Anton Prydz

Anton Prydz

Anton Prydz är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Anton Prydz har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Anton Prydz har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 5.0. Anton Prydz har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

158 omdömen om Anton Prydz

Sedan starten hos Reco 2019
Christian M
Ramsdal - S:t Annas Skärgård

En mycket förtroendeingivande mäklare. Anton är lyhörd, kunnig och har känsla för att anpassa sig efter kundernas situation. Han har ett brett nätverk och är en seriös säljare. Vi ger honom vår allra bästa rekommendation.

Annika Iréne A
Ramsdal - S:t Annas Skärgård

Mycket trevligt bemötande . Saklig och kunnig. Mycket positiv.

Hans Olof Lennart L
Ramsdal - S:t Annas Skärgård

Engagerad och duktig! Ser till båda parters bästa

Kristina Wilma Marie A
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Anton är en seriös, kunnig, trevlig och hjälpsam mäklare. Inga frågor är för stora eller för små, Anton svarar snabbt och förklarar på ett pedagogiskt sätt. Försäljningen av min bostad gick snabbt och smidigt. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom!

Maria M
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Varmt och trevligt bemötande. Kunnig och tog sig tid att förklara saker.

David M
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Tog sig tid, engagerad och inlyssnande. Rekommenderar!

Daniel A
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Jättetrevlig mäklare som man får förtroende för. Vi kunde inte haft en bättre mäklare än Anton för vårt första hus köp! Tack för din hjälp och fina service!

Suss B
Ringarum

Efter att vi har träffat många mäklare i vårt letande efter bostad så är Anton helt i en klass för sig. Redan vid visningen tog han sig tiden för oss och gav oss oerhört viktig information om både bostaden och området. Vi har under hela denna processen upplevt honom fantastiskt proffsig o pålitlig , vilket är mycket viktigt för oss i ett så stort köp som en bostad är. När vi skrev på fastigheten var bemötandet också mycket bra och proffsigt. Han är fantastiskt ödmjuk, respektfull och tydlig. Utöver detta vill vi också...

Malin M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Husby/skönberga

Mycket lugn, proffesionell. Återkopplar alltid när han säger att han ska göra det. Känns väldigt trygg att ha vid sin sida i en stor affär som denna!

Anna E
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Trevlig att prata med. Lyhörd och duktig på att leverera information på ett bra sätt.