Anton Prydz
Registrerad mäklare sedan 2019-06-24
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 22 Läs vad Anton Prydz

• Jonna Erica Linnea H sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-27

Ringarum
    Tydlig enkel och säker. Kunde din sak och var uppskattad både av intressenterna och av oss som ville sälja Läs mer
  • Anders Lennart O sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-18

Jursla
    Mycket engagerad och proffsig mäklare. Snabb återkoppling och alltid med relevant information. En mäklare vi verkligen kan rekommendera.

Nöjda hussäljare Läs mer
    Anton P gillar detta
  • Britt Iris Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-02

Anton har fixat allt Är trevlig Kan rekommendera honom Läs mer
  • Kenneth L köpte sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-18

Jursla
    Hej. Detta kan inte en beskrivas i ord hur detta har skötas från er sida. Att detta ens har blivit en affär är helt otroligt. Jag kan inte en beskriva i ord vad jag tycker om denna affär men ni är välkomna att ringa 0735368901 Läs mer
  • Peter Lennart S sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-12

Hög servicegrad, noggrann, enkel att samarbeta med, ambitiös, trevlig Läs mer
  • Mikael J köpte sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-11

Jursla
    Otroligt personlig och trevlig mäklare Läs mer
  • Kerstin C sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-09

Centralt / Strömmen
    En 1920-talsvilla har sålts via Anton. Anton är en kunnig och skicklig mäklare. Han har visat stort engagemang och intresse. Han är även en mycket trevlig person.

Hälsningar från Kerstin Läs mer
  • Agneta M sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-03

2:a
    Vilbergen
    Mycket trevlig person och sålde min lägenhet väldigt snabbt , kan jag rekommendera till andra Läs mer
  • Erik E sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-29

Jursla
    Upplevde mäklaren som kompetent och vänlig. Kändes tryggt, duktig på att känna in oss som säljare och rådge oss till de beslut som blir bäst för oss. Läs mer
  • Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-22

3:a
    Vilbergen
    Sålde en bostadsrätt i Vilbergen Norrköping. Anton är en väldigt trevlig och kunnig mäklare som jag redan vid första mötet kände att han var rätt mäklare för oss. Han hjälpte oss med en försäljning som överträffade våra förväntningar. Anton är helt klart en sjärnmäklare som kommer överträffa era förväntningar och drömmar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind