Conny Knutson
Registrerad mäklare sedan 1998-06-18
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 20 Läs vad Conny Knutson

• Andrias I köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-01-25

5:a
    Köpt bostadsrätt, förtroendeingivande mäklare och väldigt behjälplig med att besvara frågor och hitta lösningar.
    Kommer rekommendera honom för vänner och bekanta! Läs mer
  • Gerd Eivor Elisabet L sålde sitt hus med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-19

Mer än bra. Kan verkligen rekomenderas till de som skall sälja hus eller bostadsrätt. Läs mer
  • Mikael L sålde sin lägenhet med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-19

5:a
    Tack Conny ! kan bara säga hela uppdraget från start till mål satt som en smäck ! engagerad , driven , rutinerad , inga oklarheter någon stans ! ha ett fortsatt bra 2020 Conny . /Micke säljare. Rambodal 👍 Läs mer
  • Per-Åke T sålde sin lägenhet med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-17

3:a
    Han levde upp till de förväntningar jag hade innan försäljningen. Fick i stort sett det pris vi diskuterade från början. Allt fungerade bra. Läs mer
  • Tony A sålde sitt hus med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-10-20

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Hani A köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-10-10

Jag har köpt en lägenhet/ en etta i Norrköping. Conny har varit jätte hjälpsam. Han har hjälpt med med massor av frågor på grund av det har varit den första gången för mig som jag går in med budgivning. I varje steg har han hjälpt mig för att förstå och veta vad jag skulle göra. Han har varit tillgänglighet. Han har kunskapar och hjälpsam med tydligt struktur Läs mer
  • Arijana I köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-12

3:a
    Extremt bra mäklare, tydlig, effektiv, snabb, hjälpsam, underlättar hela affären för oss förstagångare!! Helt klart en toppmäklare!! Ger den informationen som behövs vid rätt tidpunkt!!! Läs mer
  • Leo Karl Fredrik M sålde sitt hus med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-21

Sålt hus.
    Trevlig med ett kunnigt och proffesionellt bemötande.
    Tydlig med information och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Robin S köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-11

Jag har köpt en bostadsrätt i Norrköping.

Bemötandet var genom hela affären mycket informativt och sakligt.

Jag anser att Conny skötte sig exemplariskt.

Mycket nöjd generellt! Läs mer
  • Margurite J skrev om Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-09-18

Köpte en sommarstuga. Conny bemötte mig proffsigt. Han var kunnig och säker i sin yrkesroll. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind