Anna Larsson
Registrerad mäklare sedan 2005-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 102 Läs vad Anna Larsson

• Claes-arne M köpte en tomt med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-07-14

Tuvebo
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Levde mycket väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Felicia W
    Felicia W köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-07-14

Anten
    Anna Larsson är en person man inger ett stort förtroendeingivande vid första ögonblicket. Hur hon såg alla människor och i hur hon var öppen och ärlig kring hur visningen och hur hon jobbar kommer gå till. Jag kan rekommendera Anna till alla som någonsin ska köpa eller sälja sin bostad, för hon gjorde sitt arbete med hjärtat och det var något som märktes hela vägen från start till mål. Läs mer
  • Anna D sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-29

Anten
    Vi anlitade Anna för försäljningen av våran villa.Positiv och glad!
    Bra uppföljning på sms från hur många visningar huset hade per vecka och samtal när första budet kom.
    Bra återkoppling! Läs mer
  • Malin E köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-22

Ingared
    Vi har varit väldigt nöjda med Anna! Hon har varit professionell och alltid svarar snabbt på frågor/mail/samtal! Läs mer
  • Lisa H sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-17

Stadsskogen
    Vi borde köpte och sålde via Anna. Hon var mycket professionell och vi uppskattade hennes snabbhet och lösningsorienterade inställning! Läs mer
  • Lina B sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-09

Kvarnbacken
    Anna Larsson sålde vårt radhus, och har skött hela processen fantastiskt bra! Proffsig, engagerad och har varit tillgänglig när frågor dykt upp, och även gett information fortlöpande kring alla delar i försäljningsprocessen. Vi är grymt nöjda! Läs mer
  • Emil E sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-06

Kvarnbacken
    Sålde vårat radhus, kändes proffsigt och skötte det extremt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-29

Snabb och bra affär trevligt bemötande och serviceinriktad .
    Sålt en villa och en tomt Läs mer
  • Charlotte W sålde sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-24

Lövekulle/skår
    Detta är vårt andra hus som vi sålt med hjälp av Anna. Vi valde Anna igen då hon är väldigt proffesionell och kunnig samt att hon alltid finns tillgänglig vilket vi uppskattar! Tack igen Anna! Läs mer
  • Per S köpte sitt hus med hjälp av Anna Larsson en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-21

Stockslycke
    Proffsig, bra, ihärdig... bra bemötande Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg