Felix Borg

Felix Borg

Felix Borg är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Felix Borg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 481 omdömen med ett betyg på 4.9. Felix Borg har haft 55 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

481 omdömen om Felix Borg

Sedan starten hos Reco 2014
Ann-Christin L
Centrum

Väl bemött. Förväntningar att mäklaren har kunskap om objektet och ger raka ärliga synpunkter och svar på frågor. Fick svar på de frågor vi hade. Jag är inte den som anlitat mäklaren utan jag har visat intresse för ett objektet så det kan vara skillnad i vems uppdrag han företräder i första hand. Anser att uppdraget ännu inte är avslutat så svårt att ge helhetsbedömning.

Gisela L
Kvarnbacken

Felix är professionell och mycket trevlig i sitt bemötande. Det märks att han har stor kunskap inom sitt yrke. När det gäller vårt bostadsköp så sköttes det snabbt och smidigt.

Mary-Ann F
Noltorp

Felix Borg är en väldigt trevlig person. Min förväntningar var att mäklaren skulle vara trevlig och kunnig och det var han. Min upplevelse är att en bättre mäklare kunde jag inte fått.

Håkan S
Kvarnbacken

Ödmjuk, lyssnar, tillmötesgående, förtroende givande. Mycket tålmodig och helt enkelt utan tvekan Rätt Person för ditt jobb

Robin P
Sålde sitt hus med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Östra Ängabo

Felix är en otroligt begåvad mäklare! Han har bevisligen ett gediget nätverk av både köpare och säljare och sitter inte och väntar på att hemnetannonsen ska göra jobbet. Tvärtom arbetar han aktivt för att matcha rätt köpare med rätt objekt utifrån sitt nätverk vilket har gjort att han på rekordtid sålt två lägenheter åt mig under de senaste åren, trots lågkonjunktur har jag vid båda tillfällena även fått rimligt betalt. Jag har testat andra mäklare tidigare men Felix sticker verkligen ut med sitt engagemang, sina strategier och sin struktur. Stort tack!

Niklas B
Centrum

Bäst i klassen. Engagerad och anträffbar hela tiden.

Alina I
Noltorp

Felix gjorde ett exceptionellt jobb med att sälja min lägenhet på mindre än en vecka. Han har ett stort nätverk av potentiella kunder och lyckades hitta en för oss redan vid den första visningen, vilket hjälpte oss att spara både tid och pengar. Mycket snabb, tydlig och detaljerad kommunikation, bra samarbete. Kommer definitivt att arbeta med Felix nästa gång.

Monica S
Östlyckan

Erfaren, kunnig, och proffsig i både handläggandet av försäljningen till oss samt i sitt bemötande. Kommer inte på något som skulle kunna hanterats på ett bättre sätt utan vi är nöjda med allt.

Thomas S
Östlyckan

Tydlig och hjälpsam vid frågor. Tillgänglig. Rekommenderas!

Carina H
Östlyckan

Det är viktigt att hitta någon som är professionell, lyhörd och engagerad. En bra mäklare bör kunna ge dig goda råd och vägledning genom hela försäljningsprocessen. Det gjorde Felix.