Rasmus Broberg

Rasmus Broberg

Rasmus Broberg är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Rasmus Broberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Rasmus Broberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.9. Rasmus Broberg har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

145 omdömen om Rasmus Broberg

Sedan starten hos Reco 2021
Oliver H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Broberg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Stadsskogen

Första mötet med Rasmus var trevligt, han bemötte mig med respekt och var inte alldeles för på för att sälja på mig lägenheten. Det kändes som han verkligen ville att jag skulle känna att det blev rätt för mig. Jag förväntade mig att Rasmus skulle va alldeles för på och att det skulle bli genomskinligt, men i själva verket var han jätte trevlig och fick mig att känna som han verkligen ville mitt bästa. När vi var på visningen var han noggran med att kolla hur det kändes med olika saker och visa mycket olika statistik. Sen...

Helena J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Broberg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Östlyckan

Trevlig och engagerad. Försökte locka personer att gå på visning av lägenheten.

David H
Sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Broberg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Lövekulle/skår

Bästa mäklaren man kan tänka sig. Proffsig. Trevlig. Snabba återkopplingar. Hittade drömboendet åt oss innan försäljningen. Försäljningsprocessen gick snabbt. Hittade en perfekt köpare som köpte efter en förhandsvisning. Kan inte tänka mig en bättre mäklare! Rasmus du är värd sin vikt i guld. Tack för allt

Farivar I
Sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Broberg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Ingared

Som en mäklare med bra kunskap och kontinuerlig kommunikation med säljare, samt ha en acceptabel sälj strategi passade med bostadsmarknaden Rasmus tillhandahöll en anpassade plan för försäljningen.

Jan P
Sörhaga

Mycket trevlig och ambitiös med ett stort engagemang. Kom med förslag och lösningar. Vi kan utan tvekan rekommendera honom samt fastighetsbyrån till andra kunder.

Tiia-Viive P
Sörhaga

Rasmus är kunnig, serviceminded och mycket trevlig! Vi har fått svar på våra frågor och är väldigt nöjda!😊

Anna R

Oerhört trevlig, serviceinriktad och hjälpsam! Rekommenderas varmt!

Jimmy O
Ingared

Allt funkade jättebra från värdering tills bostaden blev såld. Svarar på frågor och är väldigt enkel att ha att göra med. Rekommenderas!

Tommy H
Ingared

Fantastiskt proffsigt bemötande, informativ, saklig och framför allt väldigt trevlig och förtroendeingivande. Vi är väldigt nöjda både jag och min sambo att vi kom.i kontakt med Rasmus.

Ulrika B
Centrum

Jag skulle helt klart rekommendera Rasmus som mäklare till alla jag känner! Han har från dag ett varit rak och tydlig ! Han har arbetat effektivt och metodiskt, haft stort tålamod vilket ledde till en väldigt snabb försäljning!