Louise Segergren
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04

Läs vad 46 Läs vad Louise Segergren

• Gull B sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-04-08

Centralt
    Sålt en 3:a i Alingsås. Ett väldigt fint bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Kände mig trygg med mäklaren. Läs mer
  • Annalisa Å köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-04-02

Östra Ängabo
    Louise har hanterat denna affär med köp av bostadsrätt på bästa sätt. Läs mer
  • Lars V sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-03-25

Klinten
    Glad och trevlig.
    Fint bemötande.
    Hon infriade mina förväntningar. Läs mer
  • Viyan Ismail Amin K sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-03-20

Kungegården/Bolltorp
    Sålde en bostadsrätt genom Louise och jag kan inte annat än säga att hon är grym och proffsig på sitt jobb. Lätt att kontakta:) Läs mer
    2019-03-20 Louise S svarar Viyan Ismail Amin K
    Väldigt kul att få hjälpa er och all lycka till i ert nya hus :)
  • Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-03-08

Ingared
    Snabbt och smidigt, bra löpande information om bostadsaffären Läs mer
  • Sanja B köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-02-14

Brogården
    Jag köpte en lägenhet och Louise har varit mycket hjälpsam och professionell hela tiden. En fantastisk mäklare med ett toppen bemötande. Läs mer
    Louise S gillar detta
  • Ulla J sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-02-12

Noltorp
    Tycker att Louise skötte sitt jobb utmärkt med att sälja bostadsrätten.

Trevligt sätt och serviceminded.

Rätt människor tog över lägenheten. Läs mer
    2019-02-12 Louise S svarar Ulla J
    Och jag önskar dig all lycka till Ulla!
  • Anders Å köpte sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-01-20

Vi har köpt en bostadsrätt i Alingsås
    Tycker att vi fick ett jättebra och proffsigt bemötande. Det kändes som att mäklaren hade 100 % koll på läget och hjälpte till med tips om vad vi behövde tänka på. Louise är verkligen en mäklare som passar perfekt för sitt yrke. Läs mer
    2019-01-20 Louise S svarar Anders Å
    Så härligt att ni är nöjda Anders. Hoppas er dotter och sedan ni kommer trivas i er nya lägenhet!
  • Liselotte P sålde sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-19

Fick ett bra och engagerat bemötande. Hade gärna sett mer marknadsföring av bostaden, för att nå ut till fler potentiella köpare. Läs mer
  • Susanne E sålde sin bostad med hjälp av Louise Segergren en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-17

Bra trevligt bemötande, snabb affär med snabbt avlslut vilket var mitt mål. Som mäklare var det nog ett hyffst enkelt uppdrag men oavsett så är jag som kund väldigt nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg