Annie Majlöf
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 36 Läs vad Annie Majlöf

• Vedran S köpte sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-03-25

Köpt bostad
    Trevlig och hjälpsam!
    Allt gick snabbt och enkelt. Läs mer
  • Jonas N sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-03-10

Centrala Vårgårda
    Trevligt, korrekt och effektivt bemötande. Hade bra koll på vårat område och kunde hitta köpare snabbt eftersom det funnits intresse tidigare. Läs mer
  • Josefine N sålde sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2020-01-16

Vårgårda Väster
    Sålt nybyggd villa. Blev väl bemött av mäklaren.

Förväntade mig att få hjälp med allt som hör till en säljprocess och inte själv behöver fixa så mycket. De förväntningarna har uppfyllts.

Sammanfattningsvis tycker jag att allt sköttes väldigt bra. Läs mer
  • Wiktor S sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-10-12

Centrala Vårgårda
    Sålt bostadsrätt. Ett väldigt bra och proffsigt bemötande! Allt flöt på väldigt bra. Läs mer
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-10-10

Centrala Vårgårda
    Sålt bostadsrätt. Mycket nöjd med Annies bemötande. Att ha Annie som mäklare har känts tryggt ifrån början till slut. Läs mer
  • Stefan J sålde sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-09-07

Hjälpsam, vänlig, nåbar
    Ganska ny i jobbet men mycket villig att lära Läs mer
  • Henrik D köpte sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-09-02

Centrala Vårgårda
    Har köpt en 1 1/2 villa i vårgårda. Nöjd med bemötande och service överlag men anser nu i efterhand när vi fått tillgång till huset, att utgångspriset var ca 300k för högt. I telefon pressa hon mig också att höja budet jag först lagt. Känns som vi gjort en dålig affär. Läs mer
    2019-09-02 Annie M svarar Henrik D
    Hej! Tråkigt att ni upplever det så. Jag skulle aldrig pressa någon till ett beslut. Det ligger inte i min natur. Min ambition är att alla ska vara nöjda. Både köpare och säljare. Säljaren kunde tänka sig att släppa huset innan ordinarie försäljning till ett visst pris. Ni valde att acceptera det. Inget som jag känner att jag tvingade er till. Finns det något jag kan göra så tveka inte att kontakta mig.
  • Maria G köpte sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-08-27

Vårgårda Sydväst
    Jag köpte en sommarstuga. Jag belv mycket väl bemött av Annie och alla hennes kollegor som jag kom i kontakt med. Hela upplevelsen var smidig och enkel tack vare Annies sätt att kommunicera och tack vare hennes trevliga och professionella sätt. Läs mer
  • Karl J skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-08-14

Värderat bostad. Trevlig, lyssnade, bra service. Läs mer
  • Rakel H köpte sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-08-14

Super på alla sätt och vis!!!
    Proffsig, lätt att kommunicera med, varm och trevlig samt oerhört kompetent. Vi är otroligt nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Viktoria Bernerek