Johan Gedda
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 147 kunder tycker om Johan Gedda

• Bertil A sålde sin bostad med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-28

Johan är saklig, noggrann, kunnig, punktlig, snabb att svara och trevlig. Han är också bra på att analysera intresserade spekulanter. Vi har bara gott att säga om honom! Läs mer
  • Lars M sålde sin bostad med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-23

Vi har sålt en villa.
    Johan har företrätt oss på ett korrekt sätt och hållit oss fortlöpande underrättade.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Elisabeth L sålde sin bostad med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-21

Engagerad. Tillgänglig. Följsam efter våra önskemål. Korrekt. Kunnig. Jobbat i bra tempo fram till avslut av affären. Vi är nöjda.
    Elisabeth Leyton
    Kerstin Lundberg
    Lars Mattsson. Läs mer
  • Anna-Carin L sålde sin bostad med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-19

Vi har anlitat Johan 2 gånger på 1,5 år.
    En försäljning av fastighet och en försäljning av flera tomter. Vi är super nöjda med Johan och skulle aldrig gå till någon annan, han lever upp till alla förväntningar och lite till.
    Det är enkelt, smidigt och proffsigt att ha honom till mäklare. Läs mer
  • Cessna E köpte sin bostad med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

Friliggande villa.
    Bra bemötande, tar tag i saker.
    Förväntningar uppfylldes. Läs mer
  • Andrea M sålde sin bostad med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-19

Johan har med stor kunnighet och proffsigt arbete sålt vårat hus till allra största belåtenhet. Läs mer
  • Inger R sålde sin bostad med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-12

Hela projektet har genomförts föredömligt. Mäklaren kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Edith U sålde sin bostad med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-11

Sakligt, Kunnigt och Förtroendeingovande!. Läs mer
  • Ulla B
    Ulla B köpte sin bostad med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-11-07

Min dotter och jag köpte fastigheten Bälgen 25, Holmalundsgatan 4, i Alingsås. Johan var väldigt trevlig och gav all information vi efterfrågade. Vi fick även annan information som vi inte tänkte på att fråga om. Johan är mycket kunnig och ”service-minded”. Han verkar måna om både köpare och säljare vilket måste vara en knepig situation. Jag kan utan vidare rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Jimmy J
    Jimmy J köpte sin bostad med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-10-26

Köpt hus. Har gått på flertal visningar med Johan och alltid varit lika trevlig. Denna gången hann vi köpa innan visning och från första samtalet till pappersskrivning gick på 5 arbetsdagar. Då hann vi med visning, besiktning också. Tankarna var att köpa ett hus utav Johan, och så blev det.
    Tack! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås