Fastighetsbyrån Tibro

Fastighetsbyrån Tibro

Här i Tibro hittar du Sveriges möbelcentrum, med massor av industrier på ett och samma ställe. Dessutom bor du nära naturen och mellan Vänern och Vättern. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på Stora Torget. Här finns erfarna mäklare som kännetecknas av engagemang, affärsmässighet och lokalkännedom. Vi hjälper till med både köp och försäljning!

Vare sig det är en villa, ett fritidshus eller en kommersiell fastighet du behöver i Tibro har vi koll på dina möjligheter. Vi utgår från att varje affär är unik och anpassar oss efter dina förutsättningar. Varmt välkommen!

Läs vad 699 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tibro 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2022-08-17 Verifierad kund
    Johanna är otroligt trevligt och mycket lätt att ha o göra med. Lyhörd, engagerad och noggrann. Dessa egenskaper gör att hon helt enkelt är Karlsborgs bästa mäklare. Rekommenderas varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    • Katrineberg
    2022-08-07 Verifierad kund
    Allt är bra
    Tillmötesgående
    Lämnar inget åt slumpen.
    • Väster
    2022-08-02 Verifierad kund
    Alltid med ett leende ges kompetent service!
    • Fagersanna/ransberg
    2022-07-20 Verifierad kund
    Väldigt professionell i sitt bemötande med både säljare och köpare.
    Han gjorde försäljningen av vårat sommarhus till en smidig process. Precis efter våra önskemål.
    • Landsbygd Norra
    2022-07-17 Verifierad kund
    C-J har tagit hand om oss på ett seriöst och kunnigt sätt. Han är trygg och arbetar lugnt och metodiskt. Vi upplevde att han var lika mån om både oss och köparen.
    Han levde upp till alla våra förväntningar i processen. Det enda som både han och vi var missnöjda med var slutpriset men det kunde inte han rå för. Orsaken var oron för de nya omvärdsförändringarna.
    Vi har stort förtroende för Fastighetsbyrån. Det är tredje gången vi anlitar deras tjänster och Carl-Johan har varit den bäste mäklaren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-07-15 Verifierad kund
    Blev bra bemöt. Snabb på återkoppling vilket är mycket bra. Hjälpsam
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående, lyhörd och proffesionell.
    Pedagogiska förklaringar på våra frågor.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta, trevlig och kunnig, vi kände oss trygga i hennes händer när vi skulle köpa fastigheten.
  • Carina Elisabet E
    2022-07-14 Verifierad kund
    Trevlig och serviceinriktad. Lätt att samarbeta med.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig alltid glad och utåtriktad kan verkligen rekommendera
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-07-10 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd av hennes jobb hon är bra o trevlig att samarbeta med👌
    2022-06-23 Verifierad kund
    Korrekt, kunnig, tillgänglig och tillmötesgående.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Tibro
    • Östermalm
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jag fick bra information och trevligt bemötande. Anders Ahlm har också varit behjälplig med mina frågor och funderingar
    2022-06-15 Verifierad kund
    Johanna är noggrann, omtänksam, kunnig och lätt att få kontakt med.

Vi är mycket nöjda med Johannas arbete under hela processen med försäljningen av vår fastighet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött! Fick snabbt svar och besked!Hon är duktig på det hon gör!
    2022-06-12 Verifierad kund
    Johanna var utmärkt att ta hand om kunden och svarade
    mot alla mina krav som säljare , jag kommer att rekomendera
    henne i liknande ärende .
    2022-06-11 Verifierad kund
    Blev välbemöt av en glad mäklare.
    Hjälpte oss att göra en snabb affär efter våra önskemål
    2022-06-11 Verifierad kund
    Johanna är en väldigt ambitiös och hjälpsam mäklare som jag är super nöjd med.
    Jag kan varmt rekommendera alla att ta hjälp av henne vid en husförsäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-06-10 Verifierad kund
    We are delighted to recommend Fredrik as a professional and greatly appreciate his help to us - the first-time buyers. His patience and attention to detail are worth five stars!
    2022-06-09 Verifierad kund
    Johanna är en kompetent mäklare och har varit lätt att kommunicera med under hela köpprocessen. Jag har fått den information jag efterfrågat snabbt. Skulle jag sälja framöver skulle jag vända mig till henne.
    2022-06-09 Verifierad kund
    En mycket duktig o trevlig mäklare . Mycket proffsig . Kommer rekommendera Johanna.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med tjänsten och jag tycker att du är den bästa byrån. tack.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Proffsigt.Lyhörd och positiv i alla skeden i processen.
    Med de förutsättningar vårt hus hade blev vi mer än nöjda.
    Johanna har gjort det lätt för oss att åka med i passagerarsätet till affärens mål,Guld värd är hon
    • Landsbygd Norra
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag har under hela tiden jag arbetat med Johanna fått ett bra intryck av henne. Hon har varit tiimötesgående,tagit tid med mig och varit positivt. Kan mycket väl rekommendera henne.
    • Hanken
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, kunnig och bra påläst av fastigheten. Jag fick bra svar på mina frågor. Kändes tryggt.
    • Hanken
    2022-06-03 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Johanna.
    Hon är engagerad, kunnig och positiv.
    • Fagersanna/ransberg
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mycket proffsig och ändå pratsam och trevlig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-05-28 Verifierad kund
    Nu väntar vi bara på tillträdet och det har fungerat alldeles utmärkt så här långt. Tydlig information och det har funkat bra med visningar mm
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bra bemötande, proffsigt utförande. Vi är nöjda med all kontakt vi haft med Johanna!
    2022-05-19 Verifierad kund
    Vi har fått ett mycket professionellt intryck av Johanna Nordstedt. Hennes bemötande gentemot oss har varit väldigt gott!
    Vi har alltid fått snabba svar å snabb service samt trevligt bemötande. Johanna arbetar även på bekostnad av sin egen bekvämlighet vilket inneburit att vi fått hjälp och stöd även när det varit kväll och helg.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Väldigt duktig och lättsam mäklare, visste vad hon sålde. Kunde svara på våra frågor.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Tillgänglig. Påläst. Gör det lilla extra.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Kontakten med Evelina har fungerat fint från första besök m värdering till visning och sälj.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Superbra, hjälpt mig med allt som jag behövt sedan start, alltid tillgänglig och bra påläst om objektet.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Hon svarade på alla frågor på ett bra och sakligt sätt.
    Och var snabb med att lämna ny information när sådan uppkom.
    Och om det blir någon mer försäljning så skulle jag ringa Johanna och be henne sälja objektet.
    Kan säga som sammanfattning att är väldigt nöjd med försäljningen av Gökstigen 4.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra bemötande och kontakt under tiden.
    Levde upp till alla förväntningar och allt har fungerat bra. Rekommenderas!
    Väldigt proffsigt bemött.
    Mäklaren gav oss utrymme till att ställa de frågor vi ville ha svar på.
    Vår upplevelse var toppen👍👍
    2022-05-01 Verifierad kund
    Jättenöjd, välinformerade och bra bemötande
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mycket nöjd, Johanna är väldigt kompetent med fokus på säljaren, köpare och affären. Tillgänglig och hjälpsam genom hela affären. Rekommenderar henne till 100%
    • På Landet
    2022-04-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och proffsig
    2022-04-23 Verifierad kund
    Otrolig proffs och hade koll! Johanna är en otroligt bra mäklare och duktig på sitt jobb!😃
    2022-04-22 Verifierad kund
    Vi har haft en utmärkt kontakt och bästa stöd. Mycket nöjda !
  • Marianne N
    2022-04-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande, det märks att Johanna verkligen tycker om att arbeta som mäklare!
    Omtänksamt av henne att visa vårt nya hem med så kort varsel och hon lade sig vinn om att vi skulle få all information och en bra kontakt med säljarna.
    Vi rekommenderar framtida köpare och säljare att anlita Johanna och hennes utmärkta medarbetare Lisa på Fastighetsbyrån.
    Marianne och Leif
    2022-04-13 Verifierad kund
    Johanna har ett väldigt professionellt bemötande, hon inger trygghet och lugn. Hon hjälpte oss på ett förstklassigt sätt med husvisning och när vi sedan köpte bostad.
    Johanna har verkligen rätt jobb, hon gjorde att vi kände oss väl omhändertagna under hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-04-03 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket bra sätt. Blev sedd som kund.
    Kändes att det var en kunnig trevlig person jag hade framför mej.
    Kan varmt rekommendera Carl-Johan till flera kunder.
    Fastighetsbyrån är att gratulera till bra personal
    • Språttebo
    2022-04-02 Verifierad kund
    Blev bemött mycket bra!!! Jag upplevde försäljningen på ett bra sätt.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Johanna är trevlig och tillmötesgående. Uppskattar hennes vilja att jobba sena dagar, svara i telefon även om det är sent på dagen. Återkopplar ganska snart gällande frågor och funderingar.
    Vid köpet av min bostad på Lingonstigen 27 har jag en positiv upplevelse av henne. Duktig på sitt jobb.
    Senada
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    • Borrbäck
    2022-03-21 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande, levde upp till förväntningarna och var aldrig några problem när vi hade frågor eller funderingar.
    Jag skulle rekommendera Fredrik som mäklare.
    2022-02-26 Verifierad kund
    En mycket bra mäklare som tog sig tid och tog emot våra önskemål
    2022-02-23 Verifierad kund
    Hon är helt outstanding!!!
    Så proffsig, förklarar allt väldigt tydligt.
    Mycket trevligt bemötande!
    Tillgänglig när man än behöver fråga om nåt!
    Vi kommer rekommendera Johanna för alla vi möter som är i behov av mäklare🤩🤩🤩