Anna Larsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-05

Läs vad 66 Läs vad Anna Larsson

• Jonas L köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-20

Kungegården/Bolltorp
    Motiverad, informerad samt ett bra bemötande. Läs mer
  • Petra B köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-17

Västra Bodarna
    Köpte en sommarstuga med stor tomt som vi har för avsikt att bygga på. Anna bemötte oss vänligt, professionellt och glatt!
    Hon hjälpte oss med våra frågor och levde upp till våra förväntningar. Vi kommer anlita Anna när det är dags att sälja vår bostad. Läs mer
  • Klas Tolf
    Klas Tolf sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-17

Klinten
    Jag sålde min Villa i Alingsås.
    Anna Larsson är en fantastisk mäklare , från första mötet till avslutad affär. Hela tiden kom tydlig information och bra rekommendationer. Anna levde upp till alla förväntningar och mer där till, kompetent och tydlig i allt!
    Jag är mycket nöjd med Anna Larsson. Läs mer
  • Torbjörn K sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-07

Tuvebo
    Sålt huset.
    Anna var proffsig och effektiv från start till mål.
    Hon har dessutom ett gott hjärta och humor, det gillar vi. Läs mer
  • Maria Stensdotter H sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-05

Tuvebo
    Har sålt en villa i Alingsås med hjälp av Anna Larsson. Anna var profsig , engagerad och påläst. Vi fick ett bra bemötande under hela försäljningsprocessen och fick det stödet som vi behövde. Vi har mycket nöjda med den hjälp och det stöd vi fått. Läs mer
  • Kent K
    Kent K sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-03

Sörhaga
    Anna: Bra engagemang och snabb återkoppling (trots diverse omständigheter).
    Fastighetsbyrån: Proffsiga med en bra "stab" runt mäklarna som sköter det administrativa.
    Förväntningarna: Infriades
    Sammanfattning: Kan/vill gärna rekommendera Anna och Fastighetsbyrån till annan kund. Är gärna referens (det är ett bra betyg det:).

Med vänlig hälsning

Kent Kierdorf Läs mer
  • Klas S
    Klas S sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-02

Västra Bodarna
    Fastighetsbyrån i Alingsås valde vi eftersom deras svar på vår förfrågan om mäklaruppdrag ingav mest förtroende.
    Anna Larsson hjälpte oss med både ett avstyckningsärende och försäljning av vår sommarstuga i Västra Bodarna.
    Anna har pedagogiskt och med stort tålamod svarat på våra frågor och lotsat oss genom en djungel av juridik och paragrafer. Hur hon lyckats organisera och genomföra visningar och därpå följande budgivning är värt allt beröm.
    Vi anser att man med förtroende kan vända sig till Anna Larsson på Fastighetsbyrån i Alingsås. Hon är inte bara professionell utan även inkännande och kreativ.
    Hälsningar
    Ebba Lilliehöök och Klas Svanbom Läs mer
  • Fredrik J sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-05-13

Stadsskogen
    Sålt villa.. sammanfattningsvis en väldigt kompetent å trevlig mäklare. Läs mer
  • Margareta H sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-05-03

Gråbo
    Anna är engagerad i sina kunders uppdrag, trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Örjan B sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-04-25

Kungegården/Bolltorp
    Anna L har hjälpt oss med försäljningen av ett kedjehus i Alingsås. Proffsigt bemötande genom hela processen. Vi är väldigt nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg