Jennifer Cademan

Jennifer Cademan

Jennifer Cademan är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Jennifer Cademan har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Jennifer Cademan har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 149 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennifer Cademan har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

149 omdömen om Jennifer Cademan

Sedan starten hos Reco 2020
Olle E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Haga

Med en god analytisk förmåga och ett professionellt agerande genomfördes en lyckad affär trots en osäker marknad. Ett stort tack för ett trevligt samarbete.

Marie P
Oxelbergen

Lyhörd problemlösare service inriktad,

Emma E
Pryssgården

Trevligt, tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Fanns med och stöttade och förklarande allt under resans gång. Lyhörd för vad vi som säljare önskade. Rekommenderas varmt!

Helene N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Pryssgården

Jennifer var mycket trevlig. Tillgänglig och svarade snabbt. Vi hade mycket frågor och funderingar och fick svar snabbt. Hade förståelse för att vi ville vara noggranna.

Joakim G
Eneby

Duktig, påläst, kunnig, saklig!

Lucas G
Eneby

Från första mötet till det sista kändes allting väldigt tryggt med Jennifer! Hon är kunnig och vass mäklare när det kommer till visning m.m. Men hon är även där och stöttar vid frågar från lågt till högt! Hon gör det lite extra och i framtiden om jag behöver en mäklare så är hon den första jag ringer!

Jonatan J
Haga

Jennifer är en duktig och omtänksam mäklaren som ser behovet för personen. Hon är duktig och bra på att skapa kontakter och hjälper till under hela bostadsköpet! Hon är den bästa mäklare jag träffat under tiden jag letat lägenhet!

Eva E
Söder

Jag rekommenderar Jennifer Cademan varmt. Hon är mycket professionell, tillgänglig och en god kommunikatör. Jennifer Cademan har varit realistisk och samtidigt uppmuntrande genom min säljprocess under en utmanande tid.

Fredrik R
Söder

Jennifer är hjälpsam, engagerad och lyhörd samt väldigt kunnig och påläst om projektet i fråga. Kommunikationen fungerade perfekt och allt föll på plats tidsenligt. Högsta betyg!

Panagiotis T
Oxelbergen

Jennifer är den mest professionella, duktiga och hjälpsamma mäklare jag har träffat under min sökning efter att köpa en lägenhet. Hon är mycket organiserad, svarade snabbt på alla frågor jag hade och har också alla de personliga kontakter som behövs för att hjälpa en bostadsköpare. Hon kunde lösa alla problem som jag ställdes inför under köpprocessen och jag anser mig lycklig att jag arbetade med henne för att köpa en lägenhet.