Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 20 medarbetare på som sitter på Dragarbrunnsgatan i centrala Uppsala och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 639 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• Anna S
    Anna S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fick ett bra bemötande och vad som kändes som ärliga svar. Peter levde upp till mina förväntningar. Har fått god vägledning genom hela processen som har gått väldigt smidigt.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Seriös, professionell och engagerad.
  • Nazli S
    Nazli S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En mkt trevlig och en mkt säker, glad, lyhörd och positiv ung tjej som hoppar in och tar över när våran gamla mäklare slutar sin anställning hos fastighetsbyrån. Hon verkar brinna passionerat för sitt jobb och hon med ett otroligt trevligt bemötande och oerhört mycket kunskap hjälpt oss att få våran lgh såld väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderar Asha starkt!
    2017-07-19 Asha K svarar Nazli S
    Tack Nazli för dina fina ord! Det har varit ett stort nöje för mig att få jobba med dig och Åsa. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

• Christian B
    Christian B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha hjälpte oss snabbt och smidigt med alla detaljer kring försäljningen av vår lägenhet. Snabba och tydliga svar både via mail och telefon.
    2017-07-19 Asha K svarar Christian B
    Tack så mycket Christian! Hoppas ni får det jättebra i ert nya hus!

• Magdalena B
    Magdalena B skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag tycker att jag har blivit väldigt proffsigt bemött av Elenor och allt har gått utan bekymmer. Hon har informerat oss hela vägen och kollat upp att vi har fått rätt information.
  • Sara E
    Sara E skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket hjälpsam och flexibel.
  • Elsa F
    Elsa F skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jättebra!! Asha tog emot mig med stor professionalitet och med glimten i ögat. Väldigt bra koll på allt. Jag är mycket nöjd med min erfarenhet av mitt köp av ett första boende.
    2017-07-19 Asha K svarar Elsa F
    Hej Elsa,

Tack så mycket!

Jag hoppas du kommer få det jättebra i din första egna bostad.

Mvh Asha Khan
  • Robin C
    Robin C skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Tydlig och snabb i kommunikationen, förmedlade kontakten på ett bra sätt.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fantastiskt bemötande! Philip är trevlig, utåtriktad och seriös. Sedan är det bara kul att han är östgöte precis som jag!

Tack!
    2017-07-11 Philip S svarar Andreas H
    Tack Andreas. Jätte kul att jag fick hjälpa till. Stort lycka till med nya huset!
    Mvh Philip Stråkander
  • Lea L
    Lea L skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Snabb respons och kontakt vid budgivningen. Smidig hantering kring kontraktskrivningen.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hon är proffsig och kompetent.
    Hon gav mig ett stort förtroende att hon skulle fixa affären.
    Hon verkar även vinna köparnas förtroende.
    Perfekt från start till avslut
  • Patric H
    Patric H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har aldrig träffat han. Vi fick inte mycket information.
    2017-07-11 Philip S svarar Patric H
    Hej Patrik. Va tråkigt att du känner så. Anledningen att jag inte träffat er och givit er lika mycket information är för att er bror företrätt er genom en fullmakt. Mvh Philip Stråkander
  • Marie-helene K
    Marie-helene K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis har skött försäljningen på ett alldeles utmärkt sätt. Han har hållit oss underrättade via mail och telefonsamtal om alla steg i affären: När vi träffats på byrån har han tagit emot oss på ett utomordentligt sätt. han hade svar på alla frågor och förklarade turerna på ett väldigt pedagogiskt sätt. Tack!
  • Maud G
    Maud G skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Snabb hantering av annonsering, visning och budgivning. Mycket trevligt bemötande av mäklaren. Bra beskrivning av lägenheten i annonsen.
  • Hans K
    Hans K skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis har varit mycket hjälpsam, korrekt och professionell i de kontakter vi haft. Han har hela tiden hållit oss informerade om försäljningen och vad som skulle göras. Vi har känt oss trygga under hela försäljningsprocessen. Han har varit engagerad och personlig på rätt nivå.
    Vi kan varmt rekommendera honom.

Hans K
  • Manfred E
    Manfred E skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa tog hand om försäljningen av vårt sommarhus smidigt och galant från början till slut! Hon var lyhörd för våra önskemål och återkopplade alltitid mycket snabbt på våra mailfrågor. Vi känner oss mycket nöjda, framförallt för att hon sammanförde oss med rätt köpare. Jag kan varmt rekommendera Elsa!
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra mäklare!Engagerad och seriös!Sedan blir det inte sämre av att mäklaren är både lättsam och har nära till skratt.Känns som att mäklaren är genomgenuin.
  • Erik S
    Erik S skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Utmärkt service, mycket seriös och förtroendeingivande!
  • Raimo O
    Raimo O skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande.Förberedd på sitt uppdrag.Kunnig på sitt område
    2017-05-12 Asha K svarar Raimo O
    Tack så mycket Raimo!

Mvh Asha Khan
  • Björn E
    Björn E skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande, lever upp till våra förväntningar
  • Liselotte B
    Liselotte B skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra bemötande både vid ursprungliga tecknandet av planerade försäljningen och allting runt budgivningen och den slutgiltiga försäljningen.
    Bra och snabb information vid budgivningarna.
    Som kund är jag mycket nöjd.
  • Anita W
    Anita W skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag tyckte Elenor var fantastisk på alla sätt.Fint bemötande lyhörd,hjälpsam så rekommenderar verkligen henne.
  • Jarita R
    Jarita R skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och kunnig. Snabb med svar och förklarar bra vad som gäller. Bra på att förenkla.
  • Lizelotte L
    Lizelotte L skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Utmärkt bemötande. Bra hantering av visning och budgivning.
  • Sean G
    Sean G skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    An excellent help and brilliant in guiding me through my first purchase here in Sweden. I was very grateful for his additional efforts in translation and making sure that everything was crystal clear.
  • Nicklas N
    Nicklas N skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag är fantastiskt nöjd med Elenors service och väldigt tacksam för hennes stöd. Min sambo och jag var båda noviser i bostadsrättsdjungeln och hon var mycket pedagogisk och hjälpsam.

Jag spenderade dessutom majoriteten av min tid i England (jobbrelaterat) under den mest intensiva perioden av visningar och kontraktskrivande, vilket ytterligare komplicerade korrespondensen mellan mig, min sambo och Elenor. Även detta hade hon överseende med och skötte galant, med tålamod och flexibilitet. Vi kände oss väl omhändertagna och trygga.
  • Gunni-may L
    Gunni-may L skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi fick ett mycket glatt och trevligt bemötande av Elenor och är mycket nöjda med hur hon skötte försäljningen av vår lägenhet.
    Kan rekommenderas.
  • Masoumeh M
    Masoumeh M skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elenor är fantastisk, hjälpsam, välbemötande, glad med bra kunskap och ärlig i sin affär. Jag och min sambo fick mycket stöd av henne på vår köpt!
    Tack för allt
  • Emma W
    Emma W skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt pålitlig och flexibel. Var mån om att göra både köpare och säljare nöjda! Tack för en smidig affär!
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag fick ett mycket bra och trevligt bemötande samt mycket fin och bra service alltigenom. Jag är mycket nöjd!
  • Claes R
    Claes R skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Tydligt och kompetent hanterande av
    Försäljningen.
  • Lola B
    Lola B skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket trevlig och kunnig om lägenheten hon förmedlade.
    Visade ett intresse för den på ett bra sätt.
  • Erika S
    Erika S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra! Rakt på sak och inte "överdriven". Mycket nöjd.
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Bästa bemötandet jag kunnat tänka mig, svarade snabbt på mail oavsett dag och tid. Alltid trevlig och gav bästa service.
  • Per E
    Per E skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Peter är go och får jobbet gjort. Jag har kommit i kontakt med för få mäklare för att betygsätta 5
  • Catharina W
    Catharina W skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffessionellt bemötande, snabb återkoppling. Trevlig och kompetent.
  • Ann L
    Ann L skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En trevlig inlyssnade ung man som i lugn och ro förklarade gången i försäljningen. Han var väl förberedd och svarade på de frågorna som jag hade.Kände stor tillit till hans kompetens. Tacksam för all hjälp till dags dato.
  • Amanda O
    Amanda O skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har varit mycket nöjda med Dennis både under och efter vårat lägenhetsköp. Han är trevlig, ger snabb respons och känns pålitlig.
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En mäklare med hjärtat på rätta stället.
    Bra information och bemötande.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande, trevlig och tydlig.
  • Emma P
    Emma P skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och effektiv men mån om att vi skulle förstå vad som skedde i varje steg.
  • Emil H
    Emil H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Seriös, trevlig, intresserad. Tillgänglig.
  • Elias C
    Elias C skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha var effektiv och trevlig, och i allmänhet bra att ha att göra med. Vi fick snabba svar på alla frågor vi hade, och hela transaktionen kändes trygg.
    2017-05-12 Asha K svarar Elias C
    Tack så mycket Elias! Jag hoppas ni kommer stormtrivas i er nya bostad.

• Henry R
    Henry R skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag upplever Asha som kunnig, effektiv och lyhörd för sina klienters behov.
    2017-05-12 Asha K svarar Henry R
    Tack så mycket Henry! Jag hoppas du trivs bra i ditt nya boende.

• Peter W
    Peter W skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Positiv, engagerad och med bra uppföljning mot kund
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elenor topp mäklare!! Med henne vet man att allting går! Otroligt snäll och hjälpsam!
  • Sophia H
    Sophia H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och ambitiös! Lite mer distanserad efter att kontraktet var skrivet. Överlag en trevlig och professionell upplevelse.
  • Hamid A
    Hamid A skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har både köpt bostadsrätt och sålt bostadsrätt via elenor. Vid båda gångerna kände vi ett starkt förtroende för elenor, och hon har varit det självklara valet för oss. Elenor är oerhörd kunnig, hon är lyhörd och gör sitt bästa för att hjälpa kunden. Hon är alltid glad och energisk och har ett stort kontaktnät. Elenor är duktig på att överträffa kundens förväntningar och det var precis det som hände oss när hon hjälpte oss med att sälja vår bostadsrätt. Vi är supernöjda med henne och vi skulle inte tveka att kontakta elenor Jansson vid vår nästa bostadsaffär. Tack elenor
  • Charlotta H
    Charlotta H skrev om Cecilia Wetterborg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra tillgänglighet och trevligt personligt bemötande
  • Christine J
    Christine J skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra bemötande och effektivt arbete med försäljning av vår bostad!

Vi kunde inte ha varit mer nöjda än vad vi är!

Dragarbrunnsgatan 22, 753 80 Uppsala