Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås — Visa karta

Din mäklare i Vårgårda/Herrljunga
Som mångårig lokal fastighetsmäklare blir vi din naturliga samarbetspartner när du funderar på att förändra ditt boende.

Vi gillar att jobba lokalt, det är lite av vår affärsidé, och detta gör att vi känner väl till marknaderna vi verkar på. Vi har visningar i Vårgårda och Herrljunga varje vecka, och känner till vilka som vill flytta hit. Om du är en av dem – kontakta oss gärna för att höra om vad som är på gång!

Andra delen av vårt team finns i Alingsås. Totalt tio mäklare och tre assistenter i olika åldrar bidrar till en gynnsam mix av lång erfarenhet och nytänkande entusiasm. Tillsammans med våra systerkontor i kringliggande kommuner gör vi alltid vårt bästa för att du som säljare och köpare ska få den hjälp du behöver.

Fastighetsbyråns marknadsledande position i Sverige i kombination med vår starka lokalkännedom och breda nätverk i såväl Vårgårda som Herrljunga innebär en trygg och optimerad bostadsaffär. Vi har en plan för varje kund såväl före, under som efter bostadsbytet. Vi är med dig. Hela vägen hem.

Läs vad 207 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

• 2020-03-25

Vedran S skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Köpt bostad
    Trevlig och hjälpsam!
    Allt gick snabbt och enkelt. Läs mer
  • Malin B

2020-03-24

Malin B skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi köpte en villa i Herrljunga genom Cecilia. Fick då ett stort förtroende för henne tack vare att hon var väldigt insatt i objektet. Hon var också väldigt trevlig och tillmötesgående utan att vara påträngande (vi hade tittat på flera objekt som Cecilia hade ansvar för innan det blev köp). Kände att hon förstod och respekterade våra önskemål. När vi sedan skulle sälja vårt tidigare hus så blev det självklart för oss att anlita Cecilia som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-13

Mare L skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Cecilia är en trevlig och kompetent mäklare som hjälpte oss att sälja vårat hus. Vi blev väl omhändertagna från första början. Vi rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
  • 2020-03-10

Jonas N skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Trevligt, korrekt och effektivt bemötande. Hade bra koll på vårat område och kunde hitta köpare snabbt eftersom det funnits intresse tidigare. Läs mer
  • 2020-03-07

Margareta M skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har sålt vår villa med Cecilias hjälp. Hon har lotsat igenom försäljningsprcessen i den lugna takt som vi har behövt. Cecilia har funnits tillgänglig och har svarat på alla våra frågor med stort tålamod. Vi är mycket nöjda med henne och kan varmt rekommendera henne.
    Margareta och Seppo Myllykoski , Herrljunga Läs mer
  • 2020-02-24

Rasmus K skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Min sammanfattande uppfattning vid köpet av Stora Skolgatan 35 är positiv. Mäklaren Cecilia är förtroendeingivande och har skött sitt uppdrag på det sätt som jag förväntat mig. Läs mer
  • 2020-02-21

Johanna K skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Villa
    Köpt
    Bra och saklig i bemötande Läs mer
  • 2020-02-16

Inga-lill L skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Cecilia hjälpte oss att sälja vår villa i Ljung. Hon är enkel och trevlig i sitt bemötande, hjälpsam och bra på att informera. Läs mer
  • 2020-02-07

Ulrika W skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Cecilia har varit fullständigt ovärderlig för oss i vårt köp av Tostared Uppergården 1!Utan hennes engagemang hade vi aldrig fått vårt drömställe...Cecilia är en mäklare utöver det vanliga, hon har genuint klientens väl och ve prioriterat!😍Vi kommer rekommendera Cecilia till alla som går i säljartankar, för hon är helt enkelt BÄST!!!❤❤❤ Läs mer
  • 2020-02-07

Nicklas A skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Jag solade en 4a på tranan i Herrljunga tyckte att mäklaren inte tryckte på
    Och uppfattade henne som mindre intresserad. Läs mer
  • 2020-01-31

Kenneth N skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Köpt två:a 66 kvm. Blev bemött proffsigt och trevligt av Cecilia och kunde mycket om området, staden och lägenheten. Var alltid tillgänglig, snabb på svar och lätt att prata med. Trivdes med henne jättebra, glad att jag fick henne som mäklare! Betyg 5/5 Läs mer
  • 2020-01-16

Josefine N skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt nybyggd villa. Blev väl bemött av mäklaren.

Förväntade mig att få hjälp med allt som hör till en säljprocess och inte själv behöver fixa så mycket. De förväntningarna har uppfyllts.

Sammanfattningsvis tycker jag att allt sköttes väldigt bra. Läs mer
  • 2020-01-13

Sven-erik L skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Bostadsrätt. Cecilia har varit väldigt lagom för mig - inte för mycket o inte för lite. Hela tiden väldigt tydlig o rak, vilket jag kanske uppskattat allra mest. Mycket snabb återkoppling vid frågor. Kan varmt rekommenderas som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-28

Jonas E skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Köpt villa med hjälp av Cecilia.
    Utmärkt bemötande
    Hade inga förväntningar riktigt då de va första gången jag köpte hus men tyckte hon gjorde ett väldigt bra jobb.
    Supernöjd Läs mer
  • 2019-11-20

Isabella Ö skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har köpt en villa på landet och blev väldigt bra bemött av Cecilia. Då vi varit på många visningar där mäklare inte brytt sig hade vi höga förväntningar när vi kom hit och träffa Cecilia första gången och hon uppfyllde alla våra krav.
    Tack Läs mer
  • 2019-11-07

Thomas T skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Mycket trevligt bemötandet.
    Kunnig hjälpsam .
    Kände mig trygg med köpet av fastigheten . Läs mer
  • 2019-10-26

Susan S skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt en villa. Bra bemötande. Höga förväntningar som infriades. Läs mer
  • Stefan F

2019-10-13

Stefan F skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt sommarbostad .
    Cecilia J ska ni vara rädda om!!
    Hon är underbar och skärpt. Läs mer
  • 2019-10-12

Wiktor S skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt bostadsrätt. Ett väldigt bra och proffsigt bemötande! Allt flöt på väldigt bra. Läs mer
  • 2019-10-10

Anna S skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt bostadsrätt. Mycket nöjd med Annies bemötande. Att ha Annie som mäklare har känts tryggt ifrån början till slut. Läs mer
  • 2019-10-07

Jennifer B skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har precis sålt våran villa med hjälp av Cecilia! Man blir alltid väl mött av positivitet, ärlighet och ett glatt leende. Cecilia ger bra vägledning från första mötet till såld bostad.
    Vid vårt första möte önskade jag kontinuerlig uppdatering och god kontakt, det är precis vad jag fått! Super nöjd! Läs mer
  • 2019-10-05

Hans-Lennart H skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Hon var trevlig och tillmötesgående och hon fick ju jobbet
    gjort. Läs mer
  • 2019-09-14

Sandra K skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    En tillgänglig, flexibel och positiv mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt! Läs mer
  • 2019-09-12

Monica H skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt en villa och köpt en bostadsrätt. Cecilia har hjälpt mig i båda fallen och det har hon gjort storartat. Jättego tjej med båda fötterna på jorden, hon är lätt att prata med och mycket lyhörd! Läs mer
  • Jörgen W

2019-09-07

Jörgen W skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Professionell, korrekt, tydlig, service minded, bra bemötande och raka puckar framför allt.
    Hon uppträder PRECIS som man vill att en mäklare ska göra! Läs mer
  • 2019-09-07

Stefan J skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Hjälpsam, vänlig, nåbar
    Ganska ny i jobbet men mycket villig att lära Läs mer
  • 2019-09-02

Henrik D skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Har köpt en 1 1/2 villa i vårgårda. Nöjd med bemötande och service överlag men anser nu i efterhand när vi fått tillgång till huset, att utgångspriset var ca 300k för högt. I telefon pressa hon mig också att höja budet jag först lagt. Känns som vi gjort en dålig affär. Läs mer
    2019-09-02 Annie M svarar Henrik D
    Hej! Tråkigt att ni upplever det så. Jag skulle aldrig pressa någon till ett beslut. Det ligger inte i min natur. Min ambition är att alla ska vara nöjda. Både köpare och säljare. Säljaren kunde tänka sig att släppa huset innan ordinarie försäljning till ett visst pris. Ni valde att acceptera det. Inget som jag känner att jag tvingade er till. Finns det något jag kan göra så tveka inte att kontakta mig.
  • 2019-08-27

Maria G skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Jag köpte en sommarstuga. Jag belv mycket väl bemött av Annie och alla hennes kollegor som jag kom i kontakt med. Hela upplevelsen var smidig och enkel tack vare Annies sätt att kommunicera och tack vare hennes trevliga och professionella sätt. Läs mer
  • 2019-08-26

Daniel G skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    ................................................................... 😁 Läs mer
  • 2019-08-20

Bess K skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Jag har sålt 2 objekt, 1 hus och 1 bostadsrätt genom Cecilia Johansson.
    Hon har visat stor kunnighet, vänligt bemötande, oerhörd tillgänglighet.

Skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
  • 2019-08-18

Lena B skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har sålt åkermark. Cecilia gjorde ett gott intryck och var kunnig. Hon fanns alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda med hennes arbete och har bara gott att säga. Läs mer
  • 2019-08-16

Hanna L skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Tydlig, inlyssnande, noggrann och ingav förtroende. Läs mer

Jan G skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Har sålt en villa.

Ett mycket bra och engagerat bemötande som ingav förtroende.

Vi hoppades att finna en köpare som vi samt våra närmsta grannar kunde acceptera och till ett pris som vi satt upp för att finansiera vårt nya boende. Cecilia fann både rätt köpare och en prisbild som låg över vår förväntade.

Cecilia har varit till full belåtelse och vi upplevde henne som mycket engagerad och väl insatt i sin mäklarroll. Läs mer
  • 2019-08-15

Yvonne G skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Har sålt en villa.
    Ett mycket bra och engagerat bemötande som ingav förtroende.
    Vi hoppades på att finna en köpare som vi och våra närmsta grannar kunde acceptera och till ett pris som vi satt upp för att finansiera vårt nya boende. Vår mäklare fann både rätt köpare och en prisbild som låg över vår förväntade.
  • 2019-08-15

Marie H skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Har sålt en bostadsrätt som Viktoria med sin ödmjukhet och proffsighet gjorde att vi blev överförväntan nöjda.
    Viktoria är en genomvarm, proffsig och go tjej som jag rekommenderar att alla ska anlita. Läs mer
  • 2019-08-15

Kerstin S skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt villa i Herrljunga.

Eftersom Kerstin är en bit över 90 så hade hon väldigt många frågor som i vissa fall återkom flera gånger, då var Cecilia var väldigt vänlig och tillmötesgående. Hon tog ofta kontakt med Kerstin för att informera hela tiden vad som hände.

Förväntningarna var väl inte så stora, allt flöt på.

Jag som skriver detta är svägerska till Kerstin och varit med vid flera tillfällen.
    MVH Birgitta Karlsson Läs mer
  • 2019-08-15

Hanna K skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Köpt hus och sålt bostadsrätt. Väldigt engagerad mäklare men blev lite svår att få tag på när köpet/försäljningen var klar. Läs mer

Karl J skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Värderat bostad. Trevlig, lyssnade, bra service. Läs mer

Rakel H skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Super på alla sätt och vis!!!
    Proffsig, lätt att kommunicera med, varm och trevlig samt oerhört kompetent. Vi är otroligt nöjda! Läs mer

Hanna L skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt villa. Fick tydlig info från mäklaren. Hon lyssnade in oss och gav kloka råd. Läs mer
  • Kristina L

2019-08-13

Kristina L skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Viktorias hjälp och proffsiga vägledning var ovärderlig när jag skulle sälja min villa. Läs mer
  • 2019-08-13

Felix S skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Ärlig, uppriktig, noggrann, vänlig, duktig.

Är några av många positiva ord som passar bra för att beskriva Cecilia!

Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-08-13

Roger A skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Mycket bra bemötande och brydde sig om oss och följde upp oss efter att köpet genomförts .En mycket bra mäklare!! Läs mer

Urban E skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Profisionellt och trevligt bemötande! Läs mer

Anna B skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi köpte ett hus på landet i sommar och hade kontakt med Annie Majlöf redan innan objektet fanns ute på marknaden. Från första stund fått ett mycket gott, personligt och professionellt intryck och är mycket nöjda med hur hon har hjälpt oss igenom processen och gått den extra milen för att svara på frågor och guida när vi var osäkra på hur saker och ting fungerade. Vänlig i kontakten i meddelande, telefonsamtal och möten.
    Vi är väldigt nöjda och kände oss trygga med Annie som mäklare i vårt allra första husköp! Läs mer

Marie A skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Tydlig. Tog reda på saker som vi undrade. Snabb återkoppling. Vi köpte fritidshus. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-13

Jessica E skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Fritidshus.
    Mycket bra.
    Kunde svara på frågor och ge ett tryggt intryck. Läs mer

Bernt H skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Min fru Iris och jag köpte två tomter med Annie Majlöf som mäklare..
    Vårt omdöme om Annie Majlöf är att hon var.
    mycket kunnig,
    tillmötesgående,
    vänlig och trevlig.

Hon levde helt upp till våra förväntningar och gjorde ett utmärkt jobb.
    Med Vänlig Hälsning
    Bernt Hägerlöf Läs mer

Suzanne K skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Jag har sålt fritidshus
    Trevlig, kunnig och serviceinriktad
    Duktig på att förklara detaljer i kontrakt
    Snabb och smidig affär Läs mer

Eva S skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Villa, trevligt och proffsigt bemöttjag hade inga större förväntningar utan är nöjd med det som blev. Helt klart supernöjd med ANnie. Läs mer
Viktoria Bernerek
Cecilia Johansson