Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till Alingsås mest anlitade mäklare - Fastighetsbyrån! Alingsås är känd som en mysig trästad med massor av natur och närheten till Göteborg. Vi har vårt kontor centralt på Lilla torget bland alla caféer och butiker, och vi mäklare är ett team som alla har lång erfarenhet och ett nytänk när det kommer till mäklarbranschen.

Med oss får du garanterat en effektiv och trygg affär. Vi anpassar affärerna efter varje individ och finns med dig både före, under och efter bostadsbytet. Oss kan du alltid fråga om råd. Varmt välkommen!

Läs vad 1264 kunder tycker om Fastighetsbyrån Alingsås

• Tomas Ö

2020-09-18

Tomas Ö skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Snabb å bra på alla sätt hjälpsam Läs mer
  • 2020-09-18

Nils L skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Fick hjälp att sälja huset.
    Trevlig mäklare som kändes duktig.
    Positiv person. Läs mer
  • 2020-09-17

Svante I skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt hus och tomt via Johan.
    Johan är grym på att återkoppla och hålla mig som kund informerad om vad som händer, samt mycket kunnig som mäklare. Läs mer
  • 2020-09-16

Ove J skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Louise var väldigt kunnig och hade svar på alla våra frågor, mycket nöjda med försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-09-16

Per-eric S skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Viktoria är:
    Trevlig
    Seriös
    Noggrann
    Ärlig
    Snabb Läs mer
  • 2020-09-14

Annica L skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi sålde tomter med hjälp av Johan. Vi blev bemötta på ett väldigt positivt och proffsig sätt av Johan vilket gjorde att vi kände oss trygga med denna försäljning från början till slut. Vi valde Fastighetsbyrån just pga ovanstående och vi kommer absolut välja Fastighetsbyrån och Johan igen. Läs mer
  • 2020-09-13

Anders S skrev om Oscar Melin en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt fastighet i Alingsås.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Intresserad och engagerad.
    Bra feedback 24/7
    Lätt arbete för objektivet således på en vecka. Läs mer
  • 2020-09-13

Fredrik L skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Ett fantastiskt bra och proffsigt bemötande som definitivt gör att vi kommer att använda Fastighetsbyrån igen. Läs mer
  • 2020-09-12

Tommy A skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Louise sålde vårat radhus. Väldigt trevlig och duktig mäklare. Hon ordnade bland annat fram en ny fotograf på kort varsel när den ordinarie blev sjuk. Vi är nöjda och vi kan rekommendera Louise. Läs mer
  • 2020-09-07

Stefan H skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    sålt ett hus
    jätte bra ung tjej som vill arbeta.inga problem om jag råkade ringa lite sent på kvällen om några frågor som jag hade.gjorde allt för oss.vi hade bra kontakt.
    Tänkte inte på det.Ja men oj ja Annie har verkligen skött sitt jobb ock mer därtill.Hon gav inte upp.
    Mitt hus var svårsålt som vi ABSOLUT inte trodde från början.liten chock.tänkte det här är inga bekymmer men det var det.6st visningar behövdes innan det blev sålt till slut.Nu är jag glad o kan gå vidare med familjen Läs mer
  • 2020-09-06

Uno K skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    helt nöjd jobbade på bra bra kunkontakt Läs mer

Christina G skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt och sålt en bostadsrätt fick ett trevligt bemöt
    ande av mäklaren allt fungerade snabbt och lätt Läs mer

Jackie B skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi valde Johan för att han har lång erfarenhet av att sälja hus i Alingsås. Han var kunnig, trevlig och hjälpsam. Allt kändes lugnt under hela processen! Läs mer

Mick B skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi hade inne fyra mäklare inför en försäljning och Johan stack ut så vi valde honom. Trevlig, pedagogisk, lätt att få tag i och personifieras av ett lugn i sitt yrkesutövande. Läs mer
  • 2020-09-04

Joakim J skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt en bostadsrätt med hjälp av Louise. Grym service! Snabbt och lätt. Läs mer
  • Albin D

2020-09-02

Albin D skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Anna var väldigt professionell och trevlig vid försäljningen av vårt radhus. Rekommenderas verkligen. Läs mer

Eva L skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt parhus. Mycket bra bemötande, proffsig och samtidigt personligt. Köpet genomfördes smidigt och utan problem. Läs mer
  • 2020-08-31

Niclas R skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Kunnig, positiv, hjälpsam. En trygg och lugn person som man känner tillit för. Läs mer

Liv W skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålde ett radhus med Annas hjälp, det gick snabbt och smidigt och Anna var helt igenom väldigt professionell och kunnig, samt supertrevlig. Läs mer
  • 2020-08-24

JOAKIM R skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Trevlig och proffsig! Tummen upp! Läs mer
  • 2020-08-22

Marie W skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har köpt en ny och lite större lägenhet där jag bor och samtidigt sålt den lilla lägenheten. Jag tog kontakt med henne för, jag ville veta vad min lägenhet var värd. Jag tycker att hon är kunnig och proffsig i sitt yrke som fastighetsmäklare. Jag har fått mycket bra hjälp med hela bostads affären. Läs mer
  • 2020-08-17

Jonathan O skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt och köpt!

Fantastiskt bemötande och ett otroligt engagemang! Läs mer
  • 2020-08-09

Claes-Göran B skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi håller på att sälja en bostadsrätt och fick tips av tidigare kunder till Felix. Eftersom affären inte är avslutad kan jag bara bedöma vad som hänt hittills och där motsvarar han förväntningarna med råge. Han är lätt att samarbeta med, lyhörd och ger den service vi vill ha. Läs mer
  • 2020-08-03

Rolf C skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi träffade Johan första gång i maj 2019 då vi bestämt att sälja vårt hus. Med en gång kände vi ett stort förtroende som visade sig stämma. Engagemanget och all mäklarkunskap av Johan vill vi ge högsta betyg, som vi gärna delger andra.

Birgit och Rolf Carlson Läs mer
  • 2020-07-30

Liselotte S skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Trevlig ,genuin och duktig på det hon gör Läs mer
  • 2020-07-29

Daniel S skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Pålitlig och förtroendegivande, vi har både köpt och allt via Felix och är mer än nöjda Läs mer
  • 2020-07-28

Charlotte S skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Trevlig och professionell mäklare som arbetar effektivt och ligger i för att tillgodose mig som kund. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-07-27

Ulf G skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag köpte en lägenhet. Jag blev väl bemött av Felix och han gav ett mycket bra intryck. Allt gick smidigt och lätt. Läs mer
  • 2020-07-21

Karin L skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har köpt en villa och i hela processen fick vi ett kunnigt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Johan F

2020-07-17

Johan F skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    väldigt proffsigt bemötande. väldigt trevlig. kommer att anlita igen. Läs mer
  • 2020-07-15

Niklas N skrev om Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    En väldigt duktig och erfaren mäklare.
    Var rätt så bråttom med försäljningen av min lägenhet, men Louise löste det snabbt och problemfritt. Läs mer
  • 2020-07-14

Claes-arne M skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Levde mycket väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Felicia W

2020-07-14

Felicia W skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Anna Larsson är en person man inger ett stort förtroendeingivande vid första ögonblicket. Hur hon såg alla människor och i hur hon var öppen och ärlig kring hur visningen och hur hon jobbar kommer gå till. Jag kan rekommendera Anna till alla som någonsin ska köpa eller sälja sin bostad, för hon gjorde sitt arbete med hjärtat och det var något som märktes hela vägen från start till mål. Läs mer
  • 2020-07-13

Tony Ö skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har köpt o sålt ex antal hus både i Stockholm och alingsås. Har aldrig varit med om en mäklare som Robert Larsvik han va mycket erfaren och bra. Trotts pandemin som pågår nu lyckades han sålda vårt hus till ett bra pris skulle varmt rekommendera honom till vänner o bekanta. Otroligt erfaren och duktig va han 👍👍 Läs mer
  • 2020-07-12

Kristina D skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpt bostadsrätt. Felix ingav stort förtroende som mäklare, var empatisk och jag upplevde honom som mycket väl insatt i objektet. Han var oerhört hjälpsam vid avtalsskrivningen och hjälpte till med kontakt till annat kontor då vi bodde på annan ort. Rekommenderar honom verkligen som mäklare.
    Kristina Diffner Läs mer
  • 2020-07-12

Morgan G skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Toppen kille!Supertrevlig mäklare som vi köpte vår underbara lilla tvåa av.Alltid glad med ett leende på läpparna. Skulle lätt anlita Felix igen!
    Med vänlig hälsning, Åsa och Morgan Läs mer
  • Vera K

2020-07-11

Vera K skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Utmärkt! Cecilia solde huset åt mig och jag är väldigt nöjd med slut priset och hela försäljningsprocess. Läs mer
  • 2020-07-10

Tom A skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Proffsig och noggrann! Alltid trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-07-09

Elenor E skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har köpt en gård och Cecilia var väldigt mån om oss som köpare att vi kände oss trygga. Cecilla var tydlig och bra. Vi är super nöjda. Läs mer
  • 2020-07-08

Jonas T skrev om Fastighetsbyrån Alingsås
    Köpte en gård. Blev väl bemött och har inget att klaga på Läs mer
  • 2020-07-06

Lotta H skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har sålt en fritidsfastighet. Kan verkligen rekommendera Robert. Professionell i alla lägen. Har gjort ett mycket bra arbete. Läs mer
  • 2020-07-05

Sami M skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Johan är en mycket trevlig och proffsig mäklare! Full poäng! Läs mer
  • 2020-07-03

Christin Hult O skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Min sambo och jag fick hjälp med att sälja vår bostadsrätt. Under många års tid har vi tittat på olika boenden och tagit del av Felix expertis, då han varit mäklare för en del av de boenden vi tittat på. Sedan länge har vi sagt att om vi ska sälja vill vi ha Felix som mäklare. Anledningen bakom detta är att vi tycker att Felix bemöter kunderna på ett trevligt, respektfullt sätt och han visar att han är kunnig inom sitt område genom att förklara på ett sätt som alla förstår.
    Vi rekommenderar gladeligen Felix till folk som vi känner om de ska sälja/köpa. Läs mer
  • 2020-07-02

Ann H skrev om Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Engagerad, korrekt och supertrevlig. Läs mer
  • 2020-06-29

Anna D skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi anlitade Anna för försäljningen av våran villa.Positiv och glad!
    Bra uppföljning på sms från hur många visningar huset hade per vecka och samtal när första budet kom.
    Bra återkoppling! Läs mer
  • 2020-06-27

Tomas N skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt ett radhus och köpt ett enplanshus . Varit på ett flertal visningar och alltid blivit bra bemött och fått svar på alla frågor,dom han inte kunde på plats återkopplades snabbt . Allt har gått snabbt och smidigt med både köp och försäljning. Läs mer
  • 2020-06-27

Pia N skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Sålt radhus och köpt ett enplanshus.Träffats på ett flertal visningar och alltid blivit bra bemött.Har blivit tipsad om hus och tillslut hittade vi rätt.Blev även en smidig försäljning av vårt radhus,eftersom det låg ”på gång.” Läs mer
  • 2020-06-26

Christer J skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har sålt bostadsrätt och Felix har varit mycket bra som vanligt Läs mer
  • 2020-06-26

Lisbeth K skrev om Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bostadsrätt
    Proffsigt, vänligt och personligt
    Mina förväntningar var att han sålde för det pris jag ville ha och han levde upp till dem.
    Supernöjd! Läs mer
  • 2020-06-25

Claes-göran Z skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Mycket kunnig och påläst , trevligt bemötande och skulle jag mot förmodan sälja nåt mer hus så skulle jag utan tvekan välja Cecilia alla dar. Läs mer

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås