Jennifer Cademan

Jennifer Cademan

Jennifer Cademan är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Jennifer Cademan har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Jennifer Cademan har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 4.8. Jennifer Cademan har haft 46 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

165 omdömen om Jennifer Cademan

Sedan starten hos Reco 2020
Mohammed M
Sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Rambodal

Hon är trevlig, hjälpsam och gör sitt bästa. Hon är bra på att ge tips och råd för kunna nå målen.

Daniel J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Sandtorp

Glad, engagerad och förklarar tydligt för en förstagång köpare!

Viktor E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Strömmen

Jennifer har varit professionell och engagerad i försäljningen av min bostad. Hon har varit tillgänglig, ordnat extra visningar och privata visningar och har arbetat målmedvetet och med stor uthållighet.

Daniel S
Kårtorp

Jennifer Cademan har ständigt visat sig vara ytterst professionell genom att bl.a vara väl förberedd och mycket noggrann inför och under alla delmoment i försäljningsprocessen. Vidare har Jennifer varit väldigt lyhörd och uppriktig vilket ingjuter förtroende hos både säljare och köpare. Hon kämpade på ihärdigt och snabbfotat trots en tuff bostads marknad och det hela sköttes väldigt proffesionellt. Där till ger jag henne min varmaste rekommendation.

Pavlos R
Centralt / Strömmen

Jennifer kunde allt om fastigheten! Så imponerande. Bra bemötande, väl organiserad, trevlig också ( men det är väl alla?) Men hon kunde allt!

Amanda F
Vidablick

Vi hade en lång kontakt då vi lade ut vår lägenhet på kommande och sålde inte förrän nästan 2 år senare. Vi hade bra kontakt under hela tiden med uppdateringar där jag tycker Jennifer hade bra förståelse för processen och att vi ville avvakta men samtidigt samlade på sig värdefulla intressenter. När det väl gällde och vi ville sälja sen så var Jennifer väldigt närvarande, aktiv och snabb till en lyckad försäljning. Sammanfattningsvis väldigt nöjd och passade oss väldigt bra!

Lars-Göran Waldemar N
Vidablick

Trevlig ung mäklare som lyssnade på oss . Hon borde klonas tycker vi.

Tommy F
Vidablick

Vi är väldigt nöjda med Jennifer

Jonna Ö
Söder / Klingsberg

Kan varmt rekommendera Jennifer som mäklare! Hon har varit lyhörd, tillgänglig och höll mig väl informerad under hela säljprocessen.

Leah B
Ektorp

Jennifer är en mycket trevlig samt professionell mäklare. Lyssnar och ger väldigt goda råd/egna åsikter kring köp.