John Ekblad
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är att man får göra människor lyckliga när de får köpa sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tycker man ska välja mig som mäklare för att jag har gott rykte och renommé. Väljer ni mig, väljer ni samtidigt en av Enköpings mest rekommenderade mäklare. Det ger er en professionell och trygg förmedling.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt mål är att man ska se mig som ofta tillgänglig för svar med alla typer av frågor. Jag har även en hel del byggnadsteknisk kunskap som jag ofta har stor fördel av. Jag brinner också för att göra andra nöjda före mig själv. Läs mer

Läs vad 153 Läs vad John Ekblad

• Mattias F sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-01-19

Haga
    När vi sålde vår bostadsrätt lotsade John oss igenom hela affären. Han var engagerad och proffsig och vår känsla var att han verkligen brydde sig! Läs mer
    2020-02-19 John E svarar Mattias F
    Kul att ni är nöjda Mattias! Ett bra samarbete ger alltid bra resultat! :)
  • Catarina F sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-01-17

Haga
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Johns bemötande under hela försäljningen av vår fastighet har varit superbra. John har varit väldigt tydlig och förklarat hur hela processen ska gå till. Vi har känt oss trygga hela vägen. John har också varit lätt att få kontakt med under hela tiden när vi haft frågor eller funderingar.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Fanny L köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-01-10

Centrum
    Köpt min förstalägenhet. Tyckte han var väldigt bra och informerande för mig som inte hade så bra koll. Trygg och välkomnande! Läs mer
  • Max G
    Max G köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-29

Galgvreten
    Erfaren försäljare med både bra känsla för affären och ett trevligt bemötande.
    Kan starkt rekommenderas vid köp och sälj av bostadsrätt. Läs mer
    John E gillar detta
  • Viktor B sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-15

Gånsta
    Som säljare vill man väl bara en sak - få sin lya såld. Det lyckades John med. Han är dessutom tydlig och trevlig.

Högsta betyg! Läs mer
    John E gillar detta
  • Lotta N köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-26

Enögla
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemött av mäklaren som gjorde det möjligt att se bostaden innan visning
    Hållt mig informerad i alla steg
    Bra bemötande, ordning och reda Läs mer
    2019-12-05 John E svarar Lotta N
    Tack för gott samarbete Lotta och att du hann flytta innan du skulle lämna ifrån dig huset. Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten nu. :)
  • Sonny J sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-25

Romberga
    Vi har sålt en 3:a och det blev väldigt bra. Det tog lite längre tid än vad vi hade tänkt oss men John gkorde ett bra jobb och vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-11-25 John E svarar Sonny J
    Tack Sonny! Bra fixat inför visningarna! Ha det gott.
  • Arne Mauritz F sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-20

Korsängen
    Mycket tydlig, saklig och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-11-23 John E svarar Arne Mauritz F
    Tack för att jag fick hjälpa er. En snabb försäljning minst sagt.
  • Lotta S sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-06

Korsängen
    Sålt bostad.
    Då det varit trögt att sälja min bostad kom John in med ny energi och krafttag, tex med nya bilder på huset (ny fotograf samt inredare).
    Han återkopplade så fort han visste något och han jobbade på mycket bra. Det hände saker.
    Det känns även att han kan och förstår mycket om hus, som ger en trygg känsla.
    Är även väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2019-11-23 John E svarar Lotta S
    Hej Lotta! Stort tack för de fina orden. Tycker vårt samarbete gick galant i en motig marknad. Bra jobbat och all eloge till ditt engagemang!
  • Jörgen O sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-10-27

Lillkyrka
    Både köpt och sålt av John Ekblad, trevlig, kunnig och återkopplar alltid. har bara gott att säga. Läs mer
    2019-11-23 John E svarar Jörgen O
    Stort tack Jörgen för att jag fick hjälpa dig att både köpa och några år senare få sälja ditt fina hus igen. Hoppas Surahammarsborna välkomnar dig väl!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad