John Ekblad
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är att man får göra människor lyckliga när de får köpa sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tycker man ska välja mig som mäklare för att jag har gott rykte och renommé. Väljer ni mig, väljer ni samtidigt en av Enköpings mest rekommenderade mäklare. Det ger er en professionell och trygg förmedling.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt mål är att man ska se mig som ofta tillgänglig för svar med alla typer av frågor. Jag har även en hel del byggnadsteknisk kunskap som jag ofta har stor fördel av. Jag brinner också för att göra andra nöjda före mig själv. Läs mer

Läs vad 134 Läs vad John Ekblad

• Sabo D sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-09-06

Munksundet
    En mäklare som är rak och ärlig i sin kommunikation. Kan starkt rekommenderas. Läs mer
    John E gillar detta
  • Marcus J köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-09-04

Fanna
    Köpt en bostadsrätt
    Blev bemött trevligt och grym service
    Förväntade mig att få hjälp med hur man köper bostad och John överträffade dom
    Min upplevelse var toppen och jag skulle rekommendera John som mäklare Läs mer
    2019-09-07 John E svarar Marcus J
    Tack Marcus! Hoppas ni ska trivas i lägenheten och framförallt, VÄLKOMMEN TILL ENKÖPING!
  • Jenny Å köpte sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-09-01

Skolsta
    •Köpt ett hus
    •John är en pedagogisk och harmonisk mäklare som hjälpt oss samt gett oss väldigt bra information då detta är mitt första köp av bostad.
    •Jag hade stora förväntningar på mäklaren och John hade inte kunnat prickat in mina förväntningar bättre.
    • Jag är väldigt nöjd med John och jag kommer garanterat rekommendera honom till mina nära och kära när dem ska sälja eller köpa en bostad. Läs mer
    2019-09-07 John E svarar Jenny Å
    Stort tack för de fina orden och kul att vi kunde hitta ett hus åt er som låg så bra till för era behov!
  • Walid H köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-08-11

Lillsidan
    John var en trevlig person som hjälpte mig och jag är super nöjd över det Läs mer
    John E gillar detta
  • Mikael W köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-08-10

S:t Ilian
    Jag och min sambo har köpt en 3:a på 85kvm.
    Vi har blivit trevligt och proffsigt bemötta.

Det är mitt första möte med en mäklare då jag alltid har hyrt innan. Det har vart en god upplevelse! Läs mer
    John E gillar detta
  • Margareta R sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-08-08

Centrum
    John gav oss en superb service! Läs mer
    John E gillar detta
  • Sven Leif Olof B sålde sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-07-26

Ekolsund
    John är en trivsam bekant.
    Vi har fått hjälp med att sälja vårt fritidshus i Ekolsund.

Vi har fått den hjälp vi behövde och försäljningen har
    skötts på bästa sätt.

Vi och de nya ägarna kan vara annat än mycket nöjda. Läs mer
    John E gillar detta
  • Johannes O sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-07-19

Vi sålde en bostadsrättslägenhet 81 kvm
    En mycket positiv upplevelse. Läs mer
    John E gillar detta
  • Abdullah A sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-07-06

Lillsidan
    Hade en bostadsrätt lägenhet som jag sålde nyligen. Mycket trevligt mäklare med mycket kunskap och erfarenhet i sin yrke. Har inget att klaga om allt positivt. Läs mer
  • Ina B
    Ina B sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-06-29

Lillsidan
    Vi kontaktade John då vi ville sälja vår lägenhet. För oss var det viktigt att affären genomfördes snabbt och till rätt pris då vi redan hade köpt ett radhus. Redan efter tre veckor hade vi skrivit på papper för försäljningen samt sålt för mer än vi räknat med.
    John har varit otroligt professionell och hjälpsam genom hela processen samt lyssnat på våra önskemål. Vi är fantastiskt nöjda och rekommenderar honom mer än gärna! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad