Sofia Stolth
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 15 Läs vad Sofia Stolth

• Anders N sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-21

Centralt
    Sofia upplevs av mig som en driven, kompetent och erfaren mäklare vilket jag uppskattar. Jättebra återkoppling och kontakt under alla moment fram till försäljning.
    Mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2020-02-21 Sofia S svarar Anders N
    Tack Anders för dina fina ord! Vad roligt att höra!
  • Karin Å köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-07

Söder
    Jag köpte en bostadsrätt, en 1,5a. Jag tycker att Sofia är en riktigt bra mäklare, hon är väldigt trevlig och lätt att prata med, hon kan sin sak och hon guidade mig bra genom hela affären. Jag har inget dåligt att säga om henne, toppen bemötande och proffsig mäklare! Läs mer
    2020-02-10 Sofia S svarar Karin Å
    Tack Karin, vad roligt att höra att allt har känts bra! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • Pia V sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-06

Centralt
    Positiv, utmärkande bra på återkoppling, förmedlar kunskap och känsla av trygghet till kunden. Har 100% koll på ärendet. 10/10 skulle anlita igen. Läs mer
    2020-02-06 Sofia S svarar Pia V
    Vad glad jag blir Pia! Tack snälla!
  • David L sålde sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-05

Åby
    Oerhört professionell. Seriös och mån om att allt ska bli rätt Läs mer
    2020-02-05 Sofia S svarar David L
    Tack David, vad roligt att höra!
  • Pia J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-03

Centralt
    Sofia har sålt min lägenhet. Jag upplever henne som noggrann, positiv, pålitlig, ambitiös och kunnig. Jag är glad att jag valde henne. Inte bara för att priset på lägenheten blev högre än väntat utan främst för att jag kände mig trygg. Läs mer
    2020-02-04 Sofia S svarar Pia J
    Vad roligt att höra Pia! Tack för dina fina ord!
  • Frida L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-01-28

Centralt
    Jag har sålt en 1:a på öster. Sofia bemötte mig hur bra som helst, hon var rak och tydlig med vad som förväntades av mig. Jag är helnöjd. Läs mer
    2020-01-28 Sofia S svarar Frida L
    Tack snälla Frida vad roligt att höra!
  • Pierre E köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-20

Eneby Centrum
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Ska jag säljga i framtiden kommer jag vilja ha Sofia som mäklare. Läs mer
    2019-12-20 Sofia S svarar Pierre E
    Vad roligt att höra Pierre, tack! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!
  • Björn A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-16

Centralt
    Professionellt, vänligt och effektivt bemötande och hantering av försäljning av lägenhet. Mycket bra jobbat och rekommenderas. Läs mer
    2019-12-17 Sofia S svarar Björn A
    Vad roligt att höra Björn! Tack för dina fina ord!
  • Eva A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-08

Röda Stan
    Sofia levde upp till alla förväntningar jag hade på en mäklare, seriös, noggrann och serviceinriktad.
    Tack vare Sofias råd gick försäljningen av min 2,5 mycket smidigt. Jag rekommenderar Sofia varmt.
    Eva Läs mer
    2019-12-09 Sofia S svarar Eva A
    Tack snälla Eva! Vad roligt att höra!
  • Kerstin M sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-07

Sålt en bostadsrätt. Motsvara mina förväntningar på allt som rörde försäljningen. Kunde inte vara bättre. Har alltid tagit sig tid att svara på mina frågor. Läs mer
    2019-12-09 Sofia S svarar Kerstin M
    Vad roligt att höra Kerstin, tack!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind