Fastighetsbyrån Tibro

Fastighetsbyrån Tibro

Här i Tibro hittar du Sveriges möbelcentrum, med massor av industrier på ett och samma ställe. Dessutom bor du nära naturen och mellan Vänern och Vättern. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på Stora Torget. Här finns erfarna mäklare som kännetecknas av engagemang, affärsmässighet och lokalkännedom. Vi hjälper till med både köp och försäljning!

Vare sig det är en villa, ett fritidshus eller en kommersiell fastighet du behöver i Tibro har vi koll på dina möjligheter. Vi utgår från att varje affär är unik och anpassar oss efter dina förutsättningar. Varmt välkommen!

Läs vad 475 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tibro

• 2020-11-29

William B skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte en lägenhet fick reda på det mesta och var trevlig både på visningen och under förhandlingarna👍 Läs mer
  • Jenny Z

2020-11-22

Jenny Z skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har bara positivt att säga. Supernöjd::) Läs mer
  • 2020-11-22

Roger S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har sålt våran sommarstuga genom Carl- Johan och från värdering till försäljning har vi bemötts på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
  • 2020-11-19

Agneta L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt min lgh och jag kände till Fredrik sen tidare. Han har kännedom om Hjo och bra att diskutera med. Läs mer
  • 2020-11-12

Gabriella A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    En stuga i Källebacken, Undenäs!
    Mycket proffsigt bemötande. Tydlig och klar! Organiserad och förberedd. Pålitlig och trygg! Läs mer
  • Thierry L

2020-11-10

Thierry L skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Nous avons acheté une villa sur la région de Tibro et la relation qui s'est établie entre nous et Monsieur Carl-Johan Larsson, a été parfaite en tout point.
    Ne parlant pas encore suédois, tous nos échanges ont eu lieu en anglais et nous avons vraiment beaucoup apprécié que Carl-Johan Larsson prenne le temps de nous comprendre et qu'il prenne le temps de se faire comprendre. Que ce soit lors de la première visite de la maison ou encore à l'agence nous avons toujours reçu des informations précises, traduites et de façon très agréable. Grâce à lui notre achat s'est déroulé avec beaucoup de plaisir, malgré tout le stress d'une vente aux enchères lorsqu'on est pas natif de Suède ! Läs mer
  • 2020-11-09

Ing-marie E skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt huset på verkstadsgatan 29 i hjo. Från första dagen blev jag väl bemött av fredrik. Fredrik höll mej uppdaterad hela tiden.Alltid trevlig och kunnigt bemötande. Man kände sej verkligen väl omhädertagen och betydelsefull.Min dotter rekomenderade fredrik.Ångrar inte en sekund att jag anlitade honom.All heder. Läs mer
  • Anders E

2020-11-09

Anders E skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag och min hustru har sålt en fastighet i Hjo kommun.

Vi blev bemötta på ett mycket förtroendeingivande och proffsigt sätt.

Vi hade höga förväntningar på Fredrik och dom har han med råge uppfyllt.

Bäste fastighetsmäklaren i Hjo! Läs mer
  • 2020-11-08

Martin H skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Carl-Johan har hjälpt oss att sälja vår villa i Tibro. Vi kände oss trygga med Carl-Johan direkt; professionell, ödmjuk och inkännande. Med försäljningen i hamn infriade han alla förväntningar! Läs mer
  • 2020-10-29

Sofia K skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Villan är såld! Snabbt gick det. Jättenöjd och jag har känt mig trygg med Fredrik och kommunikationen har varit på topp! Läs mer
  • 2020-10-28

Henrik K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte fritidshus
    Var hjälpsam och påläst. Läs mer
  • Hans B

2020-10-24

Hans B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Efter visning på vårt nuvarande hus så kontaktade mäklaren Fredrik mig/oss och undrade om vi var intresserade? Vi ville göra en snabb affär och mäklaren gav oss tips på hur vi skulle gå till väga i vår budgivning. Det slutade med att vi var dem enda som gav ett bra bud och samma dag var huset vårt muntligt o tre dagar senare skrev vi på kontraktet. Så med den hjälpen är vi hur nöjda som helst med mäklaren Fredrik Johansson o vårt hus. Läs mer
  • 2020-10-24

Emma B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt en villa centralt i Tibro, min mans o mitt första hus. Oerhört väl bemötta av en seriös mäklare som man kan lita på och känna sig trygg med. Läs mer
  • 2020-10-19

Hans P skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Enplansvilla
    Bra och proffsigt
    Tillgodo såg att jag fick de svar jag ville
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • 2020-10-18

Zini L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Mycket bra mäklare som hjälpte oss sälja vårat hus .
    Proffesionellt från början till slut ..
    rekommenderar att kontanta honom om ni går o tankarna att sälja eller köpa .. Läs mer
  • 2020-10-10

Christer J skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Skogsfastighet
    Det finns bara en massa +
    Fick ut mer än jag kunde drömma om. Läs mer
  • Madelene L

2020-10-08

Madelene L skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Vi har köpt 5 fastigheter och sålt tre av dem och varit i kontakt med många olika mäklare som varit bra, men ingen som Therese! Vilken fantastiskt trevlig, omtänksam och professionell mäklare med både stor kunskap och stort hjärta. Vi tvekar inte en sekund på att det är henne vi ska anlita om det behövs vid annat tillfälle!! Läs mer
  • 2020-10-05

Anne-lie K skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Trevlig och kunnig, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-10-04

Sören T skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt mitt hus på landet. Mäklaren Carl-Johan Larsson alltigenom proffsig och förtjänar högsta betyg. Läs mer

Eidi Krüger L skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt ett tomt av Anders för en ny byggnation.
    Fantastisk trevlig. Väldigt inkluderande även när man har små barn med sig. Vi rekommenderar varmt denna mäklaren för alla som önskar göra en trygg och enkel affär. Läs mer

Peter H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jättebra bemötande och fick upp priset på huset mer än beräknat
    Så bara bra allt Läs mer

Louise H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt ett hus i Hjo. Köpte huset av Fredrik för några år sedan och valet av honom som mäklare var självklart. Han levde upp till de förväntningar av försäljningen mer än väl. Läs mer

Frida A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Lyssnar till önskemål och såg på vår husförsäljning inte bara ifrån hans sida, utan från vår sida också. Känner mig väl bemött, lugn och jordnära mäklare. Läs mer
  • 2020-09-22

Inga-karin Maria S skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin Wallén har på ett proffsigt och personligt sätt slussa oss genom vår husförsäljning.
    Vi har känt oss mycket trygga med Malin. Läs mer
  • 2020-09-16

Erica B skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Snabb, korrekt och pålitlig. Läs mer
  • 2020-09-09

Thyra D skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin was very kind and helpful! Läs mer
  • Sophie M

2020-08-28

Sophie M skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt ett ny producerat radhus. Vi har mötts av en glad man med stor proffessionalitet. Vi har mötts av stor kunskap där vi känt oss sedda och väl bemötta utifrån våra förväntningar.
    Rekommenderar varmt Anders! Läs mer

Petra P skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Nyproduktion. Bra bemötande. Hade inte så stora förväntningar. Läs mer
  • 2020-07-15

Cecilia Ö skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet. Eftersom jag var bosatt i Mariefred anordnade Carl-Johan en visning på Messenger, så jag kunde få se den innan vi åkte ner. Carl-Johan har varit mån om att underrätta mig varje steg på vägen och det har känts tryggt. Läs mer
  • Anders J

2020-07-14

Anders J skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik hittade i första hand vårat nya sekelskiftes drömhus inne i Hjo stad som mötte alla våra kriterier samt lyckades få med några "bonus" detaljer :-)

Tack vare hans sätt att hantera hela den resan så var han ett naturligt val till att sälja huset som vi lagt ned otroligt mycket tid på. Vi hade en fortlöpande diskussion om vad vi önskade där han med sin erfarenhet kunde guida oss genom hela processen.

Under hela processen så uppdaterade han oss allt eftersom och när vi hade frågor och funderingar så svarade han dessa snabbt.

Hans intresse för byggnadsvård och hus gjorde att han snabbt kunde förstå allt som hade gjorts och kunde förmedla vidare detta till dom potentiella köparna.

Vi ville verkligen hitta dom "rätta" köparna som hade samma känslor som vi fick när vi kom till det huset 13 år tidigare vilket han med bravur lyckades!

Det känns otroligt skönt att samma mäklare kunde både hitta huset vi sökte samt sälja vårat och se till att tidsplanerna synkade ihop i båda ändorna.

Om vi skulle få för oss att flytta i framtiden så är det med all säkerhet Fredrik som kommer att i första hand få hitta nya huset och sedan sälja det andra. Nöjdare köpare och säljare kan man inte vara :-) Läs mer
  • ADIL G

2020-07-13

ADIL G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra och ärlig mäklare som ordnar affärer som tillfredsställer både säljaren och köparen Läs mer
  • 2020-07-08

Kristina D skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt ett fritidshus. Bemöttes mycket väl, lyssnade på allt vi hade att säga. Vi ville sälja snabbt och till ett bra pris. Vi är mycket nöjda med hur effektivt Malin skötte hela affären. Trevligt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • 2020-07-08

Lars J skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin har ett trevligt bemötande och var saklig i sin yrkesutövning när vi skulle sälja ett fritidshus. Läs mer
  • 2020-07-06

Robbin O skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt ett hus och sålt ett radhus och är väldigt nöjd med Fredrik. Läs mer
  • 2020-07-03

Johanna S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Carl - Johan.
    Han har bra bemötande och mycket trevlig. Läs mer
  • 2020-06-29

Astrid Marianne A skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt ett radhus i Kvarnhagen, Tibro Jag blev bemött på ett utmärkt sätt av mäklaren Malin Wallen. Mina förväntningar var att kunna sälja och det gick snabbt över förväntan Malin var trevlig och lätt att ha att göra med.Jag är helnöjd Läs mer
  • 2020-06-25

Rune Sten-erik H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt bostadsrätt i Hjo.
    Fredrik har skött sig utmärkt och verkligen rekommenderas som en väldigt bra mäklare Läs mer
  • 2020-06-15

Stellan R skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Noggrann och påläst. Skötte hela affären kring vårt hus. Läs mer
  • 2020-06-14

Anders F skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Har sålt en tomt, blivit utmärkt bemött och på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-06-11

Fredrik M skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    * Sålt och Köpt Villa

* Förtroendeingivande och trevligt

* Känna trygghet vid köp och sälj, Carl-Johan levererade den känslan vid båda tillfällena.

* Upplevelse: Riktigt Bra Läs mer
  • 2020-06-09

Andreas K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag köpte ett hus och sålde min lägenhet. Båda affärerna stod Carl-Johan för och under hela resans gång så kände jag mig väldigt trygg både som köpare och säljare.

Carl-Johan låter och upplevs väldigt kunnig inom sitt yrke. Han sätter kunden i fokus och hjälper till att få sålt bostäder genom att vara en pålitlig och trygg person utåt, vilket gör honom omtalad.

Jag skulle absolut rekommendera Carl-Johan för nära och kära som går i köp-/ eller säljtankar. Läs mer
  • 2020-05-29

Kent F skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt och köpt flera fastigheter under åren med hjälp av Fredrik. Han är en mycket engagerad och duktig mäklare enligt mitt sätt att se, och så är han också väldigt lätt att ha att göra med. Jag har alltid blivit bemött på ett bra och proffsigt sätt, och mina förväntningar har han lyckats tillgodose. Skulle jag ännu en gång behöva hjälp av en mäklare för att sälja eller köpa skulle jag till 100% vända mig till Fredrik. Läs mer
  • 2020-05-22

Margareth H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har solgt et fritidshus ved Mullsjøen i Hjo.
    Perfekt service hele veien.
    Fredrik gjør en kjempebra jobb :-) Läs mer
  • 2020-05-08

Birgitta G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde hus. Mycket nöjd får 10 stjärnor av 10. Såldes snabbt och smidigt. Gjorde väldigt gott intryck, supernöjd. Läs mer
  • 2020-05-07

Linn L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik förmedlade Uddebo Gård i Hjo till oss i början av året. Gav oss ett super trevligt och professionellt bemötande samt uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-30

Andreas T skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sommarstuga. Fredrik gjorde det med den äran. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-04-27

Petra Helena Charlotte R skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi ville sälja skolan snabbt pga vi hade en lägenhet
    Malin gjorde mer än vad vi hade förväntas oss
    På dag 4 var huset sålt mkt tack vare Malins positiva o brinnande intresse
    Malin är en supermäklare allas säljares dröm
    Vi har rekommenderat henne till flera bekanta ❤️ Läs mer
  • 2020-04-26

Adam P skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt en lägenhet.
    Blev bemött på ett Väldigt proffsigt.
    Kan rekommendera carl-johan till alla. Läs mer
  • 2020-04-19

Catrin E skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi är väldigt nöjda med Malin! Hon har varit engagerad & behjälplig under hela försäljningen. Hon har varit lätt att få kontakt med & svarar snabbt vilket vi uppskattat. Malin har gett ett proffsigt & säkert intryck- vi skulle absolut rekommendera henne! ⭐️ Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte