Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Alingsås

Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till Alingsås mest anlitade mäklare - Fastighetsbyrån! Alingsås är känd som en mysig trästad med massor av natur och närheten till Göteborg. Vi har vårt kontor centralt på Lilla torget bland alla caféer och butiker, och vi mäklare är ett team som alla har lång erfarenhet och ett nytänk när det kommer till mäklarbranschen.

Med oss får du garanterat en effektiv och trygg affär. Vi anpassar affärerna efter varje individ och finns med dig både före, under och efter bostadsbytet. Oss kan du alltid fråga om råd. Varmt välkommen!

Läs vad 926 kunder tycker om Fastighetsbyrån Alingsås

• 2019-04-15

Ingela F skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag kontaktade Robert Larsvik för att få hjälp med försäljningen
    av mitt radhus.
    Robert har ett mycket bra grepp om marknaden i sin helhet och kunde genast ge råd om prisläget i området samt hur försäljningen skulle gå till.
    Bemötandet var såväl professionellt som personligt och jag fick en noggrann information om alla steg i försäljningsprocessen.
    Hela processen gick mycket snabbare och smidigare än förväntat
    och jag kände mig lugn och trygg hela vägen.
    Kan varmt rekommendera Robert som fastighetsmäklare. Läs mer
  • Jesper L

2019-04-10

Jesper L skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Väldigt bra att göra med,ringer alltid tillbaka,svarar snabbt på sms
    Flexibel
    Trevlig och proffsig Läs mer
  • 2019-04-09

Magnus T skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket bra bemötande och bra erfarenhet Läs mer
  • 2019-04-08

Gull B skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt en 3:a i Alingsås. Ett väldigt fint bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Kände mig trygg med mäklaren. Läs mer
  • 2019-04-08

Caroline R skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bästa mäklaren. Lugn, trygg och återkopplar alltid. Läs mer
  • 2019-04-07

Annelie S skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bra och proffsigt bemötande väldigt bra service det kändes tryggt att anlita Felix Borg. Läs mer
    2019-04-08 Felix B svarar Annelie S
    Tack Annelie, hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet!!
  • Frida W

2019-04-03

Frida W skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt ett hus precis och är väldigt nöjd med bemötande och hur smidigt det gått! Läs mer
  • 2019-04-02

Kerstin J skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt villa där Anna varit en bra stöttande och rådgivande mäklare. Mycket nöjd med Annas nogrannhet och trevliga bemötande. Läs mer
  • 2019-04-02

Annalisa Å skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Louise har hanterat denna affär med köp av bostadsrätt på bästa sätt. Läs mer
  • Lina E

2019-04-01

Lina E skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Professionell och helt fantastisk på alla sätt! Läs mer
    2019-04-08 Felix B svarar Lina E
    Tack för den rekommendationen Lina och tack för att jag fick ta hand om er bostadsaffär!

Fredrik G skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt kedjehus
    Johan var mkt tillmötesgående kunnig och samtidigt en väldigt härlig människa! Läs mer

Annalisa Å skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan har fungerat helt perfekt som mäklare!
    Vi är mycket nöjda med att han sålde mitt hus!
    Annalisa Åse’n genom dotter Läs mer

Lars V skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Glad och trevlig.
    Fint bemötande.
    Hon infriade mina förväntningar. Läs mer

Lina K skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    sålt ny renoverad villa i alingsås området. Johan är toppen, jag är jättenöjd Läs mer
  • 2019-03-24

Anita J skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan Gedda hjälpte oss att sälja vår villa. Han var väldigt lyhörd och tillmötesgående. Han är trevlig, serviceminded och bra på att ge återkoppling. Han var ovanligt tillgänglig och snabb på att ge svar när vi hade frågor. Kan verkligen rekommenderas! Att vi också blev nöjda med husaffären är ju en bonus! Läs mer
  • 2019-03-24

Mikael N skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt min bostadsrätt i Alingsås.

Har bara gott att säga, bra service, snabb återkoppling och professionellt bemötande under hela processen.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-08 Felix B svarar Mikael N
    Tack för rekommendationen och ett bra samarbete kring din lägenhetsförsäljning!
  • 2019-03-22

Inga B skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har under en längre tid haft kontakt med mäklaren och när det nu blev läge att sälja har affären skötts på ett utmärkt sätt. Mäklaren har varit lyhörd och ordnat allt mycket smidigt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-08 Felix B svarar Inga B
    Tack Inga! Så roligt att jag fick möjlighet att hjälpa dig med att sälja ditt fina radhus. Hoppas du hittar något nytt inom kort!
  • 2019-03-20

Viyan Ismail Amin K skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Hjälpsam, engagerad, tillgänglig
    Noggrann, punktlig, trevlig och snabb att svara! Läs mer
  • 2019-03-20

Viyan Ismail Amin K skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålde en bostadsrätt genom Louise och jag kan inte annat än säga att hon är grym och proffsig på sitt jobb. Lätt att kontakta:) Läs mer
    2019-03-20 Louise S svarar Viyan Ismail Amin K
    Väldigt kul att få hjälpa er och all lycka till i ert nya hus :)
  • 2019-03-08

Gustav S skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt en bostadsrätt i Alingsås

Ger ett lugnt intryck vid affären. Informerar på ett bra sätt, även adm. personal är vänlig och bekräftar under affärens gång vad som är beslutat, och när pengarna är på plats Läs mer
    2019-04-08 Felix B svarar Gustav S
    Tack Gustav! Kul att du tyckte processen fortlöpte så bra. Är stolt över vårt team här på Fastighetsbyrån!
  • 2019-03-08

Magnus L skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Snabbt och smidigt, bra löpande information om bostadsaffären Läs mer
  • 2019-03-06

Florim B skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jätte duktig mäklare jätte duktig Läs mer
  • Stephen N

2019-03-04

Stephen N skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan hjälp mycket med det lilla extra utöver ett standard köp av en villa. Han ha energi och var alltid tillhands med svar även via messages. Han lyssnade och come med bra förslag.
    Det är inte lätt att hålla både köparen och säljarens humor up samtidigt. Men Johan gilla att bemöta folk och verkar förstå hans roll bra.
    Jag är tacksam för hans hjälp. Läs mer
  • 2019-03-03

Anders M skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt vår villa
    Robert har ett bra, personligt och korrekt bemötande. Han är kunnig och förtroendeingivande i sitt sätt att arbete och försökte på bästa sätt lösa försäljningen så att båda parter kände sig nöjda.Vi kan verkligen rekommendera Robert. Läs mer
  • 2019-03-02

Magnus E skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vänligt och proffesionellt bemötande med uppföljning av Johan Gedda.
    Tack! Läs mer
  • 2019-03-01

Marita M skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Robert sålde vår villa. Fantastiskt bemötande och vi hade fullt förtroende för hans arbete. Jag kan verkligen rekommendera Robert. Läs mer
  • 2019-02-27

Maria H skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Genom hela försäljningen av min nuvarande bostadsrätt har Felix Borg skött det med ett trevligt bemötande och stor kunskap. Han företräder både säljare och köpare med stor professionalitet.

I mitt fall var han även mäklaren som jag köpte min nya bostad av, och min upplevelse av den affären är att han också skötte det på ett fint sätt genom att vara en neutral part som gör sitt yttersta för att tillvarata båda parters önskemål.

Kan varmt rekommendera honom till alla som står inför kommande försäljningar, eller köp av nya bostäder. Läs mer
    2019-02-27 Felix B svarar Maria H
    Tack Maria för din fina rekommendation. Kul att jag fått möjligheten att hjälpa dig med både ditt köp av bostadsrätt och din försäljning som gick så bra.
  • Mary S

2019-02-25

Mary S skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Från första mailkontakt inför visning till dagen då vi fick nycklarna till vårt nya hus har Carina följt oss. Proffsig, lättillgänglig, positiv och stöttande.

Detta var vårt första husköp och tack vare Carina kändes inga frågor dumma. Hon levde upp till förväntningarna och därtill, otroligt kunnig och ödmjuk. Läs mer
    2019-02-25 Carina B svarar Mary S
    Tack för dom fina orden Mary😊 Hopoas ni kommer trivas i ert nys hus🙏 Mvh Carina
  • 2019-02-25

Klas H skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Mäklaren levererade över våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-25

Daniel T skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålde villan genom Johan som skötte affären på ett väldigt bra sätt.
    Han visade ett stort engagemang och har en mycket god marknadskännedom. Läs mer
  • Klas T

2019-02-22

Klas T skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Anna Larsson på Byrån hjälpte oss att sälja vårt hus, otroligt påläst , kompetent och pålitlig. Hela prossen hanterades helt perfekt!
    Många tack Till Fastighetsbyrån och fram för allt till Anna!

Klas Läs mer
  • 2019-02-21

Amanda S skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi köpte drömvillan och blev väldigt bra bemötta hela vägen. Det var i princip första gången vi blev behandlade som seriösa köpare. Carina tog oss på allvar trots att vi är unga. Vi är helnöjda! Vi kommer garanterat rekommendera Fastighetsbyrån till andra om dom ber oss om råd! Läs mer
    2019-02-21 Carina B svarar Amanda S
    Tack för dom fina orden. jag önskar er all lycka i ert nya hus :-) Med vänlig hälsning carina
  • 2019-02-19

David N skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    hjälpt oss att köpa vårat drömhus. positiv kring ung köpare. ingen annan mäklare har uppmuntrat och varit positiv till ett ungt par 👍bästa mäklaren hittills 😁 Läs mer
    2019-02-19 Carina B svarar David N
    Så kul att få hjälpa er att hitta ert drömhus. Önskar er stort lycka till! 😊 mvh Carina
  • 2019-02-19

Josip B skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålde en 2:a på 55kvm i Stadsskogen, Alingsås

Väldigt trevligt bemötande. En mäklare som alltid ger snabb återkoppling!

Mäklaren levererade fullt ut på mina förväntningar (tidplan & utgångspris & marknadsföring) Läs mer
    2019-02-19 Felix B svarar Josip B
    Stort tack för rekommendationen och att jag fått hjälpa dig med din försäljning - lycka till med din nya bostad i Göteborg!
  • Poyan V

2019-02-18

Poyan V skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Väldigt professionell och hjälpsam. Trevligt bemötande rakt igenom! Läs mer
    2019-02-19 Felix B svarar Poyan V
    Tack för rekommendationen Poyan - hoppas du ska trivas i din fina lägenhet!
  • 2019-02-18

Viviann L skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Viktoria skötte försäljningen av våran fastighet på ett fantastisk sätt, från början till slut. Proffs!

Viviann o Lars Läs mer
  • 2019-02-18

Christoffer B skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Alingsås bästa mäklare!

Väldigt mån om både köpare och säljare då jag upplevt båda delar!

Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-02-15

Sven S skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt en bostadsrätt, där F varit mäklare. Han har skött detta på ett enl. mitt tycke mkt professionellt sätt. Vänligt bemötande. Ställde t ex upp med extra visning för mig och min fru. Snabb att ta kontakt, när jag inte nått honom direkt. Bra och tydlig information om objektet. Måste bli högsta betyget. Läs mer
    2019-02-19 Felix B svarar Sven S
    Tack för dom fina orden. Hoppas du och din fru ska trivas i nya bostaden och i Alingsås!
  • 2019-02-14

Arne A skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bra
    Proffsig
    Förberedd
    Punktlig Läs mer
  • 2019-02-14

Sanja B skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag köpte en lägenhet och Louise har varit mycket hjälpsam och professionell hela tiden. En fantastisk mäklare med ett toppen bemötande. Läs mer
    Louise S gillar detta
  • 2019-02-13

Susanne K skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har sålt ett radhus.
    Ett gott bemötande. Hon har hört av sig snabbt när jag sökt kontakt.
    Jag hade förväntat mig att få något tips och erbjudande på lägenheter som jag beskrivit att jag önskar köpa under det gångna halvåret men det fick jag inte.
    Carina är vänlig och positiv. Läs mer
  • 2019-02-12

Ulla J skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Tycker att Louise skötte sitt jobb utmärkt med att sälja bostadsrätten.

Trevligt sätt och serviceminded.

Rätt människor tog över lägenheten. Läs mer
    2019-02-12 Louise S svarar Ulla J
    Och jag önskar dig all lycka till Ulla!
  • 2019-02-11

Fredrik Ä skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Engagerad och professionell. Kan varmt rekommendera✌️ Läs mer
    2019-02-11 Carina B svarar Fredrik Ä
    Tack för förtroendet Fredrik! :-)
    Carina B gillar detta
  • 2019-01-31

Erik C skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålde vår lägenhet tillsammans med Felix, Vi uppskattade att Felix var väldigt lyhörd och förstod på vilket sätt vi ville att försäljningen skulle gå till. Felix fick fullt förtroende för att göra på det sätt han ansåg vara det bästa för försäljningen. Läs mer
    2019-02-19 Felix B svarar Erik C
    Tack för rekommendationen och ett riktigt bra samarbete kring er försäljning. Hoppas ni blir nöjda med ert nya hus!
  • 2019-01-30

Caroline N skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren svarade snabbt på de frågor som jag ställde. Läs mer
  • 2019-01-28

Gisele B skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag köpte ett hus och Viktoria har varit mycket hjälpsam, snäll och ärlig professionell hela tiden, från början till slutet, med en stor uppmärksamhet på detaljer. Jag rekommenderar totalt och säkert. Läs mer
  • 2019-01-27

Karin F skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi hittade äntligen vårt drömhus som till vår lycka blev vårt att vi sedan hade världens trevligaste mäklare blev pricken över i. Hela köpprocessen har känts seriös och noggrann och vi fick tidigt ett stort förtroende för vår mäklare och för mäklarfirman. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-01-24

Annajoline H skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har sålt en bostadsrätt och haft Viktoria som mäklare. Viktorias positiva bemötande, kunnande och proffesionalitet överträffade mina förväntningar - som redan var högt ställda! Jag rekommenderar varmt Viktoria till den som går i bostadsaffärstankar! Läs mer
  • 2019-01-23

Birgit E skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har sålt vår villa. Johan är mycket professionell. Han har ett lugnt, trevligt och förtroendeingivande sätt. Han är tydlig i sin kommunikation. Det har varit ett nöje att ha honom som mäklare. Läs mer
  • Jasmina V

2019-01-20

Jasmina V skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Carina har hjälpt oss att sälja våran villa, hon har alltid varit profetionell och samtidigt en väldigt nära person.
    Vi hoppades på en snabt försäljning och så blev det, vi hade pratat om pris förväntning och har vi fått.
    Carina är en väldigt glad och positiv person som ger tryghetskännsla. Läs mer
    2019-01-20 Carina B svarar Jasmina V
    Tack för dom fina orden Jasmina😊 Det har varit så roligt att hjälpa er med försäljning av er fina villa. Önskar er all lycka i det nya! Mvh Carina
    Carina B gillar detta

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås