Mäklare Östergötland Norrköping Fastighetsbyrån Norrköping Andreas Bielkhammar
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 40 kunder tycker om Andreas Bielkhammar

• Carolina F köpte sin bostad med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-01-23

Jag har köpt en 2a i Norrköping.
    Jag blev bemött på ett trevligt och respektfullt sätt av mäklaren. Han var väldigt hjälpsam och svarade på många av bära frågor. Läs mer
  • Anders S sålde sin bostad med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-01-22

Andreas har ett 150% engagemang från börja till genomför affär. Andreas lyssnar och är öppen för förslag/dialog som göra att han skapar ett förtroende och en trygghet. Läs mer
  • Jörgen P köpte sin bostad med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-01-14

Köpt en sommar stuga.
    Bemötandet av mäklaren var trevligt och proffsigt utfört. Läs mer
  • Soheita K köpte sin bostad med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-01-09

Köpte en bostadsrätt, väldigt bra och omtänksam, mycke duktig, all fick leva upp , varm rekommendera till alla. Läs mer
  • Marcus L köpte sin bostad med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-19

Köpt hus i Skarphagen.
    Trevligt bemött och bra kommunikation allmänt.

Det blev väldigt dyrt men kunde blivit ännu värre. Läs mer
  • Björn L köpte sin bostad med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-17

Mycket positivt bemötande och hjälpsam med info vid sidan om själva fastigheten. Läs mer
  • Mats I sålde sin bostad med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-21

Har sålt sommarfastighet, har blivit utmärkt och personligt bemött från början till slut, hade rimliga förväntningar, att det skulle fungera och sköttes korrekt och informativt, men dessa överträffades, man kändes "sedd" - som helhet en mycket välfungerande och tillfredsställande upplevelse utan irritationsmoment. Läs mer
  • Marianne E sålde sin bostad med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-08

Jag har sålt ett radhus. Andreas är mkt proffesionell i sitt arbete. Jag förväntar mig att få en relistisk värdering och en tydlig plan hur vi går tillväga med förberedelser, läge att gå ut med försäljning och att mäklaren ser möjligheter att få fram rätt intressenter. det har skett i det här fallet.
    Jag rekommenderar gärna Andreas till andra. Läs mer
  • Fredrik A sålde sin bostad med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-08

Sålt min Bostadsrätt på söder i Norrköping.
    Bra smidig kontakt med mäklaren. Budgivningen gick lite trögt, men Andreas var duktig och visade lägenheten för några andra utanför planerade visningstillfället och jag fick ut det priset ja hoppats på.

Ja är helnöjd Läs mer
  • Tanja H skrev om Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-10-29

Mycket proffsigt utan att vara påträngande. Andreas var inlyssnande och gav råd på samma gång. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson