Läs vad 302 Läs vad Felix Borg

• 2021-01-13
    Jag är nöjd, Felix har varit trevlig och professionell!
    Elin F
    • 3:a
    • 66.2 m²
  • 2020-12-29
    Sålt en bostad. Fått ett jättebra bemötande och en otroligt smidig och okomplicerad försäljning.

Jag är väldigt nöjd!
    Caroline W
    • 2:a
    • 40.8 m²
  • 2020-12-27
    Inga kommentarer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heimo P
    • 118.0 m²
  • 2020-12-23
    Vi kände en jättebra trygghet med Felix. Alltid kontaktbar,lugn och hade alltid hade en plan. Bästa mäklaren!
    Magnus J
    • 123.0 m²
    • Mariedal
    köpte sitt hus med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
  • 2020-12-20
    Vi har sålt vår bostadsrätt i ett radhusområde. Kontakten med Felix var alltid enkel och rak. Det kändes tryggt. Min upplevelse av försäljningen är rakt igenom positiv!
    Sara D
    • 101.0 m²
    • Nolby
  • 2020-12-17
    Köpt och sålt lägenhet i Sjöstaden Alingsås, båda gångerna med Felix Borg som mäklare. Erfaren, noggrann, tillmötesgående, lugn och trevlig. Mina varma rekommendationer!
    Charlotte A
    • 1:a
    • 22.0 m²
    • Tuvebo
  • 2020-11-22
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev korrekt bemött.
    Mäklaren har skött sitt jobb.
    Staffan K
    • 5:a
    • 119.0 m²
    • Stadsskogen
  • 2020-10-25
    Vi har både köpt och sålt ett flertal bostäder med hjälp av Felix! Felix är väldigt proffesionell och kunnig samt att han alltid finns tillgänglig vilket vi uppskattar!
    //Charlotte och Joachim
    Charlotte W
    • 154.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Tack för rekommendationen och för alla våra samarbeten. Hoppas ni ska trivas riktigt bra i lägenheten när den väl är klar! :) / Felix

• 2020-10-22
    Har köpt bostadsrätt, nyproduktion. Felix är alltid lika vänlig tillmötesgående, kunnig och professionell. Svarar snabbt på de frågor man har och är lätt att nå. Det har känts tryggt under hela processen.
    Ingela O
    • 87.0 m²
    • Ingared
    köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Tack för rekomendationen Ingela! Hoppas du ska trivas in din nya fina lägenhet. Tack för en god affär. / Felix

• 2020-10-19
    Kan vara den bästa mäklaren i Alingsås
    Erik A
    • 2:a
    • 54.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Borg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Tack för ett riktigt gott samarbete, kul att jag fick möjlighet att hjälpa dig med försäljningen!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte