Johan Gedda

Johan Gedda

Johan Gedda är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Johan Gedda har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Johan Gedda har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 375 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Gedda har haft 31 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

375 omdömen om Johan Gedda

Sedan starten hos Reco 2014
Bengt-olof J
Stadsskogen

Väldigt bra mäklare och trevlig

Nina L
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Stadsskogen

Kunnig, trevlig & professionell!!! Vi är så nöjda med Johan! Han är en otroligt duktig mäklare!

Haidi J
Stadsskogen

Full poäng till vår fastighetsmäklare Johan! Proffesionell, trygg och trevlig. Bättre stöd i resan kring att sälja vårt hus kan man nog inte få.

Frida R
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

Ett gott bemötande och förståelse för en svår situation. Mina förväntningar var någon som på ett proffsigt sätt kunde pusha på processen. Det var ett känslomässigt möte för kontraktsskrivningen, jag tror jag glömde tacka till och med. Men det ska jag komma ihåg nästa gång.. Johan har hjälpt mig med affären alldeles ypperligt.

Nisse R

Johan gjorde allt o var mycket seriös, så rekommenderar honom till 100%

Thomas O
Hemsjö

Grymt bra på att kommunicera och vara tillgänglig. Jag känner mig mycket trygg och lyssnad på. Den mäklaren du vill ha när försäljningen av huset sker under en privat tuff tid.

Ulf L
Sörhaga

Mycket bra och kunnig. Hittade rätt kunder till vårt försäljningsobjekt. Lätt att nå per telefon och sms.

Agnes R
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Västra Bodarna

Johan är en engagerad och tillmötesgående mäklare. Han har gjort sitt yttersta för att svara på frågor och för att lösa de saker som har dykt upp. Jag kan absolut rekommendera honom som mäklare.

Ola L
Sörhaga

En riktig bra mäklare med hjärtat på rätt ställe för säljaren. Informativ och lyhörd. Alltid nåbar och svarar fort på Mail. Han är mån om både köpare och säljare i hela processen.

Joakim L
Västra Bodarna

Johan är ett proffs och dessutom supertrevlig, gör allt för en smidig affär!