Andreas Bielkhammar
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 105 Läs vad Andreas Bielkhammar

• Tommy A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-26

Trevligt bemötande, snabb och koncis respons som ingett förtroende. Läs mer
  • Jonas W sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-19

Smedby
    Sålt vårat radhus. Alltid tillgänglig och öppen för försöka gällande försäljningen. Ärlig, pålitlig och otroligt trevlig!!
    Kändes stabilt och tryggt från dag 1. Läs mer
  • Göran L sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-12

Korrekt bemötande
    Nåbar
    Stor kundbas
    Väntar på slutligt övertagande
    Kort sagt mycket bra jobb Läs mer
  • Lizette H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-07

Jursla
    Vi både köpte och sålde hus i samma veva. Andreas fanns alltid tillgänglig och svarade på frågor. Han har under hela resan varit både professionell och privat vilket vi har uppskattat. Jag kommer alltid rekommendera Andreas och även använda mig av honom igen om det skulle bli aktuellt i framtiden. Läs mer
  • Margareta Linnéa B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-23

Så bra mäklare, koll på allt och oerhört proffsig! Och jättetrevlig! Läs mer
  • Hellström Lars-eric H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-14

Kneippen
    Villan som Andreas tog på sig att sälja blev en hel del turer med skiftande resultat beroende på mina önskemål och krav.
    I slutändan lyckades Andreas få mig att sälja villan med nya och enklare krav.
    Steg 1, har tagits med att ett köpekontrakt har genomförts till belåtenhet.
    Steg 2, sker senare vid köparnas tillträdesdagen.
    Hur den slutliga hanteringen blir vet jag inte i dagsläget. Vi avvaktar och får se hur nöjd jag är med sluthanteringen.
    Hälsningar L-E Hm. Läs mer
  • Elias E köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-11

Åby
    Köpte villa, tycker att jag fick bra svar av mäklaren då jag hade frågor. Affären sköttes någorlunda smidigt. Läs mer
  • Camilla N sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-05

Lindö
    Vi både köpte och sålde hus med hjälp av Andreas. Vi är mycket nöjda och kände oss väl omhändertagna ifrån start till mål i båda fallen. Vi hade en bra dialog genom hela processen och upplevde Andreas som smidig och inlyssnande och samtidigt driven och målinriktad. Det var enkelt och roligt att göra några av sina största affärer med hjälp av Andreas och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Eliza Katarina N sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-29

Kimstad
    Vi behövde inte riktig Andreas då köparen av vår bostad och vi som säljare fick kontakt på annat sätt.
    Men Andreas var trevlig vid våra möten osv.
    Tycker att Andreas löste de saker jag behövde hjälp med även om det inte blev särskilt många. Vi slapp både fotografering och styling osv, och Andreas slapp jobba med visningar och säljandet i stort.

Upplevelsen vart bra och han gjorde ändå det lilla extra och träffade oss på en lördag tex vilket var fint. Läs mer
  • Tobias S sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-13

Upplevelsen och samarbetet var grymt bra. Andreas är bästa mäklaren i Norrköping Både vi som säljare och köparna fick bra förtroende för Andreas. Tack för ett bra jobb Andreas. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind