Felix Borg

Felix Borg

Felix Borg är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Felix Borg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 403 omdömen med ett betyg på 4.9. Felix Borg har haft 60 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 403 Läs vad Felix Borg

• sålde sitt hus med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • Östra Ängabo
    2022-09-14 Verifierad kund
    Felix är stjärna! Räkna med ett äkta engagemang och ett positiv drivkraft som resulterar i en god affär där alla parter är mer än nöjda. Du kan inte hitta en bättre mäklare!
    • Stadsskogen
    2022-09-08 Verifierad kund
    Hjälpt mig med flera försäljningar.
    Proffsig, korrekt, punktlig, kommunikativ.
    Har ett stort nätverk.

Vår kommunikation bestod i att Felix uppdaterar mig löpande under pågående försäljning, jag kan svara i sms-form.
    Han sköter allt, viktigt för mig då jag har brist på tid ofta.
    • Noltorp
    2022-08-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av båda mäklarna.
    Tog sig tid, föreföll vara kunniga gällande både lght och föreningen.
    Dock så är vi ännu inte helt klara med affären.
    • Noltorp
    2022-08-30 Verifierad kund
    Kunnigt, positivt och ett trevligt bemötande.
    • Tuvebo
    2022-08-24 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande. Proffsigt genomförande av försäljningen
    • Östlyckan
    2022-07-20 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött och allt var klart och tydligt från visning fram till köpet.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Det har varit bra, kanske att jag trodde det skulle komma fler att titta vid. Visningen. Men ibland räcker det med en.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Seriös, tydlig och, snabb service 10p.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Blir väldigt trevligt personligt men även korrekt bemött.
    Lyhörd och inkännande. Professionell och pedagogisk i sin yrkesroll.
    Har inget inget annat än gott att säga om Felix roll som mäklare.
    Försäljningen gick smärtfritt och budgivningen sköttes snyggt.
    En trevlig personlighet gör inte intrycket sämre.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Felix är mycket kunnig och inger lugn och kundskap. Vi har mött honom några gånger och alltid lika duktig. Ser fram mot avslut av vår lägenhet i hans regi. Vi rekommenderar honom verkligen. Eva och Bengt