Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Amir Ekbatani
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 22 kunder tycker om Amir Ekbatani

• Zamand H köpte sin bostad med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    som helhet var det ok, men massor med oklarhet följde med under resan. Läs mer
    2018-12-10 Amir E svarar Zamand H
    Hej Zamand,
    Tack för att du tog tiden att skriva och jag ber om ursäkt att ni upplevt situationen på det här viset. Men jag vill bara ge en förklaring så att ni vet till nästa gång och jag menar inte att trampa någon på tårna här utan vill bara att ni ska få en rättvis bild av situationen.

Det finns en skillnad mellan en skrivningsaffär och förmedlingsuppdrag. Som jag berättade i början ligger det ett stort ansvar hos kunden när det gäller en skrivningsaffär. En skrivningsaffär innebär att säljare och köpare är redan överens med varandra om alla detaljer och behöver endast hjälp med kontrakt som fastighetsmäklaren hjälper till med.

Att massa oklarheter följde med under processen var för att ni själva inte visste hur ni ville göra affären, hade inte kommit överens om datum med banken och jag fick därmed inte tillräckligt med information för att ordna ett kontrakt. Jag fick till och med kontakta banken själv vilket det absolut inte ingår i mina uppgifter när det är en skrivningsaffär.

Återigen vill jag be om ursäkt om ni har upplevt situationen på detta sätt men det ligger stort ansvar hos er för att ge mig den informationen jag behöver för att kunna ordna ett kontrakt. Att likvidavräkningen inte mejlades i god är fel från vår sida och jag ber om ursäkt för det ännu en gång.

Jag önskar dig all lycka till i framtiden!

• Saniye A skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En trevlig och glad mäklare som var förstående och ger sin tid och energi och har bra bemötande! Läs mer
    2018-10-17 Amir E svarar Saniye A
    Hej Saniye,
    Tusen tack för din fina rekommendation. Behöver ni hjälp med något framöver så är jag bara ett samtal bort. Sköt om er så hörs vi inom kort. Hälsa Kemal!

• Roger L skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt min mors lägenhet.
    Blev väldigt bra bemötta Läs mer
    2018-10-17 Amir E svarar Roger L
    Hej Roger,
    Stort tack för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa dig med denna försäljning och jag är glad över att ni blev nöjda. Sköt om er så ses vi på tillträdet!

• Henrik M
    Henrik M skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig bra säljare, vi köpte en bostadsrätt på Bellman av honom. Läs mer
    2018-10-17 Amir E svarar Henrik M
    Hej Henrik,
    Stort tack för din rekommendation. Skönt att allt löste sig till slut och jag är glad över att just ni blev köparna av bostaden. Sköt om dig så ses vi på tillträdet.

• Philip P
    Philip P skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag blev väldigt trevligt bemött av Amir. Han lyssnade noga när jag hade en fråga och satte sig in i min situation för att ge det bästa möjliga svaret. Humor i kombination med trovärdighet var konceptet och jag skulle rekommendera Amir till de flesta inom fastighetsbranschen. Läs mer
    2018-10-17 Amir E svarar Philip P
    Hej Philip,
    Stort tack för dina varma ord och fina rekommendation. Det var ett sant nöje att få samarbeta med dig. Behöver du hjälp med något framöver så är jag bara ett samtal bort. Sköt om dig så hörs vi!

• Wisam M
    Wisam M skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en lägenhet i Uppsala. Från att prata i telefon med Amir till att hela processen genomfördes så kände jag mig väldigt trygg tack vare Amir. Han var även väldigt kunnig på det han gjorde. Läs mer
    2018-10-17 Amir E svarar Wisam M
    Hej Wisam,
    Tack för din fina rekommendation. Det var ett nöje att hjälpa dig med ditt första lägenhetsköp. Detta var en start på en långsiktig relation och jag ser fram emot ett framtida samarbete. Sköt om dig så hörs vi snart!

• Cecilia E skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevligt bemötande, ställde upp med snabb service, kunde träffas på tider som passade mig vilket uppskattas mycket. Snabb på att svara på frågor och vara behjälplig med det jag behövde. Läs mer
    2018-10-17 Amir E svarar Cecilia E
    Hej Cecilia,
    Stort tack för din fina rekommendation. Det var ett nöje att hjälpa dig med ditt lägenhetsköp. Behöver du hjälp med något framöver så är jag bara ett samtal bort. Sköt om dig!

Amir Ekbatani
  • Nyroz T sålde sin bostad med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Och Amir gjorde sitt bästa för att få den såld.
    Vi fick all information som behövdes och bra bemötande av Amir.
    det vi hade förväntat oss av en mäklare för att få våran bostad såld uppfylldes av Amir.
    Jag kommer gott att rekommendera Amir till andra som funderar att sälja sin bostad. Läs mer
    2018-10-17 Amir E svarar Nyroz T
    Hej Nyroz,
    Stort tack för dina varma ord och fina rekommendation. Det var en ära att få hjälpa till med er försäljning. Jag ser fram emot ett framtida samarbete. Sköt om dig och hälsa Ahmad!

• Behzad O
    Behzad O skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej!
    Jag köpte en lägenhet i Uppsala, 4a, på 98.5 kvm. Mycket bra!

Amir är en erfaren och duktig mäklare. Är tillgänglig och svarar på alla frågor och funderingar. Jag är jättenöjd och kommer att använda mig av honom igen!

MVH
    Behzad Läs mer
    2018-10-17 Amir E svarar Behzad O
    Hej Behzad,
    Stort tack för din fina rekommendation.

Det var ett nöje att hjälpa er och jag är otroligt glad över att just ni blev köparna av denna bostad. Sköt om dig så hörs vi inom kort!

• Mehmet F skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bästa mäklare jag var nöjd med min mäklare tack för allt Läs mer
    2018-10-17 Amir E svarar Mehmet F
    Hej Mehmet,
    Stort tack för din rekommendation. Jag ser fram emot ett framtida samarbete. Sköt om dig så hörs vi inom kort.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher