Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Alingsås

Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till Alingsås mest anlitade mäklare - Fastighetsbyrån! Alingsås är känd som en mysig trästad med massor av natur och närheten till Göteborg. Vi har vårt kontor centralt på Lilla torget bland alla caféer och butiker, och vi mäklare är ett team som alla har lång erfarenhet och ett nytänk när det kommer till mäklarbranschen.

Med oss får du garanterat en effektiv och trygg affär. Vi anpassar affärerna efter varje individ och finns med dig både före, under och efter bostadsbytet. Oss kan du alltid fråga om råd. Varmt välkommen!

Läs vad 760 kunder tycker om Fastighetsbyrån Alingsås

• Mats K
    Mats K skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har sålt fritidshus med hjälp av fastighetsbyrån Alingsås (Carina Berg)
    Väldigt bra bemötande av mäklaren
    Jag förväntade mig att få begärt pris men fick mycket mer och det gick snabbt, sålt före visning
    Kunnig trevlig och positiv mäklare rekomenderas Läs mer
    2018-09-19 Carina B svarar Mats K
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen 😊 mvh Carina Berg
  • Linn W
    Linn W skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag och min man har köpt en trea i Stadsskogen. Vi är väldigt nöjda med bemötande, kunskap och flexibilitet hos Felix Borg. Extravisningar obekväma tider och alltid med ett leende på läpparna. Tydlig och saklig vid kontraktskrivning och andra viktigare delar av köpet. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Bengt-Åke E
    Bengt-Åke E skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jättenöjd med Anna. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Ann-Christine L
    Ann-Christine L skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har sålt ett äldre hus på landsbygden.
    Är mycket nöjd. Carina är engagerad, driftig, påläst och mycket positiv.
    Vänligen Ann-Christine Stavåsen. Läs mer
    2018-09-17 Carina B svarar Ann-Christine L
    Tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fantastiska hus! :-) Med vänlig hälsning Carina
  • Eva F
    Eva F skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag sålde mitt radhus via Fastighetsbyrån och Carina Berg var den mäklare som besökte mig hemma. Carina ingav stort förtroende från första stund varför jag aldrig tvekade att välja henne. Hela affären sköttes på ett föredömligt sätt och jag kände mig alltigenom trygg med Carina som alltid gick att nå per telefon när som helst. En i allt lyckad affär och jag vill varmt rekommendera henne till alla som vill ha en ärlig, trygg och pålitlig mäklare. Läs mer
    2018-09-17 Carina B svarar Eva F
    Tack för dom fina orden Eva! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus :-) Med vänlig hälsning Carina Berg
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt ett fritidshus, affären gick oerhört smidigt och jag fick den bästa hjälpen. Mycket professonellt bemötande utan att vara för påstridig. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Simon E
    Simon E skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket bra genom hela säljprocessen. Från det att vi bestämde oss för att lägga ut till försäljning till det att vi hade sålt så tog det ca 2-3 veckor. Vi hade en visning för ett par som sedan köpte bostaden där både vi som säljare och köparna var nöjda med upplevelsen och affären i sig. Rekommenderar starkt Läs mer
  • Josefin C
    Josefin C skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt villa, väldigt trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket bra mäklare Cecilia Johansson Läs mer
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi sålde en mindre bostadsrätt och har köpt en större. Vi är väldigt nöjda med Louise som mäklare och tycker att hon skötte sig över förväntningar med allt. Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi köpte Strandängsvägen 14.
    Robert var korrekt i kontakten, hjälpte oss med en extra visning. Den efterföljande dialogen om prisbild mm sköttes bra. Det kändes ansvarsfullt och med stort förtroende för honom.
    Vi tycker att det har gått mycket bra i kontakten med mäklaren och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Skicklig mäklare med stor erfarenhet och gott bemötande mot både säljare och köpare. Med erfarenhet av några tidigare bostadsaffärer vill vi ge Robert högsta betyg. Läs mer
  • Ingemar K
    Ingemar K skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har köpt ett radhus.Vi har bara gott att säga om Robert som mäklare. Proffsig. trevlig och mycket seriös. Vi ger honom våra bästa rekomendationer. Läs mer
  • Admira J
    Admira J skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Snabbt och smidigt köp av huset.
    Mälaren var trevlig med bra bemötande. Läs mer
  • Carita H
    Carita H skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vänlig lyhörd visade oss respekt
    Kunde inte haft en bättre mäklare Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Kompetent och vänlig i bemötande. Dessutom tillgänglig i stort sett 24/7. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpte hus via Johan. Sakkunnig och affären gick otroligt smidigt till. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket bra bemötande, snabbt och förtoendeingivande. Hon lyssnar på kunden och är mån om en bra affär för alla inblandade. Läs mer
  • Christoffer S
    Christoffer S skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan är en mycket sympatisk och lyhörd mäklare. Alltid nära tillhands och pedagogisk när han förklarar saker och ting. Har haft förmånen att både vara säljare och köpare genom Johan. Oerhört hjälpsam. Läs mer
  • Malin W
    Malin W skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Carina har sålt vår villa i Ingared. Vi hade blivit rekommenderad henne av bekanta och är väldigt nöjda med både bemötande och genomförande. Läs mer
    2018-09-14 Carina B svarar Malin W
    Fina ord! Tack för förtroendet att hjälpa er med er försäljning😊 mvh Carina Berg
  • Niclas R
    Niclas R skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi sålde vår villa på landet och fick ett bra och proffsigt bemötande som gav oss trygghet genom affären. Läs mer
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har sålt en fastighet i Fåglavik, utanför Herrljunga (Gamla vägen 10).

Cecilia är lättsam, trevlig och kunnig - inte minst finns hon alltid "till hands" och ingenting är besvärligt! Läs mer
  • Björn O
    Björn O skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har sålt Friggagatan 13.
    Blev mycket bra bemött av Louise.
    Har bara gott att säga om samtliga av er som varit med i denna affären. Läs mer
  • Isabelle T
    Isabelle T skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi sålde en villa i somras och vi valde Johan som mäklare efter rekommendationer från vänner.
    Kan bara säga, otroligt proffsigt bemötande!
    Väldigt noggrann med att beskriva alla moment och steg i en försäljning. Såg hela tiden till att vi förstod vad han pratade om
    Gick att få tag i Johan alla tider på dygnet vad det än handlade om, vilket vi som aldrig tidigare sålt hus uppskattade mycket!

En solklar mäklare, kommer definitivt vända mig till honom igen vid behov! Läs mer
  • Ingemar K
    Ingemar K skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Hej Vi har bara beröm när det gäller Anna. Proffsig, trevlig med ett fint sätt mot sina kunder, seriös. Skala 1-10 så får det bli en 10.
    Mvh Ingemar Kjell Läs mer
  • Emilia S
    Emilia S skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bra hjälpsam tillgänglig
    Hej
    JK Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag hade önskat mer personligt engagemang och återkoppling om utvecklingen i min bostadsaffär. Nu fick jag inte sålt min bostad i slutändan, vilket inte mäklaren kan lastas för, men jag upplever att jag själv fick söka information om händelseutvecklingen, det borde kommit från mäklaren. Läs mer
    2018-09-11 Louise S svarar Johanna E
    Jag är ledsen att du har upplevt det så Johanna!
  • Ann-Charlott Madsen P
    Ann-Charlott Madsen P skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket bra bemötande då jag köpte min nya bostad. Noggrann, föjer upp, återkommer med besked o var väldigt noga med att jag hade koll på allt.
    Oerhört kompetent o tillmötesgående, jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Moa Å
    Moa Å skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har ihop med min sambo köpt en lägenhet på stadsskogen med Louise som mäklare. Vi har varit på många visningar då Louise varit mäklare och vi har alltid blivit bemötta väldigt bra. Läs mer
  • Anton J
    Anton J skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Trevlig och förtroende ingivande mäklare. Kunnig i sitt yrke Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Viktoria har sålt min och min frus bostadsrätt och skött det hela på proffsigt och föredömligt sätt. Hon är tydlig och kommunicerar mycket bra. Vi sålde en annan fastighet för några år sedan och min uppfattning är milsvid...Viktoria är kanon! Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har sålt ett parhus i nyare skick, Johan var utmärkt som mäklare, tydlig och lugn och han ingav stort förtroende för uppgiften. Vi hade träffat honom på husvisning innan så vi visste att han var bra på att visa upp fastigheter och våran var inget undantag, han levererade e rekord affär för vårt område. Läs mer
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt en villa med lantligt läge. Utmärkt bemötande med bra kontakt hela resan. Lätt att få tag i Johan vid frågor. Förväntningarna som var stora infriades. Kan verkligen rekommendera Johan Gedda. Läs mer
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    -köpt ett hus
    -Pålitlig, engagerad åt båda håll
    -Engagemanget, viljan att tillfredställa både köparen och säljaren
    -bra kille som jag verkligen kommer att rekomendera och anlitar gärna om det behövs Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag och min sambo har köpt ett radhus av Johan Gedda. Bra bemötande och information. Johan fanns där för oss med alla frågor och funderingar vi hade. Johan levererade över förväntan. Läs mer
  • Björn O
    Björn O skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Fick bra hjälp med köpet av Borås vägen 27. Hon förmedlade även kontakt med louise som sålde mitt radhus i alingsås så att Affären gick i lås.
    Var mycket hjälpsam och informativ om vad som gällde. Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan sålde min bostadsrätt. Johan är en mycket lyhörd, inkännande och proffsig mäklare. Alltid vänlig och korrekt. Toppenkille! Läs mer
  • Sofie N
    Sofie N skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Ger ett proffisgt intryck och väldigt gott bemötande. Läs mer
  • Ramond W
    Ramond W skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi sålde en villa i gräfsnäs. Och Johan är en fantastisk mäklare som verkligen ger det lilla extra! Har haft många frågor och funderingar, och Johan har alltid tagit sig extra tid att hjälpa till, även när vi skulle köpa ett hus som inte ens han skulle sälja!
    Han känns genuint intresserad av att allt ska bli bra! Han känns mer som en vän än som en säljare och jag litar på honom väldigt mycket. Så en bättre mäklare en Johan är nog svårt att hitta! Läs mer
  • Niclas P
    Niclas P skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har köpt ett radhus via Johans hjälp på fastighetbyrån, otroligt proffsigt bemötande och väldigt bra kundkontakt. Hjälpte till vid alla slags frågor och var väldigt serviceminded. Inte ett fel kan vi hitta, rekommenderar Johan väldigt starkt. Läs mer
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålde vår villa imidsommartid med kort varsel. Vi var stressade inför det, men Robert lotsade hela försäljningen i hamn med god service och trevligt bemötande. Läs mer
  • Joachim L
    Joachim L skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt lgh.
    Väldigt bra bemött.
    Tyvärr såldes lgh för lägre pris än vad mäklaren värderat den till. men han gjorde ett bra jobb för att sälja den, Läs mer
  • Robin Ö
    Robin Ö skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bästa mäklare vi har haft kontakt med!
    svar på alla frågor fick man!
    Det var alldrig några problem
    Längs hela vägen
    Rekomenderar vart Johan Gedda Läs mer
  • Bärbel K
    Bärbel K skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Väldigt bra service , väldigt bra bemötande Läs mer
  • Srusht S
    Srusht S skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    En villa är sålt genom Johan. Han var alltid tillgänglig vilket tyckte vi var viktig för oss. Läs mer
  • Inga-Britt L
    Inga-Britt L skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har köpt en bostadsrätt. Blev från första stund väldigt välkommande och profsigt bemött. Förväntningarna jag hade , var att få reda på så mycket som möjligt om objektet blev väl uppfyllda. Den hjälp jag fått under hela processen blev väldigt tydlig och bra. Läs mer
  • Erika G
    Erika G skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan motsvarar alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Professionell i alla kontakter, tillgänglig för frågor och återkopplar alltid! Kanonbra!! Läs mer
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag fick ett bra bemötande och hon var alltid trevlig och tillmötesgående. Hon fanns alltid tillgänglig när jag hade frågor. Jag rekommenderar henne. Hon är professionell på det hon gör.

Birgitta J Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Proffsigt genomförd försäljning från början till slut. Jag är
    såå nöjd och kommer att rekommendera "min mäklare" Carina till fler. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har både köpt och nu sålt en bostad med Felix som mäklare och är lika nöjd med båda upplevelserna. Läs mer

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås