Louise Segergren
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 70 Läs vad Louise Segergren

• Olof H köpte sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-26

Nolby
    Proffsig, snabb och enkel i kommunikationen, tillmötesgående och enkel att ha att göra med! Läs mer
    2020-03-26 Louise S svarar Olof H
    Lycka till med renovering och allt nu och välkomna till Alingsås :)
  • Daniel O sålde sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-01

Vi är helnöjda!
    Louise fick oss att känna oss trygga och gav bra information. Läs mer
  • Gunnel G sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-02-08

Nolby
    Jag har köpt en bostadsrätt i markplan i Ängabo och sålt en bostadsrätt i två plan med källare på Nolby.
    Jag känner att jag blivit mycket väl bemött, du har varit mycket lyhörd, och lysssnande, och du har varit lätt att nå. Jag känner att du varit på ett bra sätt behjälplig i den här processen både att köpa och att sälja en bostad.
    Jag är sammanfattningsvis helt nöjd med dig som mäklare Läs mer
    2020-02-08 Louise S svarar Gunnel G
    Vad kul att höra Gunnel. Det har varit så härligt att få hjälpa Leif och dig i detta.
  • Anton W köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-01-31

Brogården
    Bostadsrätt knäktegårdsgatan 45 B

Känns som Louise hade bra koll på saker runt omkring köp av bostadsrätt, det gav trygghet och gjorde det roligt att köpa lägenhet. Man kunde fokusera på lägenheten och inte fundera särskilt mycket om vilka papper eller försäkringar som skulle tecknas, det blev jag påmind om. Läs mer
    2020-01-31 Louise S svarar Anton W
    Härligt att du känner dig nöjd Anton. Hoppas att du ska trivas nu i din nya lägenhet :)
  • Lucja B köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-01-12

Stadsskogen
    har köpt bostad ,
    allt super bra. Läs mer
  • Anna R sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-11-23

Ingared
    Sålt en bostadsrätt (parhus)

Bra på att matcha köpare och säljare.

Helt ok. Läs mer
  • Viktor S köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-11-19

Tuvebo
    Köpt bostadsrätt. Blev bemött på ett bra sätt och engagerat. Läs mer
  • Gunilla J sålde sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-11-10

Tegelbruket
    Sålt bostadsrättslägenhet i parhus. Mäklaren gav ett positivt och trevligt sätt vid första besök. Vi fick snabb och bra information om försäljningen. Vi helt nöjda med Louise Segergren. Läs mer
  • Elin L köpte sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-11-06

Köpt bostadsrätt.

Trevligt, ärligt, proffsigt, personligt.

Vet ej riktigt.

Det kändes tryggt, ordning och reda. Läs mer
    2019-11-16 Louise S svarar Elin L
    Så härligt att du är nöjd Elin. Hoppas att ni ska trivas riktigt bra insett nya boende!
  • Yevheniya V sålde sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-10-21

Ingared
    Louise är mycket trevlig, tillgänglig och professionell. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi är supernöjda och tacksamma. Våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-10-22 Louise S svarar Yevheniya V
    Tack för dessa fina ord. Vad kul att ni är så nöjda.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg