Fredrik Hällström

Fredrik Hällström

Fredrik Hällström är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Fredrik Hällström har varit registrerad mäklare sedan 1999-01. Fredrik Hällström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Hällström har haft 13 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

10 omdömen om Fredrik Hällström

Jacob Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hällström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Hjälpte oss att hitta vår drömbostad. Rekommenderas!

Svar från Fredrik Hällström

Tack Jacob och Julia;) Lycka till i ert drömhus.

John Roger L
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hällström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Rak och tydlig är plus utan konstigheter. Något för snabbt igång med budgivningen efter visningen kan jag tycka men det är väl en personlig tanke jag har.

Rikard H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hällström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Snabb, trevlig och service-minded.

Svar från Fredrik Hällström

Tack för fint omdöme och trevligt att få hjälpa till😉👍

Victor S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hällström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Kapellgärdet

Vi köpte vår bostad av Fredrik och fick ett bra intryck. Vi valde därför att även sälja vår bostad via honom 4 år senare. Fredrik har gett ett genuint och trevligt intryck och varit påläst på just vårt område och förening. Han har sett till vårt bästa och lett oss genom både köp- och säljprocessen. Fredrik sålde vår bostad med vinst utan att vi behövde ha visningar eller gå via Hemnet. Snabb och smidig affär, vi rekommenderar.

Jan B

Kompetent, lång erfarenhet, trevlig och väldigt lätt att få tag på

Gustav D

Vi blev bra bemötta, han är social och framåt och otroligt tillgänglig. Vår förväntning var en snabb försäljning och det ordnade han. Allt gick bra och smidigt med försäljningen utav johannesbäcksgatan.

Andreas N

Jag har anlitat Fredrik vid tidigare försäljningar och har alltid blivit jättenöjd. Fredrik är en mycket professionell mäklare så det var en självklarhet att låta honom ta hand om även denna försäljning. Jag kan verkligen rekommendera Fredrik till alla som vill sälja sin bostad.

Svar från Fredrik Hällström

Tusen tack och alltid lika roligt att få förmånen att hjälpa dig.

Sanja C
Nyby

Trevligt,professionell bemötande, glad och öppen.Har varit snabb vid förhandlingar med säljaren. Alltid tillgänglig och hjälpsam att svara på frågor som dyker upp. Det var nöje att ha Fredrik som mäklaren.

Annika V

Fredrik var mycket proffsig, kunnig och hjälpsam genom affären.

Leif I
Nyby

Av alla mäklare jag haft med att göra så har jag alltid valt Hällström, proffesionell, seriös och väldigt förstående lyhörd inför sina kunder. Så var rädd om honom.