Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Lilla Torget 3, 441 30 Alingsås — Visa karta

Din mäklare i Vårgårda/Herrljunga
Som mångårig lokal fastighetsmäklare blir vi din naturliga samarbetspartner när du funderar på att förändra ditt boende.

Vi gillar att jobba lokalt, det är lite av vår affärsidé, och detta gör att vi känner väl till marknaderna vi verkar på. Vi har visningar i Vårgårda och Herrljunga varje vecka, och känner till vilka som vill flytta hit. Om du är en av dem – kontakta oss gärna för att höra om vad som är på gång!

Andra delen av vårt team finns i Alingsås. Totalt tio mäklare och tre assistenter i olika åldrar bidrar till en gynnsam mix av lång erfarenhet och nytänkande entusiasm. Tillsammans med våra systerkontor i kringliggande kommuner gör vi alltid vårt bästa för att du som säljare och köpare ska få den hjälp du behöver.

Fastighetsbyråns marknadsledande position i Sverige i kombination med vår starka lokalkännedom och breda nätverk i såväl Vårgårda som Herrljunga innebär en trygg och optimerad bostadsaffär. Vi har en plan för varje kund såväl före, under som efter bostadsbytet. Vi är med dig. Hela vägen hem.

Läs vad 252 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

• 2020-11-26

Ingrid E skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Försäljningen av fastigheten gick smidigt. Proffsigt bemötande och full delaktighet i hela processen.
    Rekommenderas Läs mer
  • Daniel E

2020-11-26

Daniel E skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Säljer tomter Viktoria är arbetsam och serviceinriktad Läs mer
  • 2020-11-20

Mattias K skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Varit på ett par visningar och i slutändan även köpt ett hus via Viktoria.
    Upplevde henne som väldigt vänlig, positiv och intresserad. Läs mer
  • 2020-11-15

Filip H skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Suverän. Bra kommunikation och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-11-15

Gisele B skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Jag köpt en villa i Vårgårda med Annie och hon var jätte trevlig, visade sig vara en duktig mäklare, professionell, organiserade och med bra kunskap om allt vi frågade henne. Vi är jättetacksamma för att vi hade henne som mäklare och vi ska tänka på det dagen vi tänker att sälja huset, säkert! Läs mer
  • 2020-11-08

Agnes K skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Köpt en första villa av mäklaren. Mötet var utmärkt! Hon var kunnig, trevlig och bra på att förklara fackliga termer. Tyckte Viktoria överträffade mina förväntningar på en mäklare. Hon utstrålade en trygghet som gjorde oss säkra i vår affär. Skulle gärna kontakta henne vid ev flytt i framtiden. Läs mer
  • 2020-11-02

Bo G skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Väldigt yrkeskunning och professionell. Vänligt bemötande och mycket flexibel. Läs mer
  • 2020-10-31

Richard L skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi fick hjälp med att sälja vår lägenhet och vi blev jätte nöjda över affären. Läs mer
  • Patrik E

2020-10-30

Patrik E skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Har sålt en bostadsrätt i centrala vårgårda, valde efter övervägande Viktoria Bernerek på fastighetsbyran, Viktoria har under hela försäljningstiden från första samtal tills vi skrev varit saklig, svarat skynsamt på frågor, hållt en bra och behaglig hastighet på hela affälen , är mycket nöjd med Viktoria och fastighetsbyrån, rekomenderas å det varmaste Läs mer
  • 2020-10-27

Monika L skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Samverkan med rak och ärlig kommunikation genom säljprocessen av bostadsrättslägenhet. Läs mer
  • 2020-10-24

Malin A skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Duktig, engagerad och driven . Väldigt trevlig och återkopplar alltid
    Rekommenderas Läs mer
  • 2020-10-22

Maria F skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Engagerad, uppdaterad och kunnig Läs mer
  • 2020-10-22

Håkan A skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Viktoria Bernerek har gjort ett jättebra jobb i samband med en tomtförsäljning. Nogran och engagerad! Är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-10-11

Peter S skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Annie är väldigt trevlig och får en att känna ett lugn. Förklarar bra om det är något man inte förstår. Läs mer
  • 2020-10-07

Karin N skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Köpt ett torp.
    Annie har varit tillgänglig hela tiden under vårat köp av torpet med våra frågor och även när vi behövt hjälp. Hennes hjälpsamhet, kunnighet och väldiga trevliga sätt har gjort oss trygga hela vägen i vårat köp. Vi tycker att hon har varit fantastisk. Läs mer
  • 2020-10-06

Linda A skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Köpt. Mycket bra. Nöjd med allt Läs mer
  • 2020-10-02

Mizafere D skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi köpte en villa i Herrljunga och Cecilia var mycket trevlig och väldigt hjäpsam och hjälpte oss genom hela köpet. Vi blev väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-09-20

Catharina A skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Annie är mycket professionell och empatisk. Hon gav information på ett lättförståelig sätt och var tillgänglig när man sökte henne. Mitt hus såldes efter en enda visning. Budgivningen sköttes och Annie gav även vid den adekvat information och rådgivning. Vi är ju inte helt i hamn med affären men hittills har jah bara bra saker att säga. Läs mer
  • 2020-09-18

Nils L skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Fick hjälp att sälja huset.
    Trevlig mäklare som kändes duktig.
    Positiv person. Läs mer
  • 2020-09-16

Per-eric S skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Viktoria är:
    Snabb Läs mer
  • 2020-09-07

Stefan H skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    sålt ett hus
    jätte bra ung tjej som vill arbeta.inga problem om jag råkade ringa lite sent på kvällen om några frågor som jag hade.gjorde allt för oss.vi hade bra kontakt.
    Tänkte inte på det.Ja men oj ja Annie har verkligen skött sitt jobb ock mer därtill.Hon gav inte upp.
    Mitt hus var svårsålt som vi ABSOLUT inte trodde från början.liten chock.tänkte det här är inga bekymmer men det var det.6st visningar behövdes innan det blev sålt till slut.Nu är jag glad o kan gå vidare med familjen Läs mer
  • 2020-09-06

Uno K skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    helt nöjd jobbade på bra bra kunkontakt Läs mer
  • 2020-08-31

Niclas R skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Kunnig, positiv, hjälpsam. En trygg och lugn person som man känner tillit för. Läs mer
  • 2020-07-30

Liselotte S skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Trevlig ,genuin och duktig på det hon gör Läs mer
  • Vera K

2020-07-11

Vera K skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Utmärkt! Cecilia solde huset åt mig och jag är väldigt nöjd med slut priset och hela försäljningsprocess. Läs mer
  • 2020-07-09

Elenor E skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har köpt en gård och Cecilia var väldigt mån om oss som köpare att vi kände oss trygga. Cecilla var tydlig och bra. Vi är super nöjda. Läs mer
  • 2020-06-25

Claes-göran Z skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Mycket kunnig och påläst , trevligt bemötande och skulle jag mot förmodan sälja nåt mer hus så skulle jag utan tvekan välja Cecilia alla dar. Läs mer
  • 2020-06-22

Patrik B skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt bostadsrätt och köpt hus med/via Annie.
    Bra, proffsigt och kunnigt bemötande vid båda affärerna. Läs mer
  • Kjell E

2020-06-22

Kjell E skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har sålt en villa, där vi själva aktivt valt att anlita Victoria som mäklare.
    Victoria har tidigare förmedlat en Bostadsrätt sim vi sålt och vi är mycket nöjda med hennes arbete som både personlig och proffessionell med stor kunskap och kännedom om den lokala marknaden. Vi har bara gott att säga och hopoas att fler anlitar Victora fö både köp och försäljning. Läs mer
  • 2020-06-19

Dennis H skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Har köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt och kunnig mäklare. Hon fixade så att det blev en snabb och bra affär. Läs mer
  • 2020-06-19

Pia O skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Den har varit utmärkt. Hon har varit jättebra
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-06-12

Anna F skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålde bostadsrätt. Annie är en väldigt kunnig mäklare som lyssnar in ens önskemål och bollar tankar och idéer. Hon är en aktiv mäklare som visar ett stort engagemang.

Hon är snabb på att återkoppla och är lättillgänglig. Hon är värd högsta betyg! Läs mer
  • 2020-06-12

Peter P skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålt och köpt hus med Cecilia Johansson som mäklare.
    Vill du att mäklaren ska vara engagerad, kunnig och påläst ska du välja Cecilia. Att hon också är världen trevligaste person är ingen nackdel. Läs mer
  • 2020-06-05

Kerstin J skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har köpt ett sommarhus som är vinterbonat.
    Trevligt bemötande, kunnig, saklig, omtänksam, noggrann, inger förtroende.
    Mäklaren levde på alla sätt upp till våra förväntningar. Vi har träffat på många under vårt letande, och upplevde henne som mkt seriös och uppriktig. Läs mer
  • 2020-06-05

Izabella L skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Mycket trevligt bemötande av Cecilia som hade stenkoll på allt! Ordning och reda, tillmötesgående och tillgänglig. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-05-29

Mattias L skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Kanonservice rakt igenom! Bra information och återkoppling under försäljningsprocessen. Snabba svar vid frågor från oss som kunder. Läs mer
  • 2020-05-29

Evelina L skrev om Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Har tidigare köpt bostad av Viktoria och nu även sålt, hon är duktig, proffsig och har grymma social-skills.

Vi är supernöjda med Viktoria och skulle helt klart anlita henne igen! Läs mer
  • 2020-05-24

Lena E skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    I samband med försäljning av min villa vill jag ge Annie Majlöf mina bästa rekommendationer.
    Trevligt och professionellt bemötande, saklig och kunnig, god rådgivning. Lätt att få kontakt med via personligt möte, mail, sms, telefon, alltid snabba svar. Läs mer
  • 2020-05-24

Inge L skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har sålt en sommarstuga med arrendetomt och vi upplevde att Cecilia hade mycket god kännedom om både markägaren och området samt aktiviteter runt omkring.
    Vi upplevde också att hon är vetgirig och vill hålla sig uppdaterad om byggnadsteknik, såsom rötskydd på syllar m.m. Hon kände väl till ”sommarstugelukt” som kan uppstå av mark med sandjord eller rötimpregnerade syllar. Som person är hon lugn och saklig och hela tiden stämt av med oss vad som känts rätt. Under visningarna har hon varit noga med att undvika Covid-19 smitta genom att sprita handtag och luftvädrat efter visning. Vi har varit mycket nöjda med henne genom hela säljprocessen och önskar henne lycka till i framtiden och med den kommande bebisen! Läs mer
  • 2020-05-15

Björn B skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Trevligt, lättsam och kompetent. Extra imponerad av hennes kunskaper inom byggnadskonstruktion. Läs mer
  • 2020-05-13

Helena A skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Cecilia har hjälpt mig med värdering och jag har varit på flera visningar i hennes regi och till sist köpte jag en bostad i centrala Herrljunga.
    Cecilia har mer varit en människa än en mäklare, vilket jag uppskattar mycket. Det betyder inte att hon inte kunde sitt jobb som mäklare, men hennes bemötande har varit toppen.
    Eftersom jag är så oerfaren inom husköps-världen, har jag behövt ställa många "dumma" frågor, vilka alltid besvarats tålmodigt och pedagogiskt. Läs mer
  • 2020-05-08

Henrik F skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålde en bostad.
    Blev bemött på ett sådant sätt som skulle kunnat skapat världsfred!

Sammanfattningsvis en kanon tjej med koll på vad hon gör, 11 av 10 för min del! Läs mer
  • 2020-05-08

Klas L skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har köpt en fastighet och Cecilia har i allt varit mycket bra, vänlig och tillmötesgående. Så allt har fungerat på bästa sätt och vi ger högsta betyg och rekommenderar henne gärna! Läs mer
  • 2020-04-12

Klas H skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Sålde vår lilla gård i Horla, allt gick snabbt och smidigt fastigheten blev såld flera månader innan den va tänkt att komma ut på maskanden så vi är fantastiskt nöjda 😃👌🏻👌🏻 Läs mer
  • 2020-04-05

Linus S skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Allt var jättebra, från start till slut! Läs mer
  • 2020-03-25

Vedran S skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Köpt bostad
    Trevlig och hjälpsam!
    Allt gick snabbt och enkelt. Läs mer
  • Malin B

2020-03-24

Malin B skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi köpte en villa i Herrljunga genom Cecilia. Fick då ett stort förtroende för henne tack vare att hon var väldigt insatt i objektet. Hon var också väldigt trevlig och tillmötesgående utan att vara påträngande (vi hade tittat på flera objekt som Cecilia hade ansvar för innan det blev köp). Kände att hon förstod och respekterade våra önskemål. När vi sedan skulle sälja vårt tidigare hus så blev det självklart för oss att anlita Cecilia som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-13

Mare L skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Cecilia är en trevlig och kompetent mäklare som hjälpte oss att sälja vårat hus. Vi blev väl omhändertagna från första början. Vi rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
  • 2020-03-10

Jonas N skrev om Annie Majlöf en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Trevligt, korrekt och effektivt bemötande. Hade bra koll på vårat område och kunde hitta köpare snabbt eftersom det funnits intresse tidigare. Läs mer
  • 2020-03-07

Margareta M skrev om Cecilia Johansson en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
    Vi har sålt vår villa med Cecilias hjälp. Hon har lotsat igenom försäljningsprcessen i den lugna takt som vi har behövt. Cecilia har funnits tillgänglig och har svarat på alla våra frågor med stort tålamod. Vi är mycket nöjda med henne och kan varmt rekommendera henne.
    Margareta och Seppo Myllykoski , Herrljunga Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte