John Ekblad
en del av Fastighetsbyrån Enköping

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är att man får göra människor lyckliga när de får köpa sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tycker man ska välja mig som mäklare för att jag har gott rykte och renommé. Väljer ni mig, väljer ni samtidigt en av Enköpings mest rekommenderade mäklare. Det ger er en professionell och trygg förmedling.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt mål är att man ska se mig som ofta tillgänglig för svar med alla typer av frågor. Jag har även en hel del byggnadsteknisk kunskap som jag ofta har stor fördel av. Jag brinner också för att göra andra nöjda före mig själv.
Källgatan 17
745 31 Enköping — Visa karta

Vad tror John att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 107 kunder tycker om John Ekblad

• Ronja N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt min första lägenhet och anlitade John som mäklare. John är professionell och lättsam. Han fick försäljningen att kännas som en väldigt enkel process och tog ner mig på jorden när jag kände mig nervös över att den inte skulle bli såld. Supernöjd! Läs mer
    2018-11-04 John E svarar Ronja N
    Tack Ronja! Vi samarbetade bra i försäljningen och det ger ofta bra resultat. Ha det så bra nu! 😁
  • Anna S
    Anna S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John hjälpte oss att sälja vår lhg i centrala Enköping. Det var kärvt på marknaden men John höll modet uppe, även på oss och lägenheten blev såld med gott resultat. Läs mer
    2018-10-26 John E svarar Anna S
    Tack för ett gott samarbete Anna och Lasse ! Hoppas ni ska trivas ute i Haga. :)
  • Anne-charlotte E
    Anne-charlotte E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Haft John vid försäljning av min sons lägenhet samt vid försäljning av mitt radhus! Alla kontakter har skett smidigt och på bästa sätt.
    Alltid lätt att få tag i och tillmötesgående! Läs mer
    2018-10-23 John E svarar Anne-charlotte E
    Tack Lotta för gott samarbete! Njut nu tillsammans med hundarna ute på landet med en god kopp kaffe i höstsolen! :)
  • Kent S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande.Kunnig.
    Kunnig.
    Mycket bra som helhet. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde vår bostadsrätt och fick även hjälp med kontraktsskrivning till vårt hus.
    Proffesionellt bemötande och alltid snabb på att svara på våra funderingar och ge tips och råd. Vi har varit nöjda i alla ärenden vi haft med John. Trevlig, kunnig och professionell sammanfattar det hela. Läs mer
  • Stefan A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålde en lägenhet på västerleden i all hast då en liten svacka svepte förbi men John höll huvudet kallt och ingav förtroende redan från början. Bra genomgång vad som skulle göras och löpande support. Hann aldrig bli orolig och sålde i tid och jag flyttade in i min nya bostad och det blev en perfekt övergång. En mästare på sitt jobb och allt som återstår är den tråkiga delen när vinstskatten skall betalas och som John naturligtvis skall hjälpa mig med. All heder till ett bra jobb.

Mvh Stefan Asp Läs mer
  • Johan L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte Husby-Sjutolfts-Viggeby 4. Tycker att John gav ett mycket seriöst intryck och levde upp till alla förväntningar som man som köper kan ha på en mäklare. Läs mer
  • Linda Mari S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra stöd och på alla vis varit hjälpsam i försäljning av min villa.
    Det har varit särskilda omständigheter under processen vilket i detta visat på vilken klippa John är!! Läs mer
  • Jens J skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte ett radhus i Enköping och är genomgående otroligt nöjda. Hela vägen från visning till genomförd affär. Läs mer
  • Jesper A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldigt bra upplevelse. Sålde ett radhus och fick bra hjälp genom hela processen. Hade svar på alla våra frågor och fanns tillgänglig. Läs mer
    2018-09-11 John E svarar Jesper A
    Tack Jesper för den fina kommentaren! Kul att ni är nöjda med mitt och Beatrice samarbete! Hoppas ni ska trivas i nya huset. :)
  • Felicia A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väl bemötande. Professionell och förtroandegivande och trevlig! Läs mer
    2018-05-03 John E svarar Felicia A
    Kul att du är nöjd Felicia! Hoppas ni trivs i ert nya radhus. :)
  • Maria E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi fick väldigt trevlig bemötande från John både från visning till färdig affär. Han svarade sakligt på våra frågor och hjälpte oss även vid en liten incident runt själva köpet. Läs mer
    2018-03-20 John E svarar Maria E
    Kul att du är nöjd med mitt bemötande och problemlösning när det dyker upp plötsliga omständigheter. Men problem är till för att lösas. :)

Hoppas du och Mark ska trivas i er nya hemstad Enköping :)
  • Eva Elisabet L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Påläst trevlig bemötande och väldigt engagerad! Läs mer
    2018-03-10 John E svarar Eva Elisabet L
    Kul att du är nöjd Eva! Du får komma in och ta en kaffe med mig och Victor någon gång när du har vägarna förbi. :)
  • Jonas E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Genuin och proffsig mäklare. John har vart lyhörd och tagit reda på den information vi köpare behöver för att känna oss trygga i en affär. Läs mer
    2018-03-10 John E svarar Jonas E
    Tack Jonas! Tycker vi samarbetade bra fram till inflyttningen! Hoppas ni ska trivas lika bra i huset som Eva gjorde. :)
  • Hannah T skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Förklarar tydligt vad som gäller. Läs mer
  • Johanna N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldigt trevlig och serviceminded, hög tillgänglighet och allt igenom ett väldigt bra köpupplevelse! Läs mer
    2018-03-10 John E svarar Johanna N
    Hej Johanna! Kul att du är nöjd med din köpupplevelse! Säg gärna till vänner och bekanta om att de gärna får sälja eller köpa via mig. :)
  • Lillemor F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En mäklare som kan sin sak och jobbar proffsigt Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Lillemor F
    Tack för att jag fick hjälpa dig Lillemor! :)
  • Mats E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Johns engagemang är verkligen utöver det vanliga, kan helt klart rekomendera hans tjänster. Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Mats E
    Härligt Mats! Kul att vi fick tillfälle att både sälja och köpa bostad tillsammans. Tänk i sommar får du riva fram grillen på trallen och briljera! :)
  • Annelie S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett väldigt bra och proffsigt bemötande av John. Han är väldigt kunnig i sitt yrke. Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Annelie S
    Tack Annelie! Tack för att du tagit dig tid att tycka till om mitt arbete! Hoppas vi ses snart igen. :)
  • Bent Inge S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John Ekblad har gort en utmarkt jobbmed att salja var bostad. Perfekt service och bemotande. Alltid svarat pa vara fragor snabbt och ordentligt.
    Kan rekommenderas pa det starkaste. Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Bent Inge S
    Tack Bent Inge! Kul att ni blev kvar i Enköping till slut! Ha det så bra! :)
  • Magnus H skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och korrekt samt gjorde det vi förväntade oss dvs absolut inget att klaga på Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Magnus H
    Tack Magnus! Korrekt och riktigt jobbar jag starkt med och kul att det går fram. Njut av sjö och pimpelfiske i vinter!
  • Lena O skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tydlig. Saklig. Kunnig. Trevlig. Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Lena O
    Tack Lena! Välkommen till Enköpings kommun och njuta av naturen ute i Altuna!
  • Linda I skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Allt har varit toppen bra. Kunnig, snabb och trevlig mäklare! Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Linda I
    Tack Linda för bra samarbete när vi köpte och sålde hus åt dig. :)

Det nya huset nära hästar kommer passa er (dig) perfekt. ;)
  • Pontus L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldigt bra service. Proffesionell. Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Pontus L
    Tjenare Pontus! Lycka till med den lilla lägenheten. :) Ha det gott och hör gärna av dig den dagen du säljer lägenheten igen.
  • Sarmad Y skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag tycker att bemötandet var bra! Mäklarem uppfyllde min förväntan. Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Sarmad Y
    Tack Sarmad! Lycka till med renoveringarna så ser jag till och hjälpa till med en kostnadsfri värdering när ni är klara. :)
  • Anna S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsigt och välskött! John fick vår husförsäljning att kännas både enkel och smidig. Vi är otroligt nöjda! Läs mer
    2017-12-09 John E svarar Anna S
    Tack för Recon Anna! Hoppas ni och barnen får det bra i nästa boende!
  • Jasmin D skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Grym snubbe som har koll på vad han gör! Trevlig och pratsam och svarar alltid på ens frågor! Läs mer
    2017-12-08 John E svarar Jasmin D
    Tack Jasse! Kul att få hjälpa er! Alltid lika trevligt när man träffar på dig och Cissi!
  • Fredrik S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra och proffsigt. Mäklaren utstrålade kunskap och seriositet samtidigt som man snabbt kände förtroende för honom. Läs mer
    2017-12-08 John E svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för gott samarbete både vid ert köp och vid försäljning! Ha det gott!
  • Sylvia W skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Allt mycket var mycket bra. Det var helt klart värt vad det kostade för oss. Mycket fina bilder och lyckad försäljning. Läs mer
    2017-10-31 John E svarar Sylvia W
    Kul att ni är nöjda med processen! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya sjönära boende. :)
  • Matilda B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vår upplevelse av fastighetsbyrån var bra. Läs mer
    2017-10-31 John E svarar Matilda B
    Härligt Matilda! Säg till när det är dags att värdera det nybyggda huset! :)
  • Tony N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett mycket trevligt, vänligt och informerande möte inför försäljningen.
    Likaså vid kontraktsskrivningen.
    Det här var andra gången som jag/vi anlitat John vid försäljning.
    Kanonbra vid bägge tillfällena. Läs mer
    2017-10-31 John E svarar Tony N
    Kanonbra var ordet på samarbetet tycker jag! Kul att jag fick hjälpa till och sälja ett boende ännu en gång.
  • Åsa N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är kunnig, trevlig,och ger otroligt bra service. Kunde inte bli bättre. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2017-10-31 John E svarar Åsa N
    Tack för att du rekommenderar mig vidare så jag får hjälpa kollegor och väninnor att sälja eller värdera.
  • Kalle B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jätte bra och trevligt bemötande. Samt proffsigt utfört arbete. Läs mer
    2017-10-31 John E svarar Kalle B
    Bra Kalle! Fanna kommer passa dig perfekt. Hör av dig om du behöver uppdatera värdet någon gång på lägenheten.
  • Helge R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John har verkligen varit proffsig och jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare👌 Läs mer
  • Cristina L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra och proffsig som mäklare, lätt att samarbeta med, var med på vår resa när vi sålde vårt hus, gick att ringa när som helst när vi fick funderingar om hur försäljningen gick, gav bra råd och information, vi kan verkligen rekommendera John Ekblad

M.V.H. Cristina Lidholm/Helge Rousu Läs mer
  • bengt c skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Husförsäljningen lyckades över förväntan, till stor del tack vare mäklaren John Ekblad. Läs mer
  • Johan D skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsig och påläst utan att vara påflugen. Snabb återkoppling med svar på frågor. Läs mer
  • Sofia R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Duktig mäklare. Kan starkt rekommendera!! Läs mer
  • Petra W
    Petra W skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Så nöjd med John som mäklare. Alltid snabb återkoppling, lätt att nå, trevligt och proffsigt bemötande. 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Ingrid F
    Ingrid F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi är mycket nöjda med John som mäklare. Läs mer
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi är super nöjda med John!
    Över förväntan! Läs mer
  • Elisabeth I skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är jättenöjd med Johns bemötande och professionalitet när han sålde min lägenhet. Läs mer
  • Caroline H
    Caroline H skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är otroligt duktig på det han gör. Har anlitat honom två gånger och skulle inte tveka en sekund på att göra det igen. Han är rak, tydlig, professionell och personlig. Lätt att ha att göra med och snabb i kommunikation. Läs mer
  • Emma F
    Emma F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John sålde vårt radhus och vi är jättenöjda! Läs mer
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Är grymt nöjd med Johns arbete. Har inget att anmärka på. Allt perfekt! Läs mer
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John Ekblad hjälpte oss vid våra köp- och säljaffärer på ett utomordentligt trevligt och proffessionellt sätt.
    Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Sara V
    Sara V skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsigt bemötande och mycket trevlig. Allt gick väldigt smidigt med bra återkoppling på frågor. Kan starkt rekommendera John och vi kommer använda Fastighetsbyrån om så skulle behövas i framtiden. Läs mer
  • Johannes R
    Johannes R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kung John! Tack för hjälpen av försäljningen👍🏽 Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John träffade vi på många visningar, professionell och personlig. Han bygger snabbt upp ett förtroende och skulle gärna göra affärer med honom igen. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är otroligt proffesionell och väldigt lätt att ha att göra med. Svarade alltid och kom med bra svar och förklaringar. Är supernöjda med resultatet av våran försäljning och jag skulle rekommendera John till alla som funderar på att sälja! Läs mer
John Ekblad
Victor Nathanson