Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 729 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping

• 2019-12-09

Tobias K skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi blev bemötta på ett korrekt och ärligt sätt.
    Affären löpte på utan tveksamheter. Läs mer
  • 2019-12-08

Eva A skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sofia levde upp till alla förväntningar jag hade på en mäklare, seriös, noggrann och serviceinriktad.
    Tack vare Sofias råd gick försäljningen av min 2,5 mycket smidigt. Jag rekommenderar Sofia varmt.
    Eva Läs mer
    2019-12-09 Sofia S svarar Eva A
    Tack snälla Eva! Vad roligt att höra!

Kerstin M skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt en bostadsrätt. Motsvara mina förväntningar på allt som rörde försäljningen. Kunde inte vara bättre. Har alltid tagit sig tid att svara på mina frågor. Läs mer
    2019-12-09 Sofia S svarar Kerstin M
    Vad roligt att höra Kerstin, tack!

Tracey D skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Professionell, bra återkoppling. Läs mer

Oliver P skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Smidig försäljning, My har koll på allt i försäljningen och bemöter alla parter på ett mycket trevligt sätt Läs mer
  • 2019-12-05

Pernilla F skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt hus, bra proffsigt och tryggt bemötande Läs mer
  • 2019-12-05

Niclas K skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt bra, snabb och konkret Fakta/feddback och ett proffsit bmötande Läs mer
  • Lena Sigrid N

2019-12-04

Lena Sigrid N skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt mitt hus.
    Jack är lugn och inkännande.
    Vi kom överens väldigt bra. Jag ville ta det i min egen takt och de förväntningarna uppfylldes. Vi hade en fin kontakt. Jag skulle /gör verkligen tipsa andra att ha Jack som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-03

Finn S skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte bostad. Anton hade ett mycket bra bemötande under hela processen med en mycket hög grad av proffessionalitet samt stor lyhördhet för frågor under processen. Läs mer
  • 2019-12-02

Alexandra W skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte radhus via Magnus Eklind på Fastighetsbyrån. Proffsigt och trevligt bemötande och tillfredställande information såväl som uppdateringar under och efter budgivning fram till signerat kontrakt. Läs mer
  • 2019-11-27

Liselotte M skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en bostadsrätt i centrala Norrköping. Ett utmärkt bemötande från mäklaren som överträffade mina förväntningar. Bra råd om allt som kunde förhöja intrycket av lgh. Tät kontakt om hur försäljningen framskred och alltid lätt att nå. Lämnade man meddelanden eller hade frågor så var det alltid snabb återkoppling. Kommer varmt att rekommendera mäklaren till alla som vill köpa eller sälja en bostad. Läs mer
    2019-12-02 Magnus E svarar Liselotte M
    Tack snälla Lotta för dina fina ord. Kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Mvh Magnus
  • 2019-11-27

Viktor H skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi är säljare av Strandvägen 211 i Kolmården. Vi är mycket nöjda med Magnus och har redan varmt rekommenderat honom till flera. Magnus har många års erfarenhet vilket märks tydligt i hans roll som mäklare, han gav ett proffsigt intryck på oss från första mötet. Han var mycket bra att bolla frågor med utan att säga hur han tyckte vi skulle göra våra val och beskrev istället för och nackdelarna i frågor som dök upp. På det sättet gjorde vi ju våra egna val hela tiden men med Magnus som ett stadigt bollplank, vilket vi tyckte kändes bra. Kan varmt rekommendera honom till andra vilket vi redan gjort! Läs mer
    2019-12-02 Magnus E svarar Viktor H
    Tack snälla Viktor för er rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Nu hoppas jag att vi kan hitta ett passande hus till er. Mvh Magnus
  • 2019-11-26

Linda Margareth D skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    jag har köpt en bostadsrätt av Anton och han har även sålt min villa . Jag har blivit bra bemött lätt att prata och diskutera med Anton. Hoppades att det skulle gå smidigt vilket det gjorde
    Allt har varit positivt och jag rekommenderar gärna Anton till mina vänner Läs mer
  • 2019-11-25

Oskar N skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en lägenhet på Haga. Sofia är energisk och bemötande, hon tar tag i saker direkt och får dem gjorda! Läs mer
    2019-11-25 Sofia S svarar Oskar N
    Vad kul att höra Oskar! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • Salle S

2019-11-25

Salle S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Grymt proffsig hela vägen. Nöjd på alla punkter. Läs mer
  • 2019-11-24

Susanne G skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt bostad. Mycket trevlig och kompetent mäklare. Andreas lever upp till de förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer
  • 2019-11-24

Ulrica S skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Anlitade Marie Odin att försälja vår bostad Häradshammars prästgård 1. Vikbolandet Min man och jag blev väl Bemötta av Marie.
    Fastighetsbyrån med chef besökte oss och gav Marie ett vad i deras tycke fastighetens utgångspris skulle ligga på. Detta pris låg i paritet med vårt acceptans pris. Marie ville ha en snabb affär och tyckte att vi skulle acceptera ett mycket, mycket lägre pris. Vi som hade anlitat henne var uppenbarligen inte så intressanta längre.
    Jag anser att Marie inte är mogen för de arbetsuppgifter som hon har både av Fastighetsbyrån eller från oss som kunder. D.v.s att jag skulle inte rekommendera henne som mäklare. Läs mer

Pernilla N skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie har både hjälpt oss sälja & köpa. Hon har en känsla av vad som passar & lyssnat verkligen på kundens önskemål.
    Ett sådant förtroende man får för henne har jag eller många av mina vänner aldrig fått av en mäklare.
    Hon kan verkligen sitt arbete ur i fingerspetsarna!!
    Otroligt glad & härlig att ha runt sig. En man verkligen kan lägga sina papper i händerna på & hon ordnar allt utan problem. Läs mer
    2019-11-25 Marie N svarar Pernilla N
    Åååå... tack snälla ni för de fina orden. Det värmer verkligen i detta gråa höstväder!!

Hans N skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har under min livstid köpt elva och sålt tio fastigheter. Den nu sålda var två bostadshus på 400 resp 90 m2 med stor parkliknande tomt.
    Marie Odin gav i början ett gott intryck men efterhand erfor vi att hon hade liten erfarenhet av sådana objekt. Vi var överens om ett lägsta pris men när presumtiva köpare "skambjöd" visade hon ingen förmåga att få upp priset utan tog köparens parti och tyckte att vi skulle avsluta affären. Hon lät köparen granska kontraktet i förväg och ville absolut inte att vi som säljare skulle ta med uppgifter i kontraktet som gynnade oss. Det finns mycket mer att säga men det får räcka.
    Marie Odin borde inse sin begränsning och inte åta sig sådana objekt. Läs mer

Dalia Daniella E skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket skicklig mäklare som är lyhörd och gör allt för att du ska bli nöjd. Vi har sålt två lägenheter och anlitat Joakim Fridsen båda gångerna. Rekommenderas starkt. Läs mer

Eva N skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    Min mäklare har visat intresse, ansvar och kreativitet ang min bostadsförsäljning, vilket har haft stor positiv betydelse för min personliga del.
    Tack! Läs mer

Albin D skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en lägenhet som Christoffer företräde. Det utlovades parkeringsplats med en månad väntetid till lägenheten men det visade sig vara kösystem på ett år när jag flyttade in. Lägenheten vad ostädad när jag flyttade in men Christoffer kunde inte hjälpa mig utan sa att jag hade ansvaret att kolla att det var städat innan tillträde.
    I det stora hela inte alls bra, verkar lura förstagångsköpare. Läs mer
    2019-11-26 Christoffer R svarar Albin D
    God dagens
    Det är väldigt tråkigt att du har den upplevelsen. Dock delar jag inte din beskrivning av vad som hänt, vilket vi även haft en dialog kring. Vi lägger väldigt stor vikt vid att hålla en hög kvalitet och att ha nöjda kunder. Även om vi har olika syn så beklagar jag att vi inte lyckats i ditt fall.

Mvh Christoffer Rindstål Fastighetsbyrån Norrköping

Eva Sofia U skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt vår villa i Gusum. Jag är jättenöjd med vår mäklare Hon har ställt upp och hjälpt oss om det varit något problem. Att vi skulle få vårt hus sålt så fort som möjligt . Och vår mäklare sålde vårt hus jättesnabbt. Vi är mycket nöjda med husförsäljningen. Läs mer
  • 2019-11-21

Malin T skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Anton hjälpte oss på ett mycket professionellt sätt att sälja vår lägenhet. Anton tog sig tid att svara på våra frågor och funderingar. Coachade med både försäljning och vid ev husköp för oss. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt inför försäljning. Läs mer
  • 2019-11-21

Elias E skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bästa mäklaren, tar sitt jobb på stort allvar, utför ett utmärkt arbete. Har bra kommunikation med säljare och köpare. Sålde en lägenhet. Läs mer
  • 2019-11-20

Lisbeth Eva Margaretha L skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Anton har hjälpt oss med att sälja vår villa. Han är en ung trevlig kille med stort engagemang. Lyssnar och förklarar på bästa sätt. Tack för all hjälp. Läs mer
  • 2019-11-20

Göran Gustav Vilhelm L skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en villa. Var på visning av bostadsrätt som Anton hade visning på och där började kontakten när vi sade att vi hade en villa som vi tänkte sälja. Har under resans gång blivit informerad på ett utmärkt sätt och hela tiden haft en bra kontakt. Om man har ringt o han inte kunnat svarat så här Anton alltid ringt tillbaka. Trodde nog att intresset skulle varit större från början o vi hade lite förhoppningar om ett något högre slutpris.
    Anton kan till fullo rekommenderas till fleta uppdrag. Läs mer
  • 2019-11-19

Zenitha L skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi är mkt nöjda, det va en bra visning med bra information. Vi har haft en bra dialog med Christoffer under hela resan. Så vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. // Zenitha Läs mer

Karel V skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Utmärkt och professionellt så här långt. Radhuset är sålt, men affären blir avslutad först på tillträdesdatum om några månader. Återkommer gärna med ett samlat omdöme då. Läs mer
    2019-11-18 Johan L svarar Karel V
    Hej och tack för de fina orden. Vad roligt att ni är nöjda så här långt. Jag ska fortsätta göra mitt yttersta för att ni ska fortsätta få en positiv erfarenhet av mig och Fastighetsbyrån. Vi hörs snart igen / Johan

Per-Åke T skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han levde upp till de förväntningar jag hade innan försäljningen. Fick i stort sett det pris vi diskuterade från början. Allt fungerade bra. Läs mer

Mikael J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Otroligt serviceinriktad och flexibel.
    Kan starkt och varmt rekommendera Andreas Läs mer
  • 2019-11-16

Monica A skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i Norrköping. Blev väldigt trevligt bemött från visning av lägenheten fram till köpet var klart. Läs mer

Stig K skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie är en väldigt varm och sympatisk person. Fick ett gott första intryck. Hon var mycket pedagogisk och när vi skrev kontrakt så läste hon högt för mig då jag har nedsatt syn. Det uppskattade jag mycket.
    // Stig Läs mer

Bo Andreas N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan har varit ett stort stöd till mig i en tung period när jag tvingades att sälja mitt hus. Johan har alltid ställt upp och han genomförde affären på ett för mig förtroendeingivande och hänsynsfullt sätt.

Johan är också nu ett fint stöd till mig inför skatteinbetalning och deklaration som kommer under 2020.

Tack Johan

Mvh Andreas Läs mer
    2019-11-15 Johan L svarar Bo Andreas N
    Tack själv för förtroendet att få sälja ditt hus Andreas, även om det var en jobbig process så hoppas jag verkligen du kommer trivas fint i ditt nya hus. Vi håller kontakten framöver / Johan

Elisabeth B skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Christoffer har på ett mycket kunnigt sätt genomfört försäljning av min lägenhet i Norrköping. Mycket nöjd med hur han skött det. Läs mer
  • Richard H

2019-11-11

Richard H skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket proffsig och förtroendeingivande. Husaffärer kändes trygg genom hela processen. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-11-11

Marita S skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt en villa och Christoffer var väldigt snabb att ta tag i allt som skulle göras och huset var sålt inom 2 veckor från att det lades ut.
    Skulle kunnat haft mer kontakt med båda samtidigt i gemensamma Mail och sms då vi är separerade istället för att kontakta en och en, blir för mycket missförstånd.
    Annars väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-11-10

Lena N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt en lägenhet. Hade övervägande telefonkontakt.
    Träffades endast när jag skrev på kontraktet. Inget att klaga på. Läs mer
    2019-11-11 Johan L svarar Lena N
    Hejsan Lena, vad roligt att du är nöjd trots att vi mest talades vid i telefonen. Hoppas du kommit i ordning och att du trivs i din nya lägenhet. Hälsningar Johan
  • 2019-11-10

Sara B skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt en lägenhet, Sofia var väldigt engagerad och kompetent. Läs mer
    2019-11-11 Sofia S svarar Sara B
    Vad roligt att höra Sara, tack!
  • 2019-11-09

Maria E skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt en 4.a .Sofia har verkligen motsvarat våra förväntningar.Hon är kunnig,ansvarsfull och lätt att få kontakt med,både per telefon och annars.Vi anlitar gärna henne fler gånger och rekommenderar gärna henne till andra. Läs mer
    2019-11-11 Sofia S svarar Maria E
    Tack Maria! Vad roligt att höra att det kändes bra för er!
  • Lotta Ann-Charlotte Margareta T

2019-11-08

Lotta Ann-Charlotte Margareta T skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt en villa.
    Anton skötte allt proffsigt från början till slut och informerade oss väl om alla steg. Rekommenderar absolut Anton. Läs mer
    2019-11-11 Anton P svarar Lotta Ann-Charlotte Margareta T
    Hej! Tack för de fina orden. Det var roligt att få jobba med ert hus. Önskar dig lycka till i framtiden.

Sven-Åke P skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt bostadsrätt 2:a Haga /gammal.
    Mycket trevligt bemötande. Kunnig och effektiv. Informera om allt. Återkopplande kontinuerligt. Fixade styling, städning, foto m.m. Visade respekt till min gamla morbror, vilket uppskattades. Fanns alltid tillgänglig på telefonen. Vi känner oss mycket nöjda med Antons arbete och lyckönskar honom i hans fortsatta arbete. Vi tror att Antons motto är "kunden i centrum" Läs mer
    2019-11-11 Anton P svarar Sven-Åke P
    Tack tack tack! Väldigt trevlig läsning. Jag lyckoönskar även er med allt ni tar er för. Ni vet vart jag finns. Mvh Anton

Anita M skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt mitt radhus har bara positivt att säga
    En fantastisk person som passar för det han valt som yrke

Rekommenderar honom varmt till vänner och bekanta Läs mer
    2019-11-12 Anton P svarar Anita M
    Hej Anita! Vilken lyckad försäljning! Det har varit ett trevligt samarbete. Återigen tack för förtroendet!

Pär Wilhelm W skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mer snack en verkstad.
    Levererar inte upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
    2019-11-11 Sofia S svarar Pär Wilhelm W
    Det var väldigt tråkigt att höra Pär! Jag är alltid intresserad av att ta till mig kritik för att kunna utvecklas och göra ett bättre jobb. Om du vill så får du gärna skicka mig ett mail (sofia.stolth@fastighetsbyran.se) där du kan beskriva lite djupare vilka delar i tjänsten som du inte är nöjd med. Tack för att du tog dig tid att svara!

Fahima T skrev om Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte ett hus och hon var väldigt trevlig och hjälpsam. Hon höll kontakten och fanns alltid vid. Läs mer
    2019-11-11 Sofia S svarar Fahima T
    Tack Fahima! Hoppas du kommer att trivas i det nya huset!
  • Tommy F

2019-11-08

Tommy F skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Med tanke på slutresultatet mvg, Läs mer
    2019-11-11 Anton P svarar Tommy F
    Hej! Stort tack för förtroendet att sälja ert fina hus. All lycka i framtiden. Mvh Anton
  • 2019-11-06

Rebecca S skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt lägenhet.

Positivt bemötande inför köpet. När budgivning var vunnen upplevde jag att mäklaren inte var lika angelägen och servicen försämrades. Läs mer
  • 2019-11-06

Sara M skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde mitt radhus samt letar lägenhet, upplever att Chrstoffer är engagerad o angelägen om att det ska bli bra. Läs mer
  • Finemang Städ & Flytt

2019-11-06

Finemang Städ & Flytt skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra kontakt, visade intresse och fanns tillgänglig. Gjorde processen väldigt enkel och var mycket professionell och hjälpsam! Läs mer
    2019-11-06 Johan L svarar Finemang Städ & Flytt
    Hejsan, vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus. Vi hörs / Johan
  • 2019-11-05

Magnus H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas har sedan första mötet gett ett alltigenom professionellt bemötande, kan verkligen rekommendera Andreas. Läs mer
Magnus Erikson Eklind
Andreas Bielkhammar