Malin Lunde
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 48 Läs vad Malin Lunde

• Jasse M köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-25

Rambodal
    Lättillgänglig, kunnig och trevlig!
    Vi köpte en bostadsrätt. Förväntningarna uppfylldes, inget att anmärka på. Läs mer
    2020-02-25 Malin L svarar Jasse M
    Hej Jasse.

Tack för din bedömning. Hoppas att ni ska trivas i lägenheten.
  • Yousef A köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-02-15

Klockaretorpet
    Jag har köpt ett radhus. Vid visningen blev bemötta av trevliga Malin och jag fick känsla att hon var ärlig för att hon berättar om saken utan att fråga plus att hon svarade på frågor som man kom på. Malin var lika så Trevlig , lugn, lyssnar och verka kunnig på saken och slutförde köpet när vi träffades sist på Fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-02-17 Malin L svarar Yousef A
    Hej Yousef.
    Tack för de fina orden. Det är viktigt för mig att man som köpare får ta del av all information så att man kan fatta ett välgrundat beslut. Hoppas du ska trivas i huset.
  • Pontus S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-01-29

Haga
    Har köpt 2:a bostadsrätt. Passar perfekt efter separation.
    Malin Lunde är en väldigt trevlig och lugn person. Lade sig inte överdrivet i utan lät mig vara tills jag behövde. Resterande formaliteter flöt på bra och vi hade en bra kommunikation. Läs mer
  • Karin K sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-01-29

Krokek
    Engagerad, hjälpsam, lyhörd. Förklarar tydligt. Läs mer
    2020-01-29 Malin L svarar Karin K
    Tack Karin för de fina orden. Nu hoppas jag bara att allt ska ordna sig med er lägenhet som ni ska hyra.
  • Bo A sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-01-10

Ludden / Karstorp
    Allt har fungerat klanderfritt bra bemötande proffsigt utfört! Läs mer
    2020-01-13 Malin L svarar Bo A
    Hej Bosse. Stort tack för din bedömning.
  • Ingmarie J sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-21

Ludden / Karstorp
    Malin har hjälpt oss att sälja en fastighet med stor tomt och hus med stort renoveringsbehov. När vi kontaktade henne kom hon inom en timme och var påläst om fastigheten, det imponerade på oss. Hon har varit lätt att nå och svarat på alla våra frågor. Nu är inte affären helt avslutad ännu men jag är helt nöjd med hennes arbete hitintills. Läs mer
    2020-01-13 Malin L svarar Ingmarie J
    Hej Ingmarie.
    Stort tack för din bedömning och dina fina ord. Jag hoppas att du är lika nöjd nu när vi även haft tillträde och överlämnande av nycklar samt räknat på deklarationen.
  • Richard H
    Richard H köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-11

Mycket proffsig och förtroendeingivande. Husaffärer kändes trygg genom hela processen. Mycket nöjda! Läs mer
    2020-01-13 Malin L svarar Richard H
    Hej Rickard.
    Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas att ni ska njuta av ert fritidshus även nu i sommar.
  • Rebecca S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-06

Centralt
    Köpt lägenhet.

Positivt bemötande inför köpet. När budgivning var vunnen upplevde jag att mäklaren inte var lika angelägen och servicen försämrades. Läs mer
    2020-01-13 Malin L svarar Rebecca S
    Hej Rebecca.
    Det var tråkigt att höra att du upplevde att servicen försämrades efter att budgivningen var klar. Dock kunde inte säljaren träffas tidigare än bokat då hon bor och jobbar på annan ort och jag kan erkänna att jag kanske inte hade lika frekvent kontakt med dig då men det var endast för det var otydligt från säljarens håll om när vi kunde ses. Jag tar till mig detta och ska tänka på det i framtiden.
  • Sebastian B köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-10-20

Haga
    Är riktigt nöjd med malins assistans med mitt köp av lägenhet. Hon gav bra information om lägenheten. Och var förstående om att jag inte hade en aning om lägenheten köp (Första lägenheten)
    Mina förhoppningar levde hon upp till o är som sagt extremt nöjd Läs mer
  • Jannika H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-10-19

Klockaretorpet
    Köpte en bostadsrätt. Fick bra svar på alla frågor som uppkom i samband med köpet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind