Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norrköping

Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 597 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping

• 2019-08-15

Reima T skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jack är trevlig och ärlig. Han löst även problem som uppstod snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-08-13

Mats J skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Inför tillträde struntade tyvärr Malin att återkoppla mina frågeställningar. Läs mer
    2019-08-15 Malin L svarar Mats J
    Hej Mats.
    Det var synd att du inte är helt nöjd med vårt bemötande. Gällande svar på dina frågeställningar skickade ett sms till dig kvällen innan tillträdet med den information jag fått fram både från föreningen, säljaren och även vår juridiska avdelning och antog då att du även tagit del av informationen.
  • 2019-08-12

Arijana I skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Extremt bra mäklare, tydlig, effektiv, snabb, hjälpsam, underlättar hela affären för oss förstagångare!! Helt klart en toppmäklare!! Ger den informationen som behövs vid rätt tidpunkt!!! Läs mer
  • 2019-08-12

Eduard B skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det var fel i lägenhetsbeskrivningen. Har begärd vis förtydligande men har inte fått någon svar.
    Frånvarande vid kontraktsskrivningen. Läs mer
  • 2019-08-09

JILL F skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Christoffer har hjälpt oss med försäljningen av våran bostadsrätt. Vi är så nöjda och har känt att vi har varit i trygga händer under hela processen. Om det är dags att sälja bostaden så rekommenderar jag att slå Christoffer en signal. Läs mer
  • 2019-08-08

Malin Elisabet H skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Christoffer var mån om att finnas till hands för att svara på mina frågor gällande köp av ett hus. Mycket nöjd med hans bemötande. Läs mer
  • 2019-08-07

Anna W skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie har på ett utomordentligt vis bemött oss och lotsat oss igenom vårt köp av fritidshus/tomt. Med ett glatt humör har hon svarat på alla våra frågor, dumma som relevanta... då detta var vår första fastighetsaffär.
    Vi har känt oss trygga med Maries kompetens och är mer än nöjda över att ha haft henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-02

Veronica K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte ett fritidshus, han missade tyvärr att det fanns ett gåvobrev så det blev lite knöligt. Sedan var det en annan mäklare som vi skrev med då han var på semester. Läs mer
  • 2019-08-02

Cecilia A skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köp av bostadsrätt.
    Trevlig och tillmötesgående mäklare som jag gärna skulle vända mig till igen. Läs mer
  • Sofia T

2019-07-30

Sofia T skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fullkomligt nöjd på alla fronter från start till slut! Läs mer
  • Pontus W

2019-07-25

Pontus W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte äldre hus på landet genom Andreas som var saklig och proffsig genom hela processen. Är mycket nöjda med slutresultatet av affären, och huset nu i efterhand. Läs mer
  • 2019-07-24

Mariwan J skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har köpt en bostadsrätt via Honom, väldigt bra bemötande .
    hörde vad jag vill ha och gjorde så gott han kunde för att leva up till det. Läs mer
  • 2019-07-24

Paula V skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig kille som alltid ger allt. Läs mer
  • 2019-07-22

Anna L skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sammanfattningsvis hade vi mycket höga förväntningar på försäljningen då mäklaren (tillsammans med oss) gick ut med ett högt pris som vi sedan fick sänka samt sälja för ännu lägre... Tänker att det är mäklaren som ska känna av marknaden och säga till om priset ligger bra eller om det är för högt. Skulle även velat att det gått ut till försäljning någon vecka tidigare.
    Bemötandet från mäklaren var jättebra samt semestervikarien som tog över när ordinarie gick på semester. Läs mer
  • 2019-07-22

Gabriel A skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket tillmötesgående, professionell och trevlig. Läs mer
  • 2019-07-17

Liselott I skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En bra mäklare som är tydlig, lugn och inte för på vid visning. Kunde svara på frågor som berörde objektet. Tillmötesgående Läs mer
  • 2019-07-14

Ann-Kristin R skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi sålde en villa i Skärblacka. Vi har fått ett proffsigt bemötande och känner oss mycket nöjda med Christoffers insatts. Både mot oss som säljare och eventuella köpare. Ingen hets innan budgivningen startade, alla fick tid att ringa besiktningsman och banken en gång till innan budgivningen startade. Vi blev uppringda och informerade hela vägen.
    Mycket nöjd kund. Läs mer
  • 2019-07-11

Christina N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Försäljning av lantrbruksfastighet.
    Andreas är kunnig, professionell och förtroendeingivande. Vi tycker Andreas överträffar våra förväntningar och vi har känt oss trygga under hela processen. Läs mer
  • 2019-07-10

Dino P skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fungerade bra hela vägen, från budgivning till kontrakt. Läs mer
  • 2019-07-10

Magnus P skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en lägenhet i Norrköping som Andreas hanterade. Vi är mycket nöjda med Andreas arbete och han levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-09

Ronald S skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en friliggande villa, hade många frågor och var jättenöjd.
    Toppen. Läs mer
  • 2019-07-06

Kerstin L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt Mem Villa Sjösala.Marie Nikander är en positivt öppen människa, glad vänlig och oerhört ambitiös och professionell mäklare.Våra förväntningar var att bli stöttade med information i säljprocessen, vilket vi fått av Marie Nikander. Vårt slutpris som vi önskade var 5 milj.vilket vi också i slutändan med Maries förhandlingar fick.Mycket nöjd kund, tack🌿🦋 Kerstin Lindberg-Fryckstedt Läs mer
  • 2019-07-03

Lars Ivar V skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Ärendet gällde försäljning av en fritidsbostad. Bra och positivt bemötande. God lokalkännedom om det aktuella området. Lätt att få kontakt med. Professionell i sin roll. Läs mer
    2019-07-05 Marie N svarar Lars Ivar V
    Tack snälla ni. Det är lätt att göra ett bra jobb med så bra kunder 👍
  • 2019-06-30

Ann-Christine N skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt hus. Andreas har varit entusiastisk, pålitlig visat stort intresse av att sälja vårt hus. Han har hjälpt oss tidigare med försäljningar. Vill varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-06-26

Petra V skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en skärgårdsfastighet av Andreas. Han var mycket påläst och hjälpsam genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Andreas som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-24

Ann-Charlotte A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag sålde ett fritidshus och mäklaren är redan känd för mig så jag är som vanligt nöjd med allt. Har både köpt och sålt bostäder genom honom.

Rekommenderas varmt Läs mer

Michaela B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte ett radhus i Svärtinge.
    Blev kontaktad väldigt snabbt och vi fick komma på visning väldigt snabb och smidigt.
    En trevlig mäklare som vill båda köpare och säljarens bästa !
    Skulle vi i framtiden sälja så är det honom vi kontaktar! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Michaela B
    Hej Michaela, tack snälla för de orden. Hoppas ni kommit i ordning ordentligt och att ni trivs riktigt bra i ert fina radhus. Hälsningar Johan

Bertil W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fungerade bra. Han gjorde vad som förväntades av en mäklare. Läs mer

Sigrid O skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en lägenhet och mäklaren var hjälpsam och flexibel i mötet med oss. Vi anlitar gärna honom igen om det skulle bli aktuellt med fler/andra bostäder i området. Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Sigrid O
    Hejsan Sigrid, vad kul att ni är nöjda. Det är bara att ringa om ni behöver hjälp framöver :)
    Hälsningar Johan
  • 2019-06-23

Cathrin Birgitta T skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi sålde ett radhus i Lindö. Joakim har varit mycket proffsig, tillmötesgående och tillgänglig. Han ingav stort förtroende utan att vara ”stel”.
    Mycket nöjd och kommer gärna anlita honom igen! Läs mer
  • 2019-06-19

Maria W skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en villa i Simonstorp och hade bra kontakt med Marie, allt har flutit på och tillträdet gick hur smidigt som helst.
    Allt har fungerat som önskat, nu ser vi fram mot att bo i vårt hus och önskar Marie lycka till med den nya bebisen. Läs mer
  • 2019-06-17

Maria R skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En trygg och erfaren mäklare, som jag har gott förtroende för. Skulle anlita My om jag hade en fastighet att sälja och jag rekommenderar henne det varmaste till andra. Läs mer
  • 2019-06-16

Andreas Q skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra och hjälpsam mäklare som ger ett trevligt bemötande. Lyhörd och idérik för lösningar som passar båda parterna. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Andreas Q
    Hejsan Andreas, vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas du är lika nöjd med din nya utsikt :)
    Lycka till med din nya lägenhet! / Johan
  • Christian F

2019-06-14

Christian F skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    När vi skulle sälja vårat parhus så fick vi tips om att ta kontakt med Joakim vilket vi absolut inte ångrar.

Joakim tog sig ann uppdraget, satte ribban i området och fick oss verkligen att känna att all tid var fokuserad på oss trotts andra objekt vid sidan av.

Joakim är lyhörd, anträffbar, personlig, trevlig och inte minst en fantastisk duktig mäklare som överträffade våra förväntningar.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-06-14

Maria M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt bostad. Bra och trevligt bemötande, kompetent. Läs mer
  • 2019-06-11

Felix H skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim sålde min lägenhet och allt funkade kanon. Fick löpande information om allt som hände och en grundlig genomgång hur han arbetar. Läs mer
  • 2019-06-10

Kristin A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsigt! Smidigt och bra på alla sätt och vis vid försäljning av vår sommarstuga Läs mer
  • 2019-06-09

Ola S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt ett hus på Däldgatan 8, Söderköping.
    Vi blev bemötta otroligt väl från första början till tillträdesdagen, vi har varit väldigt nöjda med vår mäklare.
    Affären har gott väldigt smidigt och vi är super nöjda med vårt hus.

Ola & Maria Sandberg Läs mer
    2019-06-10 Johan L svarar Ola S
    Tack Ola, vad roligt att ni är nöjda. Jag önskar er en lång och härlig sommar i huset 😃.
  • 2019-06-08

Eddy J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt Lilla Getterö 16.
    Det blev dyrt Läs mer
  • 2019-06-05

Karin W skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte hus genom Magnus och kände mig mycket väl bemött. Som husägare för första gången hade jag många frågor och tycker jag fick tydliga och bra svar. Läs mer
  • 2019-06-05

Eva B skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt bra bemötande. Köpet gick smidigt utan problem Läs mer
  • Wiveca L

2019-06-03

Wiveca L skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en lägenhet som låg utlagd som kommande. Magnus var snabb och lättillgänglig vid alla konversationer och jag upplever honom som rak, ärlig, driven och mycket engagerad.
    Han drev igenom affären snabbt och smidigt och svarade snabbt på alla mina frågor och funderingar.
    Jag kan varmt rekommendera Magnus Erikson vid köp av bostad. Läs mer
    2019-06-10 Magnus E svarar Wiveca L
    Tack Wivica för dina fina ord. Kul att höra att du är nöjd med min insats. Hoppas du kommer att trivas i lägenheten. Du är varmt välkommen att höra av dig när ni vill ha hjälp med din mammas lägenhet. Mvh Magnus
  • Michelle F

2019-06-03

Michelle F skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt en relativt nyproducerad 2:a med balkong (2015). Trevligt bemötande och man kände sig trygg. Snabba svar på frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-06-03

Sarah S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en lägenhet , 3 rok

Blev väldigt bra bemött av Johan Lenngren och vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Johan levde upp till alla våra förväntningar och skulle anlita Johan igen alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Sarah S
    Hejsan Sarah, vad roligt att ni är nöjda. Ta åt dig lite av äran själv, du gjorde ett kanonjobb med att fixa i ordning lägenheten. Vi hörs / Johan
  • 2019-06-03

Alexander S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi blev mycket nöjda med hans bemötande och hantering av hela säljprocessen. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Alexander S
    Hejsan Alexander och tack för de vitsorden. Nu ska vi bara se till att hitta ett riktigt bra hus till er. Vi hörs snart igen / Johan
  • 2019-06-01

Murad I skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en lagenhet och sold en lagenhet .
    Hon e duktig och jätte smidigt att behandla med henne
    Hon e bäst på alt Läs mer
  • 2019-05-31

Birgitta H skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det gick snabbt o enkelt trots en lite motig marknad. Läs mer
    2019-06-10 Magnus E svarar Birgitta H
    Tack snälla för din rekommendation. Roligt att höra att du är nöjd med min insats. Mvh Magnus
  • 2019-05-31

Tobias Å skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte villa. Genomgående bra bemötande och kommunikation. Läs mer
  • 2019-05-29

Berit H skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie har sålt vårt fritidshus på ett oklanderligt sätt.hon är smidig och lättsam och alltid ställt upp på oss . Vi är väldigt nöjda på det sätt vi blivit bemötta. Läs mer
  • 2019-05-29

Daniel B skrev om Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt ett hus, snabbt svar
    Hade förväntat mig en snabbare utannonsering med skarp vis ing Läs mer
    2019-06-10 Magnus E svarar Daniel B
    Tack Daniel för din rekommendation. Hoppas nu på att vi kan hitta ett passande boende åt dig. Mvh Magnus

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping