John Ekblad
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är att man får göra människor lyckliga när de får köpa sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tycker man ska välja mig som mäklare för att jag har gott rykte och renommé. Väljer ni mig, väljer ni samtidigt en av Enköpings mest rekommenderade mäklare. Det ger er en professionell och trygg förmedling.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt mål är att man ska se mig som ofta tillgänglig för svar med alla typer av frågor. Jag har även en hel del byggnadsteknisk kunskap som jag ofta har stor fördel av. Jag brinner också för att göra andra nöjda före mig själv. Läs mer

Läs vad 158 Läs vad John Ekblad

• Barbro T köpte sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-04-24

Ekolsund
    han var trevlig, informativ och upplevdes som kunnig. Läs mer
    2020-04-24 John E svarar Barbro T
    Tack för att du gick in och skrev denna rad Barbro och kul att ni fick köpa ert eget hus i Ekolsund.
  • Marcus S sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-04-05

Gånsta
    Trevlig och kunnig mäklare. Arbetar proaktivt med energi för att hitta bra lösningar Läs mer
    2020-04-24 John E svarar Marcus S
    Tack för de fina orden Marcus! Hoppas allt går prima nu när ni bygger nytt hus. =)
  • Viola N köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-04-05

Västerleden
    Jag har köpt en lägenhet i Enköping och hade John Ekblad som mäklare. Jag är mycket nöjd med hans insatser generellt och framför allt hans vilja och förmåga att hitta lösningar i köpeprocessen då jag bodde 24 mil från Enköping.

Viola Norrbin Läs mer
    2020-04-05 John E svarar Viola N
    Tack Viola och Välkommen till oss i Enköping! Din nya hemstad.
  • Karl G sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-03-23

Ekolsund
    John sålde vår grannes hus i somras och jag fick ett gott intryck utav honom när jag var på visning och kontaktade honom när vi skulle sälja vår lilla villa.
    John har under pågående försäljning varit hjälpsam, positiv och informativ.
    Vi är supernöjda och skulle gärna rekommendera honom till andra som ska sälja eller köpa sin bostad. Läs mer
    2020-04-05 John E svarar Karl G
    Tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Vi fick till ett gott samarbete och en stor eloge till er som fick till så fint till visningarna, trots högsäsong på era jobb! 👌
  • Jakob E köpte sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-02-29

Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Jag köpte en villa genom John Ekblad.

När man letar efter nytt hus åker man runt på flertalet olika husvisningar och träffar på en mängd olika mäklare. De flesta väldigt trevliga men sen finns det vissa som är mindre trevliga. Där väljer man att inte gå vidare med affären även om huset man var intresserad av var helt okej. Läs mer
  • Mattias F sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-01-19

5:a
    Haga
    När vi sålde vår bostadsrätt lotsade John oss igenom hela affären. Han var engagerad och proffsig och vår känsla var att han verkligen brydde sig! Läs mer
    2020-02-19 John E svarar Mattias F
    Kul att ni är nöjda Mattias! Ett bra samarbete ger alltid bra resultat! :)
  • Catarina F sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-01-17

5:a
    Haga
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Johns bemötande under hela försäljningen av vår fastighet har varit superbra. John har varit väldigt tydlig och förklarat hur hela processen ska gå till. Vi har känt oss trygga hela vägen. John har också varit lätt att få kontakt med under hela tiden när vi haft frågor eller funderingar.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Fanny L köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-01-10

Centrum
    Köpt min förstalägenhet. Tyckte han var väldigt bra och informerande för mig som inte hade så bra koll. Trygg och välkomnande! Läs mer
  • Max G
    Max G köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-29

Galgvreten
    Erfaren försäljare med både bra känsla för affären och ett trevligt bemötande.
    Kan starkt rekommenderas vid köp och sälj av bostadsrätt. Läs mer
    John E gillar detta
  • Viktor B sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-15

Gånsta
    Som säljare vill man väl bara en sak - få sin lya såld. Det lyckades John med. Han är dessutom tydlig och trevlig.

Högsta betyg! Läs mer
    John E gillar detta