Kristin Bryntesson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 26 Läs vad Kristin Bryntesson

• Berit D sålde sin lägenhet med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-03-25

Östra Stenåsen
    Kan bara ge beröm till Kristin 100 rosor av 100
    Min bostadsrätt försvann i ett nafs!!

Tack! Läs mer
    2020-03-25 Kristin Bryntesson svarar Berit D
    Tack fina Berit, vad glad jag blir av din fina rekommendation! Vi ses snart igen - ha det gött så länge!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Kerstin W sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-03-23

Kristin har hjälpt oss att sälja ett hus och hon har varit suverän hela tideb från den första kontakten tills föräljningen var klar. Kristin är proffsig, kunnig, seriös och väldigt ödmjuk. Hon kan sitt jobb och har lång erfarenhet (känns det som). Vi är otroligt nöjda med hela affären och bemötandet och ör så glada att det var just Kristin vi fick hjälp av! Hon har överträffat alla våra förväntnigar och vi är så nöjda med hennes hjälp! Läs mer
    2020-03-23 Kristin Bryntesson svarar Kerstin W
    Stort tack Kerstin! Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med bemötande och hantering. Det har varit mycket smidigt och kul att få hjälpa er genom försäljningsprocessen. Vi hörs snart igen!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Anette J köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-02-02

Östra Stenåsen
    Köpt en villa.
    Kristin har varit tillgänglig, informativ och mycket trevlig. Läs mer
    2020-02-03 Kristin Bryntesson svarar Anette J
    Varmt tack Anette. Hoppas ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya hus!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Pernilla A sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-01-27

Västra Lersätter
    Kristin var proffsig, trevlig och lättsam. Hon var snabb med att göra återkopplingar och vi kände oss lugna och trygga under hela processen. Kristin är den bästa mäklaren vi haft och vi kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-01-27 Kristin Bryntesson svarar Pernilla A
    Tack snälla för de fina orden! Har varit så roligt att hjälpa er i processen med försäljningen av ert fina hus. Önskar er stort lycka till med era spännande framtidsplaner - vi ses i sommar!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Emil B köpte sin lägenhet med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-01-13

Toppen mäklare!! Då detta var vårat första husköp så har vi kunnat känna oss trygga med hela köpeprocessen tack vare Kristin. Hon har varit bra bemötande och svarat på alla våra tusen frågor och funderingar vi har haft. Läs mer
    2020-01-13 Kristin Bryntesson svarar Emil B
    Stort tack Emil! Värmer att läsa din fina rekommendation. Roligt att höra att ni känt er trygga genom processen. Önskar er många fina år i er nya bostad!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Peter J köpte sin lägenhet med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-12-29

Centralt
    Köpt en bostadsrätt av Kristin och blev bemött på ett i synnerligen trevligt och proffesionellt sätt. Känns tryggt och säkert att göra affärer med henne. Läs mer
    2019-12-30 Kristin Bryntesson svarar Peter J
    Varmt tack för dina fina ord Peter! Hoppas att du kommer trivas riktigt bra i din nya bostad. Gott nytt år!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Sara Ö köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-12-15

Centralt
    Jag och min sambo köpte en villa. Vi blev väldigt bra bemötta av Kristin. Hon har varit en super bra mäklare igenom hela köpet. Läs mer
    2019-12-16 Kristin Bryntesson svarar Sara Ö
    Vad härligt att höra Sara! Det har varit ett nöje att följa er resa att köpa hus. Hoppas att ni kommer trivas riktigt bra och att ni får en härlig, första jul i huset!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Simon H köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-12-14

Centralt
    Vi har köpt en villa. Vi blev proffesionellt bemötta. Hon levde upp till våra förväntningar. Allt va jättebra . Läs mer
    2019-12-16 Kristin Bryntesson svarar Simon H
    Varmt tack för din rekommendation Simon! Hoppas ni kommer stortrivas i ert nya, fina hus!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Björn T köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-12-04

Råglanda
    Vi köpte ett hus .
    Kändes bra å trevligt och väldigt personligt bra bemötande Läs mer
    2019-12-04 Kristin Bryntesson svarar Björn T
    Roligt att höra Björn! Har varit spännande att följa er husköparprocess och jättekul att ni hittade hem till detta fina hus. Ha det riktigt gott och hälsa familjen!
  • Marie E
    Marie E köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-12-02

Råglanda
    Vi har köpt en villa. Kristin har på ett proffsigt sött genomfört både visning och de möten vi haft med henne efter visning.

Glad trevlig och professionell mäklare som löser på om objekten innan visning. Läs mer
    2019-12-02 Kristin Bryntesson svarar Marie E
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Marie! Önskar er stort lycka till med ert nya, fina hus. Det har varit jätteroligt att få följa er resa och jag ser fram emot att träffas snart igen :)
    Hälsa hela familjen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kil