Fastighetsbyrån Tibro

St Torget 8, 543 30 Tibro — Visa karta

Här i Tibro hittar du Sveriges möbelcentrum, med massor av industrier på ett och samma ställe. Dessutom bor du nära naturen och mellan Vänern och Vättern. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på Stora Torget. Här finns erfarna mäklare som kännetecknas av engagemang, affärsmässighet och lokalkännedom. Vi hjälper till med både köp och försäljning!

Vare sig det är en villa, ett fritidshus eller en kommersiell fastighet du behöver i Tibro har vi koll på dina möjligheter. Vi utgår från att varje affär är unik och anpassar oss efter dina förutsättningar. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 400 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tibro

• 2019-12-29

Peter I skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Han har varit kanon bra en av dom bästa mäklare jag har träffat under åren som hus letandet betyg 9 av Max 10👍🏻 Läs mer
  • Therese P

2019-12-28

Therese P skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Han är en trevlig, trovärdig, förtroendegivande och påläst mäklare. Vi upplevde att han stod både på säljaren och köparens sida. Läs mer
  • 2019-12-27

Fatin A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemött, smidig affär, daglig återkoppling. Läs mer
  • 2019-12-22

Jonas B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    En helt suverän mäklare som ger 200%.
    Ett proffs och mycket kunnig som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-16

Anders B skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte En Stuga! Bra bemötande. Allt flöt på relativt smidigt, Förvisso inget stort köp, men även de räknas.
    Rak Kommunikation, snabba svar var uppskattat. Läs mer
  • 2019-12-16

Marie E skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt villa via fastighetsbyrån. Carl-Johan Larsson har varit korrekt och förtroendeingivande . Trög försäljning men vår mäklare har haft dialog med oss hela tiden vilket vi är mycket nöjda över och tillslut blev det ett avslut och huset sålt. Läs mer
  • 2019-12-14

Astrid G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en villa. Fredrik Johansson är en ypperligt duktig mäklare med lång erfarenhet. Han är trevlig o inger förtroende o vi rekommenderar honom varm. Läs mer
  • 2019-12-13

Werner A skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Herr Ahlm hat uns sehr gut betreut und sind sehr zufrieden mit seiner Arbeit gewesen. Läs mer
  • 2019-12-12

Malin M skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag sålde en villa och jag fick genast ett bra intryck av Fredrik. Han var professionell och jag kände genast att mitt hus var i goda händer. Han levde upp till alla mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-12-12

Mårten B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Gårdsförsäljning. Mycket trevligt bemötande och proffsigt utfört uppdrag från start till slut. Fått gården såld till ett pris jag är nöjd med. Läs mer
  • 2019-12-10

Annette B skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde en villa. Mycket nöjd med Malin Wallen som mäklare. Trevlig, närvarande och omtänksam. Vi blev varmt bemött av henne. Förväntningarna vi hade levde hon upp till. Kommer varmt rekomendera henne för andra.

Mvh Annette Läs mer
  • 2019-12-08

Tommy S skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har köpt ett fritidshus där Anders var ansvarig mäklare. Fick ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande under hela försäljningsprocessen. Mycket hjälpsam och snabb i sitt agerande när frågor uppkom. Anders har varit en mycket bra mäklare som jag känt förtroende för. Läs mer
  • 2019-12-07

Hanna L skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har varit på flera lägenhetsvisningar som Carl-Johan hållit i, och köpte till slut en trerumslägenhet av honom. Han har alltid varit trevlig och hjälpsam, bra bemötande, bra information! Läs mer
  • 2019-11-19

Eva A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Ett jättebra bemötande, höll mig informerad hela tiden. Alltid glad o trevlig. Han levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-05

Eva H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt hus på ofri grund.
    Perfekt bemötande och han har gjort ett toppenjobb!!!! Läs mer
  • 2019-10-23

Mattias P skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt en villa i en stad vi aldrig bott i. Kunnig mäklare, pedagogisk med god lokalkännedom. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-10-21

Mats J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en bostadsrätt på 5 rum o kök på 122 m2. Har anlitat Carl-Johan Larsson Fastighetsbyrån som min mäklare. Han har varit helt underbar och tagit hand om försäljningen på bästa sätt. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-10-20

Magnus W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin var proffsig och hjälpte oss hela vägen med att köpa vår första fastighet som är en sommargård utanför Hjo. Processen var trygg och behaglig hela vägen! Läs mer
  • 2019-10-14

Louise L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Fredrik. Från början till slut har han gjort ett suveränt jobb. Trevligt bemötande, kunnig och framförallt väldigt engagerad. Kan varmt rekommendera!! Läs mer
  • 2019-10-14

Hanna C skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt en fastighet på Fabriksgatan i Hjo. Malin har snabb på att återkoppla när vi varit i kontakt. Tydlig med information och alltid glad och trevlig. Jag skulle gärna sälja fastighet via henne i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-08

Elisabet W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt bostad med behov av renovering.
    Blev vänligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Skötte en snabb affär med beröm godkänd. Läs mer
  • 2019-10-07

Christina B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Enkel och trygg, fokuserar på det som är viktigt. Mycket trevlig och kunnig. Kan anpassa försäljning efter säljarens och köparens önskemål och är noga med att informera om alla delar i processen. Tydlig med vad som gäller. Läs mer
  • 2019-10-05

Renée K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag sålde mitt hus fick hjälp med det av mäklaren ! Det gick fort och bra så en smidig fastighetsaffär ! Läs mer
  • 2019-10-04

Anders W skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    - sålt en bostadsrätt
    - med kunskap, intresse och engagemang vilket gjorde att mina förväntningar uppfylldes Läs mer
  • 2019-10-03

Rolf S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Mkt bra bemötande, bra kontakter med gott försäljningsresultat Läs mer
  • 2019-10-02

Knut J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi er absolutt nøyda med vår meklare i fastighetsbyrån i Tibro . Vi har hatt et godt sammarbete gjennom flere år , og kan egentlig ikke tenka oss andra meklare å sammarbeta med . Særs hyggelig kar som alltid ønskar oss velkommna med respekt og god faglig innsikt . Ser frem imot vidare sammarbete med Carl-Johan . Läs mer
  • 2019-09-25

Sara W skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Är tråkigt när vi inte fick samma mäklare som höll i allt förarbete som när då tillträdesdagen var. Men mäklaren var lugn, dock inte så tydlig mot säljarna som vi hoppats på gällande att avstädning ej var ok. Upplevde också att säljarna ej fått helt relevant information i säljuppdraget gällande ansvarsbitar och övrigt som stod i kontraktet. Vi förde dialogen, ej mäklaren, vilket vi upplevde som negativt. Läs mer
  • 2019-09-25

Lena A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt mitt hus. Lugnt bemötande. Han förklarade bra och var tydlig. Jag kanske ville haft lite mer kontakt och info om läget innan det blev budgivning. När väl budgivningen kom i gång hade vi en bra kommunikation. Affären är inte helt avslutad än så sammanfattning är inte relevant just nu. Läs mer
  • 2019-09-21

Gunnel A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt en hyresfastighet. Blev väldigt bra bemött. Hade inga förväntningar, har aldrig sålt en fastighet förut. Carl-Johan skötte denna försäljningen helt perfekt. Sammanfattningsvis är jag jättenöjd med Carl-Johan som mäklare Läs mer
  • 2019-09-17

Jessica L skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt en villa av Carl-Johan. Han var trevlig men väldigt svår att få tag på. Läs mer
  • 2019-09-14

John S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Trög affär, var inte så "hungrig" på att avsluta som vi tycker att han borde varit. Fick ringa väldigt många samtal och jaga själva för att få saker gjorda. Läs mer
  • 2019-09-12

Kristina D skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt ett kedjehus och är mycket nöjd med bemötandet från Carl-Johan Larsson. Mina förväntningar om en ärlig och noggrann mäklare har uppfyllts/Kristina Danåker Läs mer
  • 2019-09-02

Michael J skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Proffsigt och bra bemötande. Gick igenom tidsplanen och vad jag skulle tänka på. Uppdaterade mig genom hela processen Läs mer
  • 2019-08-26

Åsa Johanna N skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    We hired Malin to help us sell our family home in Hjo. We had no experience with her from the past but she was great to work with. Our transaction was a little different since 4 of the 5 sellers are living in the US so we had some different paperwork that needed to be filled out plus the proceeds needed to be handled differently than what she was used to. The great thing about Malin was that she asked her co workers for advice and got back to us quickly. Since we had also never sold a home in Sweden, we needed her input on how to handle certain things and she was excellent with her recommendations and we trusted her implicitly and would highly recommend her to other friends and family looking for an agent to sell their home. Läs mer
  • 2019-08-21

Jarle H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi tycker Malin Wallen var super flink🍾 Läs mer
  • 2019-08-20

Ove S skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Försäljning av jordbruksfastighet

Mycket bra

Bra kontakt under processen, informerar fortlöpande.

Vi har fått bra förtroende för byrån, och personalen i sin helhet.
    Fortsätt framöver i offensivt syfte. Läs mer
  • 2019-08-20

Patriot S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte radhus ( bostadsrätt).

Väldigt bra och rättvis.

Förväntningarna var desamma efter och innan.

Allt gick bra och planerat Läs mer
  • 2019-08-19

Camilla P skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt sommarstuga. Trots det lilla objektet var Malin kanon! Proffsig, hjälpsam och trevlig! Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-08-16

Fredrik K skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt en villa.
    Bra service hela vägen.
    Trevlig och snabb respons. Läs mer
  • 2019-08-04

Björn A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt villa utanför tätbebyggt område.
    Lugn och kunnig mäklare Läs mer
  • 2019-07-25

Senudin A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi sålde vår lägenhet. Allt gick väldigt smidigt. Mycket fint bemötande och väldigt professionellt tillvägagångssätt från mäklarens sida. Mäklaren levde definitivt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-22

Kristina E skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt en villa och i samband med det även sålt min bostadsrätt.
    Mäklaren har alltid ett proffsigt sätt att bemöta men ändå på ett vänskapligt plan så man kände sig välkommen.
    Det har gått smidigt med båda affärerna tack vare att han alltid är tillgänglig. Toppenbra! Läs mer
  • 2019-07-07

Ulrika D skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    God och ärlig kommunikation under hela processen! Läs mer

Christina W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt ett hus i Hjo och flyttat från Strängnäs.
    jag kan bara sammanfatta allt med att vi väldigt nöjda med mäklarkontakten. allt ifrån när vi fick information om kommande försäljningar i Hjo, visning, budgivning och träffarna på banken. Läs mer

Anders W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köp av villa i Hjo. Mycket proffsigt bemötande. Engagerad, förstående mäklare som verkligen gjorde sitt bästa för att bemöta våra önskemål. Läs mer

Moa L skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt villa i Mölltorp via Malin, snabb och trevligt bemötande och affär. En sak (men gäller många mäklare över lag) energi deklarationen som fanns gäller ju i 10 år, förvisso, men energisystemet i huset är ju helt utbytt så den deklaration som fanns var ju helt orelevant, vilket vi påpekade och även säljaren höll med. Det ända mäklarn ville svara på det var att den var giltig i 10 år. Läs mer
  • 2019-06-28

Stefan B skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    villaförsäljning

Toppen trevligt bemötande.En duktig och kunnig mäklare som jag gärna rekomenderar till andra. Läs mer
  • 2019-06-20

Bengt S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik hjälpte oss att sälja vår fastighet. Han är trevlig, kompetent och känner marknaden väl. Genom sitt förtroendeingivande sätt skapar han en lugn affär. Vi trodde nog inte att vår fastighet skulle visa sig vara så attraktiv som den blev genom bra marknadsföring och väl genomförda visningar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-12

Sofia H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt ett hus i Hjo och blev bemött både professionellt och trevligt. Allt gick smidigt och vi fick alltid svar snabbt på frågor som vi hade. Malin var serviceminded och vänlig.
    Malin mötte våra förväntningar och vi är glada för köpet vi har gjort.
    Med vänliga hälsningar,
    Sofia Hallström Läs mer
  • Anna J

2019-06-11

Anna J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Såld villa, vi blev bemötta utmärkt. Ja, mäklaren levde upp till förväntningarna. Kan rekommenderas. Läs mer

St Torget 8, 543 30 Tibro