John Ekblad

John Ekblad

John Ekblad är mäklare på Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad har varit registrerad mäklare sedan 2013-09. John Ekblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 4.9. John Ekblad har haft 33 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är att man får göra människor lyckliga när de får köpa sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tycker man ska välja mig som mäklare för att jag har gott rykte och renommé. Väljer ni mig, väljer ni samtidigt en av Enköpings mest rekommenderade mäklare. Det ger er en professionell och trygg förmedling.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt mål är att man ska se mig som ofta tillgänglig för svar med alla typer av frågor. Jag har även en hel del byggnadsteknisk kunskap som jag ofta har stor fördel av. Jag brinner också för att göra andra nöjda före mig själv.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 219 Läs vad John Ekblad

• Skolsta
    2022-09-29 Verifierad kund
    Vi har både sålt och köpt fastighet med hjälp av John och är mycket nöjda. Proffesionellt bemötande och alltid snabba, ärliga och raka svar på frågor och funderingar. Med John känner man sig i trygga händer både som säljare och köpare.
    • Skolsta
    2022-09-28 Verifierad kund
    Vi kom i kontakt med John när vi köpte ett hus. Under hela processen har John varit professionell, lyhörd och hjälpsam. Han hade god kunskap om huset, tidigare fastighetstransaktioner och hur man bäst tar hand om fastigheten efter köpet. Detta, trots att vi var köparna i affären. Han sydde ihop allt bra och har lämnat både oss och, till synes, säljarna nöjda. Kan varmt rekommendera John som mäklare i Enköpings-trakten.
    • Korsängen
    2022-09-27 Verifierad kund
    John upplevs som noggrann och seriös, men också mycket trevlig.
    • Gånsta
    2022-09-26 Verifierad kund
    Genuin mäklare med god insikt i marknaden. Bra bollplank under pågående försäljning. Rekommenderar John!
    • Örsundsbro
    2022-09-11 Verifierad kund
    På ett bra sätt.
    Vi hade förväntningar och sälja fort men så blev det inte.
    Svår tid och sälja men John Ekblad gjorde det bästa han kunde.
    • Korsängen
    2022-07-25 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera John Ekblad på fastighetsbyrån, Riktigt påläst, hjälpsam vid frågor och funderingar, gav oss gott om tid på visningen och sen dessutom snabb med återkoppling 😊
    • Hummelsta
    2022-07-11 Verifierad kund
    Bra
    Korrekt
    Proffsig .
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevligt och personligt bemötande på husvisning, vi fick mycket tid för frågor och funderingar som blev besvarade på ett tydligt och bra sätt. Snabb affär som också kändes tydlig, personlig och mycket professionell. Trevligt bemötande av alla på mäklarfirman. Vi känner oss trygga och nöjda som kunder.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Allt blev toppen och som vi tänkt, vi kände oss trygga genom hela resan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Haga
    2022-05-30 Verifierad kund
    John är väldigt trevlig och mycket professionell. Det fungerar alltid väldigt bra och han är tydlig i sin kommunikation och håller alltid vad hal lovar. Försäljningen av Natt och Dags Allé 15 gick över förväntningarna och vi är väldigt nöjda.