Sofia Stolth

Sofia Stolth

Sofia Stolth är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Sofia Stolth har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Sofia Stolth har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Stolth har haft 42 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 72 Läs vad Sofia Stolth

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Haga
    2021-07-10
    Lätt att få tag i samt ett väldigt trevligt bemötande både vid visning och påskrift
    Tack Philip för din recension! Hoppas att du ska trivas i nya lägenheten! Ha det bra så hörs vi lite längre fram! Sofia Stolth
    2021-07-02
    Mycket bra bemötande och tydlig kommunikation från Sofia. Hon fick oss verkligen känna oss som köpare trygga med affären!
    Tack Mikael! Vad glad jag blir! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus! Ha det fint så hörs vi lite längre fram! Sofia Stolth
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Svärtinge
    2021-05-31
    Sofia agerade proffsigt och fick till en bra försäljning av mitt hus.
    Sofia ha tidigare sålt en lägenhet åt mig vilket också fungerade klanderfritt
    Tack Sven-Åke för dina fina ord! Vad glad jag blir att det ha känts bra för dig! Ha det fint så hörs vi lite längre fram! Sofia Stolth
    2021-05-26
    snabbt
    smidigt
    trevligt
    kannon bra
    Tack Kjell för din recension! Hoppas ni kommer att trivs i nya huset! Ha det fint så hörs vi! Sofia Stolth
    2021-05-26
    Vi har köpt en bostad, Hillerstad Soludden. Bra bemötande, vi fick svar på våra frågor. Vi är nöjda.
    Tack Annica för din recension! Vad roligt att höra! Ha det så bra så länge så hörs vi lite längre fram! Sofia Stolth
    2021-05-22
    Neutral, trevligt bemötande. Bra lokalkännedom.
    Tack Pauline för din recension! Hoppas ni ska trivas i nya huset! Ha det fint så hörs vi längre fram! Sofia Stolth
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-05-20
    Vi har sålt en äldre villa och Sofia har hela tiden varit positiv och stöttande i denna process. Det har varit lätt att nå henne och hon har varit tillgänglig när vi behövt det. Hon är också noggrann och kunnig. När det strulade till sig med kontraktskrivning behöll Sofia lugnet och arbetade hårt för att ordna en ny köpare på kort tid. Vi rekommenderar henne därför varmt.
    Tack snälla ElsaMaria för dina fina ord! Vad glad jag blir! Hoppas att allt känns bra nu när ni har hunnit landa lite efter försäljningen. Ha det fint så hörs vi lite längre fram! Sofia Stolth
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt
    2021-05-06
    Sofia var riktigt proffsig som mäklare. Hon gjorde det lätt för mig med allt med min lägenhetsförsäljning.
    Kan varmt rekommendera henne.
    Vad roligt att höra Rebecca, vad glad jag blir! Hoppas du ska trivas i ditt nya boende nu! Ha det fint så hörs vi! Sofia Stolth
    • Eneby
    2021-05-04
    Köpte vår lägenhet av Sofia och sålde den sen med Sofia då vi köpt hus.
    Vi tycker att Sofia är en kunnig mäklare och lätt att samarbeta med.
    Tack för era fina ord! Hoppas ni kommer trivas i nya huset! Ha det fint så hörs vi! Sofia Stolth
    • Haga
    2021-05-03
    Vi anlitade Sofia först för att värdera vår lägenhet efter utförd renovering och då hon gjorde ett såpass proffsigt och sympatiskt intryck valde vi att anlita henne på nytt ett par år senare då det var dags att sälja. Vi har varit mycket nöjda hela vägen!
    Tack Maja, vad roligt att höra! Ha det fint så hörs vi lite längre fram! Sofia Stolth