Kristin Bryntesson

Kristin Bryntesson

Kristin Bryntesson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Kristin Bryntesson har varit registrerad mäklare sedan 2016-03. Kristin Bryntesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.9. Kristin Bryntesson har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Kristin Bryntesson

Sedan starten hos Reco 2021
Hans M
Sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Hagalund

Första mötet blev så bra, fick ett stort förtroende för henne. Vi hade innan disk om vi skulle ta den mäklarfirman vi köpte huset av men det gjorde vi inte efter mötet med henne. Det är alltid lite oro o funderingar när man tar beslutet att sälja men det avtog i kontakten med henne o hon bemötte oss o förstod hur vi tänkte o gav oss jättebra info. Hon är en jättefin person, trevlig, lugn o kunnig. All kontakt har varit enastående. Jättenöjd med träffen då vi skulle skriva kontrakt på försäljningen, priset för huset o hennes...

Svar från Kristin Bryntesson

Vad glad jag blir att läsa era fina ord! Det har varit så roligt att vara en del av er försäljningsprocess och få visa ert mysiga hus för framtida ägare. Jag hoppas ni också kommer stortrivas i er nya bostad. Ha en riktigt go vecka!

Sanna B
Götetorp/Gunnarskär

Otroligt proffsig och omtänksam genom hela säljprocessen! Hon förstod vår situation, anpassade sitt säljande och bemötte oss på ett sätt som gjorde en stressig säljprocess till en härlig upplevelse! Rekommenderar starkt Kristin!

Svar från Kristin Bryntesson

Stort tack för dina fina ord Sanna! Det har varit så roligt att få jobba med er och ni har gjort ett fantastiskt arbete med förberedelser som gjorde det så smidigt. Ha en härlig dag!

Isak G
Götetorp/Gunnarskär

Kristin har varit superproffsig genom hela processen & verkligen levererat! Vi fick verkligen bra hjälp hela vägen igenom, och allt flöt på väldigt bra i den snabba processen vi hade!

Svar från Kristin Bryntesson

Vad roligt att höra att ni är nöjda med vår tjänst! Ni har också gjort en kanoninsats på väldigt kort tid som gjort det smidigt och extra roligt att jobba med er. Vi ses snart igen!

Ulla G
Hagalund

Kristin Bryntesson är en lugn och trygg mäklare. Hade hört så gott om henne och fick tips av en kollega att vända mig till henne. Vårt samarbete har varit toppen och hon har alltid tagit sig tid och varit anträffbar vid frågor och funderingar. Vår försäljning av bostaden gick snabbt och smidigt på alla sätt. Så Kristine får toppbetyg.

Svar från Kristin Bryntesson

Stort, varmt tack! Vad glad jag blir att läsa att ni känt er trygga och nöjda med vår service! Har varit en fröjd att få samarbeta med er och jag ser fram emot att ta er hela vägen i mål med de sista detaljerna också. Ha en fin dag!

Carl E
Köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Granhult

Allt gick smidigt och bemötandet var proffsigt från mäklaren. Bra att vi kunde få en extra visning på huset. Allt var positivt.

Svar från Kristin Bryntesson

Blir så glad av att läsa att du känner dig nöjd med processen. Hoppas ni kommer stortrivas i ett nya hus!

Maria N
Granhult

Alltid trevligt och proffsigt bemötande. Snabb på att svara på frågor och återkoppla.

Svar från Kristin Bryntesson

Vad härligt att du är nöjd med servicen! Och stort tack för att du tagit dig tid och skriva ett omdöme!

Göran H

Personlig och hjälpsam. Bra information och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Svar från Kristin Bryntesson

Vad roligt att läsa att du haft en bra upplevelse av min tjänst! Tack för att du tagit dig tid att dela med dig. Önskar dig en fin midsommarhelg! Vänligen Kristin

Mats Ingemar S

Nu har "vårt" hus som K sålde 2019 helt plötsligt av en annan mäklare, på samma byrå, bedömt ökat med 3 rum. Från 3 till 6. Mycket märkligt. Det hade 6 rum då vi sålde. Begärt pris har därmed ökat med en halv miljon kronor. Jag tyckte väl att vi fick alldeles för LITE betalt . Inte seriös. (mer finns)

Svar från Kristin Bryntesson

Hej, Tråkigt att höra att du är besviken men jag uppskattar att du hör av dig så vi kan ha en dialog. Det är många faktorer som avgör slutpris på ett hus och även om samma hus säljs med 4-5 års mellanrum kan priset ändras beroende på marknadsutvecklingen, om det har gjorts renoveringar och vilka köpare som letar hus för tillfället och deras behov och förutsättningar. För att kunna diskutera mer detaljer kring just er försäljning är du välkommen att ringa mig på 072 453 22 90 eller om du hellre vill prata med min chef, når du Jonas Björk på 070-651 08 91. Med vänlig hälsning Kristin

Caroline W
Hammarö

Vi är verkligen jättenöjda med Kristin. Så trevlig, kunnig och proffsig - kan varmt rekommendera Kristin till alla!

Svar från Kristin Bryntesson

Stort tack Caroline! Det har varit ett rent nöje att få jobba med er och ert vackra hem. Vi ses snart igen :)

Catarina G
Norrstrand

Professionell, tydlig och effektiv. Trevligt bemötande på alla sätt!

Svar från Kristin Bryntesson

Vad roligt att höra att ni är nöjda Catarina, det värmer! Ser fram emot att ses igen nästa år. God jul till dig och familjen!