Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 12 medarbetare som sitter på Marknadsgatan 7H i Gränby C och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 933 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• 2019-02-19

Mats E skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte en 2:a i Uppsala av Peter. Snabb och smidig hantering med ett trevligt bemötande.Förväntade och fick också ett professionellt och korrekt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-19

Emmelie H skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Allt har fungerat jättebra! Marknaden har varit trög men till slut vart det försäljning Läs mer
  • Britt Inger G

2019-02-16

Britt Inger G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt bostad Körvelgatan 30 C. Ett trevligt personligt bemötande. Lätt att få kontakt med Adrian och ett bra driv i försäljningen för att få ett snabbt resultat. Jag är nöjd med min kontakt med Adrian. Läs mer
  • 2019-02-15

Ebrahim D skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt.

På ett väldigt bra sätt.

Efter omständigheten tycker vi att mäklaren levde upp till dem förväntningar vi hade på bostaden.

Vi har bemöts på ett väldigt bra sätt och vi är nöjda med försäljningen trots allt Läs mer
  • 2019-02-13

Daniel H skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Amir hjälpte oss sälja vår bostadsrätt.
    Han ger ett väldigt proffsigt bemötande och han är kunnig, trevlig och lyhörd. För den som ska sälja eller köpa ger jag honom mina starkaste rekommendationer! Läs mer

Daniel O skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket trevlig mäklare med bra service och snabb återkoppling vid frågor! Läs mer
    2019-02-15 Frida Jakobsson svarar Daniel O
    Tack för rekommendationen Daniel!
    Glädjer mig att du är nöjd med försäljningen!

Allt gott! :)

Maria K skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Frida var lyhörd och empatisk som person. Vi hade en toppenfin kommunikation och hon hade god kontakt med oss genom hela vår försäljning. Vi kan starkt rekommendera Frida som ansvarig Mäklare. Läs mer
    2019-02-15 Frida Jakobsson svarar Maria K
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen Maria!
    Jag är så glad att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen.
    Hoppas allt gick bra med inflytten för Ida! :)

Stor kram,
    Frida

Agneta G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Tar över min mammas BRF på Storgatan. Han var trevlig och lätt att ha kontakt med. Allt gick smidigt och lätt. Läs mer
  • Rebecca O

2019-02-11

Rebecca O skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    VARNING!
    Kan inte rekommendera denna mäklare vid köp av bostad då mäklaren ifråga verkar sakna god mäklarsed och är oärlig gentemot köpare. En otroligt dålig och oproffsig affär som har lett stor ekonomisk skada vilket jag inte önskar att någon ska behöva utsättas för. Läs mer
  • 2019-02-11

Samuel P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt min lägenhet och tagit hjälp av Adrian på Fastighetsbyrån. Mycket nöjd med bemötande och den hjälp jag fått. Adrian är en positiv och trevlig person som varit mycket bra att ha att göra med. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-02-11

David K skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En lysande människa och en utmärkt mäklare! Läs mer
    2019-02-15 Frida Jakobsson svarar David K
    Tusen tack David för den fina rekommendationen och att du tog dig tiden :)
    Glad att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen!
  • 2019-02-08

Ylva H skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte en lägenhet i Uppsala där Dennis Stenström anlitades för att sköta kontraktsskrivningen. Vi upplevde Dennis Stenström som engagerad, genuint intresserad och mån om att allt skulle fungera smidigt trots att det här -- för honom -- måste ha varit en ganska "liten" affär. Läs mer
  • 2019-02-08

Lisa K skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    I samband med att jag köpte en bostad så anser jag att Adrian under hela processen vart väldigt tillmötesgående med diverse olika frågor och moment. Han har alltid svarat snabbt och hjälpt mig med olika problem! Han har överträffat mina förväntningar och jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-02-06

Carl-Johan P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi valde Adrian på grund av hans goda rekommendationer, och vi blev inte besvikna. Adrian visade stort engagemang, kunskap och arbetsglädje i sitt uppdrag med oss. Vi kommer garanterar välja Adrian i nästa försäljning. Läs mer
  • 2019-02-06

Bo V skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt bostadsrätt, blivit väldigt bra bemött och motsvarade alla mina förväntningar Läs mer
    2019-02-12 Asha K svarar Bo V
    Hej Bo!

Tack så hemskt mycket för dom fina orden och att jag fått möjligheten att hjälpa dig med din försäljning.

Sharon F skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt till ett pris över förväntan. Peter har från första början lyssnat på våra önskemål och gjort allt för att uppnå de genom sitt mycket proffesionella tillvägagångssätt att styra affären från början till slut.

Tack Peter!

Vi kan starkt rekommendera Peter som mäklare! Läs mer

Eric B skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevligt och bra bemötande! Kändes väldigt tryggt för mig och min sambo att köpa vår första lägenhet med Frida som mäklare. Läs mer
    2019-02-08 Frida Jakobsson svarar Eric B
    Tack för de fina orden Eric!
    Hoppas ni trivs superbra i nya lägenheten! :)
    Allt gott,
    Frida

Paraskevi I skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Asha Khan och vi kunde inte vara mer nöjda.Asha har stått vid vår sida från första början och aldrig lämnat några frågor i luften.Kan starkt rekommendera henne och om jag nån gång skulle sälja och köpa nytt skulle jag ta kontakt med Asha först!! Läs mer
    2019-02-12 Asha K svarar Paraskevi I
    Hej Paraskevi!

Stort tack för dessa fantastiska ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa er! :)
    Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i ett nya boende.

• 2019-01-30

Håkan L skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Allt har fungerat bra, trevlig och kommunikativ, informerar fortlöpande, svarar snabbt på frågor. Läs mer
    2019-02-12 Asha K svarar Håkan L
    Hej Håkan!

Stort tack för dom fina orden och att du tagit dig tiden att skriva. Lycka till med allt.

• 2019-01-30

Annica Elisabeth Marion E skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt ett hus och blir alltid bra bemött av Elsa, lyhörd, lugn och sprider positiv energi. Hon har varit vår mäklare två gånger nu och skulle välja henne igen om det skulle bli aktuellt. Vi har roliga minnen tillsammans samt lite mindre roliga minnen men det kan vi nog skratta åt sen,,, Läs mer
    2019-01-30 Elsa J svarar Annica Elisabeth Marion E
    Hej Annica,

Tackar ödmjukast för de fina orden! Det har varit lika trevligt båda gångerna att få hjälpa er med försäljningen av er bostad. Jag måste bara säga att jag önskar er all lycka i nya boendet och att minnena kommer leva kvar :)

Med vänliga hälsningar
  • Berit R

2019-01-28

Berit R skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter är lättsam och trevlig. Kan rekomendera honom. Läs mer
  • 2019-01-27

Angelica O skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde en lägenhet i Uppsala.
    Blev professionellt bemött av mäklaren. Hon är trevlig och positiv. Läs mer
    2019-01-27 Asha K svarar Angelica O
    Hej Angelica!

Tack för ett mycket gott samarbete och att du tagit dig tiden att skriva. Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i nya huset. Ses på tillträdet!

• 2019-01-26

Leif Patrik O skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Det är andra gången vi anlitar Elsa för att sälja vårt andra hus. Enkel o lättsam att ha att göra med på ett proffsigt sätt. Alltid tillgänglig för att besvara frågor. Läs mer
    2019-01-30 Elsa J svarar Leif Patrik O
    Hej Patrik,

Tackar hjärtligast för rekommendationen! Jag känner mig väldigt glad över att ni valde mig som mäklare ytterligare än gång när det var dags att sälja. Tackar även för förtroendet och för att det varit mycket trevligt att få hjälpa er i försäljningen. Stort lycka till i nya boendet!

Med vänliga hälsningar
  • Heléne A

2019-01-25

Heléne A skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag hittade en lägenhet som jag var intresserad av. När jag kom till visningen fick jag ett trevligt bemötande av Peter Olsson. Då lägenheten var helt enligt mina önskemål så anmälde jag mig som intressent/ spekulant. Under hela processen har Peter varit ett bra stöd och hjälpt mig med information. En kunnig, ärlig och duktig mäklare, jag är väldigt nöjd med Peter och min nya lägenhet. Läs mer
  • 2019-01-23

Karin J skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt en 3-rummare. Fint och "mänskligt" bemött, Peter gör det lilla extra och månar om alla parter i affären. Läs mer
  • 2019-01-22

Hend M skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Han är jätte snäll , glad och hjälpsam människa ,jag är tacksam allt var tupp 👍👍👍🌹 Läs mer
    2019-01-23 Adrian J svarar Hend M
    Hej bästa Hend!

Tusen tack för att du tagit dig tiden att skriva dessa vänliga och värmande ord!
    Du är bäst!

Vi ses snart igen! :)
  • 2019-01-20

Marjan A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde min lägenhet via Fastighetsbyrån, Adrian j.
    Adrian har varit helt fantastisk och öppen! Med professionell förhållningssätt och bemötande! Han har funnits till hands jämt för rådgivning. Adrian har varit ärlig och tydlig med förväntningarna vi har haft gällande priset.
    Vi kände oss helt trygga i hans händer. Rekommenderar honom starkt! Kommer absolut välja honom och Fastighetsbyrån vid nästa försäljning! Läs mer
    2019-01-23 Adrian J svarar Marjan A
    Hej bästa Marjan!

Kul att få möjligheten att hjälpa dig för andra gången och desto roligare att du är nöjd även denna gång.
    Nöjet var helt och hållet på min sida.
    Tack så hemskt mycket för förtroendet samt din fina rekommendation.

Sköt om dig så ses vi snart igen! :)
  • 2019-01-16

Christoffer B skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis gjorde ett bra arbete med att sälja min lägenhet och var proffsig, bemötande och var hela tiden lätt att få tag på. Läs mer
  • 2019-01-16

Greger F skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och motiverad att komma till avslut! Läs mer
    2019-01-23 Adrian J svarar Greger F
    Hej Greger,

Tack och detsamma! :)

Hoppas ni stortrivs i er nya bostad.
    Behöver ni hjälp eller funderar över något så är de bara att höra av sig! :)
  • 2019-01-13

Martin L skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Tydligt och positivt bemötande. Återkom snabbt vid frågor. Kändes trygg genom hela affären. Läs mer
  • Lina Å

2019-01-10

Lina Å skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi kontaktade mäklaren och frågade om vi kunde få en visning av lägenheten. Dagen efter var vi där och tittade och samma kväll ringde jag och så att vi ville köpa den. Allt har gått oerhört smidigt och vi har kännt stort förtroende för mäklaren och hans kunskaper och tydlighet. Läs mer
  • John J

2018-12-15

John J skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag skulle vilja utfärda en varning till ALLA som köper eller säljer en lägenhet via Elsa. Hon har tillsammans med sin vän (säljaren) lurat mig och min fästmö totalt i vad som borde klassas som en trygg affär. Genom att både hon och säljaren varit mycket oärliga, vilseledande och manipulativa under hela försäljningen av en bostadsrätt i en omfattning som vi fortfarande flera veckor efter fortfarande inte tror ska kunna hända när man köper av en seriös mäklarfirma. Vi sitter därmed med två lägenheter, en som vi inte kan flytta in i och en som vi inte kan sälja. Detta har även resulterat i att vi har en 6-12 månader lång hävningsprocess mot Elsas vän säljaren samt en pågående reklamation mot Elsa.

Vi hoppas att denna mäklare som brustit i en omfattning som gör henne direkt olämplig att vara mäklare kommer förlora sin licens efter att vi anmält henne till FMI sådant att inte fler utsätts för det hon utsatte oss för. Liten tröst i det hela…

Jag skulle starkt avråda alla att vare sig köpa eller sälja via Elsa. Läs mer
  • 2018-12-14

Joakim J skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi är mycket nöjda över det arbetet Adrian gjort i samband med försäljningen av vår lägenhet i Luthagen. Han är extremt kunnig och brinner för det han gör. En trevlig person som alltid är kontaktbar för att snabbt kunna svara på frågor och håller en uppdaterad om läget genom hela processen. Kan varmt rekommendera Adrian till andra som letar efter mäklare! Läs mer
    2019-01-06 Adrian J svarar Joakim J
    Hej Joakim!
    Hoppas ni haft en magisk jul och ett fantastiskt nyår med familjen.
    Otroligt tacksam för dessa fina ord och er rekommendation.
    Väldigt roligt att jag fick ert förtroende och ännu bättre att ni är nöjda med mitt arbete.
    Tack så hemskt mycket för att ni tagit er tiden att skriva och jag önskar er all lycka till i ert nya boende.

Sköt om er nu så ses vi snart igen! :)
  • 2018-12-13

Payam A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fantasiskt bemötande, perfekt kommunikation. Lyssnar och tar till sig ens önskemål och tankar. Jobbar verkligen för att nå kundens önskemål. En ung hungrig mäklare som verkligen vill få ut det mesta för din skull. Läs mer
    2019-01-06 Adrian J svarar Payam A
    Tjenna Payam!
    God fortsättning på er!:)

Tusen tack för dessa fantastiska ord. Ni har har gjort jobbet väldigt enkelt för mig med eran tillit och ert bemötande. Varit en rolig resa från början från till slut.
    Otroligt tacksam för era fina ord och ser verkligen framemot att träffa er snart igen!

Må bäst och hälsa med dig!
  • 2018-12-11

Annie Ardung S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde en lägenhet och den blev såld innan visning. Bra och proffsigt arbetat av Peter. I o m brett kundregister kunde Peter hitta den perfekta köparen innan visning.
    Alltid trevligt bemötande. Det var snabb affär och vi rekommenderar varmt Peter som fastighetsmäklare. Läs mer
    2018-12-11 Peter O svarar Annie Ardung S
    Hej Annie,

Stort tack för de fina rekommendationerna och att ni är nöjda med mig som mäklare!

Ha de bra och hör av er om ni behöver hjälp med något, annars så är det tillträdet som är nästa steg.

Allt gott!

• 2018-12-10

Oliver N skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi hade tur som fick Adrian som vår mäklare! En extremt trevlig och god person som hela tiden var mån om att vi som säljare skulle bli nöjda i slutändan, vilket vi uppskattar väldigt mycket. Vi fick lägenheten såld snabbt och skulle rekommendera honom tusen gånger om! :)

/Oliver & Louise Läs mer
    2019-01-06 Adrian J svarar Oliver N
    Tjenna Oliver!
    Hoppas allt är bra och god fortsättning!
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er från start till slut.
    Tråkigt att ni lämnar Uppsala men är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya boende.
    Tack så hemskt mycket för er fina rekommendation och ser framemot att träffa er snart igen! :)

Må bäst!
  • 2018-12-10

Rodrigo Alexis H skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande, tillgänglig och direkt kommunikation.

Elsa sålde vår fritidshus och det gick över förväntan. Läs mer
  • Erik A

2018-12-07

Erik A skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag behövde en lägenhet med ett rum till och vi hittade på en av flera visningar en mäklare som kunde verkligen allt om lägenheten och föreningen, super trevlig och engagerad. Hon gjorde absolut det bästa jobb för både säljarna och oss.
    Hon hjälpte mig köpa och sälja min nuvarande bostad. Gav mig bra råd och jag kände alltid att jag hade koll på läget med gott med info, var alltid engagerad på visningarna och efteråt.
    Rekommenderar verkligen mäklaren Frida och företaget! Läs mer
    2018-12-11 Frida Jakobsson svarar Erik A
    Tusen tusen tack för rekommendationen och de fina orden Erik! Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er att både köpa och sälja. Hoppas verkligen att ni kommer trivas i nya bostaden nu! :)
  • 2018-12-06

Eva T skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt lägenhet m hjälp av Elsa som verkligen har ställt upp t 100% . Elsa levde upp t mina förväntningar ♡ glad, positiv o mkt tillmötesgående. Läs mer
  • Thord H

2018-12-05

Thord H skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt villa

Väldigt trevligt bemötande.

Hade låga förväntningar på priset men efter Elsas besök steg förväntningarna . Vilket Elsa levde upp till.

Upplevelsen var en professionell och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2018-12-05

Zamand H skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    som helhet var det ok, men massor med oklarhet följde med under resan. Läs mer
    2018-12-10 Amir E svarar Zamand H
    Hej Zamand,
    Tack för att du tog tiden att skriva och jag ber om ursäkt att ni upplevt situationen på det här viset. Men jag vill bara ge en förklaring så att ni vet till nästa gång och jag menar inte att trampa någon på tårna här utan vill bara att ni ska få en rättvis bild av situationen.

Det finns en skillnad mellan en skrivningsaffär och förmedlingsuppdrag. Som jag berättade i början ligger det ett stort ansvar hos kunden när det gäller en skrivningsaffär. En skrivningsaffär innebär att säljare och köpare är redan överens med varandra om alla detaljer och behöver endast hjälp med kontrakt som fastighetsmäklaren hjälper till med.

Att massa oklarheter följde med under processen var för att ni själva inte visste hur ni ville göra affären, hade inte kommit överens om datum med banken och jag fick därmed inte tillräckligt med information för att ordna ett kontrakt. Jag fick till och med kontakta banken själv vilket det absolut inte ingår i mina uppgifter när det är en skrivningsaffär.

Återigen vill jag be om ursäkt om ni har upplevt situationen på detta sätt men det ligger stort ansvar hos er för att ge mig den informationen jag behöver för att kunna ordna ett kontrakt. Att likvidavräkningen inte mejlades i god är fel från vår sida och jag ber om ursäkt för det ännu en gång.

Jag önskar dig all lycka till i framtiden!

Varma hälsningar
    Amir Ekbatani
  • Janet F

2018-12-05

Janet F skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian har varit mycket aktiv och engagerad i försäljningsprocessen av min lägenhet i Uppsala. Han är extremt trevlig och tillmötesgående och har aldrig tvekat att göra det lilla extra, både för mig och spekulanterna. Han har också varit mycket tillgänglig och hållit kontakt utanför vanliga kontorstider när så har behövts.
    En toppen bra mäklare, helt enkelt. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-12-10 Adrian J svarar Janet F
    Hej Janet!
    Ja tackar så mycket för dina fina ord.
    Det har varit en spännande resa detta! :)
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning från början till slut.

Tack för ditt tålamod och ditt förtroende återigen bästa Janet!
    Sköt om dig nu så ses vi snart igen! :)
  • 2018-12-05

Jonas H skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian sålde min Lgh i Uppsala. Närvarande mäklare med ett skickligt sätt att hantera såväl säljare som spekulanter.
    Flexibel och lösningsorienterad under hela försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Adrian till er försäljning! Läs mer
    2018-12-10 Adrian J svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Hoppas allt står väl till!
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord och att jag fått möjligheten till att både hjälpa till med ditt tidigare köp och försäljning.
    Jag önskar er all lycka till i livets framtid så ses vi och hörs snart igen!

Må bäst Jonas!
  • 2018-12-04

Andreas J skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Redan under vårt första möte fick jag förtroende för Dennis och det sätt han föreslog att försäljningen av min lägenhet skulle ske. Hans tålamod och lugn gjorde att jag inte behövde vara orolig under processen. I slutändan blev det också som han förutspått, en snabb försäljning och ett bra resultat! Läs mer
  • 2018-12-03

Katherine W skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter sold our apartment and we could not have asked for better service! Super efficient, helpful and professional at all times. Läs mer
    2018-12-05 Peter O svarar Katherine W
    Hi Kate,

Many thanks for your reco and the nice reviews and what fun you are satisfied with.

Have the best and hear from you if I can help you with anything.

Best Regards
  • Friederike M

2018-12-03

Friederike M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte vår första lägenhet med Elsa som mäklare och hon var otrolig hjälpsam i hela processen. Vi var jätte nöjda även om vi betalde lite mer än vi hade tänkt ursprungligen. :) Läs mer
    2018-12-03 Elsa J svarar Friederike M
    Hej Friederike!
    Tackar så hjärtligt för er fina rekommendation och jag hoppas att ni trivs super bra i er nya bostad!

Med vänliga hälsningar,
  • 2018-12-03

Amir E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte min bostad av Adrian. Väldigt professionell och tillgänglig, bra bemötande och tar sig tiden att svara på alla frågor. Jag kände mig trygg under hela processen.

Stort tack! Läs mer
    2018-12-04 Adrian J svarar Amir E
    Tjenna Amir,
    Va roligt att höra Amir.
    Du har köpt en fantastisk bostad och jag är mer än säker på att du kommer stortrivas.

Bara att ringa ifall jag kan hjälpa dig ytterligare.
    Lycka till med allt nu.
  • Narbeh S

2018-12-01

Narbeh S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig, personlig och håller alltid läget uppdaterad. Peter har alltid ett trevligt o professionellt bemötande. Jag har använt mig av Peter vid ett flertal försäljning och kan varmt rekommendera honom. Du kommer inte bli besviken. Topp mäklare! Läs mer
    2018-12-11 Peter O svarar Narbeh S
    Hej Narbeh,

Stort tack för din reco och de fina omdömena och vad kul att du är supersnöjd.

Ha de bäst!

• Gayane S

2018-11-29

Gayane S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Han höll mig uppdaterad på allt som pågick. Väldigt trevlig och jobbade verkligen stenhårt för att sälja min bostad till bästa pris. Vet vad han gör och rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-11-30 Peter O svarar Gayane S
    Hej Gayane,
    Stort tack för din reco och de fina omdömena och vad kul att du är supersnöjd.

Ha de bäst och hör av er om jag kan hjälpa er med något.
  • Elisabeth G

2018-11-29

Elisabeth G skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har sålt en etta i Uppsala.
    Mäklaren var mycket seriös och kunnig, han visste precis hur man
    skulle lägga upp tidsplanering, marknadsföring osv.
    Vi förstod att vi inte skulle kunna sköta detta själva och anlitade därför mäklaren. Våra förväntningar på mäklaren var att han skulle marknadsföra, bedöma målgrupp, göra en rimlig tidsplanering och naturligtvis få den såld. All utföll till belåtenhet.
    Sammanfattningsvis: Mäklaren Peter Olsson har gjort ett utmärkt jobb och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-11-30 Peter O svarar Elisabeth G
    Hej Elisabeth,
    Stort tack för din reco och de fina omdömena.

Ha de bäst och hör av er om jag kan hjälpa er med något.

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala