Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norrköping

Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 220 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping

• Vincit Fastigheter Ab V
    Vincit Fastigheter Ab V skrev om Edvard Kobusinski en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    grym kille som levererar de man önskar
  • Fredrik Wastesson Ab F
    Fredrik Wastesson Ab F skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie är en starkt driven och målinriktad mäklare
  • Lena A
    Lena A skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande och bra kommunikation.
  • Ralf R
    Ralf R skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Andreas ger ett otroligt bra förtroende o ansvar .
    Andreas är också väldigt uthållig och vill gärna sätta sig in i säljarens situation på ett bra sätt" Ödmjuk"
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Edvard Kobusinski en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Edvard är en mycket kunnig, trevlig och proffsig mäklare.
  • Anders F
    Anders F skrev om Edvard Kobusinski en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Allt har funkat klockrent, han har förklarat och gått igenom allt och om man hade några funderingar så har Jan hjälpt till med det.
  • Amanda K
    Amanda K skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig, förtroendeingivande och lättsam! Precis som det ska vara.
  • Lorina E
    Lorina E skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Super trevlig och kompetent! kommer helt klart att rekommendera Andreas vidare till vänner och bekanta.
    En mäklare med högt engagemang och resultat :)
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie Odin är en proffsig, kunnig, tillmötesgående och framförallt en trevlig mäklare, vi kunde inte vara nöjdare!
  • Elias B
    Elias B skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bara gott att säga om Joakim, utmärkt på alla sätt! Vi köpte hus av honom och han gjorde ett sånt bra jobb att han fick förtroendet att även sälja vår lägenhet. Känns som att han jobbar dygnet runt, alltid trevlig, positiv och vill allas bästa. Otroligt duktig på det han gör med en känsla för jobbet som få. I min mening stans bästa mäklare och Joakim kommer helt klart att anlitas igen vid nästa tillfälle!
  • Susanne L
    Susanne L skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Pålitlig och kunnig mäklare. Ser både säljaren och köparens behov.
    SL
  • Angelina M
    Angelina M skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra och svara alltid på frågor. Kände mig trygg med mäklaren.
  • Göran E
    Göran E skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus har hjälpt oss på ett mycket proffsigt sätt under tiden vår fastighet var"På gång" och nu senast när vi kom fram till förutsättningarna för försäljningen.
    Hans råd var mycket värdefulla för oss och försäljningen blev en succé!
    2017-10-24 Magnus E svarar Göran E
    Stort tack för dina vänliga ord Göran. Roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen. Mvh Magnus
  • Lars C
    Lars C skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie är mycket kunnig och servicefokuserad. Hon har uppfyllt alla våra förväntningar.
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig, lättsam och duktig mäklare!
  • Monika S
    Monika S skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    My är en mycket duktig mäklare, positiv, lättsam, saklig, kunnig, diplomatisk och har förmåga att jämka så att både köpare och säljare känner sig nöjda.
  • Gun-britt R
    Gun-britt R skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    TTevligt bemötande och väldigt snabb affär . Jättebra gjort !
    2017-10-24 Magnus E svarar Gun-britt R
    Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd. Mvh Magnus
  • Kjell I
    Kjell I skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Han verkar arbeta dygnet runt, lätt att få tag på
    Erfaren
    Ärlig
    Duktig på att ta folk på ett bra sätt
  • Emily T
    Emily T skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Engagerad och kundorienterad mäklare. Det var min första bostadsaffär och Malin har lotsat mig bra genom affären och svarat på alla mina frågor, stora som små.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fantastisk mäklare. Tillmötesgående och serviceinriktad. Rätt man på rätt plats.
    2017-10-24 Magnus E svarar Kristina H
    Tack snälla för ditt fina omdöme. Nu får vi se till att försöka ordna ett kanonboende åt er.
  • Frida B
    Frida B skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Noggrann, engagerad och med ett varmt hjärta.
  • Maj-britt H
    Maj-britt H skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Toppenbetyg. Glada hälsningar från Maj Britt.
  • Micaela A
    Micaela A skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie är alltid glad och trevlig i sitt bemötande och framförallt professionell. Hon var alltid tillgänglig och mån om att informera om processen.
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Daniella Aman en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hon är duktig. Håller kunden informerad på ett aktivt och bra sätt. MVH. Hjördis
    2017-10-10 Daniella A svarar Agneta R
    Hej Hjördis, tack så mycket för ditt fina omdöme! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Daniella, Fastighetsbyrån
  • Måns K
    Måns K skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie är både väldigt professionell och trevlig - precis de egenskaper man vill ha hos sin mäklare!
    2017-10-10 Marie O svarar Måns K
    Hej Måns,
    Jag tackar dig för det fina omdömet, jättekul att få hjälpa er med försäljning.
    Önskar dig stort lycka till i ert nya boende.
    Med vänlig hälsning
    Marie Odin
  • David V
    David V skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte hus där Marie var mäklare. Vi upplevde henne som proffesionell från visning till kontraktsskrivning, och allt däremellan. Att hon är varm, positiv och tillgänglig är en bonus. Vi har anlitat henne för att sälja vårt hus nu. Vi är säkra på att vi kommer känna likadant även i försäljningsprocessen.

David, Frida, Allie och Valentin
  • Jonathan E
    Jonathan E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Är väldigt nöjd, en av de bättre mäklare som vi påträffat i vår lägenhets letande som började i början av 2017 tills köpet i slutet av september samma år.

Han var väldigt enkel att ha och göra med, samt även noga med att vi som köpare skulle känns oss säkra inför köpet och var inte allt för "på" att sälja utan som sagt väldigt noga med att de skulle kännas rätt. Bad oss exempelvis gå på liknande lägenhetsvisningar i området och välja den lägenhet som efter det kändes bäst för oss.
    2017-10-09 Johan L svarar Jonathan E
    Hejsan Jonathan,
    Vad roligt att ni är nöjda med mig och på det sätt vi arbetar. Jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet. Hälsningar Johan
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket proffsig o lyhörd vid alla kontakter. Snabb att återkoppla o informera oss om läget. Alltid tillgänglig. Trevlig påläst o kunnig.
    Rekommendera honom verkligen.
    2017-10-09 Johan L svarar Kerstin N
    Hej och stort tack för dina vänliga ord Kerstin, känns bra att ni är nöjda med försäljningen. Hälsningar Johan
    Kerstin N gillar detta
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig, lyhörd och gör ett strålande jobb. Väldigt nöjda med Magnus.
    2017-10-24 Magnus E svarar Jimmy E
    Tack Jimmy för din feedback. Kul att höra att ni är nöjda. Mvh Magnus
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Edvard Kobusinski en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mkt tillmötesgående och trevlig att ha att göra med!
  • Henric M
    Henric M skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig, bra service, Återkom snabbt på telefon. Kontraktsskrivningen var stressad (av förklarliga skäl).
    2017-10-24 Magnus E svarar Henric M
    Tack Henric för din feedback. Hoppas ni nu kommer att trivas här i Norrköping :)
  • Johan L
    Johan L skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Engagerad, social och lyhörd. Bara positivt.
  • Maria L
    Maria L skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra och professionellt bemötande.
  • Hans O
    Hans O skrev om Petra Kemhagen en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag anser att Petra skötte bemötandet mycket väl.
    Hela vår kontakt har speglats av en riktigt bra kontakt där det varit lätta att samarbete med Petra.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi är toppennöjda med att Magnus Erikson skötte försäljningen av lägenheten och kommer att rekommendera vänner och bekanta som ska sälja eller köpa bostad att kontakta honom och Fastighetsbyrån.
    2017-10-04 Magnus E svarar Gunnar S
    Tack snälla för ert fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. MVH Magnus
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har fått ett professionellt och vänligt bemötande där mäklaren tydligt förmedlat sin roll och försäljningsprocessen.
    Mäklaren har använt sig av sin erfarenhet och kunskap i råd till mig i planering och genomförande av försäljningen. Jag har fått kontinuerlig feedback. Överlag har jag känt mig trygg genom hela försäljningsprocessen.
    2017-10-04 Magnus E svarar Cecilia J
    Tack Cecilia för din feedback. Kul att höra att du är nöjd med försäljningen.
  • Brf S
    Brf S skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie Odin är trevlig, proffsig och lätt att ha att göra med. Jag skulle absolut rekommendera henne till mina vänner.
  • Ann N
    Ann N skrev om Petra Kemhagen en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi uppskattar kontakten vi haft med Petra från första mötet till kontraktsskrivningen. Hon är lyhörd, tydlig i sin information, påläst och otroligt noggrann. Inga oangenäma överraskningar hade en chans att dyka upp. Jag tror att både vi, säljare, och köpare kände att hon ville göra fastighetsaffären så bra som möjligt för oss bägge.
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det är mitt första möte med en mäklare och jag tycker att allt fungerade som förväntat.
  • Gun-britt R
    Gun-britt R skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Artig trevlig kunnig om bostaden, ,bra bemötande vid kontraktskrivning. Rätt man på Rätt plats!
    2017-09-29 Magnus E svarar Gun-britt R
    Tack så mycket för det fina omdömet. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Med vänlig hälsning, Magnus
  • Pia N
    Pia N skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En mycket trevlig och lyhörd mäklare, som drog i alla trådar för att både sälja vårt hus och se till att vi fick ett nytt bra boende.
    2017-09-29 Magnus E svarar Pia N
    Tack för det fina omdömet och tack för förtroendet med försäljningen!
  • Merin K
    Merin K skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra bemötande, nöjd kund, smidigt. Rekommenderar vidare starkt.
    2017-09-29 Magnus E svarar Merin K
    Tack för ditt omdöme. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i ditt nya boende.
  • Dan D
    Dan D skrev om Daniella Aman en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    mkt bra bemötande, hon svarar på frågor och är flexibel med tider.
    2017-09-28 Daniella A svarar Dan D
    Tack så mycket för omdömet 😃 Med vänlig hälsning, Daniella, Fastighetsbyrån
  • Bo F
    Bo F skrev om Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    2017-09-27 Daniel J svarar Bo F
    Tack för det fina omdömet, det värmer!
    Jag är övertygad om att du kommer att trivas i ditt nya boende och önskar dig lycka till med löpgruppen :)
    Med vänlig hälsning
    Daniel, Fastighetsbyrån
  • Anna C
    Anna C skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig, punktlig, insatt, ger ett allt igenom kompetent intryck. Han är en mäklare jag mycket väl skulle rekommendera till mina vänner.
    2017-09-29 Magnus E svarar Anna C
    Tack snälla för det fina omdömet, det värmer verkligen.
    Med vänlig hälsning, Magnus
  • Ulf A
    Ulf A skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har bara positivt att säga om My.
    Hon var noga med var som gällde.
    Vi fick bra info.när försäljningen pågick.
    Vi kan med god hand rekomedera henne.
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Korrekt, snabb och målinriktad. Bra återkoppling på frågor.
  • Robert K
    Robert K skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hjälpsam och trevlig mäklare!
    Hjälpte oss med att gå igenom besiktningsprotokoll på vårt nya hus och vi fick bra betalt när vi sålde lägenheten.
    2017-09-29 Magnus E svarar Robert K
    Tack Robert för ditt omdöme. Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen.
  • Anna S
    Anna S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket kunnig mäklare. Alltid anträffbar o svarat snabbt på våra frågor. Bra kännedom om fastigheten som vi köpt. Mycket nöjda.
    2017-09-27 Johan L svarar Anna S
    Hejsan Anna, vad roligt att ni är nöjda med oss. Lycka till med nya huset nu :)
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt bra bemötande, inger förtroende, erfaren och levde väl upp till förväntan

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping