Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Norrköping

Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping!

Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet och kunskap vad gäller bostadsmarknaden i området.

Vi kan hjälpa dig i alla skeden av din bostadsaffär, från värdering eller prospektering till avslutad affär. Du hittar oss i Swedbanks lokaler mitt i centrum och hit är du alltid välkommen med dina frågor som rör bostad och fastighet. Vi ger dig ett engagerat och personligt bemötande oavsett var i processen du befinner dig, helt kravlöst.

Läs vad 573 kunder tycker om Fastighetsbyrån Norrköping

• 2019-06-26

Petra V skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en skärgårdsfastighet av Andreas. Han var mycket påläst och hjälpsam genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Andreas som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-24

Ann-Charlotte A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag sålde ett fritidshus och mäklaren är redan känd för mig så jag är som vanligt nöjd med allt. Har både köpt och sålt bostäder genom honom.

Rekommenderas varmt Läs mer

Michaela B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte ett radhus i Svärtinge.
    Blev kontaktad väldigt snabbt och vi fick komma på visning väldigt snabb och smidigt.
    En trevlig mäklare som vill båda köpare och säljarens bästa !
    Skulle vi i framtiden sälja så är det honom vi kontaktar! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Michaela B
    Hej Michaela, tack snälla för de orden. Hoppas ni kommit i ordning ordentligt och att ni trivs riktigt bra i ert fina radhus. Hälsningar Johan

Bertil W skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Fungerade bra. Han gjorde vad som förväntades av en mäklare. Läs mer

Sigrid O skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en lägenhet och mäklaren var hjälpsam och flexibel i mötet med oss. Vi anlitar gärna honom igen om det skulle bli aktuellt med fler/andra bostäder i området. Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Sigrid O
    Hejsan Sigrid, vad kul att ni är nöjda. Det är bara att ringa om ni behöver hjälp framöver :)
    Hälsningar Johan
  • 2019-06-23

Cathrin Birgitta T skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi sålde ett radhus i Lindö. Joakim har varit mycket proffsig, tillmötesgående och tillgänglig. Han ingav stort förtroende utan att vara ”stel”.
    Mycket nöjd och kommer gärna anlita honom igen! Läs mer
  • 2019-06-19

Maria W skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi köpte en villa i Simonstorp och hade bra kontakt med Marie, allt har flutit på och tillträdet gick hur smidigt som helst.
    Allt har fungerat som önskat, nu ser vi fram mot att bo i vårt hus och önskar Marie lycka till med den nya bebisen. Läs mer
  • 2019-06-17

Maria R skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En trygg och erfaren mäklare, som jag har gott förtroende för. Skulle anlita My om jag hade en fastighet att sälja och jag rekommenderar henne det varmaste till andra. Läs mer
  • 2019-06-16

Andreas Q skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra och hjälpsam mäklare som ger ett trevligt bemötande. Lyhörd och idérik för lösningar som passar båda parterna. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Andreas Q
    Hejsan Andreas, vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas du är lika nöjd med din nya utsikt :)
    Lycka till med din nya lägenhet! / Johan
  • Christian F

2019-06-14

Christian F skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    När vi skulle sälja vårat parhus så fick vi tips om att ta kontakt med Joakim vilket vi absolut inte ångrar.

Joakim tog sig ann uppdraget, satte ribban i området och fick oss verkligen att känna att all tid var fokuserad på oss trotts andra objekt vid sidan av.

Joakim är lyhörd, anträffbar, personlig, trevlig och inte minst en fantastisk duktig mäklare som överträffade våra förväntningar.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-06-14

Maria M skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt bostad. Bra och trevligt bemötande, kompetent. Läs mer
  • 2019-06-11

Felix H skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Joakim sålde min lägenhet och allt funkade kanon. Fick löpande information om allt som hände och en grundlig genomgång hur han arbetar. Läs mer
  • 2019-06-10

Kristin A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsigt! Smidigt och bra på alla sätt och vis vid försäljning av vår sommarstuga Läs mer
  • 2019-06-09

Ola S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt ett hus på Däldgatan 8, Söderköping.
    Vi blev bemötta otroligt väl från första början till tillträdesdagen, vi har varit väldigt nöjda med vår mäklare.
    Affären har gott väldigt smidigt och vi är super nöjda med vårt hus.

Ola & Maria Sandberg Läs mer
    2019-06-10 Johan L svarar Ola S
    Tack Ola, vad roligt att ni är nöjda. Jag önskar er en lång och härlig sommar i huset 😃.
  • 2019-06-08

Eddy J skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt Lilla Getterö 16.
    Det blev dyrt Läs mer
  • 2019-06-05

Karin W skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte hus genom Magnus och kände mig mycket väl bemött. Som husägare för första gången hade jag många frågor och tycker jag fick tydliga och bra svar. Läs mer
  • 2019-06-05

Eva B skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt bra bemötande. Köpet gick smidigt utan problem Läs mer
  • Wiveca L

2019-06-03

Wiveca L skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en lägenhet som låg utlagd som kommande. Magnus var snabb och lättillgänglig vid alla konversationer och jag upplever honom som rak, ärlig, driven och mycket engagerad.
    Han drev igenom affären snabbt och smidigt och svarade snabbt på alla mina frågor och funderingar.
    Jag kan varmt rekommendera Magnus Erikson vid köp av bostad. Läs mer
    2019-06-10 Magnus E svarar Wiveca L
    Tack Wivica för dina fina ord. Kul att höra att du är nöjd med min insats. Hoppas du kommer att trivas i lägenheten. Du är varmt välkommen att höra av dig när ni vill ha hjälp med din mammas lägenhet. Mvh Magnus
  • Michelle F

2019-06-03

Michelle F skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt en relativt nyproducerad 2:a med balkong (2015). Trevligt bemötande och man kände sig trygg. Snabba svar på frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-06-03

Sarah S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en lägenhet , 3 rok

Blev väldigt bra bemött av Johan Lenngren och vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Johan levde upp till alla våra förväntningar och skulle anlita Johan igen alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Sarah S
    Hejsan Sarah, vad roligt att ni är nöjda. Ta åt dig lite av äran själv, du gjorde ett kanonjobb med att fixa i ordning lägenheten. Vi hörs / Johan
  • 2019-06-03

Alexander S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi blev mycket nöjda med hans bemötande och hantering av hela säljprocessen. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Alexander S
    Hejsan Alexander och tack för de vitsorden. Nu ska vi bara se till att hitta ett riktigt bra hus till er. Vi hörs snart igen / Johan
  • 2019-06-01

Murad I skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en lagenhet och sold en lagenhet .
    Hon e duktig och jätte smidigt att behandla med henne
    Hon e bäst på alt Läs mer
  • 2019-05-31

Birgitta H skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det gick snabbt o enkelt trots en lite motig marknad. Läs mer
    2019-06-10 Magnus E svarar Birgitta H
    Tack snälla för din rekommendation. Roligt att höra att du är nöjd med min insats. Mvh Magnus
  • 2019-05-31

Tobias Å skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte villa. Genomgående bra bemötande och kommunikation. Läs mer

Berit H skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Marie har sålt vårt fritidshus på ett oklanderligt sätt.hon är smidig och lättsam och alltid ställt upp på oss . Vi är väldigt nöjda på det sätt vi blivit bemötta. Läs mer

Daniel B skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt ett hus, snabbt svar
    Hade förväntat mig en snabbare utannonsering med skarp vis ing Läs mer
    2019-06-10 Magnus E svarar Daniel B
    Tack Daniel för din rekommendation. Hoppas nu på att vi kan hitta ett passande boende åt dig. Mvh Magnus

Lina Å skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en villa genom Andreas och var jättenöjda. Läs mer

Joakim J skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Jag och min sambo har sålt ett radhus.
    • Blev bemött på ett väldigt trevligt och lugnt sätt av Malin.
    • Eftersom vi sålde i ett populärt område, där det har gått väldigt fort att sälja, så var ju våra förhoppningar densamma. Gick lite trögt i början men till slut blev det jättebra. Vi är jättenöjda och Malin levde upp till våra förhoppningar. Läs mer

Gun B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan är trevlig och lättsam Han visar stort intresse för sitt uppdrag som mäklare Han håller kontakt med säljaren hela tiden Som säljare känner vi oss trygga med att vi blir informerade vad som händer Vi kommer varmt rekommendera honom Sålt vår villa Murkelgatan 23 Norrköping Läs mer
    2019-05-28 Johan L svarar Gun B
    Hej på er, tack snälla för den fina rekommendationen och hoppas allt går bra med flyttbestyren. Vi ses ju snart igen, hör av om ni har några funderingar över tillträdet. / Johan

Carina D skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    har köpt en 2:
    mkt bra bemötande
    mkt nöjd med min mäklare Läs mer

Åsa Heléna D skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag är mycket nöjd med min mäklare,trevlig ,förtroendeingivande och noggrann.Helt enkelt toppen!
    Rekommenderar honom varmt till min bekantskapskrets Läs mer

Andreas G skrev om Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Finns bara bra att säga om Maries jobb. Man kände direkt från första början att Marie var genuint intresserad att ta på sig uppdraget att sälja min bostad. Bra på att lyssna och att ge tips inför en lyckad försäljning. Ett stort tack för allt! Läs mer
  • Thomas W

2019-05-26

Thomas W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en lägenhet 3 rum o kök på Haga och Johan tog sig an uppdraget på fantasktiskt trevligt och seriöst sätt,det som utmärkte hans arbete var den fina kommunikationen via mail och telefonsamtal som han upprättade direkt när affären startade.Slutresultatet av affären vet vi inget om idag men blir den som vi tror så är nog alla parter nöjda.Bra jobbat Johan.! Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Thomas W
    Hejsan Thomas, kul att du är nöjd med hur jag utförde försäljningen. Ni gjorde ett bra arbete själva. Vi hörs framöver / Johan
  • Magnus H

2019-05-25

Magnus H skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    My Linds kunskap och erfarenhet gjorde att vi kände oss väldigt trygga med vår försäljning av mammas bostadsrätt. Speciellt viktigt för oss var hennes stora kunskaper om försäljning där dödsbo och god man är involverade. Hon visste vad som krävs i dessa fall, inga oklarheter där. Hennes trevliga bemötande och proffsighet gjorde att försäljningen gick som en dans ... Hon rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-05-24

Martin F skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har haft Johan under flera försäljningar och vi är lika nöjda varje gång. Professionell, opartisk och bra bemötande.
    Denna gång sålde vi en lägenhet. Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Martin F
    Hejsan Martin och tack för de orden. Nu hoppas vi att ni hittat hem och bor kvar ett tag :)
    Hälsningar Johan
  • 2019-05-24

Maria S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en villa via Johan och bemötandet har varit suveränt. Han kändes genuint intresserad av just ”vår” affär och alla inblandade. Snabb i återkoppling vid frågor och tydlig i hela genomförandet av affären, en stor trygghet för oss som förstagångs- köpare. Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Maria S
    Hejsan Maria och tack snälla för de fina orden. Roligt att höra att ni trivs och att ni börjar komma i ordning. Hoppas ni får en skön sommar med mycket bad i poolen. Hälsningar Johan
  • 2019-05-22

Hamsa T skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en villa och är väldigt nöjda med hela processen. Tydlig och hjälpsam mäklare som höll oss uppdaterade och informerade. Läs mer
    2019-05-22 Magnus E svarar Hamsa T
    Tack Hamsa för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i huset och att det löste sig med städningen. Mvh Magnus
  • 2019-05-20

Emilia W skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt min bostad, en etta på söder.
    Har fått ett bra bemötande av Magnus under hela försäljningsperioden, är mycket nöjd med hur smidigt och bra själva försäljningen blev.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-05-20 Magnus E svarar Emilia W
    Tack Emilia för din rekommendation. Hoppas nu på att du hittar en ny lägenhet som passar dig. Mvh Magnus
  • 2019-05-17

Pia K skrev om My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt min bostadsrätt och tidigare en fastighet (dödsbo) med hjälp av My. Bra bemötande och information. Man känner sig trygg då man vet att My har erfarenheten. Alltid lätt att få kontakt med. Kommer att rekomendera My till mina vänner och bekanta om de skulle behöva en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-05-15

Jennifer W skrev om Jack Härenwall en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag och min sambo har köpt ett hus. Jack har bemött oss mycket gott. Vi är väldigt nöjda med förhandlingarna och hur allt löstes på ett bra sätt. Jack har varit trevlig och genuin i sitt bemötande och han har uppnått de förväntningar som vi hade. Läs mer
    Jack H gillar detta
  • 2019-05-12

Mattias J skrev om Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande, proffsigt intryck. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån Norrköping. Läs mer
  • 2019-05-08

Birgitta S skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Efter en tids sökande efter bostad så har jag nu köpt en villa i Norrköping genom Andreas. Det var han som ringde upp och tipsade om huset eftersom han visste ungefär vad vi letade efter. Det har varit lätt att göra med Andreas, raka och snabba svar som vi uppskattar. Han är också flexibel vad gäller visning av bostäder vilket uppskattades mycket. Läs mer
  • Stefan A

2019-05-08

Stefan A skrev om Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsig och trevlig som gjorde att affären blev genomförd smidigt.
    Stefan Läs mer
    Christoffer R gillar detta
  • 2019-05-07

Eliisa B skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag sålde lägenhet i Norrköping. Jag fick bra hjälp av Magnus Eriksson. Allt gick väldigt smidigt till.Jag är nöjd. Läs mer
    2019-05-20 Magnus E svarar Eliisa B
    Tack Eliisa för din rekommendation. Kul att försäljningen gick så bra! Mvh Magnus
  • 2019-05-07

Bakary J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en villa..
    Jag har fått hjälp med allt som va oklart för mig och jag blev bra bemött!
    Fick hjälp med att komma i kontakt med bank vilket jag uppskattade och kunde..
    Allt kändes tryggt.
    Stort tack Johan😀😀 Läs mer
    2019-05-07 Johan L svarar Bakary J
    Tack för de orden Bakary, jag uppskattar verkligen din rekommendation. Vi hörs framöver / Johan
  • 2019-05-06

Helen H skrev om Joakim Fridsén en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt lgh, all kontakt har varit smidig o tillmötesgående :) Läs mer
  • 2019-05-04

Maud Astrid Birgitta S skrev om Marie Nikander en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra bemötande.
    Ringer upp om hon inte svarat när jag ringt.
    Trovärdig. Läs mer
  • 2019-05-01

Rune J skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har haft hjälp med att sälja ett hus i Blombocken 18 Rambogatan 137 Norrköping.
    Magnus har skött om detta till min fulla belåtenhet han är en person som man kan lita på vid sådana tillfällen.
    Sättet som man har visat skapa ett lugn från första träffen vi hade med honom det är ju en stor sak att flytta när man bott i sitt hus i 42 år och skall bryta upp.
    Kan på det varmaste rekommendera honom det var det bästa val vi gjort. Utmärkt jobb! Läs mer
    2019-05-02 Magnus E svarar Rune J
    Tack snälla Rune för din rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-04-30

Lise-Lott K skrev om Magnus Erikson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Magnus har varit med oss hela vägen i både försäljning och köp av ny bostad. Varit lätt att nå och varit tydlig i vad som gäller. Mycket trevligt bemötande och lätt att ha att göra med. Låtit oss vara med och påverka beslut. Läs mer
    2019-05-02 Magnus E svarar Lise-Lott K
    Tack snälla Lotta för dina fina ord. Skönt att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen.
  • 2019-04-28

Mirja A skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det funkade finfint med försäljning visning och pappersarbete. Läs mer

Olai Kyrkogata 34, 602 32 Norrköping