Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Snittbetyg
4.9
Ring 0322-170 25 Dela

Om företaget

Din mäklare i Vårgårda/Herrljunga Som mångårig lokal fastighetsmäklare blir vi din naturliga samarbetspartner när du funderar på att förändra ditt boende. Vi gillar att jobba lokalt, det är lite av vår affärsidé, och detta gör att vi känner väl till marknaderna vi verkar på. Vi har visningar i Vårgårda och Herrljunga varje...

557 omdömen om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 557 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Eva H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Annie är en helt underbar person så gullig och trevlig. Har mycket empati och förståelse. Det jag saknade lite var personkontakt det mesta var genom sms.

Lennart P
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Hanna är en mycket bra mäklare som noggrant går igenom försäljning och ev frågor man har som säljare. Svarar snabbt om man har funderingar krin sin försäljning.

Katarina B
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Bra bemötande Lugn Förstående

Mona B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

jag och min son tycker mycket om henne. Själv träffade jag bara henne via telefonen när min son visade lägenheten för mig och då pratade jag på så sätt med henne. Min son har ju pratat mer med henne och har bara positivt att säga om henne.

Clas-Göran W
Sålde sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Jätte fint bemötande under hela försäljningen

Jonathan K
Centrala Vårgårda

Enkel, seriös och bra kommunikation.

Rikard M
Köpte sitt hus med hjälp av Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Tydlig, bra och smidig! Missade viktigt morgon meddelande Annars helt korrekt!

Gitte Ö
Centrala Vårgårda

Lugn, saklig och trygg! Annie har på ett lugnt och proffsigt sätt hjälpt mig med både köp och försäljning. Snabb på att återkoppla och förklara när jag undrat något. Har känt mig trygg genom hela affären!

Elisabeth T
Centrala Vårgårda

Annie är väldigt trevlig att ha att göra med. Hon är också kunnig.

Kerstin B
Centrala Vårgårda

Min bank rådde mej att anlita Fastighetsbyrån och Annie Majlöf. Mitt enkla svar på frågan om erfarenheten av henne är: Trevligt och vänligt bemötande (viktigt när man skall avyttra en fastighet som man bott i sedan 1960) Professionell i redogörelsen hur försäljningen skall fortgå Mina frågor blev vänligt besvarade Närvarande vid besiktningen Hon kontaktade genast de personer som jag visste var Intresserade att kolla mitt hus och som sedan köpte det. Jag är absolut nöjd med att Annie Majlöf blev min mäklare!! ...

Louise A
Centrala Vårgårda

Otroligt bra! Personlig service och bra återkoppling! Mycket bra!

Alexander F
Centrala Herrljunga

Kunnig, erfaren, bra koll på läget och marknaden. Låter ingen tid gå till spillo, uppdaterar hela tiden. Kan varmt rekommenderas.

Martin H
Köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Inga problem, proffsigt bemötande.

Therese J
Sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

God lokalkännedom, tydlig och ärlig.

Jan W
Centrala Vårgårda

Väldigt kunnig och bra mäklare. Väldigt på läst om vad som händer i kommunen. Han la mycket tid på sitt uppdrag, noggran och lyhörd. Förstår varför hon är omtyckt av många

Emilia T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

Väldigt trevligt bemötande. Hjälpsam och snabba svar vid frågor.

Ludwig W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

Trevlig, snabb, höll mig informerad hela tiden.

Linn P
Södra Herrljunga

Svarade snabbt på eventuella frågor och funderingar. Trevlig och man kände sig alltid trevligt bemött av Hanna, kunnig inom sina områden

Ann-Christine B
Centrala Vårgårda

Trevligt bemötande och ett proffsigt intryck. Snabb med att ge info om budgivare och budgivning. Bara positivt att säga om Annie Majlöf. Är så nöjd.

Gitte Ö
Centrala Vårgårda

Alltid mycket trevligt bemött av Annie! Proffesionellt och tryggt!

Madeléne Å
Södra Herrljunga

Hanna är grym!! Så kunnig o intresserad. Svarade på våra frågor fort o va nästan alltid tillgänglig. Snäll, trevlig, positiv o grymt duktig på sitt jobb! Vi känner oss otroligt trygga med Hanna som mäklare.

Martin H
Centrala Vårgårda

Bara bra att säga, duktig mäklare som tar lika mycket hänsyn till köpare som till säljare!

Joachim O
Centrala Herrljunga

Hanna är en väldigt trevlig person och har ett lugnt och tryggt bemötande. Hon är lyhörd och kunnig och lätt att tala med. Vi hade dock högre förväntningar än kanske marknaden till slut var. Kanske önskat lite tuffare förhandling, om det nu var möjligt? I övrigt gott betyg till Hanna.

Linnéa B
Centrala Vårgårda

Vi blev trevligt bemötta och b la mötet var tydligt och intressant. De togs upp bra information som är bra att veta vid köpet av en bostad och vi fick därmed en bra upplevelse av att köpa vår första bostad tillsammans:)

Markus k
Västra Herrljunga

Grym mäklare! Tänker nog på alla detaljer, kommer inte på något som hon har missat! Vi är helnöjda med vårat husköp och Hanna som mäklare.

Alf G
Centrala Herrljunga

Hanna är en mycket kunnig i sitt jobb Våra förväntningar löste hon perfekt,

Sara W
Västra Vårgårda

Proffsigt bemötande. Lätt att få tag i. Serviceinriktad. När vi ville ha Annies åsikt, utifån mäklarperspektiv, så var hon alltid ärlig. Delaktig i processen och kunnig. Varm och trygg.

Andreas S
Centrala Vårgårda

Proffsig och trevlig! Väldigt behjälplig med att reda ut alla frågetecken man har gällande livets största affär! Vi har känt oss trygga genom hela husköpet med hjälp av Viktoria.

Thomas S
Centrala Vårgårda

Tydligt, smidigt, snabbt och förstående bemötande.

Anna J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Bernerek  en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Mycket duktig! Kunnig om området och tar snabbt reda på det man undrar över. Inga konstigheter bara toppen!

Yvonne C
Sydöstra Vårgårda

Väldigt trevlig i sitt bemötande. Höll oss löpande informerad om försäljningen och budgivningen. Tog sig tid att ta fram svar på dom frågor vi hade. Kan varmt rekommendera henne.

Göran H

VI ÄR SÅ NÖJDA MED HELA AFFÄREN HON ÄR BÄST HÄLSNINGAR GÖRAN OCH GITTAN

Els-Marie S
Västra Vårgårda

Har gjort en fastighetsaffär tidigare och var mycket nöjd. Det var naturligt att be Viktoria om stöd i även den här affären. Viktoria upplevs lyhörd och intresserad av vårt bästa, hon känns säker i sitt yrke.

Thomas T
Centrala Vårgårda

Jättetrevligt bemötande. Kunnig , noggrann, hjälpsam. Kände mig trygg med försäljningen

Göran S
Centrala Herrljunga

Hanna har bemött oss på ett förtroendefullt sätt och varit noga med återkoppling. Personlig och kunnig.

Filip H
Centrala Vårgårda

Bra mäklare som är enkel att kommunicera med. Hjälpte oss vid både köp och försäljning.

Ann-Charlott Madsen P
Centrala Vårgårda

Mycket bra bemötande, lätt att få kontakt med och snabb med återkoppling. Kan varmt rekommenderas.

Per K
Centrala Herrljunga

Det man kan ha synpunkter på är beskrivningen av huset i foldern som var lite missvisande om vitvarors ålder och braskaminen skick, allt går att sälja med lite krydda, Hanna är okey med sitt lugn och återkom snabbt vid frågeställningar! 😀

Karl Gustaf K
Södra Herrljunga

En flexibel o lyhörd mäklare som alltid ställer upp och återredovisar till kund !

Filip H
Centrala Vårgårda

Proffsig, kommunikativ och lätt att ha att göra med. Förtroendeingivande och stenkoll på marknaden i Vårgårda!

Maria J
Centrala Vårgårda

Annie är en toppen mäklare på alla sätt och vis 😊

Maria H
Centrala Vårgårda

Vi är supernöjda med Annie. Hon har varit bra på att leda oss igenom både husköpet och försäljning. Förtroende ingivande.

Elias L
Centrala Vårgårda

Annie är lätt att ha med att göra. Hon är mån om att både säljare och köpare ska göra en bra affär. Jag är av uppfattningen att Annie var en nyckelperson i att få till en affär av Bofinksgatan. Samt att hon var mycket behjälplig genom hela köpet.

Ringmor H
Centrala Vårgårda

Hej igen, Jag har svarat en gång tidigare men jag gör det gärna igen. Annie var toppen helt enkelt!! Lugn men samtidigt snabb och effektiv. Man kände att hon gjorde allt hon kunde för att få både köpet och försäljningen att bli bra. Hälsningar Ringmor Helmerson

Karin S
Centrala Vårgårda

Upplevde ett mycket professionellt bemötande mot oss som köpare.

Monica S
Centrala Herrljunga

Professeionell, vänlig och lätt att samarbeta med. Har under hela processen fått svar på mina frågor, och fått den hjälp jag behövt.

Ringmor H
Centrala Vårgårda

Mycket bra!! Snabb och effektiv och man kände sig trygg hos henne.

Marthin B
Södra Herrljunga

Trevligt bemötande. Bra från start till mål

Gert A
Södra Herrljunga

Trevligt bemötande, lätt att få tag i, bra på att ge information, kunnig

Niklas K
Sydöstra Vårgårda

Fantastisk mäklare som förklarar så alla förstår i lugnan takt. Ordning och reda, och lätt att få tag på

Filtrera omdömen