Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 927 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping

• 2020-12-01

Jonatan F skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Är supernöjd. Gjorde allt så vi kunde flytta in med bara ett par dagars framförhållning. Läs mer
  • 2020-12-01

Kerstin A skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt vårt hus. Utmärkt bemötande

Förväntningarna uppnåddes till fullo.
    Vi har under hela processen haft ett bra samarbete. Läs mer
  • 2020-11-29

Gabriel D skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt och sålt bostad, Jack hjälpte mig med båda delarna.
    Suverän och ärlig mäklare med goda kunskaper.
    Supernöjd med allt han gjorde.
    Både köpet och det sålda fastigheten gick smidigt och bra inget negativt.
    Tummen upp för Jack. Läs mer
  • Rikard C

2020-11-26

Rikard C skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt min fina 3-rummare i Vidblick, Norrköping.

Vi fick en väldigt bra genomgång av vår mäklare Johan innan vi lade ut lägenheten och hjälp med en strategi på hur "resan" skulle gå till. Han hjälpte oss hela vägen tills vi fann en bra köpare som vi tror kommer bli väldigt nöjd med sin nya lägenhet. Läs mer
    2020-11-26 Johan L svarar Rikard C
    Hej Rikard och tack för det fina omdömet. Det var trevligt att lära känna er och att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas vi kan hitta fler samarbetsmöjligheter framöver. Hälsningar Johan
  • 2020-11-24

Dödsboet Efter Torbjörn H skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bäcken 22
    Gott och engagerat bemötande.
    jag hade höga förväntningar vilka uppfylldes. Läs mer
    2020-11-24 Johan L svarar Dödsboet Efter Torbjörn H
    Hej, tack för de vänliga orden och för ett bra samarbete under den här tiden.
    Hälsningar Johan
  • 2020-11-22

Ludvig K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt lägenhet
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren
    Väldigt bra Läs mer
  • 2020-11-21

Jimmy P skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt
    Bostadsrätt (2a) centralt i Norrköping under vår/sommar 2020 (under pågående Corona-pandemi).

Jack var vid varje bemötande väldigt trevlig och positiv. Jack var alltid öppen med läget och gav oss information om våra valmöjligheter i varje läge. Han var tillgänglig vid behov och kunde besvara våra frågor. Läs mer
  • 2020-11-20

Marina K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mäklaren är svår att få tag på, svarar inte per telefon och återkopplar heller inte per mejl. Läs mer
  • 2020-11-13

Lars Allan J skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt ett radhus. Anton var väldigt trevlig och tillmötesgående. Mycket kunnig. Svarade väldigt bra och pedagogiskt på mina ”dumma” frågor.
    Hade inte direkt några förväntningar då detta var första gången jag sålde en bostad.
    Skulle absolut rekommendera Anton till andra som vill sälja. Han får med lätthet 5/5 i betyg. Läs mer
  • 2020-11-13

Hanna J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas hjälpte mig att sälja min lägenhet mha Fastighetsbyråns "På gång"-koncept.
    Andreas har ett oerhört professionellt och trevligt bemötande. Han är noggrann och förtroendeingivande, vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg med försäljningen. Läs mer
  • 2020-11-12

Britt Ingeborg A skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt en villa i Norrköping med hjälp av Sofia Stolth. Sofia har skött sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Trevlig, noggrann, pålitlig, pigg och glad.
    Vi kan verkligen rekommendera Sofia. Läs mer
    2020-11-12 Sofia S svarar Britt Ingeborg A
    Tack snälla för er fina recension! Vad roligt att höra! Hoppas det blir bra i det nya boendet!
    Ha det fint så hörs vi!
  • 2020-11-12

Helle A skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    My är tydlig, tillgänglig, noggrann och engagerad. Läs mer

Malin A skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Okunnig och lämnade fel uppgifter. Försökte få det att låta som att det var ett krav från säljaren att han var tvungen att sälja min lägenhet för att jag skulle få köpa den jag bjöd på. Läs mer
  • 2020-11-09

Irene Birgitta A skrev om Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har skött allt väldigt bra med försäljningen av radhuset. Trots besvärliga Coronatider har allt gått mycket smidigt, mycket tack vare Jennifer.
    Har ställt upp och löst alla problem på ett mycket bra sätt. Läs mer
    Jennifer K gillar detta

Marcus F skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt fokuserad med rak kommunikation och stor förståelse för alla parter.
    Trevlig, bestämd och otroligt lyhörd!
    Vi har både köpt och sålt genom Christoffer och det har verkligen varit brusfritt i alla delar som är inom hans kontroll.
    Topptoppklass. Läs mer
  • Monica H

2020-11-08

Monica H skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt bostad på Prästgatan. Fick bra trevligt proffsigt bemötande från början till slutförd affär. Läs mer
  • 2020-11-07

Gustav A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte Solbergagatan 19 och är mycket nöjda från första möte och hela vägen till kontraktsskrivningen! Läs mer
  • 2020-11-07

Elisabeth O skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi tittade på större lägenheter och hittade en 6:a, som vi köpte. Christoffer var väldigt engagerad och följsam. Vi uppskattade att han var personlig i sitt sätt att vara men lika mycket professionell. Att man behandlar varje part informativt och rättvist. Uppskattas och skapar ett förtroende till att han tar sitt uppdrag seriöst.

Efter vårt köp hjälpte han oss att sälja vår lägenhet som gick otroligt smidigt och tryggt tillväga. Det var vår första lägenhetsförsäljning.

Skulle, och kommer, rekommendera honom till andra som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer

ERMINA D skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jack hjälpte oss att sälja huset på Kvillinge gatan8. Mycket engagerad och ger mycket bra intryck och har uppfyllt våra förväntningar, Han är duktig, glad tillgänglig och förtjänar allt beröm som man kan ge. Han är Grym!!
    Ermina och Emir Draganovic Läs mer

Issa Boles G skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en villa genom Christoffer, det gick snabbt och smidigt. Mycket trevlig. Rekommenderar Christoffer om ni ska köpa ett hus! Läs mer

Peter J skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt en lägenhet, mäklaren har gjort ett bra jobb och haft tålamod och jobbat med flexible lösningar.

Jag och min sambo är nöjda med affären och med Christof som mäklare. Läs mer
  • 2020-11-05

Jonny D skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte bostadsrätt,
    Tycker inte säljaren / mäklaren har gjort rätt för sig att inte få med alla nycklar till bostaden. Sen säga det att det är alla nycklar som finns.
    Dåligt av mäklaren att inte säger det under tiden. Läs mer
  • 2020-11-04

Viktoria D skrev om Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsig kvinna som sålt min lägenhet. Fingertoppskänsla i försäljningen som också va en stöd för en något orolig säljare (dvs jag). Läs mer
    2020-11-05 Jennifer K svarar Viktoria D
    Tack snälla Viktoria, uppskattar dina fina ord!
  • 2020-11-04

Jessica E skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Örtugsgatan 23.
    Magnus har under hela processen varit proffesionellt och lyhörd när vi ställt frågor/haft funderingar. Läs mer
    2020-11-09 Magnus E svarar Jessica E
    Tack Jessica för din rekommendation. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i nya huset.
    Mvh Magnus
  • 2020-11-03

Kerstin Mari R skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt mitt hus. Väldigt trevligt bemötande varje gång. Jag är nöjd med mäklaren och hans professionella hantering av försäljning av hus, mot kunder och säljare.
    Han är "lätt att ta att göra med" och ger klara och tydliga besked. Läs mer
  • 2020-11-02

Lars Gösta P skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hej. En toppen insats från start till mål. Försäljningen av bostaden har varit en enkel resa tack vare en mycket dugtig o kompetent mäklare.
    Han förtjänar allt beröm som man kan ge. Läs mer
  • 2020-10-28

LAURICE M skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt min bostadsrätt via Sofia och kunde inte vara mer nöjd! Sofia har varit en fantastisk mäklare som varit engagerad, tydlig och lättillgänglig, vilket har gjort att vi har känt oss väldigt trygga under hela processen. Med Sofias hjälp fick vi till en snabb och smidig försäljning.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-10-29 Sofia S svarar LAURICE M
    Tack för din fina recession! Vad roligt att höra att det har känts bra med försäljningen!
  • 2020-10-25

Maria W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi kände till hans bakgrund och anade att han var rätt person att ta hand om försäljningen av vårt hus i St Anna. Han har haft ett både trivsamt och kunnigt sätt att ta sig an uppgiften. Jag tror att han visat samma kunniga attityd mot dem, som bevistat hans visningar. Snabbt och till vår belåtenhet hittade han köparen.
    Sammanfattningsvis skulle vi absolut anlita honom om behov av mäklare uppstår igen och vi rekommenderar honom mycket gärna!
    Maria och Staffan Wahlström Läs mer
  • 2020-10-24

Mikaela L skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hela lägenhetsaffären gick lätt och smidigt. My är kunnig och har ett väldigt bra bemötande. Finns inget att klaga på! Läs mer
  • 2020-10-23

Milia T skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jack är trevlig, hjälpsam och alltid nåbar vilket har underlättat husköpet. Super nöjd!! Läs mer
  • 2020-10-21

Hilja P skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • sålt radhus
    • bra
    • han var bra
    • lite/mycket besviken på inflyttnings datum av den nya tycker inte att jag ska betala för att hans hantverkare inte kan komma, han har inte ens titta på huset. Läs mer
  • 2020-10-21

Ann-charlotte Susanne C skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en tomt i skärgården. Vi blev bemötta på ett trevligt och bra sätt.

Vi hade inga direkta förväntningar. Christoffer var tydlig och noggrann när han presenterade vad som gällde och han hade alla underlag i ordning när vi kom och skulle skriva på.

Vi är nöjda med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-10-20

Ann B skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas är väldigt enkel att ha kontakt med. Han är glad och har ett bra bemötande. Han kan ibland upplevas som lite stressad men jag vet att han har mycket att stå i ... Jag har stort förtroende för honom och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-10-19

Thomas T skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hei, jag har använt Fastighetsbyrån i Norrköping och Christoffer Rindstål som mäklare vid försäljningen av mitt hus. Christian är mycket bra och engagerad person med hög integritet, kan på det varmaste rekommendera honom som mäklare.
    Thomas Läs mer
  • 2020-10-14

Diana Susana D skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Pålitlig, trevligoch engagerad! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-10-14

Fredrik J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Villa
    Trevligt och proffsigt
    Mäklaren levde mer en väl upp till dem

Helt perfekt, tryggt Läs mer
  • 2020-10-12

Fredrik J skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en bostadsrätt i eneby, vidablick.
    ( 4 rok )
    Våran mäklare Christoffer har varit väldigt bra från början till slut.
    Ett trevligt bemötande o mycket info kring bostaden samt ett bra möte på fastighetsbyrån. Läs mer
  • Torborg W

2020-10-12

Torborg W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har skött försäljningen oerhört proffesionellt Läs mer
  • 2020-10-11

Monika E skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt min Bostadsrätt. Sofia Stolt var alltid glad och på alerten Hade ett bra bemötande med en god serviceanda. därför kan jag rekommendera henne. Läs mer
    2020-10-13 Sofia S svarar Monika E
    Tack Monika, vad roligt att höra!
  • 2020-10-11

Mikael L skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt hus i Ringarum det gick väldigt smidigt och proffsig Läs mer
  • 2020-10-10

Ingrid A skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har fått hjälp med att sälja min bostadsrätt och har haft turen att få hjälp av den bästa mäklare man kan tänka sig - nämligen Jack Härenwall -.

Han har gjort allt man kan tänka sig och mycket mer än vad jag kan tänka mig att andra mäklare gör för att allt skulle bli bra vid försäljningen.
    Och inte minst har han förutom lägenhetsförsäljningen varit oerhört omtänksam mot mig (jag miste min man hastigt för några månader sedan och har det jobbigt emellanåt).

Jag har redan och kommer framöver att rekommendera Jack till alla som vill köpa eller sälja lägenheter och hus.

Högsta betyg alltså. Var rädd om honom på firman.

Hälsningar

Ingrid Andersson Läs mer

Fehmi I skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt bostadsrätt jag har blivit mycket bra bemött av meklaren Läs mer

Fredrik B skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde vårat parhus i krokek på ett smidigt och proffsigt vis. Rekommenderas starkt Läs mer
    2020-10-14 Magnus E svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för din rekommendation. Roligt att höra att du är nöjd. Mvh Magnus

Lennart E skrev om Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en bostadsrätt på Askebygatan 13 i Norrköping. Vi blev trevligt bemötta och Jennifer var tillmötesgående när vi önskade enskild visning.
    Själva budgivningen blev vi tyvärr lite besvikna på, då den inte slutfördes på det sätt som Jennifer först redogjorde för oss.
    Hon förklarade budgivningens slutfas med att ett missförstånd från vår sida uppstått, vilket hon beklagade. Läs mer
    2020-10-19 Jennifer K svarar Lennart E
    Hej Lennart och tack för ert omdöme! Precis som du skriver angående budgivningen så beklagar jag som sagt det då min ambition är att allt ska kännas bra från början till slut! Jag tar med mig detta tillframtida affärer och önskar er all lycka med renoveringarna och hoppas ni ska trivas i er nya bostad!

Johanna P skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt ett radhus. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer

Christel F skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig, naturlig, kunnig när vi köpte vårt hus i Klarsjökärret. Lättillgänglig. Svarade alltid snabbt när man sökte honom Läs mer

Jim O skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag träffade Sofia på en visning och bokade en konsultation på våran lägenhet som skulle ut för försäljning. Jag fastnade för hennes noggrannhet, proffsiga och lättsamma attityd, hon var lätt att diskutera saker med och jag blev jättenöjd. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-10-08 Sofia S svarar Jim O
    Tack Jim för din fina recension! Vad roligt att höra att det har känts bra!
    Ha det så bra så hörs vi längre fram!
  • Ulf L

2020-10-04

Ulf L skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Min 2'a i Kimstad .
    Bra och trevligt bemötande .
    Mina förväntningar var att sälja min lägenhet, och det fixade Sofia .
    Bra från början till slut . Läs mer
    2020-10-08 Sofia S svarar Ulf L
    Tack Ulf! Vad roligt att höra!
  • 2020-10-02

Sanel K skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Professionellt bemötande och tydlig i sitt uppdrag.

Bara rekommendera vidare Läs mer
  • 2020-10-02

Karl Niklas J skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Anlitade Jack för att sälja en villa. Trevlig, professionellt bemötande, hade koll på och hjälpte till med alla delar. Kändes tryggt. Rekommenderas! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte