Anna Larsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 86 Läs vad Anna Larsson

• Caroline W sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-04-07

Ingared
    Jättebra återkoppling
    Professionell
    Trevligt bemötande Läs mer
  • Göran A sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-04-03

Tuvebo
    Anna Larsson är en väldigt kompetent mäklare, med ett trevligt sätt och tydligt kundfokus.
    Mina förväntningar överträffades med råge beaktat det aktuella läget.
    Jag är helnöjd med hela proceduren och Anna i synnerhet. Läs mer
  • Jonas J sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-31

Enehagen
    Professionellt och trevligt bemötande vid försäljningsuppdraget.
    Mycket bra engagemang genom hela processen. Läs mer
  • Berit H sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-18

Dammen
    Sålt en villa 6 rok.
    Anna är professionell i sitt bemötande och kunnig inom mäklarområdet.
    Höll hela tiden en nära kontakt med oss. Läs mer
  • Malin S sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-13

Sörhaga
    Hej!!

Vi har sålt vår villa.

Vi har fått ett bra stöd genom hela processen. Anna har varit lyhörd och väntat in oss i de olika stegen i processen.

Hon har agerat, reagerat, gett stöd och tolkat och samtidigt bemött våra förväntningar som säljare. Det har hon gjort det samtidigt som hon också har tillgodosett köparnas behov. Det har lett fram till en affär där både säljare och köpare är nöjda.

Vi upplever att vi har sålt vårt hus på ett smidigt och tryggt sätt. Vi har fått den hjälp som vi önskat och det utifrån den nivå som vi velat ha.

Vi rekommenderar verklige Anna i vår dialog med andra kommande säljare i Alingsås. Läs mer
  • Olof S sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-10

Sörhaga
    Vi har sålt en modern enfamiljsvilla i Alingsås och mäklaren har bemött oss på ett mycket bra sätt.
    Mäklaren levde verkligen upp till de förväntningar vi hade och sammanfattningsvis är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Eva A sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-03

Dammtorpet
    Anna är fin go glad tar sig tid att lyssna och ringer alltid upp.
    Jätteduktig på att informera och förmedla information.
    Kunnig, lyhörd,
    Otroligt duktig mäklare vi är hel nöjda och kommer rekommendera Anna till våra vänner och bekanta.
    Mvh Eva .
    Anna har sålt mitt föräldrahem
    Värmlandsgatan 26 i Alingsås . Läs mer
  • Janne F köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-02-26

Ingared
    Jag har sålt ett hus och köpt ett annat. Har hela tiden blivit bra och vänligt bemött. Förväntningarna har uppfyllts.
    En mycket professionell mäklare som rekommenderas. Läs mer
  • Bror A köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-01-20

Närsbo
    Vi har köpt en mindre villa utanför Alingsås. Vi har blivit mycket väl bemötta och fått bra information under köpets gång.

Förväntningar vi hade var att bli väl bemötta och få tydlig information om vad som gäller. Det sköttes exemplariskt.

Kontakten skötts väldigt bra med uppdateringar på sms bl.a. vi kände att vi hela tiden hade koll på läget och litade fullständigt på mäklaren. Aldrig några problem. Läs mer
  • Niklas B sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-01-19

Stockslycke
    Sålt villa i Alingsås. Trevligt och proffsigt bemötande. Alltid snabb återkoppling vid frågor. Rekommenderas. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg