Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 11 medarbetare på som sitter på Dragarbrunnsgatan i centrala Uppsala och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 616 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• Mina R
    Mina R skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi fick ett bra bemötande av mäklaren där han var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Och kunde råda oss på ett bra vis vid funderingar. Han levde upp till våra förväntningar och vi är nöjda med val av mäklare.
    2017-09-14 Philip S svarar Mina R
    Stort tack för förtroendet. Lycka till framöver!
  • Ilja G
    Ilja G skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Otroligt proffesionellt bemötande och en fantastisk kunskap inom ämnet, en oerhört kunnig och ansvarsfull mäklare!

Absolut något att rekommendera för andra!

//ilja
    2017-09-14 Philip S svarar Ilja G
    Stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa till!
  • Ahmad G
    Ahmad G skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Som säljare var jag mycket nervös. Att sälja en lägenhet var något nytt för mig och jag hade inget som helst kunskap om detta.
    Dennis är en mäklare med fötterna på jorden, vänlig och kunnig. Det kändes tryggt att ställa frågor och lämna över försäljningen helt och hållet över till honom.
    Det som utmärker Dennis för mig var hur vänlig han var, professionell och kunnig.
  • Mahbod B
    Mahbod B skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande med rätt attityd och kunskap.
  • Maria J
    Maria J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande. Trevlig. Bra samordning med banken. Bra feedback då hon ringde då det var stiltje under budgivn.
  • Karin S
    Karin S skrev om Susana Villarroel en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Susana har från start och under hela processen med vår försäljning av lägenheten varit professionell i sitt agerande och samtidigt haft ett vänligt och trevligt bemötande. Det har känts tryggt. Vi kan verkligen rekommendera henne till andra som ska sälja eller köpa fastigheter.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bemötandet jag fick av mäklaren var efter förväntan mycket god. Jag upplevde honom professionell och kunnig i sitt arbete som då resulterade i att jag kände mig trygg i bostadsaffären och det är otroligt viktigt för mig. Jag är nöjd över hur resultatet av försäljningen blev och därmed tycker jag att allt gick som jag velat och har inget mer att tillägga. Tack
    2017-09-07 Philip S svarar Sandra N
    Sandra, tack för dina fina ord. Det är jag som ska tacka som fick vara en del av försäljningen. Lycka till i framtiden!
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och engagerad. Tycker det fungerade bra och smidigt genom hela processen.
    2017-09-07 Philip S svarar Oskar W
    Tack Oskar. Väldigt kul att få hjälpa till med försäljning av er fina lägenhet. Hälsa och tacka Rebecca =)
  • Felicia E
    Felicia E skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag fick ett jättebra och positivt bemötande av Dennis från första stund. En riktigt trevlig mäklare som jag definitivt kommer tipsa om!
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Philip Stråkander har varit mycket hjälpsam, tillgänglig och förtroendeingivande i samband med försäljningen av min bostadsrätt. Uppdraget utfördes professionellt och med gott resultat.

Jag kan varmt rekommendera honom!
    2017-09-07 Philip S svarar Tobias J
    Tack för rekommendationen. Super kul att få hjälpa till med både försäljning och köp av er nya lägenhet. Lycka till i Stockholm!
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Alex Baz och hans kollega Philip Stråkander har varit mycket hjälpsamma, tillgängliga och förtroendeingivande i samband med försäljningen av min bostadsrätt. Uppdraget utfördes professionellt och med gott resultat.

Jag kan varmt rekommendera dem båda!
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt trevlig och bra, jättebra på återkoppling när vi var inne i bud processen, vilket jag uppskattar.
  • Camelia H
    Camelia H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Blev oerhört besviken att jag måste jaga mäklaren för att få till information om lägenheten jag var intresserad av.
  • Svante Ö
    Svante Ö skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    bra att ni södjer Barncancerfonden
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis Stenström är en mycket trevlig och lyhörd person med stort engagemang som känns ärligt.
    Han inger ett gott förtroende och man känner sig trygg genom hela affären från start till mål.
    Han är en mycket duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera lyhörd

Träffade totalt fyra mäklare inkluderat Dennis Stenström kände på en gång ett enormt gensvar och förtroende för honom.

Han fick således uppdraget att sälja min lägenhet vilket han också gjorde allt gick smidigt och enkelt.

Dennis Stenström är kompetent och kunnig vid kontrktskrivningen var han även lyhörd för köparnas frågor och undringar vilket jag tyckte var mycket bra .

Summa summarum så är jag väldigt nöjd .

Bengt Lindholm.
  • Emilie Y
    Emilie Y skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis är en mäklare man kan lita på. Kunnig, ärlig och trevlig. Service på hög nivå med andra ord.
  • Leif H
    Leif H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En positiv upplevelse. Trevlig duktig och tillmötesgående mäklare med rätt inställning
    2017-09-07 Philip S svarar Leif H
    Tack Leif! Super kul att få hjälpa till med försäljningen av er tomt =)
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsigt bemötande under hela försäljningen. Asha gjorde att man förväntar sig av en mäklare och lite till. Jag skulle absolut rekommendera henne vidare.
    2017-08-24 Asha K svarar Åsa N
    Hej Åsa!
    Tack för dom vänliga orden. Jag hoppas ni kommer trivas superbra i er nya bostad.
  • Elina H
    Elina H skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi anlitade Dennis vid försäljningen av vår lägenhet och är mycket nöjda. Dennis är både trevlig, professionell och tillförlitlig. Han satte alltid oss säljare i centrum och gjorde allt för att vi hela tiden skulle känna oss trygga i våra fattade beslut.

Vi är mycket nöjda med hur Dennis genomförde försäljningen.
    Han rekomenderas starkt!
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Så långt vi nu är i processen så har Asha varit proffassionell. Hon har den kompetens jag som kund förväntar mig och hon är noggrann i utförandet av sitt arbete.
    2017-08-24 Asha K svarar Lennart L
    Hej Lennart!
    Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • Britt Marie J
    Britt Marie J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra bemötande och ett trevligt sätt. Asha höll oss hela tiden uppdaterad om försäljningsprocessen vilket gav oss möjlighet att ge feedback.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hennes arbete och vill verkligen rekommendera henne.
    2017-08-24 Asha K svarar Britt Marie J
    Hej Britt Marie!
    Tack så mycket för ett gott samarbete.
  • Milan G
    Milan G skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra upplägg, smidigt genomförande, resultat långt över förväntan.
    Mäklaren (Elsa Johansson) var kompetent, lyhörd och flexibel.
    Hon skulle få toppbetyg även med mindre gynnsamt utfall, rekommenderas starkt.
    Andra gången vi använde Fastighetsbyrån i Uppsala, gillar deras proffsiga sätt.
  • Anna S
    Anna S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fick ett bra bemötande och vad som kändes som ärliga svar. Peter levde upp till mina förväntningar. Har fått god vägledning genom hela processen som har gått väldigt smidigt.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Seriös, professionell och engagerad.
  • Nazli S
    Nazli S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En mkt trevlig och en mkt säker, glad, lyhörd och positiv ung tjej som hoppar in och tar över när våran gamla mäklare slutar sin anställning hos fastighetsbyrån. Hon verkar brinna passionerat för sitt jobb och hon med ett otroligt trevligt bemötande och oerhört mycket kunskap hjälpt oss att få våran lgh såld väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderar Asha starkt!
    2017-07-19 Asha K svarar Nazli S
    Tack Nazli för dina fina ord! Det har varit ett stort nöje för mig att få jobba med dig och Åsa. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

• Christian B
    Christian B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha hjälpte oss snabbt och smidigt med alla detaljer kring försäljningen av vår lägenhet. Snabba och tydliga svar både via mail och telefon.
    2017-07-19 Asha K svarar Christian B
    Tack så mycket Christian! Hoppas ni får det jättebra i ert nya hus!

• Magdalena B
    Magdalena B skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag tycker att jag har blivit väldigt proffsigt bemött av Elenor och allt har gått utan bekymmer. Hon har informerat oss hela vägen och kollat upp att vi har fått rätt information.
  • Sara E
    Sara E skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket hjälpsam och flexibel.
    2017-09-07 Philip S svarar Sara E
    Tack så mycket! Lycka till i framtiden =)
  • Elsa F
    Elsa F skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jättebra!! Asha tog emot mig med stor professionalitet och med glimten i ögat. Väldigt bra koll på allt. Jag är mycket nöjd med min erfarenhet av mitt köp av ett första boende.
    2017-07-19 Asha K svarar Elsa F
    Hej Elsa,

Tack så mycket!

Jag hoppas du kommer få det jättebra i din första egna bostad.

Mvh Asha Khan
  • Robin C
    Robin C skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Tydlig och snabb i kommunikationen, förmedlade kontakten på ett bra sätt.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fantastiskt bemötande! Philip är trevlig, utåtriktad och seriös. Sedan är det bara kul att han är östgöte precis som jag!

Tack!
    2017-07-11 Philip S svarar Andreas H
    Tack Andreas. Jätte kul att jag fick hjälpa till. Stort lycka till med nya huset!
    Mvh Philip Stråkander
  • Lea L
    Lea L skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Snabb respons och kontakt vid budgivningen. Smidig hantering kring kontraktskrivningen.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hon är proffsig och kompetent.
    Hon gav mig ett stort förtroende att hon skulle fixa affären.
    Hon verkar även vinna köparnas förtroende.
    Perfekt från start till avslut
  • Patric H
    Patric H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har aldrig träffat han. Vi fick inte mycket information.
    2017-07-11 Philip S svarar Patric H
    Hej Patrik. Va tråkigt att du känner så. Anledningen att jag inte träffat er och givit er lika mycket information är för att er bror företrätt er genom en fullmakt. Mvh Philip Stråkander
  • Marie-helene K
    Marie-helene K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis har skött försäljningen på ett alldeles utmärkt sätt. Han har hållit oss underrättade via mail och telefonsamtal om alla steg i affären: När vi träffats på byrån har han tagit emot oss på ett utomordentligt sätt. han hade svar på alla frågor och förklarade turerna på ett väldigt pedagogiskt sätt. Tack!
  • Maud G
    Maud G skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Snabb hantering av annonsering, visning och budgivning. Mycket trevligt bemötande av mäklaren. Bra beskrivning av lägenheten i annonsen.
  • Hans K
    Hans K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis har varit mycket hjälpsam, korrekt och professionell i de kontakter vi haft. Han har hela tiden hållit oss informerade om försäljningen och vad som skulle göras. Vi har känt oss trygga under hela försäljningsprocessen. Han har varit engagerad och personlig på rätt nivå.
    Vi kan varmt rekommendera honom.

Hans K
  • Manfred E
    Manfred E skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa tog hand om försäljningen av vårt sommarhus smidigt och galant från början till slut! Hon var lyhörd för våra önskemål och återkopplade alltitid mycket snabbt på våra mailfrågor. Vi känner oss mycket nöjda, framförallt för att hon sammanförde oss med rätt köpare. Jag kan varmt rekommendera Elsa!
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra mäklare!Engagerad och seriös!Sedan blir det inte sämre av att mäklaren är både lättsam och har nära till skratt.Känns som att mäklaren är genomgenuin.
  • Erik S
    Erik S skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Utmärkt service, mycket seriös och förtroendeingivande!
  • Raimo O
    Raimo O skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande.Förberedd på sitt uppdrag.Kunnig på sitt område
    2017-05-12 Asha K svarar Raimo O
    Tack så mycket Raimo!

Mvh Asha Khan
  • Björn E
    Björn E skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande, lever upp till våra förväntningar
  • Liselotte B
    Liselotte B skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra bemötande både vid ursprungliga tecknandet av planerade försäljningen och allting runt budgivningen och den slutgiltiga försäljningen.
    Bra och snabb information vid budgivningarna.
    Som kund är jag mycket nöjd.
  • Jarita R
    Jarita R skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och kunnig. Snabb med svar och förklarar bra vad som gäller. Bra på att förenkla.
  • Lizelotte L
    Lizelotte L skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Utmärkt bemötande. Bra hantering av visning och budgivning.
  • Sean G
    Sean G skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    An excellent help and brilliant in guiding me through my first purchase here in Sweden. I was very grateful for his additional efforts in translation and making sure that everything was crystal clear.
  • Emma W
    Emma W skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt pålitlig och flexibel. Var mån om att göra både köpare och säljare nöjda! Tack för en smidig affär!
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag fick ett mycket bra och trevligt bemötande samt mycket fin och bra service alltigenom. Jag är mycket nöjd!
  • Claes R
    Claes R skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Tydligt och kompetent hanterande av
    Försäljningen.
  • Lola B
    Lola B skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket trevlig och kunnig om lägenheten hon förmedlade.
    Visade ett intresse för den på ett bra sätt.

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala