Anton Prydz

Anton Prydz

Anton Prydz är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Anton Prydz har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Anton Prydz har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 5.0. Anton Prydz har haft 40 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 110 Läs vad Anton Prydz

• Christer Anders Robert H
    sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-07-18 Verifierad kund
    Ni önskade ett omdöme om min mäklare Anton Prydz.
    Jag noterar med största tillfredsställelse att Anton blev min mäklarkontakt. Han besitter t ex den viktiga egenskapen som innebär en förtroendeingivande karisma. Han är lätt att ha att göra med, han lyssnar, är tillmötesgående och han förklarar fakta på ett konstruktivt lugnt, förståeligt och sansat sätt. Han framstår verkligen som en jättefin trygghetsfaktor vilket skapar ett lugn hos mig som kund.
    Med vänlig hälsning,
    Christer Hennum
    2022-07-18 Verifierad kund
    Toppen kille som hjälpt mig att hitta ett boende
    2022-07-04 Verifierad kund
    Utmärkt kontakt, sakligt bemötande och bra genomgång hur försäljningen kommer att ske.
    Bra jobbat Anton.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Jag upplevde att Anton bemötte oss som kund på våran nivå.
    Många andra mäklare jag har träffat har varit mer ytliga och lite märkvärdiga.
    Anton levde upp till mina förväntningar. Jag upplevde att han lade ner mycket tid på oss och verkligen gick in för försäljningen av vårat hus.
    Fotografen Oliver va grymt bra oxå.
    Jag är sammanfattningsvis väldigt nöjd.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig gjorde ett bra jobb
    2022-05-25 Verifierad kund
    Som köpare (och även som intressenter av andra objekt), har vi fått ett mycket bra intryck av Anton. Vi har från början blivit bemötta på ett trevligt och korrekt sätt och haft en bra dialog under resans gång. Detta utan att mäklarrollen på något sätt blivit påträngande eller framfusig. Han har även bistått med tips och råd vid våra besök, varför vi bara kan ge honom det bästa betyget inför tillträdet till vårt nya boende. Tack för hjälpen säger vi och önskar honom lycka till även i framtiden.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med val av mäklare och skulle utan tvekan välja att samarbeta tillsammans igen om en ny försäljning skulle ske. Ambitiös, noggrann och trygghetsgivande för att bara nämna några av dom sidor vår mäklare har visat oss under denna process.
    2022-05-24 Verifierad kund
    2022-05-19 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande
    2022-05-17 Verifierad kund
    mer än bra ärlig jordnära förtroendeingivande mm