Amanda Segersten

Amanda Segersten

Amanda Segersten är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Amanda Segersten har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Amanda Segersten har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Amanda Segersten har haft 8 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

7 omdömen om Amanda Segersten

Josefine B
Skrev om Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Amanda har varit engagerad i vår försäljning sedan start och kunde snabbt värdera vår bostad för att tillvarata våra intressen. Hon har informerat och varit tydlig i kommunikationen, och hon har dessutom varit tillgänglig alla årets dagar. Amanda är en lyhörd mäklare som värderar säljaren såväl som köparens intressen. Tack Amanda för en fin förmedling av vår bostad!

Fadi H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Ektorp

Amanda är underbar, påläst, punktlig och ordningsam med bra svar på mina frågor. Rekommenderas.☺️👌

Kenth P
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Trevlig, smidig och tydlig. Köper gärna av henne igen.

Mario M
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Segersten en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Amanda motsvarade våra förväntningar av en professionell, trevlig och lugn mäklare. Snabb med återkoppling av frågor och annat som gällde försäljningen. Vi rekommenderar starkt Amanda till er som planerar att sälja er bostad.

Robin S

Tycker Amanda visade sitt engagemang direkt vid första mötet, lyssnade och förklarade allt på ett bra sätt, hon har lyssnat på oss som säljare hela resan med bra vägledning. Tydligt förklarat varje steg som ledde till försäljning. Även om marknaden är tuff så lyckades vi.

Louise N

Otroligt fint bemötande, kunnig och gav väsentliga råd. Gett information på ett tydligt och bra sett. Varit in lyssnade och tagit våra beslut som säljare på ett otroligt ödmjukt sätt. Amanda är en kunnig mäklare som ja varmt kommer rekommenderar till andra.

Dzenis H
Ljunga

Vi träffade Amanda och fick direkt en mycket bra känsla. Vi kände oss väldigt trygga, bra bemötta och väl informerade hur hela processen går till. Under tidens gång har Amanda varit tillgänglig för frågor eller funderingar. Amanda är väldigt genuin och bra mäklare, och människa. Vi vill skicka all form av beröm till Amanda Segersten.