William Olsson

William Olsson

William Olsson är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

William Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-02. William Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.8. William Olsson har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2024-01

34 omdömen om William Olsson

Sedan starten hos Reco 2023
Mikael N
Björklinge

Bra bemötande och allt levde upp till de förväntningar jag hade. Det jag kunde sakna var lite kommunikation/återkoppling ibland, framförallt när det inte hände nåt. Även om det inte finns nåt nytt att berätta skulle jag vilja veta det

Josua F
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Gunsta

I en utmanande och mättad bostadsmarknad har William ändå lyckats sälja vår lägenhet på rätt kort tid och till bra pris. William var den enda mäklaren som uppriktigt trodde på att vi skulle få vår satta utgångspris, vilket vi i slutändan också fick! Vi är väldigt nöjda med bemötandet under hela säljprocessen och det har alltid varit lätt att nå William.

Fredrik A
Svartbäcken

Vi sålde med William och är väldigt nöjda med honom och hans arbete. Mycket bra vad gäller kommunikation och svarade snabbt och tydligt på det frågor som uppkom längs med vägen. Kan varmt rekommendera William!

Linnéa L
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Främre Luthagen

Vi har köpt en lägenhet som William förmedlade. William är trevlig, känns naturlig och är lätt att ha att göra med. Han är påläst och insatt i objektet och återkopplar enligt förväntan samt stämmer av under resans gång. Slutligen är han även tillmötesgående vad gäller de mer praktiska bitarna såsom tid för visning och kontraktsskrivning. Sammanfattningsvis har det varit en rakt igenom positiv upplevelse!

Peter A
Gunsta

Blev mycket bra bemött av William. Han lyssnade in bra och identifierade snabbt vilka krav och förväntningar jag ville ha på min nya lägenhet. Var professionell genom hela köpprocessen.

Ebbe Gustav Mikael H
Sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Bra - engagerad, tillgänglig, återkoppling, proffesionell. Förbättring - våga vara ledig!

Anders O
Främre Luthagen

God i kommunikationen, effektiv, trevlig. Lätt att prata med.

Marie-Louise G
Svartbäcken

Det blev en snabb och smidig affär, tack vare att William förmedlade en köpare som var intresserad av vår lägenhet. Han var tydlig med att förklara förutsättningarna för köparen, för att få gå på en förhandsvisning. Jag är väldigt nöjd.

Elin H
Sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Trygghet, professionalitet, engagemang och en grym drivkraft är några ord som passar mycket bra in på William. Jag är mycket nöjd och skulle varmt rekommendera William till den som vill sälja sin fastighet.

Emma B
Svartbäcken

Otroligt professionell mäklare! Vi är super nöjda med William och vårt köp av bostad!