Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tibro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tibro

Fastighetsbyrån Tibro

St Torget 8, 543 30 Tibro — Visa karta

Här i Tibro hittar du Sveriges möbelcentrum, med massor av industrier på ett och samma ställe. Dessutom bor du nära naturen och mellan Vänern och Vättern. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på Stora Torget. Här finns erfarna mäklare som kännetecknas av engagemang, affärsmässighet och lokalkännedom. Vi hjälper till med både köp och försäljning!

Vare sig det är en villa, ett fritidshus eller en kommersiell fastighet du behöver i Tibro har vi koll på dina möjligheter. Vi utgår från att varje affär är unik och anpassar oss efter dina förutsättningar. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-17:00

• 2019-08-20

Ove S skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Försäljning av jordbruksfastighet

Mycket bra

Bra kontakt under processen, informerar fortlöpande.

Vi har fått bra förtroende för byrån, och personalen i sin helhet.
    Fortsätt framöver i offensivt syfte. Läs mer
  • 2019-08-19

Camilla P skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt sommarstuga. Trots det lilla objektet var Malin kanon! Proffsig, hjälpsam och trevlig! Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-08-16

Fredrik K skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt en villa.
    Bra service hela vägen.
    Trevlig och snabb respons. Läs mer
  • 2019-08-04

Björn A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt villa utanför tätbebyggt område.
    Lugn och kunnig mäklare Läs mer
  • 2019-07-25

Senudin A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi sålde vår lägenhet. Allt gick väldigt smidigt. Mycket fint bemötande och väldigt professionellt tillvägagångssätt från mäklarens sida. Mäklaren levde definitivt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-22

Kristina E skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt en villa och i samband med det även sålt min bostadsrätt.
    Mäklaren har alltid ett proffsigt sätt att bemöta men ändå på ett vänskapligt plan så man kände sig välkommen.
    Det har gått smidigt med båda affärerna tack vare att han alltid är tillgänglig. Toppenbra! Läs mer
  • 2019-07-07

Ulrika D skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    God och ärlig kommunikation under hela processen! Läs mer

Christina W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt ett hus i Hjo och flyttat från Strängnäs.
    jag kan bara sammanfatta allt med att vi väldigt nöjda med mäklarkontakten. allt ifrån när vi fick information om kommande försäljningar i Hjo, visning, budgivning och träffarna på banken. Läs mer

Anders W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köp av villa i Hjo. Mycket proffsigt bemötande. Engagerad, förstående mäklare som verkligen gjorde sitt bästa för att bemöta våra önskemål. Läs mer

Moa L skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt villa i Mölltorp via Malin, snabb och trevligt bemötande och affär. En sak (men gäller många mäklare över lag) energi deklarationen som fanns gäller ju i 10 år, förvisso, men energisystemet i huset är ju helt utbytt så den deklaration som fanns var ju helt orelevant, vilket vi påpekade och även säljaren höll med. Det ända mäklarn ville svara på det var att den var giltig i 10 år. Läs mer
  • 2019-06-28

Stefan B skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    villaförsäljning

Toppen trevligt bemötande.En duktig och kunnig mäklare som jag gärna rekomenderar till andra. Läs mer
  • 2019-06-20

Bengt S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik hjälpte oss att sälja vår fastighet. Han är trevlig, kompetent och känner marknaden väl. Genom sitt förtroendeingivande sätt skapar han en lugn affär. Vi trodde nog inte att vår fastighet skulle visa sig vara så attraktiv som den blev genom bra marknadsföring och väl genomförda visningar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-12

Sofia H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt ett hus i Hjo och blev bemött både professionellt och trevligt. Allt gick smidigt och vi fick alltid svar snabbt på frågor som vi hade. Malin var serviceminded och vänlig.
    Malin mötte våra förväntningar och vi är glada för köpet vi har gjort.
    Med vänliga hälsningar,
    Sofia Hallström Läs mer
  • Anna J

2019-06-11

Anna J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Såld villa, vi blev bemötta utmärkt. Ja, mäklaren levde upp till förväntningarna. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-06-10

Marie B skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har sålt ett enplanshus. Försäljningen gick bra och vi fick bra service och blev bra bemötta. Läs mer
  • 2019-05-26

Toni S skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemötande och väl planerat inför försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-24

Martina E skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt Nolgatan 12 i Hjo.

Mycket nöjda med Fredrik som mäklade. Kunnig om objektet vid visning, och bra kommunikation under budgivning och vid kontraktskrivning. Läs mer
  • 2019-05-20

Anna O skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Carl-Johan Larsson är en perfekt mäklare. Han lotsade oss genom försäljningsprocessen på ett utmärkt vis. Vi hade inte kunnat få ett mer professionellt och seriöst bemötande. Läs mer
  • 2019-05-17

Bengt O skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Carl-Johan Larsson har ett bemötande som snabbt inger ett förtroende. Både för mig som säljare och som jag uppfattat det även hos köparen. Detta är en av de viktigaste egenskaperna hos en mäklare.
    Först hörde vi talas om Carl-Johan trevliga sätt genom en bekant som varit intresserad av att köpa en fastighet. Därför var vi tacksamma att han tog sig an vår försäljning av en fastighet med två lägenheter. Detta uppdrag har Carl-Johan sedan genomfört på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-05-06

Staffan H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt ett fritidshus utanför Hjo. Försäljningen gick mycket smidigt. Hon hade ett bra bemötande. Läs mer
  • 2019-04-21

Peter Anders A skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt fastighet i Hjo.

Hon är mycket trevlig o visade vårt hus på ett bra sätt.

Huset blev sålt till ett högre pris än vad vi trodde vi skulle få. Snabb affär, visning till kontrakt på ca 3 dagar.

Vi valde Malin som mäklare för hon har sålt hus i Hjo till bra priser. En mäklare i medvind Läs mer
  • 2019-04-20

David Carl Gustaf C skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin är förtroendeingivande och vi fick ett mycket bra bemötande när vi skulle sälja vårt hus. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-20

Jonne C skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har sålt vår villa så snabbt som det bara går. Mäklaren var kunnig och vi fick direkt förtroende för henne. Hon var tydlig och korrekt.
    En bra erfarenhet att ha såld vårt första hus. Läs mer
  • Rasmus L

2019-03-25

Rasmus L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Om vår käre mäklare.

Under tiden vi hade honom när vi skulle köpa huset som var intressant för oss så var han väldigt svår att få kontakt med. Han verkade även vara lite tankspridd av sig när han inte hörde av sig på dagar som man tidigare hade kommit överens om. Då är det bra att dem har ett kontor med trevlig personal som hjälpte oss att få kontakt med honom.

Så vi fick vänta en hel del och det kändes som att det drog ut på tiden lite väl länge innan vi fick något konkret bemötande från mäklaren trots att vi hade lagt ett bud på huset. Men det gjorde inte så mycket när vi var två som väntade och kunde använde all den lediga tiden till en massa mys istället.

Det hela slutade bra till slut och nu är vi jättenöjda med huset som vi köpt. Det hela kunde ha gått smidigare men det är inte lika viktigt då vi förhoppningsvis inte kommer flytta snart igen och behöver gå igenom det här igen.
  • 2019-03-04

Victoria S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Ett trevligt bemötande, där frågor blev besvarade. Hade tät kontakt och uppdaterade mig som köpare kring affären.
    Är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-02-28

Cazzandra J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt. Förklarar saker mycket bra.
    Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-02-28

Lena L skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en trerummare i Karlsborg. Carl-Johan Larsson har agerat professionellt och sakligt. Han har haft ett naturligt och trevligt och bemötande - utan att vara det minsta tillgjord eller "övertrevlig".
    Carl-Johan Larsson har gett snabb återkoppling på frågor och varit lätt att få kontakt med - främst via sms.
    Att min lägenhet såldes strax under utgångspris kan inte han lastas för. Detta var mitt beslut - vid en tidpunkt då säljarens marknad blivit något sämre än tidigare. Läs mer
  • 2019-02-27

Noa w skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte min första lägenhet på ett snabbt och smidigt sätt. Professionell och väldigt hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2019-02-21

Annelie V skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Enkel att ha och göra med. Tydliga och snabba besked. Hjälpsam. Läs mer
  • 2019-02-21

Roger S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt lägenhet, han förklarade processen väl då det var min första försäljning.
    I slutändan fick jag mer än jag trott så jag är nöjd, utan anmärkning. Läs mer
  • Hampus T

2019-02-20

Hampus T skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt en 3:a i Tibro och köpt en 2:a i Skövde. Jag är mycket nöjd med Carl-Johan som bemötte mig väl och var snabb med återkoppling och råd. Läs mer
  • 2019-02-20

Hampus T skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt en 3:a i Tibro och Köpt en 2:a i Skövde. Jag är mycket nöjd med min mäklare, 5/5👍🏻 Läs mer
  • 2019-02-20

Connor H skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Toppen bemötande, väldigt hjälpsam och mån om att göra ett bra jobb och alla nöjda.

Förväntningar bemöttas likväl.

Köpte lägenhet då Carl-Johan var mäklare och var lika bra och smidigt då som när han hjälpte mig sälja samma bostad några år senare.

Superbra jobb och absolut att rekommendera vidare till andra.

Mvh Connor Läs mer
  • 2019-02-19

Peter S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Trevligt bemötande. Informativ. Läs mer
  • Antonia L

2019-02-14

Antonia L skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    När jag och min man skulle sälja vår lägenhet var det självklart för oss att ge Carl-Johan uppdraget! Vi kände direkt förtroende för Carl-Johan, som från allra första stund visat stor lyhördhet och respekt för oss som kunder. Carl-Johan är pedagogisk och besitter en oerhörd yrkesskicklighet som mäklare! Han är mycket professionell och förmedlar samtidigt alltid ett personligt bemötande. Han ser dig som kund! Vi kan varmt rekommendera Carl-Johan till framtida potentiella säljare och köpare!

Antonia och Nicklas Lagerin Läs mer
  • 2019-02-14

Josefin M skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Lyhörd noggrann kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-02-12

Ann-Marie J skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi sålde en trea i södra skogen. Det var lite trögt just då, men Malin fixade visning o extra visning.
    Vi tyckte Malin levde upp till våra förväntningar väldigt bra. Läs mer
  • 2019-01-27

Ida F skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Proffsigt bemötande. Trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2019-01-24

Eva C skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Bra och kunnig mäklare. Inte för påstridig, lugn och behaglig att prata med. Läs mer
  • 2019-01-14

Malin L skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt lägenhet, bra kontakt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan N

2019-01-12

Johan N skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte ett mindre hus via Carl-Johan. Är mycket nöjd med Carl-Johans insats genom hela processen. Proffsigt, seriöst och på samma gång personligt. Kan varmt rekommendera honom till andra som går i köp/sälj-tankar. Mvh Johan Läs mer
  • 2018-12-27

Anna I skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt lägenhet i Hjo. Bra bemötande, trevlig och kunnig. Bra tillgänglighet på telefon. Gjorde väldigt gott intryck. Läs mer
  • 2018-12-10

Christian W skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt vårat hus. Mäklaren har gjort ett fantastiskt bra jobb. Fredrik uppfyllde alla våra förväntningar och skulle anlita han igen. Och kommer verkligen rekommendera Fredrik till övriga nära och kära. Läs mer
  • Carl A

2018-12-06

Carl A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Blev bemött på absolut bästa sätt av mäklaren. Helt fantastisk person !

Vi hade inga förväntningar alls då vi försökt sälja huset med annan mäklare.
    Fredrik bevisa motsatsen och vi är otroligt glada över att ha jobbat med honom !

Finns inget mer att säga att det är en kanonmänniska och en riktigt professionell mäklare. Läs mer
  • 2018-11-30

Anders M skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Trevlig och kunnig mäklare. Han kan bostadsmarknaden bra och gör sitt yttersta för att sälja bostaden. Läs mer
  • Thomas B

2018-11-30

Thomas B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Tydlig och informativ
    Noggrann i sina genomgångar
    Trevlig i sitt bemötande, professionell helt enkel👍🙂 Läs mer
  • 2018-11-23

Stefan K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Beim Verkauf unseres Hauses wurden wir von Anfang bis zum Abschluss sehr gut beraten und jederzeit über den Status informiert. Carl-Johan Larsson war ein sehr freundlicher aber unaufdringlicher Makler, den wir gerne weiter empfehlen würden.
    Tack så mycket. Läs mer
  • 2018-11-20

Joakim B skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Carl-Johan upplever vi som proffsig, ödmjuk och välpåläst. Vi upplever att ser båda parters intressen i affären och är en god representant för mäklarkåren. Läs mer
  • 2018-11-16

Alexandra J skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi köpte ett hus som Fredrik hade hand om och han sålde även vårt hus. Han skötte det hela riktigt bra. Det var lätt att få kontakt med honom och han svarade på alla frågor man hade. Väldigt kompetent i sitt yrke. Rekommenderar honom till andra som ska köpa eller sälja bostad. Vi är supernöjda. Tack så mycket för all hjälp Fredrik :) Läs mer

St Torget 8, 543 30 Tibro