Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Din mäklare i Vårgårda/Herrljunga
Som mångårig lokal fastighetsmäklare blir vi din naturliga samarbetspartner när du funderar på att förändra ditt boende.

Vi gillar att jobba lokalt, det är lite av vår affärsidé, och detta gör att vi känner väl till marknaderna vi verkar på. Vi har visningar i Vårgårda och Herrljunga varje vecka, och känner till vilka som vill flytta hit. Om du är en av dem – kontakta oss gärna för att höra om vad som är på gång!

Andra delen av vårt team finns i Alingsås. Totalt tio mäklare och tre assistenter i olika åldrar bidrar till en gynnsam mix av lång erfarenhet och nytänkande entusiasm. Tillsammans med våra systerkontor i kringliggande kommuner gör vi alltid vårt bästa för att du som säljare och köpare ska få den hjälp du behöver.

Fastighetsbyråns marknadsledande position i Sverige i kombination med vår starka lokalkännedom och breda nätverk i såväl Vårgårda som Herrljunga innebär en trygg och optimerad bostadsaffär. Vi har en plan för varje kund såväl före, under som efter bostadsbytet. Vi är med dig. Hela vägen hem.

Läs vad 304 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga 2

• sålde sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2021-06-22
    Har upplevt försäljningen av min fastighet mycket positivt
    Annie har hela vägen varit informativ och kunnig
    Mycket vänlig och tillmötesgående
    Gott om humor och trevlig
    Har känt stor trygghet med Annie hela vägen
    Bara rosor 🌹
  • sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Mycket professionellt bemötande!
    Viktoria Bernerek levde i allra högsta grad upp till mina förväntningar. Hon var engagerad och professionell genom hela affären.
  • Stefan P
    2021-06-17
    Mycket duktig och professionell. Levde absolut upp till förväntningarna.
    • Nordvästra Vårgårda
    2021-06-17
    Vårt omdöme om Viktoria är mycket gott.
    Vi är mycket tacksamma för all hjälp vi fått av henne vid vår försäljning.
    Kan varmt rekommendera henne.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2021-06-17
    Bara bra på alla vis. Serviceinriktad, trevlig, tydlig
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2021-06-14
    Utmärkt professionell från första ögonblick.
    2021-06-14
    Engagerad och professionell. Lätt att få tag på, oavsett tidpunkt
    2021-06-14
    Från första mötet med Hanna har det känts bra. Vi har hela tiden kunnat föra en konstruktiv dialog. Hanna har gett ett stabilt intryck med att ha kunskapen och läget under kontroll. Hon har låtit mig som säljare få göra det i min takt, samtidigt som hon har tipsat om vad som kan vara lämpligt att göra. Under säljprocessen har Hanna visat stort engagemang köparna och även erbjudit privat visning av huset. Jag har hela tiden känt att man kan kontakta henne när man har frågor.
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Mycket glad och trevlig!
    Hjälpsam och lätt att jobba med!
    2021-06-14
    Trevlig o nöjd på alla sätt fanns där hela tiden på föredömligt sätt bästa mäklaren
    2021-06-14
    Vi blev bemötta väldigt bra. Från början till slut. Svarar på dom frågor vi har/hade och förklarade saker och ting tydligt.
    2021-06-09
    Raka svar, håller vad hon lovar, återkopplar med information som hon har lovat. Allt med en bra hastighet.
    2021-06-08
    Vi är jättenöjda med hjälpen vi fick av Hanna.
  • köpte en tomt med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2021-06-07
    Viktoria har vart väldigt bra i hela köp-processen, om hon inte haft svar på våra frågor direkt så kollar hon upp och återkopplar snabbt!
    2021-06-07
    Vår säljresa tillsammans med Hanna på Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga har varit toppen från början till slut. Vi har kunnat bolla olika scenarion och hon har stöttat oss i våra tankar.

Hanna är lugn, trygg och inlyssnande. Vi är väldigt nöjda!
    • Östra Vårgårda
    2021-06-04
    Lättillgänglig, svarade snabbt på frågor, trevlig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2021-06-04
    Köpt bostadsrätt. Mkt nöjd med mäklaren. Trevlig, tillvaratogs både köpare o säljares intressen. Mkt trevlig o i lyssnande.
    2021-06-04
    Köpte villa med Viktoria som mäklare.
    Viktoria var enkel, genuin, påläst och en inte för påflugen mäklare.
    Förväntade oss tydlighet, nåbarhet och proffessionalitet, och allt uppfyllde hon utan problem.
    Viktoria vet hur hon ska varva att vara personlig och professionell, vilket vi uppskattade väldigt mycket.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2021-06-01
    Vi köpte en lägenhet/radhus och vi tycker att allt har gått smidigt. Hanna har varit väldigt tydlig och duktig. Det var svårt med förväntningar då detta är första gången för oss men jag tycker att Hanna hjälpte oss med allt vad vi behövde.
    2021-05-26
    Trevlig, kunnig, tålmodig och ärlig
    • Östra Vårgårda
    2021-05-24
    Väldigt duktig mäklare. Jätte nöjd med jobbet hon gjorde. Tack för allt!
    2021-05-18
    Har faktiskt svårt att tänka mig en bättre mäklare än Viktoria. Hon har från början till slut varit oerhört professionell men ändå med ett personligt bemötande, funnits tillhanda för att ge råd utan att pressa på och låtit oss genomföra processen i den takt som passat oss. Med sin kunskap, integritet och lyhördhet har Viktoria varit ett ovärderligt stöd och jag skulle utan tvekan anlita henne igen om det blev aktuellt.
    2021-05-12
    Vi har sålt en villa i Vårgårda. Vi beslutade att använda Fastighetsbyrån och blev väldigt bra bemött av Viktoria. Resultatet av försäljningen blev över förväntan och detta tack vare ett professionellt och effektivt arbete av henne. Heder åt Viktoria.
    2021-05-12
    Viktoria har verkligen överträffat våra förväntningar. På ett mycket proffsigt och effektivt sätt stöttade hon oss och genomförde en snabb affär med Tångavägen 17, till stor belåtenhet. Tack än en gång Viktoria! //Olle
    2021-05-09
    Köpte villa med min sambo. Superenkelt, fick bra information och lätt att få kontakt. Mycket bra bemötande vid alla tillfällen.
    2021-05-04
    Vilken trygghet och proffsighet Viktoria förmedlade när vi sålde vårt hus. Hon kom med bra råd, svarade på frågor, tog sig tid och har ett bra bemötande. Vi är jättenöjda!
    2021-05-04
    Köpt bostad genom Viktoria!
    Har bara positivt att säga om henne!
    • Nordvästra Vårgårda
    Sålt en villa.
    Bra, duktig, engagerad och hjälpsam.
    Levde upp till alla våra förväntningar.
    2021-04-26
    Viktoria är precis en sån mäklare man önskar möta som köpare. Kommunikativ, kunnig och hjälpsam. Hon hjälpte oss att göra det möjligt att köpa ett hus från andra sidan av landet. Vi kan starkt rekommendera henne!
    2021-03-28
    Service minded och ett trevligt bemötande. Bra kommunikation och återkoppling under hela resan.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2021-03-19
    Har sålt min bostad.
    Blev väl bemött av Hanna och hon levde upp till mina förväntningar.
    2021-03-18
    Hanna hjälpte oss med köp av bostadsrätt.
    Bra kommunikation och väldigt anträffbar mäklare. Inget att anmärka på. Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2021-03-18
    Annie skötte försäljningen av min bostadsrätt mycket proffsigt.
    Jag är mycket nöjd!!
    2021-03-13
    Hanna har varit fantastisk att ha med sig på vägen genom försäljningsprocessen av vår bostadsrätt! Hanna är lugn, trygg, positiv, stöttande, inlyssnande, mycket kompetent, ansvarsfull och trevlig att ha o göra med.
    Dessutom är hon alltid nåbar, svarar snabbt på telefon och sms.
    Vi är helt enkelt OTROLIGT NÖJDA!!
    2021-03-03
    Friliggande villa i halvplansutförande, till salu.
    Vad det gäller Hanna, så har hon en lyssnande männniska .
    och uppträdde verkligen som jag uppfattar det väldigt korrekt både mot säljare och köpare, så vi är nöjda med resultatet.
    2021-03-02
    Försäljning av bostadsrätt i Vårgårda. Annie hanterade detta mycket snabbt och smidigt och guidade oss på ett föredömligt sätt. Mycket bra!
    2021-02-28
    Utmärkt genom hela processen, vi är jätte nöjda!
    2021-02-07
    Annie var proffsig, trevlig, strukturerad! Vi köpte radhus, allting gick väldigt smidigt.
    2021-02-07
    Köpt radhus. Annie var väldigt proffsig och trevlig. Gav all information man behövde och man kände sig trygg hela vägen genom hela processen.
    • Södra Herrljunga
    2021-02-02
    Sålt bostad. Lyssnande och fint bemötande Rak och proffesionell i hanteringen.
    2021-02-01
    Vi har fått utmärkt hjälp vid försäljningen av vår villa. Trevligt bemötande och proffsig.
    Motsvarade väl våra förväntningar.
    2021-01-27
    Viktoria har en förmåga att man känner sig trygg och lugn i en situation som man annars kan känna sig stressad i. Viktoria kunde svara på alla frågor vi hade och ställde även upp på helgen när det uppstod ett behov att ta fram en fullmakt som behövdes.
  • Jessica Å
    • Södra Herrljunga
    2021-01-27
    Väldigt bra bemötande, kunnig och tydlig i kommunikationen. All kontakt med Hanna har gått väldigt smidigt och det har känts tryggt att ha henne som mäklare.
    2021-01-24
    Sålt min en och enhalvplansvilla med 6 rum och kök.
    Då jag känner Viktoria sedan tidigare var det naturligt att välja henne som mäklare.
    Viktoria är snabb, pålitlig och mycket proffsig i sin yrkesutövning.
    Hon har dessutom ett glatt och mycket trevligt sätt och jag kan varmt rekommendera henne.
    2021-01-24
    Försäljningen av huset gick smidigt. Viktoria är lätt att ha att göra med, och oerhört hjälpsam och förstående.
    Hon fanns alltid till hands och svarade snabbt på våra frågor, och förklarade allt på ett mycket bra sätt.
    2021-01-22
    Sålde våran villa i Vårgårda genom Viktoria och vi är väldigt nöjda med henne
    Trevlig glad skämtsam och kontaktbar hela tiden även sent på kvällar
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
    2021-01-18
    En väldigt duktig och kunnig mäklare som ger snabba svar
    och har framförhållning på kommande händelser
    2021-01-09
    Alltid snabb respons och ger ständigt intryck av tillit och trygghet. Högst professionell!
    2021-01-01
    Vi köpte vårt första hus i Vårgårda. Trevligt bemötande redan vid visning och fortsatt bra kontakt genom hela affären. Upplever Annie som mycket kompetent mäklare!