Kristin Bryntesson
Registrerad mäklare sedan 2016-03-09
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 36 Läs vad Kristin Bryntesson

• Joakim W sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-06-29

Sålt privatboende!

Oerhört bra bemötande alltid pigg och glad och samtidigt seriös.

Motsvarade alla förväntningar som vi hade

Bra ideer om hur försäljningen skulle genomföras hade alltid en plan B om ej plan A lyckades vilket spred ett lugn genom hela affären. Läs mer
    2020-06-29 Kristin Bryntesson svarar Joakim W
    Stort tack för rekommendationen och de fina orden, det värmer att höra att ni är nöjda! Ser fram emot fortsatt fint samarbete. Ha en riktigt fin sommar!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Thomas H köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-05-29

Forshaga-Enåsen
    Jag har köpt ett gammalt hus (renoverings )objekt.
    Mäklaren var lugn och inte pådrivande skötte affären bra och kände av stämningen.
    Thoomas Läs mer
    2020-05-29 Kristin Bryntesson svarar Thomas H
    Tusen tack Thomas! Ser fram emot att höra om hur renoveringarna framskrider - stort lycka till och ha en riktigt skön sommar.
    Vänligen,
    Kristin
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Camilla J sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-05-20

Sålt ett hus på landet och fick då träffa Kristin. En fantastiskt härlig människa, inte märkvärdig som många andra mäklare. Hon gjorde vår försäljning enklare än vad jag trodde. Läs mer
    2020-05-22 Kristin Bryntesson svarar Camilla J
    Varmt tack för dina fina ord Camilla! Jag blir jätteglad av att få läsa det du skriver. Har varit mycket roligt och smidigt att hjälpa er i försäljningen och jag ser fram emot att ses snart igen. Ha en fin helg!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Per J sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-05-20

Vi sålde vår gård i Kil. Vi fick mycket bra hjälp av mäklaren och det blev en smidig affär. Läs mer
    2020-05-20 Kristin Bryntesson svarar Per J
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Stort tack för rekommendationen och för att du tog dig tid att skriva. Ser fram att ses snart igen!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Ulf G sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-04-29

Högboda/Lene
    Vi sålde en hästgård. Kristin gjorde det som jag förväntsde mig.Hon var jätte duktig i dessa dagar. Läs mer
    2020-04-29 Kristin Bryntesson svarar Ulf G
    Tack så mycket Ulf! Viktigt att du känner dig nöjd. Ser fram emot att höras snart igen. Ha det gott!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Ingelise G sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-04-29

Högboda/Lene
    Kristin har hjälpt oss att sälja en liten hästgård i Högboda/ Kil.
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt.
    Kristin levde upp till våra förväntningar, vi är mycket nöjda med henne. Läs mer
    2020-04-29 Kristin Bryntesson svarar Ingelise G
    Varmt tack för din fina rekommendation Ise! Ska bli spännande att följa er resa mot ert nästa boende. Ha det gott så hörs vi snart igen!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Elias E sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-04-28

Kristin är förbannat proffsig, samtidigt som hon håller allt på en lättsam och personlig nivå. Hon är grym. Läs mer
    2020-04-29 Kristin Bryntesson svarar Elias E
    Stort tack Elias! Dina ord betyder mycket. Har varit ett rent nöje att få jobba med er. Vi hörs snart igen!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Jessica M köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-04-11

Kil - Fagerås
    Köpte ett hus tillsammans med min sambo. Fick ett mycket trevligt och kunnigt intryck av Kristin och hela affären har gått smidigt och enkelt. Läs mer
    2020-04-14 Kristin Bryntesson svarar Jessica M
    Varmt tack för rekommendationen Jessica! Önskar er stort lycka till med ert drömhus!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Erik E köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-04-10

Östra Lersätter
    Jag sålde min lägenhet och köpte hus.
    Fick ett bra och mycket trevligt bemötande av mäklaren.
    Allt gick smidigt och professionellt till.
    Kan inte säga annat än att jag är helnöjd. Läs mer
    2020-04-14 Kristin Bryntesson svarar Erik E
    Stort tack Erik! Känns jätteroligt att höra att du är nöjd. Ser fram emot fortsatt fint samarbete!
    Kristin Bryntesson gillar detta
  • Ulla K sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil

2020-04-09

Östra Lersätter
    Vi har sålt en enplans villa.
    Väldigt trevlig o professionellt. Hon höll oss uppdaterade med tydlig information genom hela processen.
    Hade förväntningar om ett lägsta pris o hon såg till att det hölls vilket vi uppskattar.
    Vi är nöjda med hela affären o hennes bemötande under tiden. Kände oss väldigt väl omhändertagna. Läs mer
    2020-04-09 Kristin Bryntesson svarar Ulla K
    Varmt tack för den fina rekommendationen Ulla!
    Ha en riktigt fin påsk så ses vi närmare sommaren igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kil

Annakarin Revell