Anna Larsson

Anna Larsson

Anna Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Anna Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Anna Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 164 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Larsson har haft 20 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 164 Läs vad Anna Larsson

• Östra Ängabo
    2022-08-05 Verifierad kund
    Anna har varit mycket engagerad i vår bostadsaffär. Hon har alltid varit lätt att nå och det är väldigt lätt att prata med henne och bolla frågor och funderingar. Anna är en positiv person, alltid med ett leende på läpparna. Hon har guidat oss väl genom hela affären!
    • Lygnö
    2022-07-15 Verifierad kund
    Helt suveränt. Så tillmötesgående och lätt att få tag på. Gjorde verkligen allt för att våra önskningar skulle klaffa. Stort tack. 💕
    • Stadsskogen
    2022-06-13 Verifierad kund
    Anna är trevlig och engagerad, kunnig och tillgänglig. Jag upplever att jag har fått god hjälp och blivit väl omhändertagen i processen. Jag skulle gärna samarbeta med Anna igen framöver och skulle definitivt rekommendera henne till andra.

Mvh Linda Ottosson
    • Stadsskogen
    2022-06-13 Verifierad kund
    Anna har varit extremt hjälpsam och serviceinriktad under hela processen.
  • Felicia W
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • Anten/degebo
    2022-04-27 Verifierad kund
    Med ett hjärta av guld, ödmjukhet och ärlighet var Anna den perfekta mäklaren för mig och mina hus.
    • Stockslycke
    2022-03-25 Verifierad kund
    Anna Larsson är energisk och kunnig. När det krävs lyssnade hon på säljarens (mina) behov och tog hänsyn till min personliga situation. När det krävdes var hon exekutiv och affärsmässig. Jag hade nog inga andra förväntningar än att huset skulle bli sålt. Men i retrospektiv så inser jag att huset såldes mycket snabbare än jag trott. Och priset blev bra. Jag har känslan att Anna Larsson lade upp försäljningen på ett klokt vis och att hon tog väl hand om mina intressen som säljande part.
    2022-03-23 Verifierad kund
    Påläst, professionell, lägger stor vikt vid personligt bemötande & att alla skall vara genuint nöjda. Alltid trevlig. Löser saker snabbt & effektivt
    2022-03-21 Verifierad kund
    Professionell, teambildande, kommunikativ och trovärdig. Jag är jättenöjd
    2022-03-21 Verifierad kund
    Lyhörd, snabb i svaren och köpet kändes trygt hela vägen.
    • Västra Bodarna
    2022-03-08 Verifierad kund
    Väldigt glatt och bra bemötande. Hjälpte oss hitta vårt drömboende.