Louise Segergren
Registrerad mäklare sedan 2015-07-17
Aktiv på Reco.se sedan 2016-02-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 78 Läs vad Louise Segergren

• Inga B köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-07

Noltorp
    Proffsigt bemötande. Löste uppkomna frågor på ett tillfredsställande sätt. Läs mer
  • Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-01

Centrum
    Louise har förmedlat en bostadsrätt åt oss.
    Louise är en trevlig positiv individ som skapar en skön känsla av kontroll och expertis omkring sig. Det är mycket lätt att kommunicera och ställa frågor till Louise vilket gjorde henne till en av de bästa mäklarna som jag mött.
    Kanon! Läs mer
  • Rebecca W sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-01

Ingared
    Louise hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Hon är engagerad och professionell. Det känns väldigt tryggt för mig som säljare att ha Louise som mäklare. Läs mer
    2020-06-01 Louise S svarar Rebecca W
    Tack för de fina orden Rebecca!
    Louise S gillar detta
  • Helena E sålde sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-04

Ingared
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Louise. Hon är engagerad, kunnig om marknaden och har ett professionellt bemötande av både oss som säljare och presumtiva kunder. Det kändes tryggt att ha Louise som vår mäklare vid försäljningen av bostaden. Läs mer
  • Marie J köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-02

Östlyckan
    Snabb info, bra återkoppling vid frågor. Tydlig Läs mer
  • Sofia J köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-01

Östlyckan
    Jag har köpt en bostadsrätt och har känt att Louise varit ett tryggt stöd under processen som både sett till mitt och säljarens bästa. Då detta är mitt första bostadsköp har det varit skönt att känna att mäklaren har mitt bästa för ögonen och stöttar. Läs mer
  • Christine S köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-04-12

Köpte en mycket fin trea av Louise Segergren. Supernöjd med allr🤗 Läs mer
  • Eric J köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-04-06

Brogården
    Jättebra mäklare, allitd bra information och lätt att kontakta! Har inga klagomål! Läs mer
    2020-04-06 Louise S svarar Eric J
    Lycka till med allt i din nya lägenhet och hoppas att du kommer att trivas där.
  • Olof H köpte sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-26

Nolby
    Proffsig, snabb och enkel i kommunikationen, tillmötesgående och enkel att ha att göra med! Läs mer
    2020-03-26 Louise S svarar Olof H
    Lycka till med renovering och allt nu och välkomna till Alingsås :)
  • Daniel O sålde sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-01

Vi är helnöjda!
    Louise fick oss att känna oss trygga och gav bra information. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg