Fastighetsbyrån Norrköping

Fastighetsbyrån Norrköping

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 1191 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping 2

• köpte sitt hus med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-07-21
    Bra mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-07-21
    En toppen mäklare! Tydlig och rak kommunikation genom hela processen. Bra service och goda råd för en lyckad försäljning. Jack är väldigt duktig på det yrke han besitter, rätt person på rätt plats. En mäklare som vi varmt rekommenderar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-07-19
    Snabb på att svara när man har frågor. Förklarar varje steg i processen på ett mycket tydligt sätt. Mycket proffesionell!
    2021-07-19
    Anton får 10/10 poäng allt från bemötande till slutet avtal.
    Mvh Magnus Hubner
    MH entreprenad
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-07-19
    Johan har på ett professionellt och engagerat sätt väglett oss genom hela försäljningsprocessen från första kontakt till att vår fastighet blev såld. Alltid med ett trevligt och vänligt bemötande. Johans höga kompetens och erfarenhet gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Vi ger Johan de bästa rekommendationer!
    Hej Emma Jag tackar ödmjukast för de fina vitsorden, vad roligt att ni är nöjda med försäljningen! Fortsatt trevlig sommar, hälsningar Johan Johan Lenngren
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Smedby
    2021-07-10
    Trevligt bemötande,engagerad o kunnig håller vad han lovar
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Smedby
    2021-07-10
    Andreas upplevdes som trygg och förtroende ingivande. Realistisk och inte för säljande.

Medlade bra mellan oss köpare och säljaren.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Haga
    2021-07-10
    Lätt att få tag i samt ett väldigt trevligt bemötande både vid visning och påskrift
    Tack Philip för din recension! Hoppas att du ska trivas i nya lägenheten! Ha det bra så hörs vi lite längre fram! Sofia Stolth
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sochor en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-07-09
    Jag blev trevligt bemött, men jag hade förväntningar på att mäklaren skulle ha ett bättre tidsplanering samt att han skulle informerat mig bättre under/ samt när budgivning var avslutad. Stress är aldrig bra varken för mäklaren eller kunden.
    Pga av vad som upplevdes som stress hos mäklaren - att få affären avslutad, sjönk betyget.
    2021-07-09
    Jack är en trevlig och flexibel kille
    2021-07-09
    Positiv och lätt att tycka om, vi kände hela tiden att vår husförsäljning var i trygga, kompetenta händer.
    2021-07-07
    Mycket bra bemött. Han ahde stort tålamod med vår familj.
    2021-07-07
    Trevlig, proffsig och effektiv.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt / Öster
    2021-07-05
    Bara positivt, proffessionell från början till slut. Allt gick bättre än förväntat och försäljningen gick snabbt och smidigt precis som jag hade önskat
    Tack Andrea för din rekommendation, kul att höra att du är nöjd med min insats. Ha en skön sommar och hoppas att du kommer att trivas i Stockholm. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt / Norr
    2021-07-05
    Väl bemött, hjälpsam, aningen stressad, innan semestern så förståeligt.
    Över lag jättebra!
    Tack Robin för ditt omdöme. Hoppas du kommer att trivas i nya lägenheten. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Karlsson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt
    2021-07-05
    Jennifer genomförde affären snabbt och smidigt som jag tror både säljare och köpare blev nöjda med!
    2021-07-03
    Bra lokalkännedom. Erfaren och professionell mäklare. Objektivt intryck.
    2021-07-03
    Öppen o ärlig kommunikation under hela processen. Påläst o kunnig gällande objektet samt området/samhället.
    Tillgänglig hela tiden dvs före, under o efter affären.
    • Centralt / Strömmen
    2021-07-03
    Fint och professionellt bemötande.
    2021-07-02
    Mycket trevlig, glad och effektiv!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Åby
    2021-07-02
    Mycket bra bemötande och tydlig kommunikation från Sofia. Hon fick oss verkligen känna oss som köpare trygga med affären!
    Tack Mikael! Vad glad jag blir! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus! Ha det fint så hörs vi lite längre fram! Sofia Stolth
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Sochor en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    * Trevlig
    * Tydlighet i kommunikationen.
    * Bra bemötande
    • S:t Anna Skärgård
    2021-07-02
    Mycket hjälpsam och trevlig, snabba svar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt / Norr
    2021-07-02
    Mycket trevligt bemötande och seriöst uppträdande. Kunnig och håller vad han lovar
  • sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-07-01
    Gav ett bra första intryck som hållit i sig genom försäljningsprocessen.
    2021-07-01
    Ödmjuk, lyssnande och respektfullt bemötande.

Att respektera vårt hus och han plockde verkligen fram det fina med huset. Väldigt intresserad att få veta vad jag tyckte bäst om.

Mycket nöjd 💚
  • köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-07-01
    Jag blev väldigt proffsigt bemött av Christoffer som tog sig tid för frågor och som servade mig med information under hela resans gång. Han lever upp till den förväntan man har när man gör ett husköp. Saklig, noggrann och återkopplade alltid enl. ök.
    2021-06-30
    We bought a house with the help from Anton. He is very professional and very patient in coordination and answering questions.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-06-30
    Vi hade ju inte så lång kontakt köpet gick så fort. Den lilla kontakt vi hade motsvarade han mina förväntningar och han var mycket trevlig och gav goda råd.
    Tack Catarina för din rekommendation. Roligt att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
  • köpte sitt hus med hjälp av My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Norsholm
    2021-06-29
    Bra och trevligt bemötande. Hjälpsam och påläst och kunde snabbt svara på de frågor och funderingar vi hade.
    2021-06-28
    Anton lotsade oss genom vår husförsäljning på ett mycket professionellt och tryggt sätt. Återkopplade till oss i varje del av processen och fanns hela tiden nåbar för frågor och funderingar. Han har levt upp till samtliga våra förväntningar och mer därtill.
    Vi kan varmt rekommendera honom!
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-06-28
    Trevlig! Och var väl behjälplig vid köpet av fastigheten!
    Tack Ruben för din rekommendation. Hoppas du kommer att få en skön sommar i huset. Trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Magnus Magnus Erikson Eklind
  • sålde sitt hus med hjälp av My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Norsholm
    2021-06-27
    My är en trevlig mäklare som alltid är glad.
    Hon är tydlig och hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-06-26
    Tack för det fina betyget Pontus 😃 / Johan Johan Lenngren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-06-24
    Jättetrevlig, noggrann, professionell, skapar relation och ger ett relationsbyggande intryck
    2021-06-21
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande, väldigt tydlig och kunnig.
    Lättillgänglig för alla sorters frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Loddby
    2021-06-21
    Professionell och kunnig, trevligt bemötande och flexibel för kontakt och möten etc. Utmärkt.
    • Eneby
    2021-06-21
    Han var proffsig, enkel att ha och göra med samt bra på att känna sig trygg med ett stort beslut!
    2021-06-17
    Daniel är väldigt ödmjuk, lyssnar bra och drivande.
    Han följer upp och rapporterar ständigt utvecklingen under hela Processen.
    Alltså så som man förväntar sig att en mäklare ska agera.
    2021-06-17
    Då vi behövde en snabb försäljning av vårat hus klev Anton in och såg till att allt gick smidigt och snabbt.
    En proffsig och jordnära mäklare som inte lovar något som han inte kan hålla. Jag rekomenderar honom varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Haga
    2021-06-16
    Glad, positiv och intresserad. Vill väldigt mycket och engagerar sig för både säljare och köpare.
    2021-06-11
    Alltid ett trevligt bemötande och bra service.
    Tack Elin för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt
    2021-06-11
    Inga som helst problem, informativ sköter sitt uppdrag helt i linje med vad jag förväntat mig.
    2021-06-11
    Tillmötesgående och hjälpsam kring frågor vi hade.
    Tack snälla Inga-lill för ditt omdöme. Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
    2021-06-11
    Bra hela vägen från första kontakt till avslut i affären. Kändes trygg.
    Tack Marcus för din rekommendation. Skönt att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen. Mvh Magnus Magnus Erikson Eklind
    2021-06-10
    Kunnig, tillgänglig, snabb, kompetent och positiv.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Eneby / Karlshov
    2021-06-10
    Jätte bra bemötande, tydligt med all information. Såg till att vi förstod och hängde med i kontraktet. Fanns där när vi hade funderingar mm. Vi är jätte nöjda med Marie.
    • Ektorp
    2021-06-10
    Har anlitat Magnus flertalet gånger. Är väldigt nöjd med honom.
    Kul Johan att det gick så bra med försäljningen. Nu ska vi bara se till att ordna ett nytt boende åt dig :) //Magnus Magnus Erikson Eklind
  • skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-06-09
    Vi har sålt två bostäder med hjälp av Marie och har varit otroligt nöjda. Marie är lyhörd, kompetent och mycket mån om att både säljare och köpare skall bli nöjda. Dessutom är hon supertrevlig! Bästa mäklaren!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-06-09
    Jag hade kontakt med Christoffer Rindstål i samband med ett lägenhetsköp. Christoffer var tydlig, saklig och välinformerad. Jag fick all den information jag behövde och goda svar på de frågor jag ställde. Den självklara professionalitet som genomsyrade Christoffers agerande gör att jag verkligen kan rekommendera honom till alla som behöver en kunnig och också mycket trevlig mäklare.