Sofia Stolth
Registrerad mäklare sedan 2014-07-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 31 Läs vad Sofia Stolth

• Gustav L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-07

ServiceMinded
    Förstående
    Tar våra frågor på allvar
    Professionell Läs mer
  • Sonja E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-01

Sålt Brf lgh,
    Mäklaren gav kunnigt och säkert intryck.
    Hon var engagerad och drivande.

Mäklaren var resultatinriktad och genomförde affär vid önskvärd tidpunkt. Läs mer
    2020-07-02 Sofia S svarar Sonja E
    Tack för den fina recensionen!
    Ha det fint så hörs vi lite längre fram!
  • Maja G sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-10

Haga
    Jag sålde min lägenhet via Sofia Stolth på Fastighetsbyrån.
    Jag blev väl bemött och kände mig delaktig i hela processen från start till försäljning. Jag upplevde Sofia som engagerad och väl insatt i sitt yrke! Det kändes tryggt att ha Sofia som min mäklare och jag rekommenderar henne till andra. Läs mer
    2020-06-10 Sofia S svarar Maja G
    Tack Maja för dina fina ord! Vad roligt att allt har känts bra!
    Ha det fint så hörs vi!
  • Chris E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-02

Söder
    Sofia är superproffsig, alltid extremt trevlig och tydlig. Läs mer
    2020-05-04 Sofia S svarar Chris E
    Tack Chris för din rekommendation! Vad glad jag blir!
    Ha det fint så hörs vi!
  • Mattias J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-25

Har sålt en bostadsrätt.

Mycket trevlig och glad mäklare.

Mäklaren fick uppdraget att sälja lägenheten väldigt långt innan försäljningen och vi upplever att man kanske borde haft ett lite annat upplägg än det som nu gjordes.

Överlag en bra och proffisionell upplevelse. Läs mer
    2020-04-27 Sofia S svarar Mattias J
    Tack Mattias för er rekommendation!
    Det finns naturligtvis olika upplägg för försäljning beroende på tidsplan. Jag tar till mig det ni säger!
    Jag hoppas att ni överlag känner er nöjda!
    Ha det gott så hörs vi!
  • Pia J köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-24

Röda Stan
    Vi har köpt en bostadsrätt av Sofia. Vi blev bemötta på ett trevligt och positivt sätt av en mycket seriös och ambitiös mäklare. Hon har tagit sig tid och varit noggrann i alla moment. Känslan genom affären har varit genomgående god. Kan verkligen rekommendera Sofia. Läs mer
    2020-04-24 Sofia S svarar Pia J
    Tack snälla Pia för dina fina ord! Hoppas ni kommer att trivas i den nya lägenheten!
    Ha det så bra så hörs vi säkert i framtiden!
  • Pernilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-14

Vilbergen
    Sålt en 1:a bostadsrätt.Har endast mött Sofia vid kontraktskrivning å min dotter stod för övriga kontakter. Upplevde henne tydlig, kunnig, hjälpsam och glad. Lägenheten blev snabbt och smidigt såld och Sofia gjorde allt som stod i hennes makt för att det skulle bli klart. Läs mer
    2020-04-15 Sofia S svarar Pernilla H
    Tack Pernilla för din rekommendation! Vad glad jag blir att få höra det!
    Ha det fint så hörs vi!
  • Clara H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-14

Vilbergen
    Jag har sålt min 1:a i Vilbergen och är jättenöjd med hur snabbt och effektivt det har gått. Har känt mig trygg med Sofia och hon har varit drivande. Min upplevelse av försäljningen har varit väldigt bra och det har gått mycket smidigare än vad jag trott. Det har också känt att jag kunnat prata och få råd av mäklaren vilket har känt tryggt. Läs mer
    2020-04-14 Sofia S svarar Clara H
    Tack Clara vad roligt att höra! Och tack för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning!
  • Svante H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-06

Centralt
    Väldigt bra bemötande och överträffade alla förväntningar. Läs mer
    2020-04-06 Sofia S svarar Svante H
    Tack Svante, vad roligt att höra! Hoppas du kommer att trivas i nya bostaden!
  • Bo S köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-02

Centralt
    Sofia var mycket bra och jag hoppas och tror att säljaren kände likadant. Hon var noggrann och fanns till hands även med sådant som jag kanske borde ta reda på själv. Det gäller också Fastighetsbyråns säljstöd. Jag kommer definitivt fråga Sofia när jag ska sälja om 5-6 år! Läs mer
    2020-04-02 Sofia S svarar Bo S
    Vad roligt att höra Bo, tack för dina fina ord! Hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet! Du är så välkommen att höra av dig om du behöver hjälp med försäljning i framtiden!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind