Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Amir Ekbatani
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 82 Läs vad Amir Ekbatani

• Kicki W sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-12

Fålhagen
    Amir har sålt min lägenhet och har gjort det snabbt och på ett proffsigt sätt.
    Han har hela tiden hållit mig uppdaterad och bemött mig mycket trevligt.
    Skulle definitivt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2019-09-14 Amir E svarar Kicki W
    Hej Kicki,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill även passa på och tacka dig för ditt engagemang och samarbete som var en bidragande faktor till en lyckad försäljning med mycket bra resultat. Dyker det upp funderingar framöver är jag enbart ett samtal bort. Sköt om dig och må bäst! :)

Amir Ekbatani
  • Isabelle L köpte sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-06

Kåbo
    Vi köpte en bostadsrätt på 3 rok med hjälp av Amir. Vi är mycket nöjda med bemötandet eftersom att Amir tog sig tid och var alltid tillgänglig när vi hade frågor. Affären gick snabbt och smidigt, inga problem. Kommer vi göra en bostadsaffär igen tar vi utan tvekan kontakt med Amir! Läs mer
    2019-09-14 Amir E svarar Isabelle L
    Hej Isabelle,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var en smidig affär tack vare ert fina samarbete. Jag är glad att just ni blev köparna av denna fina bostad och hoppas ni supertrivs. Om jag kan hjälpa till med annat framöver är jag enbart ett samtal bort. Sköt om er så länge så hörs vi inom kort. Må bäst! :)

Amir Ekbatani
  • Olov H sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-05

Fålhagen
    Engagerad och tillgänglig mäklare med gott bemötande.
    God marknadskännedom vilket renderar i en rimlig lägesbild, både gällande värderingar men också möjligt slutpris. Läs mer
    2019-09-14 Amir E svarar Olov H
    Hej Olov,
    Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett sant nöje att samarbeta med dig under denna försäljningsprocess. Jag tackar dig för ditt engagemang, tillgänglighet och flexibilitet vilket var en bidragande faktor till en lyckad försäljning med mycket bra resultat. Hoppas du trivs hemma i Varberg och behöver du hjälp med något är jag enbart ett samtal bort. Sköt om dig och må bäst! :)

Amir Ekbatani
  • Dennis L köpte sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-05

Valsätra
    Köpt min första lägenhet i Uppsala genom Amir och bemötande var proffsigt och bra. Kunde smidigt flytta in tidigare genom bra kontakt med Amir. Läs mer
    2019-09-14 Amir E svarar Dennis L
    Tjena Dennis,
    Tusen tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag är glad att allt löst sig sedan med tillträdet och hoppas du trivs i lägenheten. Behöver du hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Sköt om dig och må bäst! :)

Amir Ekbatani
  • Meliha K köpte sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-02

Fålhagen
    Har med hjälp av Amir köpt en lägenhet. Hans bemötande var väldigt bra, och han levde upp till förväntningarna om en väldigt kunnig och professionell mäklare.
    Det var lätt att kommunicera med honom, samt att det gick smidigt till när lägenheten skulle köpas.
    Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-09-14 Amir E svarar Meliha K
    Hej Meliha,
    Stort tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett nöje att samarbeta med er och jag är glad att just ni blev köparna köparna av denna bostad. Hoppas Selma trivs i lägenheten och hälsa henne att om hon behöver något så är jag enbart ett samtal bort. Sköt om er och må bäst! :)

Amir Ekbatani
  • Alaa K sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-02

Centrum
    Amir är den bästa mäklaren i Uppsala och enligt mig så är han Sveriges bästa.
    Amir är en mycket bra kommunikatör. Vi upplevde en perfekt smidighet i affären för att sälja vår bostad. Och Amir var tydlig i hela processen. Amir är en mycket engagerad mäklare som troligen varje kund kommer att vara mycket nöjd när kunden har Amir som mäklare. Läs mer
    2019-09-14 Amir E svarar Alaa K
    Hej Alaa,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er bostad. Jag vill passa och tacka för ert engagemang, tillgänglighet och fantastiska samarbete som var en bidragande faktor att till en sådan lyckad försäljning med mycket bra resultat. Behöver ni hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Sköt om er så ses vi på tillträdet snart. Må bäst! :)

Amir Ekbatani
  • Hans Gustaf L köpte sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-30

Eriksberg
    Köp av en 1:a på Eriksberg i Uppsala.
    Väldigt bra bemötande av Amir. All kommunikation gick via telefon och e-post, Amir gjorde sitt yttersta för att underlätta i denna process och gjorde även uppgifter utöver de som brukar utföras av mäklare för att underlätta köpet för mig. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-09-13 Amir E svarar Hans Gustaf L
    Hej Hans,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett sant nöje att få hjälpa till och samarbeta med dig. Hoppas renoveringen går bra och behöver du hjälp med något är jag enbart ett samtal bort. Lycka till med plugget och må bäst! :)

• Josefin K
    Josefin K köpte sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Salabacke
    Vi köpte en trea i Salabacke och köpte denna innan den ordinarie visningen. Vi fick bra kontakt med Amir som ordnade en förhandsvisning och verkligen bemötte oss bra. Han var verkligen professionell och var väldigt tydlig och tillmötesgående när budgivningen drog igång. Vi är väldigt nöjda med vårt första bostadsköp och tycker att Amir gjorde det hela så bra som det bara hade kunnat bli. Läs mer
    2019-09-13 Amir E svarar Josefin K
    Hej Josefin,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett sant nöje att få hjälpa ditt med ert första bostadsköp och jag vill passa på och tacka er för ert samarbete. Dyker det upp några frågor framöver är jag enbart ett samtal bort. Sköt om er och må bäst! :)

Amir Ekbatani
  • Hans H köpte sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Sakligt och trevligt bemötande. Alltid tillgänglig. Läs mer
    2019-09-13 Amir E svarar Hans H
    Hej Hans,
    Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Tack för ett ditt samarbete och stort grattis ännu en gång till er fina lägenhet. Dyker det upp några frågor framöver är jag enbart ett samtal bort. Sköt om dig och må bäst!

• Meis Mohammed Abid Awn S
    Meis Mohammed Abid Awn S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-19

Jag köpte min lägenhet genom Amir. Hela processen vad väldigt smidig, han förklarade allt steg för steg och gjorde det tydligt för mig hela vägen. Amir var verkligen tillgänglig dygnet runt och jag fick alltid ett så himla glatt och positivt bemötande. En riktigt snäll och fantastisk mäklare, kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-09-13 Amir E svarar Meis Mohammed Abid Awn S
    Hej Meis,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett sant nöje att få hjälpa till med ditt första bostadsköp och jag är glad att just du blev köparen av denna bostad. Behöver du hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Sköt om dig och må bäst! :)

Bästa hälsnignar

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala