Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 12 medarbetare som sitter på Marknadsgatan 7H i Gränby C och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 899 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• Annie Ardung S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde en lägenhet och den blev såld innan visning. Bra och proffsigt arbetat av Peter. I o m brett kundregister kunde Peter hitta den perfekta köparen innan visning.
    Alltid trevligt bemötande. Det var snabb affär och vi rekommenderar varmt Peter som fastighetsmäklare. Läs mer
    2018-12-11 Peter O svarar Annie Ardung S
    Hej Annie,

Stort tack för de fina rekommendationerna och att ni är nöjda med mig som mäklare!

Ha de bra och hör av er om ni behöver hjälp med något, annars så är det tillträdet som är nästa steg.

Allt gott!

• Oliver N skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi hade tur som fick Adrian som vår mäklare! En extremt trevlig och god person som hela tiden var mån om att vi som säljare skulle bli nöjda i slutändan, vilket vi uppskattar väldigt mycket. Vi fick lägenheten såld snabbt och skulle rekommendera honom tusen gånger om! :)

/Oliver & Louise Läs mer
  • Rodrigo Alexis H skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande, tillgänglig och direkt kommunikation.

Elsa sålde vår fritidshus och det gick över förväntan. Läs mer
  • Erik A
    Erik A skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag behövde en lägenhet med ett rum till och vi hittade på en av flera visningar en mäklare som kunde verkligen allt om lägenheten och föreningen, super trevlig och engagerad. Hon gjorde absolut det bästa jobb för både säljarna och oss.
    Hon hjälpte mig köpa och sälja min nuvarande bostad. Gav mig bra råd och jag kände alltid att jag hade koll på läget med gott med info, var alltid engagerad på visningarna och efteråt.
    Rekommenderar verkligen mäklaren Frida och företaget! Läs mer
    2018-12-11 Frida Jakobsson svarar Erik A
    Tusen tusen tack för rekommendationen och de fina orden Erik! Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er att både köpa och sälja. Hoppas verkligen att ni kommer trivas i nya bostaden nu! :)
  • Eva T skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt lägenhet m hjälp av Elsa som verkligen har ställt upp t 100% . Elsa levde upp t mina förväntningar ♡ glad, positiv o mkt tillmötesgående. Läs mer
  • Thord H
    Thord H skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt villa

Väldigt trevligt bemötande.

Hade låga förväntningar på priset men efter Elsas besök steg förväntningarna . Vilket Elsa levde upp till.

Upplevelsen var en professionell och kunnig mäklare. Läs mer
  • Zamand H skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    som helhet var det ok, men massor med oklarhet följde med under resan. Läs mer
    2018-12-10 Amir E svarar Zamand H
    Hej Zamand,
    Tack för att du tog tiden att skriva och jag ber om ursäkt att ni upplevt situationen på det här viset. Men jag vill bara ge en förklaring så att ni vet till nästa gång och jag menar inte att trampa någon på tårna här utan vill bara att ni ska få en rättvis bild av situationen.

Det finns en skillnad mellan en skrivningsaffär och förmedlingsuppdrag. Som jag berättade i början ligger det ett stort ansvar hos kunden när det gäller en skrivningsaffär. En skrivningsaffär innebär att säljare och köpare är redan överens med varandra om alla detaljer och behöver endast hjälp med kontrakt som fastighetsmäklaren hjälper till med.

Att massa oklarheter följde med under processen var för att ni själva inte visste hur ni ville göra affären, hade inte kommit överens om datum med banken och jag fick därmed inte tillräckligt med information för att ordna ett kontrakt. Jag fick till och med kontakta banken själv vilket det absolut inte ingår i mina uppgifter när det är en skrivningsaffär.

Återigen vill jag be om ursäkt om ni har upplevt situationen på detta sätt men det ligger stort ansvar hos er för att ge mig den informationen jag behöver för att kunna ordna ett kontrakt. Att likvidavräkningen inte mejlades i god är fel från vår sida och jag ber om ursäkt för det ännu en gång.

Jag önskar dig all lycka till i framtiden!

Varma hälsningar
    Amir Ekbatani
  • Janet F
    Janet F skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian har varit mycket aktiv och engagerad i försäljningsprocessen av min lägenhet i Uppsala. Han är extremt trevlig och tillmötesgående och har aldrig tvekat att göra det lilla extra, både för mig och spekulanterna. Han har också varit mycket tillgänglig och hållit kontakt utanför vanliga kontorstider när så har behövts.
    En toppen bra mäklare, helt enkelt. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-12-10 Adrian J svarar Janet F
    Hej Janet!
    Ja tackar så mycket för dina fina ord.
    Det har varit en spännande resa detta! :)
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning från början till slut.

Tack för ditt tålamod och ditt förtroende återigen bästa Janet!
    Sköt om dig nu så ses vi snart igen! :)
  • Jonas H skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian sålde min Lgh i Uppsala. Närvarande mäklare med ett skickligt sätt att hantera såväl säljare som spekulanter.
    Flexibel och lösningsorienterad under hela försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Adrian till er försäljning! Läs mer
    2018-12-10 Adrian J svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Hoppas allt står väl till!
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord och att jag fått möjligheten till att både hjälpa till med ditt tidigare köp och försäljning.
    Jag önskar er all lycka till i livets framtid så ses vi och hörs snart igen!

Må bäst Jonas!
  • Andreas J skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Redan under vårt första möte fick jag förtroende för Dennis och det sätt han föreslog att försäljningen av min lägenhet skulle ske. Hans tålamod och lugn gjorde att jag inte behövde vara orolig under processen. I slutändan blev det också som han förutspått, en snabb försäljning och ett bra resultat! Läs mer
  • Katherine W skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter sold our apartment and we could not have asked for better service! Super efficient, helpful and professional at all times. Läs mer
    2018-12-05 Peter O svarar Katherine W
    Hi Kate,

Many thanks for your reco and the nice reviews and what fun you are satisfied with.

Have the best and hear from you if I can help you with anything.

Best Regards
  • Friederike M
    Friederike M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte vår första lägenhet med Elsa som mäklare och hon var otrolig hjälpsam i hela processen. Vi var jätte nöjda även om vi betalde lite mer än vi hade tänkt ursprungligen. :) Läs mer
    2018-12-03 Elsa J svarar Friederike M
    Hej Friederike!
    Tackar så hjärtligt för er fina rekommendation och jag hoppas att ni trivs super bra i er nya bostad!

Med vänliga hälsningar,
    Elsa Johansson
    Fastighetsbyrån
  • Amir E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte min bostad av Adrian. Väldigt professionell och tillgänglig, bra bemötande och tar sig tiden att svara på alla frågor. Jag kände mig trygg under hela processen.

Stort tack! Läs mer
    2018-12-04 Adrian J svarar Amir E
    Tjenna Amir,
    Va roligt att höra Amir.
    Du har köpt en fantastisk bostad och jag är mer än säker på att du kommer stortrivas.

Bara att ringa ifall jag kan hjälpa dig ytterligare.
    Lycka till med allt nu.
  • Narbeh S
    Narbeh S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig, personlig och håller alltid läget uppdaterad. Peter har alltid ett trevligt o professionellt bemötande. Jag har använt mig av Peter vid ett flertal försäljning och kan varmt rekommendera honom. Du kommer inte bli besviken. Topp mäklare! Läs mer
    2018-12-11 Peter O svarar Narbeh S
    Hej Narbeh,

Stort tack för din reco och de fina omdömena och vad kul att du är supersnöjd.

Ha de bäst!

• Gayane S
    Gayane S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Han höll mig uppdaterad på allt som pågick. Väldigt trevlig och jobbade verkligen stenhårt för att sälja min bostad till bästa pris. Vet vad han gör och rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-11-30 Peter O svarar Gayane S
    Hej Gayane,
    Stort tack för din reco och de fina omdömena och vad kul att du är supersnöjd.

Ha de bäst och hör av er om jag kan hjälpa er med något.
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har sålt en etta i Uppsala.
    Mäklaren var mycket seriös och kunnig, han visste precis hur man
    skulle lägga upp tidsplanering, marknadsföring osv.
    Vi förstod att vi inte skulle kunna sköta detta själva och anlitade därför mäklaren. Våra förväntningar på mäklaren var att han skulle marknadsföra, bedöma målgrupp, göra en rimlig tidsplanering och naturligtvis få den såld. All utföll till belåtenhet.
    Sammanfattningsvis: Mäklaren Peter Olsson har gjort ett utmärkt jobb och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-11-30 Peter O svarar Elisabeth G
    Hej Elisabeth,
    Stort tack för din reco och de fina omdömena.

Ha de bäst och hör av er om jag kan hjälpa er med något.
  • Johan N skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra kan rekommenderas bra bemötande. Läs mer
  • Lina O skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi är väldigt nöjda med vår försäljning och Asha som mäklare. Läs mer
    2018-12-03 Asha K svarar Lina O
    Hej Lina!

Tack för ett mycket gott samarbete genom försäljningen! Stort tack att du tagit dig tiden att svara på RECO.

• Katarina G skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt min bostadsrätt. Fick ett otroligt trevligt o proffesionellt bemötande och känner stort förtroende för henne. Fick det pris jag ville ha så jag är nöjd

Med vänlig hälsning, Katarina Göthberg Läs mer
    2018-12-04 Frida Jakobsson svarar Katarina G
    Tusen tack för de fina orden Katarina!
    Så glad att jag fick äran att lära känna dig och Carola och för förtroende att hjälpa er med försäljningarna!
    Stor kram!
  • Patrik Stefan Birger B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Supertrevlig, snabb kontakt och inget mer att önska Läs mer
    2018-12-04 Adrian J svarar Patrik Stefan Birger B
    Hej Patrik!
    Tack för dina fina ord.
    Det värmer verkligen!

Önskar dig en fantastisk tisdag!
  • Ebba T skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt lägenhet i Uppsala, 58 kvm (2rok)
    - tydlig och konkret kommunikation
    - snabb
    - trevlig och positiv
    - enkel att kommunicera och samarbeta med
    Mycket nöjd med Adrian! Läs mer
    2018-12-04 Adrian J svarar Ebba T
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord Ebba!
    Ni har gjort arbetet väldigt enkelt för mig genom ert bemötande!

Tusen tack och sköt om er så ses vi snart igen!
  • Erik H
    Erik H skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och duktig! Höll oss väldigt bra uppdaterade genom hela säljprocessen vilket uppskattas som säljare. Läs mer
    2018-12-04 Adrian J svarar Erik H
    Tack för för dina fina ord Erik!
    Har varit ett sant nöje att få hjälpa er.

Må bäst så ses vi snart igen!
  • Ingegerd M skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian är positiv och lätt att samarbeta med.
    Han driver uppdraget effektivt och snabbt och svarar alltid på mina frågor direkt.

Jag är nöjd med hans insatser
    för uppdraget

Ingegerd Malmgren Läs mer
    2018-12-04 Adrian J svarar Ingegerd M
    Hej Ingegerd,
    Hoppas allt står väl till.
    Tack så mycket för dina fina ord och för att du tagit dig tiden att skriva! :)

Sköt om er så ses vi snart igen!
  • Linn E skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har köpt en bostadsrätt. Bra bemötande från mäklaren men en del oklarheter i form av felaktig information i prospekt/annons och liknande. Inget som gör att jag ångrar köpet men hade ändå föredragit att ha all och rätt information från början.

Upplevde att mäklaren glömde bort saker jag sagt vid förra samtalet och jag fick upprepa mig mycket, förväntade mig inte den sortens krångel. Läs mer
  • Sindy skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis sålde mig min första bostad förra året, en två i Årsta. Professionell, otrolig pedagogisk och tydlig i all sin kommunikation. Han gjorde verkligen hela processen så smärtfri. Tack Dennis, ser fram emot att kunna kontakta dig när det blir dags för mig och min sambo att flytta till större! Rekomenderas VARMT! Läs mer
  • Linda S skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte bostad utanför Uppsala. Bemötandet var trevligt, tillmötesgående och ärligt.
    Fick snabbt svar vid frågor och funderingar samt en välvilja att hjälpa till. Läs mer
  • Mats R skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig mäklare som har ett bra bemötande av kunden. Läs mer
  • Noah F skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Super service. Bidrog med mycket mervärde. Gick den extra milen och
    gjorde vår säljupplevelse trygg. Läs mer
    2018-11-14 Adrian J svarar Noah F
    Tack bästa Noah!
    Tack för ett mycket trevligt samarbete och tack för en super trevlig middag!
    Evigt tacksam!
    Sköt om er så ses vi snart igen! :)
  • Martin Ulf Åke G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig, bra bemötande och serviceminded. Alltid kontaktbar och bra support. Läs mer
    2018-11-14 Adrian J svarar Martin Ulf Åke G
    Tack så mycket för dina fina ord Martin!
  • Kajsa B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Asha. Det var första gången som vi sålde en bostad och vi kände oss väldigt trygga med Asha. Hon var lätt att få kontakt med, svarade fort och kunde svara bra på alla våra frågor. Dessutom är hon väldigt glad och trevlig, flexibel och kunnig. Vi är mycket nöjda med Asha och försäljningen av vår bostadsrätt! Läs mer
    2018-11-13 Asha K svarar Kajsa B
    Hej Kajsa!

Stort tack för din fina rekommendation och att du tagit dig tiden att skriva. Det har varit ett nöje för mig att få hjälpt till med försäljningen av er bostad. Tack för ett mycket gott samarbete! Ni har gjort mitt jobb enkelt för mig genom ert trevliga bemötande genom affären. :) Jag önskar er ett stort lycka till med det framtida boendet och hoppas ni kommer trivas superbra där!

• Axel A skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt lgh. Supertrevlig mäklare. Läs mer
    2018-11-13 Asha K svarar Axel A
    Hej Axel!

Tack för din fina rekommendation och stort grattis till bostaden.

• Saga S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket mycket bra och seriös mäklare. Kände mig förstådd och hon hjälpte med att förklara alla möjliga frågor inför mitt första bostadsköp (lägenhet). Läs mer
    2018-11-13 Asha K svarar Saga S
    Hej Saga!
    Tusen tack för dom fina orden! :) Jag blir väldigt glad att du känner dig så nöjd.
    Det har varit ett nöje att få hjälpt till med ert köp. Jag hoppas ni kommer stormtrivas i Uppsala och den nya bostaden. Uppskattar verkligen att ni tagit er tiden att svara på RECO. Ses vid tillträdet! :)

• Martyna Z
    Martyna Z skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt bostad på Stenhagen. Jag tyckte jag blev bemött av mäklaren väldigt dåligt med rätt tydlig ålderdiskriminering, dumförklaringar och patroniserande uttryck från hennes sida, betedde sig väldigt oseriöst mot mig (t.ex. uttryck så som "väldigt instagramvänlig pärm" vid påskrivning av kontraktet, ändringar av tider 1400 gånger, obesvarade frågor samtal och mejl, ändringar i sista minuten, ville jag skulle vänta att kunna få en fysisk kopia av mitt kontrakt tills dagen jag skulle betala handpenningen, felgiven infromation, ville inte gå genom besväret att jag skulle kunna ha min sambo och mig båda skriva på som ägare till lägenheten utan jag fick skriva på själv, fula knep för att avsluta affären så fort som möjligt, vidhållning av papper, försökte tvinga fram en fullmakt från min sida fast jag kategoriskt sa nej, skickade inte min påskriven kopia av alla slutpapper till en vecka senare, förväntade sig att jag skulle springa till kontoret och skriva på dokument hon glömde be mig att skriva på tidigare, osv).
    Jag förväntades att behandlas med grundläggande respekt som människa och som en kund, men behandlades istället som ett idiotförklarat barn och fick dessutom stressa höger och vänster för att få affären att gå igenom, med mer hinder än hjälp från mäklaren. Vissa saker i journalen stämmer inte heller med sanningen. Hela affären kändes som på skoj från hennes sida, en sån affär vill man känna sig trygg i och det kan jag absolut inte säga att jag var. Älskade bostaden men mäklaren var det stora negativa i det hela.
    Sammanfattning: Kommer starkt rekommendera alla jag känner att inte använda Fastighetsbyrån då de kanske hamnar med en liknande mäklare. På en skala av 1-10, en definitiv -2. Läs mer
    2018-11-13 Asha K svarar Martyna Z
    Hej,
    Jag vill börja med att tacka för att du tagit dig tiden att skicka in ditt RECO.

Mitt mål har alltid varit att ha Uppsalas högsta kundnöjdhet, vilket jag under en längre period även haft. Det är jättetråkigt att din upplevelse av resan har uppfattats enligt ovan, då det inte går i linje med mina mål eller vad mina andra kunder har för uppfattning.

Här nedan kommer jag med några förtydligande och då en del av den information du skrivit tyvärr är felaktigt förtydligar jag vad som är korrekt.

Vill vara väldigt tydlig med att inte skett någon typ av åldersdiskriminering, dumförklaringar och patroniserande uttryck från min sida. För att lätta upp stämningen vid mina kontraktsskrivningar brukar jag skoja till det och säga att våra pärmar är Instagram vänliga och det brukar leda till att alla skrattar. Det var oavsett inte alls meningen att det uttrycket skulle uppfattas på ett negativt sätt.

Jag blir förvånad över en del saker du skrivit, då jag dagen efter avtalsskrivningen lämnade det fysiska avtalet till dig. Anledningen till att jag personligen lämnade det till dig var för att du skulle få det snabbare än via posten. Detta var endast en extra service för att göra dig nöjdare och inte alls meningen att det skulle uppfattas på något sätt som en negativ sak.

Jag har inte fått informationen om att din sambo skulle stå med som ägare från dig alls, det är absolut första gången det nämns här ovan. Det var synd att jag inte fick denna information i ett tidigt skede under processen, för då hade jag kunnat kommit med bästa rekommendationerna för er med det i åtanke.

Kort inpå tillträdesdagen informerade du oss att du inte kunde komma på tillträdet. Med tanke på hur kort inpå det var och för att underlätta processen för dig kom mina assistenter med samma rekommendation till dig som de gör alla våra köpare när de inte kan vara med på tillträdesdagen. Dvs att ge en fullmakt till ansvarig mäklare som kan sköta tillträdet som du inte kan närvara på åt dig, så du sedan kan hämta nycklar osv när det passar dig istället. Jag blir lite förvånad över att du skriver att det varit mig som du talat med, när hela diskussionen varit med våra assistenter. Det var oavsett inte alls meningen att det uttrycket skulle uppfattas på ett negativt sätt.

Du skriver att vi inte skickat likvidavräkningen till dig förrän en vecka senare och det är såklart helt felaktigt. Tillträdesdagen var en fredag och handlingarna postas alltid närmaste arbetsdag efter och i detta fall var det på måndag, men tyvärr verkar det som att posten tagit lång tid på sig att leverera det till dig. Då du inte kunde vara med på tillträdet och inte ville ge ut en fullmakt ställde vår assistent upp och hjälpte dig när du skulle signera tillträdeshandlingarna, tyvärr missade de att ta fram journalen som vi alltid lämnar ifrån oss. Vid tillträdet insåg jag detta och för att återigen underlätta det för dig postade jag journalen med likvidavräkningen till dig med en frankerad och klar kuvert, så du enkelt kan posta det tillbaka till oss vid tillfälle. Vi har aldrig haft något krav om du fysiskt måste lämna det tillbaka till oss. Det var oavsett inte alls meningen att det uttrycket skulle uppfattas på ett negativt sätt.

Det är oerhört tråkigt att du känner som du gör, men jag har verkligen gjort mitt bästa för att underlätta processen för dig under resans gång. Dessvärre verkar det som att mina insatser för att underlätta saker och ting för dig inte uppfattats positivt från din sida. Jag tar mig till av det som vi kan påverka och kommer att fortsätta jobba mot att ha Uppsalas högsta kundnöjdhet och tackar igen för ditt RECO.

2018-11-15 Martyna Z svarar Asha K
    Hej Asha!

Tack för ditt svar.
    Jag vill i min tur vara tydlig att det du kanske inte anser vara patroniserande, är just det.

Ja, du lämnade avtalet till mig, så som vi bestämde från början och du försökte ändra på sen. Vi kom överens att du skulle ge mig avtalet senare samma dag, vilket du sen försökte backa ut ur och jag fick insistera att jag inte ville vänta en vecka för att få avtalet.

Jag diskuterade med dig mer än en gång om att ha fler än en person som skulle skriva på avtalet - du hänvisade om och om igen till att personen skulle behöva bo där. Tack, det förstod jag efter du förklarade det 4 gånger. Jag nämnde också detta under avtalspåskrivningen, där jag tydligt sa att vi ville fixa så jag skrev på för min sambo och mig själv (då de inte kunde närvara under påskrivningen), men eftersom du hela tiden dumförklarade mig och förklarade samma sak om och om igen (jo, jag förstår att bostadsföreningen stadgar säger de som skriver på båda måste bo där), blev det att jag fick skriva på själv. Du sa själv under mötet då jag skrev på avtalet att du missuppfattade det hela och det klickade inte att sambon också skulle skriva på.

Jag är medveten, och uppskattar dina assistenternas snabba svar på mejlen och deras hjälp i frågan. Men jag skrev från första början jag vägrade ge dig en fullmakt, och när jag kom för att skriva på avtalet, fick jag en fullmakt framför mig, som enligt en av dina assistenter, du bad de att skriva och ge mig att skriva på. Jag vill även påpeka du var länkad i varenda mejl - så det är absolut inte så du inte visste korrespondensen tog plats eller vad sades i den.

Jag håller absolut inte med att det är "såklart helt felaktigt". Ja, påskrivningen var på en fredag morgon - vilket ger er också tid att skicka det på fredag om ni verkligen ville - och jag fick inte likvidavräkningen förrän en vecka senare. Det känns bara lite fult att skylla på posten här, då även om den har sina brister så kommer brev skickade inom Sverige fram inom 1-2 dagar. Om det verkligen skickades på måndag (vilket jag starkt tvivlar), borde jag inte ha fått brevet så sent som jag gjorde.

Jag håller med det är oehört tråkigt att känna så här, men håller absolut inte med att du gjorde ditt bästa för att underlätta processen.

Martyna
    2018-11-16 Asha K svarar Martyna Z
    Hej Martyna,

Vill börja med att ännu en gång tacka för ditt svar.

Mitt mål är att alla mina kunder ska vara supernöjda med mig och det är jätte tråkigt att du inte känner så. Jag kan inte spola tillbaka tiden, men kommer att göra mitt yttersta för att vi nu och framåt kan vända på detta till en så bra resa som möjligt och förhoppningsvis få detta till ett positivt avslut.

Önskar dig en bra dag och tack igen för ditt svar.

Mvh Asha
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Pälvl K skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet i salabacke av Adrian, har fått ett trevligt bemötande. Han är bara bäst😊❤️ Läs mer
    2018-11-14 Adrian J svarar Pälvl K
    Tack bästa Päivi!
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med denna process och jag vet att du kommer stortrivas i din nya bostad!

Sköt om dig så ses vi snart igen!
  • Susanne G skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt ett litet hus i Östaboda.
    På visningen så kände hon igen mitt sällskap och skrev upp honom utan att kontrollera vem som var intresserad, hon återkoppla inte med frågor jag hade om fastigheten, vid budgivning så fick jag känslan av att hon tyckte säljare skulle ta ett högre bud efter att vi hade en muntlig överenskommelse, då hon ringer honom 2 ggr. Vid kontraktetskrivningen glömde hon kolla min legitimation, hon slickade inte in kontraktet till min bank så det strulade med handpenning. Svår att få kontakt med. Hela affären känns som på skoj, hon är inkompetent för uppgiften att vara mäklare, en sån affär vill man känna sig trygg i och det är det minsta jag har gjort. Läs mer
  • Fredrik J skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har precis sålt vår lägenhet på Årstagatan i Salabacke och Adrian är verkligen en mäklare som vi vill rekommendera! Det kan knappast finnas någon annan mäklare som jobbar så hårt som honom. Förutom att vara kontaktbar dygnet runt så har en tydlig strategi för hur han ska lyckas med en bra försäljning. Om ni letar efter en bra mäklare och en genuint trevlig person så kommer Adrian inte göra er besvikna! Läs mer
    2018-11-06 Adrian J svarar Fredrik J
    Hej Fredrik!

STORT TACK för dom fina och värmande orden.
    Det har varit extremt roligt att få hjälpa till med försäljningen av eran fantastiska lägenhet.
    Tack för ett fantastiskt samarbete och jag hoppas verkligen våra vägar korsas framöver!

Sköt om er nu så ses vi snart igen! :)
    Må bäst!:)
  • Lars K skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt ett hus av Helena vilket hon skötte proffsigt och säkert Läs mer
  • Belinda L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fungerade väldigt bra allting! Läs mer
    2018-11-06 Adrian J svarar Belinda L
    Va roligt att höra Belinda! :)
    Kul att du är nöjd!

• Abbas S skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Enkel att förstå honom. Bra bemötande. Man känner sig trygg . Läs mer
  • Olof R skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian har hjälpt oss sälja både min hustrus lägenhet o min lägenhet i Nyby, Uppsala.
    Adrian har genomfört 2 mycket proffsiga effektiva o fokuserade uppdrag.
    Därtill har han ett förtroendeingivande sätt kombinerat med en glad energi o en vinnande entusiasm som lett fram till 2 framgångsrika försäljningar där vi varit mycket nöjda med hans insats o resultat.
    Hans kontinuerliga återkoppling i processen har varit värdefull för oss. Vi har aldrig känt oss ensamma utan hela tiden fått proffsigt o relevant stöd o support i de beslut som måste fattas längs vägen.
    Hade ni haft ett alternativ "supernöjd" hade jag kryssat i det. Läs mer
    2018-11-06 Adrian J svarar Olof R
    Hej Olof!

Det har varit en ära och ett sant nöje att få hjälpa dig och din hustru med dessa två försäljningar.
    Jag otroligt tacksam för er tillit samt att ni underlättat arbetet för mig så pass mycket som ni gjort.
    Jag måste medge att de är tråkigt att ni flyttar från Uppsala men jag vet vad som väntar er och hur mycket ni sett framemot ert nya boende!
    Det kommer bli hur bra om helst!

Sköt om er bästa Olof så ses vi snart igen! :)
  • Jimmi F
    Jimmi F skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte en bostadsrätt av Adrian . Blev mycket bra bemött. Han har skött allting utmärkt. Läs mer
    2018-11-06 Adrian J svarar Jimmi F
    Tjenna Jimmy!

Tack för dina fina ord och skönt att allt gick så smidigt.
    Ser fram emot att se din bostad på nytt när du är klar med samtligt arbete!:)

Jag önskar dig en trevlig dag så ses vi snart igen! :)
  • Patrik B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde en bostadsrätt, gick riktigt smidigt och jag fick det priset jag förväntade mig.

Adrian var trevlig och proffsig, samt lätt att få tag på. Läs mer
    2018-11-06 Adrian J svarar Patrik B
    Hej Patrik!
    Hoppas allt är bra med dig! :)

Tack för dina värmande ord.
  • Fredrik Ö skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt bostad.
    Bra bemött av mäklare och allt gick smidigt. Läs mer
    2018-11-06 Adrian J svarar Fredrik Ö
    Hej,
    Va rolig att höra Fredrik!
    Bara att höra av dig ifall jag kan hjälpa till med något.

Ses snart igen!
  • Evy Å skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Korrekt och gullig kille med klatchig slips oçh matchande strumpor. Jag blev av med min lägenhet på köpet HURRA🌞 Läs mer
    2018-11-06 Adrian J svarar Evy Å
    Hej Evy!

Tack för dina fina och värmande ord! :)
    Sant nöja att få hjälpa till!

• Tobias B skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Uppsala.

Från första mötet med Peter fick han oss att känna oss trygga och denna känsla fanns kvar genom hela försäljningsprocessen trotts en trög marknad.

Med ett empatiskt sätt och utmärkt kommunikation, höll han oss hela tiden uppdaterade på vad som hände, vad som var på gång och vad som skulle bli nästa steg. Han var alltid lätt att få tag på och gav oss ett engagemang som var över förväntan.

Vi skulle (och har redan) rekommendera Peter som mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Peter O svarar Tobias B
    Stort tack Tobias för de fina omdömena samt att ni är supernöjda med mig som mäklare. Sköt om er och hoppas ni trivs i ert nya hus.

Bästa hälsnigar
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej!

Vi köpte en lägenhet på Kummingatan 19 i Uppsala.
    Vi hade aviserat vart vi ville köpa lägenhet, hon hade det i tankarna sen när det läraktigt dök upp en så hörde hon av sig direkt, det kändes verkligen som vi blev ihågkomna och kul att en mäklare är så trovärdig och jordnära på samma gång.

Vi tyckte att köpet av lägenheten gick riktigt smidigt och Asha har verkligen koll på läget, en mäklare som är jordnära och personlig, tar reda på saker och återkommer inom utsatta datum/klockslag. Hon arbetar hårt för att ta reda på saker tex jagar styrelsen i Brf mm.

Kan varmt rekommendera denna duktiga mäklare.

Så sammanfattningsvis en mycket duktig och komplett mäklare med en personlighet vi gillade mycket skarpt!

Med vänlig hälsning,
    Andreas & Sara Läs mer
    2018-11-05 Asha K svarar Andreas D
    Hej Andreas och Sara!

Tack för er fina rekommendation samt att ni tagit er tiden att skriva. Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er hitta lägenhet! Det har även varit ett rent nöje att få jobba er och jag hoppas jag får komma och se hur lägenheten ser ut när ni är klara med renoveringarna! :)

• Martin E
    Martin E skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Använt Peter vid två försäljningar i Uppsala, en 2013 och en 2018. Såg ingen anledning att byta mäklare. En mäklare som gör det lilla extra för dig som säljare. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-31 Peter O svarar Martin E
    Stort tack Martin för din rekommendation, ha de bra så hörs vi vidare.
  • Rosmari S skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    jag har sålt mitt hus, blev alltid bra bemött, att få huset sålt till ett bra pris och det gjorde han . Läs mer
  • Annie Ardung S skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en tomt med fritidshus av Helena. Bemötandet var bra men inte överdrivet. Helt ok alltså. Hade inte så mkt frågor och det var inget krångel heller. Allt flöt på. Läs mer
  • Maya N
    Maya N skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag och min sambo har köpt Svartbäcksgatan 99B. Adrian har varit mycket trevlig, tydlig och hjälpsam från första sekunden vi träffades, på visningen. Han får en att känna sig välkommen, oavsett om mötet är ansikte mot ansikte eller över telefon. Bemötandet har varit klart över förväntan och det bästa jag fått av någon i branchen! Läs mer
    2018-10-31 Adrian J svarar Maya N
    Wow tack så hemskt mycket för era fina ord!
    Dessa ord värmer verkligen så tack så hemskt mycket för att du tagit dig tiden att skriva.
    Du får gärna hälsa din sambo många tack från mig också! :)

Bara att ringa mig ifall det är något jag kan hjälpa till med.

Ha det så trevligt på resan nu så ses vi snart igen!
    Må bäst!

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala