Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 12 medarbetare som sitter på Marknadsgatan 7H i Gränby C och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 843 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• Lillemor F
    Lillemor F skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt hus väldigt bra bemött från första stund
    j Läs mer
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt min pappas fastighet , jag blev väl bemött av Elsa hon har skött allt exemplarisk , kontakt, visningar , återkoppling och sedan tillslut kontraktsskrivning , varit lugn och haft ett fantastiskt tålamod då bomarknaden har varit lite svajig mvh Susanne Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Försäljningen, med allt vad det innebär, fungerade utmärkt.
    Tydliga och regelbundna kontakter.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Pierre W
    Pierre W skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian sålde min bostadsrätt i dessa svåra tider och har gjort en utmärkt jobb.
    En trevlig och skön kille!
    Med vänlig hälsning,/Pierre Läs mer
    2018-10-16 Adrian J svarar Pierre W
    Hej Pierre!
    Vad glad jag blir över din fina rekommendation.
    Uppskattar verkligen att du tagit dig tiden att skriva.

Lycka till med de projekt du har framför dig nu så ses vi snart igen!
    I vanlig ordning så är det bara att ringa ifall jag kan hjälpa till med något.
  • Markus E
    Markus E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet i centrala Uppsala. Han hade en väldigt tydlig plan för hur försäljningen skulle gå till och det var lätt att förstå de olika momenten - och på vilket sätt de skulle leda till en lyckad försäljning.
    Dessutom så har Adrian varit väldigt tillgänglig där han t.ex. har ordnat flertalet extra visningar för de spekulanter som inte kunde komma på de ordinarie visningarna. I slutändan var det en av de spekulanterna som köpte lägenheten.
    Slutligen, Adrian är väldigt trevlig som person och lätt att prata med. Det bidrar till att man känner att det går att fråga Adrian om vad som helst som man undrar över, och att han är ett bra stöd. Läs mer
    2018-10-16 Adrian J svarar Markus E
    Tjenna Markus!
    Det har på riktigt varit ett sant nöje att få jobba ihop med dig genom hela denna process och resa.
    Jag uppskattar verkligen din tillit och de dialoger vi haft!
    Tusen tusen tack för din fina rekommendation samt att du tagit dig tiden att skriva då jag vet att du har fullt upp.

Kör hårt med boken nu så ses vi snart igen!!
    Må bäst Markus!
  • Rahm
    Rahm skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa är mycket intelligent och professionell att sälja och köpa ett hus. Starkt rekommenderad! Läs mer
    2018-10-15 Elsa J svarar Rahm
    Hej Rahm,

Tackar hjärtligt för de fina orden. Önskar er en trevlig dag!

• Natalie R
    Natalie R skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har köpt hus och sålt våran lägenhet med samma mäklare.

Vi är supernöjda!

Han bemötte oss på ett bra sett både vid köpet och försäljningen. Lyssnade på vad vi hade för önskningar med vår försäljning. Läs mer
  • Cesar P
    Cesar P skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Alex gjorde ett utomordentligt bra jobb med försäljningen av vår lägenhet. Hans arbetssätt skiljer sig från andra mäklares då han insett vikten av att aktivt finna och para ihop rätt säljare med rätt köpare. Detta leder till nöjda kunder och utdelning även i svåra tider! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Försäljning av enplansvilla med källare, pool, garage och bergvärme mm.
    Bemötandet var väldigt proffsigt, och korrekt utan omsvep och en massa säljar floskler. De lyssnade på våra krav och önskemål.
    Försäljningen genomfördes exakt så som vi ville med alla krav och önskemål uppfyllda.
    Helt ärligt på ren svenska är vi sjukt nöjda.
    100% engagemang. Läs mer
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Försäljningen av vår villa hanterades utmärkt. Mäklaren var lyhörd för våra önskemål och förväntningar. Vi fick löpande under hela försäljningen tydlig och hjälpsam information. Vår upplevelse är att de verkligen tyckte att vi och vår försäljning var viktig, exakt den känslan man vill ha. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt en bostadsrätt, trevlig och kunnig mäklare med bra kontaktnät.
    Toppen Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kunnig och hjälpsam. Ett stort tack till Peter! Läs mer
  • Emma P
    Emma P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Fick snabbt svar och höll god kontakt under hela affären. Supernöjd! Läs mer
    2018-10-16 Adrian J svarar Emma P
    Det gör mig väldigt glad att du känner dig nöjd Emma!
    Alltid roligt att få hjälpa till och ett stort grattis till ditt köp!
    Tack så mycket för din fina rekommendation och sköt om dig så ses vi snart igen!
  • Marjan A
    Marjan A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde en lägenhet via Fastighetsbyrå, Adrian Javaher.
    Fick förtroende för honom genom hans professionella förhållningssätt.
    Kunde ha en rak dialog med honom gällande olika möjligheter med objekten och han var alltid ärlig!
    Det var väldigt lätt att nå honom, även under hans semester, för rådgivning inför delar av försäljningsprocess.
    Topp betyg till Fastighetsbyrå och deras medarbetare Adrian Javaher. Läs mer
    2018-10-16 Adrian J svarar Marjan A
    Hej Marjan!

Tack så hemskt mycket för din fina rekommendation och för att du tagit dig tiden att skriva.
    Ni har gjort jobbet väldigt enkelt för mig med er tillit.
    Vi ses och hörs snart igen! :)
  • Dêrsîm S
    Dêrsîm S skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt Lägenhet.
    Bemötande var trevligt och vänligt.
    Mina förväntningar var att man är saklig, lämnar rätt information och når bar!
    Vi var jätte nöjda och vi rekommenderar Frida Jakobsson utmärkt! Läs mer
    2018-10-09 Frida Jakobsson svarar Dêrsîm S
    Supertack för de fina orden Dêrsîm! Roligt att höra att ni är så nöjda och jag hoppas verkligen att allt har gått bra med inflyttningen!

Vi hörs!
    /Frida
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt en bostadsrätt. Vänlighet och i de allra flesta fall tydlighet. I vissa fall icke fullständig info. Men generellt sett bra Läs mer
    2018-10-09 Frida Jakobsson svarar Lennart O
    Hej Lennart!

Tack för den fina rekommendationen. Tar med mig din feedback och fortsätter utvecklas. Hoppas att du trivs i nya bostaden!
    Med vänlig hälsning,
    Frida
  • Samuel B
    Samuel B skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Helena sålde min lägenhet på ett snabbt o effektivt sätt. Hon är väldigt hjälpsam, ambitiös och det märks att hon älskar sitt jobb. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Helena sålde vår lägenhet på knappt en vecka. Proffsig, tillgänglig och trevlig. Kommer rekommendera henne till alla vi känner som funderar på att sälja! Läs mer
  • Pia R
    Pia R skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Då jag arbetar som ekonomisk förvaltare mot Brf/Bf har jag haft kontakt med Adrian i ett ärende/försäljning.
    Mycket trevligt bemötande, snabb handläggning, svarar alltid på mobil och mail. Skötte affären till belåtenhet mot båda parter! Läs mer
    2018-10-16 Adrian J svarar Pia R
    Tusen tack för dina fina ord Pia, det har varit ett sant nöje att få samarbeta med er.
    Vi hörs säkert framöver!

Sköt om dig!
  • Lena L
    Lena L skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    BR Uppsala, proffsigt hanterat Läs mer
  • Arkadiusz S
    Arkadiusz S skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte en tvåa från Adrian. Vi var mycket nöjda med honom då han verkligen var till hands när vi hade frågor mm. Läs mer
    2018-10-04 Adrian J svarar Arkadiusz S
    Tacks å mycket för att du tagit dig tiden att skriva!
    Jag hoppas eran dotter trivs i sin fina nya bostad.

Bara att ringa mig ifall de är något! :)
  • Agnes A
    Agnes A skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter fick ta över försäljningen av min bostad, då en kollega till honom bytte kontor. Jag kände mig trygg med Peter direkt han tog över som min mäklare. Han fanns tillgänglig då jag hade frågor och lät mig aldrig gå ovetandes om vad som var på gång. Läs mer
  • Saadat Z
    Saadat Z skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter är väldigt hjälpsam person. Allt var i tid med honom. Det som var bra att jag kunde få tillträdet tidigt. Läs mer
    2018-10-03 Peter O svarar Saadat Z
    Hej Saadat, Stort tack för att du har rekommenderat mig och hoppas du trivs bra i din nya bostad.

Ha de bra och lycka till med studierna.

Hälsningar
  • Amir N
    Amir N skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en lägenhet i Uppsala, mäklaren var tydlig och jätte bra, han var duktig och kunde sin tjänst, han gick genom fastighet, förmedling och allt. han var tydlig och svarade på alla frågor som jag och säljaren ställde upp. Läs mer
  • Amir e
    Amir e skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en min första bostad av Adrian. Han är en supertrevlig och driven mäklare som ser till både köpare och säljare blir nöjda. Återkopplingen har varit utnärkt från start till slut och han skötte sig helt exrmplariskt under hela processen.

Jag rekommenderar honom starkt om man vill ha en professionell och driven mäklare. När jag säljer min bostad i framtiden kommer definitivt att ta hjälp av Adrian.

Stort tack! Läs mer
    2018-10-04 Adrian J svarar Amir e
    Hej Amir!
    Tack för dina fina ord, det värmer verkligen.
    Det har varit väldigt roligt att få jobba med en såpass påläst person som dig själv.
    Det är bara att ringa mig ifall jag kan hjälpa till med något ytterligare annars så ses vi tillträdet!

Ta väl hand om dig så ses vi snart igen!
  • Lena Elisabeth E
    Lena Elisabeth E skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    sålde ett hus, mycket kunnig och trevlig hon levde upp till mina förväntningar.Värd all beröm . Läs mer
  • Emellie G
    Emellie G skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis har gjort ett fantastiskt arbete med vårat köp av ny bostad men även försäljningen av vår gamla! Visat på stort angagemang och bra kommunikation under hela processen! ⭐️ Läs mer
  • Agnes Z
    Agnes Z skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi är mycket nöjda med kontakten med Dennis och försäljningen av lägenheten gick över förväntan Läs mer
  • Nils Erik A
    Nils Erik A skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och engagerad mäklare som är lyhörd för både säljare och köpare Läs mer
    2018-10-15 Elsa J svarar Nils Erik A
    Hej Erik,
    Tackar så mycket för den fina rekommendationen! Önskar er all lycka i nya boendet!
  • Reine Johan Wincent L
    Reine Johan Wincent L skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kan varmt rekommendera Elsa Johansson till den som ska sälja sin bostad. Vi har bara positiva erfarenheter av hennes vilja och engagemang vid försäljning av vår villa. Läs mer
    2018-10-01 Elsa J svarar Reine Johan Wincent L
    Hej Johan,

Jag får tacka så mycket för de fina orden och hoppas att ni nu har det super bra i nya bostaden! Önskar er all lycka!

• Inger J
    Inger J skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevligt bemötande, bra engagemang, man kände sig väl omhändertagen och affären sköttes på ett utomordentligt sätt./ Inger Läs mer
  • Mohamed Samir H
    Mohamed Samir H skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde en stuga under en tid som var stressig o pressad för mig.
    De hade en enorm tålamod o proffessionellt bemötande. mkt trevliga under hela tiden trots att jag tyvärr var någon annan stans psykiskt och även fysiskt ibland.
    De var lösningsfokuserade o fixade allt.
    Denna gång var jag en dålig kund till skillnad från normalt.
    STORT TACK Till dessa 2 som sålde Skyttesväg 1.
    Tror inte jag behöver skriva mer. Toppen!! Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig mäklare, initialt mycket bra ordning på handlingarna och snabb med att svara på frågor. Jag upplevde att han stundtals hade svårt att svara på frågor om lägenheten och längre fram i processen var han svår att få tag i. Läs mer
    2018-09-24 Adrian J svarar Cecilia B
    Hej Cecilia!
    Hoppas allt är bra.
    Detta var inte alls kul att läsa måste jag säga och jag ber verkligen om ursäkt för att det upplevts på detta vis.
    Jag strävar alltid efter att överträffa mina kunder förväntningar, säljare som köpare.
    Men denna gång har de uppenbarligen inte gått vägen.

Jag tar med mig din feedback och ser till att bli lite bättre till nästa gång.
    Tack för att du tagit dig tiden att skriva.
    Jag hoppas iallafall att ni kommer stortrivas i er nya bostad och de är bara att ringa mig ifall jag kan hjälpa till med något framöver.

Trevlig kväll!
  • Kai E
    Kai E skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde en lägenhet i Luthagen och blev rekommenderade att kontakta Peter på Fastighetsbyrån. Han levde upp till förväntningarna till 100%. Bra analys av marknaden och vi blev väl informerade under resans gång. Både vi och köparna var väldigt nöjda. Vi kan varmt rekommendera Peter, ett riktigt proffs! Läs mer
    2018-09-21 Peter O svarar Kai E
    Hej Kai,

Stort tack för din reco och de fina omdömena.

Ha de bäst och hör av er om jag kan hjälpa er med något.
    Bästa hälsningar
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevligt bemötande, ställde upp med snabb service, kunde träffas på tider som passade mig vilket uppskattas mycket. Snabb på att svara på frågor och vara behjälplig med det jag behövde. Läs mer
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Frida sålde vår bostadsrätt i Uppsala i somras. Otroligt nöjda med allting från första kontakt till avslut. Så engagerad, trygg, trevlig och jordnära. Frida, du är en stjärna! Givet val nästa gång vi flyttar. Tusen tack för allt och all lycka i framtiden! Läs mer
    2018-09-21 Frida Jakobsson svarar Cecilia A
    Stort stort tack för de fina orden Cecilia! En fröjd för mig att få hjälpa er i er bostadsförsäljning. Stort lycka till med flytten så ses vi snart :)
  • Eva-Britt W
    Eva-Britt W skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt kolonistuga/kolonilott.
    Bra bemötande.
    Allt fungerade enl. förväntan. Läs mer
    2018-09-20 Elsa J svarar Eva-Britt W
    Hej Eva-Britt,

Vad trevligt att allt gått enligt förväntan och hoppas ni får många härliga somrar i kolonistugan:)

• Valentina G
    Valentina G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian har hjälpt mig med försäljning av min bostadsrätt och det var första gången man var i den sitsen. Den omtanken, stöd och passion han har visat i sitt arbete och resultatet med dagens bostadsmarknad, han är verkligen bästa mäklaren i Uppsala. Verkligen varmt rekommenderar honom till dig som går i tankar att sälja din bostad. Läs mer
    2018-09-24 Adrian J svarar Valentina G
    Wow Valentina!
    Tusen tack för dina super fina ord.
    Det har varit väldigt roligt att få samarbeta med dig och du gjorde mitt jobb väldigt enkelt.
    Jag önskar dig all lycka framöver för dina nya äventyr och vet att du kommer klara det galant.
    Vi ses snart igen! :)
    Må bäst!
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var engagerad, hjälpsam och väldigt trevlig. Läs mer
    2018-09-24 Adrian J svarar Viktor B
    Tjenna Viktor!

Va glad jag blir.
    Grymt jobbat med ditt första köp och jag är säker på att du kommer stormtrivas i din nya fina bostad!
    Vi ses snart igen på tillträdet.

Sköt om dig tills dess och flyg lugnt! :)
  • Anett L
    Anett L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt lägenhet. Han är trevlig, rak, förstående, lyssnade. Rekommenderas! Mvh Anett Läs mer
    2018-09-24 Adrian J svarar Anett L
    Hej Anett!

Tack för dina fina ord och att du tagit dig tiden att skriva.

Sköt om er nu så ses vi på tillträdet!
  • Mia V
    Mia V skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Gullig kille som gör ett bra jobb!! Hurra!!! lägenheten är såld Läs mer
    2018-09-24 Adrian J svarar Mia V
    Hej Mia!

Ja de där gick ju smidigt och kul att du är nöjd!
    Bara att ringa mig ifall jag kan hjälpa dig med något! :)

Ses på tillträdet!
    Må bäst!
  • Erika L
    Erika L skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte min första bostad (mini tvåa på 44 kvadrat) med hjälp av Peter. Utmärkt mäklare som skötte hela processen mycket profesionellt. Blev trevligt bemött och han fanns alltid tillgänglig när man hade funderingar. Affären gick snabbt och smidigt utan några konstighet, hade med andra ord en mycket bra upplevelse. Läs mer
    2018-09-21 Peter O svarar Erika L
    Hej Erika,

Hoppas allt är bra med dig och att du trivs i nya bostaden.

Stort tack för dina fina omdömen och att du är nöjd med mig som mäklare.

Bästa hälsingar
  • Gun-britt T
    Gun-britt T skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kunnig, serviceinriktad, snabb, följer upp, trevlig. Läs mer
  • Boa E
    Boa E skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt hus - köpt lägenhet

OK - men inte mer..men vänligt.

Högre pris..som vi inte fick..

Skyltarna/Till Salu kom upp alldeles försent - Vilket var dåligt.

Inte nöjd med priset..i övrigt OK med tvekan. Läs mer
    2018-09-21 Peter O svarar Boa E
    Hej Boa,

Jag vill börja med att tacka för ditt reco!

Det var tråkigt att höra att du inte är 100 % nöjd med priset. Jag gör alltid mitt yttersta som mäklare för att uppnå högsta möjliga slutpris, dock kan jag dessvärre inte påverka marknadsläget.

Jag fick först ett budskap från er om att det inte var aktuellt att ha en sådan skylt, men i efterhand ändrades önskemålet och i samband med det tog jag tag i det omgående. Tråkigt att ni inte känner er 100 % nöjda med denna del.

Vad gäller köp av lägenhet så har jag inte sålt någon lägenhet till er, så där kan jag inte ge någon input i frågan.

Hopps ni trivs i nya bostaden och att allt är bra med er.

Bästa hälsningar
  • Maria H
    Maria H skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig tjej tillmötesgående och engagerad glad och trevlig skulle jag behöva hjälp i framtiden så kontaktar jag Asha 😊 Läs mer
    2018-10-02 Asha K svarar Maria H
    Hej Maria!

Tack för ett mycket gott samarbete och dina fina ord! :)

Jag hoppas verkligen våra vägar korsas framöver!

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt vår lägenhet i Sala Backe. Bra bemötande, snabb och engagerad, lägger ned sin själ i jobbet. Rekommenderar henne! Läs mer
    2018-10-02 Asha K svarar Fredrik H
    Hej Fredrik!

Tack så mycket till att jag fick förtroendet att förmedla eran bostad. Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i den nya bostaden.

• Matilde H
    Matilde H skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har fått hjälp med att sälja vår trea i Uppsala för att flytta till större. Vi bestämde oss för att sälja när vi såg en lägenhet som vi ville ha på Hemnet. Under tre veckor lyckades Asha med gott humör fixa allt från fotografering till visning till försäljning. Genom hennes kompetens och snabbhet fick vi lägenheten vi ville ha samt vår egen såld till ett bra pris. Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-10-02 Asha K svarar Matilde H
    Hej Matilde!

Det har varit ett stort nöje från början till slut att få jobba med er. Stort tack för din fina rekommendation samt att du tagit dig tiden att skriva! Jag hoppas ni kommer att stormtrivas i den nya bostaden.

• Katrin J
    Katrin J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Min mamma hamnade på äldreboende och då kontaktade vi fastighetsbyrån och Asha Khan för att sälja hennes tvåa på stenhagsv 91. Kände förtroende för Asha direkt. Vi körde igång med lite renovering och planerade för visning men tyvärr dog min mamma bara ett par dagar före första visningen. I och med det fick ju allt skjutas upp då bouppteckningen måste bli klar innan försäljning. Asha tog reda på hur vi skulle gå till väga med allt och fick oss att ändå känna tillförsikt. Vi tycker att Asha Khan mer än väl levt upp till våra förväntningar. Hon har varit mycket professionell och fått oss att känna oss trygga. Mvh Katrin Jonsson Läs mer
    2018-10-02 Asha K svarar Katrin J
    Hej Katrin!

Det har varit en resa för oss båda och jag tackar för ett mycket gott samarbete genom hela resan. Tack för din fina rekommendation och uppskattar att du tagit dig tiden att skriva.

• Angelica P
    Angelica P skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte en bostad genom Asha. Mycket proffsigt bemötande, lätt att nå dygnets alla timmar och snabb på att återkoppla. Bara positivt 😊 Läs mer
    2018-10-02 Asha K svarar Angelica P
    Hej Angelica!

Tack för dom fina orden. Jag hoppas ni kommer stormtrivas i bostaden :)

• Gerd B
    Gerd B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande, pratar dock något för fort. Något för honom att tänka på. Gerd o Mats Bergström Läs mer
    2018-09-17 Adrian J svarar Gerd B
    Hej Gerd!

Tack för dina rekommendation och feedback.
    Ska absolut ta åt mig av detta! :)

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala