Sofia Stolth är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Sofia Stolth har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Sofia Stolth har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Stolth har haft 36 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 39 Läs vad Sofia Stolth

• 2020-11-12
    Vi har sålt en villa i Norrköping med hjälp av Sofia Stolth. Sofia har skött sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Trevlig, noggrann, pålitlig, pigg och glad. Vi kan verkligen rekommendera Sofia.
    Britt Ingeborg A
    • 67.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack snälla för er fina recension! Vad roligt att höra! Hoppas det blir bra i det nya boendet! Ha det fint så hörs vi!

• 2020-10-28
    Sålt min bostadsrätt via Sofia och kunde inte vara mer nöjd! Sofia har varit en fantastisk mäklare som varit engagerad, tydlig och lättillgänglig, vilket har gjort att vi har känt oss väldigt trygga under hela processen. Med Sofias hjälp fick vi till en snabb och smidig försäljning. Rekommenderas varmt!
    Tack för din fina recession! Vad roligt att höra att det har känts bra med försäljningen! Ha det fint så hörs vi längre fram!

• 2020-10-11
    Sålt min Bostadsrätt. Sofia Stolt var alltid glad och på alerten Hade ett bra bemötande med en god serviceanda. därför kan jag rekommendera henne.
    Monika E
    • 64.0 m²
    • Vilbergen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tack Monika, vad roligt att höra! Ha det fint så hörs vi längre fram!

• 2020-10-04
    Jag träffade Sofia på en visning och bokade en konsultation på våran lägenhet som skulle ut för försäljning. Jag fastnade för hennes noggrannhet, proffsiga och lättsamma attityd, hon var lätt att diskutera saker med och jag blev jättenöjd. Rekommenderar henne starkt.
    Jim O
    • 52.0 m²
    • Haga
    Tack Jim för din fina recension! Vad roligt att höra att det har känts bra! Ha det så bra så hörs vi längre fram!

• 2020-10-04
    Min 2'a i Kimstad . Bra och trevligt bemötande . Mina förväntningar var att sälja min lägenhet, och det fixade Sofia . Bra från början till slut .
    Ulf L
    Ulf L
    • 60.0 m²
    Tack Ulf! Vad roligt att höra! Ha det fint så hörs vi längre fram!

• 2020-09-30
    Hej jag köpte en lägenhet i Norrköping. Bra o glad bemötande. Hon levde upp till mina förväntningar o lite till. Kan verkligen rekomendera henne alla dagar
    Nedim C
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Söder
    Tack Nedim för dina fina ord! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! Ha det fint så hörs vi!

• 2020-08-16
    Vid försäljning av vår bostadsrätt har Sofia hela tiden varit aktiv, hållit kontakt med oss och uppmärksammat oss på aktuella åtgärder på ett vänligt och förtroendeingivande sätt. Även när det var lite struligt var hon positiv och hade bra lösningar och informerade oss om hur man kunde komma vidare. Vi rekommenderar gärna Sofia till andra som ska sälja bostad.
    Wanja A
    • 76.0 m²
    • Söder
    Tack snälla Wanja för dina fina ord! Hoppas ni kommer att trivas i den nya lägenheten! Ha det så bra så hörs vi lite längre fram!

• 2020-08-07
    Vi har sålt en lägenhet (1:a) på Söder i Norrköping. Sofia är trevlig och rak att kommunicera med och även tillgänglig och snabb i processen. Rekommenderas som mäklare.
    Ingela S
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Söder
    Tack Ingela för din fina recension! Ha det fint så länge så hörs vi!

• 2020-07-07
    ServiceMinded Förstående Tar våra frågor på allvar Professionell
    Gustav L
    • 86.5 m²
    • Vilbergen
    Tack Gustav för dina fina ord! Ha det så bra så hörs vi längre fram!

• 2020-07-01
    Sålt Brf lgh, Mäklaren gav kunnigt och säkert intryck. Hon var engagerad och drivande. Mäklaren var resultatinriktad och genomförde affär vid önskvärd tidpunkt.
    Sonja E
    • 69.5 m²
    • Centralt
    Tack för den fina recensionen! Ha det fint så hörs vi lite längre fram!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte