Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 12 medarbetare som sitter på Marknadsgatan 7H i Gränby C och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 1156 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• 2019-08-22

Tomas A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    BRF 18 kvm i Uppsala åt vår son.
    Adrian är den trevligaste och mest tillmötesgående Mäklaren vi haft och göra med, det här var våran 4 brf affär under 20 år vi har köpt och sålt, + ett fritidshus som vi köpt och har kvar.
    Dessutom har Adrian varit grymt kompetent under hela processen.
    Så det är fem solida stjärnor.
    Tänk om alla mäklare vore som Adrian det skulle höja tröskeln för Mäklaryrket märkbart.
    Tack Läs mer
  • 2019-08-21

Ida A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en etta i Luthagen. Adrian är en riktigt bra professionell mäklare som alltid är glad och positiv. Tydlig och rak kommunikation. Inga negativa synpunkter! Läs mer

Fredrik B skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter hjälpte oss att sälja en 3:a i salabacke. Ett trevlig bemötande och alltid rak och tydlig i både strategi och kundbemötande. Ett stort plus vi värdesatt är hans tillgänglighet vardagar samt kvällar och helger. Han tar sig alltid tid att prata även om han inte har tid så tar han sig tid. Samt att han även hjälper oss i vår andra process nu när vi skall köpa villa.

Kan varmt rekommendera Peter som din nästa mäklare Läs mer

Annika E skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi är mycket nöjda. Dennis har skött uppdraget på ett utmärkt sätt. Han är lyhörd, affärsmässig och mycket bra på återkoppling. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Helin M skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian var väldig hjälpsam och bemötte oss med respekt och ett glatt humör . Vi var lite osäkra på vad vi var ute efter radhus eller lägenhet . Men Adrian var till stor hjälp när han förklarade för och nackdelar med radhus . Tack vare han köpte vi ett underbart radhus . Super nöjda Läs mer

David G skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi är väldigt nöjda med Fridas förmåga att finns potentiella köpare medan lägenheten endast låg på kommande. Vi rekommenderar Frida! Läs mer
    2019-08-22 Frida Jakobsson svarar David G
    Hej David!

Stort tack för du tagit dig tiden att skriva och för ert förtroende. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa till och önskar er all lycka med nya boendet!

Varma hälsningar, Frida
  • Mona A

Mona A skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter har sålt min etta. Mycket trevlig o tålmodig mäklare. Väldigt noga med att man får svar på allt man behöver veta. Behöver man nå honom så är han snabb att ta kontakt. Mycket bra! Läs mer

PASHA R skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Helena är en professionell och underbar mäklare. Helt enkelt gör Helena sitt jobb på bästa möjliga sätt. Mycket trevlig och lyhörd person. Rekommenderar henne VARMT! Läs mer
  • Josefin K

Josefin K skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte en trea i Salabacke och köpte denna innan den ordinarie visningen. Vi fick bra kontakt med Amir som ordnade en förhandsvisning och verkligen bemötte oss bra. Han var verkligen professionell och var väldigt tydlig och tillmötesgående när budgivningen drog igång. Vi är väldigt nöjda med vårt första bostadsköp och tycker att Amir gjorde det hela så bra som det bara hade kunnat bli. Läs mer

Hans H skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sakligt och trevligt bemötande. Alltid tillgänglig. Läs mer
  • Meis Mohammed Abid Awn S

2019-08-19

Meis Mohammed Abid Awn S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte min lägenhet genom Amir. Hela processen vad väldigt smidig, han förklarade allt steg för steg och gjorde det tydligt för mig hela vägen. Amir var verkligen tillgänglig dygnet runt och jag fick alltid ett så himla glatt och positivt bemötande. En riktigt snäll och fantastisk mäklare, kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-08-18

Maria H skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Snabb och enkel affär. Amir var mycket proffsig hela vägen . Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer

Karolin M skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter är en helt fenomenal mäklare! Inger förtroende och visar verkligen på sin kunskap genom hela processen. Grattis till dig som får sälja din lägenhet via Peter! Läs mer

Saman H skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt mitt hus genom Adrianne jag har han är bästa mäklare i hela Uppsala Läs mer

Ola A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Allt fungerade bra, framförallt information och kontakter. Professionellt Läs mer
  • 2019-08-15

Malin K skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Det kändes mycket bra att Peter var så mån om att informera om varje steg på vägen till försäljningen. Han fanns i princip alltid tillgänglig och kunde svara på frågor gällande stort som smått. Man kände sig väl omhändertagen och invigd i hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-08-14

Filip B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian sålde vår lägenhet för önskat pris när andra mäklare sagt att vi kan förvänta oss en förlust. Läs mer
  • 2019-08-14

Utmärkt kommunikation

Rekommenderas som mäklare!! Läs mer
    2019-08-19 Elsa J svarar Mats S
    Hej Mats,

Tackar så hjärtligt att jag fick förtroendet av er att förmedla er lägenhet! Önskar er all lycka till i nya bostaden och vi ses på tillträdet! Tills dess ha det riktigt bra!

• Malgorzata S

2019-08-14

Malgorzata S skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    1 rok Uppsala, såld genom Frida.
    Bäst av alla mäklare jag haft genom åren, det var ett 10-tal sådana. Frida är extremt aktiv, förekommande och tillmötesgående. Hjälper till med alla nödvändiga kontakter utan dröjsmål. Verkligen en stjärna. Läs mer
    2019-08-14 Frida Jakobsson svarar Malgorzata S
    Stort stort tack för dina vänliga ord och din rekommendation Malgorzata.
    Ett nöje att få förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
    Varma hälsningar, Frida
  • Åsa E

2019-08-12

Åsa E skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde vår bostadsrätt med Asha som mäklare. Vi är nöjda, Asha har alltid varit snabb i kommunikationen/återkoppling och tydlig, rak och trevlig. Vi kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-08-14 Asha K svarar Åsa E
    Hej Åsa!

Stort tack för din fina Reco och för ett mycket gott samarbete. Önskar er lycka till med framtida boende. Vi ses på tillträdet!

Mvh Asha.
  • 2019-08-12

Ella F skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte ett hus med hjälp av Elsa och tycker att hon var väldigt trevlig att jobba med. Vi fick svar på våra frågor inom rimliga tider och var varmt och väl mötta.
    Tack för hjälpen Elsa. Läs mer
    2019-08-19 Elsa J svarar Ella F
    Hej Ella och Berit,

Tackar ödmjukast för rekommendationen! Hoppas ni kommer trivas alldeles utmärkt i nya boendet! Gratulerar än en gång till köpet!

• 2019-08-10

Emma E skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet.
    Amir har varit en bra och lyhörd mäklare. Han har gett tydliga svar på mina frågor och gett mig all tänkbar information. Han är trevlig, glad och lyhörd. Läs mer
  • 2019-08-09

Tea Ö skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En väldigt professionell mäklare som är väldigt mån om att både köpare och säljare ska vara nöjda. Kunde inte blivit bättre bemött! Väldigt hjälpsam med allt. Läs mer
  • 2019-08-09

Anders L skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag önskade en snabb och smidig affär vilken han levererade. Kompetent och vänlig. Kan starkt rekommendera Alex Baz. Läs mer
  • Patrik S

2019-08-08

Patrik S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket proffsig och lyhörd, jag fick ut det bästa pris pga av Peters kompetens :-) Peter har lagt upp ribban högt i Svartbäcken kommer att ta många år innan detta kommer tillbaka....

Fast jag visste redan att min lägenhet är i mycket toppskick. Pga att Peters kompetens så har jag hört värdet per kvm till 30 190 kr till hela 46 196 kr slå det i svartbäcken augusti 2019!!!

Kommer absolut anlita Peter Olsson när jag kommer och göra min nästa försäljning av lägenhet eller hus.

Kan absolut rekommendera Peter till allt o alla mina vänner :-)

// Patrik Läs mer

Soma Awat A skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Det var jättebra tack för affären
    Jag rekommendera
    Amir ekbatani Läs mer

Sara S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Amir har hjälpt oss sälja en bostadsrätt, en etta där vår son bott i tre år under studenttiden.
    Amir har bemött oss väldigt vänligt och professionellt. Det var han som tog första kontakten långt innan vi ens hade tänkt tanken att det var dags. Sen höll han kontakten, vi skulle förmodligen ha glömt bort oss annars.
    Våra förväntningar var typ att sälja lägenheten till ungefär det pris vi gav tre år tidigare. Amir uppfyllde dem. Han har varit rak och ärlig och aldrig dröjt med återkoppling.
    Amir är en trevlig och väldigt driven person. Har inget dåligt att säga om honom. Läs mer

Evy Å skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kunnig, trevlig, omtänksam gör ett bra jobb ☺ Läs mer

Håkan P skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt lgh i Länna.
    Mycket bra bemötande .
    Allt funka perfekt inget att anmärka på. Läs mer
    2019-08-10 Amir E svarar Håkan P
    Hej Håkan,
    Tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Allt gick smidigt och jag vill även tacka för ert samarbete. Behöver ni hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Lycka till med renoveringen. Må bäst! :)

Salar Ridha G skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en lägenhet i Viktor Rydbergs gatan Amir var mäklare och det var första gång när jag träffade honom han var smart tydlig och lätt att nå . Jag är väldig nöjd med hans affär .
    Tack Amir önska dig allt bäst med ditt jobb . Jag rekommendera honom faktiskt . Läs mer
    2019-08-10 Amir E svarar Salar Ridha G
    Hej Salar,
    Tusen tack för din fina ord och rekommendation.

Riktigt kul att höra att du är nöjd med affären och det glädjer mig att just ni blev köparna av denna bostad. Behöver ni hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Hoppas ni trivs i er nya bostad. Må bäst! :)

• TAHA M

2019-08-05

TAHA M skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har gjort två affärer med Adrian, och efter första trodde jag redan att det inte gick och bli bättre men ojoj.
    Ord kan inte beskriva hur tacksam jag är för att jag valde denna mäklare. I en trög marknad gjorde Adrian allt och mycket därtill och jag kan inte ha vart mer nöjd. Rekommenderar starkt Adrian, inte enbart för den otroliga mäklaren han är, men utan för allt extra han gör som inte tillhör hans arbetsuppgifter. Tack för allt! Läs mer

Marianne B skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Allt flöt på bra. Det var ett trevligt möte Läs mer
    2019-08-14 Frida Jakobsson svarar Marianne B
    Tack så mycket Marianne! Hoppas allt gått bra med flytten för Rebecka!
    Tveka inte att återkomma vid ev frågor.

Oscar S skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Tydlig, vänlig och noggran! Frida gjorde ett jättebra jobb och vi är supernöjda med henne! :-) Läs mer
    2019-08-14 Frida Jakobsson svarar Oscar S
    Stort tack för rekommendationen! Hoppas du trivs i nya lägenheten och att studierna går bra :)
    Frida

Gunilla B skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Korrekt. Trevlig. Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-08-04

Malin I skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde min lägenhet i Uppsala.
    Amir beskrev hela processen väl och var lätt att få tag på. Han höll mig uppdaterad om vad som hände under hela tiden.
    Jag fick råd om hur jag kunde tänka när det gällde försäljningen av lägenheten. Läs mer
    2019-08-06 Amir E svarar Malin I
    Hej Malin,
    Tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett nöje att få hjälpa till med din försäljning. Om jag kan hjälpa till med annat är jag enbart ett samtal bort. Vi ses på tillträdet snart. Må bäst! :)

• Lina K

2019-08-04

Lina K skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    1:a Torkelsgatan i Uppsala.
    Professionellt och trevligt bemötande under hela processen att sälja min lägenhet. Bra kommunikation! Läs mer
    2019-08-05 Asha K svarar Lina K
    Hej Lina!

Stort tack för rekommendationen och att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen.

Mvh Asha.
  • Shirin P

2019-07-29

Shirin P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jätteduktig och trevlig mäklare. Fick ett bra proffsig bemötande,, uppfyllde mina förväntningar
    Jättenöjd ... 🙏 Läs mer
  • 2019-07-29

Joen A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har ingen erfarenhet då jag först gången träffade Adrian när kontrakt skull skrivas under, vilket gick enligt plan.
    Dottern har haft kontakten med Adrian.
    Jag har inte hört något annat än bra.
    Så här långt ett stort tack, en fastighets affär är inte klare förrän pengarna är på baken så vi har ett par dagar kvar, ingen anledning att tro annat än att detta fortsätter enligt plan. Läs mer
  • 2019-07-27

Mohammad A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag tycker att han är duktig och tydlig
    Han är rakt på saken och duktig att förhandla för att hitta lösning som gör
    Både partner nöjda Läs mer
  • 2019-07-27

Sanna G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Är ni på jakt efter en mycket trevlig, hårt arbetande och professionell mäklare i Uppsala, välj Adrian!

På kort tid och på en tvekande marknad lyckades han sälja min bostadsrätt till ett bra pris. Adrian är också mycket lätt att samarbeta och kommunicera med, vilket verkligen har varit ett stort plus under hela säljprocessen.

Jag blev själv rekommenderad att välja Adrian och det är ett val jag också varmt rekommenderar andra till 👌🏻 Läs mer
  • Sarah O

2019-07-27

Sarah O skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Amir som varit ett otroligt bra stöd och en grym mäklare. Har blivit väldigt bra bemött och fått alla mina önskemål uppfyllda. Jag kan verkligen rekommendera Amir som mäklare då han är väldigt duktig i det han gör, driven, professionell, samt gör allt för att uppnå dina mål. Läs mer
    2019-08-06 Amir E svarar Sarah O
    Hej Sarah,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning. Jag vill även tacka dig för ditt fantastiska samarbete och flexibilitet som var en avgörande faktor till det resultatet vi lyckades uppnå. Jag hoppas ni har det trevligt på resan och vi hörs snart igen. Må bäst! :)

• 2019-07-26

Anna Pia Carola C skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte en bostadsrätt. Väldigt bra bemötande, lugn trevlig o kunnig. Läs mer
    2019-08-06 Amir E svarar Anna Pia Carola C
    Hej Carola,
    Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett nöje att göra affär med dig och jag vill passa på och tacka dig för ditt samarbete. Om jag kan hjälpa till med något annat är jag enbart ett samtal bort. Jag önskar dig en fortsatt fin sommar. Må bäst! :)

• 2019-07-26

Jeanette H skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-25

Bjã¶rn L skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt bostad. Blev mycket väl bemött. Svar på frågor enligt förväntan. Allt problemfritt för oss. Läs mer
    2019-07-26 Elsa J svarar Bjã¶rn L
    Hej!

Tackar så hjärtligt och gratulerar till köpet! Passar på att önska er en mycket trevlig tid i nya bostaden!

• Björn L

2019-07-25

Björn L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian har gjort ett fantastiskt jobb med att sälja min tvåa i centrala Uppsala! Kunde inte ha drömt om ett bättre bemötande, service eller resultat! Trevlig, tillgänglig och väldigt pedagogisk när förklarar hur saker och ting fungerar. Har känt mig trygg hela vägen! Läs mer
  • 2019-07-25

Viviane O skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Erfaren och ärlig.
    Hela försäljning gick så snabbt så man hann inte tänka till,
    Svarade och återkopplade oavsett hur sent man ringde.
    Jag rekommenderar Amir, en av Uppsalas bästa mäklare. Läs mer
    2019-07-31 Amir E svarar Viviane O
    Hej Viviane,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog tiden att skriva.

Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Jag vill även passa på och tacka för ditt fantastiska samarbete och tillgänglighet. Vi ses snart på tillträdet och önskar dig en fortsatt trevlig och solig sommar! :)

• Alicia K

2019-07-24

Alicia K skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande av Adrian och Fastighetsbyrån trots strul med bostaden. Vi kunde inte varit nöjdare :) Läs mer
  • 2019-07-23

Britt Ingegerd L skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    <det blev en snabb affär, så det är svårt att säga Läs mer
    2019-07-23 Elsa J svarar Britt Ingegerd L
    Hej,
    Tackar så hjärtligt för rekommendationen! Det gick rätt snabbt där och det kan bli så ibland när rätt köpare dyker upp. Kändes som att ni var super nöjda med att sälja innan lördagsvisningen då vi kom väldigt bra överens om pris etc med köparna. Tackar för förtroendet och önskar er en trevlig dag! Vi ses på tillträdet!
  • Tobias B

2019-07-22

Tobias B skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Professionell, kompetent och enkel att få kontakt med vid frågor mm. Läs mer
    2019-07-24 Frida Jakobsson svarar Tobias B
    Tack för din rekommendation Tobias. Hoppas du trivs i nya bostaden!
    /Frida
  • 2019-07-21

Chao X skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    We met Amir at a showing of the apartment. Amir was really kind and easy to work. He helped us to sell our apartment at a good price. We really appreciated to work with Amir and I would strongly recommend Amir to other sellers. Läs mer
    2019-07-31 Amir E svarar Chao X
    Hi Chao,
    Thank you so much for your kind words and your recommendation.

It was an honor to help you sell your apartment and thank you for being such a professional and a great cooperation. Take care and I see you soon. :)

Best regrds,

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala