Fastighetsbyrån Norrköping

Snittbetyg
4.8
Ring 011-13 44 90 Dela

Om företaget

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping! Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet...

2433 omdömen om Fastighetsbyrån Norrköping

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2433 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Mattias K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Sandbyhov

Jättebra betyg. Han har alltid varit anträffbar vilken tid på dygnet som helst. varit lyhörd och tillmötesgående om vad vi sökte vilket gjorde att affären gick jättebra.

Vivi-Ann J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Åby

Glad och trevlig. Har uppfyllt sina åtagande utan anmärkning vid vårt lägenhetsköp. Kan varmt rekommendera henne. Vivi-Ann o Jan Johansson

Svar från Sofia Stolth

Tack Vivi-Ann och Jan för er fina recension! Vad roligt att höra att det har känts bra för er! Ha det fint så hörs vi lite längre fram!

Joakim G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Eneby

Duktig, påläst, kunnig, saklig!

Lucas G
Eneby

Från första mötet till det sista kändes allting väldigt tryggt med Jennifer! Hon är kunnig och vass mäklare när det kommer till visning m.m. Men hon är även där och stöttar vid frågar från lågt till högt! Hon gör det lite extra och i framtiden om jag behöver en mäklare så är hon den första jag ringer!

Rickard S
Centralt / Strömmen

Trevligt bemötande och allt gick smidigt!

Anders K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Mycket trevlig o kompetent mäklare med fokus på oss kunder. Håller vad man lovat o höra av sig o meddela o s v Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare.

Jennifer B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Professionellt och trevligt bemötande. Han besvarade alla frågor jag hade, var lätt att kontakta och svarade snabbt. Jag kände att jag fick bra stöd igenom hela processen.

Maria K
Vilbergen

Bra bemötande. Snabba återkopplingar. Kändes bra genom hela processen.

Damir K

Trevlig, påläst, kunnig. Rekommenderas

Karin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vidablick

Proffsig Känner av personer han möter och anpassar mötet efter det Ansvarstagande och kunnig

Alva M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Oxelbergen

En bra trevlig mäklare. Förklarar på så enkelt sätt som möjligt så alla parter ska förstå. En bra, enkel & smidig upplevelse & köp av lägenheten.

Catharina G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Söder

Han va trevlig och fick lägenheten såld.

Jonatan J
Haga

Jennifer är en duktig och omtänksam mäklaren som ser behovet för personen. Hon är duktig och bra på att skapa kontakter och hjälper till under hela bostadsköpet! Hon är den bästa mäklare jag träffat under tiden jag letat lägenhet!

Marie Y
Centralt

Affären gick snabbt och var väldigt professionellt. Vi är väldigt nöjda med val av mäklare och lägenhet! Det skulle inte vara möjligt utan hjälpen från Gabriel. Tack!

Marwan B
Centralt

Mäklaren på mitt första lägenhets köp i veckan var av Gabriel Tan. Bemötandet var i topp klass och affären slutfördes på mindre än 24 timmar. Både jag och min fästmö är super nöjda med allt som presenterades och upplägget från Gabriel. Stort tack för ett smidigt och professionellt samarbete.

Waldemar P
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Svärtinge

Vi är verkligen nöjda med allt. Man får personlig och proffsig hjälp, Mycket hög kvalitet och service. Malin Fingal är Mäklaren som skötte allt.

Stefan L
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Svärtinge

Malin är väldigt energisk och hjälpsam och det känns som hon gör allt för att hjälpa sin uppdragsgivare. Hon hade svårt att hitta köpare till vårt hus, som är väldigt speciellt och absolut inte passar den genomsnittliga husköparen. Men hon kämpade på och efter ungefär tre månader hade hon lyckats sälja det, även om köpesumman inte blev den vi hade hoppats på. Men det är knappast Malins fel utan snarare världsläget med inflation, höga räntor och allmän oro. Så all heder till Malin, hon var en klippa!

Nathalie Marlen A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Strömmen

Otroligt nöjda med hela processen! Gabriel är otroligt vänlig och professionell i sitt arbete & vi kan stark rekommendera honom om man går i tankar att sälja. 10/10 stjärnmäklare!! 🌟

Viktor Emanuel G
Centralt / Strömmen

Väldigt driven och ambitiös mäklaren som alltid ser ljuset i tunneln. Rekommenderas varmt!

Tove S
Lindö

Vi är otroligt nöjda med Gabriel! Väldigt professionell och tillmötesgående. Gör det där lilla extra utan att man behöver be om det. Alltid tillgänglig och jobbar aktivt för att man ska få en så bra affär som möjligt. Han har hjärtat på rätt ställe samtidigt som han är en riktigt skicklig mäklare.

Andreas A
Björkalund

Gabriel gjorde med sitt bemötande och sin kompetens att jag kände mig trygg som köpare i affären.

Kenth P
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Segersten  en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Trevlig, smidig och tydlig. Köper gärna av henne igen.

Mario M
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Segersten  en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Amanda motsvarade våra förväntningar av en professionell, trevlig och lugn mäklare. Snabb med återkoppling av frågor och annat som gällde försäljningen. Vi rekommenderar starkt Amanda till er som planerar att sälja er bostad.

Erkut S
Lindö

Toppen Mäklare, Vi gjorde vårt första försäljning via honom. Jättenöjd med affären. Rekommenderar stark.

Malin N
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Åby

Mycket trevlig och professionell. Förmedlade vår bostad med bravur och överträffade våra förväntningar under dessa tider.

Jonas F
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Sofia har genom hela processen skött alla steg utomordentligt bra. Lyhörd, informativ samt lätt att få kontakt med.

Svar från Sofia Stolth

Vad roligt att höra att det har känts bra för er Jonas! Tack för en väldigt fin recension! Ha det bra så hörs vi lite längre fram!

Linn A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Öster

Upplevde att Malin lyssnade och gav goda råd. En engagerad mäklare som gjorde sitt yttersta för att lyckas med en försäljning som kändes bra för oss.

Suss B
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Ringarum

Efter att vi har träffat många mäklare i vårt letande efter bostad så är Anton helt i en klass för sig. Redan vid visningen tog han sig tiden för oss och gav oss oerhört viktig information om både bostaden och området. Vi har under hela denna processen upplevt honom fantastiskt proffsig o pålitlig , vilket är mycket viktigt för oss i ett så stort köp som en bostad är. När vi skrev på fastigheten var bemötandet också mycket bra och proffsigt. Han är fantastiskt ödmjuk, respektfull och tydlig. Utöver detta vill vi också...

Ulf Tobias R
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Väl förberedd men ödmjuk och mån om att ta reda på mindre oklarheter som nog alltid dyker upp. Kändes ärlig men samtidigt professionell.

Svar från Sofia Stolth

Tack Tobias för dina fina ord! Vad glad jag blir! Stort grattis till ett väldigt fint hus! Ha det fint så hörs vi snart igen!

László Károly K
Köpte sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Hällestad

Jag är nöjd med honom. Han var hjälpsam och respektfullt med oss.

Szilvia I
Hällestad

Vi var granska nöjd med honnom. Han var hjälpsam och respecktfult.

Casper B
Vidablick

Erfaren, duktig, positiv och energifyllt riktigt bra och va super nöjd

Svar från Sofia Stolth

Tack Casper för dina fina ord! Vad glad jag blir att det har känts bra för dig! Ha det fint så hörs vi längre fram!

Eino L
Sålde sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Hällestad

Lugn och sansad.Väl bemött på alla sätt.August kom med bra tips hur vi skulle få till mera intressenter. genom Hemnet..Ja g kommer rekommendera August Holmsten till vänner och bekanta

Gun-Britt L
Hårstorp

Gav ett bra intryck, med bl.a. ordnade snabbt med en videofilm på objektet. Trevligt bemötande

Olle Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Nyhem

Trevlig och driven mäklare som sätter både säljare och köpare först.

Anders L
Hårstorp

Trevligt bemötande och bra påläst om objektet. Bra digital visning. Bra möte vid kontraktsskrivningen.

Alireza H
Köpte sin lägenhet med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Nyhem

Detta var min första upplevelse att köpa en lägenhet och jag hade ingen erfarenhet innan det. Och jag hade många frågor som jag tycker August hjälpte mig. Jag tycke att han var en väldigt trevlig person.

Joel T
Lindö

Gabriel var saklig och känns pålitlig. Väldigt snabb på att återkoppla med svar på frågor och flexibel gällande visningstider

Jonny M
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Lindö

Mycket bra mäklare som är tillmötesgående och har stora kunskaper 🔥

Rebecca L
Lindö

Det första intrycket av Gabriel var väldigt positivt. Han är trovärdig och lyssnar på vad man har att säga. Han ger snabb respons med tydliga svar. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare.

Relja P
Sandbyhov

Fantastiskt service från start till slut! Tack vare Gabriel och hans kunskap har jag lyckats hitta min perfekta lägenhet på ett par dagar. Professionell, noggrann och serviceinriktad är bara några av Gabriels fantastiska egenskaper. Ser fram emot nya samarbeten i framtiden med Norrköping bästa fastighetsmäklare- Gabriel Tan

Ludwig L
Haga

Ett väldigt bra första möte, där Daniel på ett lugnt och pedagogiskt sätt förklarade allt vad en försäljning skulle innebära. Gav mig realistiska förväntningar kring försäljningen och lyckades dessutom överträffa dessa. Väldigt tillgänglig, kunnig och trygg genom hela processen. Kommer absolut vilja anlita honom vid nästa bostadsförsäljning och rekommenderar honom varmt.

Felicia B
Haga

Jag tycker jag blev bemött på ett väldigt bra samt hjälpsamt sätt av Daniel, han var även lugn och tillmötesgående genom hela processen vilket är något jag har uppskattat. Jag hade inte några specifika förväntningar mer än att få den hjälp jag känner att jag behöver vilket jag känner att jag fick. De frågor som jag hade fick jag alltid ett svar på och hela processen med hjälp av honom gick väldigt smidigt, bra och snabbt vilket förvånade mig lite. Jag har inte varit i kontakt med särskilt många andra mäklare men tycker att Daniel skött allt utan några problem som jag har märkt av.

Eva E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Söder

Jag rekommenderar Jennifer Cademan varmt. Hon är mycket professionell, tillgänglig och en god kommunikatör. Jennifer Cademan har varit realistisk och samtidigt uppmuntrande genom min säljprocess under en utmanande tid.

Fredrik R
Söder

Jennifer är hjälpsam, engagerad och lyhörd samt väldigt kunnig och påläst om projektet i fråga. Kommunikationen fungerade perfekt och allt föll på plats tidsenligt. Högsta betyg!

Marina L
Svälthagen

Ångrar inte ett dugg att jag valde August som mäklare då han är en mycket effektiv, snabb och kunnig mäklare med glimten i ögat.

Pia O
Svälthagen

Vid vårt köp av lägenheten har August hanterat alla delar av processen föredömligt. Trevligt bemötande, tydlig kommunikation och mycket tillmötesgående.

Panagiotis T
Oxelbergen

Jennifer är den mest professionella, duktiga och hjälpsamma mäklare jag har träffat under min sökning efter att köpa en lägenhet. Hon är mycket organiserad, svarade snabbt på alla frågor jag hade och har också alla de personliga kontakter som behövs för att hjälpa en bostadsköpare. Hon kunde lösa alla problem som jag ställdes inför under köpprocessen och jag anser mig lycklig att jag arbetade med henne för att köpa en lägenhet.

Joakim T
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Göten

Kan inte annat än att varmt rekommendera Malin! Helt klart den bästa mäklaren jag har träffat, så trevlig och professionell. Hon gjorde ett grymt arbete i samband med min bostadsförsäljning, med sitt driv och engagemang. Var aldrig några tveksamheter, hon var tydlig och helt fantastisk på att hålla mig uppdaterad under hela processen.

Philip A
Oxelbergen

Lyhörd, proffsig och tydlig mäklare som varmt rekommenderas till alla som vill göra en bra bostadsaffär.

Filtrera omdömen