Anna Larsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 54 kunder tycker om Anna Larsson

• Ulrika V köpte sin bostad med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi köpte hus på Tegelbruksgatan 15, Alingsås.
    Bemötandet var väldigt imöteskommande, positivt och trevligt.
    Jag hade förväntningar att kunna ringa när jag behövde för att få svar på mina frågor och funderingar, då ett beslut om att köpa/ lägga bud på ett hus är så otroligt stort och viktigt. Jag kunde ringa Anna när som helst och inga frågor var dumma eller konstiga. Allt jag undrade över togs på allvar och kollade upp med en gång. Jag upplevde henne veldig kompetent, trevlig och professionell.
    Tusen tack för hjälpen, Anna! Läs mer
  • Maria S
    Maria S sålde sin bostad med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Anna hjälpte mej att både köpa och sälja hus. Hon är väldigt trevlig att ha och göra med och otroligt hjälpsam något som har varit viktigt för mej eftersom jag inte bor i Sverige. Anna har definitivt levt upp till mina förväntningar med råge! Det hade nog varit svårt för mej att köpa och sälja hus utan all hjälp jag fick från henne. Läs mer
  • Maria R sålde sin bostad med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Anna hjälpte oss att sälja vårt hus i Västra Bodarna. Anna ledde oss på ett proffsigt sätt genom försäljningen. Hon hade en tät kommunikation med oss och hon kändes ärlig, engagerad, kunnig och levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Felipe R köpte sin bostad med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Duktig och drivande. Vänlig och professionell Läs mer
  • Marie E sålde sin bostad med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi kontaktade Anna när vi skulle sälja vår bostadsrätt, Anna var vår mäklare när vi sålde vårt förra hus.
    Anna är super duktig o hjälpsam på alla sätt.
    Alla som vi har haft kontakt med i samband med vår försäljning har varit jätte bra. Läs mer
  • Mari L skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi har sålt en villa, då Anna Larsson har bemött oss på ett otroligt proffsigt och hjärtligt sätt. Med stor energi och enormt engagemang, lyckades Anna sälja vårt hus i en svår tid till ett mycket tillfredställande pris. Läs mer
  • Mikael L skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    En driven och kunnig mäklare med kunden i fokus. Läs mer
  • Bengt-Åke E köpte sin bostad med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jättenöjd med Anna. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Emma E sålde sin bostad med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Mycket bra bemötande, snabbt och förtoendeingivande. Hon lyssnar på kunden och är mån om en bra affär för alla inblandade. Läs mer
  • Ingemar K sålde sin bostad med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Hej Vi har bara beröm när det gäller Anna. Proffsig, trevlig med ett fint sätt mot sina kunder, seriös. Skala 1-10 så får det bli en 10.
    Mvh Ingemar Kjell Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås