Malin Lunde

Malin Lunde

4.6 i betyg av 48 omdömen

Malin Lunde är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Malin Lunde har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 48 omdömen sedan 2017-10-12. Malin Lunde har haft 10 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 48 Läs vad Malin Lunde

• Lättillgänglig, kunnig och trevlig! Vi köpte en bostadsrätt. Förväntningarna uppfylldes, inget att anmärka på.
    Jasse M köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-02-25
    • 4:a
    • 110.0 m²
    • Rambodal
    2020-02-25
    Hej Jasse. Tack för din bedömning. Hoppas att ni ska trivas i lägenheten.

Visa svar
  • Jag har köpt ett radhus. Vid visningen blev bemötta av trevliga Malin och jag fick känsla att hon var ärlig för att hon berättar om saken utan att fråga plus att hon svarade på frågor som man kom på. Malin var lika så Trevlig , lugn, lyssnar och verka kunnig på saken och slutförde köpet när vi träffades sist på Fastighetsbyrån.
    Yousef A köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-02-15
    • 105.0 m²
    • Klockaretorpet
    2020-02-15
    Hej Yousef. Tack för de fina orden. Det är viktigt för mig att man som köpare får ta del av all information så att man kan fatta ett välgrundat beslut. Hoppas du ska trivas i huset.

Visa svar
  • Har köpt 2:a bostadsrätt. Passar perfekt efter separation. Malin Lunde är en väldigt trevlig och lugn person. Lade sig inte överdrivet i utan lät mig vara tills jag behövde. Resterande formaliteter flöt på bra och vi hade en bra kommunikation.
    Pontus S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • 56.0 m²
    • Haga
    2020-01-29
  • Engagerad, hjälpsam, lyhörd. Förklarar tydligt.
    Karin K sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • 147.0 m²
    • Krokek
    2020-01-29
    Tack Karin för de fina orden. Nu hoppas jag bara att allt ska ordna sig med er lägenhet som ni ska hyra.

Visa svar
  • Allt har fungerat klanderfritt bra bemötande proffsigt utfört!
    Bo A sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-01-10
    • 58.0 m²
    • Ludden / Karstorp
    2020-01-10
    Hej Bosse. Stort tack för din bedömning.

Visa svar
  • Malin har hjälpt oss att sälja en fastighet med stor tomt och hus med stort renoveringsbehov. När vi kontaktade henne kom hon inom en timme och var påläst om fastigheten, det imponerade på oss. Hon har varit lätt att nå och svarat på alla våra frågor. Nu är inte affären helt avslutad ännu men jag är helt nöjd med hennes arbete hitintills.
    Ingmarie J sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-12-21
    • 58.0 m²
    • Ludden / Karstorp
    2019-12-21
    Hej Ingmarie. Stort tack för din bedömning och dina fina ord. Jag hoppas att du är lika nöjd nu när vi även haft tillträde och överlämnande av nycklar samt räknat på deklarationen.

Visa svar
  • Mycket proffsig och förtroendeingivande. Husaffärer kändes trygg genom hela processen. Mycket nöjda!
    Richard H
    Richard H köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-11-11
    • 69.0 m²
    2019-11-11
    Hej Rickard. Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas att ni ska njuta av ert fritidshus även nu i sommar.

Visa svar
  • Köpt lägenhet. Positivt bemötande inför köpet. När budgivning var vunnen upplevde jag att mäklaren inte var lika angelägen och servicen försämrades.
    Rebecca S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-11-06
    • 44.0 m²
    • Centralt
    2019-11-06
    Hej Rebecca. Det var tråkigt att höra att du upplevde att servicen försämrades efter att budgivningen var klar. Dock kunde inte säljaren träffas tidigare än bokat då hon bor och jobbar på annan ort och jag kan erkänna att jag kanske inte hade lika frekvent kontakt med dig då men det var endast för det var otydligt från säljarens håll om när vi kunde ses. Jag tar till mig detta och ska tänka på det i framtiden.

Visa svar
  • Är riktigt nöjd med malins assistans med mitt köp av lägenhet. Hon gav bra information om lägenheten. Och var förstående om att jag inte hade en aning om lägenheten köp (Första lägenheten) Mina förhoppningar levde hon upp till o är som sagt extremt nöjd
    Sebastian B köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-10-20
    • 57.0 m²
    • Haga
    2019-10-20
  • Köpte en bostadsrätt. Fick bra svar på alla frågor som uppkom i samband med köpet.
    Jannika H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-10-19
    • 4:a