Malin Lunde

Malin Lunde

Malin Lunde är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Malin Lunde har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Malin Lunde har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.6. Malin Lunde har haft 13 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 58 Läs vad Malin Lunde

• Kim A
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jag har ingenting dåligt att säga om Malin. Vi hade en relativt svårsåld bostad där vi hade en viss tidspress. Malin navigerade oss igenom affären med ett stort lugnt och tålamod vilket såklart smittar av sig på oss. Nu tycker jag att det är tråkigt att affären är slut, för vi kommer sakna malin!
    Tack snälla Kim. Dina ord värmer i hjärtat. Jag kommer sakna er med! Malin Lunde
    • Graversfors
    2022-03-22 Verifierad kund
    Malin är kunnig och proffsig i sitt bemötande. Hon har alltid ett leende och svar på alla frågor.
    Tack Malin för all hjälp!
    Tack snälla Erika för äran att hjälpa er även nu när ni skulle sälja ert hus. Det har varit ett nöje att få vara hemma hos er och dricka kaffe och fika i uterummet och hjälpa er från köpet av huset, med värderingar och nu försäljningen av huset. Det blir trist att inte kunna åka ut till er igen men jag vet att ni har härliga planer och vi träffas säkert i privat regi nästa gång. Malin Lunde
    • Graversfors
    2022-03-22 Verifierad kund
    Först som person hon är väldigt trevligt som ger bra signaler till kunden. Hon var våran mäklaren sen dag ett vi köpte huset då insåg vi hur ärligt hon är och duktig att hantera affären , därför vi valde igen henne att sälja vårat hus och har stort förtroende för henne. Självklart jag är säkert 100% kan rekomendera henne för andra som vill köpa eller sälja sitt hus . Malin är fantastisk 👌
    Älskade Shenoll, jag blir otroligt rörd och tacksam när jag läser din fina bedömning. Du ger så mycket glädje och jag är så tacksam att jag fått lära känna dig och Erika. All kärlek till er! Malin Lunde
    2022-02-20 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Malin som mäklare vid vår försäljning. Kontinuerlig kontakt och alltid tillgänglig. Det gick så snabbt och smidigt som det kunde gå.
    Tack till dig Jonas för förtroendet att hjälpa er även med att sälja er villa. Ni har varit så snälla och hjälpsamma och styra upp så vi kunnat ordna snabb visning och låtit mig ha extravisning för kunder tidigt på en lördagsmorgon. Malin Lunde
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vilbergen
    2022-02-18 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och mycket trevlig. Förklarade bra hur allt går till då det är första gången jag köper en lägenhet. Mycket nöjd!
    Tack Miranda för dina fina ord. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med ditt första bostadsköp och jag tror du kommer att trivas. Malin Lunde
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-02-14 Verifierad kund
    Malin har ett väldigt bra bemötande. Hon fick oss att känna oss som hon satte oss i första rummet. Hon var väldigt flexibel och mer tillgänglig per telefon än vi hade kunnat vänta oss av en mäklare.

Vi är oerhört nöjda med Malin!
    Tack så hemskt mycket Emelie för dina fina ord! Det har varit så roligt att få hjälpa er både i ert köp av bostad och även med er försäljning. Jag vet att ni har mycket renovering framför er i er nya bostad men med er fantasi och era planer kommer det bli fantastiskt! Malin Lunde
    • Oxelbergen
    2021-11-29 Verifierad kund
    Trevlig, serviceinriktad och anträffbar.
    Tack för ditt omdöme Albin. Jag ser det som en självklarhet att försöka hjälpa mina kunder med alla frågor längsmed vägen. Det finns inget som vi inte kan lösa. Hoppas du ska trivas i lägenheten sen. Malin Lunde
    • Haga
    2021-11-08 Verifierad kund
    Jag tyckte att hon var proffsigt med allt som en mäklare ska vara.
    Tack Abdikadar för dina fina ord. Det är alltid värmande att få höra att det man gör är rätt. Jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. Malin Lunde
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-10-13 Verifierad kund
    Hon är tydlig, pedagogik och vänlig. Hon känndes säljig på ett bra sätt och inger förtroende.
    Stort tack Pierre för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det är alltid glädjande att få höra fina och värmande ord. Det är verkligen en pärla till hus ni köpt och jag är säker på att ni ska trivas. Malin Lunde
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Norr - Vid Folkparken
    2021-10-01 Verifierad kund
    Malin är väldigt lyhörd och flexibel då hon anpassar sig efter kundens önskemål. Hon framhäver sin kompetens på ett empatisk sätt vilket även skapar trygghet för kunden.
    Dessutom är hon mycket trevlig som person. Jag tycker att hon är en toppenmäklare. //Roger
    Hej Roger. Tack snälla för de fina orden. Det jag tycker är roligast är att jag fått följa dig i din bostadsresa redan från när du köpte lägenheten fram till nu. Hoppas du ska trivas lika bra i nästa lägenhet. Malin Lunde