Fastighetsbyrån Norrköping

Fastighetsbyrån Norrköping

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeEightYears
2 681

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping! Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet...

2681 omdömen om Fastighetsbyrån Norrköping

Sedan starten hos Reco 2013

Clinton D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Smedby

Otroligt nöjd att jag valde Gabriel som mäklare! Även Johannes assistenten var väldigt professionell och trevligt bemötande. Lägenheten såldes innan visning. 10/10 stjärnor till grabbarna på fastighetsbyrån!

Fredrik A
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping

I en tuff tid på bostadsmarknaden föll valet att sälja vår villa på Malin Fingal. Efter hårt arbete gick det vägen och vi är mer än nöjda med Malins prestation. Malin är väldigt professionell och hängiven sitt arbete. Hon bemöter kunder med värme och tvekar inte att göra mer än vad som krävs av henne. Vi är väldigt nöjda med valet av mäklare och skulle anlita henne igen.

Kristina K
Rambodal

En riktig stjärna! Sålde vår lägenhet utan annonsering via hans kontaktnät. Vill ni att det ska gå smidigt och samtidigt känna er trygga ska ni vända er hit! En ung och driven mäklare som vet vad han gör, 10/10! Tusen tack!

Ferial D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Smedby

Jätte fint bemötande, tack så mycket Gabriel för allt du gjort för att vi ska kunna köpa vårt lägenhet.

Lillemor K
Sålde sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Kalbo

Vi har blivit mycket bra bemötta i allt vi undrar över. Hög servicenivå och väldigt trevlig och inlyssnande. August är sakkunnig och vi rekommenderar honom gärna. Mvh Lillemor och Håkan

Marija-Elena D
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Malin gav ett professionellt och varmt bemötande redan vid första kontakten. Hon uppfattades väldigt mån om att både vi som köpare och de som säljare skulle känna oss nöjda och trygga med affären. Extra eloge till hennes engagemang, entusiasm och personliga bemötande.

Hassan S
Rambodal

Vi hade nöjet att arbeta med Gabriel Tan och Johannes Hanna på Fastighetsbyrån Norrköping och är mycket nöjda med vår upplevelse. Gabriel hade utmärkt kommunikation genom hela processen och det var smidigt att förhandla om säljprocessen med honom. Vi fick många bra tips som hjälpte oss att göra rätt beslut. Vi vill även tacka Johannes Hanna, som var med oss steg för steg och hjälpte mycket. Han var alltid närvarande och tillgänglig när Gabriel inte var nåbar. Stort tack till Gabriel och Johannes för deras fantastiska arbete!

Melike Y
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Åby

Sofia var absolut fantastisk! Hon hjälpte väldigt mycket och jag kunde nå henne när det behövs.

Svar från Sofia Stolth

Vad roligt att höra Melike! Tack så mycket för en fin recension! Ha det bra så hörs vi lite längre fram!

Adrian C
Köpte sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Kalbo

Mycket trevlig, engagerad och kunnig.

Eva E
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Sänder ett varmt tack till Malin som med sin ljusa personlighet färgar sin yrkesskicklighet till trygghet och stöd att förverkliga köpares livsdrömmar till hem.

Diana K

Gabriel är lyhörd och professionell. Jag är jättenöjd. ⭐️

Marina K
Ektorp

Vi är jättenöjda med Gabriel Tan! Bra engagemang och gör sitt yttersta för att man ska bli nöjd. ⭐️

Nathaline A
Ektorp

Service på en helt annan nivå, rekommenderar starkt till alla som vill sälja och köpa bostad.

Hany K
Ektorp

Mycket professionell mäklare som verkligen arbetar från sitt hjärta. Rekommenderas varmt

Michael A
Ektorp

En oerhört professionell mäklare. Otroligt erfaren, utan tvekan den mest pålitliga mäklaren jag någonsin stött på. Allt gick smidigt utan några komplikationer. Jag kan varmt rekommendera Gabriel!

Magnus L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

*Lugn och genuin *Intresse för området samt lgh utformning. *Enkel och Trygg i de frågor som uppkom. *En mäklare som gav det lilla extra för oss som köpare och var pålitlig när behov fanns.

Therése A
Vilbergen

Daniel uppvisade god kunskap och gav bra stöd genom hela processen.

Patrik Z
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Tillmötesgående, inlyssnande, varm, glad med mycket humor !

Linda K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Oerhört nöjd med Daniel. Lugn, trygg och väldigt professionell. Daniel är tillmötesgående och lyssnade in våra önskemål och gav utifrån dessa tips och råd vilket gjorde att vi kunde känna oss trygga i bostadsaffären. Rekommenderar starkt honom som mäklare.

Elisabeth K
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Kompetent, informativ, positiv och trevlig.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Elisabeth för ditt omdöme och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina torp. Det tog ett par visningar men till slut hittade vi rätt köpare.

Kent O
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Mycket kompetent, informativ och positiv.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Kent för dina ord. Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina torp som varit i släkten så länge.

Lina E
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Malin har haft ett toppenbemötande som överträffade våra förväntningar. Som förstagångsköpare har hon varit trygg och tålmodig genom hela processen. Tack!

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Lina för dina fina ord! Jag hoppas att ni ska få mycket glädje av ert fina torp.

Linus B
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Malin var väldigt hjälpsam och stöttande i hela processen.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Linus för ditt omdöme. Hoppas att ni kommer få många fina somrar och dagar ute på ert torp.

Patrik G
Centralt

Tillmötesgående, trevlig, kunnig, hjälpsam, tillgänglig både för oss köpare och säljare.

Mohammed M
Sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Rambodal

Hon är trevlig, hjälpsam och gör sitt bästa. Hon är bra på att ge tips och råd för kunna nå målen.

Markus M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Malin kändes som en seriös och bra mäklare som inger förtroende och tillvaratar både säljares och köpares intressen.

Philip E
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Svärtinge

Vi är mycket nöjda med vårt val av Magnus Eklind som vår mäklare. Vi har vid upprepade tillfällen anlitat Magnus och kommer fortsätta göra det. Säljprocessen flyter på väldigt smidigt och Magnus är lätt o ha och göra med. Vi kan varmt rekommendera Magnus. Mvh Philip

Samuel L
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skärblacka

Mycket trevlig. Tydlig i det som är viktigt men med glimten i ögat och kan skämta. Bra balans.

Marika H
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skärblacka

Vi har känt oss trygga med Daniel. Vi har kunnat fråga om allt möjligt och fått ärliga och hjälpsamma svar.

Anders H
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skärblacka

En mycket trevlig och saklig person

David Emil S
Sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Snöveltorp

Christoffer är tydlig, påläst och engagerad! Vi är mycket nöjda!

Saydi A
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Klockaretorpet

Så nöjd, en snabb och bra affär! Gabriel är en väldigt tydlig, hjälpsam och ärlig person! Vi är super nöjda och kommer rekommendera han till alla mina nära och kära som ska sälja eller köpa hus. ⭐️

Ibrahim H
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Klockaretorpet

Grym mäklare som alltid är där för dig , allt gick jätte bra. Väldigt nöjd!! Rekommenderas!

Karina O
Centralt

Vi gav förtroende till Gabriel Tan på Fastighetsbyrån för försäljning av vår bostadsrätt vilket klart var det bästa valet. Gabriel var en lyhörd och ambitiös mäklare som alltid prioriterade vårat ntresse. Vi kände oss verkligen jätte trygga med honom och han fanns alltid till hjälp. Därav kan jag varmt rekommendera Gabriel. Stort tack för hjälpen och en trygg bostadsaffär! 10 av 10!

Kelesh O
Centralt

Vi anlitade Gabriel för en försäljning av vår lägenhet, vilket var en av de bättre valen vi har gjort. Gabriel är jätte kunnig, trevlig och mycket tillmötesgående. Han engagerade sig mycket i vår försäljning och förstod vår situation vilket ledde till att Gabriel lyckades sälja vår lägenhet inom den tidsram vi hade. Med anledning av detta kan jag varmt rekommendera Gabriel Tan i Fastighetsbyrån. 5 av 5 🌟

Malin Johanna N
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Anton har ett professionellt och varmt bemötande . Anton besitter stor kompetens . Jag har fått svar på alla de frågor och fundrr er ingar , jag haft. Verkligen ett toppenmäklare

Emil L
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Jordnära, hjälpsam, förstående person.

Tony K
Bränntorp

Saklig, trevlig, kunnig och omhändertagande

Amanda A
Hårstorp

Jättetrevlig och målmedveten, lätt att ha kontakt med och gjorde sitt jobb utan krångel. Vi är supernöjda!

Lars-Göran Waldemar N
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Eneby / Karlshov

Saklig och humor samt noggrann var mitt intryck.

Svar från Sofia Stolth

Tack Lars-Göran för fina ord! Ha det fint så hörs vi snart igen!

Stefan F
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Andreas är engagerad med ett stort bra bemötande och tillgänglighet utöver det ovanliga.

Andreas K
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

En mäklare utöver det vanliga. Proffsig, lösningsoriterad, tillgänglig och trevlig. Har bara positivt att säga. Kan varmt rekommendera att anlita Andreas.

Daniel J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Sandtorp

Glad, engagerad och förklarar tydligt för en förstagång köpare!

Kyle A
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Proffsig, trevlig, och en expert på området. 10/10!

Mats G
Hårstorp

Vi är nöjda med August och att han lyckades sälja vårat hus trots svåra tider!

Susanne S
Bränntorp

August är trevlig och tillmötesgående, jag har bara positivt att säga om honom.

Karin A
Söderköping - Lantligt

Andreas visade ett genuint intresse och förklarade på ett förståeligt sätt hur hela säljprocessen går till. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen och rekommenderar starkt Andreas till Er som ska sälja Eran bostad.

Johan S
Skärblacka

Sätter kunden i fokus, flexibel och kunnig inom området.

Christina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Engagerad, lyhörd och proffsig. Lätt att få kontakt med. Svarar alltid med vändande post.

Hannah G
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Eneby / Karlshov

Jag fick ett mycket gott intryck av Sofia, hon var engagerad och mån om att båda parter i affären var nöjda och införstådda med alla detaljer.

Svar från Sofia Stolth

Tack Hannah för en fin recension, vad glad jag blir av att få höra det! Ha det fint så hörs vi snart igen!