Daniel Mohlin

Daniel Mohlin

Daniel Mohlin är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Daniel Mohlin har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Daniel Mohlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Mohlin har haft 34 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 53 Läs vad Daniel Mohlin

• köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt
    2022-10-10 Verifierad kund
    Jag köpte min lägenhet från Fastighetsbyrån i Norrköping och blev bemött av Daniel och Gabriel med omtanke och förståelse. Var lite orolig till en början med tanke på marknadsläget men allt var tydligt och enkelt. Kan varmt rekommendera Daniel och Gabriel. Den dagen jag kommer sälja kommer det vara en självklarhet att gå via Daniel och Gabriel!
    2022-10-10 Verifierad kund
    Flexibel och professionellt bemötande!
    2022-10-08 Verifierad kund
    Fick ett fantastiskt bemötande av Daniel redan från första visning och under hela processen. Alltid trevlig förklarar gärna om man har frågor och alltid tillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-10-08 Verifierad kund
    Daniel är en ödmjuk och mycket kunnig mäklare som under hela processen gjorde allt vad han kunde för att försäljningen skulle bli så bra som möjligt.

Otroligt snabb återkoppling under hela vägen och delade med sig av sina ärliga erfarenheter och rekommendationer vilket är väldigt värdefullt, man märker att Daniel bryr sig!

Kort och gott, den bästa mäklare vi haft.

Hälsningar Emil & Sofia
    • Centralt
    2022-10-07 Verifierad kund
    Jag och min fru hade inte kunnat föreställa oss att vi skulle få sån hjälp genom hela processen. De har varit så hjälpsamma och proffsiga och man kunde känna hur de la sin kropp och själ i att hjälpa oss till bästa möjliga affär.

Man har även kunnat bolla med dem och kunnat be om deras ärliga åsikter, råd samt hur man ska gå tillväga med saker. Jag kan verkligen rekommendera Daniel och Gabriel. Finns ingen annan vi kommer välja inför nästkommande projekt
    / Paul och Alexandra
    • Vilbergen
    2022-08-19 Verifierad kund
    Daniel har varit mycket duktig och hjälpsam. En av de bästa mäklarna som vi har haft samarbete med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Kimstad
    2022-08-16 Verifierad kund
    Daniel är en väldigt duktig mäklare som lyssnar och finns där under hela resan. Han är väldigt kunnig och svarar snabbt på frågor som kommer upp under resan.

Han har gjort hela affären av att sälja fastigheten väldigt enkel och smidig. Jag tyckte också att det som var väldigt bra med Daniel är att han kommer med förslag på hur man kan göra, men lyssnar alltid på mig för att jag ska känna mig säker och nöjd. Han trycker inte på, som person är han väldigt genuin och enkel att bolla med.

Skulle absolut rekommendera Daniel om ni söker mäklare!
    • Vilbergen
    2022-08-16 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Daniel o han var väldigt välkomnande. Han tog emot oss på ett bra sätt och visade oss och berättade om lägenheten. Daneiel hade lagt upp det på ett bra sätt o förklarade hela tiden vad vi gick igenom vid kontraktsskrivning. Ett trevligt sätt att bjuda bjuda på en kopp kaffe. Han talade också om att vi är välkomna med mejl o frågor om vad som helst.
    • Centralt / Strömmen
    2022-08-16 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Daniel till andra. Han gav ett väldigt seriöst intryck och skötte försäljningen alldeles utmärkt. Mycket smidig och flexibel att ha att göra med då det var snabba besked från vår sida mot slutet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Kimstad
    2022-08-16 Verifierad kund
    Daniel var väldigt lugn och trygg tyckte vi,då blev vi också det.
    Proffsigt och lätt att nå Daniel när vi behövde👍🏼
    Det gick snabbt och smidigt,vilket vi värdesätter mycket…Tack bästa Daniel Mohlin