Malin Lunde

Malin Lunde

Malin Lunde är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Malin Lunde har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Malin Lunde har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.7. Malin Lunde har haft 22 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

82 omdömen om Malin Lunde

Sedan starten hos Reco 2017
Carina T
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Är mycket nöjd med Malin Lundes bemötande och hennes kunnighet.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Carina för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och dina fina ord. Och stort tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert fritidshus.

Ellen B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Lindö

Professionell mäklare som på ett tryggt sätt med frekvent återkoppling hjälpte oss förstagångsköpare genom hela affären. Mer nöjda kan vi inte vara! Kan starkt rekommendera Malin till andra köpare!

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Ellen för dina fina ord, och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Dina fina ord värmer verkligen och blommorna jag fick av er är så fina på köksbordet hemma. Tack igen!

Anton N
Lindö

Tack Malin för en supersmidig fastighetsaffär, du var lyhörd, otroligt snabb i din svarsfrekvens och trevlig till oss som första köpare väldigt informativ och kunnig på ditt område. Dig kommer jag rekommendera.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Anton för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och STORT tack för dina fina ord och de fina blommorna jag fick av er! Det gjorde verkligen min dag! :)

Elisabeth K
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Kompetent, informativ, positiv och trevlig.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Elisabeth för ditt omdöme och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina torp. Det tog ett par visningar men till slut hittade vi rätt köpare.

Kent O
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Mycket kompetent, informativ och positiv.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Kent för dina ord. Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina torp som varit i släkten så länge.

Lina E
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Malin har haft ett toppenbemötande som överträffade våra förväntningar. Som förstagångsköpare har hon varit trygg och tålmodig genom hela processen. Tack!

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Lina för dina fina ord! Jag hoppas att ni ska få mycket glädje av ert fina torp.

Linus B
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Malin var väldigt hjälpsam och stöttande i hela processen.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Linus för ditt omdöme. Hoppas att ni kommer få många fina somrar och dagar ute på ert torp.

Felicia T
Snöveltorp

Bra visning. Kunnig om huset men tyckte ändå om att kunna gå omkring själv och titta i egen takt. Lättillgänglig.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Felicia för dina fina ord. Hoppas att du och din familj ska trivas i huset.

Mousa C
Centralt

Saklig och hjälpsam under hela resan.

Svar från Malin Lunde

Tack Mousa för ditt omdöme. Jag hoppas att ni ska trivas i er fina lägenhet.

Jonny T
Pryssgården

Malin har hela tiden informerat oss om hur många som varit inne och tittat på vår fastighet trots att vi bara legat ute som kommande. Hon är kunnig, verkar påläst om vår fastighet, trevlig och vi har stort förtroende för henne. Vid försälningen har hon varit ett stöd och gett oss goda råd. Vi kan varmt rekommenderah enne.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Gudrun och Jonny för era fina ord. Det var en ära att få hjälpa er sälja ert fina hus. Jag hoppas att ni ska få det bra i er nästa bostad och behöver ni hjälp att leta eller hitta något nytt så vet ni att ni bara behöver ringa.