Robert Johansson

Robert Johansson

Robert Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Robert Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Robert Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Johansson har haft 15 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

55 omdömen om Robert Johansson

Sedan starten hos Reco 2021
Erik Linus Ö
Lindbacken

Verkade jobba hårt för att sälja.

Kristiina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Luthagen

Bra kommunikation, nöjd med allt.

Ben C
Luthagen

Robert was very professional and was an excellent communicator. We set strict guidelines and expectations that we’re all met 100%. We’d happily work with him again.

Karolina Ö
Lindbacken

Jag blev väldigt vänligt och hjälpsamt bemött av Robert Robert levde upp till våra förväntningar helt och fullt. God kontakt med mäklaren under hela försäljningsprocessen

Robin H
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Superhärlig mäklare, ärligt och genuint bemötande

Karl Wilhelm Thomas W
Järlåsa

Mycket trevlig och duktig..Alltid positivt bemötande.

Conny Erland E
Järlåsa

Fantastiskt bra Lyhörd och noggrann

Karina S
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Almunge

Robert är ärlig, tydlig och transparent, med en grundlig research och har gjort en genuin research inför att presentera objekt.

Karin O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Svartbäcken

Snabbt och smidigt, bra kontakt

Christer M
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Mycket bra😀 .utan förväntningar fick vi all den hjälp som vi behövde genom en lyckad försäljning av vårat hus. Brigitte och Christer