Amanda Segersten

Amanda Segersten

4.8 / 5 baserat på 50 omdömen

Amanda Segersten är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

.

Amanda Segersten har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Amanda Segersten har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Segersten har haft 24 försäljningar sen 2025-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

  • 100%

    Andel tillfrågade kunder

  • 24

    Försäljningar

    2025-06 - 2026-05

Skriv ett omdöme

50 omdömen om Amanda Segersten

Sedan starten hos Reco 2023
Leif J
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Dockgärdet

Vi blev trevligt emottagna av Amanda vid vårt möte gällande kontraktsskrivning. Hon förklarade tydligt gällande avtalet och vi skrev under vår andel av avtalet. Amanda har varit lätt att få kontakt med under hela vår affärsprocess. Hon har varit engagerad och positiv. Leif Jagerås och Chatrine Nyrén

Sara B
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Lugn och trevlig och gjorde vårt husköp väldigt smidigt. Tack så mycket!

Niklas Arne Våge B
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Proffsigt bemötande, snabbt och smidigt!

Lukas I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Smedby / Rambodal

Väldigt hjälpsam, Bra på att förklara.

Nova R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Smedby / Rambodal

Vi har en positiv upplevelse. Amanda var professionell och hjälpte oss genom affären på ett lugnt och tydligt sätt.

Hany K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Tack för all hjälp genom hela processen! Väldigt professionell, trevlig och engagerad mäklare. Rekommenderas varmt.

Kenneth Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Lindö

Amada har varit till möttesgående till alla frågor och svar som vi stält hon är värd allt beröm mvh/ kenneth öhr

Eva Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Lindö

Vi tycker att Amanda är mycket duktig och lyhörd. Hon har lyssnat på våra önskemål som inte alltid har varit så enkla, hon har alltid uppdaterat oss snabbt och förklarat begripligt! Mvh / Ewa och Kenneth Öhr

Stefan B
Köpte en tomt med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skärblacka

Proffsigt och trevligt möte vid kontraktsskrivning

Emelie E
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skärblacka

Mycket professionell i sitt bemötande och saklig och tydlig i sin kommunikation, alltid nära till hands och snabb på respons, och hon förmedlade trygghet från början till slut för oss förstagångs köpare.