Johan Gedda
Registrerad mäklare sedan 2012-02-08
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 230 Läs vad Johan Gedda

• Sami M köpte sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-07-05

Västra Bodarna
    Johan är en mycket trevlig och proffsig mäklare! Full poäng! Läs mer
  • Ann H sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-07-02

Gräfsnäs
    Engagerad, korrekt och supertrevlig. Läs mer
  • Patricia R sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-03

Kvarnbacken
    Johan hjälpte oss med försäljningen av vårt hus i Alingsås, han har varit tillgänglig vid frågor och funderingar och på bästa sätt givit oss vägledning i denna stora affär.
    Han är genuin och personligt i sitt bemötande och en pärla på att sälja, vi har bara goda ord att säga om Johan. Läs mer
  • Harriet L sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-28

Västra Bodarna
    Sålt en villa i Västra Bodarna! Johan är en mycket trevlig person. Kommer alltid i tid. Ordning o reda på allt. Läs mer
  • Anna M sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-27

Hemsjö
    Sålt en villa och fått superbra bemötande och bra uppdateringar och avstämningar. Snabbt och enkelt har allting gått och det har vart väldigt smidigt att sälja med Johan. Läs mer
  • Torild L sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-25

Västra Bodarna
    Johan har på ett mycket proffsigt och smidigt sätt skött försäljningen av vår villa. Han har hela tiden levererat i tid och med hög kvalitet. Han har gett oss mycket personlig närvaro och framför ingett oss stort förtroende vilket är extra viktigt i dessa tider. Läs mer
  • Ingela O sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-24

Ingared
    Har under hela processen med att sälja mitt radhus känt mig helt trygg med Johan som mäklare! Kunnig, proffsig, alltid vänlig och lätt att komma i kontakt med. Johan har full koll på allt som behöver ordnas och fixas och lever helt upp till mina förväntningar på önskat stöd/hjälp i säljprocessen! Läs mer
  • Johanna V köpte sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-11

Torvmossen
    Jag har köpt en villa i Alingsås. Mäklaren var påläst, kunnig och hade ett trevligt bemötande. En mycket god dialog från början till slut. Det märks att han är seriös och vill göra ett gott jobb. Är mycket nöjd och trygg med bostadsaffären. Har bara positivt att säga om denna mäklare! Läs mer
  • Anna L sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-06

Hemsjö
    Vi sålde huset med hjälp av Johan inom en månad, vilket är tack vare ett bra lagarbete och enkla beskrivningar från Fastighetsbyrån. Johan är väldigt proffesionell och lyssnar på våra behov och frågor. Han var hela tiden tillgänglig både för oss och köparna/intressenterna vilket ledde till en snabb affär. Johan överträffade våra förväntingar. Läs mer
  • Sonja A sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-04-29

Sörhaga
    Sålde en villa/parhus i Alingsås. Kunnig, professionell och trygg mäklare. Rekommenderas. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg