John Ekblad
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är att man får göra människor lyckliga när de får köpa sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tycker man ska välja mig som mäklare för att jag har gott rykte och renommé. Väljer ni mig, väljer ni samtidigt en av Enköpings mest rekommenderade mäklare. Det ger er en professionell och trygg förmedling.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt mål är att man ska se mig som ofta tillgänglig för svar med alla typer av frågor. Jag har även en hel del byggnadsteknisk kunskap som jag ofta har stor fördel av. Jag brinner också för att göra andra nöjda före mig själv. Läs mer

Läs vad 108 kunder tycker om John Ekblad

• Amanda S sålde sin bostad med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-11-28

Vi sålde vårat hus med John! Vi var lite oroliga hur det skulle gå pga hur osäker marknaden var.. John var grym och höll oss lugna och uppdaterade under hela processen! Vi är så nöjda med resultatet och kunde inte ha önskat oss en bättre försäljning! Läs mer
  • Ronja N sålde sin bostad med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-11-04

Jag har sålt min första lägenhet och anlitade John som mäklare. John är professionell och lättsam. Han fick försäljningen att kännas som en väldigt enkel process och tog ner mig på jorden när jag kände mig nervös över att den inte skulle bli såld. Supernöjd! Läs mer
    2018-11-04 John E svarar Ronja N
    Tack Ronja! Vi samarbetade bra i försäljningen och det ger ofta bra resultat. Ha det så bra nu! 😁
  • Anna S
    Anna S sålde sin bostad med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-10-23

John hjälpte oss att sälja vår lhg i centrala Enköping. Det var kärvt på marknaden men John höll modet uppe, även på oss och lägenheten blev såld med gott resultat. Läs mer
    2018-10-26 John E svarar Anna S
    Tack för ett gott samarbete Anna och Lasse ! Hoppas ni ska trivas ute i Haga. :)
  • Anne-charlotte E
    Anne-charlotte E sålde sin bostad med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-10-23

Haft John vid försäljning av min sons lägenhet samt vid försäljning av mitt radhus! Alla kontakter har skett smidigt och på bästa sätt.
    Alltid lätt att få tag i och tillmötesgående! Läs mer
    2018-10-23 John E svarar Anne-charlotte E
    Tack Lotta för gott samarbete! Njut nu tillsammans med hundarna ute på landet med en god kopp kaffe i höstsolen! :)
  • Kent S köpte sin bostad med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-09-17

Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande.Kunnig.
    Kunnig.
    Mycket bra som helhet. Läs mer
  • Therese L
    Therese L sålde sin bostad med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-09-15

Vi sålde vår bostadsrätt och fick även hjälp med kontraktsskrivning till vårt hus.
    Proffesionellt bemötande och alltid snabb på att svara på våra funderingar och ge tips och råd. Vi har varit nöjda i alla ärenden vi haft med John. Trevlig, kunnig och professionell sammanfattar det hela. Läs mer
  • Stefan A sålde sin bostad med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-09-12

Sålde en lägenhet på västerleden i all hast då en liten svacka svepte förbi men John höll huvudet kallt och ingav förtroende redan från början. Bra genomgång vad som skulle göras och löpande support. Hann aldrig bli orolig och sålde i tid och jag flyttade in i min nya bostad och det blev en perfekt övergång. En mästare på sitt jobb och allt som återstår är den tråkiga delen när vinstskatten skall betalas och som John naturligtvis skall hjälpa mig med. All heder till ett bra jobb.

Mvh Stefan Asp Läs mer
  • Johan L köpte sin bostad med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-09-12

Köpte Husby-Sjutolfts-Viggeby 4. Tycker att John gav ett mycket seriöst intryck och levde upp till alla förväntningar som man som köper kan ha på en mäklare. Läs mer
  • Linda Mari S sålde sin bostad med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-09-12

Bra stöd och på alla vis varit hjälpsam i försäljning av min villa.
    Det har varit särskilda omständigheter under processen vilket i detta visat på vilken klippa John är!! Läs mer
  • Jens J köpte sin bostad med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-09-12

Köpte ett radhus i Enköping och är genomgående otroligt nöjda. Hela vägen från visning till genomförd affär. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad