Rasmus Broberg

Rasmus Broberg

Rasmus Broberg är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Rasmus Broberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Rasmus Broberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 5.0. Rasmus Broberg har haft 18 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 16 Läs vad Rasmus Broberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Broberg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • Centrum
    2021-07-31
    Rasmus Broberg är en ”hungrig” mäklare och utmärker sig genom noggrannhet, engagemang & ett proffesionellt glatt & positivt bemötande.
    Rasmus har skött försäljningen av min bostadsrätt på ett mycket bra sätt.
    Tack vare Rasmus fokus och noggranna planering blev objektet marknadsfört & sålt till ett av säljaren förväntat pris på en stekhet bostadsmarknad.

// Carl Larsson - Nolhagagatan 9.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Broberg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2021-07-29
    Mycket vänligt bemötande och gott kunnande.
    2021-07-29
    Trevligt bemötande och gav alltid bra hjälp och stöd längs hela vägen vid köpet av bostadsrätten. Alltid tillgänglig för frågor.
    • Brogården
    2021-06-12
    Rasmus var påläst, kunnig, och hjälpsam.
    Han uppfyllde mina förväntningar till fullo.
    2021-06-03
    Smidigt!😊
    Snabbt!😊
    Service! 😊
    2021-05-24
    Rasmus var väldigt tillmötesgående från början och kändes seriös. Det var inte så opersonligt och ”säljande” som jag ibland upplevt hos mäklare. Tyvärr så fick jag stanna i budgivningen, men han sa att han skulle hålla mig i åtanke. Bara två dagar senare ringde han om en identisk lägenhet och lät mig få se den innan den skulle ut på marknaden. Han hade rätt om att jag skulle tycka om den och det har blivit köp. Jag har under detta köpet fått stort förtroende för Rasmus. Det känns som att han verkligen tagit sig tid och stort engagemang. Jag är jättenöjd och har bara positivt att säga!
    2021-05-22
    Rasmus var kanon, hela byrån i helhet . Fick tips om kommande utefter våra önskemål som gav oss möjligheten till en snabb smidig bra affär. Dessutom har Rasmus bistått med mycket info och hjälp som jag misstänker inte ingår i hans arbetsuppgifter. Tumme upp
    2021-05-20
    Köpt lägenhet. Det var panik och inte många objekt ute som jag ville ha. Men Rasmus hittade ändå en lägenhet som passade.

Rasmus är inkännande, trevlig och hjälpsam utan att bli för säljig. Vilket jag uppskattade väldigt mycket i denna situationen.

Häls
    Therese
    • Centrum
    2021-05-20
    Fantastiskt bemötande och engagemang.
    • Noltorp
    2021-05-19
    Sålde mors bostadsrätt. Mycket bra bemötande engagerad och kunnig. Hjälpte till att hålla ihop hela affären. Förtroendeingivande!