Läs vad 198 Läs vad Amir Ekbatani

• 2021-01-14
    Sålt en 3:a 79kvm
    Blev bra bemött.
    Har ingen erfarenhet av lägenhetsaffärer men det hela kändes bra.
    Pia K
    • 79.7 m²
    • Årsta
  • 2021-01-11
    Amir var från dag ett väldigt ambitiös och lyhörd. Mötte alla krav och kom med relevanta invändningar när det behövdes, vilket bekräftar Amirs breda branschkompetens. Han lyckades även sälja för det priset vi hade hoppats på.
    Skulle varmt rekommendera honom!
    Nadia N
    • 72.0 m²
    • Kapellgärdet
  • 2021-01-11
    Duktig och professionell mäklare som gjorde försäljningen smidigare än vad man hade trott!
    Daniel B
    • 72.0 m²
    • Kapellgärdet
  • 2021-01-11
    Jag sålde min första bostadsrätt med Amir och fick ett riktigt varmt och professionellt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt. En grym och serviceinriktad mäklare! Rekommenderar!
    Ezgi M
    • 60.5 m²
    • Kungsängen
  • 2021-01-03
    Gjort 4 köp och sälj affärer med Amir och han är oerhört tillmötesgående lyhörd och snabb i sin hantering av allt.
  • 2020-12-13
    Amir sålde min lägenhet i Uppsala. Hade provat andra mäklare innan men aldrig blivit så bra bemött som jag blev av Amir. Han har slitit med mitt uppdrag och det gav resultat. Inte träffat någon som arbetar så hårt och är så duktig på det han gör. Supertrevlig, charmig, kunnig och hjälpsam. När jag tänker på en idealisk mäklare så är det Amir! WOW! Han överträffade alla förväntningar och återkopplade alltid allt till mig så jag var delaktig i processen vilket jag uppskattade jättemycket. Amir är verkligen rätt man på rätt plats! Finns ingen jag litar på mer vid köp- och försäljning av bostäder än honom. Rekommenderar Amir till alla som går i sälj- och köptankar, bättre får ni inte. Han är grym!!!
    Samira K
    Samira K
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Luthagen
  • 2020-11-16
    Kan bara säga att Amir var en helt suverän mäklare, när jag skulle flytta. Träffade 5 olika mäklare. Men Amir gjodee det jag förväntade av en mäklare och lite till, till skillnad från andra. När jag skall sälja så vet jag vem som skall få uppdraget. Högsta betyg till honom
    // Bengt Hedström
    Bengt E
    • 61.5 m²
    • Gränby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
  • 2020-11-05
    Med hjälp av Amir lyckades jag sälja min lägenhet till ett rekord pris! Amir har varit mycket proffessionell under hela processen och har funnits tillgänglig alla tider på dygnet. Tack vare Amir kan vi ni köpa vår drömbostad.
    Restem K
    • 62.3 m²
    • Årsta
  • 2020-10-23
    Jag fick hjälp av Amir att sälja min lägenhet. Jag tycker det gick jätte bra och vi fick bra feedback och hjälp med bra pris är super nöjd rekommenderas starkt!
    Hej Rojhat, tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva. Det var ett nöje att få hjälpa till med er försäljning och stort tack för ert fantastiska samarbete som var en bidragande faktor till ett mycket bra resultat. Tveka inte på att återkomma om jag kan hjälpa till med annat. Må bäst! :) Varma hälsningar Amir Ekbatani

Visa svar
  • 2020-10-19
    Hade köpt en ny lägenhet, jätte nöjd jag fått mycket hjälp från min märkaren han ge tip och råd, Amir är Bästa Mäklaren 😀👋👍💖
    Savanee S
    • 65.0 m²
    • Gränby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej Savanee, Stort tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva. Tack för ditt samarbete och jag hoppas du supertrivs i din fina bostad. Tveka inte på att återkomma om jag kan hjälpa till med något framöver. Må bäst! :) Varma hälsningar Amir Ekbatani

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte