Läs vad 8 Läs vad Oscar Melin

• 2021-01-15
    Köpt en bostad via Oscarr på fastoghetsbyrån. Oscar hade ett mycket proffsigt bemötande och ett bra slutförande av affären
    Bo A
    • 54.0 m²
  • 2020-11-18
    Jag och min sambo har köpt ett småhus i utkanten av centrala Alingsås.

Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt i alla led.

Vi hade inga direkta förväntningar, men om vi blickar tillbaka så ser vi ingenting som Oscar skulle kunnat gjort bättre.

Vi tycker att allt från första till sista kontakten var riktigt bra, positivt och proffsigt bemötande, seriös, kunnig och intresserad.
    Skulle utan tvekan rekomendera Oscar för andra som ska köpa fastighet/bostad.
    Victor I
    • 76.0 m²
  • 2020-11-18
    Sålt vårt fritidshus
    Vi fick mycket information o blev rekommenderade att sälja som permanent bostad och det blev så bra.
    Visningarna gick bra och budgivning startade.
    Vi fick hela tiden information av Oscar vad som hände per telefon och Säljcochen uppdaterades hela tiden.
    Vi är mycket nöjda med Oscar Melin!!
    Mvh Anita o Kjell Andreasson
    Anita A
    • 54.0 m²
  • 2020-11-07
    Vi sålde ett hus på landet, nära Alingsås. Redan från början fick vi väldigt bra information (vi år 80+ och har lite svårt att förstå hur saker och ting skall skötas!) men Oscar Melin hade tålamod med oss och hjälpte oss på ett mycket fint sätt så att vi kände oss trygga. Enär vi kommer från Finland och huset är finskt timmerhus så tänkte vi att det skulle vara roligt om någon med finsk bakgrund skulle köpa huset och så blev det! Vi tycker att allting var välordnad och proffsigt så vår känsla är enbart positiv. Tack Oscar Melin!
    Annikki R
    • 89.0 m²
    • Långared /Loo Med Omnejd
  • 2020-11-06
    Köpt en bostadsrätt till min nystartade familj.
    Blev väldigt väl bemött av mäklaren.
    Han fanns alltid tillgänglig för frågor och hörde av sig så fort han hade information.
    Hade utan tvekan kunnat använda Oscar Melin vid nästa bostadsaffär.
    Jesper J
    Bra bemötande.
    Ärlig.
    Jordnära.
    Ett råd på vägen;
    Behåll den mäklarprofil och approach som du redan har. Lägg lite mer fokus på byggtekniska detaljer.
    Tommie N
    • 144.0 m²
    • Torvmossen
  • 2020-11-04
    Precis genomfört en försäljning av en villa där jag haft Oscar som mäklare. Jag fick en mycket bra känsla redan vid första mötet. Oscar har under hela processen uppvisat ett stort engagemang, funnits tillgänglig, bidragit med stöttning och hjälp när frågor uppstått och har med sin ödmjukhet skapat ett stort lugn.

Jag är oerhört nöjd försäljningen i samtliga delar.
    Mikael E
    • 144.0 m²
    • Torvmossen
  • 2020-09-13
    Sålt fastighet i Alingsås.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Intresserad och engagerad.
    Bra feedback 24/7
    Lätt arbete för objektivet således på en vecka.
    Anders S
    • 152.0 m²