Daniel Mohlin

Daniel Mohlin

Daniel Mohlin är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Daniel Mohlin har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Daniel Mohlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Mohlin har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

130 omdömen om Daniel Mohlin

Sedan starten hos Reco 2021
Erica Q
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Strömmen

Jag har blivit väl bemött av Daniel under hela processen. Han har varit lyhörd och lyssnat till mina tankar, frågor och önskemål. Han har hela tiden informerat om kommande steg i processen, och varit ett stort stöd för mig hela vägen. Tack Daniel!

Johanna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Trevligt bemötande, transparent i läget för bostadsmarknaden och i vilket skick lägenheten är, har bra koll på övriga frågor eller återkopplar snabbt med svar på eventuella frågor som ej kunde besvaras utifrån objektbeskrivning

Natalia B
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Kimstad

Jättetrevligt bemötande. Svarade alla våra frågor. Daniel ordnade med en privat visning, vilket var avgörande då vi båda, min partner och jag, kunde närvara.

Sofia L
Kimstad

Noggrann, lyhörd och proffsig.

Rickard D
Kimstad

Duktig, noggrann och väldigt professionell!

Antonios Gustav M
Kimstad

Daniel är väldigt erfaren, duktig och engagerad i sitt jobb. Uppstod det probelm så löste han dom, gav mig bra tips och delade mig sig av sina tankar. Vi höll mycket kontakt emellan oss, jag visste hela tiden hur prosessen gick och även vad nästa steg va. (väldigt uppskottande

Marcus E
Djurön

Daniel har varit väldigt snabb och tydlig i sin återkoppling. Rekommenderas varmt!

Annelie F
Djurön

Stort engagemang och ett mycket trevligt bemötande i samtliga aspekter av vår hus affär.

Felicia H
Centralt

Vi är otroligt nöjda och tacksamma över Daniels engagemang till att sälja vår lägenhet. En mäklare som är otroligt professionell och kan sitt yrke samt alltid tillgänglig med snabba svar på ens frågor. En stjärna helt enkelt ⭐️

Anders K
Vilbergen

Mycket trevlig o kompetent mäklare med fokus på oss kunder. Håller vad man lovat o höra av sig o meddela o s v Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare.