en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Marknadsgatan 7H
754 45 Uppsala — Visa karta

Vad tror Amir att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 20 kunder tycker om Amir Ekbatani

• Roger L skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt min mors lägenhet.
    Blev väldigt bra bemötta Läs mer
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig bra säljare, vi köpte en bostadsrätt på Bellman av honom. Läs mer
  • Philip P
    Philip P skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag blev väldigt trevligt bemött av Amir. Han lyssnade noga när jag hade en fråga och satte sig in i min situation för att ge det bästa möjliga svaret. Humor i kombination med trovärdighet var konceptet och jag skulle rekommendera Amir till de flesta inom fastighetsbranschen. Läs mer
  • Wisam M
    Wisam M skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en lägenhet i Uppsala. Från att prata i telefon med Amir till att hela processen genomfördes så kände jag mig väldigt trygg tack vare Amir. Han var även väldigt kunnig på det han gjorde. Läs mer
  • Cecilia E skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevligt bemötande, ställde upp med snabb service, kunde träffas på tider som passade mig vilket uppskattas mycket. Snabb på att svara på frågor och vara behjälplig med det jag behövde. Läs mer
  • Nyroz T skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Och Amir gjorde sitt bästa för att få den såld.
    Vi fick all information som behövdes och bra bemötande av Amir.
    det vi hade förväntat oss av en mäklare för att få våran bostad såld uppfylldes av Amir.
    Jag kommer gott att rekommendera Amir till andra som funderar att sälja sin bostad. Läs mer
  • Behzad O
    Behzad O skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej!
    Jag köpte en lägenhet i Uppsala, 4a, på 98.5 kvm. Mycket bra!

Amir är en erfaren och duktig mäklare. Är tillgänglig och svarar på alla frågor och funderingar. Jag är jättenöjd och kommer att använda mig av honom igen!

MVH
    Behzad Läs mer
  • Mehmet F skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bästa mäklare jag var nöjd med min mäklare tack för allt Läs mer
  • Johanna W skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Min upplevelse av Amir vid försäljningen av min bostadsrätt har varit ett väldigt bra bemötande, bra kommunikation samt hög professionalitet! Läs mer
  • Ingegerd H skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt trea i Tunabackar
    Svår start med få på vosning
    När köpare dök upp tvekade inte Amir en sekund, ordnade privatvisning inom en timme och även vidning på en lördag
    Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på sms Läs mer
  • Jenny A skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt en 2a i Malma Backe. Trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Martin S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Snabb och smidig affär! Gott bemötande. Läs mer
  • Amanda W skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde en bostadsrätt i Uppsala. Min upplevelse av affären i stort var bra! Läs mer
  • Oskar L skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde en liten tvåa i Luthagen, är mycket nöjd med mäklarens insats från början till slut. All kontakt med potentiella köpare och den slutliga köparen. Stort tack! Läs mer
  • Jim S
    Jim S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt i Uppsala på brf Bellman 3 rok.
    Mäklare Amir har visat ett stort intresse för sin uppgift, varit mycket behjälplig, kontaktat mig om de olika tänkbara köpare samt visat en stor positiv attityd.
    Alla mina förväntningar har Amir uppfyllt. Läs mer
    2018-08-15 Amir E svarar Jim S
    Hej Jim,
    Stort tack för dina fina ord. Jag är så otroligt glad över att allt löste sig till slut och speciellt med tillträdet. Tusen tack för din rekommendation och vi ses snart!

• Alex S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Om jag ska sälja i framtiden så väljer jag Amir. Jag hade själv missat visningarna efter att jag anmält mig och till min förvåning ringer Amir upp och ordnar en privat visning efter tiden som passar mig. Det slutade lyckligt för både säljaren och oss som nya bostadsinnehavare.

En lugn och hungrig mäklare som tar sig tid till kräsna kunder.

// Alex Läs mer
    2018-08-10 Amir E svarar Alex S
    Hej Alex!
    Stort tack för dina fina ord och grattis ännu en gång till köpet. Jag ser fram emot ett framtida samarbete. Sköt om dig så ses vi om några månader.

• Ahmad T skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej!
    Jag fick min bostad såld.
    Bemötanden var utmärkt.
    Mina förväntningar var att få bostaden såld. Bra resultat och Amir jobbade super bra och jag hade bra och ofta kontakt med honom. Läs mer
    2018-06-07 Amir E svarar Ahmad T
    Hej Ahmad!
    Det var mitt nöje att få hjälpa er med denna försäljning. Stort tack för din rekommendation!

• Sara G skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Amir hjälpte mig att sälja min bostadsrätt, vilket han gjorde väldigt skickligt och professionellt. Jag förväntade mig att få min lägehet såld till åtminstånde det pris jag själv betalde för den, vilket Amir lyckades med till och med lite marginal. Jag är nöjd och hade förtroende för Amir under hela processen! Läs mer
    2018-05-24 Amir E svarar Sara G
    Hej Sara!
    Tack för dina fina ord samt din rekommendation. Stort tack för förtroendet och det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Vi ses inom kort!

Önskar dig en fantastisk sommar!

• Ester L skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt en etta till mitt barnbarn. Det är framför allt Amirs bemötande som jag tänker på när jag ger honom betyget "utmärkt". Han var väldigt tillmötesgående, flexibel och snabb och det kändes tryggt att ha honom som mäklare. Han var precis vad jag/vi behövde.
    Bästa hälsningar
    Maj-Britt Lindahl Läs mer
    2018-05-24 Amir E svarar Ester L
    Hej Maj-Britt!
    Tusen tack för dina fina och varma ord. Det var ett nöje att få hjälpa till med lägenhetsköpet till ditt barnbarn. Jag ser fram emot ett fortsatt framtida samarbete.

Önskar dig en fantastisk sommar och vi ses inom kort!

• Ibou T
    Ibou T skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jättetrevlig mäklare som ser till att både köpare och säljare blir nöjda Läs mer
    2018-05-11 Amir E svarar Ibou T
    Hej Ibou!
    Det var mitt nöje att få hjälpa dig med köpet av din första bostad. Hälsa mamma och mormor!

Dennis Stenström
Alex Baz