Mäklare Värmland Kil Fastighetsbyrån Kil Kristin Bryntesson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 9 Läs vad Kristin Bryntesson

• Karin G sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-09-12

Kil - Fagerås
    Vi har sålt större bostadshus på landet. Kristin har skött hela processen med försäljningen mycket professionellt. Vi har hela tiden känt oss trygga och väl underrättade av vad som händer under processen! Läs mer
    2019-09-13 Kristin Bryntesson svarar Karin G
    Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen! Känns roligt att höra att ni känt er trygga under processen. Tusen tack för den fina rekommendationen. Önskar er stort lycka till med era nya boenden. Ser fram emot att träffas snart igen! Kristin
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Anna H sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-09-11

*Sålt fritidshus/torp
    *Kristin har varit jätte bra. Gett bra information bla har det varit svårigheter med pantbrev. Kristin är mycket positiv. Inte svår att få kontakt med via telefon, då hon snabbt återkopplar.
    *Förväntingarna var på neutralt plan. Kristin har gett mig utmärkt upplevelse.
    *Kristin är jordnära positiv, glad, enkel och saklig i svårare frågor. Är super nöjd med Kristin.
    Kommer att rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-09-11 Kristin Bryntesson svarar Anna H
    Varmt tack för dina fina ord Anna! Det har varit jätteroligt att få jobba med dig och ditt vackra torp. Ser fram emot att ses snart igen!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Evelina J sålde sin lägenhet med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-07-05

Jag sålde mitt bostadsrättsradhus med hjälp av Kristin som var proffsig, hjälpsam och trevlig från start. Vi hade hela tiden en bra dialog och sålde huset innan det ens kommit ut på hemsidan tack vare hennes nätverk. Noll krångel utan bara en smidig affär från början till slut - rekommenderar verkligen Kristin till alla som ska sälja! Läs mer
    2019-07-25 Kristin Bryntesson svarar Evelina J
    Stort tack för den fina rekommendationen Evelina! Det har varit jätteroligt att jobba med dig och ser fram emot ett fortsatt fint samarbete. Ha en fortsatt härlig sommar!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Angelica T sålde sin lägenhet med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-06-25

Sålt en lägenhet i Forshaga.
    En härlig mäklare med fart framåt som ville ens bästa!
    Förväntningarna som jag hade var att få sålt på lägenheten till en bra peng. Vilket jag fick också.
    Trots snabbt beslut på försäljning som det blev så tyckte jag att min mäklare Kristin skötte detta på ett super sätt. Läs mer
    2019-06-25 Kristin Bryntesson svarar Angelica T
    Varmt tack för den fina rekommendationen Angelica!
    Kul att höra att du är så nöjd med tjänsten. Stort lycka till med ert nya ställe! Vi ses snart igen!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Elin J köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-06-10

Vi har köpt ett hus.

Kristin har varit lätt att få kontakt med, tillgänglig, varit mycket hjälpsam och det har gått snabbt! Trevlig och lätt att ha att göra med. Supernöjd!!! Läs mer
    2019-06-10 Kristin Bryntesson svarar Elin J
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Elin! Stort tack för den fina rekommendationen, det värmer att läsa. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er i köpet av ert fina hus. Ser fram emot att se er sätta era planer i verket. Ha en riktigt fin sommar!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Claes Göran A sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-05-28

Vi har sålt ett fritidshus genom Kristin Bryntesson och blivit utmärkt bemötta. Hon levde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-05-28 Kristin Bryntesson svarar Claes Göran A
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Det har varit mycket roligt att ta hand om er försäljning av ert underbara fritidshus. Ser fram emot fortsatt gott samarbete!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Andreas Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-04-30

Östra Stenåsen
    Vi har sålt en bostadsrätt radhus

Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Hon var lugn och förklarade saker på ett sätt så man förstod. Fanns inga frågetecken.

Vi hade inte direkt några förväntningar mer än att försäljningen skulle gå så snabbt som möjligt och det levde hon ju upp till .

Mycket bra mäklare . Bästa vi pratat med hittills Läs mer
    2019-05-02 Kristin Bryntesson svarar Andreas Ö
    Stort, varmt tack för er fina rekommendation! Det har varit jätteroligt att få vara med i er försäljningsprocess och jag ser fram emot fortsatt fint samarbete.
    Ha det riktigt bra så ses vi snart igen!
    Vänligen
    Kristin
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Emma L köpte sin lägenhet med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-04-27

Östra Stenåsen
    Vi har köpt bostadsrätt. Kristin har varit jättebra, fått oss att känna oss trygga och förklarat hela köpet och allt vad det innebär jättebra då vi aldrig köpt bostad förut. Läs mer
    2019-04-29 Kristin Bryntesson svarar Emma L
    Vad roligt att höra att ni känt er trygga i processen! Och tusen tack för den fina rekommendationen. Ser fram emot att träffas snart igen! Ha det fint tills dess! Kristin
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Karin F sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2019-02-22

Kil - Fagerås
    Kristin var till mycket stor hjälp när jag sålde min lilla gård, och skötte det hela mycket professionellt, snabbt och smidigt. Inga problem alls längs med vägen, och dessutom en trevlig kontakt. Har inget negativt att anmärka över huvud taget, utan alla mina förväntningar infriades. Läs mer
    2019-02-22 Kristin Bryntesson svarar Karin F
    Varmt tack för dina fina ord Karin! Har varit ett rent nöje att få vara din mäklare i försäljningen av din mysiga gård. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar Kristin

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kil

Annakarin Revell