Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norrköping

Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 418 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping

• Evelina S
    Evelina S skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Malin Lunde var alltid trevlig och hjälpte till när jag köpte min lägenheten. Hon svarade när jag ringde och hade frågor. Hon svarade snabbt när det var en fråga som hon behövde ta reda på svaret till. Även efter att tillträde hade ägt rum hjälpte hon till med de problem som uppstod. Inget att klaga på. Hon är tydlig och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-09-24 Malin L svarar Evelina S
    Tack för dina fina ord. Du vet var jag finns om det skulle vara något framöver med. Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
  • Bengt-Rune S
    Bengt-Rune S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    sålt villa, gott bemötande,levde upp till förväntningarna Läs mer
  • Ida R
    Ida R skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte fritidshus och blev bemötta på allra bästa sätt, personligt och proffessionellt. Marie informerade tydligt och var samtidigt tillmötesgående och levererade en mycket hög sevicenivå. Handeln var faktiskt ett rent nöje och det var såklart över vår förväntan! Tack från Ida & Thomas Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt en villa på Abel Beckers g 18. Bemötande samt genomförande har rakt igenom varit utmärkt - tack vare Johan. Läs mer
    2018-09-24 Johan L svarar Anders E
    Hejsan Anders, vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas jag kan hjälpa framöver. Vi hörs / Johan
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en fastighet. Mäklaren hade dåligt med driv och lämnade över initiativet till säljare och köpare och fungerade enbart som bygga mellan oss. Hade gärna sett att han aktivt drivit försäljningen framåt. Ytterligare ett irritations moment är att mäklaren inte kunde passa bokade tider med undanflykter så som kö på vägen, barnens fotbollsträning... Läs mer
  • Hans N
    Hans N skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt fritidshus genom Marie som skött försäljning och efterarbete utmärkt. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Edvard Kobusinski en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Brf lgh

Trevligt bemötande

Något för höga prisnivåer initialt, mäklarens yrkeskunskap skulle ge bättre vägledning, och mer realistiska förväntningar för oss säljare.

Lång process 8 månader fram till kontrakt med köparna. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt ett torp allt fungerade bra hon är smidig och trevlig. Läs mer
  • Klas S
    Klas S skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Utmärkt, bästa betyg till My som har gjort ett toppenjobb!! Läs mer
  • Carl A
    Carl A skrev om Arton Rrustemi en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en lägenhet och även köpt ett hus tycker de har gått felfritt med bra respons. Läs mer
  • Emmie G
    Emmie G skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte ett hus av My på Vikbolandet. Kontakten mellan My och mig var väldigt bra. Hon är en trevlig och omtänksam mäklare. Jag hade väldigt många frågor eftersom detta var mitt första husköp men My tog sig tid och svara på alla frågorna. Jag är väldigt glad och tacksam att jag fick en så bra mäklare som My. Läs mer
  • Kenth R
    Kenth R skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt vårt fritidshus, Mauritzberg Vikbolandet
    Trevligt bemötande från mäklaren.
    Snabb och bra affär. Läs mer
  • Margurite J
    Margurite J skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en sommarstuga. Conny bemötte mig proffsigt. Han var kunnig och säker i sin yrkesroll. Läs mer
  • Robert G
    Robert G skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde lägenhet, blev bra bemött. Mycket engagerad mäklare. Läs mer
    2018-09-24 Malin L svarar Robert G
    Stort tack för förtroendet vid er lägenhetsförsäljning. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Tobbe H
    Tobbe H skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt min sommarstuga vilket gick mycket smidigt. I det stora hela är vi jättenöjda med allt vi kan komma på. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    My är duktig, envis och kunnig. Var till stor hjälp när min bank krånglade. Läs mer
  • Eva T
    Eva T skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt och förtroendegivande bemötande. Opartisk. Lyhörd.
    Jag har köpt ett sommarhus.

Jag köper gärna av My igen. Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en bostad genom Christoffer och blev bemötta på ett väldigt positivt sätt hela vägen genom köpet. Han har även kvar sitt engagemang efter köpet genom att svara tydligen på frågor som uppkommit. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en bostad på Nya Torget. My var väldigt trevlig och professionell vid visningen av lägenheten. Om vi undrade något kunde vi alltid höra av oss till henne. Vi kommer alltid rekommenderar My om någon vi känner behöver hjälp av en mäklare :) Läs mer
  • André R
    André R skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket driftig och gör ett utmärkt arbete genom hela processen ! Läs mer
    2018-09-18 Malin L svarar André R
    Stor tack för att jag fick förtroendet av er att hjälpa till även vid denna lägenhetsförsäljning. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Världsklass rakt igenom hela processen! Läs mer
  • Aleksejs B
    Aleksejs B skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Pleasure to work with him: very helpful. It would be nice to work on his informativeness . Läs mer
  • Sofia N
    Sofia N skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte och sålde vår bostad. My var väldigt förstående, serviceminded och gav ett bra samt professionellt intryck.
    Hon gjorde mer än vad mina förväntningar var.

Skulle rekommendera henne i alla lägen och skulle ta hennes hjälp framöver om jag skulle behöva bostad i Norrköping igen. Läs mer
  • Markus G
    Markus G skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • Sara S
    Sara S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt ett litet hus på 70kvm och sålde min bostadsrätt i centrala Norrköping. Jocke skötte båda med sitt stort leende och bubblande glade personlighet. Han mötte alla förväntningar Läs mer
  • Sten M
    Sten M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Kunnig, trevlig och snabb på att svara. Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en sommarstuga
    Bra bemött Joakim trevlig och enkel o lätt o prata med. Lyssnade på våra önskemål o kom med bra tips o förslag på vad vi skulle göra o fixa.
    Nöjd kund Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt lägenhet.
    Andreas var duktig, seriös och arbetade genom alla delar av försäljningen på ett mycket proffesionellt sätt. Han jobbade aktivt med att hitta presumtiva köpare och jobbade med spekulanterna i spekulantregistret på säljande sätt utan att var för pådrivande.

Mikael Läs mer
  • Rania F
    Rania F skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Christopher har sålt min bostadsrätt. Jag är nöjd med hans prestation Läs mer
  • Maja Kristina M
    Maja Kristina M skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Christoffer är en stort stöd i vår säljprocess. Han är lyhörd och känns genuint intresserad av att göra både oss och köparna nöjda. Christoffer finns alltid till hands och har den kunskap jag förväntat mig av en duktig mäklare. Läs mer
  • Patricia B
    Patricia B skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt villa av Andreas i Norrköping. Tydlig och bra information genom hela affären. Läs mer
  • Liss Alvar S
    Liss Alvar S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi sålde vårt sommarhus och Andreas var rakt igen processen mycket profosionell och trevlig, verkligen en topp mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt ett parhus samt sålt en villa efter köpet
    Professionellt och trevligt bemötande och kompetent rådgivning.
    Snabb och smidig försäljningsprocess och ett resultat som vida överträffade våra förväntningar.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En jätte bra mäklare som är i princip i topp på allt, men ingen är så bra att det inte finns saker som kan bli ännu bättre.
    Det som vi kunde uppfatta som otydligt var själva processen och när det sades att vi skulle komma till ett avslut, så var det plötsligt med ännu men person som skulle buda, men först behövde lånelöfte från banken osv. Processen drog med andra ord ut på tiden. Detta var fastigheten vi köpte. Vi sålde sedan vår egen genom samma mäklare och har ingenting att anmärka på. Läs mer
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig och kunnig samt lösningsorienterad. Läs mer
  • Jenna B
    Jenna B skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Engagerad och tillgänglig mäklare Läs mer
  • Rikard L
    Rikard L skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsig hela vägen och mycket lätt att samarbeta med.
    Rekommenderar honom gärna till alla jag känner! Läs mer
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Skulle önska att man fick veta att lägenheten luktar rök eftersom det inte kändes på visningen då altandörren var öppen och det var mycket folk. Det kanske ska stå i beskrivningen om en lägenhet behöver röksaneras eftersom dei kan vara dolt med ommålning som i det här fallet. Det borde vara mäklarens policy. Läs mer
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt fritidshus
    Vänligt bemötande, lugn och saklig
    Mina förväntningar uppfylldes
    Jag har rekommenderat Magnus till andra säljare av fastigheter
    En väldigt positiv upplevelse då jag genom åren har haft kontakt med andra mäklare som inte varit så bra Läs mer
  • Erik A
    Erik A skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johannes hade tydliga strategier för att nå en framgångsrik försäljning. Johannes kan ta åt sig all ära till att vi fick det slutpris det landade på. Mycket bra jobbat. Läs mer
  • Seif M
    Seif M skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte ett radhus från Johannes. Mycket bra jobbat. Läs mer
  • Gabriella I
    Gabriella I skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack för ett mycket bra jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en lägenhet via Johannes. Han hade full koll på allt med lägenheten vilket gjorde att man fick stort förtroende och kände trygghet. Jag vet vem jag kommer vända mig till när det är dags för att sälja. Läs mer
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Redan efter första mötet kände vi stort förtroende för Johannes. Hur lätt som helst att ha att göra med. Väldigt lättillgänglig och snabb återkoppling. Vi träffade en hel del andra mäklare när vi letade fastighet och i jämförelse med Johannes så kändes de inte alls lika proffsiga och drivna. Vill du ha en mäklare som brinner för dig och din fastighet utan att inge några falska förhoppningar så ska du välja Johannes, då kan det inte bli fel! Läs mer
  • Joel H
    Joel H skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det var tydligt att Johannes verkligen kan sitt yrke. Trots ändringar och komplikationer fanns det alltid lösningar som Johannes var införstådd i hur han kunde hantera. Rekommenderar verkligen! Läs mer
    2018-09-09 Johannes C svarar Joel H
    Tack för fina ord, Joel. Önskar er allt gott.
  • Robin M
    Robin M skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johannes hjälpte till att sälja vår bostadsrätt. Är väldigt nöjd med hela försäljningen. Han var involverande och höll oss uppdaterade under hela processen. Det råder inga tvivel om vem jag kommer anlita vid nästa försäljningstillfälle. Läs mer
    2018-09-09 Johannes C svarar Robin M
    Tack för detta, Robin. Är glad och tacksam över att ha kunnat hjälpa dig.
  • Sten T
    Sten T skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Uppriktig, öppen o ärlig i kommunikationen.

Har inte haft kontakt med Fastighetsbyrån tidigare, men upplevde att det var ordning o reda rakt igenom.

Vi var köpare o vi upplevde att Joakim var mån även om oss i vår roll. Läs mer
    2018-09-11 Joakim F svarar Sten T
    Stort tack för dina ord Sten, det känns mycket bra att ni är nöjda och stort grattis till ert fantastiska hus!
  • Anders  J
    Anders J skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    När man både som säljare och köpare känner sig 100% trygg och nöjd med respektive sälj - köp av sommarstuga.
    Beror det på att vi fått experthjälp från Fastighetsbyrån som heter duga. Läs mer
  • Nina L
    Nina L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie hjälpte oss både genom husköp och försäljning på ett proffesionellt och samtidigt personligt vis. Hon svarade snabbt på våra frågor även under sin semester. Kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
  • Jennifer Linnéa Maria H
    Jennifer Linnéa Maria H skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jocke sålde vår villa i Krokek och har bara gott att säga!!! Läs mer
    2018-09-11 Joakim F svarar Jennifer Linnéa Maria H
    Stort tack Jennifer! Är bara tacksam att jag fick möjligheten att hjälpa er!
 Magnus Erikson
Marie Odin