Fastighetsbyrån Norrköping

Fastighetsbyrån Norrköping

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 1684 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-08-06 Verifierad kund
    Cristoffer har under vårt samarbete alltid bemött oss proffsigt,korrekt och på ett trevligt sätt.
    Vi har känt oss mycket trygga med Cristoffer
    Han har dessutom levt upp till de förvändningar vi hade
    Med vänlig hälsning,
    Lars-Göran o Birgitta Karlsson
    Garvaregatan 8A
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vilbergen
    2022-08-05 Verifierad kund
    Daniel har motsvarat alla förväntningar och gjort ett bra jobb
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Skärblacka
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevlig påläst mäklare, serviceminded!
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Sochor en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-08-04 Verifierad kund
    Daniel Sochor was very helpful at all time and answer all our question about the service provide. My husband and I find the whole process very clear.
    I will highly recommend him.
    • Haga
    2022-08-04 Verifierad kund
    Smidigt och snabb försäljning, Daniel hade koll på allt vilket var skönt då det var första bostaden jag sålt. Vi fick ett proffesionellt intryck från första mötet och han levererade enligt förväntningarna!
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Klockaretorpet
    2022-08-03 Verifierad kund
    Han är grym mäklaren och han hjälpte mig så mycket bästa mäklaren
    Tack så mycket
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sochor en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Söder / Klingsberg
    2022-08-02 Verifierad kund
    Daniel var väldigt trevlig med ett bra bemötande, han var väldigt hjälpsam för mig som aldrig har köpt förut och förklarade allt jag frågade om på ett väldigt bra och enkelt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-07-29 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta av Jennifer. Hon var hjälpsam och tog bra hand om oss som förstagångsköpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-07-24 Verifierad kund
    Andreas är målmedveten, trevlig, förtroendeingivande,, erfaren och kunnig .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vidablick
    2022-07-22 Verifierad kund
    Marie har vid våra kontakter varit tillmötesgående,trevlig, engagerad och kunnig. Jag har bara gott att säga om henne och skulle gärna anlita henne vid både köp och försäljning om det blir aktuellt.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Jennifer var mycket trevlig och duktig med det hon gör.
  • sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Krokek
    2022-07-19 Verifierad kund
    Mycket noggrant i detalj hur allt kommer att gå till! Raka ärliga svar. trevlig att prata med!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-07-19 Verifierad kund
    Kunnig, förklarade hela förloppet lätt och förståeligt. Ett proffsigt och varmt bemötande.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Jennifer Karlsson tycker jag har gjort ett bra jobb, och hade mycket trevligt bemötande. Mvh Anders Nyvelius
  • Christer Anders Robert H
    sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-07-18 Verifierad kund
    Ni önskade ett omdöme om min mäklare Anton Prydz.
    Jag noterar med största tillfredsställelse att Anton blev min mäklarkontakt. Han besitter t ex den viktiga egenskapen som innebär en förtroendeingivande karisma. Han är lätt att ha att göra med, han lyssnar, är tillmötesgående och han förklarar fakta på ett konstruktivt lugnt, förståeligt och sansat sätt. Han framstår verkligen som en jättefin trygghetsfaktor vilket skapar ett lugn hos mig som kund.
    Med vänlig hälsning,
    Christer Hennum
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-07-18 Verifierad kund
    Toppen kille som hjälpt mig att hitta ett boende
  • Jan A
    • Centralt
    2022-07-17 Verifierad kund
    Blev bemött på ett tryggt sätt. Hon går igenom allt från A-Ö, på ett enkelt sätt, så man vet precis hur försäljningen går till. Hon hör alltid av sig så snart hon kan när man sökt henne. Tycker Sofia Stolth är en utmärkt mäklare, var rädd om henne. Stämmer kemin med henne så blir man som en kompis med henne. Lycka till Sofia i fortsättningen. Med vänlig hälsning, Janne.
    Tack Janne för dina fina ord! Vad glad jag blir!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!
    Ha det fint så hörs vi lite längre fram!
  • Jonas Å
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt
    2022-07-17 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och snabb. Lagom drivande och förstående.
    Tack Jonas för din fina recension!
    Hoppas att du kommer trivas i lägenheten!
    Ha det fint så hörs vi längre fram!
    Sofia Stolth
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sochor en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Norr - Vid Folkparken
    2022-07-12 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Daniel och han tog god hand om försäljningen av vår lägenhet på Plankgatan 48A.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Lätt att få tag på, hör av sig, gör det han sagt han skall göra.
    Trevlig och korrekt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-07-04 Verifierad kund
    Utmärkt kontakt, sakligt bemötande och bra genomgång hur försäljningen kommer att ske.
    Bra jobbat Anton.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vikbolandet
    2022-07-02 Verifierad kund
    trevligt och sakligt bemötande. hjälpsam och tydligt stöd i sakfrågor omkring vad som behövd göras inför och under köpet. vi är utomordentligt nöjda med Andreas.
  • Anette I
    2022-06-30 Verifierad kund
    Daniel Sochor på Fastighetsbyrån i Norrköping får absolut högsta betyg av oss i vår fastighetsaffär.
    Med honom som mäklare känner man sig oerhört väl omhändertagen, han är trevlig, oerhört kompetent och kunnig och dessutom mycket hög social kompetens.
    Han kommunicerar och håller det han lovar.
    Med Daniel som mäklare blir man ledsagad genom fastighetsaffären på det bästa tänkbara sätt och han får därför våra bästa rekommendationer och högsta betyg 🔝🔝👌🏻
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Taborsberg
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bra bemötande seriös noggrann glad positiv.
    Snabb effektiv, klar och rak. Inget omständig.
    Hon skapar trygghet så att det blir bra från såväl säljare som köpare.
    Tredje fastighets affären vi gör med sofia, talar väl för att vi är nöjda.
    Tack snälla Marie för den fina recensionen! Vad glad jag blir av att få höra det!
    Ha det bra så hörs vi snart!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Taborsberg
    2022-06-25 Verifierad kund
    Sofia är kompetent och kunnig. Vi fick den information vi efterfrågade. Så snart budgivningen var klar genomfördes affären snabbt och smidigt. Inga konstigheter.
    Tack Charlotte för din fina recension! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
    Ha det bra så hörs vi längre fram!
    Sofia Stolth
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Tallebo
    2022-06-23 Verifierad kund
    Kunnig, informativ och trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Pryssgården
    2022-06-23 Verifierad kund
    Magnus är en proffesionell mäklare som kan fatta snabba beslut efter mina önskemål. Och vågar tänka utanför boxen.
    Visar stor förståelse för mina behov och gör det lilla extra som överträffar mina förväntningar!
    Det är andra gången jag använder Magnus och lika nöjd varje gång , rekommenderar verkligen att anlita honom.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Daniel Molin är snäll lät att prata med honom.
    Han är hjälpsam trevligt.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra kommunikation. Tillgänglig. Gott bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-22 Verifierad kund
    Fick väldigt bra hjälp och tips av Christoffer i samband med våran försäljning av huset.
    Mycket kunnig och trevlig i sitt bemötande mot oss. Tog sig alltid tid till våra dumma frågor och var alltid tillmötesgående mot oss. Vi kan varmt rekommendera Christoffer till andra, ni blir inte besvikna.
    Otroligt kunnig och proffsig i sitt sätt att vara.
  • skrev om Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-22 Spontant omdöme
    Daniel Mohlin har agerat på ett sätt exakt som en mäklare ska vara 2022, hårt arbetande, håller vad han lovar, tillgänglig 24/7 för frågor och svar. På det sättet bygger man långsiktiga relationer och inger ett förtroende.
    Normalt sett är jag ganska kritisk mot säljare i allmänhet då jag själv jobbat med yrket i hela mitt liv och har väldigt höga krav, men i detta fall kan jag bara säga hatten av.

-Game recognizes game
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Sandtorp
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bara bra upplevelser. Väldigt proffesionell. Kunde svara på alla frågor. Tog sig tiden för extra visningar som spekulanter ville. Väldigt trevlig och positiv i övrigt. Hade definitivt rekommenderat henne till andra!
    Tack Ines för dina fina ord! Vad glad jag blir!
    Ha det fint så hörs vi snart igen!
    • Tallebo
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra bemötande och kunnig. Framförallt väldigt lättsam.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Daniel tog emot oss vid huset på ett lugnt, trevligt och förtroendeingivande sätt! Han var saklig och stöttade oss på ett positivt sätt i våra funderingar. Han kommunicerade via telefon på ett personligt sätt, förde både säljarens argument/våra önskemål fram och tillbaka och såg till att hjälpa oss med kontakter på kontoret i Mora. Smidigt, enkelt och tryggt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående, mycket hjälpsam vid genomgång av köp.

Köpet ej klart men Daniel verkar villig att stå till tjänst hela vägen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-20 Verifierad kund
    Daniel har de egenskaper som jag värderar högt hos en mäklare: seriös, engagerad, tillgänglig, påläst pållitlig och lyhörd. Daniel är även väldigt vänlig, trevlig och utomordentligt lätt att ha med att göra. Man känner sig i väldigt goda händer. Daniel rekommenderas mycket starkt.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag anser att Daniel bemötte oss köpare på ett professionellt sätt under hela vägen. Han ingav respekt då han inte skyndade på budgivningen utan uppmanade till att "sova på saken" innan budgivningen startade.
    • Kolmården / Strömsfors
    2022-06-19 Verifierad kund
    Andreas Bielkhammar har varit trevlig, proper, punktlig, lätt att få kontakt med, genomfört affären på ett bra sätt. Jag är mycket nöjd.
    • Lagerlunda
    2022-06-19 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Professionellt samarbete, hjälpte oss med vårt drömhus.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bra att tiden för visningen var flexibel.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-16 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Jag upplevde att Anton bemötte oss som kund på våran nivå.
    Många andra mäklare jag har träffat har varit mer ytliga och lite märkvärdiga.
    Anton levde upp till mina förväntningar. Jag upplevde att han lade ner mycket tid på oss och verkligen gick in för försäljningen av vårat hus.
    Fotografen Oliver va grymt bra oxå.
    Jag är sammanfattningsvis väldigt nöjd.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag blev trevligt bemött vid mitt lägenhetsköp. Tydlig. Bra med info.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som hjälpte oss med försäljning av våran bostadsrätt
    Tack Wai för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i nya huset.
    Mvh Magnus
    Magnus Erikson Eklind
    2022-06-15 Verifierad kund
    Christoffer har på ett oerhört proffesionellt sätt varit min mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt.

Jag upplever hans bemötande väldigt bra och han visar ett genuint intresse för att affären ska bli bra både för mig som säljare och för köparen.

Jag rekommenderar honom till alla som vill ha en professionell mäklare som man kan känna sig trygg med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-14 Verifierad kund
    Andra gången på kort tid jag säljer via Joakim och även denna gång är jag väldigt nöjd.
    Skötte hela processen professionellt och noggrant.
    Kan varmt rekommendera Joakim!
    • Skarphagen/kärrhagen
    2022-06-12 Verifierad kund
    Christoffer ger väldigt bra service och ger kontinuerligt information, råd och tips. Han är en trygg partner i säljaffären och han känns väldigt påläst och ajour med marknaden. Han är väldigt trevlig och lyssnar på oss som kund, rak och ärlig. Han har det vi verkligen värderar hos en mäklare!
    2022-06-11 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Kunnig och lyhörd. Vi är så nöjda.
    • Skarphagen/kärrhagen
    2022-06-11 Verifierad kund
    Kontakten mot oss och tillgängligheten har varit på topp.
    • Haga
    2022-06-10 Verifierad kund
    En super bra personkemi, bra kontakt och genuint intresse för sitt yrke! Super bra hjälp, mötte alla våra förväntningar och mer där till
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sochor en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Åby
    2022-06-09 Verifierad kund
    Det har varit fantastiskt att få samarbeta med Daniel när jag sålde mitt hus; jag är super nöjd. Det kändes rätt från första början och han har varit ovärderlig i att ha fått mitt hus sålt som ligger bland de dyrare husen på Hemnet.