Sofia Stolth är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Sofia Stolth har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Sofia Stolth har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Stolth har haft 42 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 133 Läs vad Sofia Stolth

• Jan A
    • Centralt
    2022-07-17 Verifierad kund
    Blev bemött på ett tryggt sätt. Hon går igenom allt från A-Ö, på ett enkelt sätt, så man vet precis hur försäljningen går till. Hon hör alltid av sig så snart hon kan när man sökt henne. Tycker Sofia Stolth är en utmärkt mäklare, var rädd om henne. Stämmer kemin med henne så blir man som en kompis med henne. Lycka till Sofia i fortsättningen. Med vänlig hälsning, Janne.
    Tack Janne för dina fina ord! Vad glad jag blir!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!
  • Jonas Å
    • Centralt
    2022-07-17 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och snabb. Lagom drivande och förstående.
    Tack Jonas för din fina recension!
    Hoppas att du kommer trivas i lägenheten!
    Ha det fint så hörs vi längre fram!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Taborsberg
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bra bemötande seriös noggrann glad positiv.
    Snabb effektiv, klar och rak. Inget omständig.
    Hon skapar trygghet så att det blir bra från såväl säljare som köpare.
    Tredje fastighets affären vi gör med sofia, talar väl för att vi är nöjda.
    Tack snälla Marie för den fina recensionen! Vad glad jag blir av att få höra det!
    Ha det bra så hörs vi snart!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Taborsberg
    2022-06-25 Verifierad kund
    Sofia är kompetent och kunnig. Vi fick den information vi efterfrågade. Så snart budgivningen var klar genomfördes affären snabbt och smidigt. Inga konstigheter.
    Tack Charlotte för din fina recension! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
    Ha det bra så hörs vi längre fram!
    Sofia Stolth
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Sandtorp
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bara bra upplevelser. Väldigt proffesionell. Kunde svara på alla frågor. Tog sig tiden för extra visningar som spekulanter ville. Väldigt trevlig och positiv i övrigt. Hade definitivt rekommenderat henne till andra!
    Tack Ines för dina fina ord! Vad glad jag blir!
    Ha det fint så hörs vi snart igen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Hallberga
    2022-05-30 Verifierad kund
    Glad och positiv och snabb på återkoppling
    Tack Monica för din recension!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Hallberga
    2022-05-29 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande under hela processen.
    Tack Per för din fina recension! Vad glad jag blir!
    • Söder
    2022-05-10 Verifierad kund
    En underbar mäklare fick hjälp med allt.Mäklarens hjälp och kundskap var enorm.Tack för hjälpen
    Tack snälla Ove för dina fina ord! Vad glad jag blir! Ha det fint så hörs vi lite längre fram! Sofia Stolth
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Söder
    2022-05-09 Verifierad kund
    Lätt att nå.
    Hög anpassning efter våra behov.
    Angelägen om att förmedla rättvisande information
    Snabb i kommunikationen
    Trevlig/positiv energi i möten
    Förtroendeingivande
    Tack snälla Robert för en fin recension! Vad glad jag blir!
    • Haga
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jätteduktig och väldigt trevlig. Hon inkluderade alltid mig med information vilket inte alla gör med ungdomar, utan endast riktar sig mot de vuxna. Hon gjorde det lätt för oss att veta hur vi skulle göra iordning lägenheten inför fotograferingar och visningar.
    Tack Emelie för en fin recension! Vad glad jag blir!
    Ha det fint så hörs vi!