Fastighetsbyrån Tibro

Fastighetsbyrån Tibro

Här i Tibro hittar du Sveriges möbelcentrum, med massor av industrier på ett och samma ställe. Dessutom bor du nära naturen och mellan Vänern och Vättern. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på Stora Torget. Här finns erfarna mäklare som kännetecknas av engagemang, affärsmässighet och lokalkännedom. Vi hjälper till med både köp och försäljning!

Vare sig det är en villa, ett fritidshus eller en kommersiell fastighet du behöver i Tibro har vi koll på dina möjligheter. Vi utgår från att varje affär är unik och anpassar oss efter dina förutsättningar. Varmt välkommen!

Läs vad 572 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tibro 2

• sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-07-22
    Han kunde göra det fantastiska jobbet genom att sälja huset på kort tid.
  • köpte en tomt med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-07-21
    Vi blev bra bemötta inget att klaga på
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-07-21
    jag fick ett fint bemötande, Fredrik var hjälpsam och trevlig.
    Fredrik levde upp till mina förväntningar med råge, fick svar på alla frågor .....
    Fick en känsla, att Fredrik verkligen vill hjälpa till i alla avseenden.
    Bara beröm !
  • köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-07-21
    Proffsig i bemötande och hjälpsam med allt
    • Hörnebo
    2021-07-19
    Kanon från första stund. Svarar på alla frågor som vi har haft. 10+
    • Hörnebo
    2021-07-19
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som gör sitt yttersta för både köpare och säljare.
    • Katrineberg
    2021-07-12
    Carl-Johan var proffsig och trevlig från start till mål. Det kändes helrätt att vi valde honom som mäklare för att sälja vårt hus!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-07-10
    På glad sätt
    Bra braväntnigar
    • Veka
    2021-07-08
    Professionell, vänlig, tillmötesgående och lösningsfokuserad. Jag kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare.
    2021-07-08
    Bra att prata med. Kom väl överens. Verkade kunna det han sysslade med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-07-07
    Alltid glad och mycket trevlig.
    Hjälpsam på alla sätt och vis.
    Vi som säljare har varit väldigt upptagna då har Johanna skött allt åt oss. Det har känts väldigt skönt för oss.
    2021-07-04
    Ett mycket positivt och vänligt bemötande.
    Stort engagemang och kompetens.
    Duktig på att förhandla med potentiella köpare.
    Fick upp bud och pris mycket mer än vi kunde föreställa oss.
    En härlig kvinna med glimten i ögat.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-07-03
    Vi fick ett bra bemötande. Våra förväntningar uppfylldes
    2021-06-30
    Han skötte affären bra. han var bra på att återkomma och ringa tillbaka när han inte kunde ta samtalet. Han har ett trevligt bemötande.
    2021-06-30
    Allt var bara topp-topp!
    Fredrik är och kommer alltid vara den bästa mäklaren.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-06-29
    Stort tack för din hjälp, Johanna!
    • Lundby
    2021-06-23
    Vi är tacksamma och glada
    Johanna är jätte duktig och trevlig person
    • Lundby
    2021-06-21
    Hej
    Vi kontaktade fastighetsbyrån för att sälja vårt hus
    Sen hade vi Johanna som mäklar
    Hon var en trevlig, hjälpsam och tålmodig person
    Jag är nöjd med hinnes tjänst
    2021-06-21
    Mycket bra och tillmötesgående som lyssnade på vad vi önskade och var ute efter. Smidig kontakt under hela processen. Om vi någon gång ska sälja, blir det definitivt genom Fredrik.
    2021-06-18
    En ärlig och trevlig mäklare som ser både köparens och säljarens intressen i affären.
    2021-06-18
    VI har blivit utmärkt bemötta, och är helt nöjda med Fredrik som mäklare. Jane o Rolf Larsson.
    2021-06-17
    Stort engagemang vad vi som köpare är ute efter. Var med hela vägen och såg till att alla parter känner sig trygga.
    2021-06-16
    Ett bra första intryck, lugn och saklig, förklarade på ett sätt så vi förstod vad en husförsäljning innebär.
    Visning och förhandling med köpare, fungerat bra, fått löpande information om budgivning.
    Kontraktsskrivning med information mellan parterna fungerade bra.
    Hoppas resterande som kvarstår vid försäljningen fungerar lika bra.
    Vi är mycket nöjda med Carl-Johan Larsson.
    • Söder
    kunnig, driftig, hjälpsam, sympatisk
    2021-06-14
    Fantastiskt bemötande, överträffade alla förväntningar, gjorde ett strålande arbete.0
    PÅ ett proffsigt sätt

Förväntningarna var kanske högre på att det skulle finnas flera intresserade men det ju till slut med den som var.

Lugn och förtroendeingivande.
  • johan j
    köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-06-14
    Kunde inte blivit bättre bemött av Carl-Johan. Han var otroligt trevlig och kunnig om både objekt och process.

Han är ärlig och rekorderlig på ett proffsigt sätt

Jag har fullt förtroende för honom
    2021-06-14
    Mkt kunnig med ett trevligt och lättsamt bemötande. Han är känd sedan tidigare. Påläst och uppfyllde förväntningarna under mötet..
    2021-06-14
    Anders är kunnig och har ett trevligt bemötande!
    2021-06-14
    Carl-Johan upplevs som uppriktig man känner inte att han försöker få något att verka bättre än det är.

Man vill köpa fastighet förmedlad av Carl-Johan!
    Han bryr sig om både säljare och köpare och att båda skall vara nöjda efter avslutad affär
    2021-06-13
    Fredrik har gjort riktigt bra jobb och hjälpte mig att göra snabb och bra affär på lägenheten.
    2021-06-12
    Vi blev bemött på ett bra sätt. Han var trevlig och hjälpte oss väldigt bra. Han besvarade alla våra frågor och funderingar på ett mycket bra sätt.
    Han var trevlig som person, och han var positiv i sitt sätt att tala.

Vi har däremot inte tagit emot huset men så långt tycker jag att han har varit trevlig mot oss.
    2021-06-12
    Fredrik är fantastisk på att kommunicera, är tydlig och har ett proffsigt men avslappnat förhållningssätt och bemötande. Vi kände oss extremt trygga att genomföra och köpa vårt första hus med honom som mäklare.
    2021-06-12
    Han är så duktig och hjälpsam och väldigt trevligt person. Jag skulle inte vilja ha någon annan som är mäklare till huset än honom.
    2021-06-12
    Vår upplevelse var en mäklare som var väl påläst om huset och kunde svara på frågor, hade snabb återkoppling och värnade om både oss som köpare och även säljarna. Hela processen gick smidigt och kändes trygg för oss som förstagångsköpare!
    2021-06-11
    Bra bemötande och proffsigt. Haft kontakt med Fredrik tidigare gällande andra objekt så vi visste om att han var bra.
    2021-06-10
    Mycket tillmötesgående!
    Upplevdes som han satte sig in i både köparens och säljarens behov och ville göra det bästa för båda parter. Skulle vi vara i behov av märklare i framtiden kommer vi vända oss till Fredrik i första hand.
    2021-06-08
    Jag har köpt en liten gård där Fredrik var ansvarig mäklare.
    Jag tyckte att han var väldigt lugn även om det var många spekulanter samtidigt så fick man ändå en känsla att han tog sig tid för alla.
    Jag tyckte att han levde upp till förväntningar och lite mer där till.
    Jag upplevelse var jättebra! Fastighetsbyrån ska vara glada att dem har en så duktigt och uppskattad mäklare som Fredrik Johansson är.
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-06-08
    Mäklaren hade gjort ett mycket bra jobb och presterade snabbt och korrekt. Vi är nöjda med det.
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-06-07
    Köpt hus på källtorpsvägen 24 i Tibro.
    Mäklaren bemötte oss på väldigt bra sätt. Trevlig och lyhörd, fick en att känna sig trygg.
    2021-06-07
    Köpte bostadsrätt utav Evelina, utmärk, pedagogisk och tydlig.
    Bra rakt igenom hela
    Processen
    • Hanken
    2021-06-07
    Jag har sålt vår villa från 1978.
    Blev bemött på ett mycket ödmjukt och respektfullt sätt och blev korrekt informerad om hela säljsprocessen.
    Carl-Johan har skött visningarna och budgivningarna och kontakten med oss exemplariskt.
    Slutpriset blev bättre än väntat så man kan inte vara mer än nöjd.
    Ett stort och varmt tack Carl-Johan!

Med vänlig hälsning från en nöjd säljare.
    Leif Spetz
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-06-06
    Bra och snabb affär när jag köpte min 1a! Trevlig bemötande av all personal jag varit i kontakt med!
    • Trädgårdsstaden
    2021-06-06
    Otroligt bra bemötande och serviceinriktad!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-06-03
    Sålt bostadsrätt! Mycket fint bemötande och ett aktivt arbete av Carl-Johan. Trots att budgivning drog igång över helgen så arbetade Carl-Johan med bud och förmedling på ett mycket proffsigt sätt, detta trots att vi inte förväntas oss att han faktiskt skulle ägna sin helg åt detta.
    • Södra Skogen
    2021-05-31
    Sålt min bostadsrätt i karlsborg och allt gick snabbt o smidigt är väldigt nöjd med Johanna på fastighetsbyrån.
  • sålde en tomt med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-05-23
    Väl utfört uppdrag med tomt-försäljningar.
    Mäklaren överträffade förväntningarna!
  • Eva-Lena E
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Norra Skogen
    2021-05-21
    Vi ska köpa en fastighet och våran mäklare Anders Ahlm är kunnig och framförallt som vi värdesätter väldigt trevlig och återkopplar nästan direkt med telefonsamtal el mail om man vill ha kontakt med honom. Man känner sig trygg och vet att inga frågor från oss är för "dumma" utan man får den informationen man behöver.
    Vid ett fastighets köp så är det en dyr & ett nervöst steg i livet men det känns "gött" att ha Anders med sig på resan.
    • Södra Skogen
    2021-05-18
    Johanna är en toppen mäklare som är jätte trevlig och mycket professionell. Hon gjorde upplevelsen av att köpa en bostad lätt och smidig. Vi kan varmt rekommendera Johanna som mäklare!