Louise Segergren

Louise Segergren

Louise Segergren är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Louise Segergren har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Louise Segergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.7. Louise Segergren har haft 72 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 93 Läs vad Louise Segergren

• 2020-11-30
    Köpt bostadsrätt! Korrekt bemött- affärsmässigt hanterat! Kort o något knapphändig med uppgifter. Snabba återkopplingar- Hoppas inte man behöver göra om ett bostadsköp- påfrestning oavsett mäklare. Utifrån kunden är det slumpmässigt vilken mäklare man får! Viktigast att göra bra av det man har.
    Signe-liv L
    • 76.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
  • 2020-11-18
    Sålt bostadsrätt. Louise har varit till ovärderlig hjälp. Hon förstod att jag ville påskynda min affär och stod alltid beredd med råd. Trevligt bemötande. Proffsig information. Rekommenderas.
    Karin A
    • 90.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås
  • 2020-11-10
    Proffsig och hjälpsam. Svarar fort vid kontakt och på frågor.
    Viktoria C
    • 104.0 m²
    • Bolltorp
  • 2020-11-01
    Har tidigare köpt och sålt lägenhet. Processen gick smidigt och enkelt. Har valt att gå till samma kontor för att sälja, just för att man fick allt förklarat utan krångel. Det var vänlig och professionell upplevelse. Väldigt nöjd!
    Oleg K
    • 2:a
    • 50.5 m²
    • Östlyckan
  • 2020-10-22
    Har sålt min bostadsrätt och Louise har varit min mäklare. Allt har flutit på perfekt och hon har gjord det väldigt smidigt att sälja lägenheten. Hon ordande en privat visning så jag slapp ha en öppen. Jag är supernöjd. //Henrik
    Henrik M
    Henrik M
    • 4:a
    • 107.0 m²
  • 2020-09-30
    Köpt bostad. Bra bemött, bra mäklare. Kan rekommenderas.
    Emil L
    • 1:a
    • 48.0 m²
  • 2020-09-23
    Sålde min lägenhet i Alingsås. Har funkat smidigt och bra!
    Hans B
    • 76.0 m²
  • 2020-09-18
    Snabb å bra på alla sätt hjälpsam
    Tomas Ö
    Tomas Ö
    • 106.0 m²
  • 2020-09-16
    Louise var väldigt kunnig och hade svar på alla våra frågor, mycket nöjda med försäljningen av vår bostadsrätt.
    Ove J
    • 105.0 m²
    • Östra Ängabo
  • 2020-09-12
    Louise sålde vårat radhus. Väldigt trevlig och duktig mäklare. Hon ordnade bland annat fram en ny fotograf på kort varsel när den ordinarie blev sjuk. Vi är nöjda och vi kan rekommendera Louise.
    Tommy A
    • 106.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte