Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Uppsala
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Uppsala och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 695 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• Jonas N
    Jonas N skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har anlitat Dennis för att sälja min lägenhet. I efterhand så vill jag beskriva Dennis som punktlig, trevlig, lugn och alltid till hands när man behövde honom. Uppföljning och övrig kommunikation har varit väldigt bra. Jag skulle varmt rekommendera Dennis vidare och jag skulle troligen använda Dennis vid kommande försäljningar i framtiden. Kort och gott en mycket bra mäklare som utför sitt jobb precis så som man vill och kan förvänta sig!
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra och nöjd med Elenor
  • Jens H
    Jens H skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt proffsig och bra bemötande!
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket tillgänglig och serviceinriktad mäklare, rekommenderas.
  • Åke N
    Åke N skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Engagerat och kontaktskapande bemötande. Proffsig och påläst. Serviceinriktiktad.
    Helt hon överträffade min förväntan!
  • Henri L
    Henri L skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag upplevde mäklaren som professionell. Gott bemötande, god service och tillgänglig. Skulle rekommendera honom till vänner.
  • Erik O
    Erik O skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Deniz har varit mycket hjälpsam och serviceinriktad. Affären har gått smidsamt med Deniz som mäklare och jag rekommenderar honom gärna.
  • Ann-christine N
    Ann-christine N skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi fick ett mycket trevlig och vänlig bemötande. Vi fick snabb hjälp till bankkontakt och vi rekommenderar honom varmt till era kunder.
  • David F
    David F skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och ger ett proffessionellt intryck. Bör dock se över priserna och analysera marknaden ytterligare efter denna försäljning. Jag fick inte ens utgångspriset på min lägenhet, samtidigt som Joel trodde att jag skulle få mycket mer betalt än så.
  • Sumera S
    Sumera S skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Det har varit spännande med mäklare Deniz Coban och därför valde vi honom att sälja våra lägenhet. Han är väldigt trevlig och hjälpsam. Vi är nöjda med Fastighetsbyrå att sälja och köpa lägenheterna. Tack
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia ger ett kunnigt och trevligt intryck, och vi är mycket nöjda efter att ha sålt vår lägenhet tillsammans med henne.
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra! Blev bra bemött och att hon lyssnade in vad vi ville. Minussidan var att det var svårt att få konkreta råd. Ibland lite för inlyssnande.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag och min sambo köpte en lägenhet genom Sofia. Affären gick smidigt och precis som man förväntar sig, Sofia är lugn, tillmötesgående och noggrann. Kan absolut rekommendera henne till andra!
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    mycket bra och proffsigt, det finns inget att anmärka på.
  • Sören S
    Sören S skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En person som är riktigt kunnig.Hon är verkligen trevlig glad o lättsam att ha
    att göra med.Bra på att informera,lätt att prata med.
    Ser fram mot fortsatt trevligt samarbete.

Sören Sundberg
  • My E
    My E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia var trevlig och tydlig. Allt vi kunde önska oss!
  • Rose-marie L
    Rose-marie L skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia var mycket trevlig och tillmötesgående och berättade noggrant vad som gällde lägenheten. Hon är mycket proffesionellt och jag kommer varmt rekommendera henne för vänner å bekanta.
  • Ivar W
    Ivar W skrev om Frida Banffy en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Frida gör sitt jobb som mäklare. Kan vara något mer engagerad.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig och service-minded mäklare som jag gärna anlitar fler gånger. Rekommenderas starkt!
  • Jingjing Z
    Jingjing Z skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia she is very nice, kind and friendly.She explain very professional and carefully.
  • Tapani L
    Tapani L skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bemötandet var bra och det kändes att mäklaren hade kontroll över situationen.
    Att det blir minus är att efter att kontraktet var påskrivet kom ett SMS till mig om ett nytt obkekt på Höganäsgatan...? Detta måste betyda att mäklaren har för stunden alldeles för många bollar i luften och det sker misstag...!
    2016-11-09 Deniz C svarar Tapani L
    Hej Tapani,

Tack för att ni svarat på Reco! :)

När en affären är klar finns det ett flertal budgivare och spekulanter som aktivt söker efter en ny bostad.
    Efter att affär är klar tipsar jag intressenter och budgivare om liknande bostäder som är till försäljning.
    Tråkigt att ni upplevt detta som ett misstag, men detta är anledningen till det sms som skickats till spekulanterna.

Allt gott! :)
  • Alex K
    Alex K skrev om Frida Banffy en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket trevligt bemötande. Frida motsvarade med råge de förväntningar jag hade på en professionell mäklare. Snabb handläggning. Bra och informativ beskrivning av fastigheten i annonsen. Väldigt bra på att hålla mig uppdaterad kring försäljningen av fastigheten via trevliga sms.
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sofia är en mycket kompetent och trevlig mäklare. Hon upplevs ha stor kunskap, uppleva vara ödmjuk och duktig.
  • Naseem P
    Naseem P skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag känner mig lycklig för att jag Sofia löfdahl va min mäklare,hon är den bästa som jag har träffat.
  • Anette H
    Anette H skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag upplevde att Sofia var engagerad.
  • Thomas Z
    Thomas Z skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Såsom köpare så har jag enbart erfarenhet av Sofias hantering av kontraktsskrivandet samt informationsgivning inför kommande tillträde. Detta har skötts snabbt och tydligt i en avslappnad och glad atmosfär.
  • Torild B
    Torild B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha Khan har varit trevlig, alltid svarat när jag ringt och behövt komma i kontakt med henne. Hon har visat en god kunskap inför uppdraget och gett oss som kund ett mycket vänligt bemötande. Jag rekommenderar gärna henne.
    2016-11-30 Asha K svarar Torild B
    Tack för dina vänliga ord Torild! Hoppas allting har gått bra med flytten och att Frida trivs bra.
    Mvh Asha Khan.
  • Jon S
    Jon S skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde en lägenhet genom Dennis. Mycket trevlig, kunnig och effektiv. Dennis gjorde en mycket noggrann genomgång av lägenheten och upptäckte positiva saker med lägenheten som vi inte hade noterat. Jag kan varmt rekommendera Dennis.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Tittade på en lägenhet på Tiundagatan i Uppsala för mina föräldrars räkning. Köpet av lägenheten flöt på smidigt och enkelt. Dennis var mycket trevlig och kunnig. Kommer att kontakta Dennis när det blir dags för oss att byta till en större lägenhet!
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kan tyvärr inte rekommendera Deniz som jag kom i kontakt med för en tid sedan. Mäklaren var först sen. Väl på plats kunde han inte svara på frågor, de han svarade på visade sig vara fel vid kontroll. Fick uppfattningen att han var trött på sitt arbete då har var långt ifrån engagerad. Han lovade även att återkoppla med svar på frågor vilket inte skedde...
  • Elin W
    Elin W skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Professionell, tillgänglig. Hon gjorde ett mycket bra arbete vid försäljningen av min lägenhet.
  • Carl-johan F
    Carl-johan F skrev om Frida Banffy en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi blev mycket nöjda med affären som Frida fick ihop
    2016-11-03 Frida B svarar Carl-johan F
    Tack så mycket och hoppas att du gör fler fina affärer i framtiden :)
  • Per-åke A
    Per-åke A skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har känt stort förtroende för Robin under hela processen med att sälja vårt hus.
  • Inga-mona P
    Inga-mona P skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig, hjälpsam, kan sitt yrke.
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra, trevlig & tillmötesgående. Alltid snabb på att svara vid ev frågor. Hon känns mer personlig än andra många mäklare, på ett positivt sätt.
  • Lena W
    Lena W skrev om Frida Banffy en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hon var trevlig o tillmötesgående. Hon kan sitt jobb
    2016-11-03 Frida B svarar Lena W
    Tack så mycket, det var ett nöje att jobba med er!
  • Peter L
    Peter L skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig och personlig. Helt perfekt. Har redan rekommenderat honom för vänner.
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Inga konstigheter: jobbet blir gjort och kontakten är professionell, han är bra på det han gör! Plus i kanten för uppföljning efter köpet.
  • Hatice T
    Hatice T skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Deniz var hjälpsam och gjorde sitt jobb jätte bra och nogrannt! Han är jätte trevlig och glad! Jag är glad över att vi fick han som mäklare!
  • Maria L
    Maria L skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Alex Baz ger ett mycket positivt intryck. Han svarade på våra frågor och höll kontakt med oss fortlöpande före och under köpet av lägenhet, dels genom att ringa till oss personligen, dels genom sina medarbetare. Vi fick via Alex Baz kontaktuppgifter till ordföranden i bostadsrättsföreningen inför köpet ,vilket gav oss möjlighet att få svar på ytterligare frågor om lägenheten och p-plats.
  • Robin A
    Robin A skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Grymt allt flöt på enkelt och snabbt
  • Carl M
    Carl M skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har inga större synpunkter annat än att AK var en mycket professionell mäklare.
    2016-11-01 Asha K svarar Carl M
    Tack så mycket Carl! Stort lycka till med ditt nya boende.
    Mvh, Asha Khan.
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag rekommenderar verkligen Deniz Coban! En trevlig och kunnig mäklare som fick mig att känna mig trygg med försäljningen. Kerstin O
  • Dino C
    Dino C skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Smidigt, enkelt och tryggt. Bra kontakt med mig som kund. Jag har gärna henne som mäklare i framtiden.
    2016-11-01 Asha K svarar Dino C
    Tack så mycket Dino! Lycka till med ditt nya boende.
    Mvh, Asha Khan.
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och snabb men ibland inte full koll på formaliteter...
    2016-11-10 Elenor J svarar Kristian S
    Hejsan Kristian. Tack för feedbacken jag tar till mig det och kommer att läsa på mer om ej inskrivna servitut och frågor angående gamla bygglov. Har du några frågor så står min dörr alltid öppen. Lycka till i Ert nya boende.
  • Anette A
    Anette A skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket nöjd med Robin Johansson. Snabba svar och mycket serviceminded. Därför vill jag rekommendera honom till det bästa.
  • Mahbod B
    Mahbod B skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Från första kontakten så har jag upplevd E.Jansson som en mycket kunnig, trevlig, social, saklig med mycket humör och tålamod.
    Är mycket nöjd och kommer att dels rekommendera henne till mina vänner/bekanta och dels vända mig till henne om alla mina ev. fastighetsaffärer!
  • Darghan W
    Darghan W skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Han e bäste mäklare tycker jag !
  • Ashrafun N
    Ashrafun N skrev om Deniz Coban en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Han är bäst. En väldigt duktig mäklare, som tänker på både säljare och köpare.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bästa mäklaren! Finns absolut inget att klaga på!

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala