Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Alingsås

Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till Alingsås mest anlitade mäklare - Fastighetsbyrån! Alingsås är känd som en mysig trästad med massor av natur och närheten till Göteborg. Vi har vårt kontor centralt på Lilla torget bland alla caféer och butiker, och vi mäklare är ett team som alla har lång erfarenhet och ett nytänk när det kommer till mäklarbranschen.

Med oss får du garanterat en effektiv och trygg affär. Vi anpassar affärerna efter varje individ och finns med dig både före, under och efter bostadsbytet. Oss kan du alltid fråga om råd. Varmt välkommen!

Läs vad 841 kunder tycker om Fastighetsbyrån Alingsås

• Felipe R skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Duktig och drivande. Vänlig och professionell Läs mer
  • Inger R skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Hela projektet har genomförts föredömligt. Mäklaren kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Marie-Louise Q skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt bostadsrätt i Vårgårda, bra bemötande, kunnig och personlig mäklare hade förväntat mig att få lite bättre för lägenheten men marknaden styr ju detta. Läs mer
  • Edith U skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sakligt, Kunnigt och Förtroendeingovande!. Läs mer
  • Kathrine R
    Kathrine R skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jessica sade till oss att vår nyinköpta bostad skulle bli färdig till Maj därför köpte vi den. En kort tid därefter kom ett mail ut från de som skulle bygga vår bostad att den först skulle stå klar i oktober. Det var långt i från det vi fått till oss. Vid en träff med våra nya grannar visade det sig att fler fått samma tråkiga upplevelse. Fått ett datum för inflyttning som inte alls stämde.

Flera andra saker sades från Jessicas sida i samband med vårt köp som var felaktiga. Vi valde att inte gå vidare med vårt. Men vet att andra gjort det vilket resulterat i att vår och vår grannes bostad ser olika ut.
    Skulle inte rekommendera Jessica då jag hade varit mycket osäker på hennes ärlighet.
    Anar att hennes oärliga tillvägagångssätt att sälja bostäderna också ställt till det för firman som byggde vår bostad. Läs mer
  • Rebecca K skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpte en bostadsrätt genom Louise, en snabb och bra affär. Lätt att kontakta både innan och efter tillträdet, bra bemötande och hjälp. Läs mer
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Min dotter och jag köpte fastigheten Bälgen 25, Holmalundsgatan 4, i Alingsås. Johan var väldigt trevlig och gav all information vi efterfrågade. Vi fick även annan information som vi inte tänkte på att fråga om. Johan är mycket kunnig och ”service-minded”. Han verkar måna om både köpare och säljare vilket måste vara en knepig situation. Jag kan utan vidare rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Marie E skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi kontaktade Anna när vi skulle sälja vår bostadsrätt, Anna var vår mäklare när vi sålde vårt förra hus.
    Anna är super duktig o hjälpsam på alla sätt.
    Alla som vi har haft kontakt med i samband med vår försäljning har varit jätte bra. Läs mer
  • Hamid G skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Såld lägenhet . Duktigt mäklare fast hon är så ung , jätte nögd med bemötande från både hon å Mattias kommer å rekommendera er TACK. SOU Å HAMID Läs mer
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag sålde en bostadsrätt med Louise och jag kan inte annat än säga att hon är proffsig men samtidigt personlig. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Pontus B skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt nytt enplanshus i Vårgårda. Bra bemötande, lyhörd och tog reda på frågor hon inte hade svar på för stunden. Lätt människa att ha att göra med jordnära.
    Mycket nöjd över köpet och kände en trygghet vid kontraktsskrivandet med hennes kunskap och informerande sida. Läs mer
  • Jonas T skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Trevlig sympatisk, skulle anlita henne igen om jag behöver en mäklare. Läs mer
  • Ove J skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Väldigt trevlig och hjälpsam när hon hjälpte mig att sälja min villa Läs mer
  • Andrea M skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi köpte en lägenhet och sålde ett hus, trevligt bemötande och stor kunskap, allt var till största belåtenhet. Läs mer
  • Marie S skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket kunnig och påläst. Trevlig Läs mer
  • Ingalill J
    Ingalill J skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har köpt Havrevägen 9 i Vårgårda. Vi fick ett jättefint mottagande. Viktoria visade upp sin skicklighet och proffesionella sida som gav oss svar på tal.
    Helt enkelt en fantastiskt bra mäklare. Läs mer
  • Jimmy J
    Jimmy J skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt hus. Har gått på flertal visningar med Johan och alltid varit lika trevlig. Denna gången hann vi köpa innan visning och från första samtalet till pappersskrivning gick på 5 arbetsdagar. Då hann vi med visning, besiktning också. Tankarna var att köpa ett hus utav Johan, och så blev det.
    Tack! Läs mer
  • Edith U skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Förtroendeingivande, Proffessionella och Engagerade. Läs mer
  • Lennart H skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt brf!
    Framför allt en exemplarisk handläggning vid ett inkommet "inofficiellt" bud! Läs mer
  • Sanna F skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag och min sambo har letat hus i ca ett år och på alla de visningar vi varit på har Johan utan tvekan varit den som utmärkt sig. Han är lyhörd, hjälpsam och man får känslan av att han vill sin kund det bästa och nu har vi äntligen hittat vårt drömhus. Att köpa ett hus är en av de största affärerna man gör i livet och det känns trygg att ha Johan som mäklare! Läs mer
  • Eivind O skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Anlitade fastighetsbyrån då vi anser att dom utför ett mycket förtroendegivande arbete Läs mer
  • Joakim S skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan hjälpte oss att sälja vårat hus och samtidigt hjälpte oss att köpa vårat nya hus. Allt detta på mindre än 14 dagar.
    Kan inte säga något annat än toppklass på försäljning och köp.
    Rekommenderar Johan starkt Läs mer
  • John A skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Viktoria Bernerek har hjälp mig med min lägenhets köp och från dag ett varit hjälpsam och väldigt professionell i alla frågor. Tack vare hennes support upplevde jag att hela processen gick smidigt till med tanke på att jag vid process befann mig utomlands. Tycker att Vitoria gjorde det enkelt för mig i mitt beslut att utföra köp. Eloge till Viktoria för sin professionalism och support. Hon får hundra stjärnor av tio möjliga. Läs mer
  • Ann H skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt bostad samt håller på att sälja.
    Mycket nöjda.
    Lyhörd,positiv Läs mer
  • Juciara J
    Juciara J skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket enganskerad på sitt uppdrag Läs mer
  • Margareta S skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt min villa
    Viktoria var mycket deltagande och lätt att få kontakt med när man behövde henne även om det var mitt i semestern.
    Hade förväntningar om ett högre pris vid försäljningen men får efter omständigheterna vara nöjd.
    Att sälja hus är en jobbig företeelse. Läs mer
  • Claes G skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Analytisk och tar sig tid att skapa kvalitet kring uppdraget Läs mer
  • Nina J skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bra bemötande och kunnig ,saklig återkopplingen bra . Läs mer
  • Lina P skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpte en villa via Johan. Fick jättegott bemötande och mycket hjälp genom köpet. Läs mer
  • Conny H skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan är en mycket kompetent mäklare. Rekomenderas 👍 Läs mer
  • Mats P skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi fick ett bra och proffsigt bemötande. Blev dock lite missförstånd/osäkerhet kring när (vilken dag) budgivning skulle avslutas. Detta fick vi dock en förklaring till. Över lag kände vi oss väldigt trygga och nöjda! Läs mer
  • Åke Lennart G skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Viktoria är en påläst och trevlig mäklare som hjälpte oss att sälja vår fastighet.
    Bemötandet var mycket trevligt och proffsigt på alla sätt, vi är mycket nöjda.
    Lennart o Maja. Läs mer
  • Emma G skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt bostad på landsbygden med sjöutsikt. Trevlig mäklare som alltid svarar snabbt på frågor och ställer upp för att möta säljare och köpares önskemål. Är nöjd över affären men hade såklart gärna velat få ett lite högre försäljningspris, men priset har nog mer med marknadsläget att göra än med mäklaren som verkligen gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Felix har sålt en lgt i Sörhaga pt oss.
    Vi har fått ett mycket bra och kunnigt bemötande av Felix. Allt på bästa sätt! Läs mer
  • Mari L skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har sålt en villa, då Anna Larsson har bemött oss på ett otroligt proffsigt och hjärtligt sätt. Med stor energi och enormt engagemang, lyckades Anna sälja vårt hus i en svår tid till ett mycket tillfredställande pris. Läs mer
  • Mikael L skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    En driven och kunnig mäklare med kunden i fokus. Läs mer
  • Irene K
    Irene K skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bernerek är en personlig och professionell mäklare och jag är helt nöjd med hur hon hanterade försäljningen av min villa. Jag kände till henne sedan tidigare så jag hade höga förväntningar och blev inte besviken den här gången heller. Läs mer
  • Emelie K skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jätte duktig och väldigt bra bemötande när vi köpte vårt första hus! 5 av 5 för Carina! Läs mer
    2018-10-08 Carina B svarar Emelie K
    Stort tack för dom fina orden :-) Lycka till med allt! Mvh Carina Berg
  • Bärbel K skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    tålig ,lugn,vänlig. gav god information om bostaden vi ville köpa. Läs mer
  • Mikaela B skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Viktoria är en fantastisk mäklare och människa. Rak och ärlig med snabba svar på sms och Mail. Har både köpt och sålt hus med henne och hon gör det bästa både för säljare och köpare.
    Mycket nöjda 😊 får högsta betyg 👍🏼 Läs mer
  • Helena J skrev om Jessica Ahlgren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt nyproduktion . Blev väl bemött av mäklaren som dock glömde en bokad visningstid men dök upp en dryg halvtimma senare.Vid skrivtillfället var det en ersättare. Sammantaget relativt nöjd. Med vänlig hälsning, Helena Läs mer
  • Silvia S skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi är tyskar som salde stor tomt med fritidshus: som utlänningar behövde vi extra hjälp och radgivning för det gäller i Sverige annorlunda regler än i Tsykland vid försäljning.

Robert är jättetrevlig - vi fick hjälp och radgivning med allt (till och med när det fanns ibland lite problem med spraket!) Han förklarade allt för oss, vi fick ringa honom när vi hade nagon fraga.
    Sa vi är jättenöjda med bemötande och hjälp vi fick fran Robert Larsvik - vi vill ge honom stort tack och mycket beröm, vi vill gärna rekommendera honom och önskar honom det bästa Läs mer
  • Mats K
    Mats K skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har sålt fritidshus med hjälp av fastighetsbyrån Alingsås (Carina Berg)
    Väldigt bra bemötande av mäklaren
    Jag förväntade mig att få begärt pris men fick mycket mer och det gick snabbt, sålt före visning
    Kunnig trevlig och positiv mäklare rekomenderas Läs mer
    2018-09-19 Carina B svarar Mats K
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen 😊 mvh Carina Berg
  • Linn W skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag och min man har köpt en trea i Stadsskogen. Vi är väldigt nöjda med bemötande, kunskap och flexibilitet hos Felix Borg. Extravisningar obekväma tider och alltid med ett leende på läpparna. Tydlig och saklig vid kontraktskrivning och andra viktigare delar av köpet. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Bengt-Åke E skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jättenöjd med Anna. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Ann-Christine L skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har sålt ett äldre hus på landsbygden.
    Är mycket nöjd. Carina är engagerad, driftig, påläst och mycket positiv.
    Vänligen Ann-Christine Stavåsen. Läs mer
    2018-09-17 Carina B svarar Ann-Christine L
    Tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fantastiska hus! :-) Med vänlig hälsning Carina
  • Eva F skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag sålde mitt radhus via Fastighetsbyrån och Carina Berg var den mäklare som besökte mig hemma. Carina ingav stort förtroende från första stund varför jag aldrig tvekade att välja henne. Hela affären sköttes på ett föredömligt sätt och jag kände mig alltigenom trygg med Carina som alltid gick att nå per telefon när som helst. En i allt lyckad affär och jag vill varmt rekommendera henne till alla som vill ha en ärlig, trygg och pålitlig mäklare. Läs mer
    2018-09-17 Carina B svarar Eva F
    Tack för dom fina orden Eva! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus :-) Med vänlig hälsning Carina Berg
  • Johanna H skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt ett fritidshus, affären gick oerhört smidigt och jag fick den bästa hjälpen. Mycket professonellt bemötande utan att vara för påstridig. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Simon E skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket bra genom hela säljprocessen. Från det att vi bestämde oss för att lägga ut till försäljning till det att vi hade sålt så tog det ca 2-3 veckor. Vi hade en visning för ett par som sedan köpte bostaden där både vi som säljare och köparna var nöjda med upplevelsen och affären i sig. Rekommenderar starkt Läs mer
  • Josefin C skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt villa, väldigt trevlig och professionell mäklare. Läs mer

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås