Malin Lunde
en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Olai Kyrkogata 34
602 32 Norrköping — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 18 kunder tycker om Malin Lunde

• Karin N
    Karin N skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Malin var lyhörd och effektiv. Läs mer
  • Åsa J skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en bostadsrätt. Malin var min mäklare och hon har varit mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Har varit lätt att få tag i. Läs mer
    2018-11-13 Malin L svarar Åsa J
    Tack Åsa för förtroendet att sälja din bostad. Ses snart för tillträdet.
  • Stellan J skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt lägenhet
    Proffsig och lyhörd med försäljning överöver förväntan förväntan Läs mer
    2018-11-13 Malin L svarar Stellan J
    Tack så mycket för dina fina ord. Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.
  • Annika J skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt en 3:a. Vi blev bemöta med en positiv energi. Malin är en duktig mäklare, vi hade inte förväntat oss att få ett sådant bra bud.
    Malin lyssna på våra förslag vad vi hade och hon gav bra svar och uppriktig. Vi är helt nöjda med Malin. Läs mer
    2018-11-13 Malin L svarar Annika J
    Tack för era fina ord. Er resa blev väldigt lång då det tog lång tid för er att hitta rätt ny bostad och få allt klart med den nya men vi löste det snabbt och bra med er lägenhet. Hoppas ni ska trivas på er nya adress så hörs vi efter årsskiftet inför deklarationen.
  • Kristian B skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    tydlig lätttillgänglig och jordnära mäklare som sålde vårat hus. Läs mer
    2018-11-13 Malin L svarar Kristian B
    Tack för förtroendet. Jag pratade med era köpare häromdagen och de är nöjda och känner sig som hemma.
  • Evelina S skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Malin Lunde var alltid trevlig och hjälpte till när jag köpte min lägenheten. Hon svarade när jag ringde och hade frågor. Hon svarade snabbt när det var en fråga som hon behövde ta reda på svaret till. Även efter att tillträde hade ägt rum hjälpte hon till med de problem som uppstod. Inget att klaga på. Hon är tydlig och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-09-24 Malin L svarar Evelina S
    Tack för dina fina ord. Du vet var jag finns om det skulle vara något framöver med. Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
  • Robert G skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde lägenhet, blev bra bemött. Mycket engagerad mäklare. Läs mer
    2018-09-24 Malin L svarar Robert G
    Stort tack för förtroendet vid er lägenhetsförsäljning. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus.
  • André R skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket driftig och gör ett utmärkt arbete genom hela processen ! Läs mer
    2018-09-18 Malin L svarar André R
    Stor tack för att jag fick förtroendet av er att hjälpa till även vid denna lägenhetsförsäljning. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!
  • Markus G
    Markus G skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
  • Kerstin J skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Skulle önska att man fick veta att lägenheten luktar rök eftersom det inte kändes på visningen då altandörren var öppen och det var mycket folk. Det kanske ska stå i beskrivningen om en lägenhet behöver röksaneras eftersom dei kan vara dolt med ommålning som i det här fallet. Det borde vara mäklarens policy. Läs mer
  • Joachim K skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Svårt att svara på då det var fyra olika personer inblandade pga bl a sjukdomar Läs mer
  • Arber I skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hon är en väldigt trevlig och social tjej vilket gör att det är väldigt lätt att prata med Malin. Samtidigt är hon professionell i sitt förhållningssätt. Läs mer
    2018-03-13 Malin L svarar Arber I
    Tack för de värmande orden Arber. :) Det har varit en ära att få hjälpa dig med både köp och försäljning av bostadsrätt.
  • Zahraa A skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande, tillgänglig och lyhörd. Läs mer
    2018-02-15 Malin L svarar Zahraa A
    Tack för ditt svar Zahraa. :) Jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet sen.
  • Moa S skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra och professionellt bemötande. Förmedlade även snabbt kontakt med Swedbank då vår bankkontakt inte gick att få tag på. Tack! Läs mer
    2018-02-15 Malin L svarar Moa S
    Tack själv Moa. Det var har varit en ära att få hjälpa till med ditt nya boende. Om det är något annat ni behöver hjälp med framöver är det bara att ni hojtar till.
  • Rickard K skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Seriös och trovärdig. Var serviceinriktad och gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2018-02-15 Malin L svarar Rickard K
    Tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert radhus.
  • Toma A skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har varit på många visningar och träffat
    på många mäklare men Malin var väldigt trevlig och vi fick det information bi behövde. Läs mer
  • Eva J skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsigt bemötande. Kunnig och in lyssnande. Förhöll sig helt till våra önskemål. Tydlig! Levde helt upp till våra förväntningar. Som kunder är vi mycket nöjda med Malin och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-12-04 Malin L svarar Eva J
    Tack Eva för förtroendet. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er genom åren med allt från värderingar till nu er bostadsförsäljning.
  • Emily T skrev om Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Engagerad och kundorienterad mäklare. Det var min första bostadsaffär och Malin har lotsat mig bra genom affären och svarat på alla mina frågor, stora som små. Läs mer
    2017-12-04 Malin L svarar Emily T
    Tack för de fina orden Emily. Det är väldigt viktigt för mig att svara på alla frågor som man skulle kunna ha. De bästa besluten tar man när man har all info på bordet.
Magnus Erikson
Marie Odin