Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norrköping

Fastighetsbyrån Norrköping

Drottninggatan 50B, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 131 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping

• Rikard N
    Rikard N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Ödmjuk, engagerad och professionell.
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Är oerhört tacksam och glad över att ha haft Joachim som mäklare. Ett mkt gott bemötande och suverän service.
  • Martin L
    Martin L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan återkopplar och ger löpande mycket bra information. Han är seriös och flexibel. Jag vill kommer att rekommendera Johan till vänner och bekanta som behöver hjälp vid en bostadsaffär.
  • Eva J
    Eva J skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsig, vänlig, kunnig, engagerad
    Lätt att komma i kontakt med på telefon.
    Han hade tid för oss som kunder på ett föredömligt sätt.
    Bara positiva erfarenheter
  • Päivi B
    Päivi B skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt bra bemötande och mycket nöjd med information och visning.
  • Christos R
    Christos R skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fantastiskt bemötande. Involverade oss säljare från början till slut. Vi hade bra kontakt innan, under och nu även efter försäljningen.
    2017-06-15 Joakim F svarar Christos R
    Tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er vid försäljningen och hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert hus! Ring när jag ska komma förbi med flyttchampagnen! ;)
  • Kenny K
    Kenny K skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han var väldigt bra och trevlig och gjorde allt på väldigt smidigt sätt.ja vart bra bemött
    2017-06-15 Joakim F svarar Kenny K
    Tack Kenny, hoppas ni kommer trivas bra nu i nya lägenheten!
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Daniella Aman en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket professionellt och yrkesmannamässigt utfört arbete, rekommenderas!
    2017-06-15 Daniella A svarar Henrik N
    Tack för den fina rekommendationen! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Daniella, Fastighetsbyrån
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Edvard Kobusinski en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En mäklare som var dåligt påläst på bostaden han sålde, som gav ett snorkigt bemötande över telefonen och som tog på sig att ordna med saker han totalt struntade i efter att papperen var påskrivna. Det enda positiva är att han har en chef som bemötte oss på ett bra sätt efter många turer.
  • Pia E
    Pia E skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag tyckte mycket bra om Marie från det att vi träffats första gången, alltid pigg och glad o tog hand om allt jag har förväntat mig. Om Marie har jag bara bra att säga. Mvh Pia
  • Elias S
    Elias S skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Som kund är jag otroligt nöjd med Joakim, för mig var bostadsaffären en viktig del i mitt liv och Joakim fick mig att känna mig bekväm och trygg samt att han höll mig uppdaterad hela tiden under hela affärens gång. Rekommenderar starkt +++++
    2017-06-15 Joakim F svarar Elias S
    Stort tack Elias! Jag tackar för förtroendet och feedbacken och hoppas vi ses snart igen!
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag tycker affären har gått jättebra mycket trevlig mäklare kan varmt rekommendera Joakim till mina vänner
    2017-06-15 Joakim F svarar Patrik R
    Stort tack för fina ord och förtroendet Patrik!
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Enastående service med allt som har med försäljning av bostad och med allt pappersarbete, information, inputs. Toppen mäklare.
    2017-06-09 Marie O svarar Oskar H
    Tack snälla för det fina omdömet.
    Det värmer verkligen och jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende!
  • Malice I
    Malice I skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tydligt och bra bemötande. Klara besked.
  • Anna W
    Anna W skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie var kunnig, proffsig och korrekt. Hon uppträdde alltid på ett trevligt och tillmötesgående sätt. Jag fick stort förtroende för henne. Hon var dessutom trevlig och lätt att prata med. Jag rekommenderar henne gärna.
  • Anneli W
    Anneli W skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra värderat och tydlig i sin information om rättigheter och skyldigheter. Lite stressig och snabb i sina val. Ofta tillgänglig vid frågor och en bra dialog.
  • Filip U
    Filip U skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus har gjort ett jättebra jobb och vi är väldigt nöjda med honom som mäklare.
    Han kändes hela tiden väldigt proffesionell och fick snabbt lägenheten såld till ett pris vi var väldigt nöjda med.
  • Aron S
    Aron S skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffesionell från början till slut!
    2017-06-09 Marie O svarar Aron S
    Tack för det fina omdömet och tack för förtroendet med försäljningen!
  • Lina A
    Lina A skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag valde My som mäklare då jag hört mycket gott om henne! Jag blev inte besviken och jag kunde inte ha gjort ett bättre val av mäklare. My är mycket påläst, förtroendeingivande och professionell! Hon gav hela tiden tydlig information och höll mig uppdaterad under hela försäljningsprocessen!
    2017-06-02 My L svarar Lina A
    Tack Lina för dina mycket fina ord. :-) De gör mig alldeles varm. Det var väldigt trevligt att få förtroendet att sälja din fina lägenhet.
  • Anders W
    Anders W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan gjorde en bra analys av fastigheten och marknaden och därav en strategi som jag tycker fungerade. Han uppträdde professionellt men kanske lite stressad. Men alla verkar stressade nuförtiden och jag tror inte det påverkade hans bemötande mot oss säljare eller aktuella spekulanter.
  • Berit W
    Berit W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    tydlig öppen fick svar på frågor trevlig

lite stressad
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det var smidigt, då vi var angelägna om en snabb affär. Vi sågs på obekväma tider( bra för oss) och det blev inget krångel.
  • Klas J
    Klas J skrev om Daniella Aman en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra bemötande! Det fungerade klockrent.
    2017-05-30 Daniella A svarar Klas J
    Tack för det fina omdömet! :) Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Daniella Aman, Fastighetsbyrån
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Positiv, förtroendeingivande och duktig. Johan gav stort förtroende och höll mig hela tiden uppdaterad under försäljningen.
  • Sven Olov K
    Sven Olov K skrev om Daniella Aman en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Daniella Aman är en mycket duktig och trevlig mäklare. Hon är klar och tydlig. Hon överträffade våra förväntningar och vi ger henne våra varmaste rekommendationer.
    2017-05-24 Daniella A svarar Sven Olov K
    Tack för ert fina omdöme! Har varit ett nöje att kunna hjälpa er. Med vänlig hälsning Daniella Aman, Fastighetsbyrån
  • Carl S
    Carl S skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bästa mäklaren, bästa servicen samt bästa beskrivningen, och jätte fina bilder!
    Detta är en mäklarbyrå som jag rekommenderar
    2017-06-09 Marie O svarar Carl S
    Tack snälla Carl för de fina orden och tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
    Det värmer verkligen.
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Daniella Aman en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi är väldigt nöjda med Daniella. Hon lyssnade på våra synpunkter och vi kände att hon visste vad hon pratade om . Kändes ärlig och tillmötesgående . Så var hon glad och positiv också . Tack Daniella för att du sålde vårt hus .
    2017-05-18 Daniella A svarar Agneta L
    Tack snälla Agneta för den fina rekommendationen. Det var bara roligt att få hjälpa er. :) Med vänlig hälsning, Daniella, Fastighetsbyrån
  • Elizabet G
    Elizabet G skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Min erfarenhet av mäklare är ganska liten men hon verkar helt OK. Ställer upp med visningar när det passar mig.
    Möjligen kunde hon varit litet mer påläst på objekten jag har tittat på.
  • Melanie M
    Melanie M skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus känns trovärdig och erfaren. Han har ett genuint engagemang och tog sig tid att prata med mig under hela processen från värdering till påskriften med de nya ägarna. Det bidrog till att jag kände mig väldigt trygg vid försäljningen av mitt hus.
    Med vänlig hälsning,
    Melanie Mårdh
    2017-05-24 Magnus E svarar Melanie M
    Tack Melanie för ditt fina omdöme. Mvh Magnus
  • Helena R
    Helena R skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi är oerhört nöjda med kontakten med Magnus! Kunde inte varit bättre. Professionellt bemötande och bra vägledning i affärerna.
    2017-05-24 Magnus E svarar Helena R
    Tack Helena för ditt trevliga omdöme. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Mvh Magnus
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Daniella Aman en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra bemötande.och en kanon mäklare
    2017-05-16 Daniella A svarar Madeleine A
    Tack Madeleine för ditt omdöme :) Med vänlig hälsning, Daniella Aman, Fastighetsbyrån
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket välkomnande och trevlig, hade svar på alla frågor och var mycket hjälpsam
    2017-05-17 Marie O svarar Henrik L
    Tack för det fina omdömet, kul att du nöjd.
    Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende!
  • Tobbe J
    Tobbe J skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim var mycket proffesionell och lätt stt ha stt göra med. Vi fick stort förtroende av honom redan efter första mötet! Vi rekommenderar honom starkt!
    2017-06-02 Joakim F svarar Tobbe J
    Stort tack för ert förtroende Tobbe! Nu hoppas vi att allt går smidigt med bygget av drömhuset! :)
  • Randi J
    Randi J skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hittills en bra förmedling vid fastighets-
    affären som ännu ej är slutförd och en
    trevlig fastighetsmäklare Marie
    Nikander.
  • Adnela D
    Adnela D skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt bra bemötande, tillgänglig hela tiden. Väldigt trevlig och engagerad i att sälja så bra som möjligt.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie är alltid glad och trevlig.
    Mycket positiv och hjälpsam.
    Fattar snabba beslut,som varit positivt.
    En stor trygghet för oss!!
  • Melanie L
    Melanie L skrev om Edvard Kobusinski en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det var bra bemötande och snabb respons när man ställde frågor
    2017-05-15 Edvard K svarar Melanie L
    Hej Melanie!
    Tack för det fina omdömet och jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya lägenhet!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim Fridsén gjorde enligt mitt förmenande en strålande förmedling av fastigheten vi förvärvat. Joakim var mkt serviceorienterad, tillgänglig även på tider som man inte förväntar sig tillgänglighet på.

Vi kan varmt rekommendera Joakim vid förvärv eller försäljning av fastighet
    2017-06-02 Joakim F svarar Andreas A
    Stort tack för den fina rekommendationen Andreas. Ni har köpt ett fantastiskt trevligt hus och jag hoppas ni kommer trivas väldigt bra!
  • Lars B
    Lars B skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra!

Marie är trevlig, ärlig ock proffsig.
    2017-05-17 Marie O svarar Lars B
    Tack för de fina orden Lars, det värmer!
  • Carl M
    Carl M skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus upplevs som en engagerad och kunnig mäklare som gärna hjälper till ser till att du som kund känner dig välkommen och prioriterad.
    2017-05-24 Magnus E svarar Carl M
    Tack för ditt trevliga omdöme. Mvh Magnus
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En helt underbar mäklare. Fantastiskt duktig. Kommer att ge honom många rekommendationer som en skicklig mäklare. Var rädd om honom så får många möjlighet att använda honom som sin husförsäljare!😀
    2017-05-24 Magnus E svarar Kristina E
    Tack snälla Kristina för ditt fina omdöme. Mvh Magnus
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han är seriös, trevlig och personlig. Hjälpsam och gör sitt jobb på ett bra sätt. Säljande utan att vara påträngande. Ärlig och kunnig.
    2017-05-08 Magnus E svarar Caroline L
    Tack Caroline för ditt fina omdöme. Hoppas nu att ni ska trivas i ert nya hus. Mvh Magnus
  • Göran E
    Göran E skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig och effektiv. Fick fram ett snabbt och bra resultat. Vad mer kan man begära? Vi var väldigt nöjda med honom.
    2017-05-08 Magnus E svarar Göran E
    Tack Göran för ditt trevliga omdöme. Kul att det gick så snabbt och smidigt. Mvh Magnus
  • Mårten H
    Mårten H skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig och pratsam Mycket bemötande och angagerad vid försäljning av fastigheter.
    2017-05-24 Magnus E svarar Mårten H
    Tack Mårten för ditt trevliga omdöme. Nu ska vi se till att försäljningen av ditt hus går minst lika bra. Mvh Magnus
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie är tillmötesgående, serviceinriktad med fokus på kunden. Vi kände oss trygga med henne som mäklare. Hon får våra allra bästa rekommendationer!
    2017-04-24 Marie O svarar Josefine N
    Tack snälla Josefine för det fina omdömet, jättekul att få hjälpa er i affären och jag hoppas att ni ska trivas fint i det nya boendet!
  • Victor J
    Victor J skrev om Daniella Aman en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket trevligt och snabbt. Va inte mycket att visa men va skönt att det va smidigt iallafall!
    2017-04-21 Daniella A svarar Victor J
    Tack Victor för ditt omdöme :) Med vänlig hälsning, Daniella, Fastighetsbyrån
  • Evelina E
    Evelina E skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi är glada att vi köpte vår lägenhet med Marie Odin som mäklare. Hon är väldigt proffsig och satte kunden i fokus. Hade svar på frågor och vi är väldigt nöjda med den service hon erbjöd. Känns tryggt att veta att Marie finns där om man undrar något!
    2017-04-24 Marie O svarar Evelina E
    Stort tack Evelina för det fina omdömet! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas jättebra i er nya bostad!
  • Ebbe G
    Ebbe G skrev om Daniella Aman en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig och kunnig och serviceinriktad.
    2017-04-20 Daniella A svarar Ebbe G
    Tack för ditt omdöme :) Med vänlig hälsning, Daniella, Fastighetsbyrån
  • Alexander Ö
    Alexander Ö skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jätte nöjd med allt Marie gjort kring min lägenhet, dessutom såldes lägenheter för mycket mer än förväntat, bara 3 dagar efter att den kommit ut på hemnet :)
    2017-04-26 Marie O svarar Alexander Ö
    Tack för det fina omdömet Alexander, det var riktigt kul att jobba med dig.
    Önskar dig lycka till i ditt nya boende.
  • Johan V
    Johan V skrev om Daniella Aman en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Daniella har varit lätt att ha att göra med. Affären har hittills gått bra.
    2017-04-19 Daniella A svarar Johan V
    Tack Johan för ditt omdöme. Med vänlig hälsning, Daniella Fastighetsbyrån