Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Din mäklare i Vårgårda/Herrljunga
Som mångårig lokal fastighetsmäklare blir vi din naturliga samarbetspartner när du funderar på att förändra ditt boende.

Vi gillar att jobba lokalt, det är lite av vår affärsidé, och detta gör att vi känner väl till marknaderna vi verkar på. Vi har visningar i Vårgårda och Herrljunga varje vecka, och känner till vilka som vill flytta hit. Om du är en av dem – kontakta oss gärna för att höra om vad som är på gång!

Andra delen av vårt team finns i Alingsås. Totalt tio mäklare och tre assistenter i olika åldrar bidrar till en gynnsam mix av lång erfarenhet och nytänkande entusiasm. Tillsammans med våra systerkontor i kringliggande kommuner gör vi alltid vårt bästa för att du som säljare och köpare ska få den hjälp du behöver.

Fastighetsbyråns marknadsledande position i Sverige i kombination med vår starka lokalkännedom och breda nätverk i såväl Vårgårda som Herrljunga innebär en trygg och optimerad bostadsaffär. Vi har en plan för varje kund såväl före, under som efter bostadsbytet. Vi är med dig. Hela vägen hem.

467 omdömen om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Sedan starten hos Reco 2019
  • köpte sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2023-03-17 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Annie som vår mäklare. Hon är professionell och genuin mot båda parter. Riktigt bra mäklare som har vart snabb på att svara och hjälpa oss med de frågor vi har. Allt har vart tydligt från start, väldigt strukturerad. Har känts väldigt tryggt att gå igenom köpet utav vår bostad med Annie, lyhörd, trevlig och kunnig mäklare. Proffsigt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2023-03-09 Verifierad kund
    Proffsig, tydlig och trevlig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2023-03-09 Verifierad kund
    Bäst 7 dagar I veckan.Trevlig påläst kunnig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    • Sydöstra Vårgårda
    2023-03-02 Verifierad kund
    Saklig, effektiv och hög servicenivå. Professionellt agerande rakt igenom hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2023-02-26 Verifierad kund
    Bra bemötande, proffsig, kunnig och trevlig!
    2023-02-18 Verifierad kund
    Så här långt finns inget att klaga på.
    Trevligt, proffsigt bemötande.
    Nu är vi bara halvvägs i processen så kanske för tidigt att ge det slutgiltiga omdömet.
    //Anders
    2023-01-31 Verifierad kund
    Allt har flytit på snabbt och informativt och alltid snabba svar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2023-01-05 Verifierad kund
    Hanna är mycket bra 7 dagar I veckan.8
  • sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-12-14 Verifierad kund
    Vid Varje möte med Viktoria så är kompetens, lyhördhet och omtanke tre ord som jag gång på gång upplever.
    Tryggt att ha en lugn person med koll vid sin sida när man gör stora beslut.
    Kan varmt rekommendera Viktoria samt hennes kollegor. Varför välja något annat än det bästa?
    2022-12-10 Verifierad kund
    Victoria är proffsig och informativ i sin kontakt. Tydlig och strukturerad, alltid med trevlig ton och gott humör. Hon har levt upp till förväntningarna och vi känner oss trygga med vår affär.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Snäll, trevlig å hjälpsam.
    Lägger grym energi på att få allt så bra som möjligt
    2022-12-07 Verifierad kund
    Annie har skött sig utmärkt och varit kunnig och hjälpsam vid frågor. Dessutom trevlig och inger förtroende.
    2022-12-05 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett professionellt sätt och Hanna uppfyllde alla våra förväntningar i samband med husköpet.
    2022-12-03 Verifierad kund
    Viktoria gjorde köpet väldigt smidigt och har varit väldigt trevlig att ha att göra med
    2022-11-18 Verifierad kund
    Allt fungerade mycket bra! Vi är väldigt nöjda!!
    2022-11-07 Verifierad kund
    Professionally, friendly, knowledgable, always available for help.
    Outstandingly terrific!
    2022-11-01 Verifierad kund
    Viktoria Bernereks betyg blir MVG . Hon har hela tiden uppdaterat mig om sina spekulanter på villan. Hon har även visat sig ha en riktigt god kunskap om hur det går till vid en försäljning av bostäder. Så jag kan med glädje rekomendera Viktoria till framtida uppdrag, och önska henne lycka till! MVH Kenney Ekelund med familj 👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-10-29 Verifierad kund
    Jag är supernöjd, proffsigt bemötande dessutom kunnig. Riktigt bra mäklare som svarar på frågor och jobbar strukturerat.
    Det kändes tryggt att gå igenom den här köp processen med en mäklare som är lyhörd, kunnig och proffsig.
    • Östra Herrljunga
    2022-10-18 Verifierad kund
    Everything was perfekt again. I hope it was not the last sell.

Tack så mycket
    2022-10-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig. Alltid snabb återkoppling. Skulle starkt rekommendera till andra.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Proffsigt och vänligt bemötande. Överträffade förväntningarna. Gjorde ett bra jobb och höll oss informerade.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Enkelt . Tydligt . Proffsigt.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Hon är jätte trevligt vi är jätte nöjda med henne
    • Östra Herrljunga
    2022-09-29 Verifierad kund
    Snabb, smidig affär.
    Hanna skötte allt med bravur.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Bra information hela vägen från start till slut
    2022-09-28 Verifierad kund
    Hon var väldigt duktig. De gick fort med allt ihop från visning till kontraktskrivning. Jag rekomendera henne starkt
    2022-09-27 Verifierad kund
    Duktig, trygg och riktigt bra! Rekommenderar verkligen Annie!
    2022-09-27 Verifierad kund
    Full poäng på bemötande, tillgänglighet och kunnighet. Transparent mot alla parter. Bra humor och många skratt får man på köpet. Sonja
    2022-09-26 Verifierad kund
    Super duktig och engagerad. Lättillgänglig vid frågor. Enkel och smidig affär, tack vare Annie.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare som gjorde köpet av bostad lätt och smidigt. Vi kan rekommendera Hanna.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Suveränt bra och trevlig mäklare. Hon levde som vanligt upp till våra högt ställda förväntningar.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och lätt att ha att göra med, hjälpsam, personlig, tillgänglig, kunnig. Allt som en riktigt bra mäklare ska vara! 🌷
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-09-16 Verifierad kund
    Allt gick smidigt och bra, hon var väldigt trevligt och hjälpsam.
  • Simon E
    2022-09-16 Verifierad kund
    Vi träffadde totalt 3 mäklare men det tog oss 2min på mötet för att bestämma oss för att välja Viktoria, vi ångrar oss inte en sekund! För att sammanfatta det kort - bäst helt enkelt, och tipsar alla om att välja Viktoria som mäklare. Så nöjda!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Vi har varot supernöjda med Viktorias hjälp, hon är så trevlig och har verkligen gjort ett så bra jobb med att få oss att känna oss trygga genom denna resan., hon har uppdaterat oss om allt som rört husförsäljningen och varit supersnabb på att svara på våra meddelanden.
    Vi kommer rekommendera Viktoria för våra vänner och bekanta.
    • Västra Vårgårda
    2022-09-14 Verifierad kund
    Proffsigt, kunnigt, affärsmässigt och trevligt bemötande
    • Östra Vårgårda
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande. Levde väl upp till förväntningarna Blev dock något lägre pris än vad vi trodde.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Allt fungerade perfekt. Rekommenderas.
    Alla mina förväntningar levdes upp till. 👍
  • skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    2022-09-11 Spontant omdöme
    Med tanken på att jag gjorde fel omdöme så gör jag om det pga fel hon fick 1/5 vilket är fel hon ska ha 5/5 jätte bra mäklare positiv håller henne som ödmjuk och jätte duktig säljare som var lätt att kommunicera och svarar på alla frågor. Mycket hög omdöme! /Kenan
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jag tycker att Hanna har gjort ett mycket bra jobb med vår fastighetsaffär.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Hanna var bara bra. vänlig hjälpsam det bästa lätt.
    Vi var verkligen inte de lättaste av kunderna och vi pratar inte svenska heller, men hon gjorde ett bra jobb.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Mycket bra
    Höga förväntningar
    Trevligt bemötande
    • Nordvästra Vårgårda
    2022-08-15 Verifierad kund
    Viktoria har varit ett tryggt stöd i husköpet! Hon har varit snabb på att besvara sms och mail och mycket tillmötesgående under hela processen. Vi är mycket nöjda och tacksamma över att ha haft henne som mäklare.
    2022-08-14 Verifierad kund
    Mycket nöjda, vi fick ett trevligt och professionellt bemötande.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Jag har haft Viktoria som mäklare många gånger tidigare så det säger mycket hur hon är som mäklare. Helt felfri i sitt arbete och planering och låter även en som säljare ge sina ideer vad man vill göra med sin fastighet. För mig är hon min favorit mäklare.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Viktoria var otroligt engagerad och hjälpte oss att genomföra en smidig försäljning. Vi är jättenöjda och rekommenderar henne till alla vi känner. Hon överträffade våra förväntningar!
    2022-08-12 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande. Trevlig och tydlig i alla lägen. Professionell.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Annie gav oss snabb återkoppling och löpande information under processen med husköpet. Hon känns väldigt genuin och vår upplevelse var att hon var mån om att det skulle bli bra både för oss och säljaren. Vi hade inte kunnat vara mer nöjda!
    • Östra Vårgårda
    2022-07-18 Verifierad kund
    Annie är väldigt trevlig i sitt bemötande. Vi har haft en bra dialog från det att vi gick på visning till att vårat bud blev accepterat. Jag rekommenderar henne som mäklare. Hon verkar se till säljarens och köparens bästa.

Ing-Marie
    2022-07-15 Verifierad kund