Louise Segergren
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2018-12

Läs vad 39 kunder tycker om Louise Segergren

• Anders Å köpte sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-01-20

Vi har köpt en bostadsrätt i Alingsås
    Tycker att vi fick ett jättebra och proffsigt bemötande. Det kändes som att mäklaren hade 100 % koll på läget och hjälpte till med tips om vad vi behövde tänka på. Louise är verkligen en mäklare som passar perfekt för sitt yrke. Läs mer
  • Liselotte P sålde sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-19

Fick ett bra och engagerat bemötande. Hade gärna sett mer marknadsföring av bostaden, för att nå ut till fler potentiella köpare. Läs mer
  • Susanne E sålde sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-17

Bra trevligt bemötande, snabb affär med snabbt avlslut vilket var mitt mål. Som mäklare var det nog ett hyffst enkelt uppdrag men oavsett så är jag som kund väldigt nöjd. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P sålde sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-16

Vi sålde ett radhus i en bostadsrättsförening och Louise gav ett mycket proffesionellt intryck och förklarade tydligt hur hon tänkte och ställde bra frågor till oss som säljare. Under säljförloppet upplevde vi lite motgångar och tyvärr kände vi oss ganska oroliga och Louise får gärna nästa gång hålla lite bättre kontakt, ha visningar på helger, samt sätta ut till-salu-skyltar. Läs mer
  • Rebecca K köpte sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-08

Köpte en bostadsrätt genom Louise, en snabb och bra affär. Lätt att kontakta både innan och efter tillträdet, bra bemötande och hjälp. Läs mer
  • Hamid G sålde sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-10-31

Såld lägenhet . Duktigt mäklare fast hon är så ung , jätte nögd med bemötande från både hon å Mattias kommer å rekommendera er TACK. SOU Å HAMID Läs mer
  • Emelie N
    Emelie N sålde sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-10-31

Jag sålde en bostadsrätt med Louise och jag kan inte annat än säga att hon är proffsig men samtidigt personlig. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Emelie E köpte sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-14

Vi sålde en mindre bostadsrätt och har köpt en större. Vi är väldigt nöjda med Louise som mäklare och tycker att hon skötte sig över förväntningar med allt. Läs mer
    2018-10-05 Louise S svarar Emelie E
    Härligt att du är så nöjd Emelie. det har varit ett nöja att få hjälpa dig genom detta
  • Björn O
    Björn O sålde sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-11

Har sålt Friggagatan 13.
    Blev mycket bra bemött av Louise.
    Har bara gott att säga om samtliga av er som varit med i denna affären. Läs mer
    2018-10-05 Louise S svarar Björn O
    Vi är så glada att vi har fått hjälpa dig Björn. Lycka till och hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet
  • Johanna E köpte sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-11

Jag hade önskat mer personligt engagemang och återkoppling om utvecklingen i min bostadsaffär. Nu fick jag inte sålt min bostad i slutändan, vilket inte mäklaren kan lastas för, men jag upplever att jag själv fick söka information om händelseutvecklingen, det borde kommit från mäklaren. Läs mer
    2018-09-11 Louise S svarar Johanna E
    Jag är ledsen att du har upplevt det så Johanna!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg