Fastighetsbyrån Uppsala

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 12 medarbetare som sitter på Marknadsgatan 7H i Gränby C och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 1488 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• 2020-07-07

Gabriel N skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt nöjd, allt gick smidigt. Fick hjälp med köpet när det behövdes, och allt förklarades grundligt och metodiskt. Läs mer
  • 2020-07-06

Antonia M skrev om Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Cornelia hjälpte oss sälja vår etta på 37kvm i Fålhagen efter att hennes kollega slutat och hon tagit över försäljningen. Trots en trög marknad i fjol och en pågående pandemi fortsatte hon vara lyhörd och leta köpare genom sina kollegor och kanaler vilket gav goda resultat för intresse och slutpris.

Cornelia har vart en riktig stöttepelare under hela processen, vilket har märks särskilt då vi inte bott i Uppsala under tiden. Hon har hjälpt till att fraktat nycklar, anpassat sig efter hyresgäster som bott i lägenheten och alltid vart tillgänglig för frågor och funderingar.

Cornelias omtänksamhet gör henne till en trygg och lyhörd mäklare som ställer upp i vått och torrt. Läs mer
  • 2020-07-05

Linda A skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte en bostadsrätt. Dennis var kunnig, tillmötesgående och mycket trevlig. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-07-03

Simon O skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har köpt en tvåa på luthagsesplanaden med Amir som mäklare. Jag blev vänligt bemött och fick snabbt en visning trots att lägenheten ännu ej va utlagd. Själv försäljningen gick snabbt och det kändes lite små stressigt, framför allt när jag inte gav exakt de svar han vill att jag skulle ge. Men det är väl bara att vänta sig från en mäklare som vill få någonting sålt. I allmänhet var han väldigt vänlig och tydlig, extra lyxigt var att jag enkelt kunde kontakta honom och få snabba svar om i stort sätt vad som. För mig som precis köpt min första lägenhet får jag säga att jag är nöjd med Amir. Läs mer
  • 2020-07-02

Tobias J skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian hjälpte oss att väldigt snabbt sälja vår bostadsrätt. Adrian är väldigt trevlig och man känner sig speciell i mötet med honom. Han förklarade och beskrev sitt arbetssätt jättebra. Jag tycker att han överträffade mina förväntningar på en mäklare.

Vi är jättenöjda med Adrian och vi kommer att rekommendera honom till andra som ska sälja. Läs mer
  • 2020-07-01

Fredrik B skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt lägenhet. Snabb och smidig affär. Flexibel mäklare. Läs mer
  • 2020-06-30

Michael W skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Det gick snabbt och smidigt
    Över förväntan Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Michael W
    Hej Michael!

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva.

Det finns inget bättre för mig att höra än att min säljare är nöjd med vårt samarbete och att det blev ett resultat över förväntan.
    Jag vill även tacka dig för din tillgänglighet och flexibilitet under hela processen vilket var en bidragande faktor till en lyckad affär.

Önskar dig en fin sommar och ring om jag kan hjälpa dig med något.
    Lovisa Österberg
  • 2020-06-29

Therese J skrev om Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde min lägenhet med Cornelias hjälp och kunde inte blivit mer nöjd. Hon fanns alltid tillgänglig, uppdaterade mig ständigt längs vägen och hade ett så oerhört bra bemötande. Dessutom var hon positiv, engagerad och jobbade hårt. Att hon även lyckades få min lägenhet såld till ett pris bättre än vad dessa lägenheter gått för de senaste åren är ju inte minst ett stort plus. Jag rekommenderar henne starkt! Tack Cornelia! Läs mer
  • 2020-06-29

Zhwan K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte en 2a i Nyby. Super enkel att ha och göra med, superbra service! Läs mer
  • Caroline B

2020-06-29

Caroline B skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Lovisa hjälpte oss att sälja vår lägenhet, vilket gick snabbt och smidigt när det väl var dags. Mycket bra bemötande, tydlig, alltid tillgänglig och vi hade tät kommunikation under hela tiden, även under tiden som lägenheten låg som "på gång". Kan varmt rekommendera Lovisa. Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Caroline B
    Hej Caroline,

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva.

Vad kul att höra ni är nöjda med hela processen då det är viktigt för mig att skapa en trygg affär för mina säljare. Stort tack för ert samarbete och behöver ni hjälp med något framöver är ni varmt välkomna att kontakta mig. Jag hoppas även att ni kommer trivas otroligt fint i din nya bostad.

Önskar dig en fortsatt fin dag! :D

Lovisa Österberg
  • Ismet M

2020-06-26

Ismet M skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Professionellt och smidigt bemötande. Allt sköttes smidigt och korrekt. Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Ismet M
    Hej Ismet!
    Hoppas allt är fint med dig. Tack så mycket för din fina reco. Vill tacka dig med för ett gott samarbete och en smidig affär.
    Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig.

Om det skulle vara något så är jag alltid ett telefonsamtal bort.
    Allt gott! :D
  • 2020-06-24

Hakim S skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa har hjälpt oss att sälja våra tomt, hon är så trevlig, kunnig, bra lyssnare och kooperativ.
    Elsa höll i till sitt ord när det gällde det ungefärligt priset vilket var jätte uppskattat.
    Vi har tidigare köpt en bostadsrätt via Fastighetsbyråns och denna var våra andra affär, en förstärkning till vårt förtroende på er. Läs mer
  • 2020-06-24

Erik L skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Helena har agerat professionellt Och trevligt genom hela vårt husköp. Läs mer
  • 2020-06-23

Anders L skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde min sons studentlägenhet iLuthagen, Uppsala.
    Amir bemötte oss på ett trevligt och lagom pussigt sätt Han beskrev att det även fans en försommar marknad för studentlägenheter och fick rätt.

Amir motsvarade alla de förväntningar vi hade på honom. Bra jobbat! Läs mer
  • 2020-06-22

Axel H skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrätt på Luthagsesplanaden 1A
    Amir bemötte oss, alltså min familj, väldigt bra. Trevlig, informativ och hjälpsam.
    Hade väll inga förväntningar direkt egentligen utom att få svar på mina frågor, och det fick jag.

Generellt en väldigt bra upplevelse och bra hanterat av Amir. Läs mer
  • 2020-06-22

Jonathan B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag tycker Asha gör ett grymt bra jobb allt igenom. Kände mig väl bemött och omhändertagen under hela processen. Läs mer
  • Stéphanie L

2020-06-18

Stéphanie L skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte fastighet i centrala Uppsala. Helena var - som sig brukar - den mäklare som säljaren valt. Vanligtvis brukar det kännas precis så - att mäklaren är "säljarens representant", men Helena gav en helt annan känsla. Tillmötesgående, sympatisk, kunnig och framförallt ett professionellt och oberoende bemötande som jag tror fick både säljande och köpande part känna sig sedda och viktiga i processen. Högsta betyg! Läs mer

Linn M skrev om Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    I samband med försäljningen av min första egna lägenhet anlitade jag Cornelia som mäklare. Hon hade ringt mig flera gånger under året och jag hade direkt fått ett positivt intryck. Även efter jämförelse med andra mäklare stod jag fast vid mitt val av Cornelia och kunde inte blivit nöjdare! Hon var trygg och kunnig hela vägen, uppdaterade mig kontinuerligt och min upplevelse var att hon arbetade stenhårt. Rekommenderar varmt Cornelia! Läs mer

Vanessa E skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt en bostadsrätt i Uppsala.
    Blev bra bemött och fick ett bra intryck av mäklaren.
    Att ha en bra kommunikation och ett förtroende är viktigt.
    Tycker att det fungerade bra men kommunikationen kunde ha varit ännu lite bättre.
    Är i helhet nöjd med samarbetet. Läs mer

Vahik A skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte en kolonilott i Uppsala.

Jättetrevligt bemötande.

Fick direkt återkoppling varje gång behövde jag svar för mina frågor.

En mycket trevlig och glad person. Topp betygg! Läs mer
  • 2020-06-16

Rikard T skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde min 3a efter ett år med svårigheter hos annan mäklare.
    Adrian tog sig an objektet och fick iväg det på en vecka! Grymt imponerande!
    Han är målinriktad, effektiv och rapporterar löpande om minsta lilla info som dyker upp under processen.
    Varmt bemötande och transparent i hur han arbetar. Man känner sig helt klart trygg.

Om det skulle bli ytterligare affärer i framtiden är han absolut mitt förstahandsval! Läs mer
  • 2020-06-15

Ann-sofie G skrev om Tolga Mavi en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En perfekt visning. Var ärlig och återkom med svar på våra frågor.
    Även budgivning var smidig. Inget krångel. Läs mer
  • 2020-06-15

Josefine A skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt bostad. Peter är väldigt professionell och levererade det slutpris vi ville ha, vi är mycket nöjda. Läs mer

Hanna E skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Amir hjälpte oss att sälja vår lägenhet, två rum och kök. Redan under första mötet förstod han oss som säljare och presenterade olika strategier. Gick in och läste lite om Amir som mäklare och fick höga förväntningar som sedan infriades. Trots coronatider och att det blev struligt med budgivning (ej Amirs fel utan budgivarna) skötte han det otroligt snyggt och var lyhörd genom hela processen. En grym mäklare helt enkelt! Läs mer

Hampus H skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde en lägenhet om 2 r.o.k.

Vi hade en bra uppfattning om Amir från första mötet. Han kändes proffsig hade en bra strategi om hur försäljningen skulle genomföras. Man fick känslan av att han skulle jobba aktivt i flera kanaler för att försäljningen skulle bli så lyckad som möjligt, vilket bringande hopp om en bra försäljning i annars hopplösa corona-tider.

Budgivningen slutade i ett knivigt läge där Amir visare prov på mycket skickligt bemötande och förhandlingsmetodik med anbudsgivarna.

Under vägen han har även varit behjälplig med saker kring försäljning och haft bra kontakt/återkoppling med oss.

Han Varmt rekommendera Amir Läs mer

Marion W skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig bemötande, bra kontakt med med säljare och mäklare. Köpet vart väldigt enkelt. Läs mer
    2020-06-14 Amir E svarar Marion W
    Hej Marion,

Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill även tacka dig för ditt samarbete och hoppas du trivs i ditt nya hem. Kan jag hjälpa till med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Önskar dig en fin och solig sommar! :)

• Germán C

2020-06-14

Germán C skrev om Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kristofer var en utmärkt mäklare. Han var mycket professionell, snabb, effektiv och mycket tydlig. Jag arbetade med honom både som köpare och säljare. Båda upplevelserna var smidiga och utan problem.

Som första säljare var jag orolig att gå i rätt riktning när jag fattade beslut, särskilt under svåra marknadstider. Kristofer var alltid mycket stödjande och hjälpte mig att analysera alla de olika scenarierna. Han tog hand om allt pappersarbete och var mycket proaktiv och professionell.

Jag rekommenderar honom 100% och skulle helt arbeta med honom igen.

Kristofer was an excellent broker. He was very professional, fast, efficient and very clear. I worked with him both as a buyer and a seller. Both experiences were smooth and with no problems.

As a first-time seller, I was worried to proceed in the right direction when taking decisions, particularly in difficult market times. Kristofer was always very supportive and help me analyze all the different scenarios. He took care of all the paperwork, and was very proactive and professional.

I recommend him 100% and would totally work with him again. Läs mer

Malin P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Pålitlig, lägger ner sin tid och själ i jobbet.
    Ärlig med saker så att man känner sig trygg som kund Läs mer
  • 2020-06-13

Baran M skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian hjälpte mig och min sambo att flytta ut ur vår bostad i Industristaden, vilket gick i rekordfart trots corona-tider.

Från första mötet till avslut så har vi förvånats på ett positivt sätt hur proffsig och lättillgänglig han har varit, vi hade förhoppningar om att vi hade hittat Uppsalas bästa mäklare och det kan jag med säkerhet säga att Adrian verkligen är!
    Trevlig, professionell och mer tillgänglig än 7Eleven.
    Det självklara valet för den som vill sälja sin lägenhet!

Med vänliga hälsningar,
    Baran & Hanna Läs mer
  • Miriam I

2020-06-12

Miriam I skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Amir hjälpte mig köpa lägenhet på Fjärdhundragatan i Uppsala. Han är kunnig, förtroendeingivande och professionell. Amir får en att känna sig lyssnad på, respekterad och man blir alltid trevligt bemött. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2020-06-14 Amir E svarar Miriam I
    Hej Miriam,

Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett nöje att få hjälpa till med ditt köp och jag vill tacka dig för ditt samarbete vilket ledde till en lyckad och trygg affär för samtliga parter. Jag hoppas du supertrivs i ditt nya hem och önskar dig en fin och solig sommar! :)

• 2020-06-12

Johan Å skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vårt bostadsköp gick jättesmidigt, Lovisa tog hand om allt. Hon svarade på våra frågor och vi har haft en helt positiv upplevelse. Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Johan Å
    Hej Johan!
    Stort tack för ert fina omdöme. Det har varit så roligt att få hjälpa er och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya bostad. Om ni önskar hjälp med något så är jag bara ett telefonsamtal bort.

Ta hand om er!
  • 2020-06-12

Monika P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt lägenhet på Tövädersgatan, Uppsala. Dock fick inte det förväntade priset troligen beroende på Corona och ev höjning av hyra framöver
    Mycket bra bemött. Trevigt.
    Förväntningarna var ett högre pris
    Sammanfattningsvis mycket trevlig mäklare, lätt att ha att göra med. Nåbar när frågor uppkommer.
    Monika Pettersson Läs mer
  • Per G

2020-06-11

Per G skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt min bostadsrätt på 4 rok och fick åter igen ett mycket professionellt bemötand. Vi har anlitat Peter 2 gånger tidigare vid försäljning och blivit mer än nöjda. Den här gången blev vi åter igen mer än nöjda då han trots coronatider levererade ett mycket bra resultat , ett resultat som även i normal god marknad utan covid19 hade ansetts vara ett väldigt bra resultat. En riktig strateg och har alltid bra lösningar och ideer. Litar 100 % på Peter och kommer aldrig att byta mäklare. Läs mer

David H skrev om Tolga Mavi en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Det gick snabbt och bra, mycket duktig kille som verkligen vill det bästa för säljaren. Rekommenderar verkligen :) Läs mer
    Tolga M gillar detta
  • Christer B

2020-06-08

Christer B skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har sålt en lägenhet i Uppsala med Amirs hjälp.
    Från början till slut har Amir gjort sitt yttersta för att detta har gått helt smärtfritt och snabbt. Rak kommunikation och återkoppling löpande ang säljprocessen gör att vi med varm hand rekommenderar Amir Ekbatanis tjänster.

Ann & Christer Bjurling Läs mer
    2020-06-14 Amir E svarar Christer B
    Hej Christer,

Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det har absolut varit ett sant nöje att få hjälpa till med er försäljning och jag vill passa på tacka dig för det fantastiska samarbetet och tillgängligheten. Kan jag hjälpa till med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Önskar er en fin och solig sommar så ses vi snart på tillträdet! :)

Inga D skrev om Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har sålt en lägenhet, jag är mäkta imponerad av Cornbemötande och engagemang. Jag är väldigt nöjd, med tanke på att jag/vi har inte bott i Uppsala under försäljningen, har hon varit ett stort stöd.
    Mvh Inga Dahlgren Läs mer

Thomas U skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har köpt en Bostadrätt ett 5:a i Uppsala. Mäklare var mkt positiv, glad och snabb på att höra av sig. Ordnade en förhandsvisning på ett mkt flexibelt sätt. Jag är nöjd med affären och alla dess delar Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Thomas U
    Hej Thomas!
    Hoppas allt är fint med er och att ni nu har kommit på plats i bostaden.
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Det är otroligt roligt att höra att du är nöjd med affären och alla dess delar.
    Tack för ett väldigt gott samarbete!

Om det skulle vara något som dyker upp så är det bara att ringa mig.
    Önskar er en fin sommar i er nya bostad!

Hälsningar Lovisa Österberg
  • 2020-06-07

Marcus L skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt hus genom Dennis. Mycket proffsig i sitt engagemang som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-06

Aila L skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt påläst och saklig. Lätt att få tag på och ringde alltid upp. Skulle verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-06-06

Jonathan L skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Amir sålde min studentlägenhet då jag flyttade till en 2a. Försäljningen sköttes exemplariskt och jag har absolut inget att klaga på. Läs mer
    2020-06-14 Amir E svarar Jonathan L
    Hej Jonathan,

Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill även passa på tacka för ditt fantastiska samarbete vilket var en bidragande faktor till det mycket goda resultatet vi lyckades uppnå. Ha en riktigt fin sommar så ses vi snart på tillträdet! :)

• 2020-06-05

Maud E skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Som mäklare var Lovisa aktiv och uppmärksam. Höll oss hela tiden informerade och svarade snabbt på våra frågor. Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Maud E
    Hej Maud!
    Hoppas allt är fint med er och att ni nu har kommit på plats och trivs i er nya bostad.
    Tack så jättemycket för den fina recon, det har varit jätteroligt att få hjälpa er. tack så mycket för ett gott samarbete.
    Om det skulle vara något så är jag alltid ett samtal bort.

Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • 2020-06-04

Filip S skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian har från dag ett varit otroligt proffsig i sitt bemötande mot mig som säljare och jag har känt mig trygg hela vägen. Lägenheten såldes till ett pris som var över mina förväntningar och det är tack vare hans hårda arbete och målmedvetenhet i att hitta rätt köpare.

Jag har i mitt letande efter lägenheter varit i kontakt med många mäklare och det blir väldigt tydligt hur Adrian utmärker sig. Alltid tillgänglig, på gott humör och superproffsig.

Den som inte anställer Adrian för att sälja sin bostad gör ett stort misstag. Uppsalas bästa mäklare! Läs mer
  • 2020-06-04

Weihua Y skrev om Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hon är jätte snäll, hjälpsam och informativ. Läs mer
  • 2020-06-03

Bo Sivert Rutger L skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra mäklare.Bra pris.Jättenöjda Läs mer
  • 2020-06-03

Ann-christin R skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket nöjd med Amir Ekbatani, en av stans mest engagerade mäklare. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-06-14 Amir E svarar Ann-christin R
    Hej Ann-Christin,

Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning och tack för ditt fantastiska samarbete. Vår resa tar inte slut här och jag ser fram emot många framtida samarbeten. Önskar dig en fin och solig sommar så ses vi snart på tillträdet! :)

• 2020-05-30

Laila M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En utmärkt mäklare, som informerade om allt under försäljningsperioden dessutom en mycket trevlig och kunnig person! Läs mer
  • 2020-05-29

Emma L skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig, kunnig, tillgänglig. Hjälpsam och svarar på alla frågor. Bra och tydlig i förklarande av alla steg som genomförs. Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Emma L
    Hej Emma!
    Hoppas allt är bra och tack för din fina reco! :)

Det har varit väldigt roligt att få möjligheten att samarbeta med dig, och tack för allt.
    Hoppas du kommer stortrivas i din nya bostad.
    Är det något jag kan hjälpa till med så ringer du mig direkt.
  • 2020-05-28

Anna B skrev om Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Cornelia är mycket kompetent och var väldigt lätt att samarbeta med. Hon var engagerad och hade en bra plan för hur vi skulle lägga upp försäljningen. Svarade alltid snabbt på ev frågor och funderingar. Vi kände oss trygga med henne som vår mäklare. Läs mer
  • 2020-05-25

Urban B skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har lyckats sälja våran bostad trots corona tider. Han har hela tiden haft ett professionellt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-25

Thorsten H skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa är en trevlig och ambitiös person som hade full kontroll över försäljningen. Allt gick snabbt och mycket bra, jag är nöjd. Tack så mycket! Läs mer

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala