Andreas Bielkhammar

Andreas Bielkhammar

Andreas Bielkhammar är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Andreas Bielkhammar har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Andreas Bielkhammar har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Bielkhammar har haft 55 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 133 Läs vad Andreas Bielkhammar

• 2020-11-22
    Köpt lägenhet Blev väldigt bra bemött av mäklaren Väldigt bra
    Ludvig K
    • 1:a
    • 30.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-11-20
    Mäklaren är svår att få tag på, svarar inte per telefon och återkopplar heller inte per mejl.
    Marina K
    • 132.0 m²
    • Smedby
    köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-11-13
    Andreas hjälpte mig att sälja min lägenhet mha Fastighetsbyråns "På gång"-koncept. Andreas har ett oerhört professionellt och trevligt bemötande. Han är noggrann och förtroendeingivande, vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg med försäljningen.
    Hanna J
    • 58.0 m²
    • Söder
    sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-11-07
    Vi köpte Solbergagatan 19 och är mycket nöjda från första möte och hela vägen till kontraktsskrivningen!
    Gustav A
    • 173.0 m²
    • Smedby
  • 2020-10-25
    Vi kände till hans bakgrund och anade att han var rätt person att ta hand om försäljningen av vårt hus i St Anna. Han har haft ett både trivsamt och kunnigt sätt att ta sig an uppgiften. Jag tror att han visat samma kunniga attityd mot dem, som bevistat hans visningar. Snabbt och till vår belåtenhet hittade han köparen. Sammanfattningsvis skulle vi absolut anlita honom om behov av mäklare uppstår igen och vi rekommenderar honom mycket gärna! Mvh Maria och Staffan Wahlström
    Maria W
    • 102.0 m²
  • 2020-10-20
    Andreas är väldigt enkel att ha kontakt med. Han är glad och har ett bra bemötande. Han kan ibland upplevas som lite stressad men jag vet att han har mycket att stå i ... Jag har stort förtroende för honom och kan varmt rekommendera honom.
    Ann B
    • 142.0 m²
    • Lindö
  • 2020-10-14
    Pålitlig, trevligoch engagerad! Rekommenderas varmt!
    Diana Susana D
    • 156.0 m²
    • Skarphagen
  • 2020-10-14
    Villa Trevligt och proffsigt Mäklaren levde mer en väl upp till dem Helt perfekt, tryggt
    Fredrik J
    • 279.0 m²
  • 2020-10-12
    Andreas har skött försäljningen oerhört proffesionellt
    Torborg W
    Torborg W
    • 1:a
    • 30.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • 2020-09-30
    Köpt ett fritidshus. Mäklaren uppträdde professionellt och var behjälplig under hela köpprocessen! Nöjd med köpet!
    Björn R
    • 50.0 m²

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte