Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 12 medarbetare som sitter på Marknadsgatan 7H i Gränby C och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 633 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• Erica S
    Erica S skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis är en professionell mäklare som tar sitt yrke på stort allvar. Han värnar både om dig som säljare och köpare.
  • Robert R
    Robert R skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis är en både seriös och ambitiös mäklare. Har anlitat honom vid flera försäljningar nu, och är väldigt nöjd med resultatet.
  • Mohsen N
    Mohsen N skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt bra bemötande. Ärlig och engagerad mäklare men dyrt och färre tjänster jämför med andra kända mäklare.
  • Bert P
    Bert P skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsigt bemötande. Lätt att få kontakt med mäklaren, bra kommunikation hela tiden.
  • Filip E
    Filip E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Behöver inte skriva mer än 3 ord, Proffsig, Pålitlig och Respektfull

Jag är mycket nöjd
    2017-11-13 Adrian J svarar Filip E
    Tack för dina Fina ord Filip, värmer en mäklares hjärta!!
    Hoppas jobbet flyter på! :)
    Sköt om dig så ses vi snart!
  • Barbara W
    Barbara W skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket engagerad, positiv och kunnig. Inte överdriven, saklig och professionell men alltid nära ett skratt och leende. Är glad att Dennis hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet.
  • Eva S
    Eva S skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag vill VERKLIGEN ge Philip Stråkander det högsta betyg som går att ge. Han har varit helt fantastisk som säljare åt oss. Han har sms:at, mailat och ringt oss och informerat om allt vi ville/behövde veta. Alltid varit glad och tillmötesgående. Jag kan med varm hand rekommendera honom till flera kunder. Jag har passat på och skrutit om honom till mina vänner.
    Jag skulle utan tvekan välja honom som säljare om jag skulle sälja någon mer lägenhet. Jag önskar honom STORT LYCKA TILL i fortsättningen med alla försäljningar.
    Hälsningar Eva
  • Bert P
    Bert P skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi fick väldigt bra bemötande och kände oss jätte trygga i uppdraget som vi gav till Philip med vår husförsäljning .Vi blev uppdaterade under hela säljnings projektet och Philip var glad och trevlig vid varje kontakt med oss. Vi kan varm rekommendera honom och önskar honom lycka till i fortsättningen.
  • Anna Ragnhild G
    Anna Ragnhild G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    I vårt fall fick vi byta mäklare två gånger, vilket skapade en viss oro. Så kom Adrian in och och all oro försvann.
    Kunnig, trevlig, positiv och engagerad skötte han vår affär på bästa sätt.
    Vi är mycket nöjda.
    2017-11-08 Adrian J svarar Anna Ragnhild G
    Tack så mycket för era fina ord!
    Kändes väldigt bra att få möjligheten att hjälpa er Anna!
    Hoppas att ni mår bra och allt flyter på som det skall.

Vi ses inom kort, tills dess får du hälsa Sören och ha det riktigt bra! :)
  • Karin B
    Karin B skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vår upplevelse av att köpa lägenhet genom fastighetsbyrån Uppsala och Dennis Stenström har varit genomgående positiv. Som fastighetsmäklare är Dennis tillmötesgående, kunnig och svarar alltid omgående på frågor. Vi har genom hela processen fått god service och fin support.
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian är en otroligt engagerad, positiv och kompetent mäklare! Jag har hela vägen känt fullt förtroende för honom. Han har alltid varit tillgänglig och så fort eventuella oklarheter har uppstått så har han gett snabba och tydliga svar. Jag kan varmt rekommendera honom!
    2017-11-01 Adrian J svarar Patrik T
    Jag tackar och bockar Patrik!
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med eran försäljning i en lite mer spännande marknad.
    Jag tackar dig återigen för dessa fina ord och som sagt,
    Nöjet var helt och hållet på min sida!
    Önskar er all lycka i livets framtid så ses vi snart igen!
    Hälsa med dig. :)
  • Nina K
    Nina K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis Stenström är en suverän mäklare! Väldigt engagerad och professionell.
    Han med sin lyhördhet och kunnighet skapade enorm förtroende som gjorde att hela säljprocessen gick väldigt smidigt.
    Önskar man att anlita bästa mäklare så ska man välja Dennis.
    Nina K.
  • Pouya K
    Pouya K skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket nöjd med Adrian! Vi hade träffat och intervjuat 4 andra mäklare men vi fick jätte bra intryck av Adrian och valde att gå vidare med honom. Han är en professionell mäklare som verkligen kan Uppsala. Adrian var tillgänglig nästan dygnet runt.Han svarade på alla våra frågor och funderingar kring försäljningen. Vi tycker att Adrian levererade det han lovade och nådde det uppsatta målet. Vi rekommenderar Adrian!
    2017-10-30 Adrian J svarar Pouya K
    Hej Pouya! Otroligt tacksam för era fina ord! Att få vara eran mäklare var en fröjd och nöjet var helt och hållet på min sida!
    Önskar er all lycka i eran nya bostad och hoppas vi hörs fram över!
    Hälsa med dig och ha en riktigt bra vecka! :)
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian var kanon!
    Lätt att ha att göra med och tog det alltid lungt. Tog sig även tid att förklara och se till så att man inte hade några frågetäcken när man lämnade honom.
    Nästa gång jag säljer så står adrian först i kön!
    Tvär nöjd!
    2017-10-26 Adrian J svarar Mikael J
    Va roligt att höra Mikael!
    Känner mig hedrad.
    Har du vägarna förbi kontoret får du komma in så ska jag bjuda på en riktigt bra kopp kaffe!:)
  • Anna Lena G
    Anna Lena G skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En sympatisk ung man som vet vad han pratar om! Saklig noggrann och hjälpsam. Lätt att tycka om
  • Hotan M
    Hotan M skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt bra bemötande med ett stort fokus på att sälja in lägenheten till spekulanter, vilket resulterade i ett bra slutpris. Alltid lätt att nå och villig att svara på små som stora frågor. Jag rekomnenderar verkligen Philip som mäklare.
    2017-10-18 Philip S svarar Hotan M
    Tack Hotan! Det har varit jätte roligt att få hjälpa er! Vi ses inför tillträdet. Ha det bra tills dess.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag fick ett bra intryck av Adrian. Han var trevlig, kunnig och var lätt att få kontakt med på telefon och mail.
    2017-10-26 Adrian J svarar Jenny L
    Tacksam Jenny! Ser framemot att träffas igen! Ha det gott så ses vi snart!:)
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En trevlig och duktig mäklare, snabb och bra service
    2017-10-17 Adrian J svarar Mattias E
    Tack för dina fina ord, Hoppas ni stormtrivs i eran nya bostad!
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian är en mycket trevlig och kunnig mäklare, finns alltid till hands när frågor dyker upp.
    Jag har fått ett otroligt bra bemötande och är supernöjd med all hjälp.
    Jag kan varmt rekomendera honom för er som tänker sälja och jag kommer även rekomendera Adrian för de i min närhet som kommer ha behov av mäklare.
    Stort tack Adrian för din hjälpsamhet och förståelse
    2017-10-17 Adrian J svarar Eva Å
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord Eva! Det har varit ett nöje att arbeta med er och jag ser fram emot att kunna hjälpa er framöver. Tack återigen Eva och som vanligt så finns jag alltid tillgänglig för er, bara ett samtal bort, vi hörs och ses! :)
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande, trevliga bilder och upplägg
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mkt nöjd å belåten då Dennis trots en svår olycka ändå skötte min budgivning exemplariskt fr akuten. Det kallar jag en hängiven mäklare. Mvh Jonas
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vänligt och personligt bemötande. Kunnig och aktiv.
  • Shahla Edalatian S
    Shahla Edalatian S skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Glad och mycket vänlig mäklare.
  • Joey B
    Joey B skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Var mycket engagerad och anträffbar i alla lägen, löste de hinder och problem som uppstod snabbt och effektivt.
    2017-10-13 Elsa J svarar Joey B
    Tack så mycket! Det har varit super trevligt att samarbeta med dig och hjälpa dig i försäljningen av din bostad!
    Med vänliga hälsningar Elsa Johansson
    Fastighetsbyrån
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Utmärkt på alla sätt och vis, lugn och förtroendeingivande. Tog hand om allt på ett förtjänstfullt sätt.
  • Eva S
    Eva S skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    All kontakt med Fastighetsbyrån Uppsala har varit mycket mycket bra. Jag har haft Filip Stråkander som säljare och kan inte tänka mig att ha haft en bättre kontakt än honom. Han har gjort ett fantastiskt arbete!!!!
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig, korrekt, ej för pushig/sälj-ig
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis levererade på alla punkter i vår bostadsförsäljning. Tydlig kommunikation och hjälpsam med alla möjliga ärenden som dyker upp under en säljprocess.
  • Mina R
    Mina R skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi fick ett bra bemötande av mäklaren där han var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Och kunde råda oss på ett bra vis vid funderingar. Han levde upp till våra förväntningar och vi är nöjda med val av mäklare.
    2017-09-14 Philip S svarar Mina R
    Stort tack för förtroendet. Lycka till framöver!
  • Ilja G
    Ilja G skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Otroligt proffesionellt bemötande och en fantastisk kunskap inom ämnet, en oerhört kunnig och ansvarsfull mäklare!

Absolut något att rekommendera för andra!

//ilja
    2017-09-14 Philip S svarar Ilja G
    Stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa till!
  • Ahmad G
    Ahmad G skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Som säljare var jag mycket nervös. Att sälja en lägenhet var något nytt för mig och jag hade inget som helst kunskap om detta.
    Dennis är en mäklare med fötterna på jorden, vänlig och kunnig. Det kändes tryggt att ställa frågor och lämna över försäljningen helt och hållet över till honom.
    Det som utmärker Dennis för mig var hur vänlig han var, professionell och kunnig.
  • Mahbod B
    Mahbod B skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande med rätt attityd och kunskap.
  • Maria J
    Maria J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande. Trevlig. Bra samordning med banken. Bra feedback då hon ringde då det var stiltje under budgivn.
    2017-11-06 Asha K svarar Maria J
    Hej Maria!

Tack för dina vänliga ord. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!

• Karin S
    Karin S skrev om Susana Villarroel en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Susana har från start och under hela processen med vår försäljning av lägenheten varit professionell i sitt agerande och samtidigt haft ett vänligt och trevligt bemötande. Det har känts tryggt. Vi kan verkligen rekommendera henne till andra som ska sälja eller köpa fastigheter.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bemötandet jag fick av mäklaren var efter förväntan mycket god. Jag upplevde honom professionell och kunnig i sitt arbete som då resulterade i att jag kände mig trygg i bostadsaffären och det är otroligt viktigt för mig. Jag är nöjd över hur resultatet av försäljningen blev och därmed tycker jag att allt gick som jag velat och har inget mer att tillägga. Tack
    2017-09-07 Philip S svarar Sandra N
    Sandra, tack för dina fina ord. Det är jag som ska tacka som fick vara en del av försäljningen. Lycka till i framtiden!
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och engagerad. Tycker det fungerade bra och smidigt genom hela processen.
    2017-09-07 Philip S svarar Oskar W
    Tack Oskar. Väldigt kul att få hjälpa till med försäljning av er fina lägenhet. Hälsa och tacka Rebecca =)
  • Felicia E
    Felicia E skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag fick ett jättebra och positivt bemötande av Dennis från första stund. En riktigt trevlig mäklare som jag definitivt kommer tipsa om!
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Philip Stråkander har varit mycket hjälpsam, tillgänglig och förtroendeingivande i samband med försäljningen av min bostadsrätt. Uppdraget utfördes professionellt och med gott resultat.

Jag kan varmt rekommendera honom!
    2017-09-07 Philip S svarar Tobias J
    Tack för rekommendationen. Super kul att få hjälpa till med både försäljning och köp av er nya lägenhet. Lycka till i Stockholm!
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Alex Baz och hans kollega Philip Stråkander har varit mycket hjälpsamma, tillgängliga och förtroendeingivande i samband med försäljningen av min bostadsrätt. Uppdraget utfördes professionellt och med gott resultat.

Jag kan varmt rekommendera dem båda!
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt trevlig och bra, jättebra på återkoppling när vi var inne i bud processen, vilket jag uppskattar.
  • Svante Ö
    Svante Ö skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    bra att ni södjer Barncancerfonden
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis Stenström är en mycket trevlig och lyhörd person med stort engagemang som känns ärligt.
    Han inger ett gott förtroende och man känner sig trygg genom hela affären från start till mål.
    Han är en mycket duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera lyhörd

Träffade totalt fyra mäklare inkluderat Dennis Stenström kände på en gång ett enormt gensvar och förtroende för honom.

Han fick således uppdraget att sälja min lägenhet vilket han också gjorde allt gick smidigt och enkelt.

Dennis Stenström är kompetent och kunnig vid kontrktskrivningen var han även lyhörd för köparnas frågor och undringar vilket jag tyckte var mycket bra .

Summa summarum så är jag väldigt nöjd .

Bengt Lindholm.
  • Emilie Y
    Emilie Y skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis är en mäklare man kan lita på. Kunnig, ärlig och trevlig. Service på hög nivå med andra ord.
  • Leif H
    Leif H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En positiv upplevelse. Trevlig duktig och tillmötesgående mäklare med rätt inställning
    2017-09-07 Philip S svarar Leif H
    Tack Leif! Super kul att få hjälpa till med försäljningen av er tomt =)
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsigt bemötande under hela försäljningen. Asha gjorde att man förväntar sig av en mäklare och lite till. Jag skulle absolut rekommendera henne vidare.
    2017-08-24 Asha K svarar Åsa N
    Hej Åsa!
    Tack för dom vänliga orden. Jag hoppas ni kommer trivas superbra i er nya bostad.
  • Elina H
    Elina H skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi anlitade Dennis vid försäljningen av vår lägenhet och är mycket nöjda. Dennis är både trevlig, professionell och tillförlitlig. Han satte alltid oss säljare i centrum och gjorde allt för att vi hela tiden skulle känna oss trygga i våra fattade beslut.

Vi är mycket nöjda med hur Dennis genomförde försäljningen.
    Han rekomenderas starkt!
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Så långt vi nu är i processen så har Asha varit proffassionell. Hon har den kompetens jag som kund förväntar mig och hon är noggrann i utförandet av sitt arbete.
    2017-08-24 Asha K svarar Lennart L
    Hej Lennart!
    Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • Britt Marie J
    Britt Marie J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra bemötande och ett trevligt sätt. Asha höll oss hela tiden uppdaterad om försäljningsprocessen vilket gav oss möjlighet att ge feedback.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hennes arbete och vill verkligen rekommendera henne.
    2017-08-24 Asha K svarar Britt Marie J
    Hej Britt Marie!
    Tack så mycket för ett gott samarbete.
  • Milan G
    Milan G skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra upplägg, smidigt genomförande, resultat långt över förväntan.
    Mäklaren (Elsa Johansson) var kompetent, lyhörd och flexibel.
    Hon skulle få toppbetyg även med mindre gynnsamt utfall, rekommenderas starkt.
    Andra gången vi använde Fastighetsbyrån i Uppsala, gillar deras proffsiga sätt.
  • Anna S
    Anna S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fick ett bra bemötande och vad som kändes som ärliga svar. Peter levde upp till mina förväntningar. Har fått god vägledning genom hela processen som har gått väldigt smidigt.

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala