Annie Majlöf

Annie Majlöf

Annie Majlöf är mäklare på Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Annie Majlöf har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Annie Majlöf har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.8. Annie Majlöf har haft 39 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 50 Läs vad Annie Majlöf

• 2020-11-15
    Suverän. Bra kommunikation och förtroendeingivande.
    Filip H
    • 102.5 m²
    • Centrala Vårgårda
    köpte sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
  • 2020-11-15
    Jag köpt en villa i Vårgårda med Annie och hon var jätte trevlig, visade sig vara en duktig mäklare, professionell, organiserade och med bra kunskap om allt vi frågade henne. Vi är jättetacksamma för att vi hade henne som mäklare och vi ska tänka på det dagen vi tänker att sälja huset, säkert!
    Gisele B
    • 125.0 m²
  • 2020-11-02
    Väldigt yrkeskunning och professionell. Vänligt bemötande och mycket flexibel.
    Bo G
    • 2:a
    • 72.0 m²
    • Centrala Vårgårda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
  • 2020-10-31
    Vi fick hjälp med att sälja vår lägenhet och vi blev jätte nöjda över affären.
    Richard L
    • 3:a
    • 65.5 m²
    • Centrala Vårgårda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
  • 2020-10-27
    Samverkan med rak och ärlig kommunikation genom säljprocessen av bostadsrättslägenhet.
    Monika L
    • 2:a
    • 72.0 m²
  • 2020-10-11
    Annie är väldigt trevlig och får en att känna ett lugn. Förklarar bra om det är något man inte förstår.
    Peter S
    • 135.0 m²
    • Centrala Vårgårda
    sålde sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
  • 2020-10-07
    Köpt ett torp. Annie har varit tillgänglig hela tiden under vårat köp av torpet med våra frågor och även när vi behövt hjälp. Hennes hjälpsamhet, kunnighet och väldiga trevliga sätt har gjort oss trygga hela vägen i vårat köp. Vi tycker att hon har varit fantastisk.
    Karin N
    • 38.0 m²
    • Vårgårda Väster
  • 2020-09-20
    Annie är mycket professionell och empatisk. Hon gav information på ett lättförståelig sätt och var tillgänglig när man sökte henne. Mitt hus såldes efter en enda visning. Budgivningen sköttes och Annie gav även vid den adekvat information och rådgivning. Vi är ju inte helt i hamn med affären men hittills har jah bara bra saker att säga.
    Catharina A
    • 110.0 m²
    • Vårgårda Centrala
  • 2020-09-18
    Fick hjälp att sälja huset. Trevlig mäklare som kändes duktig. Positiv person.
    Nils L
    • 185.0 m²
    • Herrljunga Söder
  • 2020-09-07
    sålt ett hus jätte bra ung tjej som vill arbeta.inga problem om jag råkade ringa lite sent på kvällen om några frågor som jag hade.gjorde allt för oss.vi hade bra kontakt. Tänkte inte på det.Ja men oj ja Annie har verkligen skött sitt jobb ock mer därtill.Hon gav inte upp. Mitt hus var svårsålt som vi ABSOLUT inte trodde från början.liten chock.tänkte det här är inga bekymmer men det var det.6st visningar behövdes innan det blev sålt till slut.Nu är jag glad o kan gå vidare med familjen
    Stefan H
    • 134.0 m²
    • Vårgårda Centrala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte