Conny Knutson

Conny Knutson

Conny Knutson är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Conny Knutson har varit registrerad mäklare sedan 1998-06. Conny Knutson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.8. Conny Knutson har haft 8 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 26 Läs vad Conny Knutson

• köpte sitt hus med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-04-12
    Trevligt bemötande. Inget att anmärka.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-04-02
    Köpte radhus. Han bemötte frågor och undringar bra. Man kände inte att det fanns dumma frågor.
    Jag hade inga speciella förväntningar då det var första gången vi köpte bostad.
  • Jonas Olof Torbjã¶rn M
    2021-03-31
    Conny var mäklare till en familj vi köpt ett radhus av. Vi skrev köpekontrakt i juli 2020 och genomförde köpet i mars 2021.

Jag har inte en alltför positiv bild av mäklare överlag, men Conny har varit väldigt professionell genom alla led och tog sig tid att förklara allt i lugn och ro, för oss som köpte hus för första gången. Öppen för våra funderingar och ingav ett lugn och stabilitet. Conny levererade långt över våra förväntningar.

Vi kan varmt rekommendera Conny som mäklare, som gjorde vårt första husköp till en väldigt behaglig upplevelse!
    Tack för det omdömet. Jag försöker bara vara tydlig och tillgodose båda parters intressen och funderingar. Lycka till i erat nya boende.. Conny Conny Knutson
    2020-12-10
    Jag är väldigt nöjd med Connys arbete vid mitt köp av lägenhet. Han kändes trygg och tog allt i den farten som behövdes för att alla skulle hänga med. Han gick att få tag i när det behövdes och svarade på alla mina frågor. Jag skulle helt klart använda honom om jag skulle sälja och jag rekommenderar honom! Supernöjd 5/5!
  • sålde sitt hus med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-11-03
    Sålt mitt hus. Väldigt trevligt bemötande varje gång. Jag är nöjd med mäklaren och hans professionella hantering av försäljning av hus, mot kunder och säljare.
    Han är "lätt att ta att göra med" och ger klara och tydliga besked.
    2020-10-04
    Trevlig, naturlig, kunnig när vi köpte vårt hus i Klarsjökärret. Lättillgänglig. Svarade alltid snabbt när man sökte honom
    2020-01-25
    Köpt bostadsrätt, förtroendeingivande mäklare och väldigt behjälplig med att besvara frågor och hitta lösningar.
    Kommer rekommendera honom för vänner och bekanta!
    2019-12-19
    Mer än bra. Kan verkligen rekomenderas till de som skall sälja hus eller bostadsrätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-12-19
    Tack Conny ! kan bara säga hela uppdraget från start till mål satt som en smäck ! engagerad , driven , rutinerad , inga oklarheter någon stans ! ha ett fortsatt bra 2020 Conny . /Micke säljare. Rambodal 👍
    2019-11-17
    Han levde upp till de förväntningar jag hade innan försäljningen. Fick i stort sett det pris vi diskuterade från början. Allt fungerade bra.