Anton Prydz
2018-12 - 2019-11

Läs vad 9 Läs vad Anton Prydz

• Finn S skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-03

Vi köpte bostad. Anton hade ett mycket bra bemötande under hela processen med en mycket hög grad av proffessionalitet samt stor lyhördhet för frågor under processen. Läs mer
  • Linda Margareth D skrev om Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-26

jag har köpt en bostadsrätt av Anton och han har även sålt min villa . Jag har blivit bra bemött lätt att prata och diskutera med Anton. Hoppades att det skulle gå smidigt vilket det gjorde
    Allt har varit positivt och jag rekommenderar gärna Anton till mina vänner Läs mer
  • Malin T sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-21

Eneby Centrum
    Anton hjälpte oss på ett mycket professionellt sätt att sälja vår lägenhet. Anton tog sig tid att svara på våra frågor och funderingar. Coachade med både försäljning och vid ev husköp för oss. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt inför försäljning. Läs mer
  • Lisbeth Eva Margaretha L sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-20

Ringarum
    Anton har hjälpt oss med att sälja vår villa. Han är en ung trevlig kille med stort engagemang. Lyssnar och förklarar på bästa sätt. Tack för all hjälp. Läs mer
  • Göran Gustav Vilhelm L sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-20

Ringarum
    Har sålt en villa. Var på visning av bostadsrätt som Anton hade visning på och där började kontakten när vi sade att vi hade en villa som vi tänkte sälja. Har under resans gång blivit informerad på ett utmärkt sätt och hela tiden haft en bra kontakt. Om man har ringt o han inte kunnat svarat så här Anton alltid ringt tillbaka. Trodde nog att intresset skulle varit större från början o vi hade lite förhoppningar om ett något högre slutpris.
    Anton kan till fullo rekommenderas till fleta uppdrag. Läs mer
  • Lotta Ann-Charlotte Margareta T
    Lotta Ann-Charlotte Margareta T sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Sålt en villa.
    Anton skötte allt proffsigt från början till slut och informerade oss väl om alla steg. Rekommenderar absolut Anton. Läs mer
    2019-11-11 Anton P svarar Lotta Ann-Charlotte Margareta T
    Hej! Tack för de fina orden. Det var roligt att få jobba med ert hus. Önskar dig lycka till i framtiden.
  • Sven-Åke P sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Haga
    Sålt bostadsrätt 2:a Haga /gammal.
    Mycket trevligt bemötande. Kunnig och effektiv. Informera om allt. Återkopplande kontinuerligt. Fixade styling, städning, foto m.m. Visade respekt till min gamla morbror, vilket uppskattades. Fanns alltid tillgänglig på telefonen. Vi känner oss mycket nöjda med Antons arbete och lyckönskar honom i hans fortsatta arbete. Vi tror att Antons motto är "kunden i centrum" Läs mer
    2019-11-11 Anton P svarar Sven-Åke P
    Tack tack tack! Väldigt trevlig läsning. Jag lyckoönskar även er med allt ni tar er för. Ni vet vart jag finns. Mvh Anton
  • Anita M sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Smedby
    Sålt mitt radhus har bara positivt att säga
    En fantastisk person som passar för det han valt som yrke

Rekommenderar honom varmt till vänner och bekanta Läs mer
    2019-11-12 Anton P svarar Anita M
    Hej Anita! Vilken lyckad försäljning! Det har varit ett trevligt samarbete. Återigen tack för förtroendet!
  • Tommy F
    Tommy F sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-08

Med tanke på slutresultatet mvg, Läs mer
    2019-11-11 Anton P svarar Tommy F
    Hej! Stort tack för förtroendet att sälja ert fina hus. All lycka i framtiden. Mvh Anton

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind