Andreas Bielkhammar
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 121 Läs vad Andreas Bielkhammar

• Jonnie G
    Jonnie G köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-29

Skärblacka
    Köpte en villa, väldigt bra bemötande trots hektiskt schema för mäklaren.
    Tog sig alltid tid, väldigt professionell och kunnig, framförallt undersöktes saker om han inte visste om dem.

Enda nackdelen var väl att jag fick påminna om ett papper han glömde skicka och att det är det enda ser jag som ett utmärkt betyg vid en affär som denna. Läs mer
  • Magnus E köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-26

S:t Anna Skärgård
    Helt igenom proffsig i bemötande, påläst och kunnig om fastigheten. Snabb och tydlig kommunikation. Lyhörd för både köpare och säljares behov.

Köpt fritidshus. Läs mer
  • Elin S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-13

Svärtinge
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Gav ett mycket förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • Kerstin T sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-11

S:t Anna Skärgård
    Andreas har på ett i alla avseenden utmärkt sätt sålt min fastighet. Mycket engagerad, kunnig och trevlig. Jag är en mycket nöjd kund och kan verkligen rekommendera honom.
    Kerstin T E Läs mer
  • Andreas R sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-06

Lindö
    Trevligt och proffsigt skött från start till mål. Läs mer
  • Paul L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-26

Gryts skärgård
    Köpte Fiskarudden 1 i Gryt. Mäklaren var mycket profsig, proaktiv och vänlig. Svarade snällt på dumma frågor. Hade stenkoll på processen och alla papper i bästa ordning. Mycket bra kille, rekommenderar. Läs mer
  • Senja L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-25

S:t Anna Skärgård
    Vi köpte en sommarstuga. Snabb respons och tillgänglig. Hela affären väl förberedd och alla dokument iordning Läs mer
  • Nils-Erik R
    Nils-Erik R sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-18

Gryts skärgård
    Sålt en äldre fritidsfastighet i Gryt.

Blev mycket positivt bemött från 1:a mötet.

Ganska snabb affär och pris över förväntan uppnåddes.

Andreas är mycket trevlig, kunnig, engagerad och inte minst kommunikativ (dvs han håller säljaren informerad om varje steg i processen på ett effektivt sätt ). Han har också en mycket bra backup på kontoret, Yvonne Johansson. Läs mer
  • Annica L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-14

Lindö
    Andreas har varit utmärkt under hela köpprocessen av mitt hus.

Jag rekommenderar alla att anlita honom. Läs mer
  • Roger P sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-06

Åby
    Andreas är extremt serviceminded och är väldigt engagerad. Precis så som vi önskar, speciellt när man gör en husaffär i en skakig tid som vi är i just nu. Man känner verkligen att han gör sitt yttersta för att trygga oss i vår husaffär.
    Han rådgör, ger tips, svarar på frågor och han är väldigt tillgänglig.
    Bästa möjliga betyg från oss! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind