Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 660 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping

• 2019-10-16

Per Martin W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra bemötande vid köp av Lantbruksfastighet i skärgården.
    Saknade lite förtydligande kring stödrätter mm i objektsbeskrivning/möten. Läs mer

Klara J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte ett hus i Gryt och tyckte Andreas var professionell, kunnig och hjälpsam. Läs mer

Magnus V skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    sålt hus, bra toppen................................................... Läs mer

Rasmus K skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra och professionell mäklare med ambition att skapa en bra affär för både köpare och säljare. Bra mötande och väldigt trevlig. Jag och min sambo är väldigt nöjd med köpet av vår nya bostad. Läs mer
  • 2019-10-14

Yvonne E skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jack hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi träffade honom första gången samband med en visning. Vi fick där ett mycket bra intryck av Jack och gav honom uppdraget att sälja vår lägenhet. Under hela försäljningsprocessen höll Jack oss uppdaterade om bud, budgivare, visningar och allt annat som var viktigt för oss som säljare att veta och ta ställning till. Vi är vi väldigt nöjda med Jacks insats för att få vår lägenhet såld. Läs mer
  • 2019-10-11

Mathilda E skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har köpt en lägenhet och Malin bemötte oss mycket väl från början. Jag och min sambo är oerhört nöjda med allt. Detta är vårat första köp av bostadsrätt så vi hade inga förväntningar innan. Läs mer
  • 2019-10-10

Elin C skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har både köpt och sålt en villa via Andreas Bielkhammar. En proffsig, kunnig och pålitlig mäklare! Vi kände oss trygga och välinformerade genom hela köp- och försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-10-10

Hani A skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt en lägenhet/ en etta i Norrköping. Conny har varit jätte hjälpsam. Han har hjälpt med med massor av frågor på grund av det har varit den första gången för mig som jag går in med budgivning. I varje steg har han hjälpt mig för att förstå och veta vad jag skulle göra. Han har varit tillgänglighet. Han har kunskapar och hjälpsam med tydligt struktur Läs mer
  • 2019-10-09

Anna-Karin B skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag var ju köpare så inte haft supermkt kontakt med My. Men det vi har haft har vart mkt positivt, informativt och snabba svar! Läs mer
  • 2019-10-07

Thomas L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har både köpt och sålt via Andreas. Han har varit mycket proffsig i hela processen och har varit ett stöd under hela resan. Läs mer
  • 2019-10-07

Yvonne Margareta V skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt villa samarbetet är inte slutfört än Läs mer
  • 2019-10-06

Zenitha L skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi valde Marie därför att hon var o värderade vårat hus för ett par år sen.
    Samtidigt fick vi hennes hjälp att få veta hur vi bäst kunde köpa en lägenhet till våran dotter ( tipps osv).
    Vi var tacksamma för hennes hjälp, så när vi nu skulle sälja kändes det självklart att be henne hjälpa oss. Hon är trevlig och hjälpsam. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-05

Martin W skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsig och bra hjälp vid köp. Läs mer
  • 2019-10-01

Linda F skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie hjälpte mig att sälja min villa och jag är mycket nöjd med hennes uppdrag.
    Lätt att ha att göra med, kunnig, proffsig och kan varmt rekommendera henne för andra uppdrag. Tydlig information och snabba svar om man undrar något. Läs mer
    2019-10-01 Marie N svarar Linda F
    Tack snälla Linda för det fina omdömet, det värmer rejält och jag har uppskattat att jobba med dig som varit en exemplariskt bra säljare :)
  • 2019-09-30

Linnea E skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt min bostadsrätt och trots en mättad marknad lyckades Magnus möta mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-02 Magnus E svarar Linnea E
    Tack Linnea för fina vitsord. Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb. Mvh Magnus
  • 2019-09-27

Ola S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas sköter affären på ett proffesionellt och tryggt sätt med nöjda köpare och säljare Läs mer
  • 2019-09-27

Max Wilhelm U skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Allt var bra. Mycket bra!

Kunde inte varit bättre. Läs mer
  • Elsy K

2019-09-27

Elsy K skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket nöjd med försäljningen av min mammas bostadsrätt. Johan är lyhörd och servicmedveten och mycket hjälpsam./ Lena Ferin Läs mer
    2019-09-27 Johan L svarar Elsy K
    Hej, tack för de vänliga orden och vad roligt att ni är nöjda. Hälsa din mor så mycket! Hälsningar Johan
  • 2019-09-26

Mats J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en lägenhet i Vilbergen genom Andreas Bielkhammar.
    Blev mycket bra bemött och Andreas hanterade försäljningen på ett mycket seriöst och professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-09-26

Alexander S skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Malin ! Hon har ett bra bemötande och är lätt att prata med! Skulle absolut låta henne kunna sälja min nästa bostad med! Läs mer
  • 2019-09-25

Vivianne (Vivi) S skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket proffsig mäklare som kändes trygg att ha att göra med. My ligger alltid ett steg före och är mycket ambitiös och noga med att få oss nöjda. Läs mer
  • 2019-09-25

Mats N skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Malin har sålt min tidigare lägenhet samt den här. Hon är lyhörd och har engagemang. Kommer jag sälja i Norrköpingsområdet framöver kommer jag anlita henne igen Läs mer
  • 2019-09-24

Birgitta J skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sommar hus Malin duktig och trevlig vi nöjda med Malin Läs mer
  • 2019-09-23

Pontus B skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag sålde min lägenhet i centrala Norrköping.
    Joakim bemötande var positivt & drivande.
    Märks att han gillar högt tempo.
    Skulle rekommendera honom till släkt och vänner. Läs mer
  • 2019-09-18

Pernilla H skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsigt bemötande, trygg kommunikation vid försäljningar av våra bostadsrätter. Hjälpsam med vår jakt på hus och frågor. Läs mer
  • 2019-09-17

Susanne H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra, rak och ärlig, snabb och bra återkoppling, Läs mer

Joakim S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fritidsfastighet i Sankt Annas skärgård, köpt.

Snabb i återkoppling på våra frågor.
    Tillmötesgående med visning av objektet vid andra tider än det annonserade. Läs mer

Alexander S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Riktigt grym mäklare som är otroligt serviceinriktad. Rekommenderas starkt!! Läs mer

Lisa L skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus hjälpte oss hitta vårt drömhus & var alltid glad & trevlig, rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-10-02 Magnus E svarar Lisa L
    Tack snälla er rekommendation. Kul att höra att ni är nöjda med köpet. Hoppas ni kommer att trivas i huset i många år framöver. Mvh Magnus

Hanna K skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra mäklare. Tydlig och skötte sitt uppdrag att sälja vårt radhus exemplariskt!! Skulle rekommendera honom till andra.. Läs mer
    2019-10-02 Magnus E svarar Hanna K
    Tack snälla Hanna för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb. Mvh Magnus
  • 2019-09-12

Jonas Y skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas hjälpte oss att köpa en fritidsfastighet i Östergötlands skärgård. Han var mycket trevlig att jobba med, ingen stress utan lugn och saklig. Han hanterade utan problem lite extra komplikationer, t.ex. att vi bor utomlands och ville få överlämningen ordnad med väldigt kort varsel. Han hjälpte oss också med lite mer personlig information som möjliga båtplatser och skjutsade dessutom runt oss i Norrköping när vi behövde köpa en del saker till det nya huset och båten.
    Jag skulle gärna jobba med honom igen. Läs mer

Marianne L skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Malin var proffsig och kunnig och jag fick väldigt bra information och hjälp i olika frågor . Jag kunde slappna av och låta henne sköta hela proceduren kring lägenhetssäljning.jag är mycket nöjd med hennes insatser! Läs mer

Madeleine J skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han var bra, inget att klaga på alls. Trevlig
    Jag köpte två tomter. Läs mer
    Christoffer R gillar detta

Stefan P skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en lägenhet i Yllefabriken. Vi hade tittat på flera lägenheter tidigare och berättat för de mäklare som vi träffat vilken typ av lägenhet vi var intresserade av. Joakim på Fastighetsmäklarna var den som uppfyllde våra krav på vad ville ha. Det tackar vi för. Läs mer

Patric L skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en funkis sitterängvilla i Lindö.
    Otroligt trevlig mäklare som är realistisk.
    Vi hade höga förväntningar som han självklart levde upp till och vi är mycket nöjda med utgången. Läs mer
    2019-10-02 Magnus E svarar Patric L
    Tack snälla Patric för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda! Mvh Magnus

Sofie E skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt en souterrängvilla i Lindö för utgångspriset.
    Trevlig, lugn och tillmötesgående.
    Jordnära och bra kontakt med både köpare/säljare.
    Förväntningar var att få huset sålt och främst för utgångspriset vilket vi fått nu. Läs mer
    2019-10-02 Magnus E svarar Sofie E
    Tack Sofie för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Hoppas på att ni kommer att trivas i det nya huset. Mvh Magnus
  • 2019-09-10

Lovisa G skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande och jag är överlag nöjd med köp av bostad. När det gäller försäljningen hade jag kanske önskat få mer, men vem vill inte det? Kan knappast tynga detta på mäklaren då han har tagit sig tid för att beskriva hur marknaden ser ut. Jag skulle kunna rekommendera Johan som mäklare för andra. Läs mer
    2019-09-10 Johan L svarar Lovisa G
    Tack Lovisa för de vänliga orden, lycka till med renoveringen och livet i det nya huset / Johan
  • Mikael Hrlin L

2019-09-09

Mikael Hrlin L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde villan i Söderköping och Marie har alltid varit så vänlig och proffsig som mäklare. Jag hade höga förväntningar och det motsvarade hon mer än väl. En trevlig och för oss mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2019-09-16 Marie N svarar Mikael Hrlin L
    A men tack snälla :) Jätte roligt att det gick så bra!

Andreas J skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt min lägenhet. Har bara goda saker att säga om jack, super trevlig, lugn och väldigt hjälpsam. Tyckte att Jack levde upp till förväntningarna och levererade väldigt bra. Skulle rekommendera jack till nära och bekanta! Läs mer

Johan L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Både köpt hus och att Johan sålt vår lägenhet. Har blivit bemött på ett bra och professionellt sätt. Dock var förväntningarna högre på försäljningen av vår lägenhet, då vi fick bud av aktuell köpare på 150 000:- mera än utfallet, innan mäklare. Johan trodde att vi nog kunde få 4,5 milj då han hade många intressenter som ville bo där vi bor. Tyvärr landade vi på 50 000:- över utgångspris men får väl trots allt vara nöjda och tror att Johan ändå gjorde allt han kunnat göra.
    Men till det stora hela är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-09 Johan L svarar Johan L
    Hej Johan och tack för rekommendationen. Jag kan inte annat än att hålla med, det var tråkigt att jag inte nådde upp till förväntningarna, jag blir glad av att höra att ni ändå kände att jag gjorde allt jag kunde med extravisningar osv för att nå ett så högt pris som möjligt. Jag önskar er all lycka i nya huset. / Johan

Daniel C skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har ett väldigt profetionellt bemötande, alltid glad och naturlig. Vi upplevde att han tog vårt intresse och frågeställningar på allvar. Hans servicekänsla var utöver det vanliga då han tom återkopplade till oss under sin semester. Vi rekomenderar varmt Andreas Bielkhammar som mäklare. Tack vare honom fick vi vårt drömhus! Läs mer
  • 2019-09-08

Andreas K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en villa i Bottna på 168 kvm. Fick bra kontakt och saklig information. Han höll vad han lovade, återkom enligt överenskommelse. Vissningen gen omfördes på ett mycket bra sätt. Vilket man har saknat vid tidigare visningar. Den bästa mäklare jag har träffat!!!!

Tänk om alla mäklare skulle jobba som Andreas!!!!!!! Läs mer
  • 2019-09-06

Bahdi E skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt ett radhus och sålt en villa.
    Vi har blivit bemötta av Magnus mycket bra i båda affärerna.
    Vi tycker att Magnus levde upp till våra förväntningar.
    Allt gick fort eftersom vi hade begränsad tid. Läs mer
    2019-09-09 Magnus E svarar Bahdi E
    Tack Bahdi för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas på Mästermansgatan i många år framöver. Mvh Magnus
  • 2019-09-06

Pär Wilhelm W skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en fristående Villa, Mäklaren verkade duktig och bra.
    Men har inte upplevt till förväntningarna och gav nästan upp. Trots att vi kunnat få mer om vi gjort en extra visning. Kändes verkligen som när vi fått bud efter visning på utgångspris så nöjde sig mäklaren. Hade mäklaren varit mer på och mer som säljare hade varit bättre.
    Kunde gjort så mycket mer för att vi skulle få ut mer av försäljningen. Läs mer
  • 2019-09-05

Niklas F skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie löser stora som små hinder vid en fastighetsaffär utan att ge upp. Läs mer
    2019-09-09 Marie N svarar Niklas F
    Ja, ibland kan det vara lite utmanande... tack för att ni var så tålmodiga och för ett fint omdöme!
  • 2019-09-04

Viktor P skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en 2a i Norrköping.
    My gjorde allt som en mäklare ska på en mycket bra och proffsigt sett. Läs mer
  • 2019-09-04

Anders T skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han har gjort sitt jobb bra, som man förväntar av en mäklare. Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • 2019-09-02

Christina K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Både köpt och sålt. Köpt en hästgård och sålt ett sommarhus. Nu är vår villa till salu. Andreas är alltid positiv, rak och ärlig. Han bemöter oss alltid på ett vänligt sätt. Läs mer
  • 2019-09-01

Victoria K skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde vårat hus med fantastisk hjälp av Marie.
    Härlig, lättsam & professionell! Vad kan man mer begära? Läs mer
    2019-09-04 Marie N svarar Victoria K
    Tack pärlan för ett så fint omdöme, det värmer i mäklarhjärtat!!
  • 2019-08-30

Marianne S skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en bostad och håller på med försäljning av vår lägenhet. Marie är proffsig, trevlig, personlig och varm. En toppenmäklare som arbetar på ett sätt som är långt över den förväntan man kan ha. Skulle vilja att Marie hanterar alla våra bostadsaffärer i framtiden, vi är jättenöjda! Läs mer

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping