Fastighetsbyrån Tibro

Fastighetsbyrån Tibro

• BadgeElevenYears
Ring 0504-145 45 Dela

Här i Tibro hittar du Sveriges möbelcentrum, med massor av industrier på ett och samma ställe. Dessutom bor du nära naturen och mellan Vänern och Vättern. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på Stora Torget. Här finns erfarna mäklare som kännetecknas av engagemang, affärsmässighet och lokalkännedom. Vi hjälper till med både köp...

903 omdömen om Fastighetsbyrån Tibro

Sedan starten hos Reco 2013

Pär Urban J
Hörnebo

Trevlig, kunnig förtroendeingivande, tillmötesgående, lyhörd, effektiv.

Christoffer K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Södra Skogen

Professionellt och vänligt bemötande. Är mycket transparent och tydlig genom hela uppdraget. Mycket uppskattad mäklare.

Maria E
Centrum

Tommy är grym! smidig och lätt i kommunikationen 👍🏼

Jennifer D
Borrbäck

Fick ett fantastiskt bra bemötande av Fredrik. Väldigt hjälpsam och proffsig. Rekommenderar varmt!

Tomas S
Centrum

Tommy gav ett bra intryck och va behjälplig med det vi efterfrågade.

Mikael K
Hörnebo

Ödmjuk och trevlig, han kan den lokala marknaden bra. Han uttrycker sig bra i tal och skrift vilket ger ett förtroende. Affären blir aldrig forcerad som det lätt blir hos vissa mäklare. Den bästa mäklaren vi har träffat på hitintills.

Jill R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Bra bemötande, jag hade inte så stor förväntningar, men gott mäklarjobb. Köp av kvarnvägen 3b gick fort och smidigt.

Eva K
Hörnebo

Kunnig och lyhörd Han är trevlig och hjälpsam mot både köpare och säljare

Markus B
Borrbäck

Mycket proffsigt och mänskligt bemötande. Hållit oss uppdaterade under hela processen och fått oss att känna oss trygga. Alla rätt.

Rebecca L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Tack vare hans erfarenhet och kontaktnät blev det en väldigt smidig och snabb affär. Bara positivt att säga om honom.

Niklas F

Proffsig Påläst Trevlig Hjälpsam

Helena K
Södra Skogen

Blev väldigt bra bemöt Jag hade förväntning på en bra visning och det levde han upp till Från en snabbvisning till ett snabbt köp och väldigt trevligt bemötande

Ahmad Kamal Rashid R
Södra Skogen

Det har gått väldigt smidigt att sälja lägenheten, alla medarbetare på fastighetsbyrån har varit lösningsorienterade och flexibla. Jag har fått allt stöd jag behövt under processen.

Beatrice S
Centrum

Kunnig och tillmötesgående. Stor erfarenhet.

Emil S
Centrum

Trevlig och lätt att jobba med! Kan rekommenderas!

Carina M
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Norra Skogen

Vi blev väldigt väl bemötta av mäklaren som motsvarade våra förväntningar. Vi har ju letat bostad ett tag och Johanna har varit tåmodig och hjälpsam hela tiden. Nu träffade vi mitt i prick gällande Porsstigen 28 och är väldigt nöjda med den hjälp vi har fått så här långt.

Stefan M
Norra Skogen

En proffsmäklare. Hon ger ett mycket professionellt intryck och har varit mycket hjälpsam med allt från frågor, visningar och detaljer i samband med husköp till kontrakt. Stor kompetens, lokalkännedom och ett i allt trevligt bemötande. Hon kan verkligen sina saker och hon är noggrann, något jag värderar mycket högt.

Jeanette P
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Norra Skogen

Johanna har ett proffsigt bemötande, jag har både varit säljare och köpare där Johanna varit mäklare. Min försäljning gick smidigt och jag tycker att hon varit lyhörd och anpassat takten efter mitt behov. Bra råd och information under hela processen.

Anders C
Örlen

En mycket trevlig person, höll tät kontakt under hela processen och skapade trygghet hos mig som köpare

Jenny A
Örlen

Tommy var det självklara valet när jag skulle sälja mitt fritidshus och han levde upp till mina högt ställda förväntningar. Han var flexibel med visningstider för alla som ville titta och han återkopplade kontinuerligt till mig om hur det gick. Tommy är förtroendeingivande och professionell och jag kommer självklart att anlita honom igen!

Marcus G
Norra Skogen

Bästa mäklaren vi har varit i kontakt med. Väldigt trevlig och professionell.

Jesper L
Södra Skogen

Alltid trevlig och väldigt hjälpsam! Jag hade inte några förväntningar då det är första gången jag säljer en bostad men va nöjd med hjälpen och stödet jag fick vid köpet och därför valde Carl-Johan igen. Ångrar mig inte.

Ebbe J
Landsbygd Norra

För oss var det självklart att anlita Johanna när vi bestämt oss för att sälja vårt ”smultronställe ” Det var ju inte första gången, då vi både köpt och sålt fastigheter och samarbetat, samt den blandning av lättsamhet och proffessionalitet som hon besitter och har skött affären uppskattar jag verkligen ! Mvh EbbeJohansson

Johan A
Landsbygd Norra

Fixade snabbt fram en visning och hade svar på allt

Veronika K
Mölltorp

Ärlig, pålitlig och positiv. En mäklare som Inger förtroende..

Jussi Petteri R
Landsbygd Norra

Tydlig i kommunikation och duktig på att ta ner information till kundens nivå. Lyhörd!!

Beatrice S
Borrbäck

Bra och seriöst bemötande. Ordningsam och strukturerad. Lätt att få kontakt med.

Anna L
På Landet

Allting gick väldigt smidigt. Trevligt bemötande och ett personligt engagemang från Tommy. Supernöjd!

Annika L
Landsbygd Norra

Trevligt bemötande och återkom alltid då jag sökte henne!

Birgitta E
Hörnebo

Carl-Johan är lugn och trygg och inger ett förtroende. Hans bemötande upplevs seriöst och han är inte för "på" utan ger både köpare och säljare tid att själva reflektera. Kan varmt rekommendera honom!

Frida A
Hörnebo

Redan från start fick vi stort förtroende för Carl-Johan. Han upplevdes som seriös och han hade bra koll på båda området och objektet han sålde.

Hauke G
På Landet

Tommy is a super nice and calm guy! He is completely honest and takes his job seriously. We really liked the fact that he is easy to reach and usually responds within a very short time. It was such a luck, to have someone as helpful as Tommy at our side.

Per C
Landsbygd Norra

Utmärkt bemötande. Johanna gav snabba och tydliga svar. Entusiastisk men inte påträngande. Precis som en mäklare ska vara.

Helene H
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Borrbäck

Jag har bara positivt att säga om Fredrik! En mycket skicklig mäklare. Trygg, kompetent och har alltid ett trevligt bemötande. Jag skulle rekommendera honom till alla.

Göran A
Hanken

Skötte allt korrekt och återkopplade direkt, kan bara rekommendera.

Mikaela J
Hanken

En trevlig och engagerad mäklare som verkligen ser till vad som är bäst för kunden! Väldigt drivande! Helt enkelt toppen!!

Emil S
Borrbäck

Väldigt trevligt, tydligt och bra bemötande. Kan rekommenderas!

Anders L
Landsbygd Norra

Johanna upplevs lyhörd och lösningsorienterad, hon är även kommunikativ och låter båda säljare och köpare ta den tid som behövs för en trygg bostadsaffär.

Emelie J
Locketorp

Ett väldigt trevligt och professionellt bemötande som ledde till en trygg och smidig affär. Kan varmt rekomendera!

Sandra A
Landsbygd Norra

Väldigt mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda. Kunnig, serviceinriktads, noggrann och påläst. Kan varmt rekommendera henne.

Robin A
Häggetorp

Väldigt proffsig bemötande, pedagogisk, ödmjuk, kunnig och trevlig.

Johan B
Fagersanna / Ransberg

Carl-Johan har mycket proffsigt bemötande till kund och jag har uppskattat hans täta och bra dialog gällande försäljningen. Kan bara sammanfatta hela processen som mycket bra, enkelt och smidigt för mig som säljare.

Belinda Sofie D
Lundby

Trevlig och ärlig, självklart vill jag som säljare haft mer för huset och köparen garanterat mindre. Tommy gjorde ett bra jobb att förhandla upp priset åt mig , så att bodda parterna kände sig nöjda. Rekommenderar varmt Tommy Hallström om jag vet någon som går i köp eller säljar tankar.

Mariam T
Centrum

Han är jätte bra ,trävlig och förklara allt bra .

Iris C
Undenäs

Johanna hjälpte hela tiden med alla. Ibland var det inte så lätt med mig på grund av min svenska är dålig. Jag är tacksam för att Johanna tar hand om allt.

Pietro M
Centrum

Han var trevligt och han förklarade allt jätte bra 👍

Maj-Britt S
Viken

Jättetrevlig mäklare/som en god vän vi kom bra överens!! Löste alla problem hade svar på allt! Toppen!!

Staffan T
Viken

Har gjort många fastighetsaffärer Johanna är den absolut bästa.

Gunilla B
Hanken

Det har varit ett bra samarbete med Johanna Hon är tydlig och väldigt positiv Jag känner mej nöjd och positiv till att jag valde Johanna till min mäklare och försäljningen av mitt hus.

Christina B
Borrbäck

Återkopplar snabbt efter vår undran/fråga. . Ordentlig genomgång av köpekontraktet.