Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Din mäklare i Vårgårda/Herrljunga
Som mångårig lokal fastighetsmäklare blir vi din naturliga samarbetspartner när du funderar på att förändra ditt boende.

Vi gillar att jobba lokalt, det är lite av vår affärsidé, och detta gör att vi känner väl till marknaderna vi verkar på. Vi har visningar i Vårgårda och Herrljunga varje vecka, och känner till vilka som vill flytta hit. Om du är en av dem – kontakta oss gärna för att höra om vad som är på gång!

Andra delen av vårt team finns i Alingsås. Totalt tio mäklare och tre assistenter i olika åldrar bidrar till en gynnsam mix av lång erfarenhet och nytänkande entusiasm. Tillsammans med våra systerkontor i kringliggande kommuner gör vi alltid vårt bästa för att du som säljare och köpare ska få den hjälp du behöver.

Fastighetsbyråns marknadsledande position i Sverige i kombination med vår starka lokalkännedom och breda nätverk i såväl Vårgårda som Herrljunga innebär en trygg och optimerad bostadsaffär. Vi har en plan för varje kund såväl före, under som efter bostadsbytet. Vi är med dig. Hela vägen hem.

Läs vad 415 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga 2

• sålde sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag tyckte om Hanna direkt när vi träffades första gången i Od.
    Hon är väldig ödmjuk,lugn i sin roll som mäklare, jag fick ett gott förtroende direkt för henne.Jag berömmer henne i all sin kunskap.Jag har inget att klaga på henne.
    Jag är hel nöjd henne hittills.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket bra, hon gjorde ett mycket bra intryck och var mycket kompetent! Rekommenderar henne alla dagar i veckan.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-06-29 Verifierad kund
    Super bra bemötande, fick hjälp med allt och fick alltid svar på frågor. Hanna är en väldigt trevlig person att ha att göra med och super proffsig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-06-26 Verifierad kund
    Viktoria är en fantastisk mäklare, snabb återkoppling oavsett dag och tid, trevlig, kunnig och oerhört hjälpsam i alla delar i processen. Kunde inte varit mer nöjd och kommer definitivt vända mig till Viktoria när det blir aktuellt igen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-06-17 Verifierad kund
    Smidig snabb affär. Kunnig mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-06-01 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Förväntningarna vi hade var att vi skulle få sålt lägenheten. Och det överträffades med bravur. Väldigt proffsigt och bra support genom hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-05-30 Verifierad kund
    Det är 2:a gången vi köper bostad. Även 2:a gången vi köper bostad där Viktoria är mäklare.
    Bra bemötande, kunnig och väldigt trevlig!
    2022-05-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Bra genomgång av köpavtal m.m.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Viktoria är snabb på återkoppling och skötte allt fantastiskt bra. Vi känner oss väldigt nöjda med all hjälp av henne.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Hanna. Hon är trevlig, kunnig och alltid lätt att få tag i. Vi blev bemötta med värme och proffsighet. Hon har ordnat med besiktning, fotografering och allt annat på bästa sätt. Vi kan verkligen rekommendera andra att anlita Hanna.
  • Emmelie A
    2022-05-25 Verifierad kund
    Hon var helt fantastisk. Trevlig och härlig tjej som kunde svara på frågor och löste allt med möten och tider för att det skulle passa alla. Förklarade allt i kontraktet så man kände sig trygg.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra och trevligt bemötande enda ifrån start, när vi ställt våra frågor har vi alltid fått snabb och tydlig återkoppling, även utanför kontorstid.
    Hon presenterade oss med säljaren på ett mycket bra och professionellt sätt,och har hela vägen varit tydlig med vad vi behöver vara införstådda i gällande kontrakt och så vidare.

Hittills har vi varit jätte nöjda med affären och vi tror att vi kommer vara det fortsatt ochså.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Hanna hjälpte oss med försäljning av vårat hus med värme och trygghet. Hon såg våra behov och var jordnära. Jag skulle med glädje rekommendera andra att anlita Hanna som mäklare.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Att sälja bostad med Hanna som mäklare var toppen! Högt engagemang och flexibel vilket gjorde det smidigt för alla parter. Jag fick snabbt förtroende för Hanna då Hon är väldigt kunnig och genuin i sitt bemötande vilket gjorde mig lugn och trygg i affären.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-05-22 Verifierad kund
    Lugn, strukturerad och trevlig.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Viktoria är mycket trevlig, pålitlig och duktig
  • sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-05-11 Verifierad kund
    Ödmjuk, Vänlig, professionell och engagerad.
  • Wictor B
    2022-05-11 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Viktoria hon har bra koll och är tillgänglig när man söker henne.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Hanna. Hon har skött sitt uppdrag på absolut bästa sätt.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Hanna gav oss ett proffesionellt intryck och det har känts tryggt att ha anlitat henne, det har gått snabbt och smidigt vilket vi uppskattar.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Min upplevelse är att Hanna är en lyhörd person. Hanna är också tydlig gällande allt vad som rör köpet av fastigheten

Jag känner trygghet och förtroende med Hanna som kontakt person gällande mitt köp.

Jag hade inga speciella förväntningar innan köpet mer än att jag ville ha en tydlighet och kunna fråga om allt. Det har jag kunnat.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Väldigt trevligt, kunnigt, vettigt och professionellt mäklare.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Kanon ! Lugn och kunnig ställer upp i alla lägen !
  • köpte en tomt med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-04-13 Verifierad kund
    Förtroendegivande, effektiv, trevlig, naturlig.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, tillmötesgående vid kontraktsskrivning.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Trevlig , korrekt. Återkopplar snabbt o bra.
  • sålde en tomt med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-04-13 Verifierad kund
    Bara bäst levde upp till alla förväntningar toppen
    2022-04-12 Verifierad kund
    Hanna har varit väldigt tillmötesgående, trevlig , kunnig, förtroendeingivande, haft bra idéer och gjort allt vi kommit överens om.

Hon har levt upp till alla förväntningar och mer därtill.

Vi är alla väldigt nöjda med Hanna och skulle rekommendera henne till andra.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Hanna Alavik kände av hur vi ville ha det och i vilken takt saker och ting skulle ske.

Allting fungerade väldigt smidigt med fotograf, besiktning mm.
    Hon var väldigt lätt att få kontakt med när man hade frågor mm. Det skedde på tfn, mail eller sms.
    Vi har känt oss trygga hela vägen. Vi skulle gärna använda henne igen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-04-10 Verifierad kund
    Mycket proffsig och mån om att det skulle bli bra för båda parterna. Grymt nöjd!
  • Annika W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-04-10 Verifierad kund
    Jag är lika nöjd denna gången som förra gången jag sålde då Annie var min mäklare då med.
    Är lätt att prata med pålitlig och håller kontakten
    Försäljningen gick super smidigt även denna gången.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Bra information, saklig och tillmötesgående. Vänlig och flexibel.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt.
    Våra förväntningar blev med råge uppfyllda med ett informativt och trevligt bemötande.
    Upplevde att mäklaren hade stor kunskap inom sitt område, var alltid tillgänglig för frågor som resulterade i uttömmande svar.
  • Annika W
    2022-04-03 Verifierad kund
    Proffsig. Lätt att prata med, hon är saklig och är lätt att få tag i om hon inte kan svara här hon alltid av sig efter åt.
    Kan verkligen rekommendera Viktoria.
    2022-04-03 Verifierad kund
    Viktoria är mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Hon är noggrann med att berätta vad som gäller och vad man kan förvänta sig. Otroligt bra säljare!
    2022-03-31 Verifierad kund
    Trevlig, tillgänglig, trovärdig, tar reda på saker, bra återkoppling etc.
  • sålde sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-03-28 Verifierad kund
    En engagerad mäklare med proffesionellt bemötande.
    Annie är lyhörd, hjälpsam & ödmjuk. Stort tack för allt, vi är supernöjda!
  • köpte sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-03-25 Verifierad kund
    Proffsig och snabb på att svara på frågor och mycket kunnig.
    2022-03-23 Verifierad kund
    Muy bien
    Cumplió con todas mis expectativas
    Estamos muy contentos!
    2022-03-21 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Professionell.
  • Sebastian P
    • Sydöstra Vårgårda
    2022-03-16 Verifierad kund
    Andra gången jag gör en affär med hjälp av Viktoria och hon är ett ess! Proffsig och så trevlig som det går att bli. Är alltid snabb på att svara och trollar fram nödvändiga dokument som kaniner ut en hatt, där man själv går bet. Kan bara ge mina varmaste rekommendationer!
    2022-03-03 Verifierad kund
    Proffsigt och sakligt. Annie förmedlar trygghet i sitt arbete och följer god mäklarsed.

Annie lever upp till alla förväntningar som man kan ha som kund.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Viktoria var helt fantastisk att ha att göra med. Driven i sitt yrke och smart ! MEN. Så oerhört empatisk i sitt sätt att möta mig som kund/säljare.
    Förväntningarna var att hon skulle lyckas få huset sålt, och det lyckades hon med !
    Så lyder min sammanfattning !
    2022-03-03 Verifierad kund
    Annie är trevlig, tydlig, ordningsam med bra driv och gott humör. Allt gick smidigt och kändes tryggt.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Viktoria. Hon tog oss igenom köpprocessen på ett sätt som var tryggt, personligt såväl professionellt och tydligt.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Vi blev bemötta med värme och proffsighet. Hon bemötte våra förväntningar, vi hoppades på att det inte skulle kännas pressat eller stressat någon gång från mäklarens sida och det gjorde det aldrig.
    Vi hade en jättebra upplevelse, vi tyckte att Viktoria både är duktig på att se människor och samtidigt proffsig och kunnig.
    Tack!
    2022-02-24 Verifierad kund
    Trevlig, lugn och engagerad mäklare. Lätt att nå via mail. De svar hon inte hade på vissa frågor tog hon reda på direkt under visningen. Allt med köpet gick snabbt och smidigt.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av en lugn och saklig mäklare. Vi fick ett mycket gott intryck av Annie!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-02-24 Verifierad kund
    Profesionellt och korrekt bemötande. Skötte sitt jobb.
    • Sydöstra Vårgårda
    2022-02-24 Verifierad kund
    Viktoria Bernerek från Fastighetsbyrån i Vårgårda har varit helt fantastisk att ha & göra med. Lätt att kommunicera med, tydlig o rak samt väldigt snabb på återkoppling. Hjälpsam, trygg, tillmötesgående & har varit superfin mot oss gällande att ge enkla & greppbara svar på alla våra ”dumma” frågor som uppstår första gången man köper ett hus. Rekommenderar Viktoria varmt.