Anna Larsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 71 Läs vad Anna Larsson

• Martin P sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-09-18

Väldigt trevlig och proffsig.
    Man fick hela tiden, fortlöpande information om processen och det var lätt att få kontakt och svar på frågor man hade. Läs mer
  • Karl-Åke V sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-08-28

Sörhaga
    Sålt parhus i Sörhaga, Alingsås. Affären gick snabbt och smidigt.
    Anna har ett bra bemötande och stort kunnande. Läs mer
  • Tobias A sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-27

Hjälmared
    Vi sålde vår villa i Hjälmared, Alingsås.
    Anna gjorde ett jättebra jobb med allt från hur vårt hus presenterades och marknadsfördes till återkoppling innan och efter visning. Hon tog sig dessutom tid att träffa oss och köparna långt efter arbetstid för att avsluta affären.
    Mycket väl godkänd. Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-24

Vi köpte hus av Anna våren -19. Hon var mycket hjälpsam och jag skulle gärna både anlita henne som säljare eller köpa av henne igen, Läs mer
  • Jonas R köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-24

Den mesta kontakten sk;ttes av min sambo d[ jag befunnit mig utomlands Läs mer
  • JONAS L
    JONAS L köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-20

Kungegården/Bolltorp
    Motiverad, informerad samt ett bra bemötande. Läs mer
  • Petra B köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-17

Västra Bodarna
    Köpte en sommarstuga med stor tomt som vi har för avsikt att bygga på. Anna bemötte oss vänligt, professionellt och glatt!
    Hon hjälpte oss med våra frågor och levde upp till våra förväntningar. Vi kommer anlita Anna när det är dags att sälja vår bostad. Läs mer
  • Klas Tolf
    Klas Tolf sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-17

Klinten
    Jag sålde min Villa i Alingsås.
    Anna Larsson är en fantastisk mäklare , från första mötet till avslutad affär. Hela tiden kom tydlig information och bra rekommendationer. Anna levde upp till alla förväntningar och mer där till, kompetent och tydlig i allt!
    Jag är mycket nöjd med Anna Larsson. Läs mer
  • Torbjörn K sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-07

Tuvebo
    Sålt huset.
    Anna var proffsig och effektiv från start till mål.
    Hon har dessutom ett gott hjärta och humor, det gillar vi. Läs mer
  • Maria Stensdotter H sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-06-05

Tuvebo
    Har sålt en villa i Alingsås med hjälp av Anna Larsson. Anna var profsig , engagerad och påläst. Vi fick ett bra bemötande under hela försäljningsprocessen och fick det stödet som vi behövde. Vi har mycket nöjda med den hjälp och det stöd vi fått. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg