Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås — Visa karta

4.8 i betyg av av 229 omdömen
Din mäklare i Vårgårda/Herrljunga
Som mångårig lokal fastighetsmäklare blir vi din naturliga samarbetspartner när du funderar på att förändra ditt boende.

Vi gillar att jobba lokalt, det är lite av vår affärsidé, och detta gör att vi känner väl till marknaderna vi verkar på. Vi har visningar i Vårgårda och Herrljunga varje vecka, och känner till vilka som vill flytta hit. Om du är en av dem – kontakta oss gärna för att höra om vad som är på gång!

Andra delen av vårt team finns i Alingsås. Totalt tio mäklare och tre assistenter i olika åldrar bidrar till en gynnsam mix av lång erfarenhet och nytänkande entusiasm. Tillsammans med våra systerkontor i kringliggande kommuner gör vi alltid vårt bästa för att du som säljare och köpare ska få den hjälp du behöver.

Fastighetsbyråns marknadsledande position i Sverige i kombination med vår starka lokalkännedom och breda nätverk i såväl Vårgårda som Herrljunga innebär en trygg och optimerad bostadsaffär. Vi har en plan för varje kund såväl före, under som efter bostadsbytet. Vi är med dig. Hela vägen hem.

Läs vad 229 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

• 2020-07-30

Liselotte S skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Trevlig ,genuin och duktig på det hon gör Läs mer
    HusmanHagberg Härryda/Landvetter
    4.6 / 5 i betyg — 33 omdömen
    Badge2019
    "Jag kan verkligen rekommendera HusmanHagberg Härryda för ett helt igenom trevligt, korrekt, kunnigt och proffesionellt bemötande med snabba"
  • Vera K

2020-07-11

Vera K skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Utmärkt! Cecilia solde huset åt mig och jag är väldigt nöjd med slut priset och hela försäljningsprocess. Läs mer
  • 2020-07-09

Elenor E skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har köpt en gård och Cecilia var väldigt mån om oss som köpare att vi kände oss trygga. Cecilla var tydlig och bra. Vi är super nöjda. Läs mer
    Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    4.6 / 5 i betyg — 1109 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi köpte ett radhus på förhand. Kontaktade Lotta la ett förhandsbud och gick på en förhandsvisning. Lotta var väldigt professionell, struktu"
  • 2020-06-25

Claes-göran Z skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Mycket kunnig och påläst , trevligt bemötande och skulle jag mot förmodan sälja nåt mer hus så skulle jag utan tvekan välja Cecilia alla dar. Läs mer
  • 2020-06-22

Patrik B skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt bostadsrätt och köpt hus med/via Annie.
    Bra, proffsigt och kunnigt bemötande vid båda affärerna. Läs mer
    MOHV Göteborg
    4.9 / 5 i betyg — 28 omdömen
    Badge2019
    "Jag är väldigt nöjd med Nathalie och jag har använt mig av henne vid flera köp och försäljningar innan. Nu när det var dags att sälja igen f"
    Christian H
  • Kjell E

2020-06-22

Kjell E skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har sålt en villa, där vi själva aktivt valt att anlita Victoria som mäklare.
    Victoria har tidigare förmedlat en Bostadsrätt sim vi sålt och vi är mycket nöjda med hennes arbete som både personlig och proffessionell med stor kunskap och kännedom om den lokala marknaden. Vi har bara gott att säga och hopoas att fler anlitar Victora fö både köp och försäljning. Läs mer
  • 2020-06-19

Dennis H skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Har köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt och kunnig mäklare. Hon fixade så att det blev en snabb och bra affär. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    4.8 / 5 i betyg — 378 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt en lägenhet. Blev väldigt professionellt bemött, väldigt trevlig och kunnig säljare. Jag tycker mäklaren överträffade mina förvä"
  • 2020-06-19

Pia O skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Den har varit utmärkt. Hon har varit jättebra
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-06-12

Anna F skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålde bostadsrätt. Annie är en väldigt kunnig mäklare som lyssnar in ens önskemål och bollar tankar och idéer. Hon är en aktiv mäklare som visar ett stort engagemang.

Hon är snabb på att återkoppla och är lättillgänglig. Hon är värd högsta betyg! Läs mer
  • 2020-06-12

Peter P skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt och köpt hus med Cecilia Johansson som mäklare.
    Vill du att mäklaren ska vara engagerad, kunnig och påläst ska du välja Cecilia. Att hon också är världen trevligaste person är ingen nackdel. Läs mer
  • 2020-06-05

Kerstin J skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har köpt ett sommarhus som är vinterbonat.
    Trevligt bemötande, kunnig, saklig, omtänksam, noggrann, inger förtroende.
    Mäklaren levde på alla sätt upp till våra förväntningar. Vi har träffat på många under vårt letande, och upplevde henne som mkt seriös och uppriktig. Läs mer
  • 2020-06-05

Izabella L skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Mycket trevligt bemötande av Cecilia som hade stenkoll på allt! Ordning och reda, tillmötesgående och tillgänglig. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-05-29

Mattias L skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Kanonservice rakt igenom! Bra information och återkoppling under försäljningsprocessen. Snabba svar vid frågor från oss som kunder. Läs mer
  • 2020-05-29

Evelina L skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Har tidigare köpt bostad av Viktoria och nu även sålt, hon är duktig, proffsig och har grymma social-skills.

Vi är supernöjda med Viktoria och skulle helt klart anlita henne igen! Läs mer
  • 2020-05-24

Lena E skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    I samband med försäljning av min villa vill jag ge Annie Majlöf mina bästa rekommendationer.
    Trevligt och professionellt bemötande, saklig och kunnig, god rådgivning. Lätt att få kontakt med via personligt möte, mail, sms, telefon, alltid snabba svar. Läs mer
  • 2020-05-24

Inge L skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har sålt en sommarstuga med arrendetomt och vi upplevde att Cecilia hade mycket god kännedom om både markägaren och området samt aktiviteter runt omkring.
    Vi upplevde också att hon är vetgirig och vill hålla sig uppdaterad om byggnadsteknik, såsom rötskydd på syllar m.m. Hon kände väl till ”sommarstugelukt” som kan uppstå av mark med sandjord eller rötimpregnerade syllar. Som person är hon lugn och saklig och hela tiden stämt av med oss vad som känts rätt. Under visningarna har hon varit noga med att undvika Covid-19 smitta genom att sprita handtag och luftvädrat efter visning. Vi har varit mycket nöjda med henne genom hela säljprocessen och önskar henne lycka till i framtiden och med den kommande bebisen! Läs mer
  • 2020-05-15

Björn B skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Trevligt, lättsam och kompetent. Extra imponerad av hennes kunskaper inom byggnadskonstruktion. Läs mer
  • 2020-05-13

Helena A skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Cecilia har hjälpt mig med värdering och jag har varit på flera visningar i hennes regi och till sist köpte jag en bostad i centrala Herrljunga.
    Cecilia har mer varit en människa än en mäklare, vilket jag uppskattar mycket. Det betyder inte att hon inte kunde sitt jobb som mäklare, men hennes bemötande har varit toppen.
    Eftersom jag är så oerfaren inom husköps-världen, har jag behövt ställa många "dumma" frågor, vilka alltid besvarats tålmodigt och pedagogiskt. Läs mer
  • 2020-05-08

Henrik F skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålde en bostad.
    Blev bemött på ett sådant sätt som skulle kunnat skapat världsfred!

Sammanfattningsvis en kanon tjej med koll på vad hon gör, 11 av 10 för min del! Läs mer
  • 2020-05-08

Klas L skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har köpt en fastighet och Cecilia har i allt varit mycket bra, vänlig och tillmötesgående. Så allt har fungerat på bästa sätt och vi ger högsta betyg och rekommenderar henne gärna! Läs mer
  • 2020-04-12

Klas H skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålde vår lilla gård i Horla, allt gick snabbt och smidigt fastigheten blev såld flera månader innan den va tänkt att komma ut på maskanden så vi är fantastiskt nöjda 😃👌🏻👌🏻 Läs mer
  • 2020-04-05

Linus S skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Allt var jättebra, från start till slut! Läs mer
  • 2020-03-25

Vedran S skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Köpt bostad
    Trevlig och hjälpsam!
    Allt gick snabbt och enkelt. Läs mer
  • Malin B

2020-03-24

Malin B skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi köpte en villa i Herrljunga genom Cecilia. Fick då ett stort förtroende för henne tack vare att hon var väldigt insatt i objektet. Hon var också väldigt trevlig och tillmötesgående utan att vara påträngande (vi hade tittat på flera objekt som Cecilia hade ansvar för innan det blev köp). Kände att hon förstod och respekterade våra önskemål. När vi sedan skulle sälja vårt tidigare hus så blev det självklart för oss att anlita Cecilia som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-13

Mare L skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Cecilia är en trevlig och kompetent mäklare som hjälpte oss att sälja vårat hus. Vi blev väl omhändertagna från första början. Vi rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
  • 2020-03-10

Jonas N skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Trevligt, korrekt och effektivt bemötande. Hade bra koll på vårat område och kunde hitta köpare snabbt eftersom det funnits intresse tidigare. Läs mer
  • 2020-03-07

Margareta M skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har sålt vår villa med Cecilias hjälp. Hon har lotsat igenom försäljningsprcessen i den lugna takt som vi har behövt. Cecilia har funnits tillgänglig och har svarat på alla våra frågor med stort tålamod. Vi är mycket nöjda med henne och kan varmt rekommendera henne.
    Margareta och Seppo Myllykoski , Herrljunga Läs mer
  • 2020-02-24

Rasmus K skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Min sammanfattande uppfattning vid köpet av Stora Skolgatan 35 är positiv. Mäklaren Cecilia är förtroendeingivande och har skött sitt uppdrag på det sätt som jag förväntat mig. Läs mer
  • 2020-02-21

Johanna K skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Villa
    Köpt
    Bra och saklig i bemötande Läs mer
  • 2020-02-16

Inga-lill L skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Cecilia hjälpte oss att sälja vår villa i Ljung. Hon är enkel och trevlig i sitt bemötande, hjälpsam och bra på att informera. Läs mer
  • 2020-02-07

Ulrika W skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Cecilia har varit fullständigt ovärderlig för oss i vårt köp av Tostared Uppergården 1!Utan hennes engagemang hade vi aldrig fått vårt drömställe...Cecilia är en mäklare utöver det vanliga, hon har genuint klientens väl och ve prioriterat!😍Vi kommer rekommendera Cecilia till alla som går i säljartankar, för hon är helt enkelt BÄST!!!❤❤❤ Läs mer
  • 2020-02-07

Nicklas A skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Jag solade en 4a på tranan i Herrljunga tyckte att mäklaren inte tryckte på
    Och uppfattade henne som mindre intresserad. Läs mer
  • 2020-01-31

Kenneth N skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Köpt två:a 66 kvm. Blev bemött proffsigt och trevligt av Cecilia och kunde mycket om området, staden och lägenheten. Var alltid tillgänglig, snabb på svar och lätt att prata med. Trivdes med henne jättebra, glad att jag fick henne som mäklare! Betyg 5/5 Läs mer
  • 2020-01-16

Josefine N skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt nybyggd villa. Blev väl bemött av mäklaren.

Förväntade mig att få hjälp med allt som hör till en säljprocess och inte själv behöver fixa så mycket. De förväntningarna har uppfyllts.

Sammanfattningsvis tycker jag att allt sköttes väldigt bra. Läs mer
  • 2020-01-13

Sven-erik L skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Bostadsrätt. Cecilia har varit väldigt lagom för mig - inte för mycket o inte för lite. Hela tiden väldigt tydlig o rak, vilket jag kanske uppskattat allra mest. Mycket snabb återkoppling vid frågor. Kan varmt rekommenderas som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-28

Jonas E skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Köpt villa med hjälp av Cecilia.
    Utmärkt bemötande
    Hade inga förväntningar riktigt då de va första gången jag köpte hus men tyckte hon gjorde ett väldigt bra jobb.
    Supernöjd Läs mer
  • 2019-11-20

Isabella Ö skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har köpt en villa på landet och blev väldigt bra bemött av Cecilia. Då vi varit på många visningar där mäklare inte brytt sig hade vi höga förväntningar när vi kom hit och träffa Cecilia första gången och hon uppfyllde alla våra krav.
    Tack Läs mer

• Stefan F

2019-10-13

Stefan F skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt sommarbostad .
    Cecilia J ska ni vara rädda om!!
    Hon är underbar och skärpt. Läs mer
  • 2019-10-12

Wiktor S skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt bostadsrätt. Ett väldigt bra och proffsigt bemötande! Allt flöt på väldigt bra. Läs mer
  • 2019-10-10

Anna S skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt bostadsrätt. Mycket nöjd med Annies bemötande. Att ha Annie som mäklare har känts tryggt ifrån början till slut. Läs mer
  • 2019-10-07

Jennifer B skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har precis sålt våran villa med hjälp av Cecilia! Man blir alltid väl mött av positivitet, ärlighet och ett glatt leende. Cecilia ger bra vägledning från första mötet till såld bostad.
    Vid vårt första möte önskade jag kontinuerlig uppdatering och god kontakt, det är precis vad jag fått! Super nöjd! Läs mer
  • 2019-10-05

Hans-Lennart H skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Hon var trevlig och tillmötesgående och hon fick ju jobbet
    gjort. Läs mer
  • 2019-09-14

Sandra K skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    En tillgänglig, flexibel och positiv mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt! Läs mer
  • 2019-09-12

Monica H skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt en villa och köpt en bostadsrätt. Cecilia har hjälpt mig i båda fallen och det har hon gjort storartat. Jättego tjej med båda fötterna på jorden, hon är lätt att prata med och mycket lyhörd! Läs mer
  • Jörgen W

2019-09-07

Jörgen W skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Professionell, korrekt, tydlig, service minded, bra bemötande och raka puckar framför allt.
    Hon uppträder PRECIS som man vill att en mäklare ska göra! Läs mer
  • 2019-09-07

Stefan J skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Hjälpsam, vänlig, nåbar
    Ganska ny i jobbet men mycket villig att lära Läs mer
  • 2019-09-02

Henrik D skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Har köpt en 1 1/2 villa i vårgårda. Nöjd med bemötande och service överlag men anser nu i efterhand när vi fått tillgång till huset, att utgångspriset var ca 300k för högt. I telefon pressa hon mig också att höja budet jag först lagt. Känns som vi gjort en dålig affär. Läs mer
    2019-09-02 Annie M svarar Henrik D
    Hej! Tråkigt att ni upplever det så. Jag skulle aldrig pressa någon till ett beslut. Det ligger inte i min natur. Min ambition är att alla ska vara nöjda. Både köpare och säljare. Säljaren kunde tänka sig att släppa huset innan ordinarie försäljning till ett visst pris. Ni valde att acceptera det. Inget som jag känner att jag tvingade er till. Finns det något jag kan göra så tveka inte att kontakta mig.
  • 2019-08-27

Maria G skrev om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Jag köpte en sommarstuga. Jag belv mycket väl bemött av Annie och alla hennes kollegor som jag kom i kontakt med. Hela upplevelsen var smidig och enkel tack vare Annies sätt att kommunicera och tack vare hennes trevliga och professionella sätt. Läs mer

Bästa Mäklarna nära Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga:

Johan F Johan F tycker:
“väldigt proffsigt bemötande. v...” Läs mer