Sofia Stolth

Sofia Stolth

Sofia Stolth är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Sofia Stolth har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Sofia Stolth har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 197 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Stolth har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

197 omdömen om Sofia Stolth

Sedan starten hos Reco 2019
Erik G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Vi är supernöjda, när vi köpte vår lägenhet av Sofia fick vi ett så varmt och glatt bemötande att vi inte tvekade att välja henne igen när vi senare skulle sälja samma lägenhet. Vi fick då precis samma bemötande när vi va säljare som när vi va köpare och även om det tog sitt lilla tag att sälja var det alltid samma bemötande och alltid ett driv i att hitta nya sett att nå ut med den :)

Svar från Sofia Stolth

Tack Erik för dina fina ord, vad glad jag blir! Lycka till med husbygget! Ha det bra så hörs vi längre fram!

Elin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Mycket kunnig, trevlig och smidig att ha kontakt med. Rekommenderas varmt.

Svar från Sofia Stolth

Tack för en fin recension Elin, vad roligt att höra! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! Ha det fint så hörs vi lite längre fram!

Dania E
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skarphagen

Mycket professionell mäklare som kan sitt yrke. Är tillgänglig o engagerad. Mycket förtroende ingivande mäklare som förmedlar trygghet. Känns som en personlig mäklare o inte bara någon som betar av kunder på löpandeband.

Svar från Sofia Stolth

Tack Dania för en väldigt fin recension! Vad glad jag blir av att få höra det! Hoppas ni kommer trivas i nya huset! Ha det fint så hörs vi lite längre fram!

Malin L
Skarphagen

Blev bemött av Sofia Stolth på allra bästa sätt. Hon kändes genuint intresserad av att hjälpa oss i vår situation. Väldigt påläst och kunnig. Alltid glad och engagerad i att lösa problem som uppstår. Lätt tillgänglig och alltid svar på frågor. Har hon inte svaren så tar hon fort reda på dem. Rätt kvinna på rätt plats. Otroligt nöjda!

Svar från Sofia Stolth

Vad roligt att höra Malin! Tack snälla för dina fina ord! Ha det bra så hörs vi snart igen!

Amanyel E
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skarphagen

Väldigt gott bemötande, ärlig, trevlig, skämtsam, gott förtroende. Mycket bra på alla sätt.

Svar från Sofia Stolth

Tack Amanyel för en fin recension! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Ha det fint så hörs vi snart igen!

Björn Christer Hemming A
Krokek

Sofia har ett mycket trevligt sätt och är mycket lätt att prata och diskutera med, (kan tom vara lite svårt att få stopp på ibland) samt verkar vara mycket kunnig och säker i sin yrkesroll. Vi förväntade oss att hon skulle sälja vårt hus vilket hon också gjorde och det blev tom bättre än vi trodde, trots den negativa trend som har varit och är på bostadsmarknaden. Upplevelsen av försäljningen är mycket positiv och kan absolut inte ha skötts bättre av någon annan. (Detta är min sjätte bostadsförsäljning)

Svar från Sofia Stolth

Tack Björn för din fina recension, vad glad jag blir! Ha det fint så hörs vi snart igen!

Leena Hannele B
Krokek

Sofia Stolth tycker jag är en mycket kompetent, trevlig och lyhörd mäklare! Ibland svår att få tag i via telefon, men hon återkopplade alltid! Mycket nöjd med Sofia Stolth.

Svar från Sofia Stolth

Tack snälla Leena för dina fina ord, vad glad jag blir! Ha det fint så hörs vi lite längre fram!

Mahdi A

Bra upplevelse bra tillgänglighet och bra bemötande jämfört med de flesta av mäklarna som jag har träffat i stan.

Svar från Sofia Stolth

Tack Mahdi för dina fina ord, vad glad jag blir att det har känts bra för dig! Grattis till en trevlig lägenhet! Ha det fint så hörs vi snart igen!

Vivi-Ann J
Åby

Glad och trevlig. Har uppfyllt sina åtagande utan anmärkning vid vårt lägenhetsköp. Kan varmt rekommendera henne. Vivi-Ann o Jan Johansson

Svar från Sofia Stolth

Tack Vivi-Ann och Jan för er fina recension! Vad roligt att höra att det har känts bra för er! Ha det fint så hörs vi lite längre fram!

Jonas F
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Sofia har genom hela processen skött alla steg utomordentligt bra. Lyhörd, informativ samt lätt att få kontakt med.

Svar från Sofia Stolth

Vad roligt att höra att det har känts bra för er Jonas! Tack för en väldigt fin recension! Ha det bra så hörs vi lite längre fram!