John Ekblad
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är att man får göra människor lyckliga när de får köpa sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tycker man ska välja mig som mäklare för att jag har gott rykte och renommé. Väljer ni mig, väljer ni samtidigt en av Enköpings mest rekommenderade mäklare. Det ger er en professionell och trygg förmedling.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt mål är att man ska se mig som ofta tillgänglig för svar med alla typer av frågor. Jag har även en hel del byggnadsteknisk kunskap som jag ofta har stor fördel av. Jag brinner också för att göra andra nöjda före mig själv. Läs mer

Läs vad 117 Läs vad John Ekblad

• Petra D köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-05-19

Västerleden
    John är trevlig och duktig mäklare! Läs mer
    2019-05-19 John E svarar Petra D
    Tack Petra! Hoppas du ska trivas bra i din ding nya lägenhet! 😁
  • Victoria S köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-04-05

S:t Ilian
    Kort sammanfattning av mitt bostadsköp, jag upplevde en smidig och effektiv affär, John är engagerad i sitt yrke och serviceminded som person vilket jag uppskattade otroligt mycket genom mitt köp. Läs mer
    John E gillar detta
  • Can B sålde en tomt med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-04-03

Vi har sålt en tomt, det gick lite tid men ändå bra Läs mer
    John E gillar detta
  • Annika S sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-03-31

S:t Ilian
    Både köpt och sålt samma bostadsrätt med hjälp av samma mäklare, kunde inte ha blivit bättre.
    Det är viktigt med ett bra bemötande, någon som är lyhörd och som kan se potentiell köpare.
    Jag kan varmt rekommendera John för detta uppdrag! Läs mer
    2019-04-03 John E svarar Annika S
    Tack Annika för de fina orden! Hoppas du ska trivas bra i huset intill ditt gamla. =)
  • Christina L sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-03-22

Västerleden
    Köpt lägenhet och sålt lägenhet.
    Mycket trevligt och sakligt bemötande. Allt har fungerat perfekt.
    Kan inte bli bättre. Läs mer
  • Linnéa H
    Linnéa H sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-03-06

S:t Ilian
    Jag är väldigt nöjd med min mäklare när jag sålde min lägenhet i Enköping. Det va bra bemötande från första början och jag rekommenderar John Ekblad varmt! Läs mer
    2019-03-06 John E svarar Linnéa H
    Hej Linnea! Kul att du är nöjd med försäljningen och min kontakt. Hoppas jag får anledning att hjälpa dig framöver så jag får en femma i betyg nästa gång. =)
  • Pia B
    Pia B sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-02-21

Torstuna
    Otroligt duktig, bra bemötande, lyssnande och inte puscande. Vilket var bra då det var ett hus som jag lagt ner mycket kärlek i och behövde tid på mig att bestämma mig för att sälja.
    Hans öppenhet i hela processen var härligt befriat från säljsnacket. Vilket gjorde att jag kännde mig trygg. Läs mer
    2019-03-06 John E svarar Pia B
    Tack Pia för den fina kontakten under försäljningen. Jätteroligt att sälja ditt omåttligt charmiga hus på landet! =)
  • Gunnar B köpte sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-02-19

Skolsta
    köpte en villa på landet där John var ansvarig mäklare.
    John var väldigt bra att ha att göra med, hade full koll och lät oss känna oss trygga i vårt köp.
    Kan verkligen rekomendera John och hela fastighetsbyrån i enköping. Läs mer
    2019-02-20 John E svarar Gunnar B
    Så roligt att hjälpa er köpa ert drömhus och att vi fick hjälpa till och sälja ert tidigare boende. Ni måste skicka en bild på er fest i sommar ute i huset! Kommer bli magiskt!
  • Peter S sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-02-19

Sålde vår villa med John.
    Proffsigt och seriöst bemötande från första mötet.
    Bra återkoppling under hela processen.
    Kan starkt rekommendera John och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-02-19 John E svarar Peter S
    Peter! Tack för recommendation. Hoppas vi får anledning att träffas i samma eller fler sammanhang framöver!
  • Amanda S sålde sin bostad med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-11-28

Vi sålde vårat hus med John! Vi var lite oroliga hur det skulle gå pga hur osäker marknaden var.. John var grym och höll oss lugna och uppdaterade under hela processen! Vi är så nöjda med resultatet och kunde inte ha önskat oss en bättre försäljning! Läs mer
    2019-02-19 John E svarar Amanda S
    Tack Amanda för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Efter bra teamwork fick vi ihop något väldigt bra! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad