Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Uppsala
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Uppsala och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 658 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• Assu K
    Assu K skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väl bemött och smidig köp av bostad..
    Rekommenderar starkt!
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Intresserad, vänlig, tillmötesgående, trevligt bemötande
  • Aida M
    Aida M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Professionell, service minded, duktig, håller informerat sin kund hela tiden, anträffbar, jordnära trevlig att göra affärer med !
    Bästa mäklaren jag nånsin haft !
    2016-12-16 Elsa J svarar Aida M
    Tackar så hjärtligt för de fina orden!
    Med vänliga hälsningar Elsa Johansson
  • Lauran M
    Lauran M skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elenor Jansson är mycket kunnig ,proffsigt och sympatisk människa och mäklare.
    Min upplevelse av henne är,att hon är ärlig,engagerad och Seriös yrkes kvinna , men lite "tur " kan hon nå hur högt som helst.
    Lauran Mohidin
  • Sigrid A
    Sigrid A skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha var engagerad och kompetent. Vi är väldigt nöjda med hennes insats i en period då hon hade mycket att göra med ett annat uppdrag.
    2017-01-18 Asha K svarar Sigrid A
    Tack så mycket Sigrid! Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i ert nya boende.
    Mvh Asha Khan.
  • Bernt A
    Bernt A skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hon är glad mycket trevlig . Och försäljning har gott mycket bra . Är helt nöjd .
  • Anna L
    Anna L skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elenor är en mycket kompetent o trevlig person. Fick ett mycket bra intryck från 1:a kontakten. Ska rekommendera henne vidare.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kunnig. Trevlig. Flexibel. Hjälpsam. Lugn.
  • Åke N
    Åke N skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Lugn, saklig, kunnig, förtroendeingivande, påläst,
  • Assal A
    Assal A skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Rak på sak
    Professionell
    Duktig
    Engagerad
  • Gustaf F
    Gustaf F skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofias bemötande har varit proffsigt, hon har varit väldigt trevlig, lyhörd och engagerad. Min upplevelse som kund hade inte kunnat vara bättre. Helnöjd från början till slut.
  • Martin J
    Martin J skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Helt ok, lite dålig uppfattning då det ej var en normal visning
  • Chester X
    Chester X skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fantastic broker ever met! Help us a lot from beginning till contract signed, very nice to deal and commission fee is super reasonable! And she talks very good English, important to someone like us non-Swedish talker.

We'd very much like to recommend her professional and friendly, and if possible hire her again!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt varm och öppen som person! Ger en ögonkontakt och kunnig och hjälpsam !
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hon är proffsig och återkopplar snabbt. Duktig mäklare. Kan rekommendera henne!
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har anlitat Dennis för att sälja min lägenhet. I efterhand så vill jag beskriva Dennis som punktlig, trevlig, lugn och alltid till hands när man behövde honom. Uppföljning och övrig kommunikation har varit väldigt bra. Jag skulle varmt rekommendera Dennis vidare och jag skulle troligen använda Dennis vid kommande försäljningar i framtiden. Kort och gott en mycket bra mäklare som utför sitt jobb precis så som man vill och kan förvänta sig!
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra och nöjd med Elenor
  • Jens H
    Jens H skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt proffsig och bra bemötande!
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket tillgänglig och serviceinriktad mäklare, rekommenderas.
  • Åke N
    Åke N skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Engagerat och kontaktskapande bemötande. Proffsig och påläst. Serviceinriktiktad.
    Helt hon överträffade min förväntan!
  • Henri L
    Henri L skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag upplevde mäklaren som professionell. Gott bemötande, god service och tillgänglig. Skulle rekommendera honom till vänner.
  • Erik O
    Erik O skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Deniz har varit mycket hjälpsam och serviceinriktad. Affären har gått smidsamt med Deniz som mäklare och jag rekommenderar honom gärna.
  • Ann-christine N
    Ann-christine N skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi fick ett mycket trevlig och vänlig bemötande. Vi fick snabb hjälp till bankkontakt och vi rekommenderar honom varmt till era kunder.
  • Sumera S
    Sumera S skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Det har varit spännande med mäklare Deniz Coban och därför valde vi honom att sälja våra lägenhet. Han är väldigt trevlig och hjälpsam. Vi är nöjda med Fastighetsbyrå att sälja och köpa lägenheterna. Tack
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia ger ett kunnigt och trevligt intryck, och vi är mycket nöjda efter att ha sålt vår lägenhet tillsammans med henne.
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra! Blev bra bemött och att hon lyssnade in vad vi ville. Minussidan var att det var svårt att få konkreta råd. Ibland lite för inlyssnande.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag och min sambo köpte en lägenhet genom Sofia. Affären gick smidigt och precis som man förväntar sig, Sofia är lugn, tillmötesgående och noggrann. Kan absolut rekommendera henne till andra!
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    mycket bra och proffsigt, det finns inget att anmärka på.
  • Sören S
    Sören S skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En person som är riktigt kunnig.Hon är verkligen trevlig glad o lättsam att ha
    att göra med.Bra på att informera,lätt att prata med.
    Ser fram mot fortsatt trevligt samarbete.

Sören Sundberg
  • My E
    My E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia var trevlig och tydlig. Allt vi kunde önska oss!
  • Rose-marie L
    Rose-marie L skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia var mycket trevlig och tillmötesgående och berättade noggrant vad som gällde lägenheten. Hon är mycket proffesionellt och jag kommer varmt rekommendera henne för vänner å bekanta.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig och service-minded mäklare som jag gärna anlitar fler gånger. Rekommenderas starkt!
  • Jingjing Z
    Jingjing Z skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia she is very nice, kind and friendly.She explain very professional and carefully.
  • Tapani L
    Tapani L skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bemötandet var bra och det kändes att mäklaren hade kontroll över situationen.
    Att det blir minus är att efter att kontraktet var påskrivet kom ett SMS till mig om ett nytt obkekt på Höganäsgatan...? Detta måste betyda att mäklaren har för stunden alldeles för många bollar i luften och det sker misstag...!
    2016-11-09 Deniz C svarar Tapani L
    Hej Tapani,

Tack för att ni svarat på Reco! :)

När en affären är klar finns det ett flertal budgivare och spekulanter som aktivt söker efter en ny bostad.
    Efter att affär är klar tipsar jag intressenter och budgivare om liknande bostäder som är till försäljning.
    Tråkigt att ni upplevt detta som ett misstag, men detta är anledningen till det sms som skickats till spekulanterna.

Allt gott! :)
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia är en mycket kompetent och trevlig mäklare. Hon upplevs ha stor kunskap, uppleva vara ödmjuk och duktig.
  • Naseem P
    Naseem P skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag känner mig lycklig för att jag Sofia löfdahl va min mäklare,hon är den bästa som jag har träffat.
  • Anette H
    Anette H skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag upplevde att Sofia var engagerad.
  • Thomas Z
    Thomas Z skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Såsom köpare så har jag enbart erfarenhet av Sofias hantering av kontraktsskrivandet samt informationsgivning inför kommande tillträde. Detta har skötts snabbt och tydligt i en avslappnad och glad atmosfär.
  • Torild B
    Torild B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha Khan har varit trevlig, alltid svarat när jag ringt och behövt komma i kontakt med henne. Hon har visat en god kunskap inför uppdraget och gett oss som kund ett mycket vänligt bemötande. Jag rekommenderar gärna henne.
    2016-11-30 Asha K svarar Torild B
    Tack för dina vänliga ord Torild! Hoppas allting har gått bra med flytten och att Frida trivs bra.
    Mvh Asha Khan.
  • Jon S
    Jon S skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde en lägenhet genom Dennis. Mycket trevlig, kunnig och effektiv. Dennis gjorde en mycket noggrann genomgång av lägenheten och upptäckte positiva saker med lägenheten som vi inte hade noterat. Jag kan varmt rekommendera Dennis.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Tittade på en lägenhet på Tiundagatan i Uppsala för mina föräldrars räkning. Köpet av lägenheten flöt på smidigt och enkelt. Dennis var mycket trevlig och kunnig. Kommer att kontakta Dennis när det blir dags för oss att byta till en större lägenhet!
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kan tyvärr inte rekommendera Deniz som jag kom i kontakt med för en tid sedan. Mäklaren var först sen. Väl på plats kunde han inte svara på frågor, de han svarade på visade sig vara fel vid kontroll. Fick uppfattningen att han var trött på sitt arbete då har var långt ifrån engagerad. Han lovade även att återkoppla med svar på frågor vilket inte skedde...
  • Elin W
    Elin W skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Professionell, tillgänglig. Hon gjorde ett mycket bra arbete vid försäljningen av min lägenhet.
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra, trevlig & tillmötesgående. Alltid snabb på att svara vid ev frågor. Hon känns mer personlig än andra många mäklare, på ett positivt sätt.
  • Lena W
    Lena W skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Hon var trevlig o tillmötesgående. Hon kan sitt jobb
    2016-11-03 Frida B svarar Lena W
    Tack så mycket, det var ett nöje att jobba med er!
  • Peter L
    Peter L skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig och personlig. Helt perfekt. Har redan rekommenderat honom för vänner.
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Inga konstigheter: jobbet blir gjort och kontakten är professionell, han är bra på det han gör! Plus i kanten för uppföljning efter köpet.
  • Hatice T
    Hatice T skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Deniz var hjälpsam och gjorde sitt jobb jätte bra och nogrannt! Han är jätte trevlig och glad! Jag är glad över att vi fick han som mäklare!
  • Maria L
    Maria L skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Alex Baz ger ett mycket positivt intryck. Han svarade på våra frågor och höll kontakt med oss fortlöpande före och under köpet av lägenhet, dels genom att ringa till oss personligen, dels genom sina medarbetare. Vi fick via Alex Baz kontaktuppgifter till ordföranden i bostadsrättsföreningen inför köpet ,vilket gav oss möjlighet att få svar på ytterligare frågor om lägenheten och p-plats.
  • Robin A
    Robin A skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Grymt allt flöt på enkelt och snabbt

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala