagerad. Jag kände mej både trygg och delaktig. Bästa försäljningspris och bästa tänkbara köpare. Jag rekommenderar mäklare Robert Larsvik helhjärtat.
  • Anna Karin E
    Anna Karin E skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Felix var mycket bra , trevlig och proffsig!
  • Malin L
    Malin L skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Tillmötesgående och proffsig. Lätt att kommunicera med och få tag i.
  • Karin S
    Karin S skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jessica har bemött mig och min sambo mycket professionellt och trevligt varje gång vi behövt tala med henne, såväl som när vi köpte en bostadsrätt av henne som när vi sålde samma bostadsrätt. Hon har alltid ställt upp och svarat tålmodigt på alla de frågor vi haft. Jag kan verkligen rekommendera henne!
  • Britt B
    Britt B skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi upplevde Jessica som trevlig o kunnig. Proffsigt o välkkomnande bemötande
  • Anna-karin M
    Anna-karin M skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Felix har varit fantastisk och väldigt flexibel. då menar jag att han har mött mig i mina behov och min problematik med att kunna vara flexibel. Han har varit snabb i återkoppling och varit hjälpsam med stöd för oss som säljare. det har varit tryggt.
  • Mats T
    Mats T skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Felix är en utmärkt mäklare vi kunde sälja utan annons i hemnet , vilket vi tyckte var smidigt. Felix hade köpare till vårt område i sin egen kö. Allt har fungerat till belåtenhet. Ingegerd Westberg o Mats Torstensson
  • Christer L
    Christer L skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket gott och proffsigt bemötande.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Felix Borg trevlig och hjälpsam person. Han var väldigt tilmötesgående och utförde försäljningen på ett mycket proffessionellt sätt.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Alla kontakter fungerade bra. Från visning, återkoppling vid budgivning, kontrakts-skrivning och tillträde utfördes på ett bra sätt.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Kompetent, trevlig och stabil. Varit med i en annan budgivning med honom men då var vi inte riktigt lika aktuella som högsta budgivare. Fick då känslan av en viss mån av nonchalans. Tror han skulle kunna tjäna på att vara lite mer positiv även mot dem som inte är mest aktuell för en viss fastighet. Sammanfattningsvis har vi ändå en mycket bra känsla av honom.
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Felix är bäst. Han går alltid den extra milen. Anlita Felix. Bara gör det.
  • Annika P
    Annika P skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Trevligt och kompetent person som gav oss bra information i fastighetsvärldens regler
  • Inga-lill R
    Inga-lill R skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi blev proffsigt bemötta och hela affären gick snabbt och smidigt
  • Lena S
    Lena S skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpet av fastigheten gick smidigt.
  • Micaela A
    Micaela A skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan är mycket kompetent, trevlig, professionell och tillmötesgående. Jag uppskattar också uppföljningen efter köpet, vi kände att vi alltid kunde vända oss till honom med funderingar. Jag rekommenderar absolut Johan till andra!
  • David K
    David K skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Felix var för oss i vår försäljning mycket bra att samarbeta med då han aldrig var för "mycket" utan fokus låg på att affären skulle bli bra för alla parter.
  • Bim K
    Bim K skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Felix är mycket kompetent och trevlig. Han har lätt att förklara föräljningsprocessen och lotsade oss så att allt löpte på bra och utan problem. Felix har god marknadskännedom och prickade in försäljningssumman. Han har också många egna kontakter med poteniella köpare vilket kyndade på försäljningen.
  • Karin J
    Karin J skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Lugn, strukturerad och förberedd. Vi är mycket nöjda med Roberts arbete i samband med försäljningen av vårt hus.
  • Torbjörn G
    Torbjörn G skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag är nöjd med hur affären genomfördes, jag bor utomlands (I Kina) så det var säkert en del ovanliga situationer och frågor som dök upp, men allt gick bra.
  • Tony E
    Tony E skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Tyvärr är det privat!111111111111111111111111111111111111111
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Fantastisk mäklare! Bra koll, förklarade allt och gav ett tryggt intryck!
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Väldigt flexibilitet å bra bemötande,en toppen kille
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bra bemötande pålitlig säljare
  • Melker H
    Melker H skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Roberts bemötande och hantering av vårt köp av sommarstugan var förträfflig. Proffsig, trevlig och mycket kunnig helt enkelt topp!
  • Cornelia B
    Cornelia B skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag tycker Jessica är avslappnad och trevlig.
  • Marie W
    Marie W skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag uppfattar henne som en vänlig och hjälpsam person. Hon kan sitt yrke som mäklare och gör sitt yttersta för att kunden skall bli nöjd.
  • Anders S
    Anders S skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket bra. En man som tog hand om en och såg till att allt fungetrade.
  • Mira F
    Mira F skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Trevlig och tillmötesgående.
    Kompetent och kunnig inom branschen. kan absolut rekommendera till andra!
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    -trevlig
    -kunnig om objekten (jämnfört med andra mäklare jag har varit i kontakt med)
    -lite privat (lagom) i relation till kunden

Otvivelaktigt den mäklaren som upplevdes ärligast av dom 20-tals mäklarna jag har haft med att göra.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Önskar uppföljning efter köp, vid frågor och kontakt. Johan verkar ovillig att svara och saknar intresse för kund efter köp. Skulle ej välja samma mäklare igen vid försäljning.
  • Gustavo D
    Gustavo D skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    En proffsig och kunnig mäklare. Jag och min sambo är väldigt nöjda med Felix som förmedlade en snabb och smidig försäljning av vår bostadsrätt.
  • Karen A
    Karen A skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås