Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 866 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping

• 2020-09-16

Isak W skrev om Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en två på stafettgatan och hon var väldigt informativ och tydlig genom hela processen från visning till tillträdes. Toppen mäklare Läs mer
    2020-09-17 Jennifer K svarar Isak W
    Tack Isak! Jag hoppas du ska trivas jättebra i lägenheten!

Eva Marie Sofia K skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi upplever ett väldigt bra bemötande av Anton. Glad, serviceminded och noggrann. Affären gick snabbt och smidigt när vi sålde vårt radhus. Läs mer

Bo Hans-erik K skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Anton var väldigt positiv, tillgänglig och lätt att ha att göra med. Uppfattade att han ville att allt skulle bli så bra som möjligt för alla inblandade. Läs mer

TEMUR K skrev om Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har haft kontakt med ett dussintal mäklare runt hela Sverige och Jennifer är bland och om inte den vassaste mäklaren jag har haft nöjet att samarbeta med. Hon är otroligt duktig på sitt yrke, punktlig, gör gedigen rekognoscering kring läget och har en väldigt god etik i sitt arbete.

Rekommenderas starkt och man har tur om man får jobba med en mäklare av denna kaliber! Läs mer
  • 2020-09-12

Tomas J skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Välorganiserad och med mycket trevligt bemötande. Anton tar sig tid för ett trevligt samtal också. Enkel att nå och får svar på frågor snabbt. Anton har hjälpt mig sälja min 3a på Albrektsvägen 86a. Läs mer
  • 2020-09-09

Merja S skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt villa.
    Christoffer var tillgänglig, kom snabbt på ett första möte. Förväntningarna var att få en mäklare som har erfarenhet av värdering och kunskap om marknadsläget. Christoffer uppfyller detta och har agerat proffsigt, trevligt, lyssnat på oss som säljare och det blev så som vi tänkt, mycket bra! Läs mer
  • 2020-09-08

Siv G skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hej!
    Jag är Sivs dotter och har fått fullmakt av henne att sälja Prästgatan 4.
    Christoffer Rindstål har agerat professionellt och skickligt då han har varit vår mäklare. Därtill sympatisk och trevlig.
    Vi är mer än nöjda med hans insats. Läs mer
  • 2020-09-07

Sandra Margareta A skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Dåligt påläst och ej återkopplat som utlovat. Dök inte heller upp på tillträdesdagen. Läs mer
    2020-09-08 Christoffer R svarar Sandra Margareta A
    Väldigt tråkigt att ni upplever den information jag kunnat leverera som bristfällig. Det känns såklart inte alls bra. Gällande tillträdet borde jag givetvis meddelat er att jag inte kunde medverka. Tar med mig den till skamvrån.
    Mvh Christtofer
  • 2020-09-07

Anders N skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en tomt. Mäklaren hade väldigt lite information att ge och verkade inte påläst. Dök inte upp på tillträdesdagen. Läs mer
    2020-09-08 Christoffer R svarar Anders N
    Mvh Christtofer
  • 2020-09-04

Annki Ann-christin Margareta O skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag svarade på denna enkät första gången jag fick mailet. Hälsningar Annki Läs mer
  • 2020-09-03

Doris G skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande, engagerad och kunnig med snabb återkoppling. Jag är mycket nöjd med lägenhetsförsäljningen! Läs mer
    2020-09-07 Magnus E svarar Doris G
    Tack snälla för er rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Kul att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen. Mvh Magnus
  • 2020-09-01

Angelica Z skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en villa av Anton i Ringarum.
    Vi blev väl bemöta på visningen och han har varit väldigt hjälpsam och lätt att få kontakt med under hela resan. Han har varit väldig engagerad och rolig. Det vi har frågar har vi fått svar på.

Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-08-30

Joel D skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte ett super mysigt hus på landet där vi verkligen kommer att trivas. Det var ett trevligt bemötande men även med en tydlighet och stöttande förklaringar för oss som köpte vårt första hus. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-08-27

Guldis N skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig. Bra bemötande. Trevlig kille att ha att göra med. Välinformerande. Lugn. Köpte lägenhet i Boverian. Sålde lägenheten i Vilbergen. Läs mer
    2020-08-28 Magnus E svarar Guldis N
    Tack snälla för er rekommendation, kul att höra att ni är nöjda. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i den nya lägenheten.
  • 2020-08-16

Martin B skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Var mäklaren som sålde huset till oss men efter visningen var han aldrig med i processen utan lämnade över till kontorets chef.

Helt ok på visningen men utelämnade vissa detaljer om huset. Läs mer
  • Ismail K

2020-08-16

Ismail K skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt trevligt, artigt och ärligt. Svarar snabbt. Han fattar köparens förväntningar och föreslår rätt hus. Jag ska ringa direkt honom om jag planerar igen köpa eller sälja fastighet. Läs mer
  • 2020-08-16

Wanja A skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vid försäljning av vår bostadsrätt har Sofia hela tiden varit aktiv, hållit kontakt med oss och uppmärksammat oss på aktuella åtgärder på ett vänligt och förtroendeingivande sätt. Även när det var lite struligt var hon positiv och hade bra lösningar och informerade oss om hur man kunde komma vidare.
    Vi rekommenderar gärna Sofia till andra som ska sälja bostad. Läs mer
    2020-08-19 Sofia S svarar Wanja A
    Tack snälla Wanja för dina fina ord! Hoppas ni kommer att trivas i den nya lägenheten!
    Ha det så bra så hörs vi lite längre fram!
  • 2020-08-10

Björn L skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig och personlig mäklare. Läs mer
  • 2020-08-08

Melisa T skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det finns mycket, men kortfattat: bra bemötande, lyhörd, lätt att få tag på. Läs mer
    2020-08-10 Magnus E svarar Melisa T
    Tack Melisa för din rekommendation. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset. Mvh Magnus
  • 2020-08-07

Ingela S skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt en lägenhet (1:a) på Söder i Norrköping. Sofia är trevlig och rak att kommunicera med och även tillgänglig och snabb i processen. Rekommenderas som mäklare. Läs mer
    2020-08-07 Sofia S svarar Ingela S
    Tack Ingela för din fina recension!
    Ha det fint så länge så hörs vi!
  • 2020-08-06

Silvia Y skrev om Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har såld min lägenhet i Norrköping.
    Så smidigt och snabbt att sälja vårt lägenhet har vi inte förväntat oss.
    Vi bor i Stockholm och har träffat Jennifer en gång resten har Jennifer sköt.
    Jennifer är väldigt ordentlig, hjälpsam, noga ,trevlig och självständig.
    Stort tack och lycka till Jennifer Läs mer
    2020-08-24 Jennifer K svarar Silvia Y
    Tack snälla Silvia för dina fina ord! Det var trevligt att få hjälpa er med er försäljning, ha det så bra!
  • 2020-08-03

Håkan R skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Professionell mäklare med bra integritet för både köpare och säljare. Noggrann, upplysande samt fokuserar på affärens genomförande. Kan mycket väl rekommendera denna mäklare rent personligt. Fastighetsbyrån kan vara mycket nöjda med en bra medarbetare. Läs mer
  • 2020-08-02

Elin O skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    För mig som förstagångsköpare har My fått det att kännas otroligt tryggt hela vägen. Hon har alltid haft ett trevligt bemötande, varit tillgänglig och hjälpt till med allt möjligt. Jag är helnöjd och kommer definitivt att kontakta My när det blir dags för att sälja! Läs mer
  • 2020-08-02

Anders O skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en Lägenhet!
    Vi fick ett mycket gott bemötande och som var över våra förväntningar. Jag tror säljarna upplevde samma sak då vårt möte blev bra med dem.
    Sammanfattningsvis var känslan av en mycket bra fastighetsaffär. Läs mer
  • 2020-07-30

Lina N skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt för 695, såld för 940. Ödmjuk och trevlig mäklare, som ger pålitligt intryck.

Vi köpte lägenheten av honom och valde att välja honom för att sälja den, eftersom vi trivdes så bra med köpandet av lägenheten. Läs mer
    2020-08-10 Magnus E svarar Lina N
    Tack Lina för din rekommendation. Lycka till med jobbet i Stockholm. Mvh Magnus
  • Jonnie G

2020-07-29

Jonnie G skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en villa, väldigt bra bemötande trots hektiskt schema för mäklaren.
    Tog sig alltid tid, väldigt professionell och kunnig, framförallt undersöktes saker om han inte visste om dem.

Enda nackdelen var väl att jag fick påminna om ett papper han glömde skicka och att det är det enda ser jag som ett utmärkt betyg vid en affär som denna. Läs mer
  • 2020-07-29

Carl J skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt och sålt.

Bra mäklare som vi fick bra förtroende för. Läs mer
  • 2020-07-29

Maria B skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte ett radhus samt sålde en bostadsrätt av och via Christoffer.
    Proffsig och trevlig mäklare och jag kände stort förtroende inför försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-07-27

Anneli Å skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en bostadsrätt, 4 rok och en sommarstuga.
    Han var trevlig och gav ett proffsigt intryck. Märkte senare att han hade svårt med att passa tider och återkopplingen var undermålig.
    Bad även honom om en bankkontakt, han sa att det skulle han fixa, vi har fortfarande inte fått någon kontakt med banken. Läs mer
  • 2020-07-26

Magnus E skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Helt igenom proffsig i bemötande, påläst och kunnig om fastigheten. Snabb och tydlig kommunikation. Lyhörd för både köpare och säljares behov.

Köpt fritidshus. Läs mer
  • 2020-07-26

Camilla S skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En kille med känsla för köparen o även säljaren . Glad o nära till skratt . Ger trygghet o känsla av att inte lura upp Läs mer
    2020-07-29 Magnus E svarar Camilla S
    Tack snälla Camilla för din rekommendation. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i nya lägenheten.
  • 2020-07-25

Malin P skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte min tvåa i Oxelbergen och upplevde att mäklaren var både proffsig I sitt agerande och kunnig om fastigheten. Fick svar på mina frågor. Det var service utöver det vanliga. Läs mer
  • 2020-07-13

Elin S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Gav ett mycket förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • 2020-07-11

Kerstin T skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har på ett i alla avseenden utmärkt sätt sålt min fastighet. Mycket engagerad, kunnig och trevlig. Jag är en mycket nöjd kund och kan verkligen rekommendera honom.
    Kerstin T E Läs mer

Gustav L skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    ServiceMinded
    Förstående
    Tar våra frågor på allvar
    Professionell Läs mer
    2020-07-13 Sofia S svarar Gustav L
    Tack Gustav för dina fina ord!
    Ha det så bra så hörs vi längre fram!

Daniel N skrev om Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt bostadsrätt. Bra bemötande och tydlig kommunikation, rekommenderas. Läs mer
    2020-07-16 Jennifer K svarar Daniel N
    Tack snälla och tack förtroendet av försäljningen!

Johanna E skrev om Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jennifer sålde min lägenhet. Mäklare med större engagemang och med mer driv får man leta länge efter. Jag kunde inte vara mer nöjd och kommer med all säkerhet välja Jennifer nästa gång det blir dags att flytta :) Läs mer
    2020-07-16 Jennifer K svarar Johanna E
    Jag blir så glad Johanna, tusen tack betyder massor! Så härligt att vi fick ihop det och att du blev nöjd!
  • 2020-07-06

Andreas R skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt och proffsigt skött från start till mål. Läs mer
  • 2020-07-06

Malin A skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan är kunnig, lugn och vi har fått ett bra förtroende för honom som mäklare. Bra och proffsigt bemötande och en mycket bra guidning genom husköpet av Strömslund 1 Lagnö. Tack! Läs mer
    2020-07-07 Johan L svarar Malin A
    Hejsan Malin, vad roligt att ni är nöjda med allt. Jag önskar er en härlig sommar i skärgården och hoppas ni trivs riktigt bra i ert fina hus. Hälsningar Johan
  • 2020-07-01

Sonja E skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt Brf lgh,
    Mäklaren gav kunnigt och säkert intryck.
    Hon var engagerad och drivande.

Mäklaren var resultatinriktad och genomförde affär vid önskvärd tidpunkt. Läs mer
    2020-07-02 Sofia S svarar Sonja E
    Tack för den fina recensionen!
    Ha det fint så hörs vi lite längre fram!
  • 2020-06-27

Jonna Erica Linnea H skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tydlig enkel och säker. Kunde din sak och var uppskattad både av intressenterna och av oss som ville sälja Läs mer
  • 2020-06-27

Nils Christer A skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt villa. Joskim Fridzen hanterade ärendet utomordentligt från början till avslut. Han är född mäklare. Mbh Christer Alden Läs mer
  • 2020-06-26

Paul L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte Fiskarudden 1 i Gryt. Mäklaren var mycket profsig, proaktiv och vänlig. Svarade snällt på dumma frågor. Hade stenkoll på processen och alla papper i bästa ordning. Mycket bra kille, rekommenderar. Läs mer
  • 2020-06-25

Senja L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en sommarstuga. Snabb respons och tillgänglig. Hela affären väl förberedd och alla dokument iordning Läs mer
  • 2020-06-24

Mikael B skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Som köpare på det objektet My förmedlade tyckte jag att hon uppfyllde alla förväntningar. My var flexibel med att ordna en extra visning då vi missade första visningstillfället. Sen när affären skulle stängas så skötte hon alla bitar smidigt och flexibelt samt hjälpte till med att snabba på tillträdet. Mycket nöjd! / Mikael & Nina Läs mer
  • 2020-06-22

Lena R skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus är trevlig, ödmjuk, glad och väldigt insatt i sitt arbete, är rak och ärlig och och ger inga falska förhoppningar! En mäklare jag kan rekomendera varmt!! Läs mer
    2020-06-24 Magnus E svarar Lena R
    Tack snälla Lena för dina fina ord. Nu ska vi bara se till att hitta en bra lägenhet åt er.
    Trevlig sommar!
  • Nils-Erik R

2020-06-18

Nils-Erik R skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt en äldre fritidsfastighet i Gryt.

Blev mycket positivt bemött från 1:a mötet.

Ganska snabb affär och pris över förväntan uppnåddes.

Andreas är mycket trevlig, kunnig, engagerad och inte minst kommunikativ (dvs han håller säljaren informerad om varje steg i processen på ett effektivt sätt ). Han har också en mycket bra backup på kontoret, Yvonne Johansson. Läs mer
  • 2020-06-18

Fredrik T skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Inte serviceinriktad, saknade mäklarens uppgift att länka ihop säljare och köpare. Otrevligt bemötande när problem uppstod. Kändes ointresserad och nonchalant. Läs mer
    2020-06-18 Johan L svarar Fredrik T
    Hejsan Fredrik och tack för din feedback även om betyget var lite lågt :)

Jag vill än en gång påpeka att vi mäklare inte kan hållas ansvariga för att flyttstädningen inte utförs enligt kontraktet. Vi reglerar flyttstädningen i avtalet där det tydligt framgår att huset ska flyttstädas. Utförs inte detta är det ett kontraktsbrott som säljaren ska stå för. Det är inget vi mäklare går in och betalar om ni är missnöjda och definitivt inget krav du kan rikta ekonomiskt mot mig som du skrev i ditt sms.

Att sedan du och säljaren inte kom överens om priset på möblerna, då du ville pruta, är heller inte något jag som mäklare kan hållas ansvarig för då det inte ingår i mitt uppdrag att sälja bohaget.

Med detta sagt önskar jag er en fortsatt trevlig sommar i ert fantastiska sommarhus.

Hälsningar Johan
  • 2020-06-16

Per N skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Kompetent mäklare och trevlig, seriös Läs mer
    2020-06-17 Magnus E svarar Per N
    Tack Per för din rekommendation. Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya hus.
  • 2020-06-14

Annica L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har varit utmärkt under hela köpprocessen av mitt hus.

Jag rekommenderar alla att anlita honom. Läs mer

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping