Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 20 medarbetare på som sitter på Dragarbrunnsgatan i centrala Uppsala och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 659 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• Amanda O
    Amanda O skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har varit mycket nöjda med Dennis både under och efter vårat lägenhetsköp. Han är trevlig, ger snabb respons och känns pålitlig.
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En mäklare med hjärtat på rätta stället.
    Bra information och bemötande.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande, trevlig och tydlig.
  • Emma P
    Emma P skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och effektiv men mån om att vi skulle förstå vad som skedde i varje steg.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia och hennes kollega är mycket trevliga och hjälpte oss med alla frågor om kring hus köpet. Alla frågor besvarades i princip omgående (nästan dygnet runt), mycket imponerande vilken service vi fick.

Ska vi säljer huset nångång vänder vi oss förmodligen direkt till Sofia.
  • Emil H
    Emil H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Seriös, trevlig, intresserad. Tillgänglig.
  • Elias C
    Elias C skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha var effektiv och trevlig, och i allmänhet bra att ha att göra med. Vi fick snabba svar på alla frågor vi hade, och hela transaktionen kändes trygg.
  • Henry R
    Henry R skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag upplever Asha som kunnig, effektiv och lyhörd för sina klienters behov.
  • Peter W
    Peter W skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Positiv, engagerad och med bra uppföljning mot kund
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elenor topp mäklare!! Med henne vet man att allting går! Otroligt snäll och hjälpsam!
  • Sophia H
    Sophia H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och ambitiös! Lite mer distanserad efter att kontraktet var skrivet. Överlag en trevlig och professionell upplevelse.
  • Hamid A
    Hamid A skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har både köpt bostadsrätt och sålt bostadsrätt via elenor. Vid båda gångerna kände vi ett starkt förtroende för elenor, och hon har varit det självklara valet för oss. Elenor är oerhörd kunnig, hon är lyhörd och gör sitt bästa för att hjälpa kunden. Hon är alltid glad och energisk och har ett stort kontaktnät. Elenor är duktig på att överträffa kundens förväntningar och det var precis det som hände oss när hon hjälpte oss med att sälja vår bostadsrätt. Vi är supernöjda med henne och vi skulle inte tveka att kontakta elenor Jansson vid vår nästa bostadsaffär. Tack elenor
  • Charlotta H
    Charlotta H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra tillgänglighet och trevligt personligt bemötande
  • Christine J
    Christine J skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra bemötande och effektivt arbete med försäljning av vår bostad!

Vi kunde inte ha varit mer nöjda än vad vi är!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och tillmötesgående. mycket hjälpsam och snabba svar vi är mycket nöjda med sofia mvh magnus weman /jeanette rönnberg
  • Eine S
    Eine S skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevligt och glatt bemötande. Snabb och bra information via mobil och mail.
  • Marlene F
    Marlene F skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag fick ett trevligt, professionellt och förtroendeingivande intryck. Bra på att informera och uppdatera. Hon lyssnade till våra önskemål och behov.
    Skulle absolut rekommendera Cecilia till mina vänner.
  • Hans R
    Hans R skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket professionell. Trevlig och social. Vi kan rekommendera honom.
  • Marmar M
    Marmar M skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En underbart människa och ett professionellt mäklare. Det var första gång jag skulle köpa en lägenhet och hade ingen aning ur det funkar med föreningen och redovisningar. Men med hjälp av Elenor och hennes tydliga och ärliga förklaring jag och min sambo kunde vara säkert om vår köp.
    Jag rekommenderar henne till båda köpare och säljare.
  • Sylve E
    Sylve E skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis har sålt min lägenhet på ett mycket kunnigt och smidigt sätt. Han utstrålar stor kunnighet och är mycket trevlig. Kan varmt rekommendera honom. Klar 5p.
  • Mikaela O
    Mikaela O skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa har varit jätte fin i sitt bemötande och lagt ned både själ och hjärta för att det ska bli så bra som möjligt med både visningar och annonsering. Hon har varit lätt att få tag på och alltid informerat tydligt om vad som sker. Proffsiga tips om hur den bästa och mest ekonomiska försäljningen ska bli. Jag kan varmt rekommendera Elsa!!

/Mikaela Ohlström
  • Inger A
    Inger A skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mkt fint bemötande och arbete. Snabb att återkoppla efter visningarna. Kände mej trygg med Sofia.
  • Lukas G
    Lukas G skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Lyckades få tag i henne snabbt vid första försöket då budgivningen på lägenheten redan var igång. Kunde då boka in en egen visning senare samma dag. Bra, snabbt, effektivt.
  • Anna T
    Anna T skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte min tidigare lägenhet av fastighetsbyrån också och är mycket nöjd med deras professionella bemötande. Deniz är hjälpsam, effektiv och förtroendeingivande. Han löser de frågor som uppstår snabbt och pålitligt.
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt trevlig och pålitlig! Allt topp!
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Tillgänglig, trevlig, kompetent och tillmötesgående.
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia var professionell och väldigt påläst vilket gjorde att vi kände oss trygga när vi köpte ett hus med hennes hjälp.
  • Robin J
    Robin J skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Deniz är en proffsig mäklare med mycket god kännedom om Uppsala och bostadsmarknaden i stort. Min försäljning skötte han smidigt från början till slut och han var engagerad i varje steg av processen. En driven och charmig kille som jag starkt kan rekommendera!
  • Torbjörn R
    Torbjörn R skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Korrekt och seriös ................................................................................
    2017-03-24 Asha K svarar Torbjörn R
    2017-03-24 Asha K svarar Nils-erik H
    Tack Nils-Erik!
  • Tinna G
    Tinna G skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Really good agent. Everything went smoothly and we got more than what we hoped for for our apartment.
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia är professionell, snabb och trevlig. Hon har en god förmåga att förstå kundens behov och förutsättning. Hon har fått mig att känna mig trygg genom hela köpprocessen. Rekommenderas varmt!
  • Johan E
    Johan E skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha har varit en mycket duktig mäklare. Hon är snabb och effektiv, tydlig och pålitlig, men även vänlig och inlyssnande. Det kändes som om Asha på ett diskret och professionellt sätt hjälpte oss igenom vår försäljning. Högsta betyg till Asha alltså!
    2017-03-24 Asha K svarar Johan E
    Tack så mycket för dom fina orden! Det har varit jättekul att få jobba med er och jag hoppas ni kommer storm trivas i ert nya boende.
  • Fatma Z
    Fatma Z skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra service professionell och jättetrevlig trevligt bemötande från första träff under visningen, och hon svarade på alla frågor jag hade.
    Cecilia var mycket tillgängligt så det kändes som jag har direkt kontakt med säljarna
    Hennes angagemant gjorde att jag kunde köppa lägenheten med god känsla att jag har gjort bra affär
    Duktig säljare mest av allt känns ärligt
    Jag starkt rekommenderar henne
  • Gun-britt C
    Gun-britt C skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia är en utomordentlig bra mäklare. Informerade och var till mötesgående, man fick förtroende för Sofia på en gång.
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia är mycket trevlig och proffsig. Det känns tryggt att både köpa och sälja med hennes hjälp.
  • Annette B
    Annette B skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fick ett bra bemötande. Snabb med att få ut våran lägenhet på marknaden. Kunnig, Vänlig, Bra bollplank, Trevlig, Flexibel, Lugn.
  • Shumi O
    Shumi O skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kunnig, hjälpsam o vänlig.
    Mycket nöjd med hela affären.
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har haft nöjet med att ha 2 lägenhetsaffärer med honom under några månader och varit väldigt nöjd med hans proffsiga, kunniga och trevliga bemötande!
    Han är en toppenmäklare så var rädd om honom så ingen annan lägger beslag på honom, 5 plus av 5 möjliga!
  • Maria K
    Maria K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Professionell, smidig, tog hänsyn till oss, pålitlig, ärlig
  • Christian W
    Christian W skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket professionell mäklare. Sköter kontakt med köpare och säljare bra.
  • Bo J
    Bo J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha gjorde ett utmärkt jobb i en väldigt pressad situation. Hon fick hastigt ta över uppdraget från en annan mäklare som plötsligt lämnade Fastighetsbyrån.
    2017-03-08 Asha K svarar Bo J
    Tusen tack Bo! Det har varit jätteroligt att få jobba med er.
    Lycka till med allt.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt kunnig om marknaden. Håller en ständigt uppdaterad. Ger inga falska förhoppningar, men kämpar för att leverera över förväntansbilden.
  • Tania L
    Tania L skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Valde att anlita Dennis efter flera möten med olika mäklare. Valde honom eftersom att jag gillade hans personlighet bäst. Han är en driven, charmig och tålmodig kille som alltid fanns där när jag hade funderingar.
    Lyckligtvis såldes min lilla lägenhet för rekordpris för just den byggnaden för den storleken. Kan varmt rekommendera Dennis!
  • Assu K
    Assu K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väl bemött och smidig köp av bostad..
    Rekommenderar starkt!
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Intresserad, vänlig, tillmötesgående, trevligt bemötande
  • Aida M
    Aida M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Professionell, service minded, duktig, håller informerat sin kund hela tiden, anträffbar, jordnära trevlig att göra affärer med !
    Bästa mäklaren jag nånsin haft !
    2016-12-16 Elsa J svarar Aida M
    Tackar så hjärtligt för de fina orden!
    Med vänliga hälsningar Elsa Johansson
  • Lauran M
    Lauran M skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elenor Jansson är mycket kunnig ,proffsigt och sympatisk människa och mäklare.
    Min upplevelse av henne är,att hon är ärlig,engagerad och Seriös yrkes kvinna , men lite "tur " kan hon nå hur högt som helst.
    Lauran Mohidin
  • Sigrid A
    Sigrid A skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha var engagerad och kompetent. Vi är väldigt nöjda med hennes insats i en period då hon hade mycket att göra med ett annat uppdrag.
    2017-01-18 Asha K svarar Sigrid A
    Tack så mycket Sigrid! Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i ert nya boende.
  • Bernt A
    Bernt A skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hon är glad mycket trevlig . Och försäljning har gott mycket bra . Är helt nöjd .

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala