Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 12 medarbetare som sitter på Marknadsgatan 7H i Gränby C och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 2386 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-01-21 Verifierad kund
    Blev väldigt välbemött! Han var väldigt bra och jag hade personligen kontaktat honom. Uppfyllde mina förväntningar och han strävade efter samma mål som mig. Han ställde väldigt mycket upp för mig och hade god kontakt med mig under varje moment. Rekommenderar honom varmt till alla jag känner. Märks att han har lång erfarenhet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-01-21 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Adrian, Han överträffade våra förväntningar på alla plan. Sammanfattningsvis är vi fantastiskt nöjda med Adrians arbetsinsats och kommunikation. Vi rekommenderar verkligen Adrian när det kommer till val av mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-01-20 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Robert som mäklare. Fick ett bra pris i en svår marknad och all praktisk hjälp jag behövde.

Utmärkt helt enkelt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Laziz Khalmatov en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Kungsholmstorg
    2022-01-19 Verifierad kund
    Laziz är mäklaren som anstränger sig till sitt yttersta för att bostadsaffären ska bli så bra som möjligt. Han är trevlig, ambitiös, engagerad och pålitlig. Alltid tillgänglig för frågor, noggrann med att uppdatera en längs vägen och återkopplar.
    Jag kunde luta mig tillbaka och känna mig trygg genom hela bostadsaffären. De förväntningar jag har på en mäklare uppfylldes med råge.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Årsta
    2022-01-19 Verifierad kund
    Cornelia är supertrevlig och hjälpsam. Min försäljning gick smidigt och bra. Rekommenderas starkt att anlita denna mäklare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Svartbäcken
    2022-01-19 Verifierad kund
    Köpte min lägenhet via Cornelia och hon uppfyllde mina förväntningar mer än väl. Snabb kommunikation, tillmötesgående, pedagogisk och positiv! Rekommenderas varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Kvarngärdet
    2022-01-18 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, ambitiös, hjälpsam, lättsam och tillgänglig. Blev en smidig försäljning!

Kan varmt rekommendera Lovisa.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-01-18 Verifierad kund
    I min upplevelse som köpare har jag upplevt Robert som en vänlig och informativ mäklare.

Han har varit tålmodig, pedagogisk och korrekt när jag haft frågor, och jag har känt mig trygg genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Sävja
    2022-01-17 Verifierad kund
    Amir har genom hela processen varit ett bra stöd, då han har ett enastående lugn, professionalitet och gedigen erfarenhet. Genom att ge bra råd, vara stödjande, tillgänglig och ge svar på alla frågor har han mitt fulla förtroende.
    Dessutom gjorde vi tillsammans en bra affär som jag är mycket nöjd med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Alizadeh en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Valsätra
    2022-01-17 Verifierad kund
    Den bästa mäklaren ja kunna anlita, jobbade verkligen helhjärtat och gav verkligen allt för att få lägenheten såld. Tillgänglig nästan 24/7. 10 av 10!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-01-16 Verifierad kund
    Adrian är smidig och positiv att samarbeta med. Han går lätt att nå och är tillmötesgående. Jag som köpare kände förtroende för honom.
    2022-01-16 Verifierad kund
    - Mycket gott bemötande och engagemang.
    - Att få lägenheten såld vilket gick utan anmärkning smidigt och enkelt.
    - Adrian har gjort sitt jobb över förväntan jag kommer garanterat gå genom Adrian vid nästa affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Gelin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Vattholma
    2022-01-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och seriöst o bra intryck,bra med kontakt under försäljningens gång
    2022-01-14 Verifierad kund
    Superproffsig, engagerad och synnerligen kunnig i hur få ut maximalt pris.
    • Vattholma
    2022-01-14 Verifierad kund
    Trevlig mäklare, bra bemötande och tog hand om både oss som köpare och dem som sålde huset!
    • Rosendal
    2022-01-13 Verifierad kund
    Proffsigt och positivt bemötande och påläst på området och typ av lägenhet.. kan gärna använda Benjamin igen.
    2022-01-13 Verifierad kund
    She is super helpful, very patient and professional. We bought our first place and had no experience about it. She walked us through all the steps and explaines (and translated!) everything for us. Highly recommended!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Alizadeh en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Rosendal
    2022-01-13 Verifierad kund
    Benjamin var trevlig och professionell utan att vara stel utan kändes lätt att prata med och man såg fram emot nästa bemötande. Han var förstående vid många situationer och fick dessa situationer att inte kännas jobbiga!
    • Gunsta
    2022-01-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Snabb ovh smidig affär utan krångel.
    • Salabacke
    2022-01-13 Verifierad kund
    Cornelia är en väldigt trevlig och duktig person.
    2022-01-13 Verifierad kund
    Dilek is a professional and super nice broker! she helped us with patience and smile on her face through the buying process.
    2022-01-13 Verifierad kund
    Cornelia är otroligt trevlig och professionell. Är så nöjd med hela bemötandet och kontakten oss emellan.
    • Gunsta
    2022-01-13 Verifierad kund
    Bra bemötande, kände att jag var delaktig hela vägen, och att Robert lyssnade på mina önskemål, skulle rekommendera han starkt
    2022-01-13 Verifierad kund
    Jag har alltid mötts av ett mycket trevligt och glatt bemötande i all kontakt med Dilek. Jobb jobbade mycket hårt för att hitta eventuella köpare för förhandsvisning och gjorde ett jättebra jobb under visning och budgivningsprocessen. Det var alltid lätt att få kontakt och svar på frågor. Jag är mycket nöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Laziz Khalmatov en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Thorildsplan
    2022-01-12 Verifierad kund
    Bra proffsigt och personligt bemötande och ansvarstagande, affären gick lysande och vi är väldigt nöjda. Laziz är en mäklare vi kan rekommendera både till säljare och köpare!
    • Salabacke
    2022-01-12 Verifierad kund
    Har ingen erfarenhet av sådant här men om cornelia kan jag bara säga att hon verkar veta vad hon gör
    2022-01-12 Verifierad kund
    Jag valde Lovisa för hennes engagemang och tillgänglighet.
    Det jämte hennes professionalitet, strategiska logik och lyhördhet för önskemål gör henne till en mycket passande och trevlig mäklare.
    Rekommenderas varmt
    • Nyby
    2022-01-11 Verifierad kund
    "Uppsala bästa mäklare utan tvekan,driven engagerad och väldigt proffsig i sitt arbete. Amir sköt hela försäljningen på ett utmärkt sätt och jag fick riktigt bra resultat."
    • Thorildsplan
    2022-01-11 Verifierad kund
    Helt nöjd med Laziz: alltid tillgänglig, realistisk och väldigt engagerad. Jag skulle rekommendera honom.
    2022-01-11 Verifierad kund
    Cornelia är en mycket trevlig och glad mäklare! bemötandet var mycket god och varm. Hon har enkelt för sig att skapa en god och trygg kontakt med mig som köpare. Kan varmt rekommendera Cornelia för vänner i framtiden!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-01-11 Verifierad kund
    Mycket snäll, hjälpsam, trevlig och engagerad.
  • skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-01-09 Spontant omdöme
    Väldigt professionell och trevlig mäklare. Rekommenderar starkt Lovisa.
  • skrev om Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-01-06 Spontant omdöme
    Mycket hjälpsam, trevlig och engagerad. Ett stort tack!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Kapellgärdet
    2022-01-01 Verifierad kund
    Seriös och ambitiös samtidigt som han alltid lyssnade och ville höra min åsikt som säljare.
    2021-12-30 Verifierad kund
    Bemötandet och kontakten med Cornelia har varit toppen från början till slut. Hon levde upp till alla mina förväntningar och gjorde mitt och vårat första bostadsköp till bästa möjliga!

Tack Cornelia!
    2021-12-30 Verifierad kund
    Mycket trevligt och kunnig med bra tydlighet i processen. Mycket god tillgänglighet.
    Rekommenderas !!
    • Höganäs
    2021-12-28 Verifierad kund
    Jättenöjd med Dilek! Väldigt engagerad och har bra bemötande. Hon lyckades dessutom hitta en köpare redan innan lägenheten var utannonserad.
    • Gränby
    2021-12-24 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och väldigt kunnig.
    • Lindhagen
    2021-12-23 Verifierad kund
    Laziz är en professionell mäklare som är ambitiös och jobbar aktivt för sina kunder. Han är tillgänglig och lyhörd samt uppdaterad angående marknads läget. Jag är en väldigt nöjd kund och rekommenderar gärna Laziz till andra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2021-12-23 Verifierad kund
    Är jättenöjd med Peter Olsson som mäklare. Hela processen med försäljningen av min lägenheten har gått smidigt. Jobbet från Peters sida har präglats av kommunikation, smidighet, lyhördhet och professionalitet. Har känt mig trygg hela vägen från start till mål. Kan varmt rekommendera!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2021-12-22 Verifierad kund
    Amir gav ett trevligt bemötande och var snabb att höra av sig! Jag är jättenöjd!
    • Gränby
    2021-12-22 Verifierad kund
    . Bästa sätt
    . Hon görde allt som hon lovade och det räck verkligen kanon bra
    2021-12-21 Verifierad kund
    Gjorde ett bra jobb. Fick mer än vad jag hade hoppas på för lägenheten.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Bergsbrunna
    2021-12-20 Verifierad kund
    Proffsigt intryck. Har kommunicerat över hela perioden. En bra mäklare helt enkelt
    • Almunge
    2021-12-19 Verifierad kund
    Ett varmt, professionellt bemötande där Johan var påläst och kunnig i sin roll. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och vi kände oss väl omhändertagna inför köpet av vår tomt.
    2021-12-19 Verifierad kund
    Dilek gav ett väldigt trevligt och professionellt bemötande i samband med köpet av vår nya bostad. Hon är engagerad och tillmötesgående, med snabb respons på alla våra frågor.

Vi kan varmt rekommendera denna mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2021-12-19 Verifierad kund
    Peter har hela tiden gett oss snabb respons och återkoppling, men samtidigt gått i genom dokumenten noggrant med oss köpare i lugn och ro. Man får känslan av att Peter verkligen vill att både säljare och köpare ska känna sig nöjda med affären.
    • Almunge
    2021-12-18 Verifierad kund
    Noggrann och förtroendeingivande. Proffsigt bemötande. Vi är helnöjda!
    2021-12-18 Verifierad kund
    engagerad, seriös, trevlig, utmärkt
  • köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Lindbacken
    2021-12-16 Verifierad kund
    Proffsigt, påläst och trevligt att kommunicera med.