Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 12 medarbetare som sitter på Marknadsgatan 7H i Gränby C och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 747 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• Wielfried M
    Wielfried M skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde en lägenhet. Hon var mycket aktiv och föreslog nya strategier för att locka köpare. Hon svarade på alla frågor och visa alltid mycket engagemang.
    Duktig på att ge råd. Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde min etta i juni efter att ha försökt 6 månader med andra mäklare. Adrian hjälpte mig att få den såld snabbt och på ett smidigt och proffsigt sätt. Han är alltid snabb på att svara på frågor och funderingar och har verkligen gjort ett fint jobb. Stort tack! Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte våran bostad 2016. Då vi nu skulle sälja två år senare räknade vi med en förlust affär. Vi hade i princip redan valt mäklare men Adrian lyckades med en väldans artighet övertyga oss att träffa han och tack för det.
    Adrian lyckades sälja till ett rekordpris i föreningen som vi inte ens trodde skulle vara möjligt på en bra marknad.
    Hans tillgänglighet och pedagogiska förmåga särskiljer helt klart Adrian från de andra 4 mäklare vi träffat.

Vi är evigt tacksamma! Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Positiv entusiastisk engagerad
    och kunnig, snabb att svara vid kontakt. Hjälpsam på alla sätt. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter har på absolut bästa sätt sett till så att vi kunnat sälja våran bostadsrätt till de pris vi önskade få, trots en mycket svajig bostadsmarknad. Strategi, upplägg, återkoppling och samarbetet med Peter har hållit högsta klass. Jag har anlitat Peter ett flertal gånger med samma goda resultat. Peter ser alltid till att jobba stenhårt med varje affär och är aldrig nöjd förens vi uppnått våra högt uppsatta mål. Hans kunskap om Uppsalas bostadsmarknad, hans kompetens som mäklare och hans höga ambitionsnivå och samarbetsförmåga gör att jag anser honom vara Uppsalas bästa mäklare. Läs mer
  • David B
    David B skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Vi valde att kontakta Peter för att han tidigare sålt flera bostäder i området. Han presenterade en genomtänkt strategi och visade stort engagemang. Trots en trög marknad lyckades han få till en affär som vi blev nöjda med. Vi kommer anlita honom nästa gång vi flyttar. Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian skötte försäljningen av vår 3a i Uppsala sommaren 2018. Trots sval marknad lyckades Adrian landa en affär snabbt och det märks att han tänker taktiskt kring planeringen av försäljningen.
    Bra bemötande och väldigt tillgänglig! Läs mer
    2018-06-26 Adrian J svarar Tobias L
    Hej Tobias!

Tacksam för att du tagit dig tiden att skriva samt för din fina rekommendation.
    Önskar er en trevlig sommar så ses vi snart igen!
  • Mårten M
    Mårten M skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter har vart superproffsig från början till slut. Processen drog ut på tiden av olika anledningar men Peter var uthållig och såg till att sy ihop säcken när möjlighet gavs. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Rekommenderar verkligen Peter Olsson till er som ska anlita en mäklare. Proffsigt och bra bemötande från dag ett. Har varit en bra dialog under försäljningen och jag är verkligen nöjd! Läs mer
  • Christina K
    Christina K skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En mäklare alla borde välja, starka rekommendationer. Läs mer
    2018-06-20 Adrian J svarar Christina K
    Tusen tack Christina för din fina rekommendation! :)
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Det är en tuff marknad som skiljer agnarna från vetet. Genom ett beslutsamt och dedikerat arbete lyckades Adrian sälja lägenheten till ett i sammanhanget klart acceptabelt pris.
    Han har varit tillgänglig, tillmötesgående, serviceminded, resonerande och hungrig genom hela processen. Adrian är ambitiös och jag är övertygad om att han kommer att lyckas och nå sina framtida mål inom yrket.
    I en sviktande marknad blir valet av mäklare än viktigare. Adrian har våra starkaste rekommendationer! Läs mer
    2018-06-20 Adrian J svarar Jesper L
    Hej Jesper!
    Tackar ödmjukast för dina super fina ord och för att du tagit dig tiden att skriva.
    Det har varit ett rent nöje att få samarbeta med er och jag hoppas våra vägar korsas många gånger om framöver.

Jag önskar er en fantastisk resa och se till att koppla av nu!

Må bäst!
  • Kina D
    Kina D skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har sålt ett radhus och Peter har varit väldigt lätt att få tag på. Han har varit lyhörd men bestämd i sina rekommendationer utifrån sin erfarenhet vilket gagnade oss vid vår försäljning. Vi är väldigt nöjda med Peters insats.
    Kina och Arvid Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde en lägenhet åt mig och min fru. Fick redan vid första mötet ett seriöst intryck av Peter. Han visade sig vara en mycket kompetent och engagerad mäklare med god förståelse för rådande marknad. Vi är mycket nöjd med bostadsaffären i sin helhet. Läs mer
  • Robin I
    Robin I skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Träffade Peter på en visning förra året där en affär uteblev. När det nu var dags att sälja min lägenhet tog jag kontakt med Peter eftersom jag fick ett sådant positivt intryck vid visningen för ett år sen. Med facit i hand efter försäljningen ångrar jag inte en sekund att jag tog kontakt med Peter. Tack vare Peter Olssons professionella approach känner jag mig som säljare väldigt nöjd utav försäljningen utav min 3a i Salabacke. Läs mer
  • Eytan M
    Eytan M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Seriös, och gör jobbet på bästa sätt. Läs mer
    2018-07-13 Elsa J svarar Eytan M
    Hej Eytan,
    Tackar så mycket för rekommendationen och det har varit riktigt trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Önskar er en riktigt trevlig sommar!
    Med vänliga hälsningar
    Elsa
  • Malin J
    Malin J skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte vår första lägenhet genom Adrian. Blev bra bemött, så vi är otroligt nöjda! Läs mer
    2018-06-15 Adrian J svarar Malin J
    Hej Malin!

Tack för dina ord! :)
    Jag tror ni kommer stor trivas i eran nya bostad! :)

Vi ses och hörs snart igen! :)
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt ett fritidshus i järlåsa.
    Trevligt bemötande och kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-06-14 Elsa J svarar Gunilla W
    Hej Gunilla,
    Tackar så hjärtligt! Hoppas ni får en riktigt trevlig sommar i fritidshuset :)
    Med vänliga hälsningar
    Elsa
  • Joachim N
    Joachim N skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köp av lgh Bernadottevägen 1b. Tydlig info och tog sig tid att visa lgh en gång till. Läs mer
  • Inga Lisa J
    Inga Lisa J skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis har varit, kunnig, saklig och tydlig i processen att sälja mitt radhus.Alltid tillgänglig och glad och trevlig.
    Kände mig trygg med Dennis som mäklare.
    Mycket nöjd.Inga Lisa Läs mer
  • Mia H
    Mia H skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket trevlig glad, positiv och tillmötesgående Läs mer
  • Anna Maria R
    Anna Maria R skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har köpt parhus och vi är mycket nöjda med Mäklarens bemötande. Han har varit lätttillgänglig via telefon och varit vänlig. Läs mer
  • Ulrica E
    Ulrica E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt lägenhet. Trevligt bemötande Inte för på Snabb Läs mer
    2018-06-07 Adrian J svarar Ulrica E
    Tack så mycket Ulrica! :)
    Du kommer stor trivas i din nya bostad!

Vi ses och hörs inom kort igen!
  • Ahmad T
    Ahmad T skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej!
    Jag fick min bostad såld.
    Bemötanden var utmärkt.
    Mina förväntningar var att få bostaden såld. Bra resultat och Amir jobbade super bra och jag hade bra och ofta kontakt med honom. Läs mer
    2018-06-07 Amir E svarar Ahmad T
    Hej Ahmad!
    Det var mitt nöje att få hjälpa er med denna försäljning. Stort tack för din rekommendation!

• Per W
    Per W skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fixade visning med kort varsel utanför kontorstid. Tillmötesgående och lättillgänglig 5/5 Läs mer
  • Reza K
    Reza K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi är glad att lyckades och sälja vår lägenhet Med hjälp av Dennis i en dåligt bostadsmarknad. Han jobbade utmärkt. Läs mer
  • Boa E
    Boa E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte bostadsrätten före vi hade lyckats sälja vårt hus - det var kanske mindre bra! Resultatet blev en hel del jobb för Adrian, men det löste han alldeles utmärkt! Utåtriktad med ett glatt humör var han mycket bra för oss.
    Tillsammans med vår andre mäklare - Peter Olsson - som även han fungerade bra så blev resultatet en smidig lösning.
    Liselott Bergström på Swedbank var en alldeles utmärkt lösning på våra bankaffärer - smidig och empatisk och med stor kunskap!
    I ett tufft marknadsläge nådde vi inte ända fram - trots detta så blev affären av med ett ett hyfsat ekonomiskt utfall. Läs mer
    2018-06-06 Adrian J svarar Boa E
    Hej bästa Boa! Det har varit så kul att få hjälpa er med ert köp av bostad.
    Väldigt bra att Peter löste situationen med eran försäljning också.
    Ni har alltid fått en på glatt humör och man har till och med lärt sig ett och annat spanskt! :)
    Jag tror ni kommer stortrivas i eran nya bostad och inom kort kommer jag förbi och hälsar på er på nytt!

Sköt om er nu och hälsa Lisa så ses vi snart igen!
  • Björn B
    Björn B skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    vi blev väl omhändertagna av en mycket kunnig personal Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde en lägenhet. Dennis är supertrevlig och pedagogisk. Allt gick jättebra! Läs mer
  • Henry V
    Henry V skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har idag med hjälp av mäklare Dennis sålt min underbara bostadsrätt i fålhagen.
    Mäklaren Dennis har med sin lugna approach ingivit förtroende
    inför försäljningen. Jag hade egentligen inga stora förväntningar men Dennis förklarade hur marknaden ser ut och vad man kan förvänta sig.
    På det hela gick försäljningen över förväntan tack vare mäklare Dennis. Läs mer
  • Philip S
    Philip S skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian var säljande, pålitlig, förstående och samtidigt ödmjuk inför våra önskemål. Han vägledde oss genom hela processen. Han var alltid anträffbar och svarade alltid utförligt på våra frågor. Adrian sålde våran lägenhet till REKORDPRIS i en marknad med nedåtgående priser. Vill ni anlita en mäklare som överträffar alla förväntningar på alla punkter kan vi varmt REKOMMENDERA Adrian Javaher. Vi kommer anlita Adrian vid nästa försäljning. Lycka till! Läs mer
    2018-06-06 Adrian J svarar Philip S
    Tusen Tack för dina fina ord!
    Alltid väldigt roligt att få hjälpa till.
    Det har varit väldigt roligt och smidigt att få jobba ihop med er!
    Vi ses snart igen!

Önskar er fantastisk Nationaldag!
  • Marie S
    Marie S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt en, 1 rum och kök, lägenhet i Salabacke.
    Har inte haft kontakt med Asha mer än en fråga jag hade på ett sms jag fick, min make och dotter har haft den mesta kontakten. Jag fick svar på mitt sms samma dag. Jag har fått många sms under tiden om antal besökare på Hemnet och en del annat, samma sms som övriga i min familj. Läs mer
    2018-06-13 Asha K svarar Marie S
    Hej Marie!

Jag hoppas ni tyckt det varit bra med dom kontinuerliga uppdateringarna från mig.

Mvh Asha Khan.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Snäll, ärlig och vill verkligen bara ens bästa. Har verkligen kunden i fokus! Läs mer
  • Bernt P
    Bernt P skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej, sålt en sommarstuga via JonasSöderhäll.
    Bara gott, bra info, positivt sätt, bemötande och bra uppdatering under processens gång.
    Kommer absolut att vid ev affär att ge förtroendet till honom, rekommenderas verkligen.
    Bernt Palm. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian sålde en villa till oss. Han var kunnig, påläst, trevlig och respektfull. Läs mer
    2018-05-26 Adrian J svarar Therese L
    Tack för eran rekommendation!
    Vi ses snart igen!:)
  • Janna G
    Janna G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian är otroligt professionell, ambitiös och tillmötesgående! Kan varmt rekommendera honom om ni planerar att sälja er bostad. Läs mer
    2018-05-26 Adrian J svarar Janna G
    Tusen tack för dina fina ord!
    Har var väldigt roligt att få jobba med er!:)
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har sålt en villa i Uppsala relativt centralt. Adrian Javaher hatr ngett ett stort förtroende redan från början varför vi gav honom uppdraget. Han har skött detta på ett föredömligt sätt helt utan anmärkningar. Dessutom har han ett mycket trevligt sätt att bemöta sina kunder på, han är artig och kunnig, intresserad av sitt objekt och att lära sig om det. Dessutom arbetar han oerhört mycket för att fullfölja sitt uppdrag.
    Vi kommer personligen att sakna den nästan dagliga kontakten med Adrian men räknar med en fortsatt kontakt mellan varven . Han kan varmt rekommenderas av oss. Läs mer
    2018-05-24 Adrian J svarar Agneta B
    Hej Agneta!
    Att få jobba med er har varit
    väldigt lärorikt och inspirerande.
    Väldigt tacksam för detta.
    Tack för era fina ord och jag hoppas verkligen att vi håller kontakten framöver.
    Vad än ni behöver hjälp med så kontaktar ni mig när ni än vill.

Vi ses snart igen!
  • Anders  B
    Anders B skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    kontakten med Alex fungerade mycket bra genom hela säljprocessen, hörde av sig så fort det hände något, lyckades få en visning förre den ordinarie visningen, och lägenheten såldes snabbt och till bra pris! Kan klart rekommenderas mycket nöjd 👍🏻
    /Anders Läs mer
    2018-05-23 Alex B svarar Anders B
    Tack för din feedback Anders. Hoppas du får en fortsatt solig sommar! Mvh, Alex Bz
    Anders B gillar detta
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha hjälpte mig att sälja en etta i Luthagen. Väldigt tidigt i processen la vi fram en strategi för att maximera chanser för en bra försäljning. I en instabil och avvaktande marknad lyckades hon hjälpa mig att få det absolut högsta möjliga pris för lägenheten. Hon är duktig, tillgänglig och väldigt trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2018-06-13 Asha K svarar Jesper L
    Hej Jesper!

Tack för dom vänliga orden. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa dig med försäljningen.

Mvh Asha Khan.
  • Eva-Britt A
    Eva-Britt A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian är kunnig och påläst när det gäller fastighetsmarknaden, mycket trevlig och lyssnar på kundens önskemål och anstränger sig för att tillmötesgå kundens intresse. Vi ör mycket nöjda med den hjälp vi fått och kan varmt rekommendera Adrian till andra kunder.
    Han sålde våran bostadsrätts radhus till det pris vi förväntade oss. Läs mer
    2018-05-21 Adrian J svarar Eva-Britt A
    Hej Eva-Britt!

Tusen tack för din rekommendation.
    Ni har gjort jobbet väldigt enkelt för mig.
    Alltid tillmötesgående och glada vilket förenklar arbetet för mig. :)
    Tack för förtroendet och det har varit underbart att få jobba med er!

Vi ses och hörs inom kort igen!:)
  • Displayexperten AB
    Displayexperten AB skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    En mycket bra mäklarbyrå med en nära kontakt med banken som gör affären mycket enkel och smidigt, kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Uppsala Läs mer
    2018-05-21 Alex B svarar Displayexperten AB
    Hej Anders, stort tack för förtroendet att anlita oss. Ha en fortsatt solig vecka så ses vi snart. Mvh, Alex Baz
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trots en vikande bostadsmarknad lyckades Adrian sälja vår bostadsrätt till ett riktigt bra pris.

Men viktigast av allt. Adrian är alltid pigg, alert och trevlig samt att han har en mycket god servicenivå.

Nästa gång jag säljer en fastighet kommer jag att anlita dig!

Tack. Läs mer
    2018-05-18 Adrian J svarar Mattias T
    Hej Mattias!
    Tack så mycket till att jag fick förtroendet att förmedla eran bostad.
    Det har varit ett sant nöje att få dela denna resa med er.
    Jag önskar er all lycka till framöver och hoppas vi får möjligheten att jobba ihop igen.

Det är jag som ska säga tack!
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Som köpare upplevde vi Adrian mycket förtroendeingivande - han är saklig, engagerad och väldigt trevlig! Läs mer
    2018-05-18 Adrian J svarar Patrik B
    Hej Patrik!

Tack så mycket för dina fina ord.
    Det var väldigt trevligt och roligt att få jobba mer er.
    Jag önskar er all lycka till i ert nya boende.

Vi ses och hörs snart igen! :)
  • Aida M
    Aida M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Andra gången som Elsa fick uppdraget till min lägenhetsförsäljning att jag kan säga att jag är mer en bara nöjd.
    Med tanken hur marknaden var under vinter 2017 2018 så var det inte så lätt att få sin lägenhet såld. Elsa gjorde det och dessutom så fick jag enormt stort stöd från henne för att hitta rätt på mitt nya boende. En sån service som tar mycket dyrbar tid och kunskap om man inte är insatt i bostadsmarknaden.

Elsa är fantastisk kompetent på sitt arbete och ser alltid till att kunden är nöjd även efter hennes uppdrag avslutat.

Vilken mäklare ,vilken människa🙌

AMAIZIIIIIIIING Läs mer
    2018-05-21 Elsa J svarar Aida M
    Hej,
    Tackar och bockar! Det har varit ett nöje att få hjälpa er i er bostadsförsäljning för andra gången :) Önskar er lycka till i nya bostaden!
  • Sara G
    Sara G skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Amir hjälpte mig att sälja min bostadsrätt, vilket han gjorde väldigt skickligt och professionellt. Jag förväntade mig att få min lägehet såld till åtminstånde det pris jag själv betalde för den, vilket Amir lyckades med till och med lite marginal. Jag är nöjd och hade förtroende för Amir under hela processen! Läs mer
    2018-05-24 Amir E svarar Sara G
    Hej Sara!
    Tack för dina fina ord samt din rekommendation. Stort tack för förtroendet och det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Vi ses inom kort!

Önskar dig en fantastisk sommar!

• Lena L
    Lena L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde vår 4:a i Sala Backe.
    Blev väldigt bra bemött av Adrian. Trevlig och kunnig. Pigg och glad. Skulle absolut rekommendera andra att anlita Adrian och skulle jag sälja igen skulle jag helt klart vända mig till honom igen. Läs mer
    2018-05-14 Adrian J svarar Lena L
    Hej Lena!
    Va glad jag blir,
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord.
    Jag skulle gärna vilja jobba med er igen också!
    Tack för att tog dig tiden att skriva.

Hälsa med dig!
    Lena L gillar detta
  • Ester L
    Ester L skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt en etta till mitt barnbarn. Det är framför allt Amirs bemötande som jag tänker på när jag ger honom betyget "utmärkt". Han var väldigt tillmötesgående, flexibel och snabb och det kändes tryggt att ha honom som mäklare. Han var precis vad jag/vi behövde.
    Bästa hälsningar
    Maj-Britt Lindahl Läs mer
    2018-05-24 Amir E svarar Ester L
    Hej Maj-Britt!
    Tusen tack för dina fina och varma ord. Det var ett nöje att få hjälpa till med lägenhetsköpet till ditt barnbarn. Jag ser fram emot ett fortsatt framtida samarbete.

Önskar dig en fantastisk sommar och vi ses inom kort!

• Ibou T
    Ibou T skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jättetrevlig mäklare som ser till att både köpare och säljare blir nöjda Läs mer
    2018-05-11 Amir E svarar Ibou T
    Hej Ibou!
    Det var mitt nöje att få hjälpa dig med köpet av din första bostad. Hälsa mamma och mormor!

• Ann Cathrin J
    Ann Cathrin J skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt min lägenhet, vilket alltid är stressigt och osäkert! Tycker Dennis varit lugn o saklig och gjort så att det gått jättebra! Ett stort Tack! 🌸 Läs mer
  • Ida K
    Ida K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Inga konstigheter, Dennis skötte min försäljning smidigt! Läs mer
  • Elin P
    Elin P skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt min första bostad. Mycket trevligt bemötande, flexibel och tydlig. Eftersom jag aldrig varit i situationen tidigare hade jag väl inga speciella förväntningar men det blev helt klart en bra upplevelse. Läs mer

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala