Malin Lunde

Malin Lunde

Malin Lunde är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Malin Lunde har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Malin Lunde har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.6. Malin Lunde har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

74 omdömen om Malin Lunde

Sedan starten hos Reco 2017
Mousa C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Saklig och hjälpsam under hela resan.

Svar från Malin Lunde

Tack Mousa för ditt omdöme. Jag hoppas att ni ska trivas i er fina lägenhet.

Jonny T
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Pryssgården

Malin har hela tiden informerat oss om hur många som varit inne och tittat på vår fastighet trots att vi bara legat ute som kommande. Hon är kunnig, verkar påläst om vår fastighet, trevlig och vi har stort förtroende för henne. Vid försälningen har hon varit ett stöd och gett oss goda råd. Vi kan varmt rekommenderah enne.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Gudrun och Jonny för era fina ord. Det var en ära att få hjälpa er sälja ert fina hus. Jag hoppas att ni ska få det bra i er nästa bostad och behöver ni hjälp att leta eller hitta något nytt så vet ni att ni bara behöver ringa.

Mats Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Bra uppdateringar , och bra återkoppling om vad som händer lätt att nå via sms.

Svetlana H
Centralt

Malin är en mycket kvalificerad arbetare som gör sitt jobb till 100%. Dessutom är hon en mycket respektfull person. Jag är mycket nöjd med hennes arbete och kommer att vända mig till henne för att få hjälp i framtiden.. Mvh Svetlana

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Svetlana för ditt fina omdöme. Det var roligt att få jobba med dig med försäljningen av din fina lägenhet och jag vet att du kommer trivas i din nya lägenhet.

Moris H
Centralt

Hjälpsam, duktig, snabb och trevlig

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Moris för ditt fina omdöme. Hoppas att ni ska trivas i er nya fina lägenhet.

Maj-Britt E
Vilbergen

Skapade fin atmosfär vid visningen. Diskret, men tillgänglig. Jag upplevde mig som sedd. Fick förtroende för henne direkt. Hela köpprocessen och kontakten med Malin har kännts väldigt bra. Lugn, vänlig trygghetsskapande. Informativ, kunnig.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Maj-Britt för de fina orden. Jag tror att du kommer trivas i din nya lägenhet.

Tom H

Bra återkoppling och duktig! Såldt 2 bostäder åt oss👍

Svar från Malin Lunde

Tack för ditt omdöme Tom. Det är en ära att få ha hjälpt till med nu två bostadsförsäljningar åt dig/er. Hoppas det ska gå bra med renoveringen av nya lägenheten.

Eveliina K
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Malin har varit engagerad och lyhörd för våra önskemål; dialogen har skett på ett trevligt och respekt fullt sätt.

Svar från Malin Lunde

Tack Eveliina för ditt fina omdöme. Det har varit en ära att få hjälpa till att sälja ert fina hus.

Helene R
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Mycket engagerad och serviceinriktad samt lösningsfokuserad.

Svar från Malin Lunde

Tack Helene för ditt fina omdömen. Det blev en lite krokigare väg för dig i ditt husköp då bankerna krånglade men tillslut så lyckades vi fixa det med lite andra bankkontakter.

Elin A
Centralt / Norr

Malin Lunde har ett professionellt bemötande och trevligt förhållningssätt. Hon har hela tiden gett tydlig information om vad som gäller och låtit mig som säljare fatta beslut i min takt. Malin är också lätt att kontakta och besvarar tålmodigt alla de frågor en förstagångssäljare kan tänkas ha, vilket skapar en trygghet i processen.

Svar från Malin Lunde

Tack snälla Elin för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet och tack för ditt fina omdöme. Det har varit väldigt trevligt att ha kontakt med dig och lotsa dig genom din bostadsförsäljning.