Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 709 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping

• 2020-02-15

Yousef A skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt ett radhus. Vid visningen blev bemötta av trevliga Malin och jag fick känsla att hon var ärlig för att hon berättar om saken utan att fråga plus att hon svarade på frågor som man kom på. Malin var lika så Trevlig , lugn, lyssnar och verka kunnig på saken och slutförde köpet när vi träffades sist på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-02-14

Hellström Lars-eric H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Villan som Andreas tog på sig att sälja blev en hel del turer med skiftande resultat beroende på mina önskemål och krav.
    I slutändan lyckades Andreas få mig att sälja villan med nya och enklare krav.
    Steg 1, har tagits med att ett köpekontrakt har genomförts till belåtenhet.
    Steg 2, sker senare vid köparnas tillträdesdagen.
    Hur den slutliga hanteringen blir vet jag inte i dagsläget. Vi avvaktar och får se hur nöjd jag är med sluthanteringen.
    Hälsningar L-E Hm. Läs mer
  • 2020-02-12

Åsa J skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte ett radhus och mäklaren var tillmötesgående, trevlig och snabb. Läs mer
  • 2020-02-11

Elias E skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte villa, tycker att jag fick bra svar av mäklaren då jag hade frågor. Affären sköttes någorlunda smidigt. Läs mer
  • 2020-02-07

Karin Å skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en bostadsrätt, en 1,5a. Jag tycker att Sofia är en riktigt bra mäklare, hon är väldigt trevlig och lätt att prata med, hon kan sin sak och hon guidade mig bra genom hela affären. Jag har inget dåligt att säga om henne, toppen bemötande och proffsig mäklare! Läs mer
    2020-02-10 Sofia S svarar Karin Å
    Tack Karin, vad roligt att höra att allt har känts bra! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • 2020-02-06

Anna F skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har precis fått vår 3:a såld. My upplevs som en väldigt trygg och kompetent mäklare som kan besvara alla frågor och funderingar. Hon har god kommunikation och är tydlig i sitt bemötande vilket också skapar trygghet. Läs mer
  • 2020-02-06

Pia V skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Positiv, utmärkande bra på återkoppling, förmedlar kunskap och känsla av trygghet till kunden. Har 100% koll på ärendet. 10/10 skulle anlita igen. Läs mer
    2020-02-06 Sofia S svarar Pia V
    Vad glad jag blir Pia! Tack snälla!

Frida P skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt lägenhet. Bra och proffsigt bemötande! Läs mer

Camilla N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi både köpte och sålde hus med hjälp av Andreas. Vi är mycket nöjda och kände oss väl omhändertagna ifrån start till mål i båda fallen. Vi hade en bra dialog genom hela processen och upplevde Andreas som smidig och inlyssnande och samtidigt driven och målinriktad. Det var enkelt och roligt att göra några av sina största affärer med hjälp av Andreas och Fastighetsbyrån! Läs mer

David L skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Oerhört professionell. Seriös och mån om att allt ska bli rätt Läs mer
    2020-02-05 Sofia S svarar David L
    Tack David, vad roligt att höra!

Pia J skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sofia har sålt min lägenhet. Jag upplever henne som noggrann, positiv, pålitlig, ambitiös och kunnig. Jag är glad att jag valde henne. Inte bara för att priset på lägenheten blev högre än väntat utan främst för att jag kände mig trygg. Läs mer
    2020-02-04 Sofia S svarar Pia J
    Vad roligt att höra Pia! Tack för dina fina ord!

Claes L skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har både köpt och sålt via Magnus med ett kanonresultat! Vi känner att vi har och fått stort förtroende för Magnus både som köpare o säljare, och har stått upp till våra förväntningar.

Claes o Susanne Lundgren Läs mer
    2020-02-10 Magnus E svarar Claes L
    Tack snälla ni för er rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i nya huset. Mvh Magnus

Philip E skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus hjälpte mig sälja min 2:a - 62kvm.

Magnus hade ett mycket trevligt bemötande och var lätt att samarbeta med.

Rekommenderar Magnus till andra som vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-02-10 Magnus E svarar Philip E
    Tack Philip för din rekommendation. Kul att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen. Mvh Magnus
  • 2020-01-31

Magnus E skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    My har sålt vår lägenhet, väldigt proffsigt bemötande och en kompetent mäklare. Läs mer

Bengt O skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra bemött från början till slut.
    Känt oss trygga genom hela säljprocessen.
    Bra upplägg med bra feedback.
    Vi har fått värde för säljprovisionen.
    Kommer att rekommendera Johan. Läs mer
    2020-01-31 Johan L svarar Bengt O
    Hejsan Bengt, jag tackar så mycket för det fina omdömet. Det känns verkligen bra att ni är nöjda, det var trevligt att lära känna er båda och jag hoppas ni kommer trivas bra söderut. Vi hörs / Johan

Pontus S skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har köpt 2:a bostadsrätt. Passar perfekt efter separation.
    Malin Lunde är en väldigt trevlig och lugn person. Lade sig inte överdrivet i utan lät mig vara tills jag behövde. Resterande formaliteter flöt på bra och vi hade en bra kommunikation. Läs mer

Karin K skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Engagerad, hjälpsam, lyhörd. Förklarar tydligt. Läs mer
    2020-01-29 Malin L svarar Karin K
    Tack Karin för de fina orden. Nu hoppas jag bara att allt ska ordna sig med er lägenhet som ni ska hyra.
  • 2020-01-28

MAGNUS S skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte hus i Ringarum och är mycket nöjda med kontakten med Anton. Har uppfyllt våra förväntningar väl. Rekommenderar Anton varmt! Läs mer
  • 2020-01-28

Frida L skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en 1:a på öster. Sofia bemötte mig hur bra som helst, hon var rak och tydlig med vad som förväntades av mig. Jag är helnöjd. Läs mer
    2020-01-28 Sofia S svarar Frida L
    Tack snälla Frida vad roligt att höra!
  • 2020-01-25

Andrias I skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt bostadsrätt, förtroendeingivande mäklare och väldigt behjälplig med att besvara frågor och hitta lösningar.
    Kommer rekommendera honom för vänner och bekanta! Läs mer
  • 2020-01-23

Oskar D skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Lägenhet i valdemarsvik .
    Väl bemötta av Anton .
    Anton skötte försäljningen väl och vi fick vad vi begärde.

Väldigt nöjda och kommer vara en återkommande kund.

Mvh Oskar Dahlholm Flexmac Läs mer
  • 2020-01-13

Adam S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hej.
    Jag köpte min första lägenhet av han, så jag var väldigt nervös, men han var artig, trevlig och lugn så jag förtog snabbt att han visste vad han höll på med. Läs mer
    2020-01-13 Johan L svarar Adam S
    Hejsan Adam, vad glad jag blir att du kände dig trygg i processen. Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra nu. Hälsningar Johan
  • 2020-01-10

Bo A skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Allt har fungerat klanderfritt bra bemötande proffsigt utfört! Läs mer
    2020-01-13 Malin L svarar Bo A
    Hej Bosse. Stort tack för din bedömning.
  • 2020-01-10

Sebastian J skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus sålde mitt radhus i Svärtinge och jag är mycket nöjd med hans insats. Professionell från start till slut och håller allt han lovar. Kan verkligen rekommendera till er som letar efter en bra mäklare. Läs mer
    2020-02-10 Magnus E svarar Sebastian J
    Tack snälla Sebastian för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Mvh Magnus
  • 2020-01-06

Lidia V skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hade köpt huset på landet utanför Norrköping. Träffade inte mäklare personligt men vi hade kontakt per telefon och sms. Fick hjälp att genomföra köp på distans med fullmakt till min dotter. Mycket nöjd, mäklare och kollegor på FB i Norrköping proffsiga, vänliga, alla mina förväntningar vara uppfyllda. Tack! Läs mer
  • 2019-12-29

Fredrik L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har köpt en villa och är nöjd med både bemötande och service. Har höga förväntningar och blev inte besviken. Läs mer
    2020-01-02 Johan L svarar Fredrik L
    Hejsan Fredrik, tack snälla för er rekommendation. Hoppas ni kommit tillrätta och att julen varit bra. Vi hörs / Johan
  • 2019-12-29

Eliza Katarina N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi behövde inte riktig Andreas då köparen av vår bostad och vi som säljare fick kontakt på annat sätt.
    Men Andreas var trevlig vid våra möten osv.
    Tycker att Andreas löste de saker jag behövde hjälp med även om det inte blev särskilt många. Vi slapp både fotografering och styling osv, och Andreas slapp jobba med visningar och säljandet i stort.

Upplevelsen vart bra och han gjorde ändå det lilla extra och träffade oss på en lördag tex vilket var fint. Läs mer
  • 2019-12-28

Maria H skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket vänlig, kunnig, serviceminded och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-12-27

George G skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han är en trovärdig mäklare.
    Bäst Läs mer
  • 2019-12-21

Ingmarie J skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Malin har hjälpt oss att sälja en fastighet med stor tomt och hus med stort renoveringsbehov. När vi kontaktade henne kom hon inom en timme och var påläst om fastigheten, det imponerade på oss. Hon har varit lätt att nå och svarat på alla våra frågor. Nu är inte affären helt avslutad ännu men jag är helt nöjd med hennes arbete hitintills. Läs mer
    2020-01-13 Malin L svarar Ingmarie J
    Hej Ingmarie.
    Stort tack för din bedömning och dina fina ord. Jag hoppas att du är lika nöjd nu när vi även haft tillträde och överlämnande av nycklar samt räknat på deklarationen.
  • 2019-12-20

Pierre E skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Ska jag säljga i framtiden kommer jag vilja ha Sofia som mäklare. Läs mer
    2019-12-20 Sofia S svarar Pierre E
    Vad roligt att höra Pierre, tack! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-12-19

Gerd Eivor Elisabet L skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mer än bra. Kan verkligen rekomenderas till de som skall sälja hus eller bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-12-19

Mikael L skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack Conny ! kan bara säga hela uppdraget från start till mål satt som en smäck ! engagerad , driven , rutinerad , inga oklarheter någon stans ! ha ett fortsatt bra 2020 Conny . /Micke säljare. Rambodal 👍 Läs mer
  • 2019-12-16

Björn A skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Professionellt, vänligt och effektivt bemötande och hantering av försäljning av lägenhet. Mycket bra jobbat och rekommenderas. Läs mer
    2019-12-17 Sofia S svarar Björn A
    Vad roligt att höra Björn! Tack för dina fina ord!
  • 2019-12-13

Tobias S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Upplevelsen och samarbetet var grymt bra. Andreas är bästa mäklaren i Norrköping Både vi som säljare och köparna fick bra förtroende för Andreas. Tack för ett bra jobb Andreas. Läs mer
  • 2019-12-13

Evelin E skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en bostadsrätt. Bra mäklare, öppen och trevlig. Inga konstigheter alls :) Läs mer
  • 2019-12-12

Emanuel H skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    Har köpt en lite etta. Är nöjd med den info och det bemötande jag fick från mäklaren. Hon var också neutral och jag kände att hon tillvaratog både mina och säljarens intressen. Fick också bra fortlöpande information under tiden för köpet. Läs mer
  • 2019-12-09

Tobias K skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi blev bemötta på ett korrekt och ärligt sätt.
    Affären löpte på utan tveksamheter. Läs mer
  • 2019-12-08

Eva A skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sofia levde upp till alla förväntningar jag hade på en mäklare, seriös, noggrann och serviceinriktad.
    Tack vare Sofias råd gick försäljningen av min 2,5 mycket smidigt. Jag rekommenderar Sofia varmt.
    Eva Läs mer
    2019-12-09 Sofia S svarar Eva A
    Tack snälla Eva! Vad roligt att höra!

Kerstin M skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt en bostadsrätt. Motsvara mina förväntningar på allt som rörde försäljningen. Kunde inte vara bättre. Har alltid tagit sig tid att svara på mina frågor. Läs mer
    2019-12-09 Sofia S svarar Kerstin M
    Vad roligt att höra Kerstin, tack!

Tracey D skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Professionell, bra återkoppling. Läs mer

Oliver P skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Smidig försäljning, My har koll på allt i försäljningen och bemöter alla parter på ett mycket trevligt sätt Läs mer
  • 2019-12-05

Pernilla F skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt hus, bra proffsigt och tryggt bemötande Läs mer
  • 2019-12-05

Niclas K skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt bra, snabb och konkret Fakta/feddback och ett proffsit bmötande Läs mer
  • Lena Sigrid N

2019-12-04

Lena Sigrid N skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt mitt hus.
    Jack är lugn och inkännande.
    Vi kom överens väldigt bra. Jag ville ta det i min egen takt och de förväntningarna uppfylldes. Vi hade en fin kontakt. Jag skulle /gör verkligen tipsa andra att ha Jack som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-03

Finn S skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte bostad. Anton hade ett mycket bra bemötande under hela processen med en mycket hög grad av proffessionalitet samt stor lyhördhet för frågor under processen. Läs mer
  • 2019-12-02

Alexandra W skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte radhus via Magnus Eklind på Fastighetsbyrån. Proffsigt och trevligt bemötande och tillfredställande information såväl som uppdateringar under och efter budgivning fram till signerat kontrakt. Läs mer
  • 2019-11-27

Liselotte M skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en bostadsrätt i centrala Norrköping. Ett utmärkt bemötande från mäklaren som överträffade mina förväntningar. Bra råd om allt som kunde förhöja intrycket av lgh. Tät kontakt om hur försäljningen framskred och alltid lätt att nå. Lämnade man meddelanden eller hade frågor så var det alltid snabb återkoppling. Kommer varmt att rekommendera mäklaren till alla som vill köpa eller sälja en bostad. Läs mer
    2019-12-02 Magnus E svarar Liselotte M
    Tack snälla Lotta för dina fina ord. Kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Mvh Magnus
  • 2019-11-27

Viktor H skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi är säljare av Strandvägen 211 i Kolmården. Vi är mycket nöjda med Magnus och har redan varmt rekommenderat honom till flera. Magnus har många års erfarenhet vilket märks tydligt i hans roll som mäklare, han gav ett proffsigt intryck på oss från första mötet. Han var mycket bra att bolla frågor med utan att säga hur han tyckte vi skulle göra våra val och beskrev istället för och nackdelarna i frågor som dök upp. På det sättet gjorde vi ju våra egna val hela tiden men med Magnus som ett stadigt bollplank, vilket vi tyckte kändes bra. Kan varmt rekommendera honom till andra vilket vi redan gjort! Läs mer
    2019-12-02 Magnus E svarar Viktor H
    Tack snälla Viktor för er rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Nu hoppas jag att vi kan hitta ett passande hus till er. Mvh Magnus
  • 2019-11-26

Linda Margareth D skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    jag har köpt en bostadsrätt av Anton och han har även sålt min villa . Jag har blivit bra bemött lätt att prata och diskutera med Anton. Hoppades att det skulle gå smidigt vilket det gjorde
    Allt har varit positivt och jag rekommenderar gärna Anton till mina vänner Läs mer

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping