Felix Borg

Felix Borg

Felix Borg är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Felix Borg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 460 omdömen med ett betyg på 4.9. Felix Borg har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

460 omdömen om Felix Borg

Sedan starten hos Reco 2014
Gerd S
Centrum

Felix Borg har sålt lägenhet åt mig tidigare. Han är ärligt intresserad och snabb. Han är lätt att kommunicera med och har ett stort nätverk. Enkel, samtidigt professionell.

Göran J
Centrum

Tillgänglig, påläst, trevlig och proffsig

William L
Centrum

Allt gick smidigt och mäklaren visade stort intresse för mitt uppdrag och höll mig uppdaterad under hela processen.

Annika J
Centrum

Felix är mycket professionell med värme. Påläst och kunnig och lyssnar på mig som kund och snabb att återkoppla.

Rebecca T
Stadsskogen

Felix är proffsig och engagerad.

Nina K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Stadsskogen

Superbra! Bra och proffsigt bemötande, vi kände oss väldigt trygga med Felix som mäklare.

Kjell J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Tuvebo

Ett trevligt bemötande vid visningen av lägenheten. Felix Borg levde upp till våra förväntningar. Mäklaren var trevlig o proffsig vid köpet av lägenheten Gerdska Strand 11. Kjell o Christina Johansson Victor Hillsvägen 9

Hans E
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Tegelbruket

En säljare som håller vad han lovar och är lätt att resonera med. Det var alltid lätt att få tag på honom.

Mikael N
Centrum

Detta var den andra fastighetsaffären där vi har haft kontakt med Felix, vi har varit både köpare och säljare. Vi har i båda fallen varit supernöjda. Felix ordningsam och väldigt bra att ha att göra med. Det har känts väldigt tryggt, framförallt i och med försäljningen.

Klara S
Stadsskogen

Han är proffsig, lyhörd och kunnig. Alltid lika trevligt och lätt att ha kontakt med Felix!