Viktoria Bernerek
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 113 Läs vad Viktoria Bernerek

• Hanna L köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-08-16

Tydlig, inlyssnande, noggrann och ingav förtroende. Läs mer
  • Marie H sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-08-15

Centrala Vårgårda
    Har sålt en bostadsrätt som Viktoria med sin ödmjukhet och proffsighet gjorde att vi blev överförväntan nöjda.
    Viktoria är en genomvarm, proffsig och go tjej som jag rekommenderar att alla ska anlita. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-08-13

Centrala Vårgårda
    Viktorias hjälp och proffsiga vägledning var ovärderlig när jag skulle sälja min villa. Läs mer
  • Jakob G köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-06-12

Vi har köpt ett hus i Vårgårda.

Victoria löste affären väldigt smidigt, hon hade stor förståelse för att vi inte va så vana inom branschen och hjälpte oss på ett väldigt snällt och pedagogiskt sätt henom hela processen.

Victoria hjälpte oss så bra att vi valde fastighetsbyrån även som säljare av vår lägenhet i Göteborg.

Upplevelsen var suverän och nu har vi vårt hus 🏡☀️ Läs mer
  • Jim F köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-04-29

Köpt bostad.
    Mycket tillmötesgående mäklare som jag upplevde gjorde allt för att göra båda parter nöjda.
    Svarade snabbt, tog snabbt reda på informationen som jag efterfrågade.
    Högsta möjliga betyg! Läs mer
  • Caroline R köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-04-08

Bästa mäklaren. Lugn, trygg och återkopplar alltid. Läs mer
  • Florim B köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-03-06

Jätte duktig mäklare jätte duktig Läs mer
  • Viviann L sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-02-18

Viktoria skötte försäljningen av våran fastighet på ett fantastisk sätt, från början till slut. Proffs!

Viviann o Lars Läs mer
  • Arne A sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-02-14

Bra
    Proffsig
    Förberedd
    Punktlig Läs mer
  • Gisele B köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

2019-01-28

Jag köpte ett hus och Viktoria har varit mycket hjälpsam, snäll och ärlig professionell hela tiden, från början till slutet, med en stor uppmärksamhet på detaljer. Jag rekommenderar totalt och säkert. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Viktoria Bernerek