Läs vad 39 Läs vad Kristin Bryntesson

• 2020-10-28
    Allt man kan önska sig av en mäklare. Lugn och trygg i alla situationer. Rekommenderar starkt!
    Johan H
    Johan H
    • 151.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Varmt tack för den fina rekommendationen Johan! Hoppas att ni ska trivas riktigt gott i huset och varmt välkomna till Kil :) Vänligen Kristin

• 2020-10-10
    Till Kristin fick vi omedelbart den allra största tillit – en genuin person och utmärkt mäklare med svar på alla frågor och kloka råd därtill. Allting upplagt och genomfört med bravur vid vår villaförsäljning. Vi hade inte kunnat vara nöjdare. Tack än en gång, Kristin.
    Martin B
    • 109.0 m²
    • Västra Lersätter
    sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Nöjet har varit helt på min sida! Stort tack för förtroendet att hjälpa dig och Susanne med försäljningen. Varmt tack för att ni också tar er tid att lämna ett så fint omdömde, det gör mig jätteglad! Lycka till - hoppas vi ses snart igen!

• 2020-09-12
    Vi har sålt och köpt lägenhet/hus under loppet av några dagar.
    Väldigt professionellt bemötande, stort engagemang och med glimten i ögat. Väldigt enkel att ha och göra med.
    Kristin levde upp till alla förväntningar som vi hade och hjälpte oss att köpa vårat drömhus. Vi kunde inte vara mer nöjda med val av mäklare. Vi är så tacksamma!
    Marcus E
    • 120.0 m²
    • Östra Lersätter
    köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Stort tack för era fina ord! Det värmer i ett mäklarhjärta :) Jätteroligt att få jobba med er i både köp- och försäljningsprocessen. Önskar er all lycka till med er nya, fina bostad. Vi ses snart igen!

• 2020-06-29
    Sålt privatboende!

Oerhört bra bemötande alltid pigg och glad och samtidigt seriös.

Motsvarade alla förväntningar som vi hade

Bra ideer om hur försäljningen skulle genomföras hade alltid en plan B om ej plan A lyckades vilket spred ett lugn genom hela affären.
    Joakim W
    • 308.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Stort tack för rekommendationen och de fina orden, det värmer att höra att ni är nöjda! Ser fram emot fortsatt fint samarbete. Ha en riktigt fin sommar!

• 2020-05-29
    Jag har köpt ett gammalt hus (renoverings )objekt.
    Mäklaren var lugn och inte pådrivande skötte affären bra och kände av stämningen.
    Thoomas
    Thomas H
    • 78.0 m²
    • Forshaga-Enåsen
    köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Tusen tack Thomas! Ser fram emot att höra om hur renoveringarna framskrider - stort lycka till och ha en riktigt skön sommar. Vänligen, Kristin

• 2020-05-20
    Sålt ett hus på landet och fick då träffa Kristin. En fantastiskt härlig människa, inte märkvärdig som många andra mäklare. Hon gjorde vår försäljning enklare än vad jag trodde.
    Camilla J
    • 140.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Varmt tack för dina fina ord Camilla! Jag blir jätteglad av att få läsa det du skriver. Har varit mycket roligt och smidigt att hjälpa er i försäljningen och jag ser fram emot att ses snart igen. Ha en fin helg!

• 2020-05-20
    Vi sålde vår gård i Kil. Vi fick mycket bra hjälp av mäklaren och det blev en smidig affär.
    Per J
    • 140.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Stort tack för rekommendationen och för att du tog dig tid att skriva. Ser fram att ses snart igen!

• 2020-04-29
    Vi sålde en hästgård. Kristin gjorde det som jag förväntsde mig.Hon var jätte duktig i dessa dagar.
    Ulf G
    • 123.0 m²
    • Högboda/Lene
    sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Tack så mycket Ulf! Viktigt att du känner dig nöjd. Ser fram emot att höras snart igen. Ha det gott!

• 2020-04-29
    Kristin har hjälpt oss att sälja en liten hästgård i Högboda/ Kil.
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt.
    Kristin levde upp till våra förväntningar, vi är mycket nöjda med henne.
    Ingelise G
    • 123.0 m²
    • Högboda/Lene
    sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Varmt tack för din fina rekommendation Ise! Ska bli spännande att följa er resa mot ert nästa boende. Ha det gott så hörs vi snart igen!

• 2020-04-28
    Kristin är förbannat proffsig, samtidigt som hon håller allt på en lättsam och personlig nivå. Hon är grym.
    Elias E
    • 116.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Stort tack Elias! Dina ord betyder mycket. Har varit ett rent nöje att få jobba med er. Vi hörs snart igen!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte