Fastighetsbyrån Tibro

St Torget 8, 543 30 Tibro — Visa karta

Här i Tibro hittar du Sveriges möbelcentrum, med massor av industrier på ett och samma ställe. Dessutom bor du nära naturen och mellan Vänern och Vättern. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på Stora Torget. Här finns erfarna mäklare som kännetecknas av engagemang, affärsmässighet och lokalkännedom. Vi hjälper till med både köp och försäljning!

Vare sig det är en villa, ett fritidshus eller en kommersiell fastighet du behöver i Tibro har vi koll på dina möjligheter. Vi utgår från att varje affär är unik och anpassar oss efter dina förutsättningar. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 446 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tibro

• 2020-07-15

Cecilia Ö skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet. Eftersom jag var bosatt i Mariefred anordnade Carl-Johan en visning på Messenger, så jag kunde få se den innan vi åkte ner. Carl-Johan har varit mån om att underrätta mig varje steg på vägen och det har känts tryggt. Läs mer
  • Anders J

2020-07-14

Anders J skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik hittade i första hand vårat nya sekelskiftes drömhus inne i Hjo stad som mötte alla våra kriterier samt lyckades få med några "bonus" detaljer :-)

Tack vare hans sätt att hantera hela den resan så var han ett naturligt val till att sälja huset som vi lagt ned otroligt mycket tid på. Vi hade en fortlöpande diskussion om vad vi önskade där han med sin erfarenhet kunde guida oss genom hela processen.

Under hela processen så uppdaterade han oss allt eftersom och när vi hade frågor och funderingar så svarade han dessa snabbt.

Hans intresse för byggnadsvård och hus gjorde att han snabbt kunde förstå allt som hade gjorts och kunde förmedla vidare detta till dom potentiella köparna.

Vi ville verkligen hitta dom "rätta" köparna som hade samma känslor som vi fick när vi kom till det huset 13 år tidigare vilket han med bravur lyckades!

Det känns otroligt skönt att samma mäklare kunde både hitta huset vi sökte samt sälja vårat och se till att tidsplanerna synkade ihop i båda ändorna.

Om vi skulle få för oss att flytta i framtiden så är det med all säkerhet Fredrik som kommer att i första hand få hitta nya huset och sedan sälja det andra. Nöjdare köpare och säljare kan man inte vara :-) Läs mer
  • ADIL G

2020-07-13

ADIL G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra och ärlig mäklare som ordnar affärer som tillfredsställer både säljaren och köparen Läs mer
  • 2020-07-08

Kristina D skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt ett fritidshus. Bemöttes mycket väl, lyssnade på allt vi hade att säga. Vi ville sälja snabbt och till ett bra pris. Vi är mycket nöjda med hur effektivt Malin skötte hela affären. Trevligt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • 2020-07-08

Lars J skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin har ett trevligt bemötande och var saklig i sin yrkesutövning när vi skulle sälja ett fritidshus. Läs mer
  • 2020-07-06

Robbin O skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt ett hus och sålt ett radhus och är väldigt nöjd med Fredrik. Läs mer
  • 2020-07-03

Johanna S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Carl - Johan.
    Han har bra bemötande och mycket trevlig. Läs mer
  • 2020-06-29

Astrid Marianne A skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt ett radhus i Kvarnhagen, Tibro Jag blev bemött på ett utmärkt sätt av mäklaren Malin Wallen. Mina förväntningar var att kunna sälja och det gick snabbt över förväntan Malin var trevlig och lätt att ha att göra med.Jag är helnöjd Läs mer
  • 2020-06-25

Rune Sten-erik H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt bostadsrätt i Hjo.
    Fredrik har skött sig utmärkt och verkligen rekommenderas som en väldigt bra mäklare Läs mer
  • 2020-06-15

Stellan R skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Noggrann och påläst. Skötte hela affären kring vårt hus. Läs mer
  • 2020-06-14

Anders F skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Har sålt en tomt, blivit utmärkt bemött och på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-06-11

Fredrik M skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    * Sålt och Köpt Villa

* Förtroendeingivande och trevligt

* Känna trygghet vid köp och sälj, Carl-Johan levererade den känslan vid båda tillfällena.

* Upplevelse: Riktigt Bra Läs mer
  • 2020-06-09

Andreas K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag köpte ett hus och sålde min lägenhet. Båda affärerna stod Carl-Johan för och under hela resans gång så kände jag mig väldigt trygg både som köpare och säljare.

Carl-Johan låter och upplevs väldigt kunnig inom sitt yrke. Han sätter kunden i fokus och hjälper till att få sålt bostäder genom att vara en pålitlig och trygg person utåt, vilket gör honom omtalad.

Jag skulle absolut rekommendera Carl-Johan för nära och kära som går i köp-/ eller säljtankar. Läs mer
  • 2020-05-29

Kent F skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt och köpt flera fastigheter under åren med hjälp av Fredrik. Han är en mycket engagerad och duktig mäklare enligt mitt sätt att se, och så är han också väldigt lätt att ha att göra med. Jag har alltid blivit bemött på ett bra och proffsigt sätt, och mina förväntningar har han lyckats tillgodose. Skulle jag ännu en gång behöva hjälp av en mäklare för att sälja eller köpa skulle jag till 100% vända mig till Fredrik. Läs mer
  • 2020-05-22

Margareth H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har solgt et fritidshus ved Mullsjøen i Hjo.
    Perfekt service hele veien.
    Fredrik gjør en kjempebra jobb :-) Läs mer
  • 2020-05-08

Birgitta G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde hus. Mycket nöjd får 10 stjärnor av 10. Såldes snabbt och smidigt. Gjorde väldigt gott intryck, supernöjd. Läs mer
  • 2020-05-07

Linn L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik förmedlade Uddebo Gård i Hjo till oss i början av året. Gav oss ett super trevligt och professionellt bemötande samt uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-30

Andreas T skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sommarstuga. Fredrik gjorde det med den äran. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-04-27

Petra Helena Charlotte R skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi ville sälja skolan snabbt pga vi hade en lägenhet
    Malin gjorde mer än vad vi hade förväntas oss
    På dag 4 var huset sålt mkt tack vare Malins positiva o brinnande intresse
    Malin är en supermäklare allas säljares dröm
    Vi har rekommenderat henne till flera bekanta ❤️ Läs mer
  • 2020-04-26

Adam P skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt en lägenhet.
    Blev bemött på ett Väldigt proffsigt.
    Kan rekommendera carl-johan till alla. Läs mer
  • 2020-04-19

Catrin E skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi är väldigt nöjda med Malin! Hon har varit engagerad & behjälplig under hela försäljningen. Hon har varit lätt att få kontakt med & svarar snabbt vilket vi uppskattat. Malin har gett ett proffsigt & säkert intryck- vi skulle absolut rekommendera henne! ⭐️ Läs mer
  • 2020-04-19

Adrian E skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Väldigt duktig och hjälpsam. Skötte hela processen exemplariskt. Skulle utan problem rekommendera och använda honom själv igen. Läs mer
  • Jonathan F

2020-04-12

Jonathan F skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde min lägenhet med hjälp av Carl Johan och jag är supernöjd.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-06

Mats O skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemötande och hantering av husköp i Mölltorp. Om det ev skulle uppstå behov av att nyttja mäklare i framtiden inom området så är Malin en stark kandidat till detta. Läs mer
  • 2020-04-02

Kent W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin är en trevlig , tillmötesgående och lätt nåbar mäklare som inger förtroende . I mitt köp av bostad var hon proffsig ! ( bostadsrättsköpare ) Läs mer
  • 2020-03-27

Veronica W skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, Carl-johan var lätt att få tag i när det behövdes. Vi kände oss trygga med Carl-johan och hade inte velat haft en annan mäklare. Bara positivt från oss i Bråbacka 🌟 Läs mer
  • 2020-03-24

Artur S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Lyhörd och kompetent mäklare med båda fötterna på jorden! Läs mer
  • 2020-03-12

Jenny K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Carl-Johan har varit toppen under hela försäljningsprocessen. Lyssnar, återkopplar och har ett trovärdigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-03-09

Barbro L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Vi blev bemötta på ett trevlig och korrekt sätt.
    Vi förväntade oss ett proffessionellt och kunnigt bemötande vilket verkligen har infriats.
    En mycket positiv upplevelse Läs mer
  • 2020-03-08

Annika P skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik överträffade alla förväntningar som mäklare i samband med försäljningen av vårt hus. Han är oerhört proffsig och skicklig. Han ger en väldigt hög servicenivå, samtidigt som han är lyhörd och man känner sig verkligen som en väl omhändertagen kund. Läs mer
  • 2020-03-08

Dan P skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Pålitlig trevlig skicklig den perfekta mäklaren Läs mer
  • 2020-03-06

Vigan L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Väldigt professionell mäklare och väldigt bra på det han gör! Läs mer
  • 2020-02-28

Christer F skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt ett Hus
    Han har varit ut märkt bra
    Jag visste att han var bra
    Det har varit utan problem och han har fixat allt
    det kan inte vara bättre. Suveränt bra Läs mer
  • EMIL V

2020-02-27

EMIL V skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    En väldigt bra mäklare som hjälper till med allt. Läs mer
  • 2020-02-22

Åke K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har blivit bra bemött av karl-johan.fick de vi begärde för huset. Läs mer
  • 2020-02-22

Eva H skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt min bostadsrättslägenhet. C-J Larsson berättade för mig hur allt skulle gå till, alltså mycket kunskap. Vi höll båda kontakt hela tiden, så jag kände mig i trygga händer. Jag förväntade mig inte så mycket, men ville naturligtvis få min lägenhet såld utan att jag skulle behöva krympa för mycket i pris. Jag hade själv innan vi träffades kontrollerat andra lägenheter på Hemnet för att kunna se i vilken prisklass jag kunde ligga, och med eller utan möbler vid visning. Carl-Johan Larsson gav mig många råd, och han rättade sig efter mina önskningar. Jag är mycket nöjd med hela affären och med Mäklaren C-J Larsson. Läs mer
  • 2020-02-15

Sofia J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Toppenbra! Vi fick alltid ett lugnt och tryggt bemötande! Carl-Johan underlättade verkligen vår husförsäljning och besvarade på ett pedagogiskt sätt de frågor vi hade. Läs mer
  • 2020-02-13

Rune E skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi vände oss till Carl-Johan för att han har ett gott ryckte om sig att ta hand om sina kunder på ett ödmjukt sätt som skapar förtroende. Vi fick under processens gång bra information om läget och han lotsade oss och köparen till en bra affär för oss båda. Vi kan på det varmaste rekommendera Carl-Johan som mäklare Läs mer
  • 2020-02-10

Lisa H skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Professionell och trevlig mäklare! Hjälpte oss att sälja vårat lilla hus och vi var väldigt nöjda med allt från förberedelse till kontraktsskrivning! Läs mer
  • 2020-02-10

Berit H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt mitt hus. Malin har varit suverän mäklare o jag rekommenderar henne med värme verkligen. Läs mer
  • 2020-02-09

Henrik K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt en villa i bostadsområde.
    Carl Johan bemötte mig mycket trevligt och lugnt. Förklarade upplägget och frågor jag hade korrekt och sakligt. Han var noggrann och förtroende ingivande.

Carl Johan levde upp till mina förväntningar avseende noggrannhet, sakkunnig, trevlig med glimten i ögat och lugn samt förtroende ingivande.

Mycket nöjd med Carl Johan, blev precis så smidigt och bra som jag ville! Därför valde jag Carl Johan! Läs mer
  • 2020-02-06

Caroline J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Mycket bra och enkel mäklare. Lätt att få kontakt och allt har skötts jättesmidigt! Skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2020-02-01

Joakim F skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt hästgård
    Mycket proffsigt o trevligt bemötande
    Vi blev jättenöjda med vår försäljning Läs mer
  • 2020-01-24

Tom L skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde en lägenhet.
    Har ingen tidigare erfarenhet av att sälja en bostad och förklarade detta för Malin. Utefter det la Malin upp en god plan som resulterade i att lägenheten såldes väldigt fort. Alla frågor jag har haft under vägen har jag fått snabbt besvarade och Malin har alltid varit flitig med att ge mig uppdateringar om försäljningen. Läs mer
  • 2020-01-22

Inger N skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag sålde mitt och mina systrars hus i Mölltorp och vi är så nöjda. Vi har genom hela resan guidats av Malin i en positiv anda av kunskap, trygghet och medmänsklighet. Utöver ett proffsigt bemötande var Malin både trevlig och stöttande i alla frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera Malin och Fastighetsbyrån och kommer garanterat använda oss av henne vid ev framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • 2020-01-19

Casey Y skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte en villa i Hjos kommun. Fick ett mycket bra, professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-29

Peter I skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Han har varit kanon bra en av dom bästa mäklare jag har träffat under åren som hus letandet betyg 9 av Max 10👍🏻 Läs mer
  • Therese P

2019-12-28

Therese P skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Han är en trevlig, trovärdig, förtroendegivande och påläst mäklare. Vi upplevde att han stod både på säljaren och köparens sida. Läs mer
  • 2019-12-27

Fatin A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemött, smidig affär, daglig återkoppling. Läs mer
  • 2019-12-22

Jonas B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    En helt suverän mäklare som ger 200%.
    Ett proffs och mycket kunnig som mäklare. Läs mer

St Torget 8, 543 30 Tibro