Felix Borg
Registrerad mäklare sedan 2011-02-14
Aktiv på Reco.se sedan 2014-06-23
2019-08 - 2020-07

Läs vad 285 Läs vad Felix Borg

• Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-07-29

4:a
    Noltorp
    Pålitlig och förtroendegivande, vi har både köpt och allt via Felix och är mer än nöjda Läs mer
  • Ulf G köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-07-27

Centrum
    Jag köpte en lägenhet. Jag blev väl bemött av Felix och han gav ett mycket bra intryck. Allt gick smidigt och lätt. Läs mer
  • Kristina D köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-07-12

3:a
    Eriksberg
    Köpt bostadsrätt. Felix ingav stort förtroende som mäklare, var empatisk och jag upplevde honom som mycket väl insatt i objektet. Han var oerhört hjälpsam vid avtalsskrivningen och hjälpte till med kontakt till annat kontor då vi bodde på annan ort. Rekommenderar honom verkligen som mäklare.
    Kristina Diffner Läs mer
  • Morgan G köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-07-12

Centrum
    Toppen kille!Supertrevlig mäklare som vi köpte vår underbara lilla tvåa av.Alltid glad med ett leende på läpparna. Skulle lätt anlita Felix igen!
    Med vänlig hälsning, Åsa och Morgan Läs mer
  • Tom A köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-07-10

4:a
    Ingared
    Proffsig och noggrann! Alltid trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Christin Hult O sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-07-03

Ingared
    Min sambo och jag fick hjälp med att sälja vår bostadsrätt. Under många års tid har vi tittat på olika boenden och tagit del av Felix expertis, då han varit mäklare för en del av de boenden vi tittat på. Sedan länge har vi sagt att om vi ska sälja vill vi ha Felix som mäklare. Anledningen bakom detta är att vi tycker att Felix bemöter kunderna på ett trevligt, respektfullt sätt och han visar att han är kunnig inom sitt område genom att förklara på ett sätt som alla förstår.
    Vi rekommenderar gladeligen Felix till folk som vi känner om de ska sälja/köpa. Läs mer
  • Christer J sålde sitt hus med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-26

Kavlås
    Har sålt bostadsrätt och Felix har varit mycket bra som vanligt Läs mer
  • Lisbeth K sålde sitt hus med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-26

Kavlås
    Bostadsrätt
    Proffsigt, vänligt och personligt
    Mina förväntningar var att han sålde för det pris jag ville ha och han levde upp till dem.
    Supernöjd! Läs mer
  • Barbro P sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-20

Centrum
    Felix har hjälpt mig att sälja 3 bostäder och att köpa två. Han har alltid gjort sitt bästa, varit professionell, tillgänglig, flexibel och mån om att alla inblandade parter ska bli nöjda. Läs mer
  • Merja S köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-09

Noltorp
    Felix Borg är en utmärkt mäklare.Vi köpte en bostadsrätt.Under hela affären var vi informerade om allt vad gällde om affären.Vi kunde ringa när som helst till Felix och han fixade allt och vi var så trygga hela tiden vad hände med banken och bostadsföreningen.Felix är en utmärkt tillgång för fastighetsbyrån.Ha en trevlig sommar alla ni. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg