Fastighetsbyrån Uppsala

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 12 medarbetare som sitter på Marknadsgatan 7H i Gränby C och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 1256 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• 2019-12-09

Anton A skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vid köpet av min första bostadsrätt blev jag positivt bemött av Lovisa. Affären gick smidigt och jag fick bra information om lägenheten från Lovisa. Läs mer
    2019-12-09 Lovisa Ö svarar Anton A
    Hej Anton!
    Tack så jättemycket för att du tog dig tiden att skriva en fin reco. Det var jätteroligt att få hjälpa dig att hitta din första bostad.
    Jag hoppas verkligen du kommer trivas i den. Önskar dig all lycka med dina studier också.
    Om du önskar hjälp med något så är det bara att ringa mig.

Ha en fortsatt fin dag!

Kjell S skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    - Kunnig
    -Snabb på att svara
    -vänligt bemötande
    -lätt att få kontakt Läs mer

Evangelia Anna D skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande, hjälpsam och allt gick smidigt till. Läs mer

Martin S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Blev mycket bra bemött från början till slutet av bostadsköpet. Det mest bidragande var den framstående tillgängligheten Amir alltid uppvisade samt hans lyhördhet. Oavsett när och vad jag frågade fick jag bra svar som vägledde mig i affären. Läs mer

Charlotta E skrev om Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Suverän mäklare! Ödmjuk och ändå lyhörd såg till att det blev en snabb affär. Fördelen med Kristoffer är att han inte är alltför på både vid försäljning av hus och köp! Behandlade oss proffsigt även på visning av hus! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-12-09 Kristofer H svarar Charlotta E
    Hej bästa Charlotta!

Tackar så otroligt mycket för din fina reco!
    Det kan gå väldigt snabbt ibland vilket det gjorde i detta fall.
    Det var ett sant nöje att få möjligheten att hjälpa er.

Önskar er en fortsatt trevlig vecka och god jul! :)

Jenny U skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Professionell, pålitlig, höll oss informerade om alla steg. Mån om att både säljare och köpare var nöjda och kände sig trygga. Var köpare, men om jag skulle sälja något skulle jag vända mig till honom. Läs mer

Axel D skrev om Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt en 2a i Uppsala. Jag blev bemött av mäklaren på vett väldigt positivt sätt. Upplevelsen men köpet var mycket bra, fick mycket stöd och svar på frågorna jag hade under hela processen. Läs mer
  • INGRID F

2019-12-03

INGRID F skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Engagerad och proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-12-04 Lovisa Ö svarar INGRID F
    Hej Igrid!
    Tack så mycket för din fina reco. Det har varit jätteroligt att få träffa och lära känna dig och Anders. Vill tacka så mycket för ett gott samarbete. Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i er nya bostad.

Önskar er en fortsatt fin dag!
  • 2019-12-03

Klara H skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt en lägenhet i Tunabackar. Väldigt bra bemötande och tydlig info! Mycket nöjd! Läs mer
    2019-12-04 Lovisa Ö svarar Klara H
    Hej Klara!
    Tack så jättemycket för din fina reco. Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig att hitta din bostad, och jag hoppas verkligen att du kommer trivas i den. Om det skulle vara något du undrar över så är det bara att ringa eller smsa mig.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Charlotte L skrev om Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi är nöjda med tjänsten som våran mäklare utfört Läs mer
    2019-12-09 Kristofer H svarar Charlotte L
    Hej Charlotte!

Tack så hemskt mycket för att du tagit dig tiden att skriva!
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka och god jul! :)

Varma hälsningar,
    Kristofer Hamberg

Sammy H skrev om Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har med Cornelias hjälp sålt min lägenhet till ett pris som jag var nöjd med. Allting har gått väldigt smidigt för mig och det på grund av det fantastiska jobb och den tid Cornelia lagt ner på att få lägenheten såld. Kände alltid att jag blev inkluderad i processen och att jag fick det stöd jag behövde. Rekommenderar verkligen! Läs mer

Johan H skrev om Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde en bostadsrätt via fastighetsbyrån och Kristofer, kan varmt rekommendera Kristofer. Vädigt proffsig och kunnig, hjälpte till med frågpr om objektet som vi köpte också. Snabba svar och effektivt.
    Johan Häggbom
    Charlotte Lützén Läs mer
    2019-12-09 Kristofer H svarar Johan H
    Hej Johan och Charlotte,

Tusen tack för er fina rekommendation och att ni tog er tiden att skriva.

Jag vill tacka er för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning samt ert samarbete och tillgänglighet vilket var en bidragande faktor till det fantastiska resultatet vi lyckades uppnå. Önskar er en god jul! :)

Kristofer Hamberg
  • 2019-11-27

Constantina C skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en lägenhet i Uppsala.
    Adrian har varit tillmötesgående och mycket kunnig. Han hjälpte oss med olika förslag och sköte affären på ett mycket tillfredställande sätt.
    Jag rekommenderar honom starkt till alla som behöver en mäklare. Läs mer
  • 2019-11-27

Emma S skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt vårt parhus. Gick segare än vad vi trott. Marknaden hittills har varit mkt bra här ute men känns som att hösten är knepigare än våren att sälja. Hade gärna haft en budgivning så att vi inte behövde sälja till de nu blivande köparna då det känns sådär. Lovisa, mäklaren, har gjort så bra hon kunnat. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-11-28 Lovisa Ö svarar Emma S
    Hej Emma!
    Tack för ditt svar. Vi fick ett bra slutpris som motsvarade det ungefärliga marknadspriset i området, vilket var det vi annonserade ut.
    Det har varit jätteroligt att få hjälpa och lära känna er under denna försäljningsprocess.
    Hoppas du och familjen kommer trivas i er nya bostad och tack för att ni anlitade mig som mäklare och ert förtroende.

Önskar er en fortsatt trevlig dag!
  • 2019-11-26

Theodoros C skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en lägenhet i centrala Uppsala. Mina förväntningar var att kunna sälja lägenheten snabbt och till ett bra pris samt att bli bemött på ett professionellt sätt av min mäklare.
    Adrian Javaher uppfyllde alla mina förväntningar, han har varit en super professionell och samtidigt mycket trevlig mäklare. Han hade bra idéer och kom med kloka förslag som gjorde att alla mina förväntningar infriades.
    Jag rekommenderar starkt Adrian till framtida uppdrag. Läs mer

Maria C skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en lägenhet. Andrian har varit professionell och hjälpsam . Jag är mycket nöjd med Andrian . Jag varmt rekommenderar Andrian Läs mer

Victor E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en 2 rumare i salabscke! Tycker Adrian har varit jätte bra😀 Läs mer

Angeliqa B skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En tvåa i Uppsala.
    Genuint bemötande, ett stort engagemang. Mycket trevlig! Läs mer
    2019-11-28 Lovisa Ö svarar Angeliqa B
    Hej Angeliqa!
    Tack så mycket för din fina reco. Det har varit så himla roligt att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning och att få lära känna dig.
    Tack för ett gott samarbete och att du gav mig förtroendet att bli din mäklare.

Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
    Ha en fortsatt fin dag! :)
  • 2019-11-23

Jannika Ö skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt en lägenhet. Vart bra bemött, super trevlig kille. Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Jannika Ö
    Hej Jannika,

Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Hoppas ni supertrivs i ert nya hem och kan jag hjälpa till med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Må bäst och hälsa Maydan! :)

• 2019-11-21

Ludwig P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Med Adrian kände jag mig otroligt nöjd genom hela försäljningen. Han var rak , ärlig och målinriktad! Med ett otroligt stort engagemang så lyckades han överträffa alla förväntningar! Kommer anlita Adrian vid min försäljning i framtiden och kan verkligen rekommendera Adrian! Läs mer
  • Simon S

2019-11-20

Simon S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter är professionell, tillmötesgående och kunnig. Jag har känt tilltro till min mäklare i den här försäljningsprocessen vilket jag anser är väldigt viktigt. Det har inte varit några konstigheter utan det har varit enkelt att arbeta tillsammans med Peter. Läs mer
  • 2019-11-19

Birgitta N skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har sålt en 2:a i Främre Luthagen och hade Peter som mäklare. Vi är väldigt nöjda med Peters arbete och kände oss trygga med hans erfarenhet och kunskap. Han höll oss löpande uppdaterade och när det blev budgivning stämde han av och höll oss informerade. Peter svarade snabbt på frågor längs vägen, är professionell och har ett trevligt bemötande.
    Jag kan varmt rekommendera Peter som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-18

Anders H skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt en lägenhet. Bra information om allt. Ordning och reda! Läs mer
    2019-11-28 Lovisa Ö svarar Anders H
    Hej Anders!
    Tack så jättemycket för din fina reco. Det var jätteroligt att få hjälpa er att hitta en fin lägenhet, hoppas att Klara kommer att trivas.

Ha en fortsatt fin dag!
  • Andreas B

2019-11-18

Andreas B skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Supernöjd med Peter. Han har gjort ett bra jobb från start till slut. Läs mer
  • 2019-11-18

Elizabet H skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Såldes utan visning för 2 miljoner! efter 11 dagar var kontrakt skrivet. Jag är mycket nöjd som dessutom inte kunnat närvara och haft ombud. Amir har hjälpt mig med försäljningen med förståelse, engagemang och sin kunskap. Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Elizabet H
    Hej Elizabet,

Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill tacka dig för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning samt ditt samarbete och tillgänglighet vilket var en bidragande faktor till det fantastiska resultatet vi lyckades uppnå. Må bäst! :)

• 2019-11-14

Linda M skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Amir skötte hela affären på ett proffsigt och smidigt sätt. Från inledande samtal till tillträde. Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Linda M
    Hej Linda,

Tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill även passa på tacka för ditt samarbete och tillgänglighet vilket var en bidragande faktor till det fantastiska resultatet vi lyckades uppnå. Må bäst! :)

• 2019-11-12

Max Patrik Vincent S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Duktig på information , hjälper mig med allt angående lägenhetsköpet . Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Max Patrik Vincent S
    Hej Max,

Tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Tack för ert samarbete och hoppas ni trivs i ert nya hem. Behöver ni hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Må bäst! :)

• 2019-11-12

Melanie Quintana S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Han är super hjälpsam och ger all information som jag vill ha och behöver. Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Melanie Quintana S
    Hej Melanie,

Tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag hoppas ni supertrivs i ert nya hem och kan jag hjälpa till med annat är jag enbart ett samtal bort. Må bäst! :)

• Rebecca W

2019-11-12

Rebecca W skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt en lägenhet på 2 rok, har blivit väldigt bra och personligt bemött från Dennis. Redan från första gången vi träffades för många år sedan, har sedan dess haft en professionell kontakt och nu när det var dags att sälja så har han stöttat hela vägen genom att svara på frågor, förverkliga mina önskemål och hela tiden varit informativ.

Mycket bra mäklare! Läs mer
  • 2019-11-11

Peter S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra engagemang av Amir när vi som Norrlänningar var ute efter en lägenhet till vår dotter. Väldigt proffsigt bemötande och vi har känt oss trygga under hela tiden som vi haft kontakten med Amir.
    Kan starkt rekommendera Amir om ni är i behov av en mäklare. Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Peter S
    Hej Peter,

Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett sant nöje att ha er som köpare och jag tackar dig för ert fantastiska samarbete. Hoppas Isabell supertrivs i lägenheten och kan jag hjälpa till med något annat är jag enbart ett samtal bort. Må bäst! :)

• 2019-11-11

Lars L skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vilken "fantastisk" mäklare. Efter att Lovisa ha gjort i mitt tycke en stor
    försäljning på distans, eftersom jag som säljare bor i Norrbotten. Allt har gått perfekt tack vare Lovisas positiva och tillmötesgående sätt. Hon har haft kontakter med flyttfirman och städbolag på ett utmärkt sätt. Efter samråd så blev vi nöjda med budgivningen.

Avsnitt för bifogade filer Läs mer
    2019-11-28 Lovisa Ö svarar Lars L
    Hej Lars!
    Hoppas allt är fint med dig.
    Tusen tack för att du har tagit tiden att skriva och för din fina reco!
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med denna bostadsförsäljning, och tack så otroligt mycket för ert förtroende för mig som mäklare.

Hoppas ni mår bra och att våra vägar korsas igen. Om du önskar hjälp med något så är jag bara ett samtal bort.

Tack för ett super bra samarbete!

Kersti V skrev om Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde vår bostadsrätt snabbt, smidigt och proffesionellt. Vi är mycket nöjda med Cornelias engagemang, bemötande och hanteringen genom hela proceduren. Vi har blivit uppdaterade i alla steg och känt oss trygga i processen. Läs mer

Simon W skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Samarbetsvillig och lätt att ha att göra med i alla led av försäljningsprocessen. Dedikerad, intresserad och hårdjobbande. Alltid anträffbar och snabb med återkoppling på eventuella frågor. Satte upp en rimlig bild med rimliga förväntningar baserade på statistik och fakta. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Simon W
    Hej Simon,

Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill även passa på och tacka för ditt fantastiska samarbete och tillgänglighet vilket var en bidragande faktor till resultatet vi lyckades uppnå. Behöver du hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Vi ses snart på tillträdet. Må bäst! :)

Jonas W skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde min tvåa i Luthagen genom Lovisa. Hon var lyhörd och överträffade mina förväntningar. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-28 Lovisa Ö svarar Jonas W
    Hej Jonas!
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med din försäljning av din otroligt fina lägenhet. Tack så mycket för din fina reco!
    Önskar dig all lycka i framtiden med att hitta din nästa bostad. Jag kommer alltid vara ett samtal bort om du önskar hjälp med något gällande ditt bostadssökande.

Ha en fortsatt fin dag! :)
  • 2019-11-08

Maydan W skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Amir was Excellent! Very helpful, organized and professional!
    very smooth work. Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Maydan W
    Hi Maydan,

Thank you so much for your time and your recomendation.

I'm really happy that you became the buyers of this apartment and thank you for your cooperation. I hope you're enjoying your new home and if there is anything I can help with you are very welcome to contact me. Be well my friend! :)

Best regards,
  • 2019-11-08

Torbjörn C skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte en bostadsrätt en tjej som är mycket bra på att behandla folk, så se upp ni andra duktiga mäklare för Lovisa kommer snart ligga i topp. Läs mer
    2019-11-28 Lovisa Ö svarar Torbjörn C
    Hej Torbjörn,
    Hoppas allt står väl till med dig och Carina och att ni trivs i er nya lägenhet samt att renoveringarna går bra i lägenheten.

Tusen tack för din fina reco!

Önskar er en fortsatt trevlig dag och finns det något jag kan hjälpa till med så är jag ett samtal bort!
  • 2019-11-07

Agneta S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt bostadsrätt.
    Asha har varit snabb och saklig i kontakten med oss. Jag har känt mig trygg i hennes sätt att sköta affären. Läs mer
    2019-11-12 Asha K svarar Agneta S
    Hej Agneta!

Tusen tack för dom vänliga orden. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet!

Mvh Asha khan.
  • 2019-11-07

Carina C skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte en lägenhet i Luthagen av Lovisa. Hon har ett mycket vänligt och trevligt bemötande. De frågor vi hade vid visningen och efteråt besvarades snabbt. Affärsmässigt fungerade allt enkelt och smidigt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-11-28 Lovisa Ö svarar Carina C
    Hej Carina!

Tusen tack för din fina reco.
    Uppskattar verkligen att du tagit dig tiden att skriva. Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig och Torbjörn genom detta bostadsköp, och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya bostad.

Är det något jag kan hjälpa till med så är jag bara ett samtal bort. :)
    Ha en fortsatt trevlig dag!

Sumaia A skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Tredje affär med Amir! Hjälper alltid som en nära vän. Alltid lätt att prata med och planerar bra. Affärerna går så smidigt att man behöver aldrig oroa sig. En Väldigt trevlig, snäll och god hjärtat person. Mycket nöjd med Amir 😊. Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Sumaia A
    Hej Sumaia,

Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Tack ännu en gång för förtroende att hjälpa till. Tredje affären i år och jag ser fram emot många fler samarbeten framöver. Behöver ni hjälp med något mer framöver är jag enbart ett samtal bort. Må bäst! :)

Mats Peter K skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig, personlig och affärsmässig.
    Full poäng från oss! Läs mer

Margareta K skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Villaförsäljning
    Väldigt bra bemött
    Förväntade mig kanske snabbare/direkt feedback på alla mina frågor, vilket skedde till största delen.
    Rekommenderar denna mäklare till andra Läs mer

Niclas Ö skrev om Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån och Cornelia Widmark.

Jag blev mottagen av ett ytterst professionellt bemötande under hela processen. En grundlig genomgång av säljprocessen och en gedigen uppföljning under/efter alla steg.

Mina förväntningar på mäklaren och försäljningen överlag var att få en enkel och snabb process, vilket jag också fick. Jag tycker att Cornelia levde upp till det som lovades både prismässigt och hennes prestation som individuell mäklare.

Förutom en utdragen budgivning är min upplevelse mycket god och jag kan starkt rekommendera Fastighetsbyrån i Uppsala och i synnerhet Cornelia Widmark. Läs mer

Johanna W skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt lägenhet, Peter va vänlig och hjälpsam. Har inget dåligt att säga om honom alls, väldigt nöjd.

Tack Läs mer

Dominic Hans-Adam I skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vid köpet av en mindre lägenhet fick jag god hjälp av Adrian (som verkar ha långa dagar). Ett stort tack för ett hjälpsamt och proffsigt bemötande! Läs mer

Ulf S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter skötte mycket förtjänstfullt försäljningen av vår bostadsrätt. Våra förväntningar överträffades med råge. Läs mer
  • 2019-11-02

Sofia B skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte radhus och fick vår lägenhet såld samma dag. Snabb och smidig affär. Fick den såld utan visning och ett bra bud. Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Sofia B
    Hej Sofia,

Tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

En snabb och smidig affär med ett bra resultat. Tack för ert samarbete vilket underlättade för mig att kunna göra mitt jobb på bästa möjliga sätt. Vi ses snart på tillträdet. Må bäst! :)

• 2019-11-02

Mattias B skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Amir sålde vår 3:a i Sala backe. Allt gick smidigt och proffsig. Vi är mycket nöjda med det arbete Amir utförde Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Mattias B
    Hej Mattias,

Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Väldigt kul att höra att ni är mycket nöjda med mitt arbete. Det gick smidigt och jag vill tacka för ert samarbete. Behöver ni hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Vi ses snart på tillträdet. Må bäst! :)

• 2019-11-01

Hanné M skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    4:a Viktor Rydbergsgatan Nyby
    Jag vill tacka Amirs kollega M.Basit på Fastighetsbyrån i Solna som rekommenderade Amir när vi skulle sälja vår lägenhet i Uppsala. Amir visade en utomordentlig professionalitet och var tydlig, tillgänglig, engagerad, lyhörd och service minded. Mest uppskattade vi lugnet som Amir utstrålar men också den sociala och kulturella kompetensen han besitter. Tack bästa Amir! Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Hanné M
    Hej bästa Hanné,

Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag tackar dig för förtroendet att få hjälpa till med er och er sons försäljning. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er. Sköt om er så hörs vi inom kort. Må bäst! :)

• 2019-10-30

Per Erik S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha gjorde ett bra jobb trots att det var trögt att hitta köpare till den lilla studentlägenheten. Läs mer
    2019-11-12 Asha K svarar Per Erik S
    Hej Per Erik!

Tack så mycket för att du tagit dig tiden att skriva samt förtroendet från ert håll.Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er. Vi ses på tillträdet!

Mvh Asha khan.
  • 2019-10-29

Per E skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har nu sålt vår bostad i Uppsala där våra barn har bott under sin studietid. Inför försäljningen kontaktades fem mäklarfirmor. Fastighetsbyrån och Amir fick uppdraget för att han kändes engagerad och professionell. Efter avslutad affär kan vi konstatera att den känslan stämde. Vi är helnöjda med Amir. Läs mer
    2019-11-26 Amir E svarar Per E
    Hej Per,

Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Vad kul att höra i efterhand att jag var i konkurrens med fem andra mäklare. Jag tackar dig återigen för förtroendet samt för ert fantastiska samarbete och flexibilitet vilket var en bidragande faktor till resultatet vi lyckades uppnå. Behöver ni hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Må bäst! :)

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala