Felix Borg
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 219 Läs vad Felix Borg

• Filip L
    Filip L köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-07-10

Köpt en bostadsrätt i Alingsås. Felix var mycket proffsig och bra. Läs mer
  • Markus H sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-07-08

Centralt
    Supernöjd med vår försäljning som sköttes på ett tydligt och professionellt sätt! Läs mer
  • Liselott E sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-07-07

Centralt
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Felix Borg. Vi är jättenöjda med Felix engagemang och hans proffsigheten. Han är sakkunnig, noggrann, tillgänglig så att man alltid kan få tag i honom, kommunikativ och ambitiös. Vi rekommenderar Felix till vänner och familj och tycker att han gör ett toppen jobb! Läs mer
  • Oscar L sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-07-01

Tuvebo
    Vi är väldigt nöjda med Felix som mäklare! Han har alltid varit tillgänglig och positiv. Läs mer
  • Rebecca T sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-24

Centralt
    Jag har sålt en 2rok i centrala Alingsås vilket jag fått hjälp med av Felix Borg, en utmärkt och professionell mäklare. Ett riktigt gott första bemötande där uppdraget togs emot utan tvekan. Jag hade redan innan en medvetenhet om att försäljningen kunde bli utdragen och inte uppnå mina önskemål och förväntningar men med ett gott samarbete och ett stort engagemang från mäklar-sidan fick vi sålt lägenheten med gott resultat.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med försäljningen av min lägenhet och jag tror inte det hade gått utan Felix. Tummen upp!! Läs mer
  • Lars H sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-22

Centralt
    Jag har sålt en brf i centrala Alingsås och köpt en nyproducerad lgh i Sjöstaden Alingsås. Har bara positiva omdömen om min mäklare Felix Borg. Förväntningarna var att allt med försäljning av den gamla lgh skulle gå bra och att skulle flyta på utan några besvär. Sammanfattningen är att allt med försäljning till inflyttning gått väldigt smidigt mycket tack vare min mäklare som var engagerad,kunnig, trevlig på alla sätt. Hälsningar Lars Läs mer
  • Mari-Ann K köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-19

Tuvebo
    Vänlig, hjälpsam, tillgänglig. Läs mer
  • Anders T sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-19

Mycket goda. Trevlig lugn och ärlig. Tjänsten är dock dyr. Läs mer
  • Wolmet B sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-09

Centralt
    Vi har sålt vår lägenhet i centrala Alingsås. Felix var proffsig och lugn i sitt bemötande. Vi har jobbat med Felix förut och ville gärna upprepa detta samarbete. Läs mer
    2019-06-11 Felix B svarar Wolmet B
    Tack för ett gott samarbete kring er lägenhetsförsäljning och för att jag fått möjlighet att hjälpa er två gånger. Lycka till med flytten!
  • Oscar B köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-05-15

Östlyckan
    Har inte mycket att säga bara att han var tillgänglig 24/7 och kunde svara på alla mina frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg