Malin Lunde
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 32 Läs vad Malin Lunde

• Marianne L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-11

Ektorp
    Malin var proffsig och kunnig och jag fick väldigt bra information och hjälp i olika frågor . Jag kunde slappna av och låta henne sköta hela proceduren kring lägenhetssäljning.jag är mycket nöjd med hennes insatser! Läs mer
  • Mats J köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-13

Ektorp
    Inför tillträde struntade tyvärr Malin att återkoppla mina frågeställningar. Läs mer
    2019-08-15 Malin L svarar Mats J
    Hej Mats.
    Det var synd att du inte är helt nöjd med vårt bemötande. Gällande svar på dina frågeställningar skickade ett sms till dig kvällen innan tillträdet med den information jag fått fram både från föreningen, säljaren och även vår juridiska avdelning och antog då att du även tagit del av informationen.
  • Ronald S köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-07-09

Vi köpte en friliggande villa, hade många frågor och var jättenöjd.
    Toppen. Läs mer
  • Murad I sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-01

Ektorp
    Jag köpte en lagenhet och sold en lagenhet .
    Hon e duktig och jätte smidigt att behandla med henne
    Hon e bäst på alt Läs mer
  • Joakim J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-27

Skärblacka
    • Jag och min sambo har sålt ett radhus.
    • Blev bemött på ett väldigt trevligt och lugnt sätt av Malin.
    • Eftersom vi sålde i ett populärt område, där det har gått väldigt fort att sälja, så var ju våra förhoppningar densamma. Gick lite trögt i början men till slut blev det jättebra. Vi är jättenöjda och Malin levde upp till våra förhoppningar. Läs mer
  • Carina D köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-27

Haga
    har köpt en 2:
    mkt bra bemötande
    mkt nöjd med min mäklare Läs mer
  • Isabelle B sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-03-25

Vi har haft Malin vid flera tillfällen då vi behövt sälja fastigheter. En lägenhet och nu en villa. Mycket trevlig och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Åsa J sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Rambodal
    Trevlig och serviceinriktad! Lyhörd för önskemål och lätt att få tag på. Läs mer
  • Mikael B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Söder
    Fick min lägenhet såld även fast det är trög marknad. Good job! Läs mer
  • Amelie G sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Söder
    Sålt en bostadsrätt. Har haft bra bemötande av mäklaren, lite dålig återkoppling i början men blev bättre. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind