William Olsson

William Olsson

William Olsson är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

William Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-02. William Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.8. William Olsson har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

40 omdömen om William Olsson

Arshia E
Storvreta

Supertrevlig och lyssnade till våra önskemål. William fick det att kännas väldigt tryggt vid köpet av huset.

Christoffer E
Storvreta

Vi fick som köpare ett väldigt gott intryck av William som mäklade affären. Tillgänglig, lyhörd och lugn under hela köpprocessen.

Maria S
Storvreta

Gott samarbete, bra på att återkoppla till oss som försäljare.

Hafiz M
Gottsunda

Snabb på att svara på frågor och jobbade med oss för att ordna visning sista minuten.

Petter A
Sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Super engagerad och hjälpte oss jätte mkt vid försäljningen av vårt hus . Vi är super nöjda och kommer att anlita William vid vår nästa bostads försäljning garanterat.

Camilla E
Sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Otroligt tillmötesgående och hjälpsam. Trevlig med glimten i ögat! William har hjälpt oss sälja ett hus vi trodde var omöjligt att sälja, men han trodde på det och då gjorde vi också det! Vi är supernöjda med William och kommer rekommendera alla att välja honom som mäklare i Uppsala!

Mikael N
Björklinge

Bra bemötande och allt levde upp till de förväntningar jag hade. Det jag kunde sakna var lite kommunikation/återkoppling ibland, framförallt när det inte hände nåt. Även om det inte finns nåt nytt att berätta skulle jag vilja veta det

Josua F
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Gunsta

I en utmanande och mättad bostadsmarknad har William ändå lyckats sälja vår lägenhet på rätt kort tid och till bra pris. William var den enda mäklaren som uppriktigt trodde på att vi skulle få vår satta utgångspris, vilket vi i slutändan också fick! Vi är väldigt nöjda med bemötandet under hela säljprocessen och det har alltid varit lätt att nå William.

Fredrik A
Svartbäcken

Vi sålde med William och är väldigt nöjda med honom och hans arbete. Mycket bra vad gäller kommunikation och svarade snabbt och tydligt på det frågor som uppkom längs med vägen. Kan varmt rekommendera William!

Linnéa L
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Främre Luthagen

Vi har köpt en lägenhet som William förmedlade. William är trevlig, känns naturlig och är lätt att ha att göra med. Han är påläst och insatt i objektet och återkopplar enligt förväntan samt stämmer av under resans gång. Slutligen är han även tillmötesgående vad gäller de mer praktiska bitarna såsom tid för visning och kontraktsskrivning. Sammanfattningsvis har det varit en rakt igenom positiv upplevelse!