Läs vad 162 Läs vad John Ekblad

• 2021-01-03
    Väldigt bra hjälp när vi skulle sälja vår bostadsrätt. John höll oss uppdaterade och vi kändes oss trygga under hela proceduren. Rekommenderas starkt!
    Malin E
    • 4:a
    • 99.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Malin för de fina orden! Kul att ni nu får planera flytten fullt ut! 😁😁

• 2020-11-17
    Sålt en villa

John är en mäklare med stort engagemang som man får
    förtroende för .
    Roger L
    • 117.0 m²
    • Lillkyrka
    sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kul att ni är nöjda Roger! Hoppas ni får en fin jul! :)

• 2020-10-29
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande, seriös och proffsig i sitt arbete. Bra priser.
    Nina P
    • 3:a
    • 66.0 m²
    • Bredsand
    sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack för de fina orden Nina! Ha det så fint nu så får vi försöka hitta en fin vill åt er! =)

• 2020-06-15
    John har varit riktig duktig och hjälpsam.
    Det jag tycker om John är att han är ärlig, och kommer säga vad han tycker. Han försöker inte bara sälja bostaden, utan vill verkligen att vi som köpare ska vara nöjda och att vi vet om allt som kan följa med köpet. Kan sitt jobb!
    Dzana M
    • 160.0 m²
    • Romberga
    köpte sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Dzana för att du skrev de fina raderna. Kul att ni känner er nöjda. Ska verkligen bli kul och se hur ni får till huset när ni satt er prägel. 😁 Ha en toppenfin sommar!

• 2020-04-24
    han var trevlig, informativ och upplevdes som kunnig.
    Barbro T
    • 71.0 m²
    • Ekolsund
    köpte sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack för att du gick in och skrev denna rad Barbro och kul att ni fick köpa ert eget hus i Ekolsund.

• 2020-04-05
    Trevlig och kunnig mäklare. Arbetar proaktivt med energi för att hitta bra lösningar
    Marcus S
    • 130.0 m²
    • Gånsta
    sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack för de fina orden Marcus! Hoppas allt går prima nu när ni bygger nytt hus. =)

• 2020-04-05
    Jag har köpt en lägenhet i Enköping och hade John Ekblad som mäklare. Jag är mycket nöjd med hans insatser generellt och framför allt hans vilja och förmåga att hitta lösningar i köpeprocessen då jag bodde 24 mil från Enköping.

Viola Norrbin
    Viola N
    • 2:a
    • 65.0 m²
    • Västerleden
    köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Viola och Välkommen till oss i Enköping! Din nya hemstad.

• 2020-03-23
    John sålde vår grannes hus i somras och jag fick ett gott intryck utav honom när jag var på visning och kontaktade honom när vi skulle sälja vår lilla villa.
    John har under pågående försäljning varit hjälpsam, positiv och informativ.
    Vi är supernöjda och skulle gärna rekommendera honom till andra som ska sälja eller köpa sin bostad.
    Karl G
    • 71.0 m²
    • Ekolsund
    sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Vi fick till ett gott samarbete och en stor eloge till er som fick till så fint till visningarna, trots högsäsong på era jobb! 👌

• 2020-02-29
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Jag köpte en villa genom John Ekblad.

När man letar efter nytt hus åker man runt på flertalet olika husvisningar och träffar på en mängd olika mäklare. De flesta väldigt trevliga men sen finns det vissa som är mindre trevliga. Där väljer man att inte gå vidare med affären även om huset man var intresserad av var helt okej.
    Jakob E
    • 115.0 m²
  • 2020-01-19
    När vi sålde vår bostadsrätt lotsade John oss igenom hela affären. Han var engagerad och proffsig och vår känsla var att han verkligen brydde sig!
    Mattias F
    • 5:a
    • 125.5 m²
    • Haga
    sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kul att ni är nöjda Mattias! Ett bra samarbete ger alltid bra resultat! :)