Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norrköping

Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 371 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping

• Lars Börje H
    Lars Börje H skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    Stor byrå med mycket muskler och rutin. Finns vissa delar i säljuppdragskontraktet som jag inte gillar. Läs mer
  • John R
    John R skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag vill varmt rekommendera Joakim som bostadsmäklare av den enkla anledningen att han förhöll sig på ett lyhört och ödmjukt sätt gentemot oss som säljare. Alla eventuella detaljer som dök upp från vår sida var inga problem att respektera och hantera med glad och vänlig ton.

Joakim hjälpte mig och min sambo att sälja en tvåa i Norrköping och tillsammans kom vi fram till en rimlig prisnivå och slutresultatet blev med beröm godkänd, både i hantering av försäljningen och slutpriset.

På det stora hela anser vi att Joakim skött sina åtaganden föredömligt och vi är mycket nöjda att ha anlitat honom. Läs mer
  • Bror Henrik A
    Bror Henrik A skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    toppen allt har fungerat bra hittils Läs mer
  • Åke K
    Åke K skrev om Petra Kemhagen en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt ett 1700talstorp på Kättilö
    Vi fick att mycket bra bemötande av Petra.

Petra var tydllig i sin kommunikation och samtidigt smidig och diplomatisk.

Mycket proffsig i sitt sätt att agera mot spekulanter Läs mer
  • Ida J
    Ida J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte villa. Bra bemött. Bra förklarat. Glatt o välkomnande. Läs mer
    2018-07-03 Johan L svarar Ida J
    Hejsan Ida, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Vad roligt att ni är nöjda, jag önskar er all lycka i ert nya fina hus. Trevlig sommar / Johan
  • Shahin A
    Shahin A skrev om Linda Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en tvåa på 64kvm, blev väldigt bra bemött av mäklaren. Hon var påläst, engagerad och alltid tillgänglig för frågor. Hon höll mig uppdaterad hela vägen och jag fick långt över förväntan. Super nöjd och jag kommer definitivt återkomma till henne för framtida sälj. Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Rekommenderar Johannes varmt!
    Känner oss nöjda som köpare då vi upplever Johannes som engagerad och väldigt hjälpsam, samtidigt som han har gjort sitt jobb utmärkt på alla sätt! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt vår gård på Vikbolandet. Johannes var engagerad från första stund. Positiv, idérik och kunnig. Han var noga med alla detaljer. Han visade både att han var lyhörd samtidigt som han var tydlig med hur han trodde hela förloppet skulle bli mest lyckat. Han var mån både om säljare och köpare och tog ansvar för att vårt överlämnande skulle kännas tryggt. I de processerna fanns han kvar som sakkunnig och hjälpte oss att avgöra vem av oss som skulle ansvara för vad. Det blev en smidig och lyckad försäljning. Professionellt och med varmt hjärta! Läs mer
  • Abdolahad A
    Abdolahad A skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johannes gjorde ett jättebra jobb för oss med vår lägenhet. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Abdolahad A
    Tack för ert omdöme. Är glad över att ha kunna hjälpa er med er bostadsförsäljning.
  • Milada V
    Milada V skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag är supernöjd med Johannes insats. Engagerad, kunnig och duktig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Milada V
    Tack för det fina omdömet, Milada. Det värmer!
  • Kenth R
    Kenth R skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra kommunikation med mäklaren. Bra och snabb affär. Läs mer
  • Matilda
    Matilda skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack för ett mycket bra jobb. 100% nöjda med Johannes insats. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Matilda
    Kul att ni är nöjda, Matilda. Önskar er fortsatt lycka till!
  • Morad A
    Morad A skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johannes sålde en lägenhet till oss via en förhandsvisning. Vi kunde inte komma på visningsdagen, men Johannes tog sig tiden att visa lägenheten vid två tillfällen, och tillgodosåg våra intressen på ett perfekt sätt. Utan tvekan den bästa mäklaren jag stött på. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Morad A
    Kul att du är nöjd. Er recension värmer verkligen!
  • Karl C
    Karl C skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en lägenhet via Johannes. Han var mycket tillmötesgående och hade utmärkt kommunikation. Förklarade varje moment och steg omsorgsfullt för mig som oerfaren i bostadsmarknaden. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Karl C
    Kul att du är nöjd, Karl. Ditt nya boende passar dig utmärkt!
  • Barbro T
    Barbro T skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan sålde en fastighet med detaljplan för blivande köpare att bebygga med 14 bostadshus.
    Johan gav mig ett mycket bra förtroende för honom och genomförde affären på ett mycket proffsigt sätt.
    Johan levde helt upp till mina föväntningar och eftersom jag sjölv ,arbetat som mäklare i 25 år tidigare,så har jag erfarenhet av vad som krävs av en bra och kompetent mäklare.
    Rekommenderar Johan Lenngren som en mycket duktig och kompetent mäklare att lita på. Läs mer
    2018-06-15 Johan L svarar Barbro T
    Tack för dina vänliga ord Barbro, roligt att du gav mig uppdraget att få ombesörja försäljningen. Hoppas ni får en skön sommar / Johan
  • Niklas V
    Niklas V skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en gård
    Bra och vänligt bemöt av mäklaren. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Niklas V
    Tack för ert omdöme, Niklas. Önskar er vidare lycka till.
  • Johan L
    Johan L skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack Johannes för ett gott arbete. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Johan L
    Tack själv, Johan. Hoppas ni trivs med ert nya boende.
  • Roger C
    Roger C skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fantastiskt duktig mäklare med stort engagemang. Löste alla frågor som var oklara, var alltid tillgänglig och väldigt tillmötesgående. Har haft med mäklare att göra innan, men Johannes engagemang är svårslaget. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Roger C
    Jag blir verkligen uppsluppen av att läsa ert omdömde. Det värmer!
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en bostadsrätt i Haga nyligen. Johan var superbra; avslappnad och trevlig. Man kände sig lugn. Stor skillnad från de andra mäklare som jag har träffat på visningar som man mest blivit obekväm av. Jag kommer vilja anlita honom när det är dags för mig att sälja. Läs mer
    2018-05-29 Johan L svarar Linnea L
    Hejsan Linnea, jättekul att du är nöjd, hoppas du får många varma dagar på balkongen i sommar :)
  • Dödsboet efter Rune C
    Dödsboet efter Rune C skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Christoffer gjorde ett utmärkt jobb i samband med försäljningen av pappas lägenhet. Han kan rekommenderas.Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Knut K
    Knut K skrev om Linda Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra o trevligt bemötande samt bra återkoppling och service Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Daniel är väldigt professionell och har full koll på hur man får ut så mycket som möjligt i alla lägen. Han är också transparent och berättar ofta hur allt går och ger tips kring hur/vad säljaren ska göra/inte göra. Läs mer
  • Gustav Christoffer P
    Gustav Christoffer P skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hej jag har sålt ett hus på landet Conny ger ett bra förtroende och är kunnig inom det mästa och har lärt sig vad folk vill ha. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en rå-tomt.
    Vi fick ett bra bemötande av Johan som antingen besvarade våra frågor direkt eller såg till att inhämta de svar som behövdes.
    Kort sagt var det bara en positiv upplevelse. Läs mer
    2018-05-15 Johan L svarar Johan S
    Hejsan Johan, vad kul att ni är nöjda med tanke på att vi mest haft kontakt över mail och telefon. Ska bli spännande att se huset när det är klart. Vi hörs / Johan
  • Mathilda K
    Mathilda K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte ett hus. Vi är mycket nöjda med Andreas. Han var väldigt trevlig och hjälpte oss att få en tidigare visning då vår son var beräknad att komma den dagen den ordinarie visningen var. Vår son kom på beräknad dag så hade inte Andreas hjälpt oss att få se huset tidigare hade vi missat vårt framtida hem 😊 Läs mer
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt en bostadsrätt och fick en bra upplevelse. Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Arton Rrustemi en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Arton var korrekt, snabb och trevlig och skötte sitt uppdrag på ett utomordentligt sätt, för såväl säljare som köpare. Läs mer
    2018-05-11 Arton R svarar Henrik S
    Tack för de vänliga orden Henrik!
  • Nermin A
    Nermin A skrev om Arton Rrustemi en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Superduktig! Hjälpsam, svarade alltid när man ringde bra återkoppling! Köpte radhus i rambodal genom Arton sedan fick han sälja våran lägenhet på luntgatan. Vi är helt nöjda med allting! Mycket duktig! Läs mer
    2018-05-11 Arton R svarar Nermin A
    Tack Nemin för de vänliga orden. Jag hoppas du och familjen trivs i erat nya boende.
  • Ajla R
    Ajla R skrev om Arton Rrustemi en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han är otroligt bra ! Lyckas alltid gå i mål med sina uppdrag trots hårt motstånd. Läs mer
    2018-05-11 Arton R svarar Ajla R
    Tack snälla för de vänliga orden Ajla!
  • Ole C
    Ole C skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket kompetent och kunnig mäklare! Vi fick ovärderlig råd och hjälp inför visning och försäljning. Läs mer
  • Johanna I
    Johanna I skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt ett radhus. Positivt bemötande. Frekvent återkoppling även utanför kontorstid. Pedagogisk genomgång vid kontraktskrivande. Läs mer
  • Jens E
    Jens E skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en 2:a i centrala Norrköping och blev väldigt proffisionellt bemöt ifrån början till slut. Andreas är en mycket duktig mäklare som ser till att din bostad blir såld på bästa möjliga sätt. Läs mer
  • Renee G
    Renee G skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en bostadsrätt, 5 rok i etage
    My är lugn och forcerar inte processen vilket ger en känsla av att man själv har kontroll men har ett proffs med sig.
    Jag valde My för att jag tidigare köpte min lägenhet av henne och även den affären kändes genomarbetad och trygg.
    Mys professionella och lugna förhållningssätt smittar så klart av sig på min inställning till fastighetsbyrån som då upplevs som en seriös aktör i mäklarbranchen. Läs mer
  • Lotta J
    Lotta J skrev om Arton Rrustemi en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt ett radhus. Jag blev väl bemött när vi var på visning av en lägenhet. Efter visningen bokade vi ett möte med Arton inför en kommande försäljning av vårt hus. Arton kom hem till oss och var väl förberedd inför mötet. Arton har varit tillgänglig när vi haft frågor om vår försäljning och kommande köp av lägenhet, han har alltid svarat när vi ringt eller mejlat vilket har varit bra. Läs mer
    2018-05-07 Arton R svarar Lotta J
    Tack för de snälla orden! och tack för förtroendet.
  • Anton L
    Anton L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Smidig kontakt och tillmötesgående för att ordna förhandsvisning. Läs mer
  • Mats B
    Mats B skrev om Arton Rrustemi en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt radhus. Snabbt och effektivt arbete från mäklaren. Bra bemötande. Läs mer
    2018-05-07 Arton R svarar Mats B
    Tack för de vänliga orden Mats. Gör mig glad att ni blev nöjda!
  • Thorsten S
    Thorsten S skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Allt bra. Köpt fastighet och My var kunnig effektiv och serviceinriktad. Läs mer
  • Mariann L
    Mariann L skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt min bostadsrätt. Jag är jättenöjd med My. Läs mer
  • Birgit E
    Birgit E skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt villa.
    Bemött av Marie på ett jättebra sätt, vänlig, informativ och kunnig.
    Väldigt nöjd med Marie som är en trevlig mäklare. Har infriat alla mina förväntningar hur en mäklare ska vara.
    Rekommenderas med glädje!
    Superbra!! 🤗 Läs mer
  • Lizmari S
    Lizmari S skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi blev intresserade av ett hus som My hade på gång för försäljning. Vi tycker att vi blivit professionellt bemötta hela vägen. Vi hade turen att bli köpare av fastigheten och hade även hjälp av My att värdera vår egen fastighet innan vi gick till banken för lånelöfte.
    Vi är helt nöjda med all service! Läs mer
  • Ulla S
    Ulla S skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    My är en mycket behaglig person och lyssnar riktigt på kunden utan att forcera fram något som inte är bra

Rekommenderas varmt Läs mer
  • Sven Åke Leif M
    Sven Åke Leif M skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsig, kunniga och himla trevliga Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt bostadsrätt. Bemötandet finns inget att klaga på. Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Eva S
    Stort tack för förtroendet och rekommendationen Eva! Mvh Jocke
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Grym mäklare som tar sin tid att lyssna och förklara alla steg i processen. Johannes är enkel att prata med och gör det enkelt för köpare/säljare. Han är en väldigt trevlig mäklare som vet vad han pratar om! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Daniel A
    Är tacksam över att ha kunna hjälpa dig i din bostadsaffär. Önskar dig lycka till med det nya boendet.
  • Linnea K
    Linnea K skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim var jätte trevlig. Joakim är en person som möter kunden med ett engagerat och proffsigt sätt med ett leende på läpparna och väldigt tillmötesgående. En ambitiös mäklare. Jag köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2018-04-29 Joakim F svarar Linnea K
    Stort tack för de fina orden Linnea! Det glädjer mig verkligen! Jag hoppas och tror verkligen att du kommer trivas väldigt bra i din nya lägenhet! Ha det gott så ses och hörs vi snart igen! Mvh Joakim
  • Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jättebra bemötande både på mail och telefon och vi fick en helt fantastisk privat visning då vi inte kunde på utsatt tid.
    Han kunde allt om gården och hade kollat upp priser på saker som behövde renoveras.
    En väldigt personlig mäklare vilket vi verkligen uppskattat när det gäller att köpa vårt nya hem. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Sofia Ö
    Kul att ni var nöjda, Sofia. Önskar er stort lycka till med gården.
  • Niklas V
    Niklas V skrev om Johannes Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt en gård åt oss. Johannes är en person som ger intryck av kunnande och utmärkt bemötande av oss som kunder.
    Utmärkt kommunikation mellan parterna. Läs mer
    2018-06-22 Johannes C svarar Niklas V
    Tack för det fina omdömet. Det värmer!
  • Elie M
    Elie M skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus sålde min lägenhet i Norrköping.
    Han är rätt så positiv och verkar tycka om sitt arbete. Läs mer
  • Nadir Manuel G
    Nadir Manuel G skrev om Linda Cakar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bästa Linda Cakar. Läs mer
  • Linda Cakar
    Linda Cakar skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    super klass på service. oerhört proffsig och bra mäklare Läs mer
 Magnus Erikson
Marie Odin