Johan Gedda

Johan Gedda

4.9 i betyg av 243 omdömen

Johan Gedda är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Johan Gedda har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 243 omdömen sedan 2014-05-08. Johan Gedda har haft 66 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 243 Läs vad Johan Gedda

• Johan har med ett fantastiskt trevligt, vänligt och avslappnat bemötande svarat på alla våra komplicerade och enkla frågor i samband med de husvisningar vi har deltagit på - samt nu när vi äntligen kom till skott och slutförde ett köp av tomt(er). Med en känsla av att ge det där ’lilla extra’ av insikter, kunskap och tankar har han gett oss en trygg känsla i samband med att vi tagit ett stort steg i våra liv.
    Anneli T köpte en tomt med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2020-10-14
    2020-10-14
  • Radhus på Solgatan i Alingsås. Johan är en trevlig o bra mäklare.
    Karl Erik A sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2020-10-12
    • 116.0 m²
    • Nolby
    2020-10-12
  • Driven, lyhörd, trevlig och gjorde hela affären smidig!
    Jessica E sålde en tomt med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2020-10-09
    • Lygnö
    2020-10-09
  • Vi har köpt ett 1900-tals hus i gendalen med stor tomt för våran hund. Allt gick smidigt och bra!
    Tom L köpte sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2020-09-28
    • 100.0 m²
    • Gendalen Med Omnejd
    2020-09-28
  • Jag har sålt både villa och tomt med hjälp av Johan. Johan är en fantastisk mäklare! Han är trevlig, hjälpsam, påläst, ärlig och ser till att hålla mig som kund ständigt uppdaterad i säljprocessen. Anlitar du Johan som mäklare kommer du garanterat att bli nöjd!!!
    Anna I sålde en tomt med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2020-09-19
    • Kullingsberg
    2020-09-19
  • Sålt hus och tomt via Johan. Johan är grym på att återkoppla och hålla mig som kund informerad om vad som händer, samt mycket kunnig som mäklare.
    Svante I sålde en tomt med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2020-09-17
    • Kullingsberg
    2020-09-17
  • Vi sålde tomter med hjälp av Johan. Vi blev bemötta på ett väldigt positivt och proffsig sätt av Johan vilket gjorde att vi kände oss trygga med denna försäljning från början till slut. Vi valde Fastighetsbyrån just pga ovanstående och vi kommer absolut välja Fastighetsbyrån och Johan igen.
    Annica L sålde en tomt med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2020-09-14
    2020-09-14
  • Ett fantastiskt bra och proffsigt bemötande som definitivt gör att vi kommer att använda Fastighetsbyrån igen.
    Fredrik L sålde en tomt med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2020-09-13
    2020-09-13
  • Vi valde Johan för att han har lång erfarenhet av att sälja hus i Alingsås. Han var kunnig, trevlig och hjälpsam. Allt kändes lugnt under hela processen!
    Jackie B sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • 108.0 m²
    • Centrum
    2020-09-05
  • Vi hade inne fyra mäklare inför en försäljning och Johan stack ut så vi valde honom. Trevlig, pedagogisk, lätt att få tag i och personifieras av ett lugn i sitt yrkesutövande.
    Mick B sålde sitt hus med hjälp av Johan Gedda en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • 108.0 m²
    • Centrum