Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 134 Läs vad Amir Ekbatani

• Dennis L sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-04-01

Amir har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt på bara några dagar ute på hemnet. Mycket tack vare hans engagemang och driv för att göra bostadsförsäljningen så enkel och bra, genom bra kommunikation genom hela försäljningen. Rekommenderar verkligen Amir för alla där ute som ska sälja sin bostad i Uppsala, ni kommer inte att ångra er!
    Med vänliga hälsningar
    Dennis Läs mer
  • Hampus E köpte sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-29

Amir var bra! Det var dock strul på vid skrivning av kontrakt o ha tillträdet vilket fick upplevelsen som helhet att kännas mindre bra. Läs mer
  • Lawrence M sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-25

Vi sålde vår bostadsrätt i Luthagen. Amir valde vi för att han var väldigt tydlig med sin strategi redan från första mötet. Han har också en nykter syn på marknaden och var väldigt träffsäker i sin värdering och strategi. Han är väldigt förtroendeingivande och sticker ut från andra mäklare vi träffat med sitt personliga och samtidigt proffsiga förhållningssätt. Framförallt upplevde vi att han arbetade väldigt hårt och målinriktat, och vi fick hela tiden uppdateringar och råd genom hela processen. Det kändes verkligen som vår egen mäklare till skillnad från en stor firma som bara räknar antalet försäljningar. Jag kommer rekommendera Amir till alla som frågar. Läs mer
  • Kaveh M sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-18

Stenhagen
    Amir är en trevlig person med en professionell förhållningssätt. Är i högsta grad engagerad i sina uppdrag. Läs mer
  • PER T
    PER T skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-18

Fantastisk service! Amir förstod behoven, hade grynkoll på marknaden och hjälpte till hela vägen från första möte till avslut på affären. Jag kan verkligen rekommendera Amir! Läs mer
  • Nassir F sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-14

Amir hjälpte mig att sälja min lägenhet. Något som jag uppskattade var att han uppdaterade mig om allt tills försäljningskontraktet var påskrivet.

Jag rekommenderar starkt Amir Ekbatani. Läs mer
  • Victoria E sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-10

Jag har köpt en fyra där Amir var säljarens mäklare och han gav omedelbart ett mycket professionellt och förtroendegivande intryck. Han är snabb, korrekt och tillmötesgående och gav på det hela taget ett så bra intryck att jag mer eller mindre omedelbart bestämde mig för att han skulle få sälja min trea i samma område. För mig är köp och försäljning av bostad en situation som präglas av oro och stress, men det har Amir hanterat på ett strålande sätt. Han är lyhörd och flexibel vilket innebar att jag närsomhelst kunde ta kontakt, ställa nya frågor, funderingar eller ändra på upplägget av försäljningen. Detta gjorde att hela processen kändes mindre stressande. Genom sin kunskap och erfarenhet kunde Amir samtidigt ge mig stöd i mina beslut och avvägningar, vilket gjorde att när allt var klart var jag mycket nöjd med både köp och försäljning!
    Om du söker en driven, professionell och korrekt mäklare i Uppsala rekommenderar jag att du väljer Amir. Läs mer
  • Fatemeh K
    Fatemeh K köpte sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-10

Nyby
    Vi köpte vår nuvarande bostadsrätt på Nyby i Uppsala och vi hade ärran och turen att få mäklaren Amir Ekbatani. Han var väldigt duktig i det han gjorde trots att han stod på säljarens sida det vill säga han skulle sälja lägenheten till högsta och bästa priset. Vi framförallt jag visste redan långt innan att denna bostad ville vi ha. Han var engegerad, kompetent, väldigt flexibel och lätt att få tag på vilken tid på dag/kväll. Super trevlig och viktigaste av allt var han pålitlig och ärlig.
    Vi är oerhörd glada över vår köp och trivs jätte bra i vår lägenhet tack vare Amirs insats. Affären gick otrolig snabbt och smidig.
    Vi har redan rekomenderat honom till flera av våra familjemedlemmar och vänner som vi vet går i köp/sälj tankar. Läs mer
  • Olof S sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-09

Jag sålde min lägenhet i Uppsala där Amir hjälpte mig med försäljningen. Amir kändes väldigt driven och jag fick intrycket att han brydde sig om att allt skulle gå smidigt och bra, vilket det också gjorde. Flertalet spekulanter hade många frågor och processen gick lite trögt men Amir var tålmodig med frågorna och gav alla tid och tillslut lossnade det. Jag är jättenöjd med hela försäljningen. Läs mer
  • Jonas B sålde sin lägenhet med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-04

Luthagen
    Sålt bostadsrätt.

Ett välfungerande samarbete och engagerad mäklare. Läs mer
    2020-03-05 Amir E svarar Jonas B
    Hej Jonas,

Stort tack för att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill även passa på och tacka för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning och ditt samarbete. Om jag kan hjälpa till med något framöver är du varmt välkommen att återkomma till mig.

Sköt om dig så ses vi snart på tillträdet! :)

Varma hälsningar

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala