Jennifer Cademan

Jennifer Cademan

Jennifer Cademan är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Jennifer Cademan har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Jennifer Cademan har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennifer Cademan har haft 38 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

145 omdömen om Jennifer Cademan

Sedan starten hos Reco 2020
Joakim G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Eneby

Duktig, påläst, kunnig, saklig!

Lucas G
Eneby

Från första mötet till det sista kändes allting väldigt tryggt med Jennifer! Hon är kunnig och vass mäklare när det kommer till visning m.m. Men hon är även där och stöttar vid frågar från lågt till högt! Hon gör det lite extra och i framtiden om jag behöver en mäklare så är hon den första jag ringer!

Jonatan J
Haga

Jennifer är en duktig och omtänksam mäklaren som ser behovet för personen. Hon är duktig och bra på att skapa kontakter och hjälper till under hela bostadsköpet! Hon är den bästa mäklare jag träffat under tiden jag letat lägenhet!

Eva E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Söder

Jag rekommenderar Jennifer Cademan varmt. Hon är mycket professionell, tillgänglig och en god kommunikatör. Jennifer Cademan har varit realistisk och samtidigt uppmuntrande genom min säljprocess under en utmanande tid.

Fredrik R
Söder

Jennifer är hjälpsam, engagerad och lyhörd samt väldigt kunnig och påläst om projektet i fråga. Kommunikationen fungerade perfekt och allt föll på plats tidsenligt. Högsta betyg!

Panagiotis T
Oxelbergen

Jennifer är den mest professionella, duktiga och hjälpsamma mäklare jag har träffat under min sökning efter att köpa en lägenhet. Hon är mycket organiserad, svarade snabbt på alla frågor jag hade och har också alla de personliga kontakter som behövs för att hjälpa en bostadsköpare. Hon kunde lösa alla problem som jag ställdes inför under köpprocessen och jag anser mig lycklig att jag arbetade med henne för att köpa en lägenhet.

Olle E
Haga

Engagerad, saklig och positiv. Skapar förtroende.

Sandra S
Ektorp

Jennifer är kunnig, professionell, engagerad, tillgänglig och mån om mig som kund. Kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Lisa C
Sandtorp

Jennifer är proffsig, kommunikativ och kunnig!

Lisa F

Jennifer is a very professional and organized person. She was extremely well-informed about the property and the process was seamless. I always had warm, pleasant interactions with her and she also accomodated my time, seeing as I had to take the train back and forth from Stockholm.