Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Alingsås

Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till Alingsås mest anlitade mäklare - Fastighetsbyrån! Alingsås är känd som en mysig trästad med massor av natur och närheten till Göteborg. Vi har vårt kontor centralt på Lilla torget bland alla caféer och butiker, och vi mäklare är ett team som alla har lång erfarenhet och ett nytänk när det kommer till mäklarbranschen.

Med oss får du garanterat en effektiv och trygg affär. Vi anpassar affärerna efter varje individ och finns med dig både före, under och efter bostadsbytet. Oss kan du alltid fråga om råd. Varmt välkommen!

Läs vad 877 kunder tycker om Fastighetsbyrån Alingsås

• 2019-01-20

Jasmina V skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Carina har hjälpt oss att sälja våran villa, hon har alltid varit profetionell och samtidigt en väldigt nära person.
    Vi hoppades på en snabt försäljning och så blev det, vi hade pratat om pris förväntning och har vi fått.
    Carina är en väldigt glad och positiv person som ger tryghetskännsla. Läs mer
  • 2019-01-20

Anders Å skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har köpt en bostadsrätt i Alingsås
    Tycker att vi fick ett jättebra och proffsigt bemötande. Det kändes som att mäklaren hade 100 % koll på läget och hjälpte till med tips om vad vi behövde tänka på. Louise är verkligen en mäklare som passar perfekt för sitt yrke. Läs mer
    2019-01-20 Louise S svarar Anders Å
    Så härligt att ni är nöjda Anders. Hoppas er dotter och sedan ni kommer trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-01-18

Karin D skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket trevligt och fint bemötande. Tydlig och kunnig! Läs mer
  • 2019-01-17

Ebba J skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpte ett hus och är nöjd med allt där i mellan. En bra mäklare som verkar vilja ens bästa. Läs mer
  • 2019-01-16

Daniel D skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har sålt en fastighet med Viktoria som mäklare.
    Har fungerat väldigt bra och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-12-28

Andrew T skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Felix hjälpt till att sälja vår bostadsrätt - och levererade professionellt och bra service. Vi är väldigt nöjda och skulle definitiv rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2018-12-20

Alicia N skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt nyproduktion, bostadsrättslägenhet. Och vi har hela tiden fått tydlig information, blivit väl bemötta. Hon har alltid varit lätt att få tag på om vi haft funderingar eller så. Läs mer
  • 2018-12-19

My L skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi köpte en nyproduktion i Vårgårda.
    Jätteschysst och har fått hjälp med allt som vi undrat över. Svarar på frågorna på ett bra sätt och lätt att kontakta. Läs mer
  • 2018-12-19

Ida C skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket nöjda, gott tålamod som inger trygghet för säljare och köpare! Läs mer
  • 2018-12-18

Julia R skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt ett fantastiskt litet hus i skogen. Viktoria har varit både varm och proffsig i sitt bemötande som gjorde oss trygga under hela vägen. Läs mer
  • 2018-12-17

Anders A skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket bra bemötande hela vägen från första förfrågan till bokning och till slut köp av lägenheten. Rekommenderas!
    Alltid hjälpsam och svarar på frågor.

Tack! Läs mer
  • 2018-12-12

Annvor H skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Mäklaren har skött allt perfekt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-12-11

Anders O skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Väldigt saklig och gav bra information före försäljning och även efter. Läs mer
  • 2018-12-08

Mikael E skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Tyckte att allt gick smidigt. Mäklaren var ganska ny men fick bra stöttning från erfarna mäklare på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2018-12-06

Ulla N skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Utmärkt bra.betyg för Robert försäljning av mitt hus Läs mer
  • 2018-12-05

Cornelia Ö skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt 1,5 plansvilla i Vårgårda.
    Väldigt trevlig bemötande från mäklaren, väldigt kunnig och svarade på alla våra frågor. Läs mer
  • Viktor J

2018-12-05

Viktor J skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt en bostadsrätt.
    Bemött på allra bästa sätt, servicekänsla och smidighet gällande affären. Läs mer
  • 2018-12-02

Eva S skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt hus fick bra bemötande först ställde frågor om huset som vi fick "bra" svar på först men när det sen visade sig inte stämma var det väldigt svävande svar och att vi borde undersökt det innan. Läs mer
  • 2018-11-28

Bertil A skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan är saklig, noggrann, kunnig, punktlig, snabb att svara och trevlig. Han är också bra på att analysera intresserade spekulanter. Vi har bara gott att säga om honom! Läs mer
  • 2018-11-28

Alicia K skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag köpte att hus. Viktoria är en fantastisk mäklare, mycket trevlig. Bemötande var väldigt proffsigt, vänligt och beskrivande. Känns tryggt! Läs mer
  • 2018-11-24

Ulrika V skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi köpte hus på Tegelbruksgatan 15, Alingsås.
    Bemötandet var väldigt imöteskommande, positivt och trevligt.
    Jag hade förväntningar att kunna ringa när jag behövde för att få svar på mina frågor och funderingar, då ett beslut om att köpa/ lägga bud på ett hus är så otroligt stort och viktigt. Jag kunde ringa Anna när som helst och inga frågor var dumma eller konstiga. Allt jag undrade över togs på allvar och kollade upp med en gång. Jag upplevde henne veldig kompetent, trevlig och professionell.
    Tusen tack för hjälpen, Anna! Läs mer
  • 2018-11-23

Lars M skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har sålt en villa.
    Johan har företrätt oss på ett korrekt sätt och hållit oss fortlöpande underrättade.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-11-21

Elisabeth L skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Engagerad. Tillgänglig. Följsam efter våra önskemål. Korrekt. Kunnig. Jobbat i bra tempo fram till avslut av affären. Vi är nöjda.
    Elisabeth Leyton
    Kerstin Lundberg
    Lars Mattsson. Läs mer
  • Maria S

2018-11-20

Maria S skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Anna hjälpte mej att både köpa och sälja hus. Hon är väldigt trevlig att ha och göra med och otroligt hjälpsam något som har varit viktigt för mej eftersom jag inte bor i Sverige. Anna har definitivt levt upp till mina förväntningar med råge! Det hade nog varit svårt för mej att köpa och sälja hus utan all hjälp jag fick från henne. Läs mer
  • 2018-11-20

Eva A skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jasmingatan 7 Alingsås sålt.
    Felix är en otroligt bra trevlig kompetent mäklare.
    Visar alltid respekt och lyssnar.
    Duktig på det objektet han säljer och hör alltid av sig när man sökt honom.
    Han får lätt 10 av 10. Läs mer

Liselotte P skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Fick ett bra och engagerat bemötande. Hade gärna sett mer marknadsföring av bostaden, för att nå ut till fler potentiella köpare. Läs mer

Anna-Carin L skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har anlitat Johan 2 gånger på 1,5 år.
    En försäljning av fastighet och en försäljning av flera tomter. Vi är super nöjda med Johan och skulle aldrig gå till någon annan, han lever upp till alla förväntningar och lite till.
    Det är enkelt, smidigt och proffsigt att ha honom till mäklare. Läs mer

Cessna E skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Friliggande villa.
    Bra bemötande, tar tag i saker.
    Förväntningar uppfylldes. Läs mer

Andrea M skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan har med stor kunnighet och proffsigt arbete sålt vårat hus till allra största belåtenhet. Läs mer

Caroline F skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    En fantastisk mäklare med ett toppen bemötande när vi sålde vårt hus. Läs mer

Annika L skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Var duktig på att uppdatera och informera om vad som hände under säljprocessens gång. Om man behövde få tag på henne angående frågor etc fick man snabbt svar. Läs mer

Anna-Karin B skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Proffsigt i sitt bemötande, tillgänglig och flexibel! Läs mer

David B skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Professionell mäklare som informerar och kommunicerar på ett bra sätt.
    Sålde vår villa och allt som mäklaren kunde påverka gick smidigt. Läs mer
  • 2018-11-17

Susanne E skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bra trevligt bemötande, snabb affär med snabbt avlslut vilket var mitt mål. Som mäklare var det nog ett hyffst enkelt uppdrag men oavsett så är jag som kund väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-11-17

Maria R skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Anna hjälpte oss att sälja vårt hus i Västra Bodarna. Anna ledde oss på ett proffsigt sätt genom försäljningen. Hon hade en tät kommunikation med oss och hon kändes ärlig, engagerad, kunnig och levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-16

Sten W skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket seriöst och proffsigt bemötande. Kunder har även uttryckt sina lovord över Annie Läs mer
  • Mikael P

2018-11-16

Mikael P skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi sålde ett radhus i en bostadsrättsförening och Louise gav ett mycket proffesionellt intryck och förklarade tydligt hur hon tänkte och ställde bra frågor till oss som säljare. Under säljförloppet upplevde vi lite motgångar och tyvärr kände vi oss ganska oroliga och Louise får gärna nästa gång hålla lite bättre kontakt, ha visningar på helger, samt sätta ut till-salu-skyltar. Läs mer
  • 2018-11-13

Felipe R skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Duktig och drivande. Vänlig och professionell Läs mer
  • 2018-11-12

Inger R skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Hela projektet har genomförts föredömligt. Mäklaren kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-11-12

Marie-Louise Q skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt bostadsrätt i Vårgårda, bra bemötande, kunnig och personlig mäklare hade förväntat mig att få lite bättre för lägenheten men marknaden styr ju detta. Läs mer
  • 2018-11-11

Edith U skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sakligt, Kunnigt och Förtroendeingovande!. Läs mer
  • Kathrine R

2018-11-11

Kathrine R skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Jessica sade till oss att vår nyinköpta bostad skulle bli färdig till Maj därför köpte vi den. En kort tid därefter kom ett mail ut från de som skulle bygga vår bostad att den först skulle stå klar i oktober. Det var långt i från det vi fått till oss. Vid en träff med våra nya grannar visade det sig att fler fått samma tråkiga upplevelse. Fått ett datum för inflyttning som inte alls stämde.

Flera andra saker sades från Jessicas sida i samband med vårt köp som var felaktiga. Vi valde att inte gå vidare med vårt. Men vet att andra gjort det vilket resulterat i att vår och vår grannes bostad ser olika ut.
    Skulle inte rekommendera Jessica då jag hade varit mycket osäker på hennes ärlighet.
    Anar att hennes oärliga tillvägagångssätt att sälja bostäderna också ställt till det för firman som byggde vår bostad. Läs mer
  • 2018-11-08

Rebecca K skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpte en bostadsrätt genom Louise, en snabb och bra affär. Lätt att kontakta både innan och efter tillträdet, bra bemötande och hjälp. Läs mer
  • Ulla B

2018-11-07

Ulla B skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Min dotter och jag köpte fastigheten Bälgen 25, Holmalundsgatan 4, i Alingsås. Johan var väldigt trevlig och gav all information vi efterfrågade. Vi fick även annan information som vi inte tänkte på att fråga om. Johan är mycket kunnig och ”service-minded”. Han verkar måna om både köpare och säljare vilket måste vara en knepig situation. Jag kan utan vidare rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2018-11-01

Marie E skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi kontaktade Anna när vi skulle sälja vår bostadsrätt, Anna var vår mäklare när vi sålde vårt förra hus.
    Anna är super duktig o hjälpsam på alla sätt.
    Alla som vi har haft kontakt med i samband med vår försäljning har varit jätte bra. Läs mer
  • 2018-10-31

Hamid G skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Såld lägenhet . Duktigt mäklare fast hon är så ung , jätte nögd med bemötande från både hon å Mattias kommer å rekommendera er TACK. SOU Å HAMID Läs mer
  • Emelie N

2018-10-31

Emelie N skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag sålde en bostadsrätt med Louise och jag kan inte annat än säga att hon är proffsig men samtidigt personlig. Jag är supernöjd! Läs mer

Pontus B skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt nytt enplanshus i Vårgårda. Bra bemötande, lyhörd och tog reda på frågor hon inte hade svar på för stunden. Lätt människa att ha att göra med jordnära.
    Mycket nöjd över köpet och kände en trygghet vid kontraktsskrivandet med hennes kunskap och informerande sida. Läs mer

Jonas T skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Trevlig sympatisk, skulle anlita henne igen om jag behöver en mäklare. Läs mer

Ove J skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Väldigt trevlig och hjälpsam när hon hjälpte mig att sälja min villa Läs mer

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås