Anna Larsson

Anna Larsson

Anna Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Anna Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Anna Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 205 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Larsson har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

205 omdömen om Anna Larsson

Sedan starten hos Reco 2014
Kjell J
Prästeryd

Annas bemötande var varmt och proffsigt. Våra förväntningar överträffades med råge. Försäljningen av vårt hus och köp av bostadsrätt gick smärtfritt tack vare Anna. Kjell o Christina Victor Hillsvägen 9 Alingsås

Anna-karin M
Prästeryd

Trevlig, tillgänglig, smidigt köp. Förbättring: var tydlig med information om brister så det inte låter lättsamt.

Joakim M
Prästeryd

Trevlig och väldigt lösningsorienterad. Vi som köpare och säljarna var väldigt glada när hon ordnade affären..

Jonas W
Tuvebo

Alicia B
Mariedal

Har haft Anna som mäklare både som köpare och säljare av mina bostäder och skulle välja henne tusen gånger om! Hon är grym på sitt jobb och får en som kund att framförallt känna sig trygg och sedd och det tycker jag är det viktigaste. Hon är mäklaren som gör det ”lilla extra” för en, oavsett tid på dygnet och det värdesätter jag högt! Sen att hon alltid får en att bli mer än nöjd med sina affärer är ju också plus 😊

Lars-Petter B
Mariedal

Väldigt trevöig och hjälpsam. Uppdaterar snabbt vad som händer

Helena T
Västra Ängabo

Köpte via Anna, bra upplevelse även om man vet att mäklaren alltid är på säljarens sida och inte kan/ska svara på en köpares intrikata frågor upplevde jag Anna som bra. Trevligt bemötande och rak. /Magnus

Benny L
Hjälmared

Den bästa mäklaren man kan hitta!

Rebecca T
Stadsskogen

Toppen. Tydlig, tillmötesgående och trevlig!

Adam K
Stadsskogen

Anna bemötte oss jättebra och lyssnade på våra förväntningar. Kom också med egna idéer efter sina egna erfarenheter som hjälpte oss att få till en lyckad affär så vi blev nöjda. Tack så mycket!