Felix Borg
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 264 Läs vad Felix Borg

• Maria N köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-29

Centrum
    Har köpt en bostadsrätt via Fastighetsbyrån i Alingsås. Mäklaren Felix har varit väldigt hjälpsam, professionell och ärlig. Han har hjälpt till och guidat oss igenom hela köpet. Det har fungerat väldigt bra. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Claes L köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-25

Tuvebo
    Väldigt trevlig korrekt och mycket påläst, kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Anna-lena L köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-16

Noltorp
    En mycket engagerad mäklare. Är mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Hannah P sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-15

Felix hjälpte oss med att sälja vår lägenhet, och vi är otroligt nöjda med allt! Han är väldigt trevlig, ärlig och tydlig, och vi fick stort förtroende för honom. Och tack vare hans engagemang blev det en fördelaktig och väldigt smidig affär för oss! Läs mer
  • Keyvan Z sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-14

Sålde våran 4:a genom Felix. Proffsigt bemötande och hantering av affären. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Susanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-10

Centrum
    Sålt en bostadsrätt, Felix var engagerad och proffsig, genomförde affären på ett snabbt och tillfredsställande sätt, vi är helnöjda! Läs mer
  • Jenni M köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-09

Centrum
    Köpt en lägenhet av Felix, väldigt snabb och smidig affär precis enligt vårt önskemål!
    Felix är vänlig, proffsig och har ett fint bemötande, vi är supernöjda! Läs mer
  • Inger B sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-02-24

Hej,
    Försäljning av bostadrätt.
    Vi har haft flera möten, kontakt via e-post och sms.
    Felix är engagerad, informerar och uppdaterar, så att du känner dig trygg och lugn med att allt kommer att gå så bra som möjligt.
    Mina förväntningar var höga och Felix infriade dessa på ett ärligt och informativt sätt.
    Har inget att anmärka på utan är nöjd med helheten och hur avtalet fullföljdes. Läs mer
  • David O sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-01-27

Sålt bostadsrätt via Felix. Gav ett professionellt intryck Läs mer
  • Markus E köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-01-16

Tuvebo
    Köpte en lägenhet. Inte så svår såld då den var ny och ingen hade bott i den tidigare. Funkade bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg