Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tibro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tibro

Fastighetsbyrån Tibro

St Torget 8, 543 30 Tibro — Visa karta

Här i Tibro hittar du Sveriges möbelcentrum, med massor av industrier på ett och samma ställe. Dessutom bor du nära naturen och mellan Vänern och Vättern. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på Stora Torget. Här finns erfarna mäklare som kännetecknas av engagemang, affärsmässighet och lokalkännedom. Vi hjälper till med både köp och försäljning!

Vare sig det är en villa, ett fritidshus eller en kommersiell fastighet du behöver i Tibro har vi koll på dina möjligheter. Vi utgår från att varje affär är unik och anpassar oss efter dina förutsättningar. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 316 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tibro

• Joakim B skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Carl-Johan upplever vi som proffsig, ödmjuk och välpåläst. Vi upplever att ser båda parters intressen i affären och är en god representant för mäklarkåren. Läs mer
  • Maija E
    Maija E skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Blev väldigt trevligt bemött av min mäklare, fick genast ett fint förtroende för henne och kände att hon sköte allt på bästa sätt, som jag ville. Högsta betyg till Maria. Trygg och väldigt förtroendeingivande. Läs mer
  • Alexandra J skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi köpte ett hus som Fredrik hade hand om och han sålde även vårt hus. Han skötte det hela riktigt bra. Det var lätt att få kontakt med honom och han svarade på alla frågor man hade. Väldigt kompetent i sitt yrke. Rekommenderar honom till andra som ska köpa eller sälja bostad. Vi är supernöjda. Tack så mycket för all hjälp Fredrik :) Läs mer
  • Rolf P skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Väldigt noggrann, tydlig i sin kommunikation. Lättillgänglig, snabb med svar.
    Vi köpte en mindre hyresfastighet.
    Mycket trevlig. Läs mer
  • Caroline T skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Mycket hjälpsam och professionell! Helnöjd med allt Läs mer
  • Ulf E skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Försäljning av fritidshus.Bra visning .Bra kontakt med säljare .Affären skött på bästa vis
    Ulf o Lotta Läs mer
  • Magnus J skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Sålde en etta.
    Hur bra som helst.
    Hade inga direkt förväntningar.
    Mäklaren skötte sig hur bra som helst. Informerade hela tiden vad som hände o läget. Läs mer
  • Filip S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi är väldigt nöjda med Fredriks jobb och kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Claes E skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har både köpt och sålt bostadsrätt där Maria har varit mäklare. Hon har agerat professionellt. Vid försäljningen har hon arbetat hårt och tålmodigt och har därigenom lyckats få igenom en lyckad affär. Har alltid blivit bemött på ett positivt och professionellt sätt. Det ihop med Marias arbetsinsats har jag uppskattat.

Jag kan varmt rekommendera Maria som mäklare 👍! Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Han var ärlig och noggrann och lyssnade på både mig
    och kunden.
    Jag kan verkligen rekommendera honom för en annan kund.
    Han sålde vår fastighet. Läs mer
  • Daniel W skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Vi har köpt ett stationshus i korsberga.
    Bemötandet har varit bra och Therese har svarat eller tagit reda på svaren på våra frågor.
    Mina förväntningar är att mäklaren gör sitt jobb, har ett bra bemötande och svarar på mina frågor och det gjorde Therese. Läs mer
  • Anna L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Lugnt och professionellt bemötande. Jag är mkt nöjd.

MVH
    Anna Lindvall Läs mer
  • Birgitta A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt ett fritidshus. Mäklaren har gett ett seriöst intryck, lättsam och trevlig.
    Mäklaren har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Gudni H skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Proffsigt bemötande. Kom alltid förberedd och påläst till alla möten. Läs mer
  • Astrid G skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Jag har sålt min villa i Karlsborg. Therese Ahlner var en mycket kunnig mäklare. Trevlig och mjuk till sättet. Rekommenderar henne varmt till andra kunder. Läs mer
  • Maria L skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt en villa med renoveringsbehov.
    Tillmötesgående och seriös mäklare.
    Var noggrann vid genomgång av alla formalia och underskrift av papper osv.
    Trevlig! Läs mer
  • Elena B skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte vårt första hus med Maria som mäklare och allt har gått som smort. Väldigt fint och proffsigt bemötande samt att hon tog reda på alla frågor vi hade 🌸 Läs mer
  • Åse P skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Både köpt och sålt via mäklaren. Mycket nöjd. Både personlig och professionell i sitt bemötande. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har både köpt och sålt.
    C-J är kunnig, proffsig och väldigt serviceinriktad.
    Vi är väldigt nöjda på alla plan!! Läs mer
  • Robin R skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Bara positivt.
    Bra kontakt.

Villa Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    sålt bostadsrätt,mycket trevligt och proffsigt bemötande.lägenheten såldes snabbt som vi hade hoppats på. Läs mer
  • Izabell H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemötande och fanns alltid tillgänglig för frågor. Vi köpte vårt första hus genom Fredrik och är mycket nöjda med mäklare och hus. Läs mer
  • Jennifer E skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Trevlig och väldigt nöjda med våran fastighetsaffär Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt radhus/villa i Hjo. Blev väl bemött av mäklaren, kunnig och hade stort intresse för att göra kund nöjd. Dock var han svår att nå under resans gång Läs mer
  • Miguel Angel M skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Carl-Johan hjälp oss mycket efter vi befinner oss i Spanien. Han är väldigt duktig om sitt jobb, och information alltid var fram Läs mer
  • Gull-Britt L skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Therese är mycket trevlig och professionell. Tydlig vad som gällde under hela processen. Hjälpsam och det var tryggt att veta att hon skötte visningarna av huset. Läs mer
  • Karina M skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Carl-Johan såg till att vi fick ett bra slutbud trots att vinnande budgivare hoppade av. Läs mer
  • Jenny O skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Köpt ett litet hus med renoveringsbehov. Bra bemötande från Therese och mycket hjälpsam. Läs mer
  • Kent L skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    vf i Tibro. Carl-Johan har visat ett förstklassigt bemötande och varit alltigenom professionell. Han har överträffat våra förväntningar! Vi kan varmt rekommendera Carl-Johans tjänster till andra. Läs mer
  • Monica W skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Jag har sålt min sommarstuga i Örlen.
    Therese har sköt sig mycket bra då det var besvärligt att sälja den första gången, men den andra gången vi försökte gick det jätte bra. Hon jobbade ihärdigt vid försöken att sälja stugan.
    Jag är mycket belåten med Therese. Läs mer
  • Stefan
    Stefan skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Trevlig, saklig och snabb. Väldigt positiv erfarenhet! Läs mer
  • Kornelija V skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Allt blev som planerat och jag var jättenöjd med min mäklare Therese. Hon skötte sitt jobb på hög nivå. Läs mer
  • Margareta S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Trevligt bemötande, seriöst intryck, bra resultat Läs mer
  • Eva A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt bostad. Bästa tänkbara kontakt och bemötande. Läs mer
  • Björn N skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hej Maria är glad och trevligger hon kan sitt jobb hon har hjälpt mig att sälaga. Min bostadsnätet hon hjälpyr mLG på ett bra.sätt jag ger henne högsta betyg mvh björn Läs mer
  • Marita G skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Har sålt en villa. Priset blev högre än utgångspriset!👍 Therese ordnade med det mesta vilket var jätteskönt.
    Man kände sig alltid uppdaterad då hon ofta hörde av sig via telefon, sms o mail.
    Allt gick väldigt smidigt o bra!!👍 Läs mer
  • Annika B skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Så här långt är det utmärkt. Men våra affärer är inte avslutade! Läs mer
  • Angelika B skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    I think that Carl-Johan did a good job! Läs mer
  • Felicia W skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    * Vi har köpt ett hus och sålt en lägenhet.
    * Blivit bemötta på ett mycket bra sätt.
    * Han levde upp till dem
    * Väldigt positiv och bra upplevelse Läs mer
  • Jan N skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Bra bemötande, håller vad hon lovat. Trevlig, lyhörd och ger bra och korrekt information. Kunnig. Läs mer
  • Mattias Å
    Mattias Å skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fick förmånen att träffa Fredrik vid fastighetsaffär där hans uppdrag var att upprätta köpekontrakt. Fredrik upplevdes kompetent, lugn och ingav stort förtroende. Jag kommer att rekommendera honom vidare och ett grattis till hans chef som får ha honom som anställd. Läs mer
  • Johan P skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Trevligt bemötande och bra kunskap om det mesta på ett hus.
    Snabb feedback på frågor. Läs mer
  • Therese I skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hon är väldigt trevlig. Övervärderade dock lägenheten mycket! Min egen värdering låg närmare än hennes! Sen fick man aldrig riktigt veta vad hon gjorde. Var så jag fick pressa henne att börja ta bud! Men det blev affär till slut så ändå okej! Läs mer
  • Linda S skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag är jättenöjd med det bemötande jag fick Läs mer
  • Karin J skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Hej! Jag har bara positiva erfarenheter av mina kontakter med Therese. Hon var alltid glad o positiv. Lätt att nå på telefon. Man blev alltid underrättad om hur gången var l de olika delarna. Ingenting var besvärligt. Hjärtligt Tack. Läs mer
  • Albin F skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Blev bemött med ödmjukhet och informerande svar. Hon levde upp väl till mina förväntningar och allt gick som det skulle. Är jättenöjd med Maria som mäklare och skulle kunna tänka mig att ta hjälp av henne igen om jag skulle behöva en mäklare. Läs mer
  • Grållebo Fastighets Ab G
    Grållebo Fastighets Ab G skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi upplevde i vår första kontakt en öppenhet och servicevilja som kändes äkta , vilket vi efter flertalet möten senare upplever på samma sätt. Tillmötesgående att ge upplysningar och ta reda på svar och återkopplar snarast. Ger ett förtroendefullt intryck som består. Trevlig att diskutera med.
    Med vänlig hälsning,
    Grållebo fastighets AB
    Esso och Lena Larsson Läs mer
  • Tobias J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Han var jättebra! Har haft kontakt med några olika men ingen var i närheten av honom. Bra bemötande, hjälpsam och trevlig Läs mer
  • Sebastian G skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Jag tycker att hon var en bra och trevlig tjej och hon gjorde att bra jobb 👌🏻 Läs mer
  • Caroline E skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Förtroendegivande och engagerad. Läs mer